Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
5x lukt niet eens. Ga ik in de interface voor traden naar lenen is het iets meer dan 2x. Ga ik naar de losse interface voor lenen is het 1.3x. De max zou 5x moeten zijn, maar dat is dus nu niet mogelijk. Verder heb je nog de futures tot 125x, maar daar doe ik niets mee.DAMAGE schreef op woensdag 11 december 2019 @ 01:48:
@PilatuS Huh? Wat is dat voor iets raars dan? Je kunt dus maar tot 5x en dan niet hoger? Waarom zouden ze zoiets doen? Ik bedoel dat is waar ze aan verdienen toch? Mensen die rekt gaan met te hoge leverage.
Niet dat ik ook maar gebruik maak van 3x of 5x, maar het gaat nu om niet de mogelijkheid te hebben om voor 5x te kunnen kiezen wat eerder wel mogelijk was. Vandaar de vraag of iemand anders dit ook heeft.
Afhankelijk van de trade maak ik soms gebruik van iets hefboom, maar dan hooguit 2x. Hoe hoger het vertouwen hoe meer ik wil inzetten. Bij het traden van shitcoins gebruik ik nog niet eens de helft van wat ik kan gebruiken. Alleen vaag nu dus dat 5x niet kan terwijl dit wel mogelijk zou moeten zijn. Verder het vreemde verschil tussen via de tradeinterface lenen of de losse interface voor lenen.
Ik vind het maar raar. Jammer dat je op Bitmex niet de munten kan verhandelen waar jij mee aan het spelen bent. Tenminste het aanbod is niet zo groot. Anders had ik gezegd lekker terug naar Bitmex man.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Dat er nu een andere limiet is lijkt mij een bug of ander probleem waarbij ik mij afvraag of andere mensen dit probleem ook hebben. Verder geen idee waarom 5x normaal de max is. Ze hebben dus wel tot 125x maar dan alleen via de futures.DAMAGE schreef op woensdag 11 december 2019 @ 01:58:
@PilatuS Je kunt prima met alle leverages traden. Zelfs met 100x als je wilt. Dat heeft 0 extra risk als je maar het juiste risk management gebruikt. Dus ik snap niet waarom ze dit willen limiteren. Ja, mensen die geen idee hebben hoe ze hier mee om moeten gaan gaan altijd rekt met die shit. Maar dat komt niet omdat het zo veel meer risico met zich mee brengt. Nee ze gebruiken het gewoon verkeerd.
Ik vind het maar raar. Jammer dat je op Bitmex niet de munten kan verhandelen waar jij mee aan het spelen bent. Tenminste het aanbod is niet zo groot. Anders had ik gezegd lekker terug naar Bitmex man.
Wat betreft het traden met hefboom in het algemeen. Stel je account is 1k, waarom dan 50 of 100 dollar met hefboom ipv een groter bedrag zonder hefboom ? Zeker met 10x of met is je hele account inzetten geen optie en wat is dan het voordeel om met hefboom aan de slag te gaan ? Ik doe zelf dus vrijwel niets met hefboom, mis ik iets ?
Mijn internet ligt er nu trouwens uit dus even de laatste reactie voor vandaag op de telefoon.
Ah, daarom kon je ze voor 5 dollar kopen de afgelopen weken .DaCoTa schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 23:30:
Mochten mensen hier een KeepKey hebben:
https://blog.kraken.com/p...y-crypto-hardware-wallet/
Het is wel al oud nieuws. In juli was het al bekend dat de Trezor One, Trezor T, Keepkey en andere Trezor clones op deze manier gehacked konden worden.
https://www.tradingview.com/symbols/BTCUSDLONGS/
Maar veel traders zijn nu bearish. Kan iemand dat uitleggen
Verwijderd
Short term, longs rekt.Ekstergroen schreef op woensdag 11 december 2019 @ 12:40:
Ok, wat ik niet begrijp, de BTC longs gaan nu door het dak:
Long term, shorts rekt.
Hodl.
En iets met barten.
Die heeft t ineens op z'n heupen
Ik lul ook zomaar wat
Lijkt mij gewoon een random pumpje. Weinig kans dat het iets met WAVES zelf te maken heeft. Verder nog geen 800k volume dus erg tricky om iets mee te doen. De pump en dump van MATIC is klaar, dus door naar de volgende pump ?shovelhead1340 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 15:42:
Wat is er met Waves aan de hand zeg?
Die heeft t ineens op z'n heupen
Niet teveel van die bitfinex long chart aantrekken.Ekstergroen schreef op woensdag 11 december 2019 @ 12:40:
Ok, wat ik niet begrijp, de BTC longs gaan nu door het dak:
Waarschijnlijk een grote speler die flink opkoopt, dan wel niet als hedge, om straks in een keer een positie te claimen, zijn ze weer weg.
Ander voordeel is ook dat de CB card wel geaccepteerd wordt bij supermarkten en mijn Revolut card niet.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Zou bijna medelijden krijgenSlux schreef op woensdag 11 december 2019 @ 17:01:
Nou nou het wordt toch wel weer tijd om aan te kloppen bij de voedselbank wat een armoe die crypto muntjes
Klopt nog een week of 3 en dan zijn jullie van mij af, kom misschien nog wel een aantal shitcoins bashen promoten maar met crypto traden stop ik.RaptorXS schreef op woensdag 11 december 2019 @ 17:57:
[...]
Zou bijna medelijden krijgenmaar je dagen hier op dit forum zijn bijna ten einde toch?
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
[Video: https://video.twimg.com/ext_tw_video/1204427786921873408/pu/vid/1280x592/sg9c9WMDIypku73i.mp4?tag=10]
[ Voor 11% gewijzigd door Klaas25 op 11-12-2019 20:27 ]
Bullish!
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
[Twitter: https://twitter.com/Crypto_Bitlord/status/843126987841462272]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Gekocht en verkocht, groot verschilTaro schreef op woensdag 11 december 2019 @ 21:29:
Mooi filmpje bij deze Tweet, 4443 Bitcoin aan ETH gekocht in 2017:
Begint een beetje saai te worden met btc
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
[ Voor 10% gewijzigd door DAMAGE op 11-12-2019 21:47 ]
Ik gebruik voornamelijk leverage op bitmex omdat ik daar maar 20% van m'n totale roll heb staan, maar met bv 5x dus toch m'n hele roll kan inzettenPilatuS schreef op woensdag 11 december 2019 @ 02:26:
[...]
Dat er nu een andere limiet is lijkt mij een bug of ander probleem waarbij ik mij afvraag of andere mensen dit probleem ook hebben. Verder geen idee waarom 5x normaal de max is. Ze hebben dus wel tot 125x maar dan alleen via de futures.
Wat betreft het traden met hefboom in het algemeen. Stel je account is 1k, waarom dan 50 of 100 dollar met hefboom ipv een groter bedrag zonder hefboom ? Zeker met 10x of met is je hele account inzetten geen optie en wat is dan het voordeel om met hefboom aan de slag te gaan ? Ik doe zelf dus vrijwel niets met hefboom, mis ik iets ?
Mijn internet ligt er nu trouwens uit dus even de laatste reactie voor vandaag op de telefoon.
(niet helemaal waar, want soms gaat 't schuifje toch iets hoger dan die 5%)
Ja ok, maar dan omdat je niet je hele bankroll daar hebt. Waarom zou je het wanneer je wel je hele bankroll op 1 plek hebt het willen doen tegenover normaal traden ? 100 dollar inzetten met 10x of 1000 dollar zonder hefboom. Waarom zou je dan voor hefboom kiezen ?The_Goat schreef op woensdag 11 december 2019 @ 21:49:
[...]
Ik gebruik voornamelijk leverage op bitmex omdat ik daar maar 20% van m'n totale roll heb staan, maar met bv 5x dus toch m'n hele roll kan inzetten
(niet helemaal waar, want soms gaat 't schuifje toch iets hoger dan die 5%)
Als dat net zo zal gaan als Litecoin dan zijn we er nog lang niet

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Omdat je 100% in een long wilt zitten van coin x die net 50% gedumped is en 100% in een short wil zitten van een coin die net gepumped is? Al komt dat niet heel vaak voor omdat crypto hoofdzakelijk allemaal in dezelfde richting beweegt.PilatuS schreef op woensdag 11 december 2019 @ 21:51:
[...]
Ja ok, maar dan omdat je niet je hele bankroll daar hebt. Waarom zou je het wanneer je wel je hele bankroll op 1 plek hebt het willen doen tegenover normaal traden ? 100 dollar inzetten met 10x of 1000 dollar zonder hefboom. Waarom zou je dan voor hefboom kiezen ?
Dat snap ik, maar dan heb je het over hefboom traden om van 1k naar 10k te gaan qua wat je inzet. Dat is meer risico tegenover mogelijk meer winst. De vraag is waarom je zou kiezen voor 100 dollar met 10x of zonder hefboom 1k ?The_Goat schreef op woensdag 11 december 2019 @ 21:58:
[...]
Omdat je 100% in een long wilt zitten van coin x die net 50% gedumped is en 100% in een short wil zitten van een coin die net gepumped is? Al komt dat niet heel vaak voor omdat crypto hoofdzakelijk allemaal in dezelfde richting beweegt.
Beter gewoon niet doen want dat slaat nergens opPilatuS schreef op woensdag 11 december 2019 @ 22:00:
[...]
Dat snap ik, maar dan heb je het over hefboom traden om van 1k naar 10k te gaan qua wat je inzet. Dat is meer risico tegenover mogelijk meer winst. De vraag is waarom je zou kiezen voor 100 dollar met 10x of zonder hefboom 1k ?
Behalve natuurlijk dat je heel stoer kunt zeggen dat je meer % pnl hebt
[ Voor 8% gewijzigd door The_Goat op 11-12-2019 22:03 ]
De longs zijn ook weer aardig aan het moonen. Damn.
[ Voor 14% gewijzigd door DAMAGE op 11-12-2019 22:07 ]
Verwijderd
Misschien doet BTC soon een MATICje?
Dat zou wat zijn hey
Wel de andere kant op graag

Verwijderd
Echt sick he. Er zijn mensen zo verschrikkelijk rijk geworden met crypto's...Taro schreef op woensdag 11 december 2019 @ 21:29:
Mooi filmpje bij deze Tweet, 4443 Bitcoin aan ETH gekocht in 2017:
[Twitter]
Weet @Slux trouwens wel dat dit filmpje van hem online staat?
Een ponzi van 722 miljoen dollar: https://www.zerohedge.com...llion-crypto-ponzi-scheme
Dat was 4k BTC aan VEN juist volgens mij.Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2019 @ 22:36:
[...]
Echt sick he. Er zijn mensen zo verschrikkelijk rijk geworden met crypto's...
Weet @Slux trouwens wel dat dit filmpje van hem online staat?
Rookworst zonder r is ook worst.
Ik heb er geen problemen mee. Ze zijn 100% backed door echte dollars minus de Bitfinex lening. Dat kan je van euro's niet zeggenDAMAGE schreef op woensdag 11 december 2019 @ 23:40:
Zijn er eigenlijk nog mensen die zich veilig voelen in USDT op dit moment met al het gezeik omtrent USDT? Je blijft maar vage nare berichten horen hier en daar.
Edit: Dat mensen zeggen: Tether heeft weer 100 miljoen geprint, is ook onzin. Ja, er is dan 100 miljoen USDT bijgekomen, maar dit omdat iemand ook 100 miljoen dollars heeft omgezet in USDT's. Als je dikke bedragen op een exchange wil krijgen zoals bijvoorbeeld Binance, kan je beter dollars naar USDT omzetten dan ergens Bitcoin kopen en verplaatsen naar Binance. Af en toe wordt er ook 200 miljoen USDT geburned, maar daar hoor je niemand over. Het is altijd hetzelfde, er wordt geprint verhaal, alsof er geen dollars tegenover USDT staan.
[ Voor 20% gewijzigd door PilatuS op 11-12-2019 23:50 ]
[ Voor 59% gewijzigd door DAMAGE op 12-12-2019 01:21 ]
Verwijderd
Komende maanden naar beneden rond maart april omhoogKlaas25 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 21:51:
Wanneer moet die halving klim beginnen dan in de bitcoinwaarde?
Als dat net zo zal gaan als Litecoin dan zijn we er nog lang niet
Dejavu dus. We zullen zien.Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2019 @ 09:14:
[...]
Komende maanden naar beneden rond maart april omhoog
Ik heb de crypto update van Telegraaf nog niet bekeken maar een titel als: "BTC heeft een nieuwe hype nodig" lijkt me niet sterk.
Serieus, iedereen schreeuwt om usecase en praktijk en ga je als kenner vragen om een nieuwe hype en bubbel? LOL.
Verwijderd
Sorry, ik ben na 2 jaar crypto zo compleet rekt en afgestompt dat ik niet meer de energie heb om je met een glimlach een positieve beginners tip te geven.jaspervdbroeke schreef op donderdag 12 december 2019 @ 11:08:
Ik ben net na maanden in de gaten houden en inlezen officieel begonnen met Bitcoin. Ik Heb er zin in! Ik denk dat we een interessante tijd tegemoet gaan. Hebben jullie nog tips&trick en misschien een leuke altcoin om als beginner het day/weektraden door te krijgen?
Ik ben al blij dat ik nog mijn kwijl binnen kan houden zonder dat het uit mijn mondhoek op de vloer druppelt. Wanneer ik mijn ogen even sluit zie ik snel dalende rode candles en dogecoin memes.
Het is goed voor deze space dat er nog wat vers bloed binnen sijpelt. Met mijn energie gaan we deze oorlog niet meer winnen.
Sterkte.
Verwijderd
Ik wens iedereen alvast een goede jaarwisseling, en een goed muntjes2020.
En help me mij mei 2020 even herinneren dat ik uit mijn muntjes stap als het net zo lijkt te worden als 2019
Verwijderd
Om het door te krijgen kan je beter met nep geld even wat spelen. Eigen ervaring leert je het beste. oh en je moet eerst heel veel verliezen voordat je het snapt. althans zo heeft iedereen het geleerd.jaspervdbroeke schreef op donderdag 12 december 2019 @ 11:08:
Ik ben net na maanden in de gaten houden en inlezen officieel begonnen met Bitcoin. Ik Heb er zin in! Ik denk dat we een interessante tijd tegemoet gaan. Hebben jullie nog tips&trick en misschien een leuke altcoin om als beginner het day/weektraden door te krijgen?
en als je het wel snapt kan je ook veel verliezenVerwijderd schreef op donderdag 12 december 2019 @ 11:58:
[...]
Om het door te krijgen kan je beter met nep geld even wat spelen. Eigen ervaring leert je het beste. oh en je moet eerst heel veel verliezen voordat je het snapt. althans zo heeft iedereen het geleerd.
Als je bitcoin ingekocht hebt, ben je klaar. Niks meer aan doen.jaspervdbroeke schreef op donderdag 12 december 2019 @ 11:08:
Alt season was eenmalig, dat komt niet nog een keer.
Dat ben ik niet met je eens.. Als de groei van bitcoin weer oneindig lijkt en veel 'gewone mensen' de prijs van bitcoin te hoog vinden zullen ook de altcoin-prijzen gewoon weer mee gaan. Misschien niet in dezelfde mate, maar winst zal er zeker te behalen zijn.DaCoTa schreef op donderdag 12 december 2019 @ 12:34:
[...]
Alt season was eenmalig, dat komt niet nog een keer.
[ Voor 8% gewijzigd door Stokstaart op 12-12-2019 12:47 ]
Neeee Jaapio, laat de moed niet zakken!! Zonder jou gaan we de oorlog al helemaaaal niet winnen. Neem een paar stroopwafels voor wat energie. Zodra we op de maan zijn mag je met pensioen!Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2019 @ 11:24:
[...]
Sorry, ik ben na 2 jaar crypto zo compleet rekt en afgestompt dat ik niet meer de energie heb om je met een glimlach een positieve beginners tip te geven.
Ik ben al blij dat ik nog mijn kwijl binnen kan houden zonder dat het uit mijn mondhoek op de vloer druppelt. Wanneer ik mijn ogen even sluit zie ik snel dalende rode candles en dogecoin memes.
Het is goed voor deze space dat er nog wat vers bloed binnen sijpelt. Met mijn energie gaan we deze oorlog niet meer winnen.
Sterkte.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Verwijderd
Hahaha stroopwafels. Waar moet ik dat van kopen dan? Ik ben al blij als ik nog een aangereden egel kan vinden voor het donker wordt, om op te bakken voor mijn kroost.Ali Baba 1001 schreef op donderdag 12 december 2019 @ 14:18:
[...]
Neeee Jaapio, laat de moed niet zakken!! Zonder jou gaan we de oorlog al helemaaaal niet winnen. Neem een paar stroopwafels voor wat energie. Zodra we op de maan zijn mag je met pensioen!
Nee hoor, ik hou de moed erin. Heb ook weer wat staatsloten gestolen van een oud vrouwtje die uit de sigarenboer kwam lopen op de kop kunnen tikken, dus we dromen lekker verder tot chinees nieuwjaar.
To the moon, gentlemen.
Kom maar met die +200% dan, dan sta ik break evenraq schreef op donderdag 12 december 2019 @ 14:29:
Maakt Waves zich op voor een moonshot of zie ik dat verkeerd?
Daar gaat mijn groene-bomen-knuffelaars-hart nou sneller van kloppen.Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2019 @ 14:31:
[...]
Hahaha stroopwafels. Waar moet ik dat van kopen dan? Ik ben al blij als ik nog een aangereden egel kan vinden voor het donker wordt, om op te bakken voor mijn kroost.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Koop matic, want die staat nu 'lekker laag'jaspervdbroeke schreef op donderdag 12 december 2019 @ 11:08:
Maar meer serieus: hou het simpel, verdiep je niet in 100 verschillende coins en zet niet meteen 20 verschillende trades uit, begin gewoon een beetje te klooien met bitcoin, ethereum en iets wat je aanspreekt ofzo, met niet teveel geld. Jaag geen groene candles na en verdiep je in support/resistance
Of begin met papertrading
BTCjaspervdbroeke schreef op donderdag 12 december 2019 @ 11:08:
ETH
LTC
XRP
IOTA
ADA
KMD
WAVES
DASH
XMR
LINK
Gewoon bij deze blijven.
De enige onderbouwing die ik heb, is dat ik ze zelf heb. Dus alle andere coins zijn niet belangrijk.
Of je verkoopt je ziel aan de duivel en begint hier mee: https://testnet.bitmex.comPilatuS schreef op donderdag 12 december 2019 @ 16:13:
[...]
Of begin met papertradingDus geen geld inzetten, maar puur kijken waar je zou kopen, wat je target is en of je een trade met winst had gesloten of niet.
Misschien over 589 jaar.The_Goat schreef op donderdag 12 december 2019 @ 17:42:
Ligt het aan mij of hoor je tegenwoordig echt helemaal niks meer van XRP? Die zou toch 589$ waard worden?
58,9 cent zou al mooi zijn.

Volgens de believers wel maar gezien ze kei- en knalhard schijt hebben aan hun volgelingen met de maandelijkse emissies gaat dat natuurlijk niet en nooit gebeuren.The_Goat schreef op donderdag 12 december 2019 @ 17:42:
Ligt het aan mij of hoor je tegenwoordig echt helemaal niks meer van XRP? Die zou toch 589$ waard worden?
De enigen die beter worden van XRP zijn de oprichters zelf zoals het hoort bij een degelijke scam coin. Ik zeg degelijk omdat het toch wel een beetje de Hema onder de shitcoins is.
XRP kan je natuurlijk vervangen door nog 20 andere coins. Het is allemaal niets op dit moment. En waarom zou het ook iets zijn met munten waar je als consument niets aan hebt en waar je niets mee kan doen.The_Goat schreef op donderdag 12 december 2019 @ 17:42:
Edit: De ultieme holder

[ Voor 8% gewijzigd door PilatuS op 12-12-2019 18:30 ]
Bij de HEMA hebben ze in ieder geval nog rookworst, daar heb je meer aan dan Bradcoin.Crypts schreef op donderdag 12 december 2019 @ 18:00:
[...]
Volgens de believers wel maar gezien ze kei- en knalhard schijt hebben aan hun volgelingen met de maandelijkse emissies gaat dat natuurlijk niet en nooit gebeuren.![]()
De enigen die beter worden van XRP zijn de oprichters zelf zoals het hoort bij een degelijke scam coin. Ik zeg degelijk omdat het toch wel een beetje de Hema onder de shitcoins is.
https://www.bnr.nl/podcas...de-blockchain-van-vechain
Verwijderd
Dat die servers nog draaien met de overbelasting van @A87Crypts schreef op donderdag 12 december 2019 @ 17:06:
[...]
Of je verkoopt je ziel aan de duivel en begint hier mee: https://testnet.bitmex.com
Volgens mij valt dat wel mee, die gozer gaat volgens mij vaker 'out' dan de elektriciteit in een willekeurig derde wereld land.Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2019 @ 19:05:
[...]
Dat die servers nog draaien met de overbelasting van @A87
Ah yeah...
Ik ben om hoor
(maakte deze gast ook niet soortgelijke filmpjes over bitconnect?)
edit
Yep ik weet het weer: Trevon James
https://steemit.com/steem...evon-james-and-bitconnect
[ Voor 39% gewijzigd door shovelhead1340 op 12-12-2019 22:55 ]
Ik lul ook zomaar wat
https://blog.blockport.io/community-update-3/
Ik heb ook miljoenen bacteriën op mijn huid. Geen idee waar ze vandaan komen, blockport misschien?Edrek schreef op donderdag 12 december 2019 @ 21:39:
Blockport heeft nieuwe partner gevonden. Partner is nog niet bekend, maar zou miljoenen gebruikers hebben.
https://blog.blockport.io/community-update-3/
Tja, als je 98 bent heb je natuurlijk ook geen zin meer in een LamboPilatuS schreef op donderdag 12 december 2019 @ 18:27:
[...]
XRP kan je natuurlijk vervangen door nog 20 andere coins. Het is allemaal niets op dit moment. En waarom zou het ook iets zijn met munten waar je als consument niets aan hebt en waar je niets mee kan doen.
Edit: De ultieme holder
[Afbeelding]
XRP = trash
Lol, reacties zijn ook uitgeschakeld. I wonder whyshovelhead1340 schreef op donderdag 12 december 2019 @ 21:00:
Zo dat zijn wel sterk argumenten zeg!
Ik ben om hoor
(maakte deze gast ook niet soortgelijke filmpjes over bitconnect?)
edit
Yep ik weet het weer: Trevon James
https://steemit.com/steem...evon-james-and-bitconnect

Een rendement van gemiddeld ongeveer 11,5% per jaar! Netjes. De inflatie duidelijk verslagen!
Kun je een coin noemen, waarbij dat niet het geval is? (ik kom er even niet op...)De enigen die beter worden van XRP zijn de oprichters zelf zoals het hoort bij een degelijke scam coin.
[ Voor 3% gewijzigd door Vanoverdegrens op 13-12-2019 15:01 ]
LitecoinVanoverdegrens schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 14:59:
[...]
Kun je een coin noemen, waarbij dat niet het geval is? (ik kom er even niet op...)
En daar is Charlie Lee echt niet zelf beter van geworden? Schei toch uit. Hij werkt niet meer, dus zijn Litecoin-holding van het eerste uur heeft hem na de verkoop ervan geen windeieren gelegd. Ik reken dit antwoord daarom niet goed.
Ik las het als: hij wordt er nu niet meer beter van.Vanoverdegrens schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 15:33:
[...]
En daar is Charlie Lee echt niet zelf beter van geworden? Schei toch uit. Hij werkt niet meer, dus zijn Litecoin-holding van het eerste uur heeft hem na de verkoop ervan geen windeieren gelegd. Ik reken dit antwoord daarom niet goed.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
AEX onhoog, goud ook dus moet Bitcoin ook mee.The_Goat schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 15:37:
SPX500 op ATH, nu tijd om de crypto's te pumpen
Geen gezeik iedereen rijk !!
Ongetwijfeld, maar heeft altijd meer BTC gehad dan LTC, ik denk dat hij wel goed is voor een paar honderd miljoen als het niet meer is.Vanoverdegrens schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 15:33:
[...]
De meeste zijn stinkend rijk geworden aan hun coins, maar een XRP is wel een toppertje die rijk wordt door de gebruikers te belazeren.
Zo las ik het niet: en binnen=binnen!.oisyn schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 15:34:
[...]
Ik las het als: hij wordt er nu niet meer beter van.
Kan niets meer fout gaan, nu ie z'n stock in beslist iets stabiels heeft omgezet.
Sluwe rakkers, die coinoprichters.
Goud vind ik echt geen pijl op te trekken momenteel,RaptorXS schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 15:46:
[...]
AEX onhoog, goud ook dus moet Bitcoin ook mee.
Geen gezeik iedereen rijk !!![]()
En ik heb AEX geshort op 607 vanmiddag, verwacht ergens wel een kleine pullback nu
Verwijderd
Vind ik wel een mooi idee, 21 bitcoins. Symbolisch ook. Gewoon voor de HODL en omdat het kan.
Nu al zin in. Zou ook een vrijstaand huisje kopen met een prachtige kas (verwarmd & verlicht in de winter) en het hele jaar door dingen kweken daar. Machtig. En dan wat schaars geklede jongedames die de plantjes wat bewateren met een tuinslang, zie het al helemaal voor me. Mooie tijd gaat dat worden.
Voor m'n vrouw en kinderen zou ik ook een mooi huis kopen.
Alle vrienden 10k ofzo voor de lol, familie allemaal hypotheek vrij met droomhuis. Iedere dag Indonesisch/Aziatisch eten bereidt door een topkok.
Ik ben wel bang dat mijn levensduur met enkele 10tallen jaren verkort gaat worden, maar misschien koop ik ook alvast wat nieuwe organen voor het geval dat.
Wat zouden jullie doen op de moon?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2019 17:18 ]
@Verwijderd Klinkt goed! Zou wel een huis in het buitenland kopen, Italië ofzo.
[ Voor 40% gewijzigd door Taro op 13-12-2019 17:19 ]
Verwijderd
Komt goed, als ik die 30 miljoen win koop ik wel een tweakers chill huisje in Italië.Taro schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 17:18:
Zojuist een x100 long geopend met een plukje Bitcoin, even duimen
Verwijderd
Haha dan is er geen sprake meer van oorlog maar uber chillheid. Geen gedoe meer, als Bitcoin naar 3 euro gaat, maakt niet uit.jaspervdbroeke schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 17:21:
Zo mag ik het horen jaapio! Gaan we toch de oorlog in met jou!
Koop ik er nog 21 bij.
Stop loss in profit gezet, maar als het op vrijdagavond niet lukt dan...
Edit: Gesloten op 46%, nice
[ Voor 108% gewijzigd door Taro op 13-12-2019 17:55 ]
Ziek hoor, wat was je entry en wat je liquidatie punt eigenlijk?Taro schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 17:18:
Zojuist een x100 long geopend met een plukje Bitcoin, even duimen
Hou ik in dit geval even voor me omdat je hiermee kunt gaan rekenen, maar bewijs:DAMAGE schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 18:00:
[...]
Ziek hoor, wat was je entry en wat je liquidatie punt eigenlijk?

Zoals deze ?Taro schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 18:05:
[...]
Hou ik in dit geval even voor me omdat je hiermee kunt gaan rekenen
Short staat nu op +14% met stop loss in profit, geeft altijd een kick als het lukt. Vaak lukt het om 3-4x op rij winst te maken, waarbij het de 5e keer dusdanig fout gaat dat ik alsnog negatief eindig op die dag, iets met overmoedig worden enzo
Herkenbaar. Nog net even die ene trade willen maken en dan de winst van 3 trades verliezen waardoor je voor de dag quite speelt. Dan weer balen dat je niet genoegen hebt genomen met de winst en 2 uur eerder naar bed bent gegaanTaro schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 18:20:
waarbij het de 5e keer dusdanig fout gaat dat ik alsnog negatief eindig op die dag
6 maanden boven en 6 maanden onder de evenaar wonen;
En ik weet ook wel ik in die kas zou laten verbouwen!
De zon, de olijven, de cannabis en het stressvrije bestaan zullen het leven juist verlengen toch
Verwijderd
Haha dat is waar. Maarja ik ken mezelf, met teveel geld en tijd om handen kon het wel eens een kort ritje wordenAli Baba 1001 schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 19:04:
[...]
6 maanden boven en 6 maanden onder de evenaar wonen;
En ik weet ook wel ik in die kas zou laten verbouwen!
De zon, de olijven, de cannabis en het stressvrije bestaan zullen het leven juist verlengen toch
Maar wel een schandalig mooi ritje.

Het zullen altijd dromen blijven ben ik bang.

Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!