malawolar: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58497148
Een munt met plaats #13 in de top 100 heeft m.i. een prima rebound potential in een nieuwe bull run. Denk dat er slechtere keuzes zijn. Daarnaast is Justin Sun een slimme gast en wordt er volgens mij veel geinvesteerd in ontwikkeling en marketing.DaCoTa schreef op zondag 9 februari 2020 @ 15:16:
[...]
Verkeerde topic, je moet hier zijn: Je grootste miskoop ooit?
edit: ik heb geen TRX in de pf.
[ Voor 3% gewijzigd door Stokstaart op 09-02-2020 15:19 ]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Rookworst zonder r is ook worst.
Wij gaan waarschijnlijk samenwerken met Tron, Tron Europe dan.Stokstaart schreef op zondag 9 februari 2020 @ 15:18:
[...]
Een munt met plaats #13 in de top 100 heeft m.i. een prima rebound potential in een nieuwe bull run. Denk dat er slechtere keuzes zijn. Daarnaast is Justin Sun een slimme gast en wordt er volgens mij veel geinvesteerd in ontwikkeling en marketing.
edit: ik heb geen TRX in de pf.
Eerste gesprekken zijn al geweest en beiden zien er potentie in omdat er veel overlappende producten/diensten zijn. Voor ons mooi omdat we nu (nog) een low cap zijn, voor hen leuk omdat we een behoorlijk uitgebreide infrastructuur, producten en dienstverlening hebben. Niks is nog zeker maar het ziet er wel goed uit.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Sweet memories 9 December 2017 flink aantal gekocht @ $0,00425 en verkocht toen ie al weer flink aan het dalen was ($0,134) . Mooie tijden maar die Justin Sun is me toch een rare!
“Buy my shitcoin” Justin Sun
[Twitter: https://twitter.com/PeterMcCormack/status/1226358690678288384]
https://twitter.com/Peter...tatus/1226358690678288384
[ Voor 36% gewijzigd door DaCoTa op 09-02-2020 15:34 ]
Nope, mooie van het hele mining principe is dat het zich aanpast aan de situatie. Als je uitgaat van de situatie nu dan zou het wellicht kunnen kloppen voor hoe het nu is maar het is geen statische situatie. Anders gezegd op het moment dat het niet meer 'loont' en er een groot aantal miners hun apparatuur uitzet zodat de difficulty omlaag gaat en de overgebleven miners sneller een block vinden en dus met minder per block genoegen kunnen nemen om op winst te kunnen blijven staan.LorenzoG schreef op zondag 9 februari 2020 @ 15:26:
Ik las dat miners na de halving minimaal $14000 voor BTC moeten krijgen om rond te komen, dus de prijs zal eerder nog een stuk gaan stijgen en niet heel veel meer gaan zakken. Weet niet of het klopt maar klinkt wel logisch.
De prijs zegt niet zoveel voor miners, het gaat erom dat je meer aan BTC waarde binnenhaalt dan dat je kosten maakt.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
2e run?D-Ed schreef op zondag 9 februari 2020 @ 15:32:
[...]
Sweet memories 9 December 2017 flink aantal gekocht @ $0,00425 en verkocht toen ie al weer flink aan het dalen was ($0,134) . Mooie tijden maar die Justin Sun is me toch een rare!
“Buy my shitcoin” Justin Sun
[Twitter]
Ik verwacht zeker wel dat TRX nog flink kan pieken, heb de eerste maanden de heer Sun gevolgd z’n eerste vlogs op hotelkamers waren fantastisch! Er zit zoveel marketing en hype rondom Tron en de techniek zal zeker wel iets kunnen als ik @Crypts mag geloven maar om eerlijk te zijn is het voor mij teveel hype. Afijn, voor hetzelfde geld ga ik net als vorig jaar weer met een stukje van mijn pf handelen en dan zal ik zeker TRX weer overwegen gezien de gains die ik er ooit me had
En verder: eerste shorts zijn gevuld op 10150 en 10180, op naar de 8k
Dat is meer waard dan 10k, 100k of 1Miljoen!!
en je gaat nooit rekt ook, en blijft ver weg van de Breider stichting.
De hele tijd die nep adrenaline en dopamine en serotonine
[ Voor 59% gewijzigd door A87 op 09-02-2020 16:09 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Jij bent een trader, hij volgens mij niet.The_Goat schreef op zondag 9 februari 2020 @ 15:56:
Haha ik voel me echt een azijnpisser vandaag, maar trx zou ik niet meer aan beginnen, hype is voorbij.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Wtf moet ik dan in mijn vrije tijd? Ben blij dat we crypto hebbenA87 schreef op zondag 9 februari 2020 @ 16:04:
Stel je eens voor als crypto naar 0,0 gaat. DIE RUST die je gratis krijgt....
A87 schreef op zondag 9 februari 2020 @ 16:04:
en je gaat nooit rekt ook, en blijft ver weg van de Breider stichting.

[ Voor 33% gewijzigd door Tominatie op 09-02-2020 16:08 ]
Mjah even iets nuanceren, Tron Europe is dus niet TRX, zij hebben een eigen token, TERC. Maakt niet zo gek veel uit maar wel belangrijk om even te vermelden. Het hangt wel onder de grote Tron paraplu en lijntjes naar Azië zijn kort maar wat zij doen en wij ook als (nu nog) relatief kleine spelers is zoveel mogelijk use cases de markt in te duwen. Het hoeft niet mooi, bugvrij of helemaal af te zijn maar het moet duidelijk zijn voor geïnteresseerden dat er real world cases zijn en niet enkel een hoop geleuter in de ruimte. Vandaar ook de overlap. Tron Europe heeft bijv. Games of Tron en wij hebben Cryptomages, beiden een trading card game in beta fase. Zij hebben DVMarketplace (ook beta) en wij hebben Kryptobay. (actief maar wordt nu niet aan gewerkt) Zij hebben een actieve DEX, Trontrade en wij lanceren binnenkort Bitdorado en zo zitten er nog meer dingen in de pijpleiding. Zij hebben dezelfde 'aggressieve' benadering als wij. Ipv te richten op een enkel product willen we er zoveel mogelijk aanbieden en zien we wel welke het wel of niet redt en lukt het ons zelf niet dan kopen we het gewoon (over).D-Ed schreef op zondag 9 februari 2020 @ 15:40:
[...]
Ik verwacht zeker wel dat TRX nog flink kan pieken, heb de eerste maanden de heer Sun gevolgd z’n eerste vlogs op hotelkamers waren fantastisch! Er zit zoveel marketing en hype rondom Tron en de techniek zal zeker wel iets kunnen als ik @Crypts mag geloven maar om eerlijk te zijn is het voor mij teveel hype. Afijn, voor hetzelfde geld ga ik net als vorig jaar weer met een stukje van mijn pf handelen en dan zal ik zeker TRX weer overwegen gezien de gains die ik er ooit me had
Ik hoop niet dat dit als geshill wordt gezien want zo is het absoluut niet bedoelt maar dit verduidelijkt wellicht een en ander iets.
Verwijderd
Ik was short van 10150, nu gestopt op 10070. hij mag weer omhoog dusNopheros schreef op zondag 9 februari 2020 @ 14:28:
[...]
Als jij denkt dat het gaat stijgen moet je gewoon kopen en zoals je zelf al zegt alleen met geld wat je kunt missen.
Wij gokken hier op een stijging, de reden dat we er nog in zitten.
Behalve @Verwijderd , hij is al short

Te snel?
Voor e-mail support, ja. Ik had wel van hem verwacht om uit te leggen waarom er withdrawn staat terwijl het om een aankoop gaat.
Helder! Nee joh, hoe kan een toelichting op daadwerkelijk (toekomstige) usecases nu als geshill gezien worden?Crypts schreef op zondag 9 februari 2020 @ 16:12:
[...]
Mjah even iets nuanceren, Tron Europe is dus niet TRX, zij hebben een eigen token, TERC. Maakt niet zo gek veel uit maar wel belangrijk om even te vermelden. Het hangt wel onder de grote Tron paraplu en lijntjes naar Azië zijn kort maar wat zij doen en wij ook als (nu nog) relatief kleine spelers is zoveel mogelijk use cases de markt in te duwen. Het hoeft niet mooi, bugvrij of helemaal af te zijn maar het moet duidelijk zijn voor geïnteresseerden dat er real world cases zijn en niet enkel een hoop geleuter in de ruimte. Vandaar ook de overlap. Tron Europe heeft bijv. Games of Tron en wij hebben Cryptomages, beiden een trading card game in beta fase. Zij hebben DVMarketplace (ook beta) en wij hebben Kryptobay. (actief maar wordt nu niet aan gewerkt) Zij hebben een actieve DEX, Trontrade en wij lanceren binnenkort Bitdorado en zo zitten er nog meer dingen in de pijpleiding. Zij hebben dezelfde 'aggressieve' benadering als wij. Ipv te richten op een enkel product willen we er zoveel mogelijk aanbieden en zien we wel welke het wel of niet redt en lukt het ons zelf niet dan kopen we het gewoon (over).![]()
Ik hoop niet dat dit als geshill wordt gezien want zo is het absoluut niet bedoelt maar dit verduidelijkt wellicht een en ander iets.
Mjah jij bent ook wel erg kort hoor en je vraag wordt in die zin netjes beantwoord. Je veronderstelt dat het niet lijkt te kloppen en zij zeggen van wel.68616c6c6f schreef op zondag 9 februari 2020 @ 16:33:
[...]
Voor e-mail support, ja. Ik had wel van hem verwacht om uit te leggen waarom er withdrawn staat terwijl het om een aankoop gaat.
Als je iets meer info geeft zal je ongetwijfeld en wat beter geformuleerd antwoord krijgen.
Dat is niet het punt. Ook al is mijn vraag simpel, van support hoor je altijd uitgebreid antwoord te krijgen om alle potentiële subvragen te dekken.Crypts schreef op zondag 9 februari 2020 @ 16:37:
[...]
Mjah jij bent ook wel erg kort hoor en je vraag wordt in die zin netjes beantwoord. Je veronderstelt dat het niet lijkt te kloppen en zij zeggen van wel.![]()
Als je iets meer info geeft zal je ongetwijfeld en wat beter geformuleerd antwoord krijgen.
Ja ik, ik heb een zelfgemaakte tradingbot draaien. Werkt op dit moment alleen op Binance, maar aangezien het volume daar gigantisch is, heeft het niet veel zin om meer exchanges aan te sluiten. Het hoofddoel van de bot is om mijn BTC stack te vergroten. Hij draait al sinds augustus en in die tijd heb ik er enorm veel aan getweaked en verbeterd. Een leuke hobby, maar het kost wel veel tijd.68616c6c6f schreef op zondag 9 februari 2020 @ 16:38:
Maken mensen hier gebruik van de exchange APIs om het traden (gedeeltelijk) te automatiseren?
Is die open-source?Azer schreef op zondag 9 februari 2020 @ 16:42:
[...]
Ja ik, ik heb een zelfgemaakte tradingbot draaien. Werkt op dit moment alleen op Binance, maar aangezien het volume daar gigantisch is, heeft het niet veel zin om meer exchanges aan te sluiten. Het hoofddoel van de bot is om mijn BTC stack te vergroten. Hij draait al sinds augustus en in die tijd heb ik er enorm veel aan getweaked en verbeterd. Een leuke hobby, maar het kost wel veel tijd.
omdat je bitcoins opneemt?68616c6c6f schreef op zondag 9 februari 2020 @ 16:33:
[...]
waarom er withdrawn staat terwijl het om een aankoop gaat
Dan maar binnenkort zelf aan de bakAzer schreef op zondag 9 februari 2020 @ 16:43:
[...]
Nee, en gezien de hoeveelheid werk die ik erin heb gestoken zal hij dat ook nooit worden
Geen idee maar ik heb zelf een bloedhekel aan geshill dus tsja.D-Ed schreef op zondag 9 februari 2020 @ 16:36:
[...]
Helder! Nee joh, hoe kan een toelichting op daadwerkelijk (toekomstige) usecases nu als geshill gezien worden?
2020 wordt iig een interessant jaar voor ons aangezien alle papieren rond en binnen zijn voor onze eigen DEX en we hopelijk binnenkort goedkeuring krijgen van de Bafin, dat is de Duitse waakhond financiële markten. Zodra dat rond is kan de uitrol van allerhande producten en diensten in de echte wereld beginnen variërend van drank- en snoepautomaten op crypto tot de genoemde DEX, komen debit kaarten beschikbaar en mogen we ook 'normale' financiële dienstverlening aanbieden.
Van de week is het contract met de eerste externe coin (Audiocoin) ook getekend voor listing en zo proberen we op diverse manieren zo divers mogelijk dingen in de markt te zetten om uiteindelijk een heel breed palet aan te kunnen bieden.
Of het gaat lukken geen idee maar het is leuk en vooral heel erg leerzaam. Het is niet allemaal even spannend maar het voelt vaak wel een beetje als pionieren.
Bestaande markten/partijen reageren nu ook nog niet echt maar het zal ook leuk worden als ze doorkrijgen dat die 'mensen van dat gekke crypto muntje' concurrerende alternatieven hun markt op duwen.
Wat een aanstootgevende avatar heb jij!Azer schreef op zondag 9 februari 2020 @ 16:43:
[...]
Nee, en gezien de hoeveelheid werk die ik erin heb gestoken zal hij dat ook nooit worden
Direct gemeld bij de mods
Ik heb er ook een hekel aan hoewel ik door sommigen ook zo gezien zal worden omdat ik eigenlijk maar over één project iets te melden heb.. Maar tja, meer volg ik ook echt niet (buiten wat hier voorbij komt..). Dus als het te erg wordt ff laten wetenCrypts schreef op zondag 9 februari 2020 @ 16:50:
[...]
Geen idee maar ik heb zelf een bloedhekel aan geshill dus tsja.![]()
2020 wordt iig een interessant jaar voor ons aangezien alle papieren rond en binnen zijn voor onze eigen DEX en we hopelijk binnenkort goedkeuring krijgen van de Bafin, dat is de Duitse waakhond financiële markten. Zodra dat rond is kan de uitrol van allerhande producten en diensten in de echte wereld beginnen variërend van drank- en snoepautomaten op crypto tot de genoemde DEX, komen debit kaarten beschikbaar en mogen we ook 'normale' financiële dienstverlening aanbieden.
Van de week is het contract met de eerste externe coin (Audiocoin) ook getekend voor listing en zo proberen we op diverse manieren zo divers mogelijk dingen in de markt te zetten om uiteindelijk een heel breed palet aan te kunnen bieden.![]()
Of het gaat lukken geen idee maar het is leuk en vooral heel erg leerzaam. Het is niet allemaal even spannend maar het voelt vaak wel een beetje als pionieren.![]()
Bestaande markten/partijen reageren nu ook nog niet echt maar het zal ook leuk worden als ze doorkrijgen dat die 'mensen van dat gekke crypto muntje' concurrerende alternatieven hun markt op duwen.
Wat mij betreft stuur je af en toe echt wel zo’n update vwb echte cases hoor! Dat is toch onder aan de streep wat wel willen? Crypto projecten in de echte wereld? Zelfs die BCH voorbeelden vond ik altijd boeiend, de community/personen die er mee bezig zijn alleen niet zo
Ja, wat wil je weten? En nee, het is niet open source. Maar het meeste is niet zo ingewikkeld.68616c6c6f schreef op zondag 9 februari 2020 @ 16:38:
Maken mensen hier gebruik van de exchange APIs om het traden (gedeeltelijk) te automatiseren?
Punten waar je op moet letten is een goed reconnect behaviour voor websockets. Hierdoor kan je lokale staat makkelijk gaan verschillen t.o.v. van de exchange.
Ik denk dat je eerst 3 dubbel rekt moet gaan om überhaupt met de gedachte te spelen om daar aan te kloppen.A87 schreef op zondag 9 februari 2020 @ 17:03:
Ik denk dat veel mensen hier naar de Brijder moeten.
XRP = trash
Zelf geschreven of commerciële software? Indien de eerste: Delen met een select groepje hier?DaCoTa schreef op zondag 9 februari 2020 @ 17:03:
[...]
Ja, wat wil je weten? En nee, het is niet open source. Maar het meeste is niet zo ingewikkeld.
Punten waar je op moet letten is een goed reconnect behaviour voor websockets. Hierdoor kan je lokale staat makkelijk gaan verschillen t.o.v. van de exchange.
Indien het 2e: Welke dan?
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
De meeste hier zijn geen roekeloze leverage traders. Denk het eigenlijk nietA87 schreef op zondag 9 februari 2020 @ 17:03:
Ja is ook zo en idd die BCH voorbeelden waren ook leuk, dan krijgt eea toch wat meer vorm. Weet je wat? Hier zijn wat producten die we nu al hebben:D-Ed schreef op zondag 9 februari 2020 @ 16:58:
[...]
Ik heb er ook een hekel aan hoewel ik door sommigen ook zo gezien zal worden omdat ik eigenlijk maar over één project iets te melden heb.. Maar tja, meer volg ik ook echt niet (buiten wat hier voorbij komt..). Dus als het te erg wordt ff laten weten
Wat mij betreft stuur je af en toe echt wel zo’n update vwb echte cases hoor! Dat is toch onder aan de streep wat wel willen? Crypto projecten in de echte wereld? Zelfs die BCH voorbeelden vond ik altijd boeiend, de community/personen die er mee bezig zijn alleen niet zo
Debit card in samenwerking met Polispay en Bitcou GMBH:

Kost €21 maar dan krijg je er wel een RFID hoesje bij en je kunt hem vullen met ons muntje en gewoon pinnen, beetje hetzelfde idee als de CB card.
Bluebox Gold en Pro:

Deze boxen worden gebruikt om masternodes en wallets te hosten. Ze maken ook deel uit van wat we noemen de Bluepool die gebruikt wordt om het netwerk in de lucht te houden. Bluepool verzamelt ook alle fees uit transacties en keert deze weer uit naar rato aan deelnemers dus dat is een leuk beetje extra winst naast de normale rewards. Er is ook een Greenbox in ontwikkeling die zakelijk aangeboden gaat worden, proof of storage biedt en dubbelt als normale dataserver.
Xminer:

Dit is zoals verwacht van de naam een special purpose hardcore miner met een of meerdere graka's die naast mining in onze eigen miningpool ook weer gekoppeld is aan de Bluepool. We hebben namelijk twee muntjes, een PoS en een PoW munt.
Daarnaast nog wat diensten en bijproducten maar net als bovenstaande producten nog steeds redelijk op crypto gericht en nee niet alles ziet er erg profi uit maar zoals gezegd, het gaat ons erom producten op de markt te brengen en later gaan we wel polijsten.
Ik zelf gebruik Gekko. Nadeel is dat je maar 1 pair kan handelen. Voordeel is wel dat er hele mooie backtest mogelijkheden op zitten.Liberteh schreef op zondag 9 februari 2020 @ 17:24:
[...]
Zelf geschreven of commerciële software? Indien de eerste: Delen met een select groepje hier?
Gsmg is een fijne bot , en kost je niks om mee te proberenLiberteh schreef op zondag 9 februari 2020 @ 17:24:
[...]
Zelf geschreven of commerciële software? Indien de eerste: Delen met een select groepje hier?
Je bent je bewust van het feit dat je zelf een van de meer 'kleurrijke' personen in dit topic bent?A87 schreef op zondag 9 februari 2020 @ 17:03:
Verwijderd
nu server problemen? kreeg foutmeldingen bij registeren, maar kon wel inloggen met dat account, dus schijnbaar wel okay. market kan ik niet kiezen etc.Bever! schreef op zondag 9 februari 2020 @ 18:16:
[...]
Gsmg is een fijne bot , en kost je niks om mee te proberen
Ik gebruik profit trailer, doet precies hoe je hem instelt, heeft wel een paar leuke functies en je kan het op verschillende manieren gebruiken. Vereist wel wat it kennis en indicatoren kennis. Je kan het zelf hosten of gebruiken met een vps.Bever! schreef op zondag 9 februari 2020 @ 18:16:
[...]
Gsmg is een fijne bot , en kost je niks om mee te proberen
Heb geen ervaring met andere bots, weet dus niet hoe die het doet tov andere systemen en qua €.
Maar ook mijn bot op alt-btc maakt geen winst in de afgelopen bear market. Nu draait die op volle toeren
De tijd leert of het tij keert
Ik ken eigenlijk niemand die meer winst maakt met een bot dan met normaal handelen danwel hodlen? Die bots lijken een goed idee maar voor je het weet zit je met een bag opgescheept en tijdens een bull markt loont het denk ik meer om het met het handje te doen. Ja het kan je tijd schelen een bot maar ook veel geld kosten.raq schreef op zondag 9 februari 2020 @ 18:50:
Maar ook mijn bot op alt-btc maakt geen winst in de afgelopen bear market. Nu draait die op volle toeren
Maar je hoeft niet perse te kiezen. Ik trade handmatig als ik een goede kans zie die mijn bot niet heeft gezien. Daarnaast werkt mijn bot 24/7, dus ziet hij een hoop meer kansen dan mij. Ik heb hem nu een halfjaar draaien en hierbij heeft hij mijn BTC stack ongeveer verdubbeld. Had ik het zelf beter kunnen doen? Ik denk het niet. Zo'n goede trader ben ik namelijk zelf niet. Zijn er traders die mijn bot wel zouden kunnen verslaan? Waarschijnlijk zat, maar ik kan dat zelf nietCrypts schreef op zondag 9 februari 2020 @ 18:52:
[...]
Ik ken eigenlijk niemand die meer winst maakt met een bot dan met normaal handelen danwel hodlen? Die bots lijken een goed idee maar voor je het weet zit je met een bag opgescheept en tijdens een bull markt loont het denk ik meer om het met het handje te doen. Ja het kan je tijd schelen een bot maar ook veel geld kosten.
Dit soort bots doen het goed in een bull market maar dan kun je inderdaad net zo goed holden. Zodra we in een bear market zitten is de bot nutteloos. Dus uiteindelijk heb je er weinig aan.Crypts schreef op zondag 9 februari 2020 @ 18:52:
[...]
Ik ken eigenlijk niemand die meer winst maakt met een bot dan met normaal handelen danwel hodlen? Die bots lijken een goed idee maar voor je het weet zit je met een bag opgescheept en tijdens een bull markt loont het denk ik meer om het met het handje te doen. Ja het kan je tijd schelen een bot maar ook veel geld kosten.
[ Voor 3% gewijzigd door Nopheros op 09-02-2020 19:01 ]
Klopt, het is een stuk gereedschap, meer niet. Goed gereedschap in verkeerde handen levert prutswerk.Crypts schreef op zondag 9 februari 2020 @ 18:52:
[...]
Het is dus zeker geen gratis geld machine.
Ik gebruik het voornamelijk om handmatig aangekochte alts te verkopen op de piekjes of als het hard kelderd. Daarnaast hodl ik ook coins en handel ik soms daarnaast.
Botje is vooral voor ook voor de leuk en ter lering, en soms wel goede dagen met 50+ succesvolle trades. Maar ook dikke bags gehad in de bear market.
De tijd leert of het tij keert
Omdat jij zulke bizarre verwachtingen hebt van je shitcoin is Binance kut?68616c6c6f schreef op zondag 9 februari 2020 @ 19:11:
Trx overgezet naar Binance, maar die zijn ook kut. Die accepteren alleen een limit order die minder dan 500% afwijkt van de huidige prijs (trx gaat natuurlijk moon). Als die coin nou op kraken komt
gewoon ff een alertje zetten, opgelost!
[ Voor 5% gewijzigd door iVibes op 09-02-2020 19:17 ]
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Ik wil gewoon een hoge limiet order opzetten en dan maanden, zoniet jaren, de coin vergeten. Dat vereist inderdaad een hogere margin. En ik hoef het ook niet te volgen omdat ik doorgaans niet veel geld stop in alts.iVibes schreef op zondag 9 februari 2020 @ 19:16:
[...]
Omdat jij zulke bizarre verwachtingen hebt van je shitcoin is Binance kut?
ja, daardoor is die kut.
Ze hebben dat gedaan om mensen met 'fat fingers' te beschermen. Het is een paar keer gebeurt dat mensen per ongeluk hele order books leegkochten van shitcoins die bijna geen volume hadden. Dit leverde negatieve publiciteit op voor Binance, waardoor ze ervoor hebben gekozen om deze beperkingen in te bouwen.68616c6c6f schreef op zondag 9 februari 2020 @ 19:17:
[...]
Ik wil gewoon een hoge limiet order opzetten en dan maanden, zoniet jaren, de coin vergeten. Dat vereist inderdaad een hogere margin. En ik hoef het ook niet te volgen omdat ik doorgaans niet veel geld stop in alts.
ja, daardoor is die kut.
Lijkt me niet verstandig om je account bij een exchange maanden tot jaren niet te checken...68616c6c6f schreef op zondag 9 februari 2020 @ 19:17:
[...]
Ik wil gewoon een hoge limiet order opzetten en dan maanden, zoniet jaren, de coin vergeten. Dat vereist inderdaad een hogere margin. En ik hoef het ook niet te volgen omdat ik doorgaans niet veel geld stop in alts.
ja, daardoor is die kut.
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
/u/12037/crop5db5cb2525d0a_cropped.png?f=community)
Los van het beschermen van traders met fat fingers zorgt het er ook voor dat je databases niet onnodig vol worden gepleurd door gelukszoekers en daardoor het systeem traag wordt, backups onnodig groot worden (en lang duren om in het geval van nood terug te zetten), etc.68616c6c6f schreef op zondag 9 februari 2020 @ 19:17:
[...]
ja, daardoor is die kut.
Gewoon lekker efficiënt ingericht door Binance (heb jij ook voordeel van) en alert blijven de komende jaren.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Hoe je een bot 'africht' is natuurlijk essentieel maar ik zie vooral bij anderen dat ze vaak met bags eindigen, geld vast zit en ze niet (goed) kunnen handelen. Een BTC stack verdubbelen in een half jaar is ook niet zo gek moeilijk, daar hoef je geen briljante trader voor te zijn en bot of niet, ook daar komt nog steeds een beetje geluk bij kijken. Ik denk ook dat daar de clue zit, bots kunnen het echt niet beter dan wij mensen maar als je een beetje mazzel hebt (in het begin met name) lijkt dat wel zo.Azer schreef op zondag 9 februari 2020 @ 18:58:
[...]
Maar je hoeft niet perse te kiezen. Ik trade handmatig als ik een goede kans zie die mijn bot niet heeft gezien. Daarnaast werkt mijn bot 24/7, dus ziet hij een hoop meer kansen dan mij. Ik heb hem nu een halfjaar draaien en hierbij heeft hij mijn BTC stack ongeveer verdubbeld. Had ik het zelf beter kunnen doen? Ik denk het niet. Zo'n goede trader ben ik namelijk zelf niet. Zijn er traders die mijn bot wel zouden kunnen verslaan? Waarschijnlijk zat, maar ik kan dat zelf niet
Even gecorrigeerd!Bever! schreef op zondag 9 februari 2020 @ 19:36:
Haha ja de dag dat TRX door het geluid licht gaat.. Jaja... Die 500 procent schiet echt tekort...
Precies wat ik zei dus. Ik ben zelf geen briljante trader, maar dankzij mijn bot weet ik toch een mooi resultaat te maken en maak ik meer winst dan gewoon holden. Overigens is mijn bot gebacktest over meerdere jaren, dus dat hij winstgevend is is geen twijfel over en het is zeker geen sprake van beginnersgeluk.Crypts schreef op zondag 9 februari 2020 @ 19:38:
[...]
Hoe je een bot 'africht' is natuurlijk essentieel maar ik zie vooral bij anderen dat ze vaak met bags eindigen, geld vast zit en ze niet (goed) kunnen handelen. Een BTC stack verdubbelen in een half jaar is ook niet zo gek moeilijk, daar hoef je geen briljante trader voor te zijn en bot of niet, ook daar komt nog steeds een beetje geluk bij kijken. Ik denk ook dat daar de clue zit, bots kunnen het echt niet beter dan wij mensen maar als je een beetje mazzel hebt (in het begin met name) lijkt dat wel zo.
Zelf geschreven en nee. Als iemand hier zelf iets maakt en vast loopt wil ik zeker helpen, maar ik kan niet zomaar code delen.Liberteh schreef op zondag 9 februari 2020 @ 17:24:
[...]
Verwijderd
In het vervolg rechtstreeks het deposit adres van de exchange waar je ze heen wilt hebben invoeren als wallet adres.68616c6c6f schreef op zondag 9 februari 2020 @ 16:33:
[...]
Scheelt je ook nog withdrawal fees, dan komen je muntjes niet eerst op Litebit te staan maar worden ze direct naar Binance verzonden.
Nou ja prima toch? Als het voor jou werkt dan werkt het, gaf alleen maar aan dat ik alleen mensen ken waarbij een bot meer kwaad dan goed doet. Zelf ook weleens geprobeerd en met goede resultaten maar ik vind het niet fijn die controle uit handen te geven en die kleine moeite om 's ochtends een of meerdere orders te plaatsen, gaandeweg de dag eventueel bij te sturen en eind van de dag in te trekken mochten ze niet vervuld zijn vind ik ook niet erg. Dat is ook iets wat ik bij veel anderen zag, op het moment dat de markt verandert zijn ze echt zoveel tijd kwijt aan het opnieuw instellen van een bot terwijl ik gewoon mijn trades en winst kan pakken. Het is echt schier onmogelijk een bot voor zowel een bear als een bull markt in te stellen en ook nog eens leuke winsten te behalen.Azer schreef op zondag 9 februari 2020 @ 19:49:
[...]
Precies wat ik zei dus. Ik ben zelf geen briljante trader, maar dankzij mijn bot weet ik toch een mooi resultaat te maken en maak ik meer winst dan gewoon holden. Overigens is mijn bot gebacktest over meerdere jaren, dus dat hij winstgevend is is geen twijfel over en het is zeker geen sprake van beginnersgeluk.
WTF?!? Serieus? Je kunt dus vreselijk duur muntjes kopen op Litebit die naar Litebit's eigen wallet worden verstuurd en vervolgens mag je nog een keer dokken om ze naar je eigen adres te krijgen? WTF?!?Verwijderd schreef op zondag 9 februari 2020 @ 19:59:
[...]
In het vervolg rechtstreeks het deposit adres van de exchange waar je ze heen wilt hebben invoeren als wallet adres.
Scheelt je ook nog withdrawal fees, dan komen je muntjes niet eerst op Litebit te staan maar worden ze direct naar Binance verzonden.
Was ik maar wat minder eerlijk. Wat een briljant verdienmodel is dat zeg...
[ Voor 21% gewijzigd door Crypts op 09-02-2020 20:05 ]
Eens, ik zou overigens ook niet zo snel iemand aanraden om een bot te gebruiken en al helemaal niet een bot die door iemand anders is gemaakt. Hiermee heb je enorme risico's op het gebied van beveiliging en niet precies weten wat de bot precies doet. Toch ben ik wel van mening dat er een grote toekomst is voor bots en dat het niet onmogelijk is dat bots in alle markten kunnen traden. Met de ontwikkelingen op het gebied van AI moet dit zeker mogelijk zijn. Heck, als ik dit kan programmeren zijn er zeker slimmeriken die bakken met geld binnenhalen met bots.Crypts schreef op zondag 9 februari 2020 @ 20:01:
[...]
Nou ja prima toch? Als het voor jou werkt dan werkt het, gaf alleen maar aan dat ik alleen mensen ken waarbij een bot meer kwaad dan goed doet. Zelf ook weleens geprobeerd en met goede resultaten maar ik vind het niet fijn die controle uit handen te geven en die kleine moeite om 's ochtends een of meerdere orders te plaatsen, gaandeweg de dag eventueel bij te sturen en eind van de dag in te trekken mochten ze niet vervuld zijn vind ik ook niet erg. Dat is ook iets wat ik bij veel anderen zag, op het moment dat de markt verandert zijn ze echt zoveel tijd kwijt aan het opnieuw instellen van een bot terwijl ik gewoon mijn trades en winst kan pakken. Het is echt schier onmogelijk een bot voor zowel een bear als een bull markt in te stellen en ook nog eens leuke winsten te behalen.
Dat is ook een project van ons, we zijn bezig met het maken van een bot voor market making. Die hoeft dus geen winst te maken maar moet break even het volume enorm vergroten. Waarom? Niet om te cheaten maar om te bewijzen dat het kan. Of en hoe we dat eventueel willen toepassen weten we nog niet maar we kunnen al bizar hoge trading volumes genereren zonder dat iemand door heeft dat daar geen echte mensen achter zitten en no worries, dit zijn besloten tests.Azer schreef op zondag 9 februari 2020 @ 20:08:
[...]
Eens, ik zou overigens ook niet zo snel iemand aanraden om een bot te gebruiken en al helemaal niet een bot die door iemand anders is gemaakt. Hiermee heb je enorme risico's op het gebied van beveiliging en niet precies weten wat de bot precies doet. Toch ben ik wel van mening dat er een grote toekomst is voor bots en dat het niet onmogelijk is dat bots in alle markten kunnen traden. Met de ontwikkelingen op het gebied van AI moet dit zeker mogelijk zijn. Heck, als ik dit kan programmeren zijn er zeker slimmeriken die bakken met geld binnenhalen met bots.
Ik geloof overigens dat die slimmeriken die je noemt vooral mensen zijn die een bot weten te verkopen.
Pssst? Bot kopen?Crypts schreef op zondag 9 februari 2020 @ 20:15:
[...]
Ik geloof overigens dat die slimmeriken die je noemt vooral mensen zijn die een bot weten te verkopen.
Verwijderd
Briljant he. Dikke boeven die LitebitCrypts schreef op zondag 9 februari 2020 @ 20:01:
[...]
Nou ja prima toch? Als het voor jou werkt dan werkt het, gaf alleen maar aan dat ik alleen mensen ken waarbij een bot meer kwaad dan goed doet. Zelf ook weleens geprobeerd en met goede resultaten maar ik vind het niet fijn die controle uit handen te geven en die kleine moeite om 's ochtends een of meerdere orders te plaatsen, gaandeweg de dag eventueel bij te sturen en eind van de dag in te trekken mochten ze niet vervuld zijn vind ik ook niet erg. Dat is ook iets wat ik bij veel anderen zag, op het moment dat de markt verandert zijn ze echt zoveel tijd kwijt aan het opnieuw instellen van een bot terwijl ik gewoon mijn trades en winst kan pakken. Het is echt schier onmogelijk een bot voor zowel een bear als een bull markt in te stellen en ook nog eens leuke winsten te behalen.
[...]
WTF?!? Serieus? Je kunt dus vreselijk duur muntjes kopen op Litebit die naar Litebit's eigen wallet worden verstuurd en vervolgens mag je nog een keer dokken om ze naar je eigen adres te krijgen? WTF?!?![]()
Was ik maar wat minder eerlijk. Wat een briljant verdienmodel is dat zeg...
Heb eens 50 euro Bitcoin gekocht toen ik in een halfsmore vrolijke bui was tijdens een feestje. Volgende dag keek ik op Binance en miste ik het bij mijn stackje. Dus ik checken op Litebit, had ik blijkbaar ergens een vakje aangevinkt tijdens het aanschaffen met 'gebruik Litebit wallet' (of zoiets).
Koste het nog eens 0.0005 Bitcoin om te versturen naar Binance
Het is al duur kopen daar maar met kleine bedragen word je echt geraped daaro.
De withdrawal fees van overige coins kan ik niet over meepraten, het is gelukkig bij dit ene ongelukje gebleven.
Blijft ongelooflijk hoe ze hiermee wegkomen... Dat moet toch ook niet goed aanvoelen denk ik zo? Dat is meer een soort van legaal stelen maar goed, mensen die daar kopen vragen er ook wel echt zelf om. Dat dan ook wel weer. Nou ja genoeg aandacht weer voor die boevenbrigade.Verwijderd schreef op zondag 9 februari 2020 @ 20:20:
[...]
Briljant he. Dikke boeven die Litebit![]()
Heb eens 50 euro Bitcoin gekocht toen ik in een halfsmore vrolijke bui was tijdens een feestje. Volgende dag keek ik op Binance en miste ik het bij mijn stackje. Dus ik checken op Litebit, had ik blijkbaar ergens een vakje aangevinkt tijdens het aanschaffen met 'gebruik Litebit wallet' (of zoiets).
Koste het nog eens 0.0005 Bitcoin om te versturen naar Binance![]()
De withdrawal fees van overige coins kan ik niet over meepraten, het is gelukkig bij dit ene ongelukje gebleven.
Dus voortaan grote sepa transfers naar exchanges om daarop coins te kopen?Verwijderd schreef op zondag 9 februari 2020 @ 20:20:
[...]
Briljant he. Dikke boeven die Litebit![]()
Koste het nog eens 0.0005 Bitcoin om te versturen naar Binance![]()
Gebruik zelf bitstamp, gratis om geld naar toe te sturen. Dacht iets van 0,5% fee om BTC oid te kopen.68616c6c6f schreef op zondag 9 februari 2020 @ 20:41:
[...]
Dus voortaan grote sepa transfers naar exchanges om daarop coins te kopen?
In mijn ervaring staat het er een dag later op.
[ Voor 7% gewijzigd door Nopheros op 09-02-2020 20:45 ]
Die prijzen zichzelf toch zo de markt uit op deze manier? Denk dat ze mazzel hebben met Henk en Ingrid die snel wat willen kopen.Crypts schreef op zondag 9 februari 2020 @ 20:28:
[...]
Blijft ongelooflijk hoe ze hiermee wegkomen... Dat moet toch ook niet goed aanvoelen denk ik zo? Dat is meer een soort van legaal stelen maar goed, mensen die daar kopen vragen er ook wel echt zelf om. Dat dan ook wel weer. Nou ja genoeg aandacht weer voor die boevenbrigade.
Zou je denken maar figuren als 68616c6c6f geven graag hun zuurverdiende centjes aan dit soort mensen.Amens schreef op zondag 9 februari 2020 @ 20:50:
[...]
Die prijzen zichzelf toch zo de markt uit op deze manier? Denk dat ze mazzel hebben met Henk en Ingrid die snel wat willen kopen.
Verwijderd
Een exchange zoals Bitvavo is qua prijzen al een stuk eerlijker, en heeft ook ideal. Zit je alleen wel weer met withdrawal fees, want je munten worden automatisch op het platform gestort. (Voor zover ik weet)68616c6c6f schreef op zondag 9 februari 2020 @ 20:41:
[...]
Dus voortaan grote sepa transfers naar exchanges om daarop coins te kopen?
Mocht ik willen cashen doe ik het denk ik wel daar, of kraken.
Geen ervaring mee. Ik cash alleen uit via CB voor maandelijkse rekeningen en de rest betaal ik via crypto met mijn CB kaart of een andere die crypto verwerkt.Verwijderd schreef op zondag 9 februari 2020 @ 21:04:
[...]
Een exchange zoals Bitvavo is qua prijzen al een stuk eerlijker, en heeft ook ideal. Zit je alleen wel weer met withdrawal fees, want je munten worden automatisch op het platform gestort. (Voor zover ik weet)
Is die CB kaart niet heel erg duur om mee te betalen? Als ik in de FAQ kijk, zie ik dat ze 2.49% crypto liquidation fee's rekenen. Dan zijn andere methodes om uit cashen goedkoper toch?Crypts schreef op zondag 9 februari 2020 @ 21:09:
[...]
Geen ervaring mee. Ik cash alleen uit via CB voor maandelijkse rekeningen en de rest betaal ik via crypto met mijn CB kaart of een andere die crypto verwerkt.
Bron: https://help.coinbase.com...er/coinbase-card-faq.html
Alleen fees voor aan- en verkoop van crypto, geen fees voor storten en opnemen van EkkiesVerwijderd schreef op zondag 9 februari 2020 @ 21:04:
[...]
Een exchange zoals Bitvavo is qua prijzen al een stuk eerlijker, en heeft ook ideal. Zit je alleen wel weer met withdrawal fees, want je munten worden automatisch op het platform gestort. (Voor zover ik weet)
Geen idee, ik reken er alleen kleine bedragen mee af en dan is het prima te doen.Azer schreef op zondag 9 februari 2020 @ 21:30:
[...]
Is die CB kaart niet heel erg duur om mee te betalen? Als ik in de FAQ kijk, zie ik dat ze 2.49% crypto liquidation fee's rekenen. Dan zijn andere methodes om uit cashen goedkoper toch?
Bron: https://help.coinbase.com...er/coinbase-card-faq.html
Traders don't care
Heb eigenlijk alleen een account bij BL3P
Ik zou een account aanmaken bij bitvavo.Dirk0s schreef op zondag 9 februari 2020 @ 21:52:
Wat is de beste manier om de bitcoins van mijn Ledger om te zetten in euros?
Coinbase pro. Blep is zo illiquid als watDirk0s schreef op zondag 9 februari 2020 @ 21:52:
Bitcoinmeester, die rekenen de meeste fees.Dirk0s schreef op zondag 9 februari 2020 @ 21:52:
Bitstamp of Kraken vind ik altijd perfect werken. Ik zou ze gewoon nog even op je Ledger laten staan overigensDirk0s schreef op zondag 9 februari 2020 @ 21:52:
Wat is er mis met CB?Oepsje schreef op zondag 9 februari 2020 @ 22:02:
[...]
Bitstamp of Kraken vind ik altijd perfect werken. Ik zou ze gewoon nog even op je Ledger laten staan overigens
In principe niks maar daar duurde de verificatie bij mij toen erg lang. Bitstamp en Kraken hadden ook snellere transfers (vaak de dag erna al op mijn rekening)
Verwijderd
Naar coinbase pro dan naar je bank. Bij Rabo binnen paar uur erop en bij ABN Amro direct erop ook in het weekendDirk0s schreef op zondag 9 februari 2020 @ 21:52:
Sorry. Via CB en Telos card kan ik geld uitgeven zo ik wil en meteen. Volgens mij isOepsje schreef op zondag 9 februari 2020 @ 22:08:
[...]
In principe niks maar daar duurde de verificatie bij mij toen erg lang. Bitstamp en Kraken hadden ook snellere transfers (vaak de dag erna al op mijn rekening)
dat wat iedereen wil.
Volgens mij was de vraag geld om te zetten in euro's, niet in een debit card. Wat jij beschrijft is inderdaad prima als dat je doel is.Crypts schreef op zondag 9 februari 2020 @ 22:13:
[...]
Sorry. Via CB en Telos card kan ik geld uitgeven zo ik wil en meteen. Volgens mij is
dat wat iedereen wil.
Als je de vraag niet begrijpt heeft een antwoord weinig zin.Oepsje schreef op zondag 9 februari 2020 @ 22:16:
[...]
Volgens mij was de vraag geld om te zetten in euro's, niet in een debit card. Wat jij beschrijft is inderdaad prima als dat je doel is.
Spreek voor jezelf.Crypts schreef op zondag 9 februari 2020 @ 22:13:
[...]
Sorry. Via CB en Telos card kan ik geld uitgeven zo ik wil en meteen. Volgens mij is
dat wat iedereen wil.
XRP = trash
Okay.
Edit: het werkt weer gewoon
[ Voor 23% gewijzigd door shovelhead1340 op 09-02-2020 23:40 ]
Ik lul ook zomaar wat
er straks ook zo over.
Ik hoop dat de Aziaten het te goedkoop vinden en om de beurt allemaal een beetje bij kopen!RaptorXS schreef op zondag 9 februari 2020 @ 23:29:
Nog steeds 10K+ voor de BTC, dat is niet verkeerd en hopelijk denken de Aziaten
er straks ook zo over.
Ik lul ook zomaar wat
TING DING dong dong come dong dong boi boi hong long BAng pang wong!shovelhead1340 schreef op zondag 9 februari 2020 @ 23:42:
[...]
Ik hoop dat de Aziaten het te goedkoop vinden en om de beurt allemaal een beetje bij kopen!
Doe maar nummer 33, 17, 42, nasi en een beetje kroepoek. Sambal bij? Gaarne, dan voelt het weer een beetje alsof ik leef.A87 schreef op zondag 9 februari 2020 @ 23:57:
[...]
TING DING dong dong come dong dong boi boi hong long BAng pang wong!
Edit: ik blijf toch het idee houden dat jij je enkelbandje door hebt geknipt, zit ik er heel erg ver naast?
[ Voor 15% gewijzigd door Crypts op 10-02-2020 00:50 ]
Aaaand it's gone..Tominatie schreef op maandag 10 februari 2020 @ 01:04:
Haha we gaan jongens! $10200 zojuist op een haar na niet aangeraakt. Poging 2 is alweer in de maak!
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!