[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 89 ... 107 Laatste
Acties:
  • 401.342 views

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
KoffieAnanas schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 18:19:
[...]

Kopen, kopen, kopen ipv kijken, kijken, kijken.
Vanmiddag nog een mooi voorbeeld van kopen kopen.
Bij een supermarkt aan de kassa, gaarne met pin betalen.
Netjes gedaan, pas geweigerd???
Toch maar cash betaald maar het geeft aan hoe kwetsbaar we zijn in deze tijden, denk aan Cyprus en Griekenland.
Cash is nog king want met btc kon ik er niet betalen. :)

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01:18
Italie vandaag 15k nieuwe besmettingen erbij 8)7

Hopelijk een nieuwe manier van testen oid.

https://www.worldometers.info/coronavirus/#countries

• KoffieAnanas
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-12 23:34
Nopheros schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 18:34:
Italie vandaag 15k nieuwe besmettingen erbij 8)7

Hopelijk een nieuwe manier van testen oid.

https://www.worldometers.info/coronavirus/#countries
Ik zie 6k nieuwe besmettingen in Italië. Er is ook een record aantal doden is gevallen vandaag, 627. En dat aantal blijft dus nog wel even stijgen. Dat moet echt horror zijn in de ziekenhuizen daar.

[ Voor 7% gewijzigd door KoffieAnanas op 20-03-2020 18:54 ]

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
KoffieAnanas schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 18:46:
[...]

Ik zie 6k nieuwe besmettingen in Italië. Er is ook een record aantal doden is gevallen vandaag, 627. En dat aantal blijft dus nog wel even stijgen. Dat moet echt horror zijn in de ziekenhuizen daar.
Dat is het hier ook.

Zero.

• Nopheros
Ah nvm, blijkbaar heeft iemand een typefout gemaakt op de website die ik linkte. Nu weer "normale" aantallen van bijna 6k idd..

[ Voor 9% gewijzigd door Nopheros op 20-03-2020 19:17 ]

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Op Euro 12,10 uit Shell gestapt, alle crypto rond 17:00 verkocht en een short geopend (Nu +21%), laat de rode candles maar komen.

[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 20-03-2020 19:36 ]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Nopheros
Taro schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 19:28:
Op Euro 12,10 uit Shell gestapt, alle crypto rond 17:00 verkocht en een short geopend, laat de rode candles maar komen.
Ik zit nog in shell, rond die prijs ingestapt. Alleen voor het dividend vind ik het al zinvol + shell staat iets van 55% lager dan een maand terug.

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Dramatisch weer.

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Wordt er nog een beetje winst gemaakt hier tijdens deze crisistijden? Ik durfde eindelijk Blockfolio te openen, maar kroop gelijk weer onder mijn steen waar ik sinds de corona uitbraak onder lig...

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16-12 21:58
Nopheros schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 22:33:
[...]

Bedankt voor de uitleg. Op zich volg ik je logica echter gaat alles naar beneden op moment behalve obligaties, ben benieuwd of we een verschil gaan merken.
Alles gaat ging naar beneden, goud en zilver inclusief, omdat tijdens 'paniek' of 'onrust' men niet dat gaat verkopen wat men wilt, maar men verkoopt dat wat men kán.

Zo verkopen de institutionele beleggers voor hun cliënten goud (en dus ook Bitcoin) zodat de leningen van deze cliënten gauw voldaan kunnen worden. De 'margin costs'. https://www.investopedia.com/terms/m/margin.asp

Dit zijn leningen waarmee men een investering (equity) heeft gedaan (vaak via dezelfde institutionele beleggers).

Dit gebeurde in 2008.

Doen ze dit niet, dan verdampt voor de cliënten de waarde van hun investeringen en kunnen ze bijgevolg hun leningen niet meer terugbetalen.

Het 'liquide' kunnen blijven (voor de schuldeisers) is dan even het aller, allerbelangrijkst. Waardoor zelfs de edelmetalen van de hand worden gedaan als men op de rand van een recessie staat.

[ Voor 7% gewijzigd door Ekstergroen op 20-03-2020 20:34 ]

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11-12 20:38

raq

Was ik net weer blij met mn nano, knipper met mn ogen -10% fijn weekend allemaal

De tijd leert of het tij keert

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
raq schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 20:50:
Was ik net weer blij met mn nano, knipper met mn ogen -10% fijn weekend allemaal
Oef, ik zit er zelf niet in, maar ik ben wel fan van het concept van die munt. Jammer om te zien dat die munt elke keer zulke harde klappen krijgt.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
idd NANO hoort ergens in de top 10 te staan, blijft een hold muntje voor mij en laatste tijd kan je ze lekker sparen met traden

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Beaulion schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 20:26:
Wordt er nog een beetje winst gemaakt hier tijdens deze crisistijden? Ik durfde eindelijk Blockfolio te openen, maar kroop gelijk weer onder mijn steen waar ik sinds de corona uitbraak onder lig...
Gaat prima hier, short staat op enkele tientallen procenten winst :)

Edit: Ingestapt op 6373 en op 6068 gesloten. Denk dat ik rond 6005 een kleine long open en verder vergroot als het goed gaat. -> Goed dat het maar een klein bedrag was, uitgestapt met -8%.

Nog een short geopend op 5808 en gesloten op 5724. Long vanaf 5875, gesloten rond 5900. Nu maar even stoppen.

[ Voor 30% gewijzigd door Taro op 20-03-2020 21:38 ]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Nopheros
Nog even en ik koop ETH weer terug op 112 dollar 8)

• Azer
  • Niet online
We vallen weer hard van de afgrond af :-(

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-12 23:37
CME close?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
Ben voorlopig wel even uitgespeeld met flinke shorts hoog in de 6k denk ik :)

• The_Goat
Als je als daytrader de afgelopen twee weken geen winst hebt gemaakt, moet je je echt afvragen of je wel goed bezig bent

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Mijn verlies van vanmiddag weer rekt getrokken.

Rookworst zonder r is ook worst.

Verwijderd

Langzaam krabbelen we weer omhoog

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Sja.. Wat is winst? Op 19 maart helft van mij pf verkocht en vanavond voor datzelfde bedrag 15% méér terug gekocht..

Weinig moeite ‘groot plezier’ ooit in de verre toekomst _O-

Verwijderd

Slux schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 21:05:
idd NANO hoort ergens in de top 10 te staan, blijft een hold muntje voor mij en laatste tijd kan je ze lekker sparen met traden
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-Mspsl5pA8zHIpMRopUKCZ0BYP4=/f/image/gV6TTM0ppS9d9oZt7pTd1Nog.jpg

• Slux
  • Niet online
:(:)

Koop dan wel maandelijks bij want dan groeien ze ook

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Voor diegene die denken dat de koers de komende weken nog flink gaat zakken; op welke bedragen hebben/ gaan jullie een buy order staan / plaatsen?

• Slux
  • Niet online
radem205 schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 12:50:
Voor diegene die denken dat de koers de komende weken nog flink gaat zakken; op welke bedragen hebben/ gaan jullie een buy order staan / plaatsen?
Zo laag mogelijk natuurlijk maar het is nog even wachten op de nieuwe glazen bol van alliexpress,

Wist ik het maar, kleine swings werken voor mij beter dan wachten tot
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k79ons9KUTKEPWH5e21veXCdtDs=/f/image/KcV7JcqQComWpBSalX0ovZ4I.jpg

• radem205
Slux schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 13:06:
[...]

Zo laag mogelijk natuurlijk maar het is nog even wachten op de nieuwe glazen bol van alliexpress,

Wist ik het maar, kleine swings werken voor mij beter dan wachten tot
[Afbeelding]
Haha, ik heb mezelf voorbehouden alleen nog nieuwe fiat erin te pompen als de koers nog drastisch daalt. Richting de 3000 dollar. Maar ja, wie zegt dat het niet nog drastischer kan. Ik heb alleen geen zin om uren naar een grafiekje te staren.

• Slux
  • Niet online
radem205 schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 13:13:
[...]

Haha, ik heb mezelf voorbehouden alleen nog nieuwe fiat erin te pompen als de koers nog drastisch daalt. Richting de 3000 dollar. Maar ja, wie zegt dat het niet nog drastischer kan. Ik heb alleen geen zin om uren naar een grafiekje te staren.
Alles kan met crypto, nu is het wel zo dat er een hoop mensen bitcoin hebben dus er komt wel een vorm van schaarste aan waardoor 3k onwaarschijnlijk lijkt, maar gezien die halving die eraan komt en de miners die geld willen verdienen sta ik er niet raar van te kijken.

Ik zet er zelf niet op in en blijf lekker daytraden, traden op grafiekjes werkt voor mij ook niet zo, ik vul een aankoop in en vervolgens weer een verkoop order.

• Nopheros
radem205 schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 12:50:
Ik koop gespreid in, in tegenstelling tot @Slux ben ik niet zo handig met korte swings meepakken. Ik heb gister met winst verkocht en zit nu weer voor 82% in fiat. Zodra BTC weer wat zakt ( zo'n 5 á 10% ) koop ik voor 40% bij.

Mocht het dan nog lager gaan dan heb ik iig nog wat cash achter de hand. Per 1k lager koop ik dan 25% bij.

[ Voor 4% gewijzigd door Nopheros op 21-03-2020 15:15 ]

• Tominatie
  • Niet online
when mooooooooon

• radem205
Nopheros schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 15:05:
[...]

Ik koop gespreid in, in tegenstelling tot @Slux ben ik niet zo handig met korte swings meepakken. Ik heb gister met winst verkocht en zit nu weer voor 82% in fiat. Zodra BTC weer wat zakt ( zo'n 5 á 10% ) koop ik voor 40% bij.

Mocht het dan nog lager gaan dan heb ik iig nog wat cash achter de hand. Per 1k lager koop ik dan 25% bij.
Goede strategie volgens mij. Op hoeveel heb je verkocht?

• Nopheros
Ik handel meestal in ETH en in mindere mate in een paar altcoins. TIjdje terug gekocht op $200 en verkocht op $268. Vervolgens weer gekocht op $112 en gister verkocht op $142 dollar.

Nadeel van deze strategie is dat ik de laatste keer er ook maar voor 50% in zat. Ik zit er dan wel rustiger in met de gedachte dat ik goedkoper weer bij kan kopen.

[ Voor 13% gewijzigd door Nopheros op 21-03-2020 15:47 ]

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Nopheros schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 15:46:
Nadeel van deze strategie is dat ik de laatste keer er ook maar voor 50% in zat. Ik zit er dan wel rustiger in met de gedachte dat ik goedkoper weer bij kan kopen.
Je gemoedsrust is meer waard dan een beetje extra winst. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• spietie
  • Laatst online: 25-11 09:06
when to 3-4K again??? #fiattwachttothetjuisteinstapmoment :+

SPiET

Verwijderd

Live trump persconferentie nu, dump je coins nu het nog kan.

• Nopheros
Verwijderd schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 18:08:
Link?

• The_Goat
spietie schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 17:48:
when to 3-4K again??? #fiattwachttothetjuisteinstapmoment :+
Gevalletje boot gemist?

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-12 23:07
James at the watercooler is eindelijk gevonden... :D.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_pye0OwWMcma9g5GWoLCwfD6AiU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NkRVsAQxjw4WkAH424cACZkg.jpg?f=fotoalbum_large

• RaptorXS
Verwijderd schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 18:08:
Waarom zou ik? Lees geen reden waarom ik dat zou doen. ;)

• Slux
  • Niet online
RaptorXS schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 19:37:
[...]

Waarom zou ik? Lees geen reden waarom ik dat zou doen. ;)
Hij is hier alleen maar om crypto af te branden, zodra die weer boven de 10k staan zie je hem niet meer omdat ie volgens mij de boot heeft gemist :X

• RaptorXS
Slux schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 19:47:
[...]

Hij is hier alleen maar om crypto af te branden, zodra die weer boven de 10k staan zie je hem niet meer omdat ie volgens mij de boot heeft gemist :X
Geen idee, ben te oud voor die onzin en zit al ietsjes langer in crypto's ;)

• Nopheros
Als ze maandag in de USA het nieuwe steun pakket erdoor krijgen kunnen we nog wel eens een flinke boost krijgen..

“The package is coming in at about 10% of GDP. It’s very large,” Kudlow said.

https://www.bloomberg.com...-kudlow-says?srnd=premium

[ Voor 50% gewijzigd door Nopheros op 21-03-2020 20:39 ]

• RaptorXS
Nopheros schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 20:33:
Als ze maandag in de USA het nieuwe steun pakket erdoor krijgen kunnen we nog wel eens een flinke boost krijgen..

“The package is coming in at about 10% of GDP. It’s very large,” Kudlow said.

https://www.bloomberg.com...-kudlow-says?srnd=premium
Mwha, voor wat het waard is, meestal dalen bijv. de beursen na zulk soort FED ingrepen.
En waarom zouden de crypto's zich er iets van aantrekken. geen idee :?

[ Voor 0% gewijzigd door RaptorXS op 21-03-2020 21:00 . Reden: typo ]

• Tominatie
  • Niet online
Ik hoop dat de crypto's nog wat gaan doen, verveel me de pleuris.

• Nopheros
RaptorXS schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 20:57:
[...]

Mwha, voor wat het waard is, meestal dalen bijv. de beursen na zulk soort FED ingrepen.
En waarom zouden de crypto's zich er iets van aantrekken. geen idee :?
Dat is inderdaad gebeurd bij de spontane rente verlaging van de FED. Dat werd gezien als een paniek reactie gezien van de overheid waardoor beleggers alleen maar meer in paniek raakten en idd de beurzen naar beneden gingen. Dit steunpakket zal de paniek hopelijk verminderen. Of het helpt voor langer als een paar uur moeten we nog zien..

@crypto BTC lijkt de laatste tijd aardig met de beurzen mee te bewegen. Bij goed- of slechtnieuws waar de beurzen op reageeren reageerde BTC mee.

[ Voor 8% gewijzigd door Nopheros op 21-03-2020 21:07 ]

• Tominatie
  • Niet online
Kijk das een leuke pump. HUPHUP

• Nopheros
Als we nu nog ff doorknallen...

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Het grote Bitcoin plaatje... De MA200 blijft vooralsnog een prima bodem voor Bitcoin, maar dat is geen garantie. Ik vind persoonlijk de bounce erg mooi, maar wel erg mager in verhouding tot de rode candles. Vermoed dat de MA200 nogmaals getest gaat worden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CQ1BSFRSH7-EjM8AUf8igLsvjn4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qL1Jyyet77htpl5ui6dPFPF6.png?f=fotoalbum_large

• The_Goat
HTF is lastig momenteel, door die enorme wicks moeilijk koers bepalen. Enorme range ook momenteel (scalpers/daytraders paradise).

PA vandaag is typisch weekend gekloot imo, beetje stops hunten en verder niet heel relevant. De echte richting zal maandag/dinsdag wel bepaald worden.

Verder denk ik dat je een daily close boven 2020 open wel als bullish mag beschouwen

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Lekker zo'n short vanaf 6399 :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FMdw_3Gr6vPSXx5f7I6IcJ0yuP8=/f/image/pKVDx6f1eeRmvVI3Z24ZJvQW.png

• The_Goat
6419 :P

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@The_Goat Baas boven baas _/-\o_

• The_Goat
1H close onder 6200 zou wel lekker zijn ;)
Dan laat ik hem wel lopen voor vannacht

• Sahara
Wat was voor jou de aanleiding om short te gaan? Onderbuik gevoel voor een aankomende Bart?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Short gesloten met bijna 100% en inmiddels een long geopend (6162), maar wel met 25% van de inzet, want een verdere daling kan prima... -> Long met 9% gesloten, nu even aankijken.

[ Voor 16% gewijzigd door Taro op 21-03-2020 22:58 ]

• The_Goat
Sahara schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 22:45:
[...]

Wat was voor jou de aanleiding om short te gaan? Onderbuik gevoel voor een aankomende Bart?
Ongeveer dit:
Double top is iets om in het weekend te hunten. Low volume pump duwt de prijs die kant op --> bevestigt mijn idee.
Prijs blijft direct daarboven hangen (en is daarnaast de december low, wat waarschijnlijk wel voor wat resistance zal zorgen)

Edit: vergeet de .618 Fib erbij te vermelden, die voor veel bots een verkoop signaal zal zijn

Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/JSVkvoSp/

[ Voor 8% gewijzigd door The_Goat op 21-03-2020 23:02 ]

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:19
Verkeerde topic

[ Voor 94% gewijzigd door Razkin op 21-03-2020 23:01 ]

iRacing Profiel

• The_Goat
Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/7nZ5b756/

Denk dat het met deze prijsactie heel waarschijnlijk is dat de range lows eraan gaan

• Sahara
The_Goat schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 23:06:
[Afbeelding]

Denk dat het met deze prijsactie heel waarschijnlijk is dat de range lows eraan gaan
Daar is wel ff meer volume voor nodig, voordat gisteren die pump naar 69xx plaats had, was die 612x al een stevige support en dat is ie nu weer.

• The_Goat
Ik zie hetzelfde, 6120/6170 is een soort midrange support momenteel, als die gebroken wordt ga ik er vanuit dat 58xx eraan gaat.
Met huidige PA en bearish sentiment, schat ik de kans dat dat wel gebeurd groter in dan dat dat niet gebeurd.

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:49

Bever!

3

1215 soon

Verwijderd

Bedoel je kwart over 12?

Nog een uurtje of 4 inderdaad.

• Nopheros
Hm weinig gebeurd vannacht zie ik, heb netjes gewacht tot 1215 maar nog steeds weinig aan de hand 8)

Heb dan ook maar wat meer ingekocht, hopelijk wordt de paniek de komende week wat minder als italie eindelijk stabiliseerd. Zit nu voor 55% in muntjes.

• Azer
  • Niet online
Oei, toch nog wat weekend actie zo te zien? Kijken of de 6k het gaat houden

• Tominatie
  • Niet online
Enerzijds heb je de halving
Anderzijds heb je de corona chaos

Ik wacht nog wel ff met bijhalen want 6K is nou niet echt extreem laag ofzo.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Bitcoin MA200 ligt op dit moment op 5531 USD, nog een keer aantikken?

• Reinout W
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 03-02 18:36
En weer lekker naar beneden? :)

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-12 10:58

ScreamGT

joejoe

Doei $6k support. Ik zit klaar om te kopen.

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Short sinds mijn vorige bericht doet het prima, take profit @ 5609 staan en stop loss steeds verder naar beneden aan het bijstellen.

Edit: Inmiddels geraakt @ 5871.

[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 22-03-2020 22:31 ]

• KoffieAnanas
Ik vermoed dat we eerst nog omlaag gaan door de situatie in Amerika. Daar gaan nog flinke coronaklappen vallen.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
LTC en ETH zijn tov veel andere grote alts harder gedaald de afgelopen 24h. Ik stap toch weer beetje bij beetje in en neem beide mee, ondanks dat ik een daling tot 5500-5600 verwacht. Het kan ook enorm bullish zijn dat Bitcoin niet eens tot de MA200 zal dalen, maar daar boven al support vindt. Als dat zo is, dan verwacht ik niet dat je binnen afzienbare tijd weer dergelijke cryptocurrency prijzen langs zult zien komen.

Let op: Als de MA200 geen support biedt, bijv. omdat COVID-19 een negatieve uitwerking op de koers heeft, doe dan je gordels maar om, dan verwacht ik zeker een 3k range of nog lager.... Daarom ga ik nu zeker niet all-in, ik hou minimaal 50% fiat aan de zijlijn paraat.

Edit: Ok, ok, stiekum toch all-in gegaan en voor 50% stop losses ingesteld.

[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 22-03-2020 22:36 ]

• The_Goat
Waar zijn die LINK marines?
Die gaat weer aardig door het putje...

Verder zou ik nu geen grote posities in nemen zo kort voor de weekly close, als je niet al in een positie zit.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
The_Goat schreef op zondag 22 maart 2020 @ 22:43:
Waar zijn die LINK marines?
Die gaat weer aardig door het putje...
Op Binance heeft er iemand voor een half miljoen dollar gekocht op 2 dollar. Staat nu alweer boven de 2.10, dus een leuke winst al voor die persoon. Niet dat het niet weer onder de 2 dollar kan komen, maar heb die hele wall gekocht zien worden. (Tenzij het een close short was natuurlijk) Dus blijkbaar genoeg vertrouwen in LINK om voor een half miljoen te kopen.

[ Voor 7% gewijzigd door PilatuS op 22-03-2020 22:54 ]

• The_Goat
500k valt wel mee toch?

• PilatuS
  • Niet online
Geen mega bedrag natuurlijk, maar blijkbaar genoeg vertrouwen om er dat in te gooien.

• The_Goat
Japan stocks dumpen meteen, denk dat BTC volgt, hodl shorts, dump longs lijkt me een prima strategie nu :)

• PilatuS
  • Niet online
The_Goat schreef op zondag 22 maart 2020 @ 23:05:
Japan stocks dumpen meteen, denk dat BTC volgt, hodl shorts, dump longs lijkt me een prima strategie nu :)
Crypto traden op basis van beurs futures :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xxPAZdW-d6esLAeTM8xyiTy6Lik=/f/image/ByBFcfyOlQiDGgW64R3tcubk.jpg

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
PilatuS schreef op zondag 22 maart 2020 @ 23:53:
[...]

Crypto traden op basis van beurs futures :P

[Afbeelding]
Goed dat ik Shell vorige week met een mooie winst heb verkocht :)

• Tominatie
  • Niet online
Jeeeez, morgen gaat echt schrikken worden. Hopelijk blijven we boven de 3K.

• toilet_paper
  • Laatst online: 22:24
Poehee, er liggen volgens nu.nl schijnbaar plannen klaar in de VS om een noodmaatregelenpakket van 4 biljoen dollar beschikbaar te stellen om de economie door de coronacrisis te helpen. Plannen zijn er nog niet door, maar de kans lijkt reëel dat ze daar een beroep op gaan doen.
Ik heb ff zitten rondneuzen maar als ik me niet vergis is dat meer dan het BBP van Duitsland over 2019. Ik reken niet hele dagen met dat soort bedragen, dus ik hoop dat ik me niet vergis.
US National Debt zou momenteel zo'n 23,5 biljoen (trillion in US) zijn, daar is het bijna 20% van.
Dat zijn forse bedragen...
Als je dat beschouwt, samen met alle eerdere injecties van liquiditeit door centrale banken wereldwijd, dan moet BTC -afgemeten aan koopkracht in fiatgeld- haast naar 30k gaan om een ATH neer te zetten :-)

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-12 16:34

MrMonkE

★ EXTRA ★

Tominatie schreef op maandag 23 maart 2020 @ 00:18:
Jeeeez, morgen gaat echt schrikken worden. Hopelijk blijven we boven de 3K.
3k is mijn BTC koopmoment.
Bitcoin (BTC): $5887.92 | 1 BTC | Rank: 1 | (7d) +10.43% | (24h) -4.97% | (1h) +0.85%

Ik denk het niet.

[ Voor 16% gewijzigd door MrMonkE op 23-03-2020 02:26 . Reden: Verkeerde forum dacht dat beleggen forum was.. kleine aanpassing ]

★ What does that mean? ★

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Ik wacht deze week nog op een flinke spike naar beneden en denk dan dat ik weer op de buy knop ga drukken......
***EDIT*** Lees me net wat beter in wat de traders zeggen, ik blijf voorlopig nog even weg:)

[ Voor 35% gewijzigd door Thommie.nl op 23-03-2020 09:58 ]

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:03
Thommie.nl schreef op maandag 23 maart 2020 @ 09:49:
***EDIT*** Lees me net wat beter in wat de traders zeggen, ik blijf voorlopig nog even weg:)
Vertel!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 19:37

Specht

Il Cuore Sportivo

Eind januari volledig uit Bitcoin gestapt en mijn winst gepakt. :)
Inmiddels weer een klein beetje ingestapt met wat zakgeld, maar verwacht ook steeds een flinke daling (op basis van coronacrisis en actuele economische situatie).
Ik ga pas verder instappen onder de €4900-4700 waardes. En alle altcoins laat ik verder voor wat het is.

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

• Slux
  • Niet online
Gratis traden bij litebit
Vanaf dinsdag 24 maart 10:00 uur tot 18:00 uur kun je op ons platform handelen zonder fee op de top 5 munten: BTC, ETH, XRP, LTC en BCH. Zet het in je agenda voor morgen, zodat je het niet vergeet. Welke coin ga je kopen?
Klein detail hun muntjes +/-10% duurder zijn dan op een exchange :+

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-12 10:58

ScreamGT

joejoe

Slux schreef op maandag 23 maart 2020 @ 10:55:
Gratis traden bij litebit

[...]

Klein detail hun muntjes +/-10% duurder zijn dan op een exchange :+
Thanks voor de tip! Hopelijk is morgen de "dip" :9

Kan je de bron plaatsen waar deze actie vermeld staat? @Slux

[ Voor 10% gewijzigd door ScreamGT op 23-03-2020 11:03 ]

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06:08
Via de mail, nieuwsbrief. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3O4nZwG8J1LyURFDtdUKkCAxylo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Xbuw2RV3p1k7OvLFxW5L6rG2.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 82% gewijzigd door new_guy op 23-03-2020 11:21 ]

• spietie
  • Laatst online: 25-11 09:06
Iemand die nog aan AIRDROPS meedoet of is dat totaal uit den boze? Er zijn er nog steeds zo veel maar soms weet je niet echt of je er best aan meedoet of niet.

Meestal is het toch een scam of brengt t niets op ..... of waaruit beslissen jullie soms welke de moeite nog is en welke niet?

SPiET

• The_Goat
Litebit staat er toch om bekend dat ze elke keer als de actie te groot is dicht zitten, of heb ik dat fout?

Verder is het volgens mij een reteduur platform, leuk om je eerste crypto aankoopje te doen omdat het volgens mij relatief eenvoudig werkt, maar daarna nooit meer naar om kijken

[ Voor 45% gewijzigd door The_Goat op 23-03-2020 12:13 ]

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:18
The_Goat schreef op maandag 23 maart 2020 @ 12:11:
Litebit staat er toch om bekend dat ze elke keer als de actie te groot is dicht zitten, of heb ik dat fout?

Verder is het volgens mij een reteduur platform, leuk om je eerste crypto aankoopje te doen omdat het volgens mij relatief eenvoudig werkt, maar daarna nooit meer naar om kijken
Mijn vader zei dat het verplaatsen van je munten van litebit naar een andere beurs niet meer kan.
Dit leek me sterk. Is er iemand die dat kan bevestigen/ontkrachten :? Ik doe daar nooit wat.

Zei tegen mn vader: op t moment dat jij wilt verkopen, stuur de muntjes maar naar mijn account, verkoop ik ze daar wel, want de verschillen tussen litebit en een echte beurs zijn flink!

• Nopheros
Nou wat een saaie bende weer. Als ik op verlies sta dan graag ook flink op verlies zodat ik goedkoper in kan kopen...

• KoffieAnanas
Saai???

BOEM! ;)

[ Voor 11% gewijzigd door KoffieAnanas op 23-03-2020 13:16 ]

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:51
moon

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Maoam!

Zero.

• KoffieAnanas
En dan moet de senaat van Amerika het ook nog eens worden over een hulppakket van de regering, wellicht later vandaag. Dat zou een tweede boost kunnen geven.

• The_Goat
Dead cat bounce naar resistance en dan dump naar nieuwe lows, of verpest ik dan het feestje?

• pietz0r
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-12 11:23
Ik begin steeds meer te denken dat $ 100k voor een bitcoin realistisch is.
Helaas dan wel omdat je voor 100k dollars slechts 1 brood kan kopen
Pagina: 1 ... 89 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!