[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 74 ... 107 Laatste
Acties:
  • 401.379 views

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
toilet_paper schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 00:09:
[...]

Verhip, geen tijd genomen om terug te lezen, excuses :X :)
Maakt niet uit :)

Bij die van Taro zijn we er doorheen gebroken. Bij die van mij zijn we er nog niet.

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08:23
PilatuS schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 00:10:
[...]

Maakt niet uit :)

Bij die van Taro zijn we er doorheen gebroken. Bij die van mij zijn we er nog niet.
'T is wel verleidelijk om nu een aanzienlijk deel BTC van de hodl stack van de hand te doen en rond 6 a 5,5k weer kooporders in te ladderen. Maar ik mis op het moment de balls daarvoor. Ben weer eens geneigd de hele nacht te blijven zitten :-)

Heb i.i.g. wel ff een paar dieptebommetjes geplaatst om evt. laag bij te kopen.

• toilet_paper

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-11 22:08

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@toilet_paper na zo'n grote daling zou ik dat persoonlijk niet meer doen. MAAAAAR ik denk wel dat het nog wat verder kan dalen. Dus tsja. Wat is verstandig. Het blijft lastig. Ik blijf mijn BTC houden en zoek gewoon naar long entries op Bitmex en probeer op die manier weer wat extra BTC te vergaren mocht de markt weer opveren. Ik verwacht echter niet dat dit anytime soon gaat zijn. Denk dat we nog wel wat verder naar beneden kunnen dumpen. 7.1k 7.0k en zelfs de hogere 6k lijkt mij niet onwaarschijnlijk op dit punt in tijd. Het is nu ook heel makkelijk om in kleine oplevingen te trappen en posities er op te openen en rekt te gaan. Ik zet wat lager wat orders na analyse en zie dan wel of ik het bij het juiste eind had of niet. Een ding is zeker; elke dag zijn er weer genoeg trades te maken dus ik schiet niet in de paniek modus.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• PilatuS
  • Niet online
toilet_paper schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 00:40:
[...]

'T is wel verleidelijk om nu een aanzienlijk deel BTC van de hodl stack van de hand te doen en rond 6 a 5,5k weer kooporders in te ladderen. Maar ik mis op het moment de balls daarvoor. Ben weer eens geneigd de hele nacht te blijven zitten :-)

Heb i.i.g. wel ff een paar dieptebommetjes geplaatst om evt. laag bij te kopen.
Aan de andere kant zou je zeggen dat we ergens iets van een bounce krijgen en even 8.2k tot 8.5k gaan doen als we verder zouden zakken.

• toilet_paper
PilatuS schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 00:47:
[...]

Aan de andere kant zou je zeggen dat we ergens iets van een bounce krijgen en even 8.2k tot 8.5k gaan doen als we verder zouden zakken.
Short term ging ik daar wel stiekem vanuit, zit vanaf 7721 long:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A7Zol5GOa22ieyUdYcbWLcOxyWs=/800x/filters:strip_icc()/f/image/uzrKgpLciGepJoCgKRQ4Pk27.jpg?f=fotoalbum_large

Edit: Bybit , leveraged longpositie

[ Voor 3% gewijzigd door toilet_paper op 10-03-2020 00:57 ]

• PilatuS
  • Niet online
Ik ben vooral benieuwd wat crypto gaat doen als de beurs weer flink gaat zakken. Tot nu toe gaan die 2 toch samen op en neer. Aan de andere kant zit ik nu in een XTZ long, maar wel met de vinger op de knop om winst te pakken als BTC het moeilijk krijgt.

• toilet_paper
PilatuS schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 01:02:
Ik ben vooral benieuwd wat crypto gaat doen als de beurs weer flink gaat zakken. Tot nu toe gaan die 2 toch samen op en neer. Aan de andere kant zit ik nu in een XTZ long, maar wel met de vinger op de knop om winst te pakken als BTC het moeilijk krijgt.
Ben ik ook erg benieuwd naar.
Jij blijft dus ook zitten met je vinger boven de knop? :) Of heb je een SL staan?
BTC moet wat mij betreft binnen het uur een higher high zetten:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TQzeF_3gCBPkYkpxWkBrkf-I9TI=/f/image/AXANLpVeTHyV4Dk00aqKPEnu.jpg
anders sluit ik 'm handmatig en ga ik pitten.
Dus ik neem er nog eentje :9B

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Letterlijk vinger boven de knop is vragen om problemen. Maar ik ken die @PilatuS volgens mij goed genoeg dat ie dat niet letterlijk zo bedoelt :P

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• PilatuS
  • Niet online
toilet_paper schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 01:34:
[...]
Ben ik ook erg benieuwd naar.
Jij blijft dus ook zitten met je vinger boven de knop? :) Of heb je een SL staan?
BTC moet wat mij betreft binnen het uur een higher high zetten:
[Afbeelding]
anders sluit ik 'm handmatig en ga ik pitten.
Dus ik neem er nog eentje :9B
Ik scalp de 1, 3 en 5 minuut. Met XTZ is het doel iedere keer 5 cent te pakken per stuk. Die munt doet de hele dag niets anders dan constant die beweging maken van 5 cent tussen de verschillende levels. Maar weinig traders die zo enorm macro bezig zijn op de 1 minuut, maar voor mij werkt het :) Dus ja, ik zit echt met de vinger op de knop. Ik koop en F5 direct om een marketsell klaar te zetten voor als het nodig is. Dan direct een plek zoeken voor een limit sell om iedere keer die 5-ish cent te pakken. Ik kan dan long gaan op 2.5, verkopen op 2.55 en weer terug kopen op 2.5. Nu is de trend weer even omhoog, maar anders hetzelfde met shorts. Als je snel genoeg bent kan je nog short gaan tussen 2.55 en 2.5.
DAMAGE schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 01:37:
Letterlijk vinger boven de knop is vragen om problemen. Maar ik ken die @PilatuS volgens mij goed genoeg dat ie dat niet letterlijk zo bedoelt :P
Da's toch eigenlijk wel wat ik doe. Constant kleine scalps maken op 1 tot de 5 minuut. Zie het verhaal hier boven. Dus toch best wel de vinger op de knop. Hangt ook wel van de dag af, maar vandaag is echt feest op de lagere timeframes.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@PilatuS jaaa ok met scalps snap ik het nog wel. Maar bijv grote drops in prijs kun je niks meer tegen doen. Als je in eens zo'n 'scamwick' krijgt zoals mensen dat zo graag willen noemen dan ben je gewoon fucked als je daar geen goeie SL op hebt gezet. Dat is meer wat ik bedoel.

• PilatuS
  • Niet online
DAMAGE schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 01:51:
@PilatuS jaaa ok met scalps snap ik het nog wel. Maar bijv grote drops in prijs kun je niks meer tegen doen. Als je in eens zo'n 'scamwick' krijgt zoals mensen dat zo graag willen noemen dan ben je gewoon fucked als je daar geen goeie SL op hebt gezet. Dat is meer wat ik bedoel.
Met zo'n scamwick ben je ook wel de lul, maar de chart laat dat wel van te voren zien. Dat wil zeggen op de 1 minuut waar je normaal een kleine daling verwacht word het een grote. Met constant met de vinger aan de knoppen heb ik nog nooit zo'n scamwick de verkeerde kant op gepakt. Ik moet wel toegeven dat als ik even moet pissen ik wel een stop loss zet. Dit is gewoon nodig als je op zulke lage timeframes bezig bent. Verder hangt het van de dag af en waar ik zin in heb. Op andere dagen pak ik eerder een scalp van een half uur tot uren, maar vandaag ben ik lekker bezig op de 1 minuut. Meer dan genoeg 2% swings die zich in minuten afspelen.

• toilet_paper
PilatuS schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 01:56:
[...]
... vandaag ben ik lekker bezig op de 1 minuut. Meer dan genoeg 2% swings die zich in minuten afspelen.
Soms kun je in een heerlijke flow zitten :)
Soms kom je daar vreemd genoeg ook totaal niet in (is mijn ervaring).

SL eindje onder 7900 gezet hiero, ik laat 'm lekker gaan.
Duty calls, er zitten in dromenland een aantal schaarsgeklede schone jonckvrouwen te wachten op the mighty TP en zijn coole lambo.

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Maar.. volgens de geleerde is Bitcoin "klaar" :(

https://u.today/peter-sch...r-failing-as-digital-gold

#sarcasme #sommigemensensnappenhetniet #mensendiealleenmaarpratenomtepraten

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Oh en goeiemorgen trouwens mede MILH HODLers

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-12 09:42
Correct me if i'm wrong maar was crypto en vooral BTC niet ontworpen om net in tijden zoals deze te dienen als een veilige haven ? Geeft me toch geen goed gevoel dat crypto zelf nog harder omlaag gaat. En waar ik al helemaal niet aan uitkan is, waarom het omlaag gaat. Aandelen akkoord, binnenkort moeten al die bedrijven hun kwartaalcijfers voorleggen...Uiteraard gaan die slecht zijn! Maar crypto ?! Of zit heel die markt tegenwoordig vol idioten die denken dan er achter BTC effectief een bedrijf zit ??

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Rebbelx schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 08:50:
Correct me if i'm wrong maar was crypto en vooral BTC niet ontworpen om net in tijden zoals deze te dienen als een veilige haven ? Geeft me toch geen goed gevoel dat crypto zelf nog harder omlaag gaat. En waar ik al helemaal niet aan uitkan is, waarom het omlaag gaat. Aandelen akkoord, binnenkort moeten al die bedrijven hun kwartaalcijfers voorleggen...Uiteraard gaan die slecht zijn! Maar crypto ?! Of zit heel die markt tegenwoordig vol idioten die denken dan er achter BTC effectief een bedrijf zit ??
Genoeg idioten .. dat zeker.

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Bitcoin zit nog in de beginfase, dus waarvoor die ontworpen is moet zich nog ontwikkelen.
Verder komt er een halving aan en die brengt veel onzekerheid, totdat ie er is.
En de gehele onzekerheid met corona en de Rusland/Saudie Arabië issue, geeft niemand vertrouwen, vandaar 'cash is king'.

Over 2 maanden is de halving een feit, en dan zullen we langzaamaan ervaren dat bitcoin nog steeds gewoon doet wat ie moet doen. ;)

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Correct me if i'm wrong maar was crypto en vooral BTC niet ontworpen om net in tijden zoals deze te dienen als een veilige haven ?
Nope, dat is wat 'men' er van gemaakt heeft. Het idee is en was niet anders dan decentrale uitwisseling van waarde zonder de noodzaak van een derde partij voor verificatie. :)
Wil niet zeggen dat het geen veilige haven in de toekomst kan worden maar op dit moment is de angst voor corona blijkbaar nog een beetje te groot en slaat men liever mondkapjes in dan BTC. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Crypts schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 09:19:
[...]

Nope, dat is wat 'men' er van gemaakt heeft. Het idee is en was niet anders dan decentrale uitwisseling van waarde zonder de noodzaak van een derde partij voor verificatie. :)
Wil niet zeggen dat het geen veilige haven in de toekomst kan worden maar op dit moment is de angst voor corona blijkbaar nog een beetje te groot en slaat men liever mondkapjes in dan BTC. :P
Mondkapjes zijn dan nu ook vet goed om in te investeren.
Die krengen gaan voor tientallen euri's de toonbank over op dit moment

• Vanoverdegrens
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 24-12 21:34
Crypts schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 09:19:
[...]

En nu is het een peperduur speculatief speeltje geworden van mensen met dollartekens in de ogen.
En alles steunt op het vertrouwen tussen deze mensen onderling, dit digitale stukje "niks" te accepteren. Geen onderliggende waarde zoals goud (grondstof) of fiat (staatsgarantie). Als de bitcoindeelnemers er ineens geen zin meer in hebben, is de waarde exact 0!

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
Mooi toch? En ondertussen maken we ons druk over massa adoptie, 100k btc, golden crosses, hash rates en halving. Allemaal uit hebzucht en met dollartekens in de ogen 😎

• Crypts
Vanoverdegrens schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 09:26:
[...]

En nu is het een peperduur speculatief speeltje geworden van mensen met dollartekens in de ogen.
En alles steunt op het vertrouwen tussen deze mensen onderling, dit digitale stukje "niks" te accepteren. Geen onderliggende waarde zoals goud (grondstof) of fiat (staatsgarantie). Als de bitcoindeelnemers er ineens geen zin meer in hebben, is de waarde exact 0!
Daar denk ik toch anders over, waarde wordt bepaald door mensen en wat men voor iets over heeft. Goud en fiat is net zo goed 'niks' als dat crypto dat is. Het is een middel voor waarde overdracht, niet meer en niet minder. Dat men minder vertrouwen heeft in crypto dan in goud en fiat betwist ik niet maar het onderliggende concept is exact hetzelfde. :)

Crypto is imho bedoelt als volgende evolutionaire stap in het betalingsverkeer waarbij we het achterhaalde concept van tastbare grondstoffen en monopoly papier achter ons laten en een nieuwe zekerheid ervoor terugkrijgen middels een 'openbaar' decentraal register van transacties waarbij 1 BTC 1 BTC is en niet een of andere vage fiat constructie met uitstaande leningen/financieringen/verzekeringen e.d. Hoe dat vorm gegeven gaat worden is koffiedik kijken maar het concept is er. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Stel nou he.... dat BTC minen straks te boring wordt en niet lucratief meer gevonden wordt door de zoveelste halving e.d.... en dat miners er mee kappen en we dus niet aan de max komen....

Wat doet dat dan met de BTC prijs/populariteit/inburgering ??

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

BTC is ontworpen om geld naar iemand te sturen zonder tussenkomst van derden. ( Bank )
Daarnaast is er nu een dump aan de gang van smerige oplichters, die ik het liefst morgenochtend vroeg aan de hoogste boom zie hangen na te zijn gevierendeeld.
Lees de whitepaper van btc maar, staat niks over veilige haven, goud of wat dan ook.

XRP = trash

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12:49
Riesj74 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 09:51:
Stel nou he.... dat BTC minen straks te boring wordt en niet lucratief meer gevonden wordt door de zoveelste halving e.d.... en dat miners er mee kappen en we dus niet aan de max komen....

hoe minder btc op de markt, hoe hoger de waarde, hoe meer interessant het word om ze te minen..

• Vanoverdegrens
Crypts schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 09:43:
[...]

Daar denk ik toch anders over, waarde wordt bepaald door mensen en wat men voor iets over heeft.
"alles steunt op het vertrouwen tussen deze mensen onderling, dit digitale stukje "niks" te accepteren"

Ehh, ik schrijf in andere woorden hetzelfde als jij. :+

Als "mensen" er ineens niets meer voor over hebben, bijv. omdat er een handiger alternatief bedacht wordt, dan gaat een bitcoin toch echt de waarde 0 krijgen. Het "ding" is pas zo'n 10 jaar oud, en de kans dat er nieuwe technologie op komst is, die het decentraal waarde uitwisselen "beter" voor elkaar krijgt, lijkt me te groot om nu al veel vertrouwen in de bestaande crypto te hebben.

(en iets dat bij stroomuitval niet meer bruikbaar is, lijkt me als save haven sowieso niet echt geschikt)

[ Voor 6% gewijzigd door Vanoverdegrens op 10-03-2020 10:01 ]

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

HaruHaru schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 09:55:
[...]

hoe minder btc op de markt, hoe hoger de waarde, hoe meer interessant het word om ze te minen..
De waarde om ze te minen wordt juist minder na elke halving.
En als BTC zelf niet interessanter wordt, waardoor de prijs dus daalt (zoals nu), dan wordt het helemaal niet interessant om ze te minen...

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:09

De 'moeilijkheid' van minen is variabel. Hierdoor zijn ook de stroomkosten variabel. Als er na de halving een gedeelte stopt, maakt dat niks uit.

Het enige nadeel bij het stoppen van miners, is dat de blockchain 'veiliger' is bij veel miners; minder vatbaar voor een 50% attack. Maar die kans is, zeker op BTC, sowieso nihil.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Vanoverdegrens
[...]

hoe minder btc op de markt, hoe hoger de waarde, ...
Schaarste hoeft niet waardeverhogend te werken.
Kernafval is bijv. behoorlijk schaars, maar heeft zelfs een negatieve waarde. (moet geld meegeven om er vanaf te komen)
Schaarste en waarde staan op zich volledig los van elkaar.
Het is de begeerte die ze koppelt.
Zonder begeerte is alles waardeloos.

• Crypts
Vanoverdegrens schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 09:55:
[...]

"alles steunt op het vertrouwen tussen deze mensen onderling, dit digitale stukje "niks" te accepteren"

Ehh, ik schrijf in andere woorden hetzelfde als jij. :+

Als "mensen" er ineens niets meer voor over hebben, bijv. omdat er een handiger alternatief bedacht wordt, dan gaat een bitcoin toch echt de waarde 0 krijgen. Het "ding" is pas zo'n 10 jaar oud, en de kans dat er nieuwe technologie op komst is, die het decentraal waarde uitwisselen "beter" voor elkaar krijgt, lijkt me te groot om nu al veel vertrouwen in de bestaande crypto te hebben.

(en iets dat bij stroomuitval niet meer bruikbaar is, lijkt me als save haven sowieso niet echt geschikt)
Ja en nee, ik trek het ietsjes breder omdat ik er denk ik meer vertrouwen in heb dat het tzt tot adoptie komt in een of andere vorm. Mbt tot je edit en laatste zin is het maar net hoe je het bekijkt, goud moet je achter gesloten (kluis)deuren bewaren en weg is weg, bij crypto bewaar je je wallet/ledger met encryptie op een plek waar niet voldaan wordt aan (alle) minimale vereisten voor overdracht (stroom, toegang tot internet en een interface om deze uit te lezen). Daarnaast is een wallet/ledger veel makkelijker mee te nemen, verbergen, versturen, over te dragen etc. etc. Lijken mij juist eigenschappen die je in een safe haven wil zien? ;)

• Vanoverdegrens
@Crypts Agree to disagree.
Je hebt er itt veel anderen wel meer over nagedacht. We zullen zien welke kant het opgaat. Vooral het volledig nieuwe en de eenvoudige repodructie (hoeveel cryptomunten hebben we inmiddels in die 10 jaar?!!) manen mij tot voorzichtigheid.

[ Voor 93% gewijzigd door Vanoverdegrens op 10-03-2020 10:15 ]

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Gewoon puur om de moed er weer in te houden.... speculatie!!

Welke van de Altcoins (ook al zijn er veel mensen geen fan van) denken jullie dat er echte toekomst heeft op het gebied van particulier en zakelijk gebruik?
En welke gaan dus de komende 10 jaar goed stijgen in waarde (prijstechnisch en gebruik technisch)?

Ik heb al wel mijn voorkeuren, maar die hou ik dan nog even voor me ;)

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-12 23:16
Bitcoin reageerde helemaal niet zo op de beurs daling, bitcoin was al omlaag. En wat me ook opviel, de mempool bleef vrijwel leeg. Oftewel: mensen hebben geen cold storage geplunderd, maar alleen wat op beurzen stond hebben ze verkocht. Meest voor de hand liggende oorzaak lijkt me om fiat te hebben om TP te kopen.
Vanoverdegrens schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 10:06:
[...]
Schaarste hoeft niet waardeverhogend te werken.
Kernafval is bijv. behoorlijk schaars, maar heeft zelfs een negatieve waarde. (moet geld meegeven om er vanaf te komen)
Schaarste en waarde staan op zich volledig los van elkaar.
Het is de begeerte die ze koppelt.
Zonder begeerte is alles waardeloos.
Begeerte is een ander woord voor zekerheid dat iets nog steeds waarde heeft in de toekomst. Goud doet dat vrij goed, dollars ietsje minder want die worden minder waard. Vandaar dat de fiat economie gebrand is op uitgeven en consumeren, want je hebt meer aan dollars die je nu uitgeeft dan in de toekomst. Bitcoin - vanwege het ontberen van inflatie - zou een betere garantie moeten geven op de langere termijn om waardevast te zijn.

Het is ook volatiel omdat er geen enkele aanbod flexibiliteit in zit. Dus de prijs is 100% gedreven door de marktwerking. Je kan niks doen, geen investering om sneller bitcoins erbij te krijgen, of de productie af te remmen.

[ Voor 37% gewijzigd door DaCoTa op 10-03-2020 10:26 ]

• Vanoverdegrens
DaCoTa schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 10:20:
[...]

Bitcoin reageerde helemaal niet zo op de beurs daling, bitcoin was al omlaag.
Dat klopt helemaal. De bitcoin zit al maanden in moeilijk vaarwater.

• DaCoTa
Vanoverdegrens schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 10:26:
[...]
Dat is perceptie. Ik vind dat hij precies op de goede plek zit.

• Crypts
Vanoverdegrens schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 10:11:
@Crypts Agree to disagree.
Je hebt er itt veel anderen wel meer over nagedacht. We zullen zien welke kant het opgaat. Vooral het volledig nieuwe en de eenvoudige repodructie (hoeveel cryptomunten hebben we inmiddels in die 10 jaar?!!) manen mij tot voorzichtigheid.
Ik blijf lekker eigenwijs maar de kleur van goud is ook op tientallen zo niet honderden manieren te reproduceren, maakt niet dat het dan ook enige waarde heeft en dat is met alts niet anders. Velen hebben anders dan de codebase weinig meer gemeen met BTC, denk aan alle Dash/PIVX klonen. Het valt allemaal onder de noemer crypto maar dat is maar een verzamelnaam. Het nieuwe aspect is wel een onzekere factor maar als je de whitepaper van BTC leest zie ik er echt een geniaal en vreselijk eenvoudig concept in. We zijn er nog (lang) niet maar ik geloof wel in de weg die ingeslagen is en dat fiat tegen zijn uiterste houdbaarheidsdatum aanloopt. :)

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

[...]

1 maandje een daling is niet problemen....
Vergeten we even de perfecte januari die we hebben gehad?.
Dan was een correctie onvermijdelijk.

Het gaat gewoon zijn gangetje imho.
Iedereen wacht eigenlijk de halving af ... daarna zullen we een explosie zijn naar boven denk ik....

• Vanoverdegrens
DaCoTa schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 10:20:

Begeerte is een ander woord voor zekerheid dat iets nog steeds waarde heeft in de toekomst.
Dat is complete onzin.
Begeerte is aan hevige schommelingen onderhevig.
Het woord daarvoor is "mode".
De schommelingen heten "trends".

En de zekerheid vwb goud is historisch langer bewezen dan die van newbie bitcoin.

Maar goed, genoeg voor vandaag, want deze discussie is toch eindeloos.
Bitcoin/crypto heeft teveel religieuze aspecten om tot een consensus te komen. Ik blijf het echter in de gaten houden.

[ Voor 18% gewijzigd door Vanoverdegrens op 10-03-2020 10:39 ]

• DaCoTa
Vanoverdegrens schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 10:33:
[...]

Dat is complete onzin.
Begeerte is aan hevige schommelingen onderhevig.
Het woord daarvoor is "mode".
De schommelingen heten "trends".

En de zekerheid vwb goud is historisch langer bewezen dan die van newbie bitcoin.
Maar waarom zou je begeerte voor Bitcoin hebben? Of goud (in ruwe vorm, geen juwelen)? Je kunt er verder niks mee, je kan er niet meer pronken, alleen in de kast, kluis of wallet leggen en laten staan voor de toekomst.

Dus dan is de begeerte dus dat het in ieder geval gelijk of meer waard is dan alle andere dingen die je met je andere valutas kunt kopen.

Of zijn er nog andere aspecten van begeerte? Goud en bitcoin zijn geen mode artikel.

Verwijderd

[...]

Sinds januari en februari juist beter vaarwater.

Verwijderd

Even de 7700 gap vullen en terug naar de 10k.

• Vanoverdegrens
DaCoTa schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 10:41:
[...]

Maar waarom zou je begeerte voor Bitcoin hebben?
De hoop er rijk van/door te worden. Iig er een hogere toekomstige waarde in te vinden, om er meer andere waardevolle zaken voor te kunnen inruilen. (LAMMMMBBBBOOOOO!!!! bijv)

• DaCoTa
Vanoverdegrens schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 10:46:
[...]

De hoop er rijk van/door te worden. Iig er een hogere toekomstige waarde in te vinden, om er meer andere waardevolle zaken voor te kunnen inruilen. (LAMMMMBBBBOOOOO!!!! bijv)
Ja, dat zeg ik. Of ben ik nu gek? :+

• Vanoverdegrens
DaCoTa schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 10:48:
[...]

Ja, dat zeg ik. Of ben ik nu gek? :+
Maar die hoop kan vervliegen, en dan is de begeerte weg...
Kop of munt, we zullen zien!

• wouterwouter2
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09-2021
[...]

Wat je zegt klopt, maar niet vanwege het minen van nieuwe bitcoins, maar omdat de transactie fee (percentage) meer oplevert voor de miners.

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

ENNNNNNN we stijgen weer als een gek opeens! :D

GOOO BULLS

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

En de koers is nog steeds 100k ergens in 2026 ofzo..
Whoohooo

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/TrFD0wr/ESn-I-h3-XQAMR4t5.png

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Bitcoin past weer mooi binnen de lijntjes O-)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I15QXc219kxYUAl29cvZ920uBf8=/800x/f/image/oOSBQ2amz4cJMEUSw5ixi7sf.png?f=fotoalbum_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• The_Goat
Stap voor stap he, eerst weer boven 8500 komen

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

The_Goat schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 12:02:
Stap voor stap he, eerst weer boven 8500 komen
Geef het een uurtje ;)

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:52
Stijgen als een gek? Laten we het even in perspectief plaatsen :P

Na een maandje aan de zijlijn ben ik met 50% van m'n geld ingestapt, hopelijk ff 10% winst eruit halen voordat we richting de 3k gaan :+

• DaCoTa
PlanB bij Pomp's Off The Chain podcast: https://podcasts.apple.co...434060078?i=1000467978686
Why Bitcoin’s Stock-To-Flow Model Is Becoming More Accurate Over Time
PlanB is one of the most notorious Bitcoin investors in the world. He has amassed a loyal and engaged following on Twitter and has popularized the stock-to-flow model that is widely cited throughout the Bitcoin community. In this conversation, Anthony and PlanB discuss his discovery of Bitcoin, what it took to feel comfortable enough to invest, how he came across the s2f model, why his team hasn't bought Bitcoin in their institutional funds, and why PlanB believes the s2f model is actually getting more accurate over time.

• Dark Matter
  • Niet online
Vanoverdegrens schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 09:26:
[...]

150 Miljard USD voor de backbone van de wereldwijde financiële industrie van de toekomst, lijkt mij vrij goedkoop.

Alleen Tesla is al vijf keer meer waard.

• Dark Matter
  • Niet online

Als het niet meer lucratief is om te minen gaan er miners weg, dus gaat de difficulty omlaag en wordt het vanzelf weer lucratief voor de miners die overblijven.

• Dark Matter
  • Niet online
Riesj74 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 11:50:
En de koers is nog steeds 100k ergens in 2026 ofzo..
Whoohooo

[Afbeelding]
2021
En minimaal 100000 USD, waarschijnlijk richting 300000 USD.
Bitcoin overschiet altijd het model, vanwege de massa die bang is de boot te missen, zodra bitcoin aan een bubble fase begint.
;)

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:09
Voor wie de podcast niet kan luisteren, maar wil lezen: https://digitalik.net/btc/sf_model/EUR

Bovendien met een zeeeer interessant grafiekje als je het mij vraagt.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Mooie bounce man. Behalve Nano ofcourse

Ben wel blij dat ik weer wat Waves had gehaald gisteren, die beweegt tenminste wel behoorlijk.

Verwijderd

Nopheros schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 12:49:
Stijgen als een gek? Laten we het even in perspectief plaatsen :P

Na een maandje aan de zijlijn ben ik met 50% van m'n geld ingestapt, hopelijk ff 10% winst eruit halen voordat we richting de 3k gaan :+
Dat hoopt iedereen. :)

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 05-11 12:43
Voor m'n gevoel waren er in het voorjaar van 2019 erg veel artikelen/redditposts/tweets in de trant van "OMG OVER EEN JAAR HEBBEN WE HALVING, HOLY SHIIIT". Maar nu we er bijna zijn, blijft iedereen heerlijk kalm. Of ligt dat aan mij?

[ Voor 11% gewijzigd door DW23 op 10-03-2020 16:07 ]

• DaCoTa
DW23 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 16:05:
Voor m'n gevoel waren er in het voorjaar van 2019 erg veel artikelen/redditposts/tweets in de trant van "OMG OVER EEN JAAR DE HALVING ER, HOLY SHIIIT", en nu zijn we er bijna, en blijft iedereen heerlijk kalm. Of ligt dat aan mij?
Denk dat een boel mensen druk met andere *kuch* zaken zijn.

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 05-11 12:43
DaCoTa schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 16:06:
[...]

Denk dat een boel mensen druk met andere *kuch* zaken zijn.
Ah ja, de Coronakalmte™

[ Voor 20% gewijzigd door DW23 op 11-03-2020 14:13 ]

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

ennnnn toen crashte we weer ....
nouja, toch mooi een uur of 3 een boost gehad.. nu weer een week crashen! :D

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Riesj74 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 16:35:
ennnnn toen crashte we weer ....
nouja, toch mooi een uur of 3 een boost gehad.. nu weer een week crashen! :D
Just an ordinary day in crypto.... get used to it...
-
Ik ga de keet maar eens schoonmaken...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Yk2jZ1b.gif

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Wat een treurnis weer opeens en vrijdag de 13e moet nog komen :O

• The_Goat
Niet helemaal de moonparty waar ik opgetekend had, wel 30% meer btc dan gisteren, dus kan wel een daling hebben 😎

Edit: wel erg bearish dat Eerste weerstand niet eens gebroken kan worden zonder volledig terug te vallen. Vanavond even kritisch kijken

[ Voor 37% gewijzigd door The_Goat op 10-03-2020 17:28 ]

• Imgnrydrmr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Bah, deze BTC. Ik heb verkocht toen ik merkte dat BTC moeite had met de 8150 en dat bleek een goede keuze. Heb zo m'n verlies kunnen beperken.

Mijn buikgevoel zegt nu afblijven, we gaan verder zakken...

Vraag me ook af wat de beurzen morgen gaan doen. Ik wilde vorig jaar graag wat IWDA of VWCE kopen maar vond ze toen te hoog staan. Nu blijven die vrolijk wegzakken dus misschien moet ik daar toch eens aan gaan denken.

• Nopheros
Imgnrydrmr schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 19:44:
Bah, deze BTC. Ik heb verkocht toen ik merkte dat BTC moeite had met de 8150 en dat bleek een goede keuze. Heb zo m'n verlies kunnen beperken.

Mijn buikgevoel zegt nu afblijven, we gaan verder zakken...

Vraag me ook af wat de beurzen morgen gaan doen. Ik wilde vorig jaar graag wat IWDA of VWCE kopen maar vond ze toen te hoog staan. Nu blijven die vrolijk wegzakken dus misschien moet ik daar toch eens aan gaan denken.
Shell is mooi geprijst op dit moment, zo'n 12% dividend per jaar rond de huidige koers en +/- 40% lager dan een maand geleden. Als de olie prijs weer stijgt gaat shell mooi mee. Kan wel even duren uiteraard, maar vast niet zo lang als we moeten wachten totdat BTC op 100k staat.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ik zie het niet zitten om na zo'n dump als rond 16:30 weer in te stappen met het risico dat het opnieuw gebeurt in dezelfde regionen, maar blijkbaar denken veel traders daar anders over. En op dit moment vindt ook weer een relatief grote move in korte tijd plaats. Ik blijf nog maar even aan de zijkant staan.

Aan de andere kant is dit de onderkant van de driehoek, nu instappen en rond 9500 weer uitstappen lijkt een prima optie. Eigenlijk zou ik gewoon in moeten stappen, ik hover wel met de vinger boven de buy knop...

BAND +75%, lekker hoor, wachten op de dump: https://www.binance.com/en/trade/BAND_BTC.

[ Voor 37% gewijzigd door Taro op 10-03-2020 21:31 ]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• The_Goat
Ik raak echt hard op tilt als dit een soort double bottom is, net ongeveer het enige scenario wat ik niet had bedacht. Voor nu maar even verplicht in btc zitten (omdat bitmex maar 1x per dag transacties toe staat, heel irritant), en morgen verder kijken. Misschien blijft het wel een beetje rangen tussen de 7700-8100 (dat is bearish imo).

Bullcase blijft hetzelfde, daily close boven de 8500

Edit: ik snap niet dat niemand het over OGN heeft momenteel

[ Voor 7% gewijzigd door The_Goat op 10-03-2020 21:37 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@The_Goat Je kunt toch ook een 1x short openen wat gelijk staat aan in fiat zitten?

• The_Goat
Zou eventueel kunnen, nu niet echt reden toe, maar denk dat je dat wel moet doen zodra Btc weer niet door 8122 komt

• Tominatie
  • Niet online
waves gaat lekker mann woehoehoe
Mooonnn

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Grote buy walls @ Binance rond 7990, leuk dat er weer eens wat volatiliteit is :)

@Tominatie Ga je er iets van verzilveren of holden?

Edit: Inmiddels 50% in, ik wacht nog even met de resterende 50%, maar ik gok op het behouden van de onderste lijn van de driehoek.

Nice, nu ook 470 stuks Bitcoin buy orders @ Binance *O*

[ Voor 67% gewijzigd door Taro op 10-03-2020 22:15 ]

• Tominatie
  • Niet online
Taro schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 22:01:
Grote buy walls @ Binance rond 7990, leuk dat er weer eens wat volatiliteit is :)

@Tominatie Ga je er iets van verzilveren of holden?

Edit: Inmiddels 50% in, ik wacht nog even met de resterende 50%, maar ik gok op het behouden van de onderste lijn van de driehoek.
Ik hodl gwn het ritje naar de maan, tis niet zoveel namelijk. Zit nu wel op weerstand maar als ie 17K sat breekt zie ik m wel naar 20K gaan.

• The_Goat
Als je de driehoek of support lijn als referentie gebruikt, dan is dat toch juist een koop sign?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
The_Goat schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 22:17:
Als je de driehoek of support lijn als referentie gebruikt, dan is dat toch juist een koop sign?
Klopt, dat is het voor mij ook, maar er is natuurlijk geen garantie dat die het houdt :) Ben op 7972 50% ingestapt. Met de rest stap ik pas een stuk hoger in.

[ Voor 10% gewijzigd door Taro op 10-03-2020 22:18 ]

• The_Goat
Dat snap ik, maar het idee van TA is imo juist dat je trade naar een bepaald idee dat af te leiden is adhv een grafiek, dan zou het aanraken van de desbetreffende lijn in ieder geval een flink buy signaal met een stoploss daaronder moeten zijn, anders heeft die lijn geen zin (no offence verder hoor, zou gewoon mijn benadering zijn)

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 22:01:
Nice, nu ook 470 stuks Bitcoin buy orders @ Binance *O*
Zal wel dezelfde persoon zijn als deze laatst:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o8IqWHzZY4I0D5dFimXQoLpCTek=/f/image/QxqQ5QIEfvUFqC0g5JI6GCQY.jpg

Met als grote verschil dat bij sellorders die persoon ze ook echt in bezit moet hebben en bij buyorders niet. Als iemand op Bitmex even een dikke marketsell doet zijn die buyorders van nu binnen 0.03 seconden weg met 4 BTC gekocht.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
The_Goat schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 22:25:
Dat snap ik, maar het idee van TA is imo juist dat je trade naar een bepaald idee dat af te leiden is adhv een grafiek, dan zou het aanraken van de desbetreffende lijn in ieder geval een flink buy signaal met een stoploss daaronder moeten zijn, anders heeft die lijn geen zin (no offence verder hoor, zou gewoon mijn benadering zijn)
Klopt en eens, maar ik ben even voorzichtig met de funds. Gisteren >1.000 Euro verloren verspreid over verschillende zaken omdat ik niet achter de knoppen kon zitten, de dagen ervoor waren ook niet florissant. Dat kon ik prima hebben met de resultaten van de afgelopen maanden, maar soms zit het enkele weken mee, soms zit het enige tijd tegen en dat laatste is de laatste week het geval. En wanneer het tegenzit word ik voorzichtiger, vandaar dat ik deze week bijv. ook nog 50% van de waarde van mijn aandelen naar mijn bankrekening heb overgemaakt (Wat overigens 100% winst was) om het risico kleiner te maken. Ik heb namelijk de nare gewoonte om all-in te gaan ;) , het is alles of niets en soms pakt dat verkeerd uit.

Dan nu maar wat minder winst met Bitcoin, maar in ieder geval extra verlies voorkomen, vandaar de voorzichtige aanpak.

Edit: Goed om nog eens te benoemen: Crypto en aandelen zijn voor mij echt bijzaak. Het is een hobby, ik draai gemiddeld zeker positief, maar haal mijn voornaamste inkomsten uit heel andere zaken. Daarom ga ik er misschien soms in de ogen van anderen ook wat laks mee om.

[ Voor 9% gewijzigd door Taro op 10-03-2020 22:43 ]

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 22:35:
[...]
Goed om nog eens te benoemen: Crypto en aandelen zijn voor mij echt bijzaak. Het is een hobby, ik draai gemiddeld zeker positief, maar haal mijn voornaamste inkomsten uit heel andere zaken. Daarom ga ik er misschien soms in de ogen van anderen ook wat laks mee om.
Van wat ik zo lees koop je de dip, pak je op tijd winst en draai je dus een positief rendement zonder er al te veel tijd aan te moeten besteden. Veel beter kan je het niet doen zonder er meer tijd in te steken toch ? :)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
PilatuS schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 22:48:
[...]

Van wat ik zo lees koop je de dip, pak je op tijd winst en draai je dus een positief rendement zonder er al te veel tijd aan te moeten besteden. Veel beter kan je het niet doen zonder er meer tijd in te steken toch ? :)
Klopt helemaal :)

Ik zou er veel meer uit kunnen halen door er extra tijd in te investeren, maar die noodzaak zie ik niet. Ik room ook regelmatig winst af, waardoor ik niet bang ben om met het resterende deel een risico te nemen. En dat maakt het allemaal ook wat minder zwaar en daardoor blijft het leuk.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Taro ieder zijn eigen manier en als die voor jou werkt is dat helemaal top. Vind t wel mooi dat we hier met z’n allen gewoon op een normale manier over kunnen discussiëren. Zoals het hoort!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
DAMAGE schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 01:57:
@Taro ieder zijn eigen manier en als die voor jou werkt is dat helemaal top. Vind t wel mooi dat we hier met z’n allen gewoon op een normale manier over kunnen discussiëren. Zoals het hoort!
Nou je hoeft niet zo hard te roepen..

Zero.

• spietie
  • Laatst online: 25-11 09:06
Hierzo, all in in BTC opnieuw. Ik ga niet meer wachten tot ie nog zakt. Ooit stijgt ie wel opnieuw hoor. Alle beurzen zijn stilletjes aan het recupereren dus ik zie meer groen dan rood nu.

Voor t zelfste geld wacht je en wacht je en opeens schiet ie een paar honderden omhoog en dan mis je de boot opnieuw :)

SPiET

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 10:58
spietie schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 10:22:
Hierzo, all in in BTC opnieuw. Ik ga niet meer wachten tot ie nog zakt. Ooit stijgt ie wel opnieuw hoor. Alle beurzen zijn stilletjes aan het recupereren dus ik zie meer groen dan rood nu.

Voor t zelfste geld wacht je en wacht je en opeens schiet ie een paar honderden omhoog en dan mis je de boot opnieuw :)
hoop het voor je..............ook voor mij btw :/

• Imgnrydrmr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Beurzen leken gisteren ook te herstellen, maar dat bleek in de namiddag toch even anders... Nuja... Ik ben nog aan het wachten op bevestiging van opening van m'n account, dus kopen kan ik nog niet. Van mij mag het dus nog een paar dagen zakken O-)

Wat me meer zorgen baart is dat BTC weer tegen die 7800 grens zit te duwen. Andere richting op joh!

• Quxatrox
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 29-08 07:45
spietie schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 10:22:

Dat is emotie, bang zijn om te missen :)
Het gaat niet in 1x naar 100k, altijd stap voor stap dus altijd een instap moment.
Liever instappen als de trend zich omkeert naar boven dan naar benede blijft gaan toch?

Verwijderd

In emotie om in te stappen, zonder verdere visie. Klinkt als FOMO. Voor die eerste $1k moet je dat niet willen, want de kans dat hij doorzakt is nog behoorlijk groot.

• The_Goat
Nu kopen is echt niet heel onverstandig. Rond de 10k kopen, dat was onverstandig.

• Nopheros
The_Goat schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 12:08:
Nu kopen is echt niet heel onverstandig. Rond de 10k kopen, dat was onverstandig.
Je kunt inderdaad beter nu kopen dan op 10k. Wat natuurlijk niet perse wil zeggen dat dit een goed moment is om te kopen :+

Kopen in een downtrent moet je wel wat ballen voor hebben, ik zou het niet doen in crypto. Echter doe ik dat wel op de aandelen beurs dus ik moet ook niet zeuren eigenlijk 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door Nopheros op 11-03-2020 12:36 ]

Verwijderd

En door die gedachte zal die dus nooit boven de 20k komen, laat staan 100k.

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-12 23:37
Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 13:47:
[...]

En door die gedachte zal die dus nooit boven de 20k komen, laat staan 100k.
Jawel, juist omdat de grote massa niet op die manier denkt..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Verwijderd

Nu kopen en op $10k verkopen, is een goede tactiek.

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:52

Bever!

3

Ik verwacht een macro higher low dus biven de 6500, opzich is nu kopen dus niet gek. Anderzijds is 7200 misschien ook een logisch punt en is een stop loss onder onder de 6500 ook niet zo ver weg en verliesgevend als hij mijn hypothese breekt en een lower low zet

• Nopheros
Bever! schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 14:07:
Ik verwacht een macro higher low dus biven de 6500, opzich is nu kopen dus niet gek. Anderzijds is 7200 misschien ook een logisch punt en is een stop loss onder onder de 6500 ook niet zo ver weg en verliesgevend als hij mijn hypothese breekt en een lower low zet
Als de bodem van december gebroken wordt dan koop ik niet weer in totdat we op 1k á 2k staan.

• The_Goat
Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 14:01:
[...]

Nu kopen en op $10k verkopen, is een goede tactiek.
Nu kopen en op 10k verkopen lijkt me geen goede tacktiek

• r6aw
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 24-12 18:47
Iemand bekend met Metaverse coin?
Lijkt me wel een leuk muntje om wat geld in te stoppen :)

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-12 09:42
Zijn er nog mensen die de Delta app gebruiken voor iPhone ? Deze app toont bij mij steeds meer notificaties en deze raken niet meer 'weg'. Op moment van openen heb ik +-40 notificaties betreffende # munten. Ik bekijk deze en als ik nadien de app opnieuw open, staan deze er opnieuw ?!
Pagina: 1 ... 74 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!