[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 99 ... 107 Laatste
Acties:
  • 400.724 views

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Jep. Nou hoeft het niet zo te gaan, maar als de beurs een deadcat aan het doen is en weer gaat vallen dan zie ik het niet anders gaan.

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
PilatuS schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 00:30:
[...]

Jep. Nou hoeft het niet zo te gaan, maar als de beurs een deadcat aan het doen is en weer gaat vallen dan zie ik het niet anders gaan.
Hoop het niet :/
Wel opvallend, er was nooit een correlatie tussen de reguliere beurs en bitcoin. Nu met zo'n crisis opeens wel?

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 31-10 22:23
Tominatie schreef op donderdag 9 april 2020 @ 23:36:
Bitcoin zou in principe alleen maar sterker moeten worden van de enorme hoeveelheden dollars die de FED print ‘out of thin air’. Het is eigenlijk bizar dat de dollar nog standhoud. Kwestie van tijd dat de dollar zijn positie als “wereldvaluta” verliest door bijv. toenemende macht van China. Dan komt er een enorme collapse. Maar dat zal wel nooit gebeuren😚

Bitcoin 100k soon! When moon?
Ben eerlijk gezegd toch wel erg benieuwd waar alle poet naartoe wordt geschoven als de beurzen weer gaan droppen. Want dat lijkt me toch wel erg aannemelijk als de huidige toestand met nog een maand of wat wordt verlengd.

Want ook al worden bedrijven wereldwijd op grote schaal financieel gebacked door overheden, het houdt een keer op, en het kan dan toch haast niet anders dan dat er verschrikkelijk veel kapot gaan?

Heel veel assets zijn in de eerste Grote Paniek verkocht, vrijwel alles ging onderuit. Betekent imho dat er heel veel fiat zit te wachten overal. Nu zal iedereen die op een zak fiat zit toch moeten beseffen dat in fiat zitten ook geen goede positie is vanwege de enorme geldcreatie op dit moment? Natuurlijk zullen veel investeerders wat fiat geld achter de hand houden voor moeilijkere tijden, maar wat te doen met de rest?

In aandelen stappen is gezien deze vooruitzichten niet heel verstandig zou je zeggen. Wellicht gaan de koersen nog wat omhoog op korte termijn, vanwege de enorme hoeveelheden geld die er in de economie worden gepompt, maar dat is een dead cat bounce imho. Maar op de wat langere termijn… Ik ga me er niet aan wagen.

Fysiek goud en zilver kopen wordt steeds lastiger gemaakt zo lijkt het, je moet je bij steeds kleinere hoeveelheden legitimeren lees en hoor ik. En papiertjes kopen die een bepaalde hoeveelheid goud of ander edelmetaal vertegenwoordigen zou ik persoonlijk niet gauw doen. Sta je met je papiertje te wapperen als je wilt innen… ‘Sorry meneer maar er is geen fysiek goud meer beschikbaar’. En als de overheid de boel weer confisqueert zoals al eens is gebeurd… Heb je mooi het nakijken.

Vastgoed krijgt ook een opdonder als mensen straks gedwongen woningen moeten verkopen en panden leeg komen te staan. Zou ik persoonlijk ook niet voor kiezen. De boel is al zo overpriced.

Aan olie moet straks haast wel een overschot ontstaan, vanwege de stagnerende economie. Stop ik iig geen geld in voor de langere termijn.

Obligaties lijken me ook geen verstandige keuze, wat is de waarde van schuldpapieren als je weet dat het waarschijnlijk nooit wordt afbetaald?

Ik wil niet zeggen dat Bitcoin een goede uitkomst is om je vermogen in te stallen. Bitcoin en crypto’s over het algemeen zijn nog maar zo klein en relatief onbekend. Voor velen een ver-van-mijn-bed show. Maar toch blijf ik er wel met een groot deel in zitten. Stel dat er gekte ontstaat… Je weet ’t niet.

Maar ik vraag me verder toch af wat er voor mogelijkheden overblijven.

Grond lijkt me nog wel een goeie. Misschien maar es een paar bunder grond kopen om voedsel op te verbouwen en een paar koeien en kippen op te zetten… Eieren, melk en vlees kunnen het nog wel es goed gaan doen de komende jaren 😊. Wijn misschien? Ik neem er nog eentje.

• PHPResource
toilet_paper schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 00:34:
[...]

Ben eerlijk gezegd toch wel erg benieuwd waar alle poet naartoe wordt geschoven als de beurzen weer gaan droppen. Want dat lijkt me toch wel erg aannemelijk als de huidige toestand met nog een maand of wat wordt verlengd.

Want ook al worden bedrijven wereldwijd op grote schaal financieel gebacked door overheden, het houdt een keer op, en het kan dan toch haast niet anders dan dat er verschrikkelijk veel kapot gaan?

Heel veel assets zijn in de eerste Grote Paniek verkocht, vrijwel alles ging onderuit. Betekent imho dat er heel veel fiat zit te wachten overal. Nu zal iedereen die op een zak fiat zit toch moeten beseffen dat in fiat zitten ook geen goede positie is vanwege de enorme geldcreatie op dit moment? Natuurlijk zullen veel investeerders wat fiat geld achter de hand houden voor moeilijkere tijden, maar wat te doen met de rest?

In aandelen stappen is gezien deze vooruitzichten niet heel verstandig zou je zeggen. Wellicht gaan de koersen nog wat omhoog op korte termijn, vanwege de enorme hoeveelheden geld die er in de economie worden gepompt, maar dat is een dead cat bounce imho. Maar op de wat langere termijn… Ik ga me er niet aan wagen.

Fysiek goud en zilver kopen wordt steeds lastiger gemaakt zo lijkt het, je moet je bij steeds kleinere hoeveelheden legitimeren lees en hoor ik. En papiertjes kopen die een bepaalde hoeveelheid goud of ander edelmetaal vertegenwoordigen zou ik persoonlijk niet gauw doen. Sta je met je papiertje te wapperen als je wilt innen… ‘Sorry meneer maar er is geen fysiek goud meer beschikbaar’. En als de overheid de boel weer confisqueert zoals al eens is gebeurd… Heb je mooi het nakijken.

Vastgoed krijgt ook een opdonder als mensen straks gedwongen woningen moeten verkopen en panden leeg komen te staan. Zou ik persoonlijk ook niet voor kiezen. De boel is al zo overpriced.

Aan olie moet straks haast wel een overschot ontstaan, vanwege de stagnerende economie. Stop ik iig geen geld in voor de langere termijn.

Obligaties lijken me ook geen verstandige keuze, wat is de waarde van schuldpapieren als je weet dat het waarschijnlijk nooit wordt afbetaald?

Ik wil niet zeggen dat Bitcoin een goede uitkomst is om je vermogen in te stallen. Bitcoin en crypto’s over het algemeen zijn nog maar zo klein en relatief onbekend. Voor velen een ver-van-mijn-bed show. Maar toch blijf ik er wel met een groot deel in zitten. Stel dat er gekte ontstaat… Je weet ’t niet.

Grond lijkt me nog wel een goeie. Misschien maar es een paar bunder grond kopen om voedsel op te verbouwen en een paar koeien en kippen op te zetten… Eieren, melk en vlees kunnen het nog wel es goed gaan doen de komende jaren 😊. Wijn misschien? Ik neem er nog eentje.
Kunst? Klassieke auto's? Whiskey ook wel eens gehoord als goede investering
Geen idee verder.. ik hoop oprecht dat de economie snel weer vlot zal trekken to be honest

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Toch verwacht ik niet dat we nu al omlaag zouden gaan, een retest van de $7800 lijkt me eerder het geval, met daarvandaan een enorme afwijzing(waarschijnlijk).

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/yg5yJdo.png

Daarbij met die halving...... holders verkopen sws niet op deze prijzen. Ben eigenlijk wel bullish.

• toilet_paper
Die wedge heb ik ook al een tijd op mijn scherm staan. Al wel 50 keer gefinetuned :-) Er zit wel vuurwerk aan te komen lijkt 't.

• PilatuS
  • Niet online
PHPResource schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 00:34:
[...]
Nu met zo'n crisis opeens wel?
Blijkbaar wel helaas. Op de dag dat de beurs viel ging BTC nog harder onderuit. De beurs herstelt en BTC doet hetzelfde. Ik had nog een 1 minuut SPX chart gepost tegenover BTC die vrijwel volledig gelijk aan elkaar waren. Niet wat je wil zien dat crypto mee gaat met de beurs en niet zijn eigen ding doet, maar zo ging het wel. Hopelijk kan dit weer los van elkaar komen. Het mooiste zou zijn dat BTC niet of nauwelijks daalt of zelfs omhoog gaat als de beurs zou zakken, maar ik ben er bang voor.

• PHPResource
Tominatie schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 00:38:
Toch verwacht ik niet dat we nu al omlaag zouden gaan, een retest van de $7800 lijkt me eerder het geval, met daarvandaan een enorme afwijzing(waarschijnlijk).

[Afbeelding]

Daarbij met die halving...... holders verkopen sws niet op deze prijzen. Ben eigenlijk wel bullish.
Haha jij zet echt vol in op die halving hé :+
Hoop het bro.. Maar bij de LTC halving van laatst gebeurde er ook niet veel though

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Vergeet even de halving en kijk naar de chart. Vergeet eventueel ook nog "even" de huidige crisis.....

Hoe ziet het er dan uit?

• Tominatie
  • Niet online
PHPResource schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 00:43:
[...]

Haha jij zet echt vol in op die halving hé :+
Hoop het bro.. Maar bij de LTC halving van laatst gebeurde er ook niet veel though
Zekers man. Die halving gaat op mid-term al veel effect geven denk ik. Dit is echt een pisprijsje, eind van 't jaar nieuw ATH met de bitcoin.

LTC halving gebeurde juist kolere veel. Ik weet nog dat ik die shit kocht op $50, gekke hype en verkocht op $105. :+

Je bedoelt waarschijnlijk de Bcash halving, daar gebeurde idd niet heel veel, maar als je de chart erbij pakt zie je dat hij ook gewoon $500 was poosje terug dus daar was die "halving" hype ook aan de gang.

• toilet_paper

[Afbeelding]

Die rising wedge patronen breken inderdaad vaak naar onderen. Maar je zou best eens gelijk kunnen gaan krijgen met een pump. Sterker nog, ik zit long met een SL iets onder de onderste lijn. Beetje de contrarian aan het uithangen hiero :)
Wel stiekem gelijkertijd een dikke short in ETH met een SL net boven die bovenste lijn (185-ish).

Edit: rising wedge

• PHPResource
Tominatie schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 00:46:
[...]

Zekers man. Die halving gaat op mid-term al veel effect geven denk ik. Dit is echt een pisprijsje, eind van 't jaar nieuw ATH met de bitcoin.

LTC halving gebeurde juist kolere veel. Ik weet nog dat ik die shit kocht op $50, gekke hype en verkocht op $105. :+

Je bedoelt waarschijnlijk de Bcash halving, daar gebeurde idd niet heel veel, maar als je de chart erbij pakt zie je dat hij ook gewoon $500 was poosje terug dus daar was die "halving" hype ook aan de gang.
Ja in diezelfde periode ging BTC ook prima omhoog dacht ik? In mijn herinnering gebeurde er bar weinig met de halving maar correct me if i'm wrong!

• Tominatie
  • Niet online
Broeder ik weet het ook allemaal niet meer zo goed. De LTC halving was ergens in 2019 en kan mijzelf wel herinneren dat dat een enorme pampert was met een enorme dampert. Weet niet precies hoe Bitcoin toen ging. :9~

We goan gewoon moooon. Al hoop ik dat de corona recessie niet te lang gaat duren.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

WAHAhahaha halving??? die prijs actie was gaande van 6 naar 14k in 2019

[ Voor 5% gewijzigd door A87 op 10-04-2020 00:58 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Tominatie
  • Niet online
A87 schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 00:58:
De hype ja, als de halving is geweest gaan we pas echt zien hoeveel effect het heeft. Als de hype ons alleen al bij 14K brengt.. just sayin.

#moonboytalk #sorry

Maar blijf jij lekker in je $1300 per bitcoin waasje.

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 00:57:
Broeder ik weet het ook allemaal niet meer zo goed. De LTC halving was ergens in 2019 en kan mijzelf wel herinneren dat dat een enorme pampert was met een enorme dampert. Weet niet precies hoe Bitcoin toen ging. :9~

We goan gewoon moooon. Al hoop ik dat de corona recessie niet te lang gaat duren.
Ik zag van de week een overlay chart van BTC en LTC met de datum van de halvenings netjes gematched en wat BTC dan op die basis zou kunnen doen. Dat kwam uit op 8k max en dan verder zakken. Maar goed, andere tijden natuurlijk, zowel in omhoog als omlaag kunnen. Persoonlijk doet de halvening mij niet zo heel veel. Kijk maar naar wat BCH heeft gedaan.

• A87
  • Niet online

A87

Tominatie schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 01:00:
[...]

De hype ja, als de halving is geweest gaan we pas echt zien hoeveel effect het heeft. Als de hype ons alleen al bij 14K brengt.. just sayin.

#moonboytalk #sorry

Maar blijf jij lekker in je $1300 per bitcoin waasje.
ARK

[ Voor 25% gewijzigd door A87 op 10-04-2020 01:12 ]

• toilet_paper
A87 schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 00:58:
Heb ik idd ook gedacht, maar kan best zijn dat iedereen deze keer zó vroeg begon met frontrunnen dat er nog weer een nieuwe move komt. In een maand kan er een hoop gebeuren. Zoals @PilatuS zegt, andere tijden.
Mochten we naar onderen breken, dan gaan we wellicht ook direct erg kort erg laag. Ik heb sowieso belachelijk lage kooporders staan te wachten om getriggered te worden...

• toilet_paper
A87 schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 01:11:
[...]

het youtube kanaal van doopie cash is verwijderd door youtube the purge whahahahaha.. alles naar de klote.. nu nog ff bitcoin naar 0,0
Ze hebben een ander kanaal waar ze vrolijk doorgaan. Goeie gasten. Wel erg lullig voor ze.

• A87
  • Niet online

A87

toilet_paper schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 01:13:
[...]

Ze hebben een ander kanaal waar ze vrolijk doorgaan. Goeie gasten. Wel erg lullig voor ze.
als de halvening komt is de helft dood door corona

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:56
PilatuS schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 00:30:
[...]

Ik verwacht ook dat de internationale stock market een gigantische deadcat aan het bouwen is. We lijken allemaal wel door de coronacrisis heen te komen, maar de faillisementen in Nederland komen natuurlijk straks pas. De buffers van de miljoenen werkloze Amerikanen komen straks pas. En de 500 miljard voor Zuid Europa komt straks pas.

De correlatie tussen stock en Bitcoin is erg eng in dat opzicht. BTC heeft een halving die voor zich spreekt, maar inderdaad de stockmarket die tegenwerkt.

Misschien interessant; goud wordt al tijden gezien als een safe haven, die niet per se met de stock market meegaat. Toch dropte ook goud best hard midden maart, al herstelde het snel weer.
Goud deed in 2008 precies hetzelfde.

Als je BTC waardeert als goud vallen daar best lijntjes te trekken.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• PilatuS
  • Niet online
Richh schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 01:27:
[...]

Ik verwacht ook dat de internationale stock market een gigantische deadcat aan het bouwen is. We lijken allemaal wel door de coronacrisis heen te komen, maar de faillisementen in Nederland komen natuurlijk straks pas. De buffers van de miljoenen werkloze Amerikanen komen straks pas. En de 500 miljard voor Zuid Europa komt straks pas.

De correlatie tussen stock en Bitcoin is erg eng in dat opzicht. BTC heeft een halving die voor zich spreekt, maar inderdaad de stockmarket die tegenwerkt.

Misschien interessant; goud wordt al tijden gezien als een safe haven, die niet per se met de stock market meegaat. Toch dropte ook goud best hard midden maart, al herstelde het snel weer.
Goud deed in 2008 precies hetzelfde.

Als je BTC waardeert als goud vallen daar best lijntjes te trekken.
Een ander punt is nog dat mensen goud en ook BTC verkopen als hun aandelen onderwater staan. Genoeg mensen die met hefboom traden en goud/BTC verkopen om niet rekt te gaan. Maar goed, zo spelen er nog heel veel dingen mee die we nog gaan moeten zien. Vooral inderdaad die werkloosheid in de USA gaat extreem omhoog. Dat kan daar best eens naar de 30% gaan.

Ook zo'n leuk iets bijvoorbeeld waarvan er dus nog tig dingen zijn die het geheel complex maken. Er zijn mensen die 20 huizen gekocht hebben voor AirBNB. Die hebben nu geen inkomsten meer, maar zitten er wel met hefboom in omdat ze de kosten niet kunnen dragen als er geen mensen huren. De hele economie van de complete wereld hangt aan elkaar tegenwoordig. Al gaat het in de EU goed kan een ander land zoals de USA nog invloed hebben. Laat staan dat de boel op gang komt en we een golf 2 Corona krijgen die erger is als de eerste. Wat dat betreft denk ik dat de komende 2 jaar zeer onvoorspelbaar is.

• Richh
[...]

Ben eerlijk gezegd toch wel erg benieuwd waar alle poet naartoe wordt geschoven als de beurzen weer gaan droppen.
Alle poet moet in de economie geschoven worden om de radartjes te laten draaien. Money printer go brrr.
Betekent imho dat er heel veel fiat zit te wachten overal.
Dat denk ik dus niet. Was in 2008 ook niet zo.

Precies dit dus. Quantitative easing is niet gratis. Op deze manier betalen we er allemaal voor.

In het bovenstaande rijtje is goud de meest interessante asset, met als probleem dat het fysiek nogal lastig te krijgen is. Later noem je nog grond; precies hetzelfde verhaal.

En precies daar komt Bitcoin in the picture. Een digitale, gegarandeerd schaarse asset, die je met een paar klikken kan kopen.
Maar eerlijk is eerlijk, zoals je zelf ook zegt, da's eveneens verre van risico-vrij.

• toilet_paper
"Betekent imho dat er heel veel fiat zit te wachten overal."

[quote]Richh schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 01:36:

[...]
Dat denk ik dus niet. Was in 2008 ook niet zo.
[...]

Naar mijn bescheiden mening was dat wel degelijk het geval in 2008.
Echter was in die tijd het fenomeen quantitative easing bij lange na nog niet zo sterk aan de orde als op dit moment, waardoor er in 2008 geen directe aanleiding was om niet lekker in fiat te blijven zitten na zo'n panic sell event.
Tegenwoordig liggen de feiten iets anders; juist vanwége de huidige mate van QE, is de druk om in iets anders te investeren dan in fiat nogal wat hoger.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
[..]

110% met je uitgebreide posting eens, ik denk er net zo over.
Paar centjes over hier maar heb er nog geen bestemming voor. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door RaptorXS op 10-04-2020 03:45 ]

Verwijderd

[...]

Pepers. Daar zit de toekomst.

Ik ben al druk aan het investeren.

• r6aw
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 08:58
Op naar de 4k

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Ik heb maar wat BTC koop ordertjes geplaatst, mij benieuwen of ze geraakt worden.

Mijn 2de helft zegt dat we nog veel verder down gaan en de andere helft zegt weer van niet, moeilijk traden zo met al die stemmetjes.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Toch nog mee kunnen pakken, had meer kunnen zijn, maar de boterham is voor vandaag weer binnen :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HLoucdAX6ezUK4pjlWWkAgHn5Ss=/800x/filters:strip_exif()/f/image/i1KOXE3ZbMLHW3FAzr7WBFf9.png?f=fotoalbum_large

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:09

ScreamGT

joejoe

[Afbeelding]

Zet hier even een dikke streep doorheen :+

Alhoewel, alles kan nog gebeuren zo vlak voor het weekend!

happy easter!

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16:14
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gQRByAHfTxAOmG-392q_NbyMlN4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Jd8pjKJQ9rz1Usj26NJPC7Yg.png?f=fotoalbum_largeLijkt me meer waarschijnlijk dat bitcoin 6750 opzoekt dan 7750 maar vlak voor een weekend en feestdag kan natuurlijk alles :)

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Heb toch weer op het juiste moment verkocht zie ik.. Alleen geen idee wanneer ik weer in moet kopen :+

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-10 06:13
YouTube: Down Down Down Paul Johnson

Prachtige dag vandaag 😅

• Tominatie
  • Niet online
Wat een rektheidddd. Jeezzzz. :(

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/UBruapQA/

Inverted chart lijkt wel bullish momenteel.

• PHPResource
The_Goat schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 11:13:
[Afbeelding]

Inverted chart lijkt wel bullish momenteel.
Lol hoe moet ik dit zien? De chart omdraaien en dan is het opeens bullish, die snap ik niet

• The_Goat
Je bekijkt het vanuit een ander (omgekeerd) perspectief, kan soms helpen. Inverted chart bullish = normale chart bearish, en andersom.

• spietie
  • Laatst online: 05-06-2024
Iemand een idee waarom alles terug zo gedumpt word? Ging toch goed?

SPiET

• Slux
  • Niet online
spietie schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 11:29:
Gezonde winstnemingen.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-10 16:41
spietie schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 11:29:
Negative Nancy's en graaiers pakken een kleine winst en missen de raket omhoog dit weekend.

Zero.

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:33
Slux schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 11:31:
[...]

Gezonde winstnemingen.
Dat, wist dat het ging gebeuren en heb een deel winst genomen.
Achteraf alles moeten doen maarja FOMO :P.
Als dit de dip is en we gaan weer door maakt het ook geen fuck uit.

• The_Goat
Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/b1bltfKY/

Iemand is momenteel wild enthousiast over ETH iig

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Hij ging zo hard omhoog aan het begin van de week, dus toen maar uitgestapt, omdat na een grote stijging meestal ook een grote daling komt. De enige vraag is nog wanneer weer instappen.

• Tominatie
  • Niet online
Ik vraag mij echt af wat er gaat gebeuren na de halving bij BTC. Op deze shit prijs gaan er hoe dan ook heel veel miners stoppen met als gevolg een enorme daling van de hashrate. De difficulty wordt elke 2016 blocks aangepast wat in normale omstandigheden precies 2 weken is. Als de rekenkracht dan opeens meer dan 50% daalt ga je een situatie krijgen waarin we voor langere tijd enorme vertraging gaan hebben op 't Bitcoin netwerk.

Daarbij ga je een shift zien, veel miners zullen naar andere opties zoeken die meer profitable zijn. De 2 andere Bitcoins (ABC/SV) zullen een boost krijgen.

Hopelijk doet Bitcoin voor de halving nog ff een flinke pampert. Stel hij doet nog een grote dump vraag ik mij echt af wat erover blijft van de hashrate en dus de veiligheid. B)

Geniet van het weer. Moon, lambo.

• Nopheros
  • Nu online
Tominatie schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 12:34:
Ik vraag mij echt af wat er gaat gebeuren na de halving bij BTC. Op deze shit prijs gaan er hoe dan ook heel veel miners stoppen met als gevolg een enorme daling van de hashrate. De difficulty wordt elke 2016 blocks aangepast wat in normale omstandigheden precies 2 weken is. Als de rekenkracht dan opeens meer dan 50% daalt ga je een situatie krijgen waarin we voor langere tijd enorme vertraging gaan hebben op 't Bitcoin netwerk.

Daarbij ga je een shift zien, veel miners zullen naar andere opties zoeken die meer profitable zijn. De 2 andere Bitcoins (ABC/SV) zullen een boost krijgen.

Hopelijk doet Bitcoin voor de halving nog ff een flinke pampert. Stel hij doet nog een grote dump vraag ik mij echt af wat erover blijft van de hashrate en dus de veiligheid. B)

Geniet van het weer. Moon, lambo.
Heb onlangs ergens gelezen dat chinezen weinig betalen voor stroom en ze daarom al uit kunnen met een BTC prijs van 3k. In dat geval hoeft de prijs niet veel hoger te gaan en als er miners stoppen komen er vast meer chinezen bij..

Dit is gebasseerd op een random artikel en ik kan er dus best flink naast zitten..

• Slux
  • Niet online
Mijn nieuwe glazen bol zegt net dat we in een bullrun gaan komen zodra we door de 7k zijn *O*

• A87
  • Niet online

A87

Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 06:24:
[...]

Ik heb altijd zon fles met rete heet sambal .. ik doe altijd een paar flinke klodders op mijn pasta. geen kruiden maar gewoon hardcore gaan.. 100x sambal turbo

IS DIT BITCOIN die naar de maan vliegt? :+

[ Voor 28% gewijzigd door A87 op 10-04-2020 13:30 ]

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17:06

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 06:24:
[...]

Ik heb net de graniums van de buren weggemikt, meer plek voor pepers.

Verwijderd

A87 schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 13:24:
[...]

Ik heb altijd zon fles met rete heet sambal .. ik doe altijd een paar flinke klodders op mijn pasta. geen kruiden maar gewoon hardcore gaan.. 100x sambal turbo

IS DIT BITCOIN die naar de maan vliegt? :+
[YouTube: Something Massive Has Been Observed Close To Our Moon During The Daytime]
Ik heb in augustus wel een potje zelfgemaakte sambal voor je. Weet je wat echt heet is >:)

Af te rekenen in Bitcoins natuurlijk. Die zullen tegen die tijd wel gelijk staan aan de euro :+

Verwijderd

Tominatie schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 12:34:

Ik vind dit, in combinatie met je BCH positie, toch wel gevaarlijk terrein...

Straks moeten we je aanspreken met Tomi_Niak. :+

-O-

• Imgnrydrmr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

twain4me schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 13:37:
[...]
Ik heb net de graniums van de buren weggemikt, meer plek voor pepers.
Gedver... Ik blijf verkeerde keuzes maken... Net courgettes gezaaid. ;w Zit daar toekomst in?

• Pelox
Imgnrydrmr schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 14:13:
[...]

Gedver... Ik blijf verkeerde keuzes maken... Net courgettes gezaaid. ;w Zit daar toekomst in?
Courgettes.. geloof het wel. Schijnbaar heeft Courgette.com een overeenstemming bereikt met BMW en Girav met een V. Zag ergens een foto voorbijkomen waarbij een courgette voor een bord van BMW stond met een Girav shirt aan. Je hebt die dingen in alle lengtematen dus dat is enorm handig voor wanneer je een vreemde bouw hebt.

Deze comibinatie schreeuwt Moon!

Zero.

• Tominatie
  • Niet online
@Verwijderd Im in it for the tech gains. No stress🤣

Verwijderd

Imgnrydrmr schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 14:13:
[...]

Courgettes, tja... Het blijft speculeren, zou zelf toch voor Pepers gaan en niet voor altgroentes.

Maar het zou kunnen dat Courgette wel een dikke pump maakt.

Zo heeft iedereen wel zijn faforietje.

Ik heb gehoord in de wandelgangen dat Pepernetwerk binnenkort met het KAS 3.0 ecosysteem komt, daar verwacht ik toch wel wat van.

• Nopheros
  • Nu online
Ik wacht het weekend wel af en dan maar weer gedeeltelijk inkopen, zie het volgende week net zo goed weer omhoog gaan.

• twain4me

twain4me

Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 14:47:
[...]

Courgettes, tja... Het blijft speculeren, zou zelf toch voor Pepers gaan en niet voor altgroentes.

Maar het zou kunnen dat Courgette wel een dikke pump maakt.

Zo heeft iedereen wel zijn faforietje.

Ik heb gehoord in de wandelgangen dat Pepernetwerk binnenkort met het KAS 3.0 ecosysteem komt, daar verwacht ik toch wel wat van.
Veel beter dan de Vensterbank 0.9 beta app. ik hoop op een zelfde pump als we hebben gezien toen H2O samen werdt gevoegd met k2O. Erg hoge verwachtingen van KAS 3.0

• Tominatie
  • Niet online
wordt het al tijd om wat bij te kopen? _O-

mygod. Bitvavo here i come

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Tominatie schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 17:42:
wordt het al tijd om wat bij te kopen? _O-

mygod. Bitvavo here i come
Wacht heel even, anders mislukt mijn short.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Verwijderd

We gaan weer lekker REKT hahahahahahahahaha

Schimmige kapotte schavuiten munten, om het maar eens op een ietwat beschaafde manier uit te drukken.

Verwijderd

twain4me schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 15:04:
[...]

Veel beter dan de Vensterbank 0.9 beta app. ik hoop op een zelfde pump als we hebben gezien toen H2O samen werdt gevoegd met k2O. Erg hoge verwachtingen van KAS 3.0
_/-\o_ _O-

Ik ben all-fucking-in.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Tominatie Gesloten, ga je gang :)

• twain4me

twain4me

d:)b
Hou de fomo in bewang, je hebt de roadmap nog nieteens gezien _O-

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-10 17:33
Nog mensen hier in Solano? Eindelijk is er weer eens een nieuwe coin die veelbelovend lijkt.
Ongekende rally op dag 1 tijdens de Binance listing. Helaas volg ik geen enkele ICO / token sale / auction what ever meer. Kon FOMO niet meer inhouden, heb maar wat gekocht op 0,93$, maar binnen een uur er alweer uit op 1,01$. Voelt wel alsof dit een veelbelovende coin is maar nu een te hoog risico op deze koers, ripple concurrent zo lijkt het. Eerst maar eens wat waarmaken.

Wat Binance wel slim doet, is dat het enige Solano FIAT paartje met de BUSD is.
Binance werkt goed aan de infrastructuur wat dat betreft, hun stablecoin de BUSD is goed gereguleerd en kent een sterke groei (nu 180mln dollar BUSD uitgegeven). Moet zeggen dat ik mijn USDT's of USDC's ook heb omgezet naar BUSD en in de lending producten van Binance gooi, 7 dagen vastzetten geeft 6% annualized yield. Kan ik ook niet zo snel FOMO aankopen doen.

Disclaimer: long BNB nog steeds.

[ Voor 6% gewijzigd door Timberly2 op 10-04-2020 18:49 ]

• Nopheros
  • Nu online
Met 22,5% ingestapt.

• PHPResource
The_Goat schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 12:15:
[Afbeelding]

Iemand is momenteel wild enthousiast over ETH iig
Die is ernstig #rekt :+

• Tominatie
  • Niet online
when bart naar $7300.

• Richh
Deze zat er dik in inderdaad :P al had ik verwacht dat we sneller, dieper zouden droppen. Zeker zo voor het weekend.

Maar zet gerust door tot 6400, kan ik weer bijkopen.

• wdbtje
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jSyRJBX5S77YMqRyV7JJ21jf2us=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Yv0PfKxemoZqVz9S85X5dcQG.png?f=fotoalbum_large Kon die nu net geen dollar hoger komen 8)7

edit: laat ook maar

[ Voor 3% gewijzigd door wdbtje op 10-04-2020 21:04 ]

• PilatuS
  • Niet online
wdbtje schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 20:39:
[Afbeelding] Kon die nu net geen dollar hoger komen 8)7
Nooit ronde bedragen gebruiken :)

• wdbtje
PilatuS schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 20:59:
[...]

Nooit ronde bedragen gebruiken :)
Hij zal er nu wel doorheen knallen

• Tominatie
  • Niet online
@wdbtje is er nu wel doorheen denk ik zo! op naar 10K beste mensen. hophop

• wdbtje
Tominatie schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 21:02:
@wdbtje is er nu wel doorheen denk ik zo! op naar 10K beste mensen. hophop
10K op paasmaandag *O*

• A87
  • Niet online

A87

zozo, de sportschool haalt mooi weer geld van mijn rekening.. Even de boel gestoneerd.. Oprotten :).
Kan toch niet sporten nu alles dicht is.. Let dus dus op ...........
Die rekening van maart eis ik ook op!

[ Voor 36% gewijzigd door A87 op 10-04-2020 21:21 ]

• Tominatie
  • Niet online
A87 schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 21:17:
zozo, de sportschool haalt mooi weer geld van mijn rekening.. Even de boel gestoneerd.. Oprotten :).
In tijden als deze, waar ondernemers het al zwaar hebben is het laatste wat ik doe abonnementen opzeggen. Ik maak al 2 jaar gebruik van de faciliteiten en service die zij bieden, dan vind ik het niet netjes om ze nu in de steek te laten. Al zullen sportschool ondernemers het nog niet zo zwaar hebben. Een zaal afhuren en daar wat gewichten en toestellen in pleuren, dat verdien je zo terug op die abonnementen.

Daarnaast las ik dat ze bij ons 't geld (van de gesloten maand(en)) op ons kaartje pleuren zodat wij van die pre-workout bende kunnen kopen bij de bar. Niet dat ik daar ooit gebruik van ga maken denk ik, maar opzich netjes dat zij ook iets terugdoen! Samen staan we sterk ofsow ;)

OT: moon, lambo. 10K. Dikke gainz. Halving. Henk.

• A87
  • Niet online

A87

Tominatie schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 21:54:
[...]

In tijden als deze, waar ondernemers het al zwaar hebben is het laatste wat ik doe abonnementen opzeggen. Ik maak al 2 jaar gebruik van de faciliteiten en service die zij bieden, dan vind ik het niet netjes om ze nu in de steek te laten. Al zullen sportschool ondernemers het nog niet zo zwaar hebben. Een zaal afhuren en daar wat gewichten en toestellen in pleuren, dat verdien je zo terug op die abonnementen.

Daarnaast las ik dat ze bij ons 't geld (van de gesloten maand(en)) op ons kaartje pleuren zodat wij van die pre-workout bende kunnen kopen bij de bar. Niet dat ik daar ooit gebruik van ga maken denk ik, maar opzich netjes dat zij ook iets terugdoen! Samen staan we sterk ofsow ;)

OT: moon, lambo. 10K. Dikke gainz. Halving. Henk.
Iedereen heeft het zwaar .. dus..... Dat regelt de 2e kamer maar lekker met ze. In 2008 ging ook alles kapot. Part of the game.

Ik krijg geen post NIETS geen info NIETS.. dus lekker storneren.

[ Voor 7% gewijzigd door A87 op 10-04-2020 22:02 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ik heb >5 jaar geleden voor het bedrag van een paar jaar lang een fitness abonnement allemaal apparatuur gekocht voor op zolder. In onze woonplaats hebben we geen budget partijen die je voor 1-2 tientjes per maand fitness aanbieden, hier kwam de prijs boven de 50 Euro per maand uit en ze waren vaker dicht dan open als ik er langs kon gaan.

Ik fitness nu al jaren gratis en kan gaan wanneer ik wil. Helemaal perfect: 1 scherm met de Bitcoin koers erop en 1 scherm met Netflix, ik hoef dus niets te missen :)

• Tominatie
  • Niet online
@Taro wow, nice man. :)
Ik ben nu vooral bezig op creatieve manieren. Ga 2/3x per week in de avond hardlopen, kom er toevallig net van terug en on the road ga ik langs basisscholen waar ze allerlei stangen en dergelijke hebben voor pullups, dips etc. In principe heb je geen gym nodig maar het is zo lekker makkelijk. Maar..... opzich bevalt mij het creatief trainen met lichaamsgewicht ook heel goed. :)

en het kost niks :P @A87

• A87
  • Niet online

A87

Ik deed heel lang geleden 4x per week 10km hardlopen. soms 12 of meer mee gekapt door overgewicht ;w steeds die shoarma tent snachts of ff de mac in rijden

En basic fit heeft GELD zat. 1.6 miljoen leden

[ Voor 65% gewijzigd door A87 op 10-04-2020 22:11 ]

• Pelox
A87 schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 22:08:
Ik deed heel lang geleden 4x per week 10km hardlopen. soms 12 of meer mee gekapt door overgewicht ;w steeds die shoarma tent snachts of ff de mac in rijden

En basic fit heeft GELD zat. 1.6 miljoen leden
Je liep 4x per week 10km en bent gestopt door overgewicht?? Hoe kwam dat dan? Blessures?

Ik had toen onze dochter nog klein was en overdag sliep ook een home gym gecreëerd, ideaal destijds omdat ik niet weg kon als ze sliep natuurlijk. Inmiddels, nu 5 jaar later, bijna alles weer verkocht. Nu loop ik eigenlijk alleen nog hard, gem zo'n 3x per week en dat doe ik al 33 jaar, zit vanaf kleins aan in mijn systeem. Als ik 2 a 3 dagen niks doe dan draai ik helemaal door..

Ps. Ik moet de laatste weken wel vaak lachen hoor.. al die fitboys die ineens aan het "hardlopen" zijn haha dik trainingspak aan, grote koptelefoon op en dan heel tof dribbelen en na 200m stoppen en wandelen en dat 4x haha doe dan niks. Hoop niet dat ik hiermee iemand op zijn tere fitnessziel trap >:)

Zero.

• twain4me

twain4me

ik doe ook aan gewichtheffen

Afbeeldingslocatie: https://www.animaatjes.nl/media/plaatjes/animaatjes-eten-en-drinken-bier-gifs-7154117.gif

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Ik fiets nog wel eens op de elek. fiets.
OK boomer ;)

• The_Goat
Mooie breakdown naar weekly open, oude range high (69xx) zou nu een mooie resistance zijn om verder omlaag te gaan.

Verder opvallend dat link/btc sterk is

Daarnaast valt het me op dat, ondanks dat ik het een beetje een suffe indicator vind, TD seq. erg goed werkt momenteel op 30min+ timeframe

Verder een mooie dag, flinke profits, tijd voor gin tonics (is beter dan bier, hoef je niet hard te lopen of fitnessen)

• A87
  • Niet online

A87

Pelox schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 22:45:
[...]

Je liep 4x per week 10km en bent gestopt door overgewicht?? Hoe kwam dat dan? Blessures?
Hielspoor (moeilijke pijn) gehad van 5 jaar lang. Slechte voet gehad. Dus maar bij lopen gehouden, hoewel amper, hooguit 10min en weer gruwelijke pijn.

[ Voor 21% gewijzigd door A87 op 10-04-2020 23:25 ]

• Pelox
A87 schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 23:18:
[...]

Hielspoor (moeilijke pijn) gehad van 5 jaar lang. Slechte voet gehad. Dus maar bij lopen gehouden, hoewel amper, hooguit 10min en weer gruwelijke pijn.
Dat is klote.. Ik heb jaren zo'n strassburg sok gebruikt ivm achillespeesklachten, door minder vaak echt hard te lopen en vaker "rustig" ben ik er voor 90% van genezen. Als ik te gek doe 2 dagen achter elkaar voel ik hem direct weer dus nu plan ik trainingen veel slimmer.

Net zoiets als btc.. 2 dagen gek doen.. daarna op de blaren zitten ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Pelox op 10-04-2020 23:38 ]

Zero.

• Slux
  • Niet online
Hashrate van bcash is hard onderuit gegaan de laatste dagen, zal waarschijnlijk niet lang duren voor er een 51% attack op komt

Verwijderd

Ik doe alleen aan hardlopen wanneer mijn vrouwtje boos is omdat ik weer eens crypto heb gekocht, en ze me met een deegroller of koekenpan probeert te meppen.

• XA4DB
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 01-11 18:10
Verwijderd schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 09:04:
Ik doe alleen aan hardlopen wanneer mijn vrouwtje boos is omdat ik weer eens crypto heb gekocht, en ze me met een deegroller of koekenpan probeert te meppen.
Inmiddels loop jij vlot de marathon uit? ;)

Verwijderd

XA4DB schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 09:20:
[...]

Inmiddels loop jij vlot de marathon uit? ;)
Een betere training is er niet, pure overlevingsdrang. Opgeven is geen optie, tenzij je een gespleten schedel wilt.

Op die manier ga je door je eigen grenzen.

Voor een marathon zou ik mijn diamond hands niet omdraaien.

• Nopheros
  • Nu online
Slux schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 07:39:
Hashrate van bcash is hard onderuit gegaan de laatste dagen, zal waarschijnlijk niet lang duren voor er een 51% attack op komt
Heeft 1 partij zo'n groot deel van de hash rate dan?

• Tominatie
  • Niet online
Nopheros schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 10:09:
[...]

Heeft 1 partij zo'n groot deel van de hash rate dan?
Nee maar kan in theorie wel gebeuren. De hashrate is sinds de halving ongeveer gehalveerd, hierdoor is de veiligheid dus ook afgenomen. Een grote speler (want je moet wel echt veel kapitaal hebben) kan zich eraan wagen om het te proberen. Alleen moet dit wel al snel gebeuren, want na de BTC halving vloeit er enorm veel rekenkracht terug naar BCH ook omdat BTC pas na elke 2006 blocks de difficulty aanpast. Na de BTC-halving over een maandje is BCH dus ook voor 'n wat langere tijd meer profitable.

51%-attack:
1) Je hebt enorm veel equipement nodig om de benodigde hoeveelheid rekenkracht in bezit te hebben (51%). Dit heb je alleen niet zomaar gedaan.
2) Je hebt al sowieso veel kapitaal nodig want je moet een hele sloot BCH van de markt kopen om een double spend rendabel te maken.
3) Je hebt ook nog te maken met al de andere miners die alles gewoon in de gaten houden. Veel miners switchen tussen BCH en BTC(wat ook maar meer profitable is). Als zij zien dat 1 van hun inkomstenbronnen in gevaar is reken maar dat zij het netwerk gaan verdedigen.

Correct me if wrong. Of vul het aan :P

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16:15
doe jij eens betalen kniepert

zit bij een hele kleine sportschool de meeste betalen gewoon door en ach anders verzuip ik het toch maar :O

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Offtopic: Wat een egoïsme en agressie zeg. Jij wil daar straks toch ook weer sporten? Zo'n sportschool zal de huur van het pand en het loon van de medewerkers ergens van moeten betalen. Wat als straks de sportschool moet sluiten vanwege faillissement? Laten we iets meer compassie hebben, tenzij je geen cent te makken hebt....

• A87
  • Niet online

A87

radem205 schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 14:49:
[...]

Offtopic: Wat een egoïsme en agressie zeg. Jij wil daar straks toch ook weer sporten? Zo'n sportschool zal de huur van het pand en het loon van de medewerkers ergens van moeten betalen. Wat als straks de sportschool moet sluiten vanwege faillissement? Laten we iets meer compassie hebben, tenzij je geen cent te makken hebt....
crypto maakt blut

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
bie100 schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 14:37:
[...]

doe jij eens betalen kniepert

zit bij een hele kleine sportschool de meeste betalen gewoon door en ach anders verzuip ik het toch maar :O
Dat is ook een 'sport' die je goed moet bijhouden wil je er een beetje goed in blijven.. :+

Zonder dollen, ik vind het niet zo heel gek dat je niet betaald voor voorzieningen die je niet kunt gebruiken, jammer maar helaas en dat heet ondernemersrisico. Lullig maar dat is nu wel de harde realiteit op het moment. Overigens verwacht ik sowieso niet dat plekken en voorzieningen waar snel en vaak direct contact is ooit nog open gaan zoals we gewend waren en de meesten zullen vrees ik de klap niet meer of niet snel genoeg te boven komen.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Tominatie schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 13:46:
Correct me if wrong. Of vul het aan :P
En je moet nog weten hoe je een 51% attack uitvoert :) Niemand zal er een probleem mee hebben als je >51% van de hashrate van het netwerk beheert als je daar volwassen mee omgaat. Uiteraard wil men dat voorkomen, helemaal bij Bitcoin, maar het doel is te voorkomen dat iemand er niet volwassen mee omgaat en misbruik van maakt.

Los van die 51% hashrate moet je dus ook nog een plan hebben en die succesvol tot uitvoer brengen. Je wil immers je aantal coins verhogen en die haal je uit de wallet van een ander of je kent jezelf een aantal keren de mining rewards toe terwijl die een ander toebehoren, maar daarmee ga je je geld niet terugverdienen, want iedereen zal hier alert op zijn, exchanges zullen de adressen blokkeren, etc.

Kortom: met alleen de meeste hashrate ben je er nog niet. Ja, het is belangrijk voor de veiligheid, maar de kans dat je er succesvol je investering mee terugverdient acht ik relatief klein, want in het algemeen zijn er vrij veel mensen alert je het wordt snel geconstateerd.

Een tijd geleden heeft ETC ook een 51% attack ondergaan, de koers had er nagenoeg geen last van, erg vreemd, maar daarna was het weer business as usual :) Voor Bitcoin zal het wel desastreuze gevolgen hebben, maar veel andere cryptocurrency hebben gewoon enorm veel believers die het verder niet zoveel uitmaakt of het allemaal veilig is, als je geld maar niet verdampt. Een tradingbot zal er geen trade minder door uitvoeren op de betreffende coin :)

[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 11-04-2020 18:09 ]

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16:15
Crypts schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 18:01:
[...]

Dat is ook een 'sport' die je goed moet bijhouden wil je er een beetje goed in blijven.. :+

Zonder dollen, ik vind het niet zo heel gek dat je niet betaald voor voorzieningen die je niet kunt gebruiken, jammer maar helaas en dat heet ondernemersrisico. Lullig maar dat is nu wel de harde realiteit op het moment. Overigens verwacht ik sowieso niet dat plekken en voorzieningen waar snel en vaak direct contact is ooit nog open gaan zoals we gewend waren en de meesten zullen vrees ik de klap niet meer of niet snel genoeg te boven komen.
begrijp het wel maar goed zo als ik al zei ik train niet bij een prijsvechter maar bij een hele kleine sportschool en de meeste leden betalen wel gewoon door

en daarbij als die failliet gaat en in de schuldsanering terecht komt is het vaak bijstand en toeslagen krijgen dan kost het de gemeenschap nog meer geld ach het is prima zo

• Nopheros
  • Nu online
Crypts schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 18:01:
[...]
Overigens verwacht ik sowieso niet dat plekken en voorzieningen waar snel en vaak direct contact is ooit nog open gaan zoals we gewend waren
Jij maakt het wel spannend, virussen waren altijd al een gevaar dat is nu niet opeens erger geworden. Als dit virus uit NL verdwenen is gaan we gewoon weer door.

• Tominatie
  • Niet online
$6800-$6900 ping pong :Z

Wel echt 't moment voor een whale om iets geks te doen.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Short staat nu op +9%, als een whale gek gaat doen dan graag verder dumpen...

• Tominatie
  • Niet online
@Taro begint al op een aankomende daling te lijken momenteel. Drama bende is het. Bulls zijn echt dood voor de halving, had ik niet verwacht :(
Pagina: 1 ... 99 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!