Nah kep ruimte maar niet zoveel ruimteVerwijderd schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 23:07:
[...]
Klinkt als dat je een slim vrouwtje hebt die mogelijkheden ziet. Dat geld is niet zo het probleem, daar kun je prima een financiering op afsluiten. Ik zou nog eens een goede one on one met haar doen over haar plannen want een bnb met leuke bungalows of een hotel oid bekleed met zonnepanelen klinkt voor mij als een winner. Je hebt blijkbaar de ruimte dus go for it!
Een mooi geisoleerd tuinhuisje zit zeker in de plannen maar bungalows ga ik hier niet kwijt kunnen en een hotel hier midden in the middle of nowhere is denk ik niet verstandig.
Nah meer als een tuinhuisje en een trekkersveldje voor tentjes, een camper of een caravan gaat het niet worden.
Er moet ook nog ruimte overblijven voor de kippen en de geiten (die er ook nog moeten gaan komen..)
Achja toko net vorig jaar gekocht dus eerst maar eens gewoon wonen en genieten ook al is het zwaar gedateerd en niet onderhouden. Het is goed bewoonbaar maar ik ben blij dat het geen koude winter is
Voorlopig plannen genoeg maar eerst maar eens bekijken wat haalbaar is, er is geld maar dat kan maar 1 keer worden uitgegeven
Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Zendure 2400AC 8,64kWh | Ecoflow Delta Pro 3.6kWh | 450x Nera | Home Assistant