sjorremans schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 11:00:
Als ik nu weer zou willen investeren, wat is dan de meeste handige/logische route om dit te gaan doen?
Ik heb een BL3P account dus kan daar geld op storten, BTC of LTC van kopen en dit versturen naar Binance. Dat vervolgens omzetten naar USDT en dan investeren waar ik in wil investeren?
Of toch maar gewoon BTC pairs aanhouden en het niet omzetten naar USDT?
Of kan ik beter mezelf volledig verifieren op Binance en daar geld naar toe overmaken?
Heb geen ervaring met Bl3p, die zat al vol toen ik een account wilde tijd terug. Maar vanaf Bl3p zou ik of LTC of BTC dan naar Binance gaan. Hou er rekening mee dat je als je met LTC gaat je dit moet omzetten naar een dominant pair (BTC of USDT of.. enz) voor je naar de andere alts kan gaan handelen. Als je met BTC gaat zou ik niet eerst naar USDT gaan voor je naar je favo alt gaat, er is ook een BTC paar met je alt en dat scheelt je een keer omzetting fee. Als je wil weten met hoeveel dollar je in je alt bent gegaan is het beter even om te rekenen dan eerst naar USDT te gaan.
Zodra je in je alt zit en je wilt met de golven mee handelen kun je natuurlijk wel geen tegen usdt aan gaan handelen maar de eerste stap BTC>USDT>ALT zou ik inkorten naar BTC>ALT
Als je met LTC vanaf Bl3p komt zul je wel een tussenstap moeten maken dan is LTC>USDT>Alt wel een optie. Maar dan heb je dus wel een keer extra trading fee verbrand.
Edit:
Ik vergeet het belangrijkste, voor je ook maar iets koopt op binance, koop eerst wat BNB zodra je er je LTC/BTC naartoe geschoven hebt en kijk of je de korting op je rading fee goed hebt staan. Als je bnb op brand voor je fee is goedkoper dan je muntje zelf opbranden aan fee!
Plus voor de ocd'ers onder ons. Je hebt na je trade een even aantal muntjes zonder dat Binance er een paar vanaf snoept voor de fee..
[
Voor 12% gewijzigd door
Acidrain op 14-02-2020 11:29
]