[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 30 ... 107 Laatste
Acties:
  • 400.579 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:33

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
@Crypts faal :z

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2020 @ 16:46:
En weet gestopt met de short. Lastig wat te doen.

Van 3000 naar 1250... Hoe verdien ik dat terug
Ik zou even pauze nemen, meen je nu echt dat je €1750 kwijt bent in wat is het? 3 uurtjes oid? :/

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hektor73
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 15-01-2023

Wellicht is HODL met DCA iets wat beter bij jou past 😉.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

No offence, maar het klinkt echt alsof je een gokprobleem hebt. Je laatste posts gaan allemaal over short/long gaan met grote marges, terwijl uit je recente posthistorie blijkt dat je hier vaak geld mee verliest. Misschien is het goed om een stapje terug te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Pofferdo, net zag ik hem zonder het plaatje geopend te hebben en nu issie weer pispoten? :?
Nou ja het zal. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Azer schreef op maandag 27 januari 2020 @ 16:58:
[...]

No offence, maar het klinkt echt alsof je een gokprobleem hebt. Je laatste posts gaan allemaal over short/long gaan met grote marges, terwijl uit je recente posthistorie blijkt dat je hier vaak geld mee verliest. Misschien is het goed om een stapje terug te doen?
Ja nu kap ik er ook mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt mij ook verstandig. Tis toch nooit genoeg, stel dat je 6k winst had, dan had je daar waarschijnlijk ook gewoon weer een positie mee ingenomen. En dan alles weer foetsie.

Tijd kappen en als je het toch niet kunt laten speel dan met 50 of 100 ipv 1k. Die bedragen wennen vanzelf weer, je bent nu gewoon gevoelloos geworden voor de waarde.

Zoek een doel voor je geld, dan laat je het ook sneller.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Als je gaat traden is het sowieso handig om een plan te maken voor iedere trade en je er aan te houden als het niet goed gaat. Waar stap je in en waarom. Wat is je verwachting en dus je doel. Waar ligt je invalidatiepunt en dus je stop loss. Dan weet je ook gelijk wat je risico is en wat je beloning is als het lukt. Dan kan je ook bepalen of het een zinvolle trade is qua risk to reward of dat je er niet aan moet beginnen. Dan ook niet stop losses gaan verplaatsen en hopen dat het wel goedkomt terwijl je steeds dieper in het rood gaat.

Vooral waar je de trade stopt en je verlies pakt is zo enorm belangrijk. Het is prima om 5x achter elkaar 1 of 2% te verliezen. Liever dat dan laten lopen en 20% verliezen. Een paar procent goedmaken wanneer de volgende trade wel goed gaat is geen enkel probleem. De boel laten lopen en 20% of meer verlies goedmaken wordt een stuk moeilijker. Verder ook niet gaan revengetraden als het fout gaat. Beter even stoppen en de volgende dag opnieuw beginnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Dat @PilatuS. Aan traden beginnen zonder dat je je eerst ingelezen hebt is vragen om problemen. Er is niet zoiets als een get rich quick manier. Ja op een enkele geluksvogel daar die weet ik hoeveel bitcoins heeft kunnen kopen voor weinig. Die tijd is niet meer. Dus als je bitcoins wilt vergaren dan is het als eerst belangrijk dat je weet wat je doet en vooral hoe je je kapitaal beschermt. Is je kapitaal op dan kun je namelijk niet meer traden. En als je denkt: volgende week krijg ik mijn salaris weer dus dan stort ik weer bij dan weet je dat het een gebed zonder eind is.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Hup, op naar de 11k! Daar top van de triangle aanraken, besluiten of we bull worden of bear blijven en doorstomen.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:29

Liberteh

All your base belong to me

DAMAGE schreef op maandag 27 januari 2020 @ 19:03:
Dat @PilatuS. Aan traden beginnen zonder dat je je eerst ingelezen hebt is vragen om problemen. Er is niet zoiets als een get rich quick manier. Ja op een enkele geluksvogel daar die weet ik hoeveel bitcoins heeft kunnen kopen voor weinig. Die tijd is niet meer. Dus als je bitcoins wilt vergaren dan is het als eerst belangrijk dat je weet wat je doet en vooral hoe je je kapitaal beschermt. Is je kapitaal op dan kun je namelijk niet meer traden. En als je denkt: volgende week krijg ik mijn salaris weer dus dan stort ik weer bij dan weet je dat het een gebed zonder eind is.
Die is er wel maar dat vereist toch wat basis kennis. Het komt allemaal neer op risico analyse en als je dat niet doet dan kan je wel eens geluk hebben maar je mist het risico dat beginnersgeluk vaak opgevolgd wordt door alles weer kwijt. Als ik in deze bear market al inmiddels tig keren van 50 euro -> 1000 heb gemaakt in een weekje, dan wordt het tijdens deze bullrun (ja, daar zitten we al in) helemaal lachen.

[ Voor 8% gewijzigd door Liberteh op 27-01-2020 20:10 ]

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Liberteh Het is maar net wat je snel rijk worden vind. De een is blij met 100 euro crypto winsten. De ander met 1k. Het is maar net hoe hoog je de lat legt. Het is subjectief. Maar overnight miljonair worden dat gaat gewoon niet gebeuren. Niet als je met 3k zit te traden iig :+ Dus daarom; lekker uit je hoofd zetten.

[ Voor 13% gewijzigd door DAMAGE op 27-01-2020 20:15 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

DAMAGE schreef op maandag 27 januari 2020 @ 20:14:
@Liberteh Het is maar net wat je snel rijk worden vind. De een is blij met 100 euro crypto winsten. De ander met 1k. Het is maar net hoe hoog je de lat legt. Het is subjectief. Maar overnight miljonair worden dat gaat gewoon niet gebeuren. Niet als je met 3k zit te traden iig :+ Dus daarom; lekker uit je hoofd zetten.
Relatief aan de inleg zoals je ziet ;) Er is geen betere markt om relatief heel veel heel snel geld te verdienen als hier, als je iets anders beweert dan hou je jezelf voor de gek. Ik zeg niet dat iedereen het moet doen, maar als jij niet meer dan 50 euro wilt investeren in iets, dan is 1000 euro denk ik per definitie al veel voor je. En zo verder.

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 03:08
Hatsie klatsie er worden allemaal TP (= Take Profit, geen Toilet Paper) ordertjes aangetikt :-)
Binnenharken die winst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Liberteh ik volg je. Je hebt ook wel gelijk. En ik denk ook wel dat jij snapt wat ik bedoel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

DAMAGE schreef op maandag 27 januari 2020 @ 20:38:
@Liberteh ik volg je. Je hebt ook wel gelijk. En ik denk ook wel dat jij snapt wat ik bedoel.
Uiteraard, laten we de nieuwelingen niet wijs gaan maken dat dat de standaard is. Het heeft mij 12 jaar gekost voor ik kon zeggen dat het van geluk naar enigszins snappen ging, dat begon ooit bij Forex. Hoe meer je het snapt, hoe meer je snapt dat het niet écht te snappen is. :*)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry jongens ik discussieer zo verder. Moet even open doen.

Vegeta staat voor de deur. oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Liberteh schreef op maandag 27 januari 2020 @ 20:40:
[...]

Uiteraard, laten we de nieuwelingen niet wijs gaan maken dat dat de standaard is. Het heeft mij 12 jaar gekost voor ik kon zeggen dat het van geluk naar enigszins snappen ging, dat begon ooit bij Forex. Hoe meer je het snapt, hoe meer je snapt dat het niet écht te snappen is. :*)
Oh, da's motiverend. En hier was ik aan het hopen dat ik na een paar maanden oefenen met een laag bedrag wel een aantal zaken zou beginnen zien. 8)7

De grootste les tot nu toe geleerd: FOMO is a bitch. Je leest het overal maar het is toch nog anders het zelf mee te maken...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-09 21:48
Imgnrydrmr schreef op maandag 27 januari 2020 @ 20:46:
[...]

Oh, da's motiverend. En hier was ik aan het hopen dat ik na een paar maanden oefenen met een laag bedrag wel een aantal zaken zou beginnen zien. 8)7

De grootste les tot nu toe geleerd: FOMO is a bitch. Je leest het overal maar het is toch nog anders het zelf mee te maken...
Je moet gewoon een paar keer flink op je bek gaan, dan leer je fomo wel af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
Gap filled, short the ponzi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

[...]

Dat doe je ook wel, maar je hebt al iets om in te geloven... toch? Ik had dat nog niet echt toen ik ze ooit eens op een blauwe maandag voor €2 de stuk van Bitonic kocht. Het sentiment is iets anders nu.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• toilet_paper
[...]

Laat je niet van de wijs brengen :P Je bent met jouw idee (= paar maanden oefenen met laag bedrag) al op de goede weg. En ga er maar vanuit dat je na een paar maanden echt wel dingen hebt geleerd - tenminste als je er de nodige tijd in steekt (wat behoorlijk veel zou moeten zijn, anders wordt een paar maanden al gauw een jaar).
En als je een beetje gezond verstand hebt dan doe je er echt geen 12 jaar over om het principe onder de knie te krijgen of iets te snappen. Als je na zo'n periode nog niet winstgevend kunt traden en/of geen vorm van gepast risicomanagement kent, of weet met hoeveel van je totale vermogen je wel/niet moet gaan traden, denk ik dat je er 10 jaar daarvoor al mee had moeten stoppen.

Wel weet ik dat de meeste mensen die in aandelen zitten zowat in slow motion leren vergeleken bij degenen die ineens vol voor de crypto's gaan, die met grote regelmaat op hun bek gaan, weer opkrabbelen en opnieuw de strijd aangaan en proberen te leren van hun fouten. Maar zoals ik zei, dat kost natuurlijk ook de nodige tijd, niet af en toe een uurke.

Edit:
Je ziet mensen die denken dat ze er een beetje verstand van hebben ook met de raarste dingen komen. Pas zag ik er nog eentje die had de Nutsack Pattern getekend. Hahaha wat een pipo is dat.

[ Voor 6% gewijzigd door toilet_paper op 27-01-2020 21:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Edwin__ schreef op maandag 27 januari 2020 @ 20:47:
[...]
Je moet gewoon een paar keer flink op je bek gaan, dan leer je fomo wel af :P
Het is al veel beter dan in het begin, mede dankzij een paar keer op mijn bek te gaan. :P
Liberteh schreef op maandag 27 januari 2020 @ 20:59:
[...]
Dat doe je ook wel, maar je hebt al iets om in te geloven... toch? Ik had dat nog niet echt toen ik ze ooit eens op een blauwe maandag voor €2 de stuk van Bitonic kocht. Het sentiment is iets anders nu.
Da's waar. Ik geloof wel in Bitcoin. Ons huidig systeem staat op barsten, dus wie weet kan BTC ergens een oplossing bieden op een paar problemen.
toilet_paper schreef op maandag 27 januari 2020 @ 21:10:
[...]
Laat je niet van de wijs brengen :P Je bent met jouw idee (= paar maanden oefenen met laag bedrag) al op de goede weg. En ga er maar vanuit dat je na een paar maanden echt wel dingen hebt geleerd - tenminste als je er de nodige tijd in steekt (wat behoorlijk veel zou moeten zijn, anders wordt een paar maanden al gauw een jaar).
En als je een beetje gezond verstand hebt dan doe je er echt geen 12 jaar over om het principe onder de knie te krijgen of iets te snappen. Als je na zo'n periode nog niet winstgevend kunt traden en/of geen vorm van gepast risicomanagement kent, of weet met hoeveel van je totale vermogen je wel/niet moet gaan traden, denk ik dat je er 10 jaar daarvoor al mee had moeten stoppen.

Wel weet ik dat de meeste mensen die in aandelen zitten zowat in slow motion leren vergeleken bij degenen die ineens vol voor de crypto's gaan, die met grote regelmaat op hun bek gaan, weer opkrabbelen en opnieuw de strijd aangaan en proberen te leren van hun fouten. Maar zoals ik zei, dat kost natuurlijk ook de nodige tijd, niet af en toe een uurke.

Edit:
Je ziet mensen die denken dat ze er een beetje verstand van hebben ook met de raarste dingen komen. Pas zag ik er nog eentje die had de Nutsack Pattern getekend. Hahaha wat een pipo is dat.
Bedankt :) Ik steek er nu vrij veel tijd in, wat daarvoor wel anders was door andere prioriteiten: verbouwingen enzo... Maar nu wil ik het dus echt leren. Ben nu nog steeds met de basis bezig maar hopelijk kan ik binnenkort ook Nutsack Patterns gaan herkennen :)

[ Voor 52% gewijzigd door Imgnrydrmr op 27-01-2020 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWSteal
Imgnrydrmr schreef op maandag 27 januari 2020 @ 21:15:
[...]

Het is al veel beter dan in het begin, mede dankzij een paar keer op mijn bek te gaan. :P

[...]

Da's waar. Ik geloof wel in Bitcoin. Ons huidig systeem staat op barsten, dus wie weet kan BTC ergens een oplossing bieden op een paar problemen.
De groeimarkt voor bitcoin is denk ik niet het westen, maar juist gebieden waar zaken nu totaal niet goed geregeld zijn.

Voorbeelden
-Venezuela; hyperinflatie door het waardeloze beleid van de regering. Bitcoin is in dit geval juist de stabiele factor en wordt niet beheerst door een overheid.
-Afrika; iedereen zit daar met zijn eigen munt en wisselkosten zijn vrij hoog. Veel beter om allemaal dezelfde eenheid te gaan gebruiken zodat je de hoge kosten omzeilt. Aangezien het banken systeem daar veel minder ontwikkeld is als hier, is de stap veel logischer dat ze daar direct over gaan op een digitale munt.

Edit: het is zelfs al vrij normaal dat mensen daar geen bank gebruiken, maar hun telefoon voor betalingen gebruiken. https://www.ad.nl/economi...t-hun-mobieltje~a3f3f4f4/

Edit2: In Nigeria wordt er meer naar bitcoin gegoogled als in Nederland.
-Wereldwijd; overboeken geld via bank gewoon hopeloos langzaam en duur

Hier in het westen is de noodzaak er niet zo erg, omdat alles wel redelijk geregeld is.

[ Voor 11% gewijzigd door PWSteal op 27-01-2020 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:13
Edwin__ schreef op maandag 27 januari 2020 @ 21:33:
[...]

De groeimarkt voor bitcoin is denk ik niet het westen, maar juist gebieden waar zaken nu totaal niet goed geregeld zijn.

Voorbeelden
-Venezuela; hyperinflatie door het waardeloze beleid van de regering. Bitcoin is in dit geval juist de stabiele factor en wordt niet beheerst door een overheid.
-Afrika; iedereen zit daar met zijn eigen munt en wisselkosten zijn vrij hoog. Veel beter om allemaal dezelfde eenheid te gaan gebruiken zodat je de hoge kosten omzeilt. Aangezien het banken systeem daar veel minder ontwikkeld is als hier, is de stap veel logischer dat ze daar direct over gaan op een digitale munt.

Edit: het is zelfs al vrij normaal dat mensen daar geen bank gebruiken, maar hun telefoon voor betalingen gebruiken. https://www.ad.nl/economi...t-hun-mobieltje~a3f3f4f4/
-Wereldwijd; overboeken geld via bank gewoon hopeloos langzaam en duur

Hier in het westen is de noodzaak er niet zo erg, omdat alles wel redelijk geregeld is.
In Afrika hebben ze genoeg aan aan western union.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Goat
Ik denk dat in Nigeria Btc vooral gezocht wordt om te scammen op internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWSteal
Pelox schreef op maandag 27 januari 2020 @ 21:40:
[...]

In Afrika hebben ze genoeg aan aan western union.
Ik denk serieus dat bitcoin wel eens massale groei kan zien in Afrika met 2~5 jaar. Het is daar simpelweg praktischer en goedkoper om alles digitaal te doen. Heel het concept bankrekening is daar niet zo wijdverspreid als het hier is.

Het Starlink project van SpaceX begint steeds dichter bij volwaardige uitrol te komen. Dat betekent dat letterlijk overal ter wereld iedereen internet kan ontvangen. Dat is gewoon een potentiële markt van 1.2 miljard mensen in Afrika. Als ook maar een procent daarvan cryptos in het dagelijks leven gaat inzetten zal dat al flinke groei in de transacties zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Hopium voor mass adoption —> top is in

Edit: sorry beetje flauw

[ Voor 25% gewijzigd door The_Goat op 27-01-2020 21:50 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Liberteh schreef op maandag 27 januari 2020 @ 20:40:
[...]

Hoe meer je het snapt, hoe meer je snapt dat het niet écht te snappen is. :*)
't Is net quantummechanica :Y)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
.oisyn schreef op maandag 27 januari 2020 @ 22:10:
[...]

't Is net quantummechanica :Y)
Daar zit nog een soort van logica achter? Crypto? Laat maar... :+ Het is wat het is en daar moeten we het mee doen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Best dagie zo. Zit nu weer in usdt. Ga maar eens tukken. Even aankijken welke kant we opgaan vannacht. Succes voor de nachtbrakers.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Crypts schreef op maandag 27 januari 2020 @ 22:25:
[...]
Daar zit nog een soort van logica achter?
Succes met de logica van deze :P

YouTube: How the Quantum Eraser Rewrites the Past | Space Time | PBS Digital ...
Bartvandelaar schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 00:06:
Best dagie zo. Zit nu weer in usdt. Ga maar eens tukken. Even aankijken welke kant we opgaan vannacht. Succes voor de nachtbrakers.
Hier ook geen posities meer op dit moment. Toch wel weer een belangrijk punt waar we zitten nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

The_Goat schreef op maandag 27 januari 2020 @ 21:47:
Ik denk dat in Nigeria Btc vooral gezocht wordt om te scammen op internet
Send me 0.1 btc and i send you ten back. :Y

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toilet_paper
Crypts schreef op maandag 27 januari 2020 @ 22:25:
[...]

Daar zit nog een soort van logica achter? Crypto? Laat maar... :+ Het is wat het is en daar moeten we het mee doen. 8)
Verwezen wordt naar de randomness van de quantumfluctuaties in de CMB radiation :P In de koers van BTC wordt alles bepaald door mensen en door mensen geprogrammeerde algoritmes. Je moet je een beetje inleven.
Hier een quote van een wijs man:
YouTube: Rambo 2 To survive a war, you gotta become war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toilet_paper
Whammo... Op naar 10k 8)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:01
Op de een of andere manier doet BTC het altijd lekker als ik op vakantie ben :)

ITS OVER 9000!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Met dank aan coronavirus?

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:58
Met dank aan Wu Chang Ping (Henk) en Chi La Pong (Ingrid)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://cdn.shopify.com/s/files/1/0157/3502/9814/files/Vegeta-Its-over-9000-scooter_large.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Iemand hier die de leverage tokens gebruikt op Binance? BEAR en BULL tokens.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:28

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Bartvandelaar schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 07:36:
Iemand hier die de leverage tokens gebruikt op Binance? BEAR en BULL tokens.
Ik had er wel interesse in totdat ik zag dat een BULL token 12k kost en een bear 21 dollar.

Kon ik niet goed tegen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:22
HaruHaru schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 08:14:
[...]

Hopelijk houd ie het ook vast.
Ik ben hoopvol, we lijken een support op te bouwen op of vlak onder 9k.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Stokstaart schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 08:28:
[...]

Ik ben hoopvol, we lijken een support op te bouwen op of vlak onder 9k.
What once was a resistance, turns into support ;)

Edit: ADA is ook lekker bezig. 8)

[ Voor 7% gewijzigd door HaruHaru op 28-01-2020 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
HaruHaru schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 08:31:
[...]

What once was a resistance, turns into support ;)

Edit: ADA is ook lekker bezig. 8)
Fijn. Vorige week 1/3 van mijn ada verkocht..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietz0r
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 14:36
Kunnen we nog heel even terug in prijs ik heb nog niet genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
pietz0r schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 08:44:
Kunnen we nog heel even terug in prijs ik heb nog niet genoeg
Vooruit, zet maar een ordertje klaar op 8990 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Pelox schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 08:41:
[...]

Fijn. Vorige week 1/3 van mijn ada verkocht..
Ik zie em nog wel wicken naar de 520s of 0.045 usdt. Tenzij BTC rare dingen gaat doen of Cardano geweldig nieuws naar buiten brengt :P

Ook zie ADA vliegen wanneer staking bij hun live gaat op mainnet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 22:01
Ook zie ADA vliegen wanneer staking bij hun live gaat op mainnet.
1 oktober toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HaruHaru
Mogelijk eerder. In 1 van de laatste Live streams van Charles zou rond de december maand ook de volgende grote update al live zijn. dus ben benieuwd.

Ik vind ADA 1 van de weinig projecten die daadwerkelijk bezig is met development en kenbaar maakt. Charles is everywhere :P

@bie100 maybe handige update ? met link naar laatste live stream: https://twitter.com/Cardanians_io/status/1222061437805301760

[ Voor 31% gewijzigd door HaruHaru op 28-01-2020 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
Laten we 9K achter ons en gaan we richting 10K.

Of gaan we nog een keer zakken richting 8K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
mengenli schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 12:58:
Laten we 9K achter ons en gaan we richting 10K.

Of gaan we nog een keer zakken richting 8K.
Mijn gok staat op 9.5k en dan pullback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stokstaart schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 12:59:
[...]

Mijn gok staat op 9.5k en dan pullback.
na de 9200 vrij weinig orders, kan die vol doorheen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-10 14:34

MicroWhale

The problem is choice

Ontvang net een mail van Litebit dat ze een mobiele app lanceren en hun tarieven voor BTC, ETH en XRP hebben verlaagd. Even gecontroleerd voor BTC. Ze hanteren nog maar 1.5-2% fee. (was 4-5%). Zelf geb

Ik vind dit wel goed nieuws voor een volgende bullrun, want de leken zullen dit soort apps gaan gebruiken om een graantje mee te pikken.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

MrWilliams schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 13:23:
Ontvang net een mail van Litebit dat ze een mobiele app lanceren en hun tarieven voor BTC, ETH en XRP hebben verlaagd. Even gecontroleerd voor BTC. Ze hanteren nog maar 1.5-2% fee. (was 4-5%). Zelf geb

Ik vind dit wel goed nieuws voor een volgende bullrun, want de leken zullen dit soort apps gaan gebruiken om een graantje mee te pikken.
Ze zullen wel moeten. Fiat ramps zoals Bitvavo drukken ze de markt uit.

En terecht. Dikke boeven die Litebit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 13:31:
[...]

Ze zullen wel moeten. Fiat ramps zoals Bitvavo drukken ze de markt uit.

En terecht. Dikke boeven die Litebit.
Tot zover mijn favoriet, Bitvavo. ook het verzenden van munten kosten haast niks.
Ze mogen wel even wat meer munten toevoegen, Vorig jaar waren ze echt On The Roll met toevoegen en nu niets meer helaas.
Verzenden van HOT bij BTCMeester koste mij meer als 1000 HOT. bij Bitvavo was dat 0.004 HOT.

En wat ze overigens arrogant bij Bitcoinmeester. Had ze een keer onder de knop met Chat. Waardeloze standaard reacties en hebben geen eens gedag gezegd bij einde gesprek. Ineens offline. Jammer weer.

Ik vroeg waarom het 1.5 uur moest duren dat TRX werd verzonden naar Binance: Ja onze servers zijn druk.
Ik zei: nou dan kan ik op jullie niet rekenen als ik crypto wil storten. Misschien was het wel druk, maar 1.5 uur vond ik aan de lange kant. :?

[ Voor 18% gewijzigd door HaruHaru op 28-01-2020 13:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

HaruHaru schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 13:42:
[...]

Tot zover mijn favoriet, Bitvavo. ook het verzenden van munten kosten haast niks.
Ze mogen wel even wat meer munten toevoegen, Vorig jaar waren ze echt On The Roll met toevoegen en nu niets meer helaas.
Verzenden van HOT bij BTCMeester koste mij meer als 1000 HOT. bij Bitvavo was dat 0.004 HOT.

En wat ze overigens arrogant bij Bitcoinmeester. Had ze een keer onder de knop met Chat. Waardeloze standaard reacties en hebben geen eens gedag gezegd bij einde gesprek. Ineens offline. Jammer weer.

Ik vroeg waarom het 1.5 uur moest duren dat TRX werd verzonden naar Binance: Ja onze servers zijn druk.
Ik zei: nou dan kan ik op jullie niet rekenen als ik crypto wil storten. Misschien was het wel druk, maar 1.5 uur vond ik aan de lange kant. :?
Het ergste is van die hele situatie is nog dat Bitcoinmeester zijn coins gewoon op Binance besteld. _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 13:54:
[...]

Het ergste is van die hele situatie is nog dat Bitcoinmeester zijn coins gewoon op Binance besteld. _O-
ja hahahah precies dat.

maar goed, hopelijk zal Bitvavo nog wat munten toevoegen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
#IOTAStrong

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/26xBEamXwaMSUbV72/giphy.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
ik denk dat we steeds meer dit soort memes gaan zien, steeds meer alts laten zien dat ze nog leven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
HaruHaru schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 14:35:
[...]

ik denk dat we steeds meer dit soort memes gaan zien, steeds meer alts laten zien dat ze nog leven.
Zo'n gifje plaats ik eigenlijk nooit maar vond het wel eens leuk om de moed er in te houden hier O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stokstaart
Moon! Lambo!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-09 12:05
Ik hoop dat dit de laatste keer is dat we door die 9k breken, ik ben de vegeta memes enorm zat. Of, als we weer onder de 9k zakken, hoop ik dat bitcoin keldert en nooit meer herstelt.

Alles liever dan nóg een vegeta meme.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
DW23 schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 15:32:
Ik hoop dat dit de laatste keer is dat we door die 9k breken, ik ben de vegeta memes enorm zat. Of, als we weer onder de 9k zakken, hoop ik dat bitcoin keldert en nooit meer herstelt.

Laat me raden, je kooporders staan nog steeds op 5k? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Richh schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 04:15:
Op de een of andere manier doet BTC het altijd lekker als ik op vakantie ben :)

ITS OVER 9000!
Misschien moet je dan eens vaker op vakantie gaan. Dat kan je bovendien makkeljik betalen als de bitcoin dan altijd lekker gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:01
.oisyn schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 15:39:
[...]

Misschien moet je dan eens vaker op vakantie gaan. Dat kan je bovendien makkeljik betalen als de bitcoin dan altijd lekker gaat ;)
True!

Je kan me sponseren in BTC.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

DW23 schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 15:32:

Wat is er verkeerd aan Vegeta memes? :?

Ik hoop dat we nog 3 jaar tussen de 8500 en 9500 schommelen.

Heb nog 100en Vegeta memes die nog ingezet mogen worden :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie durft er nou te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Voor een mid/longterm-hodl? Ja hoor.. Voor traden zou ik een lage kooporder zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW23
Geen idee of dit een goed moment is voor een trader, maar als speculatief instrument - om gewoon even een paar jaartjes vast te houden - lijkt mij dit moment helemaal zo slecht nog niet.

[ Voor 9% gewijzigd door DW23 op 28-01-2020 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Aaaand it's gone

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Iedere pump kan nu veranderen in de halvening fomo run.

Mensen staan op scherp >:)

Behalve de hodlers. Die posten glimlachend Vegeta memes en zitten lekker op de bank met een biertje 8)

Afbeeldingslocatie: https://img.memecdn.com/new-shut-up-and-take-my-money-by-vegeta_o_358466.jpg

@DW23 de laatste, beloofd :+ :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 16:04:
[...]

Behalve de hodlers. Die posten glimlachend Vegeta memes en zitten lekker op de bank met een biertje 8)

[Afbeelding]

Hoppa (hij stond net weer heeeeeeeel even boven de 9K 8) !!)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/TNwBeELfohaWX1ILBakB9Jrd/full.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 16:04:
[...]

[Afbeelding]

Hoho, hij komt zo weer boven de 9k. Dan verwacht ik wel een verse 9k Vegeta meme van je <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
De bots hebben geen emoties en die kopen en verkopen wel als BTC ook maar 10 dollar beweegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Laatst online: 07-10 08:19
PilatuS schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 16:09:
[...]

De bots hebben geen emoties en die kopen en verkopen wel als BTC ook maar 10 dollar beweegt.
Klopt, mijn LONG bot ging even in de DCA, de SHORT bot ging alles in profit en verkocht. Lekker, die swings :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
PilatuS schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 16:09:
[...]

Je kan wel emoties toevoegen, zoals de Social Index :o
https://scalpexindex.com/app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben blij dat ik toch maar weer verder ging. Gister van €3000 naar €1250, vandaag van €1250 naar € 2300. met 2 simpele trades die ik wel doorzag. die van 8980 long en gestopt op 9100. en net van 9122 naar beneden. Ik wilde op 9200 nog wat meer short gaan maar durfde niet i.v.m. liquidatie op 9375. Ik leer het dus beetje bij beetje wel:) .

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Stokstaart
Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 16:13:
Ik ben blij dat ik toch maar weer verder ging. Gister van €3000 naar €1250, vandaag van €1250 naar € 2300. met 2 simpele trades die ik wel doorzag. die van 8980 long en gestopt op 9100. en net van 9122 naar beneden. Ik wilde op 9200 nog wat meer short gaan maar durfde niet i.v.m. liquidatie op 9375. Ik leer het dus beetje bij beetje wel:) had dus dit keer wel geluk.
Fixed it! :Y)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 16:13:
Ik ben blij dat ik toch maar weer verder ging. Gister van €3000 naar €1250, vandaag van €1250 naar € 2300. met 2 simpele trades die ik wel doorzag. die van 8980 long en gestopt op 9100. en net van 9122 naar beneden. Ik wilde op 9200 nog wat meer short gaan maar durfde niet i.v.m. liquidatie op 9375. Ik leer het dus beetje bij beetje wel:) .
Als je die 2300 nou in Bitcoin stopt en lekker hodlt, heb je er niet alleen van geleerd maar ben je geslaagd voor de opleiding.

Nou vooruit, 2280 in Bitcoin en een kratje Hertog Jan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 16:18:
[...]

Als je die 2300 nou in Bitcoin stopt en lekker hodlt, heb je er niet alleen van geleerd maar ben je geslaagd voor de opleiding.

Nou vooruit, 2280 in Bitcoin en een kratje Hertog Jan.
Nee ik wacht eerst is af voordat ik weer een goed moment zie. Dat kratje doe ik wel ja

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 16:20:
[...]

Nee ik wacht eerst is af voordat ik weer een goed moment zie. Dat kratje doe ik wel ja
Ik doe met je mee!

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/x51zT0j/Zombo-Meme-28012020162251.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DW23
Thanks, Satan. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:14
Te midden van alle memes wederom een stukje keiharde tech van onze vrienden van Komodo:

https://techloverhd.com/2...-tech-for-live-streaming/

Hieronder kunnen we weer door met MOOOOON LAMBOOO (en Chinees Nieuwjaar).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Oei, de BTC dalend nu en weer onder de 9K., dan zal het wel weer rustiger worden hier.
Bron: ervaring uit het verleden op dit forum. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietz0r
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 14:36
Iedereen is dan te druk bezig met bijkopen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:39
Verkocht op 8979 usdt, van mij mag die Klein stukje naar beneden en dan weer vegeta.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prutzertje
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-07-2023
Ik vaar liever op stillere wateren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
pietz0r schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 18:43:
Iedereen is dan te druk bezig met bijkopen ;-)
Hahahaha!!!
Als het hier rustig is omdat de BTC door het putje gaat, heb je "stalen ballen" als je hier publiekelijk
bekend maakt dat je er een paar koopt. De FOMO uitdrukking is ook zeker op dit forum van toepassing. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Je kan beter kopen dan verkopen blijkbaar.. we zitten weer boven de 9k :)

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 22:01
RaptorXS schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 19:02:
[...]

Hahahaha!!!
Als het hier rustig is omdat de BTC door het putje gaat, heb je "stalen ballen" als je hier publiekelijk
bekend maakt dat je er een paar koopt. De FOMO uitdrukking is ook zeker op dit forum van toepassing. ;)
je moet sowieso stalen ballen hebben als je met deze meuk begint :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Zolang er geen whale voorbij zwemt die een instagib doet van -7% komt het goed denk ik. Dan zie ik ons de 9.5k of zelfs 9.9k aantikken..

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
+75% in een maandje... en +82% op mijn laagste aankoop in december..

HODL my friends! :9B

[ Voor 33% gewijzigd door D-Ed op 28-01-2020 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-10 11:09
Soeski schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 16:11:
[...]

Klopt, mijn LONG bot ging even in de DCA, de SHORT bot ging alles in profit en verkocht. Lekker, die swings :)
wat is het voordeel van long gaan tov gewoon bitcoin kopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soeski
superpolm schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 20:42:
[...]

wat is het voordeel van long gaan tov gewoon bitcoin kopen?
Ik doe aan leverage met 10 pairs, waaronder BTC. Snel in en uit, 1 minuut candles.
BTC is een van mijn minder winstgevende pairs; ETC doet het het beste.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWSteal
WHAT DOES THE SCOUTER SAY?!?! ITS OVER 9000!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
D-Ed schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 20:35:
+75% in een maandje... en +82% op mijn laagste aankoop in december..

HODL my friends! :9B
Nadat het eerder -500% is gegaan? :+
Grapje ofc, HODL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-10 11:09
Soeski schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 20:49:
[...]

Ik doe aan leverage met 10 pairs, waaronder BTC. Snel in en uit, 1 minuut candles.
oke. doe je dat bij Bitmex?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Soeski schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 20:49:
[...]

Hier ook ETC aan het scalpen op de 1 en 5 minuut. Wat een munt om te traden de laaste tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
superpolm schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 20:52:
[...]

oke. doe je dat bij Bitmex?
Binance Futures. Mooi product :)
Pagina: 1 ... 30 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!