SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Nog niet volgens mij. Ligt ergens rond de 7780-7850 dacht ik.DAMAGE schreef op woensdag 4 december 2019 @ 14:33:
CME futures gap filled?
JaDAMAGE schreef op woensdag 4 december 2019 @ 14:33:
CME futures gap filled?

Op de CME chart is ie ruim gefilled. Wat de prijs op andere exchanges doet maakt niet uitGoh schreef op woensdag 4 december 2019 @ 14:46:
[...]
Nog niet volgens mij. Ligt ergens rond de 7780-7850 dacht ik.
[ Voor 38% gewijzigd door PilatuS op 04-12-2019 15:08 ]
Je mag het naar mij overmaken, dan krijg je misschien DaCoinTa. Gaat veel geld waard worden later, kijk maar in de whitepaper die ik nog moet schrijven. Moet nog wel nadenken waarvoor het gebruikt kan worden, behalve mij rijker maken. Ik zoek nog een developer en een website bouwer, heb jij ervaring met Wordpress?Thaam schreef op woensdag 4 december 2019 @ 10:31:
Beste tweakers, ik beleg al jaren in allerlei soorten projecten. Dat pakt soms goed uit maar ook soms niet. Nu heb ik een project gefinancieerd van 10k. Dit is mislukt en ik verkoop het project na 5 jaar voor 750. Dit is dus totaal verloren geld. Heeft iemand nog tips in wel coin ik kan investen met die 750?Het mag een risicovolle munt zijn!
Ik zat zelf te denken aan NCASH, of Medibloc.
Of ik ga mijn zakje Chainlink vergroten.... keuzes...
Mocht je dat te risicovol vinden, wellicht dan gewoon in bitcoin?
Ah, oké! Weer wat geleerd ☺️PilatuS schreef op woensdag 4 december 2019 @ 15:06:
[...]
Ja
[Afbeelding]
[...]
Op de CME chart is ie ruim gefilled. Wat de prijs op andere exchanges doet maakt niet uit
Hoe kunnen wij anders deze tijdelijke spike verklaren? Niet denk ik. Wel benieuwd naar de mening van andere TA'ers in deze wat dit met de koers van nu gaat doen. Het ziet er opzich allemaal goed uit voor bitcoin. En ik verwacht dat we ook wel weer de weg omhoog gaan vinden, redelijk snel. Maar toch ben ik er nog niet van overtuigd en denk dat we eerst prima een nieuwe test van de 6.8k regio gaan doen bijv.
Zeker als je kijkt naar voor deze spike, we waren naar beneden aan het trenden met eigenlijk niet echt de 500 tot 1k candle omhoog als gevolg. Iets wat mij zegt dat we nog verder naar beneden kunnen testen. Tot deze bizarre candle uit het niks kwam eigenlijk. Wat zijn jullie gedachten?
[ Voor 13% gewijzigd door DAMAGE op 04-12-2019 16:19 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Wat beteft hoe nu verder de komende tijd wordt ik pas bullish als we iets als 8k of 8.4k support kunnen maken. Alles tussen de 6.8k en 8k is gewoon sideways ruis zonder enige echte richting. Van 27-9 tot 22-10 hadden we ongeveer wat we nu ook al een week zien. Ik ben nu verder neutraal met waar we nu zitten. Ik vind het moeilijk om bullish te zijn.
Anoniem: 1032405
Wanneer is de door blockchain geverifieerde trouwerij van @Crypts en @Goh? Wat voor soep eten we bij de afbakbroodjes met knoflookboter? Wie heeft mijn aansteker gepakt? Waar ligt Oslo ook alweer? Hey een merel op de schutting. Bitcoin stijgt weer een beetje. Hey ik bak straks een hamburger met Jalapenõs, vet lekker. Oeh, lekker 'the irishman' kijken vanavond.
Volgens mij verwacht 90% van de traders dat Bitcoin na de spike van vanmiddag weer inzakt. Ik hou daar zelf ook rekening mee, maar met dergelijke prijzen kan het ook weer lonen om wat alts in te slaan, had ik eigenlijk ook gewoon vanochtend vroeg al moeten doen.
Zag deze net langskomen, erg handig
Replace fear of the unknown with curiosity | 42 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Alleen de prijs valt een beetje tegen... Het zou wel een mooie vervanging zijn van de 3 full hd 24 inch exemplaren die ik nu naast elkaar heb staan. Toch moet ik zeggen dat ik het ook wel handig vind eenvoudig bepaalde schermen op een enkele monitor te parkeren. Zo heb ik altijd CB pro op links en teamviewer met 3 machines die wallets/masternodes draaien op rechts zodat ik recht voor me gewoon de onzin op tweakers kan lezen.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Heb ooit wel een bureau aangeschaft met Dell 25" Ultrasharp scherm maar op zolder zitten is ook zo ongezellig. Het enige waarvoor ik het bureau gebruik is om peperplanten uit te stallen. Misschien zou het wel voor een hoger rendement zorgen als ik dat scherm eens zou gaan gebruiken
Replace fear of the unknown with curiosity | 42 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Hoe langer je er over nadenkt, hoe meer bearish het wordt:
- Veel shorts liquidated/stopped out
- CME gap filled
- Lower high
- Close onder trendline
- Close onder MO
Als daily ook nog onder de weekly open (7396) closed is het helemaal superbearish
@Anoniem: 1032405 , ik moet je teleurstellen. Die bruiloft gaat er niet komen. Daar heb je geld voor nodig en aangezien ik compleet rekt ben, zit het er gewoon niet in.Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 17:00:
[...]
Wanneer is de door blockchain geverifieerde trouwerij van @Crypts en @Goh? Wat voor soep eten we bij de afbakbroodjes met knoflookboter? Wie heeft mijn aansteker gepakt? Waar ligt Oslo ook alweer? Hey een merel op de schutting. Bitcoin stijgt weer een beetje. Hey ik bak straks een hamburger met Jalapenõs, vet lekker. Oeh, lekker 'the irishman' kijken vanavond.
En oh ja, ik ben ook al getrouwd.

Het nadeel van zo'n 49 inch vind ik het gebrek aan hoogte. Heb je zo'n groot scherm, valt het qua hoogte nog tegen. Bij zo'n ding zou ik sowieso 1440p willen hebben, de 1080p is geen goede optie. Om wat meer hoogte te hebben vind ik daarom 21:9 fijner met 1600p en qua hoogte vergelijkbaar met een 30 inch 16:9 scherm.Crypts schreef op woensdag 4 december 2019 @ 18:45:
[...]
Alleen de prijs valt een beetje tegen... Het zou wel een mooie vervanging zijn van de 3 full hd 24 inch exemplaren die ik nu naast elkaar heb staan.
Is dat de model 3? Gaaf hoor! Ik zit eraan te denken om die Cybertruck te bestellen. Het heeft ook wat praktische nadelen. Ik kan in ieder geval wel wat zakken Stellar en Chainlink vervoeren.Taro schreef op woensdag 4 december 2019 @ 19:29:
Ok, ok, mijn setup (17" touchscreen):
[Afbeelding]
Alles kan kapot natuurlijk.
Het zou wel een super bullish signaal zijn, 2 cryptostrijders die in het huwelijksbootje stappen onder de volle maan.
Hodl.
De Cybertruck heeft voldoende ruimte voor enorme bags met shitcoins, maar echt praktisch met inparkeren lijkt die mij niet
Wachten, nog effe wachten.. heb geduld
Ik heb mijn mobieltje vorig jaar verkocht voor XVG.. Gebruik nu een bakkelieten telefoon op de vaste lijn.Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 19:21:
Geen wonder dat ik altijd rekt ga. Kzit meestal gewoon op m'n mobieltje
Zero.
Ook nog een rond de 1k 🤞RaptorXS schreef op woensdag 4 december 2019 @ 20:38:
Dacht dat er ook nog een CME futures gap is op 11,7k. ?
Wachten, nog effe wachten.. heb geduld
Dat is ook wat ik tegen @Goh zei maar ze heeft me onverbiddelijk afgewezen.

Gelukkig gaat de handel wel goed, misschien is het toch waar dat geluk in de liefde zelden daarmee samengaat.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Boven de 14k zit ook nog een supergap tot aan de moon. Die maar vullen dan?RaptorXS schreef op woensdag 4 december 2019 @ 20:38:
Dacht dat er ook nog een CME futures gap is op 11,7k. ?
Ik heb m'n maanraket al aangeslingerd.... mooooooooooooonnnn!
[ Voor 3% gewijzigd door iVibes op 04-12-2019 21:00 ]
Ben een hodler dus het komt goed net als bij de meesten dus.iVibes schreef op woensdag 4 december 2019 @ 20:54:
[...]
Boven de 14k zit ook nog een supergap tot aan de moon. Die maar vullen dan?
Ik heb m'n maanraket al aangeslingerd....
Bron: https://biflatie.nl/de-ho...oen-bitcoin-bewegen-niet/De hodlers: 11 Miljoen bitcoin bewegen niet
Je bent gewoon keihard gefriendzoned. Pijnlijk gast. Maar je weet wat ze zeggen; geluk in het spel, pech in de liefde.Crypts schreef op woensdag 4 december 2019 @ 20:48:
[...]
Dat is ook wat ik tegen @Goh zei maar ze heeft me onverbiddelijk afgewezen.Helaas maar gezien we in crypto zitten zijn tegenslagen en rampspoed ons niet onbekend. Niet dat ik Goh na deze afwijzing wil vergelijken met de wondere wereld des shitcoins maar het heeft wel ergens raakvlakken. Die echte liefde, die ene is net die shitcoin die het wel gaat maken. Niemand die er meer in geloofd maar zo soms is er toch eentje waar je dan net niet in geïnvesteerd hebt. Ach ja de liefde... Ik zal niet zeggen dat ik gekwetst ben maar ik ga toch nog maar wat XRP kopen, soort van zelfkastijding. Misschien doe ik er zelfs nog wat TRX en XVG bijj als ik de tranen echt niet meer de baas kan. Het kan namelijk altijd erger en om echt weer tot jezelf te komen moet je die diepe duistere put in waar geen einde aan en geen bodem lijkt te zijn.
![]()
Gelukkig gaat de handel wel goed, misschien is het toch waar dat geluk in de liefde zelden daarmee samengaat.
De kans is groot dat 1 van je masternode projectjes x150.000 gaat.
Of: 10 miljoen bitcoin zijn onbereikbaar door verloren private keys en 1 miljoen bitcoin wordt gehodl.RaptorXS schreef op woensdag 4 december 2019 @ 21:00:
[...]
Ben een hodler dus het komt goed net als bij de meesten dus.![]()
[...]
Bron: https://biflatie.nl/de-ho...oen-bitcoin-bewegen-niet/
Dat mag je vinden, no problem maar:TuutjDrie schreef op woensdag 4 december 2019 @ 21:16:
[...]
Of: 10 miljoen bitcoin zijn onbereikbaar door verloren private keys en 1 miljoen bitcoin wordt gehodl.
Bron: https://www.investopedia....nrecoverable-study-shows/20% of All BTC is Lost, Unrecoverable, Study Shows
Wat is uw bron?
30% is 30%Emcee schreef op woensdag 4 december 2019 @ 21:25:
Mijn 10 euro aan Enjin is toch zomaar bijna 3 euro meer waard geworden
Dat!TuutjDrie schreef op woensdag 4 december 2019 @ 21:16:
[...]
Of: 10 miljoen bitcoin zijn onbereikbaar door verloren private keys en 1 miljoen bitcoin wordt gehodl.
XRP = trash
Mwua, je had het toch ff beter gedaan als je rond de 11.000 eu had verkocht.RaptorXS schreef op woensdag 4 december 2019 @ 21:00:
[...]
Ben een hodler dus het komt goed net als bij de meesten dus.
Of het dan nog iets verder stijgt is boeie, die 2x €7500 winst heb je in de pocket.
XRP = trash
Don't worry, het went na 3 breakups en 2 scheidingen.Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 21:09:
[...]
Je bent gewoon keihard gefriendzoned. Pijnlijk gast. Maar je weet wat ze zeggen; geluk in het spel, pech in de liefde.
De kans is groot dat 1 van je masternode projectjes x150.000 gaat.
Ondertussen sta ik met een MN projectje waar ik voorzichtig ingestapt ben na 13 dagen op 12,50%.

Long alle bitmex alts for financial freedom
[ Voor 50% gewijzigd door The_Goat op 04-12-2019 21:59 ]
de jaapalenõs burgerAnoniem: 1032405 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 17:00:
[...]
PRECIES HETZELFDE voordat de klim naar 12,3k kwam. nu reverse.. DOWNPilatuS schreef op woensdag 4 december 2019 @ 23:42:
Wel een zieke Bart dit. Opzich niet omdat het een Bart is, maar hoe snel deze naar een Bart ging. Meestal zie je nog iets van een dag of 2 dagen sideways met wat pogingen voor een double top of een dip die wordt opgekocht of zelfs een slow bleed. Nu binnen enkele uren omlaag.
[ Voor 5% gewijzigd door A87 op 05-12-2019 00:18 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Het valt allemaal best meeA87 schreef op donderdag 5 december 2019 @ 00:17:
[...]
PRECIES HETZELFDE voordat de klim naar 12,3k kwam. nu reverse.. DOWN
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Microsoft Azure is een samenwerking aangegaan met de blockchain gaming crypto Enjin (ENJ). Gezamenlijk willen zij Azure Heroes gaan ontwikkelen. Dit gaat een beloningssysteem worden voor actieve deelnemers aan de gemeenschap.
Afgelopen woensdag werd Azure Heroes geïntroduceerd door Microsoft. Azure Heroes werkt als een beloningssysteem met behulp van digitale verzamelobjecten. Om dit mogelijk te maken is Microsoft dan ook gaan samenwerken met het blockchain gaming-project Enjin (ENJ). Zo zijn er bijvoorbeeld speciale badges ontwikkelt met originele en unieke ontwerpen. Het draait allemaal op de blockchain van Ethereum (ETH).
Enjin
Enjin is een cryptocurrency-project dat is gericht op gaming. Er zijn inmiddels meer dan 30 games op de blockchain van Enjin ontwikkeld. Games worden voornamelijk op deze blockchain ontwikkeld, omdat de mogelijkheden door deze blockchain te gebruiken enorm zijn. Zo kunnen er zowel eenvoudige als relatief complexe taken worden uitgevoerd, zoals het aanmaken van digitale naamkaarten of identificatie van bepaalde gegevens.
[ Voor 88% gewijzigd door sten123 op 05-12-2019 16:03 ]
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
[ Voor 26% gewijzigd door A87 op 05-12-2019 16:15 ]
Edit: als BTC 1.5k is dan koop ik mij er een paar hoor
[ Voor 9% gewijzigd door DAMAGE op 05-12-2019 16:30 ]

Zeker, als het van 1000 naar 20000 kan dan is 1500 naar 30000 helemaal niet gek.A87 schreef op donderdag 5 december 2019 @ 16:14:
Ben benieuwd hoe het er hier uit ziet als bitcoin op 1500 staat oid. Dan zou er weer ruimte zijn voor een RE 2017...
Lagere koersen trekt meer mensen.
XRP = trash
Dan is iedereen te bang om te kopen, want het zou ook naar 1000 of 100 kunnen gaan, om vervolgens te fomobuyen op 10k+A87 schreef op donderdag 5 december 2019 @ 16:14:
Ben benieuwd hoe het er hier uit ziet als bitcoin op 1500 staat oid. Dan zou er weer ruimte zijn voor een RE 2017...
En een beetje bullpower voor de avond:
Fibonacci golden zone, er zullen dus toch wel een aantal bots omslaan naar kopen ipv verkopen
[ Voor 22% gewijzigd door The_Goat op 05-12-2019 22:54 ]
Dat is waar, en op zich niet erg.The_Goat schreef op donderdag 5 december 2019 @ 22:47:
[...]
Dan is iedereen te bang om te kopen, want het zou ook naar 1000 of 100 kunnen gaan, om vervolgens te fomobuyen op 10k+
Stel je koopt er 1 op 1500 en het gaat naar 1000, koop je er nog 1. Gaat het daarna naar 500, koop je er nog 5.
Inleg; 5000, cashout 70000
Niet slecht
Bij de huidige getallen doe je dat minder snel omdat je dan iets van 70000 moet hebben liggen.
XRP = trash
Vreemd bericht. Het wórdt toch al toegestaan als betaalmiddel?
edit: of de EU bedenkt eindelijk dat het misschien handig is om ook wat zakken te vullen en besluit wat FUD de wereld in te sturen..
[ Voor 25% gewijzigd door Stokstaart op 06-12-2019 07:29 ]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
En we mogen toch nog altijd zelf bepalen wat we accepteren als betaal- cq. ruilmiddel?Stokstaart schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 07:28:
https://www.rtlz.nl/algem...-en-regels-niet-duidelijk
Vreemd bericht. Het wórdt toch al toegestaan als betaalmiddel?
edit: of de EU bedenkt eindelijk dat het misschien handig is om ook wat zakken te vullen en besluit wat FUD de wereld in te sturen..
Als ik m'n Lambo wel wil ruilen tegen het schaap van m'n buurman (nee, niet z'n vrouw

Klopt. Maar je kan niet met crypto bij de dealer een lambo kopen.iVibes schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 08:31:
[...]
En we mogen toch nog altijd zelf bepalen wat we accepteren als betaal- cq. ruilmiddel?
Als ik m'n Lambo wel wil ruilen tegen het schaap van m'n buurman (nee, niet z'n vrouw) dan bepaal ik dat toch helemaal zelf?
die zijn er vast wellighting_ schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 08:36:
[...]
Klopt. Maar je kan niet met crypto bij de dealer een lambo kopen.
Zero.
Volgens mij zijn die er wel. Herinner me een documentaire, van volgens mij de vpro, waarin een cryptotrader werd gevolgd die z'n nieuwe bolide met crypto betaalde... En een dealer kan dit natuurlijk nog altijd zelf beslissen om wel of niet te doen, dit is niet bij de wet verboden...lighting_ schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 08:36:
[...]
Ik vermoed dat meeste Lambo dealers creatief genoeg zijn. Contant, crypto, goudstaven... Ik denk niet dat het ze uitmaaktlighting_ schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 08:36:
[...]
Dat zie ik ook terug bij andere projecten en een lambo kopen met crypto zal dan ook geen probleem zijn, genoeg crypto bij elkaar krijgen om die lambo te kunnen betalen is denk ik een stuk lastiger.
12 en een beetje voor iets wat daadwerkelijk rijdt, ook een lambo is een vervoersmiddel.DaCoTa schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 11:54:
Valt wel mee, 2.5 BTC ongeveer: https://www.autoscout24.n...53-e250040ad230?cldtidx=1
Even 10 jaar hodlen dan koop je voor die 2.5 BTC 5 nieuwe lambo's, een kasteel en 50 tesla's om mee te spelen op je privé eiland.DaCoTa schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 11:54:
Valt wel mee, 2.5 BTC ongeveer: https://www.autoscout24.n...53-e250040ad230?cldtidx=1
Ach ik ben al blij als ik m'n huis kan afbetalen...die ik wil bouwen op de maanAnoniem: 1032405 schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 14:02:
[...]
Even 10 jaar hodlen dan koop je voor die 2.5 BTC 5 nieuwe lambo's, een kasteel en 50 tesla's om mee te spelen op je privé eiland.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
om deze markt eens goed op te schonen

[ Voor 17% gewijzigd door sourcecode op 06-12-2019 15:12 ]
Prepare for the next ATH
.The_Goat schreef op donderdag 5 december 2019 @ 22:47:
[...]
Dan is iedereen te bang om te kopen, want het zou ook naar 1000 of 100 kunnen gaan, om vervolgens te fomobuyen op 10k+
Fibonacci golden zone, er zullen dus toch wel een aantal bots omslaan naar kopen ipv verkopen
Als +- 1000 de bodem wordt (met 14K als potentieele top), wordt de 0.6 de 4000 levels en 0.3 de 6000 levels...
Dus pas maar op lol.
Ik denk dat de mega bullrun zoals 2017 weer komt maar dan over een paar jaar.

[ Voor 14% gewijzigd door A87 op 06-12-2019 15:42 ]
Ik had een zakje van 30k voor de HODL gekocht op 0.015 USDT. Volgens zakt het naar ongeveer 0.010

Maar het is nu al een hele tijd vet bullish... en de sell knopt jeukt enorm.
Van winst nemen na een run van 223% is nog nooit iemand armer gewordenoNo schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 15:52:
en de sell knopt jeukt enorm.
Op te schonen van wat? Crypto's zijn als de gemiddelde shisha lounge, je kan opschonen wat je wil maar er blijft fout volk op af komen.
Ben je dan dubbel fout als je je met crypto bezig houdt in de shisha loungeCrypts schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 18:58:
[...]
Op te schonen van wat? Crypto's zijn als de gemiddelde shisha lounge, je kan opschonen wat je wil maar er blijft fout volk op af komen.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
en dan ook nog van de verkeerde kantAli Baba 1001 schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 21:13:
[...]
Ben je dan dubbel fout als je je met crypto bezig houdt in de shisha lounge
en dan gaat het naar 6k. en dan 4 uur later opeens naar 8k en terug naar 6kDAMAGE schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 22:07:
Bizar laag volume op BTC. Dikke dump inc?
350 miljoen op Binance. Niet hoog, maar ook niet echt laag. Ik heb genoeg dagen met 250 miljoen gezien.DAMAGE schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 22:07:
Bizar laag volume op BTC. Dikke dump inc?
Er zijn wat positieve dingen en wat negatieve dingen, ik ben hier redelijk neutraal en een ritje omhoog moet wel kunnen. We hebben sinds 08-11 voor het eerst weer alle MA's (7,25,99) op de 4 uur als support. Zolang die nog support zijn zie ik een kleine run nog wel gebeuren. Iets langere termijn is er weinig om bullish over te zijn op dit moment.DAMAGE schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 22:24:
@PilatuS zeker. Maar er zit nauwelijk beweging in de chart terwijl de longs misschien wel een ATH hebben. Dat klinkt mij niet fijn in de oortjes. Ik wil graag bullish zijn maar ik wil geen onderdeel worden van de long squeeze des doods.
[ Voor 5% gewijzigd door PilatuS op 06-12-2019 22:31 ]

Ook wel een prachtig voorbeeld van support en resistance door de horizontale blokken en de MA's. Zeker iets om rekening mee te houden bij long en short swings/scalps.
[ Voor 28% gewijzigd door PilatuS op 06-12-2019 23:02 ]
Geen idee wat je bedoelt maar zelfs dat is okay.
YouTube: Hij was van de verkeerde kant? #2Crypts schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 23:43:
[...]
Geen idee wat je bedoelt maar zelfs dat is okay.
Hopelijk komt one ook weer s een keer aan de beurt
kek
[ Voor 42% gewijzigd door A87 op 07-12-2019 00:42 ]
MATIC gaat vandaag parabolisch. Het was al extreem de laatste week, maar vandaag helemaal. Een dag parabolisch met zo'n dikke uitschieter is vaak de laatste run omhoog voor er een dikke correctie komt.Ladonna schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 00:32:
Matic ggaat maar door.
Hopelijk komt one ook weer s een keer aan de beurt
Ja, ik zag het....A87 schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 00:42:
Bijna rekt op testnet

[ Voor 6% gewijzigd door iVibes op 07-12-2019 01:13 ]
https://medium.com/@TooWumboToFail/under-a-hex-396847b86e57
So far we’ve established that Richard will likely make over $100 million in ETH and control 45% of all HEX after the first year. Unlike in Bitcoin where the high initial inflation rate quickly diluted Satoshi and other early adopters, HEX will only have at most a 3.69% annual inflation rate once the initial launch phase ends, so Richard’s stake will never be diluted. In fact, with the “Bigger Pays Better” bonus that pays large holders an additional 10% on their stake, his share of HEX will only increase over time.
Dat Richard hier op de een of andere manier heel veel beter van zou worden was natuurlijk wel duidelijk.DaCoTa schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 11:51:
Hier waren vragen over HEX toch?
https://medium.com/@TooWumboToFail/under-a-hex-396847b86e57
[...]
En die Adoption Amplifier is in dat opzicht wel geniaal van hem want hij heeft dus nu al n hoop ETH die waarde heeft op de markt.
Want ook voor Richard is het maar afwachten of HEX iets meer dan 0,0 waarde krijgt.
Ik begrijp nog steeds niet waarom iemand HEX zou willen kopen.
Behalve dan vanuit de Bigger Fool theorie
Ik lul ook zomaar wat
Lijkt mij overigens wel een enorme last als je dé persoon achter een cryptocurrency bent. Je kunt eigenlijk nooit besluiten ermee te stoppen, omdat dan erg veel mensen hun geld kwijt zullen zijn en dat op jou komen verhalen. Verkopen of overdragen aan een ander lukt ook niet. Open source maken en het beheer overdragen zal tot een wildwesten leiden. Dat neem je volgens mij mee tot je dood, of stoppen door middel van een exit scam incl. naamswijziging en complete metamorfose, andere opties zie ik niet echt.
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!