Die wacht nog op $1300 regionen @ het bitmex testnet.
Verwijderd
Maatjes, dit is het 1e babystapje van de halving run.
We gaan naar de fucking maan. Fuck it.
14k maandag en doorrrrrrrrrr
Bitcoin vanaf nu tot de halving op een crystal meth binge, geen stop, alleen doorgaan, pump na pump na pump.
Ja toch.
Bitcoin vanaf nu tot de halving op een crystal meth binge, geen stop, alleen doorgaan, pump na pump na pump.
Ja toch.
DIAMOND HANDS, jaap.
Hodl + halving = free tendies. Lambo soon.
Nou liegen doet Trump niet voor wie goed leest. De kroonprins heeft Putin zeker gesproken, alleen niet over een oliedeal en ook niet recent. Hier is Trump getuige van de ontmoeting.Tominatie schreef op donderdag 2 april 2020 @ 17:25:
Trump had echt een geniale play vandaag:
[Embed]
Oil pumps +25%
[Embed]
Ik hoop met je mee broeder Jaapio! Ik heb net een elektrische fiets gekocht, terwijl ik in december heb verkondigd een Lambo te gaan bestellen. Verdomme man, ik sta voor paal. Kutcoin, kutcorona, kuteconomie.Verwijderd schreef op donderdag 2 april 2020 @ 19:30:
Maatjes, dit is het 1e babystapje van de halving run.
Ja toch.
Verwijderd
🌈🐃 + 💎🙌 = 💶Tominatie schreef op donderdag 2 april 2020 @ 19:35:
DIAMOND HANDS, jaap.
Verwijderd
Ik heb eigenlijk natuurlijk geen idee maar ik hodl al sinds 2017 dus mag van mij wel omhoogAmens schreef op donderdag 2 april 2020 @ 19:48:
[...]
Ik hoop met je mee broeder Jaapio! Ik heb net een elektrische fiets gekocht, terwijl ik in december heb verkondigd een Lambo te gaan bestellen. Verdomme man, ik sta voor paal. Kutcoin, kutcorona, kuteconomie.
Ik ook niet, maar 14k op maandag zou wel een strakke actie zijnVerwijderd schreef op donderdag 2 april 2020 @ 19:51:
[...]
Ik heb eigenlijk natuurlijk geen idee maar ik hodl al sinds 2017 dus mag van mij wel omhoog
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Ik heb weer 25% teruggekocht, met de rest wacht ik nog even.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Verwijderd
When moon?ybos schreef op donderdag 2 april 2020 @ 20:05:
Aaaaaaaaaand back down, de vraag is alleen hoever en hoelang?
Mooi is dat, gisteren long op olie. Toch maar geclosed voor het slapen.. En dan krijg je zoiets
Ach, zover me nu bekend lult Trump maar wat betreffende de olie- cq petrodollar crisis.Bever! schreef op donderdag 2 april 2020 @ 20:11:
Mooi is dat, gisteren long op olie. Toch maar geclosed voor het slapen.. En dan krijg je zoiets
Er is nog niks bekend en Putin heeft nog wat te verrekenen met de olie shale pomper USA.
Iets met de gasleiding naar Duitsland(boycot) waardoor de amerikaanse LNG te duur zou worden.
De arabs kunnen die lage prijs niet lang aan want dan stort hun economie helemaal in.
De Yanks maken voor elke opgepompte barrel een hoop verlies op de wereldmarkt.
Putin lacht, die houdt dit eventueel jaren vol.
[ Voor 6% gewijzigd door RaptorXS op 02-04-2020 20:24 ]
- Taro
- Niet online
Short van 75% verlies naar 2% 21% winst door nog 4x bij te kopen
Nu wel écht een stop loss ingesteld (denk ik
).
Edit: Gesloten. Nu erg benieuwd welke kant het op gaat.
Edit: Gesloten. Nu erg benieuwd welke kant het op gaat.
[ Voor 22% gewijzigd door Taro op 02-04-2020 20:53 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Kijk es, voor dit dipje had ik wat uitgecashed. Ik heb weer ingekocht.
Nu gaan we zeker weer back naar zero? Manmanman haha, complete retrace ook ff.
Verwijderd
Fucking 🌈🐻...
Ik zag de lambo al naar me toerijden, plotseling in de slip, spinnend 2 kinderwagens geschept... En met deuken, lakschade en onder de bloedspatten rijdt ie langzaam weer richting de horizon...
Fak.
Ik zag de lambo al naar me toerijden, plotseling in de slip, spinnend 2 kinderwagens geschept... En met deuken, lakschade en onder de bloedspatten rijdt ie langzaam weer richting de horizon...
Fak.
Gaan we nu weer blijven hangen rond die 6,7k?
Ik hoop stiekem op lager, heb de vorige low gemist - maar hey, de zolder is wel bijna geïsoleerd. Een mens moet iets doen in lockdown.
Ik hoop stiekem op lager, heb de vorige low gemist - maar hey, de zolder is wel bijna geïsoleerd. Een mens moet iets doen in lockdown.
Relax, dit is te verwachten. De stijgende lijn zit erin. Ik verwacht dat we de komende weken doorgroeien naar 8.5k.
Voordeel, heb je in ieder geval méér muntjes met een gezamelijke waarde van € 0Tominatie schreef op donderdag 2 april 2020 @ 20:49:
Kijk es, voor dit dipje had ik wat uitgecashed. Ik heb weer ingekocht.
Je kunt je naam beter veranderen in The_Bear
Alhoewel... Blaten is wel van toepassing
[ Voor 42% gewijzigd door KoffieAnanas op 02-04-2020 22:19 ]
Ik zie geen reden om bullish te zijn. 4h candle lijkt overtuigend genoeg om de hoop te laten varenKoffieAnanas schreef op donderdag 2 april 2020 @ 22:15:
Je kunt je naam beter veranderen in The_Bear![]()
Mee eens, de short squeeze van vandaag zegt niet zoveel. Ik vind de 1D chart wel licht bullish tot aan 8k-9k trouwens.The_Goat schreef op donderdag 2 april 2020 @ 22:27:
[...]
Ik zie geen reden om bullish te zijn. 4h candle lijkt overtuigend genoeg om de hoop te laten varen
Helemaal mee eens. En het lijkt er warempel op dat ze dat ze het al wat hebben verlengd, kwam net na een half uurke oid terug bij mijn peeceetje en was zowaar nog ingelogd... Was wel in het geavanceerde deel nog, die leek me al langer open te blijven dan wanneer je in het algemene deel de boel open liet staan.Taro schreef op donderdag 2 april 2020 @ 18:18:
@Tominatie
Wat mij betreft mag Bitvavo overigens de tijd tot je automatisch wordt uitgelogd met een factor x10 verlengen, wat irritant zeg... Heb ze al een keer benaderd, er zou een ontwikkelaar naar kijken, maar ze vonden het blijkbaar niet belangrijk genoeg. Helemaal met 2FA is het iedere keer een irritante handeling. Of ben ik de enige?
Maar idd rete irritant.
Ik zie een sfp op de daily ontstaan, daarnaast ongeveer POB gehaald en daar direct een flinke sell off.
Move van vandaag gemist, maar de huidige tactiek lijkt me toch echt bounces shorten.
Daarnaast lijkt het meeste pijn scenario nu ook echt wel down, shorts zijn allen eruit, tijd om longs pijn te doen
Move van vandaag gemist, maar de huidige tactiek lijkt me toch echt bounces shorten.
Daarnaast lijkt het meeste pijn scenario nu ook echt wel down, shorts zijn allen eruit, tijd om longs pijn te doen
Verwijderd
Maar de maan dan? De maan?The_Goat schreef op donderdag 2 april 2020 @ 22:38:
Ik zie een sfp op de daily ontstaan, daarnaast ongeveer POB gehaald en daar direct een flinke sell off.
Daar gingen we toch naartoe? Door de 7k. De 7k, er dwars doorheen...
Kan Tether nog niet wat meer FUD printen? Wie kent toevallig iemand van Tether?
Manipulaaaasie.
My friend, i'll say it clear
i'll state my case, of which I'm certain.
BCH $270
BTC $7400
morgen deze tijd. Moon, lambo. Diamond hands. Let tendies rain. Fuck bears. BRRRRRRRRRRRRRRR
BCH $270
BTC $7400
morgen deze tijd. Moon, lambo. Diamond hands. Let tendies rain. Fuck bears. BRRRRRRRRRRRRRRR
Pretty bullish thoughts FrankTominatie schreef op donderdag 2 april 2020 @ 23:08:
My friend, i'll say it clear
BCH $270
BTC $7400
Geen maan te zien in mijn dorp vandaag, vrij donker en stilVerwijderd schreef op donderdag 2 april 2020 @ 23:00:
[...]
Maar de maan dan? De maan?
Daar gingen we toch naartoe? Door de 7k. De 7k, er dwars doorheen...
Kan Tether nog niet wat meer FUD printen? Wie kent toevallig iemand van Tether?
Manipulaaaasie.
De blokkade op Kain z’n naam werkt gelukkig ook op ‘ ZeroPatient’.. Dussss.. Carry on everybodyTominatie schreef op donderdag 2 april 2020 @ 17:04:
@Verwijderd toch heeft ie wel gelijk. Zeropatient is idd Kain_Niak. Zieke rebrand.
Edit: Corona gerelateerd.. Hier in Brabant is het alle zeilen bij, stay safe allemaal!
[ Voor 12% gewijzigd door D-Ed op 03-04-2020 00:28 ]
Hele grote rising wedge..PHPResource schreef op donderdag 2 april 2020 @ 22:29:
[...]
Mee eens, de short squeeze van vandaag zegt niet zoveel. Ik vind de 1D chart wel licht bullish tot aan 8k-9k trouwens.
we gaan weer lekkah maar de ultra pomp mag best komen van mij
En.... we gaan het nogmaals proberen … Met een soort van aanloop met onvoldoende snelheid …over de mijlpaal staan 2 mensen klaar om raketschoenen om te binden, moet hij wel de weerstand trotserren
Fingers crossed
Fingers crossed
7K blijft toch een leveltje he. Die wil er nog niet aan toegeven.
edit: vanaf $7600 zie ik het wel duidelijk als short level. Denk dat we vanaf hier sowieso nog wel omhoog pompen al is het alleen maar om nog wat shorts te rekken.
edit: vanaf $7600 zie ik het wel duidelijk als short level. Denk dat we vanaf hier sowieso nog wel omhoog pompen al is het alleen maar om nog wat shorts te rekken.
[ Voor 56% gewijzigd door Tominatie op 03-04-2020 14:25 ]
- Taro
- Niet online
Of er volgt een enorme groene candle richting 8.400 (onderkant driehoek) in de komende 2-3 dagen of de 5.600 (200 MA) wordt opnieuw opgezocht. Aangezien het vrijdagmiddag / nagenoeg weekend is verwacht ik de positieve variant hiervan, maar goed om je plan voor beide opties (Bijv: Buy >7200, sell <8400 of inkopen rond de 5650) paraat te hebben en de orders daarop in te stellen. Tenzij je hodlt uiteraard....Tominatie schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 14:01:
7K blijft toch een leveltje he. Die wil er nog niet aan toegeven.
[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 03-04-2020 14:30 ]
Vanaf welke prijsniveau's zou je overtuigd zijn dat het de ene danwel de andere richting uitgaat?Taro schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 14:26:
[...]
Of er volgt een enorme groene candle richting 8.400 (onderkant driehoek) in de komende 2-3 dagen of de 5.600 (200 MA) wordt opnieuw opgezocht. Aangezien het vrijdagmiddag / nagenoeg weekend is verwacht ik de positieve variant hiervan, maar goed om je plan voor beide opties (Bijv: Buy >7200, sell <8400 of inkopen rond de 5650) paraat te hebben en de orders daarop in te stellen. Tenzij je hodlt uiteraard....
Oei 7K denied again. Voor mij is het simpel: gaan we onder de $6600 dan join ik de beargang en ga ik ff loeren vanaf de zijkant.
Voor nu hodl en heb wel als plan wat te verkopen bij de $7600-7800, maar breken we dat level dan join ik de bullgang $100k soon lambo gains gang.
Voor nu hodl en heb wel als plan wat te verkopen bij de $7600-7800, maar breken we dat level dan join ik de bullgang $100k soon lambo gains gang.
- Taro
- Niet online
Stijgen: Een wick tot bijv. 7250 kan prima om daarna alsnog keihard richting 5600 te dalen, dus >7300 acht ik als 85% safe.croc schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 14:34:
[...]
Vanaf welke prijsniveau's zou je overtuigd zijn dat het de ene danwel de andere richting uitgaat?
Dalen: De vorige weekly candlebody had als hoogste punt 5880, dat kan dus enige support bieden, maar dan zit de koers al weer een behoorlijk eind onder het huidige niveau. Onder de 6200-6400 vermoed ik dat de kans 85% op -> 5600 is.
Zekerheid kan niemand geven, kansen en niveaus kan je wel redelijk inschatten.
Uiteraard volgt er nog een reactie van iemand op bovenstaande, dus alvast de disclaimer: "Het kan dus stijgen of dalen!". Ja, dat klopt, dat heb je goed gezien
Verwijderd
Het kan dus stijgen of dalen!Taro schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 14:55:
[...]
Stijgen: Een wick tot bijv. 7250 kan prima om daarna alsnog keihard richting 5600 te dalen, dus >7300 acht ik als 85% safe.
Dalen: De vorige weekly candlebody had als hoogste punt 5880, dat kan dus enige support bieden, maar dan zit de koers al weer een behoorlijk eind onder het huidige niveau. Onder de 6200-6400 vermoed ik dat de kans 85% op -> 5600 is.
Zekerheid kan niemand geven, kansen en niveaus kan je wel redelijk inschatten.
Uiteraard volgt er nog een reactie van iemand op bovenstaande, dus alvast de disclaimer: "Het kan dus stijgen of dalen!". Ja, dat klopt, dat heb je goed gezien![]()
![]()
Voor sommige mensen is alles ja of nee, of zwart of wit, anderen zien dat daar enige nuances in kunnen zitten en dat het met kansberekening te maken heeft.
Verwijderd
Sorry @Taro kon het niet laten, ik waardeer je posts altijd wel ook al doe ik er zelf weinig mee omdat ik gewoon een moron ben.
Goed onderbouwd en vaak bij het juiste eind
Keep em coming
Goed onderbouwd en vaak bij het juiste eind
Keep em coming
ja lekker man.spietie schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 15:28:
@Tominatie
Toch al wat winst op onze BCH he , goe gezien van je#respect
had graag al wat meer gains gezien
mja, in de corona crisis moet je denk blij zijn met de gains die je kan pakken
Zal toch niet dat die negatieve geit gelijk gaat krijgen zo voor het weekend? 
The only way is UP to the halving
The only way is UP to the halving
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
- Taro
- Niet online
Binance bij jullie ook traag? Stottert erg, niet vloeiend. Bij Coinbase, ByBit, Bitvavo, DeGiro en andere websites gaat alles op dit moment prima, Speedtest ook prima.
[ Voor 71% gewijzigd door Taro op 03-04-2020 17:41 ]
Yep, loopt constant vast.Taro schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 17:38:
Binance bij jullie ook traag?
Non farm payroll cijfers in de vs vandaag gepubliceerd, dramatisch slecht en ik denk de aanleiding van de drop die je nu in alle markten ziet.
We gaan richting depressie ipv recessie.Bever! schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 17:57:
Non farm payroll cijfers in de vs vandaag gepubliceerd, dramatisch slecht en ik denk de aanleiding van de drop die je nu in alle markten ziet.
Er komen roerige tijden aan op financieel gebied.
zo das wel een mooie bounce vanaf $6600, daar put ik hoop uit. Go on!
- Taro
- Niet online
Short the bounce...Tominatie schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 19:01:
zo das wel een mooie bounce vanaf $6600, daar put ik hoop uit. Go on!
- Taro
- Niet online
BCH is hier eerder vandaag ook maar de deur uitgegaan. Koop ik straks wel weer terug als die een stukje lager staat.
Nice, rond de $240 zeker? Zat nog zo te twijfelen vanochtend om wat te verkopen en toch niet gedaan. Helaas, gemiste kans. Performed Bitcoin er wel een beetje uit momenteel das een goed teken hopelijk.Taro schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 19:09:
[...]
BCH is hier eerder vandaag ook maar de deur uitgegaan. Koop ik straks wel weer terug als die een stukje lager staat.
Kleine 5 dagen tot de halving hopelijk nog wat actie daaro.
- Taro
- Niet online
@Tominatie Was in Euro's via Bitvavo, ben weer uitgelogd
Wat een draak van een systeem om elke keer in te loggen...
Edit: 213.90 Euro per stuk.
Edit: 213.90 Euro per stuk.
[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 03-04-2020 19:15 ]
AhhTaro schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 19:14:
@Tominatie Was in Euro's via Bitvavo, ben weer uitgelogdWat een draak van een systeem om elke keer in te loggen...
Ja ik vind Bitvavo ook ruk om te traden, 't blijft voor mij voorlopig alleen een fiat onramp. FTX exchange bevalt mij echt heel goed momenteel. Mede omdat ik best wel een frequente trader ben in de huidige quarantaine betaal je al snel veel aan fee's maar door de lage taker fee (0.019%) is het ipv $100 bij binance opeens $20 wat ik kwijt ben bijv. Scheelt enorm.
Daarnaast hebben zij tenminste nog wel de LEV. tokens en die vind ik heerlijk om af'n toe een ritje mee te pakken.
--
Tevens snap ik opzich wel dat Binance die tokens heeft gedelist want daar zitten veel plebs die zich niet inlezen. Veel mensen snappen dit bijvoorbeeld niet:
ETH is $100
ETHBULL is $100
Eth doet een -10% naar $90
Ethbull doet een -30% naar $70
next day:
Eth doet een +10% naar 99
Ethbull daarintegen +30% naar 91.
Huh, ik ben opeens heel wat waarde verloren op m'n ETHBULL terwijl ETH nauwelijks veranderd is in prijs! Scam!
[ Voor 23% gewijzigd door Tominatie op 03-04-2020 19:31 ]
Leuk trucje die bear en bull tokens, maar dat heeft natuurlijk helemaal niks meer met crypto an sich te maken
Dat klopt, maar het geeft volgens mij wel perfect aan waar crypto op dit moment voor gebruikt wordt....The_Goat schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 23:48:
Leuk trucje die bear en bull tokens, maar dat heeft natuurlijk helemaal niks meer met crypto an sich te maken
Nop. Het zijn volatiele krengen waar je leuke ritjes mee kan maken en meer is het niet. Korte scalps, thats it.The_Goat schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 23:48:
Ik ga lekker slapen in de hodl, zie het morgen wel weer. Saaie bedoeling is het, wachten op de volgende whale move.
Het wordt het weekend heerlijk weer volgens mij. Ga er lekker op uit! Pak een terrasje, naar het strand, bezoek een natuurgebied of... oh nee. Dat kan ook allemaal niet. Wat een pleuruszooi allemaal.Azer schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 11:33:
Gaan we nu weer het hele weekend tussen 6700 en 6800 hangen?
Gisteren op mijn werk een cliënt mogen vertellen dat zij direct afscheid moest komen nemen van haar vriend. Die was woensdag positief getest op Corona en is helemaal in elkaar gestort. Gisteren of vandaag waarschijnlijk overleden. Naast dat het heel erg dat die man is of gaat overlijden. Maar mijn hart brak wel een beetje dat ik mijn cliënt met een licht verstandelijke beperking moest gaan uitleggen wat er aan de hand was. En haar moest instrueren om direct afscheid te nemen.
Rookworst zonder r is ook worst.
Sterkte, lijkt me heel moeilijk om aan iemand te moeten vertellen, zeker als deze persoon een verstandelijke beperking heeft. Ik krijg thuis ook het één en ander mee van mijn vriendin, die op de corona afdeling werkt van een ziekenhuis. Ik probeer haar maar zoveel mogelijk te ontlasten door alles in huis te doen en haar zoveel mogelijk te verwennen als ze thuis is. Daar heb ik nu toch tijd voor, ik zit in de laatste weken van mijn baan en ben eind april werkloos. Gelukkig genoeg reserves, dus hoef me voorlopig geen zorgen te maken.Bartvandelaar schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 11:46:
[...]
Het wordt het weekend heerlijk weer volgens mij. Ga er lekker op uit! Pak een terrasje, naar het strand, bezoek een natuurgebied of... oh nee. Dat kan ook allemaal niet. Wat een pleuruszooi allemaal.
Gisteren op mijn werk een cliënt mogen vertellen dat zij direct afscheid moest komen nemen van haar vriend. Die was woensdag positief getest op Corona en is helemaal in elkaar gestort. Gisteren of vandaag waarschijnlijk overleden. Naast dat het heel erg dat die man is of gaat overlijden. Maar mijn hart brak wel een beetje dat ik mijn cliënt met een licht verstandelijke beperking moest gaan uitleggen wat er aan de hand was. En haar moest instrueren om direct afscheid te nemen.
Verwijderd
Sterkte daar... Dat zijn moeilijke dingen...Bartvandelaar schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 11:46:
[...]
Het wordt het weekend heerlijk weer volgens mij. Ga er lekker op uit! Pak een terrasje, naar het strand, bezoek een natuurgebied of... oh nee. Dat kan ook allemaal niet. Wat een pleuruszooi allemaal.
Sterkte man! Hier een kijkje in mijn keuken;Bartvandelaar schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 11:46:
[...]
Werk zelf op een woning met fysiek volwassen MVG cliënten, laag niveau, niet kunnen praten, emotioneel op baby / peuter niveau maar wel de dagelijkse structuur ( busje naar dagbesteding / familie bezoek) missen en niet begrijpen waarom. Mondkapjes opdoen hoeven we niet te proberen, die wordt gelijk van je hoofd getrokken omdat 'dat niet hoort'... An sich hoeven we geen zware gesprekken met de cliënten aan te gaan, 't gedrag is wel wat pittiger om te handelen. Gelukkig nog geen corona hier, isolatie gaat vooralsnog goed.
De meeste collega's een groot gevoel voor humor en relativeren we ons kapot, je moet wat. Ben dit weekend vrij en ga met een maat vieren dat het soms enorm fijn is om niet nuchter te zijn. Pluk de dag, maandag weer de realiteit in.
Respect maat. Iedereen draagt zijn steentje bij op zijn manier deze tijd.
Om ook maar even ontopic te gaan. Ik kan me gewoon niet voorstellen, door wat er allemaal gebeurd in de wereld, dat bitcoin op een moon missie gaat. Zoveel financiële ellende en dit is denk pas het puntje van de ijsberg is. Dus een keiharde moon missie lijkt mij gewoon niet in de planning staan voor een lange tijd.
Om ook maar even ontopic te gaan. Ik kan me gewoon niet voorstellen, door wat er allemaal gebeurd in de wereld, dat bitcoin op een moon missie gaat. Zoveel financiële ellende en dit is denk pas het puntje van de ijsberg is. Dus een keiharde moon missie lijkt mij gewoon niet in de planning staan voor een lange tijd.
Rookworst zonder r is ook worst.
Als je kijkt naar aandelen dan staat daar steeds meer nieuw geld langs de zijkant, brokers hebben moeite om alle nieuwe aanvragen te verwerken. Zodra we wat meer positievere berichtgeving krijgen (aantal nieuwe infectes spanje/italie daalt flink bijv.) dan lijkt me dat al dat geld in de markt gaat.Bartvandelaar schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 12:33:
Zie geen reden waarom dat bij crypto anders zou zijn.
Ik denk dat je het zwaar onderschat, de lange termijn effecten van wat nu gaande is.Nopheros schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 15:03:
[...]
Als je kijkt naar aandelen daar staat steeds meer nieuw geld langs de zijkant, brokers hebben moeite om alle nieuwe aanvragen te verwerken. Zodra we wat meer positievere berichtgeving krijgen (aantal nieuwe infectes spanje/italie daalt flink bijv.) dan lijkt me dat al dat geld in de markt gaat.
Zie geen reden waarom dat bij crypto anders zou zijn.
Ik will niet teveel offtopic gaan naar best case scenario voor Nederland is 2-3 maanden voordat alles begint met opgangkomen.
En de zware klappen voor bedrijven moet nog komen is mijn mening. Crypto zal ook deel van die klappen moeten opvangen verwacht ik.
Wat het ook wordt, we gaan het meemaken, in goede gezondheid hopelijk.
Ontopic, moon lambo, ik heb een wick naar beneden op een very low volume coin op switcheo the pakken gekregen.
Voor 1,2$ ongeveer heb ik coins gekocht t.w.v. ongeveer 18neo o.b.v. de laatste prijs
Maar als ik market sell zou doen is de helft van de koop deel van de orderboek weg en krijg ik 5neo voor terug
Qua bedrag stelt het niet veel voor maar is wel erg leuk, was het paar maanden wachten waard vind ik.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Best case scenario gebaseerd op feiten is dat Wuhan 2 maand volledig in lockdown is geweest en dat ze daarna voorzichtig zijn begonnen met vrijgeven. Dat zou betekeken dat Nederland nog 5 á 6 weken te gaan heeft.Gondor schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 16:17:
[...]
Ik denk dat je het zwaar onderschat, de lange termijn effecten van wat nu gaande is.
Ik will niet teveel offtopic gaan naar best case scenario voor Nederland is 2-3 maanden voordat alles begint met opgangkomen.
Of het we dat gaan halen, geen idee zou inderdaad best langer kunnen zijn.
Daar komt nog bij dat aandelen altijd vooruit kijken, je wilt namelijk niet weten wat de winst nu is maar over 6 maand. Dus dat geld waar ik het over had blijft niet langs de zijkant staan totdat alles 100% voorbij is.
[ Voor 14% gewijzigd door Nopheros op 04-04-2020 16:39 ]
Als ik de cryptomarkt zo zie denk ik niet dat er dit weekend wat te traden valt. Maar is ook niet nodig als 't weer zo mooi is.
@Verwijderd Nano gaat wel lekker!
Tominatie schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 17:09:
Als ik de cryptomarkt zo zie denk ik niet dat er dit weekend wat te traden valt. Maar is ook niet nodig in de afkickkliniek
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
- Taro
- Niet online
100% fiat en short vanaf 6792 lopen. Vandaag of morgen volgt er waarschijnlijk wel een grote move...
/f/image/dNVmAgPSDjKAUdpeaJ8m4A8o.png?f=fotoalbum_large)
Edit: Op ByBit ligt de last traded price af en toe flink onder de mark price, mogelijk loopt men vooruit op een grote drop.
Edit 2: Gelukkig een x10 zonder stop loss
Pfoe, overleefd.
/f/image/dNVmAgPSDjKAUdpeaJ8m4A8o.png?f=fotoalbum_large)
Edit: Op ByBit ligt de last traded price af en toe flink onder de mark price, mogelijk loopt men vooruit op een grote drop.
Edit 2: Gelukkig een x10 zonder stop loss
[ Voor 20% gewijzigd door Taro op 04-04-2020 22:35 ]
Verwijderd
Zou dit het jaar zijn dat ik NANO voor 40 dollar per stuk verkoop? En dat de wereldmachten daarna besluiten de complete wereld economie op NANO te laten draaien? Waardoor ik met mijn 150 NANO's in de top 1% van de rijkste mensen ter de wereld had gezeten, maar ze verkocht heb voor 6000 dollar, waar ik dan tevens meteen niets meer aan heb?Tominatie schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 17:09:
Als ik de cryptomarkt zo zie denk ik niet dat er dit weekend wat te traden valt. Maar is ook niet nodig als 't weer zo mooi is.![]()
![]()
Zou mooi zijn! Of, wacht...
Als bull word je toch helemaal depressief van die wicks
Er is wel een leuk centje te verdienen als je op het juiste moment achter de laptop zit.
Denk dat bears & bulls niet blij worden in het huidige marktje. Ik ben neutraal, vindt het marktje echt niet te pijlen momenteel dus neem ook maar geen positie..The_Goat schreef op zondag 5 april 2020 @ 00:03:
Als bull word je toch helemaal depressief van die wicks
Op bloomberg staat toch wel een aardig positief artikel,Tominatie schreef op zondag 5 april 2020 @ 00:50:
[...]
Denk dat bears & bulls niet blij worden in het huidige marktje. Ik ben neutraal, vindt het marktje echt niet te pijlen momenteel dus neem ook maar geen positie..
https://www.bloomberg.com...anuary-rally?srnd=premium
Zit er zelf voor 40% in, BTC moet nog wel ff flink stijgen voordat ik met de rest instap.
[ Voor 6% gewijzigd door Nopheros op 05-04-2020 01:00 ]
Henk en Ingrid UIT BTC ... Bitcoin terug naar 700.
Prepare for the MEGA dump!!
.
Ark naar 0,0000000003238423545
De echte bullrun in 2022. Eerst al die neppe hodlers er uit en youtube sheep people. Van die mensen die in een paardenwinkel werken ofso. De anti technologie. DIE FAKE hodlers.
Tante blerta er ook ff uit zeg.
Prepare for the MEGA dump!!
Ark naar 0,0000000003238423545
De echte bullrun in 2022. Eerst al die neppe hodlers er uit en youtube sheep people. Van die mensen die in een paardenwinkel werken ofso. De anti technologie. DIE FAKE hodlers.
Tante blerta er ook ff uit zeg.
[ Voor 94% gewijzigd door A87 op 05-04-2020 13:02 ]
Hyperinflatie soon! 1BTC=€8T=2500bottlecaps+2knikkers
BTC gedraagt zich vooralsnog zoals verwacht. We zullen geen gekke sprongen omhoog of omlaag gaan zien, vermoed ik zo. Alles tussen 5 en 10k is mogelijk, spielerei, kruimelwerk. Ik denk ik dat we de komende weken met wat heuvels en dalen verder zullen stijgen. Zo rond augustus, september verwacht ik pas een echte stijging.
BTC ziet er mijn inziens behoorlijk bearish uit maar durf niet te shorten vlak voor de halving. Denk gewoon nog een tijdje sideways met af'n toe gekke liquidatie candle's (short/long squeezes) en maybe nog een retestje van 5.8-6K.
Uiteindelijk gaan we toch wel moon zeker als de corona crisis lam gelegd is. @A87 gaat het wel goed in die afkick kliniek?
Uiteindelijk gaan we toch wel moon zeker als de corona crisis lam gelegd is. @A87 gaat het wel goed in die afkick kliniek?
BTC gedraagd zich als DIKKE stront poep scheit in een trechter,.. dat vieze smerige omhoog kruipen opeens 70% omlaag vanwege desinteresse op 10k.. vervolgens weer 50% omhoog.. serieus WAT DE FOK is dit voor een troep !!!Tominatie schreef op zondag 5 april 2020 @ 15:09:
BTC ziet er mijn inziens behoorlijk bearish uit maar durf niet te shorten vlak voor de halving. Denk gewoon nog een tijdje sideways met af'n toe gekke liquidatie candle's (short/long squeezes) en maybe nog een retestje van 5.8-6K.
Gewoon onnodige troep die niets waard is. nee ik zit niet in een trade
[ Voor 5% gewijzigd door A87 op 05-04-2020 15:56 ]
Gekocht op 9500 en verkocht op 6000A87 schreef op zondag 5 april 2020 @ 15:54:
[...]
BTC gedraagd zich als DIKKE stront poep scheit in een trechter,.. dat vieze smerige omhoog kruipen opeens 70% omlaag vanwege desinteresse op 10k.. vervolgens weer 50% omhoog.. serieus WAT DE FOK is dit voor een troep !!!
leest als iemand die erg beroerd is in het timen van de markt
Verwijderd
Het vertrouwen groeit langzaam weer.A87 schreef op zondag 5 april 2020 @ 15:54:
[...]
BTC gedraagd zich als DIKKE stront poep scheit in een trechter,.. dat vieze smerige omhoog kruipen opeens 70% omlaag vanwege desinteresse op 10k.. vervolgens weer 50% omhoog.. serieus WAT DE FOK is dit voor een troep !!!
A87 was vroeger een Ark holder die er uiteindelijk helemaal klaar mee was door de continue daling. Hij verkocht zijn enorme bag om het anders aan te gaan pakken. Even later kwam hij op het Bitmex platform en met zijn inzichten en kennis over parabolic moves ging het een tijdje goed. Helaas zoals bij veel mensen die zich in leverage trading storten is ‘ie uiteindelijk alles verloren.ybos schreef op zondag 5 april 2020 @ 16:05:
[...]
Gekocht op 9500 en verkocht op 6000
leest als iemand die erg beroerd is in het timen van de markt
Gelukkig probeert hij nu weer zijn leven op te pakken bij de Brijder.
Je hebt helemaal gelijk dus ga eens postzegels verzamelen ofsoowA87 schreef op zondag 5 april 2020 @ 15:54:
@A87 heeft bijzonder veel centjes verloren met slechte trades en beslissingen, dit probeert hij nu hier door te ventileren, fin. Ik krijg er bijna medelijden mee.
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
- Taro
- Niet online
En dat komt natuurlijk niet door hem, maar door de code achter Bitcoin, welke is geprogrammeerd om specifiek hem dwars te zitten. Mij ook trouwens
, maar daar kan ik mee leven en dat heb ik waarschijnlijk ergens door verdiend...
Ik kreeg vandaag een mailtje over macro-beleggen.
Gaat ook over crypto en ben benieuwd over welke aanbevolen crypto ze het hebben,
Iemand enig idee, want ik zit niet in *sjipscoins* maar vindt het wel een leuk raadsel, Matic ofzo?
Gaat ook over crypto en ben benieuwd over welke aanbevolen crypto ze het hebben,
Iemand enig idee, want ik zit niet in *sjipscoins* maar vindt het wel een leuk raadsel, Matic ofzo?
Bron: https://www.macrotrends.b...P=MT0284&C=MT2016-05-0002Anti-establishment belegging #1: een alternatief betaalsysteem
Bitcoin profiteerde van de first mover advantage en bijhorende netwerkeffect.
Monero speelde in op dé grote zwakheid van bitcoin: privacy.
En momenteel kijken we naar een gloednieuwe coin die cryptocurrencies echt mainstream moeten maken.
Waar crypto’s vandaag vooral gebruikt worden als een “store of value”, wil deze coin resoluut de kaart van de betalingen trekken.
Een snel, goedkoop én vooral schaalbaar betaalsysteem dat we straks allemaal kunnen gebruiken om betalingen te verrichten.
En nee, het gaat hier niet om Ripple, Bitcoin Cash, Ethereum of Dash.
Deze munt is veel kleiner, en veel onbekender.
De huidige marktwaarde bedraagt een schamele $35 miljoen, en dat is vergelijkbaar met de marktwaarde van Monero toen deze crypto voor het eerst besproken werd.
METAL pay? MTL?RaptorXS schreef op zondag 5 april 2020 @ 19:01:
[...]
Bron: https://www.macrotrends.b...P=MT0284&C=MT2016-05-0002
Geen idee maar kun je volgende keer een beetje waarschuwen alvorens ik me geconfronteerd zie met een hele hoop (pun intendedRaptorXS schreef op zondag 5 april 2020 @ 19:01:
[...]
Kan elke coin zijn en ze hadden om het even welke andere (grote) coin kunnen noemen naast BTC, ze hebben het allemaal vrij goed gedaan over de genoemde periode dus ik ben niet echt onder de indruk van hun 'voorspellende' gaven.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Met dat hele ark ben ik ook mooi de boot ingegaan.. net als met xvg en nu Holo.... shitcoins..Tominatie schreef op zondag 5 april 2020 @ 17:15:
[...]
A87 was vroeger een Ark holder die er uiteindelijk helemaal klaar mee was door de continue daling. Hij verkocht zijn enorme bag om het anders aan te gaan pakken. Even later kwam hij op het Bitmex platform en met zijn inzichten en kennis over parabolic moves ging het een tijdje goed. Helaas zoals bij veel mensen die zich in leverage trading storten is ‘ie uiteindelijk alles verloren.
Gelukkig probeert hij nu weer zijn leven op te pakken bij de Brijder.
Zero.
Bizar, waarom open je zulke mail?RaptorXS schreef op zondag 5 april 2020 @ 19:01:
[...]
Holo was wel leuk om te volgen toen die ineens hard ging, mensen zaten al op centen per stuk voorspellingenPelox schreef op zondag 5 april 2020 @ 19:46:
[...]
Met dat hele ark ben ik ook mooi de boot ingegaan.. net als met xvg en nu Holo.... shitcoins..
Veel mensen man. Ik ben ook een paar keer goed op m’n bek gegaan met shitcoins. Ik hodl van alts alleen nog Nano, met een avg buy-in boven de dollar, dus dat begint ook al lekker te gaanPelox schreef op zondag 5 april 2020 @ 19:46:
[...]
Met dat hele ark ben ik ook mooi de boot ingegaan.. net als met xvg en nu Holo.... shitcoins..
Nu alleen nog traden en raak hierbij alleen grote alts aan met volume.
Wat niet is kan nog komen..Bever! schreef op zondag 5 april 2020 @ 20:00:
[...]
Holo was wel leuk om te volgen toen die ineens hard ging, mensen zaten al op centen per stuk voorspellingen
Tering ey, die range waar we inzitten doet pijn aan de oogjes. When moongains?
Holo? Is dat niet die smerige übershitcoin met ticker HOT? Wat een uitgekotste soa drek is dat zeg...
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!