[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 52 ... 107 Laatste
Acties:
  • 400.604 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
buy low sell high niet? zelfde principe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:03

Liberteh

All your base belong to me

Sahara schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 17:17:
[...]

Tja, ik ging short rondom een resistance, maar daar blies BTC mooi langs omhoog en daarna steeg ie vrolijk door. Soms moet je wat risico nemen, want die scamwicks waar @PilatuS gisteren nog over schreef, die heb je best vaak en dan zit je goed met een short totdat je SL wordt gehit :F. Maar sowieso is shorten in een uptrend link. Period.
Bitcoin shorten of longen is _altijd_ link.

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 14:17:
Kijk HBAR, een waar spektakel _O-

Waar stopt dit? 8)7
Op het moment dat ik zei dat ik er niets mee zou doen kickte de FOMO in.. Sta nu +25% _O-

Maar springt alle kanten op dus kan zo maar weer -25% of -50% staan na het eten, krijg er zo’n TRX gevoel van begin december 2017..

[ Voor 20% gewijzigd door D-Ed op 12-02-2020 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Het lijkt wel enigzins op een cup and handle pattern op 1h graph van btc/usdt, alleen de handle is niet zo mooi

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@D-Ed HBARretje:

Circulating Supply
3.164.062.654 HBAR
Total Supply
50.000.000.000 HBAR

Tsjaaa.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
DAMAGE schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 17:26:
@D-Ed HBARretje:

Circulating Supply
3.164.062.654 HBAR
Total Supply
50.000.000.000 HBAR

Tsjaaa.
Stap er zo ook weer uit met 30% winst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
wat me opvalt pullback's worden steeds hoger. Bitcoin gaat naar de maan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-Ed schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 17:21:
[...]

Op het moment dat ik zei dat ik er niets mee zou doen kickte de FOMO in.. Sta nu +25% _O-

Maar springt alle kanten op dus kan zo maar weer -25% of -50% staan na het eten, krijg er zo’n TRX gevoel van begin december 2017..
Voorzichtig hoor, dit soort pumps zijn 2 a 3 dagen een flipperkast, en dan meestal een -30% of meer candle gevolgd door een complete doodbloeding.

Maargoed dat hoef ik jou niet te vertellen ;)

Succes!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ja, het is een zeer groene dag, maar de Bitcoin 1D candle is op dit moment nog niet overtuigend genoeg, ik verwacht nog wel weer een retest van de 10k of er een stukje onder, voordat de koers verder stijgt. ADA en ONT maken de laatste minuten enorme sprongen, dan krijg ik weer de neiging om te switchen, maar ik doe het niet, want grote kans dat Bitcoin daarna een move maakt en of de alts outperformed, of een rode candle laat zien.

Misschien is altseason gestart, maar dat verwacht ik niet, Bitcoin pakt wel weer wat dominance terug. Sowieso stap ik niet meer uit Bitcoin, als ik alts aan de pf toevoeg dan is het omdat ik er extra fiat in steek.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-10 06:43

Bever!

3

ETH ook dik overbought, 85 op de daily. Net zo hoog als toen hij 1400 dollar was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
We zullen ook nog wel het halving sell the news dumpje krijgen alleen weet je nooit precies wanneer die komt :+

De halving gaat pas op lange termijn echt zijn effect laten zien. Nu lekker genieten van al dat groens. 8) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Dat het overbought is zegt in een bullmarkt niet zo veel. Het kan dagen, weken overbought zijn. Als we echt in een bullmarkt zitten dan heeft zo'n coin daar gewoon schijt aan en klapt gewoon door. Maar we hebben met BTC nog steeds niet echt een higher high te pakken, dus we weten nog niet of we echt in een bullmarkt zitten, al heeft het er wel alle schijn van. Exact de reden waarom ik het zeker op dit punt even aan kijk. Ik heb wel BTC, maar ik heb geen positie open nu op Bitmex. De kans is groot dat er nog eens een correctie komt. Komt die niet, dan stap ik wel ergens in op een pullback als we de trend geconfirmed hebben. De laatste tijd genoeg winsten gepakt. Nu even pas op de plaats. De munten die je nu verliest zijn meer waard dan de munten die je potentieel kunt verdienen om vervolgens tegen een rode candle aan te kijken. Even koppie dr bij houden :)

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:25
Hi. Heb ik wat gemist vandaag?

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16-10 13:45
DAMAGE schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 17:26:
@D-Ed HBARretje:

Circulating Supply
3.164.062.654 HBAR
Total Supply
50.000.000.000 HBAR

Tsjaaa.
Is HBAR de nieuwe MATIC geworden qua pump en straks dump coin?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

DAMAGE schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 17:43:
Dat het overbought is zegt in een bullmarkt niet zo veel. Het kan dagen, weken overbought zijn. Als we echt in een bullmarkt zitten dan heeft zo'n coin daar gewoon schijt aan en klapt gewoon door. Maar we hebben met BTC nog steeds niet echt een higher high te pakken, dus we weten nog niet of we echt in een bullmarkt zitten, al heeft het er wel alle schijn van. Exact de reden waarom ik het zeker op dit punt even aan kijk. Ik heb wel BTC, maar ik heb geen positie open nu op Bitmex. De kans is groot dat er nog eens een correctie komt. Komt die niet, dan stap ik wel ergens in op een pullback als we de trend geconfirmed hebben. De laatste tijd genoeg winsten gepakt. Nu even pas op de plaats. De munten die je nu verliest zijn meer waard dan de munten die je potentieel kunt verdienen om vervolgens tegen een rode candle aan te kijken. Even koppie dr bij houden :)
Zou ook even wachten ja, we zitten nu bovenaan het opwaartse kanaal. of we breken door naar boven of we testen de onderkant van het kanaal nog een keer ($9900 en stijgende). Ik zie de longs wel voorbij komen rond $10.6k :)

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
- Ed en Taro gaat dik op HBAR
- ETH gaat bizar harde moon
- Bitcoin moet nog ff overtuigender doorstoten, maar 14K soon
- De bull wordt door sommige geshort

Lambo soon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Sahara schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 17:49:
[...]
Is HBAR de nieuwe MATIC geworden qua pump en straks dump coin?
Het is meer een ENJ pump. ENJ ging toen op het Samsung nieuws en dit is iets met Google. Alleen kan je HBAR niet shorten op Binance zoals bij MATIC wel kan wat weer een wat andere dump kan geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ada gaat ook dik man :D

Wat een tijden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Goat
Hbar pump lijkt ook wel op sky van een jaar of 2 geleden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Bitcoin volgt zo vast ook nog wel met de moeder van alle groene candles...

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Zoals gewoonlijk een saai dagje, niks verkocht of gekocht.
Het leven van een hodler valt niet mee :z

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Tominatie schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 17:50:
[...]

- Ed en Taro gaat dik op HBAR
- ETH gaat bizar harde moon
- Bitcoin moet nog ff overtuigender doorstoten, maar 14K soon
- De bull wordt door sommige geshort

Lambo soon
Lol, ik zit er net met 2.5% van m’n pf in dus niks om over naar huis te schrijven maar wel leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik vind het wel impressive dat mensen als HODLer elke dag actief met de markt bezig kunnen zijn. Je hebt er niks aan als je toch niet koopt of verkoopt. Je focus ligt immers op de lange termijn. Je kunt blij zijn met 10% groen maar als je niet verkoopt of posities sluit zie je die winst over enkele dagen weer verdampen. Is zonde. Daarom ben ik toch maar gaan traden. Was er klaar mee met dat verdampen van winsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DAMAGE schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 18:08:
Ik vind het wel impressive dat mensen als HODLer elke dag actief met de markt bezig kunnen zijn. Je hebt er niks aan als je toch niet koopt of verkoopt. Je focus ligt immers op de lange termijn. Je kunt blij zijn met 10% groen maar als je niet verkoopt of posities sluit zie je die winst over enkele dagen weer verdampen. Is zonde. Daarom ben ik toch maar gaan traden. Was er klaar mee met dat verdampen van winsten.
En als bijvoorbeeld Ethereum nu maar blijft groeien en niet meer terugkomt op het niveau waar het nu staat. Dan mis je toch gewoon winst?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
DAMAGE schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 18:08:
Ik herinner inderdaad dat jij vroeger in de zuiverste categorie van een HODLer viel :D. Maar het is idd een gemis als de winsten weer verdampen. @Taro ga jij binnenkort met ONT winstnemen of hou je 'm aan? Het ging immers bij de vorige rit langs de $1 dat ie ca. bij $1,20 stokte en terugviel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Verwijderd de markt gaat altijd in golven. Toen ETH op 1k stond had ook niemand verwacht ooit nog ether te kunnen kopen voor 75 euro. Dat is toch insane? En toch gebeurde het. En als je aan margin trading doet heb je gewoon altijd bitcoin. Je handelt dan om meer bitcoin te vergaren. Dat is mijn doel bijvoorbeeld. Dan sprokkel je in ieder geval steeds meer btc binnen. Dan behoud je op een bepaalde manier ook value en als het dan weer eens naar de maan gaat komt daar steeds meer value bij. En zo zijn er nog wel meer trucjes om iig value te behouden als de markt down gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Sahara schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 18:16:
[...]
@Taro ga jij binnenkort met ONT winstnemen of hou je 'm aan? Het ging immers bij de vorige rit langs de $1 dat ie ca. bij $1,20 stokte en terugviel.
Ik kan geen winst nemen bij ONT, ik heb deze keer de boot gemist :(

Gelukkig wel winst bij Bitcoin en uiteraard TSLA ;) , maar daarom baal ik nu ook wel. Ik vermoed dat ik de spaarrekening van de kinderen maar ga gebruiken om ONT, ADA, NEO en EOS aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DAMAGE schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 18:17:
@Verwijderd de markt gaat altijd in golven. Toen ETH op 1k stond had ook niemand verwacht ooit nog ether te kunnen kopen voor 75 euro. Dat is toch insane? En toch gebeurde het. En als je aan margin trading doet heb je gewoon altijd bitcoin. Je handelt dan om meer bitcoin te vergaren. Dat is mijn doel bijvoorbeeld. Dan sprokkel je in ieder geval steeds meer btc binnen. Dan behoud je op een bepaalde manier ook value en als het dan weer eens naar de maan gaat komt daar steeds meer value bij. En zo zijn er nog wel meer trucjes om iig value te behouden als de markt down gaat.
Maar dan blijft het nu nog steeds de vraag, wanneer is de top bereikt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Laten we allen hier van genieten en goed je SL in te stellen. Dan kunnen we allemaal met de zomervakantie eruit stappen om dan alles weer te laten dalen en we rustig van de zon kunnen genieten, om vervolgens in september weer massaal in te stappen en naar de maan te gaan. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sahara
Taro schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 18:20:
[...]

Ik kan geen winst nemen bij ONT, ik heb deze keer de boot gemist :(

Gelukkig wel winst bij Bitcoin en uiteraard TSLA ;) , maar daarom baal ik nu ook wel. Ik vermoed dat ik de spaarrekening van de kinderen maar ga gebruiken om ONT, ADA, NEO en EOS aan te schaffen.
Ik baal met je mee, heb geen alts en ff op het moment geen BTC. Ik heb een beetje teveel tijd doorgebracht met leveraged trading op Bybit, na een hoop lucratieve trades, kwamen een paar bar slechte trades en dan ben je al gauw terug bij af. Je kent het wel :X. Maar niet getreurd, al die trades zijn goed voor de ervaring. Deze stijging van gisteren in samenhang met downtime van Bitfinex, die 12000 BTC van die PlusToken scam die rondzwerven, nog een paar open CME gaps en het feit dat zowat elke stijging of daling het werk is van een whale... heb ik nog niet het gevoel dat de bullrun begonnen is.

Wel wil ik met tight stop losses weer wat meer traden op Binance, bijv. met ONT. De spaarrekening van je kinderen.., zakgeld wordt voortaan uitbetaald in ONT, ADA, NEO en EOS :P .. zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Sahara schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 18:32:
[...]

Ik baal met je mee, heb geen alts en ff op het moment geen BTC. Ik heb een beetje teveel tijd doorgebracht met leveraged trading op Bybit, na een hoop lucratieve trades, kwamen een paar bar slechte trades en dan ben je al gauw terug bij af. Je kent het wel :X. Maar niet getreurd, al die trades zijn goed voor de ervaring. Deze stijging van gisteren in samenhang met downtime van Bitfinex, die 12000 BTC van die PlusToken scam die rondzwerven, nog een paar open CME gaps en het feit dat zowat elke stijging of daling het werk is van een whale... heb ik nog niet het gevoel dat de bullrun begonnen is.

Wel wil ik met tight stop losses weer wat meer traden op Binance, bijv. met ONT. De spaarrekening van je kinderen.., zakgeld wordt voortaan uitbetaald in ONT, ADA, NEO en EOS :P .. zoiets?
Leveraged trading.. De grootste valkuil binnen crypto.. (buiten ICO’s natuurlijk)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

DAMAGE schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 18:17:
Je moet niet alles verklappen zoals Bitmex -> Bitfinex als de markt down gaat. Ze moeten zelf ook nog wat uitzoeken/vinden, DAMAGE! :( :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

D-Ed schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 18:43:
[...]

Leveraged trading.. De grootste valkuil binnen crypto.. (buiten ICO’s natuurlijk)
Uhm, je bedoelt zeker overtrading. Ik trade liever BTC leveraged dan dat ik in een of andere alt stap.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 68616c6c6f
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 01-02-2023
#TRONGANG 8)

malawolar: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58497148

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cursquidHome
Tezos 7(8)7

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Godverdomme wat leuk dit _/-\o_

Stukje van m’n IOTA pf verkocht, Hedera voor terug gekocht, IOTA zakt in elkaar, Hedera weer verkocht en IOTA teruggekocht die nu weer stijgt

Had ik nu maar met meer dan 2.5% van m’n pf gespeeld _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Liberteh schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 18:45:
[...]

Uhm, je bedoelt zeker overtrading. Ik trade liever BTC leveraged dan dat ik in een of andere alt stap.
Zoveel mensen zoveel wensen toch.. Naar de buitenwereld toe ben ik een holder maar stiekem weten jullie beter omdat ik hier af en toe mijn ‘zwakte’ toon :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Liberteh schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 18:45:
[...]

1000% eens mits lage lev

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21:59

raq

Alle alts die op +7% tot +10% staan vandaag de deur uit gedaan en opnieuw buy ordertjes inladderen. Vertrouw het voor geen meter, maar dat kan ook een stoornis zijn die ik in de bearmarket heb opgelopen

[ Voor 34% gewijzigd door raq op 12-02-2020 19:28 ]

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:51
raq schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 19:28:
Alle alts die op +7% tot +10% staan vandaag de deur uit gedaan en opnieuw buy ordertjes inladderen. Vertrouw het voor geen meter, maar dat kan ook een stoornis zijn die ik in de bearmarket heb opgelopen
In een bear market een prima strategie, maar hij houdt een keer op te werken he..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
When bitcoin moon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nurksis
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22-02 09:08
ETH gaat maar door..
Eens kijken of LTC dit kan evenaren...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Ge-ni-aal! :D Die $6 gratis via CB Earn is inmiddels bijna €13. _O-

Die ga ik echt hodlen tot in de eeuwigheid. *O*

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Goat
Niemand die heeft het nog over xrp, waar is de xrp army?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
The_Goat schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 20:14:
Whoop whoop!!!! Shitc... euh prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

The_Goat schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 20:14:
geweldig voor een 1x short op mex :D dikke funding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
uuuhm.. BTC is toch gewoon een enorme cup and handle aan het maken of niet ta experts? Als dat zo is dan moet de bullmarkt nog beginnen oOo

[ Voor 23% gewijzigd door Pelox op 12-02-2020 20:36 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cursquidHome
Crypts schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 19:59:
[...]

Ik heb er ook een paar via CB maar heb er ook meer van gekocht een tijdje terug.

*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-10 12:48
Crypts schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 19:59:
[...]

Vertel, die was ik bijna vergeten! Net ook wat Orchid bij elkaar gesprokkeld in de CB app.
Go Go Go!

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
PHPResource schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 17:22:
Het lijkt wel enigzins op een cup and handle pattern op 1h graph van btc/usdt, alleen de handle is niet zo mooi
@Pelox :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Hahaha sorry... geen tijd gehad vandaag :D

Ik bedoel trouwens van januari 2018 tot nu 8) Dus een ultra cup and handle..

[ Voor 17% gewijzigd door Pelox op 12-02-2020 20:48 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:52
Bever! schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 17:36:
ETH ook dik overbought, 85 op de daily. Net zo hoog als toen hij 1400 dollar was
Laat maar komen die ATH!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
shovelhead1340 schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 20:40:
[...]

Vertel, die was ik bijna vergeten! Net ook wat Orchid bij elkaar gesprokkeld in de CB app.
Go Go Go!
Weinig te vertellen maar het gratis geld gaat wel lekker zo. Openbank €50, Moneyou go €20,20 en Tezos nu dus op bijna €13. Totale investering hooguit half uurtje dus dat is niet verkeerd. :D

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Ik mis nog een Henk en Ingrid.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Ik kan je vertellen dat dat verschrikkelijk beperkte mensen zijn en totaal niet leuk of interessant. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Crypts schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 21:13:
[...]

Ik kan je vertellen dat dat verschrikkelijk beperkte mensen zijn en totaal niet leuk of interessant. :+
@Verwijderd :(:)

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Die dus ook niet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Iedereen de winst van de alts inmiddels omgezet in Bitcoin? Dan kan die nu vertrekken, ok?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:29
Voor de IOTA hodlers, even oppassen met je wallet:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
TuutjDrie schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 21:27:
Voor de IOTA hodlers, even oppassen met je wallet:

[Twitter]
:O Hebben ze dat na >2 jaar nog steeds niet op orde? Schijnbaar erg complex om gewoon altijd bij je muntjes te kunnen komen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Taro schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 21:30:
[...]

:O Hebben ze dat na >2 jaar nog steeds niet op orde? Schijnbaar erg complex om gewoon altijd bij je muntjes te kunnen komen.
Ze hebben momenteel IOTA netwerk plat gegooid om te voorkomen dat er meer slachtoffers komen. Toch nog voordeel zo van gecentraliseerd netwerk :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag weer op de fiets. Man man man wat een drama.

Ik kwam met het zweet op mijn voorhoofd aan bij de zaak, compleet buiten adem. 4 jaar geleden deed ik dat met 2 vingers in m'n neus (niet letterlijk, dat zou wat apart zijn) Ik heb besloten pas in de zomer mijn spartamet te fixen, zodat ik weer wat conditie op kan bouwen.

Maar als het meezit met de crypto koop ik een elektrische scooter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Goh, ik zie mijzelf hier nog zeggen dat ik ETH mooi op 193 Dollar heb verkocht, 2 weken10 dagen later staat die al 80 Dollar hoger en blijft maar gaan...

[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 12-02-2020 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Is dit al parabolisch te noemen?? Ik pak de befaamde bubble chart er maar weer bij:
Afbeeldingslocatie: https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fwww.forbes.com%2Fsites%2Fjessecolombo%2F2013%2F12%2F19%2Fbitcoin-may-be-following-this-classic-bubble-stages-chart%2F&psig=AOvVaw0FZL_kGNYx_tJfPDePCPJL&ust=1581627543366000&source=images&cd=vfe&ved=0CAIQjRxqFwoTCLji3_HzzOcCFQAAAAAdAAAAABAD

In welke fase zitten we? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Ha ETH wow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Taro schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 21:57:
Goh, ik zie mijzelf hier nog zeggen dat ik ETH mooi op 193 Dollar heb verkocht, 2 weken10 dagen later staat die al 80 Dollar hoger en blijft maar gaan...
Ik vermoed wel wat weerstand nu tussen 275 en 280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-10 09:06
Een absolute fomo actie, maar ben toch blij dat ik een plukje Eth heb gekocht vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 21:57:
ik had ze ook verkocht toen op dat moment. Heb ze later weer teruggekocht op 213 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21:59

raq

Stokstaart schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 19:39:
[...]

In een bear market een prima strategie, maar hij houdt een keer op te werken he..
Verkopen voor BTC hé, voor fiat heb ik teveel gevoel voor fomo en een te hoge dosis hopium in mn bloed.

Eigenlijk voor het eerst dat ik nu serieuze gains maak, vorige bullmarkt pas ik laat ingestapt, was noob en ook te druk met andere dingen. Heb er toen geld in gegooid en keek 1x in de paar weken er naar, volgens mij toen 30euro aan xrp naar 600euro zien gaan, en weer terug natuurlijk. Dik in de min gestaan, maar nu eindelijk een paar % in de plus, na veel te vroeg te DCA'en, scams (ICO en Oister Pearl), tot -90% hodlen van shitcoins, pump en dumps en het najagen van groene staven.

Mooie crypto adds op de reclameborden bij vitesse-ajax, genoeg Henkies daar.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Bizar die Eth! Is er nog een reden voor behalve dan de bull waas?

Edit: bitcoin wil ook wel heb ik het idee! oOo

[ Voor 27% gewijzigd door Tominatie op 12-02-2020 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Wordt Ripple en XRP weer eens benoemd in de crypto update van de Telegraaf klopt er weer geen houtje van :P Jammer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• symen89
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:37
Tominatie schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 22:10:
ETH 2.0 multiclient testnet is aanstaande wat betekend dat er in Q3 phase 0 van 2.0 op mainnet live kan gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Tominatie schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 22:10:

Edit: bitcoin wil ook wel heb ik het idee! oOo
1 van de (minder bullish) theorieen..

[YouTube: Are Scammers Pumping The Cryptocurrency Markets...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja het gaat mooi mannen. Laat het maar lekker zo doorgroeien, machtig. Nu al zin in die Bitcoin pumps van 3 of 4 K in een paar uren, waarmee ie alle alts ver achter zich laat. Dan langzaam 1000 terugvallen terwijl alles de alts weer instroomt. Dat waren zulke mooie tijden...

Hoe denken jullie dat het zal verlopen? Ik verwacht toch een flinke sell-off rondom de halving.

Persoonlijk hold ik gewoon, en blijf wat Bitcoin proberen te stacken. Heel misschien probeer ik nog een stablecoin.

Wellicht koop ik nog wat bij maar dat zullen dan alts zijn, want ik verwacht wel dat daar procentueel gezien het meest te halen zal zijn op de korte termijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Klaas25 schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 22:12:
Wordt Ripple en XRP weer eens benoemd in de crypto update van de Telegraaf klopt er weer geen houtje van :P Jammer.
Wees blij dat die strontcoin überhaubt genoemd wordt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

symen89 schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 22:14:
[...]

ETH 2.0 multiclient testnet is aanstaande wat betekend dat er in Q3 phase 0 van 2.0 op mainnet live kan gaan
Dit is wel een hele mooie. Er worden weer technische onderbouwingen gegeven voor pumps. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Als je alts tijdig van de hand doet is daar zeer zeker leuk aan te verdienen. Maar uiteindelijk heb ik tot nu toe de meeste winsten met BTC behaalt. Sterker nog, zoals je weet was ik het hodlen op een gegeven moment zat @Verwijderd en heb toen de schrale centen die ik nog in wat shitcoins had omgezet naar BTC en ben daar mee gaan bitmexen. Inmiddels door dat te doen helemaal uit de rode cijfers weten te komen en zelfs al dik in winst als ik het alltime ga bekijken.

Dus ja, met alts is zeker leuk te verdienen, mits je ze wel op tijd van de hand doet. Nooit verliefd raken op je coins. Maar vlak BTC niet uit. Denk dat je daar uiteindelijk minstens net zo goed (al dan niet beter) mee kunt verdienen als je weet wat je doet. Zeker op de lange termijn. Alts zijn top, maar het is wel bekend dat ze ook veel onvoorspelbaarder zijn. Er zijn genoeg mensen mee rekt gegaan. Ik heb zelf nog wel een zooi HOT voor de leuk voor erbij. Maar als de tijd daar is trap ik ze er wel weer uit om lager in te kunnen kopen. Das het ideale van een markt die in golven beweegt.

Edit: zelfs als HODLer zou ik willen weten wanneer mijn aangeschafte coins weg moeten. Altijd een stoploss zetten. Je moet dus als HODLer ook zeker wat van de markt weten. Weten welk level je sowieso wilt houden. wanneer een constructie in de prijs verloren gaat en je een grote dump kunt verwachten. Zo kun je dus ook je potentieel verlies beperken. Anders staat die troep binnen no-time weer onder water en zit je weer tegen een zuur schermpje met verlies te staren. Not cool.

Overigens mag je dit alles vergeten als je het als investering ziet en je eigenlijk op dag 1 al je geld als verloren beschouwd 8) Maar dan moet je maar hopen dat het over 5 a 10 jaar veel waard is en dat weet je natuurlijk niet.

[ Voor 24% gewijzigd door DAMAGE op 12-02-2020 22:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Goat
Volgende fase is moonboy tweets op twitter toch? Altijd goed voor 10%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me
  • Laatst online: 14:47

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
The_Goat schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 22:28:
Volgende fase is moonboy tweets op twitter toch? Altijd goed voor 10%
en daarna mainstream media

Afbeeldingslocatie: https://media.gifs.nl/raket-gifs-an94cv.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Hey! We gaan de verkeerde kant op

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Stokstaart
Afbeeldingslocatie: https://media1.giphy.com/media/3o7aD5UJ4AGtZVQJMs/giphy.gif

Zo dan, zeurpiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Sissors schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 21:41:
[...]

Ze hebben momenteel IOTA netwerk plat gegooid om te voorkomen dat er meer slachtoffers komen. Toch nog voordeel zo van gecentraliseerd netwerk :P
_O-

Ik zag het zojuist op Discord.. Nie goed nie maar zo te zien zijn ze wel transparant en zijn ze er met veel mensen mee bezig. Heb je nog achtergrond info?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

DAMAGE schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 22:27:
Als je alts tijdig van de hand doet is daar zeer zeker leuk aan te verdienen. Maar uiteindelijk heb ik tot nu toe de meeste winsten met BTC behaalt. Sterker nog, zoals je weet was ik het hodlen op een gegeven moment zat @Verwijderd en heb toen de schrale centen die ik nog in wat shitcoins had omgezet naar BTC en ben daar mee gaan bitmexen. Inmiddels door dat te doen helemaal uit de rode cijfers weten te komen en zelfs al dik in winst als ik het alltime ga bekijken.

Dus ja, met alts is zeker leuk te verdienen, mits je ze wel op tijd van de hand doet. Nooit verliefd raken op je coins. Maar vlak BTC niet uit. Denk dat je daar uiteindelijk minstens net zo goed (al dan niet beter) mee kunt verdienen als je weet wat je doet. Zeker op de lange termijn. Alts zijn top, maar het is wel bekend dat ze ook veel onvoorspelbaarder zijn. Er zijn genoeg mensen mee rekt gegaan. Ik heb zelf nog wel een zooi HOT voor de leuk voor erbij. Maar als de tijd daar is trap ik ze er wel weer uit om lager in te kunnen kopen. Das het ideale van een markt die in golven beweegt.

Edit: zelfs als HODLer zou ik willen weten wanneer mijn aangeschafte coins weg moeten. Altijd een stoploss zetten. Je moet dus als HODLer ook zeker wat van de markt weten. Weten welk level je sowieso wilt houden. wanneer een constructie in de prijs verloren gaat en je een grote dump kunt verwachten. Zo kun je dus ook je potentieel verlies beperken. Anders staat die troep binnen no-time weer onder water en zit je weer tegen een zuur schermpje met verlies te staren. Not cool.

Overigens mag je dit alles vergeten als je het als investering ziet en je eigenlijk op dag 1 al je geld als verloren beschouwd 8) Maar dan moet je maar hopen dat het over 5 a 10 jaar veel waard is en dat weet je natuurlijk niet.
Is allemaal zo, maar ik ben iemand die hoogstwaarschijnlijk REKT gaat op Bitmex.

Ik kan je nu al vertellen dat ik vroeg of laat die 100x leverage een keertje pak. Vooral als het 1 of 2 keer goed gaat met dom toeval. Ik ken mezelf, zo ben ik gewoon. Ik heb er een zwak voor, die spanning. Ik zet een kwartier voor sluitingstijd van de louche lokale gokhal ook altijd alle langzaam opgebouwde winst op 16, 18, 19 en 21. Vaak valt ie wel, alles of niets ;)

Daarnaast heb ik totaal geen verstand van TA, ik zou me daar natuurlijk in kunnen gaan verdiepen maar ik vind dat gewoon niet leuk... Klinkt misschien dom en het is wellicht ook dom, maar de cryptowereld is gewoon knettervaag en dat vind ik leuk. Samen met hier wat rondhangen om de broodnodige onderliggende technieken tot in detail te bediscussiëren :+

Amateuristisch wat rondkutten op Binance af en toe vind ik ook leuk.

Ik ben bang dat door constant in en uit Bitcoin te stappen, of met long en short gaan de lol er af gaat... Dan heb ik misschien wel wat meer geld aan het eind van de rit (waarschijnlijk niet :+ ) maar er weinig plezier van gehad.

Ik zit er met wat kleingeld in, een kleine 1k inmiddels dankzij de stijgingen, en dat vind ik leuk zat. Ik heb het al eerder gezegd maar ik ben niet die knakker die rijk wordt door dit grapje :+

Maar dat neemt zeker niet weg dat jouw aanpak wel de betere is van ons 2en. Heb ook wel respect voor hoe jij de zaken hebt omgegooid en ik betwijfel ook niet dat je op die manier veel meer geld kunt pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Oh heb ik respect voor hoor @Verwijderd ik ben hier niet om je te overtuigen :) Iedereen zijn eigen aanpak. Als jij daar je lol uit haalt is dat prima. TA is allemaal niet zo eng of saai als je denkt. Het is juist vet om te zien dat wat jij verwacht uit komt, of juist ook vet om er van te leren als het anders gaat. Daar kun je ook enorm veel lol uit halen. Maar als je niet de drive hebt om dat te leren en je haalt hier je gram uit is daar ook niks mis mee. Iedereen heeft zo op zijn eigen manier lol en dat is het belangrijkste!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

DAMAGE schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 00:22:
Oh heb ik respect voor hoor @Verwijderd ik ben hier niet om je te overtuigen :) Iedereen zijn eigen aanpak. Als jij daar je lol uit haalt is dat prima. TA is allemaal niet zo eng of saai als je denkt. Het is juist vet om te zien dat wat jij verwacht uit komt, of juist ook vet om er van te leren als het anders gaat. Daar kun je ook enorm veel lol uit halen. Maar als je niet de drive hebt om dat te leren en je haalt hier je gram uit is daar ook niks mis mee. Iedereen heeft zo op zijn eigen manier lol en dat is het belangrijkste!
Zo is het _/-\o_

Zolang je maar geniet van het spelen van het spel, dat is het denk ik het belangrijkste. Dat hebben we ook wel gezien met Slux, die zat er op het laatst puur voor het rendement en ongeacht dat hij er goed op boerde haalde hij er geen voldoening uit. Dan is geen enkel bedrag dat waard in mijn optiek. Voor andere misschien wel, daar kan ik niet over oordelen.

Puntje bij paaltje wil je natuurlijk graag wat meer terug dan dat je erin hebt gestoken, daar zal ik zeker niet om liegen. Maar of dat nu eind dit jaar is of 2025 of 2030 maakt me niet zoveel uit.

Het geld is hier sowieso compleet afgeschreven, al gaat het naar de 0 maakt het me weinig uit. Maarja het is natuurlijk ook maar een kinderhand vol centjes :+

Als je er met serieuzere bedragen inzit dan kan ik me goed voorstellen dat je wat meer 'zekerheid' wilt of in iedergeval grip op de zaken en niet alles wilt zien verdampen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Terwijl jullie lekker in bed liggen heeft Ali Baba een wandeling van 20 km door Lord of the Rings gebied gemaakt.
https://www.doc.govt.nz/p...ngariro-northern-circuit/
Godallemachtig dat was zwaar, wilde mezelf bijna al opgeven. Maar een blik op CMC bovenop een berg met maanlandschap gaf me alweer goede moed 🤩😁
Als we dit de komende weken blijven meemaken, dan komt dat feestje wel erg dichtbij !
Mooooon.

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben saaie oude lul en kijk mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-10 12:38
Good morning Moonboys & Ali Baba The Wandering boy.

Steeds zet ik verkooporders neer op bepaalde bedragen maar zie ik dat ze steeds maar hoger gaan als mijn targets. Begin ik dan te denken: wat als dit de tijdelijke top is? kan ik straks meer inkopen. Maar het is zo bullish laatste tijd & het is donderdag, dump-Thursday?

anyone? advices? HODL for life?

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Dat geeft niks, als je maar instapt in btc na de pullback, moon isný ready yet i think.
Zie het al voor me, massive pullback, alts houden nog even stand en daarna is het weer janken geblazen.
"Me alts bloeden leeg"

Alts are just fuel for Bitcoin.
Laag instappen is mooi, mits je hoog uitstapt en daar gaat het met alts vaak mis.

XRP = trash

• Ali Baba 1001
Mr_Ripple schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 07:26:
[...]

Dat geeft niks, als je maar instapt in btc na de pullback, moon isný ready yet i think.
Zie het al voor me, massive pullback, alts houden nog even stand en daarna is het weer janken geblazen.
"Me alts bloeden leeg"

Alts are just fuel for Bitcoin.
Laag instappen is mooi, mits je hoog uitstapt en daar gaat het met alts vaak mis.
Gewoon hodlen man. Zelfs XRP.

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-10 14:30

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Hier ook aan het holden. Maandenlang in de 'min' gestaan. Krabbelt nu weer op.

Ach, ik hoop gewoon, dat door alle inflatie en wankele koersen in de Crypto, ik op m'n 65e zo'n paraplutje ervan kan kopen die in m'n cocktail kan.

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
D-Ed schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 23:35:
[...]

_O-

Ik zag het zojuist op Discord.. Nie goed nie maar zo te zien zijn ze wel transparant en zijn ze er met veel mensen mee bezig. Heb je nog achtergrond info?
Niet echt, zover mij bekend minder dan 10 gevallen bekend, allemaal hadden de desktop Trinity (wallet) open gehad vlak voor hun funds gestolen waren. Omdat die externe javascript dependencies heeft, is het een optie dat die geinfecteerd zijn ergens door.

Maar probleem 1 is dus dat voor zover mij bekend (wat ik net ook even heb gekeken) niemand een idee heeft wat de oorzaak is. Probleem 2 is dat als meer seeds gestolen zijn, dat op het moment dat ze het netwerk weer aanzetten, de inhoud van die seeds alsnog gestolen wordt. Vooralsnog is de hele handel dus nog steeds offline.

Overigens voor degene die de dag met een meevallertje willen beginnen: Gelukkig was je niet degene die voor +/- €200k aan IOTA op een PC had staan en geen hardware wallet gebruikte, en dat nu kwijt is :X

• Ali Baba 1001
Sissors schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 07:41:
[...]

Niet echt, zover mij bekend minder dan 10 gevallen bekend, allemaal hadden de desktop Trinity (wallet) open gehad vlak voor hun funds gestolen waren. Omdat die externe javascript dependencies heeft, is het een optie dat die geinfecteerd zijn ergens door.

Maar probleem 1 is dus dat voor zover mij bekend (wat ik net ook even heb gekeken) niemand een idee heeft wat de oorzaak is. Probleem 2 is dat als meer seeds gestolen zijn, dat op het moment dat ze het netwerk weer aanzetten, de inhoud van die seeds alsnog gestolen wordt. Vooralsnog is de hele handel dus nog steeds offline.

Overigens voor degene die de dag met een meevallertje willen beginnen: Gelukkig was je niet degene die voor +/- €200k aan IOTA op een PC had staan en geen hardware wallet gebruikte, en dat nu kwijt is :X
Hmm ik heb ook een Trinity wallet op mn aaifoon...maar die ligt opgeborgen in een kluis, dus daar kan niemand bij! Toch, toch, toch?

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
10400 alsof het niets is... nu op naar 11000

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Zou de komst van ETH 2.0 een reden zijn om alle ETH te verkopen bij een iets hogere koers (270usd)? Om juist een reden voor HODL?

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-10 12:38
bones schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 08:16:
Zou de komst van ETH 2.0 een reden zijn om alle ETH te verkopen bij een iets hogere koers (270usd)? Om juist een reden voor HODL?
Perfecte reden voor HODL. Als het succesvol is, zie ik ETH wel vliegen richting 400$

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:45
DAMAGE schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 22:27:
Edit: zelfs als HODLer zou ik willen weten wanneer mijn aangeschafte coins weg moeten. Altijd een stoploss zetten.
Als echte HODL-er heb ik een aantal coins al jaren. Een échte HODL-er laat deze coins niet op de exchange staan. Zo staat van mij ook bijna alles op de officiële wallets. Maar op deze manier mis je dus de stoploss mogelijkheid.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hoe lang gaat die vlag worden bij ICX..

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-10 14:06
Rode donderdag....Nu op zich is dit niet slecht, moet af en toe een correctie komen

• Pelox
Auw.. Ik haat dit soort 10 min..

Zero.

Pagina: 1 ... 52 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!