[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 90 ... 107 Laatste
Acties:
  • 401.338 views

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
The_Goat schreef op maandag 23 maart 2020 @ 13:46:
Dead cat bounce naar resistance en dan dump naar nieuwe lows, of verpest ik dan het feestje?
Ik hoop het want mijn koop orders zijn echt op centen na niet geraakt ;(

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-12 10:58

ScreamGT

joejoe

The_Goat schreef op maandag 23 maart 2020 @ 13:46:
Dead cat bounce naar resistance en dan dump naar nieuwe lows, of verpest ik dan het feestje?
Let's hope so!

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• KoffieAnanas
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-12 23:34
Volgens mij wachten er aardig wat op een flinke dip om goedkoop bij te kopen. Dus nee, je verpest geen feestje.

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01:18
Dat ziet er idd al beter uit, hopelijk wordt het stimuleringspakket vandaag ook nog goedgekeurd.

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-12 23:07
Dus m.a.w. een bailout, de gewone onverzekerde Amerikaan heeft er geen ruk aan. Het is net als met de vorige rente verlaging van de FED een bailout voor Wallstreet, lekker veel geld bijdrukken, Amerikaanse staatsschuld loopt op, fantastisch! Idd 100k dollar straks voor een half tijgerbroodje betalen, het is maar wat je nice noemt.

• Nopheros
Sahara schreef op maandag 23 maart 2020 @ 15:06:
[...]

Dus m.a.w. een bailout, de gewone onverzekerde Amerikaan heeft er geen ruk aan. Het is net als met de vorige rente verlaging van de FED een bailout voor Wallstreet, lekker veel geld bijdrukken, Amerikaanse staatsschuld loopt op, fantastisch! Idd 100k dollar straks voor een half tijgerbroodje betalen, het is maar wat je nice noemt.
Er is niet veel andere keus op dit moment? Plus de "gewone"amerikaan krijgt wat uit het stimuleringsplan wat hopelijk vandaag nog wordt goedgekeurd.

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Hyperinflatie soon

All in brood when?

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Een mooie dag zowel buiten als nu achter de pc.
De 5.8K. heeft zich voorlopig goed gehouden, de beursen zakken weer, we gaan het beleven
hoe het verder gaat. ;)

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Tominatie schreef op maandag 23 maart 2020 @ 15:24:
Hyperinflatie soon

All in brood when?
Morgen salaris.. Ik mag nog een klein bedrag investeren.. Nu even kijken wanneer..

Zero.

• Tominatie
  • Niet online
Pelox schreef op maandag 23 maart 2020 @ 18:05:
[...]

Morgen salaris.. Ik mag nog een klein bedrag investeren.. Nu even kijken wanneer..
haha ik heb ook nog money op de rekening staan alleen vind ik een BTC van 6K nog te duur ofzo, we zitten best wel in een #rekt tijd.

• Nopheros
Tominatie schreef op maandag 23 maart 2020 @ 19:31:
[...]

haha ik heb ook nog money op de rekening staan alleen vind ik een BTC van 6K nog te duur ofzo, we zitten best wel in een #rekt tijd.
Same, alleen dat bewaar ik voor aandelen en voor het geval we volledig crashen.

• Slux
  • Niet online
Het mooiste cadeau heb ik weer gehad dit jaar corona zonder dat ik het door had, nu maar hopen dat ik met crypto wel wat ga voelen.

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-12 23:37
Slux schreef op maandag 23 maart 2020 @ 19:58:
Het mooiste cadeau heb ik weer gehad dit jaar corona zonder dat ik het door had, nu maar hopen dat ik met crypto wel wat ga voelen.
Hoe ben je daar achter gekomen dan?

Of zijn ze in Bloemendaal begonnen met huis-aan-huis testen?

*kijkt uit raam

[ Voor 13% gewijzigd door Stokstaart op 23-03-2020 20:01 ]

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Goh
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 01-08-2023

Goh

Slux schreef op maandag 23 maart 2020 @ 19:58:
Hoe ben je daar dan achtergekomen?

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22:24
Achtergekomen hoe dan daar ben je?

• Slux
  • Niet online
Stokstaart schreef op maandag 23 maart 2020 @ 19:59:
[...]

Hoe ben je daar achter gekomen dan?
Vorige week getest omdat er een uitbraak in mijn omgeving was/is, gelukkig om mij heen ook niemand serieus ziek geweest.

• Goh

Goh

toilet_paper schreef op maandag 23 maart 2020 @ 20:01:
Achtergekomen hoe dan daar ben je?
😂😂

• Stokstaart
Slux schreef op maandag 23 maart 2020 @ 20:02:
[...]

Vorige week getest omdat er een uitbraak in mijn omgeving was/is, gelukkig om mij heen ook niemand serieus ziek geweest.
Ehh.. Ik woon 'in jouw omgeving'.. Nog aanleiding om in pm hier over door te praten? :/

• Goh

Goh

Slux schreef op maandag 23 maart 2020 @ 20:02:
[...]

Had je geen enkel symptoom?

• Slux
  • Niet online
Stokstaart schreef op maandag 23 maart 2020 @ 20:03:
[...]

Ehh.. Ik woon 'in jouw omgeving'.. Nog aanleiding om in pm hier over door te praten? :/
Woonde, ik ben weggegaan bij mijn vriendin, zit tegenwoordig weer in omgeving Hoofddorp.

• Slux
  • Niet online
Goh schreef op maandag 23 maart 2020 @ 20:03:
[...]

Had je geen enkel symptoom?
Een paar dagen wat hoofdpijn maar dacht dat het van de stress was en een heel klein kriebel hoestje.
Om mij heen hetzelfde niemand is gelukkig echt ziek geworden, een paar op bed gelegen met koorts maar dat was in 2/3 dagen over.

• Goh

Goh

Slux schreef op maandag 23 maart 2020 @ 20:04:
[...]

Woonde, ik ben weggegaan bij mijn vriendin, zit tegenwoordig weer in omgeving Hoofddorp.
Je kwam er zeker, na gestopt te zijn met crypto, achter dat dit heel iemand anders was dan je dacht.

Edit: Is natuurlijk een grapje hè :P

[ Voor 6% gewijzigd door Goh op 23-03-2020 20:08 ]

• Stokstaart
Slux schreef op maandag 23 maart 2020 @ 20:04:
[...]

Ok, nou mooi dat je Corona-survivor bent zonder oorlogslittekens. Maar inderdaad helemaal geen klachten gehad?

Die nieuwe maatregel komt mij goed uit btw, nu kan ik mooi 11 april de nieuwe auto laten wrappen (had eigenlijk familieweekend >:) ).

• Stokstaart
Slux schreef op maandag 23 maart 2020 @ 20:07:
[...]

Een paar dagen wat hoofdpijn maar dacht dat het van de stress was en een heel klein kriebel hoestje.
Om mij heen hetzelfde niemand is gelukkig echt ziek geworden, een paar op bed gelegen met koorts maar dat was in 2/3 dagen over.
Hmm ik had 3 weken geleden ook een weekend hoofdpijn met wat griepklachten (zonder koorts). Zou me niks verbazen als ik het ook al heb gehad.

• Slux
  • Niet online
Goh schreef op maandag 23 maart 2020 @ 20:07:
[...]

Je kwam er zeker, na gestopt te zijn met crypto, achter dat dit heel iemand anders was dan je dacht.

Edit: Is natuurlijk een grapje hè :P
_O- Klopt mijn ogen gingen weer open en zag eindelijk in wat voor nachtmerrie ik zat.
Stokstaart schreef op maandag 23 maart 2020 @ 20:10:
[...]
Hmm ik had 3 weken geleden ook een weekend hoofdpijn met wat griepklachten (zonder koorts). Zou me niks verbazen als ik het ook al heb gehad.
Het is dat ik getest ben maar anders had ik het idd ook echt niet geweten, maar straks heb je het niet gehad dus ik zou toch nog op blijven passen.

1 tip blijf uit de buurt van de makelaars uit Haarlem ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Slux op 23-03-2020 20:17 ]

Verwijderd

@Slux, vrouwenverslinder, meester trader en corona survivor.

Fucking legend.

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2020 @ 20:17:
@Slux, vrouwenverslinder, meester trader en corona survivor.

Fucking legend.
_O- Die eerste 2 mag je wel weglaten.

• Pelox
Stokstaart schreef op maandag 23 maart 2020 @ 20:10:
[...]

Ik kreeg 1,5 week geleden last van keelpijn, echt best flink. Daarna hoofdpijn, tranende ogen en een flinke hoest.. eind vorige week kreeg ik pijn tussen mijn schouderbladen, ik vermoed mijn longen en afgelopen vrijdagnacht voelde het als koorts, maar geen thermometer... de laatste dagen ook een flinke snotneus en verstopte oren.. Na zaterdag ging het heel snel beter, moet zeggen dat ik ook echt niet ziek was hoor gewoon een beetje slap en zo.

Die hoest heb ik nu nog af en toe de rest is weg. Voel me kiplekker. Zo'n beetje alle symptomen heb ik wel gehad dus.

Mijn vriendin en kinderen hebben hetzelfde gehad alleen in mindere mate.

Ik werkt in Breda en heb het idee dat zo'n beetje de halve stad het al heeft of heeft gehad.

[ Voor 6% gewijzigd door Pelox op 23-03-2020 20:29 ]

Zero.

Verwijderd

Pelox schreef op maandag 23 maart 2020 @ 20:21:
[...]

Ik kreeg 1,5 week geleden last van keelpijn, echt best flink. Daarna hoofdpijn, tranende ogen en een flinke hoest.. eind vorige week kreeg ik pijn tussen mijn schouderbladen, ik vermoed mijn longen en afgelopen vrijdagnacht voelde het als koorts, maar geen thermometer... de laatste dagen ook een flinke snotneus en verstopte oren.. Na zaterdag ging het heel snel beter, moet zeggen dat ik ook echt niet ziek was hoor. Die hoest heb ik nu nog af en toe de rest is weg. Voel me kiplekker. Zo'n beetje alle symptomen heb ik wel gehad dus.

Mijn vriendin en kinderen hebben hetzelfde gehad alleen in mindere mate.

Ik werkt in Breda en heb het idee dat zo'n beetje de halve stad het al heeft of heeft gehad.
Eigenlijk maar goed ook, ben je er maar af, fijn dat het zo is gegaan en niet ernstiger.

Hier in Friesland is het nog niet doorgezet, wij moeten het nog krijgen. We zitten wel continu thuis.

Ik was ook behoorlijk actief in de corona slowchat maar heb inmiddels weer een AWM ban te pakken, dus dat zit er niet meer in.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Mooie groene cijfers vandaag, maar ik vertrouw het nog niet voldoende. 50% uitgestapt en op de rest stop losses geplaatst.

@Verwijderd Doe je voorzichtig? Anders zijn we je voor langere tijd kwijt...

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

Verwijderd

Taro schreef op maandag 23 maart 2020 @ 20:33:
Mooie groene cijfers vandaag, maar ik vertrouw het nog niet voldoende. 50% uitgestapt en op de rest stop losses geplaatst.

Ja ik mag nog meelezen maar ben verbannen naar de cryptocurrency grotten.

Ben er ook wel klaar mee, niet mijn slag volk die AWMers.

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2020 @ 20:31:
[...]

Eigenlijk maar goed ook, ben je er maar af, fijn dat het zo is gegaan en niet ernstiger.

Hier in Friesland is het nog niet doorgezet, wij moeten het nog krijgen. We zitten wel continu thuis.

Ik was ook behoorlijk actief in de corona slowchat maar heb inmiddels weer een AWM ban te pakken, dus dat zit er niet meer in.
haha ik zag je nog voorbij komen. Hou mij netjes aan de maatregelen maar wordt helemaal gek van elke dag corona, dus fuck dat topic.

Waarom heb je ban? Trouwens de US gaat wel echt rekt wat betreft corona, dat wordt erger dan Italië, veel erger zelfs.

• Nopheros
Taro schreef op maandag 23 maart 2020 @ 20:33:

De Amerikanen komen er niet uit in de senaat.. anders waren we al flink gestegen..

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2020 @ 20:31:
[...]

Hahaha alweer een ban te pakken? :P Het zit je ook niet mee he

Verwijderd

Tominatie schreef op maandag 23 maart 2020 @ 20:35:
[...]

haha ik zag je nog voorbij komen. Hou mij netjes aan de maatregelen maar wordt helemaal gek van elke dag corona, dus fuck dat topic.

Waarom heb je ban? Trouwens de US gaat wel echt rekt wat betreft corona, dat wordt erger dan Italië, veel erger zelfs.
Er was iemand die poste of het nog verstandig was om samen met zijn vriendin 2 vrienden uit te nodigen in de huidige omstandigheden, waarna ik een grapje maakte dat als het om een bareback GHB gangbang ging, ze daar beter even mee konden wachten.

Denk dat dat de druppel was.

Maar echt gezond is dat topic niet hoor, denk dat ik sinds mijn bestaan nog nooit zo vaak het woord 'lockdown' voorbij heb zien komen.

Gaat het gezonde verstand wat voorbij daar.

Verwijderd

Maargoed, ik wil er hier ook niet teveel over janken. Dus wat mij betreft weer ontopic.

Dikke pump hey vanmiddag. Moon moon.

Very naice.

• Tominatie
  • Niet online
@Verwijderd buiten dit topic ben ik nergens actief op tweakers dus dacht laat ik 't corona topic is proberen. Na 2 dagen was ik er idd wel klaar mee, moon roepen past beter bij mij.

Verwijderd

Tominatie schreef op maandag 23 maart 2020 @ 20:43:
@Verwijderd buiten dit topic ben ik nergens actief op tweakers dus dacht laat ik 't corona topic is proberen. Na 2 dagen was ik er idd wel klaar mee, moon roepen past beter bij mij.
America REKT. Bitcoin moon or REKT?

Very uncertain, much unclear.

Huge if pump, big if drop.

Jaapio does not know.

• Tominatie
  • Niet online
bitcoin beweegt wel lekker heen en weer nu. toch een kleine mini moon zichtbaar

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:03
Beurzen in de min, Bitcoin in de plus. Wat een mooie dag!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Ik vertrouw het nog steeds niet, meest logische lijkt mij dat we echt nog wel een stukje omlaag gaan de komende tijd.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:03
Swaha schreef op maandag 23 maart 2020 @ 21:43:
Ik vertrouw het nog steeds niet, meest logische lijkt mij dat we echt nog wel een stukje omlaag gaan de komende tijd.
Goud ging ook tijdelijk omlaag in 2008. Daarna werd het toch een safe haven.

Plus, de halving komt iedere dag dichterbij.

Tuurlijk kunnen we nog veel lager. Maar laten we ook niet vergeten dat Bitcoin in 1x een klap heeft gehad waar beurzen een week over deden. Er is ook best een reden om aan te nemen dat we de bodem wel zo'n beetje hebben gehad.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:27
Swaha schreef op maandag 23 maart 2020 @ 21:43:
https://amp.theguardian.c...s-bans-update-latest-news

Als dit de koers niet omlaag brengt dan valt t misschien ook mee als in Amerika echt de leuris uitbreekt

Ik lul ook zomaar wat

Verwijderd

Ik wil mijn Bitcoins eigenlijk helemaal niet meer verkopen voor fiat, met al die gekke fiat truukjes die uit de kast komen.

Straks hyperinflatie, Bitcoin 5 miljard per stuk maar voor 50 miljoen koop je nog niet eens een croissantje.

We hebben snel een nieuw waardemiddel nodig om de Bitcoin prijs in uit te drukken.

Blikken bonen ofzo. 3k blikken bonen, 5k blikken bonen. Wordt wel lastig traden.

Dus wat we eigelijk nodig hebben is een stable coin gebacked door blikken bonen.

BBT. Bean Backed Token.

• RaptorXS
Zomaar op gevoel, het zou me niet verbazen als ze binnenkort de beurshandel voor een tijdje plat gooien, ondersteunt door dit artikel:
Bitcoin Kan Één Van Laatste Activa Zijn Om Te Verhandelen Als AEX En Dow Jones Sluiten Vanwege Coronavirus – BTC Direct
By Crypto Sjop On mrt 23, 2020 19
Er is een grote kans dat veel aandelenmarkten over de hele wereld de komende weken sluiten als gevolg van het coronavirus. Mochten ze volledig ‘on hold’ gaan, dan zijn bitcoin en zijn kleine broertjes en zusjes één van de laatste activa waar je nog in kan handelen.
Bron: https://nieuws.btcdirect.eu/een-van-laatste/

[ Voor 4% gewijzigd door RaptorXS op 23-03-2020 23:19 . Reden: bron ]

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2020 @ 22:40:
Ik wil mijn Bitcoins eigenlijk helemaal niet meer verkopen voor fiat, met al die gekke fiat truukjes die uit de kast komen.

Straks hyperinflatie, Bitcoin 5 miljard per stuk maar voor 50 miljoen koop je nog niet eens een croissantje.
Als je 1 bitcoin hebt en je stapt nu in fiat dan heb je wanneer die hyperinflatie zijn intrede doet niet $5 miljard aan bitcoin maar slechts $6.500. Een kruimel van dat croissantje kan je daar niet van betalen.

Verwijderd

sampoo schreef op maandag 23 maart 2020 @ 23:17:
[...]

Als je 1 bitcoin hebt en je stapt nu in fiat dan heb je wanneer die hyperinflatie zijn intrede doet niet $5 miljard aan bitcoin maar slechts $6.500. Een kruimel van dat croissantje kan je daar niet van betalen.
Met andere woorden: Hodl.

Verwijderd

Beste site ooit, perfecte visuals omtrent de ontwikkelingen van het huidige fiat systeem, met nuttige info van diverse markten.

https://brrr.money/

• Eindhovenfinest
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-12 11:31
RaptorXS schreef op maandag 23 maart 2020 @ 23:14:
Zomaar op gevoel, het zou me niet verbazen als ze binnenkort de beurshandel voor een tijdje plat gooien, ondersteunt door dit artikel:

[...]

Wel een hoog ‘wij van WC eend’ gehalte

• Nopheros
RaptorXS schreef op maandag 23 maart 2020 @ 23:14:

[...]

Zou mij zeer verbazen, er is op dit moment geen enkele aanleiding om dat te denken. Er is gesproken over kortere openingstijden voor wall street maar zelfs dat is niet gebeurd.

BTC wil trouwens wel graag omhoog.. terwijl ik nog steeds wacht op het steunpakket gaat crypto elke dag wat hoger..

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Nopheros schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 08:51:
[...]

Zou meer zeer verbazen, er is op dit moment geen enkele aanleiding om dat te denken. Er is gesproken over kortere openingstijden voor wall street maar zelfs dat is niet gebeurd.
Het is een stap of wat vooruit gedacht maar zo heel gek klinkt het niet. De stappen die nu (langzaam) worden genomen gaan steeds verder en bewegen langzaam maar zeker naar een situatie waarin handhaving enkel nog mogelijk is met 'gepast geweld'. Tenzij mensen zich ineens wel gaan gedragen maar die kans acht ik niet heel erg groot. :+

Mocht het zover komen dan gaan beurzen toch echt dicht en stopt het 'normale' leven zoals we dat gewend zijn/waren. ;)

Ik wil niet als doemdenker overkomen maar mensen zijn varkens en erg veel vertrouwen in het gedrag van de mensheid in het algemeen en meer specifiek in noodsituaties heb ik niet. :/

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Pelox
Ahaa een nieuwe maan.

Zero.

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Iemand enig idee waar ik makkelijk kan zien welke muntjes op binance de laatste vijf minuten bijv flink stijgen? Ben in een gok modus nml:)>

@Slux fijn dat je er doorheen bent, wij zitten er midden in momenteel vermoeden we.....:x

• Crypts
Thommie.nl schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 09:37:
Iemand enig idee waar ik makkelijk kan zien welke muntjes op binance de laatste vijf minuten bijv flink stijgen? Ben in een gok modus nml:)>
Je wil groene dildo's kopen? :+
Geen idee of het nog bestaat maar er was een tweakert die zoiets gemaakt heeft.
@Slux fijn dat je er doorheen bent, wij zitten er midden in momenteel vermoeden we.....:x
Dat idee heb ik ook, vrijwel alle symptomen zijn aanwezig al kan het nog steeds een van de vele andere varianten zijn. ;) Rottige is alleen dat we ons beiden niet kunnen laten testen dus oogkleppen op, niet zeuren en door. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-12 10:58

ScreamGT

joejoe

Leuk dat Litebit een fee-loze dag organiseert net nu BTC naar de maan gaat :+

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• Crypts
ScreamGT schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 09:49:
Leuk dat Litebit een fee-loze dag organiseert net nu BTC naar de maan gaat :+
Misschien mis ik iets maar sinds wanneer is de maan verplaatst naar sub 10k regionen? :? Die paar uur fee loos traden op Litebit en de aandacht die het krijgt is me ook een compleet raadsel... 8)7

Verwijderd

Beterschap en een voorspoedig herstel allemaal :(:) pas goed op elkaar.

Verwijderd

Crypts schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 10:21:
[...]

Misschien mis ik iets maar sinds wanneer is de maan verplaatst naar sub 10k regionen? :? Die paar uur fee loos traden op Litebit en de aandacht die het krijgt is me ook een compleet raadsel... 8)7
Zou me niets verbazen dat na 1000 aankopen (oid) ze na enkele minuten alsnog een 'storing' hebben gevolgd door een welgemeende excuses en 'jammer maar helaas'.

Hallo dure aankoop, dag gratis trading.

• Crypts
Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 10:21:
Beterschap en een voorspoedig herstel allemaal :(:) pas goed op elkaar.
Onkruid vergaat niet Jaapske, @Slux is er ook nog dus komt vast allemaal goed. :+

• Crypts
Ik ook van jou Sluxie! :(:) Wat ben je toch ook een lieverd. *O*

Wat is er trouwens met die maanreis gebeurt? Raket heeft weer panne? -O-

• Nopheros
Crypts schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 11:12:
Ik ook van jou Sluxie! :(:) Wat ben je toch ook een lieverd. *O*

Wat is er trouwens met die maanreis gebeurt? Raket heeft weer panne? -O-
Was toch geen maan? ;)

De markten wachten op het steunpakket van de amerikaanse senaat, lancering volgt kort daarop.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ko2_-f0GcItQy6ORwjcr_rTtzzo=/f/image/B5cfV7pjtY2UfANO1mb8PoMW.png

• RaptorXS
Eindhovenfinest schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 08:47:
[...]

Wel een hoog ‘wij van WC eend’ gehalte
Ach, hier een "wij van WC eend" reaktie van: Simone Huis in ’t Veld is ceo van Euronext Amsterdam.
Juist nu is de functie van de beurs cruciaal.

Alleen een kernteam van Market Surveillance is nog fysiek aanwezig. Samen met collega’s in Parijs zijn zij ervoor verantwoordelijk dat de handel in aandelen, obligaties, beleggingsfondsen, opties en futures kan blijven plaatsvinden en de beurs haar rol kan blijven vervullen.

Onverstandig
De afgelopen week kwam de vraag naar boven of de beurs misschien tijdelijk zou moeten sluiten totdat de situatie weer zou zijn genormaliseerd. Dit zou erg onverstandig zijn. Juist nu is het cruciaal om een gereguleerde en ordentelijke markt in stand te houden waar beleggers kunnen blijven in- en uitstappen.
Bron: https://www.telegraaf.nl/...tie-van-de-beurs-cruciaal ;)

• Tominatie
  • Niet online
We moonen best lekker, had ik niet verwacht🤩

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 00:20
Tominatie schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 11:24:
We moonen best lekker, had ik niet verwacht🤩
over 2 uurtjes zeg je weer dat we naar de klote gaan _O-

• Stokstaart
Slux schreef op maandag 23 maart 2020 @ 20:14:
[...]

1 tip blijf uit de buurt van de makelaars uit Haarlem ;)
Oh das lekker, we zijn net weer een paar weken begonnen met de huizenjacht :P

Verwijderd

bie100 schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 11:25:
[...]

Sochtends: We moonen! Pumpen gaat lekker! HODL!

Smiddags: Gatverdamme, WEER compleet rekt. Kutmunten. Had ik maar...

Savonds: Moon! Ik wist het wel, hyperinflatie en crashende markten praat. HODL!

Snachts: Sjonge jonge. Duidelijk altseason, zit net in Bitcoin. When Bitcoin moon?

En repeat.

• Tominatie
  • Niet online
bie100 schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 11:25:
[...]

dat zou zomaar kunnen
MAAR IK HEB HOOP! 10K soon

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 00:20
Tominatie schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 11:33:
[...]

dat zou zomaar kunnen
MAAR IK HEB HOOP! 10K soon
hoop met je mee dat weer wel >:)

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-12 23:51
Ik mis telkens een buy order. En raak telkens een te lage limit. :-(

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:57
Animal schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 13:19:
Ik mis telkens een buy order. En raak telkens een te lage limit. :-(
Hier ook...

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12 10:11
Shell pompt ook lekker (harhar)

• Nopheros
croc schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 14:10:
Shell pompt ook lekker (harhar)
Zeker, beetje jammer dat shell morgen waarschijnlijk weer op -10% staat. Ik heb zelf een mooi aantal gekocht voor een prijs die 2 maand geleden niet mogelijk werd geacht, ga ze dan ook niet snel verkopen.

• spietie
  • Laatst online: 25-11 09:06
Pfff denk niet dat BTC naar de 4-5K (euro) zal gaan nu. Only way is up! Ging ook nog wat bijkopen maar je kan zo blijven wachten en wachten tot ie aan 9-10k staat ! lol :)

SPiET

• Nopheros
spietie schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 15:07:
Pfff denk niet maar dat BTC naar de 4-5K (euro) zal gaan nu. Only way is up! Ging ook nog wat bijkomen maar je kan zo blijven wachten en wachten tot ie aan 9-10k staat ! lol :)
Denk persoonlijk niet dat we weer snel terug gaan naar de 10k, crypto ging al naar beneden voordat de westerse beurzen naar beneden gingen. Ongetwijfeld krijgen we een flinke pump zodra alles weer rustig wordt, *denk* alleen wel dat we daarna weer net zo hard naar beneden knallen.

• croc
Nopheros schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 14:52:
[...]

Zeker, beetje jammer dat shell morgen waarschijnlijk weer op -10% staat. Ik heb zelf een mooi aantal gekocht voor een prijs die 2 maand geleden niet mogelijk werd geacht, ga ze dan ook niet snel verkopen.
Nu al op +18% en TSLA op +15% (op 1 uur). Komaan BTC laat je niet kennen :*)

• Slux
  • Niet online
croc schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 15:38:
[...]

Nu al op +18% en TSLA op +15% (op 1 uur). Komaan BTC laat je niet kennen :*)
Als je TSLA volgt kijk dan ook eens naar Alfen ;)

• croc
Slux schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 15:46:
[...]

Als je TSLA volgt kijk dan ook eens naar Alfen ;)
+14%? Ook niet slecht, maar daar heb ik niets van ;-)

• Slux
  • Niet online
croc schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 15:50:
[...]

+14%? Ook niet slecht, maar daar heb ik niets van ;-)
Is er wel 1 die geen kwaad kan om in je PF te hebben, al zeg ik dat wel als iemand die met een roze brilletje met extra grote oogkleppen en met zware tunnelvisie naar kijkt :P

• RaptorXS
Pas maar op met de plotse aandelenmarkt opleving want het ergste moet nog komen in de USA.
Nooit van een sucker rally gehoord? :)

• Tominatie
  • Niet online
Kut munten man. Drama. Pomp nou eens door!!!!!!!!!

MONEY PRINTER GO BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

when moon

• Slux
  • Niet online
RaptorXS schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 15:55:
Pas maar op met de plotse aandelenmarkt opleving want het ergste moet nog komen in de USA.
Daarvoor moet je in Crypto zitten toch, de biggest ponzi ever ;)

• Nopheros
Verschillende aandelen op -40-60% ingekocht, mag best nog een paar keer naar boven en weer naar beneden gaan. Heb ze in iedergeval goedkoop kunnen kopen.

Beter eerst weer -20% dan zolang wachten dat ik de stijging mis.

• Tominatie
  • Niet online
kan iemand mij een beetje uitleggen wat dat ETHbear en ETHbull precies is? Ik heb net wat in ETHbear geyolo'd maar weet bij god niet wat het inhoud.

Moon. Die shit gaat zeker omhoog als ETH slecht presteert ofzo?

[ Voor 3% gewijzigd door Tominatie op 24-03-2020 16:09 ]

• Vanoverdegrens
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-12 23:19
De steriliele duitse term "technische Gegenreaktion" vind ik in zulke gevallen ook altijd wel aardig.

Ik vermoed dat "we er nog niet zijn". Zowel vwb aandelen als crypto.
De sluiting van steeds meer bedrijven komt langzaam op gang. Staatshulp kan de behoefte aan cash nooit 100% opvangen. De honger naar cash voor dagelijkse/maandelijkse uitgaven gaat imo de investeringsmarkten nog flink dwarszitten.

• Nopheros
Tominatie schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 16:09:
kan iemand mij een beetje uitleggen wat dat ETHbear en ETHbull precies is? Ik heb net wat in ETHbear geyolo'd maar weet bij god niet wat het inhoud.

Traden met leverage.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xbQwM4HYw_H02ljajXwc5oPp_Ek=/f/image/zGPVpLeZghuPyUS1kV8dyBg3.png

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Tominatie schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 16:09:

3x short en 3x long tokens. ETH zakt, dan gaat ETHbear als een idioot omhoog. De bewegingen zijn gelijk aan 3x long of 3x short gaan.

• Tominatie
  • Niet online
Ai thanks heren, best leuk om daar mee te kloten haha. Ook redelijk getimed, een beste rode candle opeens op ETH en BTC zojuist.

@PilatuS @Nopheros buiten dat je positie snel omhoog kan, of snel onderwater geraakt kun je toch niet geliquideerd worden want ik leen geen geld right? Of werkt dat niet zo.

[ Voor 41% gewijzigd door Tominatie op 24-03-2020 16:18 ]

• Slux
  • Niet online
NANO ging weer lekker vandaag <3

Tijd voor mij om wat winst te pakken ermee

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Tominatie schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 16:11:
@PilatuS @Nopheros buiten dat je positie snel omhoog kan, of snel onderwater geraakt kun je toch niet geliquideerd worden want ik leen geen geld right? Of werkt dat niet zo.
Volgens mij klopt het wat je zegt. ETHbear kan van 80 dollar naar 10 dollar, maar alleen door een negative prijs zou je geliquideert kunnen worden en dat zie ik niet gebeuren.

• Crypts
Nou dat wordt weer een hoop handelen... Zojuist vernomen hoe de regering hier het huftergedrag van samenscholen en onnodig naar buiten gaan aan gaat pakken. We hebben een setje van 7 mogelijke redenen gekregen (van essentiële boodschappen doen tot uitvaarten bijwonen) waarvoor je danwel per keer en per persoon een formulier moet invullen en met geldige ID bij je moet dragen ofwel een SMS sturen naar een speciaal nummer voorzien van redencode, postcode en huisnummer. Je mag ook alleen naar de dichtsbijzijnde winkel/dokter/whatever. :/ Hou je je niet aan de regels heb je direct een prent van €150 aan je broek.

Ben erg benieuwd hoe ze dat gaan handhaven en hoevaak ik van 'ze' naar buiten mag. :+ Ook al ben ik hier nog niet zo lang, wat ik zo van het gedrag hier heb gezien zie ik even niet hoe ze dat gaan handhaven maar goed. Tot minstens 13 april zit ik hier 'gevangen'. :P

Edit: Gaat lekker, zojuist 18 uur lokale tijd is die drakonische maatregel ingegaan en dat moet natuurlijk even getest worden, zowel vriendin (met lokaal nummer) als ik (Nederlands nummer) hebben de gevraagde SMS gestuurd maar geen antwoord. Even gekeken op de twee aangegeven websites van de overheid voor het formulier in het Engels maar nergens te vinden. Als ze willen dat mensen zich eraan houden moeten ze er wel voor zorgen dat het ook echt werkt. :D
Nou ja, fuck it! Dan maar zonder, eerste 24 uur krijg je toch geen boete. 8)

[ Voor 23% gewijzigd door Crypts op 24-03-2020 17:17 ]

• RaptorXS
Maandag sterkste stijging ziektegevallen wereldwijd tot nu toe

WHO: ’VS dreigt epicentrum coronacrisis te worden’
Door ONZE REDACTIE BUITENLAND

2 uur geleden in BUITENLAND
Bron: https://www.telegraaf.nl/...um-coronacrisis-te-worden
En dat in een land waar ze van paycheck naar paycheck leven en natuurlijk op een te grote voet via
hun creditcards.Geen ww vangnet en een dure gezondheidszorg.
We gaan beleven wat het met de beurskoersen en de crypto's gaat doen.
Edit: India gaat in lockdown en Trump probeert alleen de verkiezingen te redden.
bron: https://www.telegraaf.nl/...rs-drie-weken-in-lockdown
Daarom is het gigantische stimulatie pakket er nog niet door.
Bij het Trump pakket gaat het meeste geld naar de bedrijven, de Democraten willen meer geld naar de burger.
Tsja, verkiezingstijd dit jaar in de USA ;)

[ Voor 30% gewijzigd door RaptorXS op 24-03-2020 17:20 ]

• 68616c6c6f
  • Laatst online: 01-02-2023
Andere mensen die de community app van Swissborg gebruiken? En wat denken jullie over CHSB? Ziet er wat mij betreft uit als een strakke currency

[ Voor 41% gewijzigd door 68616c6c6f op 24-03-2020 17:27 ]

malawolar: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58497148

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Nopheros schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 15:11:
[...]

Denk persoonlijk niet dat we weer snel terug gaan naar de 10k, crypto ging al naar beneden voordat de westerse beurzen naar beneden gingen. Ongetwijfeld krijgen we een flinke pump zodra alles weer rustig wordt, *denk* alleen wel dat we daarna weer net zo hard naar beneden knallen.
Ik verwacht dat Bitcoin voor/rond de 7.200 weer veel weerstand zal ondervinden en daarna een stuk naar beneden gaat. Daarna nog een keer bouncen op de 200 MA, weer omhoog de triangle in en via de bovenste lijn naar >10k regionen. En anders zijn we gewoon allemaal de sjaak tenzij je het shorten goed onder de knie hebt :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jvE2ZGGvSba6CaoQVuK5dHHLIBU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/m2yyWVP9GNxdA5Zlg47WdU1z.png?f=fotoalbum_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
Short btc, short spx, short zilver, kom maar door met die dcb 😎

• Slux
  • Niet online
Ik hoop dat jullie gelijk krijgen dat we gaan dalen, zie het dat het volume ook weer wat afneemt dus ziet er positief uit maar zou mij ook niks verbazen als we omhoog gaan.

Kortom dit is mijn analyse, alleen moet je het groene pijltje even bij het rode pijltje denken :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7AXl7y_-l-oUiLLdFyy2CN7GfYw=/f/image/aLQTFhfjYnbdESoOG7iibvoa.jpg

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
We gaan toch gewoon omhoog? Of mis ik wat?

Rookworst zonder r is ook worst.

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:49

Bever!

3

The_Goat schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 19:04:
Short btc, short spx, short zilver, kom maar door met die dcb 😎
Heb ook gevoel dat het een bear rallye is... desalniettemin afgelopen vrijdag nog au en ag gekocht :)
so far so good..

• Slux
  • Niet online
Bartvandelaar schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 20:56:
We gaan toch gewoon omhoog? Of mis ik wat?
Helaas wel ja, ik had gehoopt nog een keertje laag in te kunnen kopen maar het lijkt erop dat het niet gaat gebeuren.

Ik vind het erg moeilijk inschatten op het moment en durf niet op deze niveaus in te stappen, waardoor ik op de zijlijn blijf hangen.
Pagina: 1 ... 90 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!