https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Bij een uptrend/run omhoog: Eerst de highcaps, dan de midcaps en als laatste de lowcaps. HOT kan nog zeker een run gaan makenPelox schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 22:45:
Hot staat trouwens echt op een atl nu... niet best.
Verwijderd
Zelfs NANO begint te leven.Pelox schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 08:00:
Ltc.. Wat maak je me nou..
Zou het dan toch?

- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
/u/12037/crop5db5cb2525d0a_cropped.png?f=community)
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
- Taro
- Niet online
Oh, dan moet ik dus nu uitstappen, het grote publiek gaat instappenThe_Goat schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 22:18:
En wtf Tesla, stopt dat nooit?
Morgen maar eens serieus kijken
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Verwijderd
Ik denk nog steeds dat de stockmarket dit jaar gaat klappen.Taro schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 09:57:
[...]
Oh, dan moet ik dus nu uitstappen, het grote publiek gaat instappen
Wat is jouw visie hierop? Alles staat skyhigh, er zit nog wel wat rek in maar echt niet veel meer in mijn optiek.
Denk dat 2020 wel eens het omslagpunt kan zijn voor een nieuwe crisis.
Niet dat je het mij vraagt maar dat is toch wat al maanden geroepen wordt? Zal vast uitkomen.Verwijderd schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 10:15:
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Wellicht zet ik mijn ltc winsten om in 50% hot en 50% ada. Even nog afwachten wat dit weekend gaat doen.PilatuS schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 01:10:
[...]
Bij een uptrend/run omhoog: Eerst de highcaps, dan de midcaps en als laatste de lowcaps. HOT kan nog zeker een run gaan maken
Zero.
waarom ada verwacht je wat daarvan?( heb een hele bag ada btwPelox schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 11:10:
[...]
Wellicht zet ik mijn ltc winsten om in 50% hot en 50% ada. Even nog afwachten wat dit weekend gaat doen.
Wow! HOT is wel lekker weggezakt zo... Zit er zelf voor een paar honderd in op 8 sat en voor lange termijn maar dit is wel triest om te zien.Pelox schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 11:10:
[...]
Wellicht zet ik mijn ltc winsten om in 50% hot en 50% ada. Even nog afwachten wat dit weekend gaat doen.

Vallen wel leuke winsten op te pakken, mits je je bag ook weer verkocht krijgt. Met die huidige net geen 11 BTC op 24h gaat dat nog een flinke kluif worden.
Dat is ook echt het nadeel van die low cap/sats.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Verwijderd
Wou gister een ritje zetten, buy op 3578 sats. Toch maar weer weggehaald, want onzeker.
En toen ging ie toch, de basterd.
Ex top 10 coin, valt er nog wat van te verwachten?
Ja en als het een npxs gevalletje wordt, dan zit je straks met helemaal niks. Dan is hij zo laag dan kan je hem niet meer in btc traden om vervolgens in eth waarde nog verder zien weg te zakken.Crypts schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 11:52:
[...]
Wow! HOT is wel lekker weggezakt zo... Zit er zelf voor een paar honderd in op 8 sat en voor lange termijn maar dit is wel triest om te zien.![]()
Vallen wel leuke winsten op te pakken, mits je je bag ook weer verkocht krijgt. Met die huidige net geen 11 BTC op 24h gaat dat nog een flinke kluif worden.![]()
Dat is ook echt het nadeel van die low cap/sats.
Maar ik help het jullie hopen dat hot dit niet overkomt en nog gewoon een mooie pump maakt naar boven
Verwijderd
Voordeel is dat HOT ook nog trade tegen USDT op Binance. En BNB.cursquidHome schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 11:55:
[...]
Ja en als het een npxs gevalletje wordt, dan zit je straks met helemaal niks. Dan is hij zo laag dan kan je hem niet meer in btc traden om vervolgens in eth waarde nog verder zien weg te zakken.
Maar ik help het jullie hopen dat hot dit niet overkomt en nog gewoon een mooie pump maakt naar boven
Opzich pairs genoeg dus, helaas vooralsnog geen momentum.
HOT is een van die zeldzame projecten waar ik geloof in de tech, dat zegt dus helemaal niks en die 'investering' heb ik dan ook opgegeven. Beter had ik er op 12 uitgestapt maar goed, niet onoverkomelijk dit en wie weet? Het is er imho wel eentje die ineens heel hard kan gaan maar een lange adem is wel handig.cursquidHome schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 11:55:
[...]
Ja en als het een npxs gevalletje wordt, dan zit je straks met helemaal niks. Dan is hij zo laag dan kan je hem niet meer in btc traden om vervolgens in eth waarde nog verder zien weg te zakken.
Overigens sinds lange tijd weer ingelogd op Binance en wordt ook weer herinnerd aan mijn aankoop STORM, over wegzakken gesproken.
Nah ja, als je niet af en toe een foutje maakt leer je ook niks denk ik dan maar.
Ik geloofde er maanden geleden in maar ik ben bang dat hot bij de coins hoort die gaat verdwijnen. Maar zoals gewoonlijk kan ik het niet laten om toch iets achter de hand te houden mochten hij toch ineens gaan vlammenCrypts schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 12:00:
[...]
HOT is een van die zeldzame projecten waar ik geloof in de tech, dat zegt dus helemaal niks en die 'investering' heb ik dan ook opgegeven. Beter had ik er op 12 uitgestapt maar goed, niet onoverkomelijk dit en wie weet? Het is er imho wel eentje die ineens heel hard kan gaan maar een lange adem is wel handig.![]()
Overigens sinds lange tijd weer ingelogd op Binance en wordt ook weer herinnerd aan mijn aankoop STORM, over wegzakken gesproken.![]()
Nah ja, als je niet af en toe een foutje maakt leer je ook niks denk ik dan maar.
Hij zou zomaar een video 2000'tje of DAT'je kunnen gaan doen idd. Goede tech zegt weinig als je het niet kunt slijten.cursquidHome schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 12:07:
[...]
Ik geloofde er maanden geleden in maar ik ben bang dat hot bij de coins hoort die gaat verdwijnen. Maar zoals gewoonlijk kan ik het niet laten om toch iets achter de hand te houden mochten hij toch ineens gaan vlammen
Sowieso heeft HOT niet zo gek veel met Holochain te maken, die laatste zie ik wel opgeslokt worden door een grotere partij maar ik ben toch wel een beetje bang voor het muntje. Nou ja als het sentiment oplaait en we weer compleet idiote random pumps krijgen maakt HOT nog wel een kansje.
Sowieso doe ik af en toe een kleine investering in kleinere muntjes, gaat meestal mis maar je hoeft maar 1 keer goed geluk te hebben.
*update. Ineens maakt ltc een drop dus ik kan ze ook weer gewoon terugkopen
[ Voor 22% gewijzigd door Pelox op 01-02-2020 12:20 ]
Zero.
I hear ya! STORM is mijn waterloo. -97% hier en een van mijn dikste bags. Was al begonnen met op 19 sats verkopen, op 12 sats weer bijkopen etc (avg. price 355 sats). Het is toch niks meer waard. Ik snap niet dat deze niet gede-list wordt. (Hoeft van mij ook niet, maar toch).Crypts schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 12:00:
[...]
HOT is een van die zeldzame projecten waar ik geloof in de tech, dat zegt dus helemaal niks en die 'investering' heb ik dan ook opgegeven. Beter had ik er op 12 uitgestapt maar goed, niet onoverkomelijk dit en wie weet? Het is er imho wel eentje die ineens heel hard kan gaan maar een lange adem is wel handig.![]()
Overigens sinds lange tijd weer ingelogd op Binance en wordt ook weer herinnerd aan mijn aankoop STORM, over wegzakken gesproken.![]()
Moet dat nou echt als de FNV de minimumlonen 40% wilt verhogenVerwijderd schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 10:15:
[...]
Ik denk nog steeds dat de stockmarket dit jaar gaat klappen.
Wat is jouw visie hierop? Alles staat skyhigh, er zit nog wel wat rek in maar echt niet veel meer in mijn optiek.
Nou ja dat snap ik wel want een volume van 26.5 BTC brengt met de huidige koers toch bijna $2000 aan fees binnen per dag voor Binance en dat is alleen het BTC pair. USDT doet daar nog eens bijna $1000 bij en dan zijn er nog ETH en BNB pairs.Soeski schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 12:25:
[...]
I hear ya! STORM is mijn waterloo. -97% hier en een van mijn dikste bags. Was al begonnen met op 19 sats verkopen, op 12 sats weer bijkopen etc (avg. price 355 sats). Het is toch niks meer waard. Ik snap niet dat deze niet gede-list wordt. (Hoeft van mij ook niet, maar toch).
Ik verdien het (helaas) niet.
Van STORM verwacht ik overigens niks meer. Een project als dit imho genereert of vrij snel veel tractie of het is jammer maar helaas. Ik zie deze niet langzaam 'groeien' als ik eerlijk ben zonder dat ze links en rechts ingehaald worden of wellicht al zijn.
Nee, dat is ook mijn graadmeter. Als STORM ooit nog +900% doet, dan is de rest al +2000% gegaan. Er worden nog best veel alts gepumpt ook, maar zelfs dat gebeurt met STORM niet meer. Orderbook staat ook zowat muurvast met op elke sat een aardige hoeveelheid BTC.Crypts schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 12:45:
[...]
Nou ja dat snap ik wel want een volume van 26.5 BTC brengt met de huidige koers toch bijna $2000 aan fees binnen per dag voor Binance en dat is alleen het BTC pair. USDT doet daar nog eens bijna $1000 bij en dan zijn er nog ETH en BNB pairs.![]()
Ik verdien het (helaas) niet.Eigenlijk ook schandalig hoeveel exchanges verdienen op zelfs de grootst mogelijke shitcoins.
Van STORM verwacht ik overigens niks meer. Een project als dit imho genereert of vrij snel veel tractie of het is jammer maar helaas. Ik zie deze niet langzaam 'groeien' als ik eerlijk ben zonder dat ze links en rechts ingehaald worden of wellicht al zijn.
Mjah ze zijn meer dan 2 jaar geleden gestart met dat microtask idee en dat gaat gewoon niet meer lukken. BAT bijv. doet niet gek veel anders maar koppelt daar een browser aan vast met verregaande privacybescherming. Die stormshop wordt door veel cashback sites ook beter uitgevoerd dus wat blijft er dan over? Ik vrees weinig meer dan alleen een waardeloze token en de illusie dat het nog weleens wat kan gaan worden.Soeski schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 12:52:
[...]
Nee, dat is ook mijn graadmeter. Als STORM ooit nog +900% doet, dan is de rest al +2000% gegaan. Er worden nog best veel alts gepumpt ook, maar zelfs dat gebeurt met STORM niet meer. Orderbook staat ook zowat muurvast met op elke sat een aardige hoeveelheid BTC.
Edit: zie dat de laatste update van de roadmap april 2018 was... Nee deze is zo dood als een coin maar dood kan zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door Crypts op 01-02-2020 13:28 ]
Thommie.nl schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 12:55:
Dump incomming voel ik aan me water om daarna naar de maan te gaan, ik zet me winst even om in USDT en koop weer in na de dump.
HOT ook nog eens een zomervakantie mee ingekocht toen we hier met z’n allen aan de Schultenbräu zatenCrypts schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 12:17:
[...]
Hij zou zomaar een video 2000'tje of DAT'je kunnen gaan doen idd. Goede tech zegt weinig als je het niet kunt slijten.![]()
Sowieso heeft HOT niet zo gek veel met Holochain te maken, die laatste zie ik wel opgeslokt worden door een grotere partij maar ik ben toch wel een beetje bang voor het muntje. Nou ja als het sentiment oplaait en we weer compleet idiote random pumps krijgen maakt HOT nog wel een kansje.![]()
Sowieso doe ik af en toe een kleine investering in kleinere muntjes, gaat meestal mis maar je hoeft maar 1 keer goed geluk te hebben.
Maar gelukkig nu nog maar één bag om me druk over maken
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Heb mijn koop order staan rond de 9030Stokstaart schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 14:51:
Lijkt een H&S te zijn gevormd, retest van 9k?
De tijd leert of het tij keert
[ Voor 38% gewijzigd door A87 op 01-02-2020 15:58 ]
- Taro
- Niet online
Het is een feit dat er om de zoveel jaar een crisis komt, het is ook een feit dat er tov de vorige crisis weinig is veranderd. Maar dat laatste is logisch, iedereen probeert te profiteren en geld te verdienen en dat kan nagenoeg alleen door er gewoon net zo hard aan mee te doen als vóór de vorige crisis ook het geval was. Er is misschien wel een en ander verschoven, de bankensector is wel iets veranderd, maar daarnaast is de rente ook enorm laag wat ervoor kan zorgen dat meer mensen hun geld gaan investeren en de koersen nog wel enige tijd zullen blijven stijgen.Verwijderd schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 10:15:
[...]
Ik denk nog steeds dat de stockmarket dit jaar gaat klappen.
Disruptieve bedrijven zullen ook tijdens een crisis disruptief blijven, bedrijven die het al moeilijk hebben zullen het tijdens een crisis nog moeilijker krijgen. Grote kans dat er geld gaat verschuiven van bijv. aandelen van fossiele ouderwetse bedrijven naar de disruptieve bedrijven en dat niet de hele stockmarket in gaat zakken, maar alleen een groot gedeelte met traditionele aandelen. VW heeft al aangegeven niet de nieuwe Nokia te willen worden, Aston Martin streeft op een faillissement af, huizen worden door investeringsmaatschappijen gekocht ipv door bewoners, we gaan steeds meer naar een samenleving zonder bezit en waar je betaalt voor gebruik. Dat betekent ook dat je minder geld gaat lenen en dat je maandelijks meer abonnementen zult hebben. Banken worden waarschijnlijk minder relevant voor particulieren, want die hoeven geen huis meer af te betalen en regelen geldzaken onderling door elkaar leningen te verstrekken. De middlemen die marge afroomt zal verdwijnen, je neemt steeds meer producten en diensten direct bij de leverancier zelf af.
Daarom denk ik dat bijv.:
- Aandelen zoals die van Tesla, software- en techbedrijven (Amazon, Google, Microsoft, etc.) in trek zullen blijven, al zal de stijging wel afzwakken
- Aandelen zoals SBM Offshore, ING (en andere banken), Unilever (ook weinig vernieuwend) uit de gratie zullen raken en tijdens een crisis heel hard geraakt zullen worden
- Shell gaat het moeilijk krijgen, al zitten ze met The New Motion (laadpalen, nu Shell Recharge) wel in de goede hoek, al is dat maar een fractie van de totale omzet.
En wanneer? Tjah, ik denk dat veel mensen al 1-2 jaar roepen dat de volgende crisis er al aankomt en we zitten in de reservetijd. Maar het sentiment is nog voldoende positief, we horen nog geen slechte verhalen over de posities van de banken, etc. Een indicatie? Erg lastig uiteraard, maar gok begin/midden 2021.
mwha, ze investeren al een paar jaar 1 tot 2 miljard in solar en wind energie per jaar.Taro schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 16:08:
- Shell gaat het moeilijk krijgen, al zitten ze met The New Motion (laadpalen, nu Shell Recharge) wel in de goede hoek, al is dat maar een fractie van de totale omzet.
dat tikt natuurlijk uiteindelijk lekker aan. Ze hebben ook nog wel wat patenten rondom energie verzameld de afgelopen jaren. En hebben onlangs natuurlijk laten zien eneco te willen kopen. het kan bijna niet zo zijn dat het niet goed komt met shell, daar klotst het geld niet tegen de plinten, maar tegen het dak.
edit: ik denk wel dat het uiteindelijk op zal breken ,omdat je ook helemaal geen millieu claims meer wil hebben uit het verleden. dus shell komt wellicht wel tot een eind, de vraag is dan of de kinderen van shell shell nog zijn.
[ Voor 14% gewijzigd door twain4me op 01-02-2020 17:49 ]
- Taro
- Niet online
Ze proberen het gelukkig wel, er zijn ook zat bedrijven die ineens de boot missen doordat een snelle start-up/scale-up zonder legacy zich 100% op het nieuwe kan richten, dergelijke bedrijven hebben veel meer kans op succes omdat ze daar op zijn ingericht en geen logge olietanker (
We zullen het zien
Dan heb je een gek met geld nodig zoals musk, Die gast heeft tesla natuurlijk niet alleen bedacht gemaakt etc maar ook in leven gehouden op het moment dat het slecht ging. Zonder musk waren alle ratten van het schip gesprongen (zoals bij apple zonder jobs de eerste keer) Het grote geld zit bij de dinosap mensen, dat is gewoon een feit. tesla heeft nu het lek boven en maakt 200(?) miljoen winst afgelopen 2 kwartalen na dikke verliezen te hebben geschreven. van 700 -900 milj per jaar. Shell maakt jaar in jaar uit 2 miljard winst.Taro schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 18:04:
@twain4me Maar dat zijn wel allemaal activiteiten waar ze van oudsher niet op zijn ingericht als bedrijf. De vraag is dus ook of ze daar goed in worden/zijn, of dat het noodgrepen zijn om relevant te blijven. Al die nevenactiviteiten zitten niet in hun DNA, ze kopen het op, maar ademen het niet. Kunnen ze het voldoende aandacht geven en uitbreiden of zijn het bedrijven waarvan er al dertien in een dozijn bestaan en waar ze het verschil dus niet maken?
Ze proberen het gelukkig wel, er zijn ook zat bedrijven die ineens de boot missen doordat een snelle start-up/scale-up zonder legacy zich 100% op het nieuwe kan richten, dergelijke bedrijven hebben veel meer kans op succes omdat ze daar op zijn ingericht en geen logge olietanker () hoeven te keren, maar een speedboot zijn die snel en wendbaar op veranderingen kan inspelen en dat doorgaans ook nog door vernieuwend bezig te zijn vanuit het eigen DNA, dat is veel kansrijker.
We zullen het zien
daar kan je heel veel leuke dingen mee doen. Het zou mij niets verbazen als ze een soort energie investeringsmaatschapij worden. offtewel groot aandeelhouder van die speedboot
De grafiek van tesla lijkt heel erg op een halve bubble, iedereen praat er over dus henk en ingrid gaan nu in tesla, en bij de volgende cijfers flikkerd het in elkaar?
Verwijderd
NANOraq schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 15:40:
Hmm, had me voorgenomen mijn nano-stack wat te vergroten dit weekend. Is die net gestegen... toch maar wat ingeladderd, we zien het wel. Nog genoeg ruimte omhoog iig.

Oh, wat een mooie muntjes heb ik ook. Zo leuk. Net alsof je goudvissen ineens jonkies krijgen ofzo.
[ Voor 2% gewijzigd door RaptorXS op 01-02-2020 19:04 . Reden: typo ]
Ik vind een hoge RSI gevaarlijker dan een lage RSI.. Als je long bent uiteraard..RelBel80 schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 20:12:
RSI zakt donders weg, wordt een gevaarlijk nachtje
Doe eens wat vaker van die tips!Verwijderd schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 11:52:
Wat denken jullie van Stratis?
Wou gister een ritje zetten, buy op 3578 sats. Toch maar weer weggehaald, want onzeker.
En toen ging ie toch, de basterd.
Ex top 10 coin, valt er nog wat van te verwachten?
Ik lul ook zomaar wat
- Taro
- Niet online
Misschien handig om even te vermelden waarom hierop geklikt moet worden?
"The CEO and CFO of bitcoin"
Interessant, wie zijn de CEO en CFO van BTC?

Banwaardig als je het mij vraagt.Taro schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 21:26:
[...]
Misschien handig om even te vermelden waarom hierop geklikt moet worden?
Verwijderd
Ik zit wel redelijk vaak goed qua gevoel maar dat is echt gewoon keidom geluk...
En meestal vertrouw ik mn eigen oordeel te weinig om in te stappen
Kansloos for life
@Verwijderd en @TominatieStokstaart schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 21:32:
[...]
"The CEO and CFO of bitcoin"
Interessant, wie zijn de CEO en CFO van BTC?

Als je tante klote had gehad was ze niet met je oom getrouwd.pietz0r schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 22:15:
Fucking nano.. als ik dat nou verkocht had toen t 30 dollar was.
Kan prima maar dan was het waarschijnlijk ook een nicht geweesttwain4me schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 22:22:
[...]
Als je tante klote had gehad was ze niet met je oom getrouwd.
Dat denk ik nog wel eens bij ETH;pietz0r schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 22:15:
Fucking nano.. als ik dat nou verkocht had toen t 30 dollar was.
had ik maar niet verkocht toen ie $16 was.
(ook al had ik toen al heel veel winst)
Ik lul ook zomaar wat
shovelhead1340 schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 22:38:
[...]
Dat denk ik nog wel eens bij ETH;
had ik maar niet verkocht toen ie $16 was.
(ook al had ik toen al heel veel winst)

Zero.
edit:

[ Voor 14% gewijzigd door Stokstaart op 01-02-2020 22:48 ]
Het hele internet staat vol met posts van mensen die ETH verkocht hebben op 20 cent of mensen die 100 BTC hebben verkocht voor 25 dollar. Ook hier op Tweakers zijn er posts te vinden waarbij mensen BTC's hebben verkocht voor euro's per stuk.
Ik gok al 3 dagen op naar beneden.. support op 8900?Stokstaart schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 22:46:
De uitbraak zou vóór morgenochtend 11:00 uur moeten komen, de vraag is welke kant op.. In verband met een CME gap (als je daar al enige waarde aan zou moeten hechten) is mijn gok naar beneden..
edit:
[Afbeelding]
Zero.
Dat is wel waar mijn buy orders staan (geladderd van 9050 tot 8500 zelfs geloof ik).Pelox schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 22:50:
[...]
Ik gok al 3 dagen op naar beneden.. support op 8900?
Zou mooi zijn.. support op 8800/8900 En dan door naar de 11kStokstaart schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 22:54:
[...]
Dat is wel waar mijn buy orders staan (geladderd van 9050 tot 8500 zelfs geloof ik).
Zero.
Beetje slordig getrokken, was meer ter indicatie. SorryThe_Goat schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 22:51:
Waarom houdt je bij je supportline niet aan de wicks, en bij je resistance lijn wel?
Voel je vrij om een nauwkeurigere te tekenen..
Het is een chart op de 1hr dus lijkt me de voorspellende waarde sowieso twijfelachtig..
En toch denk ik dat er iets aan zit te komen, volume loopt mooi terug samen met het uitvlakken van de fluctuaties.. Het echte volume komt pas maandag weer terug dus ook daar denk ik eerder aan een short term drop.
[ Voor 35% gewijzigd door Stokstaart op 01-02-2020 23:02 ]
FWIW: ik gok ook op een correctie down, zojuist short gefilled op 9378.
Verder zijn m'n buyorders van VET gehit en hoop ik nog wat TRX op te pikken vandaag/morgen (moet nog even een beetje naar beneden wicken)
Wilde net zeggen dat het me niet zou verbazen als dat achter dit runnetje zit.PilatuS schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 23:10:
Een scamwick zou mij ook niets verbazen als we omlaag gaan. Eerst even naar 9500 of nog wat meer en dan pas omlaag. Is iets van BTC steeds vaker aan het doen is.
Even wat shorts liquideren en daarna wat longs..
[ Voor 6% gewijzigd door Stokstaart op 01-02-2020 23:17 ]
Nou het precieze tijdstip vind ik juist niet interessant. De daadwerkelijke move vindt toch meestal plaats voordat de triangle eindigt.The_Goat schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 23:05:
Maakt mij verder niet uit hoor, maar je geeft zelf aan dat je (gebaseerd op die trendline neem ik aan) een actie voor 11 uur morgenochtend verwacht. Dan is het iig handig om ze consequent in te tekenen
FWIW: ik gok ook op een correctie down, zojuist short gefilled op 9378.
Verder zijn m'n buyorders van VET gehit en hoop ik nog wat TRX op te pikken vandaag/morgen (moet nog even een beetje naar beneden wicken)
Belgische francs/centimes
Franse francs/centimes
Spaanse Peseta's
Portugese Escudo's
Duitse Marken
Zilveren rijksdaalders
Gewone guldens
"Wilhelmientjes"
Zinken oorlogsgeld
Duizenden koperen centen
etc etc
"Keihard" muntgeld.
Zal dit nog ooit een Moon maken? is er een exchange?
Ja een antiek concept genaamd de Nederlandsche Bank. Maar ik zou uitkijken voor scammers (doen zich heel betrouwbaar voor) en daarnaast zijn de fees erg hoog.raceneus968 schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 23:24:
Veel aanbod, weinig vraag, weinig kansraceneus968 schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 23:24:
Zal dit nog ooit een Moon maken?
Doet het Vet het goed in het VK?raceneus968 schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 23:33:
Verenigd Koninkrijk is nu toch weg?
vet nieuwe kansen joh..
Zero.
Er zijn miljoenen van dingen in omloop die bij mensen thuis liggen. Er zijn er veel te veel van om iets van waarde te krijgen. Verder zijn mensen die munten verzamelen een uitstervend ras. Zie bijvoorbeeld ook mensen die postzegelverzamelingen erfen. Daar kunnen nog best dingen bij zitten die wel zeldzaam zijn, maar niemand die ze nog wil kopen. Laat staan dat iets niet zeldzaam is en niemand wil het hebben.raceneus968 schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 23:33:
Verenigd Koninkrijk is nu toch weg?
vet nieuwe kansen joh..
Verwijderd
Ik verzamel anders nog steeds munten. Digitale cryptografisch versleutelde munten, dat wel.PilatuS schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 23:40:
[...]
Er zijn miljoenen van dingen in omloop die bij mensen thuis liggen. Er zijn er veel te veel van om iets van waarde te krijgen. Verder zijn mensen die munten verzamelen een uitstervend ras. Zie bijvoorbeeld ook mensen die postzegelverzamelingen erfen. Daar kunnen nog best dingen bij zitten die wel zeldzaam zijn, maar niemand die ze nog wil kopen. Laat staan dat iets niet zeldzaam is en niemand wil het hebben.
Sommige raak je inderdaad aan de straatstenen niet kwijt.
Buy low sell high is mij wel eens verteld. Maar ook dat werkt niet altijd, al is high worden vaak wel leuk.
- Taro
- Niet online
Dan heb je het over iets wat wel zeldzaam is en blijkbaar nog genoeg vraag naar is. Al het standaard spul is veel te veel van om de komende 50 jaar iets van waarde te krijgen.Taro schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 23:46:
Ik heb +-5 jaar geleden een envelop vol met oude Guldens en andere munten van overgrootopa's en overgrootoma's ingeleverd. Bleek er één tussen te zitten die 550 Euro waard was... Daar hoefde ik natuurlijk niet zo heel lang over na te denken, even snel gegoogled of dat ding niet veel meer waard was en toen snel de deal gesloten
[ Voor 68% gewijzigd door Pelox op 02-02-2020 07:49 ]
Zero.

Zero.
- Taro
- Niet online

Ik ga nu toch een paar alts naar fiat omzetten, ik heb op zich vertrouwen in een verdere stijging, maar soms is het ook goed om winst veilig te stellen, want een enorme rode Bitcoin candle sluit ik ook niet uit.
Edit: ETH nog even laten staan, daar heb ik nog weinig van gezien, pump die ook nog even aub? ADA, NEO, ONT omgezet. Bitcoin stop limit buy order ingesteld. HOT laat ik nog even staan, die gaat wel prima.
[ Voor 30% gewijzigd door Taro op 02-02-2020 09:26 ]
Na wat dagen scalpen zouist uitgestapt met mijn handelspotje LTC, BTC en Aelf.Taro schreef op zondag 2 februari 2020 @ 09:24:
NEO 8%![]()
![]()
Ik ga nu toch een paar alts naar fiat omzetten, ik heb op zich vertrouwen in een verdere stijging, maar soms is het ook goed om winst veilig te stellen, want een enorme rode Bitcoin candle sluit ik ook niet uit.
Edit: ETH nog even laten staan, daar heb ik nog weinig van gezien, pump die ook nog even aub? ADA, NEO, ONT omgezet. Bitcoin stop limit buy order ingesteld. HOT laat ik nog even staan, die gaat wel prima.
Zero.
- Taro
- Niet online
Aelf heeft het ook mooi gedaan de afgelopen 24h met 8%Pelox schreef op zondag 2 februari 2020 @ 09:38:
[...]
Na wat dagen scalpen zouist uitgestapt met mijn handelspotje LTC, BTC en Aelf.
Ja precies, voorheen zou ik hem vasthouden maar tegenwoordig koop ik dit soort muntjes puur voor de korte termijn winsten. Winst is winst.Taro schreef op zondag 2 februari 2020 @ 09:38:
[...]
Aelf heeft het ook mooi gedaan de afgelopen 24h met 8%
Zero.
Ja goede les idd :-). Heb ik ook wel af en toe voorgehad in het begin. Impulsieve reacties zijn vaak de slechte. Korte termijn is ook erg moeilijk om goed in te schatten. Midden-lange termijn is voor mij de beste tactiek. (6 maanden - 1 jaar)LorenzoG schreef op zondag 2 februari 2020 @ 08:33:
Pff, ik werd vannacht rond 5 uur wakker, kon niet slapen en keek toch even naar de koersen. Ik schrok dat BTC aan het kelderen was, snel wat verkocht. Nu wordt ik net wakker en staat het op dezelfde koers als gisteravond. Mooie les dat ik gewoon moet hodl 😆.
- Taro
- Niet online
Toevallig van de week in België geweest en hoorde op de radio dat die nog steeds ingewisseld kunnen worden, briefjes dan, muntjes niet dus dat is pech denk ik. Inwisselen van briefgeld is ook veranderd naar briefjes van uit mijn hoofd minimaal 50 franc.raceneus968 schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 23:24:
Ik zit al jaren opgescheept met some fysical coinbags:
Belgische francs/centimes
"Keihard" muntgeld.
Edit: item ging er eigenlijk over dat er nog iets van 160 miljoen aan niet ingewisselde francen rondzwerft, deels is dat natuurlijk 'verdwenen' maar veel zit ook nog in potjes, ligt op zolder, onder matrassen etc. Vond dat nog best veel eigenlijk...
[ Voor 19% gewijzigd door Crypts op 02-02-2020 11:31 ]
Klopt helemaal.Crypts schreef op zondag 2 februari 2020 @ 11:27:
[...]
Toevallig van de week in België geweest en hoorde op de radio dat die nog steeds ingewisseld kunnen worden, briefjes dan, muntjes niet dus dat is pech denk ik. Inwisselen van briefgeld is ook veranderd naar briefjes van uit mijn hoofd minimaal 50 franc.
Oude biljetten zijn inwisselbaar bij de Nationale Bank.
Geen munten.
Ook geen briefjes van 20 en 50 Frank (werden later vervangen door munten)
En ja, het zal een beetje zoals met Bitcoin zijn. Daar is ook een deel verloren, vergeten,...
[ Voor 8% gewijzigd door XA4DB op 02-02-2020 11:35 ]
- Taro
- Niet online
Ik denk dat er nog wel wat downside aan komt voordat morgen aanbreekt. Een mooie scamwick naar 8.9k en dan "jetzt kommen die grosse Kanonen".Taro schreef op zondag 2 februari 2020 @ 12:43:
Nog ff een sprintje om de laatste sell orders aan te raken aub...
ETH gaat heel stiekumpjes ook wel lekker idd. Wel grappig, handel nooit in ETH maar zie dat ik ruim 2 jaar geleden eens een trade van net geen 3 ETH van €451 naar €568 heb gedaan, per stuk dus.Stokstaart schreef op zondag 2 februari 2020 @ 12:42:
Dominance is aan het afnemen, ETH neemt de leiding.. Dit begint er wel heel bullish uit te zien boys.. Ook niet zodanig dat de grote massa al getriggered wordt, helemaal goed. Erg subtiele voortekenen, goed gedaan van onze whale vrienden bij bitmex en bitfinex.
Kan niet meer zien hoeveel dagen daar tussen zat maar dat zal mezelf kennende niet veel zijn.
Ja ik scroll ook nog wel eens door mn oude trades, bizarre prijzen. Zou toch wat zijn als we weer terug gaan naar die niveaus (en hoger).Crypts schreef op zondag 2 februari 2020 @ 12:51:
[...]
ETH gaat heel stiekumpjes ook wel lekker idd. Wel grappig, handel nooit in ETH maar zie dat ik ruim 2 jaar geleden eens een trade van net geen 3 ETH van €451 naar €568 heb gedaan, per stuk dus.![]()
Kan niet meer zien hoeveel dagen daar tussen zat maar dat zal mezelf kennende niet veel zijn.
- Taro
- Niet online
ADA is bijv. van 0,030 midden december naar 0,0587 Dollar gestegen in 6 weken tijd...
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!