[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 94 ... 107 Laatste
Acties:
  • 401.321 views

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:16
Slux schreef op woensdag 1 april 2020 @ 14:39:
[...]

Ik denk door de dunne order boekjes en mensen die bestens orders plaatsen, als je een stoploss op 100 hebt staan en iemand plaatst een bestens order kan die wel doorschieten naar de 70 waar je stoploss dan ook verkocht wordt.

Ik heb daar een paar jaar terug 1 van mijn beste trades ooit gedaan door een koop order op 100 te zetten die in eens werd uitgevoerd en echt binnen seconden weer terug op 200 stond.

Leek er een beetje op dat bij kraken bestens orders op zoek gaan naar de grote orders die het laagste staan daar de order verkopen en dan pas alles omhoog verkopen, terwijl het juist anders om moet zijn lijkt mij.

Draak van een exchange waar je echt op moet letten, zeker een paar jaar terug.
Zo'n soort blunder heb ik ooit ook gemaakt.
Lage inkooporder willen zetten, had alleen de Buy knop geselecteerd. Ging niet om heel veel geld maar iemand had wel even schik op dat moment denk ik....

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Pfffffffffffff bitcoin toch. Denk dat het geitje @The_Goat gelijk gaat krijgen. We donderen straks in elkaar. Kut marktje.

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-12 13:36
Tominatie schreef op woensdag 1 april 2020 @ 15:30:
Pfffffffffffff bitcoin toch. Denk dat het geitje @The_Goat gelijk gaat krijgen. We donderen straks in elkaar. Kut marktje.
Ik verwacht ook niet veel goeds, zit er nu voor 22,5% in en dat laat ik maar even zo voor een paar dagen. Zojuist m'n link voor Bitcoin cash omgewisseld, misschien dat dit volgende week nog wat wordt.

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
Nou, tijd voor BTC om de gashendel open te trekken en alle stoplosses onder de 6k te triggeren. Kan niet lang meer duren

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Even een positief berichtje:
Hoopgevend: tweede kwartaal gemiddeld bijna 66% winst voor bitcoin
Maart loopt bijna ten einde en dat betekent dat we het tweede kwartaal van 2020 in gaan. Uit data van analysebedrijf Skew blijkt dat het tweede kwartaal vaak het meest winstgevend is. Is dat deze keer ook het geval?
Bron: https://nieuws.btcdirect.eu/tweede-kwartaal-bitcoin-66/
:)

Verwijderd

Een normaal 2e kwartaal vergelijken met een crisissituatie zoals nu aan de orde is. In dat geval kan je nog beter appels met peren vergelijken, die hebben nog iets van elkaar weg.

• RaptorXS
Verwijderd schreef op woensdag 1 april 2020 @ 21:28:
[...]

Een normaal 2e kwartaal vergelijken met een crisissituatie zoals nu aan de orde is. In dat geval kan je nog beter appels met peren vergelijken, die hebben nog iets van elkaar weg.
En vergeet de Halving in dit 2e kwartaal niet: Reward-Drop ETA date: 13 May 2020 18:01:33 UTC
;)

• The_Goat
Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/UmTz854H/

Fib fanboys maken momenteel de beste trades denk ik

Edit: en als de komende 1h close onder de 6267 closed gaat denk ik het gaspedaal erop

[ Voor 28% gewijzigd door The_Goat op 01-04-2020 22:30 ]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
The_Goat schreef op woensdag 1 april 2020 @ 22:18:
[Afbeelding]

Fib fanboys maken momenteel de beste trades denk ik

Edit: en als de komende 1h close onder de 6267 closed gaat denk ik het gaspedaal erop
Binance high zojuist. 6334.27. Lekker hoor die Fib :)

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-11 13:56
Blond, sorry, maar ik kan deze niet duiden:
https://publish.twitter.c...914688802816&widget=Tweet

Uit "Satoshi's wallet" zijn 1 meloen BTC verhuisd naar Bitstamp?

[ Voor 17% gewijzigd door hansdegit op 01-04-2020 22:52 ]

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

• KoffieAnanas
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-12 23:34
Misschien moet je een dagje wachten... ;) :+

[ Voor 9% gewijzigd door KoffieAnanas op 01-04-2020 22:53 ]

• The_Goat
Altijd wel leuk dat je iets post, en 10 min. later dan je punt volledig ontkracht wordt door een flinke stoprun :)

• hansdegit
KoffieAnanas schreef op woensdag 1 april 2020 @ 22:53:
Misschien moet je een dagje wachten... ;) :+
Dat sowieso, want ik ben geen trader, maar ik mis een beetje context, geloof ik:
- Wie beheert die wallet van Satoshi?
- Heeft Craig Wright eindelijk de sleutels te pakken van de drives van Kleiman?

Interessant leesvoer (wellicht eerder gepost):
https://news.bitcoin.com/...-mastermind-paul-le-roux/

[ Voor 19% gewijzigd door hansdegit op 01-04-2020 23:00 ]

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
hansdegit schreef op woensdag 1 april 2020 @ 22:51:
Blond, sorry, maar ik kan deze niet duiden:
https://publish.twitter.c...914688802816&widget=Tweet

Uit "Satoshi's wallet" zijn 1 meloen BTC verhuisd naar Bitstamp?
Ja, op 1 april.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• PilatuS
  • Niet online
hansdegit schreef op woensdag 1 april 2020 @ 22:59:
[...]
- Wie beheert die wallet van Satoshi?
Die coins staan al sinds heel veel jaren niets te doen waarbij alle alarmbellen af gaan wanneer ze in beweging komen. Dat dit op 1 April zou gebeuren is niet onmogelijk en zou ook een zieke move zijn, maar ga er maar vanuit dat het een grap is. Sowieso zal de koers flink zakken mochten ze ooit gaan bewegen. Tot nu toe lijkt het er op dat ze mogelijk nooit meer in beweging komen omdat Satoshi misschien wel dood is.
- Heeft Craig Wright eindelijk de sleutels te pakken van de drives van Kleiman?
Craig Wright moet je niet serieus nemen, hij is Satoshi niet.
Interessant leesvoer (wellicht eerder gepost):
https://news.bitcoin.com/...-mastermind-paul-le-roux/
Al eerder gelezen en inderdaad interessant :)

Edit: Craig Wright heeft zelfs een bevel van de rechter gekregen om aan te tonen dat ie toegang had tot de Satoshi coins, guess what :P

[ Voor 6% gewijzigd door PilatuS op 01-04-2020 23:06 ]

• Tominatie
  • Niet online
Wow mooi dit :) had het eigenlijk al opgegeven. Nu hopelijk doorstoten..😍😍

• hansdegit
Sjee
Ses

Over niet scherp gesproken...Echt, ik ben totáál niet met 1 april bezig.

Ok, goeie grap.

• The_Goat
Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/Fosr4T7q/

kom maar door met die dump

• KoffieAnanas
Ik lees even wat berichten terug....

Aja.

We gaan dus omhoog. :+

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ik verwacht ook een dump, maar zit inmiddels weer all-in (kopen/verkopen met 250-350 Dollar verschil) en heb nu tegelijkertijd een short lopen. Klinkt wat vreemd, maar even hedgen om te kijken welke kant het op gaat, want als iedereen denkt dat er een daling aan komt zal er vast wel een stijging plaatsvinden en ik gok op dat laatste.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• The_Goat
KoffieAnanas schreef op woensdag 1 april 2020 @ 23:34:
[...]

Ik lees even wat berichten terug....

Aja.

We gaan dus omhoog. :+
?

• Tominatie
  • Niet online
Wow, we gaan echt best lekker. 7K soon?

• Tominatie
  • Niet online
Goud en Bitcoin to the moooooon. Letsgo

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:05
Pessimisten! Gelukkig is de koers gewoon positief. Genoeg rond de 6k geschommeld nu. The only way is up richting de halving.

In combinatie met ellende op financiële markten kan dat echt alle kanten opgaan. Alles liever dat die dode 5k/6k :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Tominatie
  • Niet online
@Richh BROEDER, we moeten die 6.6K ff breken met BTC daarna gaan we gewoon kneiter hard naar de 10K.

oh wacht nu ik dit typ zijn we boven 6.6k

MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON
LAMBOOOOOOOOOOOOOOO
WOEOHEOHOEHOEOHEOHEO

ok nu weer rekt.

• Tominatie
  • Niet online
Komop edje, breek die $135 nou is. Hoe moeilijk kan je het hebben met zo'n pis prijsje maat. Laatst was je nog bijna $300.

• Tominatie
  • Niet online
Haha, now we fucking talk baby!!!!!!!!! Wat een pompert op Bitcoin!

Edje ook $136 nu. Hutse fluts.

• RaptorXS
Meer dan 6 miljard Tether (USDT) in omloop, wat doet dit met Bitcoin?

Trekt USDT de markt omhoog?
Het is duidelijk dat er een verband is, maar het is moeilijk te zeggen of het een causaal verband is. Soms beweegt bitcoin eerst, dan is het weer USDT. Maar het is wel opvallend dat Tether Limited ineens 1,5 miljard USDT print. Nog nooit is er zoveel USDT op één dag bijgedrukt.

Volgt de bitcoin koers nu ook? Dan zou dat een gunstige timing zijn, over ongeveer anderhalve maand vindt de bitcoin block halving plaats. Het aantal nieuwe bitcoins in omloop halveert dan. Dat kan een positieve impact hebben op de koers.
Bron: https://nieuws.btcdirect.eu/usdt-6-miljard-bitcoin/?

ps, niet mijn mening maar puur voor de info. :)

[ Voor 3% gewijzigd door RaptorXS op 02-04-2020 01:39 ]

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Zo bedankt weer voor de negativiteit. Gelukkig had ik vannacht maar een klein beetje, paar procent, verkocht na al dat geklets. Helaas toch beïnvloed..

[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 02-04-2020 07:09 ]

Zero.

• KoffieAnanas
It wasn't me. *O*

Laat je niet gek maken door TA's van anderen. Een stijging zat er al aan te komen. Maar zoals al vaak gezegd, het is en blijft glazen bol werk. En een coronavirus kon ook niet voorzien worden.

[ Voor 88% gewijzigd door KoffieAnanas op 02-04-2020 08:16 ]

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-12 22:23

Bever!

3

Lol 1.5 miljard tethers, wat een scam

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Stop loss van de short gehit, daarna is Bitcoin nog mooi door gestegen, dus tevreden over het resultaat van vannacht. Bitcoin gaat nu proberen voor de derde keer 6800-7000 te doorbreken, lukt dat niet snel, dan wordt de 200 MA vast weer getest.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PSIC4XGpVmJKDBsUlTb5rfKFSnc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ll4JGcX5vQfgAsN47KQJQSQn.png?f=fotoalbum_large

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Lange termijn plan is klaar; afgelopen dagen rustig ingekocht in de dipjes op WAN, waardoor ik nu de gelukkig eigenaar ben van een kleine 300.000 Wan :). Waar ik wilde staan sta ik nu, eerst voorkeur was ICX, maar ja die ging net iets te vroeg helaas!

Nnu met dat Tether gedoe ben ik helemaal een stiertje.....
Liefste ging in nu in BTC weer maar ja ik zie geen buy orders van zoveel WAN, dus komende weken/Maanden ben ik de eigenaar van WAN en ga ik ze vasthouden.

[ Voor 5% gewijzigd door Thommie.nl op 02-04-2020 09:05 ]

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-12 09:32
Thommie.nl schreef op donderdag 2 april 2020 @ 09:04:
Lange termijn plan is klaar; afgelopen dagen rustig ingekocht in de dipjes op WAN, waardoor ik nu de gelukkig eigenaar ben van een kleine 300.000 Wan :). Waar ik wilde staan sta ik nu, eerst voorkeur was ICX, maar ja die ging net iets te vroeg helaas!

Liefste ging in nu in BTC weer maar ja ik zie geen buy orders van zoveel WAN, dus komende weken/Maanden ben ik de eigenaar van WAN en ga ik ze vasthouden.
Ik moet nog wel even... ik heb WAN al een jaar en gekocht toen ze 50 cent waren... :'(

• Thommie.nl
Soeski schreef op donderdag 2 april 2020 @ 09:10:
[...]

Ik moet nog wel even... ik heb WAN al een jaar en gekocht toen ze 50 cent waren... :'(
al die tijd vastgehouden en niet verkocht?

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-12 09:32
Thommie.nl schreef op donderdag 2 april 2020 @ 09:19:
[...]

al die tijd vastgehouden en niet verkocht?
Vorig jaar eind april op het hoogste punt gekocht. En ja, lekker laten staan... net als een boel anderen overigens, ik sta niet voor niks gemiddeld -60% :+

Verwijderd

Thommie.nl schreef op donderdag 2 april 2020 @ 09:04:

Succes wederom ouwe eindbaas. Dikke trade, hopelijk ook een hele dikke winst.

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-12 13:28
Man, man.. Tijd voor actie, when 10k? Dan kan ik terug naar fiat en voorlopig even aandelen sparen.

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12 10:11
Amens schreef op donderdag 2 april 2020 @ 12:00:
Man, man.. Tijd voor actie, when 10k? Dan kan ik terug naar fiat en voorlopig even aandelen sparen.
Ja, Shell heeft er zin in vandaag.

Waarom is er geen slowchat voor aandelen eigenlijk? Gedragen zich de laatste tijd zo volatiel dat het mijn interesse gewonnen heeft. En zo'n multinationals gaan iets minder snel naar -90% ROI zoals de meeste shitcoins, ook wel zo handig.

[ Voor 32% gewijzigd door croc op 02-04-2020 12:42 ]

• Tominatie
  • Niet online
Heb ff een funbagje van BCH gehaald, miss komt er nog een kleine hype run bij de halving. Maar het zal wel PRICED IN zijn.

Vraag mij af of de BCH halving voor problemen gaat zorgen bij miners die het netwerk veiligstellen? Doe maar niet

[ Voor 14% gewijzigd door .oisyn op 02-04-2020 21:10 ]

• ybos
Tominatie schreef op donderdag 2 april 2020 @ 13:59:
Heb ff een funbagje van BCH gehaald, miss komt er nog een kleine hype run bij de halving. Maar het zal wel PRICED IN zijn.

Vraag mij af of de BCH halving voor problemen gaat zorgen bij miners die het netwerk veiligstellen? Heeft Kain_Niak ban hier, gezien ik 'm niet kan taggen?
Denk dat voor BCH hetzelfde geldt als voor de BTC :? Volgens mij moet de prijs per stuk serieus omhoog omdat het minen anders geld kost?

• spietie
  • Laatst online: 25-11 09:06

Vraag mij af of de BCH halving voor problemen gaat zorgen bij miners die het netwerk veiligstellen? Heeft Kain_Niak ban hier, gezien ik 'm niet kan taggen?
Denk je dat ie mee gaat met de BTC Halving dan?

Ik weet nog dat BCH es op 1500 euro stond, man dat was wel erg mooi :)

SPiET

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-12 13:28
croc schreef op donderdag 2 april 2020 @ 12:37:
[...]

Ja, Shell heeft er zin in vandaag.

Waarom is er geen slowchat voor aandelen eigenlijk? Gedragen zich de laatste tijd zo volatiel dat het mijn interesse gewonnen heeft. En zo'n multinationals gaan iets minder snel naar -90% ROI zoals de meeste shitcoins, ook wel zo handig.
Ja, mijn pluk shell gaat lekker inderdaad!

• Tominatie
  • Niet online
spietie schreef op donderdag 2 april 2020 @ 14:09:
[...]

Denk je dat ie mee gaat met de BTC Halving dan?

Ik weet nog dat BCH es op 1500 euro stond, man dat was wel erg mooi :)
Denk dat BCH nog wel iets omhoog zou kunnen. Halving over 6 dagen en heeft nog niet zoveel gedaan. BCH kan echt hard gainen, die maakt echt bizarre runs af en toe. Een gokje op hoop van zege van mijn kant.

Lets mewn! :P

Zou het zelf jammer vinden als Kain om wat voor reden dan ook gebanned is. Vond 'm altijd wel een toevoeging hier, al zullen weinig deze mening met mij delen.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Tominatie schreef op donderdag 2 april 2020 @ 14:16:
[...]
Zou het zelf jammer vinden als Kain om wat voor reden dan ook gebanned is. Vond 'm altijd wel een toevoeging hier, al zullen weinig deze mening met mij delen.
Die zijn max op 1 hand te tellen ja.

Hij had al lang een permaban moeten krijgen.

• PilatuS
  • Niet online
Heeft Kain_Niak ban hier, gezien ik 'm niet kan taggen?
Ik denk het wel. Hij is nogal los gegaan op Tweakblogs en die zijn nu allemaal weg.

Edit:
[...]
Als je de blogs had gelezen zou je er misschien anders over denken.

[ Voor 41% gewijzigd door PilatuS op 02-04-2020 14:19 ]

• spietie
[...]

Denk dat BCH nog wel iets omhoog zou kunnen. Halving over 6 dagen en heeft nog niet zoveel gedaan. BCH kan echt hard gainen, die maakt echt bizarre runs af en toe. Een gokje op hoop van zege van mijn kant.

Heb meegedaan met je, stel me nou niet teleur he :p _/-\o_

SPiET

• Tominatie
  • Niet online
spietie schreef op donderdag 2 april 2020 @ 14:18:
[...]

Heb meegedaan met je, stel me nou niet teleur he :p _/-\o_
Haha, shit man :+

Hoop op dikke pumps de komende dagen voor ons beide. oOo

• spietie
Tominatie schreef op donderdag 2 april 2020 @ 14:26:
[...]

Haha, shit man :+

Hoop op dikke pumps de komende dagen voor ons beide. oOo
Haha yep, dan een lockdown feestje ... anee shit dat mag niet meer :(

Lockdown feestje thuis dan :o

[ Voor 5% gewijzigd door spietie op 02-04-2020 14:32 ]

SPiET

• RaptorXS
[...]

BCH en BSV halving dwingt miners naar Bitcoin.
en
“Wanneer Bitcoin Cash en Bitcoin SV hun blokbeloningen halveren, zou dit miners moeten dwingen om nog meer hash-kracht op Bitcoin te richten. Aangezien het nog ongeveer een maand langer een 12,5 native unit block-beloning zal hebben, in plaats van 6,25. Daarom moeten we moeilijkheid verhogingen verwachten voor Bitcoin, die de winstmarges voor alle miners verder zullen drukken.”
Bron: https://newsbit.nl/bch-en...ingt-miners-naar-bitcoin/
ps ter info :)

• Tominatie
  • Niet online
Super bullish als we die 6.8K nu echt gaan breken.

Dikke pumps maatjes. Heerlijk. 10K soon

• Nopheros
Tominatie schreef op donderdag 2 april 2020 @ 16:45:
Super bullish als we die 6.8K nu echt gaan breken.

Dikke pumps maatjes. Heerlijk. 10K soon
Is dit niet de 3de poging? Zou de Sell knop bij de hand houden :P

• Tominatie
  • Niet online
Nopheros schreef op donderdag 2 april 2020 @ 16:47:
[...]

Bitcoin onder de 10K is nep. Ik verkoop niet, hodlllllllllll oOo

41 dagen en dan de halving heujjj

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 08:28

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Slux schreef op donderdag 2 april 2020 @ 14:18:
[...]

Die zijn max op 1 hand te tellen ja.

Hij had al lang een permaban moeten krijgen.
Ga ik toch een lans breken voor de anders denkende.

Opzich luister ik graag naar anders denkende. de waarheid is dat verreweg de meeste mensen er niet tegen kunnen en gelijk gezinde opzoeken. opzich heel erg jammer, hoe meer je het met elkaar oneens ben, hoe meer je van elkaar kan leren.
Er komt echter een moment en dan realiseer je je dat zelfs Mathijs van Nieuwkerk of Britt Dekker als gespreksleider een verbetering zou zijn en dan zet je de stream maar uit.

• anoniem?
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 03-04-2020
Heeft Kain_Niak ban hier, gezien ik 'm niet kan taggen?
Je kan hem niet taggen op kain_naik omdat hij een naamswijziging heeft gehad. Probeer "ZeroPatient" eens als naam

[ Voor 3% gewijzigd door anoniem? op 02-04-2020 16:57 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Nopheros schreef op donderdag 2 april 2020 @ 16:47:
[...]

Het is maar hoe je het bekijkt natuurlijk, maar zoals ik heb aangegeven is dit naar mijn mening de derde poging in 3 weken, maar die kan natuurlijk ook slagen en dat is erg bullish.

Je kunt er ook een driehoek omheen tekenen en dat als bullish zien, of de Bitcoin koers kan natuurlijk gewoon geen rekening houden met TA :)

Dus ja, erg voorzichtig zijn, maar de koers kan prima verder stijgen. Ik heb stop losses ingesteld en verkoop nog niets *O*

Verwijderd

anoniem? schreef op donderdag 2 april 2020 @ 16:56:
[...]

Je kan hem niet taggen op kain_naik omdat hij een naamswijziging heeft gehad. Probeer "ZeroPatient" eens als naam
Oke.

Ik heb me een weekje wat afzijdig gehouden, maar ik zie nu teveel triggers om terug te keren.

-Bitcoin pump
-Tether FUD
-Kain_Niak naamswijziging gemeld door een anonieme tipgever met een account van 5 dagen een maand oud...

Dit is crypto, dit voelt als vanouds.

When moon?

• Tominatie
  • Niet online
@Verwijderd toch heeft ie wel gelijk. Zeropatient is idd Kain_Niak. Zieke rebrand.

Verwijderd

Tominatie schreef op donderdag 2 april 2020 @ 17:04:
@Verwijderd toch heeft ie wel gelijk. Zeropatient is idd Kain_Niak. Zieke rebrand.
Ja daarom juist. Vage shit, ik hou ervan.

Zoveel vragen nu... Maar tevens enorme resistance op die tag.

Fascinerend.

• Tominatie
  • Niet online
@Verwijderd het marktje is wel spannend nu broeder. Die 6.8K wil nog niet breken, gelukkig hebben we een geheim wapen achter de hand.

Tether..

BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Verwijderd

Tominatie schreef op donderdag 2 april 2020 @ 17:10:
@Verwijderd het marktje is wel spannend nu broeder. Die 6.8K wil nog niet breken, gelukkig hebben we een geheim wapen achter de hand.

Tether..

BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Ja inderdaad, leuke tijden weer even.

Ik zie de volgende dingen wel gebeuren:

- moon
- rekter

Sideways is ook nog een optie maar fuck die shit.

Ik hoop dat we eens even lekker doorknallen, sowieso met die Tether FUD en het momentum van Bitcoin met betrekking tot de halfinneying denk wel dat we de 7k gaan breken, en eigenlijk denk ik wel 10+k. Ik hoop dat Tether grotendeels leegvloeit Bitcoin in.

Mocht Tether echt klappen oid dan kan het 2 kanten op. Complete leegloop pump of markt rekt.

Mocht Kain_niaK terugkeren dan zie ik het sowieso erg somber in voor de hele slowchat.

Het nieuwe en grootste schrik van de Coronacrisis is er wat af, wereldje draait door, hoop druk op fiat systeem dus ik hoop toch een beetje op alternatief goud voor Bitcoin.

Maargoed we gaan het meemaken.

Diamond hands baby, diamond hands.

• Tominatie
  • Niet online
Trump had echt een geniale play vandaag:

Oil pumps +25%

:+

• Nopheros
Tominatie schreef op donderdag 2 april 2020 @ 17:25:

[Embed]

Oil pumps +25%

[Embed]

Wat een clown inderdaad .. _O-

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Nopheros schreef op donderdag 2 april 2020 @ 17:28:
[...]

Wat een clown inderdaad .. _O-
Als zelfs de president van de VS leugens fud gaat verspreiden dan weten we zeker dat we met zijn allen naar de kl#ten gaan. ;w

Oh.. Wacht even. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12 10:11
Tominatie schreef op donderdag 2 april 2020 @ 17:25:

[Embed]

Oil pumps +25%

[Embed]

Long & short gaan in dezelfde dag, vanuit zakelijk perspectief is POTUS zijn puur goud! En je krijgt er nog wat extralegale voordelen bij ook. Well played! _/-\o_

• Tominatie
  • Niet online
hey, bch boven de $230, op mijn grafiekje was dat weerstand. Mooizo. Kom maar door met mewn.

• KoffieAnanas
Trump kan het gewoon niet uitstaan dat China nu heel voordelig olie inslaat. De VS is zelfvoorzienend, dus heeft niet heel veel last van de lage olieprijs. Rusland en Saoudi Arabië wel. China importeert bijna alles, en vult alle voorraadtanks nokkie vol bij deze lage prijs.

• Nopheros
Crypts schreef op donderdag 2 april 2020 @ 17:32:
[...]

Als zelfs de president van de VS leugens fud gaat verspreiden dan weten we zeker dat we met zijn allen naar de kl#ten gaan. ;w

Oh.. Wacht even. :+
Ik heb shell rond 12,36 gekocht dus hij gaat z'n gang maar _O-

Olie rond de + 20%.

• Tominatie
  • Niet online
6.8k gebroken beste mensen, bears verliezen terrein. Maak je klaar voor die $7000 $10000.

Wowwww

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Tominatie Pas boven de 7.200 heb ik vertrouwen in een verdere stijging van Bitcoin. Dat wacht ik uiteraard niet af, ik geniet nu net zo hard mee, maar daaronder blijf ik sceptisch en hou ik grote rekening met een daling.

• Tominatie
  • Niet online
Taro schreef op donderdag 2 april 2020 @ 18:07:
@Tominatie Pas boven de 7.200 heb ik vertrouwen in een verdere stijging van Bitcoin. Dat wacht ik uiteraard niet af, ik geniet nu net zo hard mee, maar daaronder blijf ik sceptisch en hou ik grote rekening met een daling.
Zekers man, we zitten nu in weerstandsgebied ($6800-7000) waar we al een paar keer zijn afgeketst. Kan zo nog een keer gebeuren.

• KoffieAnanas
Bitcoin stijgt wel door naar mijn mening. Wellicht kost dat nog wel even wat tijd en ketsen we af op 7k, maar ik zie een verdere stijging wel voor me de komende weken.

• Tominatie
  • Niet online
Lekker man die BCH, heb een deel verkocht tussen de $236-237.50 voor een evt dip, derest gewoon hodl.

Bitcoin doorstoten makkertje.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Tominatie Ik heb er ook een aantal, maar laat ze lekker staan. Net als NANO en ICX, die gaan net zo lekker of zelfs nog beter :) Bitcoin zelf gaat overigens beter dan BCH...

Wat mij betreft mag Bitvavo overigens de tijd tot je automatisch wordt uitgelogd met een factor x10 verlengen, wat irritant zeg... Heb ze al een keer benaderd, er zou een ontwikkelaar naar kijken, maar ze vonden het blijkbaar niet belangrijk genoeg. Helemaal met 2FA is het iedere keer een irritante handeling. Of ben ik de enige?

[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 02-04-2020 18:21 ]

• Tominatie
  • Niet online
Taro schreef op donderdag 2 april 2020 @ 18:18:
@Tominatie Ik heb er ook een aantal, maar laat ze lekker staan. Net als NANO en ICX, die gaan net zo lekker of zelfs nog beter :)

Wat mij betreft mag Bitvavo overigens de tijd tot je automatisch wordt uitgelogd met een factor x10 verlengen, wat irritant zeg... Heb ze al een keer benaderd, er zou een ontwikkelaar naar kijken, maar ze vonden het blijkbaar niet belangrijk genoeg. Helemaal met 2FA is het iedere keer een irritante handeling. Of ben ik de enige?
Ik heb er kneiter veel, had gister na de pump ETH verkocht namelijk. Zit momenteel all in, met o.a. een x5 long geopend op $223 dus daar een deel van verkocht net. Daarnaast gewoon heel veel gekocht op $226.

Puur vanwege die halving over 6 dagen denk dat dat nog wel voor veel actie zorgt. Denk opzich wel dat die 'ie zomaar naar $300 kan vliegen ofzo, zeker als BTC goed blijft meedoen.

Rond $250 staat mijn volgende TP. Heb nu tenminste ook weer wat achter de hand voor een dip, dat vind ik altijd wel fijn.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
twain4me schreef op donderdag 2 april 2020 @ 16:54:
[...]

Ga ik toch een lans breken voor de anders denkende.

Opzich luister ik graag naar anders denkende. de waarheid is dat verreweg de meeste mensen er niet tegen kunnen en gelijk gezinde opzoeken. opzich heel erg jammer, hoe meer je het met elkaar oneens ben, hoe meer je van elkaar kan leren.
Er komt echter een moment en dan realiseer je je dat zelfs Mathijs van Nieuwkerk of Britt Dekker als gespreksleider een verbetering zou zijn en dan zet je de stream maar uit.
Precies net wat ik zeg max op 1 hand te tellen :P
En daar zit nou ook het punt er kwam meestal geen waarheid uit hem ;)

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Bever! schreef op donderdag 2 april 2020 @ 08:24:
Lol 1.5 miljard tethers, wat een scam
Heerlijk toch, gewoon bij printen om het allemaal een beetje in de lucht te houden want anders crasht 't.
Just like the real world.

XRP = trash

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Kom er net achter dat mijn 10x Bitcoin short nog loopt... -75%. Nou ja, heb hem net maar verdubbeld om de liquidatieprijs (Nu: 7295) te verhogen. Ik ga hem nu echt niet sluiten. Het bedrag waarmee ik all-in zit is vele malen hoger dan de waarde van de short, dus met iedere dollar stijging verdien ik meer dan ik verlies.

• Nopheros
Taro schreef op donderdag 2 april 2020 @ 18:29:
Kom er net achter dat mijn 10x Bitcoin short nog loopt... -75%. Nou ja, heb hem net maar verdubbeld om de liquidatieprijs (Nu: 7295) te verhogen. Ik ga hem nu echt niet sluiten. Het bedrag waarmee ik all-in zit is vele malen hoger dan de waarde van de short, dus met iedere dollar stijging verdien ik meer dan ik verlies.
Ouch.. in iedergeval winst als we verder stijgen 8)

Heb m'n positie iets vergroot voor het geval we toch doorbreken, echter nog niet eens 40% van het totaal.

• ybos
Taro schreef op donderdag 2 april 2020 @ 18:29:
Goed dat je t even meldt. Lijkt hier soms wel facebook, alleen maar halleluja :-P

• ybos
Heuglijk moment: nog slechts 10% in de min tov van mijn totale inleg 8-)

• Thommie.nl
Dagen lang hangen we rond de 6100, niemand wil echt kopen en nu vallen ze over elkaar heen om te kopen.... Yeah right. Tether Mania.

M00n

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ik verkoop 50%, de stijgende lijn vlakt af.

• Thommie.nl
Taro schreef op donderdag 2 april 2020 @ 18:48:
Ik verkoop 50%, de stijgende lijn vlakt af.
koop je straks weer in op 7200?? :P

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Thommie.nl schreef op donderdag 2 april 2020 @ 18:50:
[...]

koop je straks weer in op 7200?? :P
Grote kans en ik hoop het! Daarom ook niet 100% verkocht :)

• Thommie.nl
werden daar nou net 6000 btc zo opgegeten alsof het niets was?
WTF

[ Voor 3% gewijzigd door Thommie.nl op 02-04-2020 19:02 ]

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-12 14:05
Woohoo we zitten weer in de 7000-ers :)

• Thommie.nl
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

• Specy
Ho nou! Inderdaad MOOOOOOONNNNN!!!!

• ybos
Thommie.nl schreef op donderdag 2 april 2020 @ 19:02:
werden daar nou net 6000 btc zo opgegeten alsof het niets was?
WTF
Kan ook best dat een bot zijn verkooporder weer intrekt ;)

Maar gaat lekker zo! Ik zit all-in in LTC, gaat ook ineens erg hard!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Waar zijn de bears?

Zero.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Pas juichen als we enige tijd boven de 7200 blijven he... Iedere keer in deze range is het hosanna, daarna is het weer huilen...

Nog 25% verkocht, laat 25% staan, short vergroot. Ja, ik besef mij dat de koers straks nog een stuk hoger kan staan, maar ik ben wel open over de trades die ik maak :)

[ Voor 40% gewijzigd door Taro op 02-04-2020 19:08 ]

• Thommie.nl
Taro schreef op donderdag 2 april 2020 @ 19:07:
Pas juichen als we enige tijd boven de 7200 blijven he... Iedere keer in deze range is het hosanna, daarna is het weer huilen...
toen hadden de bulls geen 1,5 miljard bij gedrukt als back up....

• Specy
We zitten nu wel op het hoogste punt sinds De Dag Van De Verschikkelijke Drop.

• RaptorXS
Rustaag !!! 8) En zoals gewoonlijk geen handel hier.Daghandel is mijn dingetje niet. ;)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Even ingezoomd, nu gaat het erom spannen. Resterende 25% ook verkocht, helemaal in fiat. Hopelijk niet de fuckup van de eeuw :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2zXIYPPfIWn4FLilK3euBDpmFiQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zwAqocDcbhVM1vyxv1M1qbdY.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 16% gewijzigd door Taro op 02-04-2020 19:11 ]

• Tominatie
  • Niet online
Kom terug van de supermarkt

MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON

• Specy
Tominatie schreef op donderdag 2 april 2020 @ 19:13:
Kom terug van de supermarkt

MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON
Dat kan tegenwoordig heel lang duren dus je kunt zomaar een halve dag zijn weggeweest :)

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-12 16:53

ScreamGT

joejoe

Waar is @A87

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

Verwijderd

Taro schreef op donderdag 2 april 2020 @ 18:18:
@Tominatie Ik heb er ook een aantal, maar laat ze lekker staan. Net als NANO en ICX, die gaan net zo lekker of zelfs nog beter :) Bitcoin zelf gaat overigens beter dan BCH...

Heb ik ook altijd op mijn mobiel. Rete irritant.
Pagina: 1 ... 94 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!