Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Ik blijf wel gewoon staken en masternoden. Levert een leuk bedragje op per dag zonder enige inspanning zodat ik me kan focussen op wat er echt toe doet in het leven: shoppen, fappen en bier drinken.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Slux gaat maar even de hond uitlaten
Relax, ik maak maar een grapje. Jullie vinden het leuk om te doen en aan mij is het niet besteed, ieder zijn hobby toch? Mijn missie was een leuk maand inkomen binnen harken met zo min mogelijk tot geen inspanning en als het even kan ook weinig risico. Dat is inmiddels gelukt dus kan ik de leverage boys een beetje plagen.DAMAGE schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 19:56:
@Crypts Als je dat er van wilt maken kan dat prima, ja. Neemt niet weg dat het ook gewoon tools zijn waar je naast long gaan OOK short kan gaan, waardoor je dus welke kant de koers ook op gaat geld kunt verdienen. En dat is een hele waardevolle tool.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
I know, met normaal handelen valt er ook altijd geld te verdienen. Maakt niet zo gek veel uit welke kant de koers op gaat maar ik was daar wel een beetje klaar mee... Nu hoef ik alleen maar te checken of de VPS'sen het nog doen, lokale servers nog draaien en dan kan ik de rest van de dag buiten spelen.DAMAGE schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 20:15:
@Crypts No offence taken hoor, geef gewoon antwoord op je vraag. Plaag maar een eind heen
Miljonair zal ik er niet mee worden en misschien ook wel. Ligt er een beetje aan wat BTC gaat doen.
Is volgens mij 1.2 miljard VET afhandig gemaakt door iemand die bij Vechain werkt. Tenminste... het is vrijdagavond... dat is wat ik er van maak :-)
Rookworst zonder r is ook worst.
Eigenlijk is 100x leverage bij bitmex en binance voornamelijk gemaakt zodat meneer Hayes en meneer CZ meer geld verdienen aan kleine spelers die snel rijk proberen te wordenCrypts schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 19:49:
Eigenlijk is dat hele Bitmex'en en Bybit'ten dus een soort van klaverjassen met collega's waarbij je bij verlies de lunch moet betalen en je dus naast de leut die je ervan hebt altijd negatief eindigt?![]()
Ik blijf wel gewoon staken en masternoden. Levert een leuk bedragje op per dag zonder enige inspanning zodat ik me kan focussen op wat er echt toe doet in het leven: shoppen, fappen en bier drinken.
Dat is natuurlijk wel een beetje part of the deal van traden, maar dat wil niet zeggen dat je dus een liquidatie moet accepteren@The_Goat Als je het zo zwart/wit bekijkt wel. Ik heb echter ook al vaak gezien dat net na het aanraken van een stoploss de koers weer de andere kant op gaat en je dus beter had kunnen blijven zitten.
[ Voor 20% gewijzigd door The_Goat op 13-12-2019 23:22 ]
Om een maandinkomen binnen te harken met staken/masternodes heb je wel een aardig startkapitaal nodig volgens mij (heb me hier nooit in verdiept, dus zeg het aub als het niet waar is), dat is wel een iets andere insteek dat de gemiddelde moon/lambo trader die hoopt dat zijn 1000 euro 100x gaatCrypts schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 20:08:
[...]
Relax, ik maak maar een grapje. Jullie vinden het leuk om te doen en aan mij is het niet besteed, ieder zijn hobby toch? Mijn missie was een leuk maand inkomen binnen harken met zo min mogelijk tot geen inspanning en als het even kan ook weinig risico. Dat is inmiddels gelukt dus kan ik de leverage boys een beetje plagen.
De staatsloterij.. of zowat alle loterijen zijn vergelijkbaar met die 100x leverage, beiden zijn kansloos, ja je hebt kans op de jackpot, maar over het algemeen blijft het bij die mooie droom.The_Goat schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 23:16:
[...]
Eigenlijk is 100x leverage bij bitmex en binance voornamelijk gemaakt zodat meneer Hayes en meneer CZ meer geld verdienen aan kleine spelers die snel rijk proberen te worden
[...]
Dat is natuurlijk wel een beetje part of the deal van traden, maar dat wil niet zeggen dat je dus een liquidatie moet accepteren
[ Voor 6% gewijzigd door Sahara op 14-12-2019 00:48 ]
Als je TA on point is en je neemt genoegen met de kleinere gains dan kan die 100x echt wel in je voordeel uitspelen. Maar in een liquide markt 100x gebruiken is gewoon niet handig.Sahara schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 23:31:
[...]
De staatsloterij.. of zowat alle loterijen zijn vergelijkbaar met die 100x leverage, beiden zijn kansloos, ja je hebt kans op de jackpot, maar over het algemeen blijft het bij die mooie droom.
Mooi moment om ze te kopen, meestal krijg je eerst een dipje met hacks en daarna een pumpje.Bartvandelaar schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 22:22:
https://medium.com/@vecha...announcement-8459492ee039
Is volgens mij 1.2 miljard VET afhandig gemaakt door iemand die bij Vechain werkt. Tenminste... het is vrijdagavond... dat is wat ik er van maak :-)
Geeft wel vertrouwen in zo ''bedrijf'' dat zullen die ''gerenommeerde'' bedrijven die zogenaamd in VET zitten ook het nodige vertrouwen geven

Als je het mij vraagt, hebben ze gewoon weer wat centjes nodig en komen ze met deze onzin.
Ik kan me herinneren dat ze vorig jaar nog riepen dat zij het veiligste systeem hadden wat er op de markt was.
[ Voor 7% gewijzigd door Slux op 14-12-2019 08:00 ]
Dat zou wat zijn inderdaad. Ik steek mijn voorkeur voor Vechain niet onder stoelen of banken, maar dit is natuurlijk wel een dingetje wat er gebeurd is.Slux schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 07:55:
[...]
Mooi moment om ze te kopen, meestal krijg je eerst een dipje met hacks en daarna een pumpje.
Geeft wel vertrouwen in zo ''bedrijf'' dat zullen die ''gerenommeerde'' bedrijven die zogenaamd in VET zitten ook het nodige vertrouwen geven![]()
Als je het mij vraagt, hebben ze gewoon weer wat centjes nodig en komen ze met deze onzin.
Ik kan me herinneren dat ze vorig jaar nog riepen dat zij het veiligste systeem hadden wat er op de markt was.
Ik ben juli 2018 begonnen en heb er toen een hele LTC ingestopt, in oktober nog eens een hele LTC en dat was mijn investering op wat hostingkosten (Aruba €1 VPS) na. Ik zat er erg vroeg in na een flinke zeperd met een andere masternode coin waar ik een goede €1800 op verloren heb. Kwestie van geluk en doorzetten dus maar met €1000 redt je het doorgaans niet nee, geen maandinkomen althans hoewel je een eind kunt komen mocht je in Bulgarije wonen.The_Goat schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 23:31:
[...]
Om een maandinkomen binnen te harken met staken/masternodes heb je wel een aardig startkapitaal nodig volgens mij (heb me hier nooit in verdiept, dus zeg het aub als het niet waar is), dat is wel een iets andere insteek dat de gemiddelde moon/lambo trader die hoopt dat zijn 1000 euro 100x gaat
Ook hier gaat het high risk, high reward principe op, er zijn vreselijk veel exit scams en betrouwbare projecten vinden is al een kunst op zich. Ook is het handig als je over enig economisch inzicht en goede calculatieve vaardigheden beschikt, de ROI is redelijk gekoppeld aan de levensvatbaarheid dus je kunt leuke ritjes maken maar je moet ook dondersgoed weten wanneer je van dat treintje springt.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
[ Voor 21% gewijzigd door Swaha op 14-12-2019 11:28 ]
[ Voor 7% gewijzigd door BTC100K2021 op 14-12-2019 12:51 ]
Tegen een inside job valt weinig te doen natuurlijkSlux schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 07:55:
[...]
Mooi moment om ze te kopen, meestal krijg je eerst een dipje met hacks en daarna een pumpje.
Geeft wel vertrouwen in zo ''bedrijf'' dat zullen die ''gerenommeerde'' bedrijven die zogenaamd in VET zitten ook het nodige vertrouwen geven![]()
Ik begon bij Coinbase en daar moest ik ook verifieren, en dat gaf eigenlijk juist vertrouwen op de een of andere manier...dus dat negatieve effect zal wel meevallen denk ik. Of men verifieert snel, om de volgende hype niet te missen en die impulsaankoop dan wel te kunnen doen. Een soort pre-fomo-verificatie dusTuutjDrie schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 12:50:
Wat denken jullie dat AMLD5 voor impact gaat hebben? Henk en Ingrid zullen eerst ID-verificatie moeten doorlopen voordat ze crypto kunnen kopen (zelfs bij brokers als Bitonic wat toch de sites zijn met het hoogste % nieuw geld). Lijkt mij geen goede ontwikkeling, al was het alleen maar omdat impulsaankopen moeilijker worden en mensen zullen afhaken in het verificatieproces.
De echte vraag is m.i, wanneer/hoe krijgen Henk en Ingrid weer aandacht voor crypto?
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Edit: is er enige voordeel van crypto voor het klimaat? Dan moet dat zsm belicht worden, of een slimme kop moet een usecase bedenken...zelf kom ik niet verder dan cryptostatiegeldAli Baba 1001 schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 13:47:
[...]
Ik begon bij Coinbase en daar moest ik ook verifieren, en dat gaf eigenlijk juist vertrouwen op de een of andere manier...dus dat negatieve effect zal wel meevallen denk ik. Of men verifieert snel, om de volgende hype niet te missen en die impulsaankoop dan wel te kunnen doen. Een soort pre-fomo-verificatie dusVoor de meeste Henk en Ingrids zal 1 exchange/broker meer dan genoeg zijn, en daarbij gaat het proces best snel en eenvoudig toch?
De echte vraag is m.i, wanneer/hoe krijgen Henk en Ingrid weer aandacht voor crypto?
Edit2: sorry dat was geen edit maar kan het niet meer ongedaan maken
[ Voor 4% gewijzigd door Ali Baba 1001 op 14-12-2019 13:55 ]
Je bedoelt dat ruftende kuddevolk dat om de minste of geringste FOMO de boel dumpt en prijzen in elkaar laat donderen en bij elke natte diarree scheet van meneer Sun MOON! roept? Dat volk?TuutjDrie schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 12:50:
Wat denken jullie dat AMLD5 voor impact gaat hebben? Henk en Ingrid zullen eerst ID-verificatie moeten doorlopen voordat ze crypto kunnen kopen (zelfs bij brokers als Bitonic wat toch de sites zijn met het hoogste % nieuw geld). Lijkt mij geen goede ontwikkeling, al was het alleen maar omdat impulsaankopen moeilijker worden en mensen zullen afhaken in het verificatieproces.
Geen idee en het boeit me ook niet zo veel eigenlijk. Dat zijn die met relatief kleine bedragen instappen en maakt hooguit een klein deukje denk ik zo. Ik denk overigens dat die er grotendeels toch al niet meer in zitten op dit moment.
Kleine bedragen maar grote groepen, dat zijn toch de mensen aan wie wij over een aantal jaar zullen moeten verkopen. Momenteel zitten de kleinere hodlers onderaan de REKT-piramide, de bedoeling is dat daaronder nog een laag Henk en Ingrids komen aan wie wij normale stervelingen kunnen gaan verkopen.Crypts schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 13:57:
[...]
Je bedoelt dat ruftende kuddevolk dat om de minste of geringste FOMO de boel dumpt en prijzen in elkaar laat donderen en bij elke natte diarree scheet van meneer Sun MOON! roept? Dat volk?![]()
Geen idee en het boeit me ook niet zo veel eigenlijk. Dat zijn die met relatief kleine bedragen instappen en maakt hooguit een klein deukje denk ik zo. Ik denk overigens dat die er grotendeels toch al niet meer in zitten op dit moment.
Verwijderd
Kijk eens bij de aller laagste laag van de laatste laag van de REKT piramide.TuutjDrie schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 14:10:
[...]
Kleine bedragen maar grote groepen, dat zijn toch de mensen aan wie wij over een aantal jaar zullen moeten verkopen. Momenteel zitten de kleinere hodlers onderaan de REKT-piramide, de bedoeling is dat daaronder nog een laag Henk en Ingrids komen aan wie wij normale stervelingen kunnen gaan verkopen.
Thats me

De theorie klinkt leuk maar ik denk dat het flink tegenvalt met die grote groepen en ja dat meiertje wat ze er de man danwel vrouw ingooien is an sich niet zoveel maar als er (tien)duizenden weer instromen gaat dat alsnog hard. Ben alleen een beetje bang dat de Henk en Ingrid, Ali en Fatima en Brian en Jennifer dat niet meer gaan doen. Crypto is nog steeds een beetje de invalide dorpsgek die een hoop roept maar weinig doet of ernstig belemmerd in zijn benutbare mogelijkheden is.TuutjDrie schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 14:10:
[...]
Kleine bedragen maar grote groepen, dat zijn toch de mensen aan wie wij over een aantal jaar zullen moeten verkopen. Momenteel zitten de kleinere hodlers onderaan de REKT-piramide, de bedoeling is dat daaronder nog een laag Henk en Ingrids komen aan wie wij normale stervelingen kunnen gaan verkopen.
Gelukkig ben ik als échte man zijnde niet ingestapt want de koers kon zo te zien nog lagerSwaha schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 11:20:
VET/USDT ziet er op de weekly erg nice uit voor de mannen onder ons.
Mooie klootzak ben je!Verwijderd schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 17:07:
6k regionen incoming!
Juist.Verwijderd schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 17:42:
[...]
Oké oké 7k regionen dan![]()
Details, details.
Dit gaat wel minimaal een jaar duren om 800 te halen als dat al gebeurd.
[ Voor 3% gewijzigd door A87 op 14-12-2019 18:06 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Verwijderd
Ik kan niet wachten zolang, dus koop nu maar vast in.A87 schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 18:06:
5800 en later mogelijk helemaal terug naar 800/1200.... de support van 10 jaar BULLtrend...
Dit gaat wel minimaal een jaar duren om 800 te halen als dat al gebeurd.
Nooit echt weggeweest alleen veel minder actief omdat ik al tijden niet meer daytrade. Als de bullrun van 2020 begint zie je mij weer 24/7 hier op het forum

Holden is wel errug saai de laatste tijd

Verwijderd
Tominatie schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 18:23:
[...]
Nooit echt weggeweest alleen veel minder actief omdat ik al tijden niet meer daytrade. Als de bullrun van 2020 begint zie je mij weer 24/7 hier op het forum![]()
![]()

De halving gaat toch wel wat losmaken lijkt me en anders wachten we tot bullrun 2021, 2022, 2023 of zelfs 2030. Alle tijd van de wereld
gewoon kopen en holden die bitcoins
Verwijderd
Yeah!!! Je hebt gelijk man. Sorry je bullish afwezigheid heeft me wat verzuurd.Tominatie schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 18:31:
[...]
De halving gaat toch wel wat losmaken lijkt me en anders wachten we tot bullrun 2021, 2022, 2023 of zelfs 2030. Alle tijd van de wereld![]()
gewoon kopen en holden die bitcoins
Ik moet minder azijn drinken en meer Bitcoin kopen.
Die 800 van @A87 lijkt me een prima instap.
A87 schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 18:27:
https://tr.tradingview.com/chart/uqmrGDdA/
Iemand postte dit op bitmex.
Duidelijk !Bu grafik yerleşimi açılamaz
Eğer bu grafik yerleşiminin sahibi sizseniz, görmek için giriş yapın.
Eğer başka birinin grafik yerleşimini görmek istiyorsanız lütfen sahibinden grafik yerleşim paylaşımını açmasını veya Fikir Yayınla düğmesini kullanarak ile yayınlamasını isteyin.
Op pagina 26 staat ook duidelijk dat we vanaf de bodem 4x gaan, dus de bull lijkt me confirmed.
Verwijderd
Ik heb het even vertaald met google, van Sloveens naar cryptopiaans:Bu grafik yerleşimi açılamaz
Eğer bu grafik yerleşiminin sahibi sizseniz, görmek için giriş yapın.
Eğer başka birinin grafik yerleşimini görmek istiyorsanız lütfen sahibinden grafik yerleşim paylaşımını açmasını veya Fikir Yayınla düğmesini kullanarak ile yayınlamasını isteyin.
HODL
MOON SOON
Maak je borst maar nat, 2000 incoming soon.
XRP = trash
Hoorde dat Matic wel heerlijk ging, een vriend van mij had na de -50% downfall ingekocht en is nu alsnog rekt, bizar
VET was toch decentraal ?Blik1984 schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 13:27:
[...]
Tegen een inside job valt weinig te doen natuurlijk
Laat ook meteen het gevaar zijn van die premined coins.
Stelletje amateurs zijn het daar bij VET.
GekkieMr_Ripple schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 18:46:
[...]
Maak je borst maar nat, 2000 incoming soon.
Het laagste punt van de bearmarket is allang geweest, we gaan binnenkort weer keihard naar de maan. $20.000 gaat gebroken worden alsof het niks is, Kain_Niak gaat weer topics maken over de USDT printmachine en de manipulatie.
Het wordt 1 groot gekkenhuis, dikke mewngains en lambo soon.

Moet ik iets vertalen? Oh nee daar heb je Google Translate voor je
Kan crypto op de een of andere manier door vertalers gebruikt worden
Ach ja heb er ja geen verstand van, dus boeie ook.
Daar zijn slimme mensen voor.
Ali Baba heeft geduld en gaat naar de maan.
Nog niet rekt en strekt de tijd
Als ik op een link klik waar ik niets mee kan dan ga ik niet meer moeite doen om een vertaler te gebruiken. Mijn reactie mag je dan ook zien als: Ik kan niets met deze linkAli Baba 1001 schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 19:06:
[...]
Moet ik iets vertalen? Oh nee daar heb je Google Translate voor je
Verwijderd
Ik kan bovenstaande ook wel even vertalen:Tominatie schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 18:23:
[...]
Nooit echt weggeweest alleen veel minder actief omdat ik al tijden niet meer daytrade. Als de bullrun van 2020 begint zie je mij weer 24/7 hier op het forum![]()
![]()
Tominatie schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 18:23:
[...]
Nooit echt weggeweest alleen ik trof een superleuke chick, veel geneukt, maar nu ben ik terug want ze heeft me gedumpt omdat ik al mijn geld in Bitcoin stopte in plaats van een leuk kettinkje van de Lucardi ofzo voor haar.
Als de bullrun van 2020 begint zie je mij hier nooit weer op het forum want dan ben ik rijk bitches!!! Haha![]()
Handkarren is wel errug saai de laatste tijd
Voor mij wel een verrassing eigenlijk? Dacht dat Ali onze enigste eigenste keigoave troetelturk was in dit topic maar er loopt er dus nog eentje rond?

EnigeCrypts schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 19:25:
[...]
Voor mij wel een verrassing eigenlijk? Dacht dat Ali onze enigste eigenste keigoave troetelturk was in dit topic maar er loopt er dus nog eentje rond?Waarmee ik niet zeg dat A87 keigoaf en troetelig is maar ik ben nu wel een beetje in de war...
En we hebben @HaruHaru maar die is rekt denk ik, zo stil
Verwijderd
Al die hypecoins krijgen nu flinke correcties en ik denk dat er wel hier en daar wat Bitcoin te gainen valt met traden.
Maarja dat traden is net darten bij mij, je mikt op de bullseye maar uiteindelijk land de pijl in een arm van een omstander bij wijze van spreken.
Okay... Dus de Turkse invasie bestaat op dit moment uit vredespijp rokende Ali uit het zuiden, onze eigen dorpsgek A87 die overal aanwezig maar vooral onnavolgbaar is en HaringHaring die keihard een enkeltje rekt heeft gepakt?Ali Baba 1001 schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 19:40:
[...]
Enige![]()
![]()
Ik wil me nergens mee bemoeien maar.... Het klinkt niet erg stabiel zeg maar.
Die dip onder 7K kan me niet snel genoeg gebeuren, ik wacht al een best lange tijd erop. Hoop echt op een retest van 6K, dan koop ik maximaal bij.Verwijderd schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 19:55:
Het wordt wel verleidelijk om nu wat Bitcoin in alts te stoppen tijdelijk... Zie bijvoorbeeld RLC...
Al die hypecoins krijgen nu flinke correcties en ik denk dat er wel hier en daar wat Bitcoin te gainen valt met traden.
Maarja dat traden is net darten bij mij, je mikt op de bullseye maar uiteindelijk land de pijl in een arm van een omstander bij wijze van spreken.
LandT. Wat een mislukking ben je ook Jaapio.Verwijderd schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 19:55:
Het wordt wel verleidelijk om nu wat Bitcoin in alts te stoppen tijdelijk... Zie bijvoorbeeld RLC...
Haha nee ga ik geen gewoonte van maken
En euhh, gewoon hodlen to tha ay! (ay=maan:))
Ik ga filmpje kijken, fijne avond allen!
Verwijderd
Ik ben gewoon een tokkie tata. Spelling staat niet hoog op mijn lijst met ambities.Ali Baba 1001 schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 20:03:
[...]
LandT. Wat een mislukking ben je ook Jaapio.![]()
Haha nee ga ik geen gewoonte van maken
En euhh, gewoon hodlen to tha ay! (ay=maan:))
Ik ga filmpje kijken, fijne avond allen!
Sterker nog: ik heb niet eens ambities
Ay soon.
Ja maar als zuid-limburger tel ik voor de helft als belg en voor de andere helft als duitser, dus voor nederland en turkije blijft er niks over...zeer zwakke invasie dusCrypts schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 20:00:
[...]
Okay... Dus de Turkse invasie bestaat op dit moment uit vredespijp rokende Ali uit het zuiden, onze eigen dorpsgek A87 die overal aanwezig maar vooral onnavolgbaar is en HaringHaring die keihard een enkeltje rekt heeft gepakt?![]()
Ik wil me nergens mee bemoeien maar.... Het klinkt niet erg stabiel zeg maar.![]()
Dat zal dat een schok geven op de markten, wanneer jij maximaal gaat.Tominatie schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 20:02:
[...]
Die dip onder 7K kan me niet snel genoeg gebeuren, ik wacht al een best lange tijd erop. Hoop echt op een retest van 6K, dan koop ik maximaal bij.
Hmmm, dat is een verdraaid lastig 4 landen punt waar je op balanceert makker maar we houden wel van je, als je dat maar onthoudt!Ali Baba 1001 schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 20:06:
[...]
Ja maar als zuid-limburger tel ik voor de helft als belg en voor de andere helft als duitser, dus voor nederland en turkije blijft er niks over...zeer zwakke invasie dus

Mijn gedachten zijn natuurlijk ook bij onze Slux die nu waarschijnlijk met gevonden vuilniszakken en wat bananendozen een droog onderkomen voor de nacht probeert te bouwen onder een brug om nog wat gedoneerde Schultenbräu's weg te tikken maar jij hebt het ook niet makkelijk... Laten we dat vooral niet vergeten.
Verwijderd
Hij heeft mid en eind 2017 als early investor iets meer dan 16000 Bitcoins gecashed, als ie dat er weer inpompt geeft dat wel een leuke candle denk ikWietsee. schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 20:09:
[...]
Dat zal dat een schok geven op de markten, wanneer jij maximaal gaat.
Mijn indicatie is altijd tominatie. Wanneer hij verschijnt gaan we eerst nog een tijd sideways op een miserabel supportlevel, en dan een moonshot.
Er gaan zelfs geruchten dat hij satoshi is.
Komt me belastingtechnisch beter uit.

En daarna... FOMO, bullrun, MOON

Deze meneer is ongeveer mijn grootste counterindicator, die zit er echt ongeveer altijd naast, doet wekelijks verschillende voorspellingen om vervolgens na 10 weken weer een oude chart op te duikelen waar hij ongeveer goed zat.PilatuS schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 18:59:
Hoewel ik eigenlijk niets heb met lange termijn voorspellingen, vind ik deze toch wel interessant door het RSI verhaaltje.
[Afbeelding]
Laatste beetje respect heeft ie verloren toen hij deze zomer zichzelf bij de XRP army voegde
Dat zou kunnenThe_Goat schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 21:02:
[...]
Deze meneer is ongeveer mijn grootste counterindicator, die zit er echt ongeveer altijd naast, doet wekelijks verschillende voorspellingen om vervolgens na 10 weken weer een oude chart op te duikelen waar hij ongeveer goed zat.
Laatste beetje respect heeft ie verloren toen hij deze zomer zichzelf bij de XRP army voegde
Did you know that you can lower your entry price on something by buying some lower? For instance if something dropped 90% you could 2x your stack by spending just 10% more than you originally did.
— HEX.com 40% APY & 3866x price in 558 days!⬣🚀🌘 (@HEXcrypto) 13 december 2019
Jeetje zeg... Er zijn een hoop woorden die je kan gebruiken over hoe enorm kansloos deze tweet is.Taro schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 21:33:
Lol, een exitscam die perfect uitgevoerd wordt: Ja, onze munt is 99,95% in waarde gedaald, maar koop gewoon bij, dan wordt je gemiddelde instapprijs lager:
[Twitter]
Haha bizar, zelfs bitconnect flikte dat niet.Taro schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 21:33:
Lol, een exitscam die perfect uitgevoerd wordt: Ja, onze munt is 99,95% in waarde gedaald, maar koop gewoon bij, dan wordt je gemiddelde instapprijs lager:
[Twitter]

Zou mooi zijn als je hier ook Twitter video's kunt embedden, maar deze zeggen voldoende:PilatuS schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 21:36:
[...]
Jeetje zeg... Er zijn een hoop woorden die je kan gebruiken over hoe enorm kansloos deze tweet is.
https://twitter.com/i/status/1205912881528811521
https://twitter.com/i/status/1205919405525360640
https://twitter.com/i/status/1205913545910697984
https://twitter.com/i/status/1205926708806897664
Zat er al naar te kijkenTaro schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 21:39:
[...]
Zou mooi zijn als je hier ook Twitter video's kunt embedden, maar deze zeggen voldoende:
https://twitter.com/i/status/1205912881528811521
https://twitter.com/i/status/1205919405525360640
https://twitter.com/i/status/1205913545910697984
https://twitter.com/i/status/1205926708806897664
Dit is het enige echte goede antwoord:
[Twitter: https://twitter.com/peasantwizard/status/1205908505267453954]
Edit: Trouwens best wel medelijden met alle mensen die ingestapt zijn in de tijd dat BTC van 10k naar 20k ging. Al die mooie praatjes van ICO's en de hoop 100% of meer te doen. Weet nog dat er hier iemand meer dan 10k euro er in had gestopt wat 5k was geworden tegen de tijd dat BTC de val van 6k nog niet had gedaan. Toen werd er ook aangegeven dat het echt nog wel lager kon.
[ Voor 24% gewijzigd door PilatuS op 14-12-2019 21:57 ]
Niet echt hetzelfde vind ik. MATIC deed een 250% run omhoog in 2 weken tijd om vervolgens volledig te retracen in een paar uur. TOMO is gewoon zo'n standaard pump en dump met even snel dik omhoog en gelijk retracen.The_Goat schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 22:26:
Tomochain doet ook een matic, hoe voorspelbaar was dat
Verwijderd
Ja inderdaad zat vanmiddag nog even op binance mobile te turen hoe die van 7k sats naar 10k sats pompte. Dat ging echt bizar snel....PilatuS schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 22:36:
[...]
Niet echt hetzelfde vind ik. MATIC deed een 250% run omhoog in 2 weken tijd om vervolgens volledig te retracen in een paar uur. TOMO is gewoon zo'n standaard pump en dump met even snel dik omhoog en gelijk retracen.
Best dikke pump wel
Ik durfde geen snel ritje te pakken.
Zou ik ook zeker niet doen. Als je er de eerste 5% of 10% bij bent, prima. Tegen de tijd dat ie op 20% of meer staat is het onverstandig om iets mee te doen. Tuurlijk kan ie 50% doen of zelfs 100%, alleen die dumps gaan zo hard en zo snel dat je bijna niet kan reageren en een stop loss je belachelijke slippage geeft.
Ik heb TOMO niet eens meer bij mijn favorieten staan. Had eerst alles wat beteft USDT er staan, maar al een hele zooi er uit gegooit. Er zaten coins bij met 50k dollar volume in 24 uur. Geen zin om die meuk nog aan te raken.
qua percentages maakt het niet veel uit, tijdsbestek alleen anders.PilatuS schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 22:36:
[...]
Niet echt hetzelfde vind ik. MATIC deed een 250% run omhoog in 2 weken tijd om vervolgens volledig te retracen in een paar uur. TOMO is gewoon zo'n standaard pump en dump met even snel dik omhoog en gelijk retracen.
De grote truc is nu uitvinden who's next
Ik ga voor dragonchain
In USDT 125% van laagste low tot het hoogste high. Scheelt toch de helftThe_Goat schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 22:42:
[...]
qua percentages maakt het niet veel uit,
Ja ok, op die manier. Alleen op de 8e en 9e een run omhoog en net zo hard weer omlaag. MATIC heeft echt 1 dikke run gemaakt, niet omhoog en weer een reset met daarna een nieuwe run.The_Goat schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 22:51:
Ik meet 232% van 25 november tot 13 december, maar goed, dat doet er ook niet veel toe. Interessant om te zien is of het volume een beetje aanhoudt of niet, om hier en daar wat %tjes te pakken.
Verwijderd
Heb er nog geen trades op gemaakt, maar mijn gevoel zegt dat ik er binnenkort wel een ritje op maak.
Waarschijnlijk ga ik dan keihard rekt, dat wel.
Misschien niet de meest populaire mening, maar ik denk dat de Henk en Ingrids ondertussen al lang bagholder zijn en geen cent meer in crypto stoppen, ook niet over 1, 2 of 3 jaarTuutjDrie schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 14:10:
[...]
Mee eens, maar er zijn er nog genoeg die nog niets hebben gedaan met crypto. En los van dat zullen er mensen zijn die er voor de 2e keer voor gaan. Deze keer gaat het anders, deze keer verkoop ik op tijd, blablabla.The_Goat schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 23:15:
[...]
Misschien niet de meest populaire mening, maar ik denk dat de Henk en Ingrids ondertussen al lang bagholder zijn en geen cent meer in crypto stoppen, ook niet over 1, 2 of 3 jaar
Nope. En ook iets als XTZ niet. Andere coins en zelfs BTC kan ik nog wel shorten, maar geen 5x meer.Verwijderd schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 23:26:
Kun je Matic inmiddels weer shorten?
Verwijderd
Wat vreemd...PilatuS schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 23:29:
[...]
Mee eens, maar er zijn er nog genoeg die nog niets hebben gedaan met crypto. En los van dat zullen er mensen zijn die er voor de 2e keer voor gaan. Deze keer gaat het anders, deze keer verkoop ik op tijd, blablabla.
[...]
Nope. En ook iets als XTZ niet. Andere coins en zelfs BTC kan ik nog wel shorten, maar geen 5x meer.
Alive and (nog niet al te) well. Mooie winstjes gemaakt met de kleine pumps op qtum (12%) en xtz. En klopt, ben stil laatste tijd. Griep heeft me goed te pakken. Niet goed genoeg om te stoppen met traden. Haha.Ali Baba 1001 schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 19:40:
[...]
Enige![]()
![]()
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Hey, ik mag dan wel een Turk zijn, maar geen grappen maken over haringen he. Die dinge zijn me toch verrekte lekker.!!Crypts schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 20:00:
[...]
Okay... Dus de Turkse invasie bestaat op dit moment uit vredespijp rokende Ali uit het zuiden, onze eigen dorpsgek A87 die overal aanwezig maar vooral onnavolgbaar is en HaringHaring die keihard een enkeltje rekt heeft gepakt?![]()
Ik wil me nergens mee bemoeien maar.... Het klinkt niet erg stabiel zeg maar.![]()

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Vreemd vind ik het geeneens meer, verdacht wel...
Op sommige haringen kun je je tanden toch behoorlijk kapot bijten.HaruHaru schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 23:53:
[...]
Hey, ik mag dan wel een Turk zijn, maar geen grappen maken over haringen he. Die dinge zijn me toch verrekte lekker.!!

Wat ik mij sowieso afvraag: Wie betaald mijn winst als ik short ? Stel je verkoopt MATIC op de top en betaald die lening terug na 70% omlaag. Is dat dan Binance die mij het verschil betaald ? In dat geval kan ik mij voorstellen dat ze wel even klaar zijn met 5x shorts als coins -75% doen.Swaha schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 23:54:
[...]
Vreemd vind ik het geeneens meer, verdacht wel...
ZUX is the scam to save you from all the other scams. Are you addicted to being scammed? Find yourself sending money to dozens of Nigerian Princes just hoping that this is the one? Then ZUX is for you! Getting you your fix of crazy promises and stupid-game theory, all without losing (too much) real money! You’ll be wealthier, happier, and your wife won’t leave you (at least not for economic reasons)!
Dat zal Binance moeten betalen lijkt mij, daarom sta ik er ook niet raar van te kijken dat dit "ïneens" niet meer mogelijk is. Cashen is geen enkel probleem voor deze bedrijven, moeten dokken doen ze wat minder graag... En dat geldt ook voor Binance.PilatuS schreef op zondag 15 december 2019 @ 00:00:
[...]
Wat ik mij sowieso afvraag: Wie betaald mijn winst als ik short ? Stel je verkoopt 100k MATIC op de top en betaald die lening terug na 70% omlaag. Is dat dan Binance die mij het verschil betaald ? In dat geval kan ik mij voorstellen dat ze wel even klaar zijn met 5x shorts als coins -75% doen.
2 jaar geleden veranderde Plus500 ook regelmatig ongevraagd de leverage van 5x naar 2x, naast de achterlijk hoge spread waarmee ze rekende. Boeven zijn het.
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!