[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 92 ... 107 Laatste
Acties:
  • 401.325 views

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
The_Goat schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 18:42:
Alles in 1 alt stoppen voor lange termijn is de meest risky bet die je kan nemen. Lijkt me niet handig
Maar als je het dan toch doet, lijkt ETH me de beste keuze. :)

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
Dat dan weer wel

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Zo te zien op Wallstreet snappen de yanks nog steeds niet hoe ernstig e.e.a. is, zie de werkeloosheidscijfers.
Maarja, die leven van hun paycheck van maand tot maand.
En ach, volgens hun grote lijder (geen tiepvout) is met Pasen de corona crisis voorbij.
Lekker wegblijven uit de aandelen dus want het ergste moet nog komen, ook in Nederland.
Cash is king momenteel, goud op nr.2 maar fysiek zeer slecht verkrijgbaar i.v.m. de sluiting van de grootste smelterijen in Zwitserland, Op nr. 3 de Bitcoin, en geen andere crypto's.
Just my 2 ouderwetse nederlandse centen. ;)

• The_Goat
Ik heb er maar weer eens een short van de spx op 2580 ingegooid. FX en stocks gaan als een gek, waar crypto even een beetje suf is

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 15:31:
Vraagje door gebrek aan kennis..

Mijn plan is om Ethereum te gaan hodlen!
Gezien ik de ballen verstand heb van technische analyses of trends, mijn vraag of nu een goed moment is om in te stappen gezien de koers door de corona-omstandigheden relatief laag staat?

Ik snap dat zulke vragen vaker voorbij komen en het verhaal van DYOR maar het zou mij iig helpen als iemand hier iets zinnigs over zou kunnen zeggen! :P
Achteraf weet je wanneer het juiste moment was, maar je zou ook kunnen overwegen om verspreid over bijvoorbeeld een aantal weken in te stappen. En verspreid over 1-2 cryptocurrency, bijvoorbeeld nu 1/6e Bitcoin & 1/6e ETH, volgende week hetzelfde en de week daarna hetzelfde. Uiteraard kan je dit langer en breder spreiden.

Ze kunnen beide nog 99% lager, maar ook duizenden Euro's hoger, dus inderdaad je eigen keuze en risico, maar verspreid instappen vlakt wel goede/foute keuzes uit door ineens all-in te gaan.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-12 23:07
The_Goat schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 19:14:
Ik heb er maar weer eens een short van de spx op 2580 ingegooid. FX en stocks gaan als een gek, waar crypto even een beetje suf is
Waar short je spx?

• The_Goat
Ik gebruik oanda, vind ik zelf het fijnste platform

• .oisyn
  • Laatst online: 04:35

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EUD88VoUYAAhJkC?format=jpg&name=large

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:58

ScreamGT

joejoe

Wauw, wat verschrikkelijk saai. Wanneer dip en dan maan?

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12 22:15
Hier kun je voor BTC wel bijna alles in de plaats zetten :-)

• Tominatie
  • Niet online
Hey er zit beweging in! When break out boii

Verwijderd

Taro schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 19:33:
[...]

Achteraf weet je wanneer het juiste moment was, maar je zou ook kunnen overwegen om verspreid over bijvoorbeeld een aantal weken in te stappen. En verspreid over 1-2 cryptocurrency, bijvoorbeeld nu 1/6e Bitcoin & 1/6e ETH, volgende week hetzelfde en de week daarna hetzelfde. Uiteraard kan je dit langer en breder spreiden.

Ze kunnen beide nog 99% lager, maar ook duizenden Euro's hoger, dus inderdaad je eigen keuze en risico, maar verspreid instappen vlakt wel goede/foute keuzes uit door ineens all-in te gaan.
Thnx voor de tip, klinkt inderdaad logisch en heb er voor gekozen om het via deze manier te doen! Begin van de avond in zowel BTC als ETH ingestapt met 1/3 van het totale bedrag dat ik uiteindelijk wil gaan inleggen! d:)b

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 22:38:
[...]

Thnx voor de tip, klinkt inderdaad logisch en heb er voor gekozen om het via deze manier te doen! Begin van de avond in zowel BTC als ETH ingestapt met 1/3 van het totale bedrag dat ik uiteindelijk wil gaan inleggen! d:)b
Succes! Zowel een giga stijging als een giga daling kan nu in je voordeel werken.

• toilet_paper
Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 23:07:
[...]
Succes! Zowel een giga stijging als een giga daling kan nu in je voordeel werken.
Giga sideways met een mooie pingpong range van een dollar of 200 a 300 keur ik persoonlijk ook niet af :P

• Tominatie
  • Niet online
Mooooonnn

• toilet_paper
Over moon gesproken, ik stond zojuist ff in de tuin tegen de heg af te wateren en keek in zo'n zen-momentje ondertussen es naar de sterrenhemel, waar je normaal toch altijd wel een aantal knipperende vliegtuiglichtjes ziet, maar echt helemaal niets nu... Toch wel bijzonder hoor.
Oja. Heeft nix met crypto te maken.
When alt season?

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Verwijderd

We naderen voorzichtig en schuchter de 7k weer.

Benieuwd hoe diep we dit keer naar beneden sodemieteren in een 30sec bloedrode candle.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 05:16:
We naderen voorzichtig en schuchter de 7k weer.

Benieuwd hoe diep we dit keer naar beneden sodemieteren in een 30sec bloedrode candle.
De Bitcoin koers bijft aan de bovenkant van de huidige weekly candle hangen en het is nog niet gelukt om boven de wick van +-7150 van vorige week uit te komen. Ik verwacht ook nog meer rood te zien incl. 200 MA retest rond 5.600.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hKeRry2Pa--7rq-cn0QPeUITyfI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3ovwcrsSeRhsyHhXwjqqb8FV.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/06_a_9NsMXAf83YlhbG6Sf-2P70=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3BIyJEKW4ZrcfavgEZWxObjp.png?f=fotoalbum_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Taro schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 09:04:
[...]

De Bitcoin koers bijft aan de bovenkant van de huidige weekly candle hangen en het is nog niet gelukt om boven de wick van +-7150 van vorige week uit te komen. Ik verwacht ook nog meer rood te zien incl. 200 MA retest rond 5.600.
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Je zou het verwachten ja, volume op coinbase is ook gehalveerd, ik zit al dagen in cash omdat ik niet durf in te stappen en in de hoop lager in te kunnen stappen maar ondertussen zie ik het alleen maar langzaam omhoog gaan ;(

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-12 13:28
Slux schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 09:13:
[...]

Je zou het verwachten ja, volume op coinbase is ook gehalveerd, ik zit al dagen in cash omdat ik niet durf in te stappen en in de hoop lager in te kunnen stappen maar ondertussen zie ik het alleen maar langzaam omhoog gaan ;(
Ik wil graag weer richting 10k zodat ik eindelijk weer terug kan naar cash, dus laat maar mooi omhoog gaan :)
Gister nog wel een mini-moon kunnen pakken op aandelen Shell gelukkig, maar weer een beetje goed.

• Slux
  • Niet online
Amens schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 09:15:
[...]

Ik wil graag weer richting 10k zodat ik eindelijk weer terug kan naar cash, dus laat maar mooi omhoog gaan :)
Gister nog wel een mini-moon kunnen pakken op aandelen Shell gelukkig, maar weer een beetje goed.
10k zal zoals het nu gaat zal de komende tijd niet gebeuren, maarja het blijft crypto he :)
Crypto is te onzeker op het moment.

Klopt de regulieren beurs is de place to be op het moment alleen is crypto leuker/spannender

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-12 13:28
Slux schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 09:44:
[...]

10k zal zoals het nu gaat zal de komende tijd niet gebeuren, maarja het blijft crypto he :)
Crypto is te onzeker op het moment.

Klopt de regulieren beurs is de place to be op het moment alleen is crypto leuker/spannender
Helaas heb ik verzaakt om mijn BTC te verkopen toen het mis ging. Nu even een poosje wachten op herstel. Met de halving in aantocht heb ik er alle vertouwen in dat het goed gaat komen :)

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:28
Slux schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 09:44:
[...]

Normaal zou ik je gelijk geven maar de aandelen beurs is de afgelopen 2 weken toch echt wel spannend te noemen, iig voor mij persoonlijk. 2 dagen geleden met een aandeel nog ff 31% gestegen op 1 dag _/-\o_

• Slux
  • Niet online
Nopheros schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 10:34:
[...]

Normaal zou ik je gelijk geven maar de aandelen beurs is de afgelopen 2 weken toch echt wel spannend te noemen, iig voor mij persoonlijk. 2 dagen geleden met een aandeel nog ff 31% gestegen op 1 dag _/-\o_
Dat zeg ik toch ook aandelen beurs is the place to be op het moment :P
Maar de echte spanning haal ik meer in crypto voornamelijk omdat je weet dat het een risico handel is, dat gevoel heb ik niet echt met de aandelen beurs, ook al zijn de gains daar op het moment vergelijkbaar met crypto, voelt het toch te veilig aan voor mij op 1 of andere manier :+

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Op zich moet het de afgelopen dagen toch prima traden zijn voor de leverage traders? Blijft steeds, om en nabij, dezelfde range heen en weer bouncen. ETH in ieder geval wel.

Rookworst zonder r is ook worst.

• Slux
  • Niet online
Bartvandelaar schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 11:11:
Op zich moet het de afgelopen dagen toch prima traden zijn voor de leverage traders? Blijft steeds, om en nabij, dezelfde range heen en weer bouncen. ETH in ieder geval wel.
De meeste levrage traders gaan REKT met crypto, been there done that :P
Werkt veel beter op de normale beurzen vind ik zelf, al vermeid ik toch wel al die hefboomproducten de laatste tijd.
Gewoon traden werkt voor mij het beste, maar kan morgen weer anders zijn alleen met crypto blijf ik er ver vandaan voortaan.

• Sahara
Slux schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 11:20:
[...]

Werkt veel beter op de normale beurzen vind ik zelf, al vermeid ik toch wel al die hefboomproducten de laatste tijd.
Gewoon traden werkt voor mij het beste, maar kan morgen weer anders zijn alleen met crypto blijf ik er ver vandaan voortaan.
Het is wel een ding dat je met leverage trades makkelijker REKT gaat, maar het heeft ook alles te maken met risicomanagement. Tegenwoordig zijn de intraday swings die BTC maakt echt huge, dus je wordt als je voor het gemak ff geen SL toepast omdat de liquidatieprijs toch bijv. 600 dollar van je af ligt.. soms toch geliquideerd als je scheef zit. Dat is wel kut. Daarom strakkere SL hanteren.. het is elke keer weer een reminder nadat je dacht safe te zitten zooo ver van de liq prijs af. Dus daarom toch maar een SL plaatsen voor een behapbaar verlies.

Houden jullie net als deze handelaar YouTube: The importance of a Trading Journal (Why every trader must have one) een trading journal erop na van alle trades? Want het blijft wel een dingetje dat Risicomanagement topic.. in terms of to go REKT or not to go REKT.

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Sahara schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 11:39:
[...]

Houden jullie net als deze handelaar YouTube: The importance of a Trading Journal (Why every trader must have one) een trading journal erop na van alle trades? Want het blijft wel een dingetje dat Risicomanagement topic.. in terms of to go REKT or not to go REKT.
Als het gaat om tips en fouten opschrijven in een boek: Nee, maar ik trade ook bijna niet meer handmatig, alleen nog maar met mijn zelfgeschreven bot. Die heeft geen emotie, dus maakt ook geen fouten op dat gebied. Wel op andere gebieden uiteraard, want hij is niet perfect. Als ik verbeterpunten zie onderzoek ik deze en voer ik verbeteringen door.

Het opschrijven van de trades die je gedaan hebt lijkt me redelijk nutteloos, aangezien je die gewoon kunt downloaden bij de meeste exchanges.

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:27
Het opschrijven van de trades die je gedaan hebt lijkt me voor een trader die van z'n fouten wil leren cruciaal.
Maar dan moet je wel opschrijven met welke motivatie, condities en voorwaarden je in die trade stapte.
Alleen dan kun je naderhand onderzoeken wat er mis ging in je aannames of risicomanagement of whatever.

Ik lul ook zomaar wat

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15:22
moon moon haha

iedereen nog gezond btw?

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
bie100 schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 14:03:
moon moon haha

iedereen nog gezond btw?
Ik wel me Kat niet, die heeft het denk ik.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15:22
Thommie.nl schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 14:04:
[...]

Ik wel me Kat niet, die heeft het denk ik.
ow ben jij die belg :)

mijn zwager zit wel opgesloten thuis voor twee weken

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Wij hebben het al gehad denken we, de buren ook.. collega's ook. Maar ja we kunnen niet testen he... Dus je weet niks.

Zero.

• Thommie.nl
Pelox schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 14:21:
Wij hebben het al gehad denken we, de buren ook.. collega's ook. Maar ja we kunnen niet testen he... Dus je weet niks.
wat waren je klachten Pelox?

• Pelox
Thommie.nl schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 14:23:
[...]

wat waren je klachten Pelox?
Pelox schreef op maandag 23 maart 2020 @ 20:21:
[...]

Ik kreeg 2 weken geleden last van keelpijn, echt best flink. Daarna hoofdpijn, tranende ogen en een flinke hoest.. eind vorige week kreeg ik pijn tussen mijn schouderbladen, ik vermoed mijn longen en vorige week vrijdagnacht voelde het als koorts, maar heb geen thermometer... de laatste dagen ook een flinke snotneus en verstopte oren.. Na zaterdag ging het heel snel beter, moet zeggen dat ik ook echt niet ziek was hoor gewoon een beetje slap en zo.

Die hoest heb ik nu nog af en toe de rest is weg. Voel me kiplekker. Zo'n beetje alle symptomen heb ik wel gehad dus.

Mijn vriendin en kinderen hebben hetzelfde gehad alleen in mindere mate.

Ik werkt in Breda en heb het idee dat zo'n beetje de halve stad het al heeft of heeft gehad.

Zero.

• Nopheros
Zou kunnen. Er gaat naast corona ook het "gewone" griep virus rond, dus dat zou net zo goed kunnen.

• Slux
  • Niet online
Pelox schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 14:21:
Beetje vaag die testen, ik ben nog wel getest zonder griep verschijnselen omdat ik direct in contact was met mensen die wel besmet waren en een vriendin kreeg deze week de melding blijf maar 2 weken thuis, terwijl zij echt vrij heftige ziekte verschijnselen heeft :?

Vrienden van mij in Schotland zijn ook allemaal getest alleen in Nederland testen ze selectief volgens mij.

• KoffieAnanas
  • Laatst online: 11-12 23:34
In Nederland zijn te weinig testen beschikbaar, dus dan moet je keuzes maken.

• Pelox
KoffieAnanas schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 15:48:
In Nederland zijn te weinig testen beschikbaar, dus dan moet je keuzes maken.
In het noorden schijnen ze wel te testen in Brabant, waar wij wonen, zo goed als niet..

Zero.

• A87
  • Niet online

A87

Slux schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 11:20:
[...]

met de staatsloterij gaat heel nederland rekt

Verwijderd

A87 schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 16:16:
[...]

met de staatsloterij gaat heel nederland rekt
Facts.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Waar blijft de standaard vrijdagmiddag move?

De short staat met een stop loss in profit en verder zit ik nog in fiat, maar misschien ga ik ook wel 50% instappen ivm weekend. Ik mag weer de maandelijkse investering doen ivm salaris Inmiddels overgemaakt naar de broker, twijfel om het wel/niet te investeren, lastige tijden.

• Nopheros
Taro schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 17:45:

De short staat met een stop loss in profit en verder zit ik nog in fiat, maar misschien ga ik ook wel 50% instappen ivm weekend. Ik mag weer de maandelijkse investering doen ivm salaris Inmiddels overgemaakt naar de broker, twijfel om het wel/niet te investeren, lastige tijden.
Als we zondag nog steeds rond dit niveau zitten doe ik waarschijnlijk hetzelfde, met 30 á 40%.

Heb ETH ergens rond $140 verkocht met de hoop op een flinke daling..

[ Voor 7% gewijzigd door Nopheros op 27-03-2020 17:55 ]

• RaptorXS
Taro schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 17:45:

Bitcoin staat op het punt van uitbreken

Volgens de Bollinger Bands-indicator kunnen we vuurwerk verwachten! Knalt bitcoin direct door naar 7.700 dollar? Of zakt de prijs terug naar 5.800 dollar?
Dus het kan omhoog of naar beneden, zoals altijd.
Bron: https://nieuws.btcdirect.eu/bitcoin-7700/
;)

[ Voor 0% gewijzigd door RaptorXS op 27-03-2020 18:03 . Reden: typo ]

• Tominatie
  • Niet online
Ouwe, elke keer als ik kijk staan we op hetzelfde fucking bedrag. Ik haat 6K.

Doe is wat

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Tominatie schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 19:34:
Ouwe, elke keer als ik kijk staan we op hetzelfde fucking bedrag. Ik haat 6K.

Doe is wat
6k haat jou ook en we doen dit puur om je te jennen dus stop eens met kijken. :P Kunnen we tenminste weer verder. 8)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Verwijderd

Crypts schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 19:38:
[...]

6k haat jou ook en we doet dit puur om je te jennen dus stop eens met kijken. :P Kunnen we tenminste weer verder. 8)
Je leeft nog! Positieve shit. Ik wil niet vervelend overkomen maar zou jij misschien je bags willen vullen met Bitcoin? Denk dat die buyorder ons wel weer naar de 12k drukt.

Net als die laatste buyorder van je met 20k Bitcoins verdeeld over 5 exchanges bij de vorige 6k.

[Edit] @PilatuS ook al een paar dagen niet gezien... Hopelijk alles goed?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2020 19:51 ]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 19:47:
[...]
@PilatuS ook al een paar dagen niet gezien... Hopelijk alles goed?
Ik loop nog rond :P

• Crypts
Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 19:47:
[...]

Je leeft nog! Positieve shit. Ik wil niet vervelend overkomen maar zou jij misschien je bags willen vullen met Bitcoin? Denk dat die buyorder ons wel weer naar de 12k drukt.

Net als die laatste buyorder van je met 20k Bitcoins verdeeld over 5 exchanges bij de vorige 6k.

[Edit] @PilatuS ook al een paar dagen niet gezien... Hopelijk alles goed?
Ja lastig man, voel me redelijk mweh en zit in quarantaine dus ben een beetje aan het video chatten met mijn nieuwe mattie Nikos (Anastasiadis) president van Cyprus. Het bevalt me hier namelijk wel en ik zit hier toch vast nu dus ik wil het eilandje graag kopen. :$
We moeten alleen nog even een oplossingkje vinden over wat gezeur mbt mensenrechten en EU gedoe. Oh ja er is ook nog wat gemor in het noorden met de Turken maar heb al voorgesteld dat deel aan mijn andere maat Vlad(imir) te schenken als hij beloofd ze daar in toom te houden dus dat komt vast goed. :P

Zoals je hoort, druk, druk, druk en het energienivo is niet zoals het hoort dus ik laat de eer even aan een andere whale als je het niet erg vindt? :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Verwijderd

Crypts schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 20:08:
[...]

Ja lastig man, voel me redelijk mweh en zit in quarantaine dus ben een beetje aan het video chatten met mijn nieuwe mattie Nikos (Anastasiadis) president van Cyprus. Het bevalt me hier namelijk wel en ik zit hier toch vast nu dus ik wil het eilandje graag kopen. :$
We moeten alleen nog even een oplossingkje vinden over wat gezeur mbt mensenrechten en EU gedoe. Oh ja er is ook nog wat gemor in het noorden met de Turken maar heb al voorgesteld dat deel aan mijn andere maat Vlad(imir) te schenken als hij beloofd ze daar in toom te houden dus dat komt vast goed. :P

Zoals je hoort, druk, druk, druk en het energienivo is niet zoals het hoort dus ik laat de eer even aan een andere whale als je het niet erg vindt? :+
Ik zal even wat belletjes plegen, wellicht komt er over een paar uur wel een 100% pump.

Mocht de koers binnen enkele seconden -60% gaan dan is het niet gelukt en heb ik (wederom) wat mensen boos gemaakt.
Gelukkig maar. Niets voor jou om hier 3+ dagen te skippen, ik denk die ligt onder een dekentje zijn laatste scalps af te romen met 41 graden koorts :+

• RaptorXS
En toen werd het stil hier op het forum omdat de BTC nog niet uitgebroken is.
Geduld, het weekend is pas net begonnen. :)
ps welke kant het ook opgaat, ik koop of verkoop niks.

[ Voor 18% gewijzigd door RaptorXS op 28-03-2020 00:17 ]

• A87
  • Niet online

A87

RaptorXS schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 00:15:
En toen werd het stil hier op het forum omdat de BTC nog niet uitgebroken is.
Geduld, het weekend is pas net begonnen. :)
omlaag 100%.
DE GROTE shakeout... alle hodlers er uit en een hoop altcoins.. bitcoin terug naar 1000 range.

Zit niet in een trade. Laat alles maar naar de klote gaan.

Bitcoin is dood!! het zijn enkel traders die de prijs heen en weer stuwen
Of we zijn 10 jaar te vroeg hier of alles gaat naar 0,000000000.

Wie heeft er nog vertrouwen in crypto nu bitcoin zomaar 70% omlaag is gedenderd in zeer zeer korte tijd

[ Voor 39% gewijzigd door A87 op 28-03-2020 00:59 ]

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
RaptorXS schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 00:15:

Goed bedoeld advies: Ik zou dat standaard in je signature zetten. Je boodschap is ondertussen duidelijk en het zou zonde zijn als je daar RSI aan over houdt. :+

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-12 01:00

RMX

A87 schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 00:42:
[...]

omlaag 100%.
DE GROTE shakeout... alle hodlers er uit en een hoop altcoins.. bitcoin terug naar 1000 range.

Zit niet in een trade. Laat alles maar naar de klote gaan.

Bitcoin is dood!! het zijn enkel traders die de prijs heen en weer stuwen
Of we zijn 10 jaar te vroeg hier of alles gaat naar 0,000000000.

Wie heeft er nog vertrouwen in crypto nu bitcoin zomaar 70% omlaag is gedenderd in zeer zeer korte tijd
Ok

• toilet_paper
Pfff ben destijds overgestapt naar Bybit omdat dat allemaal wat soepeler verliep dan Bitmex.
Maar op dit moment kan ik er weinig mee beginnen...
Available balance staat ineens op 0.
Leverage ineens op cross... En overal 1x???
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F81OFweKhOGMXRKP02HhPGXnKcE=/f/image/OBJpIhQ2CGHGKI2wkZ0YZmee.jpg
Ik zit nog in een trade.
't mot niet gekker worden....

• A87
  • Niet online

A87

ALLES kapot!!! Het einde van crypto _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
YouTube: Euromasters - Alles naar de klote
YouTube: Mosselman Mossels

[ Voor 49% gewijzigd door A87 op 28-03-2020 01:22 ]

• RaptorXS
Swaha schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 00:53:
[...]

Goed bedoeld advies: Ik zou dat standaard in je signature zetten. Je boodschap is ondertussen duidelijk en het zou zonde zijn als je daar RSI aan over houdt. :+
Mijn konstruktieve bijdrage een paar uur geleden was een TA analyse, wel van een ander doch best wel onderbouwd. Wat heb jezelf bijgedragen behalve je belerend vingertje naar mij toe :? :z

[ Voor 1% gewijzigd door RaptorXS op 28-03-2020 02:09 . Reden: typo ]

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

Hoeveel heb jij met crypto verloren? In ieder geval je verstand, dat is zeker :+

Oh, hoi dipje! Tijd om over crypto te dromen.

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Moet niet gekker worden. Zit A87 gewoon een nummer te linken waar ik een profielfoto van heb. En voor iedereen die het wil weten, ik zit short. Dus de markt kan vrijwel alleen maar omhoog. Fijne zaterdag iedereen.

Rookworst zonder r is ook worst.

Verwijderd

Zoals jullie weten was het plan was om iedere week een gedeelte te investeren, maar na de rode cijfers van afgelopen nacht toch besloten om vanochtend weer 1/3 in te leggen :P

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:12
Gisterenavond wat gekocht en boem vanochtend weer weg door de SL :P. Sorry jongens!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Nvm...

[ Voor 96% gewijzigd door Chris.nl op 28-03-2020 09:09 ]

Marstek Venus E v3 | v145 | NoM

• Slux
  • Niet online
getver weer instap momentje gemist.. .

offtopic
Riep het RIVM niet dat de boeren verantwoordelijk waren voor +/-40% van de stikstof en dat was wetenschappelijk bewezen, knap dat de huidige plaatjes wat anders zeggen :P

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Hele RIVM kunnen ze gelijk opdoeken.
Wel het mooiste weer van de wereld sinds alles op z'n reet ligt.

XRP = trash

• Sahara
toilet_paper schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 01:09:
Pfff ben destijds overgestapt naar Bybit omdat dat allemaal wat soepeler verliep dan Bitmex.
Maar op dit moment kan ik er weinig mee beginnen...
Available balance staat ineens op 0.
Leverage ineens op cross... En overal 1x???
[Afbeelding]
Ik zit nog in een trade.
't mot niet gekker worden....
Ja dat zag ik vannacht rondom dezelfde tijd ook. Bij mij stond als volledige saldo de winst van de 1x short op dat moment, maar de equity was nergens te bekennen, daardoor leek mijn account zo goed als leeg. Uiteindelijk na handmatig de leverage weer op 1x short gezet te hebben, stond was m'n hele saldo weer correct, ik weet zeker dat ik m'n leverage niet zelf op cross had gezet.. Dus het is een bug ofzo.

• Nopheros
Ben zojuist voor 30% in ETH gestapt. Kan nou niet zeggen dat dit dipje heel overtuigend is maar we staan nu bijna 10% lager dan op het moment dat ik ETH verkochtte. Acceptabel is guess.

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

Ik heb ook een stuk BTC gekocht.

• Reinout W
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 03-02 18:36
Reinout W schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 13:58:
Ik denk dat er nog wel een rood kaarsje aan zit te komen, volgensmij is het virus nog niet helemaal door gedongen in de VS.. 20k+ besmettingen per dag erbij..

Maarja, ik kan ook totaal fout zitten, het blijft crypto :)
:+

• A87
  • Niet online

A87

Bevrijdingsdag komt er aan!! 0,00000!! Geen stress geen crypto alles 0,0!! Mark Rutte zal zich hier nog over uitspreken op NOS !!
https://media1.tenor.com/.../tenor.gif?itemid=9666959

[ Voor 54% gewijzigd door A87 op 28-03-2020 12:48 ]

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:53
A87 schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 12:47:
Bevrijdingsdag komt er aan!! 0,00000!! Geen stress geen crypto alles 0,0!! Mark Rutte zal zich hier nog over uitspreken op NOS !!
Zo je gaat weer ouderwets lekker A87. Even een dagje geen snuif of paddo's zou je goed doen! :+

• A87
  • Niet online

A87

PHPResource schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 12:49:
[...]

Zo je gaat weer ouderwets lekker A87. Even een dagje geen snuif of paddo's zou je goed doen! :+
DUMP EEEEEEEEEEEEEEEEET!!! SELL EEEeeeeeeeeett loadze DIP!!
DAMP IET!!! sell sell sell !!!!!

Verwijderd

:O

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-12 23:37
A87 schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 12:53:
[...]

Je bent te laat geboren, je had het goed gedaan op het podium van Bitconnect.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Tominatie
  • Niet online
Wat zonde dat binance de bull en bear tokens gaat delisten, ik vermaakte mij er prima mee..

https://binance.zendesk.com/hc/en-us/articles/360041613471

• Crypts
Tominatie schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 15:26:
Wat zonde dat binance de bull en bear tokens gaat delisten, ik vermaakte mij er prima mee..
Dus omdat de gemiddelde crypto druif het verstand van een mongoloïde fruitvliegje heeft gaat Binance delisten? :?
Dacht dat crypto in essentie zelf bankje spelen en dus zelf risico dragen was maar ik kan het mis hebben. De betutteling en vertrutting slaat iig ook hier toe. :/

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Crypts schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 15:34:
[...]

Dus omdat de gemiddelde crypto druif het verstand van een mongoloïde fruitvliegje heeft gaat Binance delisten? :?
Dacht dat crypto in essentie zelf bankje spelen en dus zelf risico dragen was maar ik kan het mis hebben. De betutteling en vertrutting slaat iig ook hier toe. :/
Het grootste gedeelte gebruikers van Binance bezit het verstandsniveau dat jij aangeeft.
Om die te behouden lijkt het me dus een verstandige keuze om coins te delisten waar de meeste gebruikers zichzelf en uiteindelijk de exchange mee ophangen.

XRP = trash

• Crypts
Mr_Ripple schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 15:43:
[...]

Het grootste gedeelte gebruikers van Binance bezit het verstandsniveau dat jij aangeeft.
Om die te behouden lijkt het me dus een verstandige keuze om coins te delisten waar de meeste gebruikers zichzelf en uiteindelijk de exchange mee ophangen.
Ik noem dat natuurlijke selectie en zou niet weten waarom je dat soort zeikende etterende pus als klant wil behouden. Dat is namelijk dezelfde groep die er doorgaans voor een tientje in zit maar wel voor +95% van de tijd beslag legt op ondersteuning en customer service... :/

Sowieso ben ik niet zo voor het mensen tegen zichzelf beschermen, dat werkt namelijk niet. Door het wegnemen van eigen verantwoordelijkheid kweek je geen besef maar luiheid en (nog) verdere afstomping. Kinderen moeten (soms) tegen zichzelf beschermd worden, volwassen kerels die met 100x hefboom spelen en huilie doen als ze verkeerd gokken mogen van mij keihard op hun bek gaan. :+

• Tominatie
  • Niet online
Mr_Ripple schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 15:43:
[...]

Binance bied ook bizar hoge leverage opties aan, rekt gaan de plebs toch wel.

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-12 01:00

RMX

A87 schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 12:53:
[...]

Ik denk dat ze het internet in de inrichting vergeten zijn uit te zetten

• Crypts
RMX schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 17:00:
[...]

Ik denk dat ze het internet in de inrichting vergeten zijn uit te zetten
Er lopen er meer buiten dan er binnen zitten, kijk maar naar het aantal gebruikers van Bitmex. :+

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Gaat lekker zo met de koersen. Bitcoin is inderdaad niet boven de top van de vorige weekly candle gekomen, het kan haast niet dat de 6k het langere tijd gaat houden.

Zit nog steeds in fiat, onder de 6k een aantal buy orders staan.

Tenzij deze meneer weer gelijk krijgt uiteraard:

27 maart voorspeld:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EUG5rX_XYAAbuUs?format=jpg&name=large

Vandaag gepost:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EUN4lG3XQAEgvYi?format=jpg&name=4096x4096

[ Voor 36% gewijzigd door Taro op 28-03-2020 20:10 ]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 20:01:
Hangt denk ik ook heel erg af van de beurs. Ik zie dit niet gebeuren als de beurs weer met 10 of 20% gaat zakken.

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Taro schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 20:01:

27 maart voorspeld:
[Afbeelding]

Vandaag gepost:
[Afbeelding]
En wie is deze meneer?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
https://twitter.com/ThinkingUSD (Flood). Grote speler, schijnt regelmatig met 10.000.000 contracten (de max) te spelen.

Vooralsnog staat mijn short op +12%19%, ik hoop dat hij ongelijk heeft en dat daar nog wat bij gaat komen.

• Thommie.nl
@taro je hebt me overtuigt. Ik peer me geld er zo weer na een flinke neerwaarste spiraal in denk ik. Ook als hij nu gaat stijgen druk ik op de buy knop. Kan nu weer fors meer terug kopen ergens is het genoeg toch:), en er is ruimte zat geweest om te zakken maar dat gebeurd niet echt. ***AFGEKLOPT***.

Edit;
en nog 1 argument, maar ik zal wel weer compleet voor joker staan straks als de koers op 5500 staat;
Er zit zo ongelooflijk veel volk short op dit moment, dat de grote jongens zichzelf gaan verdedigen om niet reckt te gaan.

[ Voor 28% gewijzigd door Thommie.nl op 29-03-2020 12:13 ]

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

XRP = trash

• A87
  • Niet online

A87

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-12 22:23

Bever!

3

Op de daily ziet het er echt vreselijk bearish uit... dikke down (wave 1) gevolgd door een rising wedge (wave 2?), nu door naar sub 3k? (wave 3) , retrace wave 4 en dan naar target 1215 wave 5?

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

Bever! schreef op zondag 29 maart 2020 @ 14:22:
Op de daily ziet het er echt vreselijk bearish uit... dikke down (wave 1) gevolgd door een rising wedge (wave 2?), nu door naar sub 3k? (wave 3) , retrace wave 4 en dan naar target 1215 wave 5?
Ok. Wanneer wave 674?

• Tominatie
  • Niet online
tering wat is dit marktje dood

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Zeker begin 2015 niet meegemaakt, toen leek het echt dood.

XRP = trash

• Tominatie
  • Niet online
Mr_Ripple schreef op zondag 29 maart 2020 @ 15:52:
[...]

Zeker begin 2015 niet meegemaakt, toen leek het echt dood.
heb al wel een paar dooie momenten meegemaakt, o.a. 6K in 2018 en 3K tijden in 2019, maar zo vlak voor de halving had ik wel op iets meer actie gehoopt.

vooral nu ik zoveel tijd heb om te traden :+

• A87
  • Niet online

A87

YouTube: Thuiswerken - Van kooten en De Bie 1986"

[ Voor 107% gewijzigd door A87 op 29-03-2020 17:44 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@A87 Wel handig om even te benoemen waarom iemand door moet klikken, of bij voorkeur uiteraard gewoon embedden zodat de titel zichtbaar wordt.

• KoffieAnanas
  • Laatst online: 11-12 23:34
Ik klik nooit op een link als ik niet weet wat ik kan verwachten, en ben vast niet de enige. En post met alleen een linkje is eigenlijk vooral overbodige bladvulling.

Verwijderd

Ik vind er ook maar weinig aan de laatste weken. Beetje crypto moe denk ik ofzo...

Maak me maar weer wakker bij 10k :O

Of bij 1215 zodat ik er nog een broekzak vol centjes in kan gieten.

6k is echt zo dodelijk saai... Bah.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
O-)

Iets meer dan 2 weken geleden...
Taro schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 22:26:
Bitcoin heeft in ieder geval niet enkele maanden lang saai sideways tegen de 6k aan zitten tikken, mooi dat we dat stuk over hebben kunnen slaan :)

Verwijderd

Taro schreef op zondag 29 maart 2020 @ 16:36:
O-)

Iets meer dan 2 weken geleden...

[...]
Hahha te vroeg gejuicht _O-

Wat we nodig hebben is even een 30k Bitcoin mystery buyer, een echte dip naar onder de 1000 of een groot schandaal zoals een Binance hack of tether exitscam.

Zolang het maar niet rustiger en kalmer wordt dan pepers kweken, mijn hobbies waren net zo perfect in balans...

Straks ben ik genoodzaakt ergens een veldje vol te drukken met powerplant of superskunk om wat spanning erin te houden :N

We hebben die échte crypto volatiliteit nodig, en gauw!
Pagina: 1 ... 92 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!