[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 41 ... 107 Laatste
Acties:
  • 400.586 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
DW23 schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 11:23:
[...]

Wat indiceert een dalende dominantie? Is dat... goed?
Dat het altseizoen is geopend

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:31
Mogelijk dit. En daarnaast begon de 2017 bull market ook met een daling van de dominantie rond feb 2017, ook toen daalde de dominantie terwijl de prijs van bitcoin steeg.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-09 12:05
Verwijderd schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 11:05:
Ik zal niet meer over vrouw vriendelijke verkeersborden beginnen in AWM.
Ik ben nu wel benieuwd naar je AWM posts. Kan je die hier plaatsen zonder opnieuw te worden geband? O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14:39
DW23 schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 11:27:
[...]

Ik ben nu wel benieuwd naar je AWM posts. Kan je die hier plaatsen zonder opnieuw te worden geband? O-)
Dat is imho spelen met vuur }).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-10 22:59
[...]

^Dit dus :*)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Even voor mij.. is dit de maan of zijn we net begonnen met aftellen?

[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 06-02-2020 12:21 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Pelox schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 12:21:
Even voor mij.. is dit de maan of zijn we net begonnen met aftellen?
Hm er staat wel iets te gebeuren.. Maar welke kant op.. Coinbase maintenance in 3...2...1..

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

Chris.nl schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 11:23:
[...]

Hopelijk heb je oprechte excuses aangeboden omdat de ban terecht was. Beetje egoïstisch om elders de clown uit te hangen terwijl wij je 3 badges aan de mouw geduimd hebben. Zoiets schept een band, dan komt er een soort van liefde kijken waar je niet lichtzinnig mee om moet gaan, maand zou erg lang zijn geweest maar een weekje was wellicht toch verstandig. Had je gelijk wat aandacht aan de vrouw en kinderen kunnen geven. Ik hoopte op een speech met iets meer spijt, zelfreflectie en nieuw verworven inzichten. Dit mag gewoon nooit weer gebeuren man.
Sorry, ik zat even bij de notaris voor wat grote mensen dingen.

Ik heb jullie inderdaad in de steek gelaten door op een cruciaal moment van ontwikkelingen binnen de cryptospace zeer onverantwoordelijk gedrag te vertonen. Stel je voor dat Henk en Ingrid mee hadden gelezen in het politieke topic, en daardoor waren gaan twijfelen om op nieuwe ATH in te stappen door mijn toedoen...

Wat dat betreft heb toch zeker wat nieuwe inzichten verworven, voornamelijk dat de mate van verantwoordelijkheid die ik binnen dit topic blijkbaar heb weten te verwerven mij ver boven het hoofd zijn gegroeid en de correlatie met mijn intellectuele capaciteiten compleet achter zich heeft gelaten. (Klopt deze zin? :?)

Ik ben nu zoekende naar oplossingen c.q. handvaten om hier in de toekomst met een meer volwassen manier mee om te gaan.

Een eventuele volmacht opgezet door een notaris lijkt me geen overbodige luxe, betreffende bovenstaande.

Ik wil bij deze dan ook mijn nederige excuses aan jullie allen aanbieden, behalve aan A87 wegens wettelijk gegronde maar toch zeker ook persoonlijke redenen.
[...]

Met de door mij recentelijk verworven inzichten van morele verantwoording zou dit een zeer onverstandige keuze zijn die zeker niet zou aansluiten bij de bovengenoemd verhaal.

Hieruit zou namelijk blijken dat ik er niets van geleerd heb en dat persoonlijke ontwikkeling gewoonweg helemaal niet plaats heeft gevonden of ooit plaats gaat vinden.

Dat zou tevens betekenen dat mijn excuses naar jullie toe feitelijk gezien compleet inhoudloos zou zijn, en ik vind persoonlijk dat jullie zeker meer verdienen dan dat.

Dat gezegd hebbende las ik dit zonet ergens op reddit:
Trolreacties zoals:

"Persoonlijk vind ik het prachtig dat Amsterdam binnenkort vrouw vriendelijke verkeersborden krijgt.

Zolang er aan dat soort zaken nog prioriteit kan worden gegeven, kan het bijna niet anders dat de overige zaken op rolletjes lopen.

*proest*"

"Ja, daar heb je zeker een goed punt. Gaat vast helemaal goedkomen in Amsterdam."

"Persoonlijk laat ik me nog liever 16 uur naakt over een asfalt weg slepen door een auto die op rode diesel loopt zonder uitlaat filter, dan dat ik mijn tijd ga spenderen aan het doorlezen van de resultaten van het Amsterdamse gemeentebeleid.

Dat het allemaal goed komt, wens ik iedereen daar natuurlijk van harte toe, dat terzijde."
Maar dat is natuurlijk compleet offtopic.

When moon, when lambo? :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
HOT you're breaking my balls here MAN. Alles gaat richting tha moon and beyond maar jij had blijkbaar geen ticket. Bastard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 10:38
begin een beetje enthousiast te worden :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
Ltc heeft de motoren nog een keer aangeslingerd

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
10k komt in zicht boisss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Nu online
PHPResource schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 12:46:
HOT you're breaking my balls here MAN. Alles gaat richting tha moon and beyond maar jij had blijkbaar geen ticket. Bastard!
Ik heb ook nog wel eens naar HOT gekeken maar nooit aangeschaft. En dan te zien dat coins zoals ETC of NEM nog eens flink in waarde zijn gestegen. Het blijft nog steeds een grote gokkast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Ik heb wat opstartproblemen met m'n raket, kunnen jullie ff meehelpen duwen?

edit: Ah, beter zo........ moon!

[ Voor 19% gewijzigd door iVibes op 06-02-2020 13:06 ]

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
Kom maar op met die rode streep. M'n shorts zijn gevuld. Het spoofen aan de bid kant op BitMEX is weer lekker aanwezig, dat betekent vaak dat er daarna een lange sell wick volgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

_O- goeie reclame ook weer. Prima vermelding van de koersontwikkelingen maar daarna een alinea met John McAfee en de problematiek rondom zijn geslachtsdeel.

Ach, in iedergeval een representatief beeld van het geheel :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:24
Altsbit Exchange is gehackt, hopelijk is hier niemand gedupeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Sahara schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 13:27:
Kom maar op met die rode streep. M'n shorts zijn gevuld. Het spoofen aan de bid kant op BitMEX is weer lekker aanwezig, dat betekent vaak dat er daarna een lange sell wick volgt.
Waar staat je SL?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Verwijderd schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 13:27:
[...]

_O- goeie reclame ook weer. Prima vermelding van de koersontwikkelingen maar daarna een alinea met John McAfee en de problematiek rondom zijn geslachtsdeel.

Ach, in iedergeval een representatief beeld van het geheel :')
Dat dus... Snap ook niet hoe sjonnies roerstaafje in dit bericht terecht is gekomen maar het is wel representatief voor wat het nu (nog) is idd. *O*

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
9844. Hopelijk kom ik niet in de verleiding om 'm omhoog te schuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Sahara schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 13:37:
[...]

Ik doe niet met je mee maar ik denk dat er wel wat profit taking zal zijn op 9.8k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Sahara schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 13:37:
[...]

Oei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Heb 'm nog. Ik denk dat ie nog wel naar beneden valt. Zo een wick naar beneden komt vaak na een mooie gestage stijging uit het niets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Afbeeldingslocatie: https://media3.giphy.com/media/aZmD30dCFaPXG/giphy.gif?cid=790b7611c1762163f7f29127b187c464d790f311ab66c6aa&rid=giphy.gif

Zo dan

[ Voor 194% gewijzigd door Stokstaart op 06-02-2020 14:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:27
Heb BTC en de rest echt al heel lang niet meer gevolgd.. tot mijn broertje van de week een appje stuurde. Toch weer 10K bijna, alleen jammer dat ik zelf een tijd geleden alles er uit heb gehaald :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Nu online
Zeeland ook verzot op geslachtsdelen!

https://www.zeelandnet.nl...0000-dollar-in-het-vizier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-09 12:05
Laat de tranen van @Verwijderd jullie niet afleiden van het feit dat we de 10K in razend tempo naderen. Elke keer als ik m'n telefoon pak, houd ik rekening met het ergste (a.k.a. een kleine dip/correctie), maar the honeybadger gaat als een jekko!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
DW23 schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 14:38:
Laat de tranen van @Verwijderd jullie niet afleiden van het feit dat we de 10K in razend tempo naderen. Elke keer als ik m'n telefoon pak, houd ik rekening met het ergste (a.k.a. een kleine dip/correctie), maar the honeybadger gaat als een jekko!
Het gaat idd goed rap ineens... €9000 ligt ook alweer binnen handbereik maar we hebben het wel vaker gezien dat hij daarna een paar keer afketst op $10k. :)
Twijfel een beetje of we die $10k vandaag nog gaan halen maar je weet nooit, zo ja 50% kans dat hij flink daarna doorstijgt. :9

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
Stop maar weer! Hup omhoog met die handel.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Mwah deze sell-off viel reuze mee! Wel even gebruik van gemaakt gelukkig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:20
Are we there yet? :D

SL op NEO net niet gehit en dit alles alleen omdat BTC aan een resistance knabelde en op zn donder kreeg.. Maakte niet zo veel uit want zag hem al aankomen dus was er bij maar hoe vaak gebeurd dit dat je sl hit op de bodem en dat hij weer omhoog schiet voor je het door hebt..

Alts traiden.. pfff profit kan goed zijn maar je moet altijd een extra oog op Bitcoin houden wat die aan het doen is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Crypts schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 11:02:
[...]

Dat is wel zwart/wit en wellicht dat dat zo voelt als je veel met TA bezig bent en het alleen maar door een traders bril ziet maar er is meer en er is wel degelijk onderliggende waarde afhankelijk van welk project of coin je je mee bezig houdt. In ons project bijv. zijn fysieke producten en diensten te koop met onze eigen coin. Ik hou me ook niet alleen maar bezig met handel maar met name met masternodes en staking, sterker nog, daar verdien ik het meeste mee. Handelen is meer een hobby ernaast geworden. ;)
Daar heb je ook wel gelijk in hoor dat ik het te zwart/wit stel. Het is meer om aan te geven dat ik het eigenlijk maar een beetje onzin vind wat ik aan het doen ben. Het voegt voor niemand iets toe om er uren mee bezig te zijn. Wat betreft coins is dat ook wel zo, maar veel meuk die ik trade blijft meuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 15:22

raq

Vanmiddag nog een ritje gemaakt rond de 1000sats op WRX, kijk ik net staat die op 1400 1250 8)7 8)7 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door raq op 06-02-2020 15:05 ]

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timwap
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-08-2024
raq schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 15:05:
Vanmiddag nog een ritje gemaakt rond de 1000sats op WRX, kijk ik net staat die op 1400 1250 8)7 8)7 8)7
Allemaal leuk en aardig dat SpaceX, maar die WazirX kan er ook wat van met hun eigen mars missie... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Over de $10k, vervolgens $11k stabiel, dan de nieuwsberichten en dus nieuw geld, dan kan het hard gaan.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-10 22:59
Als dit alles was... dan gaan we nog voor het einde van deze week over de 10k heen.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
PilatuS schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 15:01:
[...]

Daar heb je ook wel gelijk in hoor dat ik het te zwart/wit stel. Het is meer om aan te geven dat ik het eigenlijk maar een beetje onzin vind wat ik aan het doen ben. Het voegt voor niemand iets toe om er uren mee bezig te zijn. Wat betreft coins is dat ook wel zo, maar veel meuk die ik trade blijft meuk.
Ik snap je ook wel hoor, meeste coins hebben voornamelijk speculatieve waarde. Aan de andere is dat in meer of mindere mate met eigenlijk elke investering wel zo. Ik vind het iig een briljante uitvinding die voor mij persoonlijk op een goed moment voorbij kwam, het maakt het leven net even makkelijker en geeft me wat meer mogelijkheden dan wanneer ik bij de bank was blijven plakken. Terugdenkend kan ik het me al bijna niet meer voorstellen dat ik het daar nog zolang uitgehouden heb. :D
Overigens heb ik dat met vrijwel elke baan die ik heb gehad wel, werken is vooral een beetje bezigheidstherapie waar maar een heel klein groepje mensen beter (lees rijker) van wordt. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
De 1D van Bitcoin ziet er prachtig uit, dat biedt kansen!

Fijn dat je er weer bent @Verwijderd :)

Ps. Tesla buy orders @ 701 gehit. 20% extra aandelen, daarnaast nog resterende Euro's, maar niet voldoende voor nog een extra aandeel. Nou gaat de koers hopelijk weer richting de 1.000 Dollar...

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
Pelox schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 09:06:
[...]

Ik lees al een week dat je short bent gegaan.. veel misgelopen inmiddels of valt de schade mee?

Precies verkopen op de piek is trouwens heel knap.
Heb eigenlijk best een goede week tot nu toe met bijna 10% winst in btc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

The_Goat schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 16:48:
[...]

Heb eigenlijk best een goede week tot nu toe met bijna 10% winst in btc ;)
Gaat zeker niet slecht. :)

Vraag me wel af wat de veiling van 4000 btc gaat doen de 18e.
Big dump of gaat degene die ze koopt daar Icon van kopen? :*)

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Goat
Meestal zijn dat soort dingen een storm in een glas water

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Een ban van Jaapio heeft doorgaans meer impact op de markt...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Google zoekopdracht: Bitcoin halving
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EQGD8qTXUAAG-eQ?format=png&name=small

En aangezien we hier geen Twitter videos/gifs kunnen embedden, even doorklikken:

https://twitter.com/WhalePanda/status/1225425436605370369

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 68616c6c6f
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 01-02-2023
Hallo, ik heb kapitaal op m'n bank staan (grote fout). Welke coins zijn volgens jullie nu interessant?

malawolar: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58497148

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
68616c6c6f schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 17:58:
Hallo, ik heb kapitaal op m'n bank staan (grote fout). Welke coins zijn volgens jullie interessant?
Wellicht is het vooral interessant je eerst globaal een beetje in te lezen voor je advies vraagt op het internet aan anonieme personen? Het zou sowieso fijn zijn om niet een topic binnen te vallen met een algemene vraag en eerst even een beetje in te lezen op wat hier besproken wordt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 68616c6c6f
  • Laatst online: 01-02-2023
Crypts schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 18:01:
[...]

Wellicht is het vooral interessant je eerst globaal een beetje in te lezen voor je advies vraagt op het internet aan anonieme personen? Het zou sowieso fijn zijn om niet een topic binnen te vallen met een algemene vraag en eerst even een beetje in te lezen op wat hier besproken wordt. ;-)
Ik weet wel hoe en wat. Ik vraag alleen naar jullie voorkeuren en dus niet om advies. Als het blijkt dat er consensus heerst over een bepaalde coin zou ik eerst daarmee willen beginnen wat betreft inlezen en de potentie om erin te beleggen.

[ Voor 3% gewijzigd door 68616c6c6f op 06-02-2020 18:06 ]

malawolar: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58497148

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
68616c6c6f schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 18:03:
[...]

Ik weet wel hoe en wat. Ik vraag alleen naar jullie voorkeuren en dus niet om advies. Als het blijkt dat er consensus heerst over een bepaalde coin zou ik eerst daarmee willen beginnen wat betreft inlezen en de potentie om erin te investeren.
BTC, Telos, LTC in die volgorde. Geen dank. :)

Echt geen idee wat je hiermee opschiet maar goed... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Ripple

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
68616c6c6f schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 18:03:
[...]

Ik weet wel hoe en wat. Ik vraag alleen naar jullie voorkeuren en dus niet om advies. Als het blijkt dat er consensus heerst over een bepaalde coin zou ik eerst daarmee willen beginnen wat betreft inlezen en de potentie om erin te beleggen.
Op dit moment Bitcoin, wordt de trend bullish dan weer kijken naar bijv. alts, wordt de trend weer bearish (lees: De 10k wordt niet doorbroken) dan verkoopt 1 cryptocurrency altijd makkelijker dan 10 alts en alts dalen vaak ook harder als de Bitcoin koers omlaag gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dhr. Satoshi
  • Laatst online: 02-10 15:57
Voelen jullie ook enige resistance op de 10000? WTF!!!!!!!!!!!!!!!!

Jaapio en ik niet!. Wij gaan zo helemaal loco bij Vincent`s crib.Jow. Haai in de skies.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
Dhr. Satoshi schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 18:16:
Voelen jullie ook enige resistance op de 10000? WTF!!!!!!!!!!!!!!!!

Jaapio en ik niet!. Wij gaan zo helemaal loco bij Vincent`s crib.Jow. Haai in de skies.
Laten we eerst die 9900 maar eens beslechten maar zuip/smoke ze! *O*
Wij bewaken het fort wel. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik heb kapitaal op m'n bank staan (grote fout). Welke coins zijn volgens jullie nu interessant?
cripple. bbash HOT. bnb Btc
en als je echt nog een pareltje zoekt.. zil,.... kan je niet mee missen.

(in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst, aan dit product zijn risicos verbonden. het risico van dit product is extreem hoog. of je gaat nu rekt, of morgen...)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Laatst online: 13-03-2022
Verwijderd schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 18:26:
[...]

cripple. bbash HOT. bnb Btc
en als je echt nog een pareltje zoekt.. zil,.... kan je niet mee missen.

(in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst, aan dit product zijn risicos verbonden. het risico van dit product is extreem hoog. of je gaat nu rekt, of morgen...)
Dan loop je nog niet zo lang mee in cryptoland.
Peercoin en Dogecoin zijn toppertjes die al jaren aan de weg timmeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 10:38
XVG man XVG :O

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Luister maar niet naar al die cryptogekkies hier.
De enige goede investering is BTC, BTC of BTC...

geen dank...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

_O-

Sprak een vriend die in 2017 €500 erin heeft geflikkerd.
Daarna deed 't ff - 90% ;w

Nu dacht ik met de stijging, zou het al weer wat meer waard zijn dus vroeg ik het aan hem.
Het was €30 en is maar liefst €50 waard nu :') :)F

XRP = trash

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Op een forum vragen wat mensen je aanraden om te kopen is als vragen welk voetbalteam het beste is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
Mr_Ripple schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 18:46:
[...]

_O-

Nu dacht ik met de stijging, zou het al weer wat meer waard zijn dus vroeg ik het aan hem.
Prima investering toch? De bolivar deed -4000% in 2017, bijna -1700000% in 2018 en iets van -5000% in 2019. Sterker nog? Als je het vergelijkt met de bolivar is het een topinvestering! *O* d:)b oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Crypts schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 18:55:
[...]

Prima investering toch? De bolivar deed -4000% in 2017, bijna -1700000% in 2018 en iets van -5000% in 2019. Sterker nog? Als je het vergelijkt met de bolivar is het een topinvestering! *O* d:)b oOo
Dan wel ja.

Maar het kan nog gekker, zo sprak ik een kamper die samen met een vriend in 2017 €10000 in xrp had gedonderd.
Toen ik vroeg, waarom juist xrp zei ie; ja, iedereen had al bitcoin _O- |:( ;w

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Mr_Ripple schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 18:58:
[...]

Dan wel ja.

Maar het kan nog gekker, zo sprak ik een kamper die samen met een vriend in 2017 €10000 in xrp had gedonderd.
Toen ik vroeg, waarom juist xrp zei ie; ja, iedereen had al bitcoin _O- |:( ;w
Mjah ik zou toch wat selectiever worden in je keuzes qua vrienden en andere mensen in je leven. :+
Geen waarde oordeel, geen advies, just my thoughts. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Crypts schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 19:00:
[...]

Mjah ik zou toch wat selectiever worden in je keuzes qua vrienden en andere mensen in je leven. :+
Geen waarde oordeel, geen advies, just my thoughts. :P
Die laatste was geen vriend, wel goed lezen hè. :P

Jaapio; Welkom terug :)F

[ Voor 4% gewijzigd door Mr_Ripple op 06-02-2020 19:24 ]

XRP = trash

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Wel een goed teken dat er weer luitjes komen vragen wat ze kunnen kopen. Het lijkt wel of iedereen weer een beetje wakker begint te worden. Lekker zeg!

[edit]

HOT begint ook wakker te worden. Even snel naar de D chart gekeken. Als we het eerste leveltje kunnen gainen kunnen we best een move up verwachten. Wordt wel ff tijd zeg!

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/F7OBL/6b91f1e4b8.png

[ Voor 44% gewijzigd door DAMAGE op 06-02-2020 19:33 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Al mijn vrienden zijn in Januari 2018 ingestapt door mijn enthousiasme. Met z'n allen wat bijgelegd en in Reddcoin en HTMLcoin gegooid.

Sindsdien geef ik rondjes :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Verwijderd dat zijn ook wel de toppertjes inderdaad! Lekker man. Gelukkig kun je nog rondjes geven ;) Welcome back ouwe boef!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

@Verwijderd Wat was er nou aan de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Sahara schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 13:27:
Uiteindelijk wel met wat winst de short te vroeg (ca. 9778) gesloten, ik was dom genoeg om nadat ik de short had genomen vanmiddag geen lage limit orders in het orderboek te gooien, daarna fladderde BTC telkens rondom 9820 etc, vlak voor het avondeten bijna alles teruggekocht en mijn kapitaal met 1x short laten staan. Les voor de volgende keer, gelijk na inname short positie: limiet orders plaatsen om die wick die wel kwam op te vangen. Nouja toch erop vooruit gegaan, ondanks een periode op een redelijk forse verlies gestaan te hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
Van de long term hodlers, dus zeg maar sinds 2017, wie staat er al op winst? Ik in ieder geval wel na ook -90% te hebben meegemaakt.

ps. uuuhm... die Kick tokens die ineens in mijn wallet zitten hebben een waarde van 145 dollar vandaag.. >:)

*update.. schijnbaar is een een shitty scam token waar je nooit vanaf kan omdat ze gelocked zijn.. :O

[ Voor 46% gewijzigd door Pelox op 06-02-2020 20:06 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Laatst online: 13-03-2022
Zat net te lezen, Fiat, Apple, Nintendo en ook Tesla? hebben of krijgen toch wat leveringsproblemen
ivm met het Macaronivirus. Gewoon ter info want met de crypto's heeft het weinig? te maken.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me
  • Laatst online: 10:21

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Verwijderd schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 19:39:
Al mijn vrienden zijn in Januari 2018 ingestapt door mijn enthousiasme. Met z'n allen wat bijgelegd en in Reddcoin en HTMLcoin gegooid.

Sindsdien geef ik rondjes :+
Is die maand nu al voorbij? in dat geval was het vast heel gezellig zonder je, want de tijd vloog voorbij :P

Of ben je gewoon 30 keer rond de aarde gegaan met je moon rakket?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Pelox jup ik had er ook 888k gekregen en vond het al vreemd dus ben toen gaan googlen en zag inderdaad dat ze locked zijn. Sowieso troep dunkt mij?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 19:42:
@Verwijderd Wat was er nou aan de hand?
Ik was gebanned maar heb mezelf uit kunnen bailen met 50 Ethereum. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 20:08:
[...]

Kreeg je er 500 eth voor terug? ik laatst wel..

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

waarom oh waarom klappen we nou niet vol erdoorheeeeeeeennn

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• raceneus968
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Ah! een soort van iban dus :P
Verwijderd schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 20:08:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-10 08:19
Pelox schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 19:54:
Van de long term hodlers, dus zeg maar sinds 2017, wie staat er al op winst? Ik in ieder geval wel na ook -90% te hebben meegemaakt.
Hier niet, nog altijd -70% in crypto (alts). Sommige pairs nog altijd in de -90. In USD echter nog "maar" -50% verlies...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 14:33

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Van de long term hodlers, dus zeg maar sinds 2017
Oh is dat al long term tegenwoordig? :P

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:58

ScreamGT

joejoe

XRP!!!! Bijna uit het rood :+

Ryzen 7800X3D - MSI 4070 Ti Super - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
.oisyn schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 20:38:
[...]

Oh is dat al long term tegenwoordig? :P
-O-

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
:/

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EQDDgvVU8AAEXkq?format=jpg&name=medium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Dat lijkt mij uitstekend advies @Taro ! Fuck diversify-en en al die shit. Gewoon alles er in trappen en gaan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Goat
DAMAGE schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 22:31:
Dat lijkt mij uitstekend advies @Taro ! Fuck diversify-en en al die shit. Gewoon alles er in trappen en gaan!
Het is wel een beetje saai om maar 1 ding te traden. Dan kan je maar naar 1 grafiekje staren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Heb op -90% gestaan, door hier en daar wat (beginnersgeluk) traden nu nog op -50%. Nu er eindelijk eens serieus mee bezig dus ik hoop dat ik het tij kan keren en in de + kan gaan. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:42
HaruHaru schreef op maandag 3 februari 2020 @ 15:33:
Zijn er nog ZIL hodlers aanwezig hier of ben ik the only person?
Iemand anders noemde hem net ook al (grappenderwijs vermoed ik). Heb alle ZIL 9 maanden geleden verkocht en btc aangehouden. Blij toe want tov m'n verkoop is het 60% verder gezakt. Zit er nog toekomst in denk je?

ps. uuuhm... die Kick tokens die ineens in mijn wallet zitten hebben een waarde van 145 dollar vandaag.. >:)

*update.. schijnbaar is een een shitty scam token waar je nooit vanaf kan omdat ze gelocked zijn.. :O
Gefeliciteerd man. Zit er zelf sinds september 2017 in en sta nu nog maar op -30%.

Dieptepunt zat op -65% denk ik. Bij een btc van 14k sta ik pas weer kiet... of een dikke alt stijging. Heb nu 72% BTC, 10% ETH, 3% LTC en 15% div alts.

Zal geen bedragen noemen, maar van mijn totale inleg kan ik een gloednieuwe BMW kopen :X

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:49
PilatuS schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 01:27:
[...]
Dus geen idee hoeveel tijd je er in hebt gestopt, maar mocht het met tig en tig uren niet zijn gelukt is dat heel normaal :)
Naast m'n baan heb ik er toen genoeg tijd ingestoken om te weten dat t me nog véél meer tijd zou gaan kosten dan me waard was.
Geeft niet, ook veel van geleerd.

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
@B-Bandit lijkt me iig een prima portfolioverdeling voor een holder en een stuk verstandiger dan wat de meeste holders hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:42
The_Goat schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 22:50:
@B-Bandit lijkt me iig een prima portfolioverdeling voor een holder en een stuk verstandiger dan wat de meeste holders hebben
Door schade en schande geleerd....

Had ik dit in 2018 aangehouden dan stond ik allang kiet.

Kan je nagaan dat ETH op enig moment 1400 USD kostte! Zit er nu op een handjevol en ben benieuwd waar dat weer naar toe gaat.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
B-Bandit schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 22:46:
[...]

Dieptepunt zat op -65% denk ik. Bij een btc van 14k sta ik pas weer kiet... of een dikke alt stijging. Heb nu 72% BTC, 10% ETH, 3% LTC en 15% div alts.
Pf vergelijken is altijd leuk :)

Hierbij mijn huidige opzet, maar het wisselt uiteraard.

- btc 34%
- eth 23%
- neo 14%
- ltc 14%
- hot 8%
- ada 7%

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Het nadeel aan een bullish cycle. Er zullen altijd weer flinke gedupeerden achterblijven... Niet alleen door hoge buy ins, maar ook door hacks of grove fouten. Ik kan me 2018 nog herrineren, toen zijn er echt mensen bikkelhard rekt gegaan... Door eigen schuld natuurlijk, met mede door fomo aangewakkerde onverantwoorde inleg, maar ook zeker door naïeve omgang (of gewoon pure pech) met beveiliging en exchanges. Of dupering door hacks en andere schimmige oplichting.

Wat mij betreft een mooie herrinering om het nooit te ver te laten gaan en scherp te blijven met bedragen die je liever niet verliest. En je niet te laten leiden door mooie praatjes van anderen maar je eigen weg te volgen. Er zitten nu eenmaal helaas echt veel opportunisten en parasieten in dit wereldje...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Mr_Ripple schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 18:46:
[...]

_O-

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/ToMjGpKniGqRNLGBrhu/giphy.gif

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 14:33

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
2013 ingestapt, 100% bitcoin, 2 dikke bear markets meegemaakt maar ik heb sinds 2015 niet meer op verlies gestaan. Sta nu op 2200% winst.

[ Voor 15% gewijzigd door .oisyn op 07-02-2020 01:02 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
.oisyn schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 01:01:
2013 ingestapt, 100% bitcoin, 2 dikke bear markets meegemaakt maar ik heb sinds 2015 niet meer op verlies gestaan. Sta nu op 2200% winst.
Kijk, dit is een holder :)

Verkocht hebben ergens rond de 15 of 20k tijdens de vorige bullrun, da's gewoon swingtraden op de langere termijn. In 2012 tot 2015 kopen, de 20k zien en nu nog niet verkocht hebben, dat is een holder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Al mijn bitcoins zijn gemined

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Nice :)

Toen ik voor het eerst een topic over Bitcoin zag op Tweakers had ik ook meerdere BTC's kunnen minen met mijn hardware. Ik heb toen alleen het topic doorgelezen en dacht: Wat moet je daar nou weer mee ? :P Daarom pas in 2016 mijn eerste Bitcoins gekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was altijd al druk met high end workstations en 3d rendering, die bitcoins minen was wel handig om hardware te testen.
In de tijd van de ATI 4870 kaarten begon het en met 5870 ging het echt los een tijd totdat het crashte.
Daarna nog opleving met R9 serie.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2020 01:20 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Nu online
shovelhead1340 schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 22:48:
[...]

Naast m'n baan heb ik er toen genoeg tijd ingestoken om te weten dat t me nog véél meer tijd zou gaan kosten dan me waard was.
Geeft niet, ook veel van geleerd.
Men zegt wel eens dat je ergens 10.000 uur in moet hebben gestoken voordat je kunt zeggen dat je ergens goed in bent.
Uiteraard is dit een weinig zeggende hoeveelheid; iemand met talent, een gezonde dosis wilskracht en doorzettingsvermogen en een goed stel hersens zal minder tijd nodig hebben dan iemand die minder bedeeld is met (een van) deze eigenschappen. 10k uur heb ik er nog lang niet aan besteed/kunnen besteden, maar met een paar uur per dag gemiddeld (naast mijn fulltime baan, verbouwing en gezinnetje uiteraard) en een jaartje of 3 op de teller, heb ik er al wel een mooie hap uit.
Videomateriaal bekijken (niet altijd even goed, maar foute info moet je imho ook kunnen handelen), boeken lezen, TA en FA leren (en niet zomaar van tafel vegen), rondhangen op Tweakers (telt dat mee?), handelen en nog eens handelen, op je waffel gaan en weer opstaan, erover praten met mensen (die er doorgaans gek van worden), lijstjes maken, logboeken bijhouden, klooien op diverse exchanges etc. etc., ik tel het allemaal mee.
Ik heb zoals de meesten best veel leergeld betaald. Maar ik ben blij om te kunnen zeggen dat ik het traden inmiddels wel enigszins onder de knie heb en dat ik een bepaalde balans heb gevonden tussen holden, swing traden en daytraden, margin trading (doe ik momenteel alleen met BTC en ETH) en traden met alts. De eerste periode liep het behoorlijk hard van me af, maar de laatste tijd levert het handelen mij toch echt wel profits op. En dat is niet vanwege het feit dat we in een uptrend zitten.
Ik ben nog met de nodige gaten aan het dichten die zijn ontstaan doordat ik -zoals velen- met diverse alts de bietenbrug op ben gegaan (geen SL toegepast en vrolijk mee naar onderen ben gekukeld), én (met name op Bitmex) groene candles heb nagejaagd met veel te grote posities. Maar die gaten worden steeds kleiner. Langzaam maar zeker ben ik mijn posities aan het vergroten. Nog steeds is het tientjeswerk op dagbasis waarmee ik trade, maar het gaat de goede kant op.
Belangrijkste vind ik zelf dat ik merk dat de interesse na al die moeite eerder toeneemt dan afneemt. Het begint z'n vruchten af te werpen. De focus op grote winstgevende trades heb ik laten varen, voor mij is het knabbelen en grabbelen. Op tijd profits nemen, posities managen in plaats van ineens 100% erin of eruit.
Ik hoop die 10k uur te kunnen halen. Tegen die tijd -over een jaar of 5- verwacht ik toch echt wel dat mijn skills zodanig zijn ontwikkeld dat ik bij de 5 of 10% winstgevende traders behoor. Omdat crypto nog relatief klein en jong is kunnen we mooi een voorsprong opbouwen t.o.v. de grote kudde die nog moet komen. Ervan uitgaande dat die komt uiteraard.
Het is echt wel mogelijk om geld te verdienen op deze manier, maar zoals @PilatuS zegt, je bent er nog lang niet met 100 of 200 uurtjes aanklooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu zijn die bitcoins uit hardware testen aardig wat waard toen was het bijzaak op de boost van workstations bouwen en testen met opvallend veel videokaarten.
De 2e ronde werd het helemaal gekkenhuis.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2020 01:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 01:13:
Ik was altijd al druk met high end workstations en 3d rendering, die bitcoins minen was wel handig om hardware te testen.
In de tijd van de ATI 4870 kaarten begon het en met 5870 ging het echt los een tijd totdat het crashte.
Daarna nog opleving met R9 serie.
Wat was ik blij met mijn 5870 destijds. Maar die 10k uur die ik daarmee eigenlijk in crypto's had moeten steken zijn opgegaan aan QuakeLive. Geen cent aan overgehouden. Ach ja, mooie tijd gehad.
Pagina: 1 ... 41 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!