[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 107 Laatste
Acties:
  • 400.580 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
PHPResource schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 20:50:
[...]

Nadat het eerder -500% is gegaan? :+
Grapje ofc, HODL!
Ja zoiets maar voordat alles naar beneden ging had ik mijn investering + leuk deel winst er al uit gehaald.. Dus ‘voelt’ niet zo pijnlijk als voor sommigen anderen.. Maar natuurlijk heb ik met DCA op de weg naar beneden nog te hoog bijgekocht.. Maar net zo goed verkocht/terug gekocht en zo mijn aantal IOTA’s goed aan kunnen vullen.. Wat de één doet om meer BTC te vergaren doet de ander voor iets anders 8)

Het zijn echt niet alleen de succesjes die ik hier deel oOo

[ Voor 5% gewijzigd door D-Ed op 28-01-2020 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soeski schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 20:49:
[...]

Ik doe aan leverage met 10 pairs, waaronder BTC. Snel in en uit, 1 minuut candles.
BTC is een van mijn minder winstgevende pairs; ETC doet het het beste.
same here, enige wat ik nodig heb is de Bollinger bands, ema/sma en MACD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Allemaal leuk en aardig maar ik ben die 9k al weer helemaal zat. Man man man wat een saaie waarde.

Morgen 10k hopelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
4H double top rejection retrace time ? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 22:39:
[...]

Sorry i do niet speaken de engels very goed.

We moeten gewoon naar 10k, 9k is zo uitzichtloos...

Onder de 9k heb je tenminste nog de vegeta memes om naar uit te kijken. We moeten nu gewoon naar de 5 digits, en gauw.

De halvening, enzo. 9k² minimaal.

Sub 5k mag ook, dan koop ik nog wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-10 08:19
Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 22:26:
[...]

same here, enige wat ik nodig heb is de Bollinger bands, ema/sma en MACD
Ik gebruik eigenlijk niks... Ik check puur op de price move op de 1m candles. Althans, ik niet, de bot.
Ik doe geen x125 leverage en ik zet maar heel klein in, het moet wel leuk blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
PilatuS schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 22:39:
[...]

En daarbij ook nog een 12H doji...

Ik heb ergens wel vertrouwen in een hogere Bitcoin koers. Wel jammer dat ik geen ADA meer in de pf heb met +10-12% vandaag, maar uiteindelijk trekt Bitcoin dat verschil wel weer recht.

@Verwijderd "De halvening" :F

[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 28-01-2020 22:57 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Niet dat ik het weet hoor :) Maar puur iets om rekening mee te houden. Het zal niet de eerste keer zijn dat zo'n double top even de max is en de boel wat levels die lager liggen even gaat testen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 22:55:
[...]

Halving, halvening, halvering, halfhalf, halfje, HalF inny, als het helftje maar een naam heeft toch.

Details, details :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soeski schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 22:53:
[...]

Ik gebruik eigenlijk niks... Ik check puur op de price move op de 1m candles. Althans, ik niet, de bot.
Ik doe geen x125 leverage en ik zet maar heel klein in, het moet wel leuk blijven :)
Welke bot gebruik je

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Zolang the halving maar plaatsvindt en de koers positief beïnvloedt, dan maakt het mij verder niet uit hoe dat woord geschreven wordt :)

Wat betreft de BBQ die we ook dit jaar weer niet in mijn achtertuin gaan doen: We kunnen die hopelijk combineren met een halving moon party...

In een maand en 11 dagen tijd is de koers toch even van 6435 naar 9080 gestegen, niet verkeerd.

[ Voor 16% gewijzigd door Taro op 28-01-2020 23:28 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 23:22:
Wat betreft de BBQ die we ook dit jaar weer niet in mijn achtertuin gaan doen
Dus je zegt nu al dat we dit hele komende jaar geen BBQ in jouw achtertuin gaan doen ? Duidelijk :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:35
In een maand en 11 dagen tijd is de koers toch even van 6435 naar 9080 gestegen, niet verkeerd.
Dan is 13k begin maart ook prima mogelijk.
En half mei 20k en......
*O* *O* *O*

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:22
Moooooonnnn

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Woeps, klein pumpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Moon

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Zou Alessio dan gelijk krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Wat hettie lopen zeggen dan?

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Zat vandaag bij de kapper, toen vroeg ie:"Hoe wil je het hebben" ik:"Doe er maar iets af" en ik heb hem geen woord over Bitcoin horen zeggen. Kortom; het is nog geen tijd om te verkopen, misschien over 6 weken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Dat we in een bullmarket zitten :) Tenzij dit of dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
mooonnn
Bitcoin 20K rond mei 2020 >> believe it

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Verwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 08:25:
Pff door stop losjes op 8350,8300 veel verloren. Kon tot 8200 anders werd ik geliquideerd. Wat is het toch een minder fijn spelletje. vorige maand ookal rekt gegaan. nu bijna weer.
https://quotefancy.com/me...nce-you-re-in-your-in.jpg

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Wat dreigde een double top te worden, en zelfs een double double top en daarmee bijna een verlenging van de bearmarkt, begint dit toch op iets te lijken. Mijn trade met opzet open gelaten om te kijken wat de daily close zou doen en kijk eens aan, er werd gewoon nog even door gepushed ondanks dat de RSI mega hoog stond. Goede beslissing geweest. SL verplaatst. Lekker maffen nu. Ben nu al benieuwd naar alle Youtubers morgen die de bullmarkt in luiden. Feest!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:13
Heel blij dat ik dit keer niet verkocht heb vannacht!

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:43

Bever!

3

Deze echo bull gaat niet hoger dan 12. There I said it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

PilatuS schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 00:57:
[...]

Dat we in een bullmarket zitten :) Tenzij dit of dat.
Echt een vage gast, wel niet wel niet wel niet. :O

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Planning voor vandaag, even de 10k aantikken en dan weer vol omlaag. Word een prima daagje voor mn hartslag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

mengenli schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 01:45:
mooonnn
Bitcoin 20K rond mei 2020 >> believe it
Sheesh James :P

XRP = trash

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Aah mooizo. De halving fomo run is vertrokken.

Tot mei lekker klimmen met zo nu en dan een verwaarloosbaar pullbackje.

Dan een mega crash vlak ervoor en long term na de halving 6 digits.

Mooi... Mooi!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Die macd op de 15 min dat is me toch een fijne indicator. Rond een uurtje of 12 gaan we naar de maan en nooit meer terug. Pack your bags

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Wat betreft de BBQ die we ook dit jaar weer niet in mijn achtertuin gaan doen: We kunnen die hopelijk combineren met een halving moon party...
Die mythische BBQ kan inmiddels wel in het rijtje van bigfoot en het monster van Loch Ness. Je weet dat het mogelijk is, maar de kans dat je het ooit zult aanschouwen is miniem.

Stel nu dat de HalFinneying geen moon brengt, maar ultieme capitulatie; is daarmee de BBQ automatisch een feit? Geeft een moonrun garanties? Of grillen we teveel bull waarop de bears de overhand zullen krijgen?

Zullen er knakworsten gebakken worden of dry aged wagyu met een BMS 7/8?

Deze kwestie roept zoveel vragen op...

Is er een TA'er aanwezig die de relatieve potentie van de BBQ kan intekenen op een chart?

Of wordt het toch een MacD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Taro schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 22:55:
[...]
Wel jammer dat ik geen ADA meer in de pf heb met +10-12% vandaag, maar uiteindelijk trekt Bitcoin dat verschil wel weer recht.

Laat ADA nu een heel groot aandeel in mijn pf zijn. Nu maar duimen dat ADA groot gaat worden en meegaat naar super hoogtes in navolging van BTC *O* .

Zou toch leuk zijn als 1 ADA ooit 100 euro waard is :+ hahahahahahah

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 12:59
Ik heb voorzichtig de Lambo-catalogus weer tevoorschijn gehaald! :9~

BTC kan mij overigens jeuken, we willen ETH weer boven de 1000 euro's!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soeski
Amras schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 11:38:

Ik zou een nieuwe aanvragen, de catalogus die je nu hebt is al héél oud... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Amras schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 11:38:

Vorige week een flink deel van mijn ada verkocht voor meer Eth. Eth boven de 1000? Ik ben voor!

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soeski
ProfitTrailer, al ruim 2 jaar. Eerst begonnen met alts te traden (die bags heb ik nu nog, maar daar kan een bot niks aan doen natuurlijk). en sinds vorige week met leverage. Leverage heeft me nu al veel meer opgeleverd dan heel 2019 met alts, afgezien van de grijze haren en de "stress" van het staren naar diepe bags. Nu heb ik tenminste weer spanning in mijn leven :+
To go REKT or not to go REKT, elke ochtend een verrassing. Gewoon gaan slapen met 6 pairs leverage diep in de DCA _/-\o_
Uiteraard niet geheel onbezonnen; ik zorg wel dat ik genoeg Balance heb om de dipjes op te vangen (CROSS lev.). Draai een Short en een Long bot, dus als één van de twee toch rekt gaat dekt hij hopelijk de ander wel :)

[ Voor 14% gewijzigd door Soeski op 29-01-2020 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag wilde ik een rustige hartslag, wat denk je , niet gelukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:35
Daar heb ik ook wel eens naar gekeken maar durfde t niet zo goed aan.
Zelf n winstgevende strategie uitgevogeld of gewoon standaard instellingen gebruikt?

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
shovelhead1340 schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 12:12:
[...]

Daar heb ik ook wel eens naar gekeken maar durfde t niet zo goed aan.
Zelf n winstgevende strategie uitgevogeld of gewoon standaard instellingen gebruikt?
Als je een tijd geleden voor het laatst gekeken heb, dan gaat er een wereld voor je open aan opties. Ik gebruik niet zozeer standaard instellingen nee, maar een combinatie van bestaande settings die voor mij goed werken (of, dat denk ik). Er wordt in in de community veel gepraat, gedeeld en getest.
Veel Exchanges worden ook ondersteund en daarvan ook veel (alle?) indicators met timeframes. Je kunt het dus zo gek maken als je zelf wilt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 22:33

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 10:01:
Stel nu dat de HalFinneying geen moon brengt, maar ultieme capitulatie
That makes no sense though. Capitulatie dan. Op dit moment worden er ongeveer 1800 bitcoins per dag gemined. Een flink deel daarvan belandt uiteindelijk op de markt, en dat geeft een bepaalde sell pressure. Na de halving zijn dat er nog maar 900. Schaarste neemt toe, prijs gaat omhoog, tot er een nieuw equilibrium is gevonden (voor zover je daarvan kan spreken met de volatiliteit van crypto).

Het slaat ook nergens op om te zeggen dat de halving nu al ingeprijsd is. Natuurlijk zullen mensen erop geanticipeerd hebben, maar die extra schaarste komt hoe dan ook pas ná de halving, en de stijging is ook niet instant na de halving, daar kan een hele tijd overheen gaan waarin we langzaam omhoog klimmen, los van lokale fluctuaties.

Ik vond 'n mooi plaatje:
Afbeeldingslocatie: https://masterthecrypto.com/wp-content/uploads/2019/10/bitcoin-halving-price-usd-exchange-rate-values.jpg

Let wel, ik zeg niet dat we zeker gaan moonen. Maar er is geen enkele grond voor capitulatie. En een "mining death spiral" gaat ook nergens over. Hashrate zal natuurlijk wel gaan zakken.

[ Voor 15% gewijzigd door .oisyn op 29-01-2020 12:33 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 16:13:
Ik ben blij dat ik toch maar weer verder ging. Gister van €3000 naar €1250,
Kap met proberen geld verdienen. maak minder trades... ga traden met 100/200 euro oid, ga af en toe 2 weken op testnet.

[ Voor 12% gewijzigd door A87 op 29-01-2020 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Verwijderd als je er zo emotioneel bij betrokken raakt dan trade je gewoon met een veel te grote positie. Not good.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:51
Ik verneem dat het nu lastig wordt om keuzes te maken. Ik heb met de huidige keurs leuke winst op mijn PF. Vannacht slapend 300 euro verdiend. Ga ik nu verkopen? Hou ik langer aan? Pakken jullie de kleine winstjes mee, of HODLen jullie tot de maan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Amens schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 13:44:
Ik verneem dat het nu lastig wordt om keuzes te maken. Ik heb met de huidige keurs leuke winst op mijn PF. Vannacht slapend 300 euro verdiend. Ga ik nu verkopen? Hou ik langer aan? Pakken jullie de kleine winstjes mee, of HODLen jullie tot de maan?
HODL idd (100% op 1 project, heeeeeeel soms verkoop ik eens wat om goedkoper terug te kopen. Soms lukt dat niet, meestal wel gelukkig maar de laatste tijd alleen maar HODL)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Amens schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 13:44:
Ik hodl gewoon stug door inderdaad, maar zit er niet met grof geld in, eerder kleingeld, iets minder dan 1k momenteel. Sta ook nog iets van 30 of 40% in de min geloof ik... Weet het niet precies meer.

Eigenlijk ben ik gewoon een enorme prutser en doe ik maar iets.

Voordeel daarvan is dat ik niet constant iets hoef te ondernemen.

Nadeel is dat ik -70% of -80% ofzo heb gestaan.

Maar boeiend, we zien het wel over een jaar of 5.

Af en toe een trade maken om wat meer Bitcoin proberen te bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amens
Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 13:57:
[...]

Ik hodl gewoon stug door inderdaad, maar zit er niet met grof geld in, eerder kleingeld, iets minder dan 1k momenteel. Sta ook nog iets van 30 of 40% in de min geloof ik... Weet het niet precies meer.

Eigenlijk ben ik gewoon een enorme prutser en doe ik maar iets.

Voordeel daarvan is dat ik niet constant iets hoef te ondernemen.

Nadeel is dat ik -70% of -80% ofzo heb gestaan.

Maar boeiend, we zien het wel over een jaar of 5.

Af en toe een trade maken om wat meer Bitcoin proberen te bemachtigen.
Ik zit er met iets meer in, maar ik merk dat de emoties nu beginnen te komen. Eigenlijk wil ik wel een deel BTC verkopen, omdat ik weet dat het me nu direct winst oplevert. Aan de andere kant wil ik graag wachten tot we wellicht de 50k gaan aantikken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Amens schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 14:02:
[...]

Ik zit er met iets meer in, maar ik merk dat de emoties nu beginnen te komen. Eigenlijk wil ik wel een deel BTC verkopen, omdat ik weet dat het me nu direct winst oplevert. Aan de andere kant wil ik graag wachten tot we wellicht de 50k gaan aantikken.
Of gewoon alvast je inleg eruit halen (haal je stukje emotie eruit) + eventueel wat winst, en vanaf daar lekker HODL'n, traden of waar je dan mee denkt beter te worden de komende periode('s) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Amens één ding is zeker. We gaan sowieso nooit in 1x de 50k aantikken. Niet in een paar dagen iig ;) Een markt gaat altijd in golven. Wat omhoog gaat moet ook weer een stukje naar beneden. En vice versa.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Amens schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 14:02:
[...]

Ik zat er nogal dik in, toen was ik zo goed als alles kwijt.. en gelukkig zijn daardoor mijn emoties volledig uitgeschakeld.

Ik verkoop de boel wanneer ik mijn doel bereikt hebt. Haal ik dat doel niet.. dan hodl

[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 29-01-2020 14:52 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

.oisyn schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 12:30:
[...]

That makes no sense though. Capitulatie dan. Op dit moment worden er ongeveer 1800 bitcoins per dag gemined. Een flink deel daarvan belandt uiteindelijk op de markt, en dat geeft een bepaalde sell pressure. Na de halving zijn dat er nog maar 900. Schaarste neemt toe, prijs gaat omhoog, tot er een nieuw equilibrium is gevonden (voor zover je daarvan kan spreken met de volatiliteit van crypto).
Dat ligt maar net aan je frame wat je maakt, je kan net zo goed beargumenteren dat de totale hoeveelheid bitcoins alleen maar verder toeneemt en dus meer aanbod wat zorgt, bij een gelijke vraag voor een lagere prijs.. Het is niet als staal dat verwerkt wordt in producten waardoor de aanvoer sterk werkt op de prijs. De bitcoins zijn er en verdwijnen niet.. (uitgezonderd de hodl en verloren btcs)

Ik word een beetje simpel van de moontheme dat we zomaar naar 140k+ vliegen omdat er minder inflatie zal zijn. Gebaseerd op niks anders dan wat historische gegevens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 22:33

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Bever! schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 14:59:
[...]

Dat ligt maar net aan je frame wat je maakt, je kan net zo goed beargumenteren dat de totale hoeveelheid bitcoins alleen maar verder toeneemt
Maar dat doet het al elke dag. Toch gaat de prijs niet substantieel naar beneden. Bij de volgende halving zijn 87,5% van alle bitcoins al gemined, en in de periode van dan tot weer de volgende halving komen er slechts 7,1% extra bij tov het aantal btc dat aan het begin van de halving al gemined zijn.

Je krijgt hoe dan ook minder sell pressure. Dat bepaalt dat de richting dus omhoog buigt. Als die richting al naar beneden was, dan gaat het minder naar beneden. Als de richting omhoog was, dan gaat het harder omhoog.
Ik word een beetje simpel van de moontheme
Ik ook, maar als je mijn reactie goed leest is dat dus niet waarop ik reageer, noch wat ik beweer.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Bever! schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 14:59:
[...]

Ik word een beetje simpel van de moontheme dat we zomaar naar 140k+ vliegen omdat er minder inflatie zal zijn. Gebaseerd op niks anders dan wat historische gegevens. :)
In het verleden behaalde resultaten bieden garantie voor de toekomst.

Zero.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Soeski
Pelox schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 15:16:
[...]

In het verleden behaalde resultaten bieden garantie voor de toekomst.
In het verleden beTaalde resultaten bieden garantie voor bags :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

.oisyn schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 15:04:
[...]

Maar dat doet het al elke dag. Toch gaat de prijs niet substantieel naar beneden. Bij de volgende halving zijn 87,5% van alle bitcoins al gemined, en in de periode van dan tot weer de volgende halving komen er slechts 7,1% extra bij tov het aantal btc dat aan het begin van de halving al gemined zijn.

Je krijgt hoe dan ook minder sell pressure. Dat bepaalt dat de richting dus omhoog buigt. Als die richting al naar beneden was, dan gaat het minder naar beneden. Als de richting omhoog was, dan gaat het harder omhoog.

[...]

Ik ook, maar als je mijn reactie goed leest is dat dus niet waarop ik reageer, noch wat ik beweer.
Tja er worden pak hem beet 25k btc elke dag verhandeld, daar is die 1800 (als ze al allemaal aangeboden zouden worden) maar een klein deel van. Ik zie de gouden bergen nog niet. Maar goed we gaan zien en hopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
De Bitcoin halving zal of de opgaande trend versnellen of de neergaande trend afremmen, dus linksom of rechtsom heeft het een positief effect. Of het een bear-market kan laten omslaan in een bull-market is afhankelijk van alle omstandigheden samen.

Ik als permanente bear met bullish getinte tussenpozen heb op dit moment wel vertrouwen in een verder stijgende koers, als de halving ook nog een duit in het zakje kan doen dan zie ik een nieuwe Bitcoin bull-market wel gedurende dit jaar beginnen/plaatsvinden. Sterker nog, mogelijk zijn we daar nu al mee bezig.

De stop loss orders voor Tesla staan ingesteld, ik verwacht vandaag de resultaten over Q4 en heel 2019, waarschijnlijk schuif ik morgen weer 50% van die fiat naar cryptocurrency.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Taro schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 15:41:
De Bitcoin halving zal of de opgaande trend versnellen of de neergaande trend afremmen, dus linksom of rechtsom heeft het een positief effect. Of het een bear-market kan laten omslaan in een bull-market is afhankelijk van alle omstandigheden samen.

Ik als permanente bear met bullish getinte tussenpozen heb op dit moment wel vertrouwen in een verder stijgende koers, als de halving ook nog een duit in het zakje kan doen dan zie ik een nieuwe Bitcoin bull-market wel gedurende dit jaar beginnen/plaatsvinden. Sterker nog, mogelijk zijn we daar nu al mee bezig.

De stop loss orders voor Tesla staan ingesteld, ik verwacht vandaag de resultaten over Q4 en heel 2019, waarschijnlijk schuif ik morgen weer 50% van die fiat naar cryptocurrency.
Waar trade je Tesla? Ben zelf nu ook enige maanden met goud en zilver bezig, trade veel fijner dan btc imo. Veel meer voorspelbaar en rustig.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

Verwijderd

Bever! schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 15:26:
[...]

Tja er worden pak hem beet 25k btc elke dag verhandeld, daar is die 1800 (als ze al allemaal aangeboden zouden worden) maar een klein deel van. Ik zie de gouden bergen nog niet. Maar goed we gaan zien en hopen
Je moet het zo zien: als die 1800 halveert naar 900 per dag, dan zijn dat er 900 minder. Laat dat even op je inzinken; negen honderd. Bitcoins. 900. Negenhonderd. P.e.r. d.a.g.

Hierdoor ontstaat een gigantische hype, wat enorm veel mensen aantrekt. Ook institutionele beleggers, want die zijn gek op schaarste. Chinees nieuwjaar is ook al voorbij dus daar gaat ook een boel geld ingelegd worden. En ook van de wallstreet bonussen.

Veel noobs zullen hun Bitcoins naar een Doge of Ehtereum adres sturen omdat ze gewoon niet weten waar ze mee bezig zijn.

Dit vergroot de schaarste nog meer. Dan komt er een whale langs die de boel pumpt, want dat doen ze, waardoor massale fomo ontstaat, waardoor nog meer mensen kopen en ook in blinde paniek weer fouten maken.

Niet door schaarste maar manipulatie.

Dus nog meer schaarste. We zitten inmiddels wel op 13 Bitcoins (van henk en Ingrid) minder in omloop. Dus 913 al, damn.

Dan blijkt dat Craig Wright helemaal niet de tulip wallet keys heeft. Dus die miljoen die al gelockt is, kun je dan 2 miljoen van maken in principe. Waarom weet ik niet. Maar het klinkt wel oké.

Dan twittert de Mt.Gox. Bitcoins trustee dat hij blijft Hodlen. En het hek is van de dam. Moonshot.

Met een beetje pech sterven er ook Chinese miners door het coronavirus, en gaat de hashrate omlaag. Wat dit er mee te maken heeft weet ik niet.

Zoiets.

De gouden bergen; je moet ze natuurlijk wel WILLEN zien.

En plan B zegt het ook. JOUW NICK BEGINT MET B!!!!!!!!!! Niets is toeval, het pad staat uitgestippeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Thanks ik ben nu overtuigd :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Bever! Bij DeGiro. Nu wel even uitkijken, ik sta op zo'n >40% sinds november, ik ken meerdere mensen die na vandaag waarschijnlijk ook winst gaan pakken, al hou ik zelf sowieso 50% voor de lange termijn aan.

Ik heb inmiddels ook wat goud ETF's ivm risicospreiding tussen cryptocurrency, een aantal aandelen en een crisis die er mogelijk aankomt.

@Verwijderd Je zei laatst toch dat je een "simpele fabrieksarbeider" bent? Je zou de sales in moeten gaan... ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Taro op 29-01-2020 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bever! schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 15:53:
[...]

Thanks ik ben nu overtuigd :)
Er was nooit een betere tijd om all in te gaan, dan nu.

Nou ja eigenlijk wel, in 2009, maar dat terzijde.

2010 tm 2015 eigenlijk ook wel. 2016 zelfs en begin 2017 ook.

Maar toekomstig gezien is er hoogst waarschijnlijk geen betere tijd om all in te gaan. Tenzij we crashen. Maar dat is nog nooit gebeurd! Misschien een paar keer. Maar niet heel erg, maar 80% naar beneden ofzo.

Dus eigenlijk is het best logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Taro schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 15:54:
@Bever! Bij DeGiro. Nu wel even uitkijken, ik sta op zo'n >40% sinds november, ik ken meerdere mensen die na vandaag waarschijnlijk ook winst gaan pakken, al hou ik zelf sowieso 50% voor de lange termijn aan.

Ik heb inmiddels ook wat goud ETF's ivm risicospreiding tussen cryptocurrency, een aantal aandelen en een crisis die er mogelijk aankomt.

@Verwijderd Je zei laatst toch dat je een "simpele fabrieksarbeider" bent? Je zou de sales in moeten gaan... ;)
OK, zou ook wat zilver etf nemen. Die is echt lekker gegaan laatste jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Bever! schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 16:01:
[...]

OK, zou ook wat zilver etf nemen. Die is echt lekker gegaan laatste jaar.
Of juist reden tot verkoop ivm winstnemingen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-09 12:05
Taro schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 15:41:
Ik als permanente bear met bullish getinte tussenpozen [...]
Gewoon nieuwsgierig, wat houdt het in om een permabear te zijn? En je hint al naar een nieuwe bull market, dus hoe permament is jouw bearish attitude?

edit: laatste vraag klinkt een beetje sassy, maar is niet zo bedoeld :+

[ Voor 10% gewijzigd door DW23 op 29-01-2020 17:44 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
DW23 schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 17:43:
[...]

Gewoon nieuwsgierig, wat houdt het in om een permabear te zijn? En je hint al naar een nieuwe bull market, dus hoe permament is jouw bearish attitude?
Ik hou er gewoon altijd rekening mee dat de Bitcoin koers weer naar <100 kan gaan. Niet vandaag, morgen of over een maand of een half jaar, maar laten we zeggen binnen 5-20 jaar. En om wat voor reden dan ook, omdat men interesse verliest, er een goed alternatief komt, een bug in de code wordt gevonden waardoor er ineens 100.000 extra Bitcoin in omloop komt (niet heel vreemd voorbeeld, er is immers al een bug geplet die het mogelijk maakte meer Bitcoins te minen), etc.

Voor veel mensen die instappen is het niet de vraag of, maar wanneer de 100.000 wordt aangetikt. Zo sta ik er niet in. Ja, die 100.000 kan worden aangetikt, maar de 500 ook, zonder ooit weer naar 100.000 te gaan. Ik hou alle opties open, redelijk realistisch vind ik zelf, maar zo denkt niet iedereen er over.

Omdat ik zo denk is het voor mij ook lastig om te holden als de koers voor langere tijd daalt. Voor een permabull is dat anders, die kan prima holden want de koers gaat er volgens zijn of haar gevoel toch altijd weer bovenop komen.

Ja, kijk je terug dan zet Bitcoin iedere keer toch weer een ATH neer, dat verwacht ik ook echt wel opnieuw te zien, ik verklaar Bitcoin ook zeker niet dood (al zullen mensen wel naar dit bericht verwijzen, mijn toelichting niet begrijpen en daardoor dit mogelijk wel zo interpreteren...). Maar niets is voor de eeuwigheid, zo ook Bitcoin niet. Ik heb echt wel vertrouwen in een stijgende koers, een nieuwe bullrun, etc. maar een nieuwe bearmarkt kan ook maar zo, met sub 3.000 bedragen en dat speelt wel constant in mijn achterhoofd.

Alle opties staan voor mij open en daardoor verdien ik misschien op termijn minder dan iemand die er anders naar kijkt, maar, als de koers wel ineens erg laag komt te staan zie ik dat als iets waar ik al rekening mee hield, terwijl een permabull hier de vraag weer komt stellen hoe dit nu heeft kunnen gebeuren en daardoor compleet verrast wordt. (De voorbeelden kennen we wel na een 900 Dollar daling binnen een uurtje ;) -> Ja sorry, iemand anders heeft eerder zijn winst gepakt dan dat jij dat wilde doen, shit happens.)

Uiteindelijk gaat het erom wanneer mensen winst nemen en ik denk dat er ook nog veel mensen zijn die direct als ze hun initiële inleg er weer uit kunnen halen dat direct doen. De 20k doorbreken zal niet makkelijk worden.

Afijn, ik vertrouw op Bitcoin, het kan een store of value zijn/worden, mogelijk kan er door LN vaker/beter mee betaald worden en waarschijnlijk zetten we wel weer een nieuwe ATH neer (anders zou ik zelf ook niets meer bezitten), maar ik blijf naar mijn idee realistisch en zit hier niet met oogkleppen op te wachten op die 100% vanzelfsprekende nieuwe ATH en bijv. bedragen van 100k, dat is immers niet zeker, maar de kans is wel aanwezig. En een groot deel van de alts zal afsterven, een groot deel zal overleven en sommige daarvan zullen IRL toepassingen krijgen. Dus ik heb op zich wel vertrouwen in cryptocurrency in het algemeen, maar het speculeren met de koers zal ooit (>5 jaar?) minder worden of stoppen omdat de verdeling tussen arm (geld erin pompen) en rijk (geld onttrekken) alleen maar groter zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Taro schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 18:02:
[...]

maar het speculeren met de koers zal ooit (>5 jaar?) minder worden of stoppen omdat de verdeling tussen arm (geld erin pompen) en rijk (geld onttrekken) alleen maar groter zal worden.
En bij welke categorie horen wij dan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
tjee, maand geleden wat ICX weer gekocht keek net op Binance, wat een feest......

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-10 11:09
Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 15:50:
[...]

Je moet het zo zien: als die 1800 halveert naar 900 per dag, dan zijn dat er 900 minder. Laat dat even op je inzinken; negen honderd. Bitcoins. 900. Negenhonderd. P.e.r. d.a.g.

Hierdoor ontstaat een gigantische hype, wat enorm veel mensen aantrekt. Ook institutionele beleggers, want die zijn gek op schaarste. Chinees nieuwjaar is ook al voorbij dus daar gaat ook een boel geld ingelegd worden. En ook van de wallstreet bonussen.

Veel noobs zullen hun Bitcoins naar een Doge of Ehtereum adres sturen omdat ze gewoon niet weten waar ze mee bezig zijn.

Dit vergroot de schaarste nog meer. Dan komt er een whale langs die de boel pumpt, want dat doen ze, waardoor massale fomo ontstaat, waardoor nog meer mensen kopen en ook in blinde paniek weer fouten maken.

Niet door schaarste maar manipulatie.

Dus nog meer schaarste. We zitten inmiddels wel op 13 Bitcoins (van henk en Ingrid) minder in omloop. Dus 913 al, damn.

Dan blijkt dat Craig Wright helemaal niet de tulip wallet keys heeft. Dus die miljoen die al gelockt is, kun je dan 2 miljoen van maken in principe. Waarom weet ik niet. Maar het klinkt wel oké.

Dan twittert de Mt.Gox. Bitcoins trustee dat hij blijft Hodlen. En het hek is van de dam. Moonshot.

Met een beetje pech sterven er ook Chinese miners door het coronavirus, en gaat de hashrate omlaag. Wat dit er mee te maken heeft weet ik niet.

Zoiets.

De gouden bergen; je moet ze natuurlijk wel WILLEN zien.

En plan B zegt het ook. JOUW NICK BEGINT MET B!!!!!!!!!! Niets is toeval, het pad staat uitgestippeld.
Als aanvulling, de vorige halving ging van 3600 coins per dag naar 1800 a $657 is $1,18 miljoen. Nu van 1800 coins per dag naar 900 a zeg $10000 is $9 miljoen. Best een verschil, zeker op jaarbasis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amens
Ik heb toch maar weer wat BTC naar de exchange gestuurd. Kijken of we nog wat leuke trades kunnen maken de komende dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-09 12:05
Potdomme, goed betoog! Je klinkt rationeel en genuanceerd, een verademing tussen alle shills en memes (alhoewel dat laatste ook best leuk is op z'n tijd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ik vraag mij sowieso heel erg af of het mogelijk is dat BTC ATH na ATH blijft maken. Ja het kan, maar of het waarschijnlijk is ? Ik geloof sowieso niet in een stabiele koers over langere tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
PilatuS schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 19:33:
Ik vraag mij sowieso heel erg af of het mogelijk is dat BTC ATH na ATH blijft maken. Ja het kan, maar of het waarschijnlijk is ? Ik geloof sowieso niet in een stabiele koers over langere tijd.
Op de log scale zie je het stijgingspercentage per bullrun al heel erg afzwakken, er komt een punt dat de kanteling van een stijging naar een daling omslaat en dan komt Bitcoin op een groot timeframe in een bear-market terecht. En dan kan het hard gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 19:39:
[...]

Op de log scale zie je het stijgingspercentage per bullrun al heel erg afzwakken, er komt een punt dat de kanteling van een stijging naar een daling omslaat en dan komt Bitcoin op een groot timeframe in een bear-market terecht. En dan kan het hard gaan.
En precies op dat punt, moet je een x100 short openen ;) >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 19:42:
[...]

En precies op dat punt, moet je een x100 short openen ;) >:)
Als je dat enorm goed timed dan kan je daar misschien wel 10.000 Bitcoin a 0,03 Dollar per stuk aan overhouden :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Op weg naar die $10.000 per stuk :) _/-\o_ <3

Hold. Moon. Lambo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Lang niet gezien Tomi ;)

[ Voor 79% gewijzigd door Stokstaart op 29-01-2020 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:34
Iemand die nu BTC bij koopt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@Tominatie is net Vegeta, maar dan voor de 10k :Y

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 03:08
Tominatie schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 20:15:
Op weg naar die $10.000 per stuk :) _/-\o_ <3

Hold. Moon. Lambo
10k? Daar kunnen we wel overheen toch?
Ik zeg 16k vóór mei 2020:
Major Bullflag
Zo. Beetje positieve vibe erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
toilet_paper schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 20:26:
[...]

10k? Daar kunnen we wel overheen toch?
Ik zeg 16k vóór mei 2020:
[Afbeelding: Major Bullflag]
Zo. Beetje positieve vibe erin.
Das een hele mooi vlag! *O*

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Klopt, ben niet meer zo vaak op 't forum omdat ik niet echt veel te melden heb. Eerst deed ik nog aan daytraden maar dat is al 'n jaar geleden ondertussen. Ik koop nog steeds elke maand en wacht rustig af, soms kijk ik dagen niet naar de koers; het is dat vrienden van mij op $7000 zijn ingestapt waardoor ik ook eigenlijk niet meer hoef te kijken. :+

Qua ontwikkelingen in 't cryptolandschap mis ik ook weinig geloof ik.
Las een tijdje terug nog wel iets over HEX, wat een enorme ponzi bleek te zijn. :')

Hoe gaat het hier dan? Hebben we allemaal al maskertjes en voer voor de komende 4 maanden ingeslagen ivm het corona virus? _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Tominatie schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 20:27:
[...]

Hebben we allemaal al maskertjes en voer voor de komende 4 maanden ingeslagen ivm het corona virus? _O-
Ik dacht dat je over carnaval ging beginnen :D

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
haha dat hebben we hier niet.

Verwachten we trouwens nog wat van ETH hier?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Tominatie schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 20:37:
haha dat hebben we hier niet.

Verwachten we trouwens nog wat van ETH hier?
uuuh ja 5k voor 2021

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Tominatie schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 20:27:
[...]

Klopt, ben niet meer zo vaak op 't forum omdat ik niet echt veel te melden heb. Eerst deed ik nog aan daytraden maar dat is al 'n jaar geleden ondertussen. Ik koop nog steeds elke maand en wacht rustig af, soms kijk ik dagen niet naar de koers; het is dat vrienden van mij op $7000 zijn ingestapt waardoor ik ook eigenlijk niet meer hoef te kijken. :+

Qua ontwikkelingen in 't cryptolandschap mis ik ook weinig geloof ik.
Las een tijdje terug nog wel iets over HEX, wat een enorme ponzi bleek te zijn. :')

Hoe gaat het hier dan? Hebben we allemaal al maskertjes en voer voor de komende 4 maanden ingeslagen ivm het corona virus? _O-
Er is hier niets veranderd :')

[Edit:] ow sorry jawel, @DAMAGE is daytrader geworden ipv hodler.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2020 20:41 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 07:00

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
of rekt, dat kan natuurlijk ook. :+

@Tominatie we zitten hier (in het topic) tegenwoordig vooral in de zonnepanelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
twain4me schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 20:41:
[...]

of rekt, dat kan natuurlijk ook. :+

@Tominatie we zitten hier (in het topic) tegenwoordig vooral in de zonnepanelen.
hahaha ja bijna... of toch aflossen op mijn hypotheek.. ik twijfel nog

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Pelox schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 20:46:
[...]

wat is je investering en wat is de beoogde opbrengst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Pelox schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 20:46:
[...]

zonnepanelen doen! >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Rendement op panelen is hoger dan de verlaging van je maandlasten door aflossen, er van uitgaande dat je in beide evenveel geld steekt. Maar dan is de vraag hoe lang je daar blijft wonen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Taro schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 20:48:
Rendement op panelen is groter dan de verlaging van je maandlasten door aflossen, er van uitgaande dat je in beide evenveel geld steekt. Maar dan is de vraag hoe lang je daar blijft wonen.
Je moet ook beide doen, eerst zonnepanelen en dan de opbrengst tijdens de tvt in de hypo gooien.
dan heb je een kleine vertraging maar alsnog je extra aflossing voor de hypo. oOo
Ik bespaar per jaar 2k op de energie nota, dat geld gaat nu niet meer naar de energie leverancier maar naar een spaarpotje en dat gaat samen met de hypotheek rente aftrek zo de extraaflossing in .
maar idd alles staat en valt met je toekomst plannen. (en de rente op je hypotheek)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg altijd honger van dat zonnepanelen praat. Ik ga een pizza bakken.

Met sriracha saus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 21:29:

Met sriracha saus.
ik krijg honger van pizza praat, daarom ga ik rotti eten :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Doet me denken aan die tijd dat je voor 10.000 Bitcoins twee pizza's bestelde.

Ik bedoel; wat moet een goede rotti dan wel niet gekost hebben :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 21:40:
Doet me denken aan die tijd dat je voor 10.000 Bitcoins twee pizza's bestelde.

Ik bedoel; wat moet een goede rotti dan wel niet gekost hebben :+
dat hangt af van de kwaliteit van de chutney :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amens
Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 21:29:

Met sriracha saus.
De beste saus van de wereld en omstreken. Mocht crypto niks worden, stop ik m’n geld daar zeker weten in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Zit weer ff tussen al die shitcoins te scrollen op Binance en mijngod moet je die chart van QKC/BTC is ff bekijken. In een paar maanden rustig -98% _O-

Maar dat zal bij meer coins wel het geval zijn. Snap nog steeds niet dat grote leidinggevende exchanges zoveel meuk gelist hebben. Als je gewoon alles delist met weinig volume/interesse, community en ontwikkeling dan hou je echt niet zoveel over.

Een doorn in het oog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

oja, die had ik al eens gezien |:(

Maar dan zit je op 1100 euro/jaar
Na drie jaar al 3300 jaar daarna 4300 jaar daarna 5200 jaar daarna 6000
Is niet heel slecht hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-09 21:48
Amens schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 21:46:
[...]

De beste saus van de wereld en omstreken. Mocht crypto niks worden, stop ik m’n geld daar zeker weten in!
Beste is nog om sriracha te mixen met mayo _/-\o_

https://www.heatsupply.nl...ekker-sriracha-mayonaise/

[ Voor 12% gewijzigd door PWSteal op 29-01-2020 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Afbeeldingslocatie: https://steemitimages.com/0x0/https://cdn.steemitimages.com/DQmfKk1sJLi1G93yo9k3JHLUDWZMfRk4FASU49weaDUnkrF/IMG_20181024_182202.jpg

klote bitcoin

[ Voor 5% gewijzigd door A87 op 29-01-2020 22:07 ]

Pagina: 1 ... 31 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!