[Voetbal] Randzaken

Pagina: 1 ... 35 ... 55 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:08

Quad

Doof

bie100 schreef op maandag 19 juni 2023 @ 10:14:
[...]

Masmeijer is berecht in België misschien liggen de straffen daar hoger
Mogelijk, maar zie linkje van het OM, daar zit al tenminste 4 jaar op tot 100KG, dus Promes is gewoon zwaar de sjaak als zijn aandeel bewezen wordt. En die zien we dus nooit meer terug in Nederland.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21:51
Quad schreef op maandag 19 juni 2023 @ 10:24:
[...]

Mogelijk, maar zie linkje van het OM, daar zit al tenminste 4 jaar op tot 100KG, dus Promes is gewoon zwaar de sjaak als zijn aandeel bewezen wordt. En die zien we dus nooit meer terug in Nederland.
nee oké dat sowieso maar het lijkt me ook geen mannetje dat zijn hele leven in Rusland blijft zitten al zal het leven niet slecht zijn daar als je poen genoeg heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 20:50
Effectieve speeltijd gaat moeilijk worden omdat je dan met tv rechten en reclames ook zit. Een wedstrijd om 21u is nu rond 23u gedaan, met effectieve speeltijd ga je hier een veel stuk overgaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:31
Chelseamarre123 schreef op maandag 19 juni 2023 @ 11:34:
Effectieve speeltijd gaat moeilijk worden omdat je dan met tv rechten en reclames ook zit. Een wedstrijd om 21u is nu rond 23u gedaan, met effectieve speeltijd ga je hier een veel stuk overgaan.
Dat is een hele grote aanname die je daar doet.

Je hebt gemiddeldes die je daarvoor prima kan gebruiken. Effectief wordt er ongeveer 65 of 70 minuten gevoetbald volgens mij. 60 minuten zelfs maar. Deel dat door twee en je bent er. Blessuretijd hoeft dan ook niet meer. Dan kom je nergens in de knoei. Tenzij een team over de top gaat frustreren en de boel laat stil leggen, maar dat heb je in de huidige situatie ook al last van. Alleen straffen scheidsrechters dat niet echt af. Dus volgens mij moet t gewoon eens in de praktijk worden getest. Gebruik daar een jeugdtoernooi voor of iets waar minder prestige aan hangt.

Met extra blessuretijd erbij tellen kom je op ongeveer 't zelfde scenario uit. Stel dat scheidsrechters dat wat extremer gaan doen, zoals op 't WK. Dan heb je 2*45 plus 10/15 minuten blessuretijd. Als je dan om 21.00 begint en in 't meest extreme geval dus 15 minuten blessuretijd bij doet, dan ben je om 23.00 klaar. Maak je 2* 30 effectieve speeltijd hiervan, en je telt daar 30 minuten bij op (uitgaande van 't gemiddelde uit 't artikel hierboven), dan kom je uit op 22.45. Dan ben je dus zelfs eerder klaar dan in de huidige situatie. Ik zie eigeniljk alleen maar voordelen.

[ Voor 31% gewijzigd door JanW op 19-06-2023 12:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik snap niet zo goed waarom je met werkelijke speeltijd je er veel langer over zal doen, waar komt dat vandaan?

Werkelijke speeltijd is wanneer de bal door de scheidsrechter wordt stilgelegd, dat de klok stopt. Bij overtredingen kan een scheids nog altijd voordeel geven enz.
Tijdrekken bij een dood spel moment heeft ook geen zin. Als dat nu bij elkaar 5 minuten per helft kost, dan ben je er toch praktisch al met 2x 40 minuten bijvoorbeeld?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 20:50
Reden is dat de Fifa dit toernooi extra let op zuivere speeltijd. Statistici rekenden al eens uit dat in nationale Europese voetbalcompetities de bal slechts zo’n 60 minuten rolt, van de anderhalf uur die staat voor een wedstrijd. (Leuk weetje: in de eredivisie scoren de voetballers op dit front het beste, met 63 minuten zuivere speeltijd. In Spanje is dat slechts 55 minuten.)
Als elke wedstrijd maar rond het uur effectieve speeltijd is dan duurt elke wedstrijd dus gemiddeld gezien toch een extra half uur?
Tijdrekken/blessures faken heeft nog wel degelijk een zin om de wedstrijd kapot te maken. Als het spel te veel stilligt haal je de hele flow van het drukkende team soms weg.

Ben ook wel voor hoor, of opzich lange blessure tijden zoals op het WK. Heel raar dat dat niet doorgetrokken werd na het wk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:54
JanW schreef op maandag 19 juni 2023 @ 11:46:
[...]
.. Dus volgens mij moet t gewoon eens in de praktijk worden getest. Gebruik daar een jeugdtoernooi voor of iets waar minder prestige aan hangt.
...
Heeft PSV 018 al eens gedaan.

Video van uitleg + wat samenvattingen

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Kijk, ik vind dat dit vooral (bijna) allemaal aanpassingen zijn die voor dynamischer, sneller en vooral eerlijker voetbal zorgen, zonder dat hier extra geld mee gemoeid is. Hawk Eye, buitenspel camera's en dergelijke snap ik dat dit lastiger is, omdat hiervoor middelen, inzet en geld kosten.

En toch mag voetbal niet evolueren omdat het spelletje hetzelfde moet blijven als 50 jaar terug. Die sentiment hoeft van mij echt niet, helemaal niet met de enorme bedragen die bij de sport gemoeid zijn.

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Quad schreef op maandag 19 juni 2023 @ 14:36:
[...]

Kijk, ik vind dat dit vooral (bijna) allemaal aanpassingen zijn die voor dynamischer, sneller en vooral eerlijker voetbal zorgen, zonder dat hier extra geld mee gemoeid is. Hawk Eye, buitenspel camera's en dergelijke snap ik dat dit lastiger is, omdat hiervoor middelen, inzet en geld kosten.

En toch mag voetbal niet evolueren omdat het spelletje hetzelfde moet blijven als 50 jaar terug. Die sentiment hoeft van mij echt niet, helemaal niet met de enorme bedragen die bij de sport gemoeid zijn.
Het zijn complete nobrainers.

Onwil, pure onwil om te veranderen.

En blijft het een uneven playing field.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
FC Twente heeft een nieuwe hoofdsponsor. De komende twee seizoenen prijkt de naam van Elektromat op het shirt van de Tukkers. Het in Enschede gevestigde bedrijf treedt in de voetsporen van Pure Energie en was al als Premium Partner aan de club verbonden. BetCity, dat eveneens een gooi deed naar het hoofdsponsorschap, werd de deur gewezen.

Twente Insite schrijft dat BetCity zich graag voor de komende jaren aan FC Twente had verbonden, maar dat de club daar geen heil in zag. "BetCity wilde graag de nieuwe hoofdsponsor worden van FC Twente, maar de club stond niet open voor een gokpartij op de voorkant van het shirt", schrijft de site. De Tukkers gaven de voorkeur aan een regionale hoofdsponsor en hebben die met Elektramat gevonden.
Kijk Almere (en eerder al Vitesse), zo kan het ook. Ipv vlak voor de 'deadline ' (vanaf 1 juli gaat een verbod op 'ongerichte reclame voor online kansspelen' in) nog snel voor 2 jaar (de max termijn) een contract tekenen, gewoon weigeren

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21-09 14:01
toolkist schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 15:54:
[...]

Kijk Almere (en eerder al Vitesse), zo kan het ook. Ipv vlak voor de 'deadline ' (vanaf 1 juli gaat een verbod op 'ongerichte reclame voor online kansspelen' in) nog snel voor 2 jaar (de max termijn) een contract tekenen, gewoon weigeren
Gelukkig was Twente op zoek naar een regionale partner! Ben er blij mee :) Heeft helaas langer geduurd dan verwacht / gezegd. Daarnaast wouden ze een lang-lopende deal, nu is het maar 2 jaar. Wellicht dat daardoor het bedrag hoger ligt. Al met al blij dat een mooi, groeiend, regionaal bedrijf als Elektramat instapt

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
https://www.voetbalzone.n...oor-amateurvoetbal/420884

Is meneer van Ooijen gepest vroeger? In wat voor een land leven wij tegenwoordig joh 8)7

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JoteW schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 12:01:

Is meneer van Ooijen gepest vroeger? In wat voor een land leven wij tegenwoordig joh 8)7
Verlate 1 april grap...
Geen wijn of speciaalbier meer in de supermarkt verkopen, serieus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:29
Waarschijnlijk is het vooral strategie. Een groslijst maken met een aantal voorbeelden die onrealistisch of onhaalbaar zijn, zodat de discussie zich vooral daarop toespitst en de minister straks toezeggingen kan doen aan de kamer. Onderaan de streep kan de minister dan als nog een scherp pakket aan maatregelen presenteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
toolkist schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 13:20:
[...]

Verlate 1 april grap...
Geen wijn of speciaalbier meer in de supermarkt verkopen, serieus?
offtopic:
Vermoed dat het dan gelijk getrokken wordt met sterke drank, die nu ook alleen beschikbaar is in speciaalzaken als dan niet onder hetzelfde dak (letterlijk en figuurlijk) van de supermarkt. Zo gek vind ik dat niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bazzemans
Toevoeging.
Ik begrijp de doelstellingen over problematisch (!) alcoholgebruik in het Preventie-akkoord heel goed. Dat is een maatschappelijk probleem, waarvan ik vind dat de overheid een verplichting heeft om daar goed beleid op te maken. Onder diezelfde verantwoordelijkheid valt echter ook het stimuleren van gezondheid en dus voldoende sport- en beweeggedrag. Daar heb je de sportverenigingen (waar ruim 1/3 van de Nederlanders lid is) hard bij nodig. Voor sportverenigingen is de kantine een belangrijk verdienmodel voor de sportverenigingen en houdt het sport en bewegen voor grote groepen Nederlanders betaalbaar. Als je dit doorvoert zonder een ander verdienmodel er voor in de plaats te zetten, dan loop je het risico dat de sportdeelname in georganiseerd verband terug gaat lopen. Puur vanuit beweegminuten hoeft dat geen probleem te zijn, je kan immers ook zelfstandig en op andere (goedkope) manieren sporten. In de werkelijkheid zal dat echter wel een dreun zijn en bovendien loop je het risico ook andere aspecten van de sportvereniging kwijt te raken; de sociale functie. Onder aan de streep lijkt mij dit dus een buitengewoon onverstandig besluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:59
Cambuur nieuw stadion voor 15.000 man. Wist ik niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
chim0 schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 14:00:
Cambuur nieuw stadion voor 15.000 man. Wist ik niet eens.
Tsja en dan laat je de hoeken open, vreselijk.

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
JoteW schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 14:04:
[...]

Gelredome style? Dat heb ik niet gezien. Zag het toevallig op het journaal voorbijkomen. Ze waren bij "het hoogste punt".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:43
[...]

wel handig mochten ze ooit willen uitbreiden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17-09 17:10

Stimulate14

⭐⭐⭐

Komt er toch niet doorheen joh. :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoteW
chim0 schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 14:18:
[...]

Gelredome style? Dat heb ik niet gezien. Zag het toevallig op het journaal voorbijkomen. Ze waren bij "het hoogste punt".
Sfeerloser als het Gelredome is niet mogelijk :P Nee die open hoeken, zie hieronder, vind ik zonde.

Afbeeldingslocatie: https://cambuur.nl/friksbeheer/wp-content/uploads/2022/06/22018_EXT_Cambuur_STP1_V03_ZH-scaled.jpg

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
Stimulate14 schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 14:32:
[...]

Komt er toch niet doorheen joh. :D
Ga ik ook niet van uit hoor, maar het feit dat zoiets überhaupt geopperd word :F

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

JoteW schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 14:47:
[...]

Ga ik ook niet van uit hoor, maar het feit dat zoiets überhaupt geopperd word :F
Dat we er wat mee moet gebeuren snap ik, maar helemaal verbannen dan gaan er een hoop clubs failliet.
Sommige 16 jarige gasten drinken op 1 avond meer dan ik in 1 maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
Stimulate14 schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 14:48:
[...]

Dat we er wat mee moet gebeuren snap ik, maar helemaal verbannen dan gaan er een hoop clubs failliet.
Sommige 16 jarige gasten drinken op 1 avond meer dan ik in 1 maand.
Ja er mag iets gebeuren. Ik kom zelf uit het oosten dus wellicht sta ik er wat 'nuchterder' (ha-ha) in dan iemand uit het westen bijvoorbeeld. Maar de generatie 20 tot stok oud moet er maar onder lijden omdat 16-jarige snotapen zich niet kunnen gedragen? |:( Uiteraard zijn er ook wat oudere uitzonderingen, maar die zijn er altijd al geweest.

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
[...]

Ik vind het niet verkeerd hoor. Soort van 2. Bundesliga of Championship stadion.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:51

Deze meneer is een zuurpruim van het ergste soort. En als de gordijnen dicht zijn... :X

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

JoteW schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 14:46:
[...]

Sfeerloser als het Gelredome is niet mogelijk :P Nee die open hoeken, zie hieronder, vind ik zonde.

[Afbeelding]
Ziet er wat mij betreft prima uit. Niet elk stadion hoeft rond/ovaal te zijn.
Dit project kost al 60 miljoen, beste kans dat er nog 20 miljoen bij op komt als je er een gesloten stadion van maakt.

Ik vind dit wel Engels lijken.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02:14

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik heb even een deel van de offtopic discussie verplaatst richting het archief :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Waar ging die offtopic discussie ook alweer over? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

toolkist schreef op maandag 3 juli 2023 @ 11:59:
Waar ging die offtopic discussie ook alweer over? O-)
Over de nieuwe buitenspelregel :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:31

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Chelseamarre123 schreef op maandag 19 juni 2023 @ 13:14:
Als elke wedstrijd maar rond het uur effectieve speeltijd is dan duurt elke wedstrijd dus gemiddeld gezien toch een extra half uur?
Tijdrekken/blessures faken heeft nog wel degelijk een zin om de wedstrijd kapot te maken. Als het spel te veel stilligt haal je de hele flow van het drukkende team soms weg.

Ben ook wel voor hoor, of opzich lange blessure tijden zoals op het WK. Heel raar dat dat niet doorgetrokken werd na het wk
Mja, elke sport waarin wél effectieve speeltijd gehanteerd wordt laat toch zien dat het traineren dan een stuk minder is. Daarentegen zijn bijna al die sporten een stuk sportiever dan voetbal en draaien meer om je eigen kracht uitnutten dan de tegenstander erin naaien of uit zijn spel halen. Dus misschien ben ik te optimistisch over een cultuurverandering. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 00:34

Jebus4life

BE User

Het Belgische STVV (dat in handen is van het Japanse conglomeraat DMM) heeft zijn nieuwe shirts (voor het 100-jarig bestaan van de club) voorgesteld. Met een opvallende twist.

Aan de binnenkant is een samuraimasker aangebracht zodat dit gebruikt kan worden om te vieren, ipv het shirt over het hoofd te trekken en een kaart te riskeren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wFTXC17AOY7mYdjOIuE_f3-SAH4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JZn88PkYfk9rgPWjIpDRzEu1.jpg?f=fotoalbum_large

Ik vind het qua design wel bijzonder origineel gevonden. Mooie link met de eigenaars ook. Ik gok dat het internationaal wel navolging zal vinden om aan de binnenkant van het shirt iets aan te brengen

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• einz
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:32
JoteW schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 14:46:
[...]

[Afbeelding]
Is op voorspraak van supporters. Voor het ontwerp is een stadioncommissie betrokken die supporters uit diverse geledingen heeft betrokken in het ontwerp. Een klassiek stadion met losse tribunes en lichtmasten past beter bij de club dan een met dichte hoeken en lampen in de nok.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23:08
https://m.voetbalzone.nl/...-op-intensive-care/421202

Jeetje dat is schrikken. Slopend lijkt mij ook zo baan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:02
Dat is inderdaad schrikken. Hopelijk valt de schade aan zijn hersenen mee en kan hij spoedig herstellen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bie100
Klote zeg zijn vrouw heeft in 2009 ook een hersenbloeding gehad :/ hoop dat die er goed uit komt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Heftig.. Hopelijk herstelt ie hiervan zonder verdere klachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik post het maar hier.. bang dat ik weer in het verkeerde topic zit.

Is er toevallig een lijst/site waarbij je kan zien welke pre-season wedstrijden worden uitgezonden (eventueel op YT/eigen club website)?

ViaPlay zendt bijvoorbeeld eind deze maand een PL toernooi uit in de USA (veel zin in!), maar gisteren heb ik bijvoorbeeld Ajax gemist.

Weet van Arsenal, dat ze dit soms doen op hun eigen site, en Man Utd dacht ik vorig jaar ook.
Beide streams waren erg slecht overigens, maar het is beter dan niets. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
TheBrut3 schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 18:19:
Dat is inderdaad schrikken. Hopelijk valt de schade aan zijn hersenen mee en kan hij spoedig herstellen.
Gisteren gelezen dat de eerste 24 uur erg belangrijk zijn, heb nog geen vervolg gelezen, enkel dat het stabiel, maar ook zorgwekkend is?

Is een beroerte en herseninfarct hetzelfde? Een oud-collega van mij heeft een beroerte gehad, en die heeft echt alles opnieuw moeten leren (zoals lopen bijvoorbeeld). Erg heftig, ook voor de mensen die het hebben zien gebeuren. Gelukkig was hij op het werk, waardoor hulp snel aanwezig was.

Ik ben maar alleen, vaak thuis, vraag mij hardop af wat er zou gebeuren bij een beroerte of hartinfarct. Maar goed, gaat hier op v/d Sar en niet om mij. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:23
Beroerte of cva is een algemene term, ff simpel gezegd zijn er 2 oorzaken:
Een herseninfarct is zuurstof tekort, dit komt meestal door een propje dat een bloedvat in de hersenen verstopt.
Een hersenbloeding is zoals het zegt een bloeding in de hersenen.

De initiële behandeling verschilt enorm. Maar in het algemeen duurt herstel enorm lang en is de vraag tot hoe goed te kan herstellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
HollowGamer schreef op zondag 9 juli 2023 @ 11:11:
[...]

Gisteren gelezen dat de eerste 24 uur erg belangrijk zijn, heb nog geen vervolg gelezen, enkel dat het stabiel, maar ook zorgwekkend is?

Is een beroerte en herseninfarct hetzelfde? Een oud-collega van mij heeft een beroerte gehad, en die heeft echt alles opnieuw moeten leren (zoals lopen bijvoorbeeld). Erg heftig, ook voor de mensen die het hebben zien gebeuren. Gelukkig was hij op het werk, waardoor hulp snel aanwezig was.

Ik ben maar alleen, vaak thuis, vraag mij hardop af wat er zou gebeuren bij een beroerte of hartinfarct. Maar goed, gaat hier op v/d Sar en niet om mij. :)
Het is best een grote angst voor mij een beroerte of infarct of hartstilstand te krijgen. Na een burn out heb ik ook lang verschillende tests gehad omdat ik voor het eerst een paniekaanval kreeg op werk en oprecht dacht dat dit het zou zijn..

Heb voor die reden een Apple watch gehaald ook omdat ik vaak alleen zit met werk enzo en dan hopelijk als het gebeurd gewoon op de grond val wat het valalarm triggert..

Leven is zo standaard maar realisatie dat het zo over kan zijn maakt mij altijd erg bang. Daarom schrik ik ook altijd enorm van mensen als van der Sar als het gebeurd waarbij ik heb van die zijn toch best fit of in ieder geval geweest, krijgen misschien vaker dan ons medische checks

Hoop echt dat die erboven op komt goed als PSV’er pook je wel eens grappen en ook Ajacieden zijn niet altijd blij hoe het nu gaat maar oprecht in deze man zit geen kwaad :p en voor mij de beste keeper die Nederland ooit heeft gehad

En het kan iedereen gebeuren elk moment maar ik ben niet jaloers op de stress welk zulke mensen dragen in die functies

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
dglavimans schreef op zondag 9 juli 2023 @ 12:18:
[...]

Het is best een grote angst voor mij een beroerte of infarct of hartstilstand te krijgen. Na een burn out heb ik ook lang verschillende tests gehad omdat ik voor het eerst een paniekaanval kreeg op werk en oprecht dacht dat dit het zou zijn..

Heb voor die reden een Apple watch gehaald ook omdat ik vaak alleen zit met werk enzo en dan hopelijk als het gebeurd gewoon op de grond val wat het valalarm triggert..

Leven is zo standaard maar realisatie dat het zo over kan zijn maakt mij altijd erg bang. Daarom schrik ik ook altijd enorm van mensen als van der Sar als het gebeurd waarbij ik heb van die zijn toch best fit of in ieder geval geweest, krijgen misschien vaker dan ons medische checks

Hoop echt dat die erboven op komt goed als PSV’er pook je wel eens grappen en ook Ajacieden zijn niet altijd blij hoe het nu gaat maar oprecht in deze man zit geen kwaad :p en voor mij de beste keeper die Nederland ooit heeft gehad

En het kan iedereen gebeuren elk moment maar ik ben niet jaloers op de stress welk zulke mensen dragen in die functies
Het grootste probleem met smartwatches (en al die andere medische hulpmiddelen), is dat het juist ook paniek kan opleveren. Helaas heb ik ook ervaringen met paniekaanvallen. Voor mij is het helaas normaal om mijn paniekerig te voelen op het werk, al probeer ik dat te verminderen door meer te ontspannen.

Ik heb best een lage hartslag in rust (geen last van gelukkig), maar toch ben ik erg getriggerd erdoor, en ga ik dus regelmatig mijn hartslag meten: gevolg hartslag en stress schieten omhoog.
Nu doe ik het niet alleen in rust, maar ook als ik bijvoorbeeld ren op de loopband, waardoor ik weer erg schrik als het boven de 160> uitkomt.

Het is hetzelfde met slaap. Als ik volgens mijn smartwatch/Hub slecht of te weinig heb geslapen, dan ga ik mij daar ook naar gedragen: meer stress, meer opletten en juist meer energie verbruiken.

Ook zijn de Apple watches (nog) niet betrouwbaar. In een achtbaan moet je het uitzetten bijvoorbeeld, en ik vraag mij af wat er gebeurt als ik mijn smartwatch laat vallen of iets anders mee gebeurt.

Ben wel benieuwd hoe het werkt. Krijgt 112 meteen een melding? Of wordt eerst een familielid gebeld?
Begrijp mij goed - ik vind het een goede ontwikkeling en heb er zelf ook een (geen Apple, gewoon een goedkope van Xiaomi), dus ben er zeker niet op tegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
HollowGamer schreef op zondag 9 juli 2023 @ 12:30:
[...]

Het grootste probleem met smartwatches (en al die andere medische hulpmiddelen), is dat het juist ook paniek kan opleveren. Helaas heb ik ook ervaringen met paniekaanvallen. Voor mij is het helaas normaal om mijn paniekerig te voelen op het werk, al probeer ik dat te verminderen door meer te ontspannen.

Ik heb best een lage hartslag in rust (geen last van gelukkig), maar toch ben ik erg getriggerd erdoor, en ga ik dus regelmatig mijn hartslag meten: gevolg hartslag en stress schieten omhoog.
Nu doe ik het niet alleen in rust, maar ook als ik bijvoorbeeld ren op de loopband, waardoor ik weer erg schrik als het boven de 160> uitkomt.

Het is hetzelfde met slaap. Als ik volgens mijn smartwatch/Hub slecht of te weinig heb geslapen, dan ga ik mij daar ook naar gedragen: meer stress, meer opletten en juist meer energie verbruiken.

Ook zijn de Apple watches (nog) niet betrouwbaar. In een achtbaan moet je het uitzetten bijvoorbeeld, en ik vraag mij af wat er gebeurt als ik mijn smartwatch laat vallen of iets anders mee gebeurt.

Ben wel benieuwd hoe het werkt. Krijgt 112 meteen een melding? Of wordt eerst een familielid gebeld?
Begrijp mij goed - ik vind het een goede ontwikkeling en heb er zelf ook een (geen Apple, gewoon een goedkope van Xiaomi), dus ben er zeker niet op tegen.
Eens en daardoor hielp zo Watch mij eerst niet maar heb ik nu wel meer een balans. Ik heb niet dat als ik het meet meer dat het omhoog schiet en kijk er eigenlijk bijna niet naar om.

Wel als ik sport dan tik ik vaak 190/200 aan en ik vind het gewoon een soort fijne gedachte

Sla maar is met je Apple Watch hand op je been hard dan vraagt die of je gevallen bent en alles oke gaat, als die timer afloopt dan word volgens mij 112 gebeld en ook mensen in jou familie als je dat hebt ingesteld in de Watch app

Er wordt een bericht gestuurd naar de SOS personen dat je 112 hebt gebeld en 112 wordt gebeld en stuurt jouw locatie

Gaat het mij helpen als ik ergens dood neerval, waarschijnlijk niet? Maar het geeft mij wel een klein stukje meer rust in het koppie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Pieter Vink gaat aan de slag bij ADO Den Haag. De 56-jarige oud-scheidsrechter is de nieuwe veiligheidsmanager van de club uit de Keuken Kampioen Divisie. Vink werkte twintig jaar bij de politie.
Ik moet zeggen, bravo ADO dit lijkt me nou echt de juiste persoon op de juiste plek.
Relevante ervaring in het voetbal en met politie werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Wat vinden we van de recente ophef over dat Ajax interesse heeft voor een speler van een Russische club? Het is natuurlijk niet voor het eerst dat dit gebeurt de afgelopen tijd maar er lijken nu toch een hoop mensen wat van te vinden.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:14
Gonadan schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 19:36:
Wat vinden we van de recente ophef over dat Ajax interesse heeft voor een speler van een Russische club? Het is natuurlijk niet voor het eerst dat dit gebeurt de afgelopen tijd maar er lijken nu toch een hoop mensen wat van te vinden.
Het is Ajax, dus vinden mensen er wat van.

Vorige zomer deed PSV hetzelfde met Guus Til en toen was het volgens mij aardig stil.

Ik vind het lastig, aan de ene kant zeg je geen geld naar Rusland, aan de andere kant staat deze club/directeur niet op de zwarte lijst. Hoe moet een dergelijke speler dan de Russische competitie nog verlaten?

Zie ook https://www.nporadio1.nl/...mand-anders-dan-spertsyan

[ Voor 14% gewijzigd door Gynnad op 26-07-2023 19:43 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:21
Valt het niet onder de sancties? Hoe willen ze zonder die te omzeilen geld daar naartoe krijgen? Via de bank gaat dat niet lukken iig.

Moraal is er wel e.e.a. van te vinden iig. Speler is daar zelf met het volle verstand naartoe gegaan.

[ Voor 27% gewijzigd door LZ86 op 26-07-2023 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Gynnad schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 19:42:
[...]

Vorige zomer deed PSV hetzelfde met Guus Til en toen was het volgens mij aardig stil.

Ik vind het lastig, aan de ene kant zeg je geen geld naar Rusland, aan de andere kant staat deze club/directeur niet op de zwarte lijst. Hoe moet een dergelijke speler dan de Russische competitie nog verlaten?

Zie ook https://www.nporadio1.nl/...mand-anders-dan-spertsyan
Ja en Feyenoord huurde Szymanski, maar zonder vergelijkingen te maken ben ik wel benieuwd hoe men tegen het principe aan kijkt.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Gynnad schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 19:42:
[...]

Ik vind het lastig, aan de ene kant zeg je geen geld naar Rusland, aan de andere kant staat deze club/directeur niet op de zwarte lijst.
Dat is ook de uitleg die PSV destijds ook heeft gegeven met de transfer van Til. Niet verboden dus moet kunnen. Twee verschillen zijn er natuurlijk wel, Een transfer van een Nederlander of een Armeen en daarnaast het wel of niet zijn van een beursgenoteerd bedrijf.

Wel enige complexiteit in het overmaken van de transfersom.
Hoe moet een dergelijke speler dan de Russische competitie nog verlaten?
Via Turkije :+
LZ86 schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 19:51:
Moraal is er wel e.e.a. van te vinden iig. Speler is daar zelf met het volle verstand naartoe gegaan.
Tijden veranderen, dat kan je Til meer aanrekenen dan Spertsyan. Geboren in Rusland en jeugdopleiding genoten bij Krasnodar, hoe bewust is zo'n keuze. SItuatie 2019 is overigens significant anders dan situatie 2021

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
LZ86 schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 19:51:
Valt het niet onder de sancties? Hoe willen ze zonder die te omzeilen geld daar naartoe krijgen? Via de bank gaat dat niet lukken iig.

Ik begreep dat PSV destijds het geld overmaakt naar een Duitse bank die eigendom is/was van Spartak. Zoals hierboven benoemd, mag dit volgens de sancties gewoon.

Speler is overigens al voor de oorlog naar de Russische club gegaan.

[ Voor 6% gewijzigd door Gynnad op 26-07-2023 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Napo schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 19:56:
Twee verschillen zijn er natuurlijk wel,
Dat is maar net wat voor discussie je wilt. Ik probeer hem zuiver te houden zonder clubkleur dus laat ik de vraag algemener stellen:

Hoe staan jullie tegenover het geld storten aan een partij waarmee je al dan niet vergezocht indirect een bewind als Rusland steunt? Is dat moreel verwerpelijk, of is het hypocriet om daar nu over te vallen terwijl men normaal geld maakt aan allerlei vormen van tuig, of moet sport hier eigenlijk los van staan?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Gonadan schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 21:16:
[...]

Dat is maar net wat voor discussie je wilt. Ik probeer hem zuiver te houden zonder clubkleur dus laat ik de vraag algemener stellen:

Hoe staan jullie tegenover het geld storten aan een partij waarmee je al dan niet vergezocht indirect een bewind als Rusland steunt? Is dat moreel verwerpelijk, of is het hypocriet om daar nu over te vallen terwijl men normaal geld maakt aan allerlei vormen van tuig, of moet sport hier eigenlijk los van staan?
Algemeen gezien zou je naar mijn mening geen zaken moeten willen doen met partijen die lijnrecht tegenover je eigen idealen staan. Vanuit dat perspectief is reclame vanuit de gokwereld al twijfelachtig laat staan in de huidige situatie geld richting partijen in Rusland sturen.

Dat gaat overigens op voor aankopen en verkopen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Als de speler graag wilt, dan kan je de speler vragen zijn contract met die club te ontbinden. Dan kan je de speler prima inlijven zonder dat er een euro die kant op gaat.

Lijkt mij de enige morele optie op dit moment.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:58
Napo schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 21:57:
[...]

Algemeen gezien zou je naar mijn mening geen zaken moeten willen doen met partijen die lijnrecht tegenover je eigen idealen staan. Vanuit dat perspectief is reclame vanuit de gokwereld al twijfelachtig laat staan in de huidige situatie geld richting partijen in Rusland sturen.

De voetbalwereld laat echter wel zien dat cash is king, ik denk dat deze zaken totaal niet opgaan. Al die ambassadeurs voor Qatar/SA en alle spelers die ernaartoe gaan, het wordt allemaal prima begrepen onder het mom geld is geld. Dat zal voor andere dingen niet anders zijn.

Nu is Rusland wel een iets andere issue, maar zelfs als dat zou gebeuren, dat is iedereen snel genoeg weer vergeten, maakt allemaal weinig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 00:34

Jebus4life

BE User

Jebus4life schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 11:00:
Het Belgische STVV (dat in handen is van het Japanse conglomeraat DMM) heeft zijn nieuwe shirts (voor het 100-jarig bestaan van de club) voorgesteld. Met een opvallende twist.

Aan de binnenkant is een samuraimasker aangebracht zodat dit gebruikt kan worden om te vieren, ipv het shirt over het hoofd te trekken en een kaart te riskeren.

[Afbeelding]

Ik vind het qua design wel bijzonder origineel gevonden. Mooie link met de eigenaars ook. Ik gok dat het internationaal wel navolging zal vinden om aan de binnenkant van het shirt iets aan te brengen
De club STVV heeft in de periode 2015-2021 hun aantal toeschouwers zien teruglopen en slaagt er sindsdien met mondjesmaat in hun aantal abonnee's terug te laten stijgen met allerhande kleine en grote acties.

Afgelopen seizoen waren het er 2942 abonnementen aan de man gebracht (wat een kleine toename was tegenover het jaar voordien), inmiddels zitten ze boven de 3000 voor komend seizoen. De opvallendste actie is het verloten van prijzen bij het halen van vastgestelde aantallen abonnee's. Van een fles gin bij 373 abonnee's (het stamnummer van de club), een tattoo bij 1924 abonnee's (het oprichtingsjaar van de club) gaat er nu ze boven de 3000 zitten een reis voor 2 personen naar Japan in de pot (de club is in Japanse handen).

Het volgende target is 3800 (de postcode van de stad). Of dat gehaald kan worden betwijfel ik, maar ik ben benieuwd wat er dan uit de bus komt.

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 15:52
Nu wel in het juiste topic. In de categorie water is nat:
https://www.parool.nl/spo...entus-ontbonden~b208e69d/

Die zagen we allemaal aankomen vermoed ik.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Malfunctions schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 16:41:

Achja, sommige redden het gewoon niet. :)

Jammer dan, genoeg andere en betere talenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
HollowGamer schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 16:43:
[...]
Jammer dan, genoeg andere en betere talenten.
Hij was echt wel een mega talent hoor alleen een mentaliteit van een aardbei. Helaas gaat het vaker fout met dit soort jochies die op te jonge leeftijd veel te veel geld verdienen en daarmee denken dat ze een geschenk van god zijn aan de mensheid.

Heel erg jammer vooral als je ook nog in het verhaal meeneemt dat diverse grote namen hem steeds hebben begeleid (Ben geen fan van Ajax maar vond het wel heel stoer dat ze het wilde proberen met hem). Deze jongen was gewoon ongeschikt qua mentaliteit wat een vanzelfsprekend onderdeel is va het kunnen slagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
rikoos schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 16:57:
[...]

Hij was echt wel een mega talent hoor alleen een mentaliteit van een aardbei. Helaas gaat het vaker fout met dit soort jochies die op te jonge leeftijd veel te veel geld verdienen en daarmee denken dat ze een geschenk van god zijn aan de mensheid.

Heel erg jammer vooral als je ook nog in het verhaal meeneemt dat diverse grote namen hem steeds hebben begeleid (Ben geen fan van Ajax maar vond het wel heel stoer dat ze het wilde proberen met hem). Deze jongen was gewoon ongeschikt qua mentaliteit wat een vanzelfsprekend onderdeel is va het kunnen slagen.
Je bedoelt toch niet Sneijder? Dat was sowieso een recept voor disaster.
En bij Ajax, tja.. daar zijn ze ook niet altijd top in begeleiding en genoeg talenten daardoor ook mislukt.
Of een trainer aanstellen, die niet aanvallend speelt.

Achja, ik kijk liever naar talenten waarbij een investering ook iets oplevert. En als ze niet slagen, jammer dan, ze hebben het wel geprobeerd.

Deze jongen gooit er met de pet naar, zowel op het veld (niet trainen) en er buiten. Dan houdt het eens op.
Mega-talent wellicht, maar ik zie wel meer talenten die werden bestempeld als mega, maar uiteindelijk toch de ligt werden bevonden.

Aneke, Afobe, Ebecilio, .. met Gnarby hebben we een fout gemaakt, dus kan ook andersom zo gaan.
Bij al die heb ik meer potentieel gezien, dan bij hem.

[ Voor 5% gewijzigd door HollowGamer op 28-07-2023 17:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
HollowGamer schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 17:08:
[...]

Je bedoelt toch niet Sneijder? Dat was sowieso een recept voor disaster.
En bij Ajax, tja.. daar zijn ze ook niet altijd top in begeleiding en genoeg talenten daardoor ook mislukt.
Of een trainer aanstellen, die niet aanvallend speelt.
Hij is toch door Vanenburg begeleid bij Ajax?Dat volgens mij geen pannenkoek en die gaf het al op bij Ihattaren dat zegt genoeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Die jongen heeft bij PSV ook meer dan genoeg begeleiding gekregen. Het zat/zit er gewoon niet in.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
En nog meer Juve nieuws..
Juventus have been kicked out of this season's Europa Conference League by Uefa and fined for breaching Financial Fair Play (FFP) rules.
Dan denk je eerst, hoera, eindelijk bestraft.
Ware het niet dat Juve zelf gevraagd heeft om de straf die er overduidelijk aan kwam, ajb komend seizoen al op te leggen aangezien ze dan toch maar Conference League zouden spelen...

En de UEFA trapt er zo overduidelijk in. Ongelofelijk dit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

En dan lekker rust tijdens Europese weken voor in elk geval 6 weken.

Kansloos, slimme manier om de competitie te vervalsen.

[ Voor 29% gewijzigd door Quad op 28-07-2023 20:34 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Quad schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 20:33:
En dan lekker rust tijdens Europese weken voor in elk geval 6 weken.

Kansloos, slimme manier om de competitie te vervalsen.
Beetje.. maar verwacht je iets anders van Serie A/Italiaanse clubs? Samen met de Spaanse, staan ze bovenaan op de corruptie lijst in de EU (niet bij de UEFA/FIFA, want ze komen overal mee weg).

Er is altijd gedoe geweest, van competitie vervalsing tot het niet (tijdig) uit betalen van salarissen en transfers.

Dat dit dus gebeurt, verbaasd mij niet zoveel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Strengere spelregels in Engels voetbal: gele kaart bij twee of meer protesterende spelers

Hé hé. Hopelijk volgen andere landen en alle internationale toernooien ook snel.

Je kan moeilijk verwachten dat alle hersenlozen op de tribune zich netjes inhouden terwijl er op het veld een shitshow met opgefokte spelers bezig is. Dus eerst daar maar eens een strak beleid invoeren.

Volgende stap is een gele kaart voor bewust de bal weggooien als het spel stilligt, expres voor de bal gaan staan als de tegenstander een vrije trap probeert te nemen, en al die andere ongein.

Je ziet al dat ballenjongens daar vrolijk aan gaan meedoen. Als hun team aan het kutten is, waarom zijzelf dan niet? Lekker voorbeeld geeft dat.

[ Voor 10% gewijzigd door bwerg op 31-07-2023 17:02 ]

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
Napo schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 21:57:
[...]

Hopelijk gaat dit dan niet door voor je club ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Gynnad schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 14:11:
[...]

[Embed]
Wat is het punt dat je poogt te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Napo schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 14:46:
[...]

Geen punt, alleen het nieuwtje dat PSV wederom achter een speler aan zit van een Russische club, al is het nog niet heel concreet begreep ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Napo schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 14:46:
[...]

Dat is toch duidelijk, Ajax wil een speler kopen uit Rusland, ophef in allerlei media, supporters van de concurrentie en Levchenko boos.
Nu doet PSV hetzelfde en je leest er bijna niks over.
Selectieve verontwaardiging heet dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Als het een generiek statement was niet specifiek richting een user dan was het putn duidelijk. Nu is het niet duidelijk welk punt er gemaakt wordt. Vandaar de verheldering.
Exocet schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 14:49:
[...]

Ajax wil een speler kopen uit Rusland, ophef in allerlei media, supporters van de concurrentie en Levchenko boos.
Nu doet PSV hetzelfde en je leest er bijna niks over.
Selectieve verontwaardiging heet dat.
Doe je daar nu niet zelf aan mee? Er zitten nog wel minimaal één stap maar potentieel meerdere stappen tussen een speler die op een scoutingslijstje staat en het daadwerkelijk uitbrengen van een eerste en of verbeterd bod.

Mijn standpunt verandert overigens niet }:O
offtopic:
Bijzonder dat je mij daarbij quote dan :+

[ Voor 9% gewijzigd door Napo op 03-08-2023 14:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gynnad schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 14:11:
[...]

[Embed]
Eens kijken hoe lang het duurt voor 'held' Levchenko nu begint te zeuren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 19-09 13:31
Malfunctions schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 16:41:

https://www.vi.nl/nieuws/...alweer-weg-bij-samsunspor

Met deze guy gaat het echt nooit meer goedkomen vrees ik. Je weet natuurlijk nooit wat er nu weer precies gebeurd is (ze zijn daar in turkije volgens mij ook niet vies van gekke spelletjes), maar je moet toch op je knietjes dat er uberhaupt nog een club is die je een contract aan wil bieden lijkt me.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 15:52
@Henkie_NtA Je was me net voor.

Voorspelbaar, maar droevig. Weggegooid talent.

[ Voor 67% gewijzigd door Malfunctions op 03-08-2023 16:59 ]

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bazzemans
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ONfAxGJYM6xg03_IAb5RRUStAJQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/quEPL0XkmuFpFTWbaCPkW6o2.jpg?f=user_large

Edit: de oplettende kijker herkent het gezicht van Ihattaren in dit plaatje :+

[ Voor 15% gewijzigd door bazzemans op 03-08-2023 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 16:46
Henkie_NtA schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 16:56:
[...]

Met deze guy gaat het echt nooit meer goedkomen vrees ik. Je weet natuurlijk nooit wat er nu weer precies gebeurd is (ze zijn daar in turkije volgens mij ook niet vies van gekke spelletjes), maar je moet toch op je knietjes dat er uberhaupt nog een club is die je een contract aan wil bieden lijkt me.
Kan me goed voorstellen dat hij koudwatervrees kreeg met de gedachte om altijd aan trainingen mee te moeten gaan doen.

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Henkie_NtA schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 16:56:
[...]

Las dat hij bij Juventus 1.2miljoen kreeg dat is toch nog aardig wat voor iemand met zo’n hoog risicogehalte.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:51
Slasher schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 18:29:
[...]

Las dat hij bij Juventus 1.2miljoen kreeg dat is toch nog aardig wat voor iemand met zo’n hoog risicogehalte.
Bizar veel geld. Theoretisch hoeft hij de rest van z'n leven amper tot niet meer te werken. Mits hij verstandig omgaat met zijn geld en een passende levensstijl kiest. Bij verstandig heb ik mijn twijfels :o

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21:40
ephymerous schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 11:24:
[...]

Bizar veel geld. Theoretisch hoeft hij de rest van z'n leven amper tot niet meer te werken. Mits hij verstandig omgaat met zijn geld en een passende levensstijl kiest. Bij verstandig heb ik mijn twijfels :o
Hij kan (of wil) een eettafel al niet afbetalen. Dus die twijfels zijn nog goed te onderbouwen ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:23
Net als vorig jaar weten de psv supporters zich weer niet te gedragen in de Super Cup op bezoek bij een ander...

https://nos.nl/l/2485663

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Tijd om volgend jaar hem gewoon in het Philips stadion te spelen dus ;)

Maar walgelijk gedrag natuurlijk, dat soort mensen mogen wel eens echt gestraft worden.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Megupe schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 15:46:
Net als vorig jaar weten de psv supporters zich weer niet te gedragen in de Super Cup op bezoek bij een ander...

https://nos.nl/l/2485663
Een uitstekende reclame voor anticonceptie.

Hersenloze idioten heb je overal… helaas.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

gws24 schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 19:55:
Gaan we Verweij en de Telegraaf opeens serieus nemen? :+
Sven Mislintat gaat in zijn aankoopbeleid bij Ajax voor een groot deel zijn eigen weg. De directeur voetbalzaken haalde afgelopen weekend Jakov Medic binnen. De 24-jarige centrumverdediger, die overkomt van FC St. Pauli, is volgens Mike Verweij niet langdurig gescout. "Van Medic is op het laatste moment tegen de scouts gezegd: 'Bekijk de beelden van deze speler'", zegt de journalist van De Telegraaf in de podcast Kick-off.
Samenvatting van VZ, die natuurlijk geen eigen artikelen kunnen schrijven. https://m.voetbalzone.nl/...te-scouten-hapsnap/422383

Zijn hetze tegen Ajax gaat maar door.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Overijverige communicatie medewerker bij Emmen, of eigenlijk toch gewoon in opdracht van bovenaf??
FC Emmen heeft maandag de komst van Desley Ubbink bekendgemaakt. De Eredivisionist heeft daarbij geprobeerd om het duistere verleden van de dertigjarige aanvallende middenvelder van het internet te wissen, zo weet het Dagblad van het Noorden. Ubbink had als twintigjarige seks met een veertienjarig meisje en is daarvoor veroordeeld.
https://m.voetbalzone.nl/...an-nieuwe-aanwinst/422395

Dat je iemand een tweede kans geeft prima, maar om z'n verleden dan te proberen te verhullen door een wikipedia pagina aan te passen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 05:30:
Overijverige communicatie medewerker bij Emmen, of eigenlijk toch gewoon in opdracht van bovenaf??

[...]

Dat je iemand een tweede kans geeft prima, maar om z'n verleden dan te proberen te verhullen door een wikipedia pagina aan te passen?
En als je het al doet, zorg er dan voor dat je niet te linken bent aan FC Emmen...

Het mooie aan dit soort acties is dat het juist de aandacht vestigt op dit soort informatie die voorheen op de pagina stond. Al is het artikel van voetbalzone - je kan ook niet anders verwachten - wel heel positief. Informatie van het internet verwijderen als je enkel de wikipediapagina aanpast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 15:02
toolkist schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 05:30:

[...]

Zou het ook vooral niet privesituatie of privacygevoelige informatie noemen zoals de directeur heeft gedaan, want veroordelingen zijn vaak openbaar dus niet prive. Daarnaast als het statement mag geloven van het meisje dat ze bang voor hem was en de seks opgedrongen voelde, klinkt het meer als een verkrachting dan misbruik al zal die eerste vast te moeilijk zijn geweest om te bewijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:20
Zou van der vaart gedronken hebben bij studiovoetbal?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:12

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

carpebios schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 22:43:
Zou van der vaart gedronken hebben bij studiovoetbal?
Zo dan… Pierre vraagt ‘m dat nu ook direct op de man af: “heb je gedronken?”

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Kunnen jullie iets meer context geven?

Ik zit niet te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Ruud2001 schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 22:52:
[...]

Zo dan… Pierre vraagt ‘m dat nu ook direct op de man af: “heb je gedronken?”
Hij noemde PSV-fans niet serieus te nemen ook.
Dhr van Hooijdonk dropt nu ook bommetjes over de trainer van Ajax.

Wat een niveau zeg.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Miki
  • Laatst online: 22:48
Pff Studio Voetbal zakt voor mij door het ijs. Het gaat over allerlei randzaken behalve over de gespeelde wedstrijden van het weekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Is dit echt nieuw voor jullie dan? :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
carpebios schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 22:56:
[...]

Hij noemde PSV-fans niet serieus te nemen ook.
Dhr van Hooijdonk dropt nu ook bommetjes over de trainer van Ajax.

Wat een niveau zeg.
Van Hooijdonk kon al niet normaal praten over Ajax, en nu Steijn er trainer is is het ongetwijfeld alleen maar erger geworden gezien hun historie... Dat die vent überhaupt nog uitgenodigd wordt om te 'analyseren'

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• carpebios
Vroeger ging het nog over Ajax, Ajax en soms een beetje over Ajax, maar nu ging het zelfs niet meer over Ajax!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Miki
  • Laatst online: 22:48
Gonadan schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 23:04:
Is dit echt nieuw voor jullie dan? :)
Het niet nieuw, maar dit leek nog erger dan Voetbal Inside van paar jaar geleden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
toolkist schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 23:04:
[...]

Van Hooijdonk kon al niet normaal praten over Ajax, en nu Steijn er trainer is is het ongetwijfeld alleen maar erger geworden gezien hun historie... Dat die vent überhaupt nog uitgenodigd wordt om te 'analyseren'
En van der Vaart sliste alleen maar. Die had echt wat te veel gedronken na het puntenverlies van Feyenoord mogelijk. Gênant gewoon. Van Hooijdonk vroeg het ook 2x, eerst of hij pilletjes genomen had, en later of hij gedronken had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
carpebios schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 23:06:
[...]

En van der Vaart sliste alleen maar. Die had echt wat te veel gedronken na het puntenverlies van Feyenoord mogelijk. Gênant gewoon. Van Hooijdonk vroeg het ook 2x, eerst of hij pilletjes genomen had, en later of hij gedronken had.
Hmm, dat klinkt toch niet goed? Niet iets anders aan de hand.

Wat was het antwoord van VDV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
HollowGamer schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 23:18:
[...]

Hmm, dat klinkt toch niet goed? Niet iets anders aan de hand.

Wat was het antwoord van VDV?
Hij antwoordde er niet op. Maar het is het waard om terug te kijken. Een ongeluk in slowmotion eigenlijk.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Laatst online: 22:46
Van der Vaart kwam niet goed uit z'n woorden vandaag, was snel geïrriteerd over van alles en zei een paar rare dingen. Paar biertjes op, niet echt chique om zo op tv te verschijnen. Hij had overigens ook wel een paar goede opmerkingen, maar die sneeuwden een beetje onder door de manier waarop hij het bracht.

Maar waar van der Vaart een persoonlijk missertje maakt door in deze staat aan tafel te gaan zitten, vind ik wat van Hooijdonk doet echt kwalijk. Die beschuldigd Steijn van "betrokkenheid bij duistere deals", maar als hem naar details wordt gevraagd dan staat ie met z'n mond vol tanden en blijft het allemaal vaag. Als je zo'n forse beschuldiging doet, moet je ook met onderbouwing komen, anders is het niets anders dan stemmingmakerij. Pierre is er nooit overheen gekomen dat Steijn z'n zoon op de bank heeft gezet en kan daarna niet meer objectief naar hem kijken. Echt absurd.

[ Voor 15% gewijzigd door Jorizzz op 13-08-2023 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Jorizzz schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 23:26:
Van der Vaart kwam niet goed uit z'n woorden vandaag, was snel geïrriteerd over van alles en zei een paar rare dingen. Paar biertjes op, niet echt chique om zo op tv te verschijnen. Hij had overigens ook wel een paar goede opmerkingen, maar die sneeuwden een beetje onder door de manier waarop hij het bracht.

Maar waar van der Vaart een persoonlijk missertje maakt door in deze staat aan tafel te gaan zitten, vind ik wat van Hooijdonk doet echt kwalijk. Die beschuldigd Steijn van "betrokkenheid bij duistere deals", maar als hem naar details wordt gevraagd dan staat ie met z'n mond vol tanden en blijft het allemaal vaag. Als je zo'n forse beschuldiging doet, moet je ook met onderbouwing komen, anders is het niets anders dan stemmingmakerij. Pierre is er nooit overheen gekomen dat Steijn z'n zoon op de bank heeft gezet en kan daarna niet meer objectief naar hem kijken. Echt absurd.
Goede samenvatting, maar twee dingen ontbreken. Van de vaart neemt PSV fans niet serieus. En van Hooijdonk vind voetbalfans sowieso domme sukkels (iets in die trant riep hij)

Pagina: 1 ... 35 ... 55 Laatste