BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
XTZPilatuS schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 23:29:
Nope. En ook iets als XTZ niet. Andere coins en zelfs BTC kan ik nog wel shorten, maar geen 5x meer.
[ Voor 3% gewijzigd door Dark Matter op 15-12-2019 09:52 ]
We gaan het zien komende tijd.
Wel een ongelukkige ticker "gonna buy some X-T-Z" klinkt behoorlijk fout.Dark Matter schreef op zondag 15 december 2019 @ 09:52:
[...]
XTZ, het enige muntje waar ik naast BTC voor de lange termijn inzit. Al sinds de ICO.
Voor mij klinkt het wel lekker....TuutjDrie schreef op zondag 15 december 2019 @ 11:29:
[...]
Wel een ongelukkige ticker "gonna buy some X-T-Z" klinkt behoorlijk fout.
Zeker, lang leve FTX, waar je matic, tomo en atom WEL kan shorten 😎Azer schreef op zondag 15 december 2019 @ 12:05:
Iemand nog aan het daytraden met TOMO? Gisteren wel wat mooie procentjes kunnen pakken. Wel hoog risico. Ik heb overigens geen idee waarom TOMO de laatste dagen zo aan het pumpen is, er is totaal geen noemenswaardig nieuws volgens mij. Kan zomaar zijn dat dit de volgende pump en dump coin is na MATIC. Alsnog wel leuk om mee te traden en wat procentjes mee te pakken!
Exit scam?Acidrain schreef op zondag 15 december 2019 @ 15:24:
Stratis gaat er vandoor
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Mijn sell order is gehit op 5K sat iig dus ik ben er vanaf.
Edit:
En toen schoot hij wel door... Echt elke keer als ik denk dat een munt iets doet doet hij exact het tegenovergestelde.. En elke keer als ik dan tegenovergesteld handel want ik zal wel geen gelijk hebben.. Krijg ik toch gelijk en... Dit is niet mijn jaar..
[ Voor 55% gewijzigd door Acidrain op 15-12-2019 15:53 ]
Er zijn wel een aantal dingen waar je naar kan kijken om beter in te kunnen schatten of de top er is of niet. Sowieso het volume. Je ziet dat op de 5 min het volume op de top lager was dan het volume op de top er voor. Zolang er nieuwe highs worden gemaakt met iedere keer hoger volume zit er meestal nog wel meer in. Ga je steeds een kleiner stapje hoger met lager volume dan geeft dit vaak aan dat de top er wel (even) is. Verder in de gaten houden wat BTC doet. De meeste munten bewegen aardig met BTC mee. Blijft BTC omhoog gaan is de kans dat andere munten mee gaan veel groter dan wanneer BTC zakt. Verder heb je op de 1 minuut nog de 25MA die je als uptrend lijn kan zien. Gaat ie die als weerstand testen dan is de tijdelijke uptrend vaak wel even voorbij. Los van dat kan je ook nog telkens een beetje verkopen en moonbag aanhouidenAcidrain schreef op zondag 15 december 2019 @ 15:32:
En toen schoot hij wel door...
Verwijderd
Sowieso een paar dozen vol windeieren!DaCoTa schreef op zondag 15 december 2019 @ 19:09:
En, wat hebben de gratis HEXjes opgeleverd?
Moon.
Hodlers of last resort are strong hands who understand #bitcoin's value proposition and are not risking the loss of their position through timing markets.
[ Voor 7% gewijzigd door Dark Matter op 15-12-2019 22:46 ]
Ik kijk nu naar tomo. Op 5 min. Ik zie nu het volume stijgen en hij klimt.
Of kijk je vanaf wat het hoogste punt was, dan zou het nu lager zijn
Het stukje wat ik schreef was even over een munt die een run omhoog aan het maken is. Bij een munt die deze run al heeft gedaan gaat het meestal wat anders omdat wat je nu bij TOMO ziet meer de aftermath is van een run omhoog dan de run omhoog. Hij heeft een hele dikke run gedaan en wat je nu ziet zijn wat laffe pogingen om terug omhoog te komen die waarschijnlijk niet zullen lukken.Ladonna schreef op zondag 15 december 2019 @ 22:50:
PilatuS, ik heb je stukje even gelezen.
Ik kijk nu naar tomo. Op 5 min. Ik zie nu het volume stijgen en hij klimt.
Of kijk je vanaf wat het hoogste punt was, dan zou het nu lager zijn
Dit verwacht ik op de 1 uur chart:

Nou is het wel zo dat volume ook hier wat zegt over de kans dat de run omhoog zal slagen, maar verder is dit wat je nu ziet meestal gewoon een deadcat run omhoog die niet gaat lukken.
Het is wel zo dat je dit volume kunt gebruiken vanaf 1 minuut tot aan dagen. Pak je de 1 minuut dan kijk je puur ook naar het volume op de 1 minuut run. Kijk je op 1 uur dan kijk je ook naar het volume van eerdere runs op de 1 uur. Hoop dat het zo een beetje duidelijk is
[ Voor 12% gewijzigd door PilatuS op 15-12-2019 23:04 ]
Dit komt van een holder wrsDark Matter schreef op zondag 15 december 2019 @ 22:44:
Ik kwam deze tegen. Misschien iets voor de traders om over na te denken.
Hodlers of last resort are strong hands who understand #bitcoin's value proposition and are not risking the loss of their position through timing markets.
Ik trade, mij maakt niet zoveel uit of BTC naar 1k of naar een nieuwe ATH gaat, ik wil gewoon $ verdienen.
(al neig ik er wel naar om een btc maximalist te worden onder de 5k
Edit: Tomo is een groot Fib level spelletje momenteel
[ Voor 4% gewijzigd door The_Goat op 15-12-2019 23:02 ]

Higher highs met een lager volume. Dat betekend niet dat het volume niet in eens toe kan nemen voor nog een run, maar het blijft erg nuttig om te toppen te bepalen. Dit verhaaltje is standaard bearish divergence.
Klopt, maar hetzelfde is te zien op 3 en 5 minuten chart. Verder werkt het bij laag volume shitcoins op lagere timeframes ook beter dan bij BTC.The_Goat schreef op zondag 15 december 2019 @ 23:28:
bearish divergence op een 1 min chart is wel erg enthousiast imo
[ Voor 3% gewijzigd door PilatuS op 15-12-2019 23:36 ]
Daarnaast denk ik dat bearish divergence op 1 min tot 15 min. timeframes (zo goed als) onzinnig zijn
Opeens? veel in het nieuws de laatste tijd, de banken en crypto's. Best wel een verandering toch want dat is wel eens anders geweest?Banken flirten met bitcoin (BTC), bankencommissie waarschuwt voor systeemrisico’s
Bron: https://bitcoinmagazine.n...en-bitcoin-basels-comite/
Stadicus heeft RaspiBolt 2 gereleased, een van de beste guides hoe je een bitcoin, lightning en electrum node opzet met een Raspberri Pi.
Alles is nu over Tor en werkt samen met hardware wallets.
https://stadicus.github.io/RaspiBolt/
Dan verschillen wij van mening. Ik maak voornamelijk kleine scalps waarbij ik volume ook op de 1 minuut mee neem en dat werkt heel vaak heel goed. Hier bij TOMO heeft het de top aangeven en dat is niet de eerste keer dat het zo werkt. Geen idee op welke timeframes jij normaal kijkt, maar als iemand die de 1 minuut vaak gebruikt is het zeker nuttig. Ik heb het hier ook over een run omhoog, niet over wat er aan de hand is op andere momenten. Tijdens een run omhoog, ook op de 1 minuut geeft het heel vaak de top aan. Ik heb dit al veel te vaak gezien.The_Goat schreef op zondag 15 december 2019 @ 23:52:
Het werkt niet beter bij shitcoins dan bij BTC, dat is onzin, low volume shitcoins zullen altijd spikes in volume hebben op tijdstip x, terwijl tijdstip y helemaal niks doet
Daarnaast denk ik dat bearish divergence op 1 min tot 15 min. timeframes (zo goed als) onzinnig zijn
[ Voor 27% gewijzigd door PilatuS op 16-12-2019 00:19 ]
Verder prima hoor, ieder zo z'n eigen strategie
Met het ''dust'' wat ik nog op verschillende exchanges heb staan ga ik de laatste 2 weken nog actief mee traden en op 31 Dec doneer ik het aan Howlofadog.
Sluxiebux, wat doe je nu? Je 'mag' nog een halve maand he?Slux schreef op maandag 16 december 2019 @ 08:38:
Zo ik ben klaar, alles is nu overgezet naar mijn normale fiat rekening op 2 BTC 500 LTC en 10k NANO na, dat zet ik op een ledger en beschouw ik als afgeschreven, leuk als een BTC ooit de 50k haalt maar ik betwijfel het.
Met het ''dust'' wat ik nog op verschillende exchanges heb staan ga ik de laatste 2 weken nog actief mee traden en op 31 Dec doneer ik het aan Howlofadog.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
"Dit account is beëindigd wegens een schending van het beleid van YouTube dat aanzetten tot haat verbiedt."
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Op 2 BTC en 500 LTC na zegt ie, zit ik hier met mijn drie stuivers.Slux schreef op maandag 16 december 2019 @ 08:38:
Zo ik ben klaar, alles is nu overgezet naar mijn normale fiat rekening op 2 BTC 500 LTC en 10k NANO na, dat zet ik op een ledger en beschouw ik als afgeschreven, leuk als een BTC ooit de 50k haalt maar ik betwijfel het.
Verwijderd
2 BTC, 500 LTC en 10K NANO voor de HODL.Slux schreef op maandag 16 december 2019 @ 08:38:
Dat doe je goed voor een overtuigde trader
Ik wens je verder alle geluk van de wereld en ik hoop dat je vind wat je zoekt, datgene wat crypto traden je niet kon geven
Er staat toch dat ik nog 2 weken ga traden, al heb ik er weinig zin en plezier meer in.Crypts schreef op maandag 16 december 2019 @ 08:46:
[...]
Sluxiebux, wat doe je nu? Je 'mag' nog een halve maand he?
Jammer, je bent een best vent!
Ik zit al bijna een half jaartje op de reservebank loerend op een mooi ogenblik in te stappen op ICX / Aion.
Maar hij wordt elke keer weer lager en lager, en kom tot de conclusie dat ik binnenkort weer in ga stappen juist.....
zit er nu dicht tegenaan, een flinke ruk omlaag met BTC en me bonussen even binnen begin volgens jaar en gaan met die banaan.
[ Voor 8% gewijzigd door Thommie.nl op 16-12-2019 11:16 ]
Ja met dust, kun je dan niet beter helemaal stoppen? Je hebt er geen zin en plezier meer in maar je wil nog wel met drie pepernoten en een schuimpje doorschuiven op exchanges? Dat schiet toch niet op? Neem lekker een voorschot op het nieuwe jaar en boek een reisje naar een of andere duffe kerstmarkt en daarna een vluchtje naar een warm oord om daar het nieuwe jaar in te gaan? Die midlifecrisis zit je toch al in dus je hebt een prima excuus.Slux schreef op maandag 16 december 2019 @ 10:18:
[...]
Er staat toch dat ik nog 2 weken ga traden, al heb ik er weinig zin en plezier meer in.
Verwijderd
Voor het goede doel toch zegt ie erbij? Ik vind het wel een sympathie actieCrypts schreef op maandag 16 december 2019 @ 11:32:
[...]
Ja met dust, kun je dan niet beter helemaal stoppen? Je hebt er geen zin en plezier meer in maar je wil nog wel met drie pepernoten en een schuimpje doorschuiven op exchanges? Dat schiet toch niet op? Neem lekker een voorschot op het nieuwe jaar en boek een reisje naar een of andere duffe kerstmarkt en daarna een vluchtje naar een warm oord om daar het nieuwe jaar in te gaan? Die midlifecrisis zit je toch al in dus je hebt een prima excuus.
Vol zelfkastijding aan het traden om een stel honden een beter leven te geven.
Is er een puurdere kerstgedachte vraag ik me dan af.
Bezigheid therapie en voor een goed doel, bij elkaar is het misschien +/- 0.5BTC. vakantie is al geboekt en tot die tijd heb ik toch niks te doenCrypts schreef op maandag 16 december 2019 @ 11:32:
[...]
Ja met dust, kun je dan niet beter helemaal stoppen? Je hebt er geen zin en plezier meer in maar je wil nog wel met drie pepernoten en een schuimpje doorschuiven op exchanges? Dat schiet toch niet op? Neem lekker een voorschot op het nieuwe jaar en boek een reisje naar een of andere duffe kerstmarkt en daarna een vluchtje naar een warm oord om daar het nieuwe jaar in te gaan? Die midlifecrisis zit je toch al in dus je hebt een prima excuus.
Ik zat te denken aan de voedselbank maar die krijgen hier al redelijk wat donaties, dus voor de honden gekozen, kennis van mij heeft daar zijn hond gehaald en weet hoe ze werken die hebben het hard nodig daar.Verwijderd schreef op maandag 16 december 2019 @ 11:37:
[...]
Voor het goede doel toch zegt ie erbij? Ik vind het wel een sympathie actie![]()
Ik zit altijd met tranen in mijn ogen als ik die verhalen en filmpjes van ze zie,
[ Voor 3% gewijzigd door Slux op 16-12-2019 11:47 ]
ZO ken ik ngo een project dat voor het goede doel opgestart werd.... Totdat ETH even x 3 deed en het geld ineens verdwenen was...... REKTVerwijderd schreef op maandag 16 december 2019 @ 11:37:
[...]
Voor het goede doel toch zegt ie erbij? Ik vind het wel een sympathie actie![]()

Verwijderd
Ja dat was een groot succesThommie.nl schreef op maandag 16 december 2019 @ 11:49:
[...]
ZO ken ik ngo een project dat voor het goede doel opgestart werd.... Totdat ETH even x 3 deed en het geld ineens verdwenen was...... REKT

Verwijderd
Zelfs je dust is dus veel meer als mijn complete portfolioSlux schreef op maandag 16 december 2019 @ 11:46:
[...]
Bezigheid therapie en voor een goed doel, bij elkaar is het misschien +/- 0.5BTC. vakantie is al geboekt en tot die tijd heb ik toch niks te doen
[...]
Ik zat te denken aan de voedselbank maar die krijgen hier al redelijk wat donaties, dus voor de honden gekozen, kennis van mij heeft daar zijn hond gehaald en weet hoe ze werken die hebben het hard nodig daar.
Ik zit altijd met tranen in mijn ogen als ik die verhalen en filmpjes van ze zie,

Crypto is weer een whale armer. Zal mij benieuwen of we dit gaan merken qua manipulatie

tja het was toch ook een groot succes voor die gene die hun zakken gevuld hebben dan
Verwijderd
Tja, als je op die zielige manier een paar k wilt innen dan was het denk ik zeer succesvol.bie100 schreef op maandag 16 december 2019 @ 12:02:
[...]
tja het was toch ook een groot succes voor die gene die hun zakken gevuld hebben dan
Triest volk.
zeker triest volkVerwijderd schreef op maandag 16 december 2019 @ 12:07:
[...]
Tja, als je op die zielige manier een paar k wilt innen dan was het denk ik zeer succesvol.
Triest volk.
https://threadreaderapp.com/thread/1206344611872083969.html
Nou ja, ik weet niet of jullie twitteren, maar retweeten is altijd aardig
Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie
zal foutje ofzo zijn geweest, want is nu gewoon bereikbaarStokstaart schreef op maandag 16 december 2019 @ 08:47:
Weet iemand waarom het YT-account van Alessio is suspended?
"Dit account is beëindigd wegens een schending van het beleid van YouTube dat aanzetten tot haat verbiedt."
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2019 15:57 ]
1% verschil in BTC prijs is dan ruwweg 26 dollar winst.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Kijk dat zijn de berichten!

Santa is coming early this yearCrypts schreef op maandag 16 december 2019 @ 17:46:
[...]
Kijk dat zijn de berichten!Toch maar goed dat ik na lang twijfelen de black angus steak bij de Lidl heb meegenomen maar dat wordt dus binnenkort ossehaas van de keurslager!
![]()
![]()
Maak er dan meteen een gescharreld rund vanCrypts schreef op maandag 16 december 2019 @ 17:46:
[...]
Kijk dat zijn de berichten!Toch maar goed dat ik na lang twijfelen de black angus steak bij de Lidl heb meegenomen maar dat wordt dus binnenkort ossehaas van de keurslager!
![]()
![]()
btw ...
ik hoopte eigenlijk deze week. zoveel tijd/geduld heb ik niet.
[ Voor 15% gewijzigd door superpolm op 16-12-2019 17:53 ]
Ik voel me weleens een rund als ik scharrel maar scharrelend rund zou dan weer niet zo aardig zijn. Is rund eigenlijk mannelijk of vrouwelijk? Of zeg je dan koe? Hmmmm dat maakt het ook niet aardiger of beter volgens mij.lauraz schreef op maandag 16 december 2019 @ 17:49:
[...]
Maak er dan meteen een gescharreld rund van![]()
btw ...
[...]
Oh enne eind 2020 past niet in mijn dienstregeling dus hop hop, doe eens lief en pas dat eens even aan voor ome Crypts? Deze december of uiterlijk voor einde januari 2020 aub.
Crypts schreef op maandag 16 december 2019 @ 17:58:
[...]
Ik voel me weleens een rund als ik scharrel maar scharrelend rund zou dan weer niet zo aardig zijn. Is rund eigenlijk mannelijk of vrouwelijk? Of zeg je dan koe? Hmmmm dat maakt het ook niet aardiger of beter volgens mij.Volgens mij moet ik dat scharrelen maar overlaten aan mensen die er wel goed in zijn of slagers die weleens een einde maken aan dat gescharrel. Dat hele scharrelen is toch wel een vak apart in meerdere opzichten.
![]()
Oh enne eind 2020 past niet in mijn dienstregeling dus hop hop, doe eens lief en pas dat eens even aan voor ome Crypts? Deze december of uiterlijk voor einde januari 2020 aub.
Na enige studie op wikipedia blijkt dat stukje vlees nog best een ingewikkeld gedoetje Wikipedia: Ossenhaas
Oke oke, wegens dat ik aan het oefenen ben met een long, pas ik 'm wel aan. Puur eigenbelang eigenlijk.

superpolm schreef op maandag 16 december 2019 @ 17:36:
dubbele bodem, expect moon very very soon (binnen nu en een paar uur).
Vertel mij wat, mijn voormalig zwagert was slager en oh wee als het gesprek tijdens een verjaardag op vlees kwam...lauraz schreef op maandag 16 december 2019 @ 18:09:
[...]
![]()
Na enige studie op wikipedia blijkt dat stukje vlees nog best een ingewikkeld gedoetje Wikipedia: Ossenhaas
Oke oke, wegens dat ik aan het oefenen ben met een long, pas ik 'm wel aan. Puur eigenbelang eigenlijk.

Inmiddels weet ik er geheel tegen mijn zin in dus ook veel meer van dan me lief is... Wat hij dan weer niet wist cq kon was daadwerkelijk een goed stukje vlees bakken en dat lukt mij dan weer wel dus ik mocht hem daar graag en veel mee pesten.
Hmmmm, herinner me nu dat ik op Polo nog wat heb staan omdat ik ooit ook eens wilde gaan oefenen met dat gokken op longs en shorts maar dat is er nooit van gekomen, te ingewikkeld.
Laten we dan maar hopen dat het ons beiden goed gaat maar een paar uur is dan wel weer totaal het tegenovergestelde. Mag hoor, dat wel.
Hahaha, beroepsdeformanten zijn de ergste. Je zou er vegetarisch van worden.Crypts schreef op maandag 16 december 2019 @ 18:29:
[...]
Vertel mij wat, mijn voormalig zwagert was slager en oh wee als het gesprek tijdens een verjaardag op vlees kwam...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inmiddels weet ik er geheel tegen mijn zin in dus ook veel meer van dan me lief is... Wat hij dan weer niet wist cq kon was daadwerkelijk een goed stukje vlees bakken en dat lukt mij dan weer wel dus ik mocht hem daar graag en veel mee pesten.![]()
Hmmmm, herinner me nu dat ik op Polo nog wat heb staan omdat ik ooit ook eens wilde gaan oefenen met dat gokken op longs en shorts maar dat is er nooit van gekomen, te ingewikkeld.![]()
Laten we dan maar hopen dat het ons beiden goed gaat maar een paar uur is dan wel weer totaal het tegenovergestelde. Mag hoor, dat wel.
Ik heb account op bybit aangemaakt. Ik was er altijd een beetje bang voor en snapte het niet zo goed. Het blijkt eigenlijk best mee te vallen. Als je maar niet je leverage op 100 zet. Dat is alleen leuk als je behoefte voelt aan adrenalineshots.
Ik zet stoploss en takeprofit, zodat ik niet continu naar het scherm hoef te staren.
Dat is inderdaad de beste manier om het te leren: Gewoon doen! Bij voorkeur wel op https://testnet.bitmex.com/ om te oefenen zonder dat het je geld kost of op Bybit met bijv. 5 Dollar en een lage leverage.lauraz schreef op maandag 16 december 2019 @ 18:40:
[...]
Ik heb account op bybit aangemaakt. Ik was er altijd een beetje bang voor en snapte het niet zo goed. Het blijkt eigenlijk best mee te vallen. Als je maar niet je leverage op 100 zet. Dat is alleen leuk als je behoefte voelt aan adrenalineshots.
Ik zet stoploss en takeprofit, zodat ik niet continu naar het scherm hoef te staren.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
dat is niet zo moeilijk, zeker niet voor een slager. Een stukje vlees goed bakken is veel lastigerCrypts schreef op maandag 16 december 2019 @ 18:29:
[...]
cq kon was daadwerkelijk een goed stukje vlees bakken
Op dat testnet van bitfinex snapte ik er niets van. Bybit is meer voor dummys geloof ikTaro schreef op maandag 16 december 2019 @ 19:06:
[...]
Dat is inderdaad de beste manier om het te leren: Gewoon doen! Bij voorkeur wel op https://testnet.bitmex.com/ om te oefenen zonder dat het je geld kost of op Bybit met bijv. 5 Dollar en een lage leverage.
Heb er 50€ voor vrijgemaakt en oefen nu steeds met kleine stukjes daarvan.
Na 5 gesloten P&L’s al 10 dollar winst ongeveer
1 keer per ongeluk met hoge leverage, maar liep goed af.
Hey dan ga ik Bybit ook eens proberen!lauraz schreef op maandag 16 december 2019 @ 19:14:
Op dat testnet van bitfinex snapte ik er niets van. Bybit is meer voor dummys geloof ik.
Heb ook gestoeid met bitmex testnet maar daar begreep ik ook geen reet van.
Ik lul ook zomaar wat
Ik keek eerst dit filmpje en toen account grmaakt. Kind kan de was doen.shovelhead1340 schreef op maandag 16 december 2019 @ 19:23:
[...]
Hey dan ga ik Bybit ook eens proberen!
Heb ook gestoeid met bitmex testnet maar daar begreep ik ook geen reet van.
YouTube: [ Ultimate ] Bybit Exchange Tutorial: Beginners Guide Bitcoin Levera...
Edit: @lauraz en @shovelhead1340 bybit is er ook in een app. Werkt prima.
Edit 2: ETH even hard onderuit zeg. Damn.
[ Voor 32% gewijzigd door Bartvandelaar op 16-12-2019 19:30 ]
Rookworst zonder r is ook worst.
Bijdehand, een goed stukje vlees = input + processing = output. Je kunt een goed stuk vlees compleet verpesten maar een slecht stuk vlees ook goed bakken. Het gaat om het eindresultaat.twain4me schreef op maandag 16 december 2019 @ 19:07:
[...]
dat is niet zo moeilijk, zeker niet voor een slager. Een stukje vlees goed bakken is veel lastiger
Die black angus is trouwens prima te doen, morgen de entrecote eens proberen.
Voorlopig zie ik nog weinig beweging dus hoe lief @lauraz het ook bedoelde gaat het nog geen ossehaas worden helaas.
Crypts schreef op maandag 16 december 2019 @ 19:27:
[...]
Bijdehand, een goed stukje vlees = input + processing = output. Je kunt een goed stuk vlees compleet verpesten maar een slecht stuk vlees ook goed bakken. Het gaat om het eindresultaat.![]()
Die black angus is trouwens prima te doen, morgen de entrecote eens proberen.![]()
Voorlopig zie ik nog weinig beweging dus hoe lief @lauraz het ook bedoelde gaat het nog geen ossehaas worden helaas.

Kiprolade met kaas is erg goedkoop bij de lidl.
Mijn long stort inmiddels ook ter aarde

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Hahaha woow, dit komt op een heerlijk moment zeg. Ik zet net de computer aan om extra Bitcoin te halenTaro schreef op maandag 16 december 2019 @ 19:31:
Boem! Hopelijk aan het testen met per ongeluk een x100 short?

Wat denk je dat er naast de steak op de band lag vandaag?lauraz schreef op maandag 16 december 2019 @ 19:30:
[...]
![]()
![]()
Kiprolade met kaas is erg goedkoop bij de lidl.
Mijn long stort inmiddels ook ter aarde
Is die eigenlijk een beetje te eten?
Ja het gaat ineens erg hard. Beetje jammer weer maar goed, ons muntje gaat nog steeds omhoog dus netto geen verlies nog.
[ Voor 5% gewijzigd door Crypts op 16-12-2019 19:34 ]
PlusToken Scammers Didn’t Just Steal $2+ Billion Worth of Cryptocurrency. They May Also Be Driving Down the Price of Bitcoin.
What is PlusToken?
Based in China, PlusToken presented itself as a cryptocurrency wallet that would reward users with high rates of return if they purchased the wallet’s associated PLUS cryptocurrency tokens with Bitcoin or Ethereum. The scammers claimed those returns would be generated by “exchange profit, mining income, and referral benefits.” PlusToken would go on to be listed on several Chinese exchanges and hit a peak price of $350 USD, raking in “investments” from millions of people.
Chinese media reports that the scam attracted over $3 billion worth of cryptocurrency. We tracked a total of 180,000 BTC, 6,400,000 ETH, 111,000 USDT, and 53 OMG (OmiseGo) that went from scam victims to PlusToken wallets, equating to roughly $2 billion. Either figure would make PlusToken one of the largest Ponzi schemes ever.
While six individuals connected to PlusToken were arrested in June, the stolen funds have continued to move through wallets and be cashed out through independent OTC brokers operating mostly on the Huobi platform, showing that one or more of the scammers are still at large.

https://blog.chainalysis....stoken-scam-bitcoin-price
[ Voor 8% gewijzigd door superpolm op 16-12-2019 19:36 ]
Ik wacht nog even met opnieuw inkopen.Tominatie schreef op maandag 16 december 2019 @ 19:33:
[...]
Hahaha woow, dit komt op een heerlijk moment zeg. Ik zet net de computer aan om extra Bitcoin te halen
50x short met stop loss op +50% staan, maar ik laat hem nog even lopen
Rookworst zonder r is ook worst.
Al m'n long bids gefilled
gaat hardsuperpolm schreef op maandag 16 december 2019 @ 19:40:
kiek litecoin gaan. sub $40.

Netjes maat!Taro schreef op maandag 16 december 2019 @ 19:37:
[...]
Ik wacht nog even met opnieuw inkopen.
50x short met stop loss op +50% staan, maar ik laat hem nog even lopen
Ik was net op het punt gekomen dat m'n geduld op was. Zie 'm al tijden kwakkelen rond die 7K en dacht "fuck it. Ik ga kopen want onder de $7k komt ie niet"
Ik start m'n computer op en hij is plots onder de $7k, dat noem ik een prachtige timing. M'n geduld is dus blijkbaar net lang genoeg geweest haha.

Die is in de pocket! Al hou ik nog achter de hand voor een daling onder de 6.8k, lager dan 6k zie ik 'm gewoon niet gaan al kan ik dat niet onderbouwen; is een gevoel.
Bullrun '20, als ie komt wordt mooi!
De Tesla aandelen doen het prima met 6.4% vandaag, misschien maar wat fiat die kant op sturen ivm kwartaalcijfers die er aan komen, het in Bitcoin stoppen durf ik nog niet aan.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Verwijderd
Paar maanden niet geweest hier, en nog steeds dit soort posts.DAMAGE schreef op maandag 16 december 2019 @ 19:53:
Als ie onder de 6.8k komt en dat punt houdt het niet kan het M.I. prima naar de 5.3k toe gaan. Maar dat is een scenario dat ik liever niet zie, omdat je dan alles verloren bent wat je hebt gegained het laatste jaar. Dan kan het nog wel eens een pittige tijd worden.

"Jaa als hij de 10k aanraakt gaat hij naar de 8k maar alleen met chinees nieuwjaar want anders zal hij naar de 11k gaan."
Alle regulars hier die hier honderden al dan niet duizenden euro's kwijt geraakt zijn, jullie houden jezelf voor de gek
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Donaties zijn welkom hoorVerwijderd schreef op maandag 16 december 2019 @ 19:58:
[...]
Paar maanden niet geweest hier, en nog steeds dit soort posts.![]()
"Jaa als hij de 10k aanraakt gaat hij naar de 8k maar alleen met chinees nieuwjaar want anders zal hij naar de 11k gaan."
Alle regulars hier die hier honderden al dan niet duizenden euro's kwijt geraakt zijn, jullie houden jezelf voor de gekEr is geen peil op te trekken, nog niet achter?
Acidrain schreef op maandag 16 december 2019 @ 19:59:
Hoi.. Doei..
Niet te doen dit, misschien ga ik wel met @Slux meedoen

[ Voor 16% gewijzigd door Slux op 16-12-2019 20:01 ]
Als je dan direct zo gaat reageren, blijf nog maar wat langer weg.Verwijderd schreef op maandag 16 december 2019 @ 19:58:
[...]
Paar maanden niet geweest hier, en nog steeds dit soort posts.
Verwijderd
/me rent weer weg uit deze money sink
Oke, maar waarom ben je dan geen miljonair als je het kunt voorspellen?DAMAGE schreef op maandag 16 december 2019 @ 19:59:
@Verwijderd Ik verzin dat niet. Dat is gewoon klassieke prijsactie. Als jij dat niet in ziet, is prima. Je mag het zelfs belachelijk maken. Maakt mij echt niet uit. Welkom terug.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2019 20:03 ]
Jij denkt daar blijkbaar anders over, dat mag, ik hoef je daar niet voor belachelijk te maken.
Dat zijn we wel maar mogen we dan nog wel grapjes maken over de voedselbank en zulks in dit topic? We lopen gewoon liever niet te koop met onze nieuw vergaarde rijkdom.Verwijderd schreef op maandag 16 december 2019 @ 20:01:
Oke, maar waarom ben je dan geen miljonair als je het kunt voorspellen?

Jij mag van mij best denken dat de koers daar stopt zo maar random. Is prima wat mij betreft. Je mag van mij zelfs denken dat ik de lijntjes nu net gezet heb. Ook best. I don't care. Really.
[ Voor 17% gewijzigd door DAMAGE op 16-12-2019 20:07 ]
TA en verleden werkt niet met crypto, daar is deze markt veelte volatiel voor.DAMAGE schreef op maandag 16 december 2019 @ 20:03:
@Verwijderd Het is geen voorspelling. Dat is wat JIJ denkt dat dat is. Het is een analyse op basis van prijsactie uit het verleden. Een koers doet niet zo maar wat. Die stopt niet zo maar ergens. Dat heeft altijd een prijsbasis uit het verleden. En als je op de juiste manier TA toepast dan zul je zien dat dit vaker werkt dan niet.
Jij denkt daar blijkbaar anders over, dat mag, ik hoef je daar niet voor belachelijk te maken.
Als je de grafiekjes kort of lang genoeg uitrekt is er altijd wel iets wat past.
TA kan best (is ook bewezen) zin hebben op de korte termijn en is voor vele een mooie tool, maar meer dan een tool is het niet.
Laat die gasten maar lekker die niets van traden snappen. Als ze denken dat alles random is en dat er dus geen enkele trader op de planeet geld mee kan verdienen, dan laat ze maar. Blijkbaar hebben ze geen zin zich er in te verdiepen of kunnen ze het gewoon niet snappen. Geen idee wat je uberhaupt in dit topic te zoeken hebt behalve om te trollen. Best zeilig eigenlijk.DAMAGE schreef op maandag 16 december 2019 @ 20:07:
Kijk @Verwijderd dit zijn lijntjes die ik een maand geleden ofzo al had gezet:
[Afbeelding]
Jij mag van mij best denken dat de koers daar stopt zo maar random. Is prima wat mij betreft. Je mag van mij zelfs denken dat ik de lijntjes nu net gezet heb. Ook best. I don't care. Really.
@PilatuS Je hebt gelijk man!
[ Voor 25% gewijzigd door DAMAGE op 16-12-2019 20:14 ]
[ Voor 11% gewijzigd door DAMAGE op 16-12-2019 20:33 ]
Stel je voor dat je nu niet de kans neemt om in de 6.8k te kopen en morgen/ overmorgen 4.8k op t scorebord ziet staanThe_Goat schreef op maandag 16 december 2019 @ 20:31:
Stel je voor dat je nu niet de kans neemt om in de 6.8k te kopen en morgen/overmorgen 7,8k op t scorebord ziet staan
Zero.
Tot nu toe vind ik de bounce nog zwak, dus wacht nog even met longs. Ze moeten sluiten als ie nog een keer gaat schiet ook niet echt op. Maar verder heb je helemaal gelijk hoor, ik zit ook naar longs te kijken, al is het maar een bounce.The_Goat schreef op maandag 16 december 2019 @ 20:31:
Stel je voor dat je nu niet de kans neemt om in de 6.8k te kopen en morgen/overmorgen 7,8k op t scorebord ziet staan
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!