dat is 100% memepietz0r schreef op maandag 9 maart 2020 @ 07:33:
Die plustoken coins drukken de prijs lekker.. ach raakt vanzelt een keer op
Veel beursen in Azie hebben een fikse dip vanwege het corona gedoe. Mijn vermoeden is dat dat er mee te maken heeft.Rebbelx schreef op maandag 9 maart 2020 @ 09:01:
Wow...heel weekend niet naar mn PF gekeken, is wel even schrikken. Is er bepaald nieuws opgedoken ofzo dit weekend, vanwaar deze enorme dip ?
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Mensen zijn kuddedierenRebbelx schreef op maandag 9 maart 2020 @ 09:01:
Wow...heel weekend niet naar mn PF gekeken, is wel even schrikken. Is er bepaald nieuws opgedoken ofzo dit weekend, vanwaar deze enorme dip ?
Zero.
Ja en je dan ziet dat die low er ook uit wordt gesloopt tijdens een stop hunt.. en je dan fucked bent omdat je het wachtwoord niet meer weetThe_Goat schreef op maandag 9 maart 2020 @ 09:56:
Niemand heeft het door, maar dit is het moment waarop je al je btc in een leverage long op bitmex duwt, sl onder de low en dan je wachtwoord laat veranderen door je vrouw, om pas weer terug te krijgen boven de 10k
Verwijderd
Alles in mijn PF is overleden. Wat zeg ik? Het ligt al te ontbindenTominatie schreef op zondag 8 maart 2020 @ 23:50:
We dalen gestaag verder. @Verwijderd onze Nano’s zijn overleden. RIP
Met frisse moed op naar de toekomst
Misschien gooi ik nog wat geld van de belastingteruggave stuk op Bitcoin.
Komt ooit wel weer een mooie periode van groei, en dan weer wat alts traden zodat de Bitcoin stack langzaam blijft groeien, met wat ups en downs.. Wat mij betreft prima, geloof er nog steeds in dat Bitcoin ooit wel weer eens *biem* doet.
Het kan niet op alle fronten van het leven lekker gaan, gelukkig is crypto het enige wat niet zo lekker loopt momenteel, ik teken ervoor
Hoe de relatie met olie te verklaren is..?
Wat mij betreft een koop moment.
Zou een mooi scenario zijn
De tijd leert of het tij keert
Ik heb 7925 staan BTC value, heb ik een drop gemist?!raq schreef op maandag 9 maart 2020 @ 11:31:
Oude CME gap rond 7700 keurig gevuld, en nu weer omhoog om de gap van dit weekend te vullen
Zou een mooi scenario zijn
7675 jaSoeski schreef op maandag 9 maart 2020 @ 11:32:
[...]
Ik heb 7925 staan BTC value, heb ik een drop gemist?!
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
gaat ook niet gebeuren denk ikStokstaart schreef op maandag 9 maart 2020 @ 11:53:
Voor zover ik kan zien is de gap nog niet gevuld?
Welke gap? Ik heb het idee dat er nu meerdere gaps zijn.. vooral omhoog.
Zero.
Zak, zak, zak, zak maar lekker door door door, zak maar door🎶
Ach, hodl enzo.
Ach, die middelbare school tijd. Heerlijk.Partypsych schreef op maandag 9 maart 2020 @ 12:33:
Iedere keer als ik m'n PF open dan hoor ik op de achtergrond Def Rhymz.
Zak, zak, zak, zak maar lekker door door door, zak maar door🎶
Ach, hodl enzo.
Dat nummer kan alleen maar veel goeds betekenen voor de toekomst
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Nah, ze zijn nog veels te duur om bij te kopen
I’m not holding $XRP anymore, XRP supporters, so find something else to talk about.
— 𝚃𝚒𝚏𝚏𝚊𝚗𝚢 𝙷𝚊𝚢𝚍𝚎𝚗 (@haydentiff) 9 maart 2020
From my mom just now. So fucking pathetic. pic.twitter.com/g9Jtoey5sC
ABANDON SHIP!
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
7685 moeten we aantikken om de gap volledig te vullen..Pelox schreef op maandag 9 maart 2020 @ 12:16:
[...]
Welke gap? Ik heb het idee dat er nu meerdere gaps zijn.. vooral omhoog.
Ik had mezelf als doel gesteld om weer in te stappen in de 7k range maar nu het zover is en het sentiment overal bagger is.....RaptorXS schreef op maandag 9 maart 2020 @ 13:24:
[...]
Nah, ze zijn nog veels te duur om bij te kopen
"Be greedy when others are fearful"Nopheros schreef op maandag 9 maart 2020 @ 13:34:
[...]
Ik had mezelf als doel gesteld om weer in te stappen in de 7k range maar nu het zover is en het sentiment overal bagger is.....
Ja die ken ik, en over het algemeen goed om dat te volgen. Dan koop je lekker laag in uiteraard.
Echter dacht ik dat vorige week ook met Galapagos op de AEX. Sta nu toch ff 20% in de min.. bodem nog niet bereikt dus..
Verwijderd
Dat is altijd zo. Iedere redelijke dip is het sentiment bagger en gaan we kapot.Nopheros schreef op maandag 9 maart 2020 @ 13:34:
[...]
Ik had mezelf als doel gesteld om weer in te stappen in de 7k range maar nu het zover is en het sentiment overal bagger is.....
En dan stijgt de koers weer en wordt het rooskleurig.
Maargoed het kan altijd lager, dus die instap blijft een lastige.
Ja dat snap ik, alleen moet je het bekijken in de termijn van de betreffende asset. Aandelen zijn veel minder volatiel dus zal je meer geduld moeten hebben dan bij bitcoin. Het zou me niet verbazen als bitcoin eind maart alweer richting de 10k is alleen bij reguliere aandelen moet je eerder denken in maanden zo niet jaren.Nopheros schreef op maandag 9 maart 2020 @ 13:40:
[...]
Ja die ken ik, en over het algemeen goed omdat te volgen. Dan koop je lekker laag in uiteraard.
Echter dacht ik dat vorige week ook met Galapagos op de AEX. Sta nu toch ff 20% in de min.. bodem nog niet bereikt dus..
Jaja ik ben ook terug, tijdje weggeweest ... niet meer naar crypto gekeken. Moest ik wel gedaan hebben vorige jaar als die op 4-5K stond maar bon ....
Nu een groot bedrag BTC weken geleden terug verkocht aan bijna mijn inlegprijs omdat ik vond dat het ging zakken en kijk nu .... mooi
Nu effe wachten of ie nog verder zakt of niet, zou mooi zijn terug de 6K om dan terug in te stappen .
SPiET
Om vervolgens weer op je inlegprijs te verkopen?spietie schreef op maandag 9 maart 2020 @ 14:12:
Hoi hoi hoi, nog altijd dezelfste mensen hier die cryptos.
Jaja ik ben ook terug, tijdje weggeweest ... niet meer naar crypto gekeken. Moest ik wel gedaan hebben vorige jaar als die op 4-5K stond maar bon ....
Nu een groot bedrag BTC weken geleden terug verkocht aan bijna mijn inlegprijs omdat ik vond dat het ging zakken en kijk nu .... mooi
Nu effe wachten of ie nog verder zakt of niet, zou mooi zijn terug de 6K om dan terug in te stappen .
Haha neen hoor.Stokstaart schreef op maandag 9 maart 2020 @ 14:14:
[...]
Om vervolgens weer op je inlegprijs te verkopen?
Veel te hoog ingekocht , dacht 8900 EUR , blij dat ik die verkocht had. Maanden geleden zat ik zoveel in de min ermee dus hop, weg ermee en hopen op een daling wat nu bezig is dus me happy.
Alhoewel LTC heb ik nog steeds ingekocht op 120 EUR
En mij ooit laten verleiden om VET en al die andere shitcoins te kopen waar ik ook nu serieus in de min sta ..; door al die stoned believers die je hier nu nooit meer terugzie
SPiET
HODL DE MOEDER!!!!!
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Geen milf maar een milh?Riesj74 schreef op maandag 9 maart 2020 @ 14:33:
Zoals een geleerd man ooit zei...
HODL DE MOEDER!!!!!
Zopas bericht ontvangen dat Wall Street volledig stilgelegd is door de zware verliezen. LOL
SPiET
Bedoel je niet de voorbeurs handel? Dat is een automatisch process waarbij pas 5 minuten voordat de beurs opengaat de handel weer wordt hervat. Beurs is inmiddels open en ik zie ook wel koers aanpassingen op dit moment.spietie schreef op maandag 9 maart 2020 @ 14:50:
Lol , komt iets moois aan denk ik.
Zopas bericht ontvangen dat Wall Street volledig stilgelegd is door de zware verliezen. LOL
Verwijderd
Da's volatieler dan Bitcoin op de 24h... Bizar.
Verwijderd
Wow, dat is behoorlijk.Verwijderd schreef op maandag 9 maart 2020 @ 14:55:
Alles vangt klappen momenteel... Tesla ook -14% lager begonnen...
Da's volatieler dan Bitcoin op de 24h... Bizar.
Verwijderd
De cruciale vraag is .... wanneer inkopen terug. Ik ben nog wat aan t wachten maar tja, je kan ook niet blijven wachten he. Voor t zelfste zakt ie nog veel verder weg oftewel schiet ie omhoog ...The_Goat schreef op maandag 9 maart 2020 @ 15:01:
Filled op 7725. Lets go 10k. Nu al 10% meer btc dan 5 minuten geleden 😎
SPiET
tja dat is de gok hespietie schreef op maandag 9 maart 2020 @ 15:02:
[...]
De cruciale vraag is .... wanneer inkopen terug. Ik ben nog wat aan t wachten maar tja, je kan ook niet blijven wachten he. Voor t zelfste zakt ie nog veel verder weg oftewel schiet ie omhoog ...
Ik ben ook tempted om een positie in te nemen maar ik denk dat we nog wel wat lager kunnen eerlijk gezegd.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Schalie olie wordt nu volledig uit de markt geprijst en daar zijn behoorlijke leningen/ belegings producten aan vast geplakt. het is wachten op een bank die een enorm bedrag moet afschrijven wegens niet te innen en daarmee op omvallen komt te staan.Verwijderd schreef op maandag 9 maart 2020 @ 14:59:
Nogal, voor aandelen behoorlijk uniek... de beurzen van Europa vangen de grootste klappen momenteel. Maar het gaat allemaal niet echt lekker.
Dit is een beetje de meest eenvoudige versie van hoe ik er tegenaan kijk.
En als er niet hier ergens gebounced wordt verwacht ik echt nog een heel stuk lager
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Ja dat denk ik nu ook. Kan wel nog wat dieper gaan maar de 4-5K opzoeken denk niet daar we daar toe zullen komen.DAMAGE schreef op maandag 9 maart 2020 @ 15:33:
Is wel een mooie @The_Goat, maar ergens verder naar beneden kunnen we ook wel bouncen. We hoeven niet persee hier te bouncen. Als we maar bouncen. Het sluit niet uit dat het ook op 7.5k of 7.4k kan gebeuren. Dan zou er slechts een wickje in de bearmarket uit jouw voorbeeld overblijven, wat prima kan. Blijft lastig om nu te bepalen waar ik ga instappen maar met berichten als de beurzen in US sluiten en weet ik wat allemaal, verwacht ik niet dat we met crypto in eens weer groene cijfers gaan zien. Kan nog best een klein stukkie dieper. Meestal zie je ook wel een behoorlijke bounce als de bodem in is en die heb ik nog niet echt gezien. De grootste bounce die we gezien hebben was in de 7.6k regio en daar word je ook nog niet echt vrolijk van momenteel.
SPiET
[ Voor 14% gewijzigd door Nopheros op 09-03-2020 16:03 ]
Hangt er vanaf, elke whale heeft z'n SL, Wie weet hoeveel PlusTokens nog verkocht moeten worden, of hoe lang we blijven aanmodderen met dit Coronavirus. Ook als China in de komende weken herstelt, duurt het nog vele weken voordat de producten die ze dan produceren weer met de containerschepen overal zijn aangekomen. En om niet te spreken over tekorten die nu al ontstaan en voorlopig niet worden aangevuld. Nee die 4-5K is met dit in het achterhoofd niet ver weg.spietie schreef op maandag 9 maart 2020 @ 15:42:
[...]
Ja dat denk ik nu ook. Kan wel nog wat dieper gaan maar de 4-5K opzoeken denk niet daar we daar toe zullen komen.
Verwijderd
Dan koop ik echt wel een paar Bitcoins.
Je mag dromen toch?
De vraag is wanneer verkoop je ze? Doe je dat pas bij 1 miljoen, kan je die bitcoins net zo goed nu kopenVerwijderd schreef op maandag 9 maart 2020 @ 16:05:
God, we zouden maar naar 1500 knallen ofzo doordat de hele bende in een crisis zakt...
Dan koop ik echt wel een paar Bitcoins.![]()
Je mag dromen toch?
Verwijderd
Dat zien we dan wel weer. Waarschijnlijk panic sell ik ze op 700 onder druk van de vrouw, en fomo ik weer in rond 50k, vlak voor we naar de 75k schieten en weer terugzakken naar 30k. Zoiets zal het wordentwain4me schreef op maandag 9 maart 2020 @ 16:16:
[...]
De vraag is wanneer verkoop je ze? Doe je dat pas bij 1 miljoen, kan je die bitcoins net zo goed nu kopen
AH, het standaard crypto verdienmodel dus.Verwijderd schreef op maandag 9 maart 2020 @ 16:30:
[...]
Dat zien we dan wel weer. Waarschijnlijk panic sell ik ze op 700 onder druk van de vrouw, en fomo ik weer in rond 50k, vlak voor we naar de 75k schieten en weer terugzakken naar 30k. Zoiets zal het worden
Bokes met choco van de Lidl bedoel jebie100 schreef op maandag 9 maart 2020 @ 16:20:
gelukkig is het gehakt in de aanbieding want dat wordt een tijdje gehaktballen vreten
Op 1500 kan ie alleen meer dan 5x zoveel kopen voor dezelfde prijstwain4me schreef op maandag 9 maart 2020 @ 16:16:
[...]
De vraag is wanneer verkoop je ze? Doe je dat pas bij 1 miljoen, kan je die bitcoins net zo goed nu kopen
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Voor RaptorXS: Ja, inderdaad omhoog of omlaag, je hebt gelijk.
Stop loss op Tesla aandelen is geraakt, 10% daling geïncasseerd in 3-4 dagen tijd. Ook goud weer gedaald, ook verkocht. 50% naar de rekening overgeschreven, de andere 50% laat ik nog even staan in fiat.
[ Voor 10% gewijzigd door Taro op 09-03-2020 17:52 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Op welke exchange is dat?
Oh, zie nu pas dat dat vanaf 14k is, wel iets ander plaatje dus.
[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 09-03-2020 18:01 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
In sommige landen is zo'n rol WC-papier anders heeel veel waard
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
De bovenste lijn boeit nog even niet. De onderste pakt netjes alle punten die de Binance chart kan geven. Bij het 2e plaatje wat je zelf post raakt jouw lijn de punten ook niet netjes. Ook op Bitmex zou je ongeveer de onderste lijn moeten kunnen krijgen zoals ik die heb op Binance. Dat de boel door jouw lijn is gebroken vind ik persoonlijk niet terecht.Taro schreef op maandag 9 maart 2020 @ 18:00:
[...]
Oh, zie nu pas dat dat vanaf 14k is, wel iets ander plaatje dus.
Klopt, maar dat is omdat ik op de weekly chart per dag inzoom, maar op de weekly is die ook doorbroken..PilatuS schreef op maandag 9 maart 2020 @ 18:31:
[...]
Bij het 2e plaatje wat je zelf post raakt jouw lijn de punten ook niet netjes.
Maar als jij vanaf 2016 tot nu dezelfde lijnen trekt, hoe ziet de triangle sinds de 14k tot nu toe er dan uit?
Binance heeft geen data voor midden 2018. Op de weekly pakt ie wat er is op Binance wel echt perfect met meerdere punten in begin 2019.Taro schreef op maandag 9 maart 2020 @ 18:40:
[...]
Klopt, maar dat is omdat ik op de weekly chart per dag inzoom, maar op de weekly is die ook doorbroken..
Maar als jij vanaf 2016 tot nu dezelfde lijnen trekt, hoe ziet de triangle sinds de 14k tot nu toe er dan uit?
Wel voor waar je wil instappenBever! schreef op maandag 9 maart 2020 @ 18:48:
Maakt ook helemaal niet uit of hij net over of op het lijntje zit
Edit: Ook leuk
[ Voor 23% gewijzigd door PilatuS op 09-03-2020 18:56 ]
Het is: What goes up, must come down. Niet andersomuser549890 schreef op maandag 9 maart 2020 @ 19:04:
What goes down, must go up
Klopt maar gezien dat wereldwijd alle beurzen crashen heb ik de zegswijze aangepast voor het moraal.PilatuS schreef op maandag 9 maart 2020 @ 19:21:
[...]
Het is: What goes up, must come down. Niet andersom
Ik blijf er bij dat bij elke situatie er wel een lijn(tje) getrokken kan wordenTaro schreef op maandag 9 maart 2020 @ 17:48:
Onderste lijn van de driehoek is doorbroken, maar terugkijkend naar eerdere gevallen is het stukje eronder even groot als eerdere wicks, dus kan nog prima herstellen. Als Bitcoin nog iets lager gaat dan vermoed ik dat de koers écht door het putje gaat richting 5-6k regionen ((E)MA200) of zelfs nog lager.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Voor RaptorXS: Ja, inderdaad omhoog of omlaag, je hebt gelijk.
Stop loss op Tesla aandelen is geraakt, 10% daling geïncasseerd in 3-4 dagen tijd. Ook goud weer gedaald, ook verkocht. 50% naar de rekening overgeschreven, de andere 50% laat ik nog even staan in fiat.
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Geld vloeit momenteel uit crypto richting de aandelenmarkt (shorts coveren, margin calls of richting een fiat pot om t.z.t. weer snel in te kunnen stappen in aandelen). Prijs van goud en zilver worden nog door papieren contracten laag gehouden om de rat race richting edelmetaal vanuit aandelen te temperen, maar die gaan uiteraard op korte termijn flink stijgen (in ieder geval goud). Over de situatie in cryptoland kan ik kort zijn: kut met peren. Had verwacht dat BTC á la goud minstens stabiel was gebleven, niets is minder waar.
Eens, om eerlijk te zijn hecht ik ook alleen maar aan deze 2 lijnen echte waarde omdat er een trend van 4 jaar in zichtbaar is. Alle andere lijnen bewegen uiteindelijk binnen deze 2 en kunnen beide kanten op.ScreamGT schreef op maandag 9 maart 2020 @ 19:37:
[...]
Ik blijf er bij dat bij elke situatie er wel een lijn(tje) getrokken kan wordenWanneer: ja fuck dit, geen pijl (lijnen) aan te trekken.
[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 09-03-2020 19:48 ]
Ik denk dat er veel mensen zijn die of crypto doen of aandelen. Tuurlijk doen sommige ook beide, maar het grootste deel vermoed ik van niet. Maar wanneer alles zakt lijkt het mij niet dat geld van de ene plek naar de andere plek gaat. Als dit wel zo was dan zou je toch mogen verwachten dat er iets is wat wel omhoog gaat en dat lijkt niet het geval te zijn.TuutjDrie schreef op maandag 9 maart 2020 @ 19:44:
Geld vloeit momenteel uit crypto richting de aandelenmarkt
Vooralsnog (b)lijkt BTC nog steeds niet het nieuwe goud te zijn, daarom acht ik de kans behoorlijk groot dat de bodem nog lang niet gevonden is...TuutjDrie schreef op maandag 9 maart 2020 @ 19:44:
Had verwacht dat BTC á la goud minstens stabiel was gebleven, niets is minder waar.
Verwijderd
inderdaad Stock en Crypto zijn totaal niet met elkaar verbonden, angst daarentegen welPilatuS schreef op maandag 9 maart 2020 @ 19:48:
[...]
Ik denk dat er veel mensen zijn die of crypto doen of aandelen. Tuurlijk doen sommige ook beide, maar het grootste deel vermoed ik van niet. Maar wanneer alles zakt lijkt het mij niet dat geld van de ene plek naar de andere plek gaat. Als dit wel zo was dan zou je toch mogen verwachten dat er iets is wat wel omhoog gaat en dat lijkt niet het geval te zijn.
Ergens verwacht ik nog wel wat manipulatiepumps.. Stel nou dat je met een aantal whales vergadert over de gang van zaken in deze markt.. Hoe mooi zou het zijn als je de suggestie kan wekken dat bitcoin na deze initiële dump opeens wél anticyclisch / een hedge is. Dan zou je met een stijging terug naar 10k een deel van de grote massa kunnen verleiden tot instappen en op 10k is opeens de H&S compleet. En dan: moon.TuutjDrie schreef op maandag 9 maart 2020 @ 19:44:
Mijn 2 cents:
Geld vloeit momenteel uit crypto richting de aandelenmarkt (shorts coveren, margin calls of richting een fiat pot om t.z.t. weer snel in te kunnen stappen in aandelen). Prijs van goud en zilver worden nog door papieren contracten laag gehouden om de rat race richting edelmetaal vanuit aandelen te temperen, maar die gaan uiteraard op korte termijn flink stijgen (in ieder geval goud). Over de situatie in cryptoland kan ik kort zijn: kut met peren. Had verwacht dat BTC á la goud minstens stabiel was gebleven, niets is minder waar.
https://www.reddit.com/r/...ss%22&restrict_sr=1&t=day
Ff lekker gluren naar het Bitfinex leaderbord.
Stond onze vriend Joe007 nog op een unrealised profif/loss van +16M twee weken geleden, vandaag staat ie op -900K. Hoop maar dat ie in de tussentijd wat posities heeft gesloten
[ Voor 12% gewijzigd door Tominatie op 09-03-2020 23:32 ]
Ongekend...
Edit: eens kijken of de crypto's die trend volgen.477,07 -54,22 -10,21%
Nogmaals edit, dit ziet er beter uit, het ligt er maar net aan welke periode ze pakken:
477,07 -13,59 -2,77%
[ Voor 41% gewijzigd door RaptorXS op 10-03-2020 00:21 ]
Zouden sommigen daar echt een telefoontje van de bank krijgen of ze ff een paar tienduizenden dollars willen bijstorten? Ziekelijk hoge bedragen waarmee men met margin speelt.PilatuS schreef op maandag 9 maart 2020 @ 23:11:
Die gasten op wallstreet gaan soms nog harder rekt dan een shitcoin koper tijdens de 20k BTC ATH.
https://www.reddit.com/r/...ss%22&restrict_sr=1&t=day
Als de beurs blijft dumpen ben ik bang dat crypto mee zal gaan. Ik trade vandaag XTZ en LINK wat prima gaat, maar echt sterk zijn ze ook niet. Bij eerdere runs omlaag hebben we sneller meer herstel gezien dan nu.Tominatie schreef op maandag 9 maart 2020 @ 23:30:
de rust lijkt wedergekeerd. Ik verwacht bitcoin sideways voor een tijdje met vooral alt herstel en shitcoin pomps. Iedergeval hopen op weer wat gains, want dat kan mijn knalrode portfolio wel gebruiken.
Die gasten worden ook gewoon geliquideert daar. Een mailtje voor bijstorten om dat te voorkomen kunnen ze misschien wel krijgen ja, geen idee hoe dat op de beurs gaat.Sahara schreef op maandag 9 maart 2020 @ 23:35:
[...]
Zouden sommigen daar echt een telefoontje van de bank krijgen of ze ff een paar tienduizenden dollars willen bijstorten? Ziekelijk hoge bedragen waarmee men met margin speelt.
Vooral die gast van olie is echt een verhaal. Voor het weekend 3x long gaan in de hoop op een bounce. Dan gaat olie vandaag -30% en staat ie op -90%. Shitcoins deden er nog een flinke tijd over voordat je met die meuk op -90% stond. Deze gasten doen dat even in een paar dagen.
Dat is jammer idd, ik blijf mij er wel over verbazen over het feit dat mensen met leverage met grote bedragen spelen, helemaal als je een heel weekend ermee overnight gaat. Dan vraag je er ook wel om. Of bijv. die kerel die al z'n studieleningen heeft vergokt.. nice, traden met letterlijk geleend geldPilatuS schreef op maandag 9 maart 2020 @ 23:38:
[...]
Als de beurs blijft dumpen ben ik bang dat crypto mee zal gaan. Ik trade vandaag XTZ en LINK wat prima gaat, maar echt sterk zijn ze ook niet. Bij eerdere runs omlaag hebben we sneller meer herstel gezien dan nu.
[...]
Die gasten worden ook gewoon geliquideert daar. Een mailtje voor bijstorten om dat te voorkomen kunnen ze misschien wel krijgen ja, geen idee hoe dat op de beurs gaat.
Vooral die gast van olie is echt een verhaal. Voor het weekend 3x long gaan in de hoop op een bounce. Dan gaat olie vandaag -30% en staat ie op -90%. Shitcoins deden er nog een flinke tijd over voordat je met die meuk op -90% stond. Deze gasten doen dat even in een paar dagen.

Mooi plekkie voor een bounce omhoog zou ik zeggen. Zou dat ff (te?) mooi zijn...

Edit: @toilet_paper Jouw lijntjes zijn mooier dan die van mij of Taro
[ Voor 16% gewijzigd door PilatuS op 10-03-2020 00:04 ]
Verhip, geen tijd genomen om terug te lezen, excusesPilatuS schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 00:03:
Edit: @toilet_paper Jouw lijntjes zijn mooier dan die van mij of Taro
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/p5APIpEDVhZDgzdLUDnVGsKR.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/uK4SanXbbrF7Dhq5QOa4L6DQ.jpg?f=fotoalbum_medium)