[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 97 ... 107 Laatste
Acties:
  • 400.822 views

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:53
DJ-Promo schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 09:17:
Had niet verwacht wakker te worden en alles nog groener te hebben.
Koop altijd alles wat zakt maar nu had ik een paar dagen terug wat VET gekocht omdat ik VTHO had op Binance zo klein dat het niet naar BNB kon. Dus ik dacht koop wat VET krijg ik VTHO en kan ik het naar BNB zetten. Nu die VET voor 75% weg gedaan :P. Zat nog niet in BTC deze run dus doe gelukkig nog wel wat fout.
Hoe zet je VTHO om naar BNB dan? Je kan niet converten volgens mij en er is ook geen pair.
(Serieuze vraag, ik heb ook nog een sloot VTHO waar ik graag vanaf wil)

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-10 12:38
Acidrain schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 09:25:
[...]

Hoe zet je VTHO om naar BNB dan? Je kan niet converten volgens mij en er is ook geen pair.
Je kan ze versturen naar Bitvavo. Daar kan je onder Geavanceerd (Exchange modus) een market sell opdracht geven en krijg je Euros voor terug.

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:46
Acidrain schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 09:25:
[...]

Ik dacht dat ze ooit naar BNB had gezet via je funds en dan Convert small balances to BNB.
Er is inderdaad nog geen pair.

• Acidrain
Bij convert naar BNB kun je geen VTHO kiezen..

Bitvavo heeft VTHO? lol nooit opgevallen. Thanks voor die tip @HaruHaru

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
HaruHaru schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 09:26:
[...]

Je kan ze versturen naar Bitvavo. Daar kan je onder Geavanceerd (Exchange modus) een market sell opdracht geven en krijg je Euros voor terug.
Euro's ? ik dacht net aan centen, dat scam meuk is toch niks waard ?
ik weet nog wel toen ze er net mee kwamen 5% rendement of zelfs meer, slapend rijk worden met VET :X

• HaruHaru
Acidrain schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 09:29:
Bij convert naar BNB kun je geen VTHO kiezen..

Bitvavo heeft VTHO? lol nooit opgevallen. Thanks voor die tip @HaruHaru
Yes, als je bij Bitvavo VET hebt, krijg je per maand VTHO uitgekeerd :)

@Slux zijn dat geen euro centen dan? :P en wie weet, misschien heeft ie er wel 100 miljoen stuks :P

[ Voor 13% gewijzigd door HaruHaru op 07-04-2020 09:31 ]

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
Pelox schreef op maandag 6 april 2020 @ 21:11:
[...]

En nu? Ben je al positief?
Nee

• Acidrain
Zojuist verstuurt naar Bitvavo :D Ben ik straks ook van die zooi af, nooit van mn leven dat ik nog ooit een keer Vet ga kopen.. Wat heeft VEN/VET mij een geld gekost zeg... :(

• Acidrain
09:44 Nieuwe fill
Verkocht: 4828.76464032 VTHO @ 0.00029727 EUR voor 1.44 EUR

8) Toch weer bijna 1,5 euro :D :+

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:26
Deze week +24% op mijn hodl pf, dat is niet gek!

Zero.

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-11 15:20
Pelox schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 09:53:
Lekker 8)

Zelf nog niet uitgerekend maar gaat prima zo, hopelijk ETH 200 deze week O-)

[EDIT]
Sta nog 3,5% in de min op de beurs voor dit jaar terwijl de AEX nog zo'n 18-20% in de min staat *O*

[ Voor 17% gewijzigd door Nopheros op 07-04-2020 10:26 ]

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 03-11 11:42
Pelox schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 09:53:
Ik deze week +11%. Maar overall nog wel in de rode cijfers hier. BTC moet nog een beetje omhoog en dan sta ik weer break-even. Ik twijfel heel erg over wat ik dan doe: HODL omdat de halving eraan komt, of eerst eieren voor m'n geld kiezen en eerst terug naar fiat om meer aandelen te kopen.. Heeft iemand een glazen bol?

Verwijderd

Amens schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 10:35:
[...]

Ik deze week +11%. Maar overall nog wel in de rode cijfers hier. BTC moet nog een beetje omhoog en dan sta ik weer break-even. Ik twijfel heel erg over wat ik dan doe: HODL omdat de halving eraan komt, of eerst eieren voor m'n geld kiezen en eerst terug naar fiat om meer aandelen te kopen.. Heeft iemand een glazen bol?
Ask the magic 8 ball:

http://www.ask8ball.net/

Schould I sell Bitcoin when break-even before halving to buy stonks?

All signs point to yes.

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 03-11 11:42
Verwijderd schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 11:10:
[...]

Ask the magic 8 ball:

http://www.ask8ball.net/

Schould I sell Bitcoin when break-even before halving to buy stonks?

All signs point to yes.
Antwoord op jouw vraag: My sources say no

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 31-10 00:39
Ik vraag mij af, bestaat er met een trailing stop order een manier om van long -> short of short -> long te gaan, dus dat de trailing stop bij het aantikken van x(x) dollar onder de hoogste of boven de laagste prijs de huidige positie closed en een evengrote positie aan de andere kant opent? En dan met name bij Bybit.

[ Voor 4% gewijzigd door Sahara op 07-04-2020 11:46 ]

Verwijderd

Amens schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 11:19:
[...]

Antwoord op jouw vraag: My sources say no
Een duidelijk antwoord.

Moonrun Bitcoin gegarandeerd dus. :+

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21:17
Sahara schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 11:33:
Ik vraag mij af, bestaat er met een trailing stop order een manier om van long -> short of short -> long te gaan, dus dat de trailing stop bij het aantikken van x(x) dollar onder de hoogste of boven de laagste prijs de huidige positie closed en een evengrote positie aan de andere kant opent? En dan met name bij Bybit.
Dubbel zo groot volume gebruiken bij de stop order?

• The_Goat
Sahara schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 11:33:
Bybit kan je meerdere orders zetten.
SL op je long op punt x, en een Sell order ernaast.
(kan trouwens overal)

Edit: lees niet goed, gaat om een trailing stop. die trailed in principe altijd door natuurlijk, wel kan je ook daar een order naast plaatsen

[ Voor 13% gewijzigd door The_Goat op 07-04-2020 12:12 ]

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:13
Bever! schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 08:31:
[...]

Verkopen en nooit meer terugkijken :')
Naaaaah, had t geld min of meer afgeschreven. ga nu voor mn inleg x3, dat red ik met de LTC op 150 euro, ongeveer de helft van de ATH. Dan haal ik de helft eruit en zie ik het verder wel.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
MOOOOOOOOOOOON!!!!!!! _/-\o_
’Vanavond is supermaan prachtig zichtbaar’
Bron: de Televaag.
;)

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06:20

ScreamGT

joejoe

Volgens mijn uitgebreide TA die ik liever niet deel zit BTC rond de $120k morgenochtend. XRP op $5,89

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• Sahara
The_Goat schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 12:10:
[...]

Bybit kan je meerdere orders zetten.
SL op je long op punt x, en een Sell order ernaast.
(kan trouwens overal)

Edit: lees niet goed, gaat om een trailing stop. die trailed in principe altijd door natuurlijk, wel kan je ook daar een order naast plaatsen
Thanks voor je reply. Die SL op punt x dat is idd een mogelijkheid, je kan ook dan met die conditionele order het dubbele aantal contracten invoeren om je positie te “flippen”.

Maar zoals gisteren avond steeg BTC van 72xx door naar 7463,50... stel nou dat je jaagt op een short positie maar toch wilt meeprofiteren zolang BTC stijgt. Stel je zit met 5000 contracten long en je zet een trailing stop dat je long wordt gesloten met bijv 50 dollar verschil, dan zou je op ca. 7413 je long hebben gesloten door de trailing stop, maar dan wil je automatisch op 7413 short gaan. Dat je je long sluit op 7413 kan je niet van tevoren weten, dus hoe zou je op 7413 naast je long gesloten te hebben short zijn gegaan? Hoe voer je zo een conditionele trailing stop order in? Ik kan nergens zien dat ik een ander contract aantal kan invoeren. Mis ik iets?

• The_Goat
Dat kan niet, misschien dat 3comma's een dergelijke functie heeft ingebouwd, maar dat weet ik niet.
In enige wat je handmatig kan doen is een tweede order er naast zetten, maar dat is een statisch bedrag, je kan je entry point niet trailen

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-11 12:49
Maan incoming!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/hZlBAUZ.png

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• The_Goat
Afbeeldingslocatie: https://steemitimages.com/p/8SzwQc8j2KJb4ARrxQxCjX4jizub4U5CAK3WwB89rFUvtX8sT3eqFBdquaXAUkBrzUamrbDzXquB7P5YKUdJyoSRSQfP22YEWvCw5fGsAGEmUGY39Nd?format=match&mode=fit

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Wacht maar op die vieze smerige gluiperige onethische glibberige tenenkrommende MEGA dump
https://s3.tradingview.com/g/gBUjGOue_mid.png

https://pbs.twimg.com/media/DaGLjQrUQAAvhe2.png

[ Voor 91% gewijzigd door A87 op 07-04-2020 13:19 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Nopheros
A87 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 13:16:
Wacht maar op die vieze smerige gluiperige onethische glibberige tenenkrommende MEGA dump
Hopelijk wel ja. Eerst ff naar 8900-9100 om te verkopen, vervolgens weer lekker naar beneden knallen om laag in te kopen 8)

• The_Goat
Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/56wFPbtT/

Lekker blijven kopen jongens :>

• Richh
De komende 36 dagen blijven we inderdaad een beetje dood slingeren zo rond de 7k.
Ik ga een push naar 9k niet uitsluiten, maar een drop naar 5k ook niet :+

In 2010 bleef de koers 2 jaar slingeren rond $6, tot de halving in 2012.
In 2014 bleef de koers 2 jaar slingeren rond $600, tot de halving in 2016.
In 2018 bleef de koers 2 jaar slingeren rond $7000, tot de halving in 2020.

[ Voor 10% gewijzigd door Richh op 07-04-2020 13:31 ]

• Sahara
In tien dagen tijd 4 miljard Tether uit het niets gecreëerd, natuurlijke stijging dit. Zoals elke keer gaat de dump wanneer die komt veel pijn doen voor de moonboys.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/klvNDSOG26OP6qmJExKHMaW-dLA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aGjqkPXqWhY3583zjssYdDEC.png?f=fotoalbum_large

Tether al XRP voorbij in marketcap.

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:04

Bever!

3

Sahara schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 13:36:
[...]

In tien dagen tijd 4 miljard Tether uit het niets gecreëerd, natuurlijke stijging dit. Zoals elke keer gaat de dump wanneer die komt veel pijn doen voor de moonboys.

[Afbeelding]

Krijg hoe langer ik bezig ben met crypto steeds meer het gevoel dat het een erg hoog ponzi gehalte heeft..

• Nopheros
[...]

[Afbeelding]

Kun je uitleggen waarom dit een bearsignal is wat jouw betreft?

Ik ken de exacte werking van tether niet maar als ik de vergelijking maak met aandelen brokers dan zou ik zeggen dat er juist veel nieuw geld naar beurzen wordt gebracht wat voor nu in een stable coin gezet wordt. Wat zou betekenen dat er veel meer coins nodig zijn en er dus bijgedrukt moet worden. Lijkt me een positief signaal?

• Richh
[...]

[Afbeelding]

Uit het niets? Of hebben een paar duizend investeerders gewoon 1000 dollar overgemaakt?

Het hele idee van Tether is dat er bijgedrukt wordt wanneer er geld in de markt wordt gepompt, wat (via Tether) wordt gestopt in crypto.

Er is niks geks aan het feit dat wanneer BTC stijgt, er meer Tethers bij komen. Dat is een logisch gevolg van het concept.

Dat het concept stinkt en wel een enorm sterke invloed kan/gaat hebben op de gehele cryptomarkt, dat is wel degelijk een probleem. Maar dat is een heel ander verhaal, en kan je zeker niet baseren op 'hey ze drukken geld bij'!

Sowieso, wat is nou 4 miljard op de honderden miljarden die de EU en VS nu erbij drukken. Money printer go brrrr!

[ Voor 9% gewijzigd door Richh op 07-04-2020 13:55 ]

• Pelox
Blijf jij dan lekker dagelijks je chart aanpassen, uiteindelijk heb je dan best een keer gelijk.

Zero.

• Sahara
Richh schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 13:53:
[...]

Uit het niets? Of hebben een paar duizend investeerders gewoon 1000 dollar overgemaakt?

Het hele idee van Tether is dat er bijgedrukt wordt wanneer er geld in de markt wordt gepompt, wat (via Tether) wordt gestopt in crypto.

Er is niks geks aan het feit dat wanneer BTC stijgt, er meer Tethers bij komen. Dat is een logisch gevolg van het concept.

Dat het concept stinkt en wel een enorm sterke invloed kan/gaat hebben op de gehele cryptomarkt, dat is wel degelijk een probleem. Maar dat is een heel ander verhaal, en kan je zeker niet baseren op 'hey ze drukken geld bij'!

Sowieso, wat is nou 4 miljard op de honderden miljarden die de EU en VS nu erbij drukken. Money printer go brrrr!
Het verschil is dat Bitfinex (uitgever van Tether) niet een centrale bank is, geen audits toelaat en je geen idee hebt of die 4 miljard dollar gebacked zijn door echte dollars. Dus ze creëeren 4 miljard tethers, sturen het naar de diverse exchanges, daar worden BTC van gekocht en voila BTC stijgt. Gewoon Monopoly geld die Tethers.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Ik had ooit een trade en zat in Tether, dat voelde al totaal niet comfortable.. Wanneer gaat die scam eens naar 0,0

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Richh
Sahara schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 14:03:
[...]

Het verschil is dat Bitfinex (uitgever van Tether) niet een centrale bank is, geen audits toelaat en je geen idee hebt of die 4 miljard dollar gebacked zijn door echte dollars. Dus ze creëeren 4 miljard tethers, sturen het naar de diverse exchanges, daar worden BTC van gekocht en voila BTC stijgt.
Ja oke. Een centrale bank laat wel audits toe. Die geven dan per direct aan dat de goudstandaard al tientallen jaren is losgelaten; het geld dat men bijprint is 100% quantitative easing.
Er is geen backing.
Dat is, in het slechtste geval, dus precies hetzelfde verhaal.

Je kan alleen BTC kopen voor je 'lucht' geld als de verkoper je 'lucht' geld accepteert. Blijkbaar doet men dat. Als het allemaal lucht was geweest was crypto allang ingestort.

Nogmaals; als je het idee van Tether volgt is het 100% logisch dat er USDT gedrukt wordt als de koers stijgt. Wat jij probeert te opperen als 'bewijs' is geen bewijs.

Dat er het een en ander mankeert aan het bewijs wat Tether nog altijd niet heeft kunnen geven weten we allemaal wel, maar laten we nou niet massaal alarm slaan omdat er USDT bij komt. Dat zegt niks.
Gewoon Monopoly geld die Tethers.
Van dit soort oneliners wordt niemand beter, het slaat ook nergens op.

[ Voor 7% gewijzigd door Richh op 07-04-2020 14:18 ]

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Komop bcashh doe die ultra moon voor tommetje🤩

Echt mooi om t marktje weer zo groen te zien. 🤗

• Nopheros
Handige counters m.b.t. de halving:

https://blockchair.com/tools/halving-countdown

• Sahara
Richh schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 14:15:
[...]

Ja oke. Een centrale bank laat wel audits toe. Die geven dan per direct aan dat de goudstandaard al tientallen jaren is losgelaten; het geld dat men bijprint is 100% quantitative easing.
Er is geen backing.
Dat is, in het slechtste geval, dus precies hetzelfde verhaal.

Je kan alleen BTC kopen voor je 'lucht' geld als de verkoper je 'lucht' geld accepteert. Blijkbaar doet men dat. Als het allemaal lucht was geweest was crypto allang ingestort.

Nogmaals; als je het idee van Tether volgt is het 100% logisch dat er USDT gedrukt wordt als de koers stijgt. Wat jij probeert te opperen als 'bewijs' is geen bewijs.

Dat er het een en ander mankeert aan het bewijs wat Tether nog altijd niet heeft kunnen geven weten we allemaal wel, maar laten we nou niet massaal alarm slaan omdat er USDT bij komt. Dat zegt niks.

[...]

Van dit soort oneliners wordt niemand beter, het slaat ook nergens op.
Om eerlijk te zijn doe jij hierboven ook allerlei aannames die je niet hard kunt maken, dus per saldo voegt jouw betoog ook weinig toe. Alles wat met USDT te maken heeft is een schimmige zaak, ja de FED drukt geld bij, en ja Tether creëert geld uit het niets en ja dat lijkt hetzelfde. Maar het is niet hetzelfde omdat alle exchanges die USDT aanbieden meewerken aan het omhoog pompen van BTC, want die toegestuurde USDT die gaat echt niet naar de users van de exchanges, ik heb nog nooit gratis Tether ontvangen. Jij vast ook niet. En telkens wanneer exchanges zendingen USDT ontvangen gaat de BTC prijs omhoog. Toeval zeker?

• Richh
Sahara schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 14:38:
[...]

Om eerlijk te zijn doe jij hierboven ook allerlei aannames die je niet hard kunt maken, dus per saldo voegt jouw betoog ook weinig toe. Alles wat met USDT te maken heeft is een schimmige zaak, ja de FED drukt geld bij, en ja Tether creëert geld uit het niets en ja dat lijkt hetzelfde. Maar het is niet hetzelfde omdat alle exchanges die USDT aanbieden meewerken aan het omhoog pompen van BTC, want die toegestuurde USDT die gaat echt niet naar de users van de exchanges, ik heb nog nooit gratis Tether ontvangen. Jij vast ook niet. En telkens wanneer exchanges zendingen USDT ontvangen gaat de BTC prijs omhoog. Toeval zeker?
Haha, dus alle exchanges zitten in het complot? :+
Echt, dat Tether schimmig is, 100% eens. Maar laten we nou niet doen alsof iedereen de boeman is, en de juiste redenen uitzoeken.

Users kopen die Tethers voor $1. Zij kopen er crypto van. Bij schaarste stijgt dan de prijs.
Er wordt niks gratis uitgedeeld.

Nee, het is geen toeval. Het tether principe is hier inmiddels wel zo vaak uitgelegd (onder andere in de vorige 2 posts van mij), dat ga ik niet nogmaals uitleggen.

Het is allemaal niet zo simpel.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
[...]
En telkens wanneer exchanges zendingen USDT ontvangen gaat de BTC prijs omhoog. Toeval zeker?
Iemand zet dollars om naar tethers, koopt met tethers BTC en BTC stijgt.

Vergeet niet dat er ook tethers worden geburned. Nou is het inderdaad de vraag of dit allemaal netjes gaat en klopt, maar bij de laatste audit was er voor iedere tether gewoon een dollar als je de lening mee rekent. Verder zijn ook de rechtzaken tegen tether en Bitfinex stop gezet. Mogelijk zijn er alsnog wat shady dingen aan de hand, maar zeggen dat er miljarden tethers worden geprint uit het niets zonder dat daar dollars tegenover staan, dat is een claim zonder bewijs.

• The_Goat
Pelox schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 13:53:
[...]

Blijf jij dan lekker dagelijks je chart aanpassen, uiteindelijk heb je dan best een keer gelijk.
Sorry wist niet dat niet mocht. Zal voortaan gewoon moon en hodl roepen

• Pelox
The_Goat schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 14:44:
[...]

Sorry wist niet dat niet mocht. Zal voortaan gewoon moon en hodl roepen
Daar gaat het niet om. Het enige wat je zegt is dat er een dump komt. En dat dag in dag uit.. en dan zet je er een chart bij met een bepaalde weerstand alleen knalt btc er steeds doorheen. Ja uiteindelijk gaat hij weer dumpen ja. Dat klopt en dan heb je gelijk.

Het kan stijgen of dalen, kop of munt. Eentonig geluid vanuit bulls of bears trek ik heel slecht. That's it.

Zero.

• KoffieAnanas
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22:36
@The_Goat
Ik waardeer visies en meningen. De moon en hodl schreeuwers negeer ik evengoed. Maar als je keer op keer onderbouwd met zogeheten TA's zegt dat we dumpen en omlaag vallen, dan is dat een stuk storender. Gewoon moon schreeuwen, tja, het zal wel. Maar technische termen gebruiken en grafiekjes met lijntjes onderbouwing posten, doet vermoeden dat je er (veel) verstand van hebt. Echter, je cynische opmerkingen en dat btc dumpt, keer op keer, is daardoor een stuk storender dan de moon schreeuwers. Je kunt ook aangeven dat er TA's zijn die mogelijk duiden op een mogelijk koersval.

Je posts komen op mij schreeuwerig en drammerig over. Jammer. Je hebt best valide punten, maar die raken ondergesneeuwd. Daarnaast, als je bij wijze van spreke 10x achter post dat de koers dumpt en ineen stort, en in plaats daarvan stijgen we alleen maar, dan hecht men steeds minder waarde aan je mening.

• Pelox
KoffieAnanas schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 14:54:
@The_Goat
Ik waardeer visies en meningen. De moon en hodl schreeuwers negeer ik evengoed. Maar als je keer op keer onderbouwd met zogeheten TA's zegt dat we dumpen en omlaag vallen, dan is dat een stuk storender. Gewoon moon schreeuwen, tja, het zal wel. Maar technische termen gebruiken en grafiekjes met lijntjes onderbouwing posten, doet vermoeden dat je er (veel) verstand van hebt. Echter, je cynische opmerkingen en dat btc dumpt, keer op keer, is daardoor een stuk storender dan de moon schreeuwers. Je kunt ook aangeven dat er TA's zijn die mogelijk duiden op een mogelijk koersval.

Je posts komen op mij schreeuwerig en drammerig over. Jammer. Je hebt best valide punten, maar die raken ondergesneeuwd. Daarnaast, als je bij wijze van spreke 10x achter post dat de koers dumpt en ineen stort, en in plaats daarvan stijgen we alleen maar, dan hecht men steeds minder waarde aan je mening.
Dit.

Zero.

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

[...]

Zeker geen toeval, meneer 20k heet eigenlijk Theo Eduward Ther.

XRP = trash

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Ach de opperbears van Tweakers doen een tevergeefse laatste ultieme poging om de moonraket af te remmen :+

[ Voor 6% gewijzigd door PHPResource op 07-04-2020 15:32 ]

• The_Goat
@The_Goat

Meeste charts die ik hier neer zet zijn trades die ik genomen heb/die ik wil nemen, daar staan wat lijntjes in ter onderbouwing. Mag iedereen mee doen wat ie wil.
Elke chart is altijd een kans, ik zal nooit beweren dat iets 100% wel of niet zal gebeuren.

Als iets schreeuwerig of drammerig over komt is dat iig niet de bedoeling, al vind ik het stiekem wel leuk om een beetje te stoken als je ongeveer de enige bear in the building bent :+

Verwijderd

Dit is mijn voorspelling:

Een Bitcoin schijtende bull (met uiers?) die naar de maan vliegt.

Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/proxy/hLNcR4Tb9PpHEGwTUI3lLgizFhOL68N0ndAymKUyScVv8oMcbTKZDIDdI-3l2Ak93Ls=s0-d

Geen financieel advies overigens, al lijkt dit plaatje me reden genoeg om all-in te gaan.

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
De beurs heeft er anders ook dik zin in!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:16
weer 54 vandaag het scheelt geen visite :)

• Nopheros
Hmm heb m'n ETH zojuist toch maar verkocht met de gedachte om af en toe ook wat winst te nemen. Hou nog een paar euro aan Bitcoin Cash aan voor de lol i.v.m. de halving van morgen.

In totaal zit ik nu op 43% winst voor dit jaar op m'n totale crypto inleg. Vind het best aardig gaan 8)

• Slux
  • Niet online
Bever! schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 13:38:
[...]

Krijg hoe langer ik bezig ben met crypto steeds meer het gevoel dat het een erg hoog ponzi gehalte heeft..
Daar heb je lang overgedaan :+
@The_Goat

De geit gaat al een tijdje mee hier, je kan niet altijd goed zitten maar meestal weet ie wel waar die het over heeft ;)

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 16:00:
Dit is mijn voorspelling:

Een Bitcoin schijtende bull (met uiers?) die naar de maan vliegt.

[Afbeelding]

Geen financieel advies overigens, al lijkt dit plaatje me reden genoeg om all-in te gaan.
Hmm ik zou toch eerder voor een moonfart gaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NVMGyjYkGQwiuga5i_zoV4resac=/f/image/pAd3W1ynV8rfu3333laPXrCj.jpg

• PilatuS
  • Niet online
Ik denk dat de beurs gaat bepalen of BTC verder blijft stijgen of niet. De beurs bounced nu lekker en BTC gaat mee, maar als de beurs weer gaat zakken zie ik BTC niet iets anders doen gezien hoe BTC eerder mee omlaag ging met de beurs.

Verwijderd

PilatuS schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 17:02:
Ik denk dat de beurs gaat bepalen of BTC verder blijft stijgen of niet. De beurs bounced nu lekker en BTC gaat mee, maar als de beurs weer gaat zakken zie ik BTC niet iets anders doen gezien hoe BTC eerder mee omlaag ging met de beurs.
Of de BTC koers verliest weer zijn correlatie, en trekt zijn eigen weg wanneer de beursen inzakken.

Maar dat denk ik niet :N

De reguliere beursen zijn zowat volatieler dan crypto de laatste tijd.

• KoffieAnanas
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22:36
Grotere beleggers, ook sommige institutionele, hebben de laatste jaren voorzichtig ook posities opgebouwd in crypto. Ik denk dat dat mede de reden is dat de crypto nu meebeweegt met de aandelenmarkten. Nu de aandelenmarkten wat herstellen, herstelt btc mee. Daarnaast zal ook de halving wat meespelen, al denk ik nog niet dominant. Zolang we dus geen 'schokkende' nieuwsberichten meer krijgen, zal de koers voorzichtig door blijven stijgen. Zelf ga ik uit van een koers ergens tussen de 6.8 en 10.5k voor de komende maanden. Ik denk dus wel dat btc nog wat kan jojo-en omlaag en omhoog, met een trend wat omhoog om daarna af te vlakken en te bewegen rond de 8.5k. Aldus mijn glazen bol.

• Tominatie
  • Niet online
We mogen nu best een eerste voorzichtige test gaan doen van $7600. Naar beneden wil t niet😛

• Bever!

Bever!

3

KoffieAnanas schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 18:20:
Grotere beleggers, ook sommige institutionele, hebben de laatste jaren voorzichtig ook posities opgebouwd in crypto. Ik denk dat dat mede de reden is dat de crypto nu meebeweegt met de aandelenmarkten. Nu de aandelenmarkten wat herstellen, herstelt btc mee. Daarnaast zal ook de halving wat meespelen, al denk ik nog niet dominant. Zolang we dus geen 'schokkende' nieuwsberichten meer krijgen, zal de koers voorzichtig door blijven stijgen. Zelf ga ik uit van een koers ergens tussen de 6.8 en 10.5k voor de komende maanden. Ik denk dus wel dat btc nog wat kan jojo-en omlaag en omhoog, met een trend wat omhoog om daarna af te vlakken en te bewegen rond de 8.5k. Aldus mijn glazen bol.
Je zag in de cme cot dat er veel institutionele partijen shorts sloten aan de start van de rally. Zelfde spelers die de traditionele markten handelen

• Slux
  • Niet online
Ik heb net maar mijn crypto muntjes verkocht.
Nu hopen op een dipje om weer bij te kopen en dan als het een beetje mee zit een run naar de 8k+

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 24-10 11:26

sourcecode

Prepare for the next ATH

JSE Closing Down

Under the current economic environment it has not been possible to raise the funding required to continue the JSE project.

Announcement: https://jsecoin.com/jse-closing-down/

Since 2017 the team has developed and built the network and front-end platforms to bridge web and blockchain technologies. In hindsight we left it too late to raise ICO funds and the project was always bootstrapped. Undeterred we used what little funds we had to the best of our abilities to build out the JSE platform, app and network. The markets for cryptocurrencies have declined since the end of 2017 and this has had a very negative impact on the liquidity and token economics. Organic growth and token demand have slowed significantly making our metrics less desirable to investors. With the Covid-19 pandemic hitting all markets and VC investment our chances of raising are now unrealistic.

The platform will be shut down on the 21st April 2020, at this time a snapshot will be taken of the ledger and published on the website. Remaining funds after liquidation and server costs will be used to continue the buy back programme on the LATOKEN exchange which seems the fairest way to reimburse stakeholders. Anyone looking to trade tokens on exchange should withdraw funds to the ERC20 token (which will remain in use) before the date above.

The code-base will remain on Github and the existing ledger json files will be published on this website once they have been finalised.

I hope that in the future someone will continue the work we started and fork the project continuing the existing ledger. Cryptocurrency is the future and the current economic crisis and bail out plans only highlight the need to separate money from state. As a community we need an environmentally friendly alternative to traditional proof-of-work systems.

I would like to thank everyone who contributed to the project. Developers, investors, community members, miners and website publishers. I have been lucky enough to work with some amazing people over the last three years and wish them the best for whatever the future brings. I apologise to everyone who invested time, money and resources into the project who believed, like I did, in what we were doing.

Kind regards,

James Bachini
CEO

Prepare for the next ATH

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

mmmm en ik maar minen op deze shitcoin de laatste 2 jaar.......

Prepare for the next ATH

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

als deze de boot geeft dan gaan we dik down...........

Prepare for the next ATH

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

oja amen.........

Prepare for the next ATH

• Slux
  • Niet online
sourcecode schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 20:14:
Down ? de munt zelf maar de markt merkt er 0.0 van

$700.45 USD
0.09570625 BTC
4.10171385 ETH

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-11 16:11
[...]
Tether marketcap is niet vergelijkbaar met XRP marketcap. En die tweede is onzinnig.

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Slux schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 20:39:
[...]

Down ? de munt zelf maar de markt merkt er 0.0 van

$700.45 USD
0.09570625 BTC
4.10171385 ETH
zie het long term.........

Prepare for the next ATH

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Oh oh... Gaat Bitcoin het houden of niet?

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21:17
Taro schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 22:06:
200MA even geraakt op 15m chart, afwachten of we rond 7200 kunnen blijven hangen :/

• Sahara
Taro schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 22:06:
Ik hoop het niet dat Bitcoin het gaat houden. Eerste short op 7151 gesloten, heb nog meer buys klaar staan eronder. Hopelijk worden ze allen aangetikt :P.

• The_Goat
Ik kijk nu als eerst naar 69xx (oude range high), dan 64xx, 6170 en dan 5,8k. Level voor level

Verder lijkt een Sl boven de 7400 nu redelijk safe. Indien bounce en break daarboven kan je imo alle bearish charts weg doen tot aan 8k

(Vanaf telefoon gepost dus geen mooie grafiek erbij)

[ Voor 50% gewijzigd door The_Goat op 07-04-2020 23:09 ]

Verwijderd

Kut voor je dat je muntje ermee kapt maar wat heeft dit voor betrekking op de markt?

Gewoon een altcoin project wat er mee stopt toch?

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
@The_Goat Kudo's voor het niet verwijzen naar je eerdere posts, waar je mogelijk alsnog gelijk in kan krijgen.

Ik had vandaag geen tijd om mee te lezen of te reageren en soms zijn je posts inderdaad wel wat stellig, maar ik waardeer ze wel en neem ze mee in mijn overwegingen (y)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

• Bever!

Bever!

3

Amerikaanse beurzen vielen hard vlak voor de close. En btc volgt braaf

• PilatuS
  • Niet online
Het is ook maar de vraag wat de beurzen de komende maanden of nog langer gaan doen. Net zoals BTC met dikke bounces omhoog van 20k naar 6k ging, kan iedere beurs run omhoog nu ook prima een dikke deadcat zijn. 20% omlaag, 10% omhoog en dan alsnog weer 20% omlaag.

• The_Goat
Taro schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 23:10:
@The_Goat Kudo's voor het niet verwijzen naar je eerdere posts, waar je mogelijk alsnog gelijk in kan krijgen.

Ik had vandaag geen tijd om mee te lezen of te reageren en soms zijn je posts inderdaad wel wat stellig, maar ik waardeer ze wel en neem ze mee in mijn overwegingen (y)
Lief zijn mag op een Viva forum, hier gaat het (de meesten) gewoon om centjes vergaren ten koste van een ander, dan kan het toch wel een beetje stelliger om wat discussie te bereiken ;)

• Imgnrydrmr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Oh. Nu weet ik waarom de boel kort voor sluitingstijd weer begon te kelderen.

https://www.nbcnews.com/p...rus-relief-funds-n1178591

Ben eens benieuwd naar morgen...

• PilatuS
  • Niet online
Imgnrydrmr schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 23:46:
Oh. Nu weet ik waarom de boel kort voor sluitingstijd weer begon te kelderen.

https://www.nbcnews.com/p...rus-relief-funds-n1178591

Ben eens benieuwd naar morgen...
Ik zag laatst een setup van een cryptotrader. Sowieso klaar zitten wanneer de beurzen open gaan en zien wat er daar gebeurt om BTC posities in te nemen. Verder ook nog Twitter feeds op een ander scherm voor zulk soort dingen.

In het midden BTC charts, links de beurs en rechts Twitter. Volgens mij was dit niet helemaal het idee van Satoshi :+

• Tominatie
  • Niet online
@The_Goat ik waardeer je posts ook man. Je legt je plays altijd netjes uit en idd stellig maar daar is niks mis mee.

Ik zeg ook altijd stellig dat we naar de 10K soon gaan. Ik heb wat gin tonic achterover geslagen dus denk dat ik maar gewoon ga pitten ipv traden, wel een spannende koers nu: net onder de $7200..

Ik heb trouwens sowieso niet getrade vandaag, wel genoten van 't weer. HODL MOON LAMBO DIAMOND HANDS BABY

Verwijderd

• HaruHaru

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-11 17:01
mmmm en ik maar minen op deze shitcoin de laatste 2 jaar.......
haha hetzelfde hier. Had er 250k, nu kijken wat er gaat gebeuren. Op telegram zie ik dat anderen er verder mee willen, niet dat het er dan per se beter van gaat worden ;)

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

• Nopheros
Hmm gisteren blij dat ik op het juiste moment verkocht had, beetje jammer dit.

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 03-11 17:12

raq

Kom op BCH nog 2 procentjes please, dan ben ik eindelijk van je af met een beetje profit. Wat is dit voor een halving fomo-run, lijkt nergens op.

De tijd leert of het tij keert

• Nopheros
raq schreef op woensdag 8 april 2020 @ 09:39:
Kom op BCH nog 2 procentjes please, dan ben ik eindelijk van je af met een beetje profit. Wat is dit voor een halving fomo-run, lijkt nergens op.
Toch nog iets gestegen ten opzichte van gister zie ik, nog 7 uur en dan verkopen? Zelf gekocht op 217 maar met een relatief klein bedrag..

https://blockchair.com/tools/halving-countdown

[ Voor 12% gewijzigd door Nopheros op 08-04-2020 09:59 ]

Verwijderd

Haha ja inderdaad. Hopen dat hij het over Bitcoin had :*)

• Slux
  • Niet online
ik blijf maar even in cash tot die bcash halving, denk dat het toch voor een dipje gaat zorgen.

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
sourcecode schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 20:47:
[...]

zie het long term.........
Had echt nog nooit van dit muntje gehoord en hoop dat iedereen uitgestapt is. Community take over's werken zelden en als ik kijk naar het project zie ik ook de meerwaarde er niet zo van dus het was imho meer een kwestie van tijd dan iets anders. De huidige omstandigheden zullen er wel voor zorgen dat de boel wat sneller dan normaal 'opgeschoond' wordt maar dat zie ik als iets positiefs. :)

Ondertussen gaat ome Bitcoin nog prima en de grote alts ook. Ik ben en blijf toch wel voorzichtig positief. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Nopheros
Bcash verkocht met 20% winst 8)

Misschien wat te vroeg verkocht helaas..

Verwijderd

Nopheros schreef op woensdag 8 april 2020 @ 11:31:

Ik ben nog all in.
Hoezo heb je verkocht? Bang voor de halving?

Verwijderd

Nopheros schreef op woensdag 8 april 2020 @ 11:31:

Winst is winst! En daarnaast is 20% gewoon een prima rendement.

• Nopheros
Verwijderd schreef op woensdag 8 april 2020 @ 11:33:
[...]

Ik ben nog all in.
Hoezo heb je verkocht? Bang voor de halving?
Ik handel eigenlijk vooral in aandelen en de ongeschreven regel is dat je een doel zet en als deze gehaald hebt je winst neemt en daar blij mee bent (ook al stijgt het daarna nog door).

Hoop voor je dat bcash nog ff flink doorstijgt. Wanneer ben je wel van plan te verkopen dan? 5 minuten voor de halving of helemaal niet?

Verwijderd

@Nopheros Ik had ingekocht toen het op 150 euro stond. Het plan is om te verkopen rond de 400 euro, dus ik wacht nog even. Sowieso even kijken wat het doet na de halving. Ik heb nu toch al flinke winst, kan weinig fout gaan.

• Tominatie
  • Niet online
bcash moon😍🤩😳
Halving over 1.5 uur haha

• Nopheros
Tominatie schreef op woensdag 8 april 2020 @ 12:01:
bcash moon😍🤩😳
Halving over 1.5 uur haha
Buy the rumor sell the fact.

Ben benieuwd.

• Tominatie
  • Niet online
Nopheros schreef op woensdag 8 april 2020 @ 12:04:
[...]

Buy the rumor sell the fact.

Ben benieuwd.
True man maar idk, bcash kan echt ziek pumpen dus dit is nog niks. Daarbij als ik ff zie: hij was laatst nog $500 zowat. Denk gewoon hodl man. Zie t wel, heb wel nog wat dollars langs de kant weer om een dippie te halen.

• Nopheros
Tominatie schreef op woensdag 8 april 2020 @ 12:18:
[...]

True man maar idk, bcash kan echt ziek pumpen dus dit is nog niks. Daarbij als ik ff zie: hij was laatst nog $500 zowat. Denk gewoon hodl man. Zie t wel, heb wel nog wat dollars langs de kant weer om een dippie te halen.
Ja 't is en blijft crypto inderdaad. Als bcash de 280 raakt koop ik misschien wel weer bij.. stel ik mezelf wel een nieuw doel :P

• Tominatie
  • Niet online
Nopheros schreef op woensdag 8 april 2020 @ 12:20:
[...]

Ja 't is en blijft crypto inderdaad. Als bcash de 280 raakt koop ik misschien wel weer bij.. stel ik mezelf wel een nieuw doel :P
Rond die $280 zit weerstand idd, als we die breken is de weg vrij voor $300. Aldus mijn horizontale resistance lijntjes.
Pagina: 1 ... 97 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!