Tja, ik herken het helemaal vanuit 2017 dat gecheck van de koers midden in de nacht, dat is voor helemaal niemand goed en ik kon er ook niet aan wennen eerlijk gezegd, het vrat energie. Rustig me kans afgewacht en afgesproken met mezelf dat ik dat niet zou doen als er ooit een mooi instap moment zou zijn op ICX.Tominatie schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 12:04:
[...]
Als je het niet op de exchange hebt staan is holden peanuts. Kost al teveel moeite om die shit naar een exchange te sturen dus dan zit je het hele ritje wel uit totdat je denkt: "ok nu is het echt te hoog"![]()
Sowieso als je in projecten stapt voor de longterm hoef je niet zo nodig te verkopen alhoewel ik bij zo'n ICX stijging echt wel zou verkopen.
Heb al sinds de vorige keer de neiging gehad te verkopen haha en dan ergens anders in te stappen waar de trein nog gaat vertrekken, heb nog 2 anderen op het oog nml met goede potentie, maarja misschien een gedeelte of zo:) ik weeet het nog niet zo dus nog even stilzitten denk ik dan maar:)