Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
/u/12037/crop5db5cb2525d0a_cropped.png?f=community)
De dingen die je leert met 1 jaar traden is echt ziekTaro schreef op maandag 16 december 2019 @ 20:35:
[...]
Stel je voor dat je nu de kans neemt om @ 6.8k te kopen en morgen/overmorgen 5,8k op 't scorebord ziet staan
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Dan is dat jammer, en niks verloren.The_Goat schreef op maandag 16 december 2019 @ 20:31:
Stel je voor dat je nu niet de kans neemt om in de 6.8k te kopen en morgen/overmorgen 7,8k op t scorebord ziet staan
Sowieso heb ik me nooit gek laten maken door fomo, schaarste en al die andere onzin.
XRP = trash
Stel: je koopt op 6.8k, 7.8k, 4.8k, 5.8k en over 2 jaar is het 200k.The_Goat schreef op maandag 16 december 2019 @ 20:31:
Stel je voor dat je nu niet de kans neemt om in de 6.8k te kopen en morgen/overmorgen 7,8k op t scorebord ziet staan

nee
[ Voor 21% gewijzigd door .oisyn op 16-12-2019 22:26 ]

Het jaar is 2134, Jaapio wordt uiteindelijk ontwaakt uit zijn cryoslaap. Helaas zijn de privatekeys verloren gegaan in de tussentijd.Verwijderd schreef op maandag 16 december 2019 @ 21:13:
Wake me up @20k.
Mooie gedachte maar ik vraag me nog steeds af of de kiprollade met kaas een beetje te eten is. Naast dat gepiel met crypto's moet een mens ook eten.lauraz schreef op maandag 16 december 2019 @ 20:49:
[...]
Stel: je koopt op 6.8k, 7.8k, 4.8k, 5.8k en over 2 jaar is het 200k.
Qua handelen niks in te brengen, ik doe alleen nog nodes en staking en heel af en toe wat handel. Moet ook af en toe naar fiat natuurlijk maar echt interessant is het niet meer.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
- Taro
- Niet online
Heb even snel getekend wat ik bedoel, zoiets (Instap +-5.5k, uitstap +-9.5-10k):

[ Voor 13% gewijzigd door Taro op 16-12-2019 21:52 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
- Taro
- Niet online
Ik ben erg pragmatisch ingesteldSwaha schreef op maandag 16 december 2019 @ 21:57:
Ben benieuwd hoe lang je je tactiek vol gaat houden.
2020 ga je dus rekt?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
- Taro
- Niet online
Nee, rekt gaan doe ik alleen als ik om wat voor reden dan ook niet meer bij kan storten
Mag ik vragen waarom 5,5k de low zou zijn?Taro schreef op maandag 16 december 2019 @ 21:39:
Heb even snel getekend wat ik bedoel, zoiets (Instap +-5.5k, uitstap +-9.5-10k)
Ik zie wel n langzame en gestage daling (naar 6k) maar als ie t daar onder zakt zou ik niet weten waar t stopt.
(Ik hoop op n moonshot vanaf ongeveer 6k rond 1 januari

Ik lul ook zomaar wat
Ik heb werkelijk geen flauw idee over de kwaliteit en smaak van de kipkaasrolade. Voor zo weinig geld, vermoed ik dat het niet te nassen is. Zo’n taaie smakeloze rol met van die goedkope stinkende kaas. Dat stel ik me voor. Maar misschien ga jij mij morgen het tegendeel toejuichen?Crypts schreef op maandag 16 december 2019 @ 21:25:
[...]
Mooie gedachte maar ik vraag me nog steeds af of de kiprollade met kaas een beetje te eten is. Naast dat gepiel met crypto's moet een mens ook eten.![]()
Qua handelen niks in te brengen, ik doe alleen nog nodes en staking en heel af en toe wat handel. Moet ook af en toe naar fiat natuurlijk maar echt interessant is het niet meer.
Ik eet morgen nog een keer vegetarische shoarmareepjes door m’n stamppot.
Daarna kan ik van mijn winst van de long vast een stukje zalm kopen.
En anders ontdooi ik mijn sudderkoe en laat ik die 5 uur mals worden.
- Taro
- Niet online
De 200MA loopt daar op dat moment ongeveer (Die staat nu op ~5000). Ik heb met de onderste lijn van de driehoek de oranje lijn voor het gemak even recht door getrokken, dat klopt uiteraard niet helemaal. Daarom dus vlak boven de 200MA inkopen wanneer de koers die aantikt. Afhankelijk van wanneer dat gebeurt ligt de bodem lager (eerder) of hoger (later).shovelhead1340 schreef op maandag 16 december 2019 @ 22:04:
[...]
Mag ik vragen waarom 5,5k de low zou zijn?
Ik zie wel n langzame en gestage daling (naar 6k) maar als ie t daar onder zakt zou ik niet weten waar t stopt.
(Ik hoop op n moonshot vanaf ongeveer 6k rond 1 januari![]()
![]()
)
Kom er morgen op terug. Voor nu welterusten. Ik hoop wel dat je die vegetarische 'shoarma' dingies niet van de AH hebt. If so dan zou een stukje zalm best leuk zijn. Wellicht ietwat persoonlijk maar die sudderkoe kan ook in 30 minuten terwijl we naar een snelkookpan kijken.lauraz schreef op maandag 16 december 2019 @ 22:04:
[...]
Ik heb werkelijk geen flauw idee over de kwaliteit en smaak van de kipkaasrolade. Voor zo weinig geld, vermoed ik dat het niet te nassen is. Zo’n taaie smakeloze rol met van die goedkope stinkende kaas. Dat stel ik me voor. Maar misschien ga jij mij morgen het tegendeel toejuichen?
Ik eet morgen nog een keer vegetarische shoarmareepjes door m’n stamppot.
Daarna kan ik van mijn winst van de long vast een stukje zalm kopen.
En anders ontdooi ik mijn sudderkoe en laat ik die 5 uur mals worden.
😂 Weet je hoe leuk het is zo’n sudderpan vol met koe en verse laurier uit de tuin op het (foute) gas?Crypts schreef op maandag 16 december 2019 @ 22:14:
[...]
Kom er morgen op terug. Voor nu welterusten. Ik hoop wel dat je die vegetarische 'shoarma' dingies niet van de AH hebt. If so dan zou een stukje zalm best leuk zijn. Wellicht ietwat persoonlijk maar die sudderkoe kan ook in 30 minuten terwijl we naar een snelkookpan kijken.
De shoarmastroken zijn van de viva la vera ofzo.
Niet te veel dromen over die kip ...

Alts rekt idd, ik las ergens dat er een 25k ETH dump zou zijn geweest.PilatuS schreef op maandag 16 december 2019 @ 21:13:
Het is ook wel weer een slachtveld voor de alts vandaag. De drop van BTC valt opzich nog best mee, iets meer dan 100 dollar er af is niet veel.
[Afbeelding]
Voor de low/midcaps was ook wel een beetje te verwachten dat ze keihard zouden dalen bij een drop, daar zat nog wel aardig wat lucht in van de run van afgelopen periode
Moet eerlijk zeggen dat de sell-off van btc me nog wel meevalt de afgelopen 2 uur, hetgeen mij iets meer vertrouwen geeft in m'n swinglongs
Ik vindt sub 6k toch wel spannend worden
@Taro dus
[ Voor 10% gewijzigd door shovelhead1340 op 16-12-2019 22:24 ]
Ik lul ook zomaar wat
Kruiden uit eigen tuin. I know. Niemand om het mee te delen. Bezig om wat huizen elders te kopen.lauraz schreef op maandag 16 december 2019 @ 22:19:
[...]
😂 Weet je hoe leuk het is zo’n sudderpan vol met koe en verse laurier uit de tuin op het (foute) gas?
De shoarmastroken zijn van de viva la vera ofzo.
Niet te veel dromen over die kip ...
https://www.tradingview.c...ol=BITFINEX%3ABTCUSDLONGS
OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG
[ Voor 45% gewijzigd door A87 op 16-12-2019 22:25 ]
Ik denk dat die longs chart tegenwoordig een redelijk vertekend beeld geeft. Ik kan het mis hebben. Ik dacht ook altijd dat het veel betekende. Maar ik weet het niet tegenwoordig.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Edit: Als we met BTC hierdoor heen kunnen rammen met wat volume dan ziet het er gelijk weer heel anders uit. We hebben potverdikke nog een gap te vullen
[ Voor 24% gewijzigd door DAMAGE op 16-12-2019 22:46 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Verwijderd
Als ik die Satoshi ooit tegenkom dan tik ik hem sowieso op z'n bolle ogen.
XTZThe_Goat schreef op maandag 16 december 2019 @ 22:41:
En terwijl iedereen naar BTC kijkt, blijft TOMO maar heen en weer slingeren
Ik bedoel als longVerwijderd schreef op maandag 16 december 2019 @ 23:02:
[...]
Zo groot is deze drop nu ook weer niet joh, hou het bij een biertje.
Plek voor 500 man, entree 0.01 BTC. (Dit is geen ref link, ik heb er niks aan als mensen wel of niet meedoen en ik post het omdat ik denk dat mensen het wellicht leuk vinden om mee te doen).
ik denk dat we buren zijn op een kiezelstenenpadDAMAGE schreef op maandag 16 december 2019 @ 23:42:
Ik ken dat hele InterDAX niet. Heb ik onder een steen gelegen?
Verwijderd
Maar zal het nog is posten:
*spam*
En nu zal ik waarschijnlijk gebanned worden door dezelfde "moderator"...
[ Voor 22% gewijzigd door RobIII op 17-12-2019 14:24 ]
Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 09:46:
Ik post een legit artikel met vraag om meningen, dan krijg ik kinderachtige reply eronder. Kinderachtige reply laat men staan, artikel delete men. Woohoo competente mods hier blijkbaar ;-) De comment "quoot dit nou niet" zegt al veel.
*spam*

[ Voor 7% gewijzigd door RobIII op 17-12-2019 14:24 ]
Superpolm=Rat_Boy? Artikel staat er ook nog gewoon en niemand was/is er in geïnteresseerd dus het heeft weinig zin het nog eens te vragen. Volgens mij is een ban ook iets teveel eer maar goed, misschien heeft de desbetreffende mod wel een goede bui.Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 09:46:
Ik post een legit artikel met vraag om meningen, dan krijg ik kinderachtige reply eronder. Kinderachtige reply laat men staan, artikel delete men. Woohoo competente mods hier blijkbaar ;-) De comment "quoot dit nou niet" zegt al veel.
*spam*
[ Voor 6% gewijzigd door RobIII op 17-12-2019 14:25 ]
Linkdrop. Begin eerst eens te vertellen wat je er zelf van vind. Alleen vragen wat de mensen er hier van vinden schieten we niks mee op, want waarom zouden we op een willekeurige link klikken?Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 09:46:
*spam*
Convince me to read it.
Mag nogal bruut uit de hoek komen, maar er is maar zoveel nieuwswaardig en zoveel troep, dus jouw motivatie waarom dit artikel wel belangrijk is helpt een boel.
[ Voor 14% gewijzigd door RobIII op 17-12-2019 14:25 ]
Edit;
Blijkbaar werkt een stop-limit niet lekker als je de stop en de limitprijs op hetzelfde bedrag zet.
[ Voor 47% gewijzigd door PHPResource op 17-12-2019 11:23 ]
Ze zijn begin met een soft launch. Live trading is open sinds een maand (dacht ik?) en ze hosten trading battles om mensen te trekken.DAMAGE schreef op maandag 16 december 2019 @ 23:42:
Ik ken dat hele InterDAX niet. Heb ik onder een steen gelegen?
Rookworst zonder r is ook worst.
- Taro
- Niet online
Prepare for the next ATH
dat denk ik ooksourcecode schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 15:10:
weinig bounce nu, zal nog wel verder zakken
Prepare for the next ATH
Wat een toestanden
Niks moon. Noooooom.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
MATIC zegt: Hold my beer, met 71.5% in 9 dagen tijdsourcecode schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 15:18:
RLC 60% gezakt in 4 weken..........wow
[ Voor 4% gewijzigd door PilatuS op 17-12-2019 15:30 ]
Prepare for the next ATH
Verwijderd
Daar gaat de rollade voor dit jaar. Dat wordt crackers met pindakaas deze kerst.
Jij hebt nog pindakaas ?! Mazzelpik...Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 15:37:
Holy craperony
Daar gaat de rollade voor dit jaar. Dat wordt crackers met pindakaas deze kerst.
Verwijderd
Het moet niet veel verder zakken, anders zit die pindakaas er ook niet meer in en worden het crackers met paardebloembladeren uit de gemeente tuintjes...
Die crackers heb ik al in huis dus die zijn gelukkig een zekerheid.
Pwoah crackers, wat een luxe hebben jullie. Ik zit aan de bloembollen, zeker na m'n mislukte stoplossVerwijderd schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 15:45:
[...]
Het moet niet veel verder zakken, anders zit die pindakaas er ook niet meer in en worden het crackers met paardebloembladeren uit de gemeente tuintjes...
Die crackers heb ik al in huis dus die zijn gelukkig een zekerheid.
#teamREKT

Verwijderd
Die crackers zaten in mijn kerstpakket. Heb er snel 4 uit het zakje gehaald. De rest van het pakket heb ik moeten afstaan aan de deurwaarders om mijn schuldeisers tevreden te stellen.PHPResource schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 15:52:
[...]
Pwoah crackers, wat een luxe hebben jullie. Ik zit aan de bloembollen, zeker na m'n mislukte stoploss![]()
#teamREKT
#REKTBEYONDRECOGNITION

Verwijderd
Hoppaaaa dat wordt niet alleen pindakaas, maar misschien zelfs nog een blikje knakworsten ook!!!PilatuS schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 16:45:
Stelletje losers... Na 1 slechte trade en 1 goede trade is de pindakaas binnen !
[Afbeelding]
Sommige mensen lijken alles te hebben in dit leven
Al durft men er ook wel eens groen bij te nemen.
Laat ons dan maar hopen op mooie groene kerstdagen
[ Voor 16% gewijzigd door A87 op 17-12-2019 17:29 ]
Nou, da's nog eens 900 USD dalen... eerst zienA87 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 17:29:
ik zei toch 5800 lol. 5 keks
En hoeveel heb je al verdient op je short ?A87 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 17:29:
ik zei toch 5800 lol. 5 keks
Eerst in de weken ervoor van 1.6K sats naar 10.6K sats, dan krijg je dus dit.sourcecode schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 15:18:
RLC 60% gezakt in 4 weken..........wow
Ik heb het even uitgetekend voor jullie.
Zometeen duiken we de staart in en kan iedereen kaviaar op zijn cracker.
(Mijn karma is nog steeds belabberd zeg)
Edit:
[ Voor 2% gewijzigd door lauraz op 17-12-2019 20:23 . Reden: Plaatje ipv via link in post ]
Ik dacht altijd dat wit de kleur van kerst is...hebben ze al die jaren tegen me gelogen!XA4DB schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 17:17:
Rood... De kleur van Kerst is rood...
Al durft men er ook wel eens groen bij te nemen.
Laat ons dan maar hopen op mooie groene kerstdagen
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Heb voor de "leuk" even wat grafieken op een rij gezet van bedrijven die de Dotcom bubble hebben overleeft en waar het bij sommige bedrijven zelfs toch nog (aardig) goed gekomen is als je maar lang genoeg gehodlt hebt.
Amazon is een heel mooi voorbeeld geweest van hoe het wel moest bijvoorbeeld.
Heb even een paar charts onder elkaar gezet met de dotcom bubble van bedrijven die nu nog bestaan (Tuurlijk is 99% van de startups in de periode van 1997 tot 2000 van skyrocket naar die zien we nooit meer terug gegaan)
Amazon

Cisco

Ebay

Intel

Microsoft

Daytraden en voor de lange termijn aandelen/coins houden zijn natuurlijk een dag en nacht verschil, en of de Dotcom bubble danwel of danniet vergelijkbaar is met Crypto is een discussie die al 100x gevoerd is, maar ik dacht dat het voor sommige mensen misschien wel leuk zou zijn om het in beeld te brengen.
(Note: De charts zien er natuurlijk in die periode heel anders uit als je bijvoorbeeld alleen de dotcom periode pakt (visueel) maar voor dit doel heb ik toch maar dotcom tot aan nu gepakt).
Zeker een interessante vergelijking. Wat crypto een stuk gevaarlijker maakt is, is dat je bij de utilitytokens geen daadwerkelijk aandeel hebt maar een recht op gebruik van het product. Ik denk dat er vanuit een aantal cryptoprojecten mooie bedrijven zullen gaan ontstaan, waar je als hodler maar beperkt of met een beetje pech 0,0 van zult meeprofiteren.RedHat schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 19:32:
Ik heb altijd heel veel gekeken naar de Dotcom bubble, en het fascineert mij nog steeds.
Heb voor de "leuk" even wat grafieken op een rij gezet van bedrijven die de Dotcom bubble hebben overleeft en waar het bij sommige bedrijven zelfs toch nog (aardig) goed gekomen is als je maar lang genoeg gehodlt hebt.
Heb even een paar charts onder elkaar gezet met de dotcom bubble van bedrijven die nu nog bestaan (Tuurlijk is 99% van de startups in de periode van 1997 tot 2000 van skyrocket naar die zien we nooit meer terug gegaan)
Amazon
[Afbeelding]
Cisco
[Afbeelding]
Ebay
[Afbeelding]
Intel
[Afbeelding]
Microsoft
[Afbeelding]
Daytraden en voor de lange termijn aandelen/coins houden zijn natuurlijk een dag en nacht verschil, en of de Dotcom bubble danwel of danniet vergelijkbaar is met Crypto is een discussie die al 100x gevoerd is, maar ik dacht dat het voor sommige mensen misschien wel leuk zou zijn om het in beeld te brengen.
(Note: De charts zien er natuurlijk in die periode heel anders uit als je bijvoorbeeld alleen de dotcom periode pakt (visueel) maar voor dit doel heb ik toch maar dotcom tot aan nu gepakt).
Het blijft lastig om in te schatten hoe de cryptomarkt er over 10 jaar uit zal zien.
Ik help wel even.lauraz schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 19:09:
Als je goed naar de chart kijkt, zie je dat er iemand een grapje aan het uithalen is.
Ik heb het even uitgetekend voor jullie.
Zometeen duiken we de staart in en kan iedereen kaviaar op zijn cracker.
(Mijn karma is nog steeds belabberd zeg)
https://imgur.com/a/hRBWLUH

Verwijderd
Ik vind dit ook een hele interessante!RedHat schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 19:32:
Ik heb altijd heel veel gekeken naar de Dotcom bubble, en het fascineert mij nog steeds.
Amazon
[Afbeelding]
Cisco
[Afbeelding]
Ebay
[Afbeelding]
Intel
[Afbeelding]
Microsoft
[Afbeelding]
Nu rest slechts de vraag; welke coins zijn Amazon en Microsoft

Denk dat we dat pas over een jaartje of 20 met zekerheid kunnen vaststellen.
Teveel om hier aan te halen, ben zelf ook nog aan het lezen. Leuke quote, met het woord van het jaar 2019:
10. “ok, boomer.” but for crypto.
Crypto has some pretty good memes for insiders. But I’m not sure how effective our narratives will be during the political battles ahead. Are any of the nine narratives above capable of winning elections? Every time I look at that bald, conniving ape Sherman, I see someone who will lead and win the narrative battle against crypto with the most powerful people we cannot afford to lose. It strikes me there’s a generational divide we must recognize in that battle, a frustration we can capture and turn back against leaders like Sherman. An “ok boomer” that provides an effective counter to the damaging narrative that crypto is for “frauds, terrorists, and criminals.” I don’t know what it is, but I like these 500+ efforts to get it right. My favorite: “The rich got bailouts. The people got bitcoin.”
Pff heb je weer zo´n whale die aan het opscheppen is over z´n zoveelste +10btc trade. Moderators, treed eens op!PilatuS schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 16:45:
Stelletje losers... Na 1 slechte trade en 1 goede trade is de pindakaas binnen !
[Afbeelding]
Zover ik er lees zijn de prijsdalingen nog niet voorbij.Dit is waarom de Bitcoin gisteren in een prijsdaling raakte
Met "dank" aan de PlusToken scammers.
Bron: https://www.want.nl/bitcoin-prijsdaling-plustoken/
2e Bron: https://www.zerohedge.com...nt-bitcoin-market-carnage
[ Voor 17% gewijzigd door RaptorXS op 17-12-2019 20:52 ]
En ik weet het. Voor mensen die niet aan TA doen of er niks mee hebben klinkt het als het volgende zinnetje: Ja als we omhoog gaan dan gaan we omhoog. Gaan we naar beneden gaan we naar beneden. Ik begrijp dat mensen zo denken. Maar uiteindelijk is dit gewoon klassieke prijsactie. Dit is gewoon hoe een markt zich beweegt. Niet alleen in crypto. Maar ook in andere markten. Er zijn nu simpelweg gewoon niet genoeg mensen die BTC willen kopen voor deze prijzen. En dan is het logisch dat we naar beneden gaan.
XRP op 0.1805
LINK op 1.728
Ik heb m'n steentje weer bijgedragen aan de bullmarkt
Vooruit, ook nog wat eth erbij op 122.8DAMAGE schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 20:56:
@The_Goat Jij zit weer in een long op BTC Goat? Naja lekker bezig iig! Ik twijfel nog of het nog lager kan. Maar ja. Dat weten we niet. Spannende tijden iig
Lets bounce
Bears zijn te euforisch momenteel
Ik doe met je meeThe_Goat schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 20:54:
BTC op 6616
XRP op 0.1805
LINK op 1.728
Ik heb m'n steentje weer bijgedragen aan de bullmarkt
Dat is exact het verhaal wat @Verwijderd aanhaalde, de bron van bovenstaande stukjes: https://blog.chainalysis....stoken-scam-bitcoin-priceRaptorXS schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 20:47:
Voor de liefhebbers:
[...]
Zover ik er lees zijn de prijsdalingen nog niet voorbij.
Met "dank" aan de PlusToken scammers.
Bron: https://www.want.nl/bitcoin-prijsdaling-plustoken/
2e Bron: https://www.zerohedge.com...nt-bitcoin-market-carnage
Nou is chainalysis niet bepaald een geliefde partij in deze wereld, maar dat is een ander iets.Our hypothesis consists of two parts:
We expect that any uptick in on-chain volume would be followed by an uptick in trade volume, as OTC traders receive Bitcoin from PlusToken wallets and subsequently exchange it for Tether.
We expect Bitcoin’s price to fall soon after those upticks in on-chain and trade volume, as more Bitcoin is being unloaded onto the market.
De gist van het artikel: er zijn 20k bitcoin verkocht, mogelijk volgen er nog 25k.
[ Voor 3% gewijzigd door DaCoTa op 17-12-2019 23:09 ]
We hebben natuurlijk wel heel lang rond de 6.2k/6.8k gezeten in 2018. Ik vermoed dat 6.4k/6.2k en 6k wel wat support moet zijn voor in ieder geval een bounce. Ook hebben we al een hoop rood gehad nu wat de kans op ergens een bounce wat groter zou moeten maken.DAMAGE schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 20:56:
@The_Goat Jij zit weer in een long op BTC Goat? Naja lekker bezig iig! Ik twijfel nog of het nog lager kan. Maar ja. Dat weten we niet. Spannende tijden iig
Kan het nu in eens uit het niets omhoog klappen? Absoluut. Maar wat ik zei; het voelt allemaal nog zo zwakjes aan. Je hebt er ook niks aan om nu in te stappen en straks weer uitgestopt te worden. Of naja het kan wel, maar dan moet je dat verlies willen nemen.
Edit: check price verschil bitfinex en de rest, de longwhale doet aardig z'n best
[ Voor 20% gewijzigd door The_Goat op 17-12-2019 21:26 ]
Ik heb net al 2 LTC scalps gemaakt. De dip kopen en wil ie dan niet verder omhoog, iets winst pakken en weer verkopen. Hij bounced de hele tijd zo'n 50 cent dus al pak ik daar maar 20 cent van vind ik het wel prima. Het is dan wel direct wat je koopt weer naar marketsell klaar zetten mocht het echt fout gaan en naar limit sell om winst te pakken, maar het werkt prima. Niet voor iedereen wat deze manier, dat snap ik, maar voor mij werkt het prima hoewel het natuurlijk wel risicovol is.DAMAGE schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 21:19:
bespaar ik weer 200 dollar dan dat ik nu ergens in ga stappen.
Stock-to-flow model predicts the long term trend, and greed & fear cause the actual bitcoin price to dance around this trend.
Scalpen is wat ik het meeste doe en de meeste ervaring mee heb, ik zou het mensen ook niet zomaar aanraden. Het voordeel is dat als je de dip goed pakt je de perfecte entry hebt en lukt het niet dan is het meestal iets winst pakken. Verder is het wel enorm lomp wat ik doe, maar het werktDAMAGE schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 21:31:
@PilatuS Dat Scalpen moet je maar net liggen inderdaad. Ik heb persoonlijk niet zo veel zin om de hele tijd zo gefocust op de grafiek te zijn en constant aan de knoppen te zitten. Lijkt mij best wel vermoeiend. Maar het is zeker iets dat wint. En winst is winst. Of dat nu een paar cent is of duizenden euros. Uiteindelijk dragen die centen ook bij aan groter wordende posities waarmee je uiteindelijk weer meer winst kunt maken. Dus dat het kan werken geloof ik zeker! Het draait allemaal om de procentjes.
Hier de 2 trades van LTC. Die eerste was zeker de moeite waard, maar de 2e natuurlijk niet echt. LTC bounced vandaag goed hard, anders zou ik het niet doen.

Ik zie de value van scalpen wel. Ik denk dat ik het ook wel zou kunnen. Of iig kunnen leren. Wat je denk ik heel goed moet zien is wanneer een trend gaat omkeren. Zoals we vanmiddag zagen. Ik zag de trend omkeren. We kregen een kleine bounce omhoog en toen volgde rejection (op BTC). Ik had toen eigenlijk al uit moeten stappen. En dat realiseerde ik mij op dat moment ook al. Maar ja. Zoals mensen zo vaak de fout maken; je denkt dat de trend wel weer in jouw voordeel gaat spelen. Maar dat is niet zo. Je ziet rejection. Dat is altijd echt ALTIJD een teken van zwakte. Had ik daar mijn positie inderdaad gewoon gesloten dan had ik een plukje winst gehad. Veel was het niet, maar hey winst is winst. En nu ben ik uitgestopt. Jammer. Maar een les geleerd. Eentje die ik eigenlijk al had MOETEN weten, en eigenlijk ook wel wist. Maar dat is mooi om te zien dat ik het wel herkende, nu alleen nog niet zo koppig zijn soms
[ Voor 7% gewijzigd door DAMAGE op 17-12-2019 21:52 ]
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!