https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Klopt. Ook de balance wordt niet goed bijgewerkt. Het is gewoon druk, iedereen is aan het bijkopenAzer schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 09:44:
Binance heeft wat issues volgens mij. De order books komen niet overeen met wat in de trade history staat qua prijs.
Je denkt dat dit het begin van het eind is?The_Goat schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 09:48:
Verkopen nu het nog kan...
Typisch gevalletje van chronische bear-ritis ofwel het bear virusNopheros schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 09:57:
[...]
Je denkt dat dit het begin van het eind is?
Hij heeft 2 weken geleden alles verkocht en heeft de boot gemist vermoedelijk. Zo hadden we ook iemand die dacht dat btc naar 1500 zou gaan afgelopen jaar. Die is nog aan het wachten.PHPResource schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 10:05:
[...]
Typisch gevalletje van chronische bear-ritis ofwel het bear virus
Zero.
TA: Resistance, geen 2H+ timeframe close boven de 10.4k
Komt BTC door de 10.4k heen stap ik ergens daarboven wel weer in
Haha dit is ook typisch een gevalletje: boot gemist.The_Goat schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 10:19:
Non TA: Rally van 6.2k naar 10.6k met een dip van 3% is geen dip, dat is gewoon nog steeds de top kopen, Had je willen kopen had je dat veel eerder moeten doen, alts die 100% zijn gegaan of meer, zit ontzettend veel lucht in momenteel.
TA: Resistance, geen 2H+ timeframe close boven de 10.4k
Komt BTC door de 10.4k heen stap ik ergens daarboven wel weer in
Er zat eind 2017 veel lucht in. Sindsdien zijn alle crypto's technologischer veel verder en de prijs nog steeds -90% van wat het toen was. Dit is nog steeds in een dip kopen.
Verwijderd
We zullen het zien!
Een dipje blijft altijd een beetje spannend.

Mooi om even te peilen hoe het marktsentiment er voor staat.
Tuurlijk kan alle kanten op. Als het onder de 10k gaat dan haal ik er toch wel even wat winst uit en wacht ik rustig af op een nieuwe trent of het vervolg van de huidige boven de 10.5kVerwijderd schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 11:07:
Mwah het kan natuurlijk alle kanten op. @The_Goat kan zomaar gelijk krijgen... Panic sellen kan toeslaan, misschien ook niet...
We zullen het zien!
Een dipje blijft altijd een beetje spannend.![]()
Mooi om even te peilen hoe het marktsentiment er voor staat.
[ Voor 4% gewijzigd door Nopheros op 13-02-2020 11:23 ]
Hou toch eens op met die semi-kijk-mij-eens-interessant-doen praat.croc schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 11:10:
Even een correctie, mag nog wat dieper van mij. Niet om bij te kopen, maar om gezond door te groeien nadien... Ah ja en ook voor men short +) Wel bull div op 15m. Zolang we niet te lang sideways gaan is het goed.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Dat iets 90% van een ATH afstaat is geen reden om te kopenOepsje schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 10:58:
[...]
Haha dit is ook typisch een gevalletje: boot gemist.
Er zat eind 2017 veel lucht in. Sindsdien zijn alle crypto's technologischer veel verder en de prijs nog steeds -90% van wat het toen was. Dit is nog steeds in een dip kopen.
Het is hetzelfde als verkopen op 5% winst. Ik zeg altijd maar.. kop of munt, rien ne va plus, place your bets!The_Goat schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 11:25:
[...]
Dat iets 90% van een ATH afstaat is geen reden om te kopen
Het huis wint gemiddeld trouwens altijd meer dan de spelers.
Zero.
Zure reactie zeg. Ik geef toch aan dat ik tijdelijk short ben? Nu nog die clown smiley beter memoriserenCrypts schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 11:24:
[...]
Hou toch eens op met die semi-kijk-mij-eens-interessant-doen praat.Crypto is per definitie niet gezond en correcties dus ook niet.
Ripple alweer in de plus.Pelox schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 11:47:
Ada is weer terug op niveau. Hopelijk trekt de rest ook weer bij!
Eind febr krijgen we nieuws over Shelley release date. Ik ben benieuwd wat het met de prijs zal doen.Pelox schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 11:47:
Ada is weer terug op niveau. Hopelijk trekt de rest ook weer bij!
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Verwijderd
Vanaf nu zijn de crypto's extra belangrijk, het extra spaarpotje waar de vrouw niet bij kan om alle centen stuk te gooien in de action en xenos, op waxinelicht houders en kindersokken.
Het leven was tot nu toe een mooie vrije tijd, maar helaas kom ik niet onder de volwassen verplichting uit om alles netjes op papier te zetten voor de kinderen. Aangezien we een koophuis hebben en alles, ik kan nu met een gerust hart de pijp uit gaan wetende dat mijn gezinnetje niet achterblijft met financiele lastigheden.
Mochten jullie binnen een paar weken niets meer horen, dan ben ik waarschijnlijk vergiftigd met arsenicum door mijn dagelijkse prakje warme eten.
Man dit is er weer 1 hoor, glimlachend gelezenVerwijderd schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 12:56:
Het is voor mij over en uit jongens, ik stap vanmiddag geheel gedwongen vrijwillig in het bootje van het gerigistreerd partnerschap.
Vanaf nu zijn de crypto's extra belangrijk, het extra spaarpotje waar de vrouw niet bij kan om alle centen stuk te gooien in de action en xenos, op waxinelicht houders en kindersokken.
Het leven was tot nu toe een mooie vrije tijd, maar helaas kom ik niet onder de volwassen verplichting uit om alles netjes op papier te zetten voor de kinderen. Aangezien we een koophuis hebben en alles, ik kan nu met een gerust hart de pijp uit gaan wetende dat mijn gezinnetje niet achterblijft met financiele lastigheden.
Mochten jullie binnen een paar weken niets meer horen, dan ben ik waarschijnlijk vergiftigd met arsenicum door mijn dagelijkse prakje warme eten.
Maar nu even serieus Jaapio het komt goed! Er is geen einde na deze vastlegging.
Die HTMLcoin en andere pareltjes blijven in je bezit als ruwe diamanten
Ja, zo ruw dat je je er aan open haalt en dood bloedt...DJ-Promo schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 13:01:
[...]
Man dit is er weer 1 hoor, glimlachend gelezen.
Maar nu even serieus Jaapio het komt goed! Er is geen einde na deze vastlegging.
Die HTMLcoin en andere pareltjes blijven in je bezit als ruwe diamanten.

Komt goed makker! Onkruid vergaat niet, ik ben er ook nog steeds na twee scheidingen.Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 12:56:
Het is voor mij over en uit jongens, ik stap vanmiddag geheel gedwongen vrijwillig in het bootje van het gerigistreerd partnerschap.
Was het trouwens niet handiger om gewoon te trouwen? Heb je ook alles geregeld en dat kan in iedere gemeente nog gratis ook zodat je meer centjes overhoudt om crypto bij te kopen zodat vrouwlief deze kan stukslaan in de Action en Xenos.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Helemaal niet nodig. Neem beide een eigen hypotheek op 50% van de woning. Spreek af naar ratio de woon en gezinslasten te dragen, neem een overlijdensrisico verzekering naar ratio dat jij of je partner goed in de woning kan blijven wonen rekening houdend met minder werken i.v.m. verzorging voor de kinderen. Erken je kinderen. Je houdt beide een eigen rekening. Doe je wel een Geregistreerd Partnerschap sluit dan in het verleden behaalde resultaten (overwaarde etc.), schenkingen en eigen bedrijven uit van de gezamenlijke bezittingen.Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 12:56:
Succes!
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Ik heb altijd gezegd dat deze jongen nooit gaat trouwen.Crypts schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 13:07:
[...]
Komt goed makker! Onkruid vergaat niet, ik ben er ook nog steeds na twee scheidingen.![]()
Was het trouwens niet handiger om gewoon te trouwen? Heb je ook alles geregeld en dat kan in iedere gemeente nog gratis ook zodat je meer centjes overhoudt om crypto bij te kopen zodat vrouwlief deze kan stukslaan in de Action en Xenos.
Dus op deze manier houd ik nog het laatste zijden draadje van mijn zelfrespect over, terwijl het vrouwtje tevreden is.
Soms moet je het op een accoordje gooien. Zo heb ik af kunnen dwingen dat we vanavond met de hele familie lekker Indonesisch gaan eten bij mijn faforiete restaurantje.
Verder zijn we al ruim 10 jaar samen en zal er hopelijk weinig veranderen
Verwijderd
Jumpman schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 13:10:
[...]
Helemaal niet nodig. Neem beide een eigen hypotheek op 50% van de woning. Spreek af naar ratio de woon en gezinslasten te dragen, neem een overlijdensrisico verzekering naar ratio dat jij of je partner goed in de woning kan blijven wonen rekening houdend met minder werken i.v.m. verzorging voor de kinderen. Erken je kinderen. Je houdt beide een eigen rekening. Doe je wel een Geregistreerd Partnerschap sluit dan in het verleden behaalde resultaten (overwaarde etc.), schenkingen en eigen bedrijven uit van de gezamenlijke bezittingen.
Succes!

Haha even wat bemoedigende woorden op de valreepJumpman schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 13:10:
[...]
Helemaal niet nodig. Neem beide een eigen hypotheek op 50% van de woning. Spreek af naar ratio de woon en gezinslasten te dragen, neem een overlijdensrisico verzekering naar ratio dat jij of je partner goed in de woning kan blijven wonen rekening houdend met minder werken i.v.m. verzorging voor de kinderen. Erken je kinderen. Je houdt beide een eigen rekening. Doe je wel een Geregistreerd Partnerschap sluit dan in het verleden behaalde resultaten (overwaarde etc.), schenkingen en eigen bedrijven uit van de gezamenlijke bezittingen.
Succes!
Waarom makkelijk en goedkoop doen als het ook moeilijk en duur kan?
Je wist toch wel dat die mogelijkheid bestond of niet?
Ah ja principes...Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 13:13:
[...]
Ik heb altijd gezegd dat deze jongen nooit gaat trouwen.![]()
Dus op deze manier houd ik nog het laatste zijden draadje van mijn zelfrespect over, terwijl het vrouwtje tevreden is.

[ Voor 44% gewijzigd door Crypts op 13-02-2020 13:19 ]
Man ik kan daar echt niet bij he. Wij hebben ook een gezamenlijke rekening waar wij beiden elke maand evenveel op zetten om de vaste lasten te kunnen betalen. Maar de rest blijft gewoon op een eigen rekening staan en is voor jou om mee te doen wat je wilt. Zo kan ik mooi elke maand wat euro's in crypto pompen zonder dat de vrouw het weet
Verwijderd
Kut, wat moet ik nu doen???Crypts schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 13:17:
[...]
Waarom makkelijk en goedkoop doen als het ook moeilijk en duur kan?![]()
Je wist toch wel dat die mogelijkheid bestond of niet?
[...]
Ah ja principes...Die heb ik ook wel maar zodra het geld gaat kosten mag ik het mezelf permitteren om daar toch wat flexibel mee te gaan.
Ik denk dat ik maar gewoon even 'sigaretten' ga halen, zondag weer terugkom en hopen dat het overgewaaid is.
als het voor jou is om er mee te doen wat je wil waarom mag ze het niet weten dan?technoaddict schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 13:23:
Ik ken stelletjes die geen eigen rekening meer hebben. Alleen een gezamenlijke waar beide salarissen op uit komen.
Man ik kan daar echt niet bij he. Wij hebben ook een gezamenlijke rekening waar wij beiden elke maand evenveel op zetten om de vaste lasten te kunnen betalen. Maar de rest blijft gewoon op een eigen rekening staan en is voor jou om mee te doen wat je wilt. Zo kan ik mooi elke maand wat euro's in crypto pompen zonder dat de vrouw het weet
Dan weet zijn vrouw als er in de krant staat "bitcoin mooned naar 100K" dat hij geld als water heeft.bie100 schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 13:38:
[...]
als het voor jou is om er mee te doen wat je wil waarom mag ze het niet weten dan?
dat moet je niet hebben
Hopelijk hervatten de gains zich snel weer.
FC Barcelona is proud to announce a global partnership with blockchain platform @chiliz & @socios. Using the digital currency $CHZ, you’ll soon be able to buy Barça Fan Tokens, which give you the right to vote in club polls & earn rewards https://t.co/2NOhfsHV8i pic.twitter.com/a5GhCCo717
— FC Barcelona (@FCBarcelona) 13 februari 2020
Dit is best ziek, blockchain/crypto wordt mainstream?
$CHZ fomo is al ingeslagen zie ik, mooie 58% alhoewel dit verdient een veel hogere pump als je het vergelijkt met HBAR en zijn gare onzin announcement.
[ Voor 36% gewijzigd door Tominatie op 13-02-2020 13:55 ]
Euhm... Met CHZ kun je dus binnenkort Barca tokens kopen waarmee je kunt stemmen en rewards kunt krijgen?Tominatie schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 13:54:
[Embed]
Dit is best ziek, blockchain/crypto wordt mainstream?
$CHZ fomo is al ingeslagen zie ik, mooie 58% alhoewel dit verdient een veel hogere pump als je het vergelijkt met HBAR en zijn gare onzin announcement.
Dat zou ik nou niet echt mainstream willen noemen. Nogal erg specifieke toepassing en ik snap ook niet zo goed waarom daar weer een apart token voor nodig is.
Je slaat af en toe een beetje door in je cryptosiasme.
Precies, en ze weet best dat ik er een vermogen in heb gestoken, maar dat moet ik lekker zelf weten. Uiteraard zal ze bij een moon meeprofiteren aangezien mijn doel aflossen op de hypotheek is.technoaddict schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 13:23:
Ik ken stelletjes die geen eigen rekening meer hebben. Alleen een gezamenlijke waar beide salarissen op uit komen.
Zero.
De social media manager van FC Barca kan nu wel rustig op pensioenTominatie schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 13:54:
[Embed]
$CHZ fomo is al ingeslagen zie ik, mooie 58%
Als je van allerlei Crypto toepassingen tegen komt in je dagelijkse leven (hoe zinloos ze ook mogen zijn) dan wordt het inderdaad wel mainstream als in "steeds normaler"?Crypts schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 14:00:
[...]
Euhm... Met CHZ kun je dus binnenkort Barca tokens kopen waarmee je kunt stemmen en rewards kunt krijgen?![]()
Dat zou ik nou niet echt mainstream willen noemen. Nogal erg specifieke toepassing en ik snap ook niet zo goed waarom daar weer een apart token voor nodig is.![]()
Behalve om hier wat % mee te verdienen vind ik het verder ook zinloos. Daarnaast komt deze coin niet voor op de exchanges waar ik zit dus laat het verder voorbij gaan.
We hebben het hier vaak over het gebrek aan usecases en usage van crypto dan is dit wel een mooie. Barca is een club waar miljoenen mensen naar kijken over de hele wereld en denk dat honderden miljoenen deze club wel kennen. Dat zij nu gebruik gaan maken van blockchain is toch wel geinig, zeker omdat ieder lid van de club kan mee bepalen over beslissingen in de club.Crypts schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 14:00:
[...]
Euhm... Met CHZ kun je dus binnenkort Barca tokens kopen waarmee je kunt stemmen en rewards kunt krijgen?![]()
Dat zou ik nou niet echt mainstream willen noemen. Nogal erg specifieke toepassing en ik snap ook niet zo goed waarom daar weer een apart token voor nodig is.![]()
Dat betekent dat er enorm veel mensen gebruik gaan maken van deze tokens.
In die zin wordt crypto dus steeds meer voor de massa en niet iets voor wat gekkies op Tweakers
[ Voor 5% gewijzigd door Tominatie op 13-02-2020 14:05 ]
Ben meteen ingestapt. Al 2% verlies meteenTominatie schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 14:04:
[...]
We hebben het hier vaak over het gebrek aan usecases en usage van crypto dan is dit wel een mooie. Barca is een club waar miljoenen mensen naar kijken over de hele wereld en denk dat honderden miljoenen deze club wel kennen. Dat zij nu gebruik gaan maken van blockchain is toch wel geinig, zeker omdat ieder lid van de club kan mee bepalen over beslissingen in de club.
Steady FOMOSoeski schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 14:05:
[...]
Ben meteen ingestapt. Al 2% verlies meteen
Idd, blij dat ik niet op station $ 260 ben uitgestaptTominatie schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 14:09:
ETH is ondertussen al zowat compleet herstelt van de dip, daar is de bull wel erg sterk de laatste tijd.
Verwijderd
Bij iedere withdrawal: 'Meneer! Meneer! Heeft u ook Barca Tokens?'
Ik heb even gekeken op dat platform maar die 'beslissingen' die ik zie is hooguit meebeslissen over het design van het shirtje wat ik kan vinden. Ander voorbeeld van wat ik kon vinden is een voting wie de fans in een volgende Q&A op Twitter willen zien. Ja het bereikt ineens heel veel mensen die hoogstwaarschijnlijk nog nooit iets met crypto gedaan hebben maar zoals Jaapio al zegt, soort van voetbalplaatjes maar dan anders. Ik zie het niet zo maar ik hoop dat ik ernaast zit.Tominatie schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 14:04:
[...]
We hebben het hier vaak over het gebrek aan usecases en usage van crypto dan is dit wel een mooie. Barca is een club waar miljoenen mensen naar kijken over de hele wereld en denk dat honderden miljoenen deze club wel kennen. Dat zij nu gebruik gaan maken van blockchain is toch wel geinig, zeker omdat ieder lid van de club kan mee bepalen over beslissingen in de club.
In die zin wordt crypto dus steeds meer voor de massa en niet iets voor wat gekkies op Tweakers

XRP lijkt vooralsnog leading van de majors
BTC het zwakst
BeideKlaas25 schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 14:41:
Lol. Wat is er nu manipulatief dan? De dump of de corrigerende pump?
Well said!TuutjDrie schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 14:47:
Geweldige move om alle zwakke broeders te laten verkopen. Die zitten nu aan de zijlijn te janken.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
We gaan nog steeds omhoog dus dat is wel lekker. Zolang we maar stilletjes en redelijk constant de goede kant op gaan is het mij best.Tominatie schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 15:00:
Haha, down we go again. Lekkere bartjes heen en weer zo.
Waarom had deze bull geen back-up
[ Voor 19% gewijzigd door outlandos op 13-02-2020 15:11 ]
outlandos schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 15:10:
Sjongejonge we hebben een hele grote broeder nodig om door die 10,5k heen te komen.
Waarom had deze bull geen back-up

Damn

Zo zie je maar hoe gevaarlijk dat leverage traden kan zijn.
[ Voor 220% gewijzigd door Tominatie op 14-02-2020 21:08 ]
Crypto the wild wild west. Kan het niet anders verwoorden. Heb zowel de pump als de dump gemist.. wel lekker m'n hond in de kou uitgelatenThe_Goat schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 15:19:
Longs rekt, shorters rekt, longs rekt again, enorme candle incoming
Ach het is gewoon oppassen geblazen met leverage traden, ik ken verhalen van mensen die tienduizenden dollars zijn kwijt geraakt op BitMEX, denkende dat ze wel wisten hoe het spel werkte. Het is idd gewoon heel volatiel en je moet denk ik niet te grote bedragen overmaken om met leverage te gaan traden. Gewoon met een paar honderd dollar beginnen en daar meer van maken, verlies je het uiteindelijk, dan is je max loss die paar honderd dollar. En afromen als je veel winst heb gemaakt.. dat is denk ik de enige manier om niet REKT te gaan met leverage trading.Tominatie schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 15:17:
[Embed]
Damn![]()
[ Voor 56% gewijzigd door Sahara op 13-02-2020 15:27 ]
Da's n'n beste flashcrash!Tominatie schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 15:17:
[Embed]
Damn![]()
Bears naar links, Bulls naar rechts.
[ Voor 31% gewijzigd door outlandos op 13-02-2020 15:28 ]
Als je gewoon met een deel van je stack trade, dan kan dit nooit gebeuren. Ook al wordt je stop niet getriggert, dan wordt alleen dat deel van de stack geliquideerd. Als je zelf niet voorzichtig genoeg bent kun je er op wachten dat er ooit iets een keer fout gaat.
Edit: oh ja. Leverage traden op altcoins (zie ik nu) is echt wachten op elke keer uitgestopt worden in een volatiele markt. Als het goed gaat word je snel rijk. Maar het is in een floep en een scheet gebeurt. Nah daar houd ik mij sowieso niet echt mee bezig. BTC is al volatiel genoeg zoals je ziet
Edit 2: Blijkbaar zat ie idd met leverage (cross) te traden op XRP. Tsja. Dat is gewoon wachten tot het fout gaat.
Tominatie schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 15:17:
[Embed]
Damn![]()
[ Voor 19% gewijzigd door DAMAGE op 13-02-2020 15:36 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
hij is RektTominatie schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 15:17:
[Embed]
Damn![]()

Ik denk overigens dat de System Overload feature van BitMEX ook vast wel met deze wonderlijke flash crash van XRP te maken. Dat mensen nog steeds bij BitMEX handelen met al die zogenaamde overload meldingen is ook een beetje eigen schuld dikke bult, zeker bij deze dumps waarbij iedereen tegelijk naar de uitgang wil en vervolgens er niet uit kunnen.DAMAGE schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 15:29:
De gebruiker is gevaarlijk. Het leverage traden zelf niet. Uit de post kun je opmaken dat hij all-in gaat met zijn trades. Dat is sowieso niet echt handig. Of hij zit op cross te traden, wat ook allin gaan is. Je hele account kan dan leeg gesnoept worden.
Als je gewoon met een deel van je stack trade, dan kan dit nooit gebeuren. Ook al wordt je stop niet getriggert, dan wordt alleen dat deel van de stack geliquideerd. Als je zelf niet voorzichtig genoeg bent kun je er op wachten dat er ooit iets een keer fout gaat.
Edit: oh ja. Leverage traden op altcoins (zie ik nu) is echt wachten op elke keer uitgestopt worden in een volatiele markt. Als het goed gaat word je snel rijk. Maar het is in een floep en een scheet gebeurt. Nah daar houd ik mij sowieso niet echt mee bezig. BTC is al volatiel genoeg zoals je ziet![]()
[...]
Of uitgestopt worden voor een 50% verlies zonder hefboom.Tominatie schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 15:17:
Edit: Nog steeds relevant:
[ Voor 18% gewijzigd door PilatuS op 13-02-2020 15:37 ]
Aan de ene kant snap ik wel dat die flashcrashes echt niet leuk kunnen zijn maar aan de andere kant is dit idd wel een beetje als zeuren dat het balletje op zwart valt en je all-in op rood bent gegaan.DAMAGE schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 15:29:
De gebruiker is gevaarlijk. Het leverage traden zelf niet. Uit de post kun je opmaken dat hij all-in gaat met zijn trades. Dat is sowieso niet echt handig. Of hij zit op cross te traden, wat ook allin gaan is. Je hele account kan dan leeg gesnoept worden.
Edit: oh ja. Leverage traden op altcoins (zie ik nu) is echt wachten op elke keer uitgestopt worden in een volatiele markt. Als het goed gaat word je snel rijk. Maar het is in een floep en een scheet gebeurt. Nah daar houd ik mij sowieso niet echt mee bezig. BTC is al volatiel genoeg zoals je ziet![]()
[...]

Ik denk dat hij zelf gewoon een fout heeft gemaakt.
Hij zal wel in een hefboom XRP long hebben gezeten. Stel je gaat normaal rekt bij een val van 20% is dat nu even meer dan 50% geweest. Dus alle hefboom longs rekt.DAMAGE schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 15:37:
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ik hoop voor hem dat hij zijn 1 BTC die hij schreef verloren te hebben, uit het BitMEX insurance fund terug krijgt.DAMAGE schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 15:37:
@Sahara Overload is alleen als je een order die al staat probeert te verplaatsen als er veel actie is. Dat lukt dan vaak niet. Ik heb werkelijk nog nooit gehad dat mijn order die al stond niet uitgevoerd werd. Echt nog nooit. Als je van te voren je plan maakt en je daar aan houdt en gewoon je orders laat staan, dan heb je hier nooit last van.
Nouja over die vage Overload messages, ik herinner nog wel dat bij flinke buy/sell pressure op BitMEX en wanneer je nog geen order nog in het orderboek had liggen, je in dat geval door die System Overload melding met geen ene mogelijkheid alsnog je te plaatsen order uitgevoerd kon krijgen.. Klote exchange, het is definitely geen bug, maar een feature zodat daarom de uitschieters bij BitMEX altijd veel heftiger zijn.
Ik denk dat hij helemaal niks terug krijgt. Zijn eigen fout geweest. Maar ik laat mij graag verrassen
Zet jij wanneer jij een short/long positie inneemt gelijk je take profit en stop market orders in het orderboek?DAMAGE schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 15:45:
@Sahara als jij nog orders moet plaatsen terwijl de markt al flink aan het kopen/verkopen is dan ben je gewoon te laat. Ik heb nooit last van die overload meldingen. Mijn orders staan dan al lang klaar.
Ik denk dat hij helemaal niks terug krijgt. Zijn eigen fout geweest. Maar ik laat mij graag verrassen
Misschien heeft hij een Stop Limit order geplaatst ipv een Stop Market order en dat ie daarom is overgeslagen, ondanks dat hij een Stop loss order had.
[ Voor 9% gewijzigd door Sahara op 13-02-2020 15:54 ]
Ik had enorm rijk kunnen zijn als m'n XRP short niet op FTX was geweest maar op MEX, loop ik ook niet over te piepen (naja een beetje dan)
Ik denk dat dit eerder voelt als op elk cijfer vanaf 1 inzetten en dan het balletje zien belanden op 0.Crypts schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 15:36:
[...]
Aan de ene kant snap ik wel dat die flashcrashes echt niet leuk kunnen zijn maar aan de andere kant is dit idd wel een beetje als zeuren dat het balletje op zwart valt en je all-in op rood bent gegaan.
Mjah hij zal vast de enige niet zijn waarbij dit nu gebeurt is. Gewoon niet piepen en weer door.outlandos schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 16:30:
[...]
Ik denk dat dit eerder voelt als op elk cijfer vanaf 1 inzetten en dan het balletje zien belanden op 0.
Uit pure hebzucht met leverage gaan handelen op Bitmex en dan huilie doen als je rekt gaat.

AmenCrypts schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 16:39:
[...]
Mjah hij zal vast de enige niet zijn waarbij dit nu gebeurt is. Gewoon niet piepen en weer door.![]()
Uit pure hebzucht met leverage gaan handelen op Bitmex en dan huilie doen als je rekt gaat.
Zero.
Vond deze ook wel erg toepasselijk en hulde voor zoveel zelfkennis!
Bitmex is only used by idiots:( learned that the hard way
— lekoestre (@Lekoestre) 13 februari 2020
Ik vind de namen van die traders/idioten in de trollbox bij BitMEX wel grappig, zoals bijv. deze: "Watercooler James"Crypts schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 16:53:
[...]
Vond deze ook wel erg toepasselijk en hulde voor zoveel zelfkennis!![]()
[Twitter]
Mjah Bitmex is toch wel de absolute winnaar binnen de shitshow die crypto heet.Sahara schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 16:56:
[...]
Ik vind de namen van die traders/idioten in de trollbox bij BitMEX wel grappig, zoals bijv. deze: "Watercooler James"
Zelden zoveel bijproducten met het verstand van een amoebe bij elkaar gezien.
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
/u/12037/crop5db5cb2525d0a_cropped.png?f=community)
Als de alts ergens de komende dagen nog een keer goed dippen dan koop ik bij.
Edit: Gelukkig nog niets uit TSLA gehaald, vandaag 6,14% erbij
[ Voor 13% gewijzigd door Taro op 13-02-2020 18:34 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
XTZ en LINK zowel long als shortTominatie schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 18:21:
De traders hebben echt goed kunnen verdienen vandaag mits je het een beetje goed hebt aangepakt. Eth heeft echt heerlijke swings.
Dankjewel voor al je bijdrages hier, alleen daarom al lees ik elke dag met plezier op dit forumVerwijderd schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 12:56:
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
/u/12037/crop5db5cb2525d0a_cropped.png?f=community)
Zie deze langskomen op Twitter van +-8 uurtjes geleden, netjes:
Hier zo'n stelletje. 1 rekening samen, al 20 jaar. Ik mag kopen wat ik wil, zij mag kopen wat zij wil. Investeringen mag ik naar eigen inzicht doen en vertrouwt ze mij mee, als iets >500 Euro kost dan overleggen we even. We vertrouwen elkaar en we gunnen het elkaar. Toen ik nog studeerde werkte zij al, nu verdien ik meer en zij minder, allemaal prima zo en wat mij betreft zijn dit ingrediënten om samen oud te kunnen worden.technoaddict schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 13:23:
Ik heb het nooit begrepen dat de één meer mag kopen/uitgeven dan de ander, puur omdat de hoogte van het salaris afwijkt of dat het precies gelijk op moet gaan. Als het goed is ben je gelijkwaardig aan elkaar, doet de één misschien meer in het huishouden, zorgt meer voor de kinderen, de ander werkt weer wat meer uren, etc. Mocht de ander alleen maar op de bank zitten te Netflixen terwijl jij je kapot werkt, dan begrijp ik het, maar dan is het misschien ook tijd om iemand anders te zoeken.
[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 13-02-2020 19:10 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!