[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 ... 107 Laatste
Acties:
  • 400.580 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:13
twain4me schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 21:51:
[...]

oja, die had ik al eens gezien |:(

Maar dan zit je op 1100 euro/jaar
Na drie jaar al 3300 jaar daarna 4300 jaar daarna 5200 jaar daarna 6000
Is niet heel slecht hoor.
Ja maar ik zit met 1 ding.. De enorme wind hier.. Ik ben gewoon bang voor ellende met die panelen. Schuttingpalen van beton zijn afgelopen jaar gewoon gebroken door de wind, dakpannen van het dak gevlogen etc.. als ik dan ook denk aan het risico op brand en lekkage dan denk ik, tja misschien maar gewoon aflossen en geen gedoe.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 07:00

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Pelox schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 22:10:
[...]

Ja maar ik zit met 1 ding.. De enorme wind hier.. Ik ben gewoon bang voor ellende met die panelen. Schuttingpalen van beton zijn afgelopen jaar gewoon gebroken door de wind, dakpannen van het dak gevlogen etc.. als ik dan ook denk aan het risico op brand en lekkage dan denk ik, tja misschien maar gewoon aflossen en geen gedoe.
extra rails plaatsen, wat extra haken, blijven de dakpannen ook meteen liggen ;) , en voor de rest hebben ze verzekeringen uitgevonden. Zonnepaneel branden zijn eigenlijk alleen maar bij indak systemen.

ontopic... When moon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:43

Bever!

3

Tominatie schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 21:50:
Zit weer ff tussen al die shitcoins te scrollen op Binance en mijngod moet je die chart van QKC/BTC is ff bekijken. In een paar maanden rustig -98% _O-

Maar dat zal bij meer coins wel het geval zijn. Snap nog steeds niet dat grote leidinggevende exchanges zoveel meuk gelist hebben. Als je gewoon alles delist met weinig volume/interesse, community en ontwikkeling dan hou je echt niet zoveel over.

Een doorn in het oog.
Lol ik weet nog dat die ico was.. kansloos allemaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ico... Een woord dat je niet meer zoveel hoort.

Eigenlijk een afkorting maar dat terzijde.

Tegenwoordig schieten ze die shitcoins het universum in met een launchpad.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:35
A87 terug, Tominatie terug, het woord ICO is gevallen, de over 9000 memes zijn al weer de kast in verruilt voor 10K gezeur :D Bullrun confirmed }:O

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 22:25:
Ico... Een woord dat je niet meer zoveel hoort.

Eigenlijk een afkorting maar dat terzijde.

Tegenwoordig schieten ze die shitcoins het universum in met een launchpad.
ik mis die roadmaps wel een beetje.
super hippe niets zeggende plaatjes :')

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Die extreme wind komt door de klimaatverandering, o.a. doordat er te weinig zonnepanelen zijn.

Best kans dat wanneer je ze wel plaatst, je het ecosysteem red en je volgend jaar weer gewoon een rustig Nederlands klimaatje hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 03:08
[...]
Ja maar ik zit met 1 ding.. De enorme wind hier.. Ik ben gewoon bang voor ellende met die panelen.
De Oplossing.

Ik dacht ff we gaan weer omhoog, maar direct weer 100 naar onderen. Jammerkes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@toilet_paper Ik ben al lang blij dat het geen candle des doods is :P

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Acidrain schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 22:29:
A87 terug, Tominatie terug, het woord ICO is gevallen, de over 9000 memes zijn al weer de kast in verruilt voor 10K gezeur :D Bullrun confirmed }:O
gisteren was @Chris.nl nog bij de kapper en het ging niet over bitcoin.

Ik was vandaag bij de bakker, stond met 6 mensen in de winkel en het ging (ook daar) over zonnepanelen.
(ja mijn dak is het gesprek van het dorp ..... *zucht* ) en dus niet over bitcoin... dus bullrun not confirmed.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
Ik weet het al.. Ik knal gewoon mijn hele budget in crypto en koop volgend jaar een weiland vol panelen en red daarmee het ecosysteem. Win-Win!

[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 29-01-2020 22:42 ]

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

twain4me schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 22:33:
[...]

Ik was vandaag bij de bakker, stond met 6 mensen in de winkel en het ging (ook daar) over zonnepanelen.
(ja mijn dak is het gesprek van het dorp ..... *zucht* ) en dus niet over bitcoin... dus bullrun not confirmed.
Als mensen die zonnepanelen nu eens links lieten liggen, en gewoon zoals een fatsoenlijk burger betaamt louche digitale cryptografisch versleutelde munten zouden aanschaffen zou deze markt er een stuk rooskleuriger uitzien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Acidrain
twain4me schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 22:33:
[...]

-O-

@Pelox
Wind energie geen optie? Niet zo'n big ass polder model maar een aantal stille zeilboot modellen?

Ik zit zelf ook te piekeren over zonnepanelen, heel klein dak op het zuiden en hele grote eikenbomen (van de gemeente) op het westen, oosten is vrij en het weiland achter (aan de oostkant van mijn huis) zou ik vol kunnen leggen.. Maarja.. Twijfels..

Hier ook wind genoeg maar een vergunning voor een molen ga ik nooit krijgen. Ik heb maar 3 buren binnen de vierkante kilometer wonen maar die wil ik graag te vriend houden. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Nasdaq is al gesloten, Tesla cijfers komen net binnen (https://ir.tesla.com/stat...6a-4a65-9888-c928b914b529) en aandeel Tesla heeft nabeurs al een bid 608 618 648 / sell 621 658, terwijl de koers een uur geleden op 580 Dollar sloot.

Hopelijk kakt het voordat de beurs opent niet in, maar vandaag was al mooi, morgen wordt hopelijk nog mooier. Goed om te zien dat de strategie werkt, kan ik mooi "wat extra Bitcoin" voor terugkopen *O*

Sure :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/GyLqKLB1y0l9AGaLmXpqFANa/full.png

[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 29-01-2020 23:16 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toilet_paper
DAMAGE schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 22:33:
@toilet_paper Ik ben al lang blij dat het geen candle des doods is :P
Mie toe man, mie toe.
De kans dat er zo'n correctiecandle uit de mouwen van een aantal grote sellers wordt geschud na zo'n stijging wordt wel aanzienlijk zou je zeggen.
Ik zit nog steeds in een longpositie en heb mijn SL een vrij lange tijd net boven mijn entry gehad.
Maar heb vanmiddag enkele conditional sellorders als SL relatief dicht onder die hark van de laatste 24u gezet. Die moeten mijn positie voor het grootste deel gaan sluiten mocht dat gebeuren. Maar om helemaal te flipsen naar short kan ik nog niet over mijn hart verkrijgen.
The power of FOMO runs deep.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@toilet_paper ja inderdaad, ik zit ook al vrij lang long. Heb na die run up van laatst de retrace/pullback gekocht en dus nagenoeg de bodem gepakt (8300 ong) voor de run naar boven toe. Dat zijn wel de trades die je wilt maken. Maar de kunst is dan inderdaad nog dat je je SL niet te strak zet, zoals jij ook netjes gedaan hebt, zodat je niet zo maar uitgestopt wordt. Anders kun je zo'n trade nooit maken. Maar dan is het op een gegeven moment ook de kunst om te kijken waar je van je stukken af raakt voor een mooie prijs. Net wat je zegt; het kan maar zo zijn dat we door schieten naar de 10.500 en daar pas retracen. Maar je hebt nooit zekerheid. Voor hetzelfde geldt denkt nu een grote jongen dat de puf er wel uit is en die trapt zijn stukken eruit dan is het gewoon klaar. Blijft lastig. Je kunt natuurlijk ook gewoon een deel van je contracten eruit trappen en een deel laten vliegen voor zo ver het kan. Of die uit laten stoppen met profit als het ff moet. Keuzes... Maar hey, best wel een luxe probleem :)

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 22:40:
Als mensen die zonnepanelen nu eens links lieten liggen, en gewoon zoals een fatsoenlijk burger betaamt louche digitale cryptografisch versleutelde munten zouden aanschaffen zou deze markt er een stuk rooskleuriger uitzien.
'k Huur (verplicht via de woningbouw) 4 zonnepanelen voor €12pm, zou gemiddelde besparing van €20pm moeten opleveren. Toch weer €8pm die naar de muntjes kan 👌 burgerplicht weer gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toilet_paper
Taro schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 22:57:
Nasdaq is al gesloten, Tesla cijfers komen net binnen (https://ir.tesla.com/stat...6a-4a65-9888-c928b914b529) en aandeel Tesla heeft nabeurs al een bid 608 618 / sell 621, terwijl de koers een uur geleden op 580 Dollar sloot.

Hopelijk kakt het voordat de beurs opent niet in, maar vandaag was al mooi, morgen wordt hopelijk nog mooier. Goed om te zien dat de strategie werkt, kan ik mooi "wat extra Bitcoin" voor terugkopen *O*
Goed bezig @Taro
Leuk om mee te kunnen lezen hoe dat verloopt d:)b
Ik heb er ook over gedacht om erin te stappen toen het aandeel Tesla een tijdje terug een stuk naar onderen was gegaan.
Kreeg het echter niet rond met mijn (doorgaans verstandigere) eega.
Iets met verbouwing enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Hop, hop. Nou even doorbeuken door die 9500.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Bartvandelaar schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 23:19:
Hop, hop. Nou even doorbeuken door die 9500.
Steady boven de $0,30 blijven is wat mij betreft ook prima! *O* (+83% in een maandje oOo )

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09:24
DAMAGE schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 23:09:
@toilet_paper ja inderdaad, ik zit ook al vrij lang long. Heb na die run up van laatst de retrace/pullback gekocht en dus nagenoeg de bodem gepakt (8300 ong) voor de run naar boven toe. Dat zijn wel de trades die je wilt maken. Maar de kunst is dan inderdaad nog dat je je SL niet te strak zet, zoals jij ook netjes gedaan hebt, zodat je niet zo maar uitgestopt wordt. Anders kun je zo'n trade nooit maken. Maar dan is het op een gegeven moment ook de kunst om te kijken waar je van je stukken af raakt voor een mooie prijs. Net wat je zegt; het kan maar zo zijn dat we door schieten naar de 10.500 en daar pas retracen. Maar je hebt nooit zekerheid. Voor hetzelfde geldt denkt nu een grote jongen dat de puf er wel uit is en die trapt zijn stukken eruit dan is het gewoon klaar. Blijft lastig. Je kunt natuurlijk ook gewoon een deel van je contracten eruit trappen en een deel laten vliegen voor zo ver het kan. Of die uit laten stoppen met profit als het ff moet. Keuzes... Maar hey, best wel een luxe probleem :)
Ik ben sinds kort wat gekochte filmpjes op www.udemy.com aan het kijken over crypto trading, het is denk ik interessant om strategieën van andere daytraders te horen, maar één ding komt in bijna al die filmpjes terug en dat is "take profits while they are on the table". En zo is het, hebzucht gaat ver, en als je winst door een dump minder wordt is dat jammer, en helemaal als je net boven je entry uitgestopped wordt. Gewoon met minder genoegen nemen en niet voor de grote klapper gaan. Vele kleine visjes pakken, maken uiteindelijk samen een dikke vette vis. Just my € 0,02 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Sahara Heb je ook zeker gelijk in!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toilet_paper
D-Ed schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 00:01:
Steady boven de $0,30 blijven is wat mij betreft ook prima! *O* (+83% in een maandje oOo )
IOTA gaat wel lekker idd, maar het zou mooi zijn als 'ie die topjes van september en oktober '19 voorbij kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
toilet_paper schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 00:47:
[...]

IOTA gaat wel lekker idd, maar het zou mooi zijn als 'ie die topjes van september en oktober '19 voorbij kan gaan.
Oktober is ie voorbij op dit moment dus laten we hopen dat ze de stroom van mooie aankondigingen en ontwikkeling volhouden, dan komt de rest vanzelf goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Gesprek met Bitcoin journalist/tech blogger Aaron van Wirdum

[YouTube: Gesprek met Bitcoin journalist/tech blogger Aaron van Wirdum]

[ Voor 6% gewijzigd door Kain_niaK op 30-01-2020 09:08 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

RLC is ook weer aan het knallen zeg...

Na mijn succesvolle ritje heb ik daarop nog een keer proberen te traden, met een 5e deel van mijn Bitcoin. Die is toen op 5700 sats uitgestopt helaas...

Gelukkig heb ik destijds heel wat snelle kleine positie ritjes gemaakt op Bitcoin gold (die was toen super volatiel met al die fork pumps) dus die maakte dat wel weer goed.

Maar weer een mooie run. Leuke alt om wat in de gaten te houden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 22:33

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Je video's zijn blijkbaar al even chaotisch als je posts 8)7

.edit: begrijp ik nu goed dat jullie nooit meer terugkomen op de discussie waar het initieel over ging: die belachelijke dev taxes op BCH?

[ Voor 16% gewijzigd door .oisyn op 30-01-2020 15:09 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 11-10 22:01
.oisyn schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 14:24:
[...]

nou ik vind het wel fijn slaap al een tijdje slecht maar heb er 10 min naar gekeken en was gelijk vertrokken :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Verwijderd schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 13:41:
RLC is ook weer aan het knallen zeg...

Na mijn succesvolle ritje heb ik daarop nog een keer proberen te traden, met een 5e deel van mijn Bitcoin. Die is toen op 5700 sats uitgestopt helaas...

Gelukkig heb ik destijds heel wat snelle kleine positie ritjes gemaakt op Bitcoin gold (die was toen super volatiel met al die fork pumps) dus die maakte dat wel weer goed.

Maar weer een mooie run. Leuke alt om wat in de gaten te houden.
wtf, ga jij nu ook nog inhoudelijke posts maken.. voel je je wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:28
Tijd om 9.5K resistance te breken? lijkt er wel op.

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-10 21:22
Ik verwacht toch nog wel wat weerstand, de buy wall van 200+ btc zijn we niet zomaar voorbij met dit volume..

[ Voor 43% gewijzigd door Stokstaart op 30-01-2020 15:04 ]

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

short gegaan vanaf 9386, stop loss op 9425,00. close op 9330... met 71 cent geraakt worden is geen pretje.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2020 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Even wat FOMO plaatsen, omdat het kan:
Key Google Metric: Bitcoin May Explode Into $100,000 Parabolic Rally
Bron:https://www.newsbtc.com/2020/01/24/key-google-metric-bitcoin-explode-100000-parabolic-rally/

ps let op, dit is geen beleggingsadvies O-) :z

[ Voor 13% gewijzigd door RaptorXS op 30-01-2020 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
RaptorXS schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 15:09:
Even wat FOMO plaatsen, omdat het kan:

[...]

Bron: https://www.newsbtc.com/2...e-100000-parabolic-rally/

ps let op, dit is geen beleggingsadvies O-) :z
Je zal maar net short zijn gegaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

.oisyn schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 14:24:
[...]

.edit: begrijp ik nu goed dat jullie nooit meer terugkomen op de discussie waar het initieel over ging: die belachelijke dev taxes op BCH?
Heb jij het hele ding afgekeken? daar verdien je een plusje voor. _/-\o_

Wat mij vooral opviel was het aantal borrelnootjes(?) en slokjes wijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 22:33

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
twain4me schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 15:54:
Heb jij het hele ding afgekeken? daar verdien je een plusje voor. _/-\o_
Nee ik heb denk ik een half uurtje aandachtig geluisterd, daarna nog een uurtje op laten staan terwijl ik aan het werk was. De rest even doorheen geskimt om te kijken of ze nou nog op het allereerste onderwerp terugkwamen, wat eigenlijk de reden was waarom ik keek (ik had de argumentatie van Kain graag gehoord).
Wat mij vooral opviel was het aantal borrelnootjes(?) en slokjes wijn :+
En Kain's drang om bij alle zijsporen dingen erbij te halen wat er beter is bij BCH, terwijl dat niet echt relevant is voor de argumentatie op dat moment. Heel vermoeiend. Maar ook heel herkenbaar met zijn posts hier.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
Open Interest op Bitmex > 1 miljard. Geen idee wat dat betekent, maar blijkbaar is het een big thing en kunnen we zowel hard omlaag als omhoog gaan, afhankelijk van de bron :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
croc schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 15:59:
Open Interest op Bitmex > 1 miljard. Geen idee wat dat betekent, maar blijkbaar is het een big thing en kunnen we zowel hard omlaag als omhoog gaan, afhankelijk van de bron :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/TBC40QDVLTcmqZFKZNTTMgk1/full.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Even offtopic: kijk Tesla stocks gaan _O-

Daarbij vergeleken is Bitcoin maar een saaie asset :+

@Taro lekker man! :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 16:13:
Even offtopic: kijk Tesla stocks gaan _O-

Daarbij vergeleken is Bitcoin maar een saaie asset :+

@Taro lekker man! :D
Ja, die +11,25% is wel lekker, is toch weer een dakje vol zonnepanelen of een mooie hoeveelheid Bitcoin 8)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 16:15:
[...]

Ja, die +11,25% is wel lekker, is toch weer een dakje vol zonnepanelen of een mooie hoeveelheid Bitcoin 8)
Ik ben echt benieuwd waar en hoe dit stopt. Instappen doe ik niet meer, maar wel mooi om te zien dit en een beetje te volgen.

Een echte bullrun gewoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Kijk die laatste candle mooi vliegen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/hyY7M1IwEJvAGzX2XfjUQzPU/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
LTC, wat doe je nu? Bedankt :9

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 11-10 22:01
hopen dat die door zet want dan gaan we !!!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timwap
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-08-2024
En dan BTC er mooi weer achteraan }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-10 08:19
Niks bedankt, zakken met dat ding. Heb een dikke SHORT lopen. FF 2 dollar eraf aub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Met welke ticker code krijg je in tradingview.com die open-interest grafiek van BitMEX @PilatuS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Sahara schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 17:01:
[...]

Met welke ticker code krijg je in tradingview.com die open-interest grafiek van BitMEX @PilatuS?
Ik heb geen idee helaas. Heb het plaatje ook maar gejat van Twitter :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
Hier kan je hem iig zien :
https://scalpexindex.com/app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Open interest stijgt bij stijging prijs bevestigd bull trend, open interest daalt zorgt voor bearish div. EN bij dalingen idem, dus stijging open interest bij een daling bevestigd bear richting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Verwijderd schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 15:07:
short gegaan vanaf 9386, stop loss op 9425,00. close op 9330... met 71 cent geraakt worden is geen pretje.
stop loss is veel te strak imho

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-10 08:19
Nou da's niet gelukt met LTC. Stoplossje. Twee dagen profits weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Bever! schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 17:24:
[...]

Open interest stijgt bij stijging prijs bevestigd bull trend, open interest daalt zorgt voor bearish div. EN bij dalingen idem, dus stijging open interest bij een daling bevestigd bear richting.
En 4x op rij kwam er een daling toen open interest richting de 1 miljard ging.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:47
Daar was de wick die iedere 100x trader in zijn broek doet poepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bever! schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 17:25:
[...]

stop loss is veel te strak imho
Ja ivm leverage 100x, ik vind het prima als die geraakt word, maar precies met 0,72 en dan vervolgens vol omlaag waar ik op had ingezet is toch sneu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
TuutjDrie schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 17:37:
Daar was de wick die iedere 100x trader in zijn broek doet poepen.
Dat moet wel ja. Want toiletpapier is niet meer te betalen als je zo hard rekt gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Ik was net te laat, legde een market sell order in op Bybit voor een short BTC (toen stond BTC op 9475), maar had vergeten m'n leverage van 1x aan te passen naar 20x. Eindelijk aangepast.. en toen was ie al richting 9420.. balen. Maar ja komt binnenkort vast wel weer een nieuwe kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021

Pompen met die handel, prijsbepaling op Bitmex is nu niet meer 100% correct lijkt. Laat alle shorts maar rekt gaan.

[ Voor 33% gewijzigd door BTC100K2021 op 30-01-2020 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Oesh, Coinbase down? Ben ik blij dat ik ben uitgestapt... Als het boeltje nu zou omlaag knallen is dat wel erg pijnlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-09 21:48
Taro schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 16:15:
[...]

Ik heb genoeg ermee verdiend om een paar goed flessen sriracha te halen. Was maandag pas ingestapt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
TuutjDrie schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 18:05:
[Twitter]

Pompen met die handel, prijsbepaling op Bitmex is nu niet meer 100% correct lijkt. Laat alle shorts maar rekt gaan.
Oh ja ik ben ervan overtuigd dat dit geen toeval is.. CB pro komt altijd met plotselinge maintenance acties als er veel beweging is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Imgnrydrmr schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 18:18:
Oesh, Coinbase down? Ben ik blij dat ik ben uitgestapt... Als het boeltje nu zou omlaag knallen is dat wel erg pijnlijk.
En als we over een uur op 11k staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Oh wat een nare wicks, notradezone

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Stokstaart schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 18:45:
[...]
En als we over een uur op 11k staan?
Als het zo zou zijn is dat erg jammer, maar ik had op voorhand een % winst in gedachten waarop ik wilde uitstappen en heb dit dan ook gedaan. Ik ben eigenlijk wel in m'n nopjes met mijn beetje winst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raceneus968
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Onzin,
op de tradepagina staat al sinds minimaal 24 uur geleden een waarschuwing voor een offline van ongeveer anderhalf uur.

edit:

"Alert: Coinbase Pro will be offline for maintenance with trading paused Thurs 1/30 9-10:30am PT"
Stokstaart schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 18:44:
[...]

Oh ja ik ben ervan overtuigd dat dit geen toeval is.. CB pro komt altijd met plotselinge maintenance acties als er veel beweging is..

[ Voor 12% gewijzigd door raceneus968 op 30-01-2020 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Bever! schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 18:46:
Oh wat een nare wicks, notradezone
emotions

[ Voor 6% gewijzigd door A87 op 30-01-2020 18:53 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raceneus968
  • Niet online
Ik had wat btc gekocht paar weken geleden, en weer verkocht paar dagen terug.
Dit keer direct via coinbasepro op rekening laten storten...dit duurt dus lang!!@!
"Normaal" doe ik dat via coinbase, staat dan binnen uur, uren direct op rekening.
Net eindelijk geld via coinbasepro op mijn rekening..ruim 2 dagen wachten..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
Toch maar een plukje ltc verkocht.. nu zal hij nog wel even doorzetten, maar winst is winst. Gekocht op 48 nu verkocht op 68, prima!

Edit* gekocht voor 38 Ipv 48 8)

[ Voor 29% gewijzigd door Pelox op 30-01-2020 19:33 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
raceneus968 schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 18:52:
Onzin,
op de tradepagina staat al sinds minimaal 24 uur geleden een waarschuwing voor een offline van ongeveer anderhalf uur.

edit:

"Alert: Coinbase Pro will be offline for maintenance with trading paused Thurs 1/30 9-10:30am PT"

[...]
Dat snap ik, maar toen was dit sentiment al gaande. Ik heb in ieder geval nog nooit een soortgelijke maintenance meegemaakt tijdens een wekenlange sideways-fase. Ook tijdens de BR van 2017 haalde CB (toen nog GDAX) bedenkelijke grappen uit..

Blijkbaar zijn er meer mensen die het vreemd vinden: https://u.today/coinbase-...en-bitcoin-btc-price-drop

[ Voor 10% gewijzigd door Stokstaart op 30-01-2020 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raceneus968
  • Niet online
Och,
sentiment.... nooit een tekort aan ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
raceneus968 schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 19:00:
Ik had wat btc gekocht paar weken geleden, en weer verkocht paar dagen terug.
Dit keer direct via coinbasepro op rekening laten storten...dit duurt dus lang!!@!
"Normaal" doe ik dat via coinbase, staat dan binnen uur, uren direct op rekening.
Net eindelijk geld via coinbasepro op mijn rekening..ruim 2 dagen wachten..
We hebben ergens de afgelopen maanden een discussie gehad over het beste 'uitstapplatform' (laagste fees, snelste transactie, etc). Als je even zoekt vind je het denk ik wel (voor een volgende keer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raceneus968
  • Niet online
0,15 eurocent uitstappen vind ik prima betaalbaar bij Coinbase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
raceneus968 schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 19:39:
0,15 eurocent uitstappen vind ik prima betaalbaar bij Coinbase
Ik dacht dat je ook nog iets over transactiesnelheid zei. Sorry hoor, zal nog eens iemand helpen :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
Stokstaart schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 19:45:
[...]

Ik dacht dat je ook nog iets over transactiesnelheid zei. Sorry hoor, zal nog eens iemand helpen :o
Inhoudelijk reageren wordt niet gewaardeerd hier >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
TuutjDrie schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 19:45:
[...]

Inhoudelijk reageren wordt niet gewaardeerd hier >:)
Ja ik heb ook net een nieuwe leasebak besteld :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raceneus968
  • Niet online
Dank, ik was er juist zelf net achter dat ik onlangs een verkeerde keuze had gemaakt.
Scheelde ruim 2 werkdagen om over eigen kapitaal te beschikken..

Maar heeft verder niks te maken met offline CoinbasePro vanavond.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Pelox schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 19:14:
Toch maar een plukje ltc verkocht.. nu zal hij nog wel even doorzetten, maar winst is winst. Gekocht op 48 nu verkocht op 68, prima!

Edit* gekocht voor 38 Ipv 48 8)
Van winst nemen is nog nooit iemand rekt gegaan. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Shit is about to hit the ventilator.. Weet alleen nog niet of het er aan de voor- of achterkant uit gaat komen..

edit: dikke buywall vlak onder 9.5k.. Het is duidelijk dat de grote vissen nog even omhoog willen..

[ Voor 31% gewijzigd door Stokstaart op 30-01-2020 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Pff schijt stoplosses kosten je soms ook je kop hé?! De wick naar < 9300 was pijnlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
PHPResource schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 20:03:
Pff schijt stoplosses kosten je soms ook je kop hé?! De wick naar < 9300 was pijnlijk
Op Bitmex van 9499 naar 9050, lekker rekt gaan :9~

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Tis hier weer lekker druk en iedereen post zijn shit lukraak door elkander.

Gaat u door, gaat u door :Y

Was @Slux nog maar hier om dit te mogen aanschouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

PHPResource schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 20:03:
Waarom stel je dat ook in, gewoon niet doen.
Valt het 2000 dollar, blijf je langer zitten, komt er toch wel weer boven.
Nu worden heel wat mensen er steeds uitgerost.

XRP = trash

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Stokstaart schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 19:57:
dikke buywall vlak onder 9.5k.. Het is duidelijk dat de grote vissen nog even omhoog willen..
Dat is een linke aanname en vaak genoeg ook nog onjuist. Het is helaas nooit duidelijk dat de grote jongens de boel omhoog willen krijgen door grote buywalls te plaatsen.

Gooi een dikke buywall neer. Laat de boel een beetje omhoog gaan en vul je sellorders en shorts. Trek de buywall in en dump de boel keihard. Komt bij BTC wat minder vaak voor, maar als ik dikke buywalls van tonnen zie op een alt dan gaat het vaker omlaag dan omhoog. Je kan helaas vrijwel nooit conclusies trekken uit buy of sellwalls omdat het 1 seconde later alweer compleet anders kan zijn. Nou komt het ook wel eens voor dat flinke walls gewoon netjes gekocht of verkocht worden, maar dat er nog geen 2% van gekocht wordt en de wall dan weg is waarbij het keihard omhoog of omlaag gaat, dat komt vaker voor dan dat ze volledig worden gefilled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
TuutjDrie schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 20:05:
[...]

Op Bitmex van 9499 naar 9050, lekker rekt gaan :9~
Nice! Klinkt alsof je het me gunt :D insgelijks in dat geval

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
PilatuS schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 20:48:
[...]

Dat is een linke aanname en vaak genoeg ook nog onjuist. Het is helaas nooit duidelijk dat de grote jongens de boel omhoog willen krijgen door grote buywalls te plaatsen.

Gooi een dikke buywall neer. Laat de boel een beetje omhoog gaan en vul je sellorders en shorts. Trek de buywall in en dump de boel keihard. Komt bij BTC wat minder vaak voor, maar als ik dikke buywalls van tonnen zie op een alt dan gaat het vaker omlaag dan omhoog. Je kan helaas vrijwel nooit conclusies trekken uit buy of sellwalls omdat het 1 seconde later alweer compleet anders kan zijn. Nou komt het ook wel eens voor dat flinke walls gewoon netjes gekocht of verkocht worden, maar dat er nog geen 2% van gekocht wordt en de wall dan weg is waarbij het keihard omhoog of omlaag gaat, dat komt vaker voor dan dat ze volledig worden gefilled.
Bij BTC komt dat ook vaak genoeg voor, heb nu al talloze keren buy en sell walls gezien van 40.000.000 dollar bij BitMEX, als je die ziet dan weet je dat het moment van "the shit the fan hit" imminent is, maar dan zie je in de trollchat genoeg mensen die denken dat die voor enige support zorgen dus zelf long of short gaan aan de kant van die 40 miljoen wall.. zo werkt dat niet dus. Hetzelfde geldt voor hele rijen buy/sell walletjes varierend tussen 3 miljoen tot 5 miljoen die geladderd boven of onder elkaar staan met BTC, allemaal hetzelfde spelletje, ff een ritje snel omhoog dan wel omlaag en dan keihard een wick de tegenovergestelde richting uit. Blijft leuk als je het ziet gebeuren, met die wick die volgt kan je zeker wel wat van meepakken met een short danwel long :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
ik heb trouwens weer teruggekocht op 67, had al het idee dat we nog niet klaar waren :)

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Pelox schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 21:24:
ik heb trouwens weer teruggekocht op 67, had al het idee dat we nog niet klaar waren :)
FOMO is strong in this one... prima keuze trouwens achteraf. _/-\o_

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Bartvandelaar schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 21:38:
[...]

FOMO is strong in this one... prima keuze trouwens achteraf. _/-\o_
Na deze bump ga ik het alsnog/weer verkopen hoor ;)

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Lightning betalingen met je bankrekening.

https://medium.com/@Jimmy...trike-by-zap-4f578c7c8984

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
Acidrain schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 22:44:
Ik zit zelf ook te piekeren over zonnepanelen, heel klein dak op het zuiden en hele grote eikenbomen (van de gemeente) op het westen, oosten is vrij en het weiland achter (aan de oostkant van mijn huis) zou ik vol kunnen leggen.. Maarja.. Twijfels..

Hier ook wind genoeg maar een vergunning voor een molen ga ik nooit krijgen. Ik heb maar 3 buren binnen de vierkante kilometer wonen maar die wil ik graag te vriend houden. :+
Bouw je een mooie overkapping/schuur/stal/whatever met een dak van zonnepanelen? Als je dat zakelijk doet is er afhankelijk van waar je woont nog wat leuke extra subsidie te verkrijgen maar het is sowieso interessant. Geen idee hoeveel ruimte je hebt maar mocht je zoiets neerzetten kun je de ruimte eventueel verhuren voor het stallen van campers oid of opslagruimte of je hebt gewoon een dikke vette werkplaats om aan iets te sleutelen oid. :) Ik zou er niet al te lang over nadenken, gewoon doen. ;)

Back to crypto, LTC gaat lekker. Aantal dagen geleden getrapt ingekocht op $57.50, $58 en $58.50. Totaal maar iets van 30 LTC maar toch leuk om te zien dat hij nu tegen de $70 aanschurkt. Ben er nu dan ook in omgekeerde volgorde weer wat aan het uitduwen tegen euro's. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Mooo00oOO0000000oOOOoooooooooNNNNNNNNNNNNNNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
A87 schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 22:48:
Dit is meestal een teken dat we weer naar beneden gaan... :/

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Crypts schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 22:52:
[...]

Dit is meestal een teken dat we weer naar beneden gaan... :/
ff misleiden, soort fake buy wall

[ Voor 5% gewijzigd door A87 op 30-01-2020 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
A87 schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 22:48:
Het is hier bewolkt.. maar ik geloof wel dat er een maan is vannacht.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Pelox schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 22:53:
[...]

Heb nog een PC te koop staan voor 100 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Pelox schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 22:53:
[...]

Hier niet, wordt toch echt alleen slapen deze nacht maar mag niet klagen. Geen Maan maar wel Anna-Maria gister en de nacht ervoor Alina om me gezelschap te houden. :D
Nu weer terug naar een normaal leven. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
Crypts schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 22:15:
[...]

Bouw je een mooie overkapping/schuur/stal/whatever met een dak van zonnepanelen? Als je dat zakelijk doet is er afhankelijk van waar je woont nog wat leuke extra subsidie te verkrijgen maar het is sowieso interessant. Geen idee hoeveel ruimte je hebt maar mocht je zoiets neerzetten kun je de ruimte eventueel verhuren voor het stallen van campers oid of opslagruimte of je hebt gewoon een dikke vette werkplaats om aan iets te sleutelen oid. :) Ik zou er niet al te lang over nadenken, gewoon doen. ;)

Back to crypto, LTC gaat lekker. Aantal dagen geleden getrapt ingekocht op $57.50, $58 en $58.50. Totaal maar iets van 30 LTC maar toch leuk om te zien dat hij nu tegen de $70 aanschurkt. Ben er nu dan ook in omgekeerde volgorde weer wat aan het uitduwen tegen euro's. :P
Tja kan het geld maar 1 keer uitgeven. Heb op dit moment een schuur en een garage staan die moeten worden opgeknapt wil ik ze goed in gebruik kunnen nemen.. Platgooien en 1 grote schuur opbouwen met een vliering en een smeerput (en zonnepanelen) is zeker 1 van de mogelijkheden. Maarja dat is ook niet gratis.. Als die crypto nou eens mee ging werken.. Momenteel werkt het voornamelijk tegen :+
Achja, het hele boerderijtje is sowieso een 10 jarenplan waar ik genoeg geld in kwijt kan.. De vrouw wil ook graag nog een bnb in de achtertuin beginnen.. Kortom te veel plannen en te weinig geld momenteel aanwezig dus het geld wat aanwezig is moet ik slim besteden.
Het geld in Crypto beschouw ik als sinds begin 2018 als verloren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Acidrain schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 23:01:
[...]

Tja kan het geld maar 1 keer uitgeven. Heb op dit moment een schuur en een garage staan die moeten worden opgeknapt wil ik ze goed in gebruik kunnen nemen.. Platgooien en 1 grote schuur opbouwen met een vliering en een smeerput (en zonnepanelen) is zeker 1 van de mogelijkheden. Maarja dat is ook niet gratis.. Als die crypto nou eens mee ging werken.. Momenteel werkt het voornamelijk tegen :+
Achja, het hele boerderijtje is sowieso een 10 jarenplan waar ik genoeg geld in kwijt kan.. De vrouw wil ook graag nog een bnb in de achtertuin beginnen.. Kortom te veel plannen en te weinig geld momenteel aanwezig dus het geld wat aanwezig is moet ik slim besteden.
Het geld in Crypto beschouw ik als sinds begin 2018 als verloren..
Klinkt als dat je een slim vrouwtje hebt die mogelijkheden ziet. Dat geld is niet zo het probleem, daar kun je prima een financiering op afsluiten. Ik zou nog eens een goede one on one met haar doen over haar plannen want een bnb met leuke bungalows of een hotel oid bekleed met zonnepanelen klinkt voor mij als een winner. Je hebt blijkbaar de ruimte dus go for it! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Helaas weer niks verdiend met de crypto's vandaag, shit happens.
Hodl :z
Pagina: 1 ... 32 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!