Ik heb een 1x short op 10817 staanThe_Goat schreef op zondag 9 februari 2020 @ 08:39:
Ik ruik euforie, tijd om te gaan verkopen
Dat is nog wel een eindje weg, aan de andere kant, het is weekend, altijd tricky
Ik hoop op nog 1 push en dan reversal, maar niet tot 10817, dan is m'n SL al weer gehit
Ik merk weinig euforie, een hele geleidelijke stijging tot nu toe zonder enorme groene candles. Ik verwacht nog minimaal 1 flinke groene staaf voor we echt over euforie kunnen spreken.The_Goat schreef op zondag 9 februari 2020 @ 08:39:
Ik ruik euforie, tijd om te gaan verkopen
Zero.
Mag ik vragen welke website je kijkt? CoinMarketcap?Pelox schreef op zondag 9 februari 2020 @ 09:15:
[...]
Ik merk weinig euforie, een hele geleidelijke stijging tot nu toe zonder enorme groen candles. Ik verwacht nog minimaal 1 flinke groene staaf voor we echt over euforie kunnen spreken.
Iedereen hier met zn logica.
Die gaat de deur uit het moment dat iedereen er in begint te fomoen. En dat moment nadert, als het niet al begonnen is
Die gaat de deur uit het moment dat iedereen er in begint te fomoen. En dat moment nadert, als het niet al begonnen is
Ik zie toch verdacht weinig raketjes op Cryptocompare de laatste dagen/nacht..pietz0r schreef op zondag 9 februari 2020 @ 09:27:
Valt allemaal nog wel mee met de hype tov 2017.. Toen had je vanaf BTC op $3.000,- al veel meer nieuwsberichten in de gewone media dan nu met de 10K
Wat is de volgende resistance eigenlijk? #toolazytofindout
Het is ook niet de eerste keer dat we 10k breken. Zouden we vlotjes de 20k weer breken dan zitten we weer bij krullenbol in rtl z in het nieuws.D-Ed schreef op zondag 9 februari 2020 @ 09:35:
[...]
Ik zie toch verdacht weinig raketjes op Cryptocompare de laatste dagen/nacht..
Valt allemaal nog wel mee met de hype tov 2017.. Toen had je vanaf BTC op $3.000,- al veel meer nieuwsberichten in de gewone media dan nu met de 10K
Wie goed doet, die goed ontmoet.
De echte fomo is nog niet begonnen, ja in de crypto community misschien. Maar de massa's Henken en Ingrids die ons naar de nieuwe ATH gaan brengen zijn er nog lang niet. Klein berichtje op nu.nl misschien vandaag, maar de hype start pas rond de 20k.pietz0r schreef op zondag 9 februari 2020 @ 09:27:
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Volgens mij doen ze bij Nu.nl niet zoveel in het weekend. Hopen dat de 10k nog een dagje stand houdt.Stokstaart schreef op zondag 9 februari 2020 @ 09:57:
[...]
De echte fomo is nog niet begonnen, ja in de crypto community misschien. Maar de massa's Henken en Ingrids die ons naar de nieuwe ATH gaan brengen zijn er nog lang niet. Klein berichtje op nu.nl misschien vandaag, maar de hype start pas rond de 20k.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Hij is er wat mij betreft redelijk gestructureerd doorheen gegaan dus ja, ik zou zeggen dat de support nu rond de $10100 ligt.
Heel eerlijk had ik een nog grotere uitbraak verwacht maar deze is ook leuk en het is zondag, kan nog vanalles gebeuren voor de nieuwe week begint.
Schrapt €8960 uit spreadsheet and inserts €9270.
[ Voor 7% gewijzigd door Crypts op 09-02-2020 10:23 ]
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Enige nieuws van vandaag is de storm.Amens schreef op zondag 9 februari 2020 @ 10:07:
[...]
Volgens mij doen ze bij Nu.nl niet zoveel in het weekend. Hopen dat de 10k nog een dagje stand houdt.
Zero.
Gelukkig wel in de + qua portfolio waarde, dat sterft toch net ietsjes fijner.Amens schreef op zondag 9 februari 2020 @ 11:00:
[...]
Ook ja, dat is ook zo.. we gaan er allemaal aan vandaag!!11!!!!1!
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Alts houden toch redelijk stand, is een goed teken. Nou is dit natuurlijk geen megapump van BTC, maar toch..
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Van mij mag het nog een weekje zo blijven, volgende week is pay day en daarna kunnen we naar de maan 😂.
Toch prachtig dat je zonder enige vorm van egoïsme of hebzucht je lieve medetweakertjes die slim genoeg waren om al een zitje in de raket te bemachtigen nu al een veilige reis naar de maan wenst, u is een mooi mens.LorenzoG schreef op zondag 9 februari 2020 @ 11:21:
Van mij mag het nog een weekje zo blijven, volgende week is pay day en daarna kunnen we naar de maan 😂.
Zo ben ikCrypts schreef op zondag 9 februari 2020 @ 11:24:
[...]
Toch prachtig dat je zonder enige vorm van egoïsme of hebzucht je lieve medetweakertjes die slim genoeg waren om al een zitje in de raket te bemachtigen nu al een veilige reis naar de maan wenst, u is een mooi mens.

Yup en als je die upgrade hebt dan zou nog een upgrade nog beter zijn etc. etc. Hebburt.LorenzoG schreef op zondag 9 februari 2020 @ 11:27:
[...]
Zo ben ik. Heb wel een ticket voor de raket, maar een upgrade naar een betere ticket zou niet verkeerd zijn
Daarom kan ik er ook totaal niet mee zitten als mensen rekt gaan. Niet dat ik ze dat gun maar hebzucht moet wel eindig zijn.

Ik hoop trouwens dat je gister niet in link bent gestapt...
Mooi dat we inmiddels over de 10k heen zijn, moet echter nog maar zien of we over de top van juli heen gaan. Ben er bang voor, als dat niet lukt zitten we eigelijk nog steeds in een down trent vanaf 2017?
Met zoveel positiviteit in een enkele post moet het vast goed komen met crypto!Nopheros schreef op zondag 9 februari 2020 @ 11:38:
Mooi dat we inmiddels over de 10k heen zijn, moet echter nog maar zien of we over de top van juli heen gaan. Ben er bang voor, als dat niet lukt zitten we eigelijk nog steeds in een down trent vanaf 2017?

Mijn hemel...

Ik lees dat er al mensen shorts open hebben staan, ik zit er nog vol inCrypts schreef op zondag 9 februari 2020 @ 11:42:
[...]
Met zoveel positiviteit in een enkele post moet het vast goed komen met crypto!![]()
![]()
![]()
Mijn hemel...Downtrend sinds 2017? WTF?!? Dude...
Hij bedoelt natuurlijk de resistance!Crypts schreef op zondag 9 februari 2020 @ 11:42:
[...]
Met zoveel positiviteit in een enkele post moet het vast goed komen met crypto!![]()
![]()
![]()
Mijn hemel...Downtrend sinds 2017? WTF?!? Dude...

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Zo dat is even lekker wakker worden! 10.000 USD! 🍻
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dacht ga weer eens mijn Ledger aansluiten op mijn mac, helaas kreeg het ik het niet geopend, nu zit ik met het probleem dat op de manager app op de mac blijft staan: Restoring MCU en op de Ledger de melding: Bootloader.
Iemand tips om dit te herstellen?
Neem nog een bak koffie, $10.100+ zelfs.Richh schreef op zondag 9 februari 2020 @ 11:59:
Zo dat is even lekker wakker worden! 10.000 USD! 🍻
Als we zo gaan kan ik beter gelijk aan het bier gaan
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
zoek even op google je ledger heeft een update nodig.Dirk0s schreef op zondag 9 februari 2020 @ 12:04:
Dacht ga weer eens mijn Ledger aansluiten op mijn mac, helaas kreeg het ik het niet geopend, nu zit ik met het probleem dat op de manager app op de mac blijft staan: Restoring MCU en op de Ledger de melding: Bootloader.
Het is 12 uur geweest dus ik zit ook voorzichtig te denken aan een Schültenbrau of twee.Richh schreef op zondag 9 februari 2020 @ 12:06:
[...]
Als we zo gaan kan ik beter gelijk aan het bier gaan
Google? Was da? Dat is toch net zo besmettelijk als het corona virus? Ver van wegblijven, beter kom je het hier vragen ipv zelf te zoeken.Michel242186 schreef op zondag 9 februari 2020 @ 12:08:
[...]
zoek even op google je ledger heeft een update nodig.

[ Voor 37% gewijzigd door Crypts op 09-02-2020 12:13 ]
Inderdaad, thnxLiberteh schreef op zondag 9 februari 2020 @ 11:47:
[...]
Hij bedoelt natuurlijk de resistance!
[Afbeelding]
Das een mooie Jaapioaanse uitspraakCrypts schreef op zondag 9 februari 2020 @ 11:24:
[...]
Toch prachtig dat je zonder enige vorm van egoïsme of hebzucht je lieve medetweakertjes die slim genoeg waren om al een zitje in de raket te bemachtigen nu al een veilige reis naar de maan wenst, u is een mooi mens.
Verwijderd
Weer een leuke trade gepakt op WTC, 589 buy gehit eergisteren, zonet de deur uit op 639.
Mijn portie Bitcoin groeit gestaag
Edit: natuurlijk ramt ie nu in 1 groene candle omhoog, al over de 660
maar boeiend, winst is winst
Edit: natuurlijk ramt ie nu in 1 groene candle omhoog, al over de 660

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2020 12:30 ]
Verwijderd
2.Tominatie schreef op zondag 9 februari 2020 @ 12:32:
Hoeveel dagen geven we het nog voor een nieuw ATH?![]()
Rustig ouwe... Het is nu belangrijk dat we vooral heel 'gezond' door blijven groeien.Tominatie schreef op zondag 9 februari 2020 @ 12:32:
Nee geintje, ik mag hopen dat we daar deze maand nog kei- en kenkerhard doorheen knallen!

Het mooie aan de huidige run is: we gingen van $3000 fucking snel naar $14000 (parabolisch), maar daarna terug naar $6-7000 wat een grote support was in 2018. In tegenstelling tot toen hebben we dat level nu easy kunnen houden waarna we gestaag omhoog gingen.
Rustig door de 10K alsof het niks voorstelt dus soon dikke parabolic moongains en Delta appje elke minuut refreshen, echt zin in

HYPED
Mooi man, zit er nog in, nu stukje bij beetje verkopen.Verwijderd schreef op zondag 9 februari 2020 @ 12:28:
Weer een leuke trade gepakt op WTC, 589 buy gehit eergisteren, zonet de deur uit op 639.
Edit: natuurlijk ramt ie nu in 1 groene candle omhoog, al over de 660maar boeiend, winst is winst
De tijd leert of het tij keert
Dat dus, de eerste lichting nieuwelingen en een ledger die niet stuk is maar simpelweg een update nodig heeft is ook weer gesignaleerd dus dat kan maar 1 ding betekenen... To the fucking moon and beyond!Tominatie schreef op zondag 9 februari 2020 @ 12:37:
Rustig door de 10K alsof het niks voorstelt dus soon dikke parabolic moongains en Delta appje elke minuut refreshen, echt zin in![]()
![]()
HYPED
Nee niet in link gestapt gelukkig...Crypts schreef op zondag 9 februari 2020 @ 11:34:
[...]
Yup en als je die upgrade hebt dan zou nog een upgrade nog beter zijn etc. etc. Hebburt.![]()
Daarom kan ik er ook totaal niet mee zitten als mensen rekt gaan. Niet dat ik ze dat gun maar hebzucht moet wel eindig zijn.
Ik hoop trouwens dat je gister niet in link bent gestapt...
Verwijderd
Lekker. Mijn eerste oco order stond op 689, denk 1000 sats per stuk erbij is prachtig.raq schreef op zondag 9 februari 2020 @ 12:44:
[...]
Mooi man, zit er nog in, nu stukje bij beetje verkopen.
Toen wat verlaagd naar 669 en vanmorgen na die daling vanaf 640 een sell op 639 gezet omdat ik er ook wel weer klaar mee was, zat er alweer anderhalve dag in en dacht straks maakt Bitcoin een dikke candle en is het weer weg...

Altijd luisteren naar je eerste ingeving zeggen ze toch?
Mooi zo. Dat patroon zie je wel vaker, meestal wordt het een tweede keer gehyped zodat mensen die bij de eerste pump (veel) te hoog hebben ingekocht alsnog hun bags kunnen dumpen.
Ja, in veel gevallen is dat goed. Ik ben niet zo'n TA expert en doe eigenlijk maar wat. Afgelopen week veel alts te vroeg verkocht, dacht nu ik hou het eens wat langere vast. Pakt nu voor wtc goed uit, voor rvn weer wat minderVerwijderd schreef op zondag 9 februari 2020 @ 12:49:
[...]
Lekker. Mijn eerste oco order stond op 689, denk 1000 sats per stuk erbij is prachtig.
Toen wat verlaagd naar 669 en vanmorgen na die daling vanaf 640 een sell op 639 gezet omdat ik er ook wel weer klaar mee was, zat er alweer anderhalve dag in en dacht straks maakt Bitcoin een dikke candle en is het weer weg...was het dus net andersom
![]()
Altijd luisteren naar je eerste ingeving zeggen ze toch?

Edit: zit nu in Zil, op basis van de 4u grafiek. Is trouwens geen advies aan anderen, tenzij je rekt wil gaan natuurlijk. Mijn trackrecord is niet zo florissant
[ Voor 9% gewijzigd door raq op 09-02-2020 12:59 ]
De tijd leert of het tij keert
Verwijderd
Ik ben ook alles behalve een TA expertraq schreef op zondag 9 februari 2020 @ 12:55:
[...]
Ja, in veel gevallen is dat goed. Ik ben niet zo'n TA expert en doe eigenlijk maar wat. Afgelopen week veel alts te vroeg verkocht, dacht nu ik hou het eens wat langere vast. Pakt nu voor wtc goed uit, voor rvn weer wat minder
Maar altijd leuk als een gokje mooi uitpakt. Ook al had het meer kunnen zijn, zolang ik niet rood wordt uitgestopt op -4 a -5% en de fees er meer dan uit heb ben ik al tevreden.
Komen toch nog kansen zat.
Een doel stellen en als je dat gehaald hebt winst nemen en daar blij mee zijn. Het had altijd beter gekunt...Verwijderd schreef op zondag 9 februari 2020 @ 12:58:
[...]
Ik ben ook alles behalve een TA expertMeer een gokker wat dat betreft.
Maar altijd leuk als een gokje mooi uitpakt. Ook al had het meer kunnen zijn, zolang ik niet rood wordt uitgestopt op -4 a -5% en de fees er meer dan uit heb ben ik al tevreden.
Komen toch nog kansen zat.
423Tominatie schreef op zondag 9 februari 2020 @ 12:32:
Kun je dat met een TA onderbouwen aub?
Om WEER alles weg te spelen? Prima. Ik neem je bitcoins graag over.Verwijderd schreef op zondag 9 februari 2020 @ 13:17:
Heerlijk die 10k, ik dacht eerst dat er mega veel weerstand was. Nu maar weer short
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Lekker zo maar het geeft wel weer een groot CME futures gap.
En toen?
En toen?
Die fomoën er morgen vol in zodat we overmorgen op de $25k zitten, geen andere optie mogelijk.RaptorXS schreef op zondag 9 februari 2020 @ 13:23:
Lekker zo maar het geeft wel weer een groot CME futures gap.
En toen?
Verwijderd
Ja zo gaat het al een tijdje. Al paar keer meegemaakt een hele ochtend langzaam omhoog en binnen kwartier alles kwijt. Beetje correctie mag wel om vervolgens nog sterker te stijgen.Liberteh schreef op zondag 9 februari 2020 @ 13:19:
[...]
Om WEER alles weg te spelen? Prima. Ik neem je bitcoins graag over.
Ik doe dit al vrij lang en heb mezelf ondertussen wat dingen aangeleerd op basis van eerdere ervaringen. 1 van die dingen is (en dat is op een heleboel manieren te onderbouwen): Niet shorten in een bullmarkt.Verwijderd schreef op zondag 9 februari 2020 @ 13:28:
[...]
Ja zo gaat het al een tijdje. Al paar keer meegemaakt een hele ochtend langzaam omhoog en binnen kwartier alles kwijt. Beetje correctie mag wel om vervolgens nog sterker te stijgen.
Nog 1 is: De markt doet niet wat jij wil. Je moet vasthouden aan beide scenario's. Niet uitgaan dat het ene of het andere gebeurt. Die 2 scheelt al de helft aan liquidaties
50% verlies van je stack is 100% nodig om weer op 0 te zitten....
[ Voor 21% gewijzigd door Liberteh op 09-02-2020 13:32 ]
Maar is het niet veiliger om dan een gedeelte te verkopen omdat je denk dat het omlaag gaat i.p.v. te shorten?Verwijderd schreef op zondag 9 februari 2020 @ 13:28:
[...]
Ja zo gaat het al een tijdje. Al paar keer meegemaakt een hele ochtend langzaam omhoog en binnen kwartier alles kwijt. Beetje correctie mag wel om vervolgens nog sterker te stijgen.
Shorten is toch wel een grote gok terwijl je de winst houdt je die je gemaakt hebt als je het simpelweg verkoopt en even niet in crypto zit.
[EDIT]
+ wat @Liberteh zegt, we gaan rustig omhoog, je zou juist short moeten gaan als we in een bear markt zitten.
[ Voor 9% gewijzigd door Nopheros op 09-02-2020 13:31 ]
Het lijkt er niet op dat hij winst wil maken en er dus enkel voor het spelletje in zit. Dan maakt het weinig uit toch?Liberteh schreef op zondag 9 februari 2020 @ 13:30:
[...]
Ik doe dit al vrij lang en heb mezelf ondertussen wat dingen aangeleerd op basis van eerdere ervaringen. 1 van die dingen is (en dat is op een heleboel manieren te onderbouwen): Niet shorten in een bullmarkt.
Nouja, zoals ik al zei. In feite zijn mensen als hij belangrijk in de big (ponzi)scheme of things.
Het moet ergens vandaan komen hé
Edit: de/het/een
[ Voor 7% gewijzigd door Liberteh op 09-02-2020 13:34 ]
Juustem, lekker laten schuiven. Ik heb heeeeeeeeeeele diepe zakken die nog maar 'amper' gevuld zijn.Liberteh schreef op zondag 9 februari 2020 @ 13:33:
Nouja, zoals ik al zei. In feite zijn mensen als hij belangrijk in de big (ponzi)scheme of things.
https://bitmexresources.com/stats/trades-and-liquidations (doe hier je voordeel mee m&m)Crypts schreef op zondag 9 februari 2020 @ 13:36:
[...]
Juustem, lekker laten schuiven. Ik heb heeeeeeeeeeele diepe zakken die nog maar 'amper' gevuld zijn.
Als je die balk naar 50 trades schuift zie je dat daarvan 47 (grote) short liquidaties zijn geweest.
Overigens zijn bijna alle shorts op Finex gehedged dus iedereen (behalve m&m) denkt dat we omhoog gaan.
Verwijderd
Ik zit eraan te denken om voor de grap 100 euro Doge te halen, is toch ook een alt die het altijd leuk doet in de bullcycles.
En wat is er nu mooier dan echte euro's te maken met een memecoin?
Ik hoef jou toch niet te vertellen je aan $ meer overhoudt maar satoshi's inlevert? Dat even zonder te kijken wat die tegenwoordig kost 
Ik heb mijn lesje geleerd. Alts waren de vorige keer leuk. Het is leuk als je Ethereum voor $3 of $5 gekocht hebt. De meeste projecten klinken leuk maar waar zijn ze nu? Altseason? Sure. Maar ik ga er niet meer achteraan hollen terwijl Bitcoin ook zijn ding doet die je vrij efficient en kosteneffectief kan hefbomen.
Er zijn nog maar 2 dingen belangrijk voor mij en dat is de komende ath en het moment dat bitmex de profits niet meer op kan brengen. Als ik voor het moment van die 2 gebeurtenissen de boel op Finex heb kan ik daar mooi de short openen en de $$$ binnen harken. Misschien schrijf ik er ooit nog een boek over.
Ik heb mijn lesje geleerd. Alts waren de vorige keer leuk. Het is leuk als je Ethereum voor $3 of $5 gekocht hebt. De meeste projecten klinken leuk maar waar zijn ze nu? Altseason? Sure. Maar ik ga er niet meer achteraan hollen terwijl Bitcoin ook zijn ding doet die je vrij efficient en kosteneffectief kan hefbomen.
Er zijn nog maar 2 dingen belangrijk voor mij en dat is de komende ath en het moment dat bitmex de profits niet meer op kan brengen. Als ik voor het moment van die 2 gebeurtenissen de boel op Finex heb kan ik daar mooi de short openen en de $$$ binnen harken. Misschien schrijf ik er ooit nog een boek over.
[ Voor 69% gewijzigd door Liberteh op 09-02-2020 13:45 ]
Verwijderd
Met vers geld he, zit al op 70% Bitcoin in de PF inmiddels.Liberteh schreef op zondag 9 februari 2020 @ 13:41:
Ik hoef jou toch niet te vertellen je aan $ meer overhoudt maar satoshi's inlevert? Dat even zonder te kijken wat die tegenwoordig kost
En gewoon voor de leuk. Wie wil er nu geen DOGE?
Such gains, much rich. Very bull.
Je weet dat DOGE de afgelopen dagen al ruim 30% gestegen is?Verwijderd schreef op zondag 9 februari 2020 @ 13:40:
Ik zit eraan te denken om voor de grap 100 euro Doge te halen, is toch ook een alt die het altijd leuk doet in de bullcycles.
Goed idee Jaapio, beroerd slechte uitvoering.
Verwijderd
Het is nog steeds maar een gedachte he. Er zit nog niets in. Ff kijken de komende dagen.
Wou het sowieso pas doen in de dump naar de 1200 die eraan komt volgens de bears hier
Wou het sowieso pas doen in de dump naar de 1200 die eraan komt volgens de bears hier
Verwijderd
Ik reserveer bij deze een exemplaar en bied 50 DOGE. Dat is tegen de ATH tijd ongeveer 600 euro. (Inflatie meegecalculeerd)Liberteh schreef op zondag 9 februari 2020 @ 13:41:
Lol, iedereen blij, maar niemand die zich er druk om maakt dat de 100 euro van jaapio de enige money inflow in crypto is momenteel.
Het is zondag, een rustdag. Zelfs de website van het reformatorisch dagblad wordt niet geupdate:The_Goat schreef op zondag 9 februari 2020 @ 13:58:
Lol, iedereen blij, maar niemand die zich er druk om maakt dat de 100 euro van jaapio de enige money inflow in crypto is momenteel.
Fijn dat u belangstelling hebt voor RD.nl, de nieuwssite van het Reformatorisch Dagblad.
Vandaag is het zondag. Een wekelijkse rustdag, die wij houden op de zondag, is een opdracht en een geschenk van God. We wijden deze dag in het bijzonder aan de dienst van God. Daarbij is de zondag voor christenen ook een wekelijkse echo van de Paaszondag, waarop Jezus Christus opstond uit de dood. Redenen voor ons om vandaag onze site niet te actualiseren.
Staat het nieuws dan stil op zondag? Nee, dat niet - we leven in een jachtige tijd waarin het verschil tussen zondagen en werkdagen helaas steeds kleiner wordt.
Morgen brengen we u graag weer op de hoogte van de dagelijkse gebeurtenissen, voorzien van achtergronden, commentaar en opiniërende artikelen. Zoals u dat van ons gewend bent.
Morgen weer volle bak erin!
Dat is wel wat voorbarig hé, zonder kapitaalinjecties stijgen we niet van $9800 naar $10.150. Al is er idd nog geen lijpe FOMO aanwezig.The_Goat schreef op zondag 9 februari 2020 @ 13:58:
Ik koop zelf elke maand bij en denk dat er honderdduizenden met mij hetzelfde doen (of overschat ik dit) dus is er wel degelijke instroom van nieuw geld.
Af en toe houd ik me helemaal niet bezig met crypto (slecht voor gezondheid). Had een kleine long geopend van 3000 @ 7600Tominatie schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 22:48:
[...]
Waar is @A87 op dit soort momenten? We need you bro
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Hey all,
Bitcoin noob vraagje, maar met alles wat ik hier en elders lees, lijkt het met geen slecht idee om nu nog wat Bitcoins in te slagen als bescheiden investering (klein deeltje van het spaargeld dat toch niets opbrengt op de bank). Het kan er voor een langere termijn op blijven.
Good idee?
Ik overweeg ook om het via de BRD app te beheren, iemand daar mening over?
All in all, zoek ik het redelijk simpel te houden, vandaar.
Bitcoin noob vraagje, maar met alles wat ik hier en elders lees, lijkt het met geen slecht idee om nu nog wat Bitcoins in te slagen als bescheiden investering (klein deeltje van het spaargeld dat toch niets opbrengt op de bank). Het kan er voor een langere termijn op blijven.
Good idee?
Dat nieuwe geld is oude winst.Tominatie schreef op zondag 9 februari 2020 @ 14:04:
[...]
dus is er wel degelijke instroom van nieuw geld.
XRP = trash
Het nieuws, waarvan je weet dat het gaat komen:
Bron: https://www.telegraaf.nl/...tijgt-boven-10-000-dollar
Koers bitcoin stijgt boven 10.000 dollar
Door ANP PRODUCTIES
29 min geleden in FINANCIEEL
Je bent al redelijk laat, niemand weet wat er gaat gebeuren. Kan rustig stijgen naar 12k om vervolgens in een down trent te belanden richting 8k. Who knows.kevinovs schreef op zondag 9 februari 2020 @ 14:10:
Hey all,
Good idee?
Henk en Ingrid soonRaptorXS schreef op zondag 9 februari 2020 @ 14:12:
Het nieuws, waarvan je weet dat het gaat komen:
[...]
Bron: https://www.telegraaf.nl/...tijgt-boven-10-000-dollar
[ Voor 22% gewijzigd door Tominatie op 09-02-2020 15:09 ]
Verwijderd
Niemand die het weet, we hopen allemaal dat hij naar over een half jaar naar 25k gaat, maar het kan over 3 maanden ook op 6k staan.kevinovs schreef op zondag 9 februari 2020 @ 14:10:
Hey all,
Good idee?
Dat is een keuze die jij alleen kunt maken, wat er verder ook over gezegd wordt hier.
Succes.
50k
[ Voor 3% gewijzigd door A87 op 09-02-2020 14:22 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Bedankt, en dat begrijp ik helemaal.Verwijderd schreef op zondag 9 februari 2020 @ 14:14:
[...]
Niemand die het weet, we hopen allemaal dat hij naar over een half jaar naar 25k gaat, maar het kan over 3 maanden ook op 6k staan.
Dat is een keuze die jij alleen kunt maken, wat er verder ook over gezegd wordt hier.
Succes.
Maar ik weet niet of er hier tweakers zijn die zulke recommendaties durven doen?
Ik doe het sowieso niet met meer dan ik durf te verliezen, maar een uitspraak van jullie, moesten jullie op mijn plaats staan, zou wel leuk zijn :-).
Je wil dus instappen omdat je her en der over de stijging leest? Dat is niet meest verstandige drijfveer om in te stappen. Met spaargeld instappen ook niet en eenmalig instappen om er vervolgens niet meer naar om te kijken ook niet. Dat is dus 3 keer een nee maar wat je wel kan doen is met elke week/maand wat zakgeld crypto kopen, dat merk je vaak in de portemonnee toch niet, doe je meteen mooi aan DCA en het zorgt ervoor dat je er met enige regelmaat naar kijkt. Slapend rijk worden zit er helaas niet (meer) in.kevinovs schreef op zondag 9 februari 2020 @ 14:10:
Hey all,
Good idee?
Edit: volgens mij beschrijf ik hier het Tominatiemodel.
App geen idee, echt nog nooit van gehoord maar ik gebruik dan ook geen BTC wallets.
Verwijderd
Wel wat meer mensen denken dat we nog ff omlaag gaan. Toen de 9k gepasseerd werd viel die ook weer terug, verwacht ik nu weer om vervolgens naar de 11k te stoten. Het gaat in een golfbeweging. Omdat de 10k gepasseerd is is het nog geen zekerheid dat dat meteen de bodem is en hier vandaan omhoogLiberteh schreef op zondag 9 februari 2020 @ 13:38:
[...]
https://bitmexresources.com/stats/trades-and-liquidations (doe hier je voordeel mee m&m)
Als je die balk naar 50 trades schuift zie je dat daarvan 47 (grote) short liquidaties zijn geweest.![]()
![]()
![]()
![]()
Overigens zijn bijna alle shorts op Finex gehedged dus iedereen (behalve m&m) denkt dat we omhoog gaan.
Waarom zou slapend rijk worden er niet meer inzitten? Ik snap dat het momenteel niet zo hard gaat, maar er zit toch potentie genoeg in?Crypts schreef op zondag 9 februari 2020 @ 14:18:
[...]
Je wil dus instappen omdat je her en der over de stijging leest? Dat is niet meest verstandige drijfveer om in te stappen. Met spaargeld instappen ook niet en eenmalig instappen om er vervolgens niet meer naar om te kijken ook niet. Dat is dus 3 keer een nee maar wat je wel kan doen is met elke week/maand wat zakgeld crypto kopen, dat merk je vaak in de portemonnee toch niet, doe je meteen mooi aan DCA en het zorgt ervoor dat je er met enige regelmaat naar kijkt. Slapend rijk worden zit er helaas niet (meer) in.![]()
Edit: volgens mij beschrijf ik hier het Tominatiemodel.![]()
App geen idee, echt nog nooit van gehoord maar ik gebruik dan ook geen BTC wallets.
Daarnaast is het volledig afhankelijk van je inleg. 10% winst op 100 schiet niet op. 10% op 10.000 is toch wel interessant in mijn ogen.
Ik ben ook vrij laat ingestapt. Je weet nooit hoe slecht je instapmoment is geweest als we kijken naar 5 a 10 jaar natuurlijk. Voor het zelfde geld is het verschil tussen 7000 en 10.000 dan verwaarloosbaar, niemand kan zeggen of BTC dan op 5.000 of op 500.000 staat...kevinovs schreef op zondag 9 februari 2020 @ 14:17:
[...]
Bedankt, en dat begrijp ik helemaal.
Maar ik weet niet of er hier tweakers zijn die zulke recommendaties durven doen?
Ik doe het sowieso niet met meer dan ik durf te verliezen, maar een uitspraak van jullie, moesten jullie op mijn plaats staan, zou wel leuk zijn :-).
Lees je vooral goed in en maak een weloverwogen keuze. Ga nu niet FOMOen met geld dat je niet kunt missen. Heb je serieus een paar knaken over? Dan zou ik nog wel kopen.
Ik vraag me echt af waar we heengaan. Is dit nu de langverwachte 2 jaar durende bullrun van btc? Alle charts lijken het aan te geven maar ik weiger het te geloven. Gaan we dit echt opnieuw meemaken? 50k, 100k btc lijkt gewoon zo unreal en toch...hoeveel weken is alles nu al in het groen??
[ Voor 8% gewijzigd door Rebbelx op 09-02-2020 14:29 ]
Als jij denkt dat het gaat stijgen moet je gewoon kopen en zoals je zelf al zegt alleen met geld wat je kunt missen.Amens schreef op zondag 9 februari 2020 @ 14:27:
[...]
Ik ben ook vrij laat ingestapt. Je weet nooit hoe slecht je instapmoment is geweest als we kijken naar 5 a 10 jaar natuurlijk. Voor het zelfde geld is het verschil tussen 7000 en 10.000 dan verwaarloosbaar, niemand kan zeggen of BTC dan op 5.000 of op 500.000 staat...
Lees je vooral goed in en maak een weloverwogen keuze. Ga nu niet FOMOen met geld dat je niet kunt missen. Heb je serieus een paar knaken over? Dan zou ik nog wel kopen.
Wij gokken hier op een stijging, de reden dat we er nog in zitten.
Behalve @Verwijderd , hij is al short
[ Voor 6% gewijzigd door Nopheros op 09-02-2020 14:29 ]
Het is een beetje persoonlijk natuurlijk en ik kan en wil niet in andermans portemonnee kijken maar ongezien instappen met meer dan zeg een €500 tot €1000 zou ik niemand aanraden. Met hogere bedragen zou ik toch wel ietsjes meer onderzoek doen. Dat gezegd hebbende sta je met €10.000 ook 'maar' op €50.000 einde jaar als we het al halen, dat noem ik ook nog niet direct rijk.Amens schreef op zondag 9 februari 2020 @ 14:23:
[...]
Waarom zou slapend rijk worden er niet meer inzitten? Ik snap dat het momenteel niet zo hard gaat, maar er zit toch potentie genoeg in?
Daarnaast is het volledig afhankelijk van je inleg. 10% winst op 100 schiet niet op. 10% op 10.000 is toch wel interessant in mijn ogen.
Mijn punt is meer dat de drempel om in te stappen redelijk laag is maar je er ook flink je neus aan kan stoten. Crypto is niet zoals een aandeel in een bedrijf omdat het groeipotentieel heeft. Het is gewoon nog puur speculatief op dit moment dus ook al wil je er LT in dan nog zou ik een (regelmatige) vinger aan de pols houden. Geld weggooien is nooit leuk.
Edit: Overigens is hier vragen of je nog in moet stappen niet zo heel handig, dat is een beetje als informeren bij de fanclub van Ajax of ze je aan kunnen raden Ajax fan te worden.
[ Voor 7% gewijzigd door Crypts op 09-02-2020 14:32 ]
Helemaal eens. Je weet gewoon niet wat het gaat doen. In het verleden behaalde resultaten, blabla, je kent het wel. Voor mij persoonlijk zit er een hoop spanning in wat ik met gewoon beleggen niet haal. Die spanning zorgt ervoor dat ik bovenop het nieuws zit en heel erg betrokken blijf bij crypto.Crypts schreef op zondag 9 februari 2020 @ 14:30:
[...]
Het is een beetje persoonlijk natuurlijk en ik kan en wil niet in andermans portemonnee kijken maar ongezien instappen met meer dan zeg een €500 tot €1000 zou ik niemand aanraden. Met hogere bedragen zou ik toch wel ietsjes meer onderzoek doen. Dat gezegd hebbende sta je met €10.000 ook 'maar' op €50.000 einde jaar als we het al halen, dat noem ik ook nog niet direct rijk.![]()
Mijn punt is meer dat de drempel om in te stappen redelijk laag is maar je er ook flink je neus aan kan stoten. Crypto is niet zoals een aandeel in een bedrijf omdat het groeipotentieel heeft. Het is gewoon nog puur speculatief op dit moment dus ook al wil je er LT in dan nog zou ik een (regelmatige) vinger aan de pols houden. Geld weggooien is nooit leuk.
Edit: Overigens is hier vragen of je nog in moet stappen niet zo heel handig, dat is een beetje als informeren bij de fanclub van Ajax of ze je aan kunnen raden Ajax fan te worden.
Nog nooit van gehoord en is maar goed ook zie ik ^^
33% down sinds 30-12-19
[ Voor 9% gewijzigd door Nopheros op 09-02-2020 14:44 ]
Dit lijkt me niet de bedoeling van dit topic, zeker niet voor een eerste post.
Verwijderd
Gewoon direct rapporteren zulke onzin.Crypts schreef op zondag 9 februari 2020 @ 14:36:
[...]
Dit lijkt me niet de bedoeling van dit topic, zeker niet voor een eerste post.Ik heb je bewust niet inhoudelijk gequote zodat je het weg kunt halen.
Verwijderd
Haha mij om het even.Crypts schreef op zondag 9 februari 2020 @ 14:47:
[...]
Sorry. Soms is de meest voor de hand liggende, snelle en meest passende optie niet altijd de leukste.
Beetje als hier vragen waarom je ledger niet wil ipv te googlen. Als het u niet teveel ontrieft mag ik me daar met gepaste regelmaat graag schuldig aan maken maar ik zal me proberen een beetje in te houden.
Red Pulse Phoenix (PHB), ook een toppertje om in de gaten te houden!Verwijderd schreef op zondag 9 februari 2020 @ 13:51:
Het is nog steeds maar een gedachte he. Er zit nog niets in. Ff kijken de komende dagen.

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
5000 stuks tron gekocht
malawolar: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58497148
Verkeerde topic, je moet hier zijn: Je grootste miskoop ooit?
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!