:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wUEn1bLDnYgsM3SCIT2v9fLs.jpg?f=user_large)
Even een oudje afgestoft! MARC 2026!!!
[Twitter: https://twitter.com/sellie72/status/1468284796300320769]
Filmpje is uitgelekt, nog niks officieel.
[ Voor 18% gewijzigd door Qu3st op 07-12-2021 19:43 ]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wUEn1bLDnYgsM3SCIT2v9fLs.jpg?f=user_large)
[ Voor 18% gewijzigd door Qu3st op 07-12-2021 19:43 ]
Ajax plaatst per ongeluk al filmpje over contractverlenging Marc Overmars tot 2026 en verwijdert het weer. Bevestiging is binnen. Nieuw contract voor de Directeur Voetbalzaken van Ajax… #Ajax pic.twitter.com/0mlBMnBJJO
— Freek Jansen (@Freek_JansenVI) 7 december 2021
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Is me nog nooit opgevallen. Is de uitzending van Rondo de moeite waard om terug te kijken?chim0 schreef op maandag 13 december 2021 @ 05:26:
Edwin "eigenlijk" van der Sar. Dacht dat ie het ondertussen wel afgeleerd had, maar het blijft zijn stopwoordje. Super irritant om naar te luisteren. In elke zin drie keer "eigenlijk" zeggen.
Dat weet ik eigenlijk niet.Stimulate14 schreef op maandag 13 december 2021 @ 10:18:
[...]
Is de uitzending van Rondo de moeite waard om terug te kijken?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 17-01-2022 11:20 ]
Gisteren bij Studio Voetbal was de mening vrij eensgezind: een voetballer heeft een voorbeeld functie en je kan het niet maken naar de nabestaanden om hem 'gewoon' weer te laten spelen.Harribo schreef op maandag 17 januari 2022 @ 11:18:
Wat vind men hier eigenlijk er van dat Rai Vloet weer mee doet bij Heracles?
Valentijn Driessen vond het in zijn column verschrikkelijk maar ik vind Valentijn Driessen verschrikkelijk. Man zanikt over alles.
Ik heb zoiets, Vloet is werknemer, kan nog lang wachten op berechting dus moet gewoon aan de slag normaal gesproken. Hoe verschrikkelijk en verschrikkelijk onnozel ik Vloet ook vind.
En hoe erg het mij ook raakt dat een 4 jarig jongetje daar de dupe van is. Lijkt me ook zo pijnlijk voor de familie dat dit gebeurt is.
Laat de rechter maar zijn ongelooflijk domme gedrag berechten. En als hij schuldig is, maar een zware straf.
Of mis ik hier iets? Graag meningen
Dat zegt mij weinig. Tegenwoordig is men doodsbang om over zoiets verkeerd te zeggen op tv.tweakduke schreef op maandag 17 januari 2022 @ 11:34:
[...]
Gisteren bij Studio Voetbal was de mening vrij eensgezind: een voetballer heeft een voorbeeld functie en je kan het niet maken naar de nabestaanden om hem 'gewoon' weer te laten spelen.
Nou daar heb je mi een punt. Ik zou als collega voetballer zijn kop ff niet willen zien om het maar even recht voor de raap te zeggen.Normaal zou je inderdaad wel een punt hebben, men moet contractueel weer aan het werk. Ik vraag me eerlijk gezegd wel af hoe dit in de selectie valt, de verhouding lijkt me toch moeilijk met zo'n collega.
[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 17-01-2022 11:57 ]
Theo Janssen stond er iets genuanceerder in, in feite kan Vloet nu niks goed meer doen of zeggen. De club moet eigenlijk hierin een standpunt nemen en zolang ze dat niet doen dan hou je deze ongemakkelijke situatie.Harribo schreef op maandag 17 januari 2022 @ 11:53:
[...]
Dat zegt mij weinig. Tegenwoordig is men doodsbang om over zoiets verkeerd te zeggen op tv.
Ik vind niet speciaal dat een voetballer een voorbeeld functie heeft. Hij is aangenomen voor zijn voetbal kwaliteiten in eerste instantie. Wel vind ik dat iedereen zich te gedragen heeft.
[...]
Nou daar heb je mi een punt. Ik zou als collega voetballer zijn kop ff niet willen zien om het maar even recht voor de raap te zeggen.
Voor de sfeer zou Heracles er goed aan doen om die jongen buiten de selectie te houden denk ik.
Ik probeer dit hier met gezond verstand te beredeneren zonder eigenlijk beïnvloed te willen worden door bepaalde onlogische emotionele voorkeuren van wat men tegenwoordig op tv vindt.
Dat vind ik namelijk lang niet altijd gezond verstand.
Inderdaad. Dat klinkt logischer naar mijn mening.tweakduke schreef op maandag 17 januari 2022 @ 11:55:
[...]
Theo Janssen stond er iets genuanceerder in, in feite kan Vloet nu niks goed meer doen of zeggen. De club moet eigenlijk hierin een standpunt nemen en zolang ze dat niet doen dan hou je deze ongemakkelijke situatie.
Verwijderd
Wordt wat als er straks weer publiek in de stadions aanwezig mag zijn. Ik ga ervan uit dat de meeste van hun hart geen moordkuil makentweakduke schreef op maandag 17 januari 2022 @ 12:01:
Vanavond gaat de club met de fans in gesprek die gisteren dus er niet blij mee waren:
https://www.telegraaf.nl/...-over-terugkeer-rai-vloet
Hier nog de samenvatting van de uitzending:
https://nos.nl/index.php/...eracles-moet-hem-ontslaan
En terecht ook, iemand in een voorbeeldfunctie met dergelijk gedrag? Rai Vloet heeft laten zien geen enkel verantwoordelijkheidsgevoel te hebben en niet schromen idiote risico's te koste van anderen te nemen. Hij is voor nu even "af".Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2022 @ 12:14:
[...]
Wordt wat als er straks weer publiek in de stadions aanwezig mag zijn. Ik ga ervan uit dat de meeste van hun hart geen moordkuil maken
XXXVI
@Harribo Goed punt van jouw;Harribo schreef op maandag 17 januari 2022 @ 11:18:
Valentijn Driessen vond het in zijn column verschrikkelijk maar ik vind Valentijn Driessen verschrikkelijk. Man zanikt over alles.
Ik heb zoiets, Vloet is werknemer, kan nog lang wachten op berechting dus moet gewoon aan de slag normaal gesproken. Hoe verschrikkelijk en verschrikkelijk onnozel ik Vloet ook vind.
En hoe erg het mij ook raakt dat een 4 jarig jongetje daar de dupe van is. Lijkt me ook zo pijnlijk voor de familie dat dit gebeurt is.
Laat de rechter maar zijn ongelooflijk domme gedrag berechten. En als hij schuldig is, maar een zware straf.
"Dader" is een strafrechtelijke term. Er is alleen duidelijk dat Vloet als bestuurder betrokken was bij een ongeval, en dat er alcohol in het spel was. Of Vloet ook iets te verwijten valt qua veroorzaken van het ongeval is helemaal nog niet duidelijk.dutchgio schreef op maandag 17 januari 2022 @ 12:26:
Doorgaans is het 'innocence until proven guilty', maar ondanks dat hij nog niet veroordeeld is, is wel duidelijk dat Vloet de dader was.
Regeren is vooruitschuiven
Verwijderd
Bagatelliseren kun je lerenJAN-B schreef op maandag 17 januari 2022 @ 12:53:
[...]
@Harribo Goed punt van jouw;
ik lees vaak: nabestaanden > mischien geven ze niks om voetbal, en ze zullen zeker niet naar samenvattingen van Heracles kijken, denk ik; dus waarom pijnlijk?
voorbeeldfunctie?? hoezo, in principe is het gewoon een beroep, net als timmerman/schilder enz. ja, dat ze in het weekend op TV komen, en de gemiddelde voetbal liefhebber, zoals ik, kent niemand van Heracles, Willem 2 en dat soort clubs, niet rot bedoeld, maar je volgt toch je favoriete ploeg.
(en bij ieder ander beroep had er Rai V. uit Almelo gestaan)
Ik vind dat als je alcohol gedronken hebt, je niets te zoeken hebt achter het stuur. Ook niet met 1 drankje. Alcohol op = niet rijden. Als (slag om de arm omdat de rechter zich nog moet uitspreken) je vervolgens ook nog een ongeluk veroorzaakt en ergens een familie in de ellende stort die verder moet met de gedachte dat hun naaste er mogelijk nog geweest was als iemand anders zich verantwoordelijk gedragen had... brrr.Harribo schreef op maandag 17 januari 2022 @ 11:18:
Nou in-der-daad. Misschien kan de media zich in deze ook eens aanpassen aan de familie ipv de club ?NMH schreef op maandag 17 januari 2022 @ 13:11:
[...]
Overigens, als je daadwerkelijk de nabestaanden wilt ontzien, dan moet je er misschien juist geen aandacht aan besteden. Door er constant over te roeptoeteren op TV of in de krant maak je het dan juist erger.
Ik snap niet dat dit een discussie is. Als voetballer is er niets op die man aan te merken, dat hij prive een beetje dom was is iets anders. Daarvoor is hij al buitenproportioneel aangepakt omdat hij toevallig wat bekender is dan de meeste andere automobilisten. Incident staat los van voetbal dus is geen issue binnen het voetbal. (En idd, de familie van het slachtoffertje wordt ook ongevraagd nu de publiciteit in getrokken)Harribo schreef op maandag 17 januari 2022 @ 11:18:
alles kan off-topic
Voorbeeldfunctie is een vaag begrip. Als voetballer heeft hij een voorbeeldfunctie en moet hij zich in die rol ook gedragen bij het uitoefenen van zijn sport. Buiten het voetbal zie ik weinig voetballers als een voorbeeld noch zich echt gedragen als voorbeeld voor de samenleving.ephymerous schreef op maandag 17 januari 2022 @ 12:18:
[...]
En terecht ook, iemand in een voorbeeldfunctie met dergelijk gedrag?
Zeker, dat blijkt uit zijn acties. Die zijn op geen enkele manier goed te praten.Rai Vloet heeft laten zien geen enkel verantwoordelijkheidsgevoel te hebben en niet schromen idiote risico's te koste van anderen te nemen. Hij is voor nu even "af".
Eens, de voetballerij heeft legio slechte maatschappelijke voorbeelden voortgebracht. Gelukkig gaat dat vaak niet ten koste van anderen. Ik bedoel 'm meer vanuit het perspectief dat hij in de "spotlights" staat en daarmee aandacht krijgt. Laat hem dan maar een voorbeeld zijn dat we als maatschappij dit niet tolereren. Dat heeft ie in zekere zin ook als voorbeeldfunctie gediendNapo schreef op maandag 17 januari 2022 @ 16:38:
[...]
Voorbeeldfunctie is een vaag begrip. Als voetballer heeft hij een voorbeeldfunctie en moet hij zich in die rol ook gedragen bij het uitoefenen van zijn sport. Buiten het voetbal zie ik weinig voetballers als een voorbeeld noch zich echt gedragen als voorbeeld voor de samenleving.
Ze zijn overduidelijk goed in hetgeen ze doen (en ja ook een vloet als één van de 481 spelers in de eredivisie) en hebben daarmee enige faam weten te bereiken maar van het overgrote deel is weinig tot niets bekend buiten de sport en indien wel is het vaker niet echt in lijn met voorbeeldfuncties.
XXXVI
Idd, voorbeeldfunctie.... wat een dooddoener. Iedereen die ter sprake komt waar dan ook krijgt het stempel voorbeeldfunctie.Napo schreef op maandag 17 januari 2022 @ 16:38:
[...]
Voorbeeldfunctie is een vaag begrip. Als voetballer heeft hij een voorbeeldfunctie en moet hij zich in die rol ook gedragen bij het uitoefenen van zijn sport. Buiten het voetbal zie ik weinig voetballers als een voorbeeld noch zich echt gedragen als voorbeeld voor de samenleving.
Ze zijn overduidelijk goed in hetgeen ze doen (en ja ook een vloet als één van de 481 spelers in de eredivisie) en hebben daarmee enige faam weten te bereiken maar van het overgrote deel is weinig tot niets bekend buiten de sport en indien wel is het vaker niet echt in lijn met voorbeeldfuncties.
[...]
Zeker, dat blijkt uit zijn acties. Die zijn op geen enkele manier goed te praten.
alles kan off-topic
Volgens mij mag je werkgever je ontslaan bij wangedrag of i.d.g.v. op non-actief zetten.Harribo schreef op maandag 17 januari 2022 @ 11:18:
[..]
[ Voor 17% gewijzigd door HollowGamer op 18-01-2022 20:25 ]
Ik mag hopen dat als er nog maar 1 euro subsidie naar die club gaat, die per direct stilgezet wordt en er teruggevorderd wordt daar waar mogelijk.MVV trekt zich niets aan van besluit kabinet en opent stadion voor publiek
Werkgever is geen partij. Hij heeft niets gedaan waarmee hij Heracles benadeeld heeft, die kunnen dus ook niet tegen hem optreden. En dat is maar goed ook. Dit is aan de rechter niet aan iedereen met een mening.HollowGamer schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 20:24:
[...]
Volgens mij mag je werkgever je ontslaan bij wangedrag of i.d.g.v. op non-actief zetten.
Hij is nog niet strafbaar gevonden, maar hier is geen spraken van een klein vergrijp.
Als ik hetzelfde had gedaan, weet ik niet of mijn werkgever wel met mij verder zou willen.
Het maakt het in mijn ogen nog erger, omdat voetballen een publieke sport (entertainment) is.
Een voorbeeld voor de jeugd/mensheid is het niet echt, als iemand toch gewoon mag blijven voetballen.
alles kan off-topic
Daar is het te laat voor. De winkels hebben met een vergelijkbare aankondiging gewoon hun zin gekregen, daarmee is dit de weg geworden die bedrijven moeten volgen om bij de overheid gehoor te krijgen.toolkist schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 16:42:
[...]
Ik mag hopen dat als er nog maar 1 euro subsidie naar die club gaat, die per direct stilgezet wordt en er teruggevorderd wordt daar waar mogelijk.
alles kan off-topic
Tsjah onschuldig tot je veroordeeld bent imho; maar tegelijkertijd zou het niet slecht zijn geweest om hem tot aan de zomer met het 2e elftal te laten trainen en na de zomerstop zijn rentree te laten maken. Hou hem uit de luwte; had je precies het gezeik bespaard dat nu speelt. En dat de supporters over de rooie zijn is het minste; maar de familie die inderdaad nu keer op keer die shit weer in de media leest..Harribo schreef op maandag 17 januari 2022 @ 11:18:
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Daar lijken ze niet de enige in te zijn overigens:toolkist schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 16:42:
[...]
Ik mag hopen dat als er nog maar 1 euro subsidie naar die club gaat, die per direct stilgezet wordt en er teruggevorderd wordt daar waar mogelijk.
Voor de kleine voetballertjes, kun je als Pro een voorbeeldfunctie hebben. voetballen op schoolplein, op straat.Ankona schreef op maandag 17 januari 2022 @ 17:04:
[...]
Idd, voorbeeldfunctie.... wat een dooddoener. Iedereen die ter sprake komt waar dan ook krijgt het stempel voorbeeldfunctie.
Een docent voor de klas, die heeft daar een voorbeeldfunctie. Een ouder naar zijn kinderen heeft een voorbeeldfunctie. Maar verder kan ik er niet zoveel noemen. Een profvoetballer zou bij mij in elk geval niet snel opkomen als voorbeeldfunctie. Zijn doorgaans sociaal niet bepaald goede voorbeelden om te volgen.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Dat wordt wat lastig als ie vast zou komen te zitten (wat me niet heel vreemd lijkt).snmght schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 17:20:
[...]
Tsjah onschuldig tot je veroordeeld bent imho; maar tegelijkertijd zou het niet slecht zijn geweest om hem tot aan de zomer met het 2e elftal te laten trainen en na de zomerstop zijn rentree te laten maken. Hou hem uit de luwte; had je precies het gezeik bespaard dat nu speelt. En dat de supporters over de rooie zijn is het minste; maar de familie die inderdaad nu keer op keer die shit weer in de media leest..
Moet dan niet van iedereen die met alcohol ol gaat rijden worden ontslagen?snmght schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 18:14:
@toolkist zo lang hij niet veroordeeld is bedoelde ik dan. Zodra dat formeel het geval is contract ontbinden, maar daar zal toch iedereen het mee eens zijn?
Ik ben groot voorstander.groggy schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 19:27:
[...]
Moet dan niet van iedereen die met alcohol ol gaat rijden worden ontslagen?
[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 21-01-2022 23:02 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik vraag mij altijd af, waarom achteraf pas?ElPaco schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 08:24:
Rai Vloet komt voorlopig dus niet meer in actie voor Heracles. Lijkt me goed voor het behouden van de rust.
https://nos.nl/artikel/24...enen-zijn-gebaat-bij-rust
Ja ook dát nog inderdaad. Dan heb je weinig sympathie of gevoel in je. Vreselijke man eigenlijk.Henkie_NtA schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 10:04:
2x te veel gedronken en 203 km/u gereden dus en vervolgens daarover liegen tegen je club en verzinnen dat je contact met de nabestaanden hebt gehad. Ik was al geen fan van hem, maar dan ben je wel echt een ontzettende sneue idioot.
Uh... Denk zowel Vloet zelf als Heracles graag wilden dat hij speelde. Gewoon geprobeerd.HollowGamer schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 08:07:
[...]
Ik vraag mij altijd af, waarom achteraf pas?
Je kunt iemand op non-actief zetten of gewoon niet opstellen, zo moeilijk lijkt me dat niet?
Weet niet of de trainer of de club heeft aangedrongen om hem toch te laten spelen?
[ Voor 41% gewijzigd door Harribo op 22-01-2022 11:10 ]
Sneuer is dat hij op dit moment op vrije voeten staat.Henkie_NtA schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 10:04:
2x te veel gedronken en 203 km/u gereden dus en vervolgens daarover liegen tegen je club en verzinnen dat je contact met de nabestaanden hebt gehad. Ik was al geen fan van hem, maar dan ben je wel echt een ontzettende sneue idioot.
Tja, dat is het rechtssysteem in Nederland. Kan je veel van vinden, maar dat is wat het is. Net zoals dat hij hier naar alle waarschijnlijk een in de ogen van velen, veel te lage straf voor gaat krijgen.Typhone schreef op maandag 24 januari 2022 @ 10:22:
[...]
Sneuer is dat hij op dit moment op vrije voeten staat.
Nu weet ik dat alcoholstraffen altijd laf zijn ondanks de vele ophef die er altijd over is maar met alcohol op is 1, te hard rijden is 2, 70 km/h te hard rijden (minimaal) is 3. Weet even niet waar hij precies reed dus pak even de maximale vMax in NL op de snelweg t.a.v. zijn gecorrigeerde echte snelheid.
@Typhone Ja, wat wil jij danTyphone schreef op maandag 24 januari 2022 @ 10:22:
Sneuer is dat hij op dit moment op vrije voeten staat.
Niet bekend bij jou (geen jouw ... zucht!) > Maar leg me dan eens uit waarom die jongens die op Mallorca een jongeman de dood in jaagden niet op vrije voeten zijn zonder veroordeling!JAN-B schreef op maandag 24 januari 2022 @ 10:49:
[...]
@Typhone Ja, wat wil jij dan![]()
dat hij nu al Niet op vrije voeten staat, terwijl hij nog niet is bestraft in een rechtbank;
niet bekend bij jouw > je bent pas schuldig als je veroordeelt wordt door een rechter.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Er is nogal een groot verschil is tussen dood door schuld en poging tot doodslag.OPSLAGHOND schreef op maandag 24 januari 2022 @ 22:08:
[...]
Niet bekend bij jou (geen jouw ... zucht!) > Maar leg me dan eens uit waarom die jongens die op Mallorca een jongeman de dood in jaagden niet op vrije voeten zijn zonder veroordeling!
[ Voor 3% gewijzigd door Napo op 25-01-2022 07:39 ]
alles kan off-topic
In dit geval helaas. Want met drank op in de auto stappen is wat mij betreft ook een poging tot…Napo schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 07:39:
[...]
Er is nogal een groot verschil is tussen dood door schuld en poging tot doodslag.
XXXVI
Dat heet dan voorwaardelijke opzet.ephymerous schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 15:18:
[...]
In dit geval helaas. Want met drank op in de auto stappen is wat mij betreft ook een poging tot…
alles kan off-topic
De VI-link:Outerspace schreef op zondag 6 februari 2022 @ 23:35:
[...]
Iets met een bron zou handig zijn
Doe ik wel even: https://www.ajax.nl/artik...rekt-per-direct-bij-ajax/
[ Voor 3% gewijzigd door Ruzor op 06-02-2022 23:44 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
[ Voor 44% gewijzigd door Deadsy op 06-02-2022 23:44 ]
Sanctie? Ze hebben hem de beslissing laten nemen ipv een ontzettende schop onder zijn hol en ontslag op staande voet.Sempy schreef op zondag 6 februari 2022 @ 23:36:
Als dat zo is, lijkt dit me de enige correcte sanctie ongeacht status/verdiensten.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Hij is nu zonder baan en voor bestuursleden geldt geen transferperiode, dus hij kan denk ik in theorie zo aan de slag. Ik denk echter dat op dit moment geen club zijn vingers hier aan gaat branden. Misschien in de zomer of nog later als de storm is gaan liggen en het zeker is dat er niet meer boven water komt dan ongepaste appjes.hoevenpe schreef op zondag 6 februari 2022 @ 23:47:
Kan hij transfervrij naar Engeland?
Waarschijnlijk was de optie je gaat nu zelf of we schoppen je eruit. Voor de club ook de fijnste optie dat hij zelf opstapt. Ontslag nemen of krijgen is vooral een symbolisch iets in deze situatie, maar je gaat wel netjes uit elkaar zonder kans op rechtszaken.gambieter schreef op zondag 6 februari 2022 @ 23:49:
[...]
Sanctie? Ze hebben hem de beslissing laten nemen ipv een ontzettende schop onder zijn hol en ontslag op staande voet.
[ Voor 34% gewijzigd door Sempy op 07-02-2022 00:05 ]
Denk niet dat hij het komende jaar/seizoen iets in het voetbal gaat doen, of in een groot publiek bedrijf.hoevenpe schreef op zondag 6 februari 2022 @ 23:47:
Kan hij transfervrij naar Engeland?
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Ik geloof totaal niet dat ze hier niet allang vanaf wisten, maar zoals alle k*torganisaties denken ze nooit aan de slachtoffers, maar alleen aan wat leuk is voor de organisatie. Waarschijnlijk had een journalist er van vernomen en nu moesten ze wel.Sempy schreef op zondag 6 februari 2022 @ 23:50:
Waarschijnlijk was de optie je gaat nu zelf of we schoppen je eruit. Voor de club ook de fijnste optie dat hij zelf opstapt. Ontslag nemen of krijgen is vooral een symbolisch iets in deze situatie, maar je gaat wel netjes uit elkaar zonder kans op rechtszaken.
Wat een vreselijk nieuws.gambieter schreef op maandag 7 februari 2022 @ 00:21:
[...]
Ik geloof totaal niet dat ze hier niet allang vanaf wisten, maar zoals alle k*torganisaties denken ze nooit aan de slachtoffers, maar alleen aan wat leuk is voor de organisatie. Waarschijnlijk had een journalist er van vernomen en nu moesten ze wel.
En die Overmars wil nu rust voor zijn gezin. Geen woord over de slachtoffers. Laat ze de vuile was en de bak stront maar volop op zijn hoofd laten komen, en als Ajax het al wist, op ieder bestuurslid dat niet gelijk ingegrepen heeft.
Wat ie daar ook over gezegd zou hebben het zou toch nooit geloofd zijn. Zeker niet zo snel na het bekend worden van dit nieuws. Dus alleen maar beter dat ie daarover stil houdt en dat aan de voorzitter van de RvC overlaat.gambieter schreef op maandag 7 februari 2022 @ 00:21:
[...]
Ik geloof totaal niet dat ze hier niet allang vanaf wisten, maar zoals alle k*torganisaties denken ze nooit aan de slachtoffers, maar alleen aan wat leuk is voor de organisatie. Waarschijnlijk had een journalist er van vernomen en nu moesten ze wel.
En die Overmars wil nu rust voor zijn gezin. Geen woord over de slachtoffers. Laat ze de vuile was en de bak stront maar volop op zijn hoofd laten komen, en als Ajax het al wist, op ieder bestuurslid dat niet gelijk ingegrepen heeft.
Verwijderd
[ Voor 91% gewijzigd door Outerspace op 07-02-2022 08:08 ]
[ Voor 154% gewijzigd door Outerspace op 07-02-2022 12:08 . Reden: Aangepaste versie ]
[ Voor 97% gewijzigd door Outerspace op 07-02-2022 08:08 ]
Niet met de contractverlenging, maar vd Sar zegt dat ze het vorige week al wisten (en de klachten zullen er echt wel eerder zijn geweest, dwz vorige week konden ze niet meer omheen). Maar nog steeds niets doen en Overmars ontslag laten nemen, alsof hij "fatsoen" heeft. Dat had echt pek en veren moeten zijn.toolkist schreef op maandag 7 februari 2022 @ 01:07:
Aangezien Overmars in december ofzo nog bijgetekend heeft geloof ik er geen zak van dat de directie dit al langer wist.
Dat zou namelijk inhouden dat de gehele directie en de RvC, inclusief de vrouwelijke financieel directeur (die ongetwijfeld ook iets te zeggen heeft over contractverlengingen) hun hoofd direct op een groot hakblok neergelegd hebben. Want al zou je proberen je zoiets in een doofpot te stoppen, dan ga je die persoon toch zeker niet belonen met een contractverlenging...
Gezien zijn staat van dienst vind ik het prima begrijpelijk dat ze gezegd hebben 'of je neemt zelf de beslissing, of wij doen het voor je'gambieter schreef op maandag 7 februari 2022 @ 01:11:
[...]
Niet met de contractverlenging, maar vd Sar zegt dat ze het vorige week al wisten (en de klachten zullen er echt wel eerder zijn geweest, dwz vorige week konden ze niet meer omheen). Maar nog steeds niets doen en Overmars ontslag laten nemen, alsof hij "fatsoen" heeft. Dat had echt pek en veren moeten zijn.
Serieus? Daarmee zeg je dat zijn staat van dienst belangrijker is dan zijn schofterigheid. Met zo'n staat van dienst komen verantwoordelijkheden, geen rechten.toolkist schreef op maandag 7 februari 2022 @ 01:18:
Gezien zijn staat van dienst vind ik het prima begrijpelijk dat ze gezegd hebben 'of je neemt zelf de beslissing, of wij doen het voor je'
[ Voor 94% gewijzigd door Sjah op 07-02-2022 02:48 ]
[ Voor 27% gewijzigd door Outerspace op 07-02-2022 08:54 ]
XXXVI
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)
In je berichten zie ik dat je wel ontzettend veel aannames doet (ga ze niet allemaal quoten), je zit neem ik aan dus ook erg veel op Facebook, want daar passen dergelijke berichten wel.gambieter schreef op maandag 7 februari 2022 @ 00:21:
[...]
Iemand in deze situatie (en ik wil het er zeker niet voor opnemen) doet het nooit goed. Maar hij biedt zijn excuses gewoon aan op de website?En die Overmars wil nu rust voor zijn gezin. Geen woord over de slachtoffers. Laat ze de vuile was en de bak stront maar volop op zijn hoofd laten komen, en als Ajax het al wist, op ieder bestuurslid dat niet gelijk ingegrepen heeft.
Huh? Mike Verweij wist van niets:Verwijderd schreef op maandag 7 februari 2022 @ 00:50:
[...]
Daar ben ik ook bang voor.
Als de Telegraaf niets had gezegd,
Nee juist niet https://t.co/I39A3KpsFa
— Mike Verweij (@MikeVerweij) 6 februari 2022
Die weet al heel lang niets, dat zie je toch aan alle berichten die hij schrijft, die hangen van aannames en meningen aan elkaar.PolarBear schreef op maandag 7 februari 2022 @ 06:59:
[...]
Huh? Mike Verweij wist van niets:
[Twitter]
Denk je dat de shitstorm nu kleiner is dan als hij ontslag had gekregen? Echt een detail in dit verhaal hoor.gambieter schreef op maandag 7 februari 2022 @ 01:11:
[...]
Niet met de contractverlenging, maar vd Sar zegt dat ze het vorige week al wisten (en de klachten zullen er echt wel eerder zijn geweest, dwz vorige week konden ze niet meer omheen). Maar nog steeds niets doen en Overmars ontslag laten nemen, alsof hij "fatsoen" heeft. Dat had echt pek en veren moeten zijn.
Er is nog amper iets bekend over een tijdlijn, de aard van de beschuldigingen en wie wat wanneer wist.gambieter schreef op maandag 7 februari 2022 @ 01:33:
[...]
Serieus? Daarmee zeg je dat zijn staat van dienst belangrijker is dan zijn schofterigheid. Met zo'n staat van dienst komen verantwoordelijkheden, geen rechten.
Ajax zegt dan "je bent een van onze vroegere sterren, dus mag je meer en doen we minder moeilijk". Wat een boodschap om uit te dragen...
Nou ja, laat Ajax maar de Voice route gaan. Dan gaan er meer koppen rollen.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Geef mensen een vinger om Ajax te verfoeien en ze pakken minimaal een hand. Er ligt een stok en die zal worden opgepakt om eens flink mee te slaanalexbl69 schreef op maandag 7 februari 2022 @ 07:27:
Er is nog amper iets bekend over een tijdlijn, de aard van de beschuldigingen en wie wat wanneer wist.
Beetje voorbarig om dit allemaal te roepen.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Van GeelGynnad schreef op maandag 7 februari 2022 @ 07:19:
Ben wel benieuwd wat Ajax gaat doen om deze positie weer in te vullen, Gerry Hamstra (https://www.ajax.nl/artik...a-technisch-manager-ajax/) liep al mee maar is/was verantwoordelijk voor de jeugd. Het lijkt mij niet dat je die positie wilt opheffen/vervangen gezien daar nog wat zaken verbeterd konden worden.
Ik verwacht zelf eigenlijk dat ze een extern iemand aan zullen gaan trekken, maar wie is de grote vraag..
Nou zelfs ik ben in staat op het voor Overmars enigszins op te nemen. Vooral respect wat hij als technisch directeur bereikt heeft.alexbl69 schreef op maandag 7 februari 2022 @ 07:27:
[...]
Er is nog amper iets bekend over een tijdlijn, de aard van de beschuldigingen en wie wat wanneer wist.
Hij mag helemaal niet meer waar verzin je dat?gambieter schreef op maandag 7 februari 2022 @ 01:33:
[...]
Serieus? Daarmee zeg je dat zijn staat van dienst belangrijker is dan zijn schofterigheid. Met zo'n staat van dienst komen verantwoordelijkheden, geen rechten.
Ajax zegt dan "je bent een van onze vroegere sterren, dus mag je meer en doen we minder moeilijk". Wat een boodschap om uit te dragen...
Nou ja, laat Ajax maar de Voice route gaan. Dan gaan er meer koppen rollen.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Als ze van je directeur komen? Mwoah. Net zo goed zwaar over de grens en als je het zelf al toegeeft vind ik ook niet dat je hem nu nog als 'onschuldige' hoeft te behandelen hier.hoevenpe schreef op maandag 7 februari 2022 @ 07:57:
Wil eerst wel eens weten wat hij precies gedaan/gezegd heeft, er is een groot verschil tussen wat te joviale appjes en de vermeende daden van Ali B. en Marco B.
Is de mode tegenwoordig. Ali B en Marco B zijn recent ook helemaal de grond in geboord obv vage anonieme beschuldigingen. Dus ja, dan gaat men ook hier naar verwachting vol in en is Overmars niet houdbaar.alexbl69 schreef op maandag 7 februari 2022 @ 07:27:
[...]
alles kan off-topic
Zal de inhoud ook naar buiten komen? Ik kan mij bijvoorbeeld goed voorstellen dat macht erotiseert. Er zijn genoeg vrouwen die het eerste contact maken met een directeur/manager (o.a. om hoger op te komen) en als je (tegenwoordig) daarin meegaat, dan heb je een probleem.ephymerous schreef op maandag 7 februari 2022 @ 06:40:
Zo… dat is even vervelend wakker worden. De beste directeur in tijden heeft zich blijkbaar als een lul gedragen. Dan is het ook voor Overmars wegwezen.
Ik ben benieuwd hoeveel trollen dit aantrekt naar dit topic. Als Ajax te bashen valt stroomt het in de regel vol.
Dan nog wil ik weten waar we het concreet over hebben voordat de man aan de spreekwoordelijke boom geknoopt wordt.toolkist schreef op maandag 7 februari 2022 @ 08:00:
Als ze van je directeur komen? Mwoah. Net zo goed zwaar over de grens en als je het zelf al toegeeft vind ik ook niet dat je hem nu nog als 'onschuldige' hoeft te behandelen hier.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Tja, we weten niet wat hier is gebeurd. Als dit al een week bekend is, dan zal er wel zorgvuldig onderzoek gedaan zijn en is de uitkomst dat Overmars moet vertrekken. Dat doet hij op een manier die Ajax het minste geld kost.Ankona schreef op maandag 7 februari 2022 @ 08:00:
[...]
Is de mode tegenwoordig. Ali B en Marco B zijn recent ook helemaal de grond in geboord obv vage anonieme beschuldigingen. Dus ja, dan gaat men ook hier naar verwachting vol in en is Overmars niet houdbaar.
Het is echt heel eng hoe een dergelijke beschuldiging (of zelfs maar gerucht) direct veroordelend werkt.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
[ Voor 87% gewijzigd door tweakduke op 07-02-2022 08:33 ]
Helemaal waar, moet ook zeggen dat Ajax het ook goed heeft opgepakt. Extern adviseur ingehuurd, hoor/wederhoor toegepast en daarna uit elkaar met statement waarin Overmars ook toegeeft fout geweest te zijn. Denk dat sponsors e.d. deze handelswijze wel snappen.Ankona schreef op maandag 7 februari 2022 @ 08:00:
[...]
Is de mode tegenwoordig. Ali B en Marco B zijn recent ook helemaal de grond in geboord obv vage anonieme beschuldigingen. Dus ja, dan gaat men ook hier naar verwachting vol in en is Overmars niet houdbaar.
Het is echt heel eng hoe een dergelijke beschuldiging (of zelfs maar gerucht) direct veroordelend werkt.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Voor dit soort dingen mag je mensen doorgaans op staande voet ontslaan en is het niet duur meer, is kwa papierhandel alleen wat lastiger.toolkist schreef op maandag 7 februari 2022 @ 07:55:
[...]
Hij mag helemaal niet meer waar verzin je dat?
Hij wordt er nog steeds uit getrapt, alleen de manier waarop is anders (en nog goedkoper ook).
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq