[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 37 ... 107 Laatste
Acties:
  • 400.583 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 3 februari 2020 @ 20:57:
Weet je wat het is; deze planeet is gewoon niet gebouwd voor zoveel mensen die allemaal in luxe leven.

Gaat em niet worden.
Op dit moment zeker niet nee. Als de hele planeet zo zou leven als wij doen haddden we aan 3 planeten nog niet genoeg om het duurzaam te doen.

Maar dit betekend niet dat het niet mogelijk is, we moeten het alleen anders doen dan nu. Het is prima mogelijk om met 10 miljard mensen op deze planeet in luxe te leven wanneer we het op de juiste manier doen. CO2 uitstoten zullen we altijd doen, maar we kunnen het ook uit de lucht halen, opslaan of compenseren. Voor andere dingen die problemen geven, ook die zijn op te lossen, maar makkelijk of snel zal het niet gaan. We hebben opzich helemaal geen probleem met de hoeveelheid mensen zolang er voldoende ruimte is en die ruimte is er wel. We hebben een probleem met hoe we de planeet belasten met al die mensen, maar ieder probleem is op te lossen. Stel je eens voor wat er mogelijk is met nog 200 jaar aan nieuwe techniek :)

[ Voor 3% gewijzigd door PilatuS op 03-02-2020 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
PilatuS schreef op maandag 3 februari 2020 @ 21:28:
[...]

Op dit moment zeker niet nee. Als de hele planeet zo zou leven als wij doen haddden we aan 3 planeten nog niet genoeg om het duurzaam te doen.

Maar dit betekend niet dat het niet mogelijk is, we moeten het alleen anders doen dan nu. Het is prima mogelijk om met 10 miljard mensen op deze planeet in luxe te leven wanneer we het op de juiste manier doen. CO2 uitstoten zullen we altijd doen, maar we kunnen het ook uit de lucht halen, opslaan of compenseren. Voor andere dingen die problemen geven, ook die zijn op te lossen, maar makkelijk of snel zal het niet gaan. We hebben opzich helemaal geen probleem met de hoeveelheid mensen zolang er voldoende ruimte is en die ruimte is er wel. We hebben een probleem met hoe we de planeet belasten met al die mensen, maar ieder probleem is op te lossen. Stel je eens voor wat er mogelijk is met nog 200 jaar aan nieuwe techniek :)
Stuur Gretha maar naar India, China of the USA, iets met het Parijs akkoord.
En wij hebben geen probleem, jij blijkbaar wel. :+
Terwijl de BTC maar niet naar de 7.2 k. gaat, sjips.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
RaptorXS schreef op maandag 3 februari 2020 @ 21:33:
[...]

Stuur Gretha maar naar India, China of the USA, iets met het Parijs akkoord.
En wij hebben geen probleem, jij blijkbaar wel. :+
Terwijl de BTC maar niet naar de 7.2 k. gaat, sjips.
Zegt de dinosaurus.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

Ik heb eergisteren ingeschreven op bitvavo, €100,- overgemaakt om mee te oefenen, op basis van recente posts wat ADA, ICX, NANO en AION gekocht.

Nu zie ik alles omlaag gaan en vindt ik het spannend, dus ik wilde in dit topic vragen of iemand m'n hand vast wilde houden. Ik kan niet zo goed tegen griezelige dingen.

Maar als ik dit topic nu zo zie over het einde van de wereld en andere Grethaanse voorspellingen, gaat het niet beter met me. Ik heb besloten dat ik met crypto's geld voor een bug-out-bag ga verdienen zodat ik en mijn vriendin dit gaan overleven.

Hallo allemaal

Hoe Android ten einde kwam - Ben je wel kritisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhr. Satoshi
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 02-10 15:57
nst6ldr schreef op maandag 3 februari 2020 @ 21:37:
Ik heb eergisteren ingeschreven op bitvavo, €100,- overgemaakt om mee te oefenen, op basis van recente posts wat ADA, ICX, NANO en AION gekocht.

Nu zie ik alles omlaag gaan en vindt ik het spannend, dus ik wilde in dit topic vragen of iemand m'n hand vast wilde houden. Ik kan niet zo goed tegen griezelige dingen.

Maar als ik dit topic nu zo zie over het einde van de wereld en andere Grethaanse voorspellingen, gaat het niet beter met me. Ik heb besloten dat ik met crypto's geld voor een bug-out-bag ga verdienen zodat ik en mijn vriendin dit gaan overleven.

Hallo allemaal
Geen LTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021

Hallo allemaal
Daar gaat het mis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Kan ik nou beter die kant-en-klare mestbrokken van Greenleaf nemen voor m'n nieuwe gazonnetje (8 euries bij de Intratuin) of die wat duurdere bio-korrels van tuincentrum Groenrijk te Assen die je zelf moet mengen?

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

Die ziet er inderdaad gezond uit, ik pak 'm mee.
Ik merk het. Wat nu?
iVibes schreef op maandag 3 februari 2020 @ 21:44:
Kan ik nou beter die kant-en-klare mestbrokken van Greenleaf nemen voor m'n nieuwe gazonnetje (8 euries bij de Intratuin) of die wat duurdere bio-korrels van tuincentrum Groenrijk te Assen die je zelf moet mengen?
Gewoon wachten tot de boeren gaan mesten, met een emmer achter de trekker aan rennen en opvangen. Dat is van dat zakelijke spul die je niet in de winkel kan krijgen (y)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RelBel80
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 18:53
iVibes schreef op maandag 3 februari 2020 @ 21:44:
Je kan er het beste zelf op schijten!
En als je een vrouw en kinderen hebt, die ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
How dare you is idd. voor jouw bedoelt en niet voor mij.
Ik geloof niet meer in sprookjes O-)
Terwijl de BTC heerlijk staat zo.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-10 23:28
@nst6ldr
Ik adviseer je onderzoek te doen naar de munten voordat je ze koopt. En koop vooral NIET omdat iemand anders het zegt.

DYOR (Do your own research)

Tip van de kok: BTC is de enige echte Bitcoin.

ik voel al boze blikken op mij :P

[ Voor 37% gewijzigd door HaruHaru op 03-02-2020 21:53 ]

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

nst6ldr schreef op maandag 3 februari 2020 @ 21:47:

Gewoon wachten tot de boeren gaan mesten, met een emmer achter de trekker aan rennen en opvangen. Dat is van dat zakelijke spul die je niet in de winkel kan krijgen (y)
RelBel80 schreef op maandag 3 februari 2020 @ 21:48:

Je kan er het beste zelf op schijten!
En als je een vrouw en kinderen hebt, die ook.
Thanks, hier kan ik wat mee.... toppertjes!

on topic: moon!

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
RaptorXS schreef op maandag 3 februari 2020 @ 21:51:
[...]
Ik geloof niet meer in sprookjes O-)
Je gelooft niet in bewezen feiten en daarom kan ik niets wat je zegt nog serieus nemen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Daar gaat het dus al mis. Vrouwen letten op nuances dus het is niet 'ik en mijn vriendin' maar 'mijn vriendin en ik'. Je bent een faal, gaat niet goedkomen dus wellicht in een volgend leven nog een keer proberen. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Goat
Je hebt een paar opties.

1. Neem je verlies als een man en verkoop de boel, om weer lekker verder te gaan met toto invullen
2. DCA totdat je er bij neervalt en er 10x meer in gestopt hebt dan het oorspronkelijke plan
3. HODL en gaan roepen dat je er voor de tech in zit

Optie 2 & 3 worden het meest gedaan, optie 1 is het slimst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:06
Welkom! Voor wat betreft je keuzes, als we inderdaad aan het begin van een nieuwe bull market staan hoef je je nergens zorgen over te maken. Dan gaan die muntjes het, evenals de rest, prima doen. Of het de meest optimale keuze is weet niemand, maar ik ben van mening dat je precies op het goede moment hebt gekocht (ook al mochten ze de komende tijd nog 25% verliezen).

Als je gaat voor veilig is bitcoin de enige echte keuze, dus zorg dat je altijd ca. 50% btc in je portfolio hebt.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Stokstaart schreef op maandag 3 februari 2020 @ 22:02:
[...]

Welkom! Voor wat betreft je keuzes, als we inderdaad aan het begin van een nieuwe bull market staan hoef je je nergens zorgen over te maken. Dan gaan die muntjes het, evenals de rest, prima doen. Of het de meest optimale keuze is weet niemand, maar ik ben van mening dat je precies op het goede moment hebt gekocht (ook al mochten ze de komende tijd nog 25% verliezen).

Als je gaat voor veilig is bitcoin de enige echte keuze, dus gebruik alts alleen om je aantal BTC te vergroten
FYP

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

@Dhr. Satoshi welkom terug maat. Van de week even chillen bij LookDawg? Kunnen we daar mooi even verder speculeren over complottheorieën. _O-

@nst6ldr ik HODL je hand wel vast tot de groene candles weer komen. Maar wel op een mannelijke manier. Terwijl we armpje drukken ofzo. Anders krijg je weer praatjes in dit kippenhok...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

Crypts schreef op maandag 3 februari 2020 @ 22:01:
[...]

Daar gaat het dus al mis. Vrouwen letten op nuances dus het is niet 'ik en mijn vriendin' maar 'mijn vriendin en ik'. Je bent een faal, gaat niet goedkomen dus wellicht in een volgend leven nog een keer proberen. :+
En zeg je dat op zo'n John Taffer's Bar Rescue manier, of meer op een vriendelijke doch manende Dog the Bounty Hunter manier?
The_Goat schreef op maandag 3 februari 2020 @ 22:02:
[...]

Je hebt een paar opties.

1. Neem je verlies als een man en verkoop de boel, om weer lekker verder te gaan met toto invullen
2. DCA totdat je er bij neervalt en er 10x meer in gestopt hebt dan het oorspronkelijke plan

Ik heb de helft met winst weg kunnen doen, die dekt net iets meer dan het verlies van de andere helft. :)
[...]

Als je gaat voor veilig is bitcoin de enige echte keuze, dus zorg dat je altijd ca. 50% btc in je portfolio hebt.
Ik heb nog nooit in stieren geïnvesteerd. Hoe werkt dat? En stieren produceren toch minder product dan koeien? Ik weet het allemaal ff niet meer hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EPEPvq7UUAAzcvK?format=jpg&name=large

Kwam deze laatst tegen, voor de alt junkies hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
[...]
maar ik ben van mening dat je precies op het goede moment hebt gekocht (ook al mochten ze de komende tijd nog 25% verliezen).
ICX kopen nadat ie 250% heeft gedaan zou ik niet precies het goede moment noemen. Maar als we inderdaad doorgaan met een bullrun dan maakt dat niet uit en komt er nog veel meer bij.

@nst6ldr Wanneer kopen blijft natuurlijk altijd lastig, maar daarom is het ook handig een plan te maken. Had je ICX ook gekocht als je had gezien dat ie al meer dan 200% had gedaan ? Wat is verder het idee, wat wil je gaan doen ? Wil je de boel de komende maanden of langer vasthouden ? Wil je wat meer gaan traden ? Als je iets koopt is het handig om van te voren dus een plan te maken waarbij je op een bepaald punt bijvoorbeeld verlies pakt mocht het niet goed gaan. Zomaar kopen zonder plan is ook op de langere termijn meestal niet zo slim. Nu zie je dat de boel gaat zakken en wordt je bang dat het niet goed gaat. Als je plan bijvoorbeeld is om een risico te nemen van bijvoorbeeld 25% en je denkt dat de boel de komende maanden blijft stijgen, dan sta je er compleet anders in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
nst6ldr schreef op maandag 3 februari 2020 @ 22:10:
En zeg je dat op zo'n John Taffer's Bar Rescue manier, of meer op een vriendelijke doch manende Dog the Bounty Hunter manier?
Ik ken beiden niet, kijk ook geen tv en lees geen nieuws. :D Ik weet wel een beetje hoe vrouwen werken en verdien mijn centjes met crypto. Het was ook geen advies maar simpelweg een oordeel. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:04
Heerlijk al die nieuwe namen op het forum!

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
We krijgen een nieuwe ATH dit jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
mengenli schreef op maandag 3 februari 2020 @ 22:19:
We krijgen een nieuwe ATH dit jaar
Oh my goodie! Waar kan ik intekenen? Geweldig! Wat kost de verzekering? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
Crypts schreef op maandag 3 februari 2020 @ 22:21:
[...]

Oh my goodie! Waar kan ik intekenen? Geweldig! Wat kost de verzekering? :D
hier kan je intekenen, dat ziet iedereen.
Er zijn nieuwe Henk en Ingrid 's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
mengenli schreef op maandag 3 februari 2020 @ 22:25:
[...]

hier kan je intekenen, dat ziet iedereen.
Er zijn nieuwe Henk en Ingrid 's.
Och God, vanaf nu kunnen we idd alleen nog maar omhoog! :D 8) _/-\o_ >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Ik weet niet wat dit betekent. Ik gebruik geen tiktok 7(8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
PilatuS schreef op maandag 3 februari 2020 @ 22:16:
[...]

ICX kopen nadat ie 250% heeft gedaan zou ik niet precies het goede moment noemen. Maar als we inderdaad doorgaan met een bullrun dan maakt dat niet uit en komt er nog veel meer bij.
Er zijn sterke signalen dat we aan het begin van de 'take off' in een nieuwe cycle zitten, dat noem ik het goede moment. Als je naar het grote plaatje kijkt dan is er ontzettend veel meer upside dan downside (risk to reward zo je wil). Als we het nou over Tesla stocks hadden was het een heel ander berichtje geworden.

En was twee maanden eerder beter geweest? Ja uiteraard, short term wel. Over een jaar is dat instapmoment echter niet meer relevant. Dan gaat het over 1000% vs 980% rendement.

edit: daarnaast maakte ik me zorgen over zijn mentale staat en probeerde zijn onrust wat te temperen O-)

[ Voor 6% gewijzigd door Stokstaart op 03-02-2020 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
The_Goat schreef op maandag 3 februari 2020 @ 22:02:
[...]

Je hebt een paar opties.

Ik zit er niet perse voor de tech in.. Wel omdat ik in de tech geloof.. Mag dat ook? 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/VysFn5OudLhnvIuf0M1t3XrX/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Wat is tiktok?

En welke signalen zijn er dat we in een take-off naar een nieuwe cycle zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Stokstaart schreef op maandag 3 februari 2020 @ 22:35:
[...]

Ik weet niet wat dit betekent. Ik gebruik geen tiktok 7(8)7
Tiktok? Is dat de nieuwe naam van Tinder? Fuck it! Ik voel me oud. Ik doe het nog met Viber/Whatsapp/Telegram. Nou ja dat werkt ook niet altijd dus weltrusten aan iedereen, hopelijk tikken of tokken we morgen vrolijk verder. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
The_Goat schreef op maandag 3 februari 2020 @ 22:41:
Wat is tiktok?

En welke signalen zijn er dat we in een take-off naar een nieuwe cycle zitten?
Als ik google op 'fyp' zie ik iets over tiktok, dan stop ik met lezen..

Jij hebt geen signalen gezien over bullish crosses? De prijs die de RSI negeert? Ik weet ze niet allemaal meer, maar bekijk op youtube de afgelopen filmpjes van the Moon, Alessio en Jacob Canfield maar.

En MMCrypto / Sunny

[ Voor 3% gewijzigd door Stokstaart op 03-02-2020 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:35

Bever!

3

Stokstaart schreef op maandag 3 februari 2020 @ 22:46:
[...]

Als ik google op 'fyp' zie ik iets over tiktok, dan stop ik met lezen..

Jij hebt geen signalen gezien over bullish crosses? De prijs die de RSI negeert? Ik weet ze niet allemaal meer, maar bekijk op youtube de afgelopen filmpjes van the Moon, Alessio en Jacob Canfield maar.
Tja de filmpjes zeggen zoveel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Bever! schreef op maandag 3 februari 2020 @ 22:49:
[...]

Tja de filmpjes zeggen zoveel
Waar baseer jij je keuzes op dan, koffiedik? Zolang die gasten er nog meer verstand van hebben dan ik neem ik ze serieus (uiteraard geen prutsers / scammers als crypto crew university).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@nst6ldr Ik zie dat je nieuw bent en wilt beginnen met Crypto. Als je er nog niet zo veel van weet, waarom stort je je dan gelijk in zoveel munten? Wil je gaan leren traden of wil je gewoon wat centjes in een paar munten stoppen en dan zie je wel waar het over een tijdje staat?

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

DAMAGE schreef op maandag 3 februari 2020 @ 22:53:
@nst6ldr Ik zie dat je nieuw bent en wilt beginnen met Crypto. Als je er nog niet zo veel van weet, waarom stort je je dan gelijk in zoveel munten? Wil je gaan leren traden of wil je gewoon wat centjes in een paar munten stoppen en dan zie je wel waar het over een tijdje staat?
Zijn we niet allemaal zo begonnen? :+

Laat de natuur zijn werk doen denk ik dan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Tiktok. Daar zitten eigenlijk iets te jonge dames een beetje geil te dansen en te doen. En dan komt de vader van de dames achter je aan en de klappen die je krijgt maken het volgende geluid, tiktok.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
D-Ed schreef op maandag 3 februari 2020 @ 22:40:
[...]

Ik zit er niet perse voor de tech in.. Wel omdat ik in de tech geloof.. Mag dat ook? 8)
Nee. ;)

Ik probeer mijn collega's nog steeds te overtuigen om een Moto GP of F1 team te sponsoren voor meer naamsbekendheid. Ik geloof in die tech en als sponsor verkoopt de rest zich wel. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Verwijderd Heb je natuurlijk helemaal gelijk in :)

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Stokstaart schreef op maandag 3 februari 2020 @ 22:52:
[...]

Waar baseer jij je keuzes op dan, koffiedik? Zolang die gasten er nog meer verstand van hebben dan ik neem ik ze serieus (uiteraard geen prutsers / scammers als crypto crew university).
Zorgen dat je er meer, of iig genoeg, van weet om die filmpjes niet meer nodig te hebben.
Ik ken van zo'n 2 jaar geleden alleen die the moon, anderen nooit gezien. Zo bijzonder is het allemaal niet wat die roept

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Stokstaart schreef op maandag 3 februari 2020 @ 22:52:
[...]

Kijk voornamelijk naar de monthly en weekly, maar het valt mij op dat veel van de kanalen die je noemt erg hoopvol en moonerig doen alsof het maar een kant op kan. Je zegt zelf ook dat het upside veel groter is dan de downside, geen idee waarom dat zou zijn. Kans op 6.5k is groter dan 20k op de korte termijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

DAMAGE schreef op maandag 3 februari 2020 @ 22:59:
Sommigen groeien verder, anderen doen na dik 2 jaar nog steeds hetzelfde. :+

Verschil moet er wezen. :')

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The_Goat
Bever! schreef op maandag 3 februari 2020 @ 23:01:
[...]

Kijk voornamelijk naar de monthly en weekly, maar het valt mij op dat veel van de kanalen die je noemt erg hoopvol en moonerig doen alsof het maar een kant op kan. Je zegt zelf ook dat het upside veel groter is dan de downside, geen idee waarom dat zou zijn. Kans op 6.5k is groter dan 20k op de korte termijn.
De fanboys willen moon, dan roepen ze moon, alles voor de kijkcijfers

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 3 februari 2020 @ 22:55:
[...]

Ja, iets met groene torens najagen. "Niet alle gemiste kansen, zijn een verlies" leren beseffen, en je laten scheren tot op het bot, terwijl je achteraf op voorhand best wist dat je ook ff in fiat had kunnen afwachten. Goeie oude tijd, 'k heb de tegeltjes nog aan de muur hangen.
Van nieuwkomers doodknuffelen met goedbedoelde adviezen is nog nooit iemand dood gegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

DAMAGE schreef op maandag 3 februari 2020 @ 22:59:
[...]

Daarom dump ik er ook geen kapitaal in natuurlijk, het is voor mij nu een proetuintje. Ik bouw tevens passief inkomen op in mikrokrediet, heb twee banen naast elkaar gehad, en wil nog wat andere ventures erbij doen.

Ik ben het meeste met mintos bezig, maar eenmaal ingesteld kan je dat een maand onaangeraakt laten staan, dan zijn crypto's toch spannender/interactiever en is het resultaat (ongeacht de aard) er ook sneller.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Hallo allemaal
Koop wat btc en misschien wat ETH is mijn advies, praktisch al het andere is niet slim om te hodlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
The_Goat schreef op maandag 3 februari 2020 @ 23:01:
[...]

Zorgen dat je er meer, of iig genoeg, van weet om die filmpjes niet meer nodig te hebben.
Ik ken van zo'n 2 jaar geleden alleen die the moon, anderen nooit gezien. Zo bijzonder is het allemaal niet wat die roept
Prima, ieder zn informatiebronnen. Misschien moet je weer eens wat kijken, ik haal er meestal genoeg informatie uit om mn keuzes op te baseren zonder zelf de hele dag te zitten charten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Bever! schreef op maandag 3 februari 2020 @ 23:01:
[...]

Kans op 6.5k is groter dan 20k op de korte termijn.
Waarom is die kans groter? Even los van het feit dat de afstand naar 6.5k kleiner is..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dhr. Satoshi
  • Laatst online: 02-10 15:57
Verwijderd schreef op maandag 3 februari 2020 @ 22:05:
@Dhr. Satoshi welkom terug maat. Van de week even chillen bij LookDawg? Kunnen we daar mooi even verder speculeren over complottheorieën. _O-

@nst6ldr ik HODL je hand wel vast tot de groene candles weer komen. Maar wel op een mannelijke manier. Terwijl we armpje drukken ofzo. Anders krijg je weer praatjes in dit kippenhok...
Gaan we doen! Jow!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Stokstaart schreef op maandag 3 februari 2020 @ 23:07:
[...]

Prima, ieder zn informatiebronnen. Misschien moet je weer eens wat kijken, ik haal er meestal genoeg informatie uit om mn keuzes op te baseren zonder zelf de hele dag te zitten charten.
Hoe verder je uitzoomt hoe minder je hoeft te charten is mijn ervaring

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
nst6ldr schreef op maandag 3 februari 2020 @ 23:06:
Ik ben het meeste met mintos bezig
Mintos, +10% op je inleg. Bitconnect anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Stokstaart schreef op maandag 3 februari 2020 @ 23:09:
[...]

Waarom is die kans groter? Even los van het feit dat de afstand naar 6.5k kleiner is..
Je zit heel dicht tegen sterke resistance, opwaartse actie redelijk futloos nu. En we hebben nog niet die lusteloosheid gehad als toentertijd 6k level bijna ging vallen in 2018. Ik denk dat dit nog een kleine rally is in het grote geheel waarna daarna pas de grote opwaartse beweging komt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

nst6ldr schreef op maandag 3 februari 2020 @ 23:06:
[...]

[...]

Daarom dump ik er ook geen kapitaal in natuurlijk, het is voor mij nu een proetuintje. Ik bouw tevens passief inkomen op in mikrokrediet, heb twee banen naast elkaar gehad, en wil nog wat andere ventures erbij doen.

Ik ben het meeste met mintos bezig, maar eenmaal ingesteld kan je dat een maand onaangeraakt laten staan, dan zijn crypto's toch spannender/interactiever en is het resultaat (ongeacht de aard) er ook sneller.
Ik kan je zeker aanraden om naar @DAMAGE te luisteren, die heeft inmiddels wel door hoe het allemaal werkt, vooral qua trading.

Eigenlijk kun je hier best naar veel mensen luisteren. Behalve mij dan :+
Chris.nl schreef op maandag 3 februari 2020 @ 23:04:
[...]
Ja, iets met groene torens najagen. "Niet alle gemiste kansen, zijn een verlies" leren beseffen, en je laten scheren tot op het bot, terwijl je achteraf op voorhand best wist dat je ook ff in fiat had kunnen afwachten. Goeie oude tijd, 'k heb de tegeltjes nog aan de muur hangen.

[...]

Van nieuwkomers doodknuffelen met goedbedoelde adviezen is nog nooit iemand dood gegaan.
Nee dat is zeker waar. Maar een kansloze scumbag als ikzelf moet het wel hebben van de Henk en Ingrids die hoog gaan inkopen. Aan wie moet ik anders mijn GVT gaan verkopen voor 40 dollar het stuk? :+

Straks zitten ze er 3 weken in en zijn ze al verder als mij. Zonder hulp waarschijnlijk ook wel, maar dat terzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

Crypts schreef op maandag 3 februari 2020 @ 23:12:
[...]

Mintos, +10% op je inleg. Bitconnect anyone?
Inmiddels 13%, en iemand in de thread zit al op 17% door slim op de secondary market te zijn. Bizar.
Bever! schreef op maandag 3 februari 2020 @ 23:14:
[...]

Je zit heel dicht tegen sterke resistance, opwaartse actie redelijk futloos nu. En we hebben nog niet die lusteloosheid gehad als toentertijd 6k level bijna ging vallen in 2018. Ik denk dat dit nog een kleine rally is in het grote geheel waarna daarna pas de grote opwaartse beweging komt
Ook dat was me opgevallen, alleen heb ik nog niet lang genoeg op de markt gezeten om andere patronen te herkennen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:55

Hallo allemaal

Koop gewoon BTC, zet het weg en ga eerst nog verder lezen dan een paar recente posts. Recente posts zijn meestal een wij van W.C. Eend verhaal, dat is niet DYOR. Je mag blij zijn dat je je hand nog hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Bever! schreef op maandag 3 februari 2020 @ 23:14:
[...]

Een maand geleden stonden we ruim 2k lager, de prijs staat 3 dagen stil en jij vindt het futloos? Ok..

Maar ik snap het niet, je zegt dat de kans op 6.5k groter is dan 20k maar je hebt het wel over een macrotrend omhoog :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
DaCoTa schreef op maandag 3 februari 2020 @ 23:19:
[...]

Je mag blij zijn dat je je hand nog hebt.
Oh ja in dat kader, volgens mij heeft @Pelox nog een mooie deal met een ledger voor je <+:)

Special price for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
nst6ldr schreef op maandag 3 februari 2020 @ 23:18:
Inmiddels 13%, en iemand in de thread zit al op 17% door slim op de secondary market te zijn. Bizar.
Ik handel ruim boven de 30% in onze eigen coin. Die van jou is dus niet zo interessant. Slaap lekker!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:53
WTF? Ik kijk hier 1 dag niet en ik mis ruim 100 reacties én weer n paar nieuwe namen...
Kweenie hoor maar da's genoeg TA voor mij. *O* d:)b

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Stokstaart schreef op maandag 3 februari 2020 @ 23:19:
[...]
Een maand geleden stonden we ruim 2k lager, de prijs staat 3 dagen stil en jij vindt het futloos? Ok..
Hij heeft wel een paar goede punten hoor :)

Kijk waar we nu zitten:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/NrnCOJN29HPVALsVIm6wf7qL/full.jpg

Om op dit punt te zeggen dat we in een nieuwe bullrun zitten is voorbarig. Ja, het ziet er goed uit, maar we zijn er nog niet. Als BTC hier verder kan komen en een higher high kan maken zegt dat toch veel meer dan waar we nu zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Stokstaart schreef op maandag 3 februari 2020 @ 23:19:
[...]

Maar ik snap het niet, je zegt dat de kans op 6.5k groter is dan 20k maar je hebt het wel over een macrotrend omhoog :?
We zijn eerder in twee dagen tijd ook 2k omhoog geschoten, zegt verder niet zoveel. 20k is nog ontzettend ver weg en gaan we in deze run zeker niet halen imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Dat ik nu bearish ben neemt niet weg dat ik boven de 9.7k (daily close) full retard bullmode ga bij dips en die short knop niet te snel aanraak

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
[...]

Ooit, lang lang geleden (it was the summer of 2017) ben ik me voornamelijk hier op Tweakers gaan inlezen op BTC en verschillende Altcoins..). Toen werden er (net wat meer dan tegenwoordig) redelijk inhoudelijke discussies gevoerd over ICO’s, nieuwe white papers , verschillende exit scams en de onontdekte juweeltjes gedeeld alsof het niets was.. (NEO/IOTA en TRX net na de zomer)...

Het lijkt alsof het al zo lang geleden is maar Slechts net twee en half jaar 🤪 Mensen die nu instappen... (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

The_Goat schreef op maandag 3 februari 2020 @ 23:29:
Dat ik nu bearish ben neemt niet weg dat ik boven de 9.7k (daily close) full retard bullmode ga bij dips en die short knop niet te snel aanraak
Ik short nu ook niet hoor, gewoon accumuleren en niet leveraged long. Dat pas weer bij de volgende uitbraak

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 3 februari 2020 @ 23:17:
[...]

Ik kan je zeker aanraden om naar @DAMAGE te luisteren, die heeft inmiddels wel door hoe het allemaal werkt, vooral qua trading.
@PilatuS en @Taro zijn ook goede raadgevers imo.
Straks zitten ze er 3 weken in en zijn ze al verder als mij. Zonder hulp waarschijnlijk ook wel, maar dat terzijde.
Jij voegt enorm veel topicwaarde toe, 't alleen een beetje als die eurocard creditcard reclame.... Onbetaalbaar 💁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Bever! schreef op maandag 3 februari 2020 @ 23:34:
[...]

Ik short nu ook niet hoor, gewoon accumuleren en niet leveraged long. Dat pas weer bij de volgende uitbraak
Hier 100% short, avg. price 9380.
In de 8k kijk ik wel hoeveel van die positie ik hou en hoeveel winst ik pak. SL net boven de SFP van vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
Bever! schreef op maandag 3 februari 2020 @ 23:34:
[...]

Dat ben ik juist van plan bij de een volgende dip. Vanavond wat ETH gekocht. Hold ik gewoon, maar bij een volgende dip, als die er komt, naar 175 en 155 ga ik x3 long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Bever! schreef op maandag 3 februari 2020 @ 23:28:
[...]

We zijn eerder in twee dagen tijd ook 2k omhoog geschoten, zegt verder niet zoveel. 20k is nog ontzettend ver weg en gaan we in deze run zeker niet halen imo
Ik heb ook nergens gezegd dat we in een keer doorstomen naar de 20k. Ik zei áls we in een nieuwe bull market zitten (en die kans acht ik zeer aannemelijk) hoeft hij zich geen zorgen te maken. Een bull market die meerdere jaren beslaat met ups en downs. Duidend op een verwachting dat we een positieve macrotrend krijgen / hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Bever! schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 08:43:
Deze echo bull gaat niet hoger dan 12. There I said it
Dit... 'k Had je er een duimpje om gegeven omdat ik ook een gedachte over €12k heb. Pas dan durf ik te gaan hopen dat de €14k van vorig jaar overtroffen wordt, daarna wordt ik wellicht manisch bullish.

Huidige markt vind ik prima hoor, maar je opmerking "echo bull" kan ik dus ergens plaatsen....

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

D-Ed schreef op maandag 3 februari 2020 @ 23:29:
[...]

Ooit, lang lang geleden (it was the summer of 2017) ben ik me voornamelijk hier op Tweakers gaan inlezen op BTC en verschillende Altcoins..). Toen werden er (net wat meer dan tegenwoordig) redelijk inhoudelijke discussies gevoerd over ICO’s, nieuwe white papers , verschillende exit scams en de onontdekte juweeltjes gedeeld alsof het niets was.. (NEO/IOTA en TRX net na de zomer)...

Het lijkt alsof het al zo lang geleden is maar Slechts net twee en half jaar 🤪 Mensen die nu instappen... (y)
Zijn er tegenwoordig nog pareltjes vraag ik me af? Zie wat Binance bijvoorbeeld op de markt brengt met IEO's, andere exchanges ook...

Allemaal rotzooi. Goed voor 1 ding: een aantal weken veel volume voor de exchanges.

Het magische is er in mijn optiek wel wat vanaf wat dat betreft... De mensen die er nu nog actief in zitten kijken er nu denk ik ook met andere ogen naar.

Maar we zien wel wat er gaat gebeuren, het is in iedergeval zelfs na ruim 2 jaar zeker niet saai :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
S2F

Als het S2F model standhoudt, dan volgt in 2021 een nieuwe ATH voor BTC.
Dit model is gebaseerd op fundamentals. ;)

Live Chart

https://digitalik.net/btc/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dark Matter schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 08:08:
S2F

Als het S2F model standhoudt, dan volgt in 2021 een nieuwe ATH voor BTC.
Dit model is gebaseerd op fundamentals. ;)

Live Chart

https://digitalik.net/btc/
Binance gaat dan failliet door de futures die ze aanbieden ;w *emin3m stapt in met 100 leverage en gaat alvast met pensioen*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:42
Damn die ICX blijft maar gaan man ....
Ik heb ze zaterdag verkocht omdat ik sinds lang eindelijk weer eens op €100,- zat (2017 gekocht) en merkte dat ik weer continu met de koers bezig was (ik ben hier niet voor gemaakt blijkbaar).

Achteraf gezien natuurlijk beter niet kunnen verkopen. Maar ja.

@Thommie.nl ... hoe gaat het met jouw bag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-10 09:08
Icon ICX is toch niet normaal meer ???

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

smoken schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 09:10:
Damn die ICX blijft maar gaan man ....
Ik heb ze zaterdag verkocht omdat ik sinds lang eindelijk weer eens op €100,- zat (2017 gekocht) en merkte dat ik weer continu met de koers bezig was (ik ben hier niet voor gemaakt blijkbaar).

Achteraf gezien natuurlijk beter niet kunnen verkopen. Maar ja.

@Thommie.nl ... hoe gaat het met jouw bag?
Die is vast een lambo aan het bestellen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Verwijderd schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 09:29:
[...]

De mijne gaan in ieder geval heerlijk! Gekocht december 2018..

Ik hoor geruchten over een partnership met Chainlink btw..

[ Voor 11% gewijzigd door Stokstaart op 04-02-2020 09:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smoken
Verwijderd schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 09:29:
[...]

Geef hem eens ongelijk ...
Damn man, ik zat al met een 500 van die dingen continu te kijken wat koers is.
Laat staan dat je er 100x zoveel hebt.

Baal ervan dat ik ze verkocht heb, maar ik denk dat ik intussen 3 nachten niet geslapen had als ik ze NIET verkocht had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smoken schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 09:39:
[...]

Geef hem eens ongelijk ...
Damn man, ik zat al met een 500 van die dingen continu te kijken wat koers is.
Laat staan dat je er 100x zoveel hebt.

Baal ervan dat ik ze verkocht heb, maar ik denk dat ik intussen 3 nachten niet geslapen had als ik ze NIET verkocht had.
Haha ja ik geef hem zeker geen ongelijk. Geniale move, en het is hem gegund. Hopen dat ICX de komende tijd nog ff lekker zo doorgaat. d:)b oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeps foutje

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2020 09:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smoken
Verwijderd schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 09:45:
[...]

Haha ja ik geef hem zeker geen ongelijk. Geniale move, en het is hem gegund. Hopen dat ie de komende tijd nog ff lekker zo doorgaat. d:)b oOo
Helemaal mee eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Dominance op 65,2% --> bullish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Zit er goed uit idd.

Kan nog wel een drop komen.

https://www.theblockcrypt...e-than-4000-btc-on-feb-18

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Kijk, al dat gebabbel over bullish en nieuwe ATHs is erg leuk enzo, maar kan iemand LTC eerst eens even omlaag meppen zodat ik weer wat kan bijkopen? Zou erg worden geapprecieerd! :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
Daarnaast vind ik de inflow van fiat wel tegenvallen, uiteindelijk is dat wat bepaalt of we per saldo omhoog gaan. Leuk dat er wat geschoven wordt van munt naar munt, maar nieuw geld is wat we echt nodig hebben voor een volgende bull market..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
PilatuS schreef op maandag 3 februari 2020 @ 22:16:
[...]

Wat zei je ook alweer gisteren? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-10 23:28
Zou het toch echt de tijd zijn gekomen voor Zilliqa om te moonen? Ik wacht af.

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bullrun afgebroken, Bitcoin going down!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Verwijderd schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 10:58:
Of een retest van 9k en dan terug omhoog?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 10:58:
Wij zakken mee! ;w

@Stokstaart Laten we het hopen :9

Edit: Super lang over gedaan om boven de 30 cent te komen, nu staan 'we' er nog boven maar voelt al zo traag en stroperig als die raket niet doorzet :+

[ Voor 36% gewijzigd door D-Ed op 04-02-2020 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Stokstaart schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 11:02:
[...]

Of een retest van 9k en dan terug omhoog?
Of eerst even de CME gap vullen rond 7700?

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Stokstaart schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 09:58:
[...]

Daarnaast vind ik de inflow van fiat wel tegenvallen, uiteindelijk is dat wat bepaalt of we per saldo omhoog gaan. Leuk dat er wat geschoven wordt van munt naar munt, maar nieuw geld is wat we echt nodig hebben voor een volgende bull market..
Dit is inderdaad wel een beetje het grote probleem. Tot die tijd is BTC (en daarbij alle alts) de speelbal van degenen met de grootste wallets/diepste zakken en de miners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
Vrijdag gaan we weer omhoog toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Mr_Ripple schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 11:11:
[...]

Of eerst even de CME gap vullen rond 7700?
Op de een of andere manier vind ik dat niet waarschijnlijk (onderbuik). Je ziet vooral een slow bleed gebeuren zonder dat er whales capituleren. Hetgeen m.i. betekent dat smart money blijft zitten waar ze zitten omdat ze meer upside verwachten.

Voorlopig staan mijn kooporders van rond de 9k al sinds vorige week ingeladderd (uitgestapt iets onder 9.5k), en dat lijkt geen slechte zet te zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/mF6VNfq.png

Fucking dik ouwe _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ <3 <3 <3

Hopelijk doen Nano & Waves voor mij hetzelfde binnenkort. :9~

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Tjee, keek net weer (staat allemaal op online/ offline pc ergens bij kennissen van me.... lol) sinds een tijdje ik schrok me de tyfus. 50.000 icxjes x 0.50 centjes, das al een x 5 sinds de aanschafprijs. Had ik zelf.nooit zo snel gedacht maar je hoor me niet klagen.

Ik denk dat het te maken heeft met al die chinezen die huisarrest hebben......

Maargoed ik verkoop helemaal niets op dit moment hoe meer ellende hoe hoger de koers lijkt het wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Goat
Respect als je nu nog hold en long term durft te denken

Ik was er al ongeveer 150x uitgestapt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Thommie.nl schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 11:58:
[...]

Tjee, keek net weer (staat allemaal op online/ offline pc ergens bij kennissen van me.... lol) sinds een tijdje ik schrok me de tyfus. 50.000 icxjes x 0.50 centjes, das al een x 5 sinds de aanschafprijs. Had ik zelf.nooit zo snel gedacht maar je hoor me niet klagen.

Maargoed ik verkoop helemaal niets op dit moment hoe meer ellende hoe hoger de koers lijkt het wel.
Ik vind het knap! Merk dat ik zelfs nu de koers check terwijl ik niets meer heb.
Zou waarschijnlijk helemaal gek worden 😂😂😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
The_Goat schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 12:01:
Respect als je nu nog hold en long term durft te denken

Ik was er al ongeveer 150x uitgestapt :P
Als je het niet op de exchange hebt staan is holden peanuts. Kost al teveel moeite om die shit naar een exchange te sturen dus dan zit je het hele ritje wel uit totdat je denkt: "ok nu is het echt te hoog" >:)

Sowieso als je in projecten stapt voor de longterm hoef je niet zo nodig te verkopen alhoewel ik bij zo'n ICX stijging echt wel zou verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Thommie.nl schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 11:58:
[...]

Ik verkoop ook niks (heb er geen 50k).

Pagina: 1 ... 37 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!