[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 98 ... 107 Laatste
Acties:
  • 400.753 views

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
Wel tricky die news events. Ben ooit compleet rekt gegaan door een sell-the-news short van tron die uitbleef, maar ook wel veel winst gepakt met een ripple swell sell-the-news.
Ik hou het in de gaten maar ga niet zitten fomo shorten exact op het moment van de halving. Als het sell-the-news wordt neig ik naar shorten van bch/btc ipv bch/usdt

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

zozo, het gaat een keer niet over moving averages en 98 99 77 22 666 733 2003 990 333 1337 007 ma

[ Voor 10% gewijzigd door A87 op 08-04-2020 12:43 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Big oooof. Sell the news popped up haha. Kheb bijgekocht en ga ff kijken voor een long positie.

Edit: eerst order long gehit op $260.

[ Voor 17% gewijzigd door Tominatie op 08-04-2020 12:49 ]

Verwijderd

Drop coming in

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:05
Ik sta klaar om te kopen maar dan moet er nog wel een flinke drop bij komen.

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 31-10 00:39
Tominatie schreef op woensdag 8 april 2020 @ 12:18:
[...]

True man maar idk, bcash kan echt ziek pumpen dus dit is nog niks. Daarbij als ik ff zie: hij was laatst nog $500 zowat. Denk gewoon hodl man. Zie t wel, heb wel nog wat dollars langs de kant weer om een dippie te halen.
Krijg je niet na de halving niet meteen een drop waar je U tegen zegt?

• Tominatie
  • Niet online
Sahara schreef op woensdag 8 april 2020 @ 13:15:
[...]

Sell the news is geweest/bezig. Na de halving, lijkt mij dat hij harder gaan dan Bitcoin de komende tijd. Mja is speculatie :) ik ga ervoor

• Nopheros
Tominatie schreef op woensdag 8 april 2020 @ 13:22:
[...]

Sell the news is geweest/bezig. Na de halving, lijkt mij dat hij harder gaan dan Bitcoin de komende tijd. Mja is speculatie :) ik ga ervoor
Hmm ik gok op een grote sell-off en daarna stijging. Nog 3 blocks te gaan?

• Tominatie
  • Niet online
Nopheros schreef op woensdag 8 april 2020 @ 13:24:
[...]

Hmm ik gok op een grote sell-off en daarna stijging. Nog 3 blocks te gaan?
Yupppp :)
We gaan et zien komende tijd. Ik hodl }:O

• The_Goat
BSV is meer up dan BCH dankzij die halving fomo

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:03

Bever!

3

Sahara schreef op woensdag 8 april 2020 @ 13:15:
[...]

Ja

• Tominatie
  • Niet online
Het laatste block voor de halving komt maar niet😂; al 30 minuten geen blocks gemaakt. Denk dat er al wat miners hun waar aan het uitzetten zijn of idd switchen naar Bitcoin.

• Nopheros
Tominatie schreef op woensdag 8 april 2020 @ 14:07:
Het laatste block voor de halving komt maar niet😂; al 30 minuten geen blocks gemaakt. Denk dat er al wat miners hun waar aan het uitzetten zijn of idd switchen naar Bitcoin.
629996 000000000000000001b5583ce72a8294352d32f68163a65bf14f0aff5d1b6fa3
2020-04-08 11:06 33,626.50678615 8,467,830.00
629995 0000000000000000011f79f980f6365891269cf1002c3a777279b1cd39b4200a
2020-04-08 10:31 113.93418796 28,690.90

Tussen deze 2 zat ook 35 minuten. Moet dan nu toch echt wel komen idd!

@Tominatie Nou dat was niet heel boeiend, 45 min wachten voor weinig.

[ Voor 5% gewijzigd door Nopheros op 08-04-2020 14:22 ]

• Tominatie
  • Niet online
Halving is een feit voor Bitcoin Cash! Kan niet wachten op de “echte” Bitcoin, de OG. Mooie maanden komen eraan boys!! 2021 new ath easy. Eigk al in 2020 maar door corona wat vertraging denk ik zo

Verwijderd

Sowieso als alles straks moeilijker te minen is, stijgt alles in waarde. Dus zullen de prijzen worden opgeschroefd.

hodl!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:10
...en er gebeurt dus geen reet :)
Ok, een klein kontje dan... maar niks spannends

[ Voor 13% gewijzigd door Soeski op 08-04-2020 14:26 ]

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 8 april 2020 @ 14:24:
Sowieso als alles straks moeilijker te minen is, stijgt alles in waarde. Dus zullen de prijzen worden opgeschroefd.

hodl!
Dan moet er wel genoeg animo zijn, zonder dat zakt alles in waarde.

• Slux
  • Niet online
Soeski schreef op woensdag 8 april 2020 @ 14:25:
[...]

Wacht maar, er zullen een paar mooie candels voorbij komen

• The_Goat
Soeski schreef op woensdag 8 april 2020 @ 14:25:
[...]

Een crash van bv 10% in 2 minuten verwachten is ook wel erg enthousiast he :)

Verwijderd

Ik verwacht niet dat bitcoin en de grotere altcoins hun animo zullen verliezen. De miners verplaatsen zich misschien enigszins, maar de traders blijven wel gewoon hun ding doen....denk ik.

• Soeski
The_Goat schreef op woensdag 8 april 2020 @ 14:26:
[...]

Een crash van bv 10% in 2 minuten verwachten is ook wel erg enthousiast he :)
Was meer omdat @Bever! zei dat er een enorme dip kwam direct na de halving... en er gebeurt dus amper iets. En het is al direct na de halving geweest, was alweer 10 minuten terug zowat :+

Verwijderd

Veel mensen wachten denk ik af of er uberhaupt iets gebeurt met de 1e halving voor bch, niemand weet precies wat het gaat doen. Best bijzonder en dus ook spannend.

• Tominatie
  • Niet online
't gaat in the end gewoon moon. De traders die de hype ff meeliften zijn er rond de $280 vast al uit gegaan. Ik had zelf gisteren ook nog een long positie gesloten op BCH voor ik ging slapen rond de $252, die heb ik verkocht op $279, best bizar want dat is tot dusver ook gewoon de top.

Nu heb ik weer een long positie gesloten rond de $265, verwacht zelf namelijk dat BTC omhoog gaat en dat BCH dat extra beetje omhoog doet puur omdat ie de halving al heeft gehad.

Nja tis gewoon speculeren.

• Bever!

Bever!

3

Soeski schreef op woensdag 8 april 2020 @ 14:30:
[...]

Was meer omdat @Bever! zei dat er een enorme dip kwam direct na de halving... en er gebeurt dus amper iets. En het is al direct na de halving geweest, was alweer 10 minuten terug zowat :+
Ja niet op de minuut natuurlijk.. Komt ergens op korte termijn vast wel. Bij ltc was die hype sterker dan nu, dus kan dat de dip ook meevalt

[ Voor 8% gewijzigd door Bever! op 08-04-2020 14:36 ]

• Tominatie
  • Niet online
Bever! schreef op woensdag 8 april 2020 @ 14:35:
[...]

Ja niet op de minuut natuurlijk.. Komt ergens op korte termijn vast wel.
de sell the news was er vlak voor toch, toen ging ie van $280 terug naar $256. Verwacht je nog verdere sell the news dan?

Denk gewoon ff tijdje sideways en dan is het vooral kijken wat BTC doet.

• Tominatie
  • Niet online
Ik hou zelf nu ook vooral de hashrate in de gaten, mocht dat flink droppen is het een slechte zaak voor de security van het BCH netwerk. Blijft de hashrate gewoon steady terwijl de halving is geweest dan vind ik dat wel bullish.

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-10 12:38
Verwijderd schreef op woensdag 8 april 2020 @ 10:07:
[...]

Haha ja inderdaad. Hopen dat hij het over Bitcoin had :*)
Betwijfel het :D

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

• The_Goat
Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/F50WMkHy/

Die 1 min. chart is wel mooi van die p&d net voor de halving

• Tominatie
  • Niet online
Dit artikel heeft ook wel valid points betreft de halving:
https://www.coindesk.com/...t-for-bitcoin-cash-prices
Today’s ‘Halving’ May Be Non-Event for Bitcoin Cash Prices
Some observers believe the halving, which creates a supply deficit, could result in a big rally for BCH.

The above argument, however, does not take into account two important factors: the per-block revenue will drop by 50 percent following the reward halving, and miners operate on cash or fund mining costs by liquidating their holdings.

Essentially, halving leads to a drop in mining profitability and may force small or inefficient miners to shut down operations. These players usually offload their holdings while exiting the market, leading to a slide in price.

Put simply, halvings are not always bullish. As an example, litecoin underwent a halving on Aug. 5, 2019, following which the price fell from $100 to $50 in the four months to December. It's hash rate, or computing power on the network, also tanked over the same time period.

• Bever!

Bever!

3

Tominatie schreef op woensdag 8 april 2020 @ 14:37:
[...]

de sell the news was er vlak voor toch, toen ging ie van $280 terug naar $256. Verwacht je nog verdere sell the news dan?

Denk gewoon ff tijdje sideways en dan is het vooral kijken wat BTC doet.
Heb de grafieken even over elkaar heen geplot en bch heeft amper anders gedaan dan btc zie ik. Alleen vannacht een bartje en dat is het eigenlijk.. Zou kunnen dat het niet meer is dan dat, als er amper hype was zal er ook weinig sell the news zijn.

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-10 22:25
Er zijn nog geen nieuwe blokken gemined na de halving van Bitcoin Cash, ruim een uur geleden. Kan toeval zijn. Maar kan ook popcorn zijn.

• Tominatie
  • Niet online
https://tinyurl.com/vxn3phr
Institutional Bitcoin (BTC) Traders Ran From Crypto As Retail Investors Bought the Dip, Data From Coin Metrics Suggests
Coinbase recently released data on what happened at the exchange during the first 48 hours after Bitcoin’s March crash that pushed BTC below $4,000.

The exchange says it experienced a five-fold increase in cash and crypto deposits. The influx totaled $1.3 billion, with 67% of the traders buying the dip.

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
DaCoTa schreef op woensdag 8 april 2020 @ 15:31:
Er zijn nog geen nieuwe blokken gemined na de halving van Bitcoin Cash, ruim een uur geleden. Kan toeval zijn. Maar kan ook popcorn zijn.
Inmiddels wel?
https://explorer.bitcoin.com/bch

Verwijderd

Ja, 1e blok is inmiddels gemined.

• Tominatie
  • Niet online
Dit is trouwens wel een leuke visualisatie van Bitcoin vs Bitcoin Cash: https://txstreet.com/
[Every tx is a person, and they fill up buses which represent block space.]

Trouwens kwam net ff in een livestream over de Bitcoin Cash halving met wat grote naampjes en drie keer raden wie ik in de chat zag commenten? Jullie weten het vast al. :+

• Soeski
Tominatie schreef op woensdag 8 april 2020 @ 16:34:
Dit is trouwens wel een leuke visualisatie van Bitcoin vs Bitcoin Cash: https://txstreet.com/
[Every tx is a person, and they fill up buses which represent block space.]

Trouwens kwam net ff in een livestream over de Bitcoin Cash halving met wat grote naampjes en drie keer raden wie ik in de chat zag commenten? Jullie weten het vast al. :+
écht KAINe ahnung? 8)

• Tominatie
  • Niet online
Er worden in 4 minuten ineens 3 blocks gemined bij Bitcoin Cash, hoe kan dat? 8)7

Verwijderd

Tominatie schreef op woensdag 8 april 2020 @ 16:44:
Er worden in 4 minuten ineens 3 blocks gemined bij Bitcoin Cash, hoe kan dat? 8)7
Ik zag het ook ja, de bus zat nog niet eens vol!!?? :P

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 8 april 2020 @ 16:45:
[...]

Ik zag het ook ja, de bus zat nog niet eens vol!!?? :P
Van ongv 2 uur wachten tot het eerste block na de halving naar 4 minuten wachten op 3 blocks achter elkaar. Wut happened. :+

• A87
  • Niet online

A87

''Should I buy??? Should I sell?? Should I Hold???''
5 min later... Should I sell? Should I hold?? Should I buy?? .. 5min later... Should I corona?? Should I not?

• Tominatie
  • Niet online
Ik heb niet vaak dat echt al mijn posities winst opleveren maar vandaag is het wel echt ff een hoogtepuntje in deze mooie dagen.

BCH-0626 future
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/fCRf6Dt.png

Ik trade trouwens op FTX exchange en bevalt echt super. Ik zit bijv. all-in BCH en dat kan ik dus als colleteral gebruiken. Dus ik kan posities nemen met m'n BCH-stack en als ik die sluit krijg ik er dollars voor terug, die dollars kan ik dan weer in BCH gooien :+

edit: ik zit echt een beetje te wachten tot +$300 bch voor ik weer naar BTC terugkeer. Tot die tijd maar ff swingtraden en wachten op die moon.

[ Voor 13% gewijzigd door Tominatie op 08-04-2020 18:25 ]

Verwijderd

Tominatie schreef op woensdag 8 april 2020 @ 18:23:
Ik heb niet vaak dat echt al mijn posities winst opleveren maar vandaag is het wel echt ff een hoogtepuntje in deze mooie dagen.

BCH-0626 future
[Afbeelding]

Ik trade trouwens op FTX exchange en bevalt echt super. Ik zit bijv. all-in BCH en dat kan ik dus als colleteral gebruiken. Dus ik kan posities nemen met m'n BCH-stack en als ik die sluit krijg ik er dollars voor terug, die dollars kan ik dan weer in BCH gooien :+

edit: ik zit echt een beetje te wachten tot +$300 bch voor ik weer naar BTC terugkeer. Tot die tijd maar ff swingtraden en wachten op die moon.
Lekker bezig, jongeman. Zo zie je maar. In dik 2 jaar uitgegroeid tot hoogwaardig trader, met levels en shit en colleteral en shit. Damn.

Terwijl ik dwaas blijf hangen in de moonboy fase. Zal daar ook wel niet uitkomen, mezelf kennende.

Maar dikke prima, verschil moet er wezen. Je hebt fasen en dwazen zei mijn oma altijd.

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 8 april 2020 @ 18:41:
[...]

Lekker bezig, jongeman. Zo zie je maar. In dik 2 jaar uitgegroeid tot hoogwaardig trader, met levels en shit en colleteral en shit. Damn.

Terwijl ik dwaas blijf hangen in de moonboy fase. Zal daar ook wel niet uitkomen, mezelf kennende.

Maar dikke prima, verschil moet er wezen. Je hebt fasen en dwazen zei mijn oma altijd.
Haha, ik heb mij wel wat ontwikkeld als het om trading gaat. Doe zelfs aan risk management om mijn positie size te bepalen. Heb natuurlijk ook een yolo subaccount waar ik af'n toe met een paar honderd ga lopen kutten.

De tijden van vroeger, dat ik random altcoins kocht zonder idee en maar hoopte op moon is wel over :+

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 24-10 11:26

sourcecode

Prepare for the next ATH

Tominatie schreef op woensdag 8 april 2020 @ 18:46:
[...]

Haha, ik heb mij wel wat ontwikkeld als het om trading gaat. Doe zelfs aan risk management om mijn positie size te bepalen. Heb natuurlijk ook een yolo subaccount waar ik af'n toe met een paar honderd ga lopen kutten.

De tijden van vroeger, dat ik random altcoins kocht zonder idee en maar hoopte op moon is wel over :+
Ik ook pak je winst en wacht weer af............

Prepare for the next ATH

• The_Goat
Lol, alles saai, alleen link heeft het op de heupen

• Tominatie
  • Niet online
The_Goat schreef op woensdag 8 april 2020 @ 22:47:
Lol, alles saai, alleen link heeft het op de heupen
link is ook wel echt een top coin om te traden zeg. Maar verder ligt de volatiliteit weer erg laag bij de echt grote jongens.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/RSNPocA.png

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 31-10 14:45

hmr

Zit iemand nog in XLM?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:56
Ik ben daar half jaar geleden uit gestapt, verwacht je dat hij wat gaat doen dan?

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:16
Jep, vraag me af of dat nog goed komt. Gekocht op iets van 90 cent. Bijgekocht ergens richting 70 cent op "verlies" te dempen, dat ging even anders...
Gelukkig maar paar honderd euro inzitten dus ik zie het wel. Op het moment dat het wellicht rond de euro komt knikker ik ze eruit.
Ik had in eerste instantie gehoopt met de aanschaf van de XLM het verlies op de LTC kunnen dempen maar alles stortte toen tegelijk is :/

• Slux
  • Niet online
Ik had XLM maar ik heb daar geen vertrouwen meer in, de reden is een mega verwatering zoals een XRP

Circulating Supply
20,316,637,692 XLM

Total Supply
50,001,803,889 XLM

• hmr

hmr

Wil weer wat gokjes plaatsten met geld dat ik overheb. Twijfel een beetje waarin...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Soeski
Op 18 maart ingestapt op 5 cent, hij is nu nog maar 3,5 cent. Geen idee of dat nog goed komt :D

• Slux
  • Niet online
hmr schreef op donderdag 9 april 2020 @ 09:17:
Wil weer wat gokjes plaatsten met geld dat ik overheb. Twijfel een beetje waarin...
Wil je iets meer zekerheid dan zou ik BTC nemen, of 1 van de de top 10 muntjes op XRP na
Zelf had ik BTC, ETH, Bcash en LTC gepakt, en niet te vergeten NANO :P

• Slux
  • Niet online
Ik zie nog geen mega bullrun en heb ook mijn twijfels of die munten waar er miljarden van in omloop zijn ook nog zo run mee gaan maken zoals in 2017

• hmr

hmr

Brash weiger ik..

Misschien dan maar gewoon wat BTC kopen..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 31-10 12:10
hmr schreef op donderdag 9 april 2020 @ 09:28:
Brash weiger ik..

btc altijd goed. misschien wat in AVA investeren?

• Slux
  • Niet online
Brash weiger ik..

Wil je wat veiliger spelen dan kan je beter op de reguliere beurs spelen op het moment, die is niet zo volatiel als crypto.

AEX fondsen gaan lekker, en een mooie Slux shill is Alfen

• hmr

hmr

Slux schreef op donderdag 9 april 2020 @ 09:44:
[...]

Wil je wat veiliger spelen dan kan je beter op de reguliere beurs spelen op het moment, die is niet zo volatiel als crypto.

AEX fondsen gaan lekker, en een mooie Slux shill is Alfen
Ik mag niet heel veel doen op de beurs helaas. Fondsen wellicht wel, even navragen bij compliance. Overigens wil ik juist volatiliteit ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Slux
  • Niet online
hmr schreef op donderdag 9 april 2020 @ 10:04:
[...]

Ik mag niet heel veel doen op de beurs helaas. Fondsen wellicht wel, even navragen bij compliance. Overigens wil ik juist volatiliteit ;)
Dat is jammer, waarom niet ?
ik bedoelde trouwens net zo volatiel als crypto ;)

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Slux schreef op donderdag 9 april 2020 @ 10:16:
[...]

Dat is jammer, waarom niet ?
ik bedoelde trouwens net zo volatiel als crypto ;)
Zal wel bij een financiële instelling werken oid. Had hetzelfde toen ik nog bij de bank (voor ons allemaal behalve voor cryptotraders) zat. Ook de reden om te bedanken voor verlenging van mijn contract daar en vol in crypto te gaan. :+ Beste keuze ooit. 8)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Verwijderd

Brash weiger ik..

Ik denk dat je daarmee het beste zit inderdaad. Die altcoins holden is toch wel knetterdodelijk gebleken...

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 02-11 18:24

raq

Tominatie schreef op woensdag 8 april 2020 @ 22:57:
[...]

link is ook wel echt een top coin om te traden zeg. Maar verder ligt de volatiliteit weer erg laag bij de echt grote jongens.

[Afbeelding]
Toen Link voor corona-dump als een malle ging, heb ik op m'n vingers gezeten en niet aangeraakt en een voor mijn doen redelijke koop order op die eerdere piek gezet rond 0.00036. Ik leer het uiteindelijk misschien wel een keer. Dit is namelijk één van de spaarzame succesverhalen, maar die deel ik dan ook graag met jullie :)

Nu nog een mooi plek vinden om te verkopen.

De tijd leert of het tij keert

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 9 april 2020 @ 11:00:
[...]

Ik denk dat je daarmee het beste zit inderdaad. Die altcoins holden is toch wel knetterdodelijk gebleken...
Nou idd, behalve uitschieters als Link en Tezos. Enige wat je met altcoins moet doen is ze traden en meer bitcoin vergaren.

Oh behalve nano, dat is de toekomst best mensen. Hodl!!!! Vraag me af of ik ooit nog van die bag afkom met winst.😂😅

When moon? Saaiiii marktje momenteel

• Tominatie
  • Niet online
@raq nice man! Hij blijft ook gaan😂 ik had zelf allang verkocht. You have diamond hands 💎🖐

• Bever!

Bever!

3

Opvallend : btc en sp500 futures kwakkelen, goud en zilver een sterke dag tot nu.

• The_Goat
Link werkt bij mij altijd zo enorm als een lap op een rode stier, moet me constant inhouden om niet volgas op de sell knop te drukken

• Bever!

Bever!

3

Damn die sp500 is niet te houden man, probeer steeds een short te timen...

• The_Goat
Bever! schreef op donderdag 9 april 2020 @ 15:11:
Damn die sp500 is niet te houden man, probeer steeds een short te timen...
Het schijnt dat de FED weer heel veel geld vrijgemaakt,

• Bever!

Bever!

3

The_Goat schreef op donderdag 9 april 2020 @ 15:21:
[...]

Het schijnt dat de FED weer heel veel geld vrijgemaakt,
mja, rsi div, 0.5 fib retrace ongeveer spot on nu, en raakt bovenin wedge... ik weet het anders ook niet

• A87
  • Niet online

A87

IEDEREEN IS ER KLAAR VOOR!! the mega dump.....
FF lekker buiten zitten in het zonnetje... kom maar op met de mega dump

• The_Goat
Soort sell-off net voor de weekly close? (ik meen dat morgen alles dicht is)

• Bever!

Bever!

3

kut fed

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:53
A87 schreef op donderdag 9 april 2020 @ 15:32:
Je kan ook zonder hoofdletters iets type.

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-10 22:25
DJ-Promo schreef op donderdag 9 april 2020 @ 15:39:
[...]

NEE DAT KAN HIJ NIET

• PHPResource
A87 schreef op donderdag 9 april 2020 @ 15:32:
Je hebt geen positie zeker ;)
Ik wacht in ieder geval op de mega pump #moonboii

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Behalve die 2,3 biljoen extra denk ik persoonlijk dat de uitkomst van de voor vandaag geplande Opec++ meeting belangrijker is. ;)

• A87
  • Niet online

A87

DJ-Promo schreef op donderdag 9 april 2020 @ 15:39:
[...]

https://i.ytimg.com/vi/r87Eml5nBhg/hqdefault.jpg

NEE
PHPResource schreef op donderdag 9 april 2020 @ 15:47:
[...]

Je hebt geen positie zeker ;)
Ik wacht in ieder geval op de mega pump #moonboii
NEE

[ Voor 39% gewijzigd door A87 op 09-04-2020 18:23 ]

• Tominatie
  • Niet online
Van mij mag t wel weer wat gaan doen. 😴

• The_Goat
Tijd om de link marines wat tegengas te geven imo

• A87
  • Niet online

A87

Tominatie schreef op donderdag 9 april 2020 @ 19:00:
Van mij mag t wel weer wat gaan doen. 😴
bewoog 4% in 2 uur tijd, niet genoeg? 12:00-14:00 :+
met 100x had je 400% winst kunnen maken geak. (mijn record is 3000% in 1 trade lmao)

dit ziet er 100% uit als 12 Februarie 2020. echt zon wedge met \\low volume'' 50% omhoog in 1 wedge move. KEihard omlaag dus

[ Voor 35% gewijzigd door A87 op 09-04-2020 20:17 ]

Verwijderd

A87 schreef op donderdag 9 april 2020 @ 20:09:
[...]

bewoog 4% in 2 uur tijd, niet genoeg? 12:00-14:00 :+
met 100x had je 400% winst kunnen maken geak. (mijn record is 3000% in 1 trade lmao)

dit ziet er 100% uit als 12 Februarie 2020. echt zon wedge met \\low volume'' 50% omhoog in 1 wedge move. KEihard omlaag dus
Waar hest 't allemaal over mienjonge.

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 9 april 2020 @ 20:25:
[...]

Waar hest 't allemaal over mienjonge.
A87 is een 🌈🐻, das het enige wat ik ervan begrijp

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Duurt mij te lang, niet voldoende overtuigend, short loopt...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sKQcJsSeP56V8VAtQ8PLH2R1mB4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aQDTKLhsQ468pt3C6N8xixdx.png?f=fotoalbum_large

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

• A87
  • Niet online

A87

Tominatie schreef op donderdag 9 april 2020 @ 20:32:
[...]

A87 is een 🌈🐻, das het enige wat ik ervan begrijp
Was ergens in maart dat ik een regenboog zag buiten

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
A87 schreef op donderdag 9 april 2020 @ 21:18:
[...]

Was ergens in maart dat ik een regenboog zag buiten
Ik dacht dat je al langer intern zat? :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 02-11 16:14
Taro schreef op donderdag 9 april 2020 @ 20:51:
Duurt mij te lang, niet voldoende overtuigend, short loopt...

[Afbeelding]
We zitten al een paar dagen rond $7200 level, hebben we hier niet gewoon support gevonden?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
wdbtje schreef op donderdag 9 april 2020 @ 21:51:
[...]

We zitten al een paar dagen rond $7200 level, hebben we hier niet gewoon support gevonden?
Dat zou heel goed kunnen, maar dan had ik eerst een hogere high verwacht dan de huidige. Maar ik kan er uiteraard helemaal naast zitten :)

Stop loss staat in ieder geval in profit.

[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 09-04-2020 22:03 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 02-11 16:14
Taro schreef op donderdag 9 april 2020 @ 21:57:
[...]

Dat zou heel goed kunnen, maar dan had ik eerst een hogere high verwacht dan de huidige. Maar ik kan er uiteraard helemaal naast zitten :)

Stop loss staat in ieder geval in profit.
Hopelijk kiest Bitcoin dan in de komende uren welke kant het op wil :P

• The_Goat
Stoploss in profit? Dan zit je in een 1% range ongeveer, de kans dat er nog een samoerai zwaard door de range heen gaat voor echt richting gekozen wordt lijkt me vrij groot als ik eerlijk ben

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Klopt, inmiddels ook ruimschoots geraakt zie ik :) Heeft wel op 2-3% gestaan, maarja, is achteraf. Nu weer even aankijken.

• A87
  • Niet online

A87

The_Goat schreef op donderdag 9 april 2020 @ 22:17:
Stoploss in profit? Dan zit je in een 1% range ongeveer, de kans dat er nog een samoerai zwaard door de range heen gaat voor echt richting gekozen wordt lijkt me vrij groot als ik eerlijk ben
daarom moet je ook nog een week wachten als je short gaat

• The_Goat
Verveelde me heb even een random neo-chart gepakt om misschien wat te verduidelijken:

Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/F6sKoG5X/

Moraal van het verhaal: niet te snel je stoploss omhoog/omlaag schuiven, ook bij bv break-outs wordt vaak het break-out point opnieuw getest (wat dus weer een ideaal entry point kan zijn)

• A87
  • Niet online

A87

6500 6000 +- 1 week.. zie je meteen of het een channel omhoog is .. of gewoon een dikke downtrent

[ Voor 99% gewijzigd door A87 op 09-04-2020 23:27 ]

• Tominatie
  • Niet online
Bitcoin zou in principe alleen maar sterker moeten worden van de enorme hoeveelheden dollars die de FED print ‘out of thin air’. Het is eigenlijk bizar dat de dollar nog standhoud. Kwestie van tijd dat de dollar zijn positie als “wereldvaluta” verliest door bijv. toenemende macht van China. Dan komt er een enorme collapse. Maar dat zal wel nooit gebeuren😚

Bitcoin 100k soon! When moon?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Eens zien hoe dit verder gaat:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4cpVLXSnOkP3fE4aJLpMjtc70ig=/f/image/q5ZNsWl9ZCPqK8B6RTV01MqJ.jpg

• The_Goat
POB raken en dan down zou wel TA perfectie zijn, ik neig naar frontrunnen

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:49
Die rising wedge is inderdaad erg duidelijk.

Nou vooruit, laat hem nog maar een keertje vallen dan, zodat ik m'n positie kan versterken. Nog 33 dagen tot de halving :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Tominatie
  • Niet online
telkens bij die $7300 valt het stil. }:|

• PHPResource
Brrr
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ey1CUabGJaRUQ4Nd_rxfYTiWQzw=/f/image/9e2nivJut8i0Jru9wYYRdLlz.jpg
Pagina: 1 ... 98 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!