rikoos schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 16:57:
[...]
Hij was echt wel een mega talent hoor alleen een mentaliteit van een aardbei. Helaas gaat het vaker fout met dit soort jochies die op te jonge leeftijd veel te veel geld verdienen en daarmee denken dat ze een geschenk van god zijn aan de mensheid.
Heel erg jammer vooral als je ook nog in het verhaal meeneemt dat diverse grote namen hem steeds hebben begeleid (Ben geen fan van Ajax maar vond het wel heel stoer dat ze het wilde proberen met hem). Deze jongen was gewoon ongeschikt qua mentaliteit wat een vanzelfsprekend onderdeel is va het kunnen slagen.
Je bedoelt toch niet Sneijder? Dat was sowieso een recept voor disaster.
En bij Ajax, tja.. daar zijn ze ook niet altijd top in begeleiding en genoeg talenten daardoor ook mislukt.
Of een trainer aanstellen, die niet aanvallend speelt.
Achja, ik kijk liever naar talenten waarbij een investering ook iets oplevert. En als ze niet slagen, jammer dan, ze hebben het wel geprobeerd.
Deze jongen gooit er met de pet naar, zowel op het veld (niet trainen) en er buiten. Dan houdt het eens op.
Mega-talent wellicht, maar ik zie wel meer talenten die werden bestempeld als mega, maar uiteindelijk toch de ligt werden bevonden.
Aneke, Afobe, Ebecilio, .. met Gnarby hebben we een fout gemaakt, dus kan ook andersom zo gaan.
Bij al die heb ik meer potentieel gezien, dan bij hem.
[
Voor 5% gewijzigd door
HollowGamer op 28-07-2023 17:09
]