[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 35 ... 107 Laatste
Acties:
  • 400.580 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Stokstaart schreef op zondag 2 februari 2020 @ 12:54:
[...]

Ja ik scroll ook nog wel eens door mn oude trades, bizarre prijzen. Zou toch wat zijn als we weer terug gaan naar die niveaus (en hoger).
Ja nu lijken het bizarre prijzen, ik weet nog wel dat ik toen nog dacht dat het nog wel veel gekker kon en dat klopte ook maar het is daarna ook wel echt helemaal in elkaar gezakt. Voor mij persoonlijk overigens wel heel goed omdat ik me veel meer ben gaan richten op differentiëren en beter leren handelen, die leerschool had ik anders niet gehad. Mochten we nu weer een echte bullrun krijgen ben ik mijn emoties ook veel beter de baas en ga ik door slimmer handelen hoogstwaarschijnlijk veel hogere marges pakken. Het is niet dat ik toen maar wat deed maar erg efficiënt was wat ik deed niet. :+
Ik was toen ook meer gefocust op bedragen en niet zozeer op percentages waar het eigenlijk om gaat. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:06
Ik ben nog op zoek naar een veelbelovende privacy coin voor de lt portfolio, iemand tips? AION?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Taro schreef op zondag 2 februari 2020 @ 13:00:
Mogelijk moet je de huidige staat van de markt zien, met name de alts, als de ICO periode. Lekker goedkoop inkopen, een 2e kans voor velen en over een jaar is het weer een groot feest.

ADA is bijv. van 0,030 midden december naar 0,0587 Dollar gestegen in 6 weken tijd...
Mogelijk kun je ook even naar de laatste halving van LTC kijken, aangezien LTC redelijk goed aangeeft wat BTC doet zou de komende halving van BTC wel eens weinig bevredigend kunnen zijn en kelderen we na de halving zo de 5000 dollar regionen in.
Maar een jaar later is het dan wel feest. :)

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09:24
Stokstaart schreef op zondag 2 februari 2020 @ 13:04:
Ik ben nog op zoek naar een veelbelovende privacy coin voor de lt portfolio, iemand tips? AION?
XVG natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Stokstaart schreef op zondag 2 februari 2020 @ 13:04:
Als je nu in wil stappen zou ik naar Dash kijken, daar zit imho nog best wat potentie in en een stijging zoals andere muntjes heeft hij nog niet gemaakt dus ook voor st wellicht interessant. :)
Ik zou overigens voor lt niet buiten de top 100 kijken, zelfs niet buiten de top 20. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Crypts schreef op zondag 2 februari 2020 @ 13:14:
[...]

Als je nu in wil stappen zou ik naar Dash kijken, daar zit imho nog best wat potentie in en een stijging zoals andere muntjes heeft hij nog niet gemaakt dus ook voor st wellicht interessant. :)
Ik zou overigens voor lt niet buiten de top 100 kijken, zelfs niet buiten de top 20. ;)
Als het op 2017 gaat lijken kan ik ook blind klikken _O- Maar een dotje DASH is misschien inderdaad een goed idee..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ok, alle ETH sellorders geraakt t/m 193 USDT. Grote kans dat ETH nu nog een paar Dollars doorschiet, maar is prima. Dash is inderdaad ook nog een goede optie, hou ik in de gaten.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Stokstaart schreef op zondag 2 februari 2020 @ 13:16:
[...]

Als het op 2017 gaat lijken kan ik ook blind klikken _O- Maar een dotje DASH is misschien inderdaad een goed idee..
Zou ook nog kunnen maar dan haal je er niet het maximale uit en dat zou zonde zijn. :P
Voor mij is het nu even niet handig om bij te kopen maar Dash viel me in deze wel op, die beweegt wel vaker op zichzelf maar trekt eigenlijk altijd wel weer bij. :)

Wellicht wat andere gekke opties: BTG en BCD als je die in een dipje kan pakken. Mocht het echt weer losgaan dan gaat alles waar de naam Bitcoin in voorkomt waarschijnlijk weer als warme broodjes. Van die andere Bitcoin klonen zou ik nu wel even afblijven. Ik denk dat ik daar ook wel een klein bedragje in durf te stoppen zodra ik weer budget heb. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Mooi, rode candles, mogen van mij doorzetten, zit alleen nog in HOT.

@Crypts Zijn de 2 "slapertjes" van vorige week een aanslag op je budget geweest? Kwestie van prioriteiten stellen...

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Taro schreef op zondag 2 februari 2020 @ 13:37:

@Crypts Zijn de 2 "slapertjes" van vorige week een aanslag op je budget geweest? Kwestie van prioriteiten stellen...
Nope, gewoon begin van een nieuwe maand en dan ben ik altijd erg conservatief mbt de niet direct noodzakelijke uitgaven. :)
Ook is het volume in ons eigen muntje op dit moment aan de lage kant dus daar kan ik ook niet direct op anticiperen. Ik hoef me nergens druk om te maken maar ik wil er ook zo min mogelijk aan denken dus hou ik een hele ruime marge aan voor het geval dat. Als die 'luxe' tot gevolg heeft dat ik even de hand op de knip moet houden heb ik dat er erg graag voor over. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Telde net op Binance slechts 16 btc pairs in het rood en dus ruim 150 in het groen..
Zo toch maar ff m'n raket uit de schuur trekken en door wasstraat halen, moon!

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Iemand enig idee waarom we zo lekker in het groen zitten al een tijdje? Ik heb geen bijzonder nieuws gezien verder..

Hallo met Tim

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
iVibes schreef op zondag 2 februari 2020 @ 13:49:
Telde net op Binance slechts 16 btc pairs in het rood en dus ruim 150 in het groen..
Zo toch maar ff m'n raket uit de schuur trekken en door wasstraat halen, moon!
Vergeet hem niet meteen af te tanken, daar gaat het weleens vaker mis. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Pkunk schreef op zondag 2 februari 2020 @ 14:17:
Iemand enig idee waarom we zo lekker in het groen zitten al een tijdje? Ik heb geen bijzonder nieuws gezien verder..
Aankomende halving.

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Pkunk schreef op zondag 2 februari 2020 @ 14:17:
We zijn een flinke tijd omlaag gegaan en nu hebben we weer een tijd dat we omhoog gaan. Hoeft verder geen reden voor te zijn, maar de halvening zal inderdaad wel meespelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Taro schreef op zondag 2 februari 2020 @ 13:37:

Waarom HOT? Staat er iets op stapel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
radem205 schreef op zondag 2 februari 2020 @ 16:57:
[...]

Geen idee of er iets op stapel staat, maar gisteren voelde het goed om in te stappen en vandaag met winst via USDT verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-10 23:13
radem205 schreef op zondag 2 februari 2020 @ 16:57:
[...]

Ik heb zojuist nog wat hot bijgekocht.. kon het niet laten.. een pure gok. Hot staat gewoon vreselijk laag en heeft nog niets gedaan. -10% op de week waar andere +30% hebben.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Op Twitter is nagenoeg iedereen bullish, er wordt gesproken over dat de bullrun is gestart, er wordt gemeld dat "grote accounts" aangeven dat er een grote move aankomt, etc. Ik blijf voorzichtig en sta klaar om in te stappen (100% fiat inmiddels), maar benieuwd welke kant die grote move dan opgaat. Naar boven lijkt nu logisch, dus grote kans dat er een enorme rode candle volgt.

Mijn Bitcoin stop limit buy order staat klaar (96xx regionen) en zal ik verder naar beneden opschuiven als de koers verder daalt. Jullie ook allemaal de gordels om?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op zondag 2 februari 2020 @ 18:29:
Op Twitter is nagenoeg iedereen bullish, er wordt gesproken over dat de bullrun is gestart
Ik zag al voorbij komen op een grote account dat ETH deze bullrun een nieuwe ATH gaat maken. Da's wel heel extreem positief zegmaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-10 16:53
Thommie.nl schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 19:08:
och och och wat lekker. Icx, het voelt weer net als 2017.... en volgens mij zijn we nog maar net los.
:-( ik werd helemaal onrustig van het weer continu koers checken, en dus gisteren maar gewoon verkocht. Ik dacht dan heb ik tenminste het dubbele van een week geleden (maar nog steeds een derde van originele inleg).

Maar inderdaad ... blijft maar stijgen, dus beter niet kunnen doen.

Ik hoop van je dat het terug gaat naar het niveau van weleer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
PilatuS schreef op zondag 2 februari 2020 @ 18:39:
[...]

Ik zag al voorbij komen op een grote account dat ETH deze bullrun een nieuwe ATH gaat maken. Da's wel heel extreem positief zegmaar :P
Geen idee waar jullie kijken of wat jullie volgen maar ik word al weken bestookt met XRP gaat ATH, nee LTC gaat ATH, ETH leidt de weg naar boven. BTC gaat door de 20k und so weiter. :+

Er is een hoop bullish sentiment en voorlopig gaan we best okay maar het kan beter en een bullrun is het nog lang niet. Dus... Wat gaan we doen dames en heren? Ritje rond het dorp of kunnen we echt gaan inpakken voor een uitstapje welke we nog niet eerder hebben gezien? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Crypts schreef op zondag 2 februari 2020 @ 18:49:
[...]

Geen idee waar jullie kijken of wat jullie volgen maar ik word al weken bestookt met XRP gaat ATH, nee LTC gaat ATH, ETH leidt de weg naar boven. BTC gaat door de 20k und so weiter. :+

Er is een hoop bullish sentiment en voorlopig gaan we best okay maar het kan beter en een bullrun is het nog lang niet. Dus... Wat gaan we doen dames en heren? Ritje rond het dorp of kunnen we echt gaan inpakken voor een uitstapje welke we nog niet eerder hebben gezien? 8)
Accounts die onzin roepen als ETH gaat vanaf nu naar een ATH, mensen die dat posten ben ik heel snel klaar mee om die te volgen. Sowieso volg ik vrijwel alleen account die charts posten die de komende uren of dagen relevant zijn. Voor mij valt het dus nog reuze mee dat mensen roepen dat munt X naar een ATH gaat. Alleen dat over ETH kwam ik dus vandaag voor het eerst tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
PilatuS schreef op zondag 2 februari 2020 @ 18:53:
[...]

Accounts die onzin roepen als ETH gaat vanaf nu naar een ATH, mensen die dat posten ben ik heel snel klaar mee om die te volgen. Sowieso volg ik vrijwel alleen account die charts posten die de komende uren of dagen relevant zijn. Voor mij valt het dus nog reuze mee dat mensen roepen dat munt X naar een ATH gaat. Alleen dat over ETH kwam ik dus vandaag voor het eerst tegen.
Ik hoor/lees al een paar weken die berichten over eth.. van mij mag het! The flipping is real!

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Pelox schreef op zondag 2 februari 2020 @ 18:54:
[...]
Ik hoor/lees al een paar weken die berichten over eth.. van mij mag het! The flipping is real!
Van mij mag het ook hoor, maar het is nogal een uitspraak en een paar weken terug al helemaal. Voor mij voegt het gewoon niets toe en moeten we het maar gaan zien. BTC heeft nog niet eens een higher high gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
PilatuS schreef op zondag 2 februari 2020 @ 18:57:
[...]

Van mij mag het ook hoor, maar het is nogal een uitspraak en een paar weken terug al helemaal. Voor mij voegt het gewoon niets toe en moeten we het maar gaan zien. BTC heeft nog niet eens een higher high gemaakt.
Nee, precies.. nog even of heel lang afwachten. Ik denk dat de markt wel klaar is voor een bullrun, maar of ik dat ben.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
PilatuS schreef op zondag 2 februari 2020 @ 18:53:
[...]

Ik ben een vreselijk anti-sociaal stuk vreten dus ik volg zo goed als niks en ben ook niet actief op Twitter e.d. Ik krijg die meuk door mijn strot geduwd op mijn Iphone als ik Google open compleet met charts en zulks. Of het bekende namen zijn geen idee, zal best wel en volgens mij heeft iedere koekwaus die ook maar enigszins soort van serieus genomen wordt in de crypto wereld al een of meerdere van deze dingen geroepen. :+

Maakt ook verder niet uit, het ziet er weer bullish uit en de rest is history in the making, niemand die het weet. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Crypts schreef op zondag 2 februari 2020 @ 18:49:
[...]

Dus... Wat gaan we doen dames en heren? Ritje rond het dorp of kunnen we echt gaan inpakken voor een uitstapje welke we nog niet eerder hebben gezien? 8)
Ik ben er uit, gaan we omhoog dan Hodl ik, gaan we naar beneden dan Hodl ik ook.
Life is easy. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adarkar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-10 21:43
De verwachtingen zijn dat het een bloedrode dag gaat worden morgen op de Chinese beurs. ( tenminste, als ze ondanks corona opengaan ).
Enkeltje maan vannacht/morgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Adarkar schreef op zondag 2 februari 2020 @ 19:06:
De verwachtingen zijn dat het een bloedrode dag gaat worden morgen op de Chinese beurs. ( tenminste, als ze ondanks corona opengaan ).
Oh fuck... -O- We hebben dat biervirus ook nog. Waarom men een virus vernoemt naar een biertje is me nog steeds een raadsel. We hebben toch ook geen syndroom van Schultenbräu of een Grolschbreukje? -O-

Nou ja we zien wel weer, mijn centjes en coins staan weer veilig. Of niet maar dat is juist het leuke aan deze hele kermis. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Crypts schreef op zondag 2 februari 2020 @ 19:04:
[...]

Ik ben een vreselijk anti-sociaal stuk vreten dus ik volg zo goed als niks en ben ook niet actief op Twitter e.d. Ik krijg die meuk door mijn strot geduwd op mijn Iphone als ik Google open compleet met charts en zulks. Of het bekende namen zijn geen idee, zal best wel en volgens mij heeft iedere koekwaus die ook maar enigszins soort van serieus genomen wordt in de crypto wereld al een of meerdere van deze dingen geroepen. :+

Maakt ook verder niet uit, het ziet er weer bullish uit en de rest is history in the making, niemand die het weet. 8)
Mijn enige 2 bronnen van info qua crypto zijn Twitter en hier. Op Twitter post ik zelf niets, maar zit er puur voor de charts die ik handig vind om te zien. Als iemand te weinig charts post en te veel onzin gaat posten ben ik er gelijk klaar mee. De mensen die ik dan volg op Twitter zijn gelukkig traders die naar de komende dagen kijken en niet gaan lopen roepen dat munt X vanuit hier naar een ATH gaat. Nu kwam ik dan wel iemand tegen die dat aan het roepen is dan ben ik er ook wel klaar mee. Dan moet die persoon voldoende nuttige info posten wil ik die nog volgen. Als ik ga traden is Twitter handig om de meningen van andere traders te zien, verder heb ik niets met Twitter. Tradingview kijk ik ook nooit meer na. Veel te veel lange termijn onzin daar. Een chart die laat zien dat we naar de 50k zouden gaan gaat nergens over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Adarkar schreef op zondag 2 februari 2020 @ 19:06:
Ze voorkomen in China gewoon dat er "groot" verkocht wordt op de aandelenbeurs.
China Bans Selling, Plans Massive Liquidity Injection To Prevent Market Crash
en:

1.2 trillion yuan is nothing like enough...and they have a plan for that - ban selling!

Notice about stock market in #China. No one is allowed to sell when the market resume on Feb. 3. Biding price to be controlled before opening, no net sell before Feb. 7. Needs special permission for sales over 10M yuan. #CCP fearing market crash #Coronavirus #CoronavirusOutbreak pic.twitter.com/lnGIdQJCe2

— 曾錚 Jennifer Zeng (@jenniferatntd) February 2, 2020
Bron: https://www.zerohedge.com...a-market-collapse-re-open

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:17
RaptorXS schreef op zondag 2 februari 2020 @ 19:18:
[...]

[...]

en:

[...]

Enige optie voor de Chinezen om de boel een beetje te hedgen: BTC. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
TuutjDrie schreef op zondag 2 februari 2020 @ 19:37:
[...]

Enige optie voor de Chinezen om de boel een beetje te hedgen: BTC. _/-\o_
Goud vergeten? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Pff vanmiddag om 13.30 op 9440 USDT uitgestapt, ik was best trots op mezelf dat ik de top gevonden had net voor ik de deur uit ging.. Paar uur later weer thuis en kijken of hij wat gezakt is om weer in te stappen.. :z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:43

Bever!

3

Hoe moet je kopen dan? Als je niet mag verkopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Euhm slimme Chinezen kunnen gewoon op crypto exchanges buiten China handelen en doen dat ook. Goud wordt iets lastiger als daar de sells geblokkeerd worden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
Mag niet, Goud heeft de kleur van Winny the Pooh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LorenzoG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 18:29
Ik zie nu wat posts langskomen die het over Twitter accounts hebben. Ik weet niet of het hier mag (anders negeer dit maar) maar misschien wat tips over wie te volgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Laatst online: 05-09 16:48
RaptorXS schreef op zondag 2 februari 2020 @ 19:18:
[...]

[...]

en:

[...]

Hoezo de markt zijn werk laten doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
LorenzoG schreef op zondag 2 februari 2020 @ 19:52:
Ik zie nu wat posts langskomen die het over Twitter accounts hebben. Ik weet niet of het hier mag (anders negeer dit maar) maar misschien wat tips over wie te volgen?
Ik volg o.a.:

https://twitter.com/SalsaTekila
https://twitter.com/Crypto_Ed_NL
https://twitter.com/cachiestboi
https://twitter.com/100trillionUSD
https://twitter.com/BitBitCrypto
https://twitter.com/inversebrah
https://twitter.com/Crypt0Entropy
https://twitter.com/RobertJandeJong
https://twitter.com/majinsayan
https://twitter.com/whale_alert

Niet allemaal even nuttig, de meesten omdat ze veel interessante zaken liken/retweeten en er een redelijk niveau aan humor tussen zit.

>:)
I provide liquidity of digital assets to scared, impatient people. At a later date, I sell the assets back to them at a higher cost.

[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 02-02-2020 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
LorenzoG schreef op zondag 2 februari 2020 @ 19:52:
De mensen die Taro aangeeft daar volg ik er ook een aantal van met nog een hoop andere er bij. Ik heb in het vorige topic mijn hele lijst gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LorenzoG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 18:29
Dank jullie 👍🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
Trouble in IOTA paradise:

[ Voor 18% gewijzigd door BTC100K2021 op 02-02-2020 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Crypts schreef op zondag 2 februari 2020 @ 19:43:
[...]

Euhm slimme Chinezen kunnen gewoon op crypto exchanges buiten China handelen en doen dat ook. Goud wordt iets lastiger als daar de sells geblokkeerd worden. :+
Mijn reaktie ging over de aandelenhandel op de Chinese beurs en dan specifiek over de verkoopkant.
Dat Chinezen dan evt.aan de aankoopkant in crypro's of goud gaan zitten zou zo maar kunnen gebeuren. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Oh my.. Die kerel is echt gestoord qua dit soort dingen.. |:( Er gaan weinig mensen nog met hem willen werken in de toekomst, blij dat hij al lang weg is daar..

Afijn, vandaag 102% ‘rendement’ op mijn IOTA aankoop uit december, morgen zal het wel gaan dumpen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
CfB is een idioot, maar tbh, als de andere oprichter van hun bedrijf zich eruit terugtrekt, zou je denken dat het kapitaal in de onderneming 50/50 gaat.

Anyway, enorme shitshow in IOTA related discords :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Sissors schreef op zondag 2 februari 2020 @ 20:43:
[...]

CfB is een idioot, maar tbh, als de andere oprichter van hun bedrijf zich eruit terugtrekt, zou je denken dat het kapitaal in de onderneming 50/50 gaat.

Anyway, enorme shitshow in IOTA related discords :P
Nogal ja, heerlijk leesvoer wel maar ergjammer dat ze (vooral hij) daar zo onvolwassen mee omgaan.. Overigens ben ik wel benieuwd wat Jinn gerelateerd nieuws er morgen uitkomt.. Paar dagen geleden poste CfB nog op Twitter dat er vanaf maandag twee berichten uit zouden komen en dat klonk nog alsof ze samen optrekken.. Erg vreemd dus dit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10:01
D-Ed schreef op zondag 2 februari 2020 @ 21:08:
[...]

Nogal ja, heerlijk leesvoer wel maar ergjammer dat ze (vooral hij) daar zo onvolwassen mee omgaan.. Overigens ben ik wel benieuwd wat Jinn gerelateerd nieuws er morgen uitkomt.. Paar dagen geleden poste CfB nog op Twitter dat er vanaf maandag twee berichten uit zouden komen en dat klonk nog alsof ze samen optrekken.. Erg vreemd dus dit..
Dat bericht was zelfs van gisteren dus inderdaad erg apart. Ik hoop dat het erg mooi nieuws is. Ik vind IOTA qua idee erg veel potentie hebben als ze het allemaal waar kunnen maken tenminste.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Oepsje schreef op zondag 2 februari 2020 @ 21:15:
[...]

Dat bericht was zelfs van gisteren dus inderdaad erg apart. Ik hoop dat het erg mooi nieuws is. Ik vind IOTA qua idee erg veel potentie hebben als ze het allemaal waar kunnen maken tenminste.
Flinke stappen worden gemaakt (ook in stijging waarde IOTA muntjes :*) )

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/8ziytwjgJqSGPBLFXLNHrp20/full.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/TlcomRF70EtFJ9Yaf51l6WRA/full.png

*O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Nu online
Taro schreef op zondag 2 februari 2020 @ 18:29:
Op Twitter is nagenoeg iedereen bullish, er wordt gesproken over dat de bullrun is gestart, er wordt gemeld dat "grote accounts" aangeven dat er een grote move aankomt, etc. Ik blijf voorzichtig en sta klaar om in te stappen (100% fiat inmiddels), maar benieuwd welke kant die grote move dan opgaat. Naar boven lijkt nu logisch, dus grote kans dat er een enorme rode candle volgt.

Mijn Bitcoin stop limit buy order staat klaar (96xx regionen) en zal ik verder naar beneden opschuiven als de koers verder daalt. Jullie ook allemaal de gordels om?
Hier de gordels al om van ~$8320 :-)
Ik zit vanaf daar in een leveraged longpositie.
Tussentijds uiteraard wel de nodige profits gepakt door plukjes te verkopen.
Maar ook tijdens dipjes mijn positie weer vergroot, omdat ik de kans groot acht dat we nog verder omhoog gaan. Dus zit nog steeds met een fatsoenlijke positie long. Groene kaars mag komen.
Bij een rode megacandle word ik uitgestopt, SL sellorders staan inmiddels redelijk dicht onder de koers geladderd (gem. ~4%).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
D-Ed schreef op zondag 2 februari 2020 @ 21:08:
[...]

1+1=2. Een flink aantal (waaronder ik) gingen ervan uit dat het hoop bla bla zou zijn met als conclusie dat stekker eruit getrokken ging worden. Deze ruzie lijkt erover te gaan hoe kapitaal verdeeld moet worden met stekker eruit getrokken.

(En CfB is nu de aangevallen persoon, omdat hij dit keer zich 'tegen' IOTA richt, terwijl zijn aanhang het geweldig vond als hij zulk soort dingen tegen andere partijen deed. Maar laten we wel wezen, David heeft ook Jinn 6 jaar door laten sudderen en mensen valse hoop gegeven).

[ Voor 16% gewijzigd door Sissors op 02-02-2020 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Sissors schreef op zondag 2 februari 2020 @ 21:25:
[...]

1+1=2. Een flink aantal (waaronder ik) gingen ervan uit dat het hoop bla bla zou zijn met als conclusie dat stekker eruit getrokken ging worden. Deze ruzie lijkt erover te gaan hoe kapitaal verdeeld moet worden met stekker eruit getrokken.

(En CfB is nu de aangevallen persoon, omdat hij dit keer zich 'tegen' IOTA richt, terwijl zijn aanhang het geweldig vond als hij zulk soort dingen tegen andere partijen deed. Maar laten we wel wezen, David heeft ook Jinn 6 jaar door laten sudderen en mensen valse hoop gegeven).
Morgen komt het Jinn nieuws naar buiten, laten we niet op de zaken vooruit lopen.

CfB meld zich bij ‘de community’ maar het lijkt alsof diezelfde community zich niet zo laat behandelen. Die kerel denkt letterlijk alleen aan zichzelf en hoopt te scoren door alles openbaar te gooien. De IF heeft er goed aan gedaan afscheid te nemen van hem. David laat zien er op een respectvolle manier mee om te gaan. Had ik niet verwacht, die is dus wel gegroeid in tegenstelling tot CfB..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
Gaan we weer ineens inhoudelijk in op een of andere mafkees die al dan niet gerelateerd is aan een of andere enorme fucking kansloze shitcoin? Bullrun is here baby! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Crypts schreef op zondag 2 februari 2020 @ 21:35:
Gaan we weer ineens inhoudelijk in op een of andere mafkees die al dan niet gerelateerd is aan een of andere enorme fucking kansloze shitcoin? Bullrun is here baby! *O*
Yup, deze shitcoin heeft mij tot heden het meeste geleverd *O*

:)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
D-Ed schreef op zondag 2 februari 2020 @ 21:31:
[...]

Morgen komt het Jinn nieuws naar buiten, laten we niet op de zaken vooruit lopen.

CfB meld zich bij ‘de community’ maar het lijkt alsof diezelfde community zich niet zo laat behandelen. Die kerel denkt letterlijk alleen aan zichzelf en hoopt te scoren door alles openbaar te gooien. De IF heeft er goed aan gedaan afscheid te nemen van hem. David laat zien er op een respectvolle manier mee om te gaan. Had ik niet verwacht, die is dus wel gegroeid in tegenstelling tot CfB..
Je bent niet erg kritisch zie ik, kijk je niet een beetje door een IOTA-bril?

Ten eerste reageert die David slap, gaat niet in op de financiële afhandeling waar het CfB om gaat (dan ga ik er vanuit dat de claim juist is, anders zou je daar korte metten mee maken inclusief bewijsstukken). Ten tweede spreekt het voor CfB dat hij publiekelijk zijn beklag doet, als hij de funds reeds zou hebben gekregen of er zeker van was dat hij ze zou krijgen zou hij dat nooit doen (risico: IOTA-dump door de tweet).

Klassieke damage control, op Discord schrijft hij "major exchange listing" als zoethoudertje. Dat mensen daar anno 2020 nog in trappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Dit blijf ik toch een interessant iets vinden:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/IsdFOBFqRbL0KaEmGMTTdphG/full.jpg

Je ziet dit best vaak. Toch door die 2 heen komen of welke rond getal het dan ook is. En dan ietsjes er doorheen en weer dumpen. Het zijn vaak toch best flinke walls die op zulke getallen verkocht worden. Dat ie dan niet op of net er onder stopt, maar iets er doorheen komt en dan pas zakt, geen idee hoe dat nou gaat. Iemand een verklaring ? Het enige wat ik kan bedenken is dat die sellorders shorts zijn die opgekocht worden en dat iemand daarna wat extra gaat dumpen. Alleen toch vreemd dat mensen daar kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Hoorde ik daar 'shitcoins'? oOo

Where do I invest, sir?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
TuutjDrie schreef op zondag 2 februari 2020 @ 21:36:
[...]

Je bent niet erg kritisch zie ik, kijk je niet een beetje door een IOTA-bril?

Ten eerste reageert die David slap, gaat niet in op de financiële afhandeling waar het CfB om gaat (dan ga ik er vanuit dat de claim juist is, anders zou je daar korte metten mee maken inclusief bewijsstukken). Ten tweede spreekt het voor CfB dat hij publiekelijk zijn beklag doet, als hij de funds reeds zou hebben gekregen of er zeker van was dat hij ze zou krijgen zou hij dat nooit doen (risico: IOTA-dump door de tweet).

Klassieke damage control, op Discord schrijft hij "major exchange listing" als zoethoudertje. Dat mensen daar anno 2020 nog in trappen.
Yep, de enige bril op dit moment dus ik ben daarin wat gekleurd maar probeer het wel gewoon realistisch te benaderen. CfB gooit al vaker met modder. Het is erg jammer dat zo’n slim iemand op deze manier de aandacht trekt.. Vorig jaar ook alle e-mails openbaren.. Kan niet vind ik.

Maar goed, verder ga ik de IF niet verdedigen en blijf de boel lekker vanaf de zijlijn volgen. :9B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Jij bent toch dat Komodo tapijt? Snap niet dat je vragen komt stellen eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
Crypts schreef op zondag 2 februari 2020 @ 21:41:
[...]

Jij bent toch dat Komodo tapijt? Snap niet dat je vragen komt stellen eigenlijk?
Jij komt er wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Ik ben er al, vraag me meer af waar jij bent? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
Crypts schreef op zondag 2 februari 2020 @ 19:04:
[...]

Zelfkennis heb je ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10:01
Rustig jongens, laten we het inhoudelijk houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Yup. Ik ben leuk, echt, lieg niet en geef eerlijk advies.Wat heb jij te bieden? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
Thnx, ik zag wat IOTA gerommel hier, snel binance opgestart, market short en direct een dump daarna. Mooi leven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Oepsje schreef op zondag 2 februari 2020 @ 21:46:
Rustig jongens, laten we het inhoudelijk houden...
Okee... Trusten Oepsje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
Verwijderd schreef op zondag 2 februari 2020 @ 21:38:
Hoorde ik daar 'shitcoins'? oOo

Where do I invest, sir?
Ik ga je absoluut niet aanbevelen om mijn lijst te volgen, maar ik zit op het moment naast BTC vooral in 0x, MCO, Neblio, Qtum, NEM, ICON, KyberNetwork, Metal, BNB (maar dat is alleen om minder te betalen), Bitcoin Diamond, Wanchain, Lisk, Streamr DATAcoin, Lunyr, Loopring, Enigma, Bitcoin Gold, Steem, Civic, Nuls, YOYOW, Moeda Loyalty Points en Walton.

Sjezus wat een troep als ik het zo uitschrijf, ik heb eigenlijk van bijna geen een ervan ooit iets gehoord :)

Eigenlijk moet ik morgen maar eens een keer wat gaan updaten want ik heb al maanden niet meer gekeken naar in welke munten in nu eigenlijk beleg.

[ Voor 10% gewijzigd door Specy op 02-02-2020 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
PilatuS schreef op zondag 2 februari 2020 @ 21:37:
Dit blijf ik toch een interessant iets vinden:

[Afbeelding]

Je ziet dit best vaak. Toch door die 2 heen komen of welke rond getal het dan ook is. En dan ietsjes er doorheen en weer dumpen. Het zijn vaak toch best flinke walls die op zulke getallen verkocht worden. Dat ie dan niet op of net er onder stopt, maar iets er doorheen komt en dan pas zakt, geen idee hoe dat nou gaat. Iemand een verklaring ? Het enige wat ik kan bedenken is dat die sellorders shorts zijn die opgekocht worden en dat iemand daarna wat extra gaat dumpen. Alleen toch vreemd dat mensen daar kopen.
Meeste sellwalls zijn redelijk fluide en verdwijnen zodra er aan de 2.0 geknaagd wordt, hier zullen tegelijkertijd ook aardig wat stopmarket/stoplimit sells gehit worden, die worden opgezocht en dat zorgt weer voor liquiditeit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
The_Goat schreef op zondag 2 februari 2020 @ 21:57:
[...]
Meeste sellwalls zijn redelijk fluide en verdwijnen zodra er aan de 2.0 geknaagd wordt, hier zullen tegelijkertijd ook aardig wat stopmarket/stoplimit sells gehit worden, die worden opgezocht en dat zorgt weer voor liquiditeit
Het zal ook inderdaad wel het uitvoeren van een zooi orders zijn. Ik snap alleen niet dat je een verkooporder op of net boven die 2 zet. Verder werd de wall op die 2 ook volledig opgegeten. Ik vind het vreemd dat er dan niet net onder die 2 actie is, maar dat ie er eerst doorheen komt voordat ie zakt. Ik zie het zo enorm vaak gebeuren op deze manier. Daarom ook nooit op zo'n punt het laaste stukje van die 2 kopen in de hoop dat ie doorschiet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

NANO doet biem...

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Zaten hier vroeger niet veel ICX fans? Die gaat wel hard momenteel

Edit: en als je een beetje handig met Fib levels bent ook goed te traden

Wel leuk dat er eindelijk weer eens wat goede actie met alts is, houdt de afwisseling er een beetje in. Die BTC chart kennen we met z'n allen nu ook wel

[ Voor 14% gewijzigd door The_Goat op 02-02-2020 22:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ik baal er van dat ICX geen marginpair is op Binance :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Bitcoin prijs zit op dit moment boven het S2F model, die ligt dus prima op koers:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EPzHq1aWsAArdd0?format=png&name=4096x4096

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
CME pre-open is over 3 minuten, ben benieuwd waar ze ons mee naartoe nemen vannacht.. Beetje doorzichtig trouwens, hij wordt ook PRECIES op de 9440 gehouden (de close van vrijdag).

[ Voor 35% gewijzigd door Stokstaart op 02-02-2020 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Stokstaart schreef op zondag 2 februari 2020 @ 22:57:
Beetje doorzichtig trouwens, hij wordt ook PRECIES op de 9440 gehouden (de close van vrijdag).
Ik denk niet dat er iemand op de planeet is die geld wil gaan uitgeven om een prijs op een bepaald punt te houden voor de CME open. Als de close en open prijs dan eens hetzelfde is dan zal dit eerder toeval zijn dan dat iemand het daar wil houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
PilatuS schreef op zondag 2 februari 2020 @ 23:03:
[...]

Ik denk niet dat er iemand op de planeet is die geld wil gaan uitgeven om een prijs op een bepaald punt te houden voor de CME open. Als het de close en open prijs dan eens hetzelfde is dan zal dit eerder toeval zijn dan dat iemand het daar wil houden :)
Tenzij ze verwachten dat een eventueel gecreëerde gap zodanig veel onrust zal veroorzaken dat het hun onderliggende plannen in de weg zit. Vind het op zn minst opvallend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waarez
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-09 22:10
Taro schreef op zondag 2 februari 2020 @ 22:33:
Bitcoin prijs zit op dit moment boven het S2F model, die ligt dus prima op koers:
[Afbeelding]
Ik ga zonet eens even door het topic. Waarop is deze chart gebaseerd? Waarom staan de pieken (tot 20k en dalen) er niet in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Waarez schreef op zondag 2 februari 2020 @ 23:11:
[...]

Ik ga zonet eens even door het topic. Waarop is deze chart gebaseerd? Waarom staan de pieken (tot 20k en dalen) er niet in?
Staan er wel in, is log chart volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Waarez schreef op zondag 2 februari 2020 @ 23:11:
[...]

Die staan er wel in, maar misschien wat minder duidelijk/opvallend ivm logscale?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Stokstaart schreef op zondag 2 februari 2020 @ 23:06:
[...]
Tenzij ze verwachten dat een eventueel gecreëerde gap zodanig veel onrust zal veroorzaken dat het hun onderliggende plannen in de weg zit. Vind het op zn minst opvallend..
Wie is ze dan ? Mensen die de volledige controle over de koers hebben ? Die zijn er niet hoor. Tuurlijk worden er hier en daar wat moves uitgehaalt, maar dat is het dan ook.

Verder hebben we 1000 dollar gaps gehad en hebben eigenlijk ieder weekend wel een gap van 100 dollar of meer. Waarom zou je geld willen uitgeven in deze week en niet in alle andere om geen gap te laten ontstaan ? Waar zit de logica hier van in dan, want ik zie het niet ? Hoe ga je hier geld mee verdien in plaats van geld verbranden ?

Zoals ik het zie hebben we eens geen gap, kan gebeuren. Om nou te denken dat er mensen het halve weekend bezig zijn met geld uitgeven om net deze ene week geen gap te hebben, ik kan het mij niet voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stokstaart schreef op zondag 2 februari 2020 @ 22:57:
CME pre-open is over 3 minuten, ben benieuwd waar ze ons mee naartoe nemen vannacht.. Beetje doorzichtig trouwens, hij wordt ook PRECIES op de 9440 gehouden (de close van vrijdag).
Waar kun je zien wat de tijden zijn van de CME?
Ik lees dat het op vrijdag 15:00u UTC sluit en op zondag 17.30 UTC weer open gaat. Maar dat komt niet overeen met de tijd die jij noemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Verwijderd schreef op zondag 2 februari 2020 @ 23:15:
[...]

Waar kun je zien wat de tijden zijn van de CME?
Ik lees dat het op vrijdag 15:00u UTC sluit en op zondag 17.30 UTC weer open gaat. Maar dat komt niet overeen met de tijd die jij noemt.
https://www.cmegroup.com/trading-hours.html#equityIndex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waarez
Taro schreef op zondag 2 februari 2020 @ 23:12:
[...]

Die staan er wel in, maar misschien wat minder duidelijk/opvallend ivm logscale?
Klopt! Overgekeken. Wel erg interessant. Heeft de chart degelijke fundamenten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Waarez schreef op zondag 2 februari 2020 @ 23:17:
[...]

Klopt! Overgekeken. Wel erg interessant. Heeft de chart degelijke fundamenten?
Op o.a. https://medium.com/@100tr...ith-scarcity-91fa0fc03e25 kan je er meer over lezen. En volg https://twitter.com/100trillionUSD op Twitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waarez

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Iedereen wacht op een break-out. Of 10k+ of een flinke daling, niemand koopt/verkoopt nu, dat zorgt tegelijkertijd voor de beweging in alts afgelopen dagen.

Morgen/overmorgen zal er wel wat actie zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
PilatuS schreef op zondag 2 februari 2020 @ 23:15:
[...]

Wie is ze dan ? Mensen die de volledige controle over de koers hebben ? Die zijn er niet hoor. Tuurlijk worden er hier en daar wat moves uitgehaalt, maar dat is het dan ook.

Verder hebben we 1000 dollar gaps gehad en hebben eigenlijk ieder weekend wel een gap van 100 dollar of meer. Waarom zou je geld willen uitgeven in deze week en niet in alle andere om geen gap te laten ontstaan ? Waar zit de logica hier van in dan, want ik zie het niet ? Hoe ga je hier geld mee verdien in plaats van geld verbranden ?

Zoals ik het zie hebben we eens geen gap, kan gebeuren. Om nou te denken dat er mensen het halve weekend bezig zijn met geld uitgeven om net deze ene week geen gap te hebben, ik kan het mij niet voorstellen.
Ik weet niet, misschien heb je gelijk. Maar mijn gevoel zegt me dat de daadwerkelijke aandacht en dus vraag naar Bitcoin niet evenredig met de prijs is gestegen de afgelopen tijd. Wat ik me dan wel weer kan voorstellen is dat partijen als Binance, Bitmex, Bitfinex naar de omzet kijken van 2017 en Bitcoin geen stille dood laten sterven. Die doen m.i. alles om weer terug te gaan naar de gloriedagen waarin ze miljoenen per dag verdienden.

Geloof ik dan in tethermanipulatie? Ja ik vind het best plausibel.. Betekent niet dat ik anders met de kansen om ga, maar ik denk het mijne van alle nieuwsberichten met halleluja-verhalen.

edit: dat wil trouwens niet zeggen dat de markt niet straks de controle weer terug neemt, maar ik kan me zo voorstellen dat er net zolang gemanipuleerd wordt tot de juiste condities er zijn voor een volgende bull market. De eerste poging is mislukt (lees: te explosief met een blow off top in juli 2019), nu zie je een veel meer organische groei.

[ Voor 10% gewijzigd door Stokstaart op 02-02-2020 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me
  • Laatst online: 17:41

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Stokstaart schreef op zondag 2 februari 2020 @ 23:24:
[...]

Ik weet niet, misschien heb je gelijk. Maar mijn gevoel zegt me dat de daadwerkelijke aandacht en dus vraag naar Bitcoin niet evenredig met de prijs is gestegen de afgelopen tijd. Wat ik me dan wel weer kan voorstellen is dat partijen als Binance, Bitmex, Bitfinex naar de omzet kijken van 2017 en Bitcoin geen stille dood laten sterven. Die doen m.i. alles om weer terug te gaan naar de gloriedagen waarin ze miljoenen per dag verdienden.

Geloof ik dan in tethermanipulatie? Ja ik vind het best plausibel.. Betekent niet dat ik anders met de kansen om ga, maar ik denk het mijne van alle nieuwsberichten met halleluja-verhalen.
Ze verdienen aan de transfer, in de glorie tijden is er vooral gekocht (en vaak bij brokers), daarom zit iedereen nu met bags Nu wordt er meerdere malen per dag gekocht en verkocht door day traiders ik denk dat ze het prima vinden bij binance.

[ Voor 0% gewijzigd door twain4me op 02-02-2020 23:48 . Reden: fixed ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Stokstaart schreef op zondag 2 februari 2020 @ 23:24:
[...]

Ik geloof niet zo in die complottheorieen tenzij er een bepaalde logica achterzit of dat het bewezen kan worden. Zo geloof ik ook niet dat mensen dit weekend geld hebben lopen uitgeven om voor deze ene keer eens geen gap te hebben. Ik zie geen gap ook als niets meer dan toeval.

Wat betreft de exchanges die BTC omhoog willen hebben, dat zou kunnen dat ze dat willen, maar wat kost het en lukt het ? Stel Binance en Bitmex kopen BTC om de boel omhoog te krijgen. Dan ben je aan het vechten tegen het onvermijdelijke. Hoe lang kan dit volhouden en wat kost het ? Hoeveel miljoen of miljarden moet je uitgeven om BTC nog 1x in een bullrun te krijgen en verdien je dat geld terug ? Het enige wat exchanges nodig hebben is beweging en dus volume, daar hoeven ze niets voor te doen. Als BTC uiteindelijk dood zal bloeden en dat is wat ze proberen te voorkomen dan loop je miljarden tegen iets aan te gooien wat toch niet te redden is. Ook hier zie ik weer de logica niet en de risk/reward voor de exchanges is er ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
twain4me schreef op zondag 2 februari 2020 @ 23:29:
[...]

Ze verdienen aan de transfer, in de glorie tijden werdt er vooral gekocht (en vaak bij brokers), daarom zit iedereen nu met bags Nu wordt er meerdere malen per dag gekocht en verkocht door day traiders ik denk dat ze het prima vinden bij binance.
Sorry maar als je werd met een t schrijft ga ik niet serieus op je reageren.. :+

Geintje. Je suggereert dat bij een transfer (wat is daar de definitie van?) geen verkopende partij is? Misschien dat jij vooral hebt gekocht in 2017, maar daytraders had je ook toen voldoende hoor?

[ Voor 18% gewijzigd door Stokstaart op 02-02-2020 23:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me
  • Laatst online: 17:41

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Stokstaart schreef op zondag 2 februari 2020 @ 23:32:
[...]

Sorry maar als je werd met een t schrijft ga ik niet serieus op je reageren.. :+
wad jij wildt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Het enige dat je hoeft te doen is een grote groep mensen in een panic sell / fomo staat te krijgen en dan buy respectievelijk sell walls neerzetten. Rinse & repeat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09:24
Stokstaart schreef op zondag 2 februari 2020 @ 23:41:
[...]

Het enige dat je hoeft te doen is een grote groep mensen in een panic sell / fomo staat te krijgen en dan buy respectievelijk sell walls neerzetten. Rinse & repeat.
Ik vind het toch telkens fascinerend dat wanneer BTC weer in een dip komt dat langer dan een paar dagen duurt, het binnen notime wordt toegeschreven aan het PlusToken schandaal. Keer op keer duikt dit fenomeen op, zal vast wel nog een paar keer de aanleiding zijn tot de volgende dump van BTC.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Manipulatie van de koers door de koopkracht/verkoop druk te beïnvloeden met psychologische technieken om het massa gedrag proberen te sturen?

Ik geloof er niets van dat dit gebeurd in crypto wonderland, waar de jonge hertjes dartelend onder de regenbogen huppelen en de kabouters fluitend met hun pikhouweel de potten met goud vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Stokstaart schreef op zondag 2 februari 2020 @ 23:41:
[...]
Dat zou je kunnen doen ja. Het is alleen een enorm risico want je weet niet hoe het zal gaan.

Los van dat. Iets als Binance, daar verdienen ze miljoenen per dag waarbij het risico gewoon 0 is. Niet een beetje risico, nee, 0 risico. Waarom zou je als je miljoenen per dag verdient zulke extreme risico's gaan nemen om nog meer te verdienen en waarbij je ook het risico loopt je complete bedrijf te verliezen als het uitkomt. Zoiets uithalen daar weet meestal niet 1 persoon van en indien wel, andere mensen zullen er achter komen. Komt dit uit is je bedrijf kapot en de BTC's die je hebt gekocht om de boel te pumpen zullen 50% of meer van hun waarde verliezen. Dit zijn extreme risico's om niet 100 miljoen te verdienen, maar nog veel meer. Het is totaal onlogisch om dit risico te nemen als je als eigenaar van Binance in 1 jaar tijd miljardair bent geworden.

Wat betreft je weet niet hoe het zal gaan. Stel je koopt bakken met BTC's op om de boel te pumpen. Net voordat je wil gaan verkopen staat Satoshi op en komt er een miljoen BTC op de markt waardoor de prijs van BTC naar 300 dollar gaat in 1 week tijd. Dan heb je er 2 miljard tegenaan gegooit in de hoop 5 miljard te verdienen zit je met bakken BTC's die 90% minder waard zijn.

Je kan wel van alles gaan bedenken wat bedrijven kunnen doen en hier een daar zal er ook wel wat aan de hand zijn, maar je hebt het hier over extreme risico's nemen waarbij er totaal geen logica achterzit. De risk to reward is extreem bagger want je moet giganitische risico's nemen terwijl als je geen risico neemt het geld iedere dag binnenstroomt.

Een ander voorbeeld is dat de missie naar de maan nooit heeft plaatsgevonden. Mooi dat alle 400.000 mensen bij NASA daar al 50 jaar hun mond over houden. Een extreem voorbeeld, maar je kan niet zomaar de hele markt gaan manipuleren op grote schaal zonder extreme risico's of zonder dat er iemand achterkomt en het openbaar wordt. CZ is gewoon lekker aan het chillen, neemt 0 risico en verdient iedere dag miljoenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Sahara schreef op zondag 2 februari 2020 @ 23:50:
[...]

Ik vind het toch telkens fascinerend dat wanneer BTC weer in een dip komt dat langer dan een paar dagen duurt, het binnen notime wordt toegeschreven aan het PlusToken schandaal. Keer op keer duikt dit fenomeen op, zal vast wel nog een paar keer de aanleiding zijn tot de volgende dump van BTC.
Inderdaad, zelfde geldt voor Chinees Nieuwjaar, regeringen die BTC verbieden en McAfee's dick.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Stokstaart
Verwijderd schreef op zondag 2 februari 2020 @ 23:51:
Manipulatie van de koers door de koopkracht/verkoop druk te beïnvloeden met psychologische technieken om het massa gedrag proberen te sturen?

Ik geloof er niets van dat dit gebeurd in crypto wonderland, waar de jonge hertjes dartelend onder de regenbogen huppelen en de kabouters fluitend met hun pikhouweel de potten met goud vullen.
Kut @Verwijderd, nu is de baby wakker door het hardop lachen.

Pagina: 1 ... 35 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!