Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
1 Nadeel je moet videobellen met ze.Crypts schreef op maandag 2 december 2019 @ 13:22:
Hoop niet dat dit gezien wordt als spam maar Bitwala geeft bij het afsluiten (en ja afgeven van je gegevens) van een gratis rekening €30 aan BTC kado. Voorwaarde is dat je je vandaag nog aanmeldt en verificatie doorloopt. Persoonlijk denk ik dat het niet verkeerd is om meerdere 'crypto rekeningen' aan te houden, wat we nu bij de 'jacht' op exchanges zien gaan we ongetwijfeld ook zien bij aanbieders van crypto wissel services en debit kaarten.![]()
Doe ermee wat je wil.
Klopt en mijn excuses. Had ik er wellicht bij moeten zetten maar daar ben ik al min of meer aan gewend... Vroeger moest je persoonlijk aan de balie komen dus het is er iig ietsjes makkelijker op geworden.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
De meeste mensen lezen dan ook niets meer van hem (door het soort tips als van @DaCoTaAnoniem: 710428 schreef op maandag 2 december 2019 @ 11:53:
[...]
Dat zal hij inderdaad nooit begrijpen.
Sommige mensen promoten ook hier een coin maar dan op een andere wijze, gewoon met onderbouwing waarom zij het doen en waarom het eventueel wat voor ons is en daar blijf het dan bij. Kain daarentegen kan niks anders dan alleen maar zijn zooi hier promoten, terwijl er genoeg plek is op het internet om dat te doen en onder andere zijn blog over dat SLP verhaal op tweakers. Maar kain blijft constant hier brainwashen en als je er wat van zeg is het meteen een ik ben zielig verhaal met de hele wereld tegen mij alleen. Hoop dat het gemodereerd wordt, want het vult een hele pagina met een aanname dat als, als als als een game dit dat doet, bullshit over game currencies, wat totaal hier irrelevant is. Hij zal wel behoorlijk wat credits hebben dat deze berichten blijven staan staan.
Wellicht moeten we voor de 3 overgebleven Bcashers een Bcash slowchat starten? Alleen niet vergeten om elke 4 jaar een nieuw topic te openen, de chat moet natuurlijk niet te vol raken..oisyn schreef op maandag 2 december 2019 @ 13:41:
[...]
^^ @Kain_niaK Dit dus. Ik ontvang steeds meer klachten over je "spam" zoals velen het noemen, het lijkt me beter om die gewoon in een eigen topic te plaatsen.
@Kain_niaK belooft al een hele tijd dat ie een BCH topic zou starten, maar dat heeft ie tot op heden nog nooit gedaan wegens "geen tijd". Maar ondertussen zit ie wel hier hele epistels te tikken, dus "geen tijd" lijkt me nogal onzinDW23 schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:32:
[...]
Wellicht moeten we voor de 3 overgebleven Bcashers een Bcash slowchat starten? Alleen niet vergeten om elke 4 jaar een nieuw topic te openen, de chat moet natuurlijk niet te vol raken.

Maar ze zijn in beginsel niet tegen de regels (goed, er is een regel over inhoudelijke discussies in het slowchat, maar eerlijk gezegd wordt die sowieso met de voet getreden en ik er anders een dagtaak aan heb om steeds maar weer de discussies los te trekken). Ik treedt nu primair op omdat steeds meer en meer mensen zich eraan storen.Anoniem: 710428 schreef op maandag 2 december 2019 @ 11:53:
Hoop dat het gemodereerd wordt, want het vult een hele pagina met een aanname dat als, als als als een game dit dat doet, bullshit over game currencies, wat totaal hier irrelevant is. Hij zal wel behoorlijk wat credits hebben dat deze berichten blijven staan staan.
Voor mensen met genoeg karma voor Custom CSS is er natuurlijk custom css snippet: Doei Bitcoincashmeneer. (En eerlijk gezegd, het feit dat die momenteel door 144 mensen gebruikt wordt en op plek 12 staat van de populairste snippets spreekt boekdelen)
[ Voor 50% gewijzigd door .oisyn op 02-12-2019 16:39 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Als je niet genoeg karma hebt, het werkt ook met Stylish. En volgens mij ook met greasemonkey en andere css modificatie plugins..oisyn schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:33:
[...]
Voor mensen met genoeg karma voor Custom CSS is er natuurlijk custom css snippet: Doei Bitcoincashmeneer. (En eerlijk gezegd, het feit dat die momenteel door 144 mensen gebruikt wordt en op plek 12 staat van de populairste snippets spreekt boekdelen)
Ik denk dat op het moment dat er 144 gebruikers zijn die zich er blijkbaar zo aan storen (dadelijk 145 overigens, ik ook nml) dat ze een custom script gaan gebruiken om de posts van die ene user maar niet te hoeven zien, is er toch wel een grens bereikt lijkt me.oisyn schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:33:
[...]
@Kain_niaK belooft al een hele tijd dat ie een BCH topic zou starten, maar dat heeft ie tot op heden nog nooit gedaan wegens "geen tijd". Maar ondertussen zit ie wel hier hele epistels te tikken, dus "geen tijd" lijkt me nogal onzin
[...]
Maar ze zijn in beginsel niet tegen de regels (goed, er is een regel over inhoudelijke discussies in het slowchat, maar eerlijk gezegd wordt die sowieso met de voet getreden en ik er anders een dagtaak aan heb om steeds maar weer de discussies los te trekken). Ik treedt nu primair op omdat steeds meer en meer mensen zich eraan storen.

Ik heb er al eerder (en al jaren) stukken tekst over geschreven maar volgens mij is @Kain_niaK de meest stoïcijnse persoon *ooit* op deze aardkloot. Of heeft hij een CSS script draaien wat alle posts van alle users behalve hem niet laat zien?? Dat zou wel het e.e.a. verklaren
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Als de bcashbashers er ook mogen komen dan loopt het sneller dan dit topic hoorDW23 schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:32:
[...]
Wellicht moeten we voor de 3 overgebleven Bcashers een Bcash slowchat starten? Alleen niet vergeten om elke 4 jaar een nieuw topic te openen, de chat moet natuurlijk niet te vol raken.
Als we er dan ook nog XVG, TRX, VET, NLG, GET bij doen dan blijf ik er zelfs voor in crypto zitten
Er beginnen toch al wat scheurtjes te komen aan die permanente toekomstige afwezigheid van Mr. SluxieSlux schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:55:
[...]
Als de bcashbashers er ook mogen komen dan loopt het sneller dan dit topic hoor![]()
Als we er dan ook nog XVG, TRX, VET, NLG, GET bij doen dan blijf ik er zelfs voor in crypto zitten
Anoniem: 1032405
Wat zal dat wennen worden... Het komt denk ik mede door mijn enorme trek in voedsel en het feit dat we pas half 7 gaan eten maar ik voel een soort leegte in mij.
[ Voor 6% gewijzigd door A87 op 02-12-2019 18:46 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
De vorige keer toen je dat zei gingen we een paar dagen omhoog. Je gaat toch niet onze counter idicator worden ?A87 schreef op maandag 2 december 2019 @ 18:45:
Bitcoin halvening incomming, Prijs door de helft.
De grootste hater die 1352 moest zeggen dat TA onzin was heeft inmiddels een banThe_Goat schreef op maandag 2 december 2019 @ 19:12:
waarom is hier eigenlijk geen TA topic? Of zijn er alleen maar haters 😅
Mag die niet een keertje opgeheven worden? Zo vervelend was hij nou ook weer niet toch?PilatuS schreef op maandag 2 december 2019 @ 19:15:
De grootste hater die 1352 moest zeggen dat TA onzin was heeft inmiddels een ban
Of heeft hij geen ban meer maar gewoon geen zin meer?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Anoniem: 472287
Ideale oplossing, heb die snippet ook maar geactiveert maar werkt vooralsnog niet. Duurt dat ff?Drardollan schreef op maandag 2 december 2019 @ 13:37:
[...]
Dank dank dank dank x 1000.
Had al wel een Custom CSS voor zijn zinloze troep van blogs, maar dit is ook op het forum een verademing!
Overigens is enkel user ID 182911 voldoende
Kan je de snippet van @Imnoa aanbevelen: custom css snippet: Doei Bitcoincashmeneer
Nee, werkte hier gelijk.Anoniem: 472287 schreef op maandag 2 december 2019 @ 19:31:
[...]
Ideale oplossing, heb die snippet ook maar geactiveert maar werkt vooralsnog niet. Duurt dat ff?
Heb je via de Karmastore wel CustomCSS ‘gekocht’?
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
En toch had ie wel een beetje gelijkPilatuS schreef op maandag 2 december 2019 @ 19:15:
[...]
De grootste hater die 1352 moest zeggen dat TA onzin was heeft inmiddels een ban

Als het doel van posten puur is om mensen te jennen dan heb je het wat mij beteft verdiend.Crypts schreef op maandag 2 december 2019 @ 19:20:
[...]
Mag die niet een keertje opgeheven worden? Zo vervelend was hij nou ook weer niet toch?![]()
Bij mij 100k voor een tientjeAnoniem: 1032405 schreef op maandag 2 december 2019 @ 19:47:
Kijk, karma begint schaars te worden. Vraag en aanbod he. 1K karma te koop bij ome Jaapio voor slechts €100.
Daar gaat mijn handel. Net Bitcoin dit.PilatuS schreef op maandag 2 december 2019 @ 19:50:
[...]
Als het doen van posten puur is om mensen te jennen dan heb je het wat mij beteft verdiend.
[...]
Bij mij 100k voor een tientje
Ik ging toen short zonder indicators. oopsPilatuS schreef op maandag 2 december 2019 @ 19:15:
[...]
De vorige keer toen je dat zei gingen we een paar dagen omhoog. Je gaat toch niet onze counter idicator worden ?![]()
[...]
De RSI stond hoog ik ging short.. fail
[ Voor 63% gewijzigd door A87 op 02-12-2019 20:13 ]
oh nee hij hier ook nog met zijn XRP reclame
short XRP tot 0
[ Voor 4% gewijzigd door A87 op 02-12-2019 20:23 ]
Nou nie zo vaak meer. Dacht misschien word ik gemist. Kan ik al meer delen. Niet dus.A87 schreef op maandag 2 december 2019 @ 20:23:
[...]
oh nee hij hier ook nog met zijn XRP reclame
short XRP tot 0
Tja gains zijn ook ruk

[ Voor 4% gewijzigd door Klaas25 op 02-12-2019 20:24 ]
Lijkt nu een ABC te gaan worden, of zien mensen er een bullish rectancle in?
Ben een exit-strategie aan het bedenken, maar dacht misschien zitten er meer mensen in.

Mensen die niets in patterns, of TA in het algemeen zien, we weten het. Dank u wel
[ Voor 19% gewijzigd door RedHat op 02-12-2019 20:43 ]
In USDT op de weekly resistance. In BTC het zelfde verhaal. In BTC wel met een nieuwe high, maar in USDT een double top. Ik zie het eerder verder zakken nu dan door stijgen, maar goed je weet het niet natuurlijk. Ik ben bezig met shorten in ieder geval en hou de boel goed genoeg in de gaten om de trade te sluiten mocht het de verkeerde kant op gaan.RedHat schreef op maandag 2 december 2019 @ 20:43:
Zijn er meer mensen die in de accumulatie VET hebben gekocht?
Ben een exit-strategie aan het bedenken, maar dacht misschien zitten er meer mensen in.
[Afbeelding]
Mensen die niets in patterns, of TA in het algemeen zien, we weten het. Dank u wel
Ik zit er in ja. Weet ook niet wat te doenRedHat schreef op maandag 2 december 2019 @ 20:43:
Zijn er meer mensen die in de accumulatie VET hebben gekocht?
[Afbeelding]
VETUSD is voor mij niet te charten, als ik heel eerlijk ben. Zie daar al tijden geen duidelijke entrys. Dus die laat ik voornamelijk links liggen, veel te veel ruis in de charts.PilatuS schreef op maandag 2 december 2019 @ 20:48:
[...]
In USDT op de weekly resistance. In BTC het zelfde verhaal. In BTC wel met een nieuwe high, maar in USDT een double top. Ik zie het eerder verder zakken nu dan door stijgen, maar goed je weet het niet natuurlijk. Ik ben bezig met shorten in ieder geval en hou de boel goed genoeg in de gaten om de trade te sluiten mocht het de verkeerde kant op gaan.
VETBTC zijn nog wel een aantal opties, maar zit te twijfelen om hem af te sluiten. Balen als hij idd een ABC gaat doet, maar soms moet je ook tevreden zijn met wat je hebt
[ Voor 19% gewijzigd door RedHat op 02-12-2019 20:55 ]
Zo las ik zijn posts niet als ik eerlijk ben, ja hij was redelijk volhardend in zijn antipathie maar dat mag toch?PilatuS schreef op maandag 2 december 2019 @ 19:50:
[...]
Als het doel van posten puur is om mensen te jennen dan heb je het wat mij beteft verdiend.
Ik heb het niet als extreem storend ervaren iig maar ik hou me dan ook niet echt bezig met TA.
De entries zijn daar ook wel lastig, maar waar te shorten een stuk duidelijker. Ik heb dan ook geen cent verdient met de run omhoog en ben sinds de hele run alleen maar bezig met shorten wat prima gaatRedHat schreef op maandag 2 december 2019 @ 20:53:
[...]
VETUSD is voor mij niet te charten, als ik heel eerlijk ben. Zie daar al tijden geen duidelijke entrys. Dus die laat ik voornamelijk links liggen, veel te veel ruis in de charts.
Het meeste was dan ook op mij gericht waarbij het blijkbaar leuk was om te jennen. Ik kan met gemak 20 posts vinden waar dat duidelijk te zien is en dat niet alleen omdat het om mij gaat. Ik ga er alleen geen seconde meer aan besteden, dat is de tijd niet waard. Uiteindelijk zijn er waarschuwingen gekomen voor de manier van posten en omdat ie het blijkbaar niet kon laten heeft ie ban, prima opgelost. Ook andere gebruikers hebben hier aangeven dat ze het fijn vonden dat er uiteindelijk wat tegen werd gedaan.Crypts schreef op maandag 2 december 2019 @ 20:54:
[...]
Zo las ik zijn posts niet als ik eerlijk ben, ja hij was redelijk volhardend in zijn antipathie maar dat mag toch?![]()
Ik heb het niet als extreem storend ervaren iig maar ik hou me dan ook niet echt bezig met TA.
Die chart die je zelf post laat zien dat ie nu in BTC in een gigantische cluster van weerstand zit die maanden terug gaat. Na een gigantische run omhoog de eerste keer daar door heen kan, maar het is niet waarschijnlijk.RedHat schreef op maandag 2 december 2019 @ 20:53:
[...]
VETBTC zijn nog wel een aantal opties, maar zit te twijfelen om hem af te sluiten. Balen als hij idd een ABC gaat doet, maar soms moet je ook tevreden zijn met wat je hebtIk wacht het nog heel even af.
[ Voor 20% gewijzigd door PilatuS op 02-12-2019 21:01 ]
Anoniem: 472287
Ik moest blijkbaar nog even dat "activeren" vinkje onderaan de custom CSS pagina aanvinken. Had ik op mobile over het hoofd gezien.Drardollan schreef op maandag 2 december 2019 @ 19:32:
[...]
Nee, werkte hier gelijk.
Heb je via de Karmastore wel CustomCSS ‘gekocht’?
De opties die ik nu ingetekend heb zouden de enige long opties zijn die ik nu zie (en uiteraard ook lager)
Hey!.oisyn schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:33:
[...]

Dat zijn wel serieuze cijfers eigenlijk..
[ Voor 18% gewijzigd door D-Ed op 02-12-2019 22:35 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Van wat ik heel snel zie is het aanbod beperkt, BTCdirect kennende ga je ook de hoofdprijs betalen voor je coins (broker prijzen, vaak enkele procenten boven de koers). Maar dat laatste is een aanname, ik ken de app niet.sgouman schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 09:31:
Ik ben nieuw met cryptocurrency enzo en ik zit te kijken om met een klein bedrag te beginnen met investeren. Nu heb ik blox gezien van btcdirect. Heeft iemand hier ervaring mee? of heeft iemand een ander alternatief?
Ik zou zeggen lees de openingspost eens goed door. Bitvavo is wellicht een leuke makkelijke om mee te beginnen, zowel het aanbod als de prijzen zijn daar oké en met iDEAL ondersteuning.
Succes.
Dankje ik ga het lezen. Ze hebben een standaard fee van 1% op koop en verkoop.Anoniem: 1032405 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 09:40:
[...]
Van wat ik heel snel zie is het aanbod beperkt, BTCdirect kennende ga je ook de hoofdprijs betalen voor je coins (broker prijzen, vaak enkele procenten boven de koers). Maar dat laatste is een aanname, ik ken de app niet.
Ik zou zeggen lees de openingspost eens goed door. Bitvavo is wellicht een leuke makkelijke om mee te beginnen, zowel het aanbod als de prijzen zijn daar oké en met iDEAL ondersteuning.
Succes.
koers van de bitcoin schommelt nu tussen de 6610 en 6615 euro volgens de app.
[ Voor 3% gewijzigd door sgouman op 03-12-2019 10:06 ]
Dan zijn de prijzen in principe wel ok. Bij BTC direct zit Bitcoin ongeveer op 6750. Dus aan de dure kant.sgouman schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 10:01:
[...]
Dankje ik ga het lezen. Ze hebben een standaard fee van 1% op koop en verkoop.
koers van de bitcoin is nu 6615 euro volgens de app.
Die 1% fee is wel belachelijk hoog. Bij Binance bijvoorbeeld is de fee 0.1% per trade. En als je de fees met BNB betaald krijg je daarover nog eens 25% korting. Dus 0.075% voor maker of taker als beginneling. Dat scheelt aanzienlijk.
Het hangt er natuurlijk vanaf wat je wilt gaan doen. Als je wat wilt gaan spelen met traden zou ik zo'n app zeker niet aanraden. Wanneer je koopt met als doel om met winst te verkopen heb je meteen al 2% goed te maken.
Als je incidenteel wat wilt aanschaffen om te hodlen zou het nog kunnen, maar dan zijn er alsnog veel goedkopere alternatieven die na een klein beetje zelfstudie echt niet zo moeilijk zijn om te hanteren.
En anders is er altijd nog mijn Chrome plug-in: https://goedkoopbitcoinkopen.nl/tweakers/Hide_GOT_Posts.zip.DaCoTa schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:44:
[...]
Als je niet genoeg karma hebt, het werkt ook met Stylish. En volgens mij ook met greasemonkey en andere css modificatie plugins.
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Heeft ook z'n eigen token overigens FTT, doet het best goed:Slux schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 16:58:
[...]
Dacht dat ik alle exchanges wel een keer voorbij heb zien komen, maar deze is nieuw voor mij.
https://coinmarketcap.com/currencies/ftx-token/
Niemand mee bezig?
Ja, Richard Heart is ermee bezig. Om rijk te worden. Ver weg van blijven.Ballie2210 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 14:13:
Ik lees niets over het claimen van Hex of kopen van Hex met Eth (AA)?
Niemand mee bezig?
Je kan ze gratis claimen, hoezo wegblijven?DaCoTa schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 14:17:
[...]
Ja, Richard Heart is ermee bezig. Om rijk te worden. Ver weg van blijven.
[...]
Je kan ze gratis claimen, hoezo wegblijven?
Richard Heart zal er ongetwijfeld niet slechter van worden maar gratis meeliften moet toch iedereen aanspreken.
Ik was wel van plan ze te claimen ja. Want gratis geld.Ballie2210 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 14:13:
Ik lees niets over het claimen van Hex of kopen van Hex met Eth (AA)?
Niemand mee bezig?
En daarbij is Richard Heart gewoon een baas.
Gratis geld is altijd goed maar die website is zo enorm schreeuwerig dat ik niet kan vinden hoe te claimen zonder te investeren?Luuk schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 14:37:
[...]
Ik was wel van plan ze te claimen ja. Want gratis geld.
Via Youtube kan je zien hoe Hex kan claimen. Het kan pas vanaf morgen!Crypts schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 14:42:
[...]
Gratis geld is altijd goed maar die website is zo enorm schreeuwerig dat ik niet kan vinden hoe te claimen zonder te investeren?
Ik vind 'm anders heel erg van z'n stok gevallen de laatste tijd. Hij heeft een goede overtuigende babbel, maar het maakt lang niet altijd sense wat hij zegt.Luuk schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 14:37:
[...]
Ik was wel van plan ze te claimen ja. Want gratis geld.
Hij heeft in het verleden overigens groot geld verdiend met het versturen van spam en oplichting. Heart is ook niet zijn echte naam.
Mjah, dat kan dus alleen als je BTC in een eigen wallet had als ik het goed begrijp? Ik heb/had alleen BTC op exchanges dus dat is in dat geval een gevalletje jammer maar helaas.Ballie2210 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 14:44:
[...]
Via Youtube kan je zien hoe Hex kan claimen. Het kan pas vanaf morgen!
Je kunt ze gratis claimen, heel lang staken tot je er heel veel van hebt, en dan?
Wat doet deze coin verder waardoor ik ( of liever iemand anders) er voor zou willen betalen?
Of mis ik iets?
[ Voor 5% gewijzigd door shovelhead1340 op 03-12-2019 15:19 ]
Ik lul ook zomaar wat
Eens hoor. Gaat alleen maar over dat Hex de laatste tijd. Kon me 'vroeger' altijd wel vermaken met die urenlange livesessies van hem maar er hangt absoluut een zweem van onbetrouwbaarheid om hem heen. Ik zou die kerel nooit een euro uitlenen..oisyn schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 15:01:
[...]
Ik vind 'm anders heel erg van z'n stok gevallen de laatste tijd. Hij heeft een goede overtuigende babbel, maar het maakt lang niet altijd sense wat hij zegt.
Hij heeft in het verleden overigens groot geld verdiend met het versturen van spam en oplichting. Heart is ook niet zijn echte naam.
Hij heet idd Richard Schueler irl.
Ik zie ook onduidelijkheden en heb vraagtekens.shovelhead1340 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 15:18:
Ik zie niet waarom die BHX straks echt iets waard wordt.
Je kunt ze gratis claimen, heel lang staken tot je er heel veel van hebt, en dan?
Wat doet deze coin verder waardoor ik ( of liever iemand anders) er voor zou willen betalen?
Of mis ik iets?
Het enige is wel dat ik gekkere dingen heb gezien in de cryptowereld. En aangezien je de airdrops gratis kan caimen wil ik deze kans niet laten schieten zodat ik later geen spijt heb als er een onverwachte pump komt.
Wat betreft Richard Heart. Dit is iemand met te veel geld en te grote ego met kapitale vriendjes. Hij zal er alles aan doen om zijn project (kindje) te laten slagen!
Tja, als jij aan Richard precies wil vertellen over welke bitcoin adressen jij controle hebt en hoeveel bitcoin je in je bezig hebt, ga je gang. Maar dat is potentieel schadelijker dan je paspoort inleveren of een videocall doen naar een externe partij.Ballie2210 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 14:32:
[quote]Ballie2210 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 14:29:
[...]
Je kan ze gratis claimen, hoezo wegblijven?
Richard Heart zal er ongetwijfeld niet slechter van worden maar gratis meeliften moet toch iedereen aanspreken.
There is no such thing as a free lunch.
Uiteindelijk is het mooie dat niets moet.DaCoTa schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 15:31:
[...]
Tja, als jij aan Richard precies wil vertellen over welke bitcoin adressen jij controle hebt en hoeveel bitcoin je in je bezig hebt, ga je gang. Maar dat is potentieel schadelijker dan je paspoort inleveren of een videocall doen naar een externe partij.
Ik heb toch heel wat gratis lunches gegeten van al die airdrops de laatste jaren.DaCoTa schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 15:31:
[...]
Tja, als jij aan Richard precies wil vertellen over welke bitcoin adressen jij controle hebt en hoeveel bitcoin je in je bezig hebt, ga je gang. Maar dat is potentieel schadelijker dan je paspoort inleveren of een videocall doen naar een externe partij.
Mwha, had idd. sowieso de laatste tijd weinig zin meer maar wel meegelezen hier.Crypts schreef op maandag 2 december 2019 @ 19:20:
[...]
Mag die niet een keertje opgeheven worden? Zo vervelend was hij nou ook weer niet toch?![]()
Hup PlanB!!! Eind 2021 weten we (volgens hemzelf) of zijn BTC S2F ratio theorie klopte of niet.
En ja, dat is de enige TA waar ik een goed gevoel bij heb
Nog een nieuwtje van vandaag:
Bron: https://www.telegraaf.nl/...n-in-bitcoins-te-handelenDeense bank mag personeel beletten in bitcoins te handelen.
De Deense bank Nordea heeft van de rechtbank in Kopenhagen gelijk gekregen in zijn beleid om werknemers te verhinderen om in eigen tijd in digitale munten, zoals de bitcoin, te handelen.
[ Voor 28% gewijzigd door RaptorXS op 03-12-2019 17:29 ]
Zeggen dat je geen adverties hebt terwijl je niet veel anders dan een infomercial aan het opnemen bent met je shirt en je mok 100% van de tijd vol in beeld... *grin*
Stomme vraag misschien, maar hoe kan ik de 4h bekijken op Binance? Ik zie wel 1, 15, 30 en 60 min en ook een dag en week etc. Maar geen 4h?
Hoe ziet dit er bij jou uit dan ?Goh schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 19:40:
@TuutjDrie
Stomme vraag misschien, maar hoe kan ik de 4h bekijken op Binance? Ik zie wel 1, 15, 30 en 60 min en ook een dag en week etc. Maar geen 4h?

Waar denk je aan? Een listing ergens?TuutjDrie schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 19:25:
Shill van de dag: vandaag is er in meerdere orders voor 200BTC aan KMD gekocht op Binance (zie enorme candle op de 4H grafiek). Maanmissie (hopelijk á la LINK) gaat zeer binnenkort van start.
Dank je voor je reactie Pilatus!PilatuS schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 20:07:
[...]
Hoe ziet dit er bij jou uit dan ?
[Afbeelding]
Dat ziet er anders uit (het lukt mij niet er een screenshot van te maken). Ik heb enkel tm 60 minuten.
Edit: bij mij staat: Timeline, 1dag, 1week, minuten
[ Voor 6% gewijzigd door Goh op 03-12-2019 20:38 ]
Hebben we het over binance.com of op een andere manier ?Goh schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 20:37:
[...]
Dank je voor je reactie Pilatus!
Dat ziet er anders uit (het lukt mij niet er een screenshot van te maken). Ik heb enkel tm 60 minuten.
Edit: bij mij staat: Timeline, 1dag, 1week, minuten
Gewoon Binance.com idd! Ik heb alleen de app niet, ik laad de pagina gewoon via Safari. Is dat het dan misschien?PilatuS schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 20:41:
[...]
Hebben we het over binance.com of op een andere manier ?
Ik heb zo geen idee waarom dan. Misschien met screenshot dat er iets op te zien waarom het zo is, maar anders zou ik het zo niet weten.Goh schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 20:55:
[...]
Gewoon Binance.com idd! Ik heb alleen de app niet, ik laad de pagina gewoon via Safari. Is dat het dan misschien?
Ik heb Binance hier draaien op FireFox en nog een keer voor het 2e scherm op Chrome. 1tje ingelogt en de andere niet, maar dan nog ziet het er hetzelfde uit met de optie om uren te kiezen.
Het vervelende is dus dat ik hier blijkbaar geen plaatjes kan plakken (niet genoeg karma Posts ofzo 😂)PilatuS schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 21:00:
[...]
Ik heb zo geen idee waarom dan. Misschien met screenshot dat er iets op te zien waarom het zo is, maar anders zou ik het zo niet weten.
Ik heb Binance hier draaien op FireFox en nog een keer voor het 2e scherm op Chrome. 1tje ingelogt en de andere niet, maar dan nog ziet het er hetzelfde uit met de optie om uren te kiezen.
Toch vreemd dat ik een ander soort Binance heb dan
Je kan een plaatje ook uploaden naar Imgur en dan plaatsen tussen de img tags hier of anders een linkjeGoh schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 21:06:
[...]
Het vervelende is dus dat ik hier blijkbaar geen plaatjes kan plakken (niet genoeg karma Posts ofzo 😂)
Toch vreemd dat ik een ander soort Binance heb dan
Dank je! Ik zal morgen eens even kijken.PilatuS schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 21:08:
[...]
Je kan een plaatje ook uploaden naar Imgur en dan plaatsen tussen de img tags hier of anders een linkje
Ben toch wel erg benieuwd waarom mijn Binance er anders uitziet.
Je zou bijna zeggen dat je vrouw bent of is dat heel erg flauw?Goh schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 21:10:
[...]
Dank je! Ik zal morgen eens even kijken.
Misschien niet de echte Binance site ?Goh schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 21:10:
[...]
Waarschijnlijk heb je bij S2F een goed gevoel, omdat het geen TA is.RaptorXS schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 17:14:
[...]
Mwha, had idd. sowieso de laatste tijd weinig zin meer maar wel meegelezen hier.![]()
Hup PlanB!!! Eind 2021 weten we (volgens hemzelf) of zijn BTC S2F ratio theorie klopte of niet.
En ja, dat is de enige TA waar ik een goed gevoel bij heb
S2F is een ratio gebaseerd op beschikbare stock versus nieuwe stock, en dat zijn beide fundamentals.
[ Voor 10% gewijzigd door Dark Matter op 03-12-2019 21:49 ]
[ Voor 109% gewijzigd door Dark Matter op 03-12-2019 21:49 ]
Ik denk dat hij de mobiele site gebruikt op één of andere manier, op de mobiele site heb ik ook geen 2H, 4H chart opties (enkel 1W 1D en vanaf 60M naar beneden).
😁Crypts schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 21:14:
[...]
Je zou bijna zeggen dat je vrouw bent of is dat heel erg flauw?
Jawel, het is wel de juiste. Ik kijk altijd dat ik hem goed intyp en heb er verder nog nooit problemen gehad.
Lees nu jouw reactie pas, maar jaaa, dat is het.TuutjDrie schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 21:54:
[...]
Ik denk dat hij de mobiele site gebruikt op één of andere manier, op de mobiele site heb ik ook geen 2H, 4H chart opties (enkel 1W 1D en vanaf 60M naar beneden).
Thanks!
Rookworst zonder r is ook worst.
Die liefde uit 2017 eindigde alleen in een lelijke vechtscheidingAnoniem: 1032405 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 23:03:
Opbloeiende crypto liefde.
Het doet me denken aan december 2017.
Geen idee waar je het over hebt?PilatuS schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 23:07:
[...]
Die liefde uit 2017 eindigde alleen in een lelijke vechtscheiding
Ik heb nu en anno 2019 openlijk Goh de liefde verklaard.
[ Voor 18% gewijzigd door Crypts op 04-12-2019 00:01 ]

[ Voor 13% gewijzigd door A87 op 04-12-2019 00:27 ]
Het gaat u niet zo goed met traden begrijp ik? Wellicht wil u er over praten? Is er iets wat we voor u kunnen doen?
KEKCrypts schreef op woensdag 4 december 2019 @ 00:32:
[...]
Het gaat u niet zo goed met traden begrijp ik? Wellicht wil u er over praten? Is er iets wat we voor u kunnen doen?
Mijn grootste probleem is greed/patience. Afkicken op testnet. Het liefst was ik al begonnen met traden in 2013.. pfff dood zonde, als je al jaren die ervaring.......................
[ Voor 25% gewijzigd door A87 op 04-12-2019 01:45 ]
Ik zat zelf te denken aan NCASH, of Medibloc.
Of ik ga mijn zakje Chainlink vergroten.... keuzes...
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Patience is mijn lijfliedA87 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 01:37:
[...]
KEK
Mijn grootste probleem is greed/patience. Afkicken op testnet. Het liefst was ik al begonnen met traden in 2013.. pfff dood zonde, als je al jaren die ervaring.......................
YouTube: Nas-Patience ft. Damian Marley (lyrics on screen)
Greed is ons aller probleem.
Toch wil ik naar de maan

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
verdiep je eens in AVA, niet echt een traditionele crypto coin, maar mijn inziens wel veel potentie. als alternatief kan je ook aandelen in het bedrijf nemen, er komt een nieuwe investeringsronde aan.Thaam schreef op woensdag 4 december 2019 @ 10:31:
Beste tweakers, ik beleg al jaren in allerlei soorten projecten. Dat pakt soms goed uit maar ook soms niet. Nu heb ik een project gefinancieerd van 10k. Dit is mislukt en ik verkoop het project na 5 jaar voor 750. Dit is dus totaal verloren geld. Heeft iemand nog tips in wel coin ik kan investen met die 750?Het mag een risicovolle munt zijn!
Ik zat zelf te denken aan NCASH, of Medibloc.
Of ik ga mijn zakje Chainlink vergroten.... keuzes...
Ik ga op onderzoek!jasper7878 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 11:22:
[...]
verdiep je eens in AVA, niet echt een traditionele crypto coin, maar mijn inziens wel veel potentie. als alternatief kan je ook aandelen in het bedrijf nemen, er komt een nieuwe investeringsronde aan.
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!