Je kan niet zo goed tegen kritiek of wel ? Zelf flauw doen en dan zeuren als iemand anders net zo flauw reageert. Ik geef wat andere feiten en inzichten aan over COS, kan je blijkbaar ook niet tegen. Prima als je bepaalde dingen zegt, maar loop dan niet te klagen als iemand anders wat terug zegt.
maar kijk even mijn posts terug en reken even uit wat je aan % winst had gemaakt als je ze had gevolgd.
So what ? Zoals al eerder gezegt, je had in de uptrend werkelijk iedere coin kunnen noemen.
Jij geeft gisteren het advies om INS te kopen op weerstand en daar komt de hele discussie vandaan. Kopen op weerstand is altijd een slecht plan en daar heb ik wat van gezegt. Dan krijg je een hele discussie waar je probeert te bewijzen hoe goed al je calls wel niet zijn en waar je nog niet eens kan toegeven dat INS op dat punt kopen een slecht plan was. Je wil niets negatiefs horen op welke manier dan ook en je gaat alleen maar aangeven hoe geweldig alle calls van je wel niet zijn. Kijk eens wat objectiever naar het geheel.
Voor mij is het heel simpel: Koop nooit weerstand. De dipjes zijn om de kopen, INS bijvoorbeeld op 1830 niet op 1930. De toppen zijn om uit te stappen of te shorten, niet om te kopen.
Je mag van mij al het advies geven wat je wil, maar doe dan niet zo flauw als iemand het er niet mee eens is.
Totaal + 241%
Ehm, nee. Je kan niet 100% in iedere coin tegelijk zitten. Als je er nog 20 coins bij pakt kan je er 500% van maken, alleen 500% winst pakken is onmogelijk.
[
Voor 5% gewijzigd door
PilatuS op 08-02-2020 16:01
]