Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #10 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 54 ... 94 Laatste
Acties:

• Crypts
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 14:25
Taro schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 19:03:
Ik heb het nooit begrepen dat de één meer mag kopen/uitgeven dan de ander, puur omdat de hoogte van het salaris afwijkt of dat het precies gelijk op moet gaan.
Volgens mij wordt dat ook nergens gezegd. ;) Met mijn eerste (serieuze) vriendin deelde ik niet zozeer 1 rekening maar waren beiden en/of rekeningen, dat ging prima tot we op een niet zo hele elegante manier uit elkaar gingen. Het vertrouwen was in 1 klap weg en dan is het wel even billen knijpen. Gelukkig waren we beiden gewoon heel eerlijk en zijn zelfs gezamenlijk het en gedeelte voor beide rekeningen op gaan zeggen maar heel handig was het niet. In de relatie erna het ietjes handiger ingericht imho, beiden eigen rekening en een aparte en/of rekening waarop beiden naar rato een bedrag voor de vaste lasten en boodschappen storten, dat werkte meer dan prima en door iets meer te storten dan we nodig hadden direct een ingebouwd spaarpotje of reserve voor onvoorziene uitgaven. :)

Hoe eenieder eea inregelt op dat vlak moet men lekker zelf weten maar ik vond de tweede variant toch wel erg fijn. Natuurlijk werd er heen en weer wel wat aan elkaar uitgegeven en deed je grotere aankopen samen maar het gaf wat minder het 'ANWB stel' gevoel. Kan natuurlijk ook een nadeel zijn als je dat wel fijn vindt. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• DAMAGE
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 01-04 14:36

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Mijn meeste geld staat op mijn zakelijke rekening. Daar komt niemand aan :+

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i9 9900K @ 5ghz | ASUS Maximus XI HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | XPG SX8200 Pro 2TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

• RaptorXS
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 14:45
DAMAGE schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 19:23:
Opschepper, de Belastingdienst weet je echt wel te vinden hoor. ;)

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@RaptorXS Niet bedoelt als opscheppen hoor :) Maar idd ja, daar maak ik mij geen zorgen om. Dat regelt de accountant allemaal. Ik ga mij niet druk maken om belastingdingetjes. Dat kan een accountant veel sneller dan ik dat ooit zou kunnen. En ik zou fouten maken denk ik, als ik zie wat de accountant allemaal doet.

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i9 9900K @ 5ghz | ASUS Maximus XI HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | XPG SX8200 Pro 2TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

• Crypts
DAMAGE schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 19:23:
Woei... Die zin is echt een beetje waus, heb hem nu al 3 keer gelezen maar hij blijft apart. :D

Wat betreft rekeningen, ik ben meer van het kaliber more is better ipv less is more. :P
8 gewone rekeningen, 1 zakelijke, een klassieke credit card en de meeste gewone pasjes dubbelen ook als debit CC. Mij verrassen ze niet. 8)
En ja overal staat geld op.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

@D-Ed Klinkt niet best wat ik hoor vanuit IOTA de laatste tijd.. :$

• Crypts
Tominatie schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 19:37:
[Embed]

Niks aan de hand. Gewoon oogkleppen op en keihard door hodlen. 8)

Mijn gevoel zegt dat ik nu uit moet stappen naar fiat.. Ik stel een stop lossje in, misschien niet goed, maar doe het toch.
Crypts schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 19:45:
[...]

Iets anders dan holden kan je ook niet doen als je je wallet niet mag openen :)

Jaja, misschien is er ook een andere wallet beschikbaar...

Edit:

[Voor 8% gewijzigd door Taro op 13-02-2020 20:10]

Bitcoin prijsvergelijk | Tesla Model 3 Performance (Stealth) | 6140 WP Zonnepanelen

• technoaddict
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 07:38
Investeren jullie wel eens in muntjes alleen omdat ze een heel stuk gedaald zijn de laatste dagen? Neem bijvoorbeeld Lisk? Groeide behoorlijk goed tot enkele dagen terug en daalt sindsdien. Je zou verwachten dat er een keer een ommekeer moet komen. Heb nog wat euros te besteden en Lisk viel mij op. Keuzes keuzes.

• Crypts
technoaddict schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 20:20:
Investeren jullie wel eens in muntjes alleen omdat ze een heel stuk gedaald zijn de laatste dagen? Neem bijvoorbeeld Lisk? Groeide behoorlijk goed tot enkele dagen terug en daalt sindsdien. Je zou verwachten dat er een keer een ommekeer moet komen. Heb nog wat euros te besteden en Lisk viel mij op. Keuzes keuzes.
Nope, daling komt vaak na een pump (hoe verrassend) en daarna kan een muntje zomaar maanden niks meer doen of zelfs verder wegzakken. Een daling na een pump is voor mij iig geen reden tot kopen. ;)

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Als iets sterk gedaald is dan zou ik er voorlopig lekker ff afblijven.

technoaddict schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 20:20:
Ja, kopen als ze zijn gedaald of nog dalen is een erg goede strategie, mits je daarbij wel bepaalde levels in de gaten houdt. De kans dat ze nog verder zullen dalen moet uiteraard zo klein mogelijk zijn.

ONT staat bijvoorbeeld vandaag in de min, beter nu kopen dan morgen als hij mogelijk weer in de plus staat, mooie bounces op de 4H en 1D, dus kan zo weer verder gaan. Maar dat is geen garantie.

Het is in ieder geval gemiddeld beter om een dalend muntje te kopen dan eentje die net een mega groene candle heeft laten zien, tenzij het een bullmarkt betreft uiteraard :)

Bitcoin prijsvergelijk | Tesla Model 3 Performance (Stealth) | 6140 WP Zonnepanelen

• D-Ed
  • Registratie: mei 2010
  • Nu online
Tominatie schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 19:37:
[Embed]

Sja, gelukkig zijn ze nog niet decentralized :+
Crypts schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 19:45:
[...]

Heb alvast een stuk in USDT gezet 8)

[Voor 26% gewijzigd door D-Ed op 13-02-2020 20:49]

• D-Ed
  • Nu online
Edit, dubbel

[Voor 95% gewijzigd door D-Ed op 13-02-2020 20:49]

• Crypts
D-Ed schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 20:48:

Heb alvast een stuk in USDT gezet 8)
Het vertrouwen is dus tanende? Je was eerder nogal overtuigd namelijk. ;)

• twain4me
  • Nu online
Tominatie schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 15:17:
[Embed]

Damn 7(8)7
Zo zie je maar hoe gevaarlijk dat leverage traden kan zijn.
Henk zit tegenwoordig op Bitmex met zijn XRP _O- dat allemaal om een vakantie met ingrid bij elkaar te ..... uhmm... gokken?
Ik voel een nieuwe website aankomen.. bitmexslachtoffers.nl :+

• D-Ed
  • Nu online
Crypts schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 20:57:
[...]

Het vertrouwen is dus tanende? Je was eerder nogal overtuigd namelijk. ;)
Nee hoor, maar ach.. Moet ik het hier allemaal weer verdedigen ;)

Ik heb gewoon een deel in USDT staan omdat ik verwacht dat zodra de coördinator weer aangaat er een flink aantal mensen gaat verkopen, koop ik weer op de dip bij _O-

En het is maar deel waar ik op sommige momenten ‘mee handel’. Iets groter dan gisteren maar niet schrikbarend d:)b

• Crypts
D-Ed schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 20:59:
[...]

Nee hoor, maar ach.. Moet ik het hier allemaal weer verdedigen ;)
Nee hoor? Daar doel ik helemaal niet op maar dat IOTA momenteel een shitshow is wel en als hardcore backers zich tijdelijk terugtrekken maakt dat het niet beter. Sorry, ik weet dat dit jouw precious is, jouw diamantje, jouw allessie maar het ziet er gewoon slecht uit en dat mag ook gezegd worden toch? ;)

• The_Goat
  • Registratie: oktober 2019
  • Laatst online: 15:00
Is IOTA fud of is het echt een shitshow? dat is altijd de kunst om te ontdekken natuurlijk

• D-Ed
  • Nu online
Crypts schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 21:08:
[...]

Nee hoor? Daar doel ik helemaal niet op maar dat IOTA momenteel een shitshow is wel en als hardcore backers zich tijdelijk terugtrekken maakt dat het niet beter. Sorry, ik weet dat dit jouw precious is, jouw diamantje, jouw allessie maar het ziet er gewoon slecht uit en dat mag ook gezegd worden toch? ;)
Ja Tuurlijk, ik baal er ook wel van maar zie ook dat ze er bovenop zitten dus daar vestig ik nu ff ‘de hoop’ op. Verwacht de komende weken sowieso weer veel slecht nieuws berichten op de socials maar dat doet me niet zoveel.. Eerst maar eens kijken hoe en hoe snel ze dit tackelen..

Edit: ondertussen zit IF bij de 12 strategische partners van Eclipse Foundation. :)

https://www.eclipse.org/membership/exploreMembership.php
The_Goat schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 21:26:
Is IOTA fud of is het echt een shitshow? dat is altijd de kunst om te ontdekken natuurlijk
Een beetje van beiden eigenlijk. Het is natuurlijk flink shit wat er gebeurt en als je een kleine tinfoil head op zou zetten kunnen je er nog iets achter zoeken.. Als IOTA echt waar gaat maken wat ze beloven dan is het echt een revolutie. Ze krijgen al lang veel FUD te verwerken en zo iets als dit is natuurlijk koren op de molen van velen ‘uit het andere kamp’ (lees: alle blockchain projecten)

[Voor 35% gewijzigd door D-Ed op 13-02-2020 21:32]

• The_Goat
Iets wat ik me afvraag als niet Holder: wanneer beslis je dat je muntje een slechte investering/foute keuze is geweest en pak je je verlies, heb je daar een plan voor, of gewoon de dood of de gladiolen?

• Sunri5e
  • Registratie: december 2003
Pelox2002 schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 11:47:
Ada is weer terug op niveau. Hopelijk trekt de rest ook weer bij!
Terug op oud niveau? Er zijn zoveel oude niveau's die veel hoger liggen dan de huidige koers.
The_Goat schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 21:31:
Iets wat ik me afvraag als niet Holder: wanneer beslis je dat je muntje een slechte investering/foute keuze is geweest en pak je je verlies, heb je daar een plan voor, of gewoon de dood of de gladiolen?
Ligt er aan wie je het vraagt. Maar over het algemeen zei een poll van een jaar of wat terug genoeg die aangaf dat mensen gemiddeld op zo'n 80% verlies stonden. Dit was dan wel weer omdat vele helaas te laat zijn ingestapt en te lang vast hebben gehouden. Het zijn nu weer ander tijden.

• D-Ed
  • Nu online
The_Goat schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 21:31:
Ik heb wat makkelijker praten omdat ik er begin 2018 een deel heb uitgetrokken dus mocht het echt helemaal in elkaar klappen dan vind ik dat jammer maar dat is wel hoe ik er in sta. Heb ik er een leuk hondje aan over gehouden <3

• The_Goat
Dat is toch typisch eigenlijk, bij een normale investering 'in het echte leven' pak je ook soms je verlies. Vreemd dat dat met crypto (of misschien met aandelen in het algemeen) anders werkt.

• Pelox2002
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 13:35
Sunri5e schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 21:36:
[...]

Terug op oud niveau? Er zijn zoveel oude niveau's die veel hoger liggen dan de huidige koers.
Dit ging over het dipje van vanmorgen en het niveau van Ada gisteren.. Ik was blij dat jij niet verder daalde.
The_Goat schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 21:42:
Dat is toch typisch eigenlijk, bij een normale investering 'in het echte leven' pak je ook soms je verlies. Vreemd dat dat met crypto (of misschien met aandelen in het algemeen) anders werkt.
Het is maar net hoe je denkt dat het zal gaan. Waarom zou je 20% verlies pakken als het over 2 maanden 50% winst kan zijn ? Verlies pakken is niet makkelijk, minder winst een stuk makkelijker. Tuurlijk als je weet dat je naar -80% gaat dan pak je die 20% wel.

• Bever!
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 13:18

Bever!

Ondertitel

Verliefd worden op een project gaat makkelijk omdat je in de telegram groepen leest en jezelf begeeft in een echokamer. Neemt de gevoelens van anderen en de MOON calls worden feiten. Je ziet dit ook in de edelmetaal groepjes die al jaren claimen dat nu echt de uitbraak komt.

Signature

• D-Ed
  • Nu online
Jawel hoor maar zo pak je dus ook je winst. En met een deel daarvan ben ik weer doorgegaan. Ik heb ze in 2017 zien zakken naar $0,32 van $1,10 en toen zien stijgen naar $5,50.. Waarom zou dat niet nog een keer gebeuren? De signalen (buiten de huidige diefstal :+ ) zien er goed uit naar mijn bescheiden mening..

En niet alleen door in een echokamer te zitten (zie berichten gisteren van Techcrunh, Yahoo, etc.)

• Jaapio
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 15:11
Taro schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 19:03:
@Jaapio Ondanks het slechte besluit toch gefeliciteerd!

Zie deze langskomen op Twitter van +-8 uurtjes geleden, netjes:
[Afbeelding]

[...]

Hier zo'n stelletje. 1 rekening samen, al 20 jaar. Ik mag kopen wat ik wil, zij mag kopen wat zij wil. Investeringen mag ik naar eigen inzicht doen en vertrouwt ze mij mee, als iets >500 Euro kost dan overleggen we even. We vertrouwen elkaar en we gunnen het elkaar. Toen ik nog studeerde werkte zij al, nu verdien ik meer en zij minder, allemaal prima zo en wat mij betreft zijn dit ingrediënten om samen oud te kunnen worden.

Ik heb het nooit begrepen dat de één meer mag kopen/uitgeven dan de ander, puur omdat de hoogte van het salaris afwijkt of dat het precies gelijk op moet gaan. Als het goed is ben je gelijkwaardig aan elkaar, doet de één misschien meer in het huishouden, zorgt meer voor de kinderen, de ander werkt weer wat meer uren, etc. Mocht de ander alleen maar op de bank zitten te Netflixen terwijl jij je kapot werkt, dan begrijp ik het, maar dan is het misschien ook tijd om iemand anders te zoeken.
Zo is dat, samen sta je sterk. _/-\o_

I live inside that bubble. Reality of the naive.

• Crypts
Jaapio schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 22:25:
[...]

Zo is dat, samen staen je je sterk. _/-\o_
Zo ben je een idioot samen?

• Jaapio
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 15:11
Crypts schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 22:27:
[...]

Zo ben je een idioot samen?
Haha soms wel. Maar liefde is rijkdom. Ik heb het getroffen, misschien niet financieel maar op andere vlakken wel.

Sorry ben ook wat aangeschoten en verweekt als een chick door emoties. Morgen weer moonpraat :+

I live inside that bubble. Reality of the naive.

• iVibes
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 01-04 23:07

iVibes

We Were Meant to Fly

Dit artikel is net op de website van het Algemeen Dagblad geplaatst. ad.nl

Even de tekst gekopieerd omdat het een 'premium' artikel is....

* knip, dit is gewoon auteursrechtenschending *

[Voor 92% gewijzigd door .oisyn op 13-02-2020 22:48]

• shovelhead1340
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 08:27
iVibes schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 22:45:
Dit artikel is net op de website van het Algemeen Dagblad geplaatst. ad.nl

Even de tekst gekopieerd omdat het een 'premium' artikel is....

[mbr]* knip, dit is gewoon auteursrechtenschending *[/]
N link naar t artikel mag toch wel?
Of n beknopte samenvatting?
shovelhead1340 schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 22:57:
[...]
Het artikel zal wel achter een paywall staan. Dus samenvatting of betalen :)

• RaptorXS
  • Laatst online: 14:45
shovelhead1340 schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 22:57:
[...]

Gewoon een premium? krantenartikel openen met een rechtsklik van je browser, Link openen in incognitovenster. ;)

[Voor 3% gewijzigd door RaptorXS op 13-02-2020 23:11. Reden: typo]

• iVibes
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 01-04 23:07

iVibes

We Were Meant to Fly

PilatuS schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 23:01:
[...]

Volgens mij kan je het artikel gewoon lezen, net zoals ik. Ik heb ook geen abbo. Iedereen kan gratis een stuk of 5 premium artikelen lezen per week of maand ofzo...

Kijk maar ff op ad.nl. Het stuk gaat over het aanscherpen van de wetgeving mbt cryptovaluta om het minder interessant voor criminelen te maken.....

• The_Goat
Het is sowieso een beetje een ouderwetse gedachte dat crypto alleen voor het witwassen van geld is, al zal dat ongetwijfeld veel gebeuren

• shovelhead1340
PilatuS schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 23:01:
[...]

Iedereen kan idd n aantal premium artikelen gratis lezen.
https://www.ad.nl/binnenl...eeds-moeilijker~afe888da/

Meer Bitcoin exposure is altijd goed toch?

• Amens
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 14:34
The_Goat schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 23:09:
Het is sowieso een beetje een ouderwetse gedachte dat crypto alleen voor het witwassen van geld is, al zal dat ongetwijfeld veel gebeuren
Maar wel een gedachte waar Jan met de pet zich aan vasthoudt helaas..

• D-Ed
  • Nu online
Amens schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 23:26:
[...]

Ach tja, Nu hebben de nieuwsberichten met criminele inslag nog de overhand.. Als de 20K gebroken wordt duiken de massa media er weer op en begint de pret voor ons handelaren oOo

Met 10% van m’n pf :+

• Amens
D-Ed schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 23:28:
[...]

Ach tja, Nu hebben de nieuwsberichten met criminele inslag nog de overhand.. Als de 20K gebroken wordt duiken de massa media er weer op en begint de pret voor ons handelaren oOo

Met 10% van m’n pf :+
Laat maar komen die 20k dan :)

• Sahara
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 10:19
Bever! schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 21:52:
[...]

Verliefd worden op een project gaat makkelijk omdat je in de telegram groepen leest en jezelf begeeft in een echokamer. Neemt de gevoelens van anderen en de MOON calls worden feiten. Je ziet dit ook in de edelmetaal groepjes die al jaren claimen dat nu echt de uitbraak komt.
Yup, herinner je ZIL nog? Ben zelf verliefd geweest op NEO en op ZIL.. gelukkig bij beiden de relatie uitgemaakt voordat ik in de buurt van de afgrond kwam. Maar idd die telegram groepen die ademen meer kuddegedrag dan common sense. En van teveel openlijk rationeel denken over een project wordt je gebanned bij die zelfde groepen.. daar kritiek niet gewenst is, dat zegt wel wat denk ik.

• shovelhead1340
Amens schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 23:26:
Also Jan met de pet weer vaak genoeg over Bitcoin hoort én dat daar veel geld mee valt te verdienen dan maakt t voor 90% van de Jannen geen reet uit wat criminelen er mee doen.
Dan willen ze ook gewoon n graantje meepikken. Kwestie van tijd denk (hoop) ik.

• D-Ed
  • Nu online
Sahara schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 23:48:
[...]

Yup, herinner je ZIL nog? Ben zelf verliefd geweest op NEO en op ZIL.. gelukkig bij beiden de relatie uitgemaakt voordat ik in de buurt van de afgrond kwam. Maar idd die telegram groepen die ademen meer kuddegedrag dan common sense. En van teveel openlijk rationeel denken over een project wordt je gebanned bij die zelfde groepen.. daar kritiek niet gewenst is, dat zegt wel wat denk ik.
Telegram idd.. Toen mijn pf x 27 ging heb ik nog wel eens wat in een ICO gestoken (Legolas Exchange wat een drama!) en in andere willen steken.. Verliep allemaal via Telegram idd.. Nooit meer :')

• Amens
shovelhead1340 schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 23:51:
[...]

Also Jan met de pet weer vaak genoeg over Bitcoin hoort én dat daar veel geld mee valt te verdienen dan maakt t voor 90% van de Jannen geen reet uit wat criminelen er mee doen.
Dan willen ze ook gewoon n graantje meepikken. Kwestie van tijd denk (hoop) ik.
Als ik kijk naar mijn vrienden, dan zijn dit de Jannen met pet. Er heerst echt het idee dat Bitcoin vooral door criminelen wordt gebruikt. Acceptatie bij deze Jannen is nog ver te zoeken helaas.

• Pelox2002
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 13:35
[...]

Ik ben nog steeds heel blij met mijn zakje neo welke ik in de diepe krochten van de cryptohel (waar ik op mijn beurt weer ingetrokken werd door XVG) heb afgetroggeld van een ouwe zeevaarder voor een appel en een ei.

[Voor 7% gewijzigd door Pelox2002 op 14-02-2020 00:08]

• Sahara
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 10:19
Pelox2002 schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 00:01:
[...]

Ik ben heel blij met mijn neo welke ik in de krochten van de crypto heb afgetroggeld voor een appel en een ei.
Ik had NEO op $ 33,5 gedumpt, had 'm al op ca. $ 55 willen lozen, maar dacht tegen beter weten in dat hij wel zou bouncen toen na die eindeloze dump in sats. Helaas NEO niet onder de 10 dollar teruggekocht toen het kon. Maar ja, hopelijk krijgen we nog één sell off van BTC en alle Alts en dan koop ik.

• JoeriF84
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 16-03 21:19
Mooi instap moment zo meteen bij BQX of lijkt dit maar zo.

• .oisyn
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 12:01

.oisyn

Moderator Devschuur® / Cryptocurrencies

Demotivational Speaker

Topicstarter
https://pbs.twimg.com/media/EQrbvP_WAAAIAdH?format=jpg&name=900x900

Savage :P

Call me cocky, but if there's an alien out there I can't kill I haven't met him and killed him yet. But I can't go in alone. That's why I'm ordering every available ship to report for duty. Anyone else should secure a weapon and fire wildly into the air.

Sahara schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 00:06:
[...]
Ik had NEO op $ 33,5 gedumpt, had 'm al op ca. $ 55 willen lozen, maar dacht tegen beter weten in dat hij wel zou bouncen toen na die eindeloze dump in sats. Helaas NEO niet onder de 10 dollar teruggekocht toen het kon. Maar ja, hopelijk krijgen we nog één sell off van BTC en alle Alts en dan koop ik.
Ik heb ook zoiets gehad met BTC. Na wat kopen en verkopen vanaf de 350 dollar heb ik als laatste ergens onder de 5k gekocht en de hele rit naar 20k vast gehouden. Toen kwam de val vanaf 20k en heb ik bij een bounce naar 14k alles verkocht.

Edit: De reactie van Bitmex op de XRP flashcrash:

https://tweakers.net/ext/f/23eGzaWBO7S4GVEWF6xw32SG/full.png

[Voor 11% gewijzigd door PilatuS op 14-02-2020 02:11]

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Nou precies wat ik al verwacht had @PilatuS. Kan nu iedereen weer roepen dat het een scam is. Manmanman.

Oh ja ik had het over user error? Take a look at this:

https://pbs.twimg.com/media/EQsBHUPU0AAXdtZ?format=jpg

Linkje:

https://pbs.twimg.com/med...dtZ?format=jpg&name=large

[Voor 50% gewijzigd door DAMAGE op 14-02-2020 03:19]

• Bever!

Bever!

Ondertitel

[...]

Ha jazeker, blij dat ik daar toen afscheid van heb genomen

Signature

• Bever!

Bever!

Ondertitel

DAMAGE schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 02:54:
Nou precies wat ik al verwacht had @PilatuS. Kan nu iedereen weer roepen dat het een scam is. Manmanman.

Oh ja ik had het over user error? Take a look at this:

[Afbeelding]

Linkje:

https://pbs.twimg.com/med...dtZ?format=jpg&name=large
Wat een rare kerel is dat..

Ik lees dat coinbase pro 3x margin gaat aanbieden. Met een rente van 8 procent op jaarbasis een prima plan

[Voor 10% gewijzigd door Bever! op 14-02-2020 07:20]

Signature

• Nopheros
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 14:37
Tijd om de weg omhoog te vervolgen lijkt me. Iemand al gedeeltelijk winst gepakt voor als het de andere kant opgaat?

https://i.ibb.co/CsKC0ss/image.png

[Voor 55% gewijzigd door Nopheros op 14-02-2020 09:36]

Star Citizen: Vikings - Vikings Org

• ScreamGT
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 12:27
Nopheros schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 09:34:
Tijd om de weg omhoog te vervolgen lijkt me. Iemand al gedeeltelijk winst gepakt voor als het de andere kant opgaat?

[Afbeelding]
Er is geen andere káááánt.

• The_Goat
Haha die tweets, ik dacht dat iedereen op twitter altijd wilde braggen. Wat voor fetish is het dat je allemaal zielige posts over verliezen bedenkt?

• 68616c6c6f
  • Laatst online: 24-03 17:52
Throwback 8)

https://i.imgur.com/qzXFzay.jpg

malawolar: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58497148

• Crypts
Er staat niet gek veel niet in de plus dus het zegt niet zo denderend veel he? ;)

• PHPResource
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 14:26
Nou jongen, gefeliciteerd met je +150.000 sats :+

• Stokstaart
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 13:57
Crypts schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 10:50:
[...]

Er staat niet gek veel niet in de plus
Meestal in een bull market toch :9

• 68616c6c6f
PHPResource schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 10:53:
[...]

Nou jongen, gefeliciteerd met je +150.000 sats :+
Hodl is the key

• sjorremans
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 11:26
Als ik nu weer zou willen investeren, wat is dan de meeste handige/logische route om dit te gaan doen?

Ik heb een BL3P account dus kan daar geld op storten, BTC of LTC van kopen en dit versturen naar Binance. Dat vervolgens omzetten naar USDT en dan investeren waar ik in wil investeren?
Of toch maar gewoon BTC pairs aanhouden en het niet omzetten naar USDT?

Of kan ik beter mezelf volledig verifieren op Binance en daar geld naar toe overmaken?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Crypts
5 dagen hodl? :D Nog geen 2 tientjes winst? _O-

No offense, gun het je van harte maar snap niet zo waarom je dat op deze manier hier moet melden. :P

• 68616c6c6f
Crypts schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 11:01:
[...]

5 dagen hodl? :D Nog geen 2 tientjes winst? _O-

No offense, gun het je van harte maar snap niet zo waarom je dat op deze manier hier moet melden. :P
Dat zeg ik niet. Leer interpreteren.

• DaCoTa
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 09:40

• 68616c6c6f

• Stokstaart
De beste jongen is 18 guys, laat hem even enthousiast zijn. Ik moest op mijn 18e een dag bij de Gamma werken voor zijn gains 8)

• Stokstaart
Ik was net trouwens even door de postgeschiedenis van april 2019 aan het scrollen, wel heel relativerend om te lezen dat we toen ook heel hoopvol mikten op 100k. Misschien goed voor iedereen om even met beide voeten op aarde terug te komen.

• Nopheros
Stokstaart schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 11:12:
Ik was net trouwens even door de postgeschiedenis van april 2019 aan het scrollen, wel heel relativerend om te lezen dat we toen ook heel hoopvol mikten op 100k. Misschien goed voor iedereen om even met beide voeten op aarde terug te komen.
Je hebt wel een punt idd. 50k dan? 8)

• 68616c6c6f
Stokstaart schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 11:12:
Toen liep de globale economie niet naar een recessie.

• Nopheros
68616c6c6f schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 11:14:
[...]

Nu ook niet? Duitsland doet het wat minder maar geen recessie.

• 68616c6c6f
Nopheros schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 11:16:
[...]

Nu ook niet? Duitsland doet het wat minder maar geen recessie.
https://nos.nl/artikel/23...gen-zo-goed-als-stil.html

• Crypts
Stokstaart schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 11:09:
De beste jongen is 18 guys, laat hem even enthousiast zijn. Ik moest op mijn 18e een dag bij de Gamma werken voor zijn gains 8)
€2 per uur? Dat is al even geleden dan? :+

Nee geintje maar de leeftijd verklaard het wel idd. ;)

• PHPResource
Yup, ik voorzie een grote globale economische tik veroorzaakt door het coronavirus. Ik hoop dat crypto erdoor zal floreren.

• Crypts
PHPResource schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 11:19:
Yup, ik voorzie een grote globale economische tik veroorzaakt door het coronavirus. Ik hoop dat crypto erdoor zal floreren.
Hmmmm, daar heb je wel een puntje. Corona -> crash -> crypto. Ik zie een patroon. 8)

• Mr_Ripple
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 14:06
68616c6c6f schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 11:14:
[...]

Al zou dat wel zo zijn, waar komt toch de gedachte vandaan dat die mensen dan, na al dik te hebben verloren, nog even in crypto komen kijken?
Klinkt heel logisch, je verliest veel op aandelen en daarna koop je bitcoin op de top }:O

• Acidrain
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 01-04 17:07
sjorremans schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 11:00:
Als ik nu weer zou willen investeren, wat is dan de meeste handige/logische route om dit te gaan doen?

Ik heb een BL3P account dus kan daar geld op storten, BTC of LTC van kopen en dit versturen naar Binance. Dat vervolgens omzetten naar USDT en dan investeren waar ik in wil investeren?
Of toch maar gewoon BTC pairs aanhouden en het niet omzetten naar USDT?

Of kan ik beter mezelf volledig verifieren op Binance en daar geld naar toe overmaken?
Heb geen ervaring met Bl3p, die zat al vol toen ik een account wilde tijd terug. Maar vanaf Bl3p zou ik of LTC of BTC dan naar Binance gaan. Hou er rekening mee dat je als je met LTC gaat je dit moet omzetten naar een dominant pair (BTC of USDT of.. enz) voor je naar de andere alts kan gaan handelen. Als je met BTC gaat zou ik niet eerst naar USDT gaan voor je naar je favo alt gaat, er is ook een BTC paar met je alt en dat scheelt je een keer omzetting fee. Als je wil weten met hoeveel dollar je in je alt bent gegaan is het beter even om te rekenen dan eerst naar USDT te gaan.

Zodra je in je alt zit en je wilt met de golven mee handelen kun je natuurlijk wel geen tegen usdt aan gaan handelen maar de eerste stap BTC>USDT>ALT zou ik inkorten naar BTC>ALT

Als je met LTC vanaf Bl3p komt zul je wel een tussenstap moeten maken dan is LTC>USDT>Alt wel een optie. Maar dan heb je dus wel een keer extra trading fee verbrand.

Edit:
Ik vergeet het belangrijkste, voor je ook maar iets koopt op binance, koop eerst wat BNB zodra je er je LTC/BTC naartoe geschoven hebt en kijk of je de korting op je rading fee goed hebt staan. Als je bnb op brand voor je fee is goedkoper dan je muntje zelf opbranden aan fee!
Plus voor de ocd'ers onder ons. Je hebt na je trade een even aantal muntjes zonder dat Binance er een paar vanaf snoept voor de fee.. |:(

[Voor 12% gewijzigd door Acidrain op 14-02-2020 11:29]

• 68616c6c6f
Mr_Ripple schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 11:22:
[...]

Al zou dat wel zo zijn, waar komt toch de gedachte vandaan dat die mensen dan, na al dik te hebben verloren, nog even in crypto komen kijken?
Klinkt heel logisch, je verliest veel op aandelen en daarna koop je bitcoin op de top }:O
Meeste mensen die investeren in de traditionele markt zijn intelligent genoeg om de correlatie tussen aandelen en bitcoin te observeren.

Zelfe geldt voor olie/metalen en aandelen/obligaties

[Voor 5% gewijzigd door 68616c6c6f op 14-02-2020 11:24]

• Stokstaart
Crypts schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 11:19:
[...]

€2 per uur? Dat is al even geleden dan? :+

Nee geintje maar de leeftijd verklaard het wel idd. ;)
Laat ik het zo zeggen, ik reed op zaterdagochtend met een kater op de Citta naar de Gamma :D

En ik werd uitbetaald in guldens.

• Acidrain
Stokstaart schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 11:28:
[...]

Laat ik het zo zeggen, ik reed op zaterdagochtend met een kater op de Citta naar de Gamma :D

En ik werd uitbetaald in guldens.
Citta, hmm dan ben je ergens in de 30. Was je ouder dan was het geen citta maar een puch geweest :)

• Nopheros
Dat is wel wat anders dan een recessie, handelaren op de beurezen verwachten wat schade maar niet veel. De reden dat beurskoersen nog steeds stijgen en niet hard dalen.

• D-Ed
  • Nu online
68616c6c6f schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 11:08:
[...]

1 TRX 2 dollar voor het einde van 2020.
Waar haal je die kennis vandaan? ATH stond op iets van $0,28 ofzo..

• 68616c6c6f
Nopheros schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 11:33:
[...]

Dat is wel wat anders dan een recessie, handelaren op de beurezen verwachten wat schade maar niet veel. De reden dat beurskoersen nog steeds stijgen en niet hard dalen.
Ik zei dat het liep naar een recessie, en daar blijf ik ook bij.

• 68616c6c6f
D-Ed schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 11:33:
[...]

Waar haal je die kennis vandaan? ATH stond op iets van $0,28 ofzo..
Op basis van de speculatie dat China TRX gaat eigenen.

• Crypts
Acidrain schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 11:23:
[...]

Heb geen ervaring met Bl3p, die zat al vol toen ik een account wilde tijd terug.
Misschien maar goed ook... Het is Bitonic in een ander jasje dus de fees zijn ook navenant. Om te beginnen kost het je €0,50 om geld op je account te 'mogen' storten. Vervolgens 0,25% + 1 cent per uitgevoerde order en vervolgens ook nog eens een kleine €3 om BTC op te nemen EN te storten +€1 om het weer naar je bankrekening te krijgen. -O-
Dus bij een koers van €9500 per BTC kost een simpele heen en weer transactie in BTC exclusief fees je dus al €0,50 + €2,85 + €2,85 + €1 = €7,20... _O- :D 8)7 |:(

• D-Ed
  • Nu online
68616c6c6f schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 11:34:
[...]

Op basis van de speculatie dat China TRX gaat eigenen.
Eigenen? China? TRX heeft er nogal een handje van om aankondigingen aan te kondigen voordat een aankondiging is aangekondigd..

• Acidrain
Hmm toen de tijd was Blep juist zo populair.. Achja, toen de tijd gebruikte ik BTC Direct als fiat brug :)

Als ik nu uit stap is het of via Coinbase pro of via Bitvavo, Bitvavo moet ik nog door de kyc heen maar het account is er in ieder geval :)

Fiat>Crypto is sinds eind 2018 niet meer voor gekomen bij mij en ik denk ook niet dat het nog weer voor gaat komen.. Wat ik er in heb zitten probeer ik te vermeerderen.. Hopelijk haal ik mijn inleg er nog eens uit..

• outlandos
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 27-03 09:37
PHPResource schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 11:19:
Nee man, het coronavirus is zwaar overhyped door de media. Het gaat in geen geval leiden tot een recessie, hoogstens tot een daling van 1% van de groei.

De kunstmatig extreem lage rente en de mega staatsschulden zie ik veel eerder leiden tot een economische tik dan het coronavirus in elk geval.

• Euler212
  • Registratie: juni 2014
  • Niet online
68616c6c6f schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 11:23:
[...]

Meeste mensen die investeren in de traditionele markt zijn intelligent genoeg om de correlatie tussen aandelen en bitcoin te observeren.

Zelfe geldt voor olie/metalen en aandelen/obligaties
Observeren nogwel, interessant, want Bitcoin pas sinds na de laatste crisis. Je kunt dus helemaal geen observatie gedaan hebben van hoe Bitcoin reageert tijdens een financiële crisis.

De enige observatie die ik kan doen is dat de economie sinds het bestaan van Bitcoin groeit, net zoals Bitcoin, maar dat zou ik nou niet echt een causaal verband noemen.

• bie100
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 14:30
Acidrain schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 11:31:
[...]

Citta, hmm dan ben je ergens in de 30. Was je ouder dan was het geen citta maar een puch geweest :)
mijn eerste brommer was een puch _/-\o_
https://image3.marktplatznet.de/mp/00049/000002460581_1.jpg

wereld ding toen die tijd dan _O-

• PHPResource
outlandos schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 11:42:
[...]

Nee man, het coronavirus is zwaar overhyped door de media. Het gaat in geen geval leiden tot een recessie, hoogstens tot een daling van 1% van de groei.
Uhh sorry? Geloof me, er is niks gehyped aan het corona virus. De cijfers liegen er niet om, en juist die cijfers zijn nog verdraaid ook. Er gebeurt heel veel dat wij niet mogen weten in Wuhan en omstreken.

Excuus voor offtopic.

• outlandos
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 27-03 09:37
PHPResource schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 11:49:
[...]

Uhh sorry? Geloof me, er is niks gehyped aan het corona virus. De cijfers liegen er niet om, en juist die cijfers zijn nog verdraaid ook. Er gebeurt heel veel dat wij niet mogen weten in Wuhan en omstreken.

Excuus voor offtopic.
Je bent gewoon slaaf van de media. Maar schijnbaar weet jij het beter dan de aandelenbeurzen die er per saldo nauwelijks op reageren.

Nu maar weer ontopic zou ik zeggen.

• 68616c6c6f
Euler212 schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 11:46:
[...]

Observeren nogwel, interessant, want Bitcoin pas sinds na de laatste crisis. Je kunt dus helemaal geen observatie gedaan hebben van hoe Bitcoin reageert tijdens een financiële crisis.

De enige observatie die ik kan doen is dat de economie sinds het bestaan van Bitcoin groeit, net zoals Bitcoin, maar dat zou ik nou niet echt een causaal verband noemen.
Waar heb ik gezegd dat er alleen een correlatie is bij een officiële crisis. Sowieso is een economische correlatie niet zo gereguleerd naar definities. Je ziet de correlatie ook gewoon bij simpele correcties.

• spartacusNLD
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 14:31
outlandos schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 11:42:
[...]

De kunstmatig extreem lage rente en de mega staatsschulden zie ik veel eerder leiden tot een economische tik dan het coronavirus in elk geval.
Kijk / luister deze aflevering van de bitcoin show even (dikke aanrader trouwens voor iedereen hier). Ze hebben het er in het eerste stukje podcast uitgebreid over wat de impact van corona is op de economie en wat bitcoin hier van merkt.

Ik ben het met je eens dat de media het lekker aan het hypen is om clicks te genereren.. echter denk ik ook dat China het minder erg doet lijken dan het daadwerkelijk is.

Bekijk ook een dit dashboard: https://gisanddata.maps.a...740fd40299423467b48e9ecf6

geeft mooi inzicht in de situatie.

[Voor 19% gewijzigd door spartacusNLD op 14-02-2020 11:57]

PC: Fractal Design Define S | Asus Z170 PRO GAMING | i7 7700K | H115i Pro | GTX 1080ti | Corsair LPX DDR4 16GB | Samsung SM961 M.2 256GB | EVGA SuperNOVA 750 G2 |

• PHPResource
outlandos schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 11:53:
[...]

Je bent gewoon slaaf van de media. Maar schijnbaar weet jij het beter dan de aandelenbeurzen die er per saldo nauwelijks op reageren.

Nu maar weer ontopic zou ik zeggen.
Ik heb het nooit gehad over de aandelenbeurzen? En ik volg de gangbare media sowieso niet, die zijn per definitie onbetrouwbaar. Enfin, stop jij lekker je hoofd in het zand.

Ontopic nu weer inderdaad

• 68616c6c6f
Stop nu anders met dat off topic gedoe. Het is nu gewoon bait lol.

• Crypts
PHPResource schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 11:49:
[...]

Excuus voor offtopic.
Nou ja even om het in context te plaatsen ook al zijn die cijfers volgens jou niet waar. 1355 doden wereldwijd wat ik tot nu toe kan vinden en eerste geval ergens in december bekend? Dat zijn er 18 per dag en zet je dat tegen deze cijfers van het CBS mbt doden na een ongelukkige val in Nederland zou ik toch ook zeggen dat eea ietwat overhyped is... -O-

Dan het aantal besmettingen, 60.000 op het moment en dat lijkt heel veel maar zet je dat af tegen het aantal van bijna 37 miljoen mensen die met HIV besmet zijn (2017) tsja... :+
1,8 miljoen nieuwe HIV besmettingen per jaar, dat is ruim 4900 per dag, laat die cijfers even op je inwerken. ;)

• Nopheros
Crypts schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 12:02:
[...]

Nou ja even om het in context te plaatsen ook al zijn die cijfers volgens jou niet waar. 1355 doden wereldwijd wat ik tot nu toe kan vinden en eerste geval ergens in december bekend? Dat zijn er 18 per dag en zet je dat tegen deze cijfers van het CBS mbt doden na een ongelukkige val in Nederland zou ik toch ook zeggen dat eea ietwat overhyped is... -O-

Dan het aantal besmettingen, 60.000 op het moment en dat lijkt heel veel maar zet je dat af tegen het aantal van bijna 37 miljoen mensen die met HIV besmet zijn (2017) tsja... :+
1,8 miljoen nieuwe HIV besmettingen per jaar, dat is ruim 4900 per dag, laat die cijfers even op je inwerken. ;)
En dan heb je het nog niet eens over griep waar elk jaar miljoenen mensen aan overlijden.

Anyway, we gaan weer omhoog *O*

Pagina: 1 ... 54 ... 94 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True