[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 91 ... 107 Laatste
Acties:
  • 401.333 views

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:28
Slux schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 21:10:
[...]

Helaas wel ja, ik had gehoopt nog een keertje laag in te kunnen kopen maar het lijkt erop dat het niet gaat gebeuren.

Ik vind het erg moeilijk inschatten op het moment en durf niet op de niveaus in te stappen waardoor ik op de zijlijn blijf hangen.
Same, om die reden ben ik eerst voor 20% en daarna nog eens met 30% ingestapt. Als we hoger gaan dan heb ik iig nog wat winst gemaakt.

Maar dat was wel nog iets lager..

[ Voor 3% gewijzigd door Nopheros op 24-03-2020 21:14 ]

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Het is vrij makkelijk hoor, we gaan gewoon weer naar de 8,2K... daar ketsen we even af op de ma200 om vervolgens weer doooooor te gaan!
geen dank!
O-)

[ Voor 30% gewijzigd door iVibes op 24-03-2020 21:28 ]

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
Bever! schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 20:56:
[...]

Heb ook gevoel dat het een bear rallye is... desalniettemin afgelopen vrijdag nog au en ag gekocht :)
so far so good..
Ik ook en vandaag weer verkocht en geshort, had nog iets bij gekund zie ik

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
The_Goat schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 21:27:
[...]

Ik ook en vandaag weer verkocht en geshort, had nog iets bij gekund zie ik
:?

Ik weet niet waar jij kijkt maar ik niet echt een daling ergens.

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Zal ik je eens even helpen Slux. Ik open wel een long op bybit. Gaat de prijs zeker omlaag binnen een half uur.

Edit: done.

[ Voor 6% gewijzigd door Bartvandelaar op 24-03-2020 22:05 ]

Rookworst zonder r is ook worst.

• The_Goat
Ik zie ook nog geen daling, vandaar iets te vroeg verkocht en iets te vroeg geshort,

• Slux
  • Niet online
Bartvandelaar schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 22:04:
Zal ik je eens even helpen Slux. Ik open wel een long op bybit. Gaat de prijs zeker omlaag binnen een half uur.

Edit: done.
Dank voor je offer, deze waardeer ik d:)b

Edit
Denk dat je offer toch net iets te klein was ;( Nog meer mensen die een offer willen doen ?

[ Voor 15% gewijzigd door Slux op 24-03-2020 22:12 ]

Verwijderd

Slux schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 22:08:
[...]

Dank voor je offer, deze waardeer ik d:)b

Edit
Denk dat je offer toch net iets te klein was ;( Nog meer mensen die een offer willen doen ?
Sorry Slux. Ik bewaar mijn alles vernietigende inkoop krachten tot hogere regionen.

Buy high sell low tactiek.

Wanneer we op het randje van de 10k zitten en je ziet plotseling een rode candle naar 3k op de 1m chart, dan weet je dat ik er weer geld in heb gesmeten.

Tot die tijd kan ik helaas niets voor je betekenen.

• Bartvandelaar
Oh jee. Daar gaan we

Edit: dip gekocht ouwe baas?

[ Voor 44% gewijzigd door Bartvandelaar op 24-03-2020 22:51 ]

• The_Goat
Een klein scheetje maakt nog geen shitshow.

Daily close onder de 6.5k is voor de bears een goede start

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Op 24 uur staan we nog steeds in de plus? :? Van mij mag het wel de andere kant op maar heb ook wat LTC eruit geduwd dus een klein dipje geeft weer wat extra. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12 22:15
Ik zou zeggen breek maar es door die resistance naar boven BTC...

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-12 23:07
toilet_paper schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 23:39:
Ik zou zeggen breek maar es door die resistance naar boven BTC...
Ik moet je wel nageven dat je dit goed hebt gezien met die extra BTC aankoop :). Maar het is ook mogelijk dat er een run nu ontstaat door de resistance heen en dan even later een Bartje down. Het blijft gissen.

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
zijn we nou nog steeds aan het klooien bij die 6.8k

manmanman when whale play

• toilet_paper
  • Laatst online: 20-12 22:15
Sahara schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 23:44:
[...]
Ik moet je wel nageven dat je dit goed hebt gezien met die extra BTC aankoop :). Maar het is ook mogelijk dat er een run nu ontstaat door de resistance heen en dan even later een Bartje down. Het blijft gissen.
Tja, jenever can tell ;)

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12 10:11
Beurzen reageren positief vandaag. Funding rate negatief op Bitmex.

[ Voor 5% gewijzigd door croc op 25-03-2020 09:20 ]

• Nopheros
Gister shell +20%, vandaag Galapagos +8% en basic-fit +15% *O* *O*

Beetje jammer dat crypto nu achterblijft.. begin te twijfelen om de 5% winst te pakken waar ik nu op sta...

Verwijderd

croc schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 09:19:
Beurzen reageren positief vandaag. Funding rate negatief op Bitmex.
Een hoop rektheid met puts op r/wallstreetbets.

FED print oneindig (letterlijk) dollars om obligaties op te kopen. De eerder genoemde 700 miljard is er al doorheen. 125 miljard per dag (!) bleek niet voldoende om liquiditeit te bieden.

De limiet hiervoor zou eerst 4 biljoen (!) zijn maar ze hebben het inmiddels op oneindig gezet.

Daarnaast injecteren ze nog 2 biljoen in de economie en kleinbedrijven.

Voor meer info zie deze link: https://www.geotrendlines...perkt-obligaties-opkopen/

We hebben het dan over biljoenen, dus 10¹².

Ik heb er geen verstand van verder, maar dit alles lijkt me niet echt gezond. :+

Ik vermoed daarmee dat dit de trampoline sprong de afgrond in is.

• Nopheros
Door het woord "onbeperkt" te gebruiken creëer je rust. Hierdoor gaan de rentes omlaag die de overheid moet betalen waardoor je op termijn geld bespaard. Zodra het virus is overgewaaid zal de FED stoppen dus echt onbeperkt is het uiteindelijk niet...

We hoeven ons nu alleen geen zorgen te maken dat over X dagen het geld op is en Amerika falliet gaat.

• Slux
  • Niet online
Nopheros schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 09:47:
[...]

Door het woord "onbeperkt" te gebruiken creëer je rust. Hierdoor gaan de rentes omlaag die de overheid moet betalen waardoor je op termijn geld bespaard. Zodra het virus is overgewaaid zal de FED stoppen dus echt onbeperkt is het uiteindelijk niet...

We hoeven ons nu alleen geen zorgen te maken dat over X dagen het geld op is en Amerika falliet gaat.
Ze zijn al failliet als je het mij vraagt, de hele wereld is zo beetje failliet, hier kan je het mooi zien.
https://www.usdebtclock.org/

https://www.usdebtclock.org/world-debt-clock.html

[ Voor 4% gewijzigd door Slux op 25-03-2020 09:51 ]

Verwijderd

Slux schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 09:50:
[...]

Ze zijn al failliet als je het mij vraagt, de hele wereld is zo beetje failliet, hier kan je het mooi zien.

REKT :+

• croc
Nopheros schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 09:37:
Gister shell +20%, vandaag Galapagos +8% en basic-fit +15% *O* *O*

Beetje jammer dat crypto nu achterblijft.. begin te twijfelen om de 5% winst te pakken waar ik nu op sta...
Is BFIT al terug open of zo? Al +22% >:)

Edit : +25%

• Nopheros
croc schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 10:08:
[...]

Is BFIT al terug open of zo? Al +22% >:)

Edit : +25%
Stond zelfs even op 30% ;)

Aandelen laat ik mooi staan. Crypto zojuist verkocht met maar enkele % winst, persoonlijk niet het idee dat we aan de vooravond staan van een flinke uitbraak. Alhoewel ik het hoop voor de mensen die er nog in zitten ;)

[EDIT]
Over 5 min over 7k _O-

[ Voor 4% gewijzigd door Nopheros op 25-03-2020 10:17 ]

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:05
Hoppa, tijd voor een mooie groene kaars :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Slux schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 09:50:
[...]

Wat doet dat al failliet zijn met de VS precies? Als Trump het zou willen zou je denken dat hij al die schuld in buitenlandse handen annuleert en dan gewoon doorgaat alsof er niets aan de hand is. Dat veel van die schuld in handen is door het buitenland en in het bijzonder China komt goed uit. Die moeten toch nog herstelbetalingen doen voor het zogenaamde Chinese virus. Bij zijn favoriete nieuwszender Fox News kwam het ook al voorbij dus hij is al op de hoogte.

https://video.foxbusiness.com/v/6143574525001/

Kortgezegd is dat China moet afzien van de 1 triljoen aan schuldpapieren of door middel van verhoogde accijns gaan betalen aan het aanleggen van een noodfonds.

De schuld van de VS kan je niet zien zoals de schuld van Nederland. Trump kan niet alleen beslag leggen op beademingsapparatuur maar ook aan een hoop goud en nog veel meer zaken. Dat hij dat kan is vaak genoeg voor andere landen om mee te buigen. Wat wilde de wereld anders dan heel hard foei roepen? Die schuldenberg bindt de wereld aan de VS, niet andersom. Maar ik hoef geen gelijk te krijgen, ik ben verre van de slimste en ook nog geen koffie gehad dus als iemand het beter weet kom maar op de wijsheden.

• Sahara
sampoo schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 10:24:
[...]

Wat doet dat al failliet zijn met de VS precies? Als Trump het zou willen zou je denken dat hij al die schuld in buitenlandse handen annuleren en gewoon doorgaan alsof er niets aan de hand is. Dat veel van die schuld in handen is door het buitenland en in het bijzonder China komt goed uit. Die moeten toch nog herstelbetalingen doen voor het zogenaamde Chinese virus. Bij zijn favoriete nieuwszender Fox News kwam het ook al voorbij dus hij is al op de hoogte.

https://video.foxbusiness.com/v/6143574525001/

Kortgezegd is dat China moet afzien van de 1 triljoen aan schuldpapieren of door middel van verhoogde accijns betalen aan het aanleggen van een noodfonds.

De schuld van de VS kan je niet zien zoals de schuld van Nederland. Trump kan niet alleen beslag leggen op beademingsapparatuur maar ook aan een hoop goud en nog veel meer zaken. Dat hij dat kan is vaak genoeg voor andere landen om mee te buigen. Wat wilde de wereld anders dan heel hard foei roepen? Die schuldenberg bindt de wereld aan de VS, niet andersom. Maar ik hoef geen gelijk te krijgen, ik ben verre van de slimste en ook nog geen koffie gehad dus als iemand het beter weet kom maar op de wijsheden.
Trump denkt vaak dat hij andere landen kan chanteren, want dat is in feite wat hij doet. Maar andersom kan China ook voor Amerika lelijke dingen "terugbetalen", bijv. het simpelweg sluiten van de Foxconn fabrieken, dan hebben Apple en een hoop andere Amerikaanse bedrijven een groot probleem.

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:58

ScreamGT

joejoe

Ik wacht nog steeds op een mooie dip

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn%3AANd9GcRxbmquEebeLpts5ATGieLQrKwTIsWab8JKy1_45F6vSb_GdWck

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• sampoo
  • Niet online
Als je eenmaal genoeg nullen hebt in een cijfer maken een paar extra nullen niet uit. Niemand gaat zich daar aan storen en wie toch praatjes heeft riskeert gaatjes. Dat is niet voor niets de officiële slogan van de CIA.

• sampoo
  • Niet online
Sahara schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 10:29:
[...]

Trump denkt vaak dat hij andere landen kan chanteren, want dat is in feite wat hij doet. Maar andersom kan China ook voor Amerika lelijke dingen "terugbetalen", bijv. het simpelweg sluiten van de Foxconn fabrieken, dan hebben Apple en een hoop andere Amerikaanse bedrijven een groot probleem.
Trump en senatoren roepen niet voor niets dat Amerikaanse bedrijven zich uit China moeten terugtrekken. De VS kan China nog veel harder straffen als ze tot zulke maatregelen overgaan. Denk dat ook Hong Kong en Taiwan op het spel zullen staan. Als de VS laat zien dat het menens is dan wil ik nog zien hoe de wind daar in Peking waait. Ze zeggen dat als men aan Taiwan en Hong Kong komt dat ze dan oorlog gaan voeren. Ik wil het nog zien. Ik denk zelf dat alleen al een serieuze dreiging tot oorlog China totaal zou ontwrichten.

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:22
ScreamGT schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 10:29:
Ik wacht nog steeds op een mooie dip

[Afbeelding]
Precies dit.
En daar gaat hij weer.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• croc
sampoo schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 10:29:
[...]

Als je eenmaal genoeg nullen hebt in een cijfer maken een paar extra nullen niet uit. Niemand gaat zich daar aan storen en wie toch praatjes heeft riskeert gaatjes. Dat is niet voor niets de officiële slogan van de CIA.
Tiens, ik vind een andere slogan terug op hun site :+

• KoffieAnanas
  • Laatst online: 11-12 23:34
We kruipen omhoog...

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Rond de 7140 de eerste buy orders voor een short klaar staan.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Tominatie
  • Niet online
we zitten nu op weekly resistance level, met veel moeite gaan we omhoog. Als 🌈🐻 verwacht ik een rode candle uit het niets.

• Sahara
sampoo schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 10:38:
[...]

Trump en senatoren roepen niet voor niets dat Amerikaanse bedrijven zich uit Chin moeten terugtrekken. De VS kan China nog veel harder straffen als ze tot zulke maatregelen overgaan. Denk dat ook Hong Kong en Taiwan op het spel zullen staan. Als de VS laat zien dat het menens is dan wil ik nog zien hoe de wind daar in Peking waait. Ze zeggen dat als men aan Taiwan en Hong Kong komt dat ze dan oorlog gaan voeren. Ik wil het nog zien. Ik denk zelf dat alleen al een serieuze dreiging tot oorlog China totaal zou ontwrichten.
Ik moet het nog maar zien dat de VS China nog veel harder kan straffen, voor ca. 99% van wat de amerikanen consumeren qua gebruiksvoorwerpen komen uit China, dus als de export van die producten naar de VS opdrogen...

Verwijderd

Tominatie schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 10:52:
we zitten nu op weekly resistance level, met veel moeite gaan we omhoog. Als 🌈🐻 verwacht ik een rode candle uit het niets.
🌈🐻 is dat een rainbowchart bear?

Of een genderneutrale pedo beer?

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 10:57:
[...]

Hahaha, dat eerste idd. 😜
Als r/wsb member you should know🙈

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 10:57:
[...]

Gender x beer.

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

Verwijderd

Tominatie schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 11:02:
[...]

Hahaha, dat eerste idd. 😜
Als r/wsb member you should know🙈
Weer iets geleerd. Sorry ik zit ook zeer diep in de illuminatie materie.

Tominatie, illuminatie... Heel even dacht ik dat je misschien ook baby's oogste voor adrenochrome.

Gelukkig valt het weer mee.

Positieve berichten van mijn naamgenoot namens het RIVM vanmorgen op de livestream van NOS omtrent corona en IC capaciteit, Bitcoin pumpje, wat mij betreft een prachtige ochtend in combinatie met het zonnetje.

Ik zal maar even de papa uit gaan hangen en een potje monopolie junior gaan spelen met Jaap junior.

Natuurlijk met 1 hand stiekem in de bank en hyperinflatie in mijn voordeel.

• Tominatie
  • Niet online
Dat klinkt als een puik dagje, Jaap.
Ik wacht zelf geduldig af op een Bitcoin daling om bij te halen. Door de Corona ontwikkelingen in de US ben ik een 🌈🐻. Maar de halving is ook vrij dichtbij wat wel enige impact gaat hebben longterm gezien. 🐃

Ik wil graag nog wat bijhalen in de 5K regionen maar dat lijkt er niet meer in te zitten. Tot die tijd maar in de zon een beetje studeren en af en toe wat yolo’s op ethbear en ethbull.

• sampoo
  • Niet online
Sahara schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 10:52:
[...]

Ik moet het nog maar zien dat de VS China nog veel harder kan straffen, voor ca. 99% van wat de amerikanen consumeren qua gebruiksvoorwerpen komen uit China, dus als de export van die producten naar de VS opdrogen...
Dat zou leiden tot een economische opleving in de VS en bevriende landen. Alles weer "Made in the US" of "Made by Our Allies" en China verliest zijn grootste afzetmarkten. Ik denk niet dat China het zo hard zou willen spelen. Dat kan tot een Chinese "lente" leiden en dan kan het als een kaartenhuis instorten.

Taiwan is de graadmeter. Valt Peking aan dan kan je zo een nieuwe Pearl Harbor krijgen en heb je en een burgeroorlog en een oorlog met de Verenigde Staten. Het zou mij niet verbazen dat Taiwan na afloop de 51ste staat wordt van de Verenigde Staten. Hawaii was ooit ook meer Japans dan Amerikaans. Nu heeft niemand het in Japan er nog over.

China zou wel anders willen maar ze zijn er nog lang niet. De macht van China wordt zowel door vriend als vijand maar al te vaak opgeklopt. Als China als gevaarlijk sterk wordt gepresenteerd dan krijg je ook meer middelen om geavanceerde wapens te ontwikkelen. Wat daar dan opvalt is dat Rusland en China prominent laten zien wat ze hebben terwijl de VS vooral hun oude spullen even afstoffen en laten zien dat ze het nog doen. Wat ze allemaal achterhouden willen we denk ik niet weten noch beleven.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Short buy orders niet geraakt, helaas, maar gelukkig had ik geen positie, dus laat Bitcoin maar lekker dalen :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• KoffieAnanas
Taiwan gaat nooit en te nimmer een staat van Amerika worden. Taiwan en China kunnen elkaar zien vanaf het strand... China zal annexatie van (de provincie) Taiwan door Amerika nooit accepteren.

Andersom zie ik het nog wel gebeuren. Taiwan heeft geen belangrijke grondstoffen, Amerika gaat daar echt z'n vingers niet aan branden als het zover komt. Veel te risicovol en het levert concreet niets op voor Amerika, hooguit wat prestige. Economisch zal het weinig verschil maken voor Amerika of Taiwan zelfstandig is of Chinees.

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/images/0b1a6ee449a5f2408b10380999bd1911/tenor.gif?itemid=5894654

• Tominatie
  • Niet online
Zak dan gwn is ff goed door

• The_Goat
Dus BTC heeft weer een SFP gemaakt en dropped instant 5% oid? Kut TA, werkt ook nooit

• Tominatie
  • Niet online
@The_Goat when moon?

• sampoo
  • Niet online
Tja.

"Klanten moeten hun goud, zilver en platina deze week verkopen. Anders doet ABN Amro dat voor hen."

https://www.trouw.nl/econ...n-goud-verkopen~b668b850/

• Nopheros
Heb op het juiste moment verkocht zie ik.. meer geluk als wijsheid verder.

Verwijderd

sampoo schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 12:45:
Tja.

"Klanten moeten hun goud, zilver en platina deze week verkopen. Anders doet ABN Amro dat voor hen."

https://www.trouw.nl/econ...n-goud-verkopen~b668b850/
Als ze mij straks bellen dat ik mijn Bitcoin moet verkopen is het herres.

• The_Goat

• sampoo
  • Niet online
KoffieAnanas schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 11:46:
Taiwan gaat nooit en te nimmer een staat van Amerika worden. Taiwan en China kunnen elkaar zien vanaf het strand... China zal annexatie van (de provincie) Taiwan door Amerika nooit accepteren.
Ze hoeven het ook niet te accepteren maar dat wil niet zeggen dat ze er iets aan kunnen doen. Taiwan opereert al als een zelfstandig en onafhankelijk land en China zal vast heel erg gaan dreigen maar ik wil het nog zien als er paar Amerikaanse vliegdekschepen ervoor liggen. Schiet ze maar lek en de VS kan niet anders dan China de oorlog te verklaren.
Andersom zie ik het nog wel gebeuren. Taiwan heeft geen belangrijke grondstoffen, Amerika gaat daar echt z'n vingers niet aan branden als het zover komt. Veel te risicovol en het levert concreet niets op voor Amerika, hooguit wat prestige. Economisch zal het weinig verschil maken voor Amerika of Taiwan zelfstandig is of Chinees.
Hoeveel verschil maakte Hawaï economisch gezien uit voor de VS destijds? Uiteindelijk gaf de dood van duizenden Amerikanen de doorslag. Het gaat de VS ook helemaal niet om Taiwan maar om China's invloed in toom te houden. Als Taiwan met geweld ingelijfd wordt staat het Pax Americana op het spel. Dat laten ze niet gebeuren. Japan die traditioneel goede banden onderhoudt met Taiwan zou het niet accepteren dat bondgenoot VS het er maar bij laat zitten en andere landen idem dito. China zal in een oorlog uiteindelijk moeten inschikken wat Taiwan en Hong Kong betreft.

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 12:51:
[...]

Als ze mij straks bellen dat ik mijn Bitcoin moet verkopen is het herres.
Gelukkig kunnen zij dat niet voor ons doen. :Y)

Fuck de banks. Fuck de overheden. Decentraal je weet.

Verwijderd

Tominatie schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 15:14:
[...]

Gelukkig kunnen zij dat niet voor ons doen. :Y)

Fuck de banks. Fuck de overheden. Decentraal je weet.
Yeah! Fuck the banks! Fuck the government! Fuck the big corporations! Fuck big pharma!

Stick it up to the man, dude.

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 15:21:
[...]

Yeah! Fuck the banks! Fuck the government! Fuck the big corporations! Fuck big pharma!

Stick it up to the man, dude.
Long bitcoin! 🌈🐃
Short banks! 🌈🐻

Fuck the system mate. Lambo soon

• Tominatie
  • Niet online
ETH mag ook wel weer eens moonen zeg. Voelt als gister dat ie nog bijna door de $300 ging. _O-

rekt, when 2.0?

• Bartvandelaar
Ik wil wel een short voor je openen op bybit Tom. Gaan we geheid omhoog.

• symen89
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:12
Tominatie schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 17:12:
ETH mag ook wel weer eens moonen zeg. Voelt als gister dat ie nog bijna door de $300 ging. _O-

rekt, when 2.0?
april testnet, 3 maanden later mainnet.

• Slux
  • Niet online
Bartvandelaar schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 18:18:
Ik wil wel een short voor je openen op bybit Tom. Gaan we geheid omhoog.
-O-

Gister ging je nog met mij down hill, en nu ga je al weer vreemd door up te gaan.. slet :+

• Bartvandelaar
Slux schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 18:53:
[...]

-O-

Gister ging je nog met mij down hill, en nu ga je al weer vreemd door up te gaan.. slet :+
I’m not a slut. But 20$ is 20$.

Edit: geregeld Tom. Ik heb een short lopen op bybit. Dat de boel maar mag ontploffen richting de maan.

[ Voor 17% gewijzigd door Bartvandelaar op 25-03-2020 19:37 ]

• Tominatie
  • Niet online
ETH/BTC

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wcWqOoB.png

[ Voor 9% gewijzigd door Tominatie op 25-03-2020 19:39 ]

• Bartvandelaar
Bull div. Strong supp. Uitbreken van een descending triangle. Ik zit dus helemaal gebakken met mijn short. Thx.

• Tominatie
  • Niet online
Bartvandelaar schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 20:08:
[...]

Bull div. Strong supp. Uitbreken van een descending triangle. Ik zit dus helemaal gebakken met mijn short. Thx.
:+

Het blijft crypto maat! TA is in principe ook maar uit de lucht gegrepen waas om je ergens aan vast te klampen als holder of trader.

Ik hoop zelf gewoon op moon; ETH2.0 geeft wellicht extra momentum... hopelijk soon weer $200 minimaal.

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-12 16:16
symen89 schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 18:30:
[...]

april testnet, 3 maanden later mainnet.
Hier, thread met duidelijk uitleg wat 3 maanden betekend in Vitalik tijd:

• Tominatie
  • Niet online
ik heb hier de ps4 ook maar weer eens opgestart, warzone gedownload en maar ff gamen. Je moet wat he in deze tijden, vandaag ook gehoord dat m'n school stopt tot minimaal 1 juni. Dit is gewoon zomervakantie met wat thuisstudie en online lesjes (die chaotisch verlopen).

Crypto is ook gewoon te saai momenteel. Toch nog paar trades kunnen doen met miss procentje winst. Moon

Edit: Oh en pump ETH ff lekker, ik ben all in. :+

[ Voor 6% gewijzigd door Tominatie op 25-03-2020 20:49 ]

• Bartvandelaar
Voeg mij maar een toe Tom. Kunnen we onder een potje Battle Royale eens de crypto’s doornemen. En PSN Bertflepper.

• Tominatie
  • Niet online
Bartvandelaar schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 21:05:
Voeg mij maar een toe Tom. Kunnen we onder een potje Battle Royale eens de crypto’s doornemen. En PSN Bertflepper.
Ik ben wel echt dramatisch in dat spel tho, ver zullen we niet komen denk ik haha. Ultra noob.

• The_Goat
Bybit heeft nu ook btc/usdt pair waar je usdt als collateral kan gebruiken. Dat is wel een serieus voordeel tov bitmex

Verwijderd

Bartvandelaar schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 21:05:
En zo, lieve kijkbuiskindertjes, werd de fundering gelegd voor een levenslange hechte vriendschap.

Met als verbroederend element onze prachtige cryptografisch versleutelde munten.

En ze leefden nog lang en REKT.

• Tominatie
  • Niet online
Kan denk niet lang meer duren voordat we een beste move gaan maken.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Afbeeldingslocatie: https://www.zerohedge.com/s3/files/inline-images/us-economy-2013.jpg?itok=-91er8wL

Jaja, dat denken ze maar er komt nog veel meer aan en dan helpen die Triljoenen? niet meer.
De bubbel staat op knappen vooral in de USA.

edit:
WTO: Economische neergang door virus groter dan in 2008
Bron: https://www.telegraaf.nl/...-virus-groter-dan-in-2008
Misschien kunnen de crypto's zich dan voor de eerste keer bewijzen als store of value?
Geen idee, dit zal de eerste test zijn. ;)

[ Voor 48% gewijzigd door RaptorXS op 26-03-2020 00:18 ]

• The_Goat
Long eur/usd ;)

• Tominatie
  • Niet online
Moon? When break out

• Slux
  • Niet online
Ik had nog wel een dumpje verwacht maar het lijkt er helaas op dat die 6500 toch wel de bodem is.

• The_Goat
Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/xbnvn1D4/

Ik verwacht iets als dit eigenlijk

• Ezekielll
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-10 16:04
Prima, Zolang hij maar niet door de 5K zakt !
Het zou voor BTC goed zijn als het komende maand redelijk stand houd, dit geeft vertrouwen voor nieuwe investeerders die eerder nog sceptisch waren en nergens anders met hun geld rendement kunnen halen.
Ik hou in ieder geval de 5k in euro regionen in de gaten om nog wat bij te leggen.
Herstel van crypto kan minstens even snel gaan als verval; dus een soort van moonshot bij positievere berichten is niet ondenkbaar, waar de algemene economie en stijging in werkeloosheid etc. nog minimaal een jaar last blijft houden

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-12 17:59
The_Goat schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 09:03:

Ik verwacht iets als dit eigenlijk
Ik zelf verwacht een sterke support rond 6100 ~ 6200. Verder zie ik em momenteel niet dalen. Misschien nog wel wicken naar 5800.

• Tominatie
  • Niet online
Nog 48 dagen tot de halving, ik verwacht dan eerder een flinke pump dan een dump. Op lange termijn al helemaal.

Hier nog 'n tijdje sideways en dan een break-out naar de maan and beyond. Ik teken ervoor.

• The_Goat
Mining difficulty is met 16% gedaald vandaag, ik snap wat het betekend, maar als ik dan prijshistorisch kijk gaat prijs daarna zowel up als down, iemand die er iets zinnigs over kan zeggen?

• 1Kb
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-12 15:32

1Kb

@The_Goat als ik de grafieken bekijk suggereren ze een daling. Het probleem zit hem dat alle andere markten een herstel hebben laten zien naast de aankomende halving wat een tegengestelde beweging zou zijn.
Daarnaast zijn er miners die hun verliezen moeten gaan dekken dus er kan een korte spike naar beneden komen.
Persoonlijk verwacht ik een stijging omdat het sentiment “niet klopt” op basis van de analyses.

[ Voor 4% gewijzigd door 1Kb op 26-03-2020 11:28 . Reden: Korte verduidelijking ]

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-12 23:37
The_Goat schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 11:18:
Mining difficulty is met 16% gedaald vandaag, ik snap wat het betekend, maar als ik dan prijshistorisch kijk gaat prijs daarna zowel up als down, iemand die er iets zinnigs over kan zeggen?
Hashrate is nog heftiger omlaag gegaan..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• spietie
  • Laatst online: 25-11 09:06
Dus maw als je wilt wat inkopen, beter nog wat wachten op een serieuze rooie?

SPiET

• Tominatie
  • Niet online
spietie schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 11:31:
Dus maw als je wilt wat inkopen, beter nog wat wachten op een serieuze rooie?
of wachten op een serieuze groene :+

denk dat niemand echt weet waar het heengaat momenteel, je kan voor beide richtingen argumenten vinden.

• Reinout W
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 03-02 18:36
Ik denk dat er nog wel een rood kaarsje aan zit te komen, volgensmij is het virus nog niet helemaal door gedongen in de VS.. 20k+ besmettingen per dag erbij..

Maarja, ik kan ook totaal fout zitten, het blijft crypto :)

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-12 07:41
Reinout W schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 13:58:
Ik denk dat er nog wel een rood kaarsje aan zit te komen, volgensmij is het virus nog niet helemaal door gedongen in de VS.. 20k+ besmettingen per dag erbij..

Maarja, ik kan ook totaal fout zitten, het blijft crypto :)
Zo hard gaat het nog niet.. 10k+ besmettingen de laaste 2 dagen, wat ook bizar veel is al :X . Ben wel benieuwd wat er over een aantal weken of maanden de 6 trillion dollars gaan doen...

• Reinout W
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 03-02 18:36
micmulder schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 14:10:
[...]

Zo hard gaat het nog niet.. 10k+ besmettingen de laaste 2 dagen, wat ook bizar veel is al :X . Ben wel benieuwd wat er over een aantal weken of maanden de 6 trillion dollars gaan doen...
Rond de 10k inderdaad, excuus :).Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ril257iFXPOJjIcS2wZCTJcJWXE=/f/image/Ubm3XIsaGH5LxFJ3SRFjNfyX.png

Echter lijkt dit nog niet af te vlakken |:(

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-12 17:59
Tominatie schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 11:34:
[...]

of wachten op een serieuze groene :+

denk dat niemand echt weet waar het heengaat momenteel, je kan voor beide richtingen argumenten vinden.
niemand kan het inderdaad voorspellen hoe en wat. Ik denk dat huidige prijs ook gewoon erg goed is voor sterke HODLer.

• KoffieAnanas
Reinout W schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 14:40:
[...]

Rond de 10k inderdaad, excuus :).[Afbeelding]

Echter lijkt dit nog niet af te vlakken |:(
Dan kan ook komen doordat er meer testkits beschikbaar zijn. Mij zegt het aantal IC opnames en doden meer. Maar, ik vermoed dat Amerika nog veel ellende te wachten staat inderdaad. En Trump is al bezig zijn achterban tevreden te stellen die volgens mij niet echt woont in de nu getroffen gebieden. Trump wil na pasen terug naar het normale leven. Ik ben benieuwd. En gelukkig is Brazilië niet een hele belangrijke economie. :)

Ik verwacht ook geen grote dip meer, helaas. De halving zorgt er vermoedelijk voor dat we niet nog meer dalen.

Verwijderd

Vraagje door gebrek aan kennis..

Mijn plan is om Ethereum te gaan hodlen!
Gezien ik de ballen verstand heb van technische analyses of trends, mijn vraag of nu een goed moment is om in te stappen gezien de koers door de corona-omstandigheden relatief laag staat?

Ik snap dat zulke vragen vaker voorbij komen en het verhaal van DYOR maar het zou mij iig helpen als iemand hier iets zinnigs over zou kunnen zeggen! :P

• Nopheros
Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 15:31:

Gezien ik de ballen verstand heb van technische analyses of trends, mijn vraag of nu een goed moment is om in te stappen gezien de koers door de corona-omstandigheden relatief laag staat?

Ik snap dat zulke vragen vaker voorbij komen en het verhaal van DYOR maar het zou mij iig helpen als iemand hier iets zinnigs over zou kunnen zeggen! :P
We staan vrij laag op moment. Kan het nog lager? Zeker! Kan het hoger? Zeker..

Als het virus langer duurt als verwacht slaat de paniek weer toe en is de afgrond nog ver weg. Als europa stabiliseerd gaan we omhoog. Zeg het maar.

• Slux
  • Niet online

Doen waar jij een goed gevoel bij hebt, niemand kan daar helaas iets zinnigs over zeggen.
Je zou zeggen dat we nu op een mooi koop moment zitten, maar dat zeiden ze ook op 10k

Edit
ik had persoonlijk BTC gekocht voor de LT ipv ETH

[ Voor 4% gewijzigd door Slux op 26-03-2020 15:39 ]

Verwijderd

Slux schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 15:38:
[...]

Doen waar jij een goed gevoel bij hebt, niemand kan daar helaas iets zinnigs over zeggen.
Je zou zeggen dat we nu op een mooi koop moment zitten, maar dat zeiden ze ook op 10k

Edit
ik had persoonlijk BTC gekocht voor de LT ipv ETH
Mijn gevoel zegt ook dat dit een mooi moment is om in te stappen. Als ik eenmaal ingestapt ben, check ik 1x per week hoe het gaat, anders loop ik ieder uur de koers te checken :+

Waarom BTC ipv ETH?

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 15:55:
[...]

Mijn gevoel zegt ook dat dit een mooi moment is om in te stappen. Als ik eenmaal ingestapt ben, check ik 1x per week hoe het gaat, anders loop ik ieder uur de koers te checken :+

Waarom BTC ipv ETH?
Een BTC is meer een valuta, store of value coin, ETH is een ontwikkel platform/coin.
Als je dan voor de LT gaat dan is een BTC een veiligere haven.

Hier is LT +/- 3 weken :+

• spietie
  • Laatst online: 25-11 09:06
Wanneer dat BTC op 5k stond was dit ook een mooi moment, nog beter mooi moment :)

Maar iedereen dacht, toch de meeste, BTC zal nog zakken en opeens wat de 6K daar :)

SPiET

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022

Ik zou niet absoluut niet gaan voor BTC maar voor een andere coin.
Neem bijv Aion, ICX of Wan, wellicht zelfs STRAT, Power..... Vroeg of laat vertrekken die toch wel weer en helemaal als BTC gaat lopen.
De mogelijke gains daar zijn vele malen groter imo.

/just my 2 cents.

• Slux
  • Niet online
Thommie.nl schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 16:59:
[...]

Ik zou niet absoluut niet gaan voor BTC maar voor een andere coin.
Neem bijv Aion, ICX of Wan, wellicht zelfs STRAT, Power..... Vroeg of laat vertrekken die toch wel weer en helemaal als BTC gaat lopen.
De mogelijke gains daar zijn vele malen groter imo.

/just my 2 cents.
Ja daar zijn genoeg voorbeelden van XVG, TRX, VET, GET :X
Neem alleen al een ICX met een ROI -50.50%

Met zulke pareltjes heb je meer kans bij de staatsloterij

Just my 2 crypto cents ;)

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Slux schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 17:04:
[...]

Ja daar zijn genoeg voorbeelden van XVG, TRX, VET, GET :X
Neem alleen al een ICX met een ROI -50.50%

Met zulke pareltjes heb je meer kans bij de staatsloterij

Just my 2 crypto cents ;)
Juist daarom:). maja tis allemaal koffiedik kijken. We zijn de speelballen van de grote jongens....
Zat jij niet in NANO dan trouwens?

• Slux
  • Niet online
Thommie.nl schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 17:06:
[...]

Juist daarom:). maja tis allemaal koffiedik kijken. We zijn de speelballen van de grote jongens....
Zat jij niet in NANO dan trouwens?
Is ook zo maar als je echt LT gaat kan je imo beter de veilige coins pakken, en BTC zal altijd king blijven.

Ja ik zit meestal vuistdiep in NANO, LTC, BTC, Dash, XMR en zelfs wat BCH maar ik zit er niet in voor de LT. ;) ik zit nu al dagen in cash

Mijn crypto LT bleek maar 4 maanden, toen kwam er weer een stemmetje in mijn hoofd die riep dat ik weer in crypto moet.

Ik ben meer actief met de gewone aandelen dan crypto de laatste dagen, daar geloof ik wel LT in als in jaren.

• Tominatie
  • Niet online
BREAKING:
EEN MUTATIE VAN HET $6K-2018 VIRUS RAAKT MARKT

Wetenschappers zijn massaal bezig om een oplossing te vinden voor het $6K-2020 virus.Uit de eerste testresultaten blijkt dat veel geld goed kan werken. Changpeng Zhao, oprichter van Binance hoopt dat het vaccin snel buiten de laboratoriums geïnjecteerd kan worden. "It is a serious situation, we've shitcoins without volume and declining income."

Tether kondigde later die middag een noodpakket aan. Jean Louis van der Velde, CEO van Tether sprak duidelijke taal:"We print as much as necessary to overcome this crisis".

• The_Goat
Alles in 1 alt stoppen voor lange termijn is de meest risky bet die je kan nemen. Lijkt me niet handig
Pagina: 1 ... 91 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!