[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 33 ... 107 Laatste
Acties:
  • 400.580 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:35
Crypts schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 23:07:
[...]

Klinkt als dat je een slim vrouwtje hebt die mogelijkheden ziet. Dat geld is niet zo het probleem, daar kun je prima een financiering op afsluiten. Ik zou nog eens een goede one on one met haar doen over haar plannen want een bnb met leuke bungalows of een hotel oid bekleed met zonnepanelen klinkt voor mij als een winner. Je hebt blijkbaar de ruimte dus go for it! ;)
Nah kep ruimte maar niet zoveel ruimte ;)
Een mooi geisoleerd tuinhuisje zit zeker in de plannen maar bungalows ga ik hier niet kwijt kunnen en een hotel hier midden in the middle of nowhere is denk ik niet verstandig.

Nah meer als een tuinhuisje en een trekkersveldje voor tentjes, een camper of een caravan gaat het niet worden.

Er moet ook nog ruimte overblijven voor de kippen en de geiten (die er ook nog moeten gaan komen..) :)

Achja toko net vorig jaar gekocht dus eerst maar eens gewoon wonen en genieten ook al is het zwaar gedateerd en niet onderhouden. Het is goed bewoonbaar maar ik ben blij dat het geen koude winter is :D
Voorlopig plannen genoeg maar eerst maar eens bekijken wat haalbaar is, er is geld maar dat kan maar 1 keer worden uitgegeven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Acidrain schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 23:20:
Er moet ook nog ruimte overblijven voor de kippen en de geiten (die er ook nog moeten gaan komen..) :)
Why? Kippen maken herrie en geiten zijn wel grappig maar geitenvlees is niet direct favoriet hier. Sowieso brengen beiden niks op en kosten alleen maar geld. Wil je een dierentuin beginnen? :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
RaptorXS schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 23:18:
Helaas weer niks verdiend met de crypto's vandaag, shit happens.
Hodl :z
Hoe bedoel je dit?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Dat die met zijn dikke zak BTC en LTC gewoon lekker zijn portfolio ziet groeien en daarvoor niks zit te doen. Hodl.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Ben een ouderwetse "boomer", de PF groeit wel in waarde maar heb het niet uitgecashed, dus papieren
winst. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-10 23:28
Zijn de ETH bears aan het slapen ofzo? Ik heb nog een order klaar staan, maar prijs zakt maar niet :P

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XA4DB
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 11-10 22:47
HaruHaru schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 08:01:
Zijn de ETH bears aan het slapen ofzo? Ik heb nog een order klaar staan, maar prijs zakt maar niet :P
Nope. Up we go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-10 23:13
Uuuh... LTC na een dikke stijging is het de bedoeling dat je weer even zakt zodat ik weer kan opstappen..

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Pelox schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 10:25:
Uuuh... LTC na een dikke stijging is het de bedoeling dat je weer even zakt zodat ik weer kan opstappen..
Echt he? Ik had getrapte orders geplaats vannacht en enkel die van € 60 is gekocht. Ik had toch een iets lagere dip verwacht... Kan natuurlijk nog komen he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Imgnrydrmr schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 10:58:
[...]

Echt he? Ik had getrapte orders geplaats vannacht en enkel die van € 60 is gekocht. Ik had toch een iets lagere dip verwacht... Kan natuurlijk nog komen he!
Ik denk van wel... maar je weet het niet

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is toch gewoon een piek in een duidelijke downtrend?
Gaat gewoon richting € 5k vanaf hier.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 11:31:
Niet té positief he. € 3k kan prima.

Shorten maar, rubberen robbie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-10 16:53
Thommie.nl schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 18:18:
tjee, maand geleden wat ICX weer gekocht keek net op Binance, wat een feest......
En het feest gaat door ... maar hoe lang? Ik lees best veel over ICX dat het dit jaar best naar een leuke waarde kan gaan.

Ik heb voor het eerst gekocht in de tijd dat ze € 10,- per stuk deden, dus veel heb ik niet (meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heerlijk dit ritje, wat lief dat we weer laag mogen inkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-09 12:05
Verwijderd schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 11:31:
Oh groot orakel, wat is volgens jou hét teken dat de downtrend voorbij zal zijn?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 11-10 22:01
DW23 schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 12:18:
[...]

Oh groot orakel, wat is volgens jou hét teken dat de downtrend voorbij zal zijn?
hij heeft dat gevraagd aan

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/LBMMNAdcDxI/hqdefault.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me
  • Nu online

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Je kan het beter op facebook lezen ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bie100
twain4me schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 12:27:
[...]

Je kan het beter op facebook lezen ;)
ook goed

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn%3AANd9GcS57M3NmZtBTDo56dBIxs1IxLVhxJgHWa2EXHaihXhmzpqLgGmv

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• twain4me
  • Nu online

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
Hoi 2017, volgens mij het eerstvolgende dat nu moet gebeuren is de 50k aantikken. Alle clichés zijn alweer voorbij gekomen dus dat zou het plaatje wel afmaken. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Crypts schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 12:46:
Hoi 2017, volgens mij het eerstvolgende dat nu moet gebeuren is de 50k aantikken. Alle clichés zijn alweer voorbij gekomen dus dat zou het plaatje wel afmaken. :+
Idd, alleen nog te weinig vragen over hoe mensen uit kunnen cashen en hoe ze zich kunnen verifiëren ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

D-Ed schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 12:48:
[...]

Idd, alleen nog te weinig vragen over hoe mensen uit kunnen cashen en hoe ze zich kunnen verifiëren ;)
Hallo allemaal.

Ik heb in 2009 ongeveer 250.000 Bitcoins gekocht en gemined. Ik zou deze nu graag uit willen laten betalen voor een nieuwe bank van marktplaats in mijn flatje en een nieuwe TV, zo'n platte.

Momenteel is Litebit helaas offline en bij coinbase zijn de trading fees wel erg hoog... Hebben jullie enig idee waar ik uit kan cashen?

Tevens heb ik blijkbaar nogal wat Bitcoin Forks gekregen, kan ik hier nog iemand blij mee maken? Ik hoef er niet veel voor, doe maar een sixpackje Amstel voor het gebaar.

Alvast bedankt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
D-Ed schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 12:48:
[...]

Dat komt vanzelf wel als we de komende dagen door de 10k heen gaan. ;) Nog een kleine bump omhoog en een positief berichtje of 2 in de Televaag en we kunnen weer los. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
smoken schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 12:07:
[...]

En het feest gaat door ... maar hoe lang? Ik lees best veel over ICX dat het dit jaar best naar een leuke waarde kan gaan.

Ik heb voor het eerst gekocht in de tijd dat ze € 10,- per stuk deden, dus veel heb ik niet (meer)
ICX was inderdaad een feest, en ik denk dat een aantal van toen dat aan het handelen was dat nu terug aan het kopen is. Zal denk ik alleen maar groter worden komende weken denk ik.

Al met al is het oor 0.11 cent toch een flink koopje geweest en ik hou het voorlopig nog mooi even vast.

Met al die min rente die eraan zit te komen en drama in de wereld, zal een gedeelte ook echt wel richting de crypto gaan vermoed ik.

[ Voor 9% gewijzigd door Thommie.nl op 31-01-2020 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Thommie.nl schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 13:04:
[...]

ICX was inderdaad een feest, en ik denk dat een aantal van toen dat aan het handelen was dat nu terug aan het kopen is. Zal denk ik alleen maar groter worden komende weken denk ik.

Al met al is het oor 0.11 cent toch een flink koopje geweest en ik hou het voorlopig nog mooi even vast.
Ze krijgen nu wel weer even een klapje omlaag ...
Destijds € 300 in crypto gestoken XRP , ICX , ADA ,etc. gezien de prijzen van toen van alles maar een beetje. Na veel slechte beslissingen coins gewisseld naar ICX. en afgelopen 1,5 jaar niets meer gedaan.

Nu 450 ICX dus nog een kleine € 100,- over van mijn € 300,-
Zou leuk zijn als ze weer door gaan met stijgen, ben heel benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thommie.nl
smoken schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 13:09:
[...]

Ze krijgen nu wel weer even een klapje omlaag ...
Destijds € 300 in crypto gestoken XRP , ICX , ADA ,etc. gezien de prijzen van toen van alles maar een beetje. Na veel slechte beslissingen coins gewisseld naar ICX. en afgelopen 1,5 jaar niets meer gedaan.

Nu 450 ICX dus nog een kleine € 100,- over van mijn € 300,-
Zou leuk zijn als ze weer door gaan met stijgen, ben heel benieuwd.
50.000 ICX :X :*) :D my guilte pleasure... aangeschaft, een gedeelte van de winst van 2017, meer investeer ik ook niet.
Zat al maanden te azen op een moment in te stappen, kriebelt wel weer om uit te stappen maar ik denk dat ik maar eens een paar maanden in ieder geval niets doe.

Kriebelt ook wel om flink in te stappen op ZIL maar ik blijf even bij me plan.

[ Voor 6% gewijzigd door Thommie.nl op 31-01-2020 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09:24
Ik heb eigenlijk een probleem. Ik kan alleen echt op mijn gemak geld pakken met BTC door te shorten.. want met shorten gaat BTC meestal in een veel kortere tijd naar de kloten dan de langere tijd dat BTC vaak nodig heeft om te stijgen als je long gaat. En bijkomend voordeel is dat voor elke dag dat ik mijn dollars bij Bybit tijdens niet handelen op 1x SHORT zet, ik door de funding zomaar gratis dollars krijg zolang het funding percentage positief blijft en dat is al heel lang zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Sahara schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 13:20:
Ik heb eigenlijk een probleem. Ik kan alleen echt op mijn gemak geld pakken met BTC door te shorten.. want met shorten gaat BTC meestal in een veel kortere tijd naar de kloten dan de langere tijd dat BTC vaak nodig heeft om te stijgen als je long gaat. En bijkomend voordeel is dat voor elke dag dat ik mijn dollars bij Bybit tijdens niet handelen op 1x SHORT zet, ik door de funding zomaar gratis dollars krijg zolang het funding percentage positief blijft en dat is al heel lang zo.
Wat is dan het probleem? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Thommie.nl schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 13:14:
[...]

50.000 ICX :X :*) :D my guilte pleasure... aangeschaft, een gedeelte van de winst van 2017, meer investeer ik ook niet.
Zat al maanden te azen op een moment in te stappen, kriebelt wel weer om uit te stappen maar ik denk dat ik maar eens een paar maanden in ieder geval niets doe.

Kriebelt ook wel om flink in te stappen op ZIL maar ik blijf even bij me plan.
Dat is een zeer mooie bag, hopelijk blijft de weg omhoog van de afgelopen week doorgaan (nu even aardig stukje omlaag helaas) en kun je er een mooie winst uit slepen op het moment dat het “genoeg” is.

Ik ken je niet, maar gun het je van harte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Crypts schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 13:26:
[...]

Wat is dan het probleem? :?
Nou dat ik geen vertrouwen heb om long te gaan... of misschien het geduld er niet voor heb om de stijging af te wachten. Het probleem is dat er met long gaan ook wel serieus mooi geld te verdienen is. Maar ja je zou het koud water vrees kunnen noemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Sahara schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 13:30:
[...]

Nou dat ik geen vertrouwen heb om long te gaan... of misschien het geduld er niet voor heb om de stijging af te wachten. Het probleem is dat er met long gaan ook wel serieus mooi geld te verdienen is. Maar ja je zou het koud water vrees kunnen noemen.
Snap ik hem nog niet? Als je met shorten je centjes pakt is dat toch prima? Linksom of rechtsom maakt weinig uit zolang het maar jouw kant op rolt? Mij maakt het iig geen zak uit hoe ik het pak als ik het maar pak en elke dag gaarne. 8)

Misschien dat ik hem beter snap als ik het vergelijk met lager verkopen dan ik heb ingekocht om gebruik te maken van de spread om meer BTC te vergaren? Voelt altijd een beetje 'tegenstrijdig' zogezegd maar ja, het is wat het is en zolang ik BTC maar zie groeien sta ik er maar niet al te lang bij stil. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
Crypts schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 13:35:
[...]

Snap ik hem nog niet? Als je met shorten je centjes pakt is dat toch prima? Linksom of rechtsom maakt weinig uit zolang het maar jouw kant op rolt? Mij maakt het iig geen zak uit hoe ik het pak als ik het maar pak en elke dag gaarne. 8)

Misschien dat ik hem beter snap als ik het vergelijk met lager verkopen dan ik heb ingekocht om gebruik te maken van de spread om meer BTC te vergaren? Voelt altijd een beetje 'tegenstrijdig' zogezegd maar ja, het is wat het is en zolang ik BTC maar zie groeien sta ik er maar niet al te lang bij stil. ;)
Het maakt mij eerlijk gezegd ook geen zak uit of BTC nu daalt of stijgt, als er maar lekker veel volatiliteit is en de resistances vaak rejected worden dan pak ik mijn dollars wel. Alleen ontbreekt het mij nog een beetje de lef om ook aan de andere kant op dezelfde manier te handelen (dus long te gaan bij de supports), komt wel goed ooit :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Sahara schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 13:40:
[...]

Het maakt mij eerlijk gezegd ook geen zak uit of BTC nu daalt of stijgt, als er maar lekker veel volatiliteit is en de resistances vaak rejected worden dan pak ik mijn dollars wel. Alleen ontbreekt het mij nog een beetje de lef om ook aan de andere kant op dezelfde manier te handelen (dus long te gaan bij de supports), komt wel goed ooit :)
Mjah ieder heeft zijn manier van handelen. Ik stap vaak te snel uit terwijl het in sommige gevallen best wel heel duidelijk is dat er nog meer rek in zit. In het begin baalde ik ervan dat ik dan weer net niet die ballen had om te blijven zitten maar aan de andere kant stel ik mijn winst in dit geval wel veilig. Wellicht zou er soms meer mogelijk zijn maar ik vind het wel best zo. Dit is blijkbaar mijn stijl en maakt dat er consequent centjes mijn kant op komen en dat is het belangrijkste. :9

Je kunt wel altijd meer willen maar ik denk dat het belangrijker is te handelen op een manier die bij je past, de voldoening van winst is voor mij althans groter dan het 'had ik maar' om vervolgens meer kans te lopen plat op mijn bek te gaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
Sahara schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 13:40:
[...]

Maar als je entry points bij je shorts goed zijn, ipv je short te sluiten kan je op dat moment toch gewoon long gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imgnrydrmr

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Crypts schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 13:45:
[...]

Mjah ieder heeft zijn manier van handelen. Ik stap vaak te snel uit terwijl het in sommige gevallen best wel heel duidelijk is dat er nog meer rek in zit. In het begin baalde ik ervan dat ik dan weer net niet die ballen had om te blijven zitten maar aan de andere kant stel ik mijn winst in dit geval wel veilig. Wellicht zou er soms meer mogelijk zijn maar ik vind het wel best zo. Dit is blijkbaar mijn stijl en maakt dat er consequent centjes mijn kant op komen en dat is het belangrijkste. :9

Je kunt wel altijd meer willen maar ik denk dat het belangrijker is te handelen op een manier die bij je past, de voldoening van winst is voor mij althans groter dan het 'had ik maar' om vervolgens meer kans te lopen plat op mijn bek te gaan. ;)
Ik heb hetzelfde... In het begin altijd maar twijfelen om wel of niet in of uit te stappen waardoor ik altijd te laat was. Ik herinner mij VeChain nog... En maar staren naar die candles zonder er eigenlijk iets van te snappen.

Nu leg ik me op voorhand een doel op: dan stap ik in, dan stap ik uit, daar neem ik m'n verlies. Gaat ie hoger? Fijn, er komt wel weer een nieuw moment. En nu heb ik mijn eerste voorzichtige winst terwijl het hiervoor rampzalig was. En dat voelt zo fijn!

Niet alle manieren van handelen werken bij iedereen.

Een vraagje: weet er iemand hoelang het momenteel duurt om LTC van één exchange naar de andere te sturen? Ik ben eindelijk verified bij Kraken (danku customer support!) dus zou m'n LTC naar daar willen brengen maar het mag in deze markt geen 2 uur duren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Imgnrydrmr schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 14:02:
[...]

Ik heb hetzelfde... In het begin altijd maar twijfelen om wel of niet in of uit te stappen waardoor ik altijd te laat was. Ik herinner mij VeChain nog... En maar staren naar die candles zonder er eigenlijk iets van te snappen.

Nu leg ik me op voorhand een doel op: dan stap ik in, dan stap ik uit, daar neem ik m'n verlies. Gaat ie hoger? Fijn, er komt wel weer een nieuw moment. En nu heb ik mijn eerste voorzichtige winst terwijl het hiervoor rampzalig was. En dat voelt zo fijn!

Niet alle manieren van handelen werken bij iedereen.

Een vraagje: weet er iemand hoelang het momenteel duurt om LTC van één exchange naar de andere te sturen? Ik ben eindelijk verified bij Kraken (danku customer support!) dus zou m'n LTC naar daar willen brengen maar het mag in deze markt geen 2 uur duren :P
Dat is denk ik het belangrijkste en ook een reden dat ik niet gek veel met TA doe. Niet elke manier van handelen past bij iedereen, na verloop van tijd ga je je eigen manier ontwikkelen die meegroeit met de munt(en) waar je het meest in handelt, het koersverloop is ook niet bij elke munt hetzelfde. Consequent winstje na winstje pakken voelt echt veel beter dan wachten op die ene grote klapper. Kan me nog goed herinneren dat ik met XRP eind 2017 in een uurtje oid €1800+ pakte, de euforie was groot maar duurde niet eens zo gek lang. Omdat ik niet echt een doel nog had toen was het de volgende dag alweer €1500 in een markt die voornamelijk groeiende was, dat was ook best knap. :+ Dat was ook meteen het moment dat ik bedacht 'okee, je had gewoon mazzel en nu moet je een plan gaan maken'. Sindsdien hou ik me, op een paar slippertjes na, aan dat plan en dat werkt prima. Die paar slippertjes pakten overigens 50/50 uit waardoor ik netto geen verlies maar ook geen winst had, was dus vooral zonde van de tijd. Voelde qua spanning ook meer als gokken en spanning had en heb ik genoeg in mijn leven, niet meer doen dus. ;)

LTC was heel snel maar tegenwoordig kan het nog best even duren afhankelijk van de exchange en hoeveel fee die mee geven. Ik heb de afgelopen keren toch nog zo'n 45 minuten moeten wachten om van Biki naar CB pro te gaan. Laatste tijd heb ik met Doge meer succes maar zoals gezegd, dat ligt echt aan de exchange, sommigen verwerken ook alleen batches dus kan het nog langer duren. :)
Mijn ervaring in het algemeen is eigenlijk dat het over de gehele linie trager gaat dan 2/3 jaar geleden met als voorlopig dieptepunt een transfer van iets van 14,5 uur met ETC maar ik heb nooit precies uitgezocht waarom het zo lang duurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
croc schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 13:47:
[...]

Maar als je entry points bij je shorts goed zijn, ipv je short te sluiten kan je op dat moment toch gewoon long gaan?
Het doorrollen (van short naar long) is inderdaad een mogelijkheid, maar zoals gezegd ben ik bang dat het dan alsnog doorzakt. Nu pak ik net als @Crypts schrijft vooral kleinere winsten, maar pak ik er daar best wel wat van achter elkaar. Ik wacht gewoon netzo lang met een positie in te nemen totdat ik denk dat mijn risk en reward goed is. Bij Bybit handel ik weer sinds half januari met max. met 25x leverage en met een maximaal bedrag van 200 dollar (5000 contracten, 0,5 BTC) per positie, sta inmiddels op een winst van 93%. Dus deze kleine winstjes tikken aan, het belangrijkste is dat je veel geduld opbrengt en niet aan FOMO doet.

Dus tja short sluiten, long gaan is een optie, alleen is het moeilijk te zien wat precies het buigpunt is van daling --> naar stijging en voor je het weet wordt je stop loss alweer geraakt nadat je long bent gegaan. Ik blijf het daarom moeilijk vinden die draai van short naar long.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Crypts schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 12:56:
[...]

Dat komt vanzelf wel als we de komende dagen door de 10k heen gaan. ;) Nog een kleine bump omhoog en een positief berichtje of 2 in de Televaag en we kunnen weer los. 8)
“Hoiiiii, Samen met wat vrienden hebben we een paar honderd euro per persoon gepot en willen hier BTC voor kopen, hoe kunnen we dat het makkelijkste doen? Omdat ik wat van computers weet zal ik verantwoordelijk zijn voor een account bij een Exchange (of hoe heet zoiets ook alweer..?) En kan iemand uitleggen wat het verschil is tussen wallets? Ik lees hier al een paar dagen mee dus weet er we het één en ander vanaf maar nog niet zoals jullie allemaal. Bedankt voor de hulp, Oja, zijn er nog andere leuke projecten waar winst in zit?”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Thommie.nl
D-Ed schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 14:52:
[...]

“Hoiiiii, Samen met wat vrienden hebben we een paar honderd euro per persoon gepot en willen hier BTC voor kopen, hoe kunnen we dat het makkelijkste doen? Omdat ik wat van computers weet zal ik verantwoordelijk zijn voor een account bij een Exchange (of hoe heet zoiets ook alweer..?) En kan iemand uitleggen wat het verschil is tussen wallets? Ik lees hier al een paar dagen mee dus weet er we het één en ander vanaf maar nog niet zoals jullie allemaal. Bedankt voor de hulp, Oja, zijn er nog andere leuke projecten waar winst in zit?”
Ga lekker een weekendje weg met die vrienden, zuip wat bier, bestel een hoertje en blijf ver ver ver weg van Crypto ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
@Sahara Ik vind shorten ook veel makkelijker dan longen. Toppen zijn voor mij ook veel beter te herkennen dan de bodems. Ook gaat de boel altijd harder omlaag dan omhoog wat ook prettig is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-10 21:22
PilatuS schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 15:37:
@Sahara Ik vind shorten ook veel makkelijker dan longen. Toppen zijn voor mij ook veel beter te herkennen dan de bodems. Ook gaat de boel altijd harder omlaag dan omhoog wat ook prettig is.
En daarnaast zitten we m.i. nog steeds in een macro downtrend. Als we straks weer in een bull market zitten is het vice versa.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
PilatuS schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 15:37:
Sorry als ik tegen benen schop, maar daarom gaat het ook steeds kapot. Shorten is echt :( :( :( , maakt groei bijna onmogelijk en iedereen short dus blijft het naar beneden knallen.. lekker hoor.. zo wordt het echt nooit wat. :?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

JoebarRC schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 15:45:
[...]

Sorry als ik tegen benen schop, maar daarom gaat het ook steeds kapot. Shorten is echt :( :( :( , maakt groei bijna onmogelijk en iedereen short dus blijft het naar beneden knallen.. lekker hoor.. zo wordt het echt nooit wat. :?
100% eens! Shorters zijn echt de meest gewetenloze parasieten van deze markt.

Even popcorn pakken brb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
[...]

Dat zie ik even niet zo snel? Longen of shorter is niet gek veel meer dan 'gokken' op een up- danwel downtrend? :?
In mijn beleving maakt dit niet het sentiment maar volgt het. Dat is een wezenlijk verschil. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

THE MEGA DUMP

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
Eehh.. Heb je je medicijnen al genomen A?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Stokstaart schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 15:56:
[...]

Eehh.. Heb je je medicijnen al genomen A?
Op het etiket staat Stoploss 9400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
A87 schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 15:57:
[...]

Op het etiket staat Stoploss 9400
Zou even met de huisarts praten, de kans dat we 9.4k raken is best groot.. Iets hoger lijkt me beter?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Stokstaart schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 15:58:
[...]

Zou even met de huisarts praten, de kans dat we 9.4k raken is best groot.. Iets hoger lijkt me beter?
DUMP the CORONA scam ponzi!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
[...]
Shorten is iets wat er bij hoort. If you can't beat them, join them.

Verder betekend kunnen shorten ook niet direct dat we omlaag blijven gaan. Als iemand short gaat dan moet je kopen om je positie te sluiten. Gaat de boel flink omhoog dan moeten de shorters kopen om te sluiten en dus gaat het verder omhoog. Helemaal wanneer het heel hard omhoog gaat zorgen de shorters die rekt gaan voor nog veel meer momemtum omhoog. De mogelijkheid om te shoten is niet zo zwart wit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
zo wordt het echt nooit wat. :?
heb jij het gevoel dat het wat wordt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Zit weer long .. rekt at 8300

[ Voor 44% gewijzigd door A87 op 31-01-2020 16:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-10 22:33

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
[...]

In the interest of science, laten we "short" een veranderen in "sell":

Sorry als ik tegen benen schop, maar daarom gaat het ook steeds kapot. Sellen is echt :( :( :( , maakt groei bijna onmogelijk en iedereen sellt dus blijft het naar beneden knallen.. lekker hoor.. zo wordt het echt nooit wat. :?

Tja, geen speld tussen te krijgen.

Haten op mensen die een bepaalde trade doen... 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door .oisyn op 31-01-2020 16:26 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 16:25:
[...]

In the interest of science, laten we "short" een veranderen in "sell":

Sorry als ik tegen benen schop, maar daarom gaat het ook steeds kapot. Sellen is echt :( :( :( , maakt groei bijna onmogelijk en iedereen sellt dus blijft het naar beneden knallen.. lekker hoor.. zo wordt het echt nooit wat. :?

Tja, geen speld tussen te krijgen.

Haten op mensen die een bepaalde trade doen... 8)7
Als je het verandert in "poepen" is het nog mooier. :')

Sorry als ik tegen benen schop, maar daarom gaat het ook steeds kapot. Poepen is echt :( :( :( , maakt groei bijna onmogelijk en iedereen poept dus blijft het naar beneden knallen.. lekker hoor.. zo wordt het echt nooit wat. :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk_Fransen
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 05-09-2020
D-Ed schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 14:52:
[...]

Maak een account aan op Litebit.eu
Hier kan je redelijk simpel kopen en in hun online wallet laten staan.
Voor een paar honderd euro crypto heb je geen "moeilijke" offline wallets nodig.

Enkele projecten die grote kans van slagen hebben en waar dus "winst in zit" zijn: ENJ / SOLVE / LINK / LOOM / ZRX / BAT

Succes met de keuze

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Dirk_Fransen schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 17:00:
[...]

Voor een paar honderd euro crypto heb je geen "moeilijke" offline wallets nodig.

Enkele projecten die grote kans van slagen hebben en waar dus "winst in zit" zijn: ENJ / SOLVE / LINK / LOOM / ZRX / BAT

Succes met de keuze
Vergeet Bitcoin Cash niet! Dit is Bitcoin maar dan sneller en is veel goedkoper dan de normale Bitcoin. Deze heeft dus veel meer groeipotentie dan Bitcoin zelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@JoebarRC Geen enkele markt gaat alleen maar omhoog. Dat we weer even wat terug naar beneden testen hoort gewoon bij een normale marktbeweging. Er gaat niks kapot. Er is geen enkele constructie gebroken. Alles ziet er super nice uit. Van waar de paniek?

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Azer schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 17:04:
[...]

Vergeet Bitcoin Cash niet! Dit is Bitcoin maar dan sneller en is veel goedkoper dan de normale Bitcoin. Deze heeft dus veel meer groeipotentie dan Bitcoin zelf!
De gulden / NLG gaat 't ook helemaal worden. Net zo'n keiharde munt als vroeger!

[ Voor 0% gewijzigd door Chris.nl op 31-01-2020 17:10 . Reden: Tenminste, ik neem aan dat we voor de lol wat slechte adviezen aan D-Ed geven... Koop géén NLG! ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Chris.nl schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 17:07:
[...]

De gulden / NLG gaat 't ook helemaal worden. Net zo'n keiharde munt als vroeger!
Dat klinkt wel betrouwbaar idd! Vanavond gaan we het tijdens het nuttigen van wat halve liters eens bespreken :9B

Dank voor de tips allen! oOo

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/5bxl57jd6gDZA3GySS/giphy.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
[...]

Succes met de keuze
Van wie ben jij een kloontje? :+ Slux? Is that you? :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Acidrain
Ik hoorde dat Vechain hun chip machine heeft gefinetuned dus dat is ook zeker een solide investering :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
[...]
En je betaald gigantische fee's daar. Dan zou ik nog eerder ergens wat kopen en verzenden naar een exchange zodat je makkelijk en goedkoop kan kopen/verkopen. 2% of 0.075% maakt nogal wat uit.
[...]

Ik weet niet of je het nou meent of dat je een grapje maakt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Acidrain schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 17:17:
Ik hoorde dat Vechain hun chip machine heeft gefinetuned dus dat is ook zeker een solide investering :+
Hebbie daar misschien ook een videootje van misschien? Hoeft niets te fancy te zijn maar gewoon, dat we een soort van bewijs hebben dat het ook écht werkt _/-\o_

Edit: Is voor een vriend he, ik vertrouw het meteen maar die heeft ooit eens iets met Nina Brink gedaan ofzoiets.. Dit is de eerste keer dat ie weer eens ergens instapt :+

[ Voor 18% gewijzigd door D-Ed op 31-01-2020 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk_Fransen
[...]

Momenteel zijn de prijzen van de coins voornamelijk bepaald door speculatie.. Later zal de prijs bepaald worden door de usecase van een coin. Het handje projecten wat ik in dit geval naar voren schuif hebben allemaal een grote kans op slagen omdat ze een "probleem" aangepakt hebben.

Bij Bitcoin Cash zie ik dit nog niet zo hard als de overige projecten. BCH heeft voor nu nog geen andere usecase dan "betaalmiddel".

Ik wil niet zeggen dat Bitcoin Cash geen goede coin is (bezit hem zelf ook).. maar zie in de andere projecten meer groeipotentieel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Acidrain
D-Ed schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 17:19:
[...]

Hebbie daar misschien ook een videootje van misschien? Hoeft niets te fancy te zijn maar gewoon, dat we een soort van bewijs hebben dat het ook écht werkt _/-\o_

Edit: Is voor een vriend he, ik vertrouw het meteen maar die heeft ooit eens iets met Nina Brink gedaan ofzoiets.. Dit is de eerste keer dat ie weer eens ergens instapt :+
Zeker!
Het was ff afstoffen maar ik heb hem gevonden :D

YouTube: VeChain prototype NFC chip production sneak peek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk_Fransen
[quote]PilatuS schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 17:19:
[...]

En je betaald gigantische fee's daar. Dan zou ik nog eerder ergens wat kopen en verzenden naar een exchange zodat je makkelijk en goedkoop kan kopen/verkopen. 2% of 0.075% maakt nogal wat uit.

Ja snap ik, maar voor iemand die het verschil niet weet tussen een Wallet en Exchange, zou ik het niet al te moeilijk maken ;)

En met een budget van een paar honderd, is een fee te verwaarlozen.

[ Voor 7% gewijzigd door Dirk_Fransen op 31-01-2020 17:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Niks meer aan doen, all in wat mij betreft :9

@Dirk_Fransen Je sarcasme meter is kapot denk ik.. Sorry, Ik heb alles al klaar staan om via Kraken/Binance etc. uit te stappen.. Ooit... ooit...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Dirk_Fransen schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 17:24:
Ja snap ik, maar voor iemand die het verschil niet weet tussen een Wallet en Exchange, zou ik het niet al te moeilijk maken ;)
Iemand die het verschil niet weet tussen een wallet of exchange moet zich inlezen of niets met crypto doen. Als je met crypto aan de slag gaat moet je snappen wat je doet. Beetje als zeggen dat iemand die geen rijbewijs heeft beter maar niet harder dan 50km/u moet rijden. Nee, je moet niet achter het stuur stappen.
En met een budget van een paar honderd, is een fee te verwaarlozen.
Ligt er aan of je de boel lang gaat vasthouden of niet. Je betaald zo 4% tussen aankoop en verkoop. Stap een keer in of uit en dat gaat heel hard. Verder heeft Litebit nog vaak genoeg ineens spontaan onderhoud wanneer de prijzen hard bewegen. Dit hebben ze al tig keer laten zien. Zeer onbetrouwbaar en alles behalve netjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Kvind het maar een treurige dag. Vanavond maar weer is een goede whiskey opentrekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:42
Is het al tijd om weer wat BTC te kopen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:14
Dirk0s schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 18:02:
Is het al tijd om weer wat BTC te kopen? :P
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dirk_Fransen schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 17:22:
[...]

Momenteel zijn de prijzen van crypto voornamelijk bepaald door speculatie.. Later zal de prijs bepaald worden door Bitcoin. Het handje altcoins wat ik in dit geval naar voren schuif hebben allemaal een grote kans op complete rektheid, omdat het altcoins zijn en alles valt of staat met Bitcoin.

Bij Shitcoin Cash zie ik dit nog duidelijker als de overige projecten. Bcash heeft voor nu nog geen andere usecase dan "manipulatie".

Ik wil niet zeggen dat Bitcoin Cash een goede coin is (bash hem zelf ook).. maar zie in de andere projecten ook zeker rektheid mogelijk.
FTFY.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
PilatuS schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 17:31:
Ligt er aan of je de boel lang gaat vasthouden of niet. Je betaald zo 4% tussen aankoop en verkoop. Stap een keer in of uit en dat gaat heel hard. Verder heeft Litebit nog vaak genoeg ineens spontaan onderhoud wanneer de prijzen hard bewegen. Dit hebben ze al tig keer laten zien. Zeer onbetrouwbaar en alles behalve netjes.
Dat dus... 4% op een paar honderd lijkt weinig maar zet het om in bier? Als het om 'maar' €250 gaat heb je het al over een tientje, daar drink ik dan liever een paar biertjes voor dan het uit luiheid weg te geven. Voor een duppie per liter gaan we wel op de meest ongemakkelijke momenten in de rij bij een pomp staan maar een paar muisklikken extra vanuit de luie stoel om op een normale exchange BTC te kopen is dan weer teveel werk. :+ :P |:(

Denk nog steeds dat het een kloontje is overigens. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
LiteBit had trouwens een paar dagen geleden een aankondiging dat ze hun prijzen hebben verlaagd: https://cryptotips.eu/nie...elskosten-cryptocurrency/

Ik weet niet wat er van waar is, maar misschien zijn ze nu wel minder duur dan vroeger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Azer schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 18:19:
LiteBit had trouwens een paar dagen geleden een aankondiging dat ze hun prijzen hebben verlaagd: https://cryptotips.eu/nie...elskosten-cryptocurrency/

Ik weet niet wat er van waar is, maar misschien zijn ze nu wel minder duur dan vroeger?
Waarom met alle geweld bij Litebit willen kopen als je ook naar Bitvavo kan? :? Volgens mij wordt Litebit behoorlijk geshilled hier en op andere plekken van tijd tot tijd. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Azer schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 18:19:

Tsja, als je van extreem duur naar heel duur gaat, is het nog steeds te duur :P

Edit: Het is allemaal ook helemaal zo ingewikkeld. Lees je even in en stel wat vragen als het nodig is en je betaald 0.075% in plaats van 2% en dan zit je op een exchange die niet offline gaat als de prijzen weer eens flink bewegen. Brokers als Litebit moeten het hebben van mensen die het niet snappen en rekenen daar de hoofdprijs voor terwijl ze je niet laten verkopen als de boel keihard aan het zakken is.

[ Voor 30% gewijzigd door PilatuS op 31-01-2020 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LorenzoG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 18:29
Ik heb wat Bitcoin staan bij Coinbase pro maar ik begrijp dat ik het beter bij een andere exchange kan zetten? Welke exchange kan ik beter gebruiken? En kan je daar ook euro’s naar crypto omzetten?

Sorry voor de noob vragen, ben nog niet zo lang actief, ben niet echt vaak met traden bezig geweest want ik heb de mooie eigenschap om te verkopen als het omhoog schiet en te kopen als het daalt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietz0r
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 14:36
Bitvavo is goed. Maar lange termijn bewaren doe je beter niet op een exchange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
och och och wat lekker. Icx, het voelt weer net als 2017.... en volgens mij zijn we nog maar net los.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Acidrain
LorenzoG schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 18:35:
Ik heb wat Bitcoin staan bij Coinbase pro maar ik begrijp dat ik het beter bij een andere exchange kan zetten? Welke exchange kan ik beter gebruiken? En kan je daar ook euro’s naar crypto omzetten?

Sorry voor de noob vragen, ben nog niet zo lang actief, ben niet echt vaak met traden bezig geweest want ik heb de mooie eigenschap om te verkopen als het omhoog schiet en te kopen als het daalt...
Opzich is er niet zo veel mis met coinbase pro (niet te verwarren met zusje coinbase) de fee is redelijk zolang je make orders inschiet en geen take orders!

Uitbetalen vanuit coinbase pro is even onderweg maar kost geen drol dus ook dat is niet verkeerd.

Zijn er makkelijkere, betere, goedkopere manieren? Altijd maar dat maakt Coinbase pro nog niet slecht.

Het is in ieder geval geen broker met mega hoge fees. (En zusje coinbase is ook niet grappig qua fees!).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
[...]

Ok, dus alleen jij mag ooit enorm cashen, daarna pas alle anderen en daarvoor niemand? Klinkt erg fair :)

@LorenzoG Lees even de topicstart.

[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 31-01-2020 19:15 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LorenzoG schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 18:35:

Coinbase pro is wat duurder geworden met de fees maar volgens mij altijd nog wel een solide partij.

Binance is veruit de goedkoopste qua trading, vooral als je BNB gebruikt voor de fees. Dan krijg je nog eens 25% korting. Maar heeft weinig volume op Euro pairs en ook weinig aanbod. Dus dan wordt je bijna gedwongen om te traden met een stablecoin zoals USDT om in en uit te stappen.

Kraken is ook nog een optie als Euro exchange, Bitvavo ook. De fees voor traden liggen op deze 3 wel iets uit elkaar maar niet belachelijk veel.

Als je niet dagelijks veel trade en niet met hele hoge bedragen handelt valt het allemaal wel mee.

Als je bijvoorbeeld dagelijks een flink aantal trades maakt met tienduizenden of honderdduizenden euro's dan tikken de fees wel aan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Crypts
Met zoveel n00b vragen in zo'n korte tijd kan het gewoon niet anders dan dat we dit weekend nog door de 10k knallen! d:)b oOo :9B

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• pietz0r
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 14:36
We gaan gewoon alleen antwoorden waar je kan kopen niet waar je kan verkopen dan moet die prijs wel omhoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Crypts schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 19:22:
Met zoveel n00b vragen in zo'n korte tijd kan het gewoon niet anders dan dat we dit weekend nog door de 10k knallen! d:)b oOo :9B
Eens kijken. Wat was de vorige keer de prijs van BTC met allemaal nieuwe mensen en n00b vragen ? Ergens rond de 16k tot 20k ongeveeer ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
PilatuS schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 19:28:
[...]

Eens kijken. Wat was de vorige keer de prijs van BTC met allemaal nieuwe mensen en n00b vragen ? Ergens rond de 16k tot 20k ongeveeer ? :P
Nee joh! Dat begon veel eerder? Dit is de eerste lichting n00bs, waar jij op doelt is dat n00bschuim dat de boot had gemist en in december op 20k alsnog in wilde stappen?
We zitten echt nog niet op het punt dat het alweer besproken wordt bij de kapper en de slager. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Crypts schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 19:37:
[...]

Nee joh! Dat begon veel eerder? Dit is de eerste lichting n00bs, waar jij op doelt is dat n00bschuim dat de boot had gemist en in december op 20k alsnog in wilde stappen?
We zitten echt nog niet op het punt dat het alweer besproken wordt bij de kapper en de slager. :+
Mooie tijd! Zo belde iemand mij op een zaterdagnacht op rond een uur of 2 op met de vraag of is ajb 20 ripple voor 50 euro aan hem wilde verkopen zodat hij een wallet kon openen.. ik ben de moeilijkste niet dus heb hem uiteraard uit de brand geholpen.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
[...]

Ooh, ik was een van die n00bs die op de dag met de hoogste stand ($19200 of zo) nog flink gekocht heeft :)

Overigens, nog een interessante ontwikkeling waarvan ik niet goed weet wat 'ie betekent, maar bij de laatste BTC stijging hebben de alts weinig gedaan - terwijl bij eerdere stijgingen ze flink omlaag gingen. Ik heb geen idee wat het betekent maar het wijkt af van het gedrag van het afgelopen jaar. (Ja, ik zit nog steeds volop in de shit. Coins dan he).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
[...]

Het begon ook wel eerder inderdaad. Alleen toen BTC bijna op de top zat, toen begonnen er pas echt veel nieuwe mensen te komen die in gingen stappen. Je zou denk ik wel kunnen zeggen dat wanneer het aantal nieuwe mensen te veel begint te worden dat het tijd is om uit te stappen. Zijn we daar nu al, waarschijnlijk niet nee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Zo, net weer thuis van 3 weekjes Canarische Eilanden....
Transavia vertikte het op de terugweg om even via de moon te vliegen dus ben ik hier maar weer neergestreken met m'n bags vol met stuivers...

Altijd goed om te lezen dat jullie me gemist hebben! :9

Ik las dat Johnny en Anita inmiddels ook zijn ingestapt maar dat ze alleen nog ff een wallet moeten scoren bij de Hema, goeie zaak....
Moon soon!

edit: Om de Hema niet te veel te shillen, bij de Action verkopen ze natuurlijk ook kekke wallets..

[ Voor 11% gewijzigd door iVibes op 31-01-2020 20:26 ]

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
Pelox schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 19:46:
[...]

Mooie tijd! Zo belde iemand mij op een zaterdagnacht op rond een uur of 2 op met de vraag of is ajb 20 ripple voor 50 euro aan hem wilde verkopen zodat hij een wallet kon openen.. ik ben de moeilijkste niet dus heb hem uiteraard uit de brand geholpen.
Mjah kreeg toendertijd zelf de vraag om een kennis wat LTC te sturen tegen fiat betaling omdat hij niet kon of wilde wachten op verificatie. Die mate van fomo hebben we nog lang niet maar het is wel een mooie indicator. :)

Dus n00bies, het is weekend nu maar vanaf komende maandag gaan jullie bij de koffie automaat op je luizige werkplek weer praten over crypto en BTC. :P
Het is hoog tijd dat de kapper en slager ook weer bij gepraat worden en we richting de 50k of er overheen gaan. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Imgnrydrmr

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Het sentiment lijkt me wel weer te veranderen. Vorig jaar wilde iedereen er ver weg van blijven, nu hoor ik heel af en toe weer mensen die er positiever tegenover staan.

Nog geen stormloop, maar de interesse groeit weer bij de mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-10 20:35
Crypts schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 19:22:
Dat was precies wat ik dacht!

Moon! *O* Lambo *O* Bitconneeeeeect!

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

PAMP IT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Het sentiment is mij iets te bullish om te kopen op het moment :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Oh sorry, deed ik dat? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
Net terug van een paar dagen vakantie, flinke stijging, ik zie hier en daar wat euforie en krijg zelf de neiging direct op wat knopjes te drukken, bullrun confirmed of blow off top?

En wtf Tesla, stopt dat nooit?

Morgen maar eens serieus kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Hot staat trouwens echt op een atl nu... niet best.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
shovelhead1340 schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 20:49:
[...]

Dat was precies wat ik dacht!

Moon! *O* Lambo *O* Bitconneeeeeect!
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/YkYt0FzMNPJkFnSQlf/giphy.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Pelox Tsja staat volgens mij ook nog niet echt op Binance US. Zou wel moeten komen. Maar als je naar de chart kijkt moet ie binnenkort wel een keer een dikke pump krijgen.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Pagina: 1 ... 33 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!