Zero.
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Ingezoomd:
/f/image/uSRK70wMevTpoFJCvAWj7qu3.png?f=fotoalbum_large)
Uitgezoomd:
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
FF 50 euro naar Jensen!
[ Voor 35% gewijzigd door A87 op 11-04-2020 22:42 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Ik vermoed dat BTC richting de 6682 gaat en daar gaat bouncen vanaf 2-6 april zijn daar een hele hoop wicks, dus wel aardige support.Taro schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 23:17:
Deze keer geen short, maar een long geopend. Blijft vrij vlak onder de 6800 hangen, dus vermoed dat de 7-7.2k nog wel wordt aangetikt.
Moet eerlijk gezegd bekennen dat het mij wel bevalt zo.Verwijderd schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 23:06:
Dat binnen zitten begint zijn tol te eisen.
Qua werk kan ik nog prima door met een aantal projecten, waarbij de druk nu aanzienlijk minder is en het daardoor relaxed werken is. Soms op kantoor, soms thuis. Af en toe noodzakelijk dagje oppassen op de kleine, wat ik ook relaxter ervaar nu. Net of ’t allemaal wat minder boeit ofzo.
Rustiger op de weg, veel minder ‘verplichte’ sociale dingetjes als verjaardagen en andere feessies, meer tijd voor verbouwing van ons boerderijtje (vandaag hele dag buiten aan’t klussen geweest), nu lekker ff crypto-en, heb af en toe tijd om weer es te gamen (Doom Eternal (op Ultra Violence
Ik vermaak me prima, heb verder gelukkig ook geen problemen thuis of in kennissenkring ofzo.
Klopklopklop, ff afkloppen.
Best sterk narrowing patroon in de RSI op de 15m Okcoinchart (rest is volgekliederd). Gevoel zegt dat er wel es wat prijsactie kan komen. Maar misschien zegt 't niets.
@Taro Ik zit ook (weer) long. (Laatste keer stoploss geraakt, hopelijk deze keer wel goed
- Taro
- Niet online
Short the bounce of holden...
[ Voor 27% gewijzigd door Taro op 11-04-2020 23:47 ]
Verwijderd
Dat is er voorlopig niet.toilet_paper schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 23:46:
Waar blijft dat volume nou...
- Taro
- Niet online
I did't say that. Nope. Wasn't me.
Wellicht kijk ik er anders tegenaan aangezien ik niet meer in Nederland woon.Nopheros schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 18:30:
[...]
Jij maakt het wel spannend, virussen waren altijd al een gevaar dat is nu niet opeens erger geworden. Als dit virus uit NL verdwenen is gaan we gewoon weer door.
We hebben hier een totale lockdown en even naar de supermarkt bijv. krijg je eerst een thermometer op je voorhoofd, vervolgens handen desinfecteren en dan verplicht handschoenen aan. Voor je überhaubt naar buiten mag moet je eerst per sms toestemming vragen, 1 keer per dag en alleen met goede reden. Nee ik zie dat niet heel snel weer normaal worden. Er komen alleen maar meer maatregelen bij helaas...
Qua crypto gebeurt hier niet zoveel en leeft het ook niet echt lijkt het. De enige ontwikkelaars en handelaren die ik heb leren kennen zijn net als ik buitenlanders.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Dan zit je er misschien ook wel wat anders in ja. Het meest ingrijpende wat ik moet doen door corona, eerst een winkelwagentje pakken omdat ik 1 stokbrood wil kopen.Crypts schreef op zondag 12 april 2020 @ 10:56:
[...]
Wellicht kijk ik er anders tegenaan aangezien ik niet meer in Nederland woon.![]()
We hebben hier een totale lockdown en even naar de supermarkt bijv. krijg je eerst een thermometer op je voorhoofd, vervolgens handen desinfecteren en dan verplicht handschoenen aan. Voor je überhaubt naar buiten mag moet je eerst per sms toestemming vragen, 1 keer per dag en alleen met goede reden. Nee ik zie dat niet heel snel weer normaal worden. Er komen alleen maar meer maatregelen bij helaas...![]()
Qua crypto gebeurt hier niet zoveel en leeft het ook niet echt lijkt het. De enige ontwikkelaars en handelaren die ik heb leren kennen zijn net als ik buitenlanders.De mensen hier interesseert het gewoon niet en sowieso leven ze meer bij de dag dan 'wij' gewend zijn. Het enige tastbare wat ik heb gezien is een reclamebord langs de snelweg van een coin die al even dood is.
Verwijderd
Zo moest ik laatst een winkelwagentje pakken om een pakje sigaretten te mogen kopen.Nopheros schreef op zondag 12 april 2020 @ 10:59:
[...]
Dan zit je er misschien ook wel wat anders in ja. Het meest ingrijpende wat ik moet doen door corona, eerst een winkelwagentje pakken omdat ik 1 stokbrood wil kopen.
Ik kwam er nie onderuit door te zeggen: 'Dat lijkt me niet nodig, het is geen zware shag.'
Maargoed, prima hoor. Die mensen doen ook maar hun werk, ga er niet moeilijk over doen.
Mijn stiefdochter werkt bij de Appie en daar hebben ze al meerdere mensen de winkel uit gegooid die weigerde een winkelwagentje te pakken.
Je hebt nu eenmaal van die knakkers die overal een strijd van willen maken.
Ik verwacht er vandaag niet al te veel van ivm pasen, zal wel een beetje voortkabbelenwdbtje schreef op zondag 12 april 2020 @ 10:28:
[Afbeelding]Tot zover houdt deze descending triangle stand, de pump van gisterenavond was niet sterk genoeg om deze te doorbreken. Nieuwe poging vandaag of zoeken we weer de bodem van deze triangle op?
Zomaar een ongevraagde suggestie: één van de hoofd doodsoorzaken zijn in Italië en ook in Spanje dat relatief veel mensen roken en daarnaast te dik zijn. Misschien is dit een mooie aanleiding om te stoppen met roken.. want roken helpt je absoluut niet met dit corona virus.Verwijderd schreef op zondag 12 april 2020 @ 12:20:
[...]
Zo moest ik laatst een winkelwagentje pakken om een pakje sigaretten te mogen kopen.
Ik kwam er nie onderuit door te zeggen: 'Dat lijkt me niet nodig, het is geen zware shag.'
Maargoed, prima hoor. Die mensen doen ook maar hun werk, ga er niet moeilijk over doen.
Mijn stiefdochter werkt bij de Appie en daar hebben ze al meerdere mensen de winkel uit gegooid die weigerde een winkelwagentje te pakken.
Je hebt nu eenmaal van die knakkers die overal een strijd van willen maken.
Verwijderd
Het is sowieso nergens goed voor, dus goed punt.Sahara schreef op zondag 12 april 2020 @ 12:28:
[...]
Zomaar een ongevraagde suggestie: één van de hoofd doodsoorzaken zijn in Italië en ook in Spanje dat relatief veel mensen roken en daarnaast te dik zijn. Misschien is dit een mooie aanleiding om te stoppen met roken.. want roken helpt je absoluut niet met dit corona virus.
Ik ben echt zwaar verslaafd aan die rotzooi...
Winkelwagentjes heb je hier dan weer niet zoveel, wel moet je een rugzak bij de ingang achterlaten, gewone tas mag dan weer wel. Ook hebben alle winkels (nou ja alle, alleen supermarkten, bloemenwinkelsNopheros schreef op zondag 12 april 2020 @ 10:59:
[...]
Dan zit je er misschien ook wel wat anders in ja. Het meest ingrijpende wat ik moet doen door corona, eerst een winkelwagentje pakken omdat ik 1 stokbrood wil kopen.
Iedereen probeert een beetje creatief te zijn, komende week proefrit met een motor maken (mag eigenlijk ook niet
In de hoofdstraat zit wel een inloop 'restaurant' achtig iets dat met name ijs verkoopt maar daar posten permanent 2 agenten en die controleren ieders telefoon op de vereiste goedkeuring en legitimatie dus dan moet je wel heel erg verlegen om ijs zitten. Bovenop al deze maatregelen is er ook een avondklok ingesteld, na 21 uur mag je sowieso niet meer naar buiten tenzij voor werk of mensen met honden.
Nee het leven hier is er niet leuker op geworden maar toch mag ik niet klagen, het weer is geweldig en ik heb mijn eigen manieren gevonden om toch zoveel mogelijk buiten te zijn en de gedachten iets te verzetten. Voor het motorrijden heb ik ook een mooi excuus gevonden (reizen voor 'werk') maar het blijft allemaal wel een beetje behelpen en het vervelendste is dat er geen zicht is op beter, enkel meer maatregelen.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Hopelijk vandaag nog ff door de 6900.
[EDIT]
And there she goes..
[ Voor 8% gewijzigd door Nopheros op 12-04-2020 14:31 ]
Die lijntjes zeggen nooit ietswdbtje schreef op zondag 12 april 2020 @ 10:28:
[Afbeelding]Tot zover houdt deze descending triangle stand, de pump van gisterenavond was niet sterk genoeg om deze te doorbreken. Nieuwe poging vandaag of zoeken we weer de bodem van deze triangle op?
Aantal infecties daalt, maar dan wel alleen als gevolg van de zeer strenge maatregelen die de economische motor nog net niet stil hebben laten vallen. Versoepelen we die maatregelen, zal het aantal infecties waarschijnlijk stijgen. Versoepelen we niet, blijft de economische motor stilstaan. Versoepelen we mondjesmaat, dan blijft de motor haperen. Ik zie daarom elk herstel op de beurs als een korte maar onhoudbare opleving op dit moment.Nopheros schreef op zondag 12 april 2020 @ 14:06:
Aantal nieuwe infecties daalt in de EU landen die als eerst aan de beurt waren. Overeenkomst om minder olie te produceren zit in de laatste fase. Ik zie beurzen dinsdag dan ook wel hoger staan en crypto zal vast weer volgen.
Hopelijk vandaag nog ff door de 6900.
[EDIT]
And there she goes..
Naar mijn mening zijn er toch redelijk wat bots/traders die met deze lijntjes rekening houden, maar dat is natuurlijk mijn eigen gevoel. TA werkt uiteindelijk ook maar omdat mensen er in geloven en rekening mee zijn gaan houden. Iedereen trade op een manier die het beste bij hem/haar past
[ Voor 11% gewijzigd door wdbtje op 12-04-2020 15:09 ]
Klinkt misschien gek maar gewoon 's morgens een half pakje achter elkaar oproken en dan niet meer kopen.Verwijderd schreef op zondag 12 april 2020 @ 12:37:
[...]
Het is sowieso nergens goed voor, dus goed punt.
Ik ben echt zwaar verslaafd aan die rotzooi...
Mijd plaatsen waar gerookt wordt en stop tijdelijk met drinken of andere dingen die roken stimuleren.
In deze tijd is dat goed te doen
XRP = trash
"On March 13, BitMex held 306,814 Bitcoins (BTC), by April 9, this number had dropped to 222,025 — this represents a 38% decrease in Bitcoin holdings."
"Losing almost 40% of its Bitcoin deposits in less than a month may indicate a serious blow to the once dominant derivatives exchange."
Hopelijk is het inderdaad waar en verdwijnt BitMEX snel van het toneel, samen met hun vage System Overload meldingen.
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar het is natuurlijk niet meer dan logisch dat er veel mensen zijn uitgestapt en dat exchanges daardoor minder BTC in eigendom hebben.Sahara schreef op zondag 12 april 2020 @ 16:44:
https://cointelegraph.com...oins-since-black-thursday
"On March 13, BitMex held 306,814 Bitcoins (BTC), by April 9, this number had dropped to 222,025 — this represents a 38% decrease in Bitcoin holdings."
"Losing almost 40% of its Bitcoin deposits in less than a month may indicate a serious blow to the once dominant derivatives exchange."
Hopelijk is het inderdaad waar en verdwijnt BitMEX snel van het toneel, samen met hun vage System Overload meldingen.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ja en nee, de ene mens is verslavinsgevoeliger dan de ander en dit kan gedurende je leven ook nog eens veranderen afhankelijk van levensfase en omstandigheden. Ik ben zelf redelijk verslaviingsgevoelig en heb jarenlang als een pruttelende diesel gerookt tot ik een jaar of 10 geleden met heel veel moeite mee gestopt ben. Vervolgens ging mijn toenmalige vrouw studeren en weer roken en heb het een half jaar volgehouden om een pakje per dag in het weekend weg te paffen want terras, biertje etc. maar vervolgens toch weer teruggevallen. Daarna gerookt tot een jaar geleden oid, was er ineens helemaal klaar mee en zonder enige moeite mee gestopt.Mr_Ripple schreef op zondag 12 april 2020 @ 15:46:
[...]
Klinkt misschien gek maar gewoon 's morgens een half pakje achter elkaar oproken en dan niet meer kopen.
Mijd plaatsen waar gerookt wordt en stop tijdelijk met drinken of andere dingen die roken stimuleren.
In deze tijd is dat goed te doen
Nu rook ik alleen op vakanties en stop ermee op de terugweg of in dit geval omdat mijn vriendin niet rookt dus op het vliegveld laatste uitgedrukt en ondanks dat je ze hier ook nog eens los bij elke kiosk kan kopen wel het idee gehad maar nah.
Zodra ik weer (alleen) onderweg ben is niet het eerste wat ik doe een pakje kopen maar zeker wel het tweede.
[ Voor 15% gewijzigd door Pelox op 12-04-2020 18:10 ]
Zero.
Dan heb jij ook die nieuwe 2.0 versie want die van mij zegt precies hetzelfde.Pelox schreef op zondag 12 april 2020 @ 18:10:
Glazenbol zegt: "over 3 dagen 7500 dan wellicht een dipje, daarna moon."
Gelukkig nu wel alle koop orders erdoor met BTC, LTC, Dash en XMR
Gisteren ontvangen! Ik heb die met led verlichting rondom en chroom accenten.Slux schreef op zondag 12 april 2020 @ 18:14:
[...]
Dan heb jij ook die nieuwe 2.0 versie want die van mij zegt precies hetzelfde.
Gelukkig nu wel alle koop orders erdoor met BTC, LTC, Dash en XMR
Zero.
Verwijderd
Hij zegt steeds Lambo, Lambo!!
Maar Rambo komt vanavond of deze week helemaal niet op tv!!?
Ik niet.. gisteren 2x gekeken en nu net voor de eerste keer vandaag.The_Goat schreef op zondag 12 april 2020 @ 19:05:
Irritant die 24/7 markt, nooit eens rust, zit je toch wrs weer de hele avond naar btc te staren
Zero.
Je bent er dus alles behálve klaar meeCrypts schreef op zondag 12 april 2020 @ 17:37:
[...]
.... Daarna gerookt tot een jaar geleden oid, was er ineens helemaal klaar mee en zonder enige moeite mee gestopt.![]()
Nu rook ik alleen op vakanties en stop ermee op de terugweg of in dit geval omdat mijn vriendin niet rookt dus op het vliegveld laatste uitgedrukt en ondanks dat je ze hier ook nog eens los bij elke kiosk kan kopen wel het idee gehad maar nah.![]()
Zodra ik weer (alleen) onderweg ben is niet het eerste wat ik doe een pakje kopen maar zeker wel het tweede.
Dus omdat mensen uitstappen verhuist er meer naar eigen wallets?Richh schreef op zondag 12 april 2020 @ 17:24:
[...]
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar het is natuurlijk niet meer dan logisch dat er veel mensen zijn uitgestapt en dat exchanges daardoor minder BTC in eigendom hebben.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
- Taro
- Niet online
Niet per se eigen wallets, wel andere locaties, zoals bijv. exchanges of brokers ivm -> fiat en dus niet langer op BitMEX. Ik zeg niet dat dat zo is, maar zou wel een mogelijke optie kunnen zijn..oisyn schreef op zondag 12 april 2020 @ 19:33:
[...]
Dus omdat mensen uitstappen verhuist er meer naar eigen wallets?
[ Voor 63% gewijzigd door Taro op 12-04-2020 19:39 ]
Zit er voor 50% in. Up we goTaro schreef op zondag 12 april 2020 @ 19:37:
Zoals verwacht is Bitcoin tot +-7200 gekomen, maar nu... 200 MA retest of >8000? Ik geef het een 50/50 kans.
[...]
Niet per se eigen wallets, wel andere locaties, zoals bijv. exchanges of brokers ivm -> fiat en dus niet langer op BitMEX. Ik zeg niet dat dat zo is, maar zou wel een mogelijke optie kunnen zijn.
@Verwijderd Stoppen met roken is de beste keuze geweest in mijn leven. Het is niet eenvoudig, je moet eraan toe zijn en ergens steun aan vinden of motivatie uit halen. Stoppen met roken is moeilijk voor 1 persoon, vroeg dood gaan is nog veel moeilijker en niet allen voor jezelf. Naast de gezondheidsvoordelen scheelt het ook een hoop stress: kan ik ergens wel roken, wanneer kan dat dan, heb ik genoeg peuken bij me enz enz.
De tijd leert of het tij keert
Kan 'm ook niet vinden.. het duurt altijd even voordat Tradingview die toevoegd, in het begin kon je ook die regular BTCUSD Bybit pair niet op Tradingview.com vinden.The_Goat schreef op zondag 12 april 2020 @ 22:35:
Misschien een beetje domme vraag, maar klopt het dat ik die BTCUSDT ticker van bybit nergens kan vinden op tradingview? Ik bedoel die nieuwe usdtperp versie
Kan op zich wel vrolijk worden van het gegeven dat je kan switchen tussen BTC en USDT als collateral. Daarnaast (nog niet zelf geprobeerd) schijn je meerdere losse posities te kunnen openen, dat zou wel echt ideaal zijn.
Of weekend noise? Paar stoplosses gehit omlaag, vervolgens weer op de weg omhoog een dag later, verder niet veel aan de hand en weinig volume
- Taro
- Niet online
edit link youtube verwijdert
[ Voor 75% gewijzigd door raceneus968 op 13-04-2020 00:41 ]
Olie en de dow futures dus omlaag, bij opening.Oil & Stocks Crash Into Red After Big Opening 'OPEC+ Deal' Gains Evaporate
Bron: https://www.zerohedge.com...l-stocks-pump-n-dump-open
Dat was ook wel redelijk te verwachten toch? Dow morgen wel open?RaptorXS schreef op maandag 13 april 2020 @ 00:27:
[...]
Olie en de dow futures dus omlaag, bij opening.
Bron: https://www.zerohedge.com...l-stocks-pump-n-dump-open
Kennelijk in meer landen dan ik dacht. Ik ben teveel in Azië geweest. Daar leeft het christendom minder.
[ Voor 32% gewijzigd door KoffieAnanas op 13-04-2020 00:36 ]
Zo te lezen, zekers:The_Goat schreef op maandag 13 april 2020 @ 00:30:
[...]
Dat was ook wel redelijk te verwachten toch? Dow morgen wel open?
Gelukkig hebben we 12 kilo aan paaseitjes.. dan eten we dat wel de komende dagen.
Zero.
Echter staat de koers te hoog om weer bij te kopen. Kan hier weinig mee..
[ Voor 27% gewijzigd door Nopheros op 13-04-2020 10:54 ]
5keksTaro schreef op maandag 13 april 2020 @ 00:23:
benieuwd waar de Bitcoin koers morgenochtend staat. Vermoed dat er nu wel een richting wordt bepaald.
Zo denken wel meer mensen er over, handelsvolume droogt nog verder op en we slaan weer lekker een flatlinerNopheros schreef op maandag 13 april 2020 @ 10:54:
Echter staat de koers te hoog om weer bij te kopen. Kan hier weinig mee..
VIP dagje weer
En zeker geen anderhalve meter afstand!! LMAO
[ Voor 37% gewijzigd door A87 op 13-04-2020 18:18 ]
Verwijderd
Sir, this is a crypto forum...A87 schreef op maandag 13 april 2020 @ 18:13:
Ik was in het bos even paar kleine plantjes meenemen, lol...... komen er een paar van die kerels allemaal foto's nemen, meelopen en dreigen met politie enso LOL.. ik zei bemoei je lekker met je eigen zaken..![]()
VIP dagje weer
En zeker geen anderhalve meter afstand!! LMAO. Gaat plitie me nu opzoeken en krijg ik dan een boete van 30 euro ofso whahahah
Waar ga je kopen (voor de lange termijn, niet om 1 of 2 procentjes te pakken), en heb je nu al orders klaarstaan, of wachten op tekenen van herstel?
Heb zelf Bcash op 219 gekocht en op 270 verkocht. Nu weer gekocht op 222 om hopelijk tussen de 260-280 weer te verkopen.The_Goat schreef op maandag 13 april 2020 @ 19:28:
Laten we er voor het gemak eens vanuit gaan dat BTC omlaag gaat:
Waar ga je kopen (voor de lange termijn, niet om 1 of 2 procentjes te pakken), en heb je nu al orders klaarstaan, of wachten op tekenen van herstel?
Daarnaast nog 50% cash voor wanneer we naar beneden gaan. Niet genoeg vertrouwen om all-in te gaan op moment..
1215The_Goat schreef op maandag 13 april 2020 @ 19:28:
Laten we er voor het gemak eens vanuit gaan dat BTC omlaag gaat:
Eerst the mega dump
https://static.nieuwsblad...axheight=460&maxwidth=638
[ Voor 37% gewijzigd door A87 op 13-04-2020 19:37 ]
Wanneer instappen weet ik nog niet... Eerst zien of we omlaag gaan en dan geladderd inkopen denk ik.
zou dat echt zo zijn ?
Goud bewijst zich wel. echter BTC tot nu toe nog niet....
[ Voor 21% gewijzigd door sourcecode op 13-04-2020 19:58 ]
Prepare for the next ATH
- Taro
- Niet online
Ja, en vergeet uiteraard Bakkt (of is dat al gestart en heeft het niet geholpen?), store of value, de Bitcoin halving en het S2F-model niet. Over een paar maanden kunnen we ook weer lekker klagen dat dat allemaal niet tot een Bitcoin stijging heeft geleidsourcecode schreef op maandag 13 april 2020 @ 19:56:
Waarom denk iedereen Moon? Het grote geld van zogenoemde instructionele beleggers?
zou dat echt zo zijn ?
Van minder dan 4k een paar weken geleden naar 7k +. Grotere bewegingen dan goud?sourcecode schreef op maandag 13 april 2020 @ 19:56:
Waarom denk iedereen Moon? Het grote geld van zogenoemde instructionele beleggers?
zou dat echt zo zijn ?
Goud bewijst zich wel. echter BTC tot nu toe nog niet....
Ja maar deze UP komt echt niet door henk en ingrid........Nopheros schreef op maandag 13 april 2020 @ 20:13:
[...]
Van minder dan 4k een paar weken geleden naar 7k +. Grotere bewegingen dan goud?
Prepare for the next ATH
Door Tethersourcecode schreef op maandag 13 april 2020 @ 20:14:
[...]
Ja maar deze UP komt echt niet door henk en ingrid........
- Taro
- Niet online
Interesting data about @J0E007 and other @bitfinex whales: since leaderboard creation in September 2019 Joe realized +61 mln $ and all other bitfinex traders realized together -25 mln $ losses.
— Python Trade (@python_trade) 13 april 2020
If other people don't know what they are doing it's not my problem.
— Joe007 doesn't care about your sentiment💀 (@J0E007) 13 april 2020
En qua BTC koers, als je niet al in een positie zit, lijken de rode en groene balk me wel decent short/long entry's, althans, dat is waar ik momenteel naar kijk
[ Voor 5% gewijzigd door The_Goat op 13-04-2020 21:56 ]
Zelfs al zou 8k gehaald worden door een FOMO halving run, dan is dat toch niet echt helemaal geworden waar iedereen een of twee jaar lang op gehoopt heeftTominatie schreef op maandag 13 april 2020 @ 22:31:
tis gewoon sideways&accumulatie en dan opeens BOEM $8k op je beeldscherm. 29 dagen voor de halving!! scoor nog ff cheap bitcoins lieve mensen, eind 2020 nieuw ATH. hodl
Klopt man. Had zelf ook niet verwacht dat we zo vlakbij de halving nog steeds op die verdomde $6xxx price range zouden zitten. Maar nog genoeg tijd om in 2020 een nieuw ATH neer te zetten.The_Goat schreef op maandag 13 april 2020 @ 23:02:
[...]
Zelfs al zou 8k gehaald worden door een FOMO halving run, dan is dat toch niet echt helemaal geworden waar iedereen een of twee jaar lang op gehoopt heeft
Grootste stijging komt altijd in de 1.5 jaar na de halving. Ik heb alle tijd, tenminste dat hoop ik.The_Goat schreef op maandag 13 april 2020 @ 23:02:
[...]
Zelfs al zou 8k gehaald worden door een FOMO halving run, dan is dat toch niet echt helemaal geworden waar iedereen een of twee jaar lang op gehoopt heeft
Zero.
Om precieser te zijn, 2e helft 2021KoffieAnanas schreef op maandag 13 april 2020 @ 23:51:
Ik hou er al heel lang rekening mee dat de volgende bitcoin piek in 2021 gaat vallen. Daar is voor mij niet zoveel aan veranderd. Sterker nog, het koersverloop is volgens verwachting. De coronacrisis zorgt voor dipje nu, en wellicht voor een iets latere piek, maar het blijft gerommel in de marge. Het dipje waar we nu inzitten valt voor mij in het niet bij de piek die we gaan bereiken.
- Taro
- Niet online
Dat is echt ideaal, ipv je order te sluiten op punt x kan je dus de trigger op x zetten en daarna nog meegenieten van extra voordeel zonder al te veel risico. Ga de optie direct gebruiken
Sell?
Hodl. Je kunt groeien van zeg 300 miljoen naar 30 miljard euro. Of terugvallen naar 3 miljoen euro. Met 3 miljoen neem ik ook genoegen, dus voor mij zou er niks verloren zijn. Kortom, met hodl heb ik veel meer te winnen dan te verliezen.
Holden is/was leuk voor de early instappers, mensen die nu nog instappen voor de hold hebben meer kans om te verliezen dan te winnen, helemaal als het dan nog van die muntjes zoals een XRP, VET. NLG zijnKoffieAnanas schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 07:59:
[...]
Hodl. Je kunt groeien van zeg 300 miljoen naar 30 miljard euro. Of terugvallen naar 3 miljoen euro. Met 3 miljoen neem ik ook genoegen, dus voor mij zou er niks verloren zijn. Kortom, met hodl heb ik veel meer te winnen dan te verliezen.
Voor mij zou alles winst zijn, dus ik zou een zakkende koers niet zien als verlies. Zoals gezegd, ik zou meer kunnen winnen dan verliezen met holden.Slux schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 08:05:
[...]
Holden is/was leuk voor de early instappers, mensen die nu nog instappen voor de hold hebben meer kans om te verliezen dan te winnen, helemaal als het dan nog van die muntjes zoals een XRP, VET. NLG zijn
Verwijderd
Met deze hoeveelheden zou ik toch echt wel een derde uitcashenKoffieAnanas schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 07:59:
[...]
En dan triple checken zodat het niet in een eeuwige limbo tussen hemel en aarde beland.
Battle of the weekly opens
ETH/BTC ziet er eigenlijk best bullish uit:
[ Voor 38% gewijzigd door The_Goat op 14-04-2020 10:20 ]
En om hier nog even flauw overheen te plassen, volgens mij kun je niet zomaar een teken weglaten aan het einde, dat is onderdeel van de checksum. Een wallet zou dat moeten controlleren, en daarnaast, als die dat niet doet, maak je (denk ik, dit weet ik niet zeker) een invalide transactie.
Volgens mij kan je ook niet zomaar even 55000 BTC ervenDaCoTa schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 11:21:
[...]
En om hier nog even flauw overheen te plassen, volgens mij kun je niet zomaar een teken weglaten aan het einde, dat is onderdeel van de checksum. Een wallet zou dat moeten controlleren, en daarnaast, als die dat niet doet, maak je (denk ik, dit weet ik niet zeker) een invalide transactie.
https://bitinfocharts.com...5y-bitcoin-addresses.htmlSlux schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 11:56:
[...]
Volgens mij kan je ook niet zomaar even 55000 BTC erven
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/GlZuaGRzaY6Zwtzotd0Tt7UD.png?f=fotoalbum_large)