[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 85 ... 107 Laatste
Acties:
  • 401.354 views

Verwijderd

Persoonlijk denk ik ook dat dit nog maar het begin is en dat we bedragen gaan zien waar niemand van durfde te dromen.

Heb hier nog wat klaarstaan op Bitvavo en daar gaat vanaf deze maand elke maand een klein bedragje heen.

Ik ga ook vanaf nu iedere maand wat contanten opnemen.

Gelukkig ben ik geen expert, maar ik heb een naar voorgevoel over de huidige tijden.

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-12 17:31
radem205 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 14:19:
[...]

Dat is zeker interessant. Wat denk je? Gaat S&P nog verder dalen nadat gistermiddag de pleuris uitbrak op de beurs in amerika?
In de USA hebben ze het over 50/55%, in dat geval zou de S&P nog meer als 20% te gaan hebben.

Persoonlijk wacht ik nog op de klap wanneer meer steden in lockdown gaan.

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:54
Ik zat ook te denken, lekker laag inkopen als het nog meer keldert door instorten van de economie als gevolg van platleggen vanwege corona.

Maar, dan is het risico toch ook hoger dat je werkloos wordt? Dan heb je meer aan wat euros op je bankrekening of oude sok dan wat btc op een exchange.
Ja je kunt het verkopen en gebruiken maar dan is het niet geld wat je kunt missen en dus zware verlies kunt lijden doordat je niet kan wachten tot het weer opleeft tot de waarde waarvoor jij het hebt gekocht.

Houd daar hier niemand rekening mee, of heeft iedereen hier veel op de spaarrekening staan?
Of ben ik te somber en kunnen we straks maanden toch vrolijk blijben handelen met een ww?

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Pelox schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 14:19:
[...]

Waar maak je dan precies back-ups van?
Ik heb alles op een hardware wallet en op 2 exchanges mijn handelsvolume.
Ik draai verschillende coinspecifieke wallets dus de wallet.dat en daar gaat een kopietje van naar twee servers, lokale machine, mail en icloud. Sowieso moet dat aangezien het soms gebeurt dat een wallet op de oude/verkeerde fork overspringt en zonder backup je nieuw geminte en/of masternode coins anders kwijt bent. ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 14:21:
Persoonlijk denk ik ook dat dit nog maar het begin is en dat we bedragen gaan zien waar niemand van durfde te dromen.

Heb hier nog wat klaarstaan op Bitvavo en daar gaat vanaf deze maand elke maand een klein bedragje heen.

Gelukkig ben ik geen expert, maar ik heb een naar voorgevoel over de huidige tijden.
Vrees het ook. Even logisch nagedacht met een 14 dagen incubatietijd en 14 dagen uitzieken gaat het na de laatste besmetting en zonder enig vaccin zeker nog een maand duren dus voorlopig maar vaak netflixen, veel sex en regelmatig uitjes buiten de deur plannen mits je nog naar buiten durft dan. :+ Met alleen optie 1 en 2 is de tijd ook prima te vullen. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Optie 2 duurt 3 minuten. Dus dat is niet dagvullend.

Rookworst zonder r is ook worst.

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
Bodem hebben we wel gehad denk ik. Of gaan we nog lager. Wat denken jullie.

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 25-11 09:06
Ik denk niet meer lager , oftewel moet de US hard getroffen worden door Corona met gevolg beurzen crashen weer , dan zal crypto wel volgen maar ziet er nog niet naar uit.

SPiET

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:00
Crypto is ook veel harder gecrashed dan de aandelenmarkten.

Ik denk dat de aandelenmarktcrash langzaam naar dezelfde rode cijfers als crypto schuift. Dat zou betekenen dat BTC nog wel eventjes tussen de 5,0k en 5,5k blijft schommelen.

Daarna is het afwachten hoe lang het duurt tot het virus uit de westerse wereld trekt.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Nopheros
spietie schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 16:33:
Ik denk niet meer lager , oftewel moet de US hard getroffen worden door Corona met gevolg beurzen crashen weer , dan zal crypto wel volgen maar ziet er nog niet naar uit.
Noord Amerika moet nog een beslissing nemen of ze helemaal dicht gaan of niet, voor nu besluiten steden om dat zelf te doen in de USA. Zou zeggen dat dit nog wel een daling kan veroorzaken.

Ben trouwens wel alweer aan het inkopen, zowel in crypto als aandelen. Wil een eventuele stijging niet missen maar hou genoeg fiat achter de hand om lager bij te kopen indien nodig.

[ Voor 16% gewijzigd door Nopheros op 17-03-2020 16:41 ]

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Zachtjes aan elke vrije cent die ik heb in te zetten in BTC, ETH en LINK ... en ADA...
Ik wou dat ik meer vrije centjes had nu :(

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-12 11:11
Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 14:21:

Ik weet het niet man.. bij deze lage regiones staan zoveel potjes FIAT klaar dat is niet voor te stellen. Kijk op dit forum ook, hoeveel mensen inmiddels weer aangeven bij te gaan kopen.

Verwijderd

PHPResource schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 16:55:
[...]

Ik weet het niet man.. bij deze lage regiones staan zoveel potjes FIAT klaar dat is niet voor te stellen. Kijk op dit forum ook, hoeveel mensen inmiddels weer aangeven bij te gaan kopen.
Dat is een feit maar short term veel onzekerheid.

Daarnaast heb ik al (veel te dure) posities.

Dus gaan we echt laag koop ik bij, gaan we als een gek omhoog zit ik er ook in.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Mmm, onzin of?
Helicopter Money Arrives: White House To Send Checks To Americans Within 2 Weeks, Mnuchin Says
en:
Meanwhile, President Trump, returning to the mic, told reporters that he hoped to send $1,000 to every American.
Bron: https://www.zerohedge.com...virus-task-force-briefing
Bron 2(NL) : https://www.telegraaf.nl/...-1000-voor-elke-amerikaan

Kom op pRutte, we zouden toch ook ooit 1000 euri pp krijgen, of "heb je daar geen herinnering" meer aan? :+

[ Voor 9% gewijzigd door RaptorXS op 17-03-2020 18:10 . Reden: 2e bron ]

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
PHPResource schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 16:55:
[...]

Dat is geen maatstaf, dat werd op 9k ook geroepen

• raceneus968
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Dat bij ons een eenvoudig medicijn als paracetamol vrijwel niks kost wil nog niet zeggen dat je met 1000$ in de V.S. fatsoenlijke zorg kan kopen :X
RaptorXS schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 18:01:
Mmm, onzin of?

[...]

Bron: https://www.zerohedge.com...virus-task-force-briefing
Bron 2(NL) : https://www.telegraaf.nl/...-1000-voor-elke-amerikaan

Kom op pRutte, we zouden toch ook ooit 1000 euri pp krijgen, of "heb je daar geen herinnering" meer aan? :+
edit: ik geef toe: offtopic

• Imgnrydrmr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Kost een ritje met de ambulance daar niet zo'n 3000 dollar?

Ik heb ondertussen ook een klein stukje LTC teruggekocht, maar heb toch nog orders lager klaarstaan. Er komt denk ik nog genoeg slecht nieuws op ons af om af en toe nog eens te dippen :)

• Reinout W
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 03-02 18:36
Imgnrydrmr schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 18:22:
Kost een ritje met de ambulance daar niet zo'n 3000 dollar?

Ik heb ondertussen ook een klein stukje LTC teruggekocht, maar heb toch nog orders lager klaarstaan. Er komt denk ik nog genoeg slecht nieuws op ons af om af en toe nog eens te dippen :)
Ik wacht bij LTC nog op 25 :) Zal vast en zeker nog gebeuren, als het coronavirus zo in de vs zo nog verder uitbarst :P

• RaptorXS
raceneus968 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 18:13:
Dat bij ons een eenvoudig medicijn als paracetamol vrijwel niks kost wil nog niet zeggen dat je met 1000$ in de V.S. fatsoenlijke zorg kan kopen :X

[...]

edit: ik geef toe: offtopic
Als je het gelezen had:
De Verenigde Staten willen tussen de $800 en 850 miljard uittrekken om de Amerikaanse economie te stimuleren, nu het coronavirus voor een recessie dreigt te zorgen.
Maar idd, offtopic ;)

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05:54

Bever!

3

Alsof iemand nodeloze consumenten goederen gaat kopen met gratis geld als het halve land naar de klote gaat.

Oh wacht het is Amerika...

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:00
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P5Qk9IbJ74Xczpw2k6MAa-n5wbY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BoIXloWXDtZkpY0tthiMn2TL.jpg?f=fotoalbum_large

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

ik ging rekt in mijn long godverdomme weer 100 euro weg deze maand. Beter wc papier

[ Voor 20% gewijzigd door A87 op 17-03-2020 19:15 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Krijg deze maand nog een verrekening van mijn vorige werkgever. Zal niet heel veel zijn, maar toch een paar honderd euro gok ik. Heb met mijzelf afgesproken de helft in crypto te steken. De rest laat ik lekker staan of koop ik iets leuks van. Wc papier of zo.

Zero.

• A87
  • Niet online

A87

Pelox schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 19:19:
Krijg deze maand nog een verrekening van mijn vorige werkgever. Zal niet heel veel zijn, maar toch een paar honderd euro gok ik. Heb met mijzelf afgesproken de helft in crypto te steken. De rest laat ik lekker staan of koop ik iets leuks van. Wc papier of zo.
De helft wordt dan de waarde van de helft van de helft helft

• Pelox
A87 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 19:25:
[...]

De helft wordt dan de waarde van de helft van de helft helft
Ik hoop tegen beter weten in op een hyperbool

Zero.

• The_Goat
Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/QFdRzCdG/

Die R/R is niet mis

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022

• Crypts
Bartvandelaar schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 15:55:
Optie 2 duurt 3 minuten. Dus dat is niet dagvullend.
Mjah oefening baart kunst en dat neem ik in dit specifieke geval erg serieus. 8) Makkelijk praten ook met een verse nieuwe vriendin, snap dat als je al wat langer 'aangelijnd' bent een keer per dag meer dan voldoende is en het wenselijk is zoveel mogelijk onder de 3 minuten te duiken. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• The_Goat

• radem205
Waar is zo'n grafiek op gebaseerd?

• A87
  • Niet online

A87

tot je rekt gaat

• Pelox
radem205 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 19:33:
[...]

Op k/m

Zero.

• A87
  • Niet online

A87

Dowjones onder de 19.000 punten vandaag. Denk dat je beter weg kan blijven van crypto.. bitcoin zou op 6500 moeten zitten imo

[ Voor 52% gewijzigd door A87 op 17-03-2020 19:35 ]

• Bever!

Bever!

3

A87 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 19:34:
Dowjones onder de 19.000 punten vandaag. Denk dat je beter weg kan blijven van crypto.. bitcoin zou op 6500 moeten zitten imo
Want?

• Nopheros
A87 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 19:34:
Je denk dat de DJ nog ff 15% gaat zakken in het laatste uurtje? Gaat Trump weer een toespraak houden dan?

• A87
  • Niet online

A87

Hij was al op weg naar 6k maar was rejected.... zal toch door de markt komen dan in het algemeen...

YouTube: Why Do Traders Blow Up in Volatile Markets? 💥

[ Voor 20% gewijzigd door A87 op 17-03-2020 19:51 ]

• The_Goat
radem205 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 19:33:
[...]

Support, resistance en mijn eigen interpretatie daarvan

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Ff 3 minuutjes op m'n balkon staan klappen...
:Y

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Verwijderd

iVibes schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 20:08:
Heeft niet geholpen, bitcoin staat nog steeds laag.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Want ? idd Bitcoin doet niks of mis ik hier iets? :?

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Slux schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 20:11:
[...]

Want ? idd Bitcoin doet niks of mis ik hier iets? :?
Even de zorgverleners een hart onder de riem steken.... om 20.00 uur was "Klappen Voor De Zorgverleners"

ontopic: moon!

• rangatang
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 20:10:
[...]

Heeft niet geholpen, bitcoin staat nog steeds laag.
Nog steeds hoog bedoel je.

Verwijderd

iVibes schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 20:14:
[...]

Even de zorgverleners een hart onder de riem steken.... om 20.00 uur was "Klappen Voor De Zorgverleners"

ontopic: moon!
Morgen "Zingen Voor De Thuiswerkers"? :+

• A87
  • Niet online

A87

De brijder is ook dicht mensen met een gokprobleem hier kunnen echt nergens terecht!

• Bever!

Bever!

3

A87 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 20:21:
De brijder is ook dicht mensen met een gokprobleem hier kunnen echt nergens terecht!
op mex hebben we wel een leuk programma

• Tominatie
  • Niet online
A87 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 20:21:
Gelukkig zijn wij hier voor je.

Gooi dat bitmex accountje maar open vriend! ALL IN

• Bartvandelaar
Crypts schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 19:31:
[...]

Mjah oefening baart kunst en dat neem ik in dit specifieke geval erg serieus. 8) Makkelijk praten ook met een verse nieuwe vriendin, snap dat als je al wat langer 'aangelijnd' bent een keer per dag meer dan voldoende is en het wenselijk is zoveel mogelijk onder de 3 minuten te duiken. :+
Wat een bazen reactie. Het is je dat ik maar één keer een plusje kan geven. Want het hadden er meer mogen zijn van mijn kant. Ik heb er smakelijk om gelachen.

• Bartvandelaar
Dank u, als medewerker in de zorg. Wordt gewaardeerd.

• Slux
  • Niet online
En nu zijn zelfs de voedselbanken zijn in de problemen gekomen door de tokie hamsters. :(
Wat een land leven we in,

Is dat liberland ooit nog van de grond gekomen ? misschien daar maar naar toe verhuizen.

Verwijderd

Slux schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 20:25:
En nu zijn zelfs de voedselbanken zijn in de problemen gekomen door de tokie hamsters. :(
Wat een land leven we in,

Is dat liberland ooit nog van de grond gekomen ? misschien daar maar naar toe verhuizen.
Echt he. Wat een volk. Ik kon vandaag maar 29 pakken wc papier meenemen, de rest was gewoon op...

Smerige egoïstische schoften.

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Ik ben trots op Nederland, en trots op onze overheid met de aangekondigde maatregelen!

• Tominatie
  • Niet online
Toen ik in de supermarkt was lag er tenminste wel weer chips in de schrappen. Die waren de laatste 3 dagen helemaal leeg hier.

#progressie

Trouwens heb ik zelf ook wat klachten sinds kort: verhoging en vermoeid maar dat is nog niet corona waardig. Daarnaast functioneer ik nog prima en geen hoestje dus het zal wel.

• Slux
  • Niet online
Swaha schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 20:55:
[...]

Ik ben trots op Nederland, en trots op onze overheid met de aangekondigde maatregelen!
Als ondernemer moet ik het allemaal nog maar zien, ik heb er geen vertrouwen in en al helemaal niet in de maatregelen, eerst zien dan geloven want alles wat flapdrol van een rutte roept is morgen weer anders

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Tominatie schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 20:58:
Trouwens heb ik zelf ook wat klachten sinds kort: verhoging en vermoeid maar dat is nog niet corona waardig. Daarnaast functioneer ik nog prima en geen hoestje dus het zal wel.
Sommige jonge mensen hebben dan ook soms nauwelijks klachten terwijl ze het wel hebben en ook andere mensen kunnen besmetten. Ik zou opletten met wie je contact hebt.

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-12 23:37
Ik ben wel benieuwd (klinkt wel oneerbiedig) welke piek er nog aan komt ivm de incubatietijd van 2 weken. Dat zou betekenen dat we die eind maart te zien krijgen..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Reinout W
we goin up or nah?

Of zometeen weer n crash van bitcoin naar ~3500

• radem205
Reinout W schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 21:33:
we goin up or nah?

Of zometeen weer n crash van bitcoin naar ~3500
Ik ben weer ingestapt, dus een grote kans dat we nu eindelijk naar 3000 euro gaan.

Die 5400 blijkt wel een lastig te hebben horde...

[ Voor 9% gewijzigd door radem205 op 17-03-2020 21:41 ]

• The_Goat
Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/4KmBDhHX/

Als deze 1H closed als een SFP is deze setup goed genoeg om flink te shorten imo

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
SFP??

• The_Goat
PilatuS schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 22:55:
[...]

Swing Failure Point Candle.
Dit dus, let's go >:)

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

PilatuS schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 22:55:
[...]

Swing Failure Point Candle.
Precies!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/bmp9NGe.gif

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Tominatie schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 20:58:
Toen ik in de supermarkt was lag er tenminste wel weer chips in de schrappen. Die waren de laatste 3 dagen helemaal leeg hier.

#progressie

Ik heb dezelfde "klachten" maar dat kan natuurlijk ook liggen aan de situatie. We zijn veel minder buiten, je komt minder bij elkaar, we worden massaal bestookt met nieuwe informatie over het virus, we ergeren ons aan het hamsteren en het gebrek aan daadkracht bij de overheid. Als dan ook nog de beurs en crypto flink klappen krijgt dan valt een beetje vermoeid zijn en een lichte verhoging al met al nog wel mee. Maar er zijn er ook genoeg die er niets van merken en toch positief testen op het coronavirus. Misschien toch maar op gepaste afstand van ouderen en kwetsbare mensen blijven de komende tijd.

• Bartvandelaar
Ik zit weer volledig in usdt. Laat de koers maar weer wat zakken vannacht.

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

Hoop dat dit werkt.. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CoBFolY_PeWUdpwR6HdMfq66NmA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/L59U9Ux8zHsGz3LmwRr4tV6U.png?f=fotoalbum_large

• Crypts
Slux schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 20:59:
[...]

Als ondernemer moet ik het allemaal nog maar zien, ik heb er geen vertrouwen in en al helemaal niet in de maatregelen, eerst zien dan geloven want alles wat flapdrol van een rutte roept is morgen weer anders
Precies de reden dat ik mijn boeltje heb gepakt en elders verblijf, niet dat de overheid hier een haar beter is maar in tegenstelling tot de 'onze' zeggen ze simpelweg: 'krijg de t#fus en zie maar of en hoe je het redt als ondernemer.' Daar kun je tenminste iets mee anders dan dat gekontendraai van onze eeuwige maagd Rutte. :P

Gecontroleerd ziek worden, corona op de bon. Grappig idee en dat werkt in een stripboek waarschijnlijk prima maar het echte leven zit toch iets anders in elkaar. :+

• The_Goat
Crypts schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 07:33:
[...]

'krijg de t#fus en zie maar of en hoe je het redt als ondernemer.' Daar kun je tenminste iets mee anders dan dat gekontendraai van onze eeuwige maagd Rutte. :P
Eigenlijk zeggen ze: shit wij kunnen het ook niet oplossen, ieder voor zich, lijkt mij meer een tekortkoming als land, maar ok.

Verder geen zin in om me in een corona discussie te mengen, heb er al genoeg last van

Verwijderd

The_Goat schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 08:04:
[...]

Eigenlijk zeggen ze: shit wij kunnen het ook niet oplossen, ieder voor zich, lijkt mij meer een tekortkoming als land, maar ok.

Verder geen zin in om me in een corona discussie te mengen, heb er al genoeg last van
Er is ook gewoon een coronavirus themaforum en zelfs een Coronavirus Slowchat dus het is hier ook niet de plek om het te bespreken. Natuurlijk zal het af en toe langskomen want tja, we kunnen er niet echt omheen en het lijkt sterk gelinkt aan investeringen...

Maar dit is crypto dus wel terecht om er hier niet te diep op in te gaan.

• The_Goat
Dat snap ik, en geen problemen mee, maar heb er zelf geen zin in ;)

Ik lees hier om een beetje over traden te kletsen

Dus OT: short te ponzi
Eens kijken of de boel vandaag boven de 5k blijft of niet

• Bartvandelaar
The_Goat schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 08:30:
Dat snap ik, en geen problemen mee, maar heb er zelf geen zin in ;)

Ik lees hier om een beetje over traden te kletsen

Dus OT: short te ponzi
Eens kijken of de boel vandaag boven de 5k blijft of niet
Nog steeds in USDT hier. Heb ondertussen mijn buy order alweer gezet op mijn uitstap koers. Gaat BTC gek doen en omhoog heb ik dezelfde aantal munten, maar ik gok op wat lager eerlijk gezegd.

• Crypts
The_Goat schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 08:04:
[...]

Ik probeer ook geen discussie uit te lokken? :? We kunnen er alleen niet echt omheen dat een simpel virusje de complete wereld economie lam legt. Gelukkig is er hier niet echt paniek, zijn de mensen ook veel te lui voor. :P

Interesse in crypto hier neemt wel snel toe en daar draag ik zelf ook mijn steentje aan bij. O-) Denk in het algemeen dat het vertrouwen in overheden op dit moment tanende is en veel mensen inzien dat ze maar beter en snel voor zichzelf leren 'zorgen'. :)

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12 10:11
Beurs klapt verder onderuit, is zien wat BTC gaat doen.

• Nopheros
croc schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 09:07:
Beurs klapt verder onderuit, is zien wat BTC gaat doen.
BTC lijkt al gezakt te zijn op de futures.

• Imgnrydrmr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

BE gaat verder in lockdown, mijn examen van morgen is afgelast (hadden ze dat echt niet eerder kunnen laten weten???) en mijn crypto buyorders staan klaar.

Nu eventjes een kopje koffie halen. Het zonnetje schijnt, 'k zou me deze middag wel eens in de tuin durven zetten met de laptop...

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21-12 15:48
6 maanden kunnen voor mij al niet snel genoeg voorbij zijn

• _Dekker
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22:06
lighting_ schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 10:54:
Meteen weer de herfst in? Dank je de koekoek.

• Nopheros
lighting_ schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 10:54:
Beurzen (en het lijkt erop dat BTC nu ook mee reageerd op corona nieuws) lopen altijd vooruit op de economische verwachtingen, nu even niet want niemand weet hoe de economie er over 2 maanden uitziet. Zodra italie/europe stabiliseerd en/of er is zeer goed nieuws over een vaccin schieten we weer omhoog.

Kan me niet voorstellen dat het 6 maanden gaat duren voordat we weten waar we aan toen zijn.. maar je weet maar nooit.

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 20:36
Nopheros schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 10:58:
[...]

Beurzen (en het lijkt erop dat BTC nu ook mee reageerd op corona nieuws) lopen altijd vooruit op de economische verwachtingen, nu even niet want niemand weet hoe de economie er over 2 maanden uitziet. Zodra italie/europe stabiliseerd en/of er is zeer goed nieuws over een vaccin schieten we weer omhoog.

Kan me niet voorstellen dat het 6 maanden gaat duren voordat we weten waar we aan toen zijn.. maar je weet maar nooit.
ik denk dat het nog een stuk erger gaat worden, de rigoureuze maatregelen die China heeft getroffen zijn hier veel lastiger te implementeren. Als je verder ziet dat de overheid zo snel zijn economische maatregelen gebruikt, kan het zo zijn dat we de impact onderschatten. Ik denk dat het nog een stuk erger wordt, we zijn nog niet eens in totale lockdown..

Misschien een gevalletje optimist vs pessimist (myself ;))

• The_Goat
Bizar dat open interest op bitmex amper een maand geleden nog 1 miljard+ was, en nu nog niet eens de helft.

• Nopheros
Berry powel schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 11:09:
[...]

ik denk dat het nog een stuk erger gaat worden, de rigoureuze maatregelen die China heeft getroffen zijn hier veel lastiger te implementeren. Als je verder ziet dat de overheid zo snel zijn economische maatregelen gebruikt, kan het zo zijn dat we de impact onderschatten. Ik denk dat het nog een stuk erger wordt, we zijn nog niet eens in totale lockdown..

Misschien een gevalletje optimist vs pessimist (myself ;))
Ben het gedeeltelijk met je eens, het kan inderdaad nog een stuk erger worden. Als de lockdowns voor ons niet werken en de economie staat niet +/- 3 weken stil maar 2 maand... Daarnaast is Noord Amerika ook nog maar gedeeltelijk in lockdown.

De economische maatregelen die nu worden genomen zijn simpelweg omdat de economie nu stilstaat.

[EDIT]
Dit artikel vat het mooi samen "Bob Homan: "Stilzitten is nu het beste""
https://www.iexprofs.nl/I...n&utm_campaign=main1_home

[ Voor 9% gewijzigd door Nopheros op 18-03-2020 12:07 ]

• KoffieAnanas
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-12 23:34
China houdt ook nog voorlopig problemen. Zolang het virus elders nog rondwaart, zal Wuhan in volledige quarantaine moeten blijven willen ze daar geen tweede uitbraak hebben. Binnen Wuhan zelf kun je wel soepeler omgaan met de regels als de besmettingen onder controle zijn. Interessant wel dat er geen grote tweede uitbraak elders in China lijkt te zijn. Hoor/lees ik daar gewoon niks over, of is dat inderdaad niet het geval. Een aantal praktijken uit China zijn wel goed voor ons om over te nemen, zoals buigen ipv hand geven.

De extreme maatregelen zoals in sommige Aziatische landen zal hier heel moeilijk afdwingbaar zijn. En landen lopen wereldwijd asynchroon met de maatregelen. In Europa is er ook verschil maar zijn veel landen naar elkaar toe gekropen. Nederland wijkt in weze niet veel af van bijvoorbeeld Duitsland en België. Zit hem wat details.

Het wereldwijde asynchroon lopen zorgt er denk ik wel voor dat deze ellende nog zeker wel zal aanhouden de komende 6 maanden. Zelf verwacht ik dat kinderen niet naar school gaan, dus thuis les hebben, tot de meivakantie en wellicht zelfs tot de zomervakantie.

Positief puntje is wellicht dat veel bedrijven nu versnelt digitaliseren en veel ervaring opdoen met thuiswerken en remote overleggen. Ik denk dat dat deels een blijvertje wordt. Dat scheelt in de toekomst hopelijk files. Al pak ik zelf sowieso al de bus of fiets.

Ik denk dat we veel ellende op de beurs en in crypto nu wel gehad hebben. Het is nu denk ik afwachten op het cijferseizoen over 1 kwartaal. Tot die tijd verwacht ik kwakkelweer, en wellicht langzaamaan bloedend nog wat wegzakken. Maar mijn glazen bol is behoorlijk troebel geworden, we hebben dit in de wereldeconomie nog niet eerder meegemaakt, dus niemand die het weet...

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Beurs gaat open en direct een pumpje van BTC....

• PHPResource
iVibes schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 14:36:
Beurs gaat open en direct een pumpje van BTC....
Wellicht toeval en een bounce vanaf een 5k support?

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

PHPResource schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 14:42:
[...]

Wellicht toeval en een bounce vanaf een 5k support?
Ziet dit eruit als toeval?
Verloop van afgelopen kwartier (beurs opening 14.30 uur):
https://www.tradingview.com/x/MaRr4N5z/

• PHPResource
iVibes schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 14:46:
[...]

Ziet dit er uit als toeval?
Verloop van afgelopen kwartier (beurs opening 14.30 uur):
https://www.tradingview.com/x/MaRr4N5z/
Lol hold your horses dude :-)
Anyway, laat maar lekker pumpen

• A87
  • Niet online

A87

Rutte raadt aan, koop een nieuwe wc

• PHPResource
Zo dan, dat gaat lekker hard zo :+

• Tominatie
  • Niet online
lekker hoor, kom maar door met die 6K!

• Reinout W
Tominatie schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 15:06:
lekker hoor, kom maar door met die 6K!
Op naar de bounce ;P

• Nopheros
Lagarde: "quarantainemaatregelen genomen door Europese overheden zullen drie maanden gaan duren."

Hmm dan kunnen we waarschijnlijk nog wel een flink stuk naar beneden?

• Reinout W
Nopheros schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 15:55:
Lagarde: "quarantainemaatregelen genomen door Europese overheden zullen drie maanden gaan duren."

Hmm dan kunnen we waarschijnlijk nog wel een flink stuk naar beneden?
Daar ga ik wel van uit. Het is nog het begin :)

• KoffieAnanas
Dat lijkt me geen verrassing voor beleggers. Ik denk dat veel beleggers al wel uitgaan van zeker 3 tot 6 maanden.

[ Voor 43% gewijzigd door KoffieAnanas op 18-03-2020 15:58 ]

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 20:36
KoffieAnanas schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 15:57:
Dat lijkt me geen verrassing voor beleggers. Ik denk dat veel beleggers al wel uitgaan van zeker 3 tot 6 maanden.
Er wordt vaak gezegd dat situaties al "priced in" zijn, maar kan zoiets onberekenbaar als het coronavirus al verwerkt zijn in de beurs/crypto?

Persoonlijk erger ik mij al als ik twee dagen thuis moet werken, stel dit gaat nog een langere periode duren, heeft dan iemand überhaupt het overzicht welke consequenties dit heeft voor de economie en liquiditeit?

• Nopheros
KoffieAnanas schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 15:57:
Lijkt me niet dat alle beleggers een glazenbol hebben ;)

Ik ga eerlijk gezegd niet uit van 3 maanden, lijkt me beetje extreem om voor die periode het hele land in lockdown te hebben. Gebieden/steden waar het na een maand niet meer voorkomt zou je bijv. al open kunnen doen.

Verwijderd

Zit nu 2 dagen binnen en heb al 14 geestelijke inzinkingen gehad en 34 paniekaanvallen.

Allemaal door de crypto koersen, over corona nog maar niet te spreken...

• The_Goat
100x btc ivm de trump pump, let's goooo

• KoffieAnanas
Nopheros schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 16:04:
[...]

Lijkt me niet dat alle beleggers een glazenbol hebben ;)

Ik ga eerlijk gezegd niet uit van 3 maanden, lijkt me beetje extreem om voor die periode het hele land in lockdown te hebben. Gebieden/steden waar het na een maand niet meer voorkomt zou je bijv. al open kunnen doen.
Ervaren, grote beleggers zijn wel in staat een inschatting te doen voor het komende jaar. Uiteraard gebaseerd op wat nu bekend is.

Maar neem eens als uitgangspunt Wuhan. We zijn al bijna 3 maanden verder en bij lange na niet is alles opgestart. Schepen uit China doen er zo'n 4 tot 8 weken over voor ze Europa en Amerika bereiken, de meeste vracht gaat per schip. Veel wereldhandel is verweven met elkaar, inclusief hele logistieke ketens. Je ziet bijvoorbeeld nu al dat een VDL haar deuren sluit omdat bepaalde onderdelen niet meer geleverd worden en voorraad opraakt. En onderdelen en de grondstoffen daarvoor komen vanover de hele wereld. Op een gegeven moment kan China misschien wel weer op stoom zijn geraakt, andere delen van de wereld nog niet.

De economie en wereldhandel gaan hier sowieso nog 3 maanden lang serieus last van houden, en ik schat dat het nog zeker 6 maanden duurt voordat alles weer een beetje op gang komt.

Kijk, scholen, supermarkten, kappers, sport, etc kan relatief snel weer opgestart worden. Maar bij sommige industrieën gaat dit maanden duren, al is van vandaag op morgen iedereen beter.

Overigens is uiteraard nog niet alles 'priced in'. Ook bij beleggers is nog onzekerheid over de exacte uitwerking op bedrijven. Daarom zeg ik ook, de eerste serieuze indicaties komen zo rond juli als bedrijven met kwartaalcijfers komen. De kwartaalcijfers van april komen daarvoor nog te vroeg. En er kunnen nog onverwachte gebeurtenissen zijn die impact hebben. Het blijft glazen bol werk. Maar een aanzienlijk deel van wat nu bekend en voorzien is, is inmiddels wel priced in.

PS. En dan ben ik nog redelijk optimistisch...

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-12 08:31
KoffieAnanas schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 16:59:
[...]

Ervaren, grote bellegers zijn wel in staat een inschatting te doen voor het komende jaar. Uiteraard gebaseerd op wat nu bekend is.
Wat zijn bel legers? Hele hordes herrie makende koeien? }:O
Overigens om de sfeer wat luchtig te houden, niet om je bericht te negeren of weg te wuiven.

[ Voor 12% gewijzigd door Soeski op 18-03-2020 17:06 ]

• KoffieAnanas
Haha, oeps!

• Nopheros
China zit niet al 3 maanden op slot, het virus is 3 maanden geleden uitgebroken. Ik zou het moeten nakijken voor een exacte datum maar iets langer als 1.5 maand nu.

Grote fabrieken gingen zelfs nog later dicht.

Daarnaast heb ik hierboven een link geplaatst naar een artikel waar een "expert" aangeeft dat niemand weet hoe lang het zal duren. Het wordt met de dag uiteraard wel duidelijker maar ben het niet met je eens dat het al algemeen bekend is dat heel NL 3 maand lang op slot gaat.

Dat we hier nog vele maanden lang last van gaan houden ben ik idd wel met je eens...

[ Voor 7% gewijzigd door Nopheros op 18-03-2020 17:09 ]

• RaptorXS
Een hoop mensen maken zich alleen maar druk om het Coronavirus en de invloed op de(beurs}handel.
Men vergeet dus al rap de petrodollar oorlog die momenteel ongekend is.
Het zal me niks verbazen als er vandaag of morgen "per ongeluk" ergens raketjes worden afgevuurd om de petrodollar te redden.
Zet aluhoedje weer af. ;)

[ Voor 0% gewijzigd door RaptorXS op 18-03-2020 17:11 . Reden: typo ]

Pagina: 1 ... 85 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!