[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 72 ... 107 Laatste
Acties:
  • 401.389 views

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:21

Bever!

3

Sahara schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 19:41:
[...]

Niet dumpen... Met quotes van CZ als deze https://mobile.twitter.co...bGVfcmVjc18y&refsrc=email begint hij telkens in aanzien te verliezen, beetje vergelijkbaar als diverse keren dat hij riep dat BTC niet meer onder de 10k zou komen. Volstrekt niet serieus te nemen die CZ, maar dat geldt voor de meeste crypto twitteraars en TA YouTubers die na zo’n dump vast in hun volgende tweet of video zullen zeggen dat ze deze dump zagen aankomen :r.
Tja crypto YouTube is vermakelijk slecht, vooral die Duitser mm crypto. Die ziet overal manen en tekenen aan de wand

Verwijderd

dipje?

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Om het weer even in perspectief te plaatsen, en daarnaast is Bitcoin netjes boven de MA7 gebleven (vandaar ook het wederom instappen van eerder vanavond). Rond 11 mei eindigt overigens de triangle (2015-nu, logscale) en dat komt verrassend genoeg precies overeen met de Bitcoin halving _/-\o_ , voor/rond die tijd kunnen we dus vast wel een grote move verwachten :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SobqDSYY6vqqWf37mroOoNQ1lnk=/f/image/lYQva2oy6cbcBeWYQ3bho8To.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CYfvTLhfY692KO25-vGIl0r7ZAw=/800x/f/image/16VobJLJ7AmuC5xdmEv8rs7L.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Kgpe2I-MM9zuzJ89xKHY1mP3Xhw=/800x/f/image/I3JAsBFx8DEfwqvA13S33xT5.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 07-03-2020 22:22 ]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
Sahara schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 19:41:
[...]

Niet dumpen... Met quotes van CZ als deze https://mobile.twitter.co...bGVfcmVjc18y&refsrc=email begint hij telkens in aanzien te verliezen, beetje vergelijkbaar als diverse keren dat hij riep dat BTC niet meer onder de 10k zou komen. Volstrekt niet serieus te nemen die CZ, maar dat geldt voor de meeste crypto twitteraars en TA YouTubers die na zo’n dump vast in hun volgende tweet of video zullen zeggen dat ze deze dump zagen aankomen :r.
Even zonder het op te nemen voor alle crypto twitteraars en youtubers, want daar zitten inderdaad een hele hoop schreeuwers tussen, maar er zijn ontzettend veel mensen geweest die 9.1/9.2k als mogelijk tijdelijke top zullen hebben gemarkeerd, zo moeilijk was dat ook weer niet

Edit:

Volgens mij heb ik deze hier al vaker geplaatst, maar dit is een beetje het grote plaatje waar ik naar kijk. Kan zijn dat de LH nu gemaakt is (ga ik wel vanuit), en dat BTC dan het channel om laag een beetje volgt (allemaal niet exact, maar ongeveer), omdat ergens net onder de 8k een nieuwe HL te maken.

Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/YExg0ahz/

[ Voor 17% gewijzigd door The_Goat op 07-03-2020 22:45 ]

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-12 23:07
The_Goat schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 22:27:
[...]

Even zonder het op te nemen voor alle crypto twitteraars en youtubers, want daar zitten inderdaad een hele hoop schreeuwers tussen, maar er zijn ontzettend veel mensen geweest die 9.1/9.2k als mogelijk tijdelijke top zullen hebben gemarkeerd, zo moeilijk was dat ook weer niet
Kan je een paar voorbeelden geven van zulke twitteraars/youtubers? Ben nieuwsgierig, want het was voor mij moeilijk om letterlijk ééntje te vinden die niet LONG was, maar short of geen positie had. Maar ergens heb ik het idee dat al deze schreeuwers en longers welliswaar geheel onwetend onderdeel zijn van mensen die hen misbruiken om eerst een opleving te creëren en daarna als slagroom op de cake een kunstmatige harde pump te realiseren (naar 9.2k) om die pump daarna massaal te shorten door de extra gecreërde liquiditeit van de pump. Gewoon een ordinaire pump en dump, en daar hebben alle crypto twitteraars en youtubers als makke schapen aan meegewerkt. Of zouden zij ook massaal meeshorten met de whales?

• The_Goat
Ik bedoelde niet dat het overal op youtube en twitter werd rondgeschreeuwd, maar je kan vrij eenvoudig in de chart support en resistance levels aangeven. Zo kom je al vrij snel op 9.2k als mogelijk resistance punt.

Twitteraars die ik wel volg (geen idee of zij bovenstaand idee ook hadden), die niet met alle winden mee waaien zijn imo:
Captain_Kole1, Hsaka, Donalt, TraderSZ.
Verder denk ik dat je überhaupt niet teveel moet kijken op twitter en youtube, dat leidt alleen maar af, overal roept iedereen wat, en dan ben je snel geneigd om mensen te geloven die je eigen bias hebben.

• Imgnrydrmr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Ik vind het moeilijk om uit te pluizen hoe lang het duurt voor support/resistance breekt. Hoe meer het wordt getest op korte termijn, hoe zwakker het wordt - tot zo ver logisch - maar hoe 'weet' je wanneer hij omhoog/omlaag gaat? Het orderboek helpt, maar daar kunnen walls zo verdwijnen/verschijnen... Iemand een tip?

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-11 22:08

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Imgnrydrmr dat weet je nooit. Als je dat eens wist dan kon je altijd winstgevende trades maken. Het enige wat je kunt doen is op de verschillende scenarios inspelen. Je weet nooit zeker of iets uitspeelt zoals je het bedacht hebt. TA is dan ook niet iets voorspellen. Het is alleen mogelijke scenarios in kaart brengen en daar op in spelen. Vaak pakt dit goed uit en soms word je uitgestopt. Geen schande. Hoort bij het traden.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• The_Goat
Daar is geen tijdslimiet voor. Het gaat om inschatten van kansen.
BTC heeft een dag of 2 rond de 9100-9150 gehangen, dat is vaak bullish en de kans dat BTC dan omhoog gaat wordt groter.

Het is makkelijk om op volgende dingen te letten:
- Harde bounce/hoog volume op support/tegen resistance --> kans op trend omkeer en opzoeken van vorige support/resistance level groter
- Prijs blijft hangen op support/tegen resistance met laag volume --> kans op doorbreken groter

Daarbij is het handig om in acht te nemen dat hoe langer een bepaald prijs level wordt vastgehouden, hoe heftiger vaak de break-out/break-down is

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Bitcoin stop losses ingesteld in profit, maar ik acht een stijging tot 9200 mogelijk, dus vlak daaronder staan ook de verkooporders. X aantal ETH @ 239 Dollar -> lokale wallet voor de hodl, de 1D candle ziet er niet ok uit met een rejection @ MA99, maar ik verwacht wel een bounce en ik kan er niet tegen om op een exchange de Dollars te zien dalen :)

Ik verwacht enige tijd na 11 mei echt wel een hogere Bitcoin koers en sorteer daar nu al vast op voor, maar wel met zoveel mogelijk Bitcoin en ik verwacht de komende 2 maanden nog zeker wat extra Bitcoin te kunnen verdienen door te traden ivm lagere koersen.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
The_Goat schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 23:23:
Daar is geen tijdslimiet voor. Het gaat om inschatten van kansen.
BTC heeft een dag of 2 rond de 9100-9150 gehangen, dat is vaak bullish en de kans dat BTC dan omhoog gaat wordt groter.

Het is makkelijk om op volgende dingen te letten:
- Harde bounce/hoog volume op support/tegen resistance --> kans op trend omkeer en opzoeken van vorige support/resistance level groter
- Prijs blijft hangen op support/tegen resistance met laag volume --> kans op doorbreken groter

Daarbij is het handig om in acht te nemen dat hoe langer een bepaald prijs level wordt vastgehouden, hoe heftiger vaak de break-out/break-down is
En houdt rekening met het feit dat BTC in het weekend anders reageert. Deze fake outs komen tegenwoordig zo vaak voor in het weekend, valt best leuk aan te verdienen als je geen groene candles najaagt tenminste. :)

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Imgnrydrmr schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 23:12:
Ik vind het moeilijk om uit te pluizen hoe lang het duurt voor support/resistance breekt. Hoe meer het wordt getest op korte termijn, hoe zwakker het wordt - tot zo ver logisch - maar hoe 'weet' je wanneer hij omhoog/omlaag gaat? Het orderboek helpt, maar daar kunnen walls zo verdwijnen/verschijnen... Iemand een tip?
Niets geeft natuurlijk volledige zekerheid maar een S/R flip heb je denk ik het meeste aan. Dus het breken van weerstand en testen als support. Niet dat het niet mogelijk is door de weerstand te gaan en te blijven gaan, maar vaak wordt oude weerstand weer getest als support.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Vannacht weer teruggekocht... rekt.

Zero.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Dat wordt een ritje naar de MA99 @ +-8429... Als Bitcoin daar ook weer onder komt dan zie ik het erg somber in.

• The_Goat
Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/S5CwDf1C/

Ik zie hier nog wel een soort van retest van 8900 komende uren

• Pelox
Wat een tegenstrijdige berichten.. de een zegt 8500 de ander 8900.. kop of munt dus weer.

Zero.

• The_Goat
Pelox schreef op zondag 8 maart 2020 @ 11:50:
Wat een tegenstrijdige berichten.. de een zegt 8500 de ander 8900.. kop of munt dus weer.
Spelletje van kansberekening....
Om hier 100x all in long te gaan met je dubbele hypotheek lijkt me niet echt heel handig

• Imgnrydrmr

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Gisterenavond LTC gekocht op 53,70. Vannacht stop loss geraakt op 52,70. Maar wat nu te doen... Effe aan de kant denk ik.

Ik zit er alvast niet in met m'n hypotheek, dus da's al goed :P

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:12
Hier ook alle SL's afgegaan. Kijken wanneer ik weer Instap.

[ Voor 4% gewijzigd door DJ-Promo op 08-03-2020 12:43 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
En ik zeg 8429 voor vandaag/morgen, met mogelijk een kleine wick eronder.

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:00
Zo werkt het toch altijd, kan naar boven of naar beneden. Lekker veel mogelijkheden in je TA zetten zodat je altijd kunt zeggen dat je het goed had :P

Ik zit, nog steeds, aan de zijkant. Had het doel gesteld om te kopen in de 7k range maar zo laag zijn we helaas niet geweest..

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://www.ukat.co.uk/wp-content/uploads/2019/04/depression-as-as-cause-for-alcohol-drug-addiction.jpg

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Nog heel even iets verder uitzitten :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/99znPF4imdEuwwKaxntjx4USvsU=/f/image/I8zL6JHHISoae10EskfKWGel.png

• The_Goat
8532 heb ik een eerste bid staan, eens kijken hoe dat gaat

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
zooo flink denied op $9200 helaas. Rektheid. Verwacht zelf dat we nu de 7xxx zone gaan opzoeken met $7600 als bodem, je hebt daar o.a. nog een CME gap, je weet.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 25-12 10:58
we gaan naar de klote ................. maar goed was al naar de klote 8)

• Pelox
bie100 schreef op zondag 8 maart 2020 @ 16:26:
we gaan naar de klote ................. maar goed was al naar de klote 8)
Wederom...

Zero.

• bie100
yep nog verder naar de klote zeg maar . komt wel weer goed

• PilatuS
  • Niet online
En toen was de H&S voltooid.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Nu de wick aan het maken, of we gaan er inderdaad allemaal aan :) Ik heb op 8374 ingekocht.

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Zo 8300 aangetikt, mogen we nu weer naar boven?

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-11 22:08

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Als de H&S complete is dan gaan we dus niet naar boven maar zakken we nog ff verder door.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:12
Taro schreef op zondag 8 maart 2020 @ 16:35:
Nu de wick aan het maken, of we gaan er inderdaad allemaal aan :) Ik heb op 8374 ingekocht.
Ik durf nog niet :o .

• PilatuS
  • Niet online
DAMAGE schreef op zondag 8 maart 2020 @ 16:36:
Als de H&S complete is dan gaan we dus niet naar boven maar zakken we nog ff verder door.
Normaal zou een H&S inderdaad omlaag moeten breken, maar dat hoeft niet. Bitcoin laat wel vaker zulke patronen zien die dan niet uitspelen zoals ze zouden moeten. Persoonlijk ging het mij om het patroon tot nu toe, niet om wat er daarna zou moeten gebeuren.

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-12 09:48
Weer op zondagmiddag... 3 weken terug anyone? Ook zo lekker rekt.

• Imgnrydrmr

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Idem...Ik kijk nog even...

Als we die 7600 zone gaan opzoeken wordt het wel verleidelijk nog wat nieuw geld erin te stoppen.

• user549890
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11-06-2024
Iemand een mogelijke verklaring waarom ETH nu op 192.63€ staat, terwijl het gisteren middag piekte op 223.68€ Ik ben momenteel al sinds 8€ kwijt.

Omdat het zondag is? Ik ben weliswaar een amateur die nog maar 2 weken ermee bezig is.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/9zgHMST.png

• PilatuS
  • Niet online
Nu op de daily 99MA. De vorige keer dat we daar waren bleven we er 12 dagen hangen. Nu gelijk doorzakken zou wel heel bearish zijn.
user549890 schreef op zondag 8 maart 2020 @ 16:59:
Iemand een mogelijke verklaring waarom ETH nu op 192.63€ staat, terwijl het gisteren middag piekte op 223.68€ Ik ben momenteel al sinds 8€ kwijt.
Bitcoin zakt dus ETH ook :)

• Azer
  • Niet online

Omdat het zondag is? Ik ben weliswaar een amateur die nog maar 2 weken ermee bezig is.

[Afbeelding]
Alle altcoins zakken als BTC zakt. Daar zijn bijna geen uitzonderingen op, zelfs niet voor ETH.

• Pelox

[Afbeelding]
Ben je nu 8 euro kwijt? Rektzilla! :X

Zero.

• user549890
Azer schreef op zondag 8 maart 2020 @ 17:00:
[...]

Alle altcoins zakken als BTC zakt. Daar zijn bijna geen uitzonderingen op, zelfs niet voor ETH.
Ahzo, weer iets bijgeleerd! Ik ben me zodanig aan het focussen op Ethereum nieuws dat de normale Bitcoin me ontgaat.

Hopelijk bullish vooruitzichten komende week! Gezien het laatste dagen in een paar landen legaal is gemaakt. Maar het Coronavirus verpest de boel wel...

• bie100

[Afbeelding]
8 euro :)

• Azer
  • Niet online
user549890 schreef op zondag 8 maart 2020 @ 17:09:
[...]

Ahzo, weer iets bijgeleerd! Ik ben me zodanig aan het focussen op Ethereum nieuws dat de normale Bitcoin me ontgaat.

Hopelijk bullish vooruitzichten komende week! Gezien het laatste dagen in een paar landen legaal is gemaakt. Maar het Coronavirus verpest de boel wel...
Als je altcoins bezit moet je eigenlijk altijd met een schuin oog naar de Bitcoin koers kijken. Als Bitcoin daalt, zullen de altcoins ook meedalen. Als Bitcoin stabiel is voor een langere tijd, gaan de altcoins mooie runs omhoog maken. Als Bitcoin in een rustig tempo stijgt, stijgen altcoins vaak mee. Als Bitcoin heel snel stijgt, zakken de altcoins ook in, hoewel dit ook nog wel eens verschilt.

• user549890
Pelox schreef op zondag 8 maart 2020 @ 17:08:
[...]

Ben je nu 8 euro kwijt? Rektzilla! :X
Ik hoop de "broodnodige" 8 € volgende week terug te verdienen.

• Pelox
Ben heel blij dat ik afgelopen week een bedrag heb afgelost op mijn hypotheek ipv nog meer in die kutmunten gestoken te hebben.

Zero.

• PilatuS
  • Niet online
user549890 schreef op zondag 8 maart 2020 @ 17:09:
[...]
Zeker in een run omlaag is de koers van BTC vaak een spiegel bij andere altcoins. Zo erg zelfs dat ik vaak genoeg een alt scalp sluit op het moment dat BTC iets doet wat mij niet bevalt. Raakt BTC een weerstand en begint de chart over te rollen, dan weet je vrijwel zeker dat de altcoins hetzelfde gaat doen.

• Pelox
Gaat het nog stoppen of wat.. wat een Pleuris ellende.

Zero.

• PilatuS
  • Niet online
Pelox schreef op zondag 8 maart 2020 @ 17:25:
Ik vermoed van wel gezien in welke zone we historisch gezien zitten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rHcUiqtSzqR2e9A3ewqjOe81KOo=/234x176/filters:strip_icc()/f/image/QTIEARxgd7NPsKUXFsgBngJv.jpg?f=fotoalbum_medium

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Nu online
Pelox schreef op zondag 8 maart 2020 @ 17:14:
Ben heel blij dat ik afgelopen week een bedrag heb afgelost op mijn hypotheek ipv nog meer in die kutmunten gestoken te hebben.
Pelox schreef op zondag 8 maart 2020 @ 17:25:
Lekker taalgebruik, heeft je moeder je geen fatsoen geleerd?

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

• Pelox
Drardollan schreef op zondag 8 maart 2020 @ 17:30:
[...]

[...]

Oh excuus. Wie ben jij precies?

Zero.

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Nu online
Pelox schreef op zondag 8 maart 2020 @ 17:31:
[...]

Oh excuus. Wie ben jij precies?
Drardollan, aangenaam.

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

• Tominatie
  • Niet online
[...]

[...]

Niet zo zeiken.

Tis momenteel ook een pleuris ellende.
Klote kut markt.

• Pelox
Welkom.. Ik liet mij even gaan. Ik pas mijn reacties aan op het niveau als de markt vandaar.

Zero.

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
[...]

[...]

Wat zei je over zijn moeder?!

[ Voor 9% gewijzigd door Luuk op 08-03-2020 17:58 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Alles is relatief :)

Overigens echt een super zet van mij om gisteravond laat nog even een paar ETH naar een lokale wallet te sturen, die staan daar nu mooi negatief te renderen :')

Gelukkig wel Bitcoin weer op tijd verkocht, het kon dus nog lager...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_E335t3gjsHylXEsq8iIkq43eWI=/f/image/Nv8dFqVz3XQwU6kGzYnX4rTZ.png

[ Voor 22% gewijzigd door Taro op 08-03-2020 17:54 ]

• Sahara
Taro schreef op zondag 8 maart 2020 @ 17:52:
[...]

Alles is relatief :)

Overigens echt een super zet van mij om gisteravond laat nog even een paar ETH naar een lokale wallet te sturen, die staan daar nu mooi negatief te renderen :')

Gelukkig wel Bitcoin weer op tijd verkocht, het kon dus nog lager...
[Afbeelding]
Vannacht met een short BTC op 8750 gesloten, m'n eerder geliquideerde positie volledig als winst en beetje extra teruggepakt :) Vanochtend 20 dollar verlies genomen met een piepkleine long, daarna slechts 1x short gegaan op 8694... daarna ff wat slaap ingehaald en werd wakker gebeld dat BTC heel snel zakte.. Had zoveel meer winst kunnen zijn. Maar die ETH naar je wallet te sturen, dat is wel een beetje erg jammer. Vooral als ie mogelijk deze week nog onder de 200 komt, nouja what comes down quickly also goes up quickly, maar wanneer dat is de vraag.

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/JKeJtzn.gif

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Verwijderd

Hahhahaa REKT!

Ook mooi WTC gekocht enkele dagen terug op 481 sats, OCO sellorder op 524 niet gehit, de stop limit trigger op 460 met verkoop 455 wel.

Markt rektheid verslagen, well done Jaapio.

Ach boeiend. Halving enzo. Halfje valium door de whiskey bedoelen ze denk ik. Dan blijf je het wel roze vlekjes rooskleurig inzien.

We zitten hier tenslotte voor die prachtige technologie. Je weet wel, blockchain en nodes enzo.

Wat een prachtige tech. Laten we het nog eens over de tech hebben. Had ik al blockchain gezegd? Mooi man.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Wederom niks gedaan, verkopen levert niks op en inkopen is te duur ;)

• The_Goat
Na organische groei komt organische daling, zo gaat dat

Verwijderd

Deze markt is net zo organisch als een stuk uranium in een plastic zak :+

• RaptorXS
Verwijderd schreef op zondag 8 maart 2020 @ 19:47:
Deze markt is net zo organisch als een stuk uranium in een plastic zak :+
Wacht eerst morgen de opening van de AEX maar eens af ivm de petro(dollar} oorlog tussen Rusland en SA ;)
Misschien lopen de crypto's er al op vooruit, omdat alleen de cryptohandel altijd door gaat 24/7.
edit:
Afbeeldingslocatie: https://zh-prod-1cc738ca-7d3b-4a72-b792-20bd8d8fa069.storage.googleapis.com/s3fs-public/styles/inline_image_desktop/public/inline-images/dont%20panic%20kuppy.jpg?itok=HrGIpVQc

[ Voor 20% gewijzigd door RaptorXS op 08-03-2020 20:03 ]

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-12 20:42
Deze maand toch mooi in de min. Hoop dat het Corona geneuzel snel voorbij is

• The_Goat
Die weekly candle gaat echt niet zo best closen zo 😅.

Waarom heeft niemand het meer over het golden cross? Stomme TA-nerds, werkt nooit

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
The_Goat schreef op zondag 8 maart 2020 @ 20:40:
Die weekly candle gaat echt niet zo best closen zo 😅.
Of er komt nog een move richting 8461, zowel een wick onder de 1D MA99 als een wick onder de 1W MA25 en voor beide support. Dat is "maar" 161 Dollar hoger dan de huidige koers. Dat kan prima want Bitcoin zit nu ook al weer 140 Dollar boven de laagste prijs van enkele uurtjes geleden d:)b

• RaptorXS
Taro schreef op zondag 8 maart 2020 @ 20:50:
[...]

Of er komt nog een move richting 8461, zowel een wick onder de 1D MA99 als een wick onder de 1W MA25 en voor beide support. Dat is "maar" 161 Dollar hoger dan de huidige koers. Dat kan prima want Bitcoin zit nu ook al weer 140 Dollar boven de laagste prijs van enkele uurtjes geleden d:)b
Je hebt gelijk, OF het gaat omhoog OF omlaag. ;)

• The_Goat
Of sideways in een 100$ range tot en met de halving, dat zou de ultieme mindfuck zijn

• RaptorXS
The_Goat schreef op zondag 8 maart 2020 @ 20:53:
Of sideways in een 100$ range tot en met de halving, dat zou de ultieme mindfuck zijn
Of we gaan een behoorlijke CME gap omhoog dichten ;)

Verwijderd

De gap tussen nu en 100k lijkt me een mooie om te dichten.

• PilatuS
  • Niet online
Ik ga uit van iets als dit tot het tegendeel wordt bewezen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KGcJLpJ0pdR7jjFeu8oUB1QtrFE=/f/image/1ZUhERSDlkg0MekbEhheVvSU.jpg

• pietz0r
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23-12 08:45
Hoe noemen de ta mensen dat dan? De vishaak?

• Nopheros
pietz0r schreef op zondag 8 maart 2020 @ 21:21:
Hoe noemen de ta mensen dat dan? De vishaak?
quadruple dead cat bounce O-)

Afbeeldingslocatie: https://img.iex.nl/content/2020/columns/deadkat.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Nopheros op 08-03-2020 21:32 ]

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11-12 20:38

raq

RaptorXS schreef op zondag 8 maart 2020 @ 20:55:
[...]

Of we gaan een behoorlijke CME gap omhoog dichten ;)
Ja, die heb ik ook in het achterhoofd, flinke gap dit weekend, maar als ik erop speculeer zal het wel niet gebeuren. Zo maar het laatste deel van m'n kwartaal aankoop doen, altijd fijner na een rood weekend. Plan voor de zekerheid een verkoopordertje bij de CME gap in, het blijft crypto.

De tijd leert of het tij keert

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Zijn er mensen die traden met BUSD pairs op Binance??
Zag dat dan je geen fees betaald tot halverwege juni.... misschien interessant voor snelle scalps?

• PilatuS
  • Niet online
iVibes schreef op zondag 8 maart 2020 @ 21:40:
Zijn er mensen die traden met BUSD pairs op Binance??
Zag dat dan je geen fees betaald tot halverwege juni.... misschien interessant voor snelle scalps?
Het nadeel is het extreem lage volume. Iets als LTC nog geen half miljoen. Voor swings kan het wel, maar scalps zijn niet te doen met dat volume door de hoge slippage.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

PilatuS schreef op zondag 8 maart 2020 @ 21:49:
[...]

Het nadeel is het extreem lage volume. Iets als LTC nog geen half miljoen. Voor swings kan het wel, maar scalps zijn niet te doen met dat volume door de hoge slippage.
De BTC en USDT pairs hebben toch wel redelijk volume?

• PilatuS
  • Niet online
iVibes schreef op zondag 8 maart 2020 @ 21:52:
[...]

De BTC en USDT pairs hebben toch wel redelijk volume?
BTC en ETH zou nog wel kunnen ja :)

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

PilatuS schreef op zondag 8 maart 2020 @ 21:57:
[...]

BTC en ETH zou nog wel kunnen ja :)
100 x 0,1% is ook leuk :)

• PilatuS
  • Niet online
@Verwijderd Kappen nou met die sellwalls ! :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o8IqWHzZY4I0D5dFimXQoLpCTek=/f/image/QxqQ5QIEfvUFqC0g5JI6GCQY.jpg

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
Bitcoin kom op, wordt eens wakker...

When moon?
When Lambo?
HODL.

• Sahara
"The only thing getting halved in May is people’s net worth" :D

• PilatuS
  • Niet online
Sahara schreef op zondag 8 maart 2020 @ 23:06:
"The only thing getting halved in May is people’s net worth" :D
Veel te veel blinde bulls ook door die halvening. De halvening komt er aan, dus gaan we omhoog, kan niet anders...

• The_Goat
Heb het hele weekend discussie gevoerd over het budget van een nieuwe auto, had de strijd redelijk gewonnen want zou wat BTC winsten uitcashen, krijg je deze drop. Probeer dan maar eens uit te leggen dat je up bent in btc, maar niet in euro’s.

Beter geeft nu.nl geen berichten hierover

• Sahara
The_Goat schreef op zondag 8 maart 2020 @ 23:29:
Heb het hele weekend discussie gevoerd over het budget van een nieuwe auto, had de strijd redelijk gewonnen want zou wat BTC winsten uitcashen, krijg je deze drop. Probeer dan maar eens uit te leggen dat je up bent in btc, maar niet in euro’s.

Een nieuwe auto.. ik zou eerder de discussie voeren over een 1 jaar oude auto, daar je dan tenminste 20% waarde van die nieuwe auto in je zak houdt.

Heb destijds mijn tweedekansje via www.mobile.de in Berlijn gevonden :)

[ Voor 6% gewijzigd door Sahara op 08-03-2020 23:38 ]

• The_Goat
Nieuwe auto is in dit geval gewoon een tweedekansje

Verwijderd

PilatuS schreef op zondag 8 maart 2020 @ 22:07:
@Verwijderd Kappen nou met die sellwalls ! :+

[Afbeelding]
Heb nog 1400 Bitcoin die ik ff kwijt moet. Maar daarna moonen we wel weer even.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

The_Goat schreef op zondag 8 maart 2020 @ 23:29:

Nieuwe auto? Wat ouderwets!!
M'n raket is sinds gisteren weer netjes door de keuring gekomen.... moon!

• The_Goat
Het bleek een (s)kutraket

• Nopheros
Als het zo doorgaat zitten we vanavond nog onder de 8k.

• Tominatie
  • Niet online
We dalen gestaag verder. @Verwijderd onze Nano’s zijn overleden. RIP

[ Voor 6% gewijzigd door Tominatie op 08-03-2020 23:51 ]

• Tominatie
  • Niet online
Wat een dalingen! Eth onder de 200 dollar, sick hoor.

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op maandag 9 maart 2020 @ 00:49:
Wat een dalingen! Eth onder de 200 dollar, sick hoor.
Het is een prachtige dag voor deze: https://www.binance.com/en/trade/ETHBEAR_USDT

• Tominatie
  • Niet online
Kwestie van tijd dat die $8000 breekt, t ziet er echt slecht uit momenteel.

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-12 09:23
Het lijkt een spannend dagje te worden deze maandag.
-20% olie, beurs futures al op -4%, bitcoin Checkte ik daarop weer eens, dacht namelijk “die zal dan wel winnen” maar integendeel.

Het zijn enge tijden....

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-12 11:26
PilatuS schreef op zondag 8 maart 2020 @ 21:17:
Ik ga uit van iets als dit tot het tegendeel wordt bewezen:

[Afbeelding]
Als de top (head) zo'n 2k boven de neckline ligt is dan de target vanaf die neckline niet 2k lager? Dus 6500-ish?
Lijkt mij persoonlijk wel heel erg laag en super bearish.

Ik lul ook zomaar wat

• PilatuS
  • Niet online
shovelhead1340 schreef op maandag 9 maart 2020 @ 00:59:
[...]
Als de top (head) zo'n 2k boven de neckline ligt is dan de target vanaf die neckline niet 2k lager? Dus 6500-ish?
Lijkt mij persoonlijk wel heel erg laag en super bearish.
Die in het plaatje gaat uit van een simpele symetrische uitkomst. Dus terug naar het punt voor de stijging begon. De low in dit plaatje is pre breakout level. Dat level gaat ook makkelijk meer dan een half jaar terug.

Edit: Zie LINK trouwens, maar 2% er af vandaag. Da's toch wel extreem sterk gezien eigenlijk iedere alt het vandaag slechter doet dan BTC.

[ Voor 12% gewijzigd door PilatuS op 09-03-2020 01:16 ]

• bie100
gaat wel hard zo :O

• Pelox
Kutmunten.

Excuses voor het taalgebruik.

Zero.

• The_Goat
The_Goat schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 22:27:
[...]

Edit:

Volgens mij heb ik deze hier al vaker geplaatst, maar dit is een beetje het grote plaatje waar ik naar kijk. Kan zijn dat de LH nu gemaakt is (ga ik wel vanuit), en dat BTC dan het channel om laag een beetje volgt (allemaal niet exact, maar ongeveer), omdat ergens net onder de 8k een nieuwe HL te maken.

[Afbeelding]
Soms komt het grote plaatje wat sneller dan gedacht

Nieuwe auto gecanceld en let's go }:O
Pagina: 1 ... 72 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!