Nou nou... Niet zo negatief over HOT he jongens...
Ze hadden toch ook zo'n fysiek technisch internet apparaatje? De HOLOcaust ofzo?
            Ze hadden toch ook zo'n fysiek technisch internet apparaatje? De HOLOcaust ofzo?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Verwijderd
Ja klopt ja! Die BDSM dameThe_Goat schreef op zondag 5 april 2020 @ 22:42:
En een ceo die ook in de erotiek zat.
En verder: when 5k?
where can i buy?The_Goat schreef op zondag 5 april 2020 @ 22:42:
En een ceo die ook in de erotiek zat.
Schijnt dat CZ ofwel soaslet nog wat heeft maar dat heb je niet van mij he?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
ik had m'n laatste honderdje in een yolo short gegooid, ben geliquideerd. Nu geen funds meer op binens. Rekt.Crypts schreef op zondag 5 april 2020 @ 23:14:
[...]
Schijnt dat CZ ofwel soaslet nog wat heeft maar dat heb je niet van mij he?
KEK the boi is rektTominatie schreef op zondag 5 april 2020 @ 23:18:
[...]
ik had m'n laatste honderdje in een yolo short gegooid, ben geliquideerd. Nu geen funds meer op binens. Rekt.
[ Voor 19% gewijzigd door A87 op 05-04-2020 23:25 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Hoi. Ik snap dat het zonder bezoek zware tijden benne. Geen idee hoe de Brijder omgaat met deze hele crisis maar weet dat we allemaal 'gevangen' zitten. We mogen niet dit, niet dat en al zeker geen lol hebben (buiten). We hebben dus iets gemeen op het moment.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
hey, ik ga juist wel erg lekker laatste tijd. Een yolo op zijn tijd mag wel.A87 schreef op zondag 5 april 2020 @ 23:23:
[...]
KEK the boi is rekt
https://i.pinimg.com/orig...2a67292b1945da7704cdd.jpg
Verwijderd
Ach ja, functie en hobby denk ik dan maar, blijven mensen he.The_Goat schreef op zondag 5 april 2020 @ 23:07:
Enorme red flag voor zon projectje imo
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2020 07:15 ]
... en er weer uitmengenli schreef op maandag 6 april 2020 @ 08:41:
We zijn weer in 7K... yess
Zero.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Rookworst zonder r is ook worst.
Ik had vorige maand wat eth bijgekocht voor de spotprijs van 150...Bartvandelaar schreef op maandag 6 april 2020 @ 09:44:
Ik heb een long geopend met ETH vanaf 148.70. Dus mensen die willen shorten vandaag zitten waarschijnlijk gebakken.
Zero.
Ja ik mag het hopen..Bartvandelaar schreef op maandag 6 april 2020 @ 10:29:
Maar op de langere termijn moet 150 dollar wel een keer een spotprijs zijn toch?
Zero.
Haha bizar.Bever! schreef op maandag 6 april 2020 @ 07:42:
Sp500 futures ook 4 procent in de plus, blijft bijzonder gezien de omstandigheden...

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Hopelijk zijn er genoeg fomo buyers om dat te voorkomenThe_Goat schreef op maandag 6 april 2020 @ 12:46:
Suck in alle fomo buyers, dump naar 5k, kom maar door
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Ik zou maar snel voor deze 7k kopen, want na de halving komen we nooit meer onder de 10kThe_Goat schreef op maandag 6 april 2020 @ 12:46:
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Liever niet maar mag ook, altijd wat cash achter de hand houdenThe_Goat schreef op maandag 6 april 2020 @ 12:46:
Buiten dat, als we maar constant moeten wachten tot zelfs de grootste sukkels voor een habbekrats ingestapt zijn gaat dat miljoen EOY natuurlijk nooit lukken.Taro schreef op maandag 6 april 2020 @ 12:51:
[...]
Hopelijk zijn er genoeg fomo buyers om dat te voorkomen
Dat coronaatje was juist goed mooi inkoop momentCrypts schreef op maandag 6 april 2020 @ 14:02:
[...]
Buiten dat, als we maar constant moeten wachten tot zelfs de grootste sukkels voor een habbekrats ingestapt zijn gaat dat miljoen EOY natuurlijk nooit lukken.![]()
Beetje jammer dat er nu een 'coronaatje' doorheen komt maar omhoog vanaf nu lijkt me best een strak plan.
Denk dat het hele coronaverhaal het dal alleen maar dieper heeft gemaakt wat hopelijk ook betekend dat de top hoger ligt.Slux schreef op maandag 6 april 2020 @ 14:48:
[...]
Dat coronaatje was juist goed mooi inkoop moment![]()
Over corona gesproken wat een ellende om mij heen, een relatie van mij is overleden 56 jaar, 2 op de IC een vriendin van 38 en vriend van 48, en dan gewoon niet mogen testen en dan ook nog van de doctor horen dat het gewoon een griepje was en niet druk hoefden te maken, waardoor ze onbewust veel meer mensen om zich heen hebben besmet.(Heemstede, Haarlem, Zandvoort)
Typisch voor de gezondheidszorg hierSlux schreef op maandag 6 april 2020 @ 14:48:
[...]
Dat coronaatje was juist goed mooi inkoop moment![]()
Over corona gesproken wat een ellende om mij heen, een relatie van mij is overleden 56 jaar, 2 op de IC een vriendin van 38 en vriend van 48, en dan gewoon niet mogen testen en dan ook nog van de doctor horen dat het gewoon een griepje was en niet druk hoefden te maken, waardoor ze onbewust veel meer mensen om zich heen hebben besmet.(Heemstede, Haarlem, Zandvoort)
Griep is ook gewoon besmettelijk, ook niet heel handig dat je dit virus overbrengt lijkt me...
Te veel wind en wolken... hier in het zuidwesten.. verder eens.Tominatie schreef op maandag 6 april 2020 @ 14:50:
Heerlijk weer en keiharde moongains. Daar drink ik een biertje op, proost luitjes.
10k soon
Zero.
Verwijderd
Lijkt het een beetje op deze ?Verwijderd schreef op maandag 6 april 2020 @ 17:17:
Zo hey het gaat best goed!![]()
We zijn er nog lang niet natuurlijk, hopen dat deze trend zich doorzet een paar weken. Zou mooi zijn als we weer richting de 10k kunnen krabbelen.
Offtopic: ik moest eigenlijk voor de corona crisis al erg nodig naar de kapper, de lokken hingen me voor de ogen als een puberale hippie. Heb de tondeuse eroverheen gehaald, echt knetterkaal. Het ziet er niet uit, lijk uncle fester wel. Maar eindelijk van die struik af.
Weer 15 euro voor Bitcoin
                                                Verwijderd
Deze man heeft een mooier tintje dan mijn persoonlijke albino voorkomen maar verder is de gelijkenis best wel griezelig gelijk.

Je bedoelt: Bitcoin kan stijgen?

[ Voor 4% gewijzigd door The_Goat op 06-04-2020 18:48 ]
Mooie posts Taro en Goat!The_Goat schreef op maandag 6 april 2020 @ 18:48:
Voornaamste redenen:
[Afbeelding]
En
[Afbeelding]
Bij een break-out kan je altijd nog een retest long gaan
Over twee dagen sell the news, daar kan je van uit gaan.Tominatie schreef op maandag 6 april 2020 @ 18:53:
bch alweer door de $250! Ben benieuwd
Verwacht sws zelfs bij een sideways BTC genoeg actie bij BCH omdat de halving over 2 dagen is. Wel een spannend iets, als eerste van de "bitcoins". Vooral hoe de miners reageren.
zou zeker kunnen, dus nog 2 dagen lekker traden die hap. Huts.Bever! schreef op maandag 6 april 2020 @ 19:00:
[...]
Over twee dagen sell the news, daar kan je van uit gaan.
[ Voor 12% gewijzigd door Tominatie op 06-04-2020 19:03 ]
Verwijderd
Naar de maan.Tominatie schreef op maandag 6 april 2020 @ 19:02:
[...]
zou zeker kunnen, dus nog 2 dagen lekker traden die hap. Huts.
edit: sell op $254 er ondertussen ook al uit. waar gaan we heen
Zet dan een stop buy net boven die resistance.. nu is het muntje opgooien. (kan ook leuk zijn)Tominatie schreef op maandag 6 april 2020 @ 19:39:
[Afbeelding]
Ik neem jullie ff mee in deze yolo. Iets van een $325 long met x20 leverage gesloten op deze weerstand.![]()
![]()
Ik ga voor de breakout.
Enja, ik kan echt wel wat yolo's doen op het moment maak je geen zorgen..

[ Voor 17% gewijzigd door Tominatie op 06-04-2020 19:51 ]
Zeker wel. Elke positie die je opent en daarna sluit is een gelopen race. Of zo zie ik het dan.A87 schreef op maandag 6 april 2020 @ 20:16:
''its a horse race that never ends''

En nu? Ben je al positief?The_Goat schreef op maandag 6 april 2020 @ 18:48:
Voornaamste redenen:
[Afbeelding]
En
[Afbeelding]
Bij een break-out kan je altijd nog een retest long gaan
Zero.
Waarom 7650Bever! schreef op maandag 6 april 2020 @ 21:16:
7300 is key level, als die valt denk ik 7650 als top.
Verwijderd
En genderneutralebulls big pump!Verwijderd schreef op maandag 6 april 2020 @ 21:23:
Ach vandaag of morgen zakt het toch weer de afgrond in.
Nee geintje, gaybulls big pump.
10k.
Zero.

Sell orders in het orderboek of dun in Sahara's onderbroek. Ik weet niet of ik daar het fijne van wil weten.Sahara schreef op maandag 6 april 2020 @ 18:12:
Ik hoop dat er nog een pumpje in het vat zit naar 7300 om m'n shorts te kunnen fillen, daar zullen wel een hoop sell orders in het orderboek liggen gok ik.
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Nou uhh op het moment van schrijven staan we niet meer boven 7300 of wel Mr. sampoo?!sampoo schreef op maandag 6 april 2020 @ 21:42:
[...]
Sell orders in het orderboek of dun in Sahara's onderbroek. Ik weet niet of ik daar het fijne van wil weten.

[ Voor 13% gewijzigd door Taro op 06-04-2020 22:27 ]
Jep, liquidated #rekt. Gelukkig met een habbekrats maar had zin in een gokje.Taro schreef op maandag 6 april 2020 @ 22:22:
@PHPResource Stuk veiliger om bijv. een x10 te openen, dan in 3-5 stappen op te schalen naar de max dmv bijkopen en als je dan voldoende in het groen staat pas je de leverage van x10 -> 25x aan. Herhaal dat tot je op x100 zit. Dat is een stuk veiliger
Maar idd yoloAl rekt neem ik aan?
De enige manier om dat te doen is de order er in te gooien en te hopen. Gaan shorten als de boel al zakt is met x100 niet te doen, dan ga je vrijwel zeker rekt. Gooi je de order er in op 7295 of 7395 dan nog moet je dikke mazzel hebben want x100 is inderdaad gokken, maar dan maak je wel meer kans dan zoals nu als je er gaat op zeg 7238.PHPResource schreef op maandag 6 april 2020 @ 22:28:
Hoe lekker trouwens als je nu een short x100 zo zou kunnen timen
[ Voor 46% gewijzigd door Bever! op 06-04-2020 22:35 ]
[ Voor 98% gewijzigd door sampoo op 07-04-2020 01:40 . Reden: genoeg onderbroekenlol ]
Vergeet de blini's en een parelmoeren lepeltje niet als je kaviaar gaat etenBartvandelaar schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 00:43:
Ik zit short op ETH vanaf 166. X10 leverage. SL op de 171. Ik gaat lekker tukken. Morgenochtend wordt het kaviaar of bami. Vind bami trouwens wel lekkerder.
Verwijderd
Saté, beetje kroepoek en een pot zilveruitjes zijn altijd wel lekker bij de bami, mits dat er nog af kan natuurlijk...Bartvandelaar schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 00:43:
Ik zit short op ETH vanaf 166. X10 leverage. SL op de 171. Ik gaat lekker tukken. Morgenochtend wordt het kaviaar of bami. Vind bami trouwens wel lekkerder.
Ik zal vaker zoiets roepenybos schreef op maandag 6 april 2020 @ 08:16:
Nog 10% stijging op LTC en ik heb sinds jaren weer groene cijfers!
Verkopen en nooit meer terugkijkenybos schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 07:53:
[...]
Ik zal vaker zoiets roepenIk zeg wat en 24 uur later heb ik groene cijfers!
nieuwe ATH op LTC binnen 2 maanden zou best lekker zijn![]()
Typo van 3 letters dan bedoel je, VET.oNo schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 08:51:
Volgens mij heeft iemand een typo gemaakt tijdens een buy van VET.
[ Voor 16% gewijzigd door Nopheros op 07-04-2020 09:06 ]
Het lijkt er inderdaad op dat het stabiliseren van het aantal nieuwe infecties in Spanje en Italie de beurzen en crypto een flink stuk hoger zetten.oNo schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 09:12:
Zou dit herstel te maken hebben met het redelijk positieve (niet heel negatief) nieuws mbt het covid-19 virus?
Verwijderd schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 07:32:
[...]
Saté, beetje kroepoek en een pot zilveruitjes zijn altijd wel lekker bij de bami, mits dat er nog af kan natuurlijk...
Anders een gebakken eitje erop.

[ Voor 61% gewijzigd door A87 op 07-04-2020 09:25 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Dit topic is gesloten.
                                                     ![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
                Tweakers is onderdeel van
                DPG Media B.V.

Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
                •
                Hosting door TrueFullstaq