Tussen de 50 en 100k ga ik langzaam beginnen met afbouwen. Beetje afhankelijk van de markt en het sentiment tegen die tijd.Pelox schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 18:33:
Wanneer denken jullie aan uitstappen btc? Ik eigenlijk nu al..
Ga ik ook doen denk ik, heb niet zo een grote positie en heb het geld ook niet echt nodig. Wacht daarna wel weer op een dump.Luuk schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 19:13:
[...]
Tussen de 50 en 100k ga ik langzaam beginnen met afbouwen. Beetje afhankelijk van de markt en het sentiment tegen die tijd.
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
/u/12037/crop5db5cb2525d0a_cropped.png?f=community)
Tussen de 9100 en 9300 in stapjes all-in gegaan, alleen in Bitcoin, geen alts, laat de 10k+ maar komen!
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
begin januari gephotoshopt, als t zo loopt cash ik in juni

[ Voor 26% gewijzigd door shovelhead1340 op 05-02-2020 19:20 ]
Ik lul ook zomaar wat
Denk dat Elon wat Tesla aandeeltjes zit te verkopen en dat in Bitcoin pleurt momenteel
10K SOON

Ik hoop nu zo veel mogelijk BTC te verzamelen en dat het binnen nu en 1 a 2 jaar goed stijgt. Dan kan ik dat geld mooi gebruiken als eigen inleg om een huis te kopen want je moet daar nu best wat eigen geld inleggen.
Holy shitnuggets, even een te drukke dag om te kijken en we staan op 9.7k.
Ondanks dat de kans op 6.5k groter is blijf ik toch maar in mijn long positie dacht ik zo..
Ondanks dat de kans op 6.5k groter is blijf ik toch maar in mijn long positie dacht ik zo..
[ Voor 38% gewijzigd door Stokstaart op 05-02-2020 19:26 ]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
WOW $9600
*kijkt weg*
WOW WEJO WAAOWOAOOAWOAWOAW MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON $9700
*kijkt weg*
Andere variant, zolang ik het geld niet nodig heb blijft het lekker staan. Cash gewoon maandelijks uit wat ik nodig heb en voor de rest staat het mij best.RaptorXS schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 18:42:
[...]
Heb het geld niet nodig, dus nog geen idee.
Hodl
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Heb geduld en hodl, heb ik je al eens vaker gezegd, juniorTominatie schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 19:24:
WOW $9600
*kijkt weg*
ik hold al sinds 2017, seniorRaptorXS schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 19:26:
[...]
Heb geduld en hodl, heb ik je al eens vaker gezegd, junior
ik koop nog steeds elke maand bij en d'r gaat hier niks uit onder de $50K

Dat is een mooi doel. Lijkt mij ook wel wat, ben benieuwd of ik ook zulke stalen ballen heb.Tominatie schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 19:28:
[...]
ik hold al sinds 2017, senior![]()
![]()
ik koop nog steeds elke maand bij en d'r gaat hier niks uit onder de $50K
Verwijderd
De moonrun lijkt gestagneerd te zijn...
We gaan naar de tering. Pak de Ledgers, cryptowinter HODL!
Nee joh, even op adem komen.. Straks komt Azië ook nog, komt A-OKVerwijderd schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 19:59:
Volgens mij spreekt de naam voor zichPelox schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 20:05:
Wat is kicktoken eigenlijk?

XRP = trash
Zou er lekker vanaf blijven als ik naar het volume kijk.. De enige reden dat de MC zo hoog staat is de bizarre hoeveelheid tokens..Pelox schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 20:05:
Wat is kicktoken eigenlijk?
Ik heb er ineens een zak van ontvangen... en wil er ook graag weer asap vanaf. Wie zit op kucoin en wil mij helpen met verkopenStokstaart schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 20:07:
[...]
Zou er lekker vanaf blijven als ik naar het volume kijk.. De enige reden dat de MC zo hoog staat is de bizarre hoeveelheid tokens..
Ach ik kan ze ook gewoon vasthouden, misschien is het ooit iets van waarde..
[ Voor 18% gewijzigd door Pelox op 05-02-2020 20:14 ]
Zero.
Mocht je ze alsnog willen swappen gooi maar op.Pelox schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 20:08:
[...]
Ik heb er ineens een zak van ontvangen... en wil er ook graag weer asap vanaf. Wie zit op kucoin en wil mij helpen met verkopenIk heb geen kucoin account.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Big boys don't cryVerwijderd schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 19:59:
Edit: gisteren nog een Youtube kenner gevolgd om even te kijken wat hij te melden had.
Toen zat de BTC op een iceline? en kon omhoog of naar beneden uitbreken

Nu zit hij zijn gelijk te bewijzen op Youtube, I told you so yesterday?
Best wel sneu voor de mensen die lid worden van zo'n "kenner" a 100 dollar per maand.
[ Voor 40% gewijzigd door RaptorXS op 05-02-2020 20:43 ]
Dus we hebben de rakket weer ingeruild voor de bus?Verwijderd schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 19:59:
SHOTGUN
Serieus ? Hoezo dat dan ? Als er iemand is die het topic op een leuke manier bij elkaar weet te houden is hij het wel.Pelox schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 21:10:
Ter info @Verwijderd heeft een ban te pakken. Die is dus even off hier.
Ik zou blij zijn als ik jou was dat je iemand gevonden hebt die het juiste voorspeld heeft! En dat helemaal gratis!RaptorXS schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 20:29:
[...]
Big boys don't cry
Edit: gisteren nog een Youtube kenner gevolgd om even te kijken wat hij te melden had.
Toen zat de BTC op een iceline? en kon omhoog of naar beneden uitbreken![]()
Nu zit hij zijn gelijk te bewijzen op Youtube, I told you so yesterday?
Best wel sneu voor de mensen die lid worden van zo'n "kenner" a 100 dollar per maand.
Blijkbaar ben je er ook erg blij mee, want je moest vandaag weer zijn channel bekijken.
Iets met een politiek topic vertelde hij mij zojuist. Ik heb geen idee verder.PilatuS schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 21:11:
[...]
Serieus ? Hoezo dat dan ? Als er iemand is die het topic op een leuke manier bij elkaar weet te houden is hij het wel.
Zero.
En hoe lang moeten we onze topicheld missen?Pelox schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 21:14:
[...]
Iets met een politiek topic vertelde hij mij zojuist. Ik heb geen idee verder.
1 maandStokstaart schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 21:16:
[...]
En hoe lang moeten we onze topicheld missen?
Precies onze rit naar de maan...
Zero.
Laat m even een ghost account aanmaken. De username hoeven we niet te weten, hij verraad zich wel door zijn manier van schrijven..
Fixed it
[ Voor 3% gewijzigd door Stokstaart op 05-02-2020 21:20 ]
Als je dat doet krijg je een permaban.Stokstaart schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 21:18:
[...]
Laat m even een ghost account aanmaken. De username hoeven we niet te weten, hij verraad zich wel door zijn manier van schrijven..
Leuke vent die mod.. Meteen een ban van een maand na een grapje van Jaapio.. Ben ik toch opeens heel erg blij met die van ons!
Nou dan bij deze: we missen je nu al Jaapie!Pelox schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 21:24:
Hij lurkt met ons mee tot we rekt gaan
Ik weet verder niet hoe het zit. Geen idee of het een grapje was, op welke manier en wat er precies is gezegt. Ik kan er niet over oordelen want ik weet niet hoe het zit. Verder is het 3x op een rij. Als je na een modbreak na 2x nog een 3e keer doorgaat dan snap ik het wel. Verder zit er nog verschil in topics. Sommige topics zijn zero-tolerance wat anders is dan dit topic. Ga je dan na 2x door met wat dan ook, dan is een ban niet vreemd. Maar goed ik weet dus niet hoe het zit en waarom het precies zo is gegaan, maar er zit meer achter dan alleen 1x een grapje maken.Stokstaart schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 21:22:
[...]
Leuke vent die mod.. Meteen een ban van een maand na een grapje van Jaapio.. Ben ik toch opeens heel erg blij met die van ons!
Oeps Jaapie! We moeten een maand leven in deze crypto gekte zonder onze guru
.
mm, ben je ook al mod hier? Want je weet het allemaal zo goed.
Ontopic: nog geen 10k. voor de BTC, nog even wachten.
Waar heb je nou weer last van ? Mensen zijn benieuwd over Jaapio dus post ik een screenshot ter info. Ga anders nog wat TA filmpjes kijken zodat je verder kan klagen hier.RaptorXS schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 21:29:
[...]
mm, ben je ook al mod hier? Want je weet het allemaal zo goed.
Ah kak, dan zit er niemand achter het stuur van de bus..
edit: Hij heeft in iedergeval genoeg tijd om de pepertjes te vertroetelen
edit: Hij heeft in iedergeval genoeg tijd om de pepertjes te vertroetelen
[ Voor 42% gewijzigd door twain4me op 05-02-2020 21:37 ]
Wáááát?!?! Nu gaat echt alles naar de klote! Iedereen mega rekt. Dump alles nu het nog kan!Pelox schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 21:10:
Ter info @Verwijderd heeft een ban te pakken. Die is dus even off hier.
Ik lul ook zomaar wat
- Taro
- Niet online
Ja, suggestie: cryptosletje?Stokstaart schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 21:18:
[...]
Fixed it
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
- Dat soort gepraat ga ik hier absoluut niet tolererenStokstaart schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 21:22:
[...]
[ Voor 25% gewijzigd door .oisyn op 06-02-2020 01:24 ]
We weten waarom hij een ban heeft gehad, ik ook niet. We kunnen de mod dan ook moeilijk ergens van beschuldigen. Laten we on topic blijven bulls, of zijn we inmiddels weer bears?
Zero.
Damn dat is een groot gemis door de afwezigheid van onze literaire cultheld @Verwijderd . Juist nu de halvening bullrun van start is gegaan
@Verwijderd doet gewoon ff een exit scampje oefenen.......
Hij was ook wel erg enthousiast over die shitcoin launch van WRX - India’s Most Trusted Crypto Exchange..
Kom maar weer op de lijn Jaapio, we hebben je door!
Hij was ook wel erg enthousiast over die shitcoin launch van WRX - India’s Most Trusted Crypto Exchange..
Kom maar weer op de lijn Jaapio, we hebben je door!
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Verwijderd
9500 of 10000 vannacht? Durf nou niet long of short in te stappen:(
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2020 22:08 ]
Nee maar als je voor (ok 3x, foei Jaapio) trollen een maand ban geeft heb je m.i. wel een bezemsteel in je reet..Pelox schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 21:48:
We weten waarom hij een ban heeft gehad, ik ook niet. We kunnen de mod dan ook moeilijk ergens van beschuldigen. Laten we on topic blijven bulls, of zijn we inmiddels weer bears?
Dat is toch primaVerwijderd schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 22:01:
9500 of 10000 vannacht? Durf nou niet long of short in te stappen:(
Verwijderd
Jup, geduld is een schone zaak. vandaag heeft die al aardig wat gedaan dus verwacht niet dat die nog 500 up doet, kans op beetje correctie vind ik best hoog, dus ik wacht even lekker af tot morgenochtend:)PilatuS schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 22:11:
[...]
Dat is toch primaJe hoeft niet altijd in een trade te zitten en sommige zone's zijn ook voor veel mensen een no-trade zone. Zit je dan niet in een trade wacht je het even af tot je meer vertrouwen en duidelijkheid hebt om wel in een trade te stappen.
The_Goat schreef op maandag 3 februari 2020 @ 23:29:
Dat ik nu bearish ben neemt niet weg dat ik boven de 9.7k (daily close) full retard bullmode ga bij dips en die short knop niet te snel aanraak
Of je wacht op de S/R flip van 9.5k en stapt in bij de retest?
Laten we hopen dat de mod in kwestie ervan geniet. Wat een gezeik zeg? Up and down, up and down zonder glijmiddel mag ik hopen.Stokstaart schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 22:02:
[...]
Nee maar als je voor (ok 3x, foei Jaapio) trollen een maand ban geeft heb je m.i. wel een bezemsteel in je reet..
Jaap. Onze held. Misschien kan niet iedereen zijn humor waarderen of triggert politieke discussies Jaap zijn donkere kant. Wie zal het weten. Ik hoop in ieder geval dat hij snel terug is.
Ik twijfel zelf om wat winst veilig te stellen voor de nacht. Zit al eventjes in ETH. Twijfels, twijfels twijfels.
Edit: tussen de 215 en 220 zet ik sellorders.
Ik twijfel zelf om wat winst veilig te stellen voor de nacht. Zit al eventjes in ETH. Twijfels, twijfels twijfels.
[ Voor 7% gewijzigd door Bartvandelaar op 05-02-2020 22:34 ]
Rookworst zonder r is ook worst.
Mijn eth staat "veilig" op de ledger.. Die gaan er op korte termijn niet uit. Mijn handelspotje, LTC, BTC en ADA waarschijnlijk wel.Bartvandelaar schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 22:32:
Jaap. Onze held. Misschien kan niet iedereen zijn humor waarderen of triggert politieke discussies Jaap zijn donkere kant. Wie zal het weten. Ik hoop in ieder geval dat hij snel terug is.
Zero.
Funding is bizar hoog
Lastige spot.
Short 9723 nu. Even kijken hoe het loopt, wil een snelle pullback anders close ik
Edit: fwiw 15 min. timeframe lijkt enorm op de Tesla blow-off top van gister op de 1H, en we weten allemaal hoe dat afliep
Lastige spot.
Short 9723 nu. Even kijken hoe het loopt, wil een snelle pullback anders close ik
Edit: fwiw 15 min. timeframe lijkt enorm op de Tesla blow-off top van gister op de 1H, en we weten allemaal hoe dat afliep
[ Voor 36% gewijzigd door The_Goat op 05-02-2020 22:43 ]
Ik gok dat we vóór 0:00 actie krijgen.. Alleen welke kant op..The_Goat schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 22:39:
Funding is bizar hoog
Lastige spot.
@Verwijderd ik ga je missen tot over 1 maand
hier speciaal voor jou

is een grapje hey @Verwijderd

is een grapje hey @Verwijderd
Die funding is ook wel mooi binnen harken als je short zit.The_Goat schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 22:39:
Funding is bizar hoog
Lastige spot.
Klopt. Maar de daily candle is wel de meest bullish candle van de afgelopen week momenteel, en bij close boven de 9700 zit je in een nieuwe range met veel upside potentieel, dat nodigt niet echt uit tot flink shorten.
- Taro
- Niet online
Die 1D candle ziet er inderdaad prima uit, ook op de weekly overigens. Zou het dan toch een keer?
Ik ga toch maar in usdt voor de nacht. Prima winst vandaag met ETH. Morgen zien we wel weer verder.
Idem hierBartvandelaar schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 23:38:
Ik ga toch maar in usdt voor de nacht. Prima winst vandaag met ETH. Morgen zien we wel weer verder.
Zero.
Een maand zonder jaapio, scheelt me toch zeker 2x een lading koffie over mn toetsenbord. Kan dat geld mooi btc in. Sterkte Jaapio, ik stel voor dat je al je epistels bewaard en dan in 1x op dit forum pleurt, dat moet de mod hier wel door de vingers zien.
Op een yt kanaal van jaapio’s TA’s zou ik me zeker abonneren en elke dag een duimpje geven, ideetje Jaap?
Op een yt kanaal van jaapio’s TA’s zou ik me zeker abonneren en elke dag een duimpje geven, ideetje Jaap?
De tijd leert of het tij keert
Kom deze net tegen:

Prachtig voorbeeld van lijntjes die goed werken

Zo heb ik dat ooit met TRX gehad en kijk waar die is gekomen (tot de beren gingen slapen..)Pelox schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 20:08:
[...]
Ik heb er ineens een zak van ontvangen... en wil er ook graag weer asap vanaf. Wie zit op kucoin en wil mij helpen met verkopenIk heb geen kucoin account.
Edit..: Damn... @Verwijderd

Tot over een maand ouwe
[ Voor 15% gewijzigd door D-Ed op 06-02-2020 00:03 ]
Dus het kan verder voorbij 10k en daarna terugvallen naar 9k of lager. Dat is toch geen nieuws?PilatuS schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 23:52:
Kom deze net tegen:
[Afbeelding]
Ben overigens wel benieuwd wat t wordt.
Ik lul ook zomaar wat
Dan mis waar het om gaat. Het gaat niet om omhoog of omlaag. Het gaat om waar ligt de support en resistance. Wat is een goed punt om te kopen, wat is goed punt om te verkopen. Wat is een goed punt om short te gaan, wat is een goed punt om de short te sluiten. Waar veranderd de trend, enz.shovelhead1340 schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 23:59:
[...]
Dus het kan verder voorbij 10k en daarna terugvallen naar 9k of lager. Dat is toch geen nieuws?
Als je niet gaat traden dan heb je er inderdaad niets aan. Voor iedere trader is deze chart extreem nuttig.
Ik ben jaren geleden gestopt met crypto traden omdat ik er veel te gestresst van werd. Was er ook niet echt goed in maar genoeg lucky shots gehad om er goed uit te komen.
Ik heb ook heel wat kaartjes bestudeerd en lees graag wat anderen er in zien maar het blijft in mijn ogen wat natte vinger werk.
Ja, bij de grens met de paarse zone zou je weer een reversal of rejection kunnen verwachten. En dat zeggen andere indicatoren heel misschien ook wel.
Maar t hoeft helemaal niet zo te gaan.
Het kan morgen die groene zone uitknallen of vallen.
Als ik dacht dat ik iets doorhad ging t vaak toch compleet anders.
Mijn meest succesvolle trades waren iig niet op kaartjes gebaseerd.
Ik ben geen TA hater hoor, ik zie t zelf gewoon niet helemaal denk ik.
Ik lul ook zomaar wat
Je weet inderdaad ook niet of een zone in groen of paars het gaat houden. Alleen zijn dat de plekken waar je een positie kiest. Gaat het dan niet goed, en inderdaad niemand die het weet, kan je de positie sluiten voor een klein verlies. Er zijn inmiddels zoveel bounces op de lijnen in het plaatje dat ik direct een positie durf te nemen als de koers er weer komt of een short wanneer de lijn als weerstand wordt getest.shovelhead1340 schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 00:31:
[...]
Ik ben jaren geleden gestopt met crypto traden omdat ik er veel te gestresst van werd. Was er ook niet echt goed in maar genoeg lucky shots gehad om er goed uit te komen.
Ik heb ook heel wat kaartjes bestudeerd en lees graag wat anderen er in zien maar het blijft in mijn ogen wat natte vinger werk.
Ja, bij de grens met de paarse zone zou je weer een reversal of rejection kunnen verwachten. En dat zeggen andere indicatoren heel misschien ook wel.
Het is een hulpmiddel om de juiste trades te kunnen maken waarbij het inderdaad geen enkele garantie geeft dat een trade goed gaat of niet. Alleen komt de koers op die lijnen ga je kijken wat de koers daar doet. Dit kan je enorm helpen om te kiezen waar je wat doet. Het wordt gewoon een simpel if, then, else verhaal waarbij je ook je risico kan kiezen en of dat de moeite waard is. Je hoeft niet te weten of het omlaag of omhoog gaat, waar het omlaag of omhoog kan gaan is genoeg
Ik ben van mening dat voorgaande supports & resistances vaak kloppen met de volgende move van welke onderliggende waarde dan ook, o.a. omdat vele bots en traders naar die supports & resistances handelen. Natuurlijk kan er een marktverstorende werking zijn van een whale, maar zo'n een wick kan daarna weer zo terugschieten, het hangt allemaal af van het daarop volgende volume. In het begin dacht ik vaak dat TA bullshit was, maar na 2 jaartjes grafieken kijken weet ik wel beter, had mijzelf een hoop ellende en geld bespaard als ik beter ingelezen was over allerlei candlestick patronen en natuurlijk de supports & resistances. Natuurlijk is TA slechts een hulpmiddel, maar wel eentje die mij tegenwoordig geld oplevert i.p.v. geld kost.shovelhead1340 schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 00:31:
[...]
In dit plaatje worden de lijnen idd wel heel netjes gerespecteerd.
Het helpt natuurlijk enorm als andere traders en bots ongeveer hetzelfde plaatje gebruiken. Dan zit je met n grote groep al meer op dezelfde lijn dan de rest van de noobs en random traders.
En van te voren regels bepalen voor als het mis gaat.
Fijn dat t voor anderen wél goed werkt, het is u gegund
Het helpt natuurlijk enorm als andere traders en bots ongeveer hetzelfde plaatje gebruiken. Dan zit je met n grote groep al meer op dezelfde lijn dan de rest van de noobs en random traders.
En van te voren regels bepalen voor als het mis gaat.
Ik lul ook zomaar wat
Sorry, maar terecht. AWM is absoluut geen plek om te trollen, dat wordt door niemand gewaardeerd, helemaal niet in een Zero Tolerance topic. Dat wist ie best, en hij was niet zo lang geleden nog op scherp gezet. TjaStokstaart schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 21:22:
[...]
Ik hoop wel dat ie terugkomt.
[ Voor 14% gewijzigd door .oisyn op 06-02-2020 01:30 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
O wee diegene die de GoT-goden waagt te tarten. Een genadeloze straf blijft Jaapio niet bespaard: de langverwachte bullrun van Bitcoin in eenzaamheid doorbrengen. Wat moet een kudde zonder haar herder in woelige tijden, wie navigeert ons dadelijk door stormachtige wateren. Gaat een overambitieuze mod onze ondergang worden?
Maar ff serieus, hopelijk laat je je niet uit het veld slaan en vergeef je zijn menselijke zwaktes. Ik zal de whales vragen om de bullrun wat uit te stellen
Ik kan Jaapio nu niet PM'en zo te zien?
You will understand energy and you will be happy.
Geen idee hoeveel tijd je aan traden hebt besteed ? Maar ik echt belachelijk veel tot het uiteindelijk de goede kant op ging. Keer op keer fouten maken en bij ieder verlies kijken wat heb ik verkeerd gedaan en wat had ik beter kunnen doen. Dit samen met je eigen manier van traden ontwikkelen waarbij er niet 1 juiste manier is, maar tig van verschillende manieren. Dan na weken en maanden lang naar charts kijken en fout na fout maken waarbij je er iedere keer van wil leren gaat het uiteindelijk de goede kant opshovelhead1340 schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 01:03:
Voor mij persoonlijk heeft het belachelijk veel uren gekost om ver genoeg te komen om over dagen en weken gezien met heel veel trades gemiddeld winst te gaan maken. Geen idee hoeveel tijd je er in hebt gestopt, maar met een paar 100 uur red je het niet en met heel veel meer misschien ook niet. Het is een beetje hetzelfde verhaal als met leren rijden. Zodra je het rijbewijs hebt kan je de auto besturen, maar leren rijden, dan ben je makkelijk 40k km verder. Dus geen idee hoeveel tijd je er in hebt gestopt, maar mocht het met tig en tig uren niet zijn gelukt is dat heel normaal
Doe jij 't nou full time, @PilatuS?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Niet helemaal, maar dit ook omdat ik niet constant en alleen bezig wil zijn met wat eigenlijk stomme lijntjes en candles zijn om geld te verdienen met iets wat eigenlijk niets waard is.
Ik heb lang in de ICT gewerkt, maar was daar compleet klaar mee. Nu werk ik nog in de horeca omdat dit mij veel beter ligt ook al is het salaris minder.
Het ziet er weer rete bullish uit deze morgen. Vanuit mijn amateur bril dan gezien hè. Ik ben 50/50 ingestapt op BAT en ETH.
Lijkt erop dat de 9.5 in support is veranderd, een mooie pauze voor de 10k maanmissie.
Vanmiddag weer "Bitcoin 10k" in de mainstream media?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Zou me niks verbazen. Ben benieuwd hoe de koers gaat reageren op meer mainstream media aandacht.Gelukszoekr schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 08:35:
Vanmiddag weer "Bitcoin 10k" in de mainstream media?
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ik lees al een week dat je short bent gegaan.. veel misgelopen inmiddels of valt de schade mee?The_Goat schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 09:01:
Ik blijf lekker short, SL op 9750
Precies verkopen op de piek is trouwens heel knap.
[ Voor 9% gewijzigd door Pelox op 06-02-2020 09:07 ]
Zero.
Oh jongens die dalende dominantie, heerlijk!
Nu deze triangle doorbreken op ca. 11.2k en we zijn écht los!

Dus ik had ruim 10% van m'n ICX uit de staking gehaald om toch maar wat te cashen voor de boel weer in elkaar dondert. Maar wat zie ik, ICX weer tussen de top stijgers haha.
Helemaal niet erg voor mij dat dat unstaken even duurt. Een impuls-protection
Ik heb ook niks verkocht op de top, ICX zou zomaar een van de succesverhalen van deze run kunnen worden..Gelukszoekr schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 09:26:
Dus ik had ruim 10% van m'n ICX uit de staking gehaald om toch maar wat te cashen voor de boel weer in elkaar dondert. Maar wat zie ik, ICX weer tussen de top stijgers haha.
Laat ICX maar een Antshares doen danStokstaart schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 09:30:
[...]
Ik heb ook niks verkocht op de top, ICX zou zomaar een van de succesverhalen van deze run kunnen worden..
Ik zet de sell orders vast klaar op $ 150Gelukszoekr schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 09:46:
[...]
Laat ICX maar een Antshares doen dan
Dames en heren, gaat u allemaal staan en geef hem een warm applaus: @Verwijderd !!!
Speech, speech, speech!
Speech, speech, speech!
Als je hebt gezorgd dat hij ge-unbanned is ben jij de held van de dag.oisyn schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 10:19:
Dames en heren, gaat u allemaal staan en geef hem een warm applaus: @Verwijderd !!!
Speech, speech, speech!
Kijk, dat is nog eens een mod met hart voor zijn kudde..oisyn schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 10:19:
Speech, speech, speech!
Inderdaad. Hey klootviool! @Verwijderd
Dat is wel zwart/wit en wellicht dat dat zo voelt als je veel met TA bezig bent en het alleen maar door een traders bril ziet maar er is meer en er is wel degelijk onderliggende waarde afhankelijk van welk project of coin je je mee bezig houdt. In ons project bijv. zijn fysieke producten en diensten te koop met onze eigen coin. Ik hou me ook niet alleen maar bezig met handel maar met name met masternodes en staking, sterker nog, daar verdien ik het meeste mee. Handelen is meer een hobby ernaast geworden.PilatuS schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 01:40:
[...]
Niet helemaal, maar dit ook omdat ik niet constant en alleen bezig wil zijn met wat eigenlijk stomme lijntjes en candles zijn om geld te verdienen met iets wat eigenlijk niets waard is.
Grappig, kom zelf ook uit de ICT, overgestapt naar facilitair en nu dit. Bevalt prima zover.Ik heb lang in de ICT gewerkt, maar was daar compleet klaar mee. Nu werk ik nog in de horeca omdat dit mij veel beter ligt ook al is het salaris minder.
Verwijderd
Hahaha ja crypto gangsters, ik ben er weer. Keihard in the nuts geraakt met de banhammer.
@.oisyn als jij hier voor gezorgd hebt, mijn dank is groot!
Ik zal niet meer over vrouw vriendelijke verkeersborden beginnen in AWM.
Het was opzich wel terecht van de betreffende moderator dusja hem verwijt ik in iedergeval niets. Het is een pittig topic om te moderaten daaro.
Maargoed ik ben dankbaar dat ik toch de bullrun met jullie aan mij zij mag gaan doormaken!
Het was opzich wel terecht van de betreffende moderator dusja hem verwijt ik in iedergeval niets. Het is een pittig topic om te moderaten daaro.
Maargoed ik ben dankbaar dat ik toch de bullrun met jullie aan mij zij mag gaan doormaken!
Dat is teveel credit, die gaan toch echt naar @Verwijderd zelfHier_ben_ik schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 10:23:
[...]
Als je hebt gezorgd dat hij ge-unbanned is ben jij de held van de dag
Verwijderd schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 11:05:
Hahaha ja crypto gangsters, ik ben er weer. Keihard in the nuts geraakt met de banhammer.

@Verwijderd my man...
Wat indiceert een dalende dominantie? Is dat... goed?Stokstaart schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 09:22:
Oh jongens die dalende dominantie, heerlijk!
[Afbeelding]
Hopelijk heb je oprechte excuses aangeboden omdat de ban terecht was. Beetje egoïstisch om elders de clown uit te hangen terwijl wij je 3 badges aan de mouw geduimd hebben. Zoiets schept een band, dan komt er een soort van liefde kijken waar je niet lichtzinnig mee om moet gaan, maand zou erg lang zijn geweest maar een weekje was wellicht toch verstandig. Had je gelijk wat aandacht aan de vrouw en kinderen kunnen geven. Ik hoopte op een speech met iets meer spijt, zelfreflectie en nieuw verworven inzichten. Dit mag gewoon nooit weer gebeuren man.Verwijderd schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 11:05:
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!