[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 107 Laatste
Acties:
  • 400.556 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:41
Dit topic kan wel even wat positiviteit gebruiken:

[ Voor 48% gewijzigd door BTC100K2021 op 17-12-2019 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
Swaha schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 22:00:
Wat mij betreft mag er wel een keer een bounce komen...
Inderdaad, balls deep nu :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Swaha schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 22:00:
Wat mij betreft mag er wel een keer een bounce komen...
Hou het onderste lijntje in de gaten :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/D9VunyI2UUZborrDpMC0G8yJ/full.jpg

Vrijwel iedere trader heeft dit lijntje als fallingwedge of channel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-10 17:44
TuutjDrie schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 22:05:
Dit topic kan wel even wat positiviteit gebruiken:

[Twitter]
Is het al bijna 2028? :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ben benieuwd of dit nog invloed gaat hebben mochten we voor langere tijd lager gaan. Er zijn natuurlijk wel traders die goedkoper kunnen minen, maar dan nog.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/S2jgKjEReRE7LuhrIGfJNXg0/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Heb een long geopend op 6601, vinger zit dichtbij de sell knop :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 22:12:
Ben benieuwd of dit nog invloed gaat hebben mochten we voor langere tijd lager gaan. Er zijn natuurlijk wel traders die goedkoper kunnen minen, maar dan nog.

[Afbeelding]
Dat gaat zeker invloed hebben op de omzet van de producenten ervan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
PilatuS schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 22:12:
Dat is al zo vaak aan bod gekomen... Nee. Dificulty past zich automatisch aan. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crypts schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 22:16:
[...]

Dat is al zo vaak aan bod gekomen... Nee. Dificulty past zich automatisch aan. ;)
Moet de daling niet te snel gaan,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 22:21:
[...]

Moet de daling niet te snel gaan,
Waar haal je dat vandaan? Dat maakt echt geen reet uit en dat is juist het mooie van het hele protocol?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Crypts schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 22:16:
[...]

Ik weet dat de difficulty omlaag gaat wanneer de rekenkracht afneemt, maar dat maakt het alsnog wel een interessant iets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crypts schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 22:24:
[...]

Waar haal je dat vandaan? Dat maakt echt geen reet uit en dat is juist het mooie van het hele protocol?
Mining farm stilleggen is 1 druk op de knop wanneer opbrengst negatief is, difficulty aanpassen gaat net zo snel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@PilatuS jup het is een veel gemaakte fout door niet te verkopen op het moment dat je het wel herkent. Het is te makkelijk om die fout te maken. En hoe vaker je er mee op je bek gaat hoe sneller je leert wel op die knop te rammen.

Die channel idd. En dan zul je zien dan hij wel op die 6k gaat bouncen he? :’) maar er zit meer tussen dus zoals die VPVR die leveltjes ondersteunen met volume.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
PilatuS schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 22:25:
[...]

Ik weet dat de difficulty omlaag gaat wanneer de rekenkracht afneemt, maar dat maakt het alsnog wel een interessant iets :)
Waarom? Het is niet gek veel anders dan een versnelling terugschakelen? Ik snap die obsessie met prijs en mining niet zo goed? Het levert genoeg op en dat zal het ook blijven doen. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Ik hoor de hele dag al om me heen dat we op een TD9 op de daily zitten, mooi altijd hoe elke keer weer verschillende TA tools uit de kast worden getrokken, een tijdje populair zijn en dan weer verdwijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 22:29:
[...]

Mining farm stilleggen is 1 druk op de knop wanneer opbrengst negatief is, difficulty aanpassen gaat net zo snel?
Zeker niet...

Maar sowieso vind ik het hele verhaal puur naar kosten kijkend een beetje oppervlakkig. Er zullen ook best miners tussen zitten die het betalen met andere middelen dan direct de geminede coins om te zetten naar fiat voor rekeningen.

En wellicht een deel die mined voor ondersteuning van het netwerk, en niet alleen de profits.

Natuurlijk zal ook een deel de knop wel omzetten bij een bepaalde negatieve koers, maar ik denk echt niet zo heel zwart wit zoals een overzichtslijstje aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Crypts schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 22:36:
[...]

Waarom? Het is niet gek veel anders dan een versnelling terugschakelen? Ik snap die obsessie met prijs en mining niet zo goed? Het levert genoeg op en dat zal het ook blijven doen. ;-)
Er kan best een keer een moment komen dat er genoeg miners stoppen dat het gevolgen kan hebben.
The_Goat schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 22:37:
Ik hoor de hele dag al om me heen dat we op een TD9 op de daily zitten, mooi altijd hoe elke keer weer verschillende TA tools uit de kast worden getrokken, een tijdje populair zijn en dan weer verdwijnen
Die hoeven niet te verdwijnen hoor :) Kijk maar eens wat video's van deze kerel, er zijn er maar weinig met zo enorm veel kennis als hem: YouTube: Chart Vampire

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Goat
Chartvampire is inderdaad wel een beetje de man die mij heeft doen verdiepen in TA, veel naar gekeken, zeker toen die secret sessions livestream enzo nog vaak online was, voor TA maar ook omdat ik het wel een vermakelijke kerel vind. Volg hem nu niet echt meer, maar is volgens mij ook niet heel actief meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
The_Goat schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 22:45:
Chartvampire is inderdaad wel een beetje de man die mij heeft doen verdiepen in TA, veel naar gekeken, zeker toen die secret sessions livestream enzo nog vaak online was, voor TA maar ook omdat ik het wel een vermakelijke kerel vind. Volg hem nu niet echt meer, maar is volgens mij ook niet heel actief meer
Hij zat in een groep met wat andere mensen die uit een gevallen is. Toen is ie met een andere groep mensen verder gegaan waardoor wat ie eerst constant voor het hele publiek deed nu vrijwel nog alleen achter een paywall van die groep te vinden is. Ik ga nooit ook maar 1 cent voor een groep betalen dus zie zijn video's nu ook niet zo heel vaak meer. Volg hem nog wel op Twitter waar ie af en toe wat calls post. Helaas ook voornamelijk wel om aan te geven dat ie het goed had om mensen naar de groep te krijgen, maar zijn laatste call was wel weer spot on met een run omhoog keihard shoten. Jammer dat ie die video's niet meer maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 22:39:
[...]

Zeker niet...

Maar sowieso vind ik het hele verhaal puur naar kosten kijkend een beetje oppervlakkig. Er zullen ook best miners tussen zitten die het betalen met andere middelen dan direct de geminede coins om te zetten naar fiat voor rekeningen.

En wellicht een deel die mined voor ondersteuning van het netwerk, en niet alleen de profits.

Natuurlijk zal ook een deel de knop wel omzetten bij een bepaalde negatieve koers, maar ik denk echt niet zo heel zwart wit zoals een overzichtslijstje aangeeft.
Het idealisme is er wel een beetje vanaf inmiddels.
Een miner kan de boel ook zo weer aanzetten
PilatuS schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 22:42:
[...]

Er kan best een keer een moment komen dat er genoeg miners stoppen dat het gevolgen kan hebben.
Meer dan 50% mining capaciteit in 1 hand bijvoorbeeld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Goat
PilatuS schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 22:49:
[...]

Hij zat in een groep met wat andere mensen die uit een gevallen is. Toen is ie met een andere groep mensen verder gegaan waardoor wat ie eerst constant voor het hele publiek deed nu vrijwel nog alleen achter een paywall van die groep te vinden is. Ik ga nooit ook maar 1 cent voor een groep betalen dus zie zijn video's nu ook niet zo heel vaak meer. Volg hem nog wel op Twitter waar ie af en toe wat calls post. Helaas ook voornamelijk wel om aan te geven dat ie het goed had om mensen naar de groep te krijgen, maar zijn laatste call was wel weer spot on met een run omhoog keihard shoten. Jammer dat ie die video's niet meer maakt.
Zeker jammer, ook jammer dat crypto twitter voornamelijk braggen is en achteraf wat calls plaatsen, voornamelijk om extra mensen naar een dubieuze paid group te krijgen.

Er zou eigenlijk een groot account eens 100% inzicht in alle trades moeten geven, dan krijg je een wat realistischer beeld van traden, maar dat gaat niemand doen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Vooral dat @The_Goat. Fucking hinderlijk. Daarom begrijp ik ook wel dat hier zat mensen zijn die heel negatief naar TA kijken. Die hebben al die BS van dat soort types voorbij zien komen en denken dat dat TAen is. Dat je dingen perfect kunt voorspellen. Maar zo werkt dat niet. En dat is ook totaal niet het doel. Het is gewoon het inplannen van diverse scenarios en dan daar naar handelen. Meer is het niet.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
The_Goat schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 22:54:
[...]
Er zou eigenlijk een groot account eens 100% inzicht in alle trades moeten geven, dan krijg je een wat realistischer beeld van traden, maar dat gaat niemand doen :)
Philakone heeft een tijd gehad dat ie heel veel trades van te voren heeft gepost. Niet alle trades, maar waarschijnlijk de trades waar ie het meest zeker over was. Verder heb je nog SalsaTekila die vrijwel iedere dag trades aan het posten is. Phil doet de laatste tijd bijna niets meer, maar SalsaTekila is nog iedere dag actief. Wel echt een scalper, maar zeker interessant om te volgen. Ik zou zo niemand anders weten die zo enorm veel trades post.

[ Voor 4% gewijzigd door PilatuS op 17-12-2019 23:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Goat
Het hoeft niet altijd van te voren (ik kan me voorstellen dat dat voor iemand met een serieus aantal volgers niet handig is, zeker niet als ie niet voor pepernoten speelt), maar gewoon achteraf eens alle trades inclusief gedachtegang.

Dan zou in ieder geval de helft van de mensen niet meer denken aan daytraden, als je kijkt naar hoeveel tijd het kost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Gaat prima zo, komt u maar naar beneden. :Y)

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg dit topic een beetje om te zien hoe het vergaat met de digitale munt die ik vanaf begin al interessant vond en minen nog met videokaarten kon.
Handelen was alleen verkopen om de aanschafkosten eruit te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
@The_Goat Achteraf hebben we ook weinig aan natuurlijk. Maak 5 trades per dag en laat de 2 die je verpest hebt achterwege en dan ben je een tradinggod. Die SalsaTekila speelt met zo'n 100k contracten en post de boel netjes van te woren. Alleen wel met exacte entry en stop loss niet zichtbaar, maar dat moet ook wel.

De gedachtengang zie je sowieso maar weinig dat mensen dat echt uitleggen. Het is ook wel iets dat je zelf moet ontwikkelen. Met bepaalde tools aan de slag gaan en daar genoeg ervaring mee hebben samen met het juiste risicomanagement om succesvol te zijn. Dat kan alleen op tig manieren natuurlijk. Ik vind het wel heel mooi als iemand het voor elkaar krijgt door een lijstje te posten van entries en exits, waarbij maar 4 van de 10 trades succesvol zijn en dan nog dik geld verdienen. Meer dan de helft van de tijd het fout hebben en toch geld verdienen, dan doe je het goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Maar hoeveel tijd kost het traden nou werkelijk? Niet zo veel toch? Tuurlijk in het begin wel. TA leren ben je wel een paar jaar mee bezig. Sterker nog; je raakt nooit uitgeleerd. Maar er zijn eigenlijk maar een paar basis principes die je dient te begrijpen: -levels, hoe te tekenen en te herkennen. -prijsactie, wat zijn de verschillende patronen waar je echt wat aan hebt en hoe herken je die vroeg genoeg zodat je er wat aan hebt en natuurlijk -risk management. Hoe bescherm je je kapitaal. Misschien wel het belangrijkste wat er is. En de rest is ervaring. Maar als je alleen dat al begrijpt zou je al winstgevend kunnen traden. Fibonacci in tekenen om je levels te kunnen confirmen (nooit levels via fib retracement pinnen enkel confirmen!) en weten hoe het werkt is een mooie extra. En dan de dubbele extra weten hoe indicatoren werken en nooit alleen traden op indicatoren alleen.

Ik denk dat iedereen die dit wereldje interessant vindt dit kan leren. Niet iedereen kan winstgevend zijn. Maar als je er wat tijd in steekt kun je er zeker wat aan hebben. En zodra je dit weet kun je trades in plannen. En doe je dat goed kun je gewoon slapen zonder stress. En heb je niet super veel tijd nodig. Enkel aan het begin van de dag met een bak koffie wat charten en trades plannen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
DAMAGE schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 23:18:
Maar hoeveel tijd kost het traden nou werkelijk? Niet zo veel toch?
Het ligt er aan. Hoe hoger je timeframes hoe minder tijd het kost. Je kan nu kopen en weer verkopen op 10k, dat kost je een paar minuten. Hoe lager je timeframes hoe meer tijd er in gaat zitten. Wil je de 1 minuut scalpen dan moet je er constant bij zijn en gaat er flink tijd inzitten. Dan kan je natuurlijk nog 1 trade maken of 20 en er zo een half uur tot de hele dag mee bezig zijn. Los van dat ook nog of je 10 dollar per trade pakt of 1k. Doe je iedere dag 1k dan ben je klaar zodra je dat hebt. Verder natuurlijk hobby of als baan en er speelt nog meer mee.

Wat betreft het leren kost alles goed kunnen heel veel tijd. Als je net je rijbewijs hebt kan je het voertuig besturen, maar rijden kan je zeker niet en dat kost je makkelijk 20k km. Wil je vervolgens de beste rondetijden maken of in dit geval een hele goede trader zijn, dan komt daar met gemak een paar 1000 uur bij om een beetje mee te kunnen. Ze zeggen wel eens dat ie echt goed kunnen je 50k uur kost.

[ Voor 3% gewijzigd door PilatuS op 17-12-2019 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

En een herhaling van zetten. Weer rejection.

Edit: ik duik ff onder de pomp :P

[ Voor 29% gewijzigd door DAMAGE op 17-12-2019 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ok. Plan iets bijgesteld. Ik ga mee op de raket naar de maan. En anders mee naar beneden :') We hebben rejection gehad maar zitten gewoon weer in hetzelfde level. Prima. Ik neem een laatste positie hier. Als we dit niet houden dan zakt het inderdaad verder weg. Kijken we daar wel weer. Stoplossje er onder. Als we dit houden dan hebben we ook een higher low en daar zijn we toch wel naar op zoek. Vinden we die niet dan hebben we een probleem en gaan we sowieso verder naar beneden denk ik zo. Kijken we daar wel waar het schip strand. Plus de BTCtjes zijn nu nog wat meer waard :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 05-10 23:01

raq

Instapmomentje voor waves?

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Instapmomentje voor alles komt er zo aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
was een slecht raketje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Was uitgestopt met winst, maar opzich worden de leveltjes wel goed gerespecteerd. Het ziet er nog niet dramatisch uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn bagje HTMLcoin is in de laatste 2 dagen in waarde verdubbeld.

Dit kan maar 1 ding betekenen: chinees nieuwjaar is voorbij en wallstreet bonussen stromen erin.

Maar eigenlijk zijn dat 2 dingen.

Dus zegt het nog niets.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crypts
Mr_Ripple schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 23:16:
Gaat prima zo, komt u maar naar beneden. :Y)
Ja heerlijk man, het vertrouwen in crypto zakt meer en meer weg. We gaan lekker zo. Op naar de 0. Kan iedereen lekker goeiekoop inkopen om er daarna nooit meer vanaf te komen. :Y) *O* _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Onderaan deze chart staat ene Joe007, dit schijnt de persoon achter alle bitfinex longs te zijn:

https://leaderboard.bitfinex.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DAMAGE schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 23:18:
Maar hoeveel tijd kost het traden nou werkelijk? Niet zo veel toch? Tuurlijk in het begin wel. TA leren ben je wel een paar jaar mee bezig. Sterker nog; je raakt nooit uitgeleerd. Maar er zijn eigenlijk maar een paar basis principes die je dient te begrijpen: -levels, hoe te tekenen en te herkennen. -prijsactie, wat zijn de verschillende patronen waar je echt wat aan hebt en hoe herken je die vroeg genoeg zodat je er wat aan hebt en natuurlijk -risk management. Hoe bescherm je je kapitaal. Misschien wel het belangrijkste wat er is. En de rest is ervaring. Maar als je alleen dat al begrijpt zou je al winstgevend kunnen traden. Fibonacci in tekenen om je levels te kunnen confirmen (nooit levels via fib retracement pinnen enkel confirmen!) en weten hoe het werkt is een mooie extra. En dan de dubbele extra weten hoe indicatoren werken en nooit alleen traden op indicatoren alleen.

Ik denk dat iedereen die dit wereldje interessant vindt dit kan leren. Niet iedereen kan winstgevend zijn. Maar als je er wat tijd in steekt kun je er zeker wat aan hebben. En zodra je dit weet kun je trades in plannen. En doe je dat goed kun je gewoon slapen zonder stress. En heb je niet super veel tijd nodig. Enkel aan het begin van de dag met een bak koffie wat charten en trades plannen.
Ik zie meerdere verhalen hierover, maar nergens een goede site waar het in jip en janneke taal wordt uitgelegd. Teveel sites met bullshit ertussen. En daarnaast nog eens: zomaar uit het niets kan de btc prijs -5%/+5% doen wat al veel teweeg breng op de alts. Dat kan je niet altijd van tevoren aanzien komen qua tekenwerk. Naast het tekenwerk heb je ook media praat wat erbij komt. En als laatste vind ik die standaard tips van dat je moet verdiepen in een coin en de organisatie erachter ook echt bullshit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2019 @ 11:59:
En als laatste vind ik die standaard tips van dat je moet verdiepen in een coin en de organisatie erachter ook echt bullshit.
Dat zegt hij toch niet? :? Overigens ben ik dat wel met je eens, sterker nog? Des te minder je weet des te beter je potentieel kunt traden omdat je je niet 'verbonden' voelt met een coin. Als je je wel echt in een project gaat verdiepen ben je voor je het weet een of andere verzuurde fanboy/bagholder en niet zelden beiden. :+

[ Voor 26% gewijzigd door Crypts op 18-12-2019 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
The_Goat schreef op woensdag 18 december 2019 @ 11:36:
Onderaan deze chart staat ene Joe007, dit schijnt de persoon achter alle bitfinex longs te zijn:

https://leaderboard.bitfinex.com/
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EMDBBC3WoAAaRnx.jpg

Hij heeft nog flink wat bids staan op 6600 en 6275 als ik twitter mag geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

PilatuS schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 17:38:
[...]

En hoeveel heb je al verdient op je short ? ;)
Zit 4 weken in short nu maar op demo net want ik maak steeds domme fouten van die fouten die echt niet hoeven, weer stiekem 20x leverage open terwijl je afsprak 2x :+. in een long gaan met RSI/stoch/macd helemaal sky high op4u, steeds die herhalings shit...

op testnet 120 nep euros verdient. Geen vuurwerk dit jaar KUT zooi!!!!!!!!
maarja een heroineverslaving schijnt nog erger te zijn.
ก็็็็็็็็็็็็็็็༼ ◕◕ ༽ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็༼ ◕◕ ༽ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ t\༼ ◕◕ ༽ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็༼ ◕_◕ ༽ก้้้

[ Voor 61% gewijzigd door A87 op 18-12-2019 13:49 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

A87 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 13:38:
[...]

Zit 4 weken in short nu maar op demo net want ik maak steeds domme fouten van die fouten die echt niet hoeven, weer stiekem 20x leverage open terwijl je afsprak 2x :+. in een long gaan met RSI/stoch/macd helemaal sky high op4u, steeds die herhalings shit...

op testnet 120 nep euros verdient. Geen vuurwerk dit jaar KUT zooi!!!!!!!!
maarja een heroineverslaving schijnt nog erger te zijn.
ก็็็็็็็็็็็็็็็༼ ◕◕ ༽ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็༼ ◕◕ ༽ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ t\༼ ◕◕ ༽ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็༼ ◕_◕ ༽ก้้้
Daarom nooit trades plaatsen op basis van ENKEL indicatoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

DAMAGE schreef op woensdag 18 december 2019 @ 13:56:
[...]

Daarom nooit trades plaatsen op basis van ENKEL indicatoren?
Ik had de indicators uitgezet. NOOIT meer. Eigenlijk moeten ze je in groep 8 al leren traden. WHAT A waste of life

[ Voor 16% gewijzigd door A87 op 18-12-2019 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Je kunt indicatoren prima gebruiken als bevestiging/confirmatie. Maar nooit op basis van één indicator een trade plaatsen. Dat is niet handig. Indicatoren geven vaak ook iets aan wat je op basis van de koers sowieso al kunt zien. En omdat ze informatie uit de koers moeten halen liggen ze ook altijd achter op wat je ziet. Er zit lag in. Net zoals bollingerbands etc. Hartstikke leuk, maar die informatie kun je ook gewoon uit de koers zelf halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

https://www.mupload.nl/img/j54cweh.jpg

Dump iet door dat klote putje

[ Voor 16% gewijzigd door A87 op 18-12-2019 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-10 15:54
The game is over.. U las het hier eerst!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
Vanaf nu gaan we omhoog.. MOON

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/zcUe8qeKPKUcxPutTUUrD5q9/full.jpg

Oja... Dit plaatje natuurlijk schaamteloos gejat.. "We" staan nu op zo'n $0,15 -O-

Afijn, Goede kerst gewenst allen! d:)b

[ Voor 45% gewijzigd door D-Ed op 18-12-2019 15:12 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

D-Ed schreef op woensdag 18 december 2019 @ 15:11:
[Afbeelding]

Oja... Dit plaatje natuurlijk schaamteloos gejat.. "We" staan nu op zo'n $0,15 -O-

Afijn, Goede kerst gewenst allen! d:)b
Heb hem even afgemaakt voor je. Door het putje, inmiddels in het riool:

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/CmYdhmg/Pennywise-in-the-Sewer-2-18122019151806.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2019 @ 15:20:
[...]

Heb hem even afgemaakt voor je. Door het putje, inmiddels in het riool:

[Afbeelding]
Cement erover ja..? -O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:36
2020 moon xrp naar 28 dollar zag ik net op Facebook.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Pelox schreef op woensdag 18 december 2019 @ 15:32:
2020 moon xrp naar 28 dollar zag ik net op Facebook.
Ach ja, XRP is volgens believers al zo vaak naar de maan vertrokken dat NASA daar nog een puntje aan kan zuigen. Jammer alleen dat de dienstregeling van XRP nog slechter is dan die van de NS. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Klein raketje omhoog maar of het doorzet? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
RaptorXS schreef op woensdag 18 december 2019 @ 16:47:
Klein raketje omhoog maar of het doorzet? :O
Glazen bol:
Eerder een wick omhoog die de komende uren doodbloed tot we weer rond de 6650 zitten, dan een aantal uur niks en dan langzaam naar de beneden gevolgd door een grote candle naar beneden tot 6350.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Gewoon sideways nu, dan vlak voor 2020 nog ff dippie naar $6000 met 'n bounce in het nieuwe jaar richting $50.000.

Nog ff geduld boys

[ Voor 3% gewijzigd door Tominatie op 18-12-2019 16:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-09 16:17
Tominatie schreef op woensdag 18 december 2019 @ 16:59:
Gewoon sideways nu, dan vlak voor 2020 nog ff dippie naar $6000 met 'n bounce drop in het nieuwe jaar richting $50.000 $5.000 en lager.

Nog ff geduld boys
Corrected it for you :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspervdbroeke
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 22-02-2021
Tominatie schreef op woensdag 18 december 2019 @ 16:59:
Gewoon sideways nu, dan vlak voor 2020 nog ff dippie naar $6000 met 'n bounce in het nieuwe jaar richting $50.000.

Nog ff geduld boys
Dan moet je dat geduld wel hebben🤨 ik vind dat we al te lang schommelen...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon sideways nu, dan vlak voor 2020 nog ff dippie naar $6000 met 'n bounce in het nieuwe jaar richting $50.000 $5000 en lager $900k

Nog ff geduld boys all-fucking-in.
Corrected the corrected >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Het is ook nooit goed in deze wereld he. Gaan we naar beneden is er paniek. Gaan we wat omhoog dan moeten we nog verder naar beneden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Crypts schreef op woensdag 18 december 2019 @ 15:36:
[...]

Ach ja, XRP is volgens believers al zo vaak naar de maan vertrokken dat NASA daar nog een puntje aan kan zuigen. Jammer alleen dat de dienstregeling van XRP nog slechter is dan die van de NS. -O-
Ik loop hier op aarde ook al anderhalf jaar verdwaasd rond in m'n ruimtepakkie op zoek naar de maan...
** mompelt iets over moon ofzo...**

[ Voor 3% gewijzigd door iVibes op 18-12-2019 17:31 ]

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
DAMAGE schreef op woensdag 18 december 2019 @ 17:09:
Het is ook nooit goed in deze wereld he. Gaan we naar beneden is er paniek. Gaan we wat omhoog dan moeten we nog verder naar beneden.
Simpele hodlers hebben nu eenmaal een andere kijk op de cryptomarkt dan de daghandelaren. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat allemaal nog prima. Volgens de Bitcoin rainbow chart staan we op 'basically a fire sale' maar long term, boeiend.

https://www.blockchaincenter.net/bitcoin-rainbow-chart/

(Bovenstaande link is een link naar de Bitcoin rainbow chart.)

Dipjes horen erbij.

We gaan gewoon wederom bizar parabolic in de toekomst.

Denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Crypts schreef op woensdag 18 december 2019 @ 11:00:
[...]

Ja heerlijk man, het vertrouwen in crypto zakt meer en meer weg. We gaan lekker zo. Op naar de 0. Kan iedereen lekker goeiekoop inkopen om er daarna nooit meer vanaf te komen. :Y) *O* _O-
Naar nul gaat het niet zo gauw :)

XRP = trash

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-10 14:45
s2f multiple -0.25, valt nog wel mee.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EMCdSy3XsAAuPJr?format=jpg

[ Voor 26% gewijzigd door DaCoTa op 18-12-2019 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
Ik heb het roer omgegooid. Ik heb nagenoeg mijn hele handelspot omgezet naar de DEX asset op de KMD chain voor de lange termijn HODL (niet te verwarren met DEX op Coinmarketcap.com).

Deze asset zal in de nabije toekomst passief inkomen gaan genereren (uitbetaald in BTC of KMD).

Wie interesse heeft:
"DEX
Total Coin Supply: 1,000,000

DEX receives 50% of all dex fees on BarterDEX.The current holdings of all dex fees can be seen by visiting AtomicExplorer.com and searching for this
address: RThtXup6Zo7LZAi8kRWgjAyi1s4u6U9Cpf

This shows all the dex fees collected for every coin. Before payout, these will be traded for KMD and then distributed according to the revenue sharing model. This is the distribution of the dex fees:

50% – DEX
15% – JUMBLR
15% – BOTS
5% – REVS
5% – MGW
10% – Claimed by the GUI developer"

Momenteel is de AtomicDEX als beta beschikbaar via Testflight op iOS en via de playstore op Android (eerste werkende GUI van KMD zelf)

Meerdere third party GUI's zijn in ontwikkeling, een web-based versie van Atomic DEX wordt zeer binnenkort gelanceerd. Dat is naar mijn mening ook het geniale: iedere ontwikkelaar kan met de onderliggende techniek van de DEX zijn tradingsite of tradingapp bouwen.

Belangrijkste USP als gebruiker: je houdt controle over je eigen private keys en de swaps zijn snel.

De DEX asset is momenteel alleen op de AtomicDEX te verkrijgen (BTC en KMD pairs hebben voldoende liquiditeit, soms ook LTC).

[ Voor 4% gewijzigd door BTC100K2021 op 18-12-2019 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Tuurlijk man, 2019 was toch ook gewoon een prima jaar? Dat we nu al een tijdje in een dalende trend zitten is niet gek gezien die bizarre run van $3000 naar $14000.

Op dit soort momenten koop ik weer lekker bij. Het zou mij oprecht verbazen als we volgend jaar geen nieuw ATH halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

TuutjDrie schreef op woensdag 18 december 2019 @ 17:30:
... (niet te verwarren met DEX op Coinmarketcap.com).
En natuurlijk niet te verwarren met Diggy Dex op 3FM....
O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

getverdemme weer in een long nu.. zie de boel liefst in elkaar storten

Acties:
  • +10 Henk 'm!

Verwijderd

A87 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 17:43:
getverdemme weer in een long nu.. zie de boel liefst in elkaar storten
_O- Daytraden heeft jou echt geREKT. Niet financieel, maar mentaal.

Ik weet nog hoe je hier kwam, jeugdig onschuldig, helemaal enthousiast over ARK.

Over het ecosysteem, de toekomst...

Daarna de disbelief toen ook ARK keihard kapot ging in de zee van shitcoins.

Hierna de experimentele fase met hefboom trading waar je al snel overmoedig je centen er doorheen jaagde als een scheut diesel op een open vuur.

En nu... Wat is er nog over? Kiespijn van de stress, 15 mooie grote kiezels in je achtertuin en een testnet verslaving...

Alleen al om jou geestelijk te redden vind ik dat we naar een nieuwe ATH moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Ik kan het niet helpen maar ik heb hier toch weer op de sellknop gedrukt :9

Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/aSw7H38p/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2019 @ 17:52:
[...]

verslaving...

Alleen al om jou geestelijk te redden vind ik dat we naar een nieuwe ATH moeten.
Beter geboren in het jaar 1800 had je al dit gezeik ook niet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
A87 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 18:19:
[...]

Beter geboren in het jaar 1800 had je al dit gezeik ook niet
Nee precies.. dan was ik met deze leeftijd inmiddels al gestorven aan de cholera, veel beter inderdaad.

Zero.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Pelox schreef op woensdag 18 december 2019 @ 18:21:
[...]

Nee precies.. dan was ik met deze leeftijd inmiddels al gestorven aan de cholera, veel beter inderdaad.
Misschien was je wel een koning geweest met 15 vrouwen, die iedere avond een gebraden everzwijn naar binnen kon tikken samen met de beste wijnen.

Na het eten nog wat boeren laten onthoofden, want ja, YouTube had je toen nog niet.

Savonds met een handvol van je vrouwen de liefde bedrijven voor de knetterende open haard, dat klinkt toch niet verkeerd?

Maar wacht, ongeschoren poesjes waarschijnlijk, dat wel helaas...

Nee, dan toch liever REKT in deze kale digitale tijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-09 16:17
Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2019 @ 18:41:
[...]

Misschien was je wel een koning geweest met 15 vrouwen, die iedere avond een gebraden everzwijn naar binnen kon tikken samen met de beste wijnen.

Na het eten nog wat boeren laten onthoofden, want ja, YouTube had je toen nog niet.

Savonds met een handvol van je vrouwen de liefde bedrijven voor de knetterende open haard, dat klinkt toch niet verkeerd?

Wat is er mis met ongeschoren poesjes? Met het geld dat je bespaart aan scheermesjes, kan je immers nog meer shitcoins van kopen, een poesje met oerwoud levert je een extra zee aan sjitcoins op in deze barre tijden :P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Sahara schreef op woensdag 18 december 2019 @ 18:50:
[...]

Wat is er mis met ongeschoren poesjes? Met het geld dat je bespaart aan scheermesjes, kan je immers nog meer shitcoins van kopen, een poesje met oerwoud levert je een extra zee aan sjitcoins op in deze barre tijden :P.
Misschien liggen hier gaten in de markt voor ondernemerschap.

Bijvoorbeeld voor een Brazilian wax coin (BWAX).

'Our mission is to improve the ecosystem and making trimming the bushes much more efficient. Imagine a world free of suicidal razors, only hairless freedom to those who believe in a bald future. Our goals are widespread razorfree freedom, while making blockchain available to those who don't have the biological resources of technology. Growth is inevitable, BWAX is a solution.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amens
pffff.. tijd voor goeie actie. Het daytraden wil me niet lukken tot nu toe. Althans, niet hard genoeg. Dus maar wachten tot de BTC gaat moonen. Duurt me te lang. Heb ook nog een shitload aan XRP waarvan ik niet weet wat ik er mee moet. Dillema's van een beginnende cryptohandelaar..

edit: en ik ben verkouden.

[ Voor 5% gewijzigd door Amens op 18-12-2019 19:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Amens schreef op woensdag 18 december 2019 @ 19:22:
Heb ook nog een shitload aan XRP waarvan ik niet weet wat ik er mee moet. Dillema's van een beginnende cryptohandelaar..
Van te voren bij iedere trade een plan maken. Wat is je doel waar je wil verkopen en waar pak je verlies. Traden zonder eerst een plan te maken is meestal een slecht plan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amens
PilatuS schreef op woensdag 18 december 2019 @ 19:26:
[...]

Van te voren bij iedere trade een plan maken. Wat is je doel waar je wil verkopen en waar pak je verlies. Traden zonder eerst een plan te maken is meestal een slecht plan :)
Inderdaad, dat merk ik :9
Een groot deel van het probleem: Ik gooi mijn fiat direct weer naar BTC wanneer ik wat winst heb. Dan blijft er dus niets meer op de exchange om te traden. Tot ik weer wat inleg, dan heb ik weer wat 'speelgeld'. Wellicht ga ik de komende tijd wat meer fiat vrijhouden op de exchange om wat meer gericht te kunnen traden. Of ik hou het gewoon bij een zakje BTC hodlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Tijd voor actie? Enorme volatiliteit vandaag (al heb ik eigenlijk alle fun gemist, maar misschien is er vanavond nog wat te halen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amens
The_Goat schreef op woensdag 18 december 2019 @ 19:30:
Tijd voor actie? Enorme volatiliteit vandaag (al heb ik eigenlijk alle fun gemist, maar misschien is er vanavond nog wat te halen)
Ja, je hebt gelijk. Ik zit op het verkeerde moment achter m'n scherm.. Helaas overdag geen tijd gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Als je een plan maakt hoef je ook niet achter je scherm te zitten. Ook weer een voordeel daarvan. Je plant wat trades in. Ga je lekker aan het werk of school of sportschool whatever. Je kunt als je een plan hebt alles al van te voren instellen. Waar je je TP's pakt (take profits) en waar je instapt etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Amens schreef op woensdag 18 december 2019 @ 19:30:
[...]

Inderdaad, dat merk ik :9
Een groot deel van het probleem: Ik gooi mijn fiat direct weer naar BTC wanneer ik wat winst heb. Dan blijft er dus niets meer op de exchange om te traden. Tot ik weer wat inleg, dan heb ik weer wat 'speelgeld'. Wellicht ga ik de komende tijd wat meer fiat vrijhouden op de exchange om wat meer gericht te kunnen traden. Of ik hou het gewoon bij een zakje BTC hodlen.
Ik trade alleen btc vs stablecoin of btc-alt pairs om steeds meer btc te bemachtigen. Natuurlijk moet je enigszins op je hoede zijn tijdens deze roerige dagen maar er is zeker wel te traden. Ik trade momenteel alleen op de 3 en 5 minuten chart voor korte snelle trades. Fiat gebruik ik alleen af en toe om nog wat extra btc in de dip te kopen... zoals vanmiddag op 5850 euries...

[ Voor 4% gewijzigd door iVibes op 18-12-2019 19:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2019 @ 18:41:
[...]

haha een dode koning ja.. gestorven aan de cholera een jaar of 10 geleden..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amens
iVibes schreef op woensdag 18 december 2019 @ 19:42:
[...]

Ik trade alleen btc vs stablecoin of btc-alt pairs om steeds meer btc te bemachtigen. Natuurlijk moet je enigszins op je hoede zijn tijdens deze roerige dagen maar er is zeker wel te traden. Ik trade momenteel alleen op de 3 en 5 minuten chart voor korte snelle trades. Fiat gebruik ik alleen af en toe om nog wat extra btc in de dip te kopen... zoals vanmiddag op 5850 euries...
Heb ik ook wel geprobeerd, op Binance. Toch heb ik daar (nog) geen gevoel bij ofzo. Zal te maken hebben met dat ik net ben begonnen. Gelukkig vandaag nog een McDonals hamburger winst behaald met Stratis O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Amens schreef op woensdag 18 december 2019 @ 20:12:
Gelukkig vandaag nog een McDonals hamburger winst behaald met Stratis O+
Je weet dat vandaag de value meals voor €4 gingen? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amens
Crypts schreef op woensdag 18 december 2019 @ 20:14:
[...]

Je weet dat vandaag de value meals voor €4 gingen? :9
Dan moet ik nog even door, helaas. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Dr ligt nog een CME Futures gap bois. Gaan we die ff fillen? De opwaardse druk van de fomo bois lijkt weer lichtelijk aanwezig te zijn op BTC op het moment :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Amens schreef op woensdag 18 december 2019 @ 20:15:
[...]

Dan moet ik nog even door, helaas. ;w
Als je een beetje je best doet morgen een burger naar keuze voor €2 maar mocht dat niet lukken dan overmorgen een big tasty voor €3. :9
Kom op! Je kan het! Ik geloof in je! 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amens
Crypts schreef op woensdag 18 december 2019 @ 20:28:
[...]

Als je een beetje je best doet morgen een burger naar keuze voor €2 maar mocht dat niet lukken dan overmorgen een big tasty voor €3. :9
Kom op! Je kan het! Ik geloof in je! 8)
Je vertrouwen in mij doet me goed! Ik voel me een master trader nu, want de value meal heb ik zojuist binnen geharkt. Zo, nu eerst een.... Grolsch.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Amens schreef op woensdag 18 december 2019 @ 20:39:
[...]

Je vertrouwen in mij doet me goed! Ik voel me een master trader nu, want de value meal heb ik zojuist binnen geharkt. Zo, nu eerst een.... Grolsch.
oh god hoor, patser... daar heb je 3 Schultenbrau voor!

edit: op naar de 7.2k dan maar en dan morgen m'n raketten aanslingeren om te moonen...

[ Voor 12% gewijzigd door iVibes op 18-12-2019 20:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amens
iVibes schreef op woensdag 18 december 2019 @ 20:41:
[...]

oh god hoor, patser... daar heb je 3 Schultenbrau voor!
Was een goede aanbieding via BierNet, anders had ik het ook echt niet kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Veel wicks omhoog... alt trades maar even afgesloten... riemen vast, pompen maar!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
De MA7 is doorbroken op 7021 USDT @ Binance, benieuwd of alleen de wick erboven komt op de 1D chart en Bitcoin nu weer gaat dalen, of dat de volgende stop 7250 is (MA25).

Ik durf het niet aan om nu te shorten, maar als ik er meer vertrouwen in had zou ik er in de range tussen 7225-7250 zeker één openen.

[ Voor 29% gewijzigd door Taro op 18-12-2019 21:31 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
Taro schreef op woensdag 18 december 2019 @ 21:19:
De MA7 is doorbroken op 7021 USDT @ Binance, benieuwd of alleen de wick erboven komt op de 1D chart en Bitcoin nu weer gaat dalen, of dat de volgende stop 7250 is (MA25).
Kunnen we hier misschien voor ons simpele zielen de 'bier index' hanteren? Kunnen we nu wel of niet een volgende Schultenbrau opentrekken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crypts schreef op woensdag 18 december 2019 @ 21:29:
[...]

Kunnen we hier misschien voor ons simpele zielen de 'bier index' hanteren? Kunnen we nu wel of niet een volgende Schultenbrau opentrekken? :P
Schultenbrau klaarzetten, nog niet opentrekken.

Pas het blik tikken als je iets met 25 ziet ergens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaspervdbroeke
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 22-02-2021
heineken ook klaar zetten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon doorzuipen dus eigenlijk ongeacht de koers.

Mooi plan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Taro schreef op woensdag 18 december 2019 @ 21:19:

Ik durf het niet aan om nu te shorten, maar als ik er meer vertrouwen in had zou ik er in de range tussen 7225-7250 zeker één openen.
Ik heb geshort met een gemiddeld prijs van 7192 nu, SL net boven de high (en atom marketshort gelijktijdig op 4.45 maar dat is maar een kleine trade
Pagina: 1 ... 11 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!