Misschien durven ze je wel gewoon niet te zeggen dat je er mee op moet houden.Ankona schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 14:02:
[...]
Dat vind jij, de praktijk is dat ik dus diverse vrouwen ken die regelmatig dickpics toegestuurd krijgen en er hun schouders over ophalen. Waar jij de wijsheid vandaan haalt om anderen te verplichten daar zwaarder aan te tillen dan de slachtoffers zelf doen is mij een raadsel.
De slachtoffers zijn nota bene naar de media gestapt, wie ben jij om te zeggen dat ze er niet zwaar aan tillen?
Op 6 februari 2022 stapte Overmars per direct op als directeur voetbalzaken wegens "het over een langere periode versturen van grensoverschrijdende berichten aan meerdere vrouwelijke collega's"
Tweede Boek. Misdrijven
Titel XIV. Misdrijven tegen de zeden
Artikel 240Met gevangenisstraf van ten hoogste twee maanden of geldboete van de derde categorie wordt gestraft hij die weet of ernstige reden heeft om te vermoeden dat een afbeelding of voorwerp aanstotelijk voor de eerbaarheid is en die afbeelding of dat voorwerp:1°. op of aan een plaats, voor het openbaar verkeer bestemd, openlijk tentoonstelt of aanbiedt;2°. aan iemand, anders dan op diens verzoek, toezendt.
[ Voor 46% gewijzigd door ph4ge op 22-03-2022 14:05 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"