[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 107 Laatste
Acties:
  • 400.222 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:47
dat gaat weer eens lekker! ;)

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-06 15:22

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

CME futures gap filled?

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goh
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 01-08-2023

Goh

Nog niet volgens mij. Ligt ergens rond de 7780-7850 dacht ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ja :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/y3ZV699O4johK4AR59HCOchJ/full.jpg
Goh schreef op woensdag 4 december 2019 @ 14:46:
[...]

Nog niet volgens mij. Ligt ergens rond de 7780-7850 dacht ik.
Op de CME chart is ie ruim gefilled. Wat de prijs op andere exchanges doet maakt niet uit :)

[ Voor 38% gewijzigd door PilatuS op 04-12-2019 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-07 23:41
Thaam schreef op woensdag 4 december 2019 @ 10:31:
Beste tweakers, ik beleg al jaren in allerlei soorten projecten. Dat pakt soms goed uit maar ook soms niet. Nu heb ik een project gefinancieerd van 10k. Dit is mislukt en ik verkoop het project na 5 jaar voor 750. Dit is dus totaal verloren geld. Heeft iemand nog tips in wel coin ik kan investen met die 750? :o Het mag een risicovolle munt zijn!
Ik zat zelf te denken aan NCASH, of Medibloc.
Of ik ga mijn zakje Chainlink vergroten.... keuzes... :+
Je mag het naar mij overmaken, dan krijg je misschien DaCoinTa. Gaat veel geld waard worden later, kijk maar in de whitepaper die ik nog moet schrijven. Moet nog wel nadenken waarvoor het gebruikt kan worden, behalve mij rijker maken. Ik zoek nog een developer en een website bouwer, heb jij ervaring met Wordpress?

Mocht je dat te risicovol vinden, wellicht dan gewoon in bitcoin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goh

Goh

PilatuS schreef op woensdag 4 december 2019 @ 15:06:
[...]

Ja :)

[Afbeelding]

[...]

Op de CME chart is ie ruim gefilled. Wat de prijs op andere exchanges doet maakt niet uit :)
Ah, oké! Weer wat geleerd ☺️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@PilatuS Dat zijn leuke gains als je er vanaf de bodem vanmorgen in zat. Ik had mijn target voor de drop iets lager dus ik ben helaas niet filled in die drop. Nu wel benieuwd of we weer terugvallen naar de regionen van voor de gap fill of dat we hier ergens support vinden. Blijft een bizar ding, die CME futures gap fill. Niemand weet volgens mij precies waarom het gebeurt, maar als je de 4h chart erbij pakt dan gebeurt dit op regelmatige basis, eigenlijk kun je wel stellen elke keer opnieuw. Het werkt echt als een magneet op bitcoin.

Hoe kunnen wij anders deze tijdelijke spike verklaren? Niet denk ik. Wel benieuwd naar de mening van andere TA'ers in deze wat dit met de koers van nu gaat doen. Het ziet er opzich allemaal goed uit voor bitcoin. En ik verwacht dat we ook wel weer de weg omhoog gaan vinden, redelijk snel. Maar toch ben ik er nog niet van overtuigd en denk dat we eerst prima een nieuwe test van de 6.8k regio gaan doen bijv.

Zeker als je kijkt naar voor deze spike, we waren naar beneden aan het trenden met eigenlijk niet echt de 500 tot 1k candle omhoog als gevolg. Iets wat mij zegt dat we nog verder naar beneden kunnen testen. Tot deze bizarre candle uit het niks kwam eigenlijk. Wat zijn jullie gedachten?

[ Voor 13% gewijzigd door DAMAGE op 04-12-2019 16:19 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
@DAMAGE Het CME gap verhaal is inmiddels bij zo enorm veel mensen bekend dat die dingen gefilled worden, dat het ook wel een self fulfilling prophecy is geworden. Zodra ie gefilled is zakt ie ook gelijk weer hard terug.

Wat beteft hoe nu verder de komende tijd wordt ik pas bullish als we iets als 8k of 8.4k support kunnen maken. Alles tussen de 6.8k en 8k is gewoon sideways ruis zonder enige echte richting. Van 27-9 tot 22-10 hadden we ongeveer wat we nu ook al een week zien. Ik ben nu verder neutraal met waar we nu zitten. Ik vind het moeilijk om bullish te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
Pff ik had een stoploss op 7370 staan, die op 7540 gesloten is, krijg bijna t idee dat ik ergens een foutje gemaakt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@The_Goat had je een limit order staan of een market order?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Market order, dat blijft lastig met dit soort enorme pumps. Gelukkig was t allemaal niet een high leveraged mega positie en had ik al wat winst gepakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ja ik gebruik zelf ook altijd stop market. Dat is wel de manier. Maar in deze grote pumps kun je dan inderdaad wel een bak extra verliezen. Zuur als dat gebeurt en wel goed dat ik het zelf ook maar even in mijn achterhoofd blijf houden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Anoniem: 1032405

Wanneer is de door blockchain geverifieerde trouwerij van @Crypts en @Goh? Wat voor soep eten we bij de afbakbroodjes met knoflookboter? Wie heeft mijn aansteker gepakt? Waar ligt Oslo ook alweer? Hey een merel op de schutting. Bitcoin stijgt weer een beetje. Hey ik bak straks een hamburger met Jalapenõs, vet lekker. Oeh, lekker 'the irishman' kijken vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-07 22:17

Bever!

3

Mooi dagje weer op pumpmex zie ik :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Goat
Nou laat de slowbleed richting de 6k maar beginnen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Ik kreeg vorige week een mail ivm AVA (Travala), ze gaan nog een investeringsronde houden, niet per se een cryptocurrency, maar voor het aandeel in het bedrijf. Destijds meegedaan met de ICO, ze timmeren aardig aan de weg, maar ik heb voor mijzelf besloten geen uitstapjes meer naar dit soort opties te maken. Zag dat iemand dit gisteren ook al had gemeld, maar benieuwd of iemand wél instapt?

Volgens mij verwacht 90% van de traders dat Bitcoin na de spike van vanmiddag weer inzakt. Ik hou daar zelf ook rekening mee, maar met dergelijke prijzen kan het ook weer lonen om wat alts in te slaan, had ik eigenlijk ook gewoon vanochtend vroeg al moeten doen.

Zag deze net langskomen, erg handig :)
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EK5pSqjXYAA_5wd?format=jpg&name=4096x4096

Replace fear of the unknown with curiosity | 42 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Taro schreef op woensdag 4 december 2019 @ 17:54:

Zag deze net langskomen, erg handig :)
[Afbeelding]
Alleen de prijs valt een beetje tegen... Het zou wel een mooie vervanging zijn van de 3 full hd 24 inch exemplaren die ik nu naast elkaar heb staan. Toch moet ik zeggen dat ik het ook wel handig vind eenvoudig bepaalde schermen op een enkele monitor te parkeren. Zo heb ik altijd CB pro op links en teamviewer met 3 machines die wallets/masternodes draaien op rechts zodat ik recht voor me gewoon de onzin op tweakers kan lezen. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Jup ik heb ook een bureau beugel met daarop 3 24.5 inch schermen. Werkt super!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Oh, ik zit gewoon met de laptop op de bank...

Heb ooit wel een bureau aangeschaft met Dell 25" Ultrasharp scherm maar op zolder zitten is ook zo ongezellig. Het enige waarvoor ik het bureau gebruik is om peperplanten uit te stallen. Misschien zou het wel voor een hoger rendement zorgen als ik dat scherm eens zou gaan gebruiken :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 42 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
43" 4k scherm hier. Je moet gewoon afstappen van de maximized window mindset. Bepaalde tools zoals Groupy en AquaSnap helpen dan wel in de window management.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
ik zit hier nog met 3 27 Eizo inch schermen en kom nog ruimte tekort. :9
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/TdHjtTMiJ8ABWKrbWXLT9520/medium.jpg
Het is maar goed dat ik stop anders had ik er nog 3 bij gekocht :X

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ik mag ook niet klagen met een 38 inch 21:9 en een 27 inch 16:9 er naast :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/5szg1MS9JA9U7izs5kXm8BOk/full.jpg

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Hier gewoon lekker op de bank...... m'n vrouw is erg blij met me ;-)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4u4jlP5l.jpg

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +11 Henk 'm!

Geen wonder dat ik altijd rekt ga. Kzit meestal gewoon op m'n mobieltje _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Goat
Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/wWeSSxB2/

Hoe langer je er over nadenkt, hoe meer bearish het wordt:

- Veel shorts liquidated/stopped out
- CME gap filled
- Lower high
- Close onder trendline
- Close onder MO

Als daily ook nog onder de weekly open (7396) closed is het helemaal superbearish

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goh

Goh

Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 17:00:
[...]

Wanneer is de door blockchain geverifieerde trouwerij van @Crypts en @Goh? Wat voor soep eten we bij de afbakbroodjes met knoflookboter? Wie heeft mijn aansteker gepakt? Waar ligt Oslo ook alweer? Hey een merel op de schutting. Bitcoin stijgt weer een beetje. Hey ik bak straks een hamburger met Jalapenõs, vet lekker. Oeh, lekker 'the irishman' kijken vanavond.
@Anoniem: 1032405 , ik moet je teleurstellen. Die bruiloft gaat er niet komen. Daar heb je geld voor nodig en aangezien ik compleet rekt ben, zit het er gewoon niet in.

En oh ja, ik ben ook al getrouwd.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ok, ok, mijn setup (15" touchscreen):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/egobUxaglUB2BkEnJPp4VHCA/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:09
Zo, eindelijk weer eens wat beweging in de goede richting :) Snelle trade gemaakt met Enjin. Schoot ineens flink omhoog. Geeft weer wat plezier in het leren traden. V/d week stond alles zo goed als stil, of ging de verkeerde kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Crypts schreef op woensdag 4 december 2019 @ 18:45:
[...]

Alleen de prijs valt een beetje tegen... Het zou wel een mooie vervanging zijn van de 3 full hd 24 inch exemplaren die ik nu naast elkaar heb staan.
Het nadeel van zo'n 49 inch vind ik het gebrek aan hoogte. Heb je zo'n groot scherm, valt het qua hoogte nog tegen. Bij zo'n ding zou ik sowieso 1440p willen hebben, de 1080p is geen goede optie. Om wat meer hoogte te hebben vind ik daarom 21:9 fijner met 1600p en qua hoogte vergelijkbaar met een 30 inch 16:9 scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 04-04 20:02
Taro schreef op woensdag 4 december 2019 @ 19:29:
Ok, ok, mijn setup (17" touchscreen):
[Afbeelding]
Is dat de model 3? Gaaf hoor! Ik zit eraan te denken om die Cybertruck te bestellen. Het heeft ook wat praktische nadelen. Ik kan in ieder geval wel wat zakken Stellar en Chainlink vervoeren. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Goh schreef op woensdag 4 december 2019 @ 19:29:
[...]

En oh ja, ik ben ook al getrouwd.
Alles kan kapot natuurlijk. 8)

Het zou wel een super bullish signaal zijn, 2 cryptostrijders die in het huwelijksbootje stappen onder de volle maan.

Hodl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Thaam Ja, heb de Performance versie nu +-3 maanden, bevalt erg goed, stap er iedere dag weer met veel plezier in.

De Cybertruck heeft voldoende ruimte voor enorme bags met shitcoins, maar echt praktisch met inparkeren lijkt die mij niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Die Cybertruck is hier in NL niet te doen met parkeren. Genoeg kleinere auto's waarmee het al lastig is en zelfs een F150 is klein naast die Cybertruck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Dacht dat er ook nog een CME futures gap is op 11,7k. ?
Wachten, nog effe wachten.. heb geduld ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:45
Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 19:21:
Geen wonder dat ik altijd rekt ga. Kzit meestal gewoon op m'n mobieltje _O-
Ik heb mijn mobieltje vorig jaar verkocht voor XVG.. Gebruik nu een bakkelieten telefoon op de vaste lijn.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Goat
RaptorXS schreef op woensdag 4 december 2019 @ 20:38:
Wachten, nog effe wachten.. heb geduld ;)
Ook nog een rond de 1k 🤞

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Dat is ook wat ik tegen @Goh zei maar ze heeft me onverbiddelijk afgewezen. :'( Helaas maar gezien we in crypto zitten zijn tegenslagen en rampspoed ons niet onbekend. Niet dat ik Goh na deze afwijzing wil vergelijken met de wondere wereld des shitcoins maar het heeft wel ergens raakvlakken. Die echte liefde, die ene is net die shitcoin die het wel gaat maken. Niemand die er meer in geloofd maar zo soms is er toch eentje waar je dan net niet in geïnvesteerd hebt. Ach ja de liefde... Ik zal niet zeggen dat ik gekwetst ben maar ik ga toch nog maar wat XRP kopen, soort van zelfkastijding. Misschien doe ik er zelfs nog wat TRX en XVG bijj als ik de tranen echt niet meer de baas kan. Het kan namelijk altijd erger en om echt weer tot jezelf te komen moet je die diepe duistere put in waar geen einde aan en geen bodem lijkt te zijn. :/

Gelukkig gaat de handel wel goed, misschien is het toch waar dat geluk in de liefde zelden daarmee samengaat. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

RaptorXS schreef op woensdag 4 december 2019 @ 20:38:
Boven de 14k zit ook nog een supergap tot aan de moon. Die maar vullen dan?
Ik heb m'n maanraket al aangeslingerd.... mooooooooooooonnnn!

[ Voor 3% gewijzigd door iVibes op 04-12-2019 21:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
iVibes schreef op woensdag 4 december 2019 @ 20:54:
[...]

Boven de 14k zit ook nog een supergap tot aan de moon. Die maar vullen dan?
Ik heb m'n maanraket al aangeslingerd....
Ben een hodler dus het komt goed net als bij de meesten dus. ;)
De hodlers: 11 Miljoen bitcoin bewegen niet
Bron: https://biflatie.nl/de-ho...oen-bitcoin-bewegen-niet/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Crypts schreef op woensdag 4 december 2019 @ 20:48:
[...]

Dat is ook wat ik tegen @Goh zei maar ze heeft me onverbiddelijk afgewezen. :'( Helaas maar gezien we in crypto zitten zijn tegenslagen en rampspoed ons niet onbekend. Niet dat ik Goh na deze afwijzing wil vergelijken met de wondere wereld des shitcoins maar het heeft wel ergens raakvlakken. Die echte liefde, die ene is net die shitcoin die het wel gaat maken. Niemand die er meer in geloofd maar zo soms is er toch eentje waar je dan net niet in geïnvesteerd hebt. Ach ja de liefde... Ik zal niet zeggen dat ik gekwetst ben maar ik ga toch nog maar wat XRP kopen, soort van zelfkastijding. Misschien doe ik er zelfs nog wat TRX en XVG bijj als ik de tranen echt niet meer de baas kan. Het kan namelijk altijd erger en om echt weer tot jezelf te komen moet je die diepe duistere put in waar geen einde aan en geen bodem lijkt te zijn. :/

Gelukkig gaat de handel wel goed, misschien is het toch waar dat geluk in de liefde zelden daarmee samengaat. :+
Je bent gewoon keihard gefriendzoned. Pijnlijk gast. Maar je weet wat ze zeggen; geluk in het spel, pech in de liefde.

De kans is groot dat 1 van je masternode projectjes x150.000 gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:25
RaptorXS schreef op woensdag 4 december 2019 @ 21:00:
[...]

[...]

Bron: https://biflatie.nl/de-ho...oen-bitcoin-bewegen-niet/
Of: 10 miljoen bitcoin zijn onbereikbaar door verloren private keys en 1 miljoen bitcoin wordt gehodl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
TuutjDrie schreef op woensdag 4 december 2019 @ 21:16:
[...]

Of: 10 miljoen bitcoin zijn onbereikbaar door verloren private keys en 1 miljoen bitcoin wordt gehodl.
Dat mag je vinden, no problem maar:
20% of All BTC is Lost, Unrecoverable, Study Shows
Bron: https://www.investopedia....nrecoverable-study-shows/
Wat is uw bron? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Mijn 10 euro aan Enjin is toch zomaar bijna 3 euro meer waard geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Emcee schreef op woensdag 4 december 2019 @ 21:25:
Mijn 10 euro aan Enjin is toch zomaar bijna 3 euro meer waard geworden :)
30% is 30% :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

TuutjDrie schreef op woensdag 4 december 2019 @ 21:16:
[...]

Dat!

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

RaptorXS schreef op woensdag 4 december 2019 @ 21:00:
[...]

Mwua, je had het toch ff beter gedaan als je rond de 11.000 eu had verkocht.
Of het dan nog iets verder stijgt is boeie, die 2x €7500 winst heb je in de pocket. :Y)

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 21:09:
[...]

Je bent gewoon keihard gefriendzoned. Pijnlijk gast. Maar je weet wat ze zeggen; geluk in het spel, pech in de liefde.

De kans is groot dat 1 van je masternode projectjes x150.000 gaat.
Don't worry, het went na 3 breakups en 2 scheidingen. :P

Ondertussen sta ik met een MN projectje waar ik voorzichtig ingestapt ben na 13 dagen op 12,50%. :D Dat gaat natuurlijk niet eeuwig duren dus ik moet even de exit goed timen. Voor nu gaat het boven verwachting dus mij hoor je niet klagen. Fuck de liefde! Money money money! O+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
:9
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Jiw55a5M7fdOCtSndxxivXwI/full.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Daar was het bartje al :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Goat
maar, 8k moon lambo toch?

Long alle bitmex alts for financial freedom }:O

[ Voor 50% gewijzigd door The_Goat op 04-12-2019 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@The_Goat Die moet nog heeeeeeel even wachten! Maar verwacht wel dat we binnenkort weer Vegeta memes mogen posten :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Wel een zieke Bart dit. Opzich niet omdat het een Bart is, maar hoe snel deze naar een Bart ging. Meestal zie je nog iets van een dag of 2 dagen sideways met wat pogingen voor een double top of een dip die wordt opgekocht of zelfs een slow bleed. Nu binnen enkele uren omlaag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twain4me
  • Laatst online: 16:29

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 17:00:
[...]

de jaapalenõs burger :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

PilatuS schreef op woensdag 4 december 2019 @ 23:42:
Wel een zieke Bart dit. Opzich niet omdat het een Bart is, maar hoe snel deze naar een Bart ging. Meestal zie je nog iets van een dag of 2 dagen sideways met wat pogingen voor een double top of een dip die wordt opgekocht of zelfs een slow bleed. Nu binnen enkele uren omlaag.
PRECIES HETZELFDE voordat de klim naar 12,3k kwam. nu reverse.. DOWN

[ Voor 5% gewijzigd door A87 op 05-12-2019 00:18 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:22

Liberteh

All your base belong to me

A87 schreef op donderdag 5 december 2019 @ 00:17:
[...]

PRECIES HETZELFDE voordat de klim naar 12,3k kwam. nu reverse.. DOWN
Het valt allemaal best mee ;)

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-07 22:50
https://newsbit.nl/micros...n-samen-aan-azure-heroes/

Microsoft Azure is een samenwerking aangegaan met de blockchain gaming crypto Enjin (ENJ). Gezamenlijk willen zij Azure Heroes gaan ontwikkelen. Dit gaat een beloningssysteem worden voor actieve deelnemers aan de gemeenschap.

Afgelopen woensdag werd Azure Heroes geïntroduceerd door Microsoft. Azure Heroes werkt als een beloningssysteem met behulp van digitale verzamelobjecten. Om dit mogelijk te maken is Microsoft dan ook gaan samenwerken met het blockchain gaming-project Enjin (ENJ). Zo zijn er bijvoorbeeld speciale badges ontwikkelt met originele en unieke ontwerpen. Het draait allemaal op de blockchain van Ethereum (ETH).

Enjin
Enjin is een cryptocurrency-project dat is gericht op gaming. Er zijn inmiddels meer dan 30 games op de blockchain van Enjin ontwikkeld. Games worden voornamelijk op deze blockchain ontwikkeld, omdat de mogelijkheden door deze blockchain te gebruiken enorm zijn. Zo kunnen er zowel eenvoudige als relatief complexe taken worden uitgevoerd, zoals het aanmaken van digitale naamkaarten of identificatie van bepaalde gegevens.

[ Voor 88% gewijzigd door sten123 op 05-12-2019 16:03 ]

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
Waarom moet ik daarop klikken? Graag wat uitleg ipv een linkdrop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Ben benieuwd hoe het er hier uit ziet als bitcoin op 1500 staat oid. Dan zou er weer ruimte zijn voor een RE 2017...

[ Voor 26% gewijzigd door A87 op 05-12-2019 16:15 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@A87 Dan zit ik hier ook gewoon nog steeds iig. Het maakt mij niet zoveel uit of de koers omhoog of naar beneden gaat. Toen ik nog enkel een HODLer was wel. Maar daar was ik op een gegeven moment een beetje klaar mee. Dan kun je je maar beter aan de markt aanpassen. Nu maakt het mij geen fluit meer uit.

Edit: als BTC 1.5k is dan koop ik mij er een paar hoor :9

[ Voor 9% gewijzigd door DAMAGE op 05-12-2019 16:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Tip voor de mensen die foto's plaatsen, pas op met je exif data, ik had net een foutje gemaakt in de HK, ik ging er altijd vanuit dat die info er automatisch uitgehaald zou worden hier op tweakers... dus niet :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

A87 schreef op donderdag 5 december 2019 @ 16:14:
Ben benieuwd hoe het er hier uit ziet als bitcoin op 1500 staat oid. Dan zou er weer ruimte zijn voor een RE 2017...
Zeker, als het van 1000 naar 20000 kan dan is 1500 naar 30000 helemaal niet gek.
Lagere koersen trekt meer mensen.

XRP = trash

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Goat
A87 schreef op donderdag 5 december 2019 @ 16:14:
Dan is iedereen te bang om te kopen, want het zou ook naar 1000 of 100 kunnen gaan, om vervolgens te fomobuyen op 10k+ :)

En een beetje bullpower voor de avond:

Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/JYpSUeMS/

Fibonacci golden zone, er zullen dus toch wel een aantal bots omslaan naar kopen ipv verkopen

[ Voor 22% gewijzigd door The_Goat op 05-12-2019 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

The_Goat schreef op donderdag 5 december 2019 @ 22:47:
[...]

Dan is iedereen te bang om te kopen, want het zou ook naar 1000 of 100 kunnen gaan, om vervolgens te fomobuyen op 10k+ :)
Dat is waar, en op zich niet erg.
Stel je koopt er 1 op 1500 en het gaat naar 1000, koop je er nog 1. Gaat het daarna naar 500, koop je er nog 5.
Inleg; 5000, cashout 70000

Niet slecht :Y)

Bij de huidige getallen doe je dat minder snel omdat je dan iets van 70000 moet hebben liggen. ;)

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-07 23:01
https://www.rtlz.nl/algem...-en-regels-niet-duidelijk

Vreemd bericht. Het wórdt toch al toegestaan als betaalmiddel?

edit: of de EU bedenkt eindelijk dat het misschien handig is om ook wat zakken te vullen en besluit wat FUD de wereld in te sturen..

[ Voor 25% gewijzigd door Stokstaart op 06-12-2019 07:29 ]

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Stokstaart schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 07:28:
https://www.rtlz.nl/algem...-en-regels-niet-duidelijk

Vreemd bericht. Het wórdt toch al toegestaan als betaalmiddel?

edit: of de EU bedenkt eindelijk dat het misschien handig is om ook wat zakken te vullen en besluit wat FUD de wereld in te sturen..
En we mogen toch nog altijd zelf bepalen wat we accepteren als betaal- cq. ruilmiddel?
Als ik m'n Lambo wel wil ruilen tegen het schaap van m'n buurman (nee, niet z'n vrouw :X ) dan bepaal ik dat toch helemaal zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Laatst online: 28-06 14:25
iVibes schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 08:31:
[...]

En we mogen toch nog altijd zelf bepalen wat we accepteren als betaal- cq. ruilmiddel?
Als ik m'n Lambo wel wil ruilen tegen het schaap van m'n buurman (nee, niet z'n vrouw :X ) dan bepaal ik dat toch helemaal zelf?
Klopt. Maar je kan niet met crypto bij de dealer een lambo kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:45
lighting_ schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 08:36:
[...]

die zijn er vast wel

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

[...]

Volgens mij zijn die er wel. Herinner me een documentaire, van volgens mij de vpro, waarin een cryptotrader werd gevolgd die z'n nieuwe bolide met crypto betaalde... En een dealer kan dit natuurlijk nog altijd zelf beslissen om wel of niet te doen, dit is niet bij de wet verboden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistachenootje
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 14:20
[...]
Ik vermoed dat meeste Lambo dealers creatief genoeg zijn. Contant, crypto, goudstaven... Ik denk niet dat het ze uitmaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Minimaal 50% van de handel in ons project is OTC in de breedste zin van het woord als in gaat niet via exchanges cq reguliere weg. ;)
Dat zie ik ook terug bij andere projecten en een lambo kopen met crypto zal dan ook geen probleem zijn, genoeg crypto bij elkaar krijgen om die lambo te kunnen betalen is denk ik een stuk lastiger. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
12 en een beetje voor iets wat daadwerkelijk rijdt, ook een lambo is een vervoersmiddel. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Even 10 jaar hodlen dan koop je voor die 2.5 BTC 5 nieuwe lambo's, een kasteel en 50 tesla's om mee te spelen op je privé eiland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Laatst online: 18-05-2022
Anoniem: 1032405 schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 14:02:
[...]

Even 10 jaar hodlen dan koop je voor die 2.5 BTC 5 nieuwe lambo's, een kasteel en 50 tesla's om mee te spelen op je privé eiland.
Ach ik ben al blij als ik m'n huis kan afbetalen...die ik wil bouwen op de maan :D

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Ik denk dat ik alvast maar een KwikFit op de maan begin voor als straks al die Lambo's van jullie daar met panne staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ik denk dat het maar eens tijd wordt om MATIC te gaan shorten. De weekly op zowel USDT als BTC is compleet gestoord. Net ook iemand die op 3800 in USDT even voor 250k dollar heeft verkocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

Toch wel een interresant gevecht nu tussen bulls en bears, ben benieuwd waar heen gaat. wat mij betreft een hele rode kaars :)
om deze markt eens goed op te schonen |:( |:(

[ Voor 17% gewijzigd door sourcecode op 06-12-2019 15:12 ]

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

The_Goat schreef op donderdag 5 december 2019 @ 22:47:
[...]

Fibonacci golden zone, er zullen dus toch wel een aantal bots omslaan naar kopen ipv verkopen
.
Als +- 1000 de bodem wordt (met 14K als potentieele top), wordt de 0.6 de 4000 levels en 0.3 de 6000 levels...
Dus pas maar op lol.
Ik denk dat de mega bullrun zoals 2017 weer komt maar dan over een paar jaar.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/fhb5jrY.png

[ Voor 14% gewijzigd door A87 op 06-12-2019 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:49

oNo

Wat is er met MATIC aan de hand?
Ik had een zakje van 30k voor de HODL gekocht op 0.015 USDT. Volgens zakt het naar ongeveer 0.010 ;w
Maar het is nu al een hele tijd vet bullish... en de sell knopt jeukt enorm.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
oNo schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 15:52:
en de sell knopt jeukt enorm.
Van winst nemen na een run van 223% is nog nooit iemand armer geworden :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crypts
sourcecode schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 15:11:
om deze markt eens goed op te schonen |:( |:(
Op te schonen van wat? Crypto's zijn als de gemiddelde shisha lounge, je kan opschonen wat je wil maar er blijft fout volk op af komen. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Laatst online: 18-05-2022
Crypts schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 18:58:
[...]

Op te schonen van wat? Crypto's zijn als de gemiddelde shisha lounge, je kan opschonen wat je wil maar er blijft fout volk op af komen. :+
Ben je dan dubbel fout als je je met crypto bezig houdt in de shisha lounge :o

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Ali Baba 1001 schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 21:13:
[...]

Ben je dan dubbel fout als je je met crypto bezig houdt in de shisha lounge :o
en dan ook nog van de verkeerde kant :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Bizar laag volume op BTC. Dikke dump inc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ik hoop het! Of mag ik dat niet zeggen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

DAMAGE schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 22:07:
en dan gaat het naar 6k. en dan 4 uur later opeens naar 8k en terug naar 6k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
DAMAGE schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 22:07:
350 miljoen op Binance. Niet hoog, maar ook niet echt laag. Ik heb genoeg dagen met 250 miljoen gezien.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@PilatuS zeker. Maar er zit nauwelijk beweging in de chart terwijl de longs misschien wel een ATH hebben. Dat klinkt mij niet fijn in de oortjes. Ik wil graag bullish zijn maar ik wil geen onderdeel worden van de long squeeze des doods.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
DAMAGE schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 22:24:
@PilatuS zeker. Maar er zit nauwelijk beweging in de chart terwijl de longs misschien wel een ATH hebben. Dat klinkt mij niet fijn in de oortjes. Ik wil graag bullish zijn maar ik wil geen onderdeel worden van de long squeeze des doods.
Er zijn wat positieve dingen en wat negatieve dingen, ik ben hier redelijk neutraal en een ritje omhoog moet wel kunnen. We hebben sinds 08-11 voor het eerst weer alle MA's (7,25,99) op de 4 uur als support. Zolang die nog support zijn zie ik een kleine run nog wel gebeuren. Iets langere termijn is er weinig om bullish over te zijn op dit moment.

[ Voor 5% gewijzigd door PilatuS op 06-12-2019 22:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ja, waarschijnlijk runt ie tot de 7.6k of zo en dan ketst ie daar weer op af. Daar een positie voor nemen zou ik ook wel willen. Maar ik blijf er even af. Ga zo een beetje iracing doen en dan wil ik niet afgeleid zijn :P Er zijn zeker zat positieve signs. Helemaal met je eens. Maar toch vertrouw ik het op een of andere manier nog even voor geen meter. Als je kijkt naar de longs chart van Bitfinex dan is dat gewoon een kaarsrechte lijn naar boven. Gewoon parabolisch. Zo hoog hebben we het in lange tijd niet gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Is LTC trouwens nog steeds de indicator voor BTC ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/KZ5ay1yo2kpTMVUxQOpg3bdS/full.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/LqiI6ZWsUrBSo4Dcsl3ByBWb/full.jpg

Ook wel een prachtig voorbeeld van support en resistance door de horizontale blokken en de MA's. Zeker iets om rekening mee te houden bij long en short swings/scalps.

[ Voor 28% gewijzigd door PilatuS op 06-12-2019 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
twain4me schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 21:56:
[...]

en dan ook nog van de verkeerde kant :+
Geen idee wat je bedoelt maar zelfs dat is okay. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Matic ggaat maar door.
Hopelijk komt one ook weer s een keer aan de beurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Bijna rekt op testnet, krijg je zon emailtje

kek

[ Voor 42% gewijzigd door A87 op 07-12-2019 00:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ladonna schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 00:32:
Matic ggaat maar door.
Hopelijk komt one ook weer s een keer aan de beurt
MATIC gaat vandaag parabolisch. Het was al extreem de laatste week, maar vandaag helemaal. Een dag parabolisch met zo'n dikke uitschieter is vaak de laatste run omhoog voor er een dikke correctie komt.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Ja, ik zag het....

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/SaTjZCEl.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door iVibes op 07-12-2019 01:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaCoTa
Hier waren vragen over HEX toch?

https://medium.com/@TooWumboToFail/under-a-hex-396847b86e57
So far we’ve established that Richard will likely make over $100 million in ETH and control 45% of all HEX after the first year. Unlike in Bitcoin where the high initial inflation rate quickly diluted Satoshi and other early adopters, HEX will only have at most a 3.69% annual inflation rate once the initial launch phase ends, so Richard’s stake will never be diluted. In fact, with the “Bigger Pays Better” bonus that pays large holders an additional 10% on their stake, his share of HEX will only increase over time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-07 19:04
Dat Richard hier op de een of andere manier heel veel beter van zou worden was natuurlijk wel duidelijk.
En die Adoption Amplifier is in dat opzicht wel geniaal van hem want hij heeft dus nu al n hoop ETH die waarde heeft op de markt.
Want ook voor Richard is het maar afwachten of HEX iets meer dan 0,0 waarde krijgt.

Ik begrijp nog steeds niet waarom iemand HEX zou willen kopen.
Behalve dan vanuit de Bigger Fool theorie

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Overzicht van ADA Shelley nodes: https://input-output-hk.github.io/shelley-node-map/.

Lijkt mij overigens wel een enorme last als je dé persoon achter een cryptocurrency bent. Je kunt eigenlijk nooit besluiten ermee te stoppen, omdat dan erg veel mensen hun geld kwijt zullen zijn en dat op jou komen verhalen. Verkopen of overdragen aan een ander lukt ook niet. Open source maken en het beheer overdragen zal tot een wildwesten leiden. Dat neem je volgens mij mee tot je dood, of stoppen door middel van een exit scam incl. naamswijziging en complete metamorfose, andere opties zie ik niet echt.

Pagina: 1 ... 5 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!