[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 43 ... 107 Laatste
Acties:
  • 400.588 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:35
NEO was ook een mooie call paar dagen terug, ik zeg kom maar door met calls, en voor de nieuwelingen.. tja die zullen het links om of rechts om wel op de harde manier leren in crypto.. Ik persoonlijk kan het wel waarderen deze calls, sommige doe ik mee (NEO laatst) sommige laat ik gaan (LINK, INS,WTC)

Een disclaimer is inderdaad handig, maar die staat er sowieso al in de onderste regel in het roze hier beneden..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Laten we ook niet vergeten dat je de laatste 2 weken 95% van alle coins had kunnen noemen dat ze omhoog zouden gaan. Dat maakt nog niet dat je 95% van alle keren in alle situaties gelijk hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-10 17:19
Zijn vrijwel niet alle coins flink gestegen in de laatste week/weken? Wel erg makkelijk om te zeggen dat een "call" correct is. Als je netjes had gehold op een coin voor de afgelopen weken had je eventueel al op 50% kunnen zitten zo niet meer.

Mijn fout is dat ik ETH meerdere malen heb verkocht/gekocht... zit nu helaas nog maar op 15% voor dit jaar.

[ Voor 18% gewijzigd door Nopheros op 07-02-2020 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Acidrain schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 17:30:
NEO was ook een mooie call paar dagen terug, ik zeg kom maar door met calls
Ik volg ze niet op maar vind het wel leuk om te lezen dus blijf idd gerust plaatsen. ;) Mbt disclaimer... Tsja hoevaak moet je mensen waarschuwen en wanneer eindigt die verantwoordelijkheid? Zal altijd wel een puntje blijven en hoe vaak je ook waarschuwt er komt altijd een moment dat iemand toch zegt 'ja maar jij zei...' 8)7

Overigens vind ik geshill van coins in dit kader eigenlijk nog een tikje erger en dat mag ook zonder extra disclaimer. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Ik heb een plukje WTC gekocht. Rebel dat ik ben.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Mijn TIP voor vandaag:
Als je je favoriete Tupperware-bakje echt niet meer schoon krijgt, flikker hem dan gewoon in de container...

edit: wel op eigen risico natuurlijk he!

[ Voor 14% gewijzigd door iVibes op 07-02-2020 18:00 ]

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:35
PilatuS schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 17:42:
Laten we ook niet vergeten dat je de laatste 2 weken 95% van alle coins had kunnen noemen dat ze omhoog zouden gaan. Dat maakt nog niet dat je 95% van alle keren in alle situaties gelijk hebt.
Ook mee eens, de meeste coins zijn de lucht in geschoten en de truc is om dit aan te zien komen, dat trucje doet Dirk beter dan ik dus als hij die calls blijft maken leer ik het misschien ook nog een keer ;)

Overigens vind ik jou eerste tegen post van 16:30) ook een goeie, geeft weer een ander inzicht op de charts.

Als deze discussies hier op die manier gevoerd kunnen worden helpen we elkaar naar een hoger niveau in zowel kennis als hopelijk ook $$.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
iVibes schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 17:53:
Mijn TIP voor vandaag:
Als je je favoriete Tupperware-bakje echt niet meer schoon krijgt, flikker hem dan gewoon in de container...
Macaroni ingezeten?

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ik heb er ook niets op tegen dat mensen coins aangeven hoor, maar vond deze van INS en de manier waarop gewoon niet de juiste manier om dit te doen.

Edit: Doet mij trouwens denken aan NANO heel ver terug. Er werd toen een hele dikke wall opgegeten en onze mod gaf dit toen aan. Toen hebben we met het halve topic stukken van die wall gekocht en toen schoot ie 10% omhoog. Iedereen winst, mooie tijden :)

[ Voor 46% gewijzigd door PilatuS op 07-02-2020 18:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-10 14:39
PilatuS schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 18:02:
Ik heb er ook niets op tegen dat mensen coins aangeven hoor, maar vond deze van INS en de manier waarop gewoon niet de juiste manier om dit te doen.
Ik vind het volume in het bid orderboek bij INS/BTC scary laag en aan de verkoopkant erg hoog. Ik zou deze persoonlijk overslaan, of alleen met een redelijke strakke SL, waarbij je dan het risico loopt bij een dump best wel wat sats te verliezen voordat je wordt uitgevoerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Sahara schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 18:15:
[...]
Ik vind het volume in het bid orderboek bij INS/BTC scary laag en aan de verkoopkant erg hoog. Ik zou deze persoonlijk overslaan, of alleen met een redelijke strakke SL, waarbij je dan het risico loopt bij een dump best wel wat sats te verliezen voordat je wordt uitgevoerd.
Dit is ook waarom ik er bij deze coin op reageer en alle andere niet :) We zitten vol tegen een zware weerstand die al 3 weken staat. Volume is bagger met soms wel 5 minuten geen trades. Het orderboek is inderdaad ook geen feest, beide kanten op. Ik zou deze coin gewoon nooit hier kopen zonder eerst een S/R flip. Hier kopen is op weerstand kopen met een laag volume en een bagger orderboek. Er zijn veel betere setups te vinden. Als het bericht over de coin dan lijkt aan te geven dat ie vandaag 2350 kan doen, dan reageer ik daar op. Sowieso trade ik zelf niets als er meerder minuten geen trades zijn omdat je de boel niet kan verkopen mocht het nodig zijn zonder flinke slippage, maar dit is persoonlijk en minder belangrijk als je een trade dagen wil laten lopen. En ja, het kan hier doorschieten omhoog, maar dat maakt het naar mijn mening nog niet verstandig om te kopen nu.

[ Voor 4% gewijzigd door PilatuS op 07-02-2020 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sahara schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 18:15:
[...]

Ik vond het algehele volume hier ook te laag en daarom ook niets mee gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
De Bitcoin koers stagneert, geen goed teken... Maar het is weekend, dus komt vast wel goed. Ik ga maar weer eens een ONT vrijdagavond -> zaterdagochtend proberen, dat is alweer een tijdje geleden en pakt doorgaans prima uit.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07:42
Taro schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 18:56:
De Bitcoin koers stagneert, geen goed teken... Maar het is weekend, dus komt vast wel goed. Ik ga maar weer eens een ONT vrijdagavond -> zaterdagochtend proberen, dat is alweer een tijdje geleden en pakt doorgaans prima uit.
Waarom is dat geen goed teken? Je kan ook zeggen dat we even op adem komen voor we doorstoten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-10 19:35

[ Voor 4% gewijzigd door BTC100K2021 op 07-02-2020 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Ach,die daghandel in mijn dingetje niet.

1 jan. de BTC 7,2 K nu 9,7 K.
1 jan. de LTC 41,4 en nu 73,8
1 jan. de EOS 2,60 en nu 4,58

Relax. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
RaptorXS schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 19:29:
[...]

Voor crypto bij mij ook niet meer, maar gisteren nog 2 extra Tesla aandelen erbij kunnen daghandelen :)
Uiteraard :)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 68616c6c6f
  • Laatst online: 01-02-2023
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/3wTBlMO.jpg

Nog 4 uurtjes hopen

malawolar: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58497148

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Taro schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 19:32:
[...]

Voor crypto bij mij ook niet meer, maar gisteren nog 2 extra Tesla aandelen erbij kunnen daghandelen :)

[...]

Uiteraard :)
Ik reken in Tesla's en niet in aandeeltjes ervan.
Grapje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
RaptorXS schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 19:41:
[...]

Ik reken in Tesla's en niet in aandeeltjes ervan.
Grapje ;)
Ik heb aan één Tesla voldoende hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
[...]

1 jan. de BTC 7,2 K nu 9,7 K.
1 jan. de LTC 41,4 en nu 73,8
1 jan. de EOS 2,60 en nu 4,58

Relax. ;)
1 jan. de MIOTA 0,158 en nu 0,324 💪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 68616c6c6f
De tokens van die dudes doen het nog goed ook, even inlezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
[...]

Ik denk ook niet dat het überhaubt iemands 'dingetje' is. Het is gewoon een manier om geld te verdienen. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Crypts schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 19:45:
[...]

Ik denk ook niet dat het überhaubt iemands 'dingetje' is. Het is gewoon een manier om geld te verdienen. :+
Daaom hodl ik ook ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
Ik ook, handel voornamelijk omdat ik dan meer te hodlen heb. :*)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Crypts schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 19:53:
[...]
Ik ook, handel voornamelijk omdat ik dan meer te hodlen heb. :*)
Handelen om meer te hodlen, dat is ook mijn dingetje...

Ik maak alleen niet bizar veel trades. En de trades die ik maak zijn vrij 'safe' en pak daarbij 9 van de 10 keer (kleine) winsten. Ik maakte nog wel eens de fout om te graag in een trade te willen zitten, dat heb ik maar afgeleerd. Liever geen trade dan een mislukte trade, dus een keer een dagje geen trade is ook oke.

M'n PF bestaat momenteel voor ruim 90% uit BTC. Daarnaast nog wat ADA, NANO en BNB...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
iVibes schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 20:03:
[...]

Handelen om meer te hodlen, dat is ook mijn dingetje...

Ik maak alleen niet bizar veel trades. En de trades die ik maak zijn vrij 'safe' en pak daarbij 9 van de 10 keer (kleine) winsten. Ik maakte nog wel eens de fout om te graag in een trade te willen zitten, dat heb ik maar afgeleerd. Liever geen trade dan een mislukte trade, dus een keer een dagje geen trade is ook oke.
Same here. Krijg soms het gevoel dat ik lager/hoger in 'moet' stappen dan ik eigenlijk in mijn hoofd had omdat ik anders het gevoel heb iets te missen qua winst maar eigenlijk pakt dat altijd 'verkeerd' uit en had ik net zoveel winst gehad met veel minder trades als ik gewoon een hogere/lagere buy/sell 'fire-and-forget' had geplaatst. :P Ik vind wel dat ik dat foutje mag blijven maken van mezelf, het is ook ter lering ende vermaeck maar efficiënt is het niet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21:57

raq

Zo, de race tegen de klok, zit voor deze week erop.
Uiteindelijk toch weer een dikke faal gedaan met WRX, greedy as fuck, nu fucked. Voor mijn doen een (te) grote positie innemen, geen reële profit verkoop ingesteld, vergadering induiken -> -15%.

Voor straf nu naar bitonic met de bankreader in de hand, onder de 10k inkopen nu het nog kan :)

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-10 19:56
raq schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 20:15:
Zo, de race tegen de klok, zit voor deze week erop.
Uiteindelijk toch weer een dikke faal gedaan met WRX, greedy as fuck, nu fucked. Voor mijn doen een (te) grote positie innemen, geen reële profit verkoop ingesteld, vergadering induiken -> -15%.

Voor straf nu naar bitonic met de bankreader in de hand, onder de 10k inkopen nu het nog kan :)
Of rekenen op een kleine zondag-retrace en dan kopen.. Keuzes keuzes..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Crypts schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 20:11:
[...]

Same here. Krijg soms het gevoel dat ik lager/hoger in 'moet' stappen dan ik eigenlijk in mijn hoofd had omdat ik anders het gevoel heb iets te missen qua winst maar eigenlijk pakt dat altijd 'verkeerd' uit en had ik net zoveel winst gehad met veel minder trades als ik gewoon een hogere/lagere buy/sell 'fire-and-forget' had geplaatst. :P Ik vind wel dat ik dat foutje mag blijven maken van mezelf, het is ook ter lering ende vermaeck maar efficiënt is het niet. :+
idd foutjes maken moet kunnen. Ze houden je ook weer even bij de les. Meestal door een impuls-aankoop of als je van je 'normale' stategie afwijkt, dan gaat het fout. Maar soms gaat het ook goed, en dat houdt het handelen ook leuk, een beetje spanning moet er af en toe ook in zitten...
...zolang je pf langzaam maar zeker blijft groeien doe je volgens mij toch iets goed...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
iVibes schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 20:20:
[...]

idd foutjes maken moet kunnen. Ze houden je ook weer even bij de les. Meestal door een impuls-aankoop of als je van je 'normale' stategie afwijkt, dan gaat het fout. Maar soms gaat het ook goed, en dat houdt het handelen ook leuk, een beetje spanning moet er af en toe ook in zitten...
...zolang je pf langzaam maar zeker blijft groeien doe je volgens mij toch iets goed...
Mjah hier is het meer dat ons muntje tussen de 0,009 en 0,015 USDT staat en ik dan omdat er toch weer wat geladderde ordertjes ingeschoten worden of een instap rond de 0,01 of uitstap rond de 0,013 instel. Keer op keer blijkt dat met een beetje geduld die 0,009 of 0,015 echt wel gehaald worden en dan heb ik het over vrijwel dagelijks maar ik heb soms niet zoveel geduld. :+
Ach ja. zolang de berg groeit is het idd prima, dat doet het en betaald de rekeningen ook nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Crypts schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 20:34:
[...]
Ach ja. zolang de berg groeit is het idd prima, dat doet het en betaald de rekeningen ook nog eens.
Ik zit nog in de heuvel-fase om langzaam een berg te worden...

edit: 10k tussen 23.00 en 02.00 uur zegt m'n buurvrouw net, dus ga er maar voor zitten...

[ Voor 14% gewijzigd door iVibes op 07-02-2020 20:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
iVibes schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 20:39:
[...]

Nou ja berg... Enkele BTC als je het daarnaar omrekent. Geen idee of dat al een berg is. :$

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ik kan de video helaas niet embedden, maar nog een goede use-case voor Bitcoin / cryptocurrency (of digitaal geld in het algemeen O-)):
[Twitter: https://twitter.com/matt_odell/status/1225795897755340805]
https://twitter.com/matt_odell/status/1225795897755340805

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Crypts schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 20:43:
[...]

Nou ja berg... Enkele BTC als je het daarnaar omrekent. Geen idee of dat al een berg is. :$
Ik mag bijna m'n eerste hele btc feestje vieren dus vind jou bult een aardige berg..
;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
iVibes schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 20:51:
[...]

Ik mag bijna m'n eerste hele btc feestje vieren dus vind jou bult een aardige berg..
;-)
Die eerste is het leukst, echt waar. Daarna gaat het meer op sparen lijken en dat is voor oude en/of saaie mensen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Crypts schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 21:00:
[...]
Die eerste is het leukst, echt waar. Daarna gaat het meer op sparen lijken en dat is voor oude en/of saaie mensen. :+
Ik geniet er idd ook met volle teugen van... hoop dat dat zo blijft. Oud en saai ben ik al :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me
  • Laatst online: 22:49

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
iVibes schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 20:39:
[...]

eerder een molshoop :F

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
iVibes schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 21:10:
[...]

Ik geniet er idd ook met volle teugen van... hoop dat dat zo blijft. Oud en saai ben ik al :)
Die eerste keer... Dat zegt het wel dus dat is ook het antwoord op je vraag. Oud en saai geen idee, ben zelf net 40 geworden. Ik zit al in mijn bonustijd maar dat kan verschillen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:56
Ik verwacht dat de btc dominantie nog wel zal gaan dalen en dan zet ik mijn alts waarschijnlijk om naar btc. Dan heb ik wellicht ook een mooi getal.

[ Voor 71% gewijzigd door Pelox op 07-02-2020 23:20 ]

Zero.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

Kom net weg bij een feestje van een collega die met pensioen is gegaan.

46 jaar bij de zaak gewerkt die man. De Bets. Daarvoor nog 6 jaar bij een ander bedrijf. Op zijn 14e begonnen met werken.

In 46 jaar tijd 7 (!) ziekmeldingen. Waarvan ze hem 2 keer naar huis hebben gestuurd omdat hij weigerde zich te laten behandelen. O.a. een liesbreuk.

Ik had er met alle plezier nog een paar jaar aan willen plakken zei hij. Wat een strijder. Pracht figuur ook. Zulke mannen bouwen ze niet meer.

Heb het ooit eens met hem gehad over crypto. Beetje proberen uit te leggen, hij reist nog wel eens wat, dus hij vond het wel mooi dat het overal ter wereld dezelfde valuta was. Daar zag zelfs hij het nut wel van in. Maar niets voor hem, want hij heeft geen 'compjoetur' en ook geen telefoon zonder draad. :+ 'Ze vinden wat uit, maar ik heb mijn geld het liefst in m'n broekzak.'

Generatiekloofje. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Heb je de 10k vegeta memes klaar staan @Verwijderd ?

Als ETH zo ontploft verwacht ik dat btc mee gaat doen..

[ Voor 37% gewijzigd door Stokstaart op 07-02-2020 23:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 68616c6c6f
Elke dag rond 23:15 publiceert China de nieuwe cijfers voor het coronavirus in Hubei. Een aantal uren (2 a 3) later volgen de nationale nummers. Dit zorgt er steeds weer voor dat voor een periode van ongeveer 30m na elke publicatie bitcoin 0,5% - 1,0% gaat stijgen. Dit ligt aan het gepubliceerde nummer. Gisteren ging het bijvoorbeeld rond deze tijd 1% omhoog. Nou wil ik deze Chinese sites graag met jullie delen zodat jullie er baat bij hebben maar weet ik niet of het mag van de mods.

[ Voor 9% gewijzigd door 68616c6c6f op 08-02-2020 00:04 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Stokstaart schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 23:49:
Heb je de 10k vegeta memes klaar staan @Verwijderd ?

Als ETH zo ontploft verwacht ik dat btc mee gaat doen..
Nee dat wil ik @DW23 niet aandoen. Vegeta hoort ook wel een beetje bij de 9k.

We kunnen wel een 10k babe doen! En een 11k babe etc. etc. Gewoon mooie centerfold achtige dames bij ieder rond 1000tal? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
68616c6c6f schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 00:03:
Elke dag rond 23:15 publiceert China de nieuwe cijfers voor het coronavirus in Hubei. Een aantal uren (2 a 3) later volgen de nationale nummers. Dit zorgt er steeds weer voor dat voor een periode van ongeveer 30m na elke publicatie bitcoin 0,5% - 1,0% gaat stijgen. Dit ligt aan het gepubliceerde nummer. Gisteren ging het bijvoorbeeld rond deze tijd 1% omhoog. Nou wil ik deze Chinese sites graag met jullie delen zodat jullie er baat bij hebben maar weet ik niet of het mag van de mods.
Ja hoor links kan je gewoon delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 68616c6c6f
Klein probleempje
>Chinese site wordt niet geïndexeerd op Google
>ik ben op mobiel
>website was op pc

Dus ik vraag even m'n matties op Discord of ze hem opnieuw willen verzenden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

68616c6c6f schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 00:03:
Dit topic heeft gelukkig nog geen regulaties net zoals crypto. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 68616c6c6f
http://wjw.hubei.gov.cn/fbjd/dtyw/ voor de hubei provincie, cijfers komen rond 23:15 Nederlandse tijd. Vereist hardcore refreshen en instant Google translate als je de 1% van bitcoin wil meepikken

http://www.nhc.gov.cn/yjb/ dit is de nationale site, cijfers rond 1:30. Deze heeft iets minder invloed op de prijs omdat de cijfers van Hubei bitcoin al in de nodige sfeer hebben gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
9.8k voorbij!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Afgelopen dagen in bed gelegen?

edit: maar na meerdere keren tegen die 9.85k gebeukt te hebben kan dit wel eens de doorbraak gaan worden. Even afwachten.....

[ Voor 28% gewijzigd door iVibes op 08-02-2020 01:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 00:45
Verwijderd schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 00:05:
[...]

Nee dat wil ik @DW23 niet aandoen. Vegeta hoort ook wel een beetje bij de 9k.

We kunnen wel een 10k babe doen! En een 11k babe etc. etc. Gewoon mooie centerfold achtige dames bij ieder rond 1000tal? :*)
Op zich een prima plan!
Maar eigenlijk zouden die dan ook steeds aantrekkelijker moeten worden naarmate de prijs stijgt, nietwaar?
Ik bedoel, de gelukkige 100k babe moet dan t.z.t. toch echt wel een klapper zijn vind ik.
Gezien de groeipotentie van BTC is het dan misschien verstandig om de lat niet direct te hoog te leggen.

Om van meet af aan wat marge in te bouwen t.b.v. opbouw van aantrekkelijkheid kan ik bij 10k evt. wel een foto verzorgen van mijn buurvrouw. Dat is een mooi stevig basisuitgangspunt voor de daaropvolgende babes.
Maar dat wordt dan wel een panoramafoto, anders krijg ik haar niet in 1 beeld gevangen. Dat is misschien weer niet zo handig.
Of mag je 1 foto ook opknippen en over meerdere posts verdelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01:12
Valentijnsdag actie bij ledger .com
Bij aanschaf van nano x krijg je een nano s gratis.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-10 14:39
Gondor schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 01:22:
Valentijnsdag actie bij ledger .com
Bij aanschaf van nano x krijg je een nano s gratis.
Ik denk dat Ledger een beetje teveel Nano S hebben geproduceerd en ze er anders niet vanaf komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01:12
Sahara schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 01:31:
[...]

Ik denk dat Ledger een beetje teveel Nano S hebben geproduceerd en ze er anders niet vanaf komen.
Kan, of ze verkopen te weinig Nano X omdat iedereende liever de S koopt.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toilet_paper schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 01:07:
[...]

Op zich een prima plan!
Maar eigenlijk zouden die dan ook steeds aantrekkelijker moeten worden naarmate de prijs stijgt, nietwaar?
Ik bedoel, de gelukkige 100k babe moet dan t.z.t. toch echt wel een klapper zijn vind ik.
Gezien de groeipotentie van BTC is het dan misschien verstandig om de lat niet direct te hoog te leggen.

Om van meet af aan wat marge in te bouwen t.b.v. opbouw van aantrekkelijkheid kan ik bij 10k evt. wel een foto verzorgen van mijn buurvrouw. Dat is een mooi stevig basisuitgangspunt voor de daaropvolgende babes.
Maar dat wordt dan wel een panoramafoto, anders krijg ik haar niet in 1 beeld gevangen. Dat is misschien weer niet zo handig.
Of mag je 1 foto ook opknippen en over meerdere posts verdelen?
Haha nee laat dan maar. We houden het wel bij Vegeta. :+

Maar hoezo moeten we het complex maken? Een mooie vrouw is een mooie vrouw toch...

Boeiend dat mevrouw 18k misschien mooier is dan mevrouw 100k...

Het bloed toch wel langzaam dood en ik wil gewoon een mooie chick bij 10k ;) _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ondertussen doet MATIC weer een typisch MATIC'je Even 15% dumpen in zeer korte tijd. Prima coin om te traden, maar als er een coin is die je constant in de gaten moet blijven houden wanneer je die trade is het deze wel. Toch weer een flinke dump terwijl ie niet eens heel flink omhoog was gegaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 00:45
Verwijderd schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 01:38:
[...]

Haha nee laat dan maar. We houden het wel bij Vegeta. :+

Maar hoezo moeten we het complex maken? Een mooie vrouw is een mooie vrouw toch...

Boeiend dat mevrouw 18k misschien mooier is dan mevrouw 100k...

Het bloed toch wel langzaam dood en ik wil gewoon een mooie chick bij 10k ;) _O-
Mjah, misschien is dat ook wel beter idd. Toch heb ik nu al liever mevrouw 100k. Maar ja, ik dacht ik geef mijn buurvrouw ook eens een kans.
Maar met dat doodbloeden, daar ben ik het natuurlijk niet mee eens. Bespeur ik daar een dipje in de levensvreugde? Laat een deukje in je reputatie als gevolg van een ban nou niet je kijk op de zaken beïnvloeden :P
BTC bestaat juist omdat er iets anders aan het doodbloeden is...
Die 100k per BTC die ligt in het verschiet. We hoeven vanaf nu maar x10 (en een beetje) te gaan toch. Dat heeft BTC al een keer of 8 gedaan, daar kan vast nog wel een keertje bij ;) . Kom op, niet opgeven nu. BTC is cool, fiat is passé (*kuch* QA *kuch*). En wie wil er nu goud of zilver hebben liggen. Arbotechnisch onverantwoord, die zware edelmetalen sjouwen. Je moet met de tijd mee. Vroeg met de tijd meegaan levert meer op dan laat met de tijd meegaan. Dat is toilet_paper's tegeltjeswijsheid, ik dank u.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

toilet_paper schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 03:00:
[...]

Mjah, misschien is dat ook wel beter idd. Toch heb ik nu al liever mevrouw 100k. Maar ja, ik dacht ik geef mijn buurvrouw ook eens een kans.
Maar met dat doodbloeden, daar ben ik het natuurlijk niet mee eens. Bespeur ik daar een dipje in de levensvreugde? Laat een deukje in je reputatie als gevolg van een ban nou niet je kijk op de zaken beïnvloeden :P
BTC bestaat juist omdat er iets anders aan het doodbloeden is...
Die 100k per BTC die ligt in het verschiet. We hoeven vanaf nu maar x10 (en een beetje) te gaan toch. Dat heeft BTC al een keer of 8 gedaan, daar kan vast nog wel een keertje bij ;) . Kom op, niet opgeven nu. BTC is cool, fiat is passé (*kuch* QA *kuch*). En wie wil er nu goud of zilver hebben liggen. Arbotechnisch onverantwoord, die zware edelmetalen sjouwen. Je moet met de tijd mee. Vroeg met de tijd meegaan levert meer op dan laat met de tijd meegaan. Dat is toilet_paper's tegeltjeswijsheid, ik dank u.
Hahaha ik bedoelde meer dat het concept iedere 1k gains een centerfold lady doodbloed :')

Bitcoin natuurlijk niet joh.

Zodra we de 50k hitten post niemand meer plaatjes, dan zijn we te druk met rijden in lambo's :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-10 12:49
Zijn er eigenlijk al elektrische Lambo's? Ik vind dat benzine een beetje in de categorie papiergeld valt.

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
shovelhead1340 schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 08:33:
Zijn er eigenlijk al elektrische Lambo's? Ik vind dat benzine een beetje in de categorie papiergeld valt.
Nee en Ferrari heeft alleen nog maar een hybride en Aston Martin stopt bijvoorbeeld met elektrische auto's.

Ik vermoed dat de nieuwe Tesla Roadster hier niet zo goed in de aarde zal vallen als alternatief? :) Is wel de snelste productieauto ter wereld met 1.8/1.9 seconden naar de 100, maarja, geen Lambo en dus niet ok vermoed ik. Dan maar dinosap blijven tanken.

Afbeeldingslocatie: https://www.autoblog.nl/gallery/Tesla/Roadster_2020//Tesla-Roadster-2020-006.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cdn.webtekno.com/media/cache/content_detail_v2/article/52808/yeni-tesla-roadster-in-bir-spor-araba-olduguna-inanamayacaginiz-mukemmel-ozelligi-1536229213.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 08-02-2020 08:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:56
Taro schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 08:51:
[...]

Nee en Ferrari heeft alleen nog maar een hybride en Aston Martin stopt bijvoorbeeld met elektrische auto's.

Ik vermoed dat de nieuwe Tesla Roadster hier niet zo goed in de aarde zal vallen als alternatief? :) Is wel de snelste productieauto ter wereld met 1.8/1.9 seconden naar de 100, maarja, geen Lambo en dus niet ok vermoed ik. Dan maar dinosap blijven tanken.

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Best oké hoor! Maar ik zou niet voor een ultra snelle auto gaan.. Ik wil nog wel profiteren van de winst en een toekomst hebben zeg maar.. doe mij maar een mooie audi e-tron mooi zat.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-09 21:48
[...]

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Je moet wel de Roadster Performance package nemen; dan krijg ja rocket boosters erop ;)

https://fortune.com/2018/...-spacex-rocket-thrusters/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
PilatuS schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 02:12:
Ondertussen doet MATIC weer een typisch MATIC'je Even 15% dumpen in zeer korte tijd. Prima coin om te traden, maar als er een coin is die je constant in de gaten moet blijven houden wanneer je die trade is het deze wel. Toch weer een flinke dump terwijl ie niet eens heel flink omhoog was gegaan.
BitcoinSV gaat elke paar dagen flink naar beneden om vervolgens, zoals nu, weer flink te stijgen terwijl andere top 20 coins redelijk op waarde blijven na een stijging. Helaas was mijn BTC transfer gister nacht nog niet overgekomen.. lijkt me ook een prima coin om af en toe een klein bedrag op te traden.

ETH nog weer paar % omhoog vandaag, ik blijf mooi in hodl modus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twain4me
  • Laatst online: 22:49

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Voordat een tesla een lambo wordt, moeten ze er eerst een "Burt Reynolds film" mee maken :+

verre van de mooiste, verre van de snelste, maar wat is hij cool 8)

edit: james may

[ Voor 33% gewijzigd door twain4me op 08-02-2020 12:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 05:53
Man, wat een genot is dat cryptotraden deze dagen :) Ben ook blij met mijn keuzes van de afgelopen tijd. Eigenlijk nauwelijks verlies gemaakt, en dat zonder een echte strategie te hebben. Mijn PF bestaat voor het grootste deel uit BTC en ik heb de afgelopen dagen nog een plukje LTC gekocht. Ik denk dat ik toch maar eens weer met moeder de vrouw om tafel moet, ik wil wel wat meer inleggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
Als je deze week verlies hebt gemaakt met alts traden moet je je serieus afvragen wat je aan het doen bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 05:53
The_Goat schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 12:31:
Als je deze week verlies hebt gemaakt met alts traden moet je je serieus afvragen wat je aan het doen bent
Deze week alleen maar winst, in het begin wel wat kleine verliesjes gehad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
Oh jawel hoor! Groene bomenknuffelaar hier dus doe mij die Tesla maar. *O*

Dit zijn de cijfers over 2019 van ons muntje. Ruim 1250% en een tweede plek als je op 1-1-2019 ingestapt was, niet slecht voor een passief inkomen dacht ik? :+
Moet ik er eerlijk bij zeggen dat er voor hosting van masternodes nog wel wat af gaat en voor staking je de wallet open moet houden wat (ook) een beetje extra stroom kost. Nou host ik ze gewoon thuis en heb meerdere systemen sowieso 24/7 aan dus gaat dat niet op maar wel zo eerlijk dat erbij te vermelden. ;)

Afbeeldingslocatie: https://media.discordapp.net/attachments/455827737731661834/675645362496864256/EQPaQkxUYAIwQnd.jpeg

Edit: dit is het hele report voor mensen die het leuk vinden wat meer over masternode coins te lezen: https://masternodes.online/report_2019

[ Voor 6% gewijzigd door Crypts op 08-02-2020 14:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Wat een tijden lieve mensen! oOo oOo *O*
10K is zo dichtbij...

@Verwijderd heb je je ondertussen alweer gemengd in politieke discussies? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Tominatie schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 14:03:
10K is zo dichtbij...

Toch wordt hij elke keer afgewezen als hij tussen de 9825 en 9850 komt. Jammer om te zien. Ik hoop dat hij er binnenkort een keer doorheen schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Azer schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 14:55:
[...]

Toch wordt hij elke keer afgewezen als hij tussen de 9825 en 9850 komt. Jammer om te zien. Ik hoop dat hij er binnenkort een keer doorheen schiet.
Idd man maar de dump is ook verre van overtuigend dus als het zo door blijft gaan neemt de verkoopdruk stukje bij beetje af en dan BOEM door de 10K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk_Fransen
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 05-09-2020
LET OP! Dit is geen financieel advies ... met trades kan je zowel winnen als verliezen ... Zorg voor een veilige trategie ;)

Mocht iemand wel gebruik willen maken van de TIPS die ik af en toe geeft .. Heb ik er vandaag nog een die potentieel heeft.

COS / BTC

Op de 12H is hij door de support / trendline gebroken en heeft hij hem succesvol geretest... Naast wat kleine resistances onderweg is de eerst grote hobbel pas bij 150 sat.

Nu bedoel ik natuurlijk niet dat deze coin vandaag in 1 candle naar 150 sat vliegt... :)

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/voWFZdf

[ Voor 4% gewijzigd door Dirk_Fransen op 08-02-2020 15:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Dirk_Fransen schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 15:10:
LET OP! Dit is geen financieel advies ... met trades kan je zowel winnen als verliezen ... Zorg voor een veilige trategie ;)
Ik zit nog steeds all-in te wachten op INS die naar de 2350 gaat maar hij staat 3% lager, when moon ? Oh, wacht, mijn stoploss is afgegaan toen ie 7% omlaag ging toen ik op weerstand heb gekocht :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dirk_Fransen
PilatuS schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 15:20:
[...]

Ik zit nog steeds all-in te wachten op INS die naar de 2350 gaat maar hij staat 3% lager, when moon ? Oh, wacht, mijn stoploss is afgegaan toen ie 7% omlaag ging toen ik op weerstand heb gekocht :P
Zoals ik in mijn latere post had gezegd.. geen te strakke stoploss hanteren door de "gatenkaas" in het order boek. Als een redelijke order SL wordt gehit .. krijg je een dergelijke wick omlaag. Mijn SL staat op 1650 en heb DCA gedaan de wick omlaag... dus ik sta al in de + ;)

Nogmaals .. ieder zijn eigen strategie natuurlijk ... Maar je kan natuurlijk ook op iedereen zijn posts gaan lopen bitchen ...

Ik probeer een redelijke bijdrage te leveren aan dit forum en ga niet steeds iemand proberen af te zijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Dirk_Fransen schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 15:23:
[...]

Zoals ik in mijn latere post had gezegd.. geen te strakke stoploss hanteren door de "gatenkaas" in het order boek. Als een redelijke order SL wordt gehit .. krijg je een dergelijke wick omlaag. Mijn SL staat op 1650 en heb DCA gedaan de wick omlaag... dus ik sta al in de + ;)

Nogmaals .. ieder zijn eigen strategie natuurlijk ... Maar je kan natuurlijk ook op iedereen zijn posts gaan lopen bitchen ...

Ik probeer een redelijke bijdrage te leveren aan dit forum en ga niet steeds iemand proberen af te zijken.
Jij doet flauw, ik doe flauw terug.

Feit is wel dat als iemand gisteren had gekocht toen jij het over de 2350 had die persoon nu in de min zou staan. Verder is een stop-loss op 1650 een whopping 15% lager dan de entry toen je het er over had. Nou moet iedereen zelf voor het risicomanagement kiezen, maar 15% is nogal wat. Je kan het bitchen noemen, maar ik zet kanttekeningen bij wat je zegt. Wat betreft het afzeiken doe je dat in deze post die je maakt door overdreven aan te geven dat er risico's aanzitten. Je begint dus zelf met afzeiken.

COS kan interessant zijn, alleen zit ie wel onder de daily 25MA waar ie eerder 5 dagen onder is gebleven en toen verder door is gezakt. Op de 12 uur zit ie er inderdaad boven en dat maakt die 5 dagen er voor dat ie er toen 5 dagen boven is gebleven en toen verder is doorgezakt. De 12 uur of daily geven een ander beeld waarbij het maar net is hoe je het wil zien. Voor beide is wat te zeggen vind ik persoonlijk, maar jij laat alleen de positieve kant ziet. Verder is het volume hier ook weer erg laag wat het een lastige trade maakt. Zelf trade ik sowieso nooit iets met zulk laag volume, maar dat is dus persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk_Fransen
PilatuS schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 15:40:
[...]

Jij doet flauw, ik doe flauw terug.

Feit is wel dat als iemand gisteren had gekocht toen jij het over de 2350 had die persoon nu in de min zou staan. Verder is een stop-loss op 1650 een whopping 15% lager dan de entry toen je het er over had. Nou moet iedereen zelf voor het risicomanagement kiezen, maar 15% is nogal wat. Je kan het bitchen noemen, maar ik zet kanttekeningen bij wat je zegt. Wat betreft het afzeiken doe je dat in deze post die je maakt door overdreven aan te geven dat er risico's aanzitten. Je begint dus zelf met afzeiken.

COS kan interessant zijn, alleen zit ie wel onder de daily 25MA waar ie eerder 5 dagen onder is gebleven en toen verder door is gezakt. Op de 12 uur zit ie er inderdaad boven en dat maakt die 5 dagen er voor dat ie er toen 5 dagen boven is gebleven en toen verder is doorgezakt. De 12 uur of daily geven een ander beeld waarbij het maar net is hoe je het wil zien. Voor beide is wat te zeggen vind ik persoonlijk, maar jij laat alleen de positieve kant ziet. Verder is het volume hier ook weer erg laag wat het een lastige trade maakt. Zelf trade ik sowieso nooit iets met zulk laag volume, maar dat is dus persoonlijk.
Toch gek dat jij alles zo goed en beter weet .. .maar kijk even mijn posts terug en reken even uit wat je aan % winst had kunnen maken als je ze had gevolgd..

ENJ 60%
Solve 25%
Loom 60%
ZRX 21%
BAT 23%
NEO 10%
LINK 18%
WTC 23%
INS -1,80% - momenteel open
COS 2,67% - momenteel open

Totaal + 241%

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
Dirk_Fransen schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 15:46:
[...]

Toch gek dat jij alles zo goed en beter weet .. .maar kijk even mijn posts terug en reken even uit wat je aan % winst had kunnen maken als je ze had gevolgd..

ENJ 60%
Solve 25%
Loom 60%
ZRX 21%
BAT 23%
NEO 10%
LINK 18%
WTC 23%
INS -1,80% - momenteel open
COS 2,67% - momenteel open

Totaal + 241%
Alles is flink gestegen de afgelopen tijd. Traders die netjes hebben vastgehouden i.p.v. continu heen er weer te traden hebben het meeste winst gemaakt.

Af en toe een coin promoten moet ook gewoon kunnen, eigen risico lijkt me. En uiteraard zal dat niet altijd positief zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Tominatie schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 14:03:
10K is zo dichtbij...

Nee ik ben nog wel verbannen van AWM :D

Ik mag een mail met onderbouwd verzoek tot unban indienen maar denk dat ik het maar zo laat. Beter voor mij maar tevens de mensen daar. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Dirk_Fransen schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 15:46:
[...]
Toch gek dat jij alles zo goed en beter weet .
Je kan niet zo goed tegen kritiek of wel ? Zelf flauw doen en dan zeuren als iemand anders net zo flauw reageert. Ik geef wat andere feiten en inzichten aan over COS, kan je blijkbaar ook niet tegen. Prima als je bepaalde dingen zegt, maar loop dan niet te klagen als iemand anders wat terug zegt.
maar kijk even mijn posts terug en reken even uit wat je aan % winst had gemaakt als je ze had gevolgd.
So what ? Zoals al eerder gezegt, je had in de uptrend werkelijk iedere coin kunnen noemen.

Jij geeft gisteren het advies om INS te kopen op weerstand en daar komt de hele discussie vandaan. Kopen op weerstand is altijd een slecht plan en daar heb ik wat van gezegt. Dan krijg je een hele discussie waar je probeert te bewijzen hoe goed al je calls wel niet zijn en waar je nog niet eens kan toegeven dat INS op dat punt kopen een slecht plan was. Je wil niets negatiefs horen op welke manier dan ook en je gaat alleen maar aangeven hoe geweldig alle calls van je wel niet zijn. Kijk eens wat objectiever naar het geheel.

Voor mij is het heel simpel: Koop nooit weerstand. De dipjes zijn om de kopen, INS bijvoorbeeld op 1830 niet op 1930. De toppen zijn om uit te stappen of te shorten, niet om te kopen.

Je mag van mij al het advies geven wat je wil, maar doe dan niet zo flauw als iemand het er niet mee eens is.
Totaal + 241%
Ehm, nee. Je kan niet 100% in iedere coin tegelijk zitten. Als je er nog 20 coins bij pakt kan je er 500% van maken, alleen 500% winst pakken is onmogelijk.

[ Voor 5% gewijzigd door PilatuS op 08-02-2020 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Op deze brakke zaterdag zit ik toch al een paar uurtjes hoopvol naar de chart te staren, zo fucking dichbij de 10K maten.

WHEN?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Tominatie schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 16:00:
Op deze brakke zaterdag zit ik toch al een paar uurtjes hoopvol naar de chart te staren, zo fucking dichbij de 10K maten.

WHEN?
Soon big pump.

Huge if big.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
Tominatie schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 16:00:

WHEN?
Может быть, скоро. :+

Nee grapje, geen idee maar ik snap je 'frustratie' wel, so close and yet so far away. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Die 1 uur candle van 14:00 verteld mooi het hele plaatje. Iets te ver omhoog, rejection en terug omlaag. Iets te ver omlaag en een absorption candle en weer terug omhoog. De range wordt steeds kleiner waarbij het even zien is wat het eerst gaat breken. Ik denk niet dat we hier nog dagen blijven tot dat we iets zien breken met een run.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
PilatuS schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 16:12:
Die 1 uur candle van 14:00 verteld mooi het hele plaatje. Iets te ver omhoog, rejection en terug omlaag. Iets te ver omlaag en een absorption candle en weer terug omhoog. De range wordt steeds kleiner waarbij het even zien is wat het eerst gaat breken. Ik denk niet dat we hier nog dagen blijven tot dat we iets zien breken met een run.
Die van 15 ook, iets te ver omlaag en hoppa, we kruipen weer langzaam naar iets hoger level. Ik blijf bullish maar heb ook het gevoel dat het beide kanten op kan en dan ineens hard gaat. Heb er verder niet zo naar gekeken, krijg vanzelf wel een berichtje van de CB app in om het even welk scenario. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Als ik dit zo zie mis ik een beetje de FOMO die je toch wellicht zou verwachten zo dichtbij de 10K. Alhoewel veel mensen misschien juist wachten op de >10K confirmatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06:50
Tominatie schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 16:23:
Als ik dit zo zie mis ik een beetje de FOMO die je toch wellicht zou verwachten zo dichtbij de 10K. Alhoewel veel mensen misschien juist wachten op de >10K confirmatie.
Ja en als we 1x boven de 10k zitten dan kan het alsnog alle kanten op. Kan best zijn dat er veel mensen gaan verkopen.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 16:23:
Alhoewel veel mensen misschien juist wachten op de >10K confirmatie.
Dat denk ik ook. Bitcoin heeft een mooie run gedaan en zit nu weer tegen weerstand aan. Ik denk ook dat het hier beide kanten op kan gaan. Verder al een paar dagen vrij vlak nu waardoor mensen het eerder afwachten. En het is weer weekend natuurlijk met een laag volume. Ik ben op dit niveau ook geen koper.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
*had zondag moeten verkopen* buy the rumour sell the news is afgelopen week wel heel, heel erg van toepassing geweest in Iota land..

Had het er nog met een maat over om weer eens 20 A 25% van m’n pf om te zetten in USDT.. -O- Nu met m’n grieperig kop maar juichen voor BTC *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-10 12:49
twain4me schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 12:02:
Voordat een tesla een lambo wordt, moeten ze er eerst een "Burt Reynolds film" mee maken :+
verre van de mooiste, verre van de snelste, maar wat is hij cool 8)
[YouTube: THE CANNONBALL RUN (1981) Intro - Lamborghini Countach LP400S (S2)]
Dat was toch wel mijn natte jongens droom!
(de countach én de dames in de film!)

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Ik zit weer even naar mijn stapel LTC te kijken, volg deze eigenlijk niet zo omdat het LT is maar zie dat hij vanaf vanmorgen van $71.50 naar een piekje van $76.50 is gegaan, dat is toch een leuke 6,5% stijging en hij hovert nu nog steeds rond een vorige recente high. Toch maar eens wat meer in de gaten gaan houden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
kan er niet een apart call topic aangemaakt worden? Is op zich wel leuk, maar dan wel met onderbouwing/grafiekje erbij enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
The_Goat schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 16:41:
kan er niet een apart call topic aangemaakt worden? Is op zich wel leuk, maar dan wel met onderbouwing/grafiekje erbij enzo
Wat een goed idee! *O* Alleen... Was dat er al. :+

Waarom zijn calls hier niet op zijn plaats volgens jou? Zo druk is het hier nou ook weer niet... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhovenfinest
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-10 10:25
PilatuS schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 16:27:
[...]

Dat denk ik ook. Bitcoin heeft een mooie run gedaan en zit nu weer tegen weerstand aan. Ik denk ook dat het hier beide kanten op kan gaan. Verder al een paar dagen vrij vlak nu waardoor mensen het eerder afwachten. En het is weer weekend natuurlijk met een laag volume. Ik ben op dit niveau ook geen koper.
Bitcoin dominance gaat omlaag, de halving is nog even verwijdert en iedereen zit in de moon-mode. Hierdoor kunnen we enk ik nog makkelijk even terug naar 7 of 8K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Crypts schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 16:43:
[...]

Wat een goed idee! *O* Alleen... Was dat er al. :+

Waarom zijn calls hier niet op zijn plaats volgens jou? Zo druk is het hier nou ook weer niet... ;)
Ook prima :) kijk toch nooit ergens anders dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Eindhovenfinest schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 16:44:
[...]
Bitcoin dominance gaat omlaag, de halving is nog even verwijdert en iedereen zit in de moon-mode. Hierdoor kunnen we enk ik nog makkelijk even terug naar 7 of 8K
Terug naar 8k zou inderdaad wel kunnen. 7k zou denk ik te laag zijn. Mocht dat gebeuren ga ik wel twijfelen over hoe dan verder. Ik vind 7k zodanig laag dat het maar de vraag is of de uptrend dan nog verder kan gaan. Zo'n diepe dip maken in een uptrend zou eigenlijk niet mogen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eindhovenfinest
PilatuS schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 15:53:
[...]

Ehm, nee. Je kan niet 100% in iedere coin tegelijk zitten. Als je er nog 20 coins bij pakt kan je er 500% van maken, alleen 500% winst pakken is onmogelijk.
Goede en terechte observatie.
En wat voor rendement had je gehaald als je gewoon BTC gehodled had? BTC sinds 1/1/2019 = +/- 175%. Als je daar onder zit dan zou ik adviseren: stop met traden en HODL on >:) :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhovenfinest
PilatuS schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 16:52:
[...]

Terug naar 8k zou inderdaad wel kunnen. 7k zou denk ik te laag zijn. Mocht dat gebeuren ga ik wel twijfelen over hoe dan verder. Ik vind 7k zodanig laag dat het maar de vraag is of de uptrend dan nog verder kan gaan. Zo'n diepe dip maken in een uptrend zou eigenlijk niet mogen.
M.i. zitten we sinds jan. 2018 in een downtrend. Als we boven de 10K uitkomen dan breken we uit de downtrend. Tot nu toe zie ik alleen maar lower highs. Boven de 10 stap ik weer in. Misschien te laat... maar beter als nu instappen en dat het terug instort naar 8 of lager.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Eindhovenfinest schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 17:03:
[...]
M.i. zitten we sinds jan. 2018 in een downtrend. Als we boven de 10K uitkomen dan breken we uit de downtrend. Tot nu toe zie ik alleen maar lower highs. Boven de 10 stap ik weer in. Misschien te laat... maar beter als nu instappen en dat het terug instort naar 8 of lager.
Wat we de laatste tijd zien is toch wel een erg mooie run omhoog met mogelijk nog meer potentie. Aan de andere kant hebben we nog geen higher high gemaakt, dat klopt ook zeker. Als we zakken zou ik wel willen zien dat de 8k het kan houden om vanuit daar naar een higher high te gaan. Als er niet voldoende interesse is rond de 8k om die als support te houden en we zakken naar 7k, dan ga ik ernstig twijfelen of we wel naar de 12k of wat dan ook gaan zonder eerst nog veel lager dan 7k te gaan. 8k of 7k zou voor mij persoonlijk een groot verschil zijn qua hoeveel kracht de beweging omhoog heeft en of het niet bij een lower high blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
LTC heeft er duidelijk zin in vandaag. Net op $76 met een klein plukje uitgestapt waarna hij even door de $77 piekte. Ik blijf toch het gevoel houden dat er iets staat te gebeuren maar het is weekend en datzelfde gevoel zegt nog steeds niks over welke kant op. :P

Ja joh toe maar, bijna $78. :D Nou hup, trek je grote broer eens mee. 8)

[ Voor 12% gewijzigd door Crypts op 08-02-2020 18:10 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Kom maar op met die calls/tips hoor, vind ik zeker een meerwaarde voor dit topic.
Een beetje onderbouwing is natuurlijk wel welkom, kunnen we allemaal van leren denk ik.... (ik iig wel)

En het punt dat het instappen in een munt natuurlijk geheel voor eigen risico is, is inmiddels ook wel gemaakt denk ik. We zijn allemaal oud en wijs genoeg om niet zo maar alles klakkeloos aan te nemen wat er geroepen wordt.

Ikzelf hou momenteel AION een beetje in de gaten, moet nog even iets meer dippen voordat ik een zakje ga inslaan. Kan mooi op de plank naast m'n zakjes ADA en NANO....

Gaan we zo de 9.9k aantikken? 24h high is net gemaakt...

Pagina: 1 ... 43 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!