[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 44 ... 107 Laatste
Acties:
  • 400.588 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
iVibes schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 18:07:
Gaan we zo de 9.9k aantikken? 24h high is net gemaakt...
Zou me niks verbazen en dan weer een keiharde afwijzing bij 10k om vervolgens weer even sub 9.7k te droppen en we er wederom weer niks mee opgeschoten zijn op wat extra BTC na. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
we komen wel steeds iets dichterbij de 10K

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Tominatie schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 18:15:
we komen wel steeds iets dichterbij de 10K
Het ziet er ook wel netjes uit maar die 10k blijft lastig vrees ik...

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LorenzoG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 18:29
Crypto Twitter wordt ondertussen gek over Chainlink. Dadelijk maar eens wat van inslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/bJs6CXCR/

Ik kijk momenteel hiernaar; short bids staan tussen de 10150 en 10300, SL rond de 10.5k (maar dat laat ik afhangen van PA)
Long bids rond weekly open (9200-9300) met SL rond de 9050.

Heb profit gepakt op alle alt trades en zit momenteel 100% in btc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Goat
LorenzoG schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 18:44:
Crypto Twitter wordt ondertussen gek over Chainlink. Dadelijk maar eens wat van inslaan.
Waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LorenzoG
Hoe ze dat weten weet ik ook niet, maar vorige keren dat ze riepen iets te kopen heb ik het genegeerd en vlak daarna schoten die koersen omhoog. Nu eens proberen mee te liften. Doe ik wel met weinig geld want zit vooral in BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-10 19:35
LorenzoG schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 18:53:
[...]

Hoe ze dat weten weet ik ook niet, maar vorige keren dat ze riepen iets te kopen heb ik het genegeerd en vlak daarna schoten die koersen omhoog. Nu eens proberen mee te liften. Doe ik wel met weinig geld want zit vooral in BTC.
Snap die hype rond Chainlink niet. Technisch weinig revolutionair.

Volgens mij is de hype vooral vanwege:

In June it was announced that Chainlink would be working with Oracle and its Oracle for Startups program. The start-up program works with start-ups and innovators across the globe regardless of their location or technology.

It offers cloud credits, significant pricing discounts, mentorship, and access to Oracle’s customer and marketing resources. This initiative with blockchain project Chainlink is just one of many that they are working on, but it is one that is aimed at boosting start-ups by helping them sell their data as an additional revenue stream.

Lees de tekst goed (dikgedrukte stukken), dan stelt het eigenlijk niet veel voor. Soort Microsoft Gold partner, in 2017 goed voor een instant megapump, want de naam Microsoft staat erbij.

Wat ze wel slim hebben gedaan om gedurende de megapump iedere keer te blijven komen met nieuwe nietszeggende partnerships met allerlei projecten die zelf niet capabel zijn om eigen code te schijven (de Matics van deze wereld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LorenzoG
Ik zie zelf alts meer als iets om wat bij te kunnen verdienen en dat daarna weer in bitcoin te steken, heb daar meer vertrouwen in.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The_Goat
Waarom ik nu iig nooit link zou kopen:

Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/QDCc3mZf/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
TuutjDrie schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 19:03:
In June it was announced that Chainlink would be working with Oracle and its Oracle for Startups program. The start-up program works with start-ups and innovators across the globe regardless of their location or technology.
Is Oracle het nieuwe BMW voor shitcoins? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06:50
Crypts schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 19:37:
[...]

Is Oracle het nieuwe BMW voor shitcoins? :+
LOL dikke flashback naar vechain en die secretaresse in de winterjas. Oh, en die super geavanceerde machine die nfc tags van het ene bakje naar het andere verhuisde ;)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:42

Liberteh

All your base belong to me

en CCK :)

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Tominatie schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 16:00:
Op deze brakke zaterdag zit ik toch al een paar uurtjes hoopvol naar de chart te staren, zo fucking dichbij de 10K maten.

WHEN?
Geduld en hodl, je hebt je leeftijd mee.
Dont worry, be happy *O*

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:16
RaptorXS schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 20:22:
[...]

Geduld en hodl, je hebt je leeftijd mee.
Dont worry, be happy *O*
ach leeftijd is ook maar relatief Raptor, ik hoop dat ik oud mag worden :)

Ik ken er genoeg die vroeg gegaan zijn helaas.. dan heb je aan 500 btc nog niks. Vandaag ook weer zeer slecht nieuws ontvangen over een vriend.. dan denk je laat die crypto's maar mooi zitten ik ga even nog meer aandacht aan mijn eigen kinderen besteden. Gelukkig doe ik dat laatste al heel veel maar toch.

[ Voor 23% gewijzigd door Pelox op 08-02-2020 20:41 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-10 19:56
Ik ben even over een exit strategie aan het nadenken voor de lt-alts. Wat vinden jullie een realistische max totale market cap aan het einde van deze run? En wat is de buitensporig hoge market cap? Ik wil de totale market cap niet overschatten maar ook niet onderschatten..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Stokstaart schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 20:29:
Ik ben even over een exit strategie aan het nadenken voor de lt-alts. Wat vinden jullie een realistische max totale market cap aan het einde van deze run? En wat is de buitensporig hoge market cap? Ik wil de totale market cap niet overschatten maar ook niet onderschatten..
Ik zou het niet weten. Voor mij persoonlijk is marketcap niet iets waar ik rekening mee hou of naar kijk. Ik laat het ook voor alts van BTC afhangen. Als BTC de top heeft gevonden zullen de alts ook mee zakken. Of dit met een marketcap is van de helft van de vorige bullrun of 3x zo groot, ik denk niet dat het uitmaakt.

Persoonlijk denk ik ook dat wanneer BTC weer op 20k staat de totalemarketcap minder is dan de vorige keer toen BTC die prijs had. Ik zie heel veel alts niet zomaar weer naar ATH's gaan. Nou zijn er natuurlijk ook nieuwe, maar ik denk niet dat die het goed gaan maken qua totaal marketcap. Breekt BTC de 20k en gaat ie naar zeg 40k dan zal je vast een hogere marketcap hebben dan bij de vorige top, maar of dit dan wat zegt, ik denk persoonlijk van niet. Als iemand er anders over denkt hoor ik het graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
AtlAntA schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 19:58:
[...]

LOL dikke flashback naar vechain en die secretaresse in de winterjas. Oh, en die super geavanceerde machine die nfc tags van het ene bakje naar het andere verhuisde ;)
Prachtige tijden... Zie ik helaas niet snel meer terugkomen maar iconisch idd. Vooral die machine en wat waren de shillers fel toen! Dat zou echt helemaal de shit worden maar geen idee waar ze nu zijn. :D
Weet niet of ik dat nu een voor- danwel nadeel vind, dat fanatieke geshill was zowel hoogst irritant als vermakelijk. Zelfs over XRP is het redelijk stil geworden... Wellicht komt dat wel weer bij een volgende bullrun. :+

Voorlopig beweegt alles nog heel lafjes zijdelings helaas... -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
PilatuS schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 20:37:
[...]

Ik zou het niet weten. Voor mij persoonlijk is marketcap niet iets waar ik rekening mee hou of naar kijk. Ik laat het ook voor alts van BTC afhangen. Als BTC de top heeft gevonden zullen de alts ook mee zakken. Of dit met een marketcap is van de helft van de vorige bullrun of 3x zo groot, ik denk niet dat het uitmaakt.
Bij de laatste bull market was BTC al op de weg omlaag toen de alts hun grootste stijging zagen, vandaar dat ik het niet wil laten correleren aan de BTC prijs. Zo lag de piek van BTC op 17 december, maar de piek van de market cap op 6 januari. Wat ik op zich ook logisch vind, want de BTC maximalists zagen denk ik de gains van de alts en pompten na 17 december hun BTC in de alt-markt.
Persoonlijk denk ik ook dat wanneer BTC weer op 20k staat de totalemarketcap minder is dan de vorige keer toen BTC die prijs had. Ik zie heel veel alts niet zomaar weer naar ATH's gaan. Nou zijn er natuurlijk ook nieuwe, maar ik denk niet dat die het goed gaan maken qua totaal marketcap. Breekt BTC de 20k en gaat ie naar zeg 40k dan zal je vast een hogere marketcap hebben dan bij de vorige top, maar of dit dan wat zegt, ik denk persoonlijk van niet. Als iemand er anders over denkt hoor ik het graag :)
Ik denk dat het weer hetzelfde gaat om de simpele reden dat de menselijk psyche niet is veranderd. Henk & Ingrid zullen op enig moment weer liever 100 alts kopen in plaats van een fractie van een BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Stokstaart schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 20:43:
[...]

Bij de laatste bull market was BTC al op de weg omlaag toen de alts hun grootste stijging zagen, vandaar dat ik het niet wil laten correleren aan de BTC prijs. Zo lag de piek van BTC op 17 december, maar de piek van de market cap op 6 januari. Wat ik op zich ook logisch vind, want de BTC maximalists zagen denk ik de gains van de alts en pompten na 17 december hun BTC in de alt-markt.

[...]

Ik denk dat het weer hetzelfde gaat om de simpele reden dat de menselijk psyche niet is veranderd. Henk & Ingrid zullen op enig moment weer liever 100 alts kopen in plaats van een fractie van een BTC.
Persoonlijk zou ik al mijn alts dumpen wanneer BTC gaat dumpen. Ook als de alts nog 3 weken verder zouden pompen. Nog een 10 of 20% extra met het risco op veel meer verlies vind ik het niet echt waard.

Wat betreft de totalemarketcap de vorige keer was bij de vorige top van BTC was XRP enorm groot en dus voor een flink deel verantwoordelijk voor de totale marketcap. BTC heeft nu zo'n 200% gedaan sinds de low en XRP maar 50%. Als dit doorzet, ook met andere alts die meer doen zal de totalemarketcap denk ik nu lager zijn als BTC weer op 20k staat.

Tuurlijk zullen Henk en Ingrid weer alts gaan kopen, maar ergens denk ik dat de vorige run die we hebben gezien van alts niet nog een keer zo extreem gaat zijn. Een paar 100 of paar 1000% kan best, maar 20k%, ik denk het niet zomaar. In ieder geval niet voor de meeste alts. Ook nu alles exteem is gezakt zijn ze meer waard dan voor de hele bullrun begon. Sowieso denk ik dat er bij een nieuwe bullrun verschillen zullen zijn want hoewel mensen wel weer hetzelfde kunnen doen zijn het toch andere tijden. Ik zou niet weten hoe je met marketcap iets zinnigs zou kunnen voorspellen in een nieuwe run. Mocht de marketcap met BTC op 20k toch gelijk zijn aan de vorige keer, dan wordt het natuurlijk wel anders, maar ik denk niet dat dit het geval zal zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door PilatuS op 08-02-2020 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
PilatuS schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 20:49:
[...]

Persoonlijk zou ik al mijn alts dumpen wanneer BTC gaat dumpen. Ook als de alts nog 3 weken verder zouden pompen. Nog een 10 of 20% extra met het risco op veel meer verlies vind ik het niet echt waard.
Het verschil is wel een stuk groter dan dat, kijk maar naar sommige altprijzen op 17 december en 6 januari. Daarnaast weten we van tevoren niet wanneer BTC gaat dumpen, ik weet nog sommige dagen in 2017 dat BTC op 1 dag tientallen procenten dumpte en vervolgens 's avonds weer vrolijk op hetzelfde punt verder ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Stokstaart schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 20:55:
[...]
Het verschil is wel een stuk groter dan dat, kijk maar naar sommige altprijzen op 17 december en 6 januari. Daarnaast weten we van tevoren niet wanneer BTC gaat dumpen, ik weet nog sommige dagen in 2017 dat BTC op 1 dag tientallen procenten dumpte en vervolgens 's avonds weer vrolijk op hetzelfde punt verder ging.
Ja, het verschil kan groter zijn, maar de boel kan ook extreem dumpen. Ik zie iets als MATIC wel even -50% doen in een paar uurtjes, daar weegt +50% niet tegenop. Ik denk dat doorgaan met alts als BTC dumpt heel erg tricky is. Mensen weten nu ook hoe de boel kan dumpen. Er is veel meer kennis en meer mensen hebben de vorige dump meegemaakt. Daarom denk ik ook dat het de volgende keer heel anders kan lopen. Het is mogelijk dat wanneer BTC dumpt de alts even 3x harder dumpen of zelfs voordat BTC dumpt al dumpen. Ik ga het er niet op gokken dat de alts weer 3 weken door blijven stijgen nadat BTC dumpt. Sowieso denk ik dat het compleet andere tijden zijn qua alts omdat de vorige bullrun invloed gaat hebben op wat mensen doen de komende.

Weten wanneer BTC precies gaat dumpen weet je ook niet inderdaad, maar je kan ook de volgende lower high verkopen of die daar op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Sowieso zijn het heel andere tijden. Geen idee of iemand dat report heeft gelezen wat ik eerder heb gepost maar daarin staat oa dat het aantal masternode coins met 37% gedaald is in 2019 en dat is nog steeds aan de gang. Het gros van de nieuwe alts in 2019 waren masternode coins. Daar bovenop is er ook een redelijk aantal 'klassieke' alts overleden dus dat is al aardig uitgedund. Een alt season zie ik dan ook vooral als iets wat de grotere spelers beweegt en niet die vage meuk coins die we hiervoor hadden.

Eerlijk gezegd denk ik dat bepaalde alts niet zozeer meebewegen met BTC maar zelfs een beetje de kar kunnen trekken op bepaalde momenten aangezien er altijd mensen zijn die niet met BTC maar een alternatieve trein het ritje mee willen maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Even wat anders trouwens. Niet de mooiste wedge, maar wel interessant :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/tBkuVioWuG2vErtDO26nUBQt/full.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:16
PilatuS schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 21:05:

[Afbeelding]
Full erect, tijd voor de ontlading.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
Pelox schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 21:09:
[...]

Full erect, tijd voor de ontlading.
Leg die ouwe sok maar klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
waar komt die onderste lijn vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

PilatuS schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 21:05:

[Afbeelding]
When in doubt, zoom out....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/wsrsACK487FkTRcfX8aDI7ki/thumb.png

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
De markt is echt rustaghhhhh vandaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
The_Goat schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 21:11:
waar komt die onderste lijn vandaan?
Die raakt daar onder verder niets. Het bovenste stuk werkt dan wel weer goed.
Ik heb ook uitgezoomed, maar een hele mooie channel kan ik er ook niet van makken.

[ Voor 41% gewijzigd door PilatuS op 08-02-2020 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Ik geef ook de voorkeur aan het channel

@Liberteh ik zie dat je ook ichimoku gebruikt, welke settings?
Ik ben sinds kort wat met Ichi aan het klooien en backtesten, gebruik nu 20/60/120/30, eigenlijk alleen op 1D timeframe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
We gaan toch weer 'n pogingkje wagen. Is kijken of we de $9900 nu wel doorkomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Tominatie schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 22:19:
We gaan toch weer 'n pogingkje wagen. Is kijken of we de $9900 nu wel doorkomen :P
Die 9880 is echt een mega kluif, wel mooi om te zien die battle....

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
iVibes schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 22:28:
[...]

Die 9880 is echt een mega kluif, wel mooi om te zien die battle....
idd haha, we komen d'r maar niet doorheen. Staan ook wel wat lekkere sell ordertjes daarboven. We hebben ff een walvisje nodig met schijt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Tominatie schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 22:29:
[...]
idd haha, we komen d'r maar niet doorheen. Staan ook wel wat lekkere sell ordertjes daarboven. We hebben ff een walvisje nodig met schijt.
geen dank...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/UrOLZGWl.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Benieuwd of Bitcoin vannacht of morgen door de 10k gaat inderdaad. Morgen weer de hele dag met RC auto's bezig, dus kan niet handelen, maar wel tussendoor even snel kijken... Vorig jaar zat ik daar ook rond deze tijd, keek ik even tussendoor en was ik 800 Dollar armer geworden. Hopelijk maakt Bitcoin dat morgen ruimschoots goed :)

Wat betreft cryptocurrency in het algemeen merk ik wel dat niemand er meer over spreekt in mijn omgeving. Nieuw geld is waarschijnlijk weinig sprake van, maar volgens mij heeft iedereen samen voldoende aan de zijkant geparkeerd staan om makkelijk de 20k weer aan te tikken, mits niet iedereen het in de alts steekt uiteraard.

Doge doet het overigens weer goed vandaag met +15%, dat voorspelt wel veel goeds!

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

The_Goat schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 21:46:
Ik geef ook de voorkeur aan het channel

@Liberteh ik zie dat je ook ichimoku gebruikt, welke settings?
Ik ben sinds kort wat met Ichi aan het klooien en backtesten, gebruik nu 20/60/120/30, eigenlijk alleen op 1D timeframe
De standaard settings zoals iedereen ;) 9,26,52,26

Ik zie Bitcoin al een tijdje de clouds doorbreken in de verschillende tijdframes (van klein naar groot), leuk om deze bullrun eens de indicators een beetje te snappen :P Momenteel is ie op de 3D chart bezig.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/5I3vcr5g7N5XYjijFMOvBt36/full.png

[ Voor 9% gewijzigd door Liberteh op 08-02-2020 22:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 22:29:
[...]
We hebben ff een walvisje nodig met schijt.
Vertrouw geen breakouts in het weekend. Vind dit echt zo'n plek om even door te rammen en dan hard te dumpen.
Taro schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 22:36:
merk ik wel dat niemand er meer over spreekt in mijn omgeving.
Ik kwam vorige week juist iemand tegen waar ik een tijd terug mee over Bitcoin had gepraat. Die had rond 7k zijn eerste Bitcoin gekocht. Hier op het forum ook wat nieuwe mensen de laatste tijd, dus heb wel het idee dat het wat meer begint te leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Idd er is nog niet echt een nieuwe Bitcoin/crypto hype en toch staan we al bijna op 10K.

Na de halving gaan we pas echt het effect zien van de toenemende schaarste. Ben wel benieuwd waar de volgende hype ons heen brengt.

Minimaal $50K imo hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Je mag sowieso wel een leuke pullback verwachten als we tussen de 10 en 11k zitten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 22:39:
Idd er is nog niet echt een nieuwe Bitcoin/crypto hype en toch staan we al bijna op 10K.
Henk en Ingrid FOMO'en er pas in op 25k :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

De nieuwsberichten over mogelijk 10k sinds paar dagen. De mensen die ons wouden waarschuwen voor de send/receive eth scams hebben we aantal weken terug gehad. Ik gok dat de volgende stap is dat Bitcoin Orbituary weer een hoop artikelen kan gaan plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Wordt sowieso een stormachtig dagje morgen, Bitcoin zal er ook wel aan meedoen.

Zie al van alles langskomen:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EQQEb0DWkAEuehH?format=jpg&name=large

Weddenschapje om wat crypto houden of deze blijft staan?
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EQPZ0UQXsAA9VGx?format=jpg&name=4096x4096

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Liberteh schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 22:40:
Je mag sowieso wel een leuke pullback verwachten als we tussen de 10 en 11k zitten.
10.4k op de weekly gaat helemaal terug naar 2018 met 2 weekly closes op dat punt. Verder ook de vorige pump met 13.370 en nog meer weekly's in de maanden er voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

PilatuS schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 22:38:
Ik kwam vorige week juist iemand tegen waar ik een tijd terug mee over Bitcoin had gepraat. Die had rond 7k zijn eerste Bitcoin gekocht. Hier op het forum ook wat nieuwe mensen de laatste tijd, dus heb wel het idee dat het wat meer begint te leven.
Dat idee heb ik ook een beetje de laatste weken. Op m'n werk een aantal collega's die uit het niets over crypto beginnen, laatst in de kroeg zelfs al grootpraat.... Lijkt toch iets aan te trekken weer...

edit: daar is ie dan 9.9k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
nou daar gaan we haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Goat
PilatuS schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 22:44:
[...]

10.4k op de weekly gaat helemaal terug naar 2018 met 2 weekly closes op dat punt. Verder ook de vorige pump met 13.370 en nog meer weekly's in de maanden er voor.
Lekker front run shorten 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
bizar jonge, paar millies worden er ff ingepompt alsof het niks is. Nog maar $100 verwijderd van $10K jongens.

Echt ergens verwacht ik ook een -$500 dump ofzo uit het niks. We gaan 't meemaken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Buckle up boys

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
gooi die yolo $100 longs x100 leverage er maar in boys TO THE MOON :+

Waar is @A87 op dit soort momenten? We need you bro

[ Voor 12% gewijzigd door Tominatie op 08-02-2020 22:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-10 19:35
Sell walls geplaatst ineens op 10200 10400 op Binance, daar gaan we heren. 10K incoming!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
GASTEN KLEINE HYPE BEGINT WEL TE KOMEN NU HOOR

10K IN ZICHT, @Verwijderd ZET DE MEMES KLAAR BROER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Ik zei het toch, 3D ichi cloud gaan we nu uit :)

[ Voor 5% gewijzigd door Liberteh op 08-02-2020 22:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Nice maar ik zit in masternodes dus ik maak sowieso winst elke dag. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:15
Billenknijpend op de bank.. come on! MOON!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Amens schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 22:58:
Billenknijpend op de bank.. come on! MOON!
Het is weekend....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
De alts dalen, veel traders hebben er vertrouwen in en stappen over naar Bitcoin, go go go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Volgens coinmarketcap zitten we nog rond $9,874. Een enkele exchange zit net boven de 10k...

@Taro Top 12 doet anders weinig..

[ Voor 17% gewijzigd door Nopheros op 08-02-2020 23:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Nopheros schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 23:01:
Volgens coinmarketcap zitten we nog rond $9,874. Een enkele exchange zit net boven de 10k...
CMC staat er om bekend achter te lopen op de feiten. Het is ook geen live weergave van de situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Nopheros schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 23:01:
De exchange met het meeste (echte) volume is relevant hierin. Bij dat gemiddelde rekenen ze ook nietige exchanges mee met nauwelijks liquidity.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Even opladen en herpakken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Leuk hé, Bitcoin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Gaat lekker op'neer, ben enorm benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Liberteh schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 23:02:
[...]

CMC staat er om bekend achter te lopen op de feiten. Het is ook geen live weergave van de situatie.
Sure maar voor BTC is de update frequency vrij hoog, daarnaast kun je via CMC ook direct naar de exchanges voor een live view.. Geen 10k voor nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Go go go. We need mass adoption. We need 10k news bulletins now!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

niet weer naar dat geswaffel tegen die 9880 he.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Lol, fomo is hoog? 10k nu is stuk minder speciaal dan voorgaande keren

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 04-10 10:14
Aaah na een x aantal maanden weer terug. En ik zie dat dat het weer druk is op tweakers. Dat betekent..... dat de koers omhoog gaat.😎

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Zijn we toch weer mooi terug bij af op die $9880 :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Tominatie schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 23:13:
Zijn we toch weer mooi terug bij af op die $9880 :+
lijkt wel een magneet dit level...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
iVibes schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 23:15:
[...]

lijkt wel een magneet dit level...
Idd meestal betekent zo'n afwijzing een behoorlijke dump, zou me niet verbazen als we dan zo opeens weer op $9500 zitten.

Achja, HODL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Nee joh, de raket wordt gevuld met nieuwe brandstof voor de laatste moonsh0t.

..ofzo :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bartvandelaar
Ja potverdikkie @Tominatie. Na jouw tip van x100 leverage met 100 dollar ben ik compleet rekt gegaan. Dat wordt morgen geen MacDonalds nu voor mijn gezin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Ik zie alleen maar een nieuwe high gevolgd door een nieuwe low :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Bartvandelaar schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 23:21:
Ja potverdikkie @Tominatie. Na jouw tip van x100 leverage met 100 dollar ben ik compleet rekt gegaan. Dat wordt morgen geen MacDonalds nu voor mijn gezin.
_O- _O- _O- _O- _O-

Beter $100 lichter dan MacDonalds moeten eten.... waardeloze burgers :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bartvandelaar
Ga jij het de mannen vertellen? Starten we morgen even een FaceTime op. Ga ik alvast in de schuur zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thaam
De raket zit gewoon tegen de dampkring aan te schuren, nog even en hij schiet er doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Thaam schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 23:40:
De raket zit gewoon tegen de dampkring aan te schuren, nog even en hij schiet er doorheen.
Echt he. De volgende poging is ready for lancering lijkt het :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik iets gemist? Wat heb ik gemist?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Verwijderd schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 23:41:
Heb ik iets gemist? Wat heb ik gemist?
We hebben ff op je gewacht, klaar om te mooonen?

Acties:
  • +14 Henk 'm!

Verwijderd

iVibes schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 23:42:
[...]

We hebben ff op je gewacht, klaar om te mooonen?
Altijd.

*zet bier weg en doet riem los*

Edit: oh wacht je bedoelt stijgen met Bitcoin...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2020 23:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
Cryptopia update met meer achtergrondinfo:
https://www.stuff.co.nz/n...e-the-24m-cryptopia-heist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
Ik had daar nog 2 miljoen paccoins staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

De eerste wekkers gaan al af in China dus die helpen ons straks wel naar de 10.2k....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:13
Werd toevallig wakker nu. 10k about to break! 9995 nu.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Werner-
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

-Werner-

Crypto_Warrior

🍾

"The stock market is a device for transferring money from the impatient to the patient"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raket staat klaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borealis
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 28-02-2021
Het was te verwachten, btc zat al een tijdje tegen de 10k grens aan te beuken.
En nu ... mooooooooon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03:50

spok9

Groen...

Dat is lekker wakker worden *O*

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:35
Jammer, ik wil bijkopen maar gaat hem niet worden zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:26

Bever!

3

Denk niet dat we nog heel veel hoger zullen gaan..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Yeah 10k! Is het nu support?

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
Bever! schreef op zondag 9 februari 2020 @ 08:15:
Denk niet dat we nog heel veel hoger zullen gaan..
Nee, ik zie een terugval naar 1200 Dollar...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op zondag 9 februari 2020 @ 08:21:

Iemand?
Wat mij betreft wel!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LorenzoG
Let maar op: 14K bij de halving in mei, tussen de 20 en 30K eind dit jaar.

Ik mag hopen toch :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:13
Verwijderd schreef op zondag 9 februari 2020 @ 08:21:

Iemand?
Wat mij betreft iets te fragiel nog nu. Als hij vandaag stand houdt dan ja.

De bulls zijn overigens zeer duidelijk aan zet. Ik denk dat deze 10k doorbraak extra momentum gaat genereren.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:26

Bever!

3

Thaam schreef op zondag 9 februari 2020 @ 08:21:
[...]

Das wel fors

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Gefeliciteerd allen! *O*

Zo te zien staat bijna heel de top 30 in het groen dus keurig inclusief met z’n allen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Ik ruik euforie, tijd om te gaan verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Thaam schreef op zondag 9 februari 2020 @ 08:21:
[...]

:/

XRP = trash

Pagina: 1 ... 44 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!