Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Randzaken

Pagina: 1 ... 20 ... 55 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 28-11 13:56

Qu3st

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4cgYNkAiw3k-xooOA-WqA-Pk1to=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wUEn1bLDnYgsM3SCIT2v9fLs.jpg?f=user_large
Even een oudje afgestoft! MARC 2026!!!

[Twitter: https://twitter.com/sellie72/status/1468284796300320769]

Filmpje is uitgelekt, nog niks officieel.

[ Voor 18% gewijzigd door Qu3st op 07-12-2021 19:43 ]

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:27
Super nieuws - beste contractverlenging deze winter!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Lordy79

Vastberaden

Contract verlengen en dan een flinke afkoopsom cashen die overmars en Ajax kunnen delen...

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:23
Edwin "eigenlijk" van der Sar. Dacht dat ie het ondertussen wel afgeleerd had, maar het blijft zijn stopwoordje. Super irritant om naar te luisteren. In elke zin drie keer "eigenlijk" zeggen.

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 28-11 13:23

Stimulate14

⭐⭐⭐

chim0 schreef op maandag 13 december 2021 @ 05:26:
Edwin "eigenlijk" van der Sar. Dacht dat ie het ondertussen wel afgeleerd had, maar het blijft zijn stopwoordje. Super irritant om naar te luisteren. In elke zin drie keer "eigenlijk" zeggen.
Is me nog nooit opgevallen. Is de uitzending van Rondo de moeite waard om terug te kijken?

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:21

Superkiwi

Hoi doei

Stimulate14 schreef op maandag 13 december 2021 @ 10:18:
[...]
Is de uitzending van Rondo de moeite waard om terug te kijken?
Dat weet ik eigenlijk niet.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Bombvis
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Helaas is Gyan overleden. Een cultheld van Feyenoord, niet de beste voetballer, maar stond wel altijd klaar voor het team. Na z'n carrière stond hij ook klaar voor iedereen, waar jammer genoeg misbruik van is gemaakt. Voelde zich niet te groot om in de haven te werken, want daar werkte tenslotte allemaal Feyenoorders. En hij kon dan tenminste nog zeggen dat hij op het veld gestaan had.

Grote persoonlijkheid die veel te vroeg heengegaan is.

Rust in vrede.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:38
Wat vind men hier eigenlijk er van dat Rai Vloet weer mee doet bij Heracles?

Valentijn Driessen vond het in zijn column verschrikkelijk maar ik vind Valentijn Driessen verschrikkelijk. Man zanikt over alles.

Ik heb zoiets, Vloet is werknemer, kan nog lang wachten op berechting dus moet gewoon aan de slag normaal gesproken. Hoe verschrikkelijk en verschrikkelijk onnozel ik Vloet ook vind.
En hoe erg het mij ook raakt dat een 4 jarig jongetje daar de dupe van is. Lijkt me ook zo pijnlijk voor de familie dat dit gebeurt is.

Laat de rechter maar zijn ongelooflijk domme gedrag berechten. En als hij schuldig is, maar een zware straf.

Of mis ik hier iets? Graag meningen

[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 17-01-2022 11:20 ]

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:37

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Harribo schreef op maandag 17 januari 2022 @ 11:18:

Valentijn Driessen vond het in zijn column verschrikkelijk maar ik vind Valentijn Driessen verschrikkelijk. Man zanikt over alles.

Ik heb zoiets, Vloet is werknemer, kan nog lang wachten op berechting dus moet gewoon aan de slag normaal gesproken. Hoe verschrikkelijk en verschrikkelijk onnozel ik Vloet ook vind.
En hoe erg het mij ook raakt dat een 4 jarig jongetje daar de dupe van is. Lijkt me ook zo pijnlijk voor de familie dat dit gebeurt is.

Laat de rechter maar zijn ongelooflijk domme gedrag berechten. En als hij schuldig is, maar een zware straf.

Gisteren bij Studio Voetbal was de mening vrij eensgezind: een voetballer heeft een voorbeeld functie en je kan het niet maken naar de nabestaanden om hem 'gewoon' weer te laten spelen.

Dan had en heb je de volgende opties:
Verkopen naar het buitenland, ontslaan (als dat mogelijk is) of niet opstellen en mee laten trainen en eind van het seizoen oplossen.

Heracles zit misschien in het nauw, doordat ze hem eigenlijk niet kunnen missen, maar het zou extra pijnlijk zijn om hem dan juist op te moeten stellen.

Normaal zou je inderdaad wel een punt hebben, men moet contractueel weer aan het werk. Ik vraag me eerlijk gezegd wel af hoe dit in de selectie valt, de verhouding lijkt me toch moeilijk met zo'n collega.

Tweakers Discord

• Harribo
tweakduke schreef op maandag 17 januari 2022 @ 11:34:
[...]

Gisteren bij Studio Voetbal was de mening vrij eensgezind: een voetballer heeft een voorbeeld functie en je kan het niet maken naar de nabestaanden om hem 'gewoon' weer te laten spelen.
Dat zegt mij weinig. Tegenwoordig is men doodsbang om over zoiets verkeerd te zeggen op tv.
Ik vind niet speciaal dat een voetballer een voorbeeld functie heeft. Hij is aangenomen voor zijn voetbal kwaliteiten in eerste instantie. Wel vind ik dat iedereen zich te gedragen heeft.
Normaal zou je inderdaad wel een punt hebben, men moet contractueel weer aan het werk. Ik vraag me eerlijk gezegd wel af hoe dit in de selectie valt, de verhouding lijkt me toch moeilijk met zo'n collega.
Nou daar heb je mi een punt. Ik zou als collega voetballer zijn kop ff niet willen zien om het maar even recht voor de raap te zeggen.
Voor de sfeer zou Heracles er goed aan doen om die jongen buiten de selectie te houden denk ik.
Voor de nabestaanden... Weet niet of dat zo werkt... Denk dat ze het sowieso al heel moeilijk hebben nu... Zal dat nog veel uitmaken?
Nu deze dagen omdat de schijnwerpers op hem staan maar dat is wrs volgende week ook weer anders.

Al met al wel raar dat Heracles ervoor kiest om hem te laten spelen dan. Ondanks zijn voetballende kwaliteiten.

Ik probeer dit hier met gezond verstand te beredeneren zonder eigenlijk beïnvloed te willen worden door bepaalde onlogische emotionele voorkeuren van wat men tegenwoordig op tv vindt.
Dat vind ik namelijk lang niet altijd gezond verstand.

[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 17-01-2022 11:57 ]

• tweakduke

tweakduke

Harribo schreef op maandag 17 januari 2022 @ 11:53:
[...]

Dat zegt mij weinig. Tegenwoordig is men doodsbang om over zoiets verkeerd te zeggen op tv.
Ik vind niet speciaal dat een voetballer een voorbeeld functie heeft. Hij is aangenomen voor zijn voetbal kwaliteiten in eerste instantie. Wel vind ik dat iedereen zich te gedragen heeft.

[...]

Nou daar heb je mi een punt. Ik zou als collega voetballer zijn kop ff niet willen zien om het maar even recht voor de raap te zeggen.
Voor de sfeer zou Heracles er goed aan doen om die jongen buiten de selectie te houden denk ik.

Ik probeer dit hier met gezond verstand te beredeneren zonder eigenlijk beïnvloed te willen worden door bepaalde onlogische emotionele voorkeuren van wat men tegenwoordig op tv vindt.
Dat vind ik namelijk lang niet altijd gezond verstand.
Theo Janssen stond er iets genuanceerder in, in feite kan Vloet nu niks goed meer doen of zeggen. De club moet eigenlijk hierin een standpunt nemen en zolang ze dat niet doen dan hou je deze ongemakkelijke situatie.

Tweakers Discord

• Harribo
tweakduke schreef op maandag 17 januari 2022 @ 11:55:
[...]

Theo Janssen stond er iets genuanceerder in, in feite kan Vloet nu niks goed meer doen of zeggen. De club moet eigenlijk hierin een standpunt nemen en zolang ze dat niet doen dan hou je deze ongemakkelijke situatie.
Inderdaad. Dat klinkt logischer naar mijn mening.
Club heeft al denk ik zijn standpunt in genomen.

Of je deze situatie" houdt" zo... Voor de tv is het straks weer vergeten. Intern is misschien een andere zaak(?)

• tweakduke

tweakduke

Vanavond gaat de club met de fans in gesprek die gisteren dus er niet blij mee waren:
https://www.telegraaf.nl/...-over-terugkeer-rai-vloet

Hier nog de samenvatting van de uitzending:
https://nos.nl/index.php/...eracles-moet-hem-ontslaan

Tweakers Discord

Verwijderd

tweakduke schreef op maandag 17 januari 2022 @ 12:01:
Vanavond gaat de club met de fans in gesprek die gisteren dus er niet blij mee waren:
https://www.telegraaf.nl/...-over-terugkeer-rai-vloet

Hier nog de samenvatting van de uitzending:
https://nos.nl/index.php/...eracles-moet-hem-ontslaan
Wordt wat als er straks weer publiek in de stadions aanwezig mag zijn. Ik ga ervan uit dat de meeste van hun hart geen moordkuil maken :P

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:31
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2022 @ 12:14:
[...]

Wordt wat als er straks weer publiek in de stadions aanwezig mag zijn. Ik ga ervan uit dat de meeste van hun hart geen moordkuil maken :P
En terecht ook, iemand in een voorbeeldfunctie met dergelijk gedrag? Rai Vloet heeft laten zien geen enkel verantwoordelijkheidsgevoel te hebben en niet schromen idiote risico's te koste van anderen te nemen. Hij is voor nu even "af".

XXXVI

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Doorgaans is het 'innocence until proven guilty', maar ondanks dat hij nog niet veroordeeld is, is wel duidelijk dat Vloet de dader was.

Het is dan nu 'mazzel' dat er geen publiek in de stadions zit, maar eigenlijk moet je hem niet laten spelen en buiten de selectie houden.

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:52

JAN-B

525 Wp op mijn dak

@Harribo Goed punt van jouw;
ik lees vaak: nabestaanden > mischien geven ze niks om voetbal, en ze zullen zeker niet naar samenvattingen van Heracles kijken, denk ik; dus waarom pijnlijk?
voorbeeldfunctie?? hoezo, in principe is het gewoon een beroep, net als timmerman/schilder enz. ja, dat ze in het weekend op TV komen, en de gemiddelde voetbal liefhebber, zoals ik, kent niemand van Heracles, Willem 2 en dat soort clubs, niet rot bedoeld, maar je volgt toch je favoriete ploeg.
(en bij ieder ander beroep had er Rai V. uit Almelo gestaan)

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:15
dutchgio schreef op maandag 17 januari 2022 @ 12:26:
Doorgaans is het 'innocence until proven guilty', maar ondanks dat hij nog niet veroordeeld is, is wel duidelijk dat Vloet de dader was.
"Dader" is een strafrechtelijke term. Er is alleen duidelijk dat Vloet als bestuurder betrokken was bij een ongeval, en dat er alcohol in het spel was. Of Vloet ook iets te verwijten valt qua veroorzaken van het ongeval is helemaal nog niet duidelijk.
Dat gezegd hebbend vind ik het onverstandig dat de club hem heeft opgesteld. Beter zou zijn om het politieonderzoek af te wachten. Van wat ik er van begreep is dat bijna klaar. Nu worden de voetballer en de club al breed veroordeeld in de media, zonder dat de feiten bekend zijn.

Regeren is vooruitschuiven

Verwijderd

JAN-B schreef op maandag 17 januari 2022 @ 12:53:
[...]
@Harribo Goed punt van jouw;
ik lees vaak: nabestaanden > mischien geven ze niks om voetbal, en ze zullen zeker niet naar samenvattingen van Heracles kijken, denk ik; dus waarom pijnlijk?
voorbeeldfunctie?? hoezo, in principe is het gewoon een beroep, net als timmerman/schilder enz. ja, dat ze in het weekend op TV komen, en de gemiddelde voetbal liefhebber, zoals ik, kent niemand van Heracles, Willem 2 en dat soort clubs, niet rot bedoeld, maar je volgt toch je favoriete ploeg.
(en bij ieder ander beroep had er Rai V. uit Almelo gestaan)
Bagatelliseren kun je leren :+

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Rai Vloet is geen lul omdat hij iemand heeft doodgereden.
Rai Vloet is een lul omdat hij met alcohol op heeft gereden, (met als gevolg dat hij een kind heeft doodgereden (al zit hier een aanname in)).

Er zijn teveel mensen die met een slok op iemand hebben doodgereden, maar er zijn heel veel meer mensen die ook met een slok op teveel de weg op zijn gegaan, maar het geluk hebben gehad niemand dood te hebben gereden. Met andere woorden op de manier hoe er maatschappelijk nu tegen Rai Vloet wordt gekeken zo moeten we kijken naar mensen die met een slok op achter het stuur kruipen, los van het feit of er slachtoffers zijn gevallen.

Feestjes, bruiloften, na sport, bedrijfsborrels. we kennen allemaal de voorbeelden van mensen die rustig met alcohol op achter het stuur kruipen..

• NMH
  • Registratie: Oktober 2015

NMH

Moderator General Chat

Ik vind dat als je alcohol gedronken hebt, je niets te zoeken hebt achter het stuur. Ook niet met 1 drankje. Alcohol op = niet rijden. Als (slag om de arm omdat de rechter zich nog moet uitspreken) je vervolgens ook nog een ongeluk veroorzaakt en ergens een familie in de ellende stort die verder moet met de gedachte dat hun naaste er mogelijk nog geweest was als iemand anders zich verantwoordelijk gedragen had... brrr.

Dat gezegd hebbende, het is aan de strafrechter om daar een oordeel over te vellen en indien schuldig een passende sanctie op te leggen. En zolang wat er gebeurd is geen verband houdt met het werk moet je daar als werkgever wat mij betreft niet op vooruit lopen of nog een schepje bovenop doen. Misschien dat het voor alle betrokkenen wel beter zou zijn als hij naar het buitenland zou gaan, maar vind maar eens een club voor hem.

Overigens, als je daadwerkelijk de nabestaanden wilt ontzien, dan moet je er misschien juist geen aandacht aan besteden. Door er constant over te roeptoeteren op TV of in de krant maak je het dan juist erger.

• Harribo
NMH schreef op maandag 17 januari 2022 @ 13:11:
[...]
Overigens, als je daadwerkelijk de nabestaanden wilt ontzien, dan moet je er misschien juist geen aandacht aan besteden. Door er constant over te roeptoeteren op TV of in de krant maak je het dan juist erger.
Nou in-der-daad. Misschien kan de media zich in deze ook eens aanpassen aan de familie ipv de club ?
Die storten zich erop waardoor het overal word verspreid. Daar hoor je niemand over, toch vreemd dan of niet?
1 interview met een woordvoerder van Heracles waarom hij toch mee doet en het daar bijvoorbeeld laten.

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023

Ik snap niet dat dit een discussie is. Als voetballer is er niets op die man aan te merken, dat hij prive een beetje dom was is iets anders. Daarvoor is hij al buitenproportioneel aangepakt omdat hij toevallig wat bekender is dan de meeste andere automobilisten. Incident staat los van voetbal dus is geen issue binnen het voetbal. (En idd, de familie van het slachtoffertje wordt ook ongevraagd nu de publiciteit in getrokken)

alles kan off-topic

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
ephymerous schreef op maandag 17 januari 2022 @ 12:18:
[...]

En terecht ook, iemand in een voorbeeldfunctie met dergelijk gedrag?
Voorbeeldfunctie is een vaag begrip. Als voetballer heeft hij een voorbeeldfunctie en moet hij zich in die rol ook gedragen bij het uitoefenen van zijn sport. Buiten het voetbal zie ik weinig voetballers als een voorbeeld noch zich echt gedragen als voorbeeld voor de samenleving.

Ze zijn overduidelijk goed in hetgeen ze doen (en ja ook een vloet als één van de 481 spelers in de eredivisie) en hebben daarmee enige faam weten te bereiken maar van het overgrote deel is weinig tot niets bekend buiten de sport en indien wel is het vaker niet echt in lijn met voorbeeldfuncties.
Rai Vloet heeft laten zien geen enkel verantwoordelijkheidsgevoel te hebben en niet schromen idiote risico's te koste van anderen te nemen. Hij is voor nu even "af".
Zeker, dat blijkt uit zijn acties. Die zijn op geen enkele manier goed te praten.

• ephymerous
Napo schreef op maandag 17 januari 2022 @ 16:38:
[...]

Voorbeeldfunctie is een vaag begrip. Als voetballer heeft hij een voorbeeldfunctie en moet hij zich in die rol ook gedragen bij het uitoefenen van zijn sport. Buiten het voetbal zie ik weinig voetballers als een voorbeeld noch zich echt gedragen als voorbeeld voor de samenleving.

Ze zijn overduidelijk goed in hetgeen ze doen (en ja ook een vloet als één van de 481 spelers in de eredivisie) en hebben daarmee enige faam weten te bereiken maar van het overgrote deel is weinig tot niets bekend buiten de sport en indien wel is het vaker niet echt in lijn met voorbeeldfuncties.
Eens, de voetballerij heeft legio slechte maatschappelijke voorbeelden voortgebracht. Gelukkig gaat dat vaak niet ten koste van anderen. Ik bedoel 'm meer vanuit het perspectief dat hij in de "spotlights" staat en daarmee aandacht krijgt. Laat hem dan maar een voorbeeld zijn dat we als maatschappij dit niet tolereren. Dat heeft ie in zekere zin ook als voorbeeldfunctie gediend ;)

XXXVI

• Ankona
Napo schreef op maandag 17 januari 2022 @ 16:38:
[...]

[...]

Zeker, dat blijkt uit zijn acties. Die zijn op geen enkele manier goed te praten.
Idd, voorbeeldfunctie.... wat een dooddoener. Iedereen die ter sprake komt waar dan ook krijgt het stempel voorbeeldfunctie.

Een docent voor de klas, die heeft daar een voorbeeldfunctie. Een ouder naar zijn kinderen heeft een voorbeeldfunctie. Maar verder kan ik er niet zoveel noemen. Een profvoetballer zou bij mij in elk geval niet snel opkomen als voorbeeldfunctie. Zijn doorgaans sociaal niet bepaald goede voorbeelden om te volgen.

alles kan off-topic

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

[..]
Volgens mij mag je werkgever je ontslaan bij wangedrag of i.d.g.v. op non-actief zetten.
Hij is nog niet strafbaar gevonden, maar hier is geen spraken van een klein vergrijp.

Als ik hetzelfde had gedaan, weet ik niet of mijn werkgever wel met mij verder zou willen.

Het maakt het in mijn ogen nog erger, omdat voetballen een publieke sport (entertainment) is.
Een voorbeeld voor de jeugd/mensheid is het niet echt, als iemand toch gewoon mag blijven voetballen.

[ Voor 17% gewijzigd door HollowGamer op 18-01-2022 20:25 ]

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
MVV trekt zich niets aan van besluit kabinet en opent stadion voor publiek
Ik mag hopen dat als er nog maar 1 euro subsidie naar die club gaat, die per direct stilgezet wordt en er teruggevorderd wordt daar waar mogelijk.

• Ankona
HollowGamer schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 20:24:
[...]

Volgens mij mag je werkgever je ontslaan bij wangedrag of i.d.g.v. op non-actief zetten.
Hij is nog niet strafbaar gevonden, maar hier is geen spraken van een klein vergrijp.

Als ik hetzelfde had gedaan, weet ik niet of mijn werkgever wel met mij verder zou willen.

Het maakt het in mijn ogen nog erger, omdat voetballen een publieke sport (entertainment) is.
Een voorbeeld voor de jeugd/mensheid is het niet echt, als iemand toch gewoon mag blijven voetballen.
Werkgever is geen partij. Hij heeft niets gedaan waarmee hij Heracles benadeeld heeft, die kunnen dus ook niet tegen hem optreden. En dat is maar goed ook. Dit is aan de rechter niet aan iedereen met een mening.

alles kan off-topic

• Ankona
toolkist schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 16:42:
[...]

Ik mag hopen dat als er nog maar 1 euro subsidie naar die club gaat, die per direct stilgezet wordt en er teruggevorderd wordt daar waar mogelijk.
Daar is het te laat voor. De winkels hebben met een vergelijkbare aankondiging gewoon hun zin gekregen, daarmee is dit de weg geworden die bedrijven moeten volgen om bij de overheid gehoor te krijgen.

alles kan off-topic

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 29-11 16:44

snmght

imho dan he

Topicstarter
Tsjah onschuldig tot je veroordeeld bent imho; maar tegelijkertijd zou het niet slecht zijn geweest om hem tot aan de zomer met het 2e elftal te laten trainen en na de zomerstop zijn rentree te laten maken. Hou hem uit de luwte; had je precies het gezeik bespaard dat nu speelt. En dat de supporters over de rooie zijn is het minste; maar de familie die inderdaad nu keer op keer die shit weer in de media leest..

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
toolkist schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 16:42:
[...]

Daar lijken ze niet de enige in te zijn overigens:

https://www.telegraaf.nl/...eve-opening-stadions-voor

Ze doen het dan nog tactisch tijdens een interlandperiode waarbij er geen Eredivisie is, maar die stonden ook achter het eerder gemaakte statement.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ankona schreef op maandag 17 januari 2022 @ 17:04:
[...]

Idd, voorbeeldfunctie.... wat een dooddoener. Iedereen die ter sprake komt waar dan ook krijgt het stempel voorbeeldfunctie.

Een docent voor de klas, die heeft daar een voorbeeldfunctie. Een ouder naar zijn kinderen heeft een voorbeeldfunctie. Maar verder kan ik er niet zoveel noemen. Een profvoetballer zou bij mij in elk geval niet snel opkomen als voorbeeldfunctie. Zijn doorgaans sociaal niet bepaald goede voorbeelden om te volgen.
Voor de kleine voetballertjes, kun je als Pro een voorbeeldfunctie hebben. voetballen op schoolplein, op straat.
Ik ben Messi, Ronaldo etc. Kleine voetballertjes kijken op tegen hen 'held'

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• toolkist
  • Niet online
snmght schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 17:20:
[...]

Tsjah onschuldig tot je veroordeeld bent imho; maar tegelijkertijd zou het niet slecht zijn geweest om hem tot aan de zomer met het 2e elftal te laten trainen en na de zomerstop zijn rentree te laten maken. Hou hem uit de luwte; had je precies het gezeik bespaard dat nu speelt. En dat de supporters over de rooie zijn is het minste; maar de familie die inderdaad nu keer op keer die shit weer in de media leest..
Dat wordt wat lastig als ie vast zou komen te zitten (wat me niet heel vreemd lijkt).

• snmght

snmght

imho dan he

Topicstarter
@toolkist zo lang hij niet veroordeeld is bedoelde ik dan. Zodra dat formeel het geval is contract ontbinden, maar daar zal toch iedereen het mee eens zijn?

• groggy
  • Niet online
snmght schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 18:14:
@toolkist zo lang hij niet veroordeeld is bedoelde ik dan. Zodra dat formeel het geval is contract ontbinden, maar daar zal toch iedereen het mee eens zijn?
Moet dan niet van iedereen die met alcohol ol gaat rijden worden ontslagen?

Want wat vloet te verwijten valt is dat hij gedronken heeft. Dat hij iemand heeft doodgereden is pech, maar zijn natuurlijk zijn verantwoordelijkheid. Dat alle die andere bezopen bestuurders niet iemand hebben doodgereden is geen prestatie van hun, maar geluk.

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Ik ben blij, goed nieuws over Mo.

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:12
Rai Vloet komt voorlopig dus niet meer in actie voor Heracles. Lijkt me goed voor het behouden van de rust.
https://nos.nl/artikel/24...enen-zijn-gebaat-bij-rust

WoT stats

• snmght

snmght

imho dan he

Topicstarter
Feyenoord harkt 50 miljoen binnen met hun nieuwe shirtsponsor. Dat is echt een schitterend bedrag! :o

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=399253

• snmght

snmght

imho dan he

Topicstarter
groggy schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 19:27:
[...]

Moet dan niet van iedereen die met alcohol ol gaat rijden worden ontslagen?
Ik ben groot voorstander. :)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

https://www.espn.nl/voetb...rect-na-nieuwe-informatie

Vloet nu dus geschorst door club. Het was toch al bekend dat er alcohol en gaspedaaltje bij betrokken waren? Beetje boter op het hoofd.

[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 21-01-2022 23:02 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• HollowGamer
  • Niet online
ElPaco schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 08:24:
Rai Vloet komt voorlopig dus niet meer in actie voor Heracles. Lijkt me goed voor het behouden van de rust.
https://nos.nl/artikel/24...enen-zijn-gebaat-bij-rust
Ik vraag mij altijd af, waarom achteraf pas?

Je kunt iemand op non-actief zetten of gewoon niet opstellen, zo moeilijk lijkt me dat niet?
Weet niet of de trainer of de club heeft aangedrongen om hem toch te laten spelen?

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 13:03
2x te veel gedronken en 203 km/u gereden dus en vervolgens daarover liegen tegen je club en verzinnen dat je contact met de nabestaanden hebt gehad. Ik was al geen fan van hem, maar dan ben je wel echt een ontzettende sneue idioot.

• Harribo
Henkie_NtA schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 10:04:
2x te veel gedronken en 203 km/u gereden dus en vervolgens daarover liegen tegen je club en verzinnen dat je contact met de nabestaanden hebt gehad. Ik was al geen fan van hem, maar dan ben je wel echt een ontzettende sneue idioot.
Ja ook dát nog inderdaad. Dan heb je weinig sympathie of gevoel in je. Vreselijke man eigenlijk.
HollowGamer schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 08:07:
[...]

Ik vraag mij altijd af, waarom achteraf pas?

Je kunt iemand op non-actief zetten of gewoon niet opstellen, zo moeilijk lijkt me dat niet?
Weet niet of de trainer of de club heeft aangedrongen om hem toch te laten spelen?
Uh... Denk zowel Vloet zelf als Heracles graag wilden dat hij speelde. Gewoon geprobeerd.
Heracles kan de doelpunten wel gebruiken zeg maar.

Achteraf hebben ze dat terug gedraaid.
Als ze dat nu ook eens met dat vreselijke kunstgras van hun deden

[ Voor 41% gewijzigd door Harribo op 22-01-2022 11:10 ]

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Het is wel klaar met die jongen nu.

• Typhone
  • Laatst online: 00:19

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
Henkie_NtA schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 10:04:
Sneuer is dat hij op dit moment op vrije voeten staat.
Nu weet ik dat alcoholstraffen altijd laf zijn ondanks de vele ophef die er altijd over is maar met alcohol op is 1, te hard rijden is 2, 70 km/h te hard rijden (minimaal) is 3. Weet even niet waar hij precies reed dus pak even de maximale vMax in NL op de snelweg t.a.v. zijn gecorrigeerde echte snelheid.

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 13:03
Typhone schreef op maandag 24 januari 2022 @ 10:22:
[...]

Nu weet ik dat alcoholstraffen altijd laf zijn ondanks de vele ophef die er altijd over is maar met alcohol op is 1, te hard rijden is 2, 70 km/h te hard rijden (minimaal) is 3. Weet even niet waar hij precies reed dus pak even de maximale vMax in NL op de snelweg t.a.v. zijn gecorrigeerde echte snelheid.
Tja, dat is het rechtssysteem in Nederland. Kan je veel van vinden, maar dat is wat het is. Net zoals dat hij hier naar alle waarschijnlijk een in de ogen van velen, veel te lage straf voor gaat krijgen.

Was op de A4, maar weet niet waar. Is op grote delen na 19 uur 130 volgens mij, alleen stukje na splitsing A44 niet.

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:52

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Typhone schreef op maandag 24 januari 2022 @ 10:22:

@Typhone Ja, wat wil jij dan 8)7
dat hij nu al Niet op vrije voeten staat, terwijl hij nog niet is bestraft in een rechtbank;
niet bekend bij jouw > je bent pas schuldig als je veroordeelt wordt door een rechter.

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Waar blijft het Ajax Ihattaren bericht?

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
JAN-B schreef op maandag 24 januari 2022 @ 10:49:
[...]
@Typhone Ja, wat wil jij dan 8)7
dat hij nu al Niet op vrije voeten staat, terwijl hij nog niet is bestraft in een rechtbank;
niet bekend bij jouw > je bent pas schuldig als je veroordeelt wordt door een rechter.
Niet bekend bij jou (geen jouw ... zucht!) > Maar leg me dan eens uit waarom die jongens die op Mallorca een jongeman de dood in jaagden niet op vrije voeten zijn zonder veroordeling!
Dat kan dus ook gewoon bij Rai Vloet.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op maandag 24 januari 2022 @ 22:08:
[...]

Niet bekend bij jou (geen jouw ... zucht!) > Maar leg me dan eens uit waarom die jongens die op Mallorca een jongeman de dood in jaagden niet op vrije voeten zijn zonder veroordeling!
Er is nogal een groot verschil is tussen dood door schuld en poging tot doodslag.

[ Voor 3% gewijzigd door Napo op 25-01-2022 07:39 ]

• Ankona
Die zag ik niet meteen aankomen maar Wim Jansen is niet meer.

https://www.fr12.nl/nieuws/clubicoon-wim-jansen-75-overleden

alles kan off-topic

• ephymerous
Napo schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 07:39:
[...]

Er is nogal een groot verschil is tussen dood door schuld en poging tot doodslag.
In dit geval helaas. Want met drank op in de auto stappen is wat mij betreft ook een poging tot… :N

XXXVI

• Ankona
ephymerous schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 15:18:
[...]

In dit geval helaas. Want met drank op in de auto stappen is wat mij betreft ook een poging tot… :N
Dat heet dan voorwaardelijke opzet.

alles kan off-topic

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

De VI-link:
https://www.vi.nl/nieuws/...overschrijdende-berichten

Wel een redelijke WTF

[ Voor 3% gewijzigd door Ruzor op 06-02-2022 23:44 ]

[This is what you get when you mess with us]

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:11

Outerspace

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Da's wel een hele grote aderlating voor Ajax zeg. Die man heeft Ajax erg goed geholpen en staat m.i. aan de basis van de successen afgelopen decennia. Maar eerlijk is eerlijk, voor dit soort gedrag is ontslag het enige wat past.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• tweakduke

tweakduke

Zit Studio Voetbal te kijken en dit valt wel even als een bom. De enige juiste beslissing, maar eens even kijken wat dit gaat betekenen voor Ajax. Wie er nog meer eventueel weg moet en wie hem opvolgt.

Tweakers Discord

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:07
Overmars per direct weg bij Ajax.
Blijkbaar is het een lul.

https://www.vi.nl/nieuws/...overschrijdende-berichten

[ Voor 44% gewijzigd door Deadsy op 06-02-2022 23:44 ]

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Kan hij transfervrij naar Engeland?

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Sempy schreef op zondag 6 februari 2022 @ 23:36:
Als dat zo is, lijkt dit me de enige correcte sanctie ongeacht status/verdiensten.
Sanctie? Ze hebben hem de beslissing laten nemen ipv een ontzettende schop onder zijn hol en ontslag op staande voet.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Sempy
  • Laatst online: 13:09
hoevenpe schreef op zondag 6 februari 2022 @ 23:47:
Hij is nu zonder baan en voor bestuursleden geldt geen transferperiode, dus hij kan denk ik in theorie zo aan de slag. Ik denk echter dat op dit moment geen club zijn vingers hier aan gaat branden. Misschien in de zomer of nog later als de storm is gaan liggen en het zeker is dat er niet meer boven water komt dan ongepaste appjes.
gambieter schreef op zondag 6 februari 2022 @ 23:49:
[...]

Sanctie? Ze hebben hem de beslissing laten nemen ipv een ontzettende schop onder zijn hol en ontslag op staande voet.
Waarschijnlijk was de optie je gaat nu zelf of we schoppen je eruit. Voor de club ook de fijnste optie dat hij zelf opstapt. Ontslag nemen of krijgen is vooral een symbolisch iets in deze situatie, maar je gaat wel netjes uit elkaar zonder kans op rechtszaken.

[ Voor 34% gewijzigd door Sempy op 07-02-2022 00:05 ]

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
hoevenpe schreef op zondag 6 februari 2022 @ 23:47:
Denk niet dat hij het komende jaar/seizoen iets in het voetbal gaat doen, of in een groot publiek bedrijf.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Wow moest het bericht twee keer lezen. Dit gaat Ajax enorme klappen geven. Het valt op geen enkel manier goed te praten, dus een juiste beslissing.

Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Sempy schreef op zondag 6 februari 2022 @ 23:50:
Waarschijnlijk was de optie je gaat nu zelf of we schoppen je eruit. Voor de club ook de fijnste optie dat hij zelf opstapt. Ontslag nemen of krijgen is vooral een symbolisch iets in deze situatie, maar je gaat wel netjes uit elkaar zonder kans op rechtszaken.
Ik geloof totaal niet dat ze hier niet allang vanaf wisten, maar zoals alle k*torganisaties denken ze nooit aan de slachtoffers, maar alleen aan wat leuk is voor de organisatie. Waarschijnlijk had een journalist er van vernomen en nu moesten ze wel.

En die Overmars wil nu rust voor zijn gezin. Geen woord over de slachtoffers. Laat ze de vuile was en de bak stront maar volop op zijn hoofd laten komen, en als Ajax het al wist, op ieder bestuurslid dat niet gelijk ingegrepen heeft.

• Qu3st

Qu3st

gambieter schreef op maandag 7 februari 2022 @ 00:21:
[...]

Ik geloof totaal niet dat ze hier niet allang vanaf wisten, maar zoals alle k*torganisaties denken ze nooit aan de slachtoffers, maar alleen aan wat leuk is voor de organisatie. Waarschijnlijk had een journalist er van vernomen en nu moesten ze wel.

En die Overmars wil nu rust voor zijn gezin. Geen woord over de slachtoffers. Laat ze de vuile was en de bak stront maar volop op zijn hoofd laten komen, en als Ajax het al wist, op ieder bestuurslid dat niet gelijk ingegrepen heeft.
Wat een vreselijk nieuws.
Alles wat een organisatie ook doet zal verkeerd vallen, maar een excuses was wel op zijn plek geweest.

Maar Ajax houdt nu wel zelf de regie, dan zich morgen of later zich voor de camera's te moeten verdedigen. Het is nooit goed uiteindelijk hoe het wordt gebracht.

• toolkist
  • Niet online
[...]

Wat ie daar ook over gezegd zou hebben het zou toch nooit geloofd zijn. Zeker niet zo snel na het bekend worden van dit nieuws. Dus alleen maar beter dat ie daarover stil houdt en dat aan de voorzitter van de RvC overlaat.
Maar echt hoe dom kun je zijn...

Verwijderd

Dergelijke insinuaties kunnen achterwege gelaten worden, zeker als het zo onsamenhangend is

[ Voor 91% gewijzigd door Outerspace op 07-02-2022 08:08 ]

• Qu3st

Qu3st

Ga hier maar niet op in

[ Voor 154% gewijzigd door Outerspace op 07-02-2022 12:08 . Reden: Aangepaste versie ]

• toolkist
  • Niet online
Ga hier maar niet op in

[ Voor 97% gewijzigd door Outerspace op 07-02-2022 08:08 ]

• toolkist
  • Niet online
Aangezien Overmars in december ofzo nog bijgetekend heeft geloof ik er geen zak van dat de directie dit al langer wist.
Dat zou namelijk inhouden dat de gehele directie en de RvC, inclusief de vrouwelijke financieel directeur (die ongetwijfeld ook iets te zeggen heeft over contractverlengingen) hun hoofd direct op een groot hakblok neergelegd hebben. Want al zou je proberen je zoiets in een doofpot te stoppen, dan ga je die persoon toch zeker niet belonen met een contractverlenging...

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

toolkist schreef op maandag 7 februari 2022 @ 01:07:
Aangezien Overmars in december ofzo nog bijgetekend heeft geloof ik er geen zak van dat de directie dit al langer wist.
Dat zou namelijk inhouden dat de gehele directie en de RvC, inclusief de vrouwelijke financieel directeur (die ongetwijfeld ook iets te zeggen heeft over contractverlengingen) hun hoofd direct op een groot hakblok neergelegd hebben. Want al zou je proberen je zoiets in een doofpot te stoppen, dan ga je die persoon toch zeker niet belonen met een contractverlenging...
Niet met de contractverlenging, maar vd Sar zegt dat ze het vorige week al wisten (en de klachten zullen er echt wel eerder zijn geweest, dwz vorige week konden ze niet meer omheen). Maar nog steeds niets doen en Overmars ontslag laten nemen, alsof hij "fatsoen" heeft. Dat had echt pek en veren moeten zijn.

• toolkist
  • Niet online
gambieter schreef op maandag 7 februari 2022 @ 01:11:
[...]

Niet met de contractverlenging, maar vd Sar zegt dat ze het vorige week al wisten (en de klachten zullen er echt wel eerder zijn geweest, dwz vorige week konden ze niet meer omheen). Maar nog steeds niets doen en Overmars ontslag laten nemen, alsof hij "fatsoen" heeft. Dat had echt pek en veren moeten zijn.
Gezien zijn staat van dienst vind ik het prima begrijpelijk dat ze gezegd hebben 'of je neemt zelf de beslissing, of wij doen het voor je'

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

toolkist schreef op maandag 7 februari 2022 @ 01:18:
Gezien zijn staat van dienst vind ik het prima begrijpelijk dat ze gezegd hebben 'of je neemt zelf de beslissing, of wij doen het voor je'
Serieus? Daarmee zeg je dat zijn staat van dienst belangrijker is dan zijn schofterigheid. Met zo'n staat van dienst komen verantwoordelijkheden, geen rechten.

Ajax zegt dan "je bent een van onze vroegere sterren, dus mag je meer en doen we minder moeilijk". Wat een boodschap om uit te dragen...

Nou ja, laat Ajax maar de Voice route gaan. Dan gaan er meer koppen rollen.

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:36
Nevermind.

[ Voor 94% gewijzigd door Sjah op 07-02-2022 02:48 ]

• ephymerous
Zo… dat is even vervelend wakker worden. De beste directeur in tijden heeft zich blijkbaar als een lul gedragen. Dan is het ook voor Overmars wegwezen.

Uitlokken is dan ook niet handig

[ Voor 27% gewijzigd door Outerspace op 07-02-2022 08:54 ]

XXXVI

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Wanneer je als directeur dit hoort (weet), wil je ook eerst uitzoeken wat er aan de hand is. Dat je daar een week voor neemt vind ik niet gek.

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)

• Vos
  • Laatst online: 14:21

Vos

AFCA

Wow wat een klote bericht! En natuurlijk klote gedrag...

• Gynnad
Verschrikkelijk nieuws voor Ajax (sportief gezien), maar bovenal verschrikkelijk voor de slachtoffers. Het lijkt wel of mannen die hoger in het bedrijfsleven staan dit als de standaard zien..
[...]

In je berichten zie ik dat je wel ontzettend veel aannames doet (ga ze niet allemaal quoten), je zit neem ik aan dus ook erg veel op Facebook, want daar passen dergelijke berichten wel.

Het is niet gek dat Ajax hier een week de tijd voor heeft genomen, waar wellicht Overmans gauw genoeg al op non-actief is gezet. Ze kunnen niet zo maar bij het eerste beste bericht iemand eruit gooien, dat zullen ze toch eerst moeten checken, hoor en weder hoor en dan bespreken met de directie. Eerlijk gezegd vind ik juist dat ze dan snel gehandeld hebben. Verwacht dat Overmars gisteren bij Ajax - Heracles dan ook al niet meer op de tribune zat.
Iemand in deze situatie (en ik wil het er zeker niet voor opnemen) doet het nooit goed. Maar hij biedt zijn excuses gewoon aan op de website?

Overmars: "Ik schaam me kapot. Vorige week werd ik geconfronteerd met meldingen over mijn gedrag. En hoe dit op anderen is overgekomen. Helaas realiseerde ik me niet goed dat ik hiermee grenzen heb overschreden, maar dat werd me deze dagen wel duidelijk. Daardoor voelde ik opeens een enorme druk."

"Ik bied mijn excuses aan. Zeker voor iemand in mijn positie is dit gedrag niet goed te praten, dat zie ik inmiddels ook in. Maar te laat. Ik zie geen andere optie dan te stoppen bij Ajax. Dit heeft ook grote impact op mijn privésituatie. Daarom verzoek ik iedereen mij en mijn gezin met rust te laten."

• PolarBear
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 7 februari 2022 @ 00:50:
[...]

Daar ben ik ook bang voor.
Als de Telegraaf niets had gezegd,
Huh? Mike Verweij wist van niets:

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
PolarBear schreef op maandag 7 februari 2022 @ 06:59:
[...]

Huh? Mike Verweij wist van niets:
[Twitter]
Die weet al heel lang niets, dat zie je toch aan alle berichten die hij schrijft, die hangen van aannames en meningen aan elkaar.

• PolarBear
  • Niet online
gambieter schreef op maandag 7 februari 2022 @ 01:11:
[...]

Denk je dat de shitstorm nu kleiner is dan als hij ontslag had gekregen? Echt een detail in dit verhaal hoor.

• snmght

snmght

imho dan he

Topicstarter

• Gynnad
Ben wel benieuwd wat Ajax gaat doen om deze positie weer in te vullen, Gerry Hamstra (https://www.ajax.nl/artik...a-technisch-manager-ajax/) liep al mee maar is/was verantwoordelijk voor de jeugd. Het lijkt mij niet dat je die positie wilt opheffen/vervangen gezien daar nog wat zaken verbeterd konden worden.

Ik verwacht zelf eigenlijk dat ze een extern iemand aan zullen gaan trekken, maar wie is de grote vraag..

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:04
gambieter schreef op maandag 7 februari 2022 @ 01:33:
[...]

Serieus? Daarmee zeg je dat zijn staat van dienst belangrijker is dan zijn schofterigheid. Met zo'n staat van dienst komen verantwoordelijkheden, geen rechten.

Ajax zegt dan "je bent een van onze vroegere sterren, dus mag je meer en doen we minder moeilijk". Wat een boodschap om uit te dragen...

Er is nog amper iets bekend over een tijdlijn, de aard van de beschuldigingen en wie wat wanneer wist.

Beetje voorbarig om dit allemaal te roepen.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

alexbl69 schreef op maandag 7 februari 2022 @ 07:27:
Er is nog amper iets bekend over een tijdlijn, de aard van de beschuldigingen en wie wat wanneer wist.

Geef mensen een vinger om Ajax te verfoeien en ze pakken minimaal een hand. Er ligt een stok en die zal worden opgepakt om eens flink mee te slaan ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• dr.lowtune
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Gynnad schreef op maandag 7 februari 2022 @ 07:19:
Ben wel benieuwd wat Ajax gaat doen om deze positie weer in te vullen, Gerry Hamstra (https://www.ajax.nl/artik...a-technisch-manager-ajax/) liep al mee maar is/was verantwoordelijk voor de jeugd. Het lijkt mij niet dat je die positie wilt opheffen/vervangen gezien daar nog wat zaken verbeterd konden worden.

Ik verwacht zelf eigenlijk dat ze een extern iemand aan zullen gaan trekken, maar wie is de grote vraag..
Van Geel :+

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12:49
[...]

Nou zelfs ik ben in staat op het voor Overmars enigszins op te nemen. Vooral respect wat hij als technisch directeur bereikt heeft.

Zolang er geen details van het niveau Ali B en Marco B op straat liggen, hoeft die man nog niet aan de hoogste boom.

• toolkist
  • Niet online
gambieter schreef op maandag 7 februari 2022 @ 01:33:
[...]

Hij mag helemaal niet meer waar verzin je dat?
Hij wordt er nog steeds uit getrapt, alleen de manier waarop is anders (en nog goedkoper ook).

• hoevenpe
  • Nu online
Wil eerst wel eens weten wat hij precies gedaan/gezegd heeft, er is een groot verschil tussen wat te joviale appjes en de vermeende daden van Ali B. en Marco B.

• toolkist
  • Niet online
hoevenpe schreef op maandag 7 februari 2022 @ 07:57:
Wil eerst wel eens weten wat hij precies gedaan/gezegd heeft, er is een groot verschil tussen wat te joviale appjes en de vermeende daden van Ali B. en Marco B.
Als ze van je directeur komen? Mwoah. Net zo goed zwaar over de grens en als je het zelf al toegeeft vind ik ook niet dat je hem nu nog als 'onschuldige' hoeft te behandelen hier.

• Ankona
[...]

Is de mode tegenwoordig. Ali B en Marco B zijn recent ook helemaal de grond in geboord obv vage anonieme beschuldigingen. Dus ja, dan gaat men ook hier naar verwachting vol in en is Overmars niet houdbaar.

Het is echt heel eng hoe een dergelijke beschuldiging (of zelfs maar gerucht) direct veroordelend werkt.

alles kan off-topic

• HollowGamer
  • Niet online
ephymerous schreef op maandag 7 februari 2022 @ 06:40:
Zo… dat is even vervelend wakker worden. De beste directeur in tijden heeft zich blijkbaar als een lul gedragen. Dan is het ook voor Overmars wegwezen.

Ik ben benieuwd hoeveel trollen dit aantrekt naar dit topic. Als Ajax te bashen valt stroomt het in de regel vol.
Zal de inhoud ook naar buiten komen? Ik kan mij bijvoorbeeld goed voorstellen dat macht erotiseert. Er zijn genoeg vrouwen die het eerste contact maken met een directeur/manager (o.a. om hoger op te komen) en als je (tegenwoordig) daarin meegaat, dan heb je een probleem.

Misschien ben ik te naïef, maar hetzelfde als bij de Voice, horen we nu wederom één kant van het verhaal. Het verschil is dat Overmars zelf kleur bekend, maar daarmee ook in één keer zijn carrière flink beschadigd.

Een lul, viespeuk, etc. .. tja, ik weet het niet. Tegenwoordig is er geen ruimte meer voor context/toetsing van een derde.

• hoevenpe
  • Nu online
toolkist schreef op maandag 7 februari 2022 @ 08:00:
Als ze van je directeur komen? Mwoah. Net zo goed zwaar over de grens en als je het zelf al toegeeft vind ik ook niet dat je hem nu nog als 'onschuldige' hoeft te behandelen hier.
Dan nog wil ik weten waar we het concreet over hebben voordat de man aan de spreekwoordelijke boom geknoopt wordt.

PR-technisch kan Ajax niets anders in deze tijd, zelfs een misplaatste domme opmerking over iemands uiterlijk kan einde carrière zijn. Als hij vanuit zijn functie gunsten in het vooruitzicht heeft gesteld in ruil voor diensten in natura is dat veel ernstiger.

• dr.lowtune
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Ankona schreef op maandag 7 februari 2022 @ 08:00:
[...]

Is de mode tegenwoordig. Ali B en Marco B zijn recent ook helemaal de grond in geboord obv vage anonieme beschuldigingen. Dus ja, dan gaat men ook hier naar verwachting vol in en is Overmars niet houdbaar.

Het is echt heel eng hoe een dergelijke beschuldiging (of zelfs maar gerucht) direct veroordelend werkt.
Tja, we weten niet wat hier is gebeurd. Als dit al een week bekend is, dan zal er wel zorgvuldig onderzoek gedaan zijn en is de uitkomst dat Overmars moet vertrekken. Dat doet hij op een manier die Ajax het minste geld kost.

Ik ben het overigens wel met je eens dat innocent “until proven guilty” het raam uit lijkt te zijn als het om dit soort beschuldigingen gaat, maar ik ga er vanuit dat er dus zorgvuldig is gekeken.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:11

Outerspace

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik heb hier even wat posts heen verplaatst. Houd het hier fatsoenlijk, insinuaties of aannames helpen niet

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-11 22:37
*knip*
Hou het zelf fatsoenlijk.

[ Voor 87% gewijzigd door tweakduke op 07-02-2022 08:33 ]

• Sempy
  • Laatst online: 13:09
Ankona schreef op maandag 7 februari 2022 @ 08:00:
[...]

Helemaal waar, moet ook zeggen dat Ajax het ook goed heeft opgepakt. Extern adviseur ingehuurd, hoor/wederhoor toegepast en daarna uit elkaar met statement waarin Overmars ook toegeeft fout geweest te zijn. Denk dat sponsors e.d. deze handelswijze wel snappen.

De shitstorm van deugend Nederland komt toch wel los, maar denk dat dit voor Ajax snel overwaait.

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-11 23:42

Agent47

I always close my contracts.

Ach nu is het Ajax. Ga er maar vanuit dat het bij veel meer clubs gebeurd. Niet dat ik het goedkeur..

Laat eerst maar uitgezocht worden wat er is gebeurd, dan pas kan iedereen oordelen.

Het is hem in ieder geval te heet onder te voeten geworden, je stapt niet zomaar zelf op..

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:12
toolkist schreef op maandag 7 februari 2022 @ 07:55:
[...]

Hij mag helemaal niet meer waar verzin je dat?
Hij wordt er nog steeds uit getrapt, alleen de manier waarop is anders (en nog goedkoper ook).
Voor dit soort dingen mag je mensen doorgaans op staande voet ontslaan en is het niet duur meer, is kwa papierhandel alleen wat lastiger.

--

Uiteraard fout van Overmars gedaan heeft en verschrikkelijk voor de slachtoffers. Ik vermoed dat het Ajax wel gaat raken. Wel opvallend dat het het zoveelste ding is wat niet echt lekker gaat daar, met eerder al het niet inschrijven van Haller bijvoorbeeld en de doping van Onana.

Voor mijn gevoel staat Ajax juist voor een hele belangrijke transferzomer, met veel oude heren die wel ongeveer klaar zijn (Blind, Tadic etc) en wat contracten die niet lang meer doorlopen. Gelukkig heeft PSV al aangeboden dat de Jong naar Ajax mag :+

WoT stats

Pagina: 1 ... 20 ... 55 Laatste