je krijgt vast nog wel een tweede kans. Corona crisis is nog niet op 't hoogtepunt.Wom schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 13:48:
Nu spijt dat ik niet meer gekocht heb, altijd zelfde spelletje he?
Welkom in cryptoWom schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 13:48:
Een paar dagen geleden werd met nog verteld dat nu kopen omdat het goedkoop is vrij dom is. ^^Wom schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 13:48:
Niemand weet waar de bodem is, gespreid instappen op een laag punt is nooit verkeerd. Maar voor hetzelfde geld staan we morgen weer op 4.5k..
Verwijderd
Vannacht is er weer een enorme rode kaars, zo gaat het elke keer. Don't worry.Wom schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 13:48:
Of het vertrouwen in Bitcoin is weer gewonnen en we gaan moon door corona.
malawolar: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58497148
Ok ok ik ga wat XRP erbij kopen van de winst op me BTC....
Iemand nog een heel goede reden om dat niet te doen, want anders zie je zo een mega groene candle als ik op buy druk hihi
Iemand nog een heel goede reden om dat niet te doen, want anders zie je zo een mega groene candle als ik op buy druk hihi
[ Voor 32% gewijzigd door Thommie.nl op 19-03-2020 14:06 ]
als je geld wilt verdienen is xrp wel de laatste die daarvoor gemaakt isThommie.nl schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 14:05:
XRP is best gewaagd ;pThommie.nl schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 14:05:
Short squeeze incoming. Spike boven 6K lijkt me reëel.
het is maar hoe je het bekijkt....walletje-w schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 12:48:
Waarom zou moon na de halving plaatsvinden? Als het zou moeten plaats vinden dan toch juist voor de halving?
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Okay dit is best sick!iVibes schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 14:08:
[...]
het is maar hoe je het bekijkt....
[Afbeelding]
malawolar: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58497148
Dit gaat voor mijn gevoel heel veel mensen pijn doen
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
die niet instappen jaScreamGT schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 14:23:
Dit gaat voor mijn gevoel heel veel mensen pijn doen
[ Voor 16% gewijzigd door Thommie.nl op 19-03-2020 14:29 ]
Als je daar de 4e halving achter zet vind ik die lijn niet mooi uitkomen. We zouden de bovenste lijn eerder moeten aantikken imho.iVibes schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 14:08:
[...]
het is maar hoe je het bekijkt....
[Afbeelding]
Ging eventjes om het globale idee, deze is al wat ouder...toilet_paper schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 14:37:
[...]
Als je daar de 4e halving achter zet vind ik die lijn niet mooi uitkomen. We zouden de bovenste lijn eerder moeten aantikken imho.
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Jazeker
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Misschien lag een gedeelte van de BTC daling hier aan, ipv aan hetCorona nieuws:\ en dalende beursen.
Bron: https://bitcoinmagazine.n...sdump-712000-bitcoin-btc/‘Prijsdump kwam door verplaatsen 712.000 bitcoin (BTC) naar exchanges’
en:
Ze melden dat het huidige volume dat naar de beurzen gaat, nog steeds twee keer hoger ligt dan normaal het geval is. Ondanks dat gegeven, concluderen ze dat de prijs van bitcoin “gestabiliseerd” is. Hoe komen ze tot die conclusie?
“Het merendeel van de ‘overtollige’ bitcoin op de exchanges lijkt verkocht. Daaruit concluderen we dat de verkoopdruk voorlopig voorbij lijkt te zijn’.
De firma wijst op een aantal verklaringen waarom de prijs (mogelijk) zijn bodem heeft gevonden na deze turbulente week.
Of de exchanges kregen juist meer inflow van BTC omdat mensen snel hun BTC wilden verkopen vanwege het Corona virus. Dat is een waarschijnlijker scenario naar mijn mening.RaptorXS schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 15:04:
Misschien lag een gedeelte van de BTC daling hier aan, ipv aan hetCorona nieuws:\ en dalende beursen.
[...]
Bron: https://bitcoinmagazine.n...sdump-712000-bitcoin-btc/
In hetzelfde artikel:Azer schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 15:08:
[...]
Of de exchanges kregen juist meer inflow van BTC omdat mensen snel hun BTC wilden verkopen vanwege het Corona virus. Dat is een waarschijnlijker scenario naar mijn mening.
Chainalysis concludeert dat 70% van alle transacties een transactie betrof boven de 10 BTC, wat voor de gemiddelde retail belegger een behoorlijk bedrag is. Ook zijn er per transactie tot 1.000 BTC verplaatst, waarmee je in “whale-regionen” komt.
Kortom, de uitverkoop is gedreven door grotere beleggers, maar ze hebben bitcoin “geen blijvende schade” toegebracht, aldus de onderzoeksfirma.
Dat ja. De aandeelbeurzen waren gigantisch aan het kelderen, er was grote vraag naar liquiditeit vanwege margin calls. Institutionele beleggers trokken hun geld dus uit bitcoin om hun margin op de aandelenbeurs aan te vullen.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Mijn verkoop orders zijn erdoor, nu maar hopen op een klein dipske
Verwijderd
Verklaart dus ook mooi de correlatie met de stocks momenteel.oisyn schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 16:36:
[...]
Dat ja. De aandeelbeurzen waren gigantisch aan het kelderen, er was grote vraag naar liquiditeit vanwege margin calls. Institutionele beleggers trokken hun geld dus uit bitcoin om hun margin op de aandelenbeurs aan te vullen.
en doooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Veel te laat verkocht en ook veel te laat gekocht...
Zero.
Haha kiek um goan! Mijn handelspot nog steeds langs de kant haha.
Het is toch donderdag?
Het is toch donderdag?
Oh - ik had blijkbaar nog een sell order staan... Dat was niet de bedoeling....
Ohwell. Shit happens. Toch een beetje winst genomen
Nu eens kijken tot waar we raken en hopen dat we dadelijk niet weer kelderen.
Ohwell. Shit happens. Toch een beetje winst genomen
[ Voor 21% gewijzigd door Imgnrydrmr op 19-03-2020 17:30 ]
Same hereImgnrydrmr schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 17:29:
Oh - ik had blijkbaar nog een sell order staan... Dat was niet de bedoeling....![]()
Ohwell. Shit happens. Toch een beetje winst genomenNu eens kijken tot waar we raken en hopen dat we dadelijk niet weer kelderen.
Tot waar zou t gaan?
Echt he..DJ-Promo schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 17:28:
Haha kiek um goan! Mijn handelspot nog steeds langs de kant haha.
Het is toch donderdag?
Zero.
Blijft een lastige... wat bijgekocht in de dip van 13 maart. Met hoeveel % neem je genoegen... haha
WInsstnemers die straks weer duurder mogen inkopen.Reinout W schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 17:44:
And we going down again?
Had ik ook 13 maart.....voor btc prijs van 5300€.
Gewoon de komende maanden laten staan.
Gewoon de komende maanden laten staan.
Winstnemers die winst pakken, en gezien het teruglopende volume, boekjes, sentiment is de kans vrij groot dat ze ze goedkoper mogen inkopenThommie.nl schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 17:45:
[...]
WInsstnemers die straks weer duurder mogen inkopen.
Gewoon contra denken, dan verdien je geld met crypto:)Slux schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 17:52:
[...]
Winstnemers die winst pakken, en gezien het teruglopende volume, boekjes, sentiment is de kans vrij groot dat ze ze goedkoper mogen inkopen
Gaan we nog dumpen, damnnnnn.
Mijn sell ordertje op Nano $0.5 is er zelfs doorheen.
Mijn sell ordertje op Nano $0.5 is er zelfs doorheen.
Oh oh oh , waar is die BTC die naar 4K ging??? Ie gaat er vandoor.
Potje fiat voor de volgende keer nu, denk nu nog instappen wat te groot, alhoewel .... als ie op 9-10k zal staan zal je dan denken, potverdorie, had ik maar toen ingestapt!
Potje fiat voor de volgende keer nu, denk nu nog instappen wat te groot, alhoewel .... als ie op 9-10k zal staan zal je dan denken, potverdorie, had ik maar toen ingestapt!
SPiET
crypto kennende komt er wel weer een behoorlijke correctie. Opeens een -10% op je bakkus maar het zal wel. Hodl
Heb weer wat lagere buyordertjes gezet voor het geval dat.
Heb weer wat lagere buyordertjes gezet voor het geval dat.
[ Voor 26% gewijzigd door Tominatie op 19-03-2020 19:27 ]
Dit zijn de momenten wanneer je op moet passen. https://btctools.io/stats/trollbox-positions als 25% short zit en 75% long, dan is het niet moeilijk voor te stellen dat er weer een scamwick aan kan komen om die 75% die long zit te liquideren.
even in leek taal?Sahara schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 18:08:
Dit zijn de momenten wanneer je op moet passen. https://btctools.io/stats/trollbox-positions als 25% short zit en 75% long, dan is het niet moeilijk voor te stellen dat er weer een scamwick aan kan komen om die 75% die long zit te liquideren.
Dumpen? Volgens mij gaat het wel de goeie kant op.
Blij dat ik op 5.5 nog wat heb bijgekocht

Sellen pas rond de 50k+
Blij dat ik op 5.5 nog wat heb bijgekocht

Sellen pas rond de 50k+
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Zijn er hier nog fellow cryptos die toch een paar K bijkopen in BTC? Bedoel dan 3,4,5 of meer K ? Of doen de meeste hier kleine bedraagjes per keer, paar honderd ofzo?
SPiET
Dat weet niemand en ik zou die beslissing ook niet nemen door adviezen wat je hier leest.
Ik bedoelde meer het bitmexen/leverage traden waar je beter weg van kan blijven, maar dat is ook een advies waar je niks aan hebt
Voor mij nooit meer, ik heb er zoveel geld mee verdiend maar ook weer verloren daar kon je een riant huis van kopen.
Oh zoveel geld stop ik er niet in, daar is het mij sowieso te risicovol voor. Gewoon af en toe een plukje van een paar tientjes, voor de HODL. In dit soort tijden tikt het bij elkaar wel aan thospietie schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 18:17:
Zijn er hier nog fellow cryptos die toch een paar K bijkopen in BTC? Bedoel dan 3,4,5 of meer K ? Of doen de meeste hier kleine bedraagjes per keer, paar honderd ofzo?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Wordt lachen als de 4H closed als een gravestone doji.
Dan zit iedereen weer in de lage 5k's voor ze het door hebben
Dan zit iedereen weer in de lage 5k's voor ze het door hebben
laat die 5k maar komen, ik heb geld aan de kant staan
BitMEX is een exchange waar men graag met hoge leverage handelt, als nu meer dan drie kwart daar LONG zit, dan is dat makkelijk geld verdienen voor de exchange om de prijs al is het maar tijdelijk met een paar procent de andere kant op te duwen. Zodoende regent het dan liquidaties en worden er weer een hoop orders en stop lossen geactiveerd en daarmee veel geld in vorm van transactiekosten verdient door BitMEX. Het is vaak zo gegaan wanneer de verhouding tussen shorts en longs zo ver van elkaar stonden, dan is zo een krachtige beweging (een scamwick) echt niet uitgesloten. De vraag is alleen wanneer die komt.
- Taro
- Niet online
Als ik nog een keer iets moet goedkeuren hoor ik het wel
[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 19-03-2020 18:26 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Dat gaan we hier niet zeggen.spietie schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 18:17:
Zero.
Ik ben een high roller dus ik smijt er bijna wekelijks een vette 50 eurocent tegenaan alsof het niets is...spietie schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 18:17:
Thx voor de uitleg, mij kun je alles wijsmaken.Sahara schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 18:25:
[...]
BitMEX is een exchange waar men graag met hoge leverage handelt, als nu meer dan drie kwart daar LONG zit, dan is dat makkelijk geld verdienen voor de exchange om de prijs al is het maar tijdelijk met een paar procent de andere kant op te duwen. Zodoende regent het dan liquidaties en worden er weer een hoop orders en stop lossen geactiveerd en daarmee veel geld in vorm van transactiekosten verdient door BitMEX. Het is vaak zo gegaan wanneer de verhouding tussen shorts en longs zo ver van elkaar stonden, dan is zo een krachtige beweging (een scamwick) echt niet uitgesloten. De vraag is alleen wanneer die komt.
Zit er in vanaf 5300 met me hele stack, en een stijging van 1000 in een dagje is pittig veel. Ook voor mij. Dus ik ga zo op de uitbetaal knop drukken.
Wens iedereen heel veel succes met deze moon shot, wellicht met een beter moment koop ik me weer in, maar voor nu is het dikke winst in een paar daagjes. Aut. verkoop staat nu op 6180, ik zie het wel.
Ik heb zaterdag voor 2000 euro LTC bijgekocht. Vooralsnog een goede zet die het verlies leuk dempt. Sta nog wel in de min maar zal ook wel weer goedkomen.spietie schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 18:17:
Ik heb de afgelopen maanden voor +-5K aan BTC gekocht. Maar dat is wel een bedrag dat ik kan missen (vooralsnog dan, gezien de huidige situatie).spietie schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 18:17:
5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI
Ik i am out, mooi weekje zo)! s6 aan een ieder!!!
Nu al? We zijn nog niet eens in de buurt van de dampkring?Thommie.nl schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 18:36:
Verwijderd
Respect man, dikke move die je gemaakt hebt hoor. Netjes gedaan gewoon.Thommie.nl schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 18:36:
Feli met de mooie winst
Chapeau, ballsy move maar het heeft voor jou geen windeieren gelegd. Feli!Thommie.nl schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 18:36:
Ik denk dan maar aan mensen die bijv een hele BTC aankopen met als doel op een later moment die te verkopen , en enkel de winst er af roomen of volledig terug verkopen.
Kan je wel mooie winsten hebben he
Kan je wel mooie winsten hebben he
SPiET
Ik houdt wel van die psychedelische plaatjes die ook weer een link hebben met de persoon die ze post. Fascineert me. Ik moet ook echt altijd aan A87 denken als ik die meme zie. Maar zoals Jaap zegt. Geen gekke dingen maat.
Rookworst zonder r is ook worst.
Verwijderd
Zit liever hier in NL met die corona shit...
Krijg je misschien 1000 dollar van oom Donald maar wanneer je niet voor ziektekosten verzekerd bent via een werkgever mag je daar dus een laatste maaltijd, pakje paracetamol en een kistje voor halen om al kuchend alvast in te gaan liggen...
Of natuurlijk 10x long op Bitmex om alsnog in een privé kliniek te kunnen gaan uitzieken
De tandjes hey, watskebeurt?
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Amerikanen zijn voor $1000,- per persoon Bitcoins aan t kopenScreamGT schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 19:40:
(Bron:Jaapio)
Ik lul ook zomaar wat
ScreamGT schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 19:40:
[ Voor 25% gewijzigd door Reinout W op 19-03-2020 19:43 ]
Amerikanen zijn voor $1000,- per persoon Bitcoins aan t kopenScreamGT schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 19:40:
(Bron:Jaapio, foutje; Tomminatie)
Ik lul ook zomaar wat
Ik ruil dergelijke bedragen in alts op het moment in voor BTC. We gaan zien of dat een goede move is maar vooralsnog hoor je mij niet klagen en kan BTC nog terugvallen tot net boven de 5k voor ik winst zie verdampen.spietie schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 18:17:
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Was voor de zekerheid met ongeveer 20 %, na mooie winst vandaag uitgestapt, uitgestapt op € 5800 ... Hij blijft nu hierom heen schommelen al een paar uur.. ben benieuwd wat de nacht brengt ...
Toch voor de zekerheid terug instappen om een volgende stijging niet te ontlopen, of hopen dat hij morgenochtend lager staat omdat laatste dagen vaak naar beneden gingen ...
what to do what to do
Toch voor de zekerheid terug instappen om een volgende stijging niet te ontlopen, of hopen dat hij morgenochtend lager staat omdat laatste dagen vaak naar beneden gingen ...
what to do what to do
- Taro
- Niet online
Voor 75% uitgestapt, +15-19% per alt, maar Bitcoin zit ook in die range, dus gemiddeld presteren ze ongeveer hetzelfde.
Nu even wachten, want veel mensen pakken na zo'n dag winst en daar hoort een kleine terugval bij.
Nu even wachten, want veel mensen pakken na zo'n dag winst en daar hoort een kleine terugval bij.
Biertje opentrekken en genieten van je winst. Niemand die het weet en je hoeft nu niks te doen, morgen is vroeg genoeg.Ezekielll in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #10"
what to do what to do
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Hashrate = geen grote blij
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Jemig mensen. Talk about crypto, don't talk about your crypto.
Absolute bedragen noemen is bad operational security.
Stelletje noobs.
Stelletje noobs.
[ Voor 3% gewijzigd door DaCoTa op 19-03-2020 21:37 ]
Klopt, nieuwe namen he.. Over een paar weken weer "Hoi allemaal, ik zal me even voorstellen.. Wat is een betrouwbare website om BCT te kopen?"DaCoTa schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 21:37:
Stelletje noobs.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
DaCoTa schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 21:37:
Stelletje noobs.
Klopt, nieuwe namen he.. Over een paar weken weer "Hoi allemaal, ik zal me even voorstellen.. Wat is een betrouwbare website om Ripple te kopen?"Stokstaart schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 21:43:
[...]
Klopt, nieuwe namen he.. Over een paar weken weer "Hoi allemaal, ik zal me even voorstellen.. Wat is een betrouwbare website om BCT te kopen?"
Huiswerk: https://www.whatbitcoindi...-12-bitcoin-privacy-opsec
[ Voor 21% gewijzigd door DaCoTa op 19-03-2020 21:47 ]
code:
1
| git rebase -i HEAD~1 |
[ Voor 193% gewijzigd door DaCoTa op 19-03-2020 21:48 ]
Ah ik snap moest even terug lezen, tja zulke bedragen zijn nou ook weer niet zo risicovol te noemen toch?DaCoTa schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 21:44:
[...]
Klopt, nieuwe namen he.. Over een paar weken weer "Hoi allemaal, ik zal me even voorstellen.. Wat is een betrouwbare website om Ripple te kopen?"
[...]
Huiswerk: https://www.whatbitcoindi...-12-bitcoin-privacy-opsec
Het is meer dat er eigenlijk nooit over exacte bedragen wordt gesproken, is een beetje het zelfde als vragen, wat je per maand verdiend.
Nee dat is het niet.Slux schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 21:51:
[...]
Ah ik snap moest even terug lezen, tja zulke bedragen zijn nou ook weer niet zo risicovol te noemen toch?
Het is meer dat er eigenlijk nooit over exacte bedragen wordt gesproken, is een beetje het zelfde als vragen, wat je per maand verdiend.
Verwijderd
Een beetje hetzelde dan als je lul uit je broek hangen omdat je er wel trots op bent?
Ook best link heb ik begrepen, afhankelijk van je omgeving.
Dat kun je wel zeggen idd met een kitten die haar nageltjes naar alles uitstrekt wat heen en weer zwengelt.Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 22:00:
[...]
Een beetje hetzelde dan als je lul uit je broek hangen omdat je er wel trots op bent?
Ook best link heb ik begrepen, afhankelijk van je omgeving.
Ik snap de opmerking over bedragen niet zo, niemand noemt exacte bedragen. Kan vanalles zijn van een paar honderd cent tot een paar honderd k. Maak me er niet zo druk om op het moment, zit hier toch in totale lockdown en dat blijft voorlopig (als in de komende maanden) nog wel zo.
we zijn weer in rustig vaarwater beland. Wat verwachten de TA'ers vanuit hier?
Low timeframe:Tominatie schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 22:45:
we zijn weer in rustig vaarwater beland. Wat verwachten de TA'ers vanuit hier?
Scamwick up naar 6480 om wat stoplosses te triggeren, dan weer down richting 5.9/5.6k, van daaruit weer verder kijken.
Higher timeframe:
Ik zie dit nog steeds als een correctie op een flinke sell-off en verwacht nog meer daling
Edit: retest 7162 (yearly open) zou wel de ultieme short worden, maar denk niet dat btc zo hoog bounced
[ Voor 10% gewijzigd door The_Goat op 19-03-2020 22:54 ]
Ik heb een ETH short geopend. Met die bear token op Binance. Uiteraard met een SL.
Rookworst zonder r is ook worst.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!