Succes, maar de bullies zijn op zoek naar je SL momenteelBartvandelaar schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 23:06:
Ik heb een ETH short geopend. Met die bear token op Binance. Uiteraard met een SL.
Die staat vrij ruim hoor moet ik zeggen. Misschien wel wat te ruim, maar het gaat ook niet om een groot bedrag.
Rookworst zonder r is ook worst.
Kom kap eens met kopen.. Ik wil gewoon gaan slapen..
Zero.
Nou dat was de scamwick, helaas maar voor 20% gevuld omdat ik dacht dat het iets hoger zou gaan.
Asks eruit, SL boven de high. Morgen weer een nieuwe dag
Ik ben heel benieuwd of je gelijk krijgt. Ik hoop het voor je hoor.The_Goat schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 23:58:
Nou dat was de scamwick, helaas maar voor 20% gevuld omdat ik dacht dat het iets hoger zou gaan.
Ik lul ook zomaar wat
Het gaat niet om gelijk krijgen maar om een bepaald systeem voor jezelf te ontwikkelen waar je winst mee haalt 
Heb eerder vandaag aangegeven dat ik ik met het grootste deel van m'n stack short zit vanaf 6350. Nu wat high leverage short erbij op een klein account, had liever gehad dat die asks wat meer gevuld waren maar helaas.
Heb eerder vandaag aangegeven dat ik ik met het grootste deel van m'n stack short zit vanaf 6350. Nu wat high leverage short erbij op een klein account, had liever gehad dat die asks wat meer gevuld waren maar helaas.
Denk dat we morgen wakker worden onder de 6K maar we zullen 't wel zien. Veel succes iedereen met traden & holden.
Môgguh! Dat valt dus reuze mee tenzij je euro bedoelde.Tominatie schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 00:13:
Denk dat we morgen wakker worden onder de 6K maar we zullen 't wel zien. Veel succes iedereen met traden & holden.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
ETH short nog open maar eigenlijk weinig veranderd. Sjonge jonge.
Komt nog wel spektakel vandaag denk ik. Rustig beginnen
Weet niet of het telt.. Maar op de 1h zie ik een mooie h&s. Ik ben trouwens geen ta believer, maar wel een massa believer. Dus als de meerderheid handelt naar ta dan probeer ik te volgen.
Zero.
Kan aan mij liggen maar ik zie hem nietPelox schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 07:37:
Weet niet of het telt.. Maar op de 1h zie ik een mooie h&s. Ik ben trouwens geen ta believer, maar wel een massa believer. Dus als de meerderheid handelt naar ta dan probeer ik te volgen.
Jij zegt naar beneden dus ?
Over een paar uur zou je ook de MA25 gaan raken op de 1h. Geeft wel een tik omhoog waarschijnlijk.
Op de binance chart Eth/usdt zie je hem duidelijker.Ezekielll schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 07:41:
[...]
Kan aan mij liggen maar ik zie hem niet
Jij zegt naar beneden dus ?
Maar goed, ik snap er sowieso niks van en zie alles als een gok dus tja..
[ Voor 14% gewijzigd door Pelox op 20-03-2020 07:44 ]
Zero.
Mogguh bitchesss,
ik heb even een weekje zitten huilen in een hoekje maar ik heb mij HODL mentaliteit weten te bewaren.... en pfew...
Op naar de MOON! en er voorbij!
#fukcoronahype
ik heb even een weekje zitten huilen in een hoekje maar ik heb mij HODL mentaliteit weten te bewaren.... en pfew...
#fukcoronahype
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Verwijderd
Lekker he dat thuiswerken. Fuck de koffie, meteen aan het bier!Riesj74 schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 08:06:
Mogguh bitchesss,
#fukcoronahype
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
"Het voordeel van Whisky is dat het zoveel op thee lijkt"Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 08:11:
[...]
Lekker he dat thuiswerken. Fuck de koffie, meteen aan het bier!
Bitcoin ziet er in ieder geval positief uit!
[ Voor 9% gewijzigd door Taro op 20-03-2020 10:46 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Dropshot doet het ook prima bij lichte tot zware kuchjes en een wodka jus bij het croisantje in de ochtend is ook niks mis mee.Taro schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 08:27:
[...]
"Het voordeel van Whisky is dat het zoveel op thee lijkt"
[ Voor 12% gewijzigd door Crypts op 20-03-2020 08:39 ]
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Thuiswerken? .. omdat de hele wereld bang is voor een anabole griepje?Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 08:11:
[...]
Lekker he dat thuiswerken. Fuck de koffie, meteen aan het bier!
Nee, ik werk gewoon op de zaak, zoals 50% van mijn bedrijf.
Cause, fuk you corona
Ik doe niet mee aan massahysterie ... vandaar dat ik me ook totaal de moeder HODL op dit moment
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Nice! Ik ben blij dat je goed meewerkt aan het plan voor groepsimmuniteit!Riesj74 schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 09:01:
[...]
Thuiswerken? .. omdat de hele wereld bang is voor een anabole griepje?
Cause, fuk you corona
Ik doe niet mee aan massahysterie ... vandaar dat ik me ook totaal de moeder HODL op dit moment
veel mensen zijn verplicht om thuis te werkenRiesj74 schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 09:01:
[...]
Thuiswerken? .. omdat de hele wereld bang is voor een anabole griepje?
Cause, fuk you corona
Lol... ta werkt dus niet, zoals ik al dacht.. Of gaat het nu een h&s op de 4h worden?
[ Voor 30% gewijzigd door Pelox op 20-03-2020 09:16 ]
Zero.
Ja doei, ik stop er mee.
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Rekt!
Niet dat ik de discussie wil opraaien (is dat een woord?), maar groepsimmuniteit werkt dus niet heAzer schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 09:11:
[...]
Nice! Ik ben blij dat je goed meewerkt aan het plan voor groepsimmuniteit!
Leuk idee, maar de overheid en de zogenaamde virologen spreken elkaar allemaal tegen.
Ik pak het gewoon op als reguliere griep epidemie en zie wel.
Krijg ik het dan krijg ik het... en dan ben ik 2 weken zie misschien, of niet...
De hele hysterie die nu aan de gang is zorgt voor veel meer problemen en dooien dan dat hele Corona virus.
Zou toch de grap van de eeuw zijn als we terug eindigen in de 8k regio en dit gewoon de Bart der aller Bart's wordt. (1D-chart)
[ Voor 4% gewijzigd door PHPResource op 20-03-2020 09:19 ]
Neeee man, het stijgt juist als een malle!!
/f/image/lENiuoaQs9frdZkRLyeC7dsp.png?f=fotoalbum_large)
...
Totdat de USA op lockdown gaat en dan stort de hele zooi weer in elkaar
om daarna NOG meer te stijgen..
ik zie een trend.
[ Voor 29% gewijzigd door FijneKerst op 20-03-2020 09:21 ]
Ah daar hebben we weer zo'n naïeveling. Het gaat niet pur sang om groepsimmuniteit, maar om flatten the curve. Niet iedereen tegelijk ziek laten worden. Immers er is een groot deel dat naar de IC moet tgv het virus en die capaciteit is er simpelweg niet. Volgens mij wil jij ook gewoon geholpen kunnen worden na een auto-ongeluk neem ik aan? Dat kan niet als de IC straks vol ligt met corona patiënten.Riesj74 schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 09:19:
[...]
Niet dat ik de discussie wil opraaien (is dat een woord?), maar groepsimmuniteit werkt dus niet he
Leuk idee, maar de overheid en de zogenaamde virologen spreken elkaar allemaal tegen.
Krijg ik het dan krijg ik het... en dan ben ik 2 weken zie misschien, of niet...
De hele hysterie die nu aan de gang is zorgt voor veel meer problemen en dooien dan dat hele Corona virus.
Haha, ik zat je te trollen. Ik ben het overigens niet met je eens, maar laten we de discussie buiten dit topic houdenRiesj74 schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 09:19:
[...]
Niet dat ik de discussie wil opraaien (is dat een woord?), maar groepsimmuniteit werkt dus niet he
Onzin.PHPResource schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 09:21:
[...]
Ah daar hebben we weer zo'n naïeveling. Het gaat niet pur sang om groepsimmuniteit, maar om flatten the curve. Niet iedereen tegelijk ziek laten worden. Immers er is een groot deel dat naar de IC moet tgv het virus en die capaciteit is er simpelweg niet. Volgens mij wil jij ook gewoon geholpen kunnen worden na een auto-ongeluk neem ik aan? Dat kan niet als de IC straks vol ligt met corona patiënten.
Men gaat krijsend naar de IC omdat men een griep heeft omdat men bang is gemaakt dat we allemaal dood gaan.
Corona vergelijken met een auto ongeluk?... serieus?
Jij hoort duidelijk tot de groep die alles geloofd.
Gebruik je eigen hersens ipv alle twitter berichten en overheid nonsense te geloven op hun mooie blauwe ogen.
Ja sorry, ik liet mijn frustraties even los gaan ...Azer schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 09:21:
[...]
Haha, ik zat je te trollen. Ik ben het overigens niet met je eens, maar laten we de discussie buiten dit topic houden
dus.. Bitcoin.. mooi ding he!
Oh wow, woorden schieten even tekortRiesj74 schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 09:23:
[...]
Onzin.
Men gaat krijsend naar de IC omdat men een griep heeft omdat men bang is gemaakt dat we allemaal dood gaan.
Corona vergelijken met een auto ongeluk?... serieus?
Jij hoort duidelijk tot de groep die alles geloofd.
Gebruik je eigen hersens ipv alle twitter berichten en overheid nonsense te geloven op hun mooie blauwe ogen.
Laat maar, met jou valt niet te redeneren.
OT: Liquidated short on XBTUSD: buy 1101404 @ 6641.5 THE FINAL REKT 😭 🔫 💀 Liquidated short on XBTUSD: buy 382048 @ 6658.5 EPIC REKT 😒 😖 😲
Liquidated short on XBTU20: buy 30000 @ 6582.0
Graag gedaanPHPResource schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 09:26:
[...]
Oh wow, woorden schieten even tekort![]()
![]()
Laat maar, met jou valt niet te redeneren.
OT: Liquidated short on XBTUSD: buy 1101404 @ 6641.5 THE FINAL REKT 😭 🔫 💀 Liquidated short on XBTUSD: buy 382048 @ 6658.5 EPIC REKT 😒 😖 😲
Liquidated short on XBTU20: buy 30000 @ 6582.0
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
@Riesj74 Ik ken meerdere patiënten met Corona en kan je vertellen dat het geen gewone griep is. De pijn in je longen is enorm en 1 van deze mensen ligt inmiddels al in het ziekenhuis.
Dat je jezelf wil laten besmetten is op zich prima, maar denk je eraan dat je hierdoor anderen ook kunt besmetten die daar mogelijk enorm ziek van kunnen worden? En dat het doel is om de ziekenhuizen te ontlasten? Kijk anders even de videobeelden terug van een ziekenhuis in Italië van het RTL Nieuws van maandag- of dinsdagavond. Daar zie je mensen die in slaap worden gehouden en op hun buik aan de beademingsapparatuur liggen, waarbij iemand van het ziekenhuis aangeeft dat ook dat niet meer helpt. Ze brengen die mensen tot nu toe 1 op 1 afgedekt op een brancard naar het mortuarium...
Pas dus op met wat je zegt, het is geen "griepje" waar je lacherig over kunt doen.
En weer ontopic
Dat je jezelf wil laten besmetten is op zich prima, maar denk je eraan dat je hierdoor anderen ook kunt besmetten die daar mogelijk enorm ziek van kunnen worden? En dat het doel is om de ziekenhuizen te ontlasten? Kijk anders even de videobeelden terug van een ziekenhuis in Italië van het RTL Nieuws van maandag- of dinsdagavond. Daar zie je mensen die in slaap worden gehouden en op hun buik aan de beademingsapparatuur liggen, waarbij iemand van het ziekenhuis aangeeft dat ook dat niet meer helpt. Ze brengen die mensen tot nu toe 1 op 1 afgedekt op een brancard naar het mortuarium...
Pas dus op met wat je zegt, het is geen "griepje" waar je lacherig over kunt doen.
En weer ontopic
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Hmm ben er niet gerust op, heb nog wat extra gekocht maar ook meteen een stoploss order geplaatst. Mocht het meer naar boven gaan leuk, maar verrwacht het niet eigenlijk.
De rek in de aandelen markten voor vandaag lijkt er ook wel weer uit te zijn.
De rek in de aandelen markten voor vandaag lijkt er ook wel weer uit te zijn.
Dit zijn de extreme gevallen.Taro schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 09:29:
@Riesj74 Ik ken meerdere patiënten met Corona en kan je vertellen dat het geen gewone griep is. De pijn in je longen is enorm en 1 van deze mensen ligt inmiddels al in het ziekenhuis.
Er is onderhand al bekend dat meer dan 50% van de bevolking waarschijnlijk besmet is, waar het gros bijna niks van merkt.
Het is het verschil tussen een griepje en een longontsteking.
Ja vervelend, ja pijnlijk, maar geen reden voor deze massahysterie.
Jij luistert teveel naar de overheid en leest niet verder....Dat je jezelf wil laten besmetten is op zich prima, maar denk je eraan dat je hierdoor anderen ook kunt besmetten die daar mogelijk enorm ziek van kunnen worden? En dat het doel is om de ziekenhuizen te ontlasten?
Jezelf LATEN besmetten is onzin uiteraard.
Maar dan nog, dat is het hele idee achter groepsimmuniteit. er vanuit gaan dat we toch wel besmet raken en dan immuniteit opbouwen.
Dus je spreekt jezelf tegen.
Ja, afschuwelijk.Kijk anders even de videobeelden terug van een ziekenhuis in Italië van het RTL Nieuws van maandag- of dinsdagavond. Daar zie je mensen die in slaap worden gehouden en op hun buik aan de beademingsapparatuur liggen, waarbij iemand van het ziekenhuis aangeeft dat ook dat niet meer helpt. Ze brengen die mensen tot nu toe 1 op 1 afgedekt op een brancard naar het mortuarium...
Maar kijk eens naar beelden van vorig jaar tijdens de griepepidemie in italie.
Zelfde beeld (alleen minder grafisch omdat het niet interessant genoeg was)
Ik doe niet lacherig over corona... ik laat me gewoon niet meeslepen in het lemmingengedrag.Pas dus op met wat je zegt, het is geen "griepje" waar je lacherig over kunt doen.
Ik heb een eigen stel hersens en laat me informeren door meerdere bronnen, niet alleen de overheid en de pot met "experts" die opeens wat te zeggen hebben...en allemaal wat anders zeggen.
De cijfers zijn niks schrikbarend.
De griep zorgt elk jaar voor VEEEEEL meer geinfecteerden en VEEEEL meer doden, ook meestal ouderen.
En daar hoor je dan niks over... op het sporadische nieuwsbericht na de voetbal uitslagen.
ik blijf erbij..... veel te veel hype voor een uit de klauwen geëscaleerde griep.
BTC nu weer boven de 6500 ...
de support zat op de 6400 ... dus... hopelijk nu naar de 7000 en verder.
Ik ben er nog steeds niet gerust op.... gaat mij te snel....dit voelt als oppompen om zo weer te laten crashen...
de support zat op de 6400 ... dus... hopelijk nu naar de 7000 en verder.
Ik ben er nog steeds niet gerust op.... gaat mij te snel....dit voelt als oppompen om zo weer te laten crashen...
Lees je eerste bericht eens over anabole griep onzin en vergelijk dit me de nuances en de uitleg die je er nu aan geeft …Riesj74 schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 09:39:
[...]
Dit zijn de extreme gevallen.
Er is onderhand al bekend dat meer dan 50% van de bevolking waarschijnlijk besmet is, waar het gros bijna niks van merkt.
Het is het verschil tussen een griepje en een longontsteking.
Ja vervelend, ja pijnlijk, maar geen reden voor deze massahysterie.
[...]
Jij luistert teveel naar de overheid en leest niet verder....
Jezelf LATEN besmetten is onzin uiteraard.
Maar dan nog, dat is het hele idee achter groepsimmuniteit. er vanuit gaan dat we toch wel besmet raken en dan immuniteit opbouwen.
Dus je spreekt jezelf tegen.
[...]
Ja, afschuwelijk.
Maar kijk eens naar beelden van vorig jaar tijdens de griepepidemie in italie.
Zelfde beeld (alleen minder grafisch omdat het niet interessant genoeg was)
[...]
Ik doe niet lacherig over corona... ik laat me gewoon niet meeslepen in het lemmingengedrag.
Ik heb een eigen stel hersens en laat me informeren door meerdere bronnen, niet alleen de overheid en de pot met "experts" die opeens wat te zeggen hebben...en allemaal wat anders zeggen.
De griep zorgt elk jaar voor VEEEEEL meer geinfecteerden en VEEEEL meer doden, ook meestal ouderen.
En daar hoor je dan niks over... op het sporadische nieuwsbericht na de voetbal uitslagen.
ik blijf erbij..... veel te veel hype voor een uit de klauwen geëscaleerde griep.
Dan snap je wel dat dit reacties uitlokt
Verder OT: Ook ik ben er nog niet gerust op, alhoewel ik wel weer 100 % erin zit …
Hoop stiekum nog op een dip onder de 6k om bij te blijven sprokkelen
Wat is BTC aan het doen? Ik dacht dat het wel in de hoge 5k regios zou staan als ik opstond...
Nu kom ik er al helemaal niet aan.
Je hebt het over nuances, terwijl de rest van de wereld het woord vergeten te zijn?Ezekielll schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 09:48:
[...]
Lees je eerste bericht eens over anabole griep onzin en vergelijk dit me de nuances en de uitleg die je er nu aan geeft …
Dan snap je wel dat dit reacties uitlokt
Ja, maar... nee.. laat maar haha... dit gaat inderdaad al te ver OT.. nu weer OT.
...
ermmm
Ja, ik kan mij niet tegenhouden toch te reageren op deze troll. Ik werk verd*mme op een IC-unit en ik WEET waar ik over praat. Het doet mij pijn te lezen dat zelfs op Tweakers nog mensen (?) zijn die deze aandoening onderschatten. Verder maak ik er geen woorden meer aan vuil, je bekijkt het maar.
6.600 USDImgnrydrmr schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 09:49:
Wat is BTC aan het doen? Ik dacht dat het wel in de hoge 5k regios zou staan als ik opstond...
Mooi! Op naar de maan
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Noem me maar een troll, veranderd niks aan de feiten.PHPResource schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 09:50:
[...]
Ja, ik kan mij niet tegenhouden toch te reageren op deze troll. Ik werk verd*mme op een IC-unit en ik WEET waar ik over praat. Het doet mij pijn te lezen dat zelfs op Tweakers nog mensen (?) zijn die deze aandoening onderschatten. Verder maak ik er geen woorden meer aan vuil, je bekijkt het maar.
Sorry dat ik een eigen mening heb.
Jij maakt één gigantische fout in dit hele verhaal; Corona is veel makkelijker over te brengen dan griep, heel veel makkelijker. Daar ligt het gevaar.Riesj74 schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 09:39:
[...]
Ik doe niet lacherig over corona... ik laat me gewoon niet meeslepen in het lemmingengedrag.
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Corona? Op hoeveel satoshi zit die munt?
Dik in de plus hahahaDhr. Satoshi schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 09:54:
Corona? Op hoeveel satoshi zit die munt?
https://coinpaprika.com/coin/ncov-coronacoin/
Seriously? Nope, not a bit...
Onjuist.ScreamGT schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 09:53:
[...]
Jij maakt één gigantische fout in dit hele verhaal; Corona is veel makkelijker over te brengen dan griep, heel veel makkelijker. Daar ligt het gevaar.
Dat is twitter nieuws.
Het is niet makkelijker over te dragen. Sterker nog, diverse instanties denken dat het zelfs MINDER besmettelijk is, en dat wordt ook onderbouwt door de cijfers.
Sorry, ik kan niet NIET antwoorden als men dit soort onzin aan het verspreiden is. Daar hebben we twitter voor.
Kunnen we weer verder gaan met BTC nu?
Waarom bestaat dit!!Xessive schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 09:55:
[...]
Dik in de plus hahaha
https://coinpaprika.com/coin/ncov-coronacoin/
"Coronacoin documents cases of coronavirus on the blockchain with a token burn. A portion of funds are donated to the RedCross to support coronavirus relief efforts."
Waarom is het ook nog eens geniaal
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Gat in de markt...Richh schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 10:01:
[...]
Waarom bestaat dit!!
"Coronacoin documents cases of coronavirus on the blockchain with a token burn. A portion of funds are donated to the RedCross to support coronavirus relief efforts."
Bullshit, jij leeft in een schijnwereld. Veel plezier daar!
[ Voor 47% gewijzigd door ScreamGT op 20-03-2020 10:02 ]
Riesj74 schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 09:52:
[...]
Noem me maar een troll, veranderd niks aan de feiten.
Sorry dat ik een eigen mening heb.
offtopic:
Het verandert inderdaad niks aan de feiten die jij kennelijk niet op orde hebt.
Prima dat je een mening hebt.
Als een eigen mening hebt, moet je ook begrijpen dat anderen die ook hebben. En dat verder niemand het hier verder met je eens zal zijn, en je argumentatie kansloos is. Misschien had je in februari nog medestanders.
Een griep zorgt niet voor overvolle IC afdelingen. Een griep zorgt er niet voor dat artsen keuzes moeten maken wie blijft leven en wie niet. Je leeft binnen een bubbel met een wel heel dikke wand.
Als een eigen mening hebt, moet je ook begrijpen dat anderen die ook hebben. En dat verder niemand het hier verder met je eens zal zijn, en je argumentatie kansloos is. Misschien had je in februari nog medestanders.
Een griep zorgt niet voor overvolle IC afdelingen. Een griep zorgt er niet voor dat artsen keuzes moeten maken wie blijft leven en wie niet. Je leeft binnen een bubbel met een wel heel dikke wand.
We steigen vrolijk verder door. We herstellen van de dip. Eens kijken of er nog nieuws kan komen dat een nieuwe dip veroorzaakt. Vooralsnog hebben we het ergste gehad, zo lijkt het. Jammer dat ik niet nog extra heb bijgekocht, maar ik hodl en ik sta alweer op winst. Dus stijg maar lekker door....
Verwijderd
Ok...
Ik wilde er geen woorden aan vuil maken, maar we weten allemaal dat dit een poging is van de satanische, pedofiele en baby etende 1% elite om het volk te onderdrukken en te kunnen injecteren met chemische coctails en nano chips onder het mom van vaccinaties. Zodat big pharma kan blijven draaien en verdeeldheid in ras en rijkdom blijft heersen zodat de mensenhandel niet stil komt te staan en de 1% illuminatie adrenochrome kan blijven drinken.
Laten we daarom thuisblijven en zoveel mogelijk sociale distantie toepassen zodat de zorg in de eerste instantie kan blijven functioneren.
Ik wilde er geen woorden aan vuil maken, maar we weten allemaal dat dit een poging is van de satanische, pedofiele en baby etende 1% elite om het volk te onderdrukken en te kunnen injecteren met chemische coctails en nano chips onder het mom van vaccinaties. Zodat big pharma kan blijven draaien en verdeeldheid in ras en rijkdom blijft heersen zodat de mensenhandel niet stil komt te staan en de 1% illuminatie adrenochrome kan blijven drinken.
Laten we daarom thuisblijven en zoveel mogelijk sociale distantie toepassen zodat de zorg in de eerste instantie kan blijven functioneren.
I see what you did thereVerwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 10:03:
Ok...
Ik wilde er geen woorden aan vuil maken, maar we weten allemaal dat dit een poging is van de satanische, pedofiele en baby etende 1% elite om het volk te ondrukken en te kunnen injecteren met chemische coctails en NANO chips onder het mom van vaccinaties. Zodat big pharma kan blijven draaien en verdeeldheid in ras en rijkdom blijft heersen zodat de mensenhandel niet stil komt te staan en de 1% illuminatie adrenochrome kan blijven drinken.
Mensen kunnen we ons concentreren op het feit dat ETH me rijk maakt i.p.v. een off-topic verhaal (ondanks dat ik het er ook niet mee eens ben).
[EDIT]
Als ETH nog ff doorstijgt dan kan ik de eerste wieldop van een seat ibiza kopen, daarna door naar de 10k voor de auto zelf!
[EDIT]
Als ETH nog ff doorstijgt dan kan ik de eerste wieldop van een seat ibiza kopen, daarna door naar de 10k voor de auto zelf!
[ Voor 35% gewijzigd door Nopheros op 20-03-2020 10:12 ]
Viel mij ook meteen op. Ons Jaapske doet net alsof hij een simpele ziel is maar ondertussen...
Lieve TA vriendjes... Welke online TA materiaal kan ik iemand aanraden die geïnteresseerd is hierin? Persoon heeft iets met economie gestudeerd en is werkzaam als accountant. Ik doe er te weinig mee om iets aan te kunnen raden en heb bij lange na niet dezelfde (theoretische) achtergrond.
[quote]KoffieAnanas schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 10:02:
[...]
[...]
offtopic:
offtopic:
oeh leuke code.. die kende ik nog niet.
Ik had geen argumenten, ik vertel gewoon mijn mening, die beter onderbouwt is dan meninge overheidsinstantie. Het feit dat mensen hierdoor gelijk de neiging krijgen om mij namen te noemen en mijn mening teniet te doen... blijkt maar dat men niet geïnformeerd is, besides het lemmingengedrag van alle doemverhalen te geloven en zelf niet na te denken.
En om je dan ook even gelijk te geven... de griep zorgt (doorgaans) niet voor overvolle IC's in nederland nee (in andere landen wel, maar ok).
Daarentegen, Corona zelf ook niet. Het feit dat we hier overvolle IC's hebben (wat ziekenhuizen trouwens tegenspreken, er zijn nog genoeg bedden NU), komt omdat we onzelf allemaal corona aanpraten en denken dat we doodgaan als we het hebben.
Wat gewoon onzin is.
Het wordt ons allemaal aangepraat waardoor we in paniek raken en rare dingen gaan doen, zoals toiletpapier hamsteren, 26.000 keer je handen wassen, 2 meter afstand houden... oh was het nou 1 meter?.. of 1.5??
..... en dus ook massaal naar het ziekenhuis rennen als we een keer onze neus ophalen..
Anyway, laten we verder gaan met onze dag...
oeh leuke code.. die kende ik nog niet.
Ik had geen argumenten, ik vertel gewoon mijn mening, die beter onderbouwt is dan meninge overheidsinstantie. Het feit dat mensen hierdoor gelijk de neiging krijgen om mij namen te noemen en mijn mening teniet te doen... blijkt maar dat men niet geïnformeerd is, besides het lemmingengedrag van alle doemverhalen te geloven en zelf niet na te denken.
En om je dan ook even gelijk te geven... de griep zorgt (doorgaans) niet voor overvolle IC's in nederland nee (in andere landen wel, maar ok).
Daarentegen, Corona zelf ook niet. Het feit dat we hier overvolle IC's hebben (wat ziekenhuizen trouwens tegenspreken, er zijn nog genoeg bedden NU), komt omdat we onzelf allemaal corona aanpraten en denken dat we doodgaan als we het hebben.
Wat gewoon onzin is.
Het wordt ons allemaal aangepraat waardoor we in paniek raken en rare dingen gaan doen, zoals toiletpapier hamsteren, 26.000 keer je handen wassen, 2 meter afstand houden... oh was het nou 1 meter?.. of 1.5??
Anyway, laten we verder gaan met onze dag...
https://www.babypips.com/learnCrypts schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 10:15:
[...]
Viel mij ook meteen op. Ons Jaapske doet net alsof hij een simpele ziel is maar ondertussen...![]()
Lieve TA vriendjes... Welke online TA materiaal kan ik iemand aanraden die geïnteresseerd is hierin? Persoon heeft iets met economie gestudeerd en is werkzaam als accountant. Ik doe er te weinig mee om iets aan te kunnen raden en heb bij lange na niet dezelfde (theoretische) achtergrond.
Hoogstwaarschijnlijk jaVerwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 10:21:
Moderators die ingrijpen in 3... 2... 1...
NIET MIJN SCHULD HE!!
Ok.. een beetje .. ik zei corona en lemmingen en toen flipte iedereen....
Thanks! Hoe heet die knurft ook alweer die een reeks video's over crypto trading heeft gemaakt? Kan er even niet op komen.
Cokehead pillemuisCrypts schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 10:29:
[...]
Thaks! Hoe heet die knurft ook alweer die een reeks video's over crypto trading heeft gemaakt? Kan er even niet op komen.Hij is/was ook redelijk actief op twitter.
Flauw. Mensen hebben ondertussen familie en kennissen die er mee te maken hebben, dus niets gewoon de media naspreken en andere blabla.Riesj74 schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 10:21:
[...]
Hoogstwaarschijnlijk ja
NIET MIJN SCHULD HE!!![]()
En daar het Aziatische neefje van.
Damned... Kan er echt niet op komen maar zodra ik de naam hoor...
Ik denk dat Slux philakone bedoelt
Zocht je die?
Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant
Blockchain is een beetje het buzzword van de afgelopen twee jaar. Stond er ook versteld van dat deze coin/token bestond. Men probeert nu eenmaal overal geld aan te verdienen.Richh schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 10:01:
[...]
Waarom bestaat dit!!
Het aloude spreekwoord zegt dan ook: 'De een z'n dood is de ander z'n brood'.
Hard maar waar...
Edit: laat maar.
[ Voor 95% gewijzigd door rangatang op 20-03-2020 12:34 ]
Yup, cokehead deed het hem.
Thanks sluxie!
Ik heb hier ergens de CryptoCred Study Guide liggen (PDF). Is op Twitter toch één van de bekendste TA poppetjes met een goeie reputatie.Crypts schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 10:15:
[...]
Viel mij ook meteen op. Ons Jaapske doet net alsof hij een simpele ziel is maar ondertussen...![]()
Geen idee of deze link nu werkt (Google Drive linkje): https://drive.google.com/...5oVyoM6xaSa7pSM_weqd2cWoM
En je ging door. Je hóéft niet te reageren. Geldt uiteraard voor iedereen.Riesj74 schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 10:21:
[...]
Hoogstwaarschijnlijk ja
NIET MIJN SCHULD HE!!![]()
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
81% long op Bitmex... And slowly going up.
Hoe lang nog?
Hoe lang nog?
FixedImgnrydrmr schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 11:33:
81% long op Bitmex... And slowly going up.
Hoe lang long nog?
Wie koopt er nou BTC voor zo veel geld?
Ik verwacht hem volgende week nog wel te zien!Nopheros schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 11:41:
[...]
Genoeg mensen die nog zitten te wachten op 3.5k. Gespreid instappen FTW.
Ik ga niet meer instappen. Period. Even best zo, baal er natuurlijk wel van.
+ niet vergeten eventuele eerder geplaatste sell orders te verwijderen.Nopheros schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 11:41:
[...]
Genoeg mensen die nog zitten te wachten op 3.5k. Gespreid instappen FTW.
Ah, das balen. Aan de andere kant heb je iig wel winst gepakt. Als we morgen weer zakken dan is mijn winst weer verdampt.Imgnrydrmr schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 11:53:
[...]
+ niet vergeten eventuele eerder geplaatste sell orders te verwijderen.
Vertel mij wat. Gisteren een sell order voor NKN gezet op ruim +50%, om een eventuele wick te kunnen pakken.Imgnrydrmr schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 11:53:
[...]
+ niet vergeten eventuele eerder geplaatste sell orders te verwijderen.
Het is naar ruim +90% doorgeschoten en tijdje gebleven, jammer
Ach, het is nooit genoeg hè
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Toch nog een usecase voor ons NanoVerwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 10:03:
Ok...
De tijd leert of het tij keert
ETH verkocht op 142 dollar. Geen idee waar het voor nu heen gaat maar de kans lijkt me groter dat we uiteindelijk weer lager staan, toch weer een beetje winst gemaakt. Voor 82% in fiat.
[ Voor 8% gewijzigd door Nopheros op 20-03-2020 18:21 ]
Zelfs de reet van Erica Terpstra ziet er nog goed uit in die resolutie.A87 schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 15:25:
[YouTube: de lekkerste kontjes van de lage landen]
Ff wat bloembollen geplant![]()
Wat een verschrikkelijk stem die vent.. Doet me beetje denken aan 'de vieze man'.A87 schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 15:25:
[YouTube: de lekkerste kontjes van de lage landen]
Ff wat bloembollen geplant![]()
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Wat een rust hier opeens, iedereen in afwachting op de toespraak van prins pils?
Wat een heerlijk crypto weekje was het en eens kijken wat het weekend brengt.
Wat een heerlijk crypto weekje was het en eens kijken wat het weekend brengt.
Ik denk dat iedereen aan de vrijmibo is.
Of afwacht of de koers verder stijgt of toch weer instort.
Naar beneden graagKoffieAnanas schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 18:15:
Ik denk dat iedereen aan de vrijmibo is.
Kopen, kopen, kopen ipv kijken, kijken, kijken.
ETH gekocht op 112 dollar en vandaag verkocht op 142 dollar. Wacht eerst wel weer even af.KoffieAnanas schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 18:19:
[...]
Kopen, kopen, kopen ipv kijken, kijken, kijken.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/EwEi4zB2UT3Kyk9ibQ8sa2kd.png?f=fotoalbum_large)