[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 86 ... 107 Laatste
Acties:
  • 401.352 views

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05:54

Bever!

3

The_Goat schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 16:50:
100x btc ivm de trump pump, let's goooo
Ik verwacht hetzelfde als zondag pumpje dumpje

• KoffieAnanas
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-12 23:34
Nopheros schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 17:07:
[...]

China zit niet al 3 maanden op slot, het virus is 3 maanden geleden uitgebroken. Ik zou het moeten nakijken voor een exacte datum maar iets langer als 1.5 maand nu.

Grote fabrieken gingen zelfs nog later dicht.

Daarnaast heb ik hierboven een link geplaatst naar een artikel waar een "expert" aangeeft dat niemand weet hoe lang het zal duren. Elke dag wordt het uiteraard wel duidelijker maar ben het niet met je eens dat al algemeen bekend is dat heel NL 3 maand lang op slot gaat.
Ik zeg niet dat Nederland 3 maanden op slot gaat. Ik schat zelf in dat het minimaal nog 3 maanden gaat duren voordat de economie (wereldwijd) weer wat op gang komt. Het gaat over beleggen, dus dan is Nederland niet zo heel belangrijk. En die 3 maanden gaan beleggers echt wel vanuit, minimaal.

Over Nederland zelf verwacht ik zelf dat scholen nog zeker tot de meivakantie dicht blijven, wellicht tot de zomer. Volgens mij heb ik daarvan niet gezegd dat het algemeen bekend is dat dat zo is. Het is mijn mening.

Wuhan gaat richting de 3 maanden. Het duurt al even daar en voorlopig is alles niet op gang gekomen.

@RaptorXS Mee eens, dat is geen alu hoedje wat mij betreft. Was mij ook al opgevallen dat de prijs de laatste week aardig gekelderd is. Bijna onopgemerkt. We zakken echt door sommige hoeven hier. Wie gaat als eerste een (fictief) bommetje droppen? Rusland? Amerika? Het kan ook gebeuren dat er plots een akkoord is. Juist omdat het zo opvallend stil is, zijn ze wellicht achter de schermen druk in overleg met elkaar. Als dat zo is zien we vast een hele korte opleving.

@Nopheros De eerste waarneming van het virus dateert alweer van begin december uit mijn hoofd, dus wat dat betreft gaan we al richting de 4 maanden. Pas eind december accepteerde China dat er een probleem was en dat de arts die het eerste geval rapporteerde gelijk had. Daarna duurde het nog een week of 2 tot serieuze maatregelen. We zitten nu dus volgens mij al op 2 maanden, en voorzichtig proberen ze nu wat op te starten. Maar dat gaat voorlopig nog niet echt vliegen. Dat gaat nog wel een maand duren. Daarnaast is Wuhan volgens mij nog hermetisch afgesloten van de buitenwereld, dus veel zekerheid hebben we niet over die regio. We zien alleen beelden en nieuws vanuit de China staatspropaganda.

[ Voor 33% gewijzigd door KoffieAnanas op 18-03-2020 17:23 ]

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-12 17:31
@KoffieAnanas We hadden het toch echt over de quote van lagarde over het dichtblijven ;)

Anyway, BTC zit inmiddels al 5 dagen rond de 5/5k. Duurt lang.

• KoffieAnanas
Nopheros schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 17:19:
@KoffieAnanas We hadden het toch echt over de quote van lagarde over het dichtblijven ;)

Anyway, BTC zit inmiddels al 5 dagen rond de 5/5k. Duurt lang.
Aha, helemaal gelijk. Ik was Lagarde alweer vergeten. Zij is dan ook geen belegger. ;)

Begint haast saai te worden met btc. :+

[ Voor 5% gewijzigd door KoffieAnanas op 18-03-2020 17:27 ]

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Tominatie schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 15:06:
lekker hoor, kom maar door met die 6K!
Ik heb blijkbaar weer iets gemist. Bij mij is de koers nog exact hetzelfde als de laatste keer dat ik gisteren keek.. -O-

Zero.

• Nopheros
Pelox schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 17:30:
[...]

Ik heb blijkbaar weer iets gemist. Bij mij is de koers nog exact hetzelfde als de laatste keer dat ik gisteren keek.. -O-
We gingen van 5.1k naar 5.4k, daar hield het op -O-

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Oh, Shell kon toch nog een stuk lager dan eergisteren met >-11%... En Tesla doet ook vrolijk mee met een zelfde percentage...

Ik ontvang iedere maand wat passieve inkomsten, die gaan doorgaans direct naar crypto of aandelen, maar nu maar even naar de bankrekening laten storten, bijkopen doe ik over enige tijd wel weer. Ik vermoed dat weinig mensen in de crypto scene op dit moment actief bijkopen. Vlak na de koersdaling wel, maar ik hoor er nu weinig meer over?

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-12 11:11
Nopheros schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 17:50:
[...]

We gingen van 5.1k naar 5.4k, daar hield het op -O-
Een bull-hand is snel gevuld, dat is het nieuwe spreekwoord.
Overigens de reguliere beurzen gaan vandaag ook echt door het putje weer.

• Nopheros
Taro schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 17:52:
Oh, Shell kon toch nog een stuk lager dan eergisteren met >-11%... En Tesla doet ook vrolijk mee met een zelfde percentage...

Ik ontvang iedere maand wat passieve inkomsten, die gaan doorgaans direct naar crypto of aandelen, maar nu maar even naar de bankrekening laten storten, bijkopen doe ik over enige tijd wel weer. Ik vermoed dat weinig mensen in de crypto scene op dit moment actief bijkopen. Vlak na de koersdaling wel, maar ik hoor er nu weinig meer over?
Heb zelf bijgekocht maar zolang we op dezelfde prijs blijven hangen koop ik niet nogmaals bij, ETH op 112 dus sta nog in de plus 8)

Nog 60% fiat beschikbaar voor een eventuele daling.

Daarnaast ook shell gekocht met een klein bedrag op 12 euro, heb nog een klein bedrag klaar staan als shell richting 9 euro gaat... Met de extreem lage olie prijs zou me dat niet verbazen...

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Taro schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 17:52:

Ik ben crypto aan het accumuleren en koop ook regelmatig bij de laatste dagen, niet zoveel als de gewone aandelen maar elke dag stap ik met stapjes in.

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:05

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Slux schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 17:59:
[...]

Ik ben crypto aan het accumuleren en koop ook regelmatig bij de laatste dagen, niet zoveel als de gewone aandelen maar elke dag stap ik met stapjes in.
Als ik vragen mag: welke aandelen pik jij momenteel op? Ik voornamelijk Shell, verder heb ik Flow Traders die mijn PF nog wat opfleurt. GAK van Shell nu rond de 12 euro.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
TuutjDrie schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 18:15:
[...]
GAK van Shell nu rond de 12 euro.
Hier 11,9, maar staat nu op 10,67, toch balen... Raakt vast de 9,x nog wel aan.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Slux
  • Niet online
TuutjDrie schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 18:15:
[...]
Als ik vragen mag: welke aandelen pik jij momenteel op? Ik voornamelijk Shell, verder heb ik Flow Traders die mijn PF nog wat opfleurt. GAK van Shell nu rond de 12 euro.
ABN
Alfen misschien iets te veel van :)
Ahold
Aegon
ING
KPN
NN
Randstad
Shell
Wereldhave foutje geweest
Dan zit ik nog in een aantal Mix funds van ING 3 t/m5 en Blackrock.
Ze zijn allemaal voor de LT

Ongeveer 25% in crypto

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Pelox schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 17:30:
[...]

Was ff enthousiast want we gingen snel omhoog. Alleen weer rejected op 5.4k zo te zien.

Hoop gewoon op een snelle ommekeer. 10K soon.

• Nopheros
Tominatie schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 19:08:
[...]

Was ff enthousiast want we gingen snel omhoog. Alleen weer rejected op 5.4k zo te zien.

Hoop gewoon op een snelle ommekeer. 10K soon.
Al bijna 6 dagen in dezelfde range, wordt nog saai.

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Ik zit steeds maar te wachten op een drop onder de 5k. Maar lijk lang te kunnen wachten.

Rookworst zonder r is ook worst.

• Slux
  • Niet online
Ja het is nu wel saai aan het worden, het wordt tijd voor een moontje.

• Tominatie
  • Niet online
Nopheros schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 19:12:
[...]

Al bijna 6 dagen in dezelfde range, wordt nog saai.
Ja precies. Als het zo doorgaat beland ik met m'n verdwaalde kop nog op bitmex.

.. en daarna met A87 naar de Brijder.

• Nopheros
Iets wat niet saai is, olie prijs 25% lager vandaag. Niet normaal meer, $20,60 op moment.

• Bever!

Bever!

3

Nopheros schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 19:27:
Iets wat niet saai is, olie prijs 25% lager vandaag. Niet normaal meer, $20,60 op moment.
Binnenkort single digits, als je echt destructie wil zien check, plains all American of tullow

[ Voor 13% gewijzigd door Bever! op 18-03-2020 19:50 ]

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
Ik heb net elke dollar die op Oanda heb staan in zilver gestopt. Kijken hoe dat gaat

• Slux
  • Niet online
Hoop volume op coinbase met LTC, ik ga de rest van de dag maar even holden ipv traden.

• PHPResource
Op de 30m chart nu een stijging van de koers bij een dalend volume, meestal slecht teken toch?

• Slux
  • Niet online
PHPResource schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 20:13:
Op de 30m chart nu een stijging van de koers bij een dalend volume, meestal slecht teken toch?
Vreemd ik zie juist een stijging in EUR en Theter :?

• PHPResource
Slux schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 20:18:
[...]

Vreemd ik zie juist een stijging in EUR en Theter :?
Ja stijging van de koers bij een dalend volume, zoals staat in m'n post :+

• Slux
  • Niet online
PHPResource schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 20:21:
[...]

Ja stijging van de koers bij een dalend volume, zoals staat in m'n post :+
Nee een stijging van volume maar het is maar net waar je kijkt zie ik

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ik keur hem goed, ik blijf all-in zitten en koop toch nog wat Bitcoin + alts bij.

Overigens ook een 10x long lopen op ByBit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VDj_zIhhneC9Fbx54tDqqxyNqTU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7fFhW30WGu3TBPrfuJLUIBSJ.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 18-03-2020 21:40 ]

• Reinout W
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 03-02 18:36
Taro schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 21:35:
Ik keur hem goed, ik blijf all-in zitten en koop toch nog wat Bitcoin + alts bij.

[Afbeelding]
I'll join. 8) :)

• Dirk0s
  • Registratie: Mei 2004

[Afbeelding]
Kun je mij als beginner uitleggen wat deze lijnen willen zeggen? O-)

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Je keurt een rejection op de 200MA goed ?

• Tominatie
  • Niet online
$waves al 4x door die 17K sat heen in korte tijd om daarna weer terug te zakken. Flinke weerstand, hoop dat 'ie een keertje echt gebroken gaat worden want in m'n chart is er een behoorlijke gap tussen 17K en 30K met niet heel veel historische weerstand.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
PilatuS schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 21:57:
[...]

Je keurt een rejection op de 200MA goed ?
Dat zeg ik niet, maar toen ik enkele maanden geleden relatief laag instapte kreeg ik ook te horen dat dat niet slim was en enkele weken later stond de koers enkele tientallen procenten hoger die ik toen heb meegepakt. De koers is wel vaker iets onder de 200MA geweest. Ik ben wel klaar met het in- en uitstappen, ik blijf er nu gewoon inzitten en koop lager wel bij als de koers nog verder daalt.

Ben weer gestart met een paar andere hobby's en ik stop met het constant openhouden van de cryptocurrency schermen, het is weer tijd om te minderen en aandacht aan andere zaken te besteden. Ik ga in de RaptorXS stand :)
Dirk0s schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 21:53:
[...]

Kun je mij als beginner uitleggen wat deze lijnen willen zeggen? O-)
De driehoek zijn alle highs en lows sinds mei 2015 tot nu toe waar Bitcoin in een steeds kleiner wordende range tussen heen en weer bounced. Daar dus onlangs uit naar beneden uitgebroken en onder de 200 MA (Oranje lijn -> Moving Average van afgelopen 200 dagen) terechtgekomen. Daarna is Bitcoin weer richting de 200 MA gestegen, een niveau waar Bitcoin al enkele jaren boven is gebleven. Nu zit de koers er iets onder, maar persoonlijk verwacht ik dat de koers er binnen enkele weken wel weer boven komt.

De kans is aanwezig dat Bitcoin gereject wordt door de 200 MA lijn en daar onder blijft. Daardoor kan de koers enorm hard dalen tot erg lage bedragen. Daar gok ik dus maar niet op, maar die kans is zeker aanwezig door al het slechte nieuws van de afgelopen tijd. Als Bitcoin niet snel weer boven de 200 MA komt dan zijn <3000 Dollar bedragen zeker weer mogelijk.

Hopelijk maakt dit het iets duidelijker :)

[ Voor 41% gewijzigd door Taro op 18-03-2020 22:16 ]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Je post een chart met geen enkele andere relevante data behalve de 200MA en je zegt dat je die goedkeurt, vandaar de vraag :)

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-12 14:27
Ik heb het laatste DASH nieuws zeker gemist. Die gaat er ineens vandoor.

Ik lul ook zomaar wat

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
PilatuS schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 22:14:
[...]

Je post een chart met geen enkele andere relevante data behalve de 200MA en je zegt dat je die goedkeurt, vandaar de vraag :)
Correct, heb je gelijk in. Maar ondanks dat de koers er iets onder zit, is dat op een periode van enkele jaren maar iets onder de 200 MA, wat mij betreft voldoende om er met een kleine pump weer boven te komen. Daar hoop ik dan ook op, maar ik kan het uiteraard mis hebben en dan gaat de koers echt door het putje, shit happens.

• Reinout W
Taro schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 22:18:
[...]

Correct, heb je gelijk in. Maar ondanks dat de koers er iets onder zit, is dat op een periode van enkele jaren maar iets onder de 200 MA, wat mij betreft voldoende om er met een kleine pump weer boven te komen. Daar hoop ik dan ook op, maar ik kan het uiteraard mis hebben en dan gaat de koers echt door het putje, shit happens.
No risks, no rewards :)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Inderdaad en zoals iedereen hier speel ik met een bedrag dat ik prima kan missen ( O-) ) en is het niet ineens helemaal weg, dus we zien wel waar het eindigt. Een gokje moet kunnen, en als dat -20% oplevert morgen dan slik ik één keer en de dag daarna sluit ik het verleden af en zie ik weer nieuwe kansen :)

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16-12 21:58
Nopheros schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 13:11:
[...]

Je weet nu al wat er vrijdag gaat gebeuren op de beurzen?
'Triple witching is the quarterly expiration of stock options, stock index futures and stock index option contracts all occurring on the same day.'

Er komt veel geld even los, één keer raden waar dat naartoe gaat stromen in deze recentelijk roerige tijden. Het wordt onttrokken, wordt cash (geen risico, maar wel inflatie door de QE), óf het gaat naar edelmetalen (van oudsher) om te hedgen óf men zoekt de zekerheid van de staatsobligaties (levert niets op). Offf... het gaat naar Bitcoin. Maar aangezien de -store of value in crisistijd- verhaal niet meer opgaat en BTC netjes de beurs blijkt te volgen de afgelopen jaren zet ik persoonlijk mijn geld op goud/zilver. Hoewel die nu ook sterk aan manipulatie onderhevig zijn, net als Bitcoin.

Het systeem klapt langzaam in elkaar, en ik geloof dat crypto daar de oplossing voor is, maar tot dan. denk ik, is de bodem nog lang niet in zicht (ik hoop dat ik ongelijk heb).

[ Voor 3% gewijzigd door Ekstergroen op 18-03-2020 22:31 ]

• Nopheros
Ekstergroen schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 22:30:
[...]

'Triple witching is the quarterly expiration of stock options, stock index futures and stock index option contracts all occurring on the same day.'

Er komt veel geld even los, één keer raden waar dat naartoe gaat stromen in deze recentelijk roerige tijden. Het wordt onttrokken, wordt cash (geen risico, maar wel inflatie door de QE), óf het gaat naar edelmetalen (van oudsher) om te hedgen óf men zoekt de zekerheid van de staatsobligaties (levert niets op). Offf... het gaat naar Bitcoin. Maar aangezien de -store of value in crisistijd- verhaal niet meer opgaat en BTC netjes de beurs blijkt te volgen de afgelopen jaren zet ik persoonlijk mijn geld op goud/zilver. Hoewel die nu ook sterk aan manipulatie onderhevig zijn, net als Bitcoin.

Het systeem klapt langzaam in elkaar, en ik geloof dat crypto daar de oplossing voor is, maar tot dan. denk ik, is de bodem nog lang niet in zicht (ik hoop dat ik ongelijk heb).
Bedankt voor de uitleg. Op zich volg ik je logica echter gaat alles naar beneden op moment behalve obligaties, ben benieuwd of we een verschil gaan merken.

Verwijderd

T schijnt dat de bullish whales gestikt zijn onder een gigantische maar erg goedkope olievlek.

Whales zijn zoogdieren namelijk die moeten af en toe lucht happen. Ze hebben daarvoor een blaasgat op hun kop. Eigenlijk is dat best raar.

• toilet_paper
  • Laatst online: 20:55

[Afbeelding]
Hier ook wel gestaag aan het inkopen op diverse fronten momenteel, voor de longer term swings.
Maar heb ook wel wat veel lagere kopertjes ingeladderd.

• The_Goat
Als je momenteel je lijntjes goed hebt staan is traden wel heel easy 8)

Edit: en wat betreft die driehoek, die kan toch nu de prullenbak in,
Break-down --> weekly close eronder --> einde driehoek

[ Voor 47% gewijzigd door The_Goat op 18-03-2020 23:18 ]

• The_Goat
Tominatie schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 22:01:
$waves al 4x door die 17K sat heen in korte tijd om daarna weer terug te zakken. Flinke weerstand, hoop dat 'ie een keertje echt gebroken gaat worden want in m'n chart is er een behoorlijke gap tussen 17K en 30K met niet heel veel historische weerstand.
Er is echt niemand die nu gezellig waves een 2x gaat pumpen. Lekker wachten en kijken wat BTC gaat doen lijkt me handiger dan hopen op 30k sat waves

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
AMSTERDAM - De Europese Centrale Bank (ECB) gaat voor €750 miljard aan schuldpapier kopen om de economie te beschermen tegen de impact van het coronavirus. Dat maakte de top van de centrale bank woensdag net voor middernacht bekend na een ingelaste noodvergadering.
Bron: https://www.telegraaf.nl/...rd-uit-tegen-coronacrisis
Eens kijken of dat wat met de beurskoersen en/of de crypto's gaat doen. ;)
Edit: persoonlijk denk ik niet dat het van invloed is maar wie weet.

[ Voor 7% gewijzigd door RaptorXS op 19-03-2020 00:36 ]

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
750 miljard...pfoe....

• toilet_paper
  • Laatst online: 20:55
Er wordt momenteel wel erg hard met geld gestrooid idd. Allemachtig.
Ik hoop van ganser harte dat het helpt om iedereen door de coronacrisis te loodsen, maar daarna moeten we toch met een enorm overschot komen te zitten...
Binnenkort zijn we allemaal miljonairs. Maar ja, dan moeten we waarschijnlijk wel 50 euro aftikken voor een pak pleepapier...

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Ik kap weer ff een paar maanden met traden.

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Slux
  • Niet online
Lekker wakker worden zo met die plusjes.

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Kan niet inloggen op kraken, doe alles goed maar als ik op sign in wil klikken verschijnt er zo'n rood rondje met een schuine streep erin.
Meer mensen last van?

XRP = trash

• Slux
  • Niet online
Mr_Ripple schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 07:06:
Kan niet inloggen op kraken, doe alles goed maar als ik op sign in wil klikken verschijnt er zo'n rood rondje met een schuine streep erin.
Meer mensen last van?
Nope hier werkt alles, site en app

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Watskeburt met Steem? Urenlange pump of is er echt iets te melden?

• Twijvelaar
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 09-04 11:55
Bij mij werkt kraken via de app ook wel

• Nopheros
Wat een tijden mensen, knettergek 8)7

Ik zie dat BTC nog steeds niet veel uitvoert, helaas nog steeds in de lagere 5k range :F

Zojuist dan maar even aandelen Basic-Fit gekocht voor 11,30 per stuk _O-. Voor deze aandelen betaalde je een maand geleden nog 34 euro. Het enige wat ze hebben gedaan is fitness ruimtes sluiten.. Die gaan over een tijdje natuurlijk gewoon weer open.

[ Voor 7% gewijzigd door Nopheros op 19-03-2020 09:43 ]

Verwijderd

Altcoin pumps. Een teken van vertrouwen? Of gewoon traders in quarantaine die zich niet meer in kunnen houden?

• Nopheros
Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 09:47:
Altcoin pumps. Een teken van vertrouwen? Of gewoon traders in quarantaine die zich niet meer in kunnen houden?
Misschien dat de rust wat terugkeerd op de crypto markt met opnieuw grote steunmaatregelen. Crypto is ook niet meer gezakt sinds 13 maart oid?

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21-12 15:48
Om staats en bedrijfsobligaties op te kopen. Landen mogen niet omvallen.
Na deze crisis weten we allemaal wat er gaat gebeuren met deze landen. Niks dus.
Er komt een keer een afrekening en dat heet schuldsanering.

Verwijderd

Lekkere pumps hoor. En ik sta ATH in BTC waarde door mijn bijkoop van laatst. En dat terwijl mijn alts echt hard genomen zijn.

• KoffieAnanas
Al dat geld vloeit ergens naartoe, en dat is niet rechtstreeks naar burgers. We krijgen dus nieuwe pumps op de markten.

De bodem lijkt vooralsnog bereikt voor btc.

• Reinout W
btc 6k ? :)

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-12 10:46

ScreamGT

joejoe

Ik vertrouw deze pomp niet. Dagen stil en nu dit is wordt vaak opgevolgd door een dip. Ik wacht nog even met kopen :x

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• Tominatie
  • Niet online
Nano gaat dik! Maar nog steeds rekt.

Moon. Btc 6k easy.
Safe haven, halving soon. Mooi

• Nopheros
Leuk dat we in de plus staan maar als de beurzen morgen weer op rood staan dan verwacht ik niet dat BTC opeens flink stijgt.

Ik blijf er voor nu maar ff met 40% in zitten en wacht wel af.

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:38
Was nog niet ingestapt met mijn trade potje, laat deze pump maar even gaan. Vertrouw het nog niet.

• Reinout W
Nopheros schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 10:56:
Leuk dat we in de plus staan maar als de beurzen morgen weer op rood staan dan verwacht ik niet dat BTC opeens flink stijgt.

Ik blijf er voor nu maar ff met 40% in zitten en wacht wel af.
Correct, we gaan zien wat t' brengt.

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
De Whales in BTC hebben de zakjes vol en zorgen er nu voor dat we 1 kant opgaan en dat is omhoog.
Er waren ook veel teveel shorts na de laatste klim van 4700 naar 5400, dat de grote handelsbeurzen ook mar 1 kant op willen..... STraks gaan de shorts nog rekt en dan is het oppassen geblazen.....

• Pelox
Uuuuuuh.... het is donderdag he.. waar slaat dit op?

Zero.

• Tominatie
  • Niet online
zat eraan te komen dit, btc undervalued.

Letzsgo

• KoffieAnanas
Ik zat ook nog te wachten op een laatste dip, dus mijn extra potje geld blijft geparkeerd staan. De weg omhoog lijkt helaas/gelukkig ingezet.

• Twijvelaar
Nog een klein beetje en dan sta ik in de plus.....

• Slux
  • Niet online
ScreamGT schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 10:55:
Ik vertrouw deze pomp niet. Dagen stil en nu dit is wordt vaak opgevolgd door een dip. Ik wacht nog even met kopen :x
Heel crypto is niet te vertrouwen, dit zijn juist de momenten om geld te verdienen.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Long staat al op >50% :) Stop loss ingesteld.

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Eerst maar eens de 6k testen toch? In principe kunnen we ze nog prima naar beneden volgens mij.

Rookworst zonder r is ook worst.

• Reinout W
Grotendeels meegegaan in deze pump, maar kan het hebben als hij weer naar beneden keldert.

Morgen is risky tho.

• Thommie.nl
bull flag op bull flag nu en een perfecte reversed H&S te zien........
Tis dat ik al all in was haha maar anders:)

[ Voor 24% gewijzigd door Thommie.nl op 19-03-2020 11:06 ]

• Reinout W
Beurzen van morgen

• Pelox
Thommie.nl schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 11:06:
bull flag op bull flag nu en een perfecte reversed H&S te zien........
Tis dat ik al all in was haha maar anders:)
Da's grappig.. ik zie een normale h&s.. 8)7

Zero.

• Slux
  • Niet online
En wat is er met de beurzen van morgen anders dan vandaag ? ik snap de link even niet

• Reinout W
Slux schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 11:22:
[...]

En wat is er met de beurzen van morgen anders dan vandaag ? ik snap de link even niet
Als 't morgen weer in het rood staat lijkt me dan niet positief voor btc :)

• Nopheros
Slux schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 11:22:
[...]

In deze paniek tijd lijkt crypto regelmatig bij de beurzen te kijken om wat te doen. De beurzen gaan de ene dag omhoog en de volgende dag weer naar beneden. Als de beuren morgen (of vandaag al, beurzen staan alweer in het rood en crypto zakt alweer mee) weer zakken dan verwacht ik niet een flinke BTC stijging...

• Slux
  • Niet online
Nopheros schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 11:29:
[...]

In deze paniek tijd lijkt crypto regelmatig bij de beurzen te kijken om wat te doen. De beurzen gaan de ene dag omhoog en de volgende dag weer naar beneden. Als de beuren morgen (of vandaag al, beurzen staan alweer in het rood en crypto zakt alweer mee) weer zakken dan verwacht ik niet een flinke BTC stijging...
Snap ik maar dat kan morgen weer anders zijn met crypto ;)
Niemand weet wat het morgen gaat doen, kan groen of rood zijn, alleen deze kleine pump kon je gisteravond wel zien aankomen.

Verwijderd

Nopheros schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 11:29:
[...]

Die correlatie is er niet altijd geweest en kan ook zomaar weer verdwijnen natuurlijk.

• Nopheros
Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 11:41:
[...]

Die correlatie is er niet altijd geweest en kan ook zomaar weer verdwijnen natuurlijk.
Zeker, helemaal mee eens. Ik geloof niet in een langere relatie behalve in deze paniek periode.

• Tominatie
  • Niet online
idd precies, gewoon ff corona paniek maar wie de fuck verkoopt zijn bitcoin nou voor peanuts vlak voor de halving. Dat besef komt nu en daarna keiharde mooneration.

MOON LAMBO

• Bever!

Bever!

3

Crypto is nu niks aan, lekker forex traden daar zitten nu de echte moongains

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:09
Waarom zou moon na de halving plaatsvinden? Als het zou moeten plaats vinden dan toch juist voor de halving?

• Tominatie
  • Niet online
walletje-w schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 12:48:
Waarom zou moon na de halving plaatsvinden? Als het zou moeten plaats vinden dan toch juist voor de halving?
Effecten van de halving ga je pas na de halving voelen. De aanwas van nieuwe Bitcoins daalt met 50% wat wel een flink effect gaat hebben denk ik, maar ik speculeer ook maar lekker..

Gewoon kopen en holden die hap. Dat doe ik althans.

• Thommie.nl
die 5700 zien we zo ook nog wel bij de volgende poging.....

Verwijderd

Thommie.nl schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 13:12:
die 5700 zien we zo ook nog wel bij de volgende poging.....
Mooneratie.

• Tominatie
  • Niet online
we gaan dik mattiezzzzzzz

mooi

• Thommie.nl
In dit tempo gaat de 6k er wel komen vandaag

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:42
Voorzichtig durf ik weer te kijken naar diverse uitvoeringen Lambo's...

• Tominatie
  • Niet online
Tot nooit meer ziens, 5.8K

10K over 2 uurtjes boys.

• Twijvelaar
Eindelijk in de plus voor mij nu....

• Reinout W

[Afbeelding]
Tot nu toe een goede keuze geweest hè ;)

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12 10:11
Stock markets lopen wat terug, is zien of BTC kan volhouden!

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:42
Tominatie schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 13:25:

10K over 2 uurtjes boys.
Let's do it :)

• Pelox
Tominatie schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 13:25:

10K over 2 uurtjes boys.
Hier staat nu nog op 5.7

Zero.

• 68616c6c6f
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 01-02-2023
FOMO zou nu moeten inslaan. Dan kan de rally beginnen.

malawolar: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58497148

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:29

Wom

Nu spijt dat ik niet meer gekocht heb, altijd zelfde spelletje he?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Pagina: 1 ... 86 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!