[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 ... 107 Laatste
Acties:
  • 400.579 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 20:56:
[...]
het coronavirus zich niet beperkt houdt tot China
Speciaal voor jou: 2 gevallen in Frankrijk :P

https://www.nu.nl/buitenl...ttingen-in-frankrijk.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 21:05:
[...]

Dit kan geen toeval zijn, we willen net The Witcher aanzetten en ik zie deze ook net op Twitter langskomen :(
[Afbeelding]
Reken maar dat het daar mis is. 14 steden in quarantaine voor 30 doden en 1000 besmettingen... Tuurlijk China :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Corona virus, de Dow en olie naar beneden, goud en de BTC omhoog, tot nu toe.
En edit: voor tientallen miljoenen Chinezen het Nieuwjaar verpest.

[ Voor 30% gewijzigd door RaptorXS op 24-01-2020 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
Haha de fomo bouwt bij mij al op om de spx te shorten inderdaad, nog niet gedaan.

@Taro Ik denk dat ik met mijn gebrabbel op een nederlandstalig forum en die paar aandeeltjes die ik short sell de markt niet echt zal beïnvloeden ;)

Ben tevens benieuwd of die bounce van BTC vandaag een DCB blijkt te zijn of niet.

En ik heb een beetje Brent Oil gekocht op 60.79, verwacht daar toch wel een kleine bounce komende week

[ Voor 14% gewijzigd door The_Goat op 24-01-2020 22:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 20:56:
Eigenlijk heb ik het helemaal niet zo met de overheid. Maargoed dat komt gewoon ook omdat ik waarschijnlijk ook best wel een rare vent ben die wellicht wat vaker zijn aluhoedje aan de kapstok moet hangen.
Geen aluhoedje hier maar de (lokale) overheid is wel mijn grootste vijand op het moment en het ziet er niet naar uit dat ze dat willen veranderen.
Ik zou graag hier willen blijven, ben hier geboren maar 'helaas' moet ik echt uitkijken naar een stekje elders. Maakt niet uit, heb er niet om gevraagd maar nieuw avontuur, nieuwe kansen en nieuwe blik op de wereld.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Crypts Je maakt mij nieuwsgierig...

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18:01
@Crypts Ben ook wel benieuwd naar de bestemming dan, en ook de onderbouwing ervan.
'n mooi huuske in de bergen van Oostenrijk of Zwitserland in een pittoresk middelgroot dorp lijkt mij ook wel wat eigenlijk. Frissere lucht, hoog en droog, iets afgezonderder van de grote (besmette) kudde, minder last van rondvliegende nukes enzo :P

Wat betreft BTC zit ik long vanaf 8327,66 op Bybit. Blijf toch maar ff bij de knoppen nog op deze vrijdagavond, wijntje erbij... Zou mooi zijn als de vrijdagavondpomp nog ff wordt aangezwengeld.
Vind 'm er momenteel wel gunstig uitzien eigenlijk.
Ff paar takeprofit leveltjes aantikken zodat de winst binnen is zou mijn avond compleet maken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Straks of zo? maar eens kijken wat het Verre Oosten met de crypto koersen gaat doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Een plukje groen gespot rechts! _/-\o_ *O*

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EPE55TAU8AEckky?format=jpg&name=4096x4096

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kleurt wel weer rood ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toilet_paper
Ff higher low neerzetten he. Hoort erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
toilet_paper schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 00:53:
[...]
Ff higher low neerzetten he. Hoort erbij :)
Bedoel je niet lower high ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toilet_paper
PilatuS schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 01:22:
[...]

Bedoel je niet lower high ?
Nee. En ik snap exact wat jij bedoelt. Jouw lower high is wel neergezet en het lijkt er nu op dat we ook weer een lower low gaan plaatsen. Maar omdat ik long zit is mijn uitgangspunt uiteraard nu de andere kant op :) Om mijn vorige post(s) enigszins te onderbouwen weet je wel. Ik kijk daarom nu op een net iets korter tijdframe. Die lower high die jij bedoelt is al een feit (groene pijltje naar beneden wijzend), maar die higher low die ik bedoel is nog speculatief. Mocht ie niet houden dan gaat mijn voorspelling de bietenbrug op. En de post waarin ik zei dat ik 'm er gunstig uit vond zien ook. Vandaar de min of meer humoristische ingestoken opmerking 'we gaan een higher low neerzetten' en dan verder omhoog.
HL
En ja, het lijkt er steeds meer op dat het een lower low gaat worden. Maar ja, ik had mijn trade gisteren gebaseerd op mijn eerder vermelde 'nutsack pattern'. Aan mij dus de taak daar zo lang mogelijk hoop in te zien. Als je begrijpt wat ik bedoel. Ik kan toch niet zomaar voorbij gaan aan die eerder vermelde top notch TA posts van mezelf en zeggen dat we een lower high hebben gezet en vervolgens waarschijnlijk verder wegzakken... ;) Dan ondermijn ik mijn eigen bewering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gerommel in de marge dreigt het te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ach zo erg is het allemaal niet. Gaan we vanuit hier omhoog ben ik blij maar even de 7.8k aantikken en dan omhoog zou ook erg mooi zijn. Langere tijdsframe ziet het er allemaal nog steeds erg goed uit. Ik drink er nog ff een Coronatje op! *kuch kuch* He?!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff door stop losjes op 8350,8300 veel verloren. Kon tot 8200 anders werd ik geliquideerd. Wat is het toch een minder fijn spelletje. vorige maand ookal rekt gegaan. nu bijna weer.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2020 09:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
toilet_paper schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 22:55:
@Crypts Ben ook wel benieuwd naar de bestemming dan, en ook de onderbouwing ervan.
'n mooi huuske in de bergen van Oostenrijk of Zwitserland in een pittoresk middelgroot dorp lijkt mij ook wel wat eigenlijk. Frissere lucht, hoog en droog, iets afgezonderder van de grote (besmette) kudde, minder last van rondvliegende nukes enzo :P
Gezien het volatiele karakter van crypto is het (dagelijks) leven me in dat soort oorden ietsjes te duur en hoewel ik de charme ervan wel degelijk zie blijft het toch meer een vakantiebestemming dan een mogelijke woonplaats. :)
Ik zat zelf meer te denken aan (Zuid) Oost-Europa of net daar buiten. Ben er nog niet uit of ik echt de natuur in wil (Estland bijv.) of wat zonniger (Bulgarije/Turkije/Roemenië) wil gaan. Beiden hebben wel iets maar wat ze gemeen hebben is dat het leven een heel stukje goedkoper en er veel minder bemoeizucht is. Niet verkeerd bedoelt maar we 'vertrutten' hier in Nederland wel echt in rap tempo door de extreme betutteling vanuit de overheid. Alles maar dan ook echt alles moet geregeld worden en als dat nou zou zorgen voor een betere situatie? Niks is minder waar. Als je niet binnen een van de vele hokjes past die men bedacht heeft kun je gevoeglijk de tyfus genieten. :/

Dan verruil ik dat liever voor een stek ergens waar een beetje medemenselijkheid nog standaard is danwel je handjeklap doet en men even de andere kant op kijkt. Niet alles in het leven is namelijk af te vangen middels een standaard vragenlijst en/of protocol. Dit jaar ga ik lekker gebruiken om elke maand een ander oord op te zoeken en wat onderzoek ter plaatse te doen. Ik heb geen haast maar wel een duidelijk doel. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crypts schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 10:52:
[...]
Gezien het volatiele karakter van crypto is het (dagelijks) leven me in dat soort oorden ietsjes te duur en hoewel ik de charme ervan wel degelijk zie blijft het toch meer een vakantiebestemming dan een mogelijke woonplaats. :)
Ik zat zelf meer te denken aan (Zuid) Oost-Europa of net daar buiten. Ben er nog niet uit of ik echt de natuur in wil (Estland bijv.) of wat zonniger (Bulgarije/Turkije/Roemenië) wil gaan. Beiden hebben wel iets maar wat ze gemeen hebben is dat het leven een heel stukje goedkoper en er veel minder bemoeizucht is. Niet verkeerd bedoelt maar we 'vertrutten' hier in Nederland wel echt in rap tempo door de extreme betutteling vanuit de overheid. Alles maar dan ook echt alles moet geregeld worden en als dat nou zou zorgen voor een betere situatie? Niks is minder waar. Als je niet binnen een van de vele hokjes past die men bedacht heeft kun je gevoeglijk de tyfus genieten. :/

Dan verruil ik dat liever voor een stek ergens waar een beetje medemenselijkheid nog standaard is danwel je handjeklap doet en men even de andere kant op kijkt. Niet alles in het leven is namelijk af te vangen middels een standaard vragenlijst en/of protocol. Dit jaar ga ik lekker gebruiken om elke maand een ander oord op te zoeken en wat onderzoek ter plaatse te doen. Ik heb geen haast maar wel een duidelijk doel. :)
HET KOMPT DOR DIE RAT VAN EN RUTTEN!!!1!1

Gekheid terzijde, het gaat inderdaad niet zo heel lekker wat dat betreft. Alle sociaal financiële vangnetten worden van alle kanten gretig leeggemolken, en degenen die echt tijdelijk in een benarde situatie zitten mogen eerst van de papieren ladder donderen, zodat ze compleet rekt aan de bodem weer keurig in een hokje passen.

Het bos van regeltjes wordt met de dag uitgebreidt en werkt inmiddels net zo efficiënt als met een spons een zwembad leegscheppen.

Nederland, de schatkist van Europa.

Maar gelukkig hebben we straks wel vrouw vriendelijke verkeersborden in Amsterdam.

Dat maakt een heleboel goed.

:+

Een emigratie; ik zou het niet makkelijk vinden. Ben al blij dat ik weer thuis ben na een midweekje foetsie. Al went het misschien snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:22
Crypts schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 10:52:
[...]

Ik zat zelf meer te denken aan (Zuid) Oost-Europa of net daar buiten. Ben er nog niet uit of ik echt de natuur in wil (Estland bijv.) of wat zonniger (Bulgarije/Turkije/Roemenië) wil gaan.
Simpel.
- Heb je een vrouw / vriendin? Ga niet naar Estland.
- Ben je vrijgezel? Wat doe je hier nog?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
weet iemand hoe een custodian werkt?
Als je een BTC wallet aanmaakt met een adres hoe weten ze meteen wat je private key is?
Hebben ze al een BTC adres aangemaakt voordat ze het aan een klant toewijzen?
En de private keys ergens op een schimmig laptop bewaard 8)

[ Voor 18% gewijzigd door lighting_ op 25-01-2020 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Verwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 12:00:
[...]

HET KOMPT DOR DIE RAT VAN EN RUTTEN!!!1!1

Gekheid terzijde, het gaat inderdaad niet zo heel lekker wat dat betreft. Alle sociaal financiële vangnetten worden van alle kanten gretig leeggemolken, en degenen die echt tijdelijk in een benarde situatie zitten mogen eerst van de papieren ladder donderen, zodat ze compleet rekt aan de bodem weer keurig in een hokje passen.
Nou dat is wat ik middels vrijwilligerswerk dus ook zie, er is een groep die dusdanig diep zit en daar door allerhande regelgeving nooit meer uit kan komen. We hebben zoiets als schuldsanering maar belastingschulden en openstaande vorderingen bij het CJIB vallen daar niet onder en iedereen weet wat er gebeurt als je met name boetes niet op tijd betaald. De verhogingen zijn fors en bij de derde aanmaning komt de grote verdubbelaar, dat heeft dus absoluut geen zin als mensen wel willen maar niet kunnen maar daar hebben ze maling aan, regels zijn regels en die groep mensen komt er simpelweg nooit meer uit en de schuld blijft gewoon doorgroeien.
Ook dat er iets als een voedselbank nodig is als uiterst vangnet voor een groeiende groep mensen baart me toch echt zorgen... Ik wil niet dramatisch klinken maar zonder dat soort particuliere initiatieven is (het) leven voor sommige mensen simpelweg niet mogelijk. |:(
Mooi welvarend land leven we in dat ongeveer 1 miljoen mensen onder de armoedegrens leeft. :/
Stokstaart schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 12:26:
[...]

Simpel.
- Heb je een vrouw / vriendin? Ga niet naar Estland.
- Ben je vrijgezel? Wat doe je hier nog?
:D Ja dat de vrouwen mooi, talrijk en vaak ook nog single zijn is me bekend, daar doel je op denk ik? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Crypts schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 13:17:
[...]

:D Ja dat de vrouwen mooi, talrijk en vaak ook nog single zijn is me bekend, daar doel je op denk ik? :+
Zeker, in Tallinn en omgeving valt genoeg te zien.. en te doen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Ook in België is het zo... Ieder jaar in de krant dat er meer mensen bij de voedselbank aankloppen, meer mensen in schuldbemiddeling, ... Maar he! De beurs doet het goed, dus alles is toppie! Gewoon zo verdergaan!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

De rijken worden rijker, de middenstand krimpt en de armen zijn aan hun lot over gelaten.

Hopelijk trekt Bitcoin ons er doorheen.

En al lijkt alles nog zo knetteridioot; ik probeer altijd maar positief te blijven. In het dagelijks leven ondervind ik weinig last van alle gekkigheden, tenzij ik de tv of het internet aanslinger. Er zijn genoeg schrijnende gevallen helaas, maar dat zal ook altijd wel zo blijven, gezien de aard van de mens.

100 jaar geleden stierf je gewoon nog van de honger in een strenge winter. Had je genoeg te vreten dan lag er wel een longontsteking om de hoek, of de pest.

Je moet gewoon wat geluk hebben denk ik dan maar, enige garanties zijn dat je uiteindelijk sterft en tot die tijd belasting betaald. Het leven is niet eerlijk, al doe je alles goed kun je nog alle ellende op je pad krijgen en andersom.

Vandaag heb je, morgen kun je krijgen.

Uiteindelijk wonen we nog steeds in een land waar je van geluk mag spreken dat je er geboren bent, en waar heel wat mensen wereldwijd gezien een moord voor zouden plegen om in onze positie te mogen zitten.

Dusja we klagen wel, verbetering absoluut mogelijk, maar echt slecht; dat niet.

*Jaapio googled zuchtend en hoofdschuddend maar naar zonnepanelen*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
En ondertussen gebeurt er weinig met de crypto's.
De winst vanaf 1 januari slinkt maar ach, meer als 10% per maand krijg ik ook niet als rente bij de bank. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

RaptorXS schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 18:39:
En ondertussen gebeurt er weinig met de crypto's.
De winst vanaf 1 januari slinkt maar ach, meer als 10% per maand krijg ik ook niet als rente bij de bank. ;)
Nog een maand of vijf dan hè ;)

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Stokstaart schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 13:36:
[...]

Zeker, in Tallinn en omgeving valt genoeg te zien.. en te doen 8)
Lol, dat is voor de meeste westerlingen ook de enige plek to be. :D Zelfs in vergelijking met Nederlandse steden zijn steden daar echt ieniminie, Tartu is wellich ook nog wel leuk maar verder houdt het een beetje op tenzij je een goed woordje Russisch spreekt of iig verstaat dan kan Narva wellicht ook nog wel interessant zijn. Overigens kun je vanaf 1 oktober vorig jaar daar met gratis visa de grens oversteken met Rusland en bijv. Sint Petersburg bezoeken. Eigenlijk is dat best de moeite waard maar ik spreek de taal dan ook een beetje dus dat maakt alles wel heel veel makkelijker. :P

Brengt me op een idee, zo rond de zomer maar eens verder plannen, nu is het me te taffes koud (been there, done that en ben ik niet voor gemaakt 8) ). Ben al weleens in Piter geweest maar niet met de auto+fiets. Leuke stad overigens waar je je afgezien van de taal min of meer in Amsterdam of een andere grote Europese stad waant. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Moet wel een dikke rode/groene dildo komen toch? Lijken nu wel stil te staan.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toilet_paper
Bartvandelaar schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 20:22:
Moet wel een dikke rode/groene dildo komen toch? Lijken nu wel stil te staan.
Beetje in deze strekking zou ik het wel waarderen:
Up up up

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Als die vannacht weer verder zakt stop ik echt voor altijd met die klote cryptos

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Verwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 21:22:
Als die vannacht weer verder zakt stop ik echt voor altijd met die klote cryptos
Roflol. :D Is het dan niet handiger gewoon te erkennen dat je een lousy (leverage) trader bent ipv crypto klote te noemen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 21:22:
Zul je net zien dat ie dan sky high gaat :+

Even stilzitten kan ook he. Als het niet lukt dan is dat nooit een verkeerde optie toch?

Weekje pauze, en met frisse tegenzin er weer tegenaan (y)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2020 21:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
In deze tijden is een mooie groene Bitcoin candle van 29 49 Dollar toch prachtig? *O* oOo

[ Voor 9% gewijzigd door Taro op 25-01-2020 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 21:42:
[...]

Zul je net zien dat ie dan sky high gaat :+

Even stilzitten kan ook he. Als het niet lukt dan is dat nooit een verkeerde optie toch?

Weekje pauze, en met frisse tegenzin er weer tegenaan (y)
dat even stil zitten doe ik 3 weken in de maand, die ene week dat ik het niet doe krijg ik mn salaris, speel er even mee en weer rekt gaan. Door mijn stoplosjes sta ik nu best wel okay als die terug ga naar de 8500, Ik heb extra geld erin gepompt zodat ik niet geliquideerd wordt, maarja 100x leverage is opzich best wel riskant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Verwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 22:25:
[...]

dat even stil zitten doe ik 3 weken in de maand, die ene week dat ik het niet doe krijg ik mn salaris, speel er even mee en weer rekt gaan. ivm mn stoplosjes sta ik weer best wel okay als terug ga naar de 8500, Ik heb extra geld erin gepompt zodat ik niet geliquideerd wordt, maarja 100x leverage is opzich best wel riskant.
Is het dan niet handiger om gewoon naar Holland casino te gaan en alles op rood te zetten? Heb je nog een leuk avondje uit ook? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crypts schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 22:27:
[...]

Is het dan niet handiger om gewoon naar Holland casino te gaan en alles op rood te zetten? Heb je nog een avondje uit ook? :P
Gokken is de reden dat ik hiermee ben gaan spelen. afgelopen jaar 15k in casino's gezet. Zat niet bepaald mee, het is gewoon niet voor mij weggelegd denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Verwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 22:28:
[...]

Gokken is de reden dat ik hiermee ben gaan spelen. afgelopen jaar 15k in casino's gezet. Zat niet bepaald mee, het is gewoon niet voor mij weggelegd denk ik.
In crypto's stappen omdat je gokken leuk vindt is niet heel handig maar daar ben je zelf ook al achter. Geen oordeel oid. Ik snap het wel maar het werkt dus blijkbaar niet en dan is het denk ik handiger afscheid te nemen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imgnrydrmr

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Verwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 22:25:
[...]
dat even stil zitten doe ik 3 weken in de maand, die ene week dat ik het niet doe krijg ik mn salaris, speel er even mee en weer rekt gaan. Door mijn stoplosjes sta ik nu best wel okay als die terug ga naar de 8500, Ik heb extra geld erin gepompt zodat ik niet geliquideerd wordt, maarja 100x leverage is opzich best wel riskant.
Is het dan geen idee om eerst te traden zonder leverage, tot je het systeem wat beter doorhebt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Imgnrydrmr schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 22:37:
[...]

Is het dan geen idee om eerst te traden zonder leverage, tot je het systeem wat beter doorhebt?
Dan is de fun eraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
Ik hoop van harte dat er een dikke groene knoepert komt voor je. Ik doe op bybit af en toe een leverage trade. Als ik denk een mooi instap momentje te zien. Maar dat is vooral tientjes werk. Mijn stoploss zet ik ook altijd zo dat ik max 25% verlies. Voor de iets grotere aankopen is het allemaal hodl op dit moment. Donderdag nog een paar LTC gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 22:28:
[...]

Fucked up man. 15k is toch leuk geld. Vaak is het ook zo dat wanneer je wel goed wint, het er uiteindelijk toch weer naartoe gaat.

Die thrill is wel chill maar ook daar heb je weer tolerantie.

Maarja geld moet rollen. Zolang je niet in de problemen komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 22:48:
[...]

Fucked up man. 15k is toch leuk geld. Vaak is het ook zo dat wanneer je wel goed wint, het er uiteindelijk toch weer naartoe gaat.

Die thrill is wel chill maar ook daar heb je weer tolerantie.

Maarja geld moet rollen. Zolang je niet in de problemen komt...
Ja, nouja als je af en toe maar wat wint is het nog leuk. Maarja als je elke maand standaard minimaal 1k wegbreng zonder ook maar bijv een keertje 250 te winnen gaat de lol er wel af. Het maakt me hiermee niet uit of ik het verlies, want anders was het sowieso verloren gegaan aan (online)casino

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Verwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 22:51:
[...]

Ja, nouja als je af en toe maar wat wint is het nog leuk. Maarja als je elke maand standaard minimaal 1k wegbreng zonder ook maar bijv een keertje 250 te winnen gaat de lol er wel af. Het maakt me hiermee niet uit of ik het verlies, want anders was het sowieso verloren gegaan aan (online)casino
Is het dan niet handiger hulp te zoeken? Dit heeft weinig meer met crypto te maken en heel eerlijk? Ik werk er dagelijks mee, we doen ons best een goed, stabiel en nuttig platform neer te zetten en dat hele gokken op voelt erg neerbuigend. Alsof crypto enkel maar een online casino is. :X

Mij maakt het verder niet uit, als je elke maand 1k verliest maar er wel 10k binnenkomt is het geen probleem maar het klinkt niet zo. :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Crypts schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 22:55:
[...]

Is het dan niet handiger hulp te zoeken? Dit heeft weinig meer met crypto te maken en heel eerlijk? Ik werk er dagelijks mee, we doen ons best een goed, stabiel en nuttig platform neer te zetten en dat hele gokken op voelt erg neerbuigend. Alsof crypto enkel maar een online casino is. :X

Mij maakt het verder niet uit, als je elke maand 1k verliest maar er wel 10k binnenkomt is het geen probleem maar het klinkt niet zo. :/
Nouja ik geef niet zoveel meer om geld. Het is voor me gewoon puntjes online. Ik had 2017 goed geboerd en eigenlijk wilde ik die winst behouden, maar het brokkelt tamelijk af. Ik zit gelukkig niet in de financiele problemen, en hou mijn geld altijd wel apart voor belangrijke zaken. Afgelopen jaar was alleen niet best |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 22:51:
[...]

Klinkt niet heel positief en misschien is het dan wel beter om eens te reflecteren waarom je dit precies doet...

Een gokje wagen is erg leuk op zijn tijd, maar als je langzaam een hardnekkige verslaving aan het opbouwen bent dan is nu misschien nog een punt waarop je er makkelijker uitstapt.

Er zijn leukere dingen te doen met 1k per maand dan een beetje spanning beleven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crypts
Verwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 23:17:
Er zijn leukere dingen te doen met 1k per maand dan een beetje spanning beleven.
Sowieso is het leuker die centen buiten uit te geven in een echt casino wat riekt naar goedkoop parfum, bier en tochtige dames die voor weinig met je mee naar huis gaan. :P

Nee geintje. Ik maak me wel wat zorgen en dat zou ik voor een volkomen vreemde niet moeten doen. :/

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Verwijderd Wat het gokken betreft herken ik wel iets: Je gaat iedere keer voor de mother of all trades, soms maak je een zeer goede trade, vaker maak je een mindere trade, maar je blijft er geld tegenaan smijten omdat je de perfecte x100 wil maken met x Bitcoin per trade winst. In de tussentijd verlies je dusdanig veel dat je zelfs met de perfecte x100 minder wint dan je er tot die tijd tegenaan hebt gesmeten. Dan is de conclusie dat je er beter mee kunt stoppen, of kunt gaan holden.

Ondanks vele goede trades sta ik op BitMEX en ByBit op >1 Bitcoin verlies, dat is ook de reden dat ik heb besloten daar niet meer heen te gaan. Ik investeer nu iedere maand een zelfde bedrag in Bitcoin en alts om te holden, maar ik vergok het niet meer in de leverage casino's. Misschien voor jou ook wel beter?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Verwijderd geld doneren klinkt niet als mijn hobby. Ik begrijp dat je het gevoel een leuk zakcentje er aan over houden tof vindt, dat vinden we allemaal. Maar als je structureel geld aan anderen aan het over maken bent in de vorm van slechte trades is het misschien een idee om eerst te leren hoe je de juiste trades kunt maken. Dan kun je zelf namelijk ook eens genieten van het feit dat je wat winst maakt. Want daar is het hem allemaal om te doen uiteindelijk, dat je er wat aan overhoudt. Gewoon af stappen van de gedachte dat je binnen een paar dagen een groot geld bedrag kunt binnen harken want dat gaat gewoon niet gebeuren. Beter gewoon structureel hier en daar wat geld bedragen binnen harken (en hier en daar een klein bedragje verliezen, want ja, niemand kan altijd winst maken - maar daar hebben we risk management voor) dat voelt op de lange termijn beter en dan hoef je crypto ook niet gedag te zeggen.

Van kleine slokjes word je ook dronken. Denk daar maar eens over na ;)

Laat die 25x, 50x en 100x lekker links liggen en ga eens met de lagere leverages aan de gang. Als je een beetje begrijpt hoe de markt werkt kun je daar echt wel leuk geld mee verdienen. 25x 50x en 100x kan ook, maar de meeste mensen zetten dat totaal verkeerd in. Ze begrijpen niet het simpele principe dat je door middel van die hefbomen je order goedkoper kunt maken. Ze denken dat je er meer winst mee kunt maken. Maar daarmee rek je dus alleen maar je account. Elke keer weer opnieuw.

Als je dat gewoon cool vindt om te doen dan heb ik niks gezegd he?

@Taro Bitmex en Bybit zijn geen casinos. Mensen gebruiken het gewoon verkeerd. Dat is het probleem. Ze weten niet hoe ze er mee om moeten gaan. Je kunt prima met 100x traden als je weet wat je doet. Maar de meeste mensen gaan lekker hun salaris er in trappen zonder eerst te leren hoe ze moeten traden. Ja dan is het lekker janken inderdaad. Want dat gaat nooit goed.

[ Voor 31% gewijzigd door DAMAGE op 26-01-2020 02:50 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Hefboom traden is sowieso bij hoge hefboom meer gokken dan traden. Zodra je naar 25x gaat en laat staan meer is het zo goed als gokken geworden. BTC kan prima 1000 dollar zakken in een vreemde move of 1000 dollar stijgen in een vreemde move. Met hoge hefboom ga je dan gewoon rekt en zelfs als BTC 100 dollar doet in een richting kan je al rekt gaan. Zit je er dan niet iedere minuut boven op met hefboom is de kans om rekt te gaan veel te groot.

Ik gebruik zelf hooguit soms 2x of 3x maar dat is het, en dan alleen als ik heel erg zeker ben. Er is zonder hefboom ook prima flink geld te verdienen waarbij je risico om rekt te gaan 0 is als je een beetje oplet en het traden onder de knie hebt. Tuurlijk zal je altijd geld verliezen en is iedere trade succesvol sluiten onmogelijk, maar ik ben nog nooit rekt gegaan. Wanneer je op een verstandige manier gaat traden en je risicomanagement goed uitvoert kan je over weken of maanden gezien constant succesvol zijn. Door op de juiste manier te traden met flink wat trades heeft het niets meer met gokken te maken, Langzaam stapje voor stapje omhoog, daar denk ik van dat het enige manier is om op langere termijn succesvol te traden. 150% erbij op een dag is leuk, maar dan komt die -100% ook een keer. Als je niet wil traden, maar wil gokken, dat kan ook ja.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

DAMAGE schreef op zondag 26 januari 2020 @ 02:43:

@Taro Bitmex en Bybit zijn geen casinos. Mensen gebruiken het gewoon verkeerd. Dat is het probleem. Ze weten niet hoe ze er mee om moeten gaan. Je kunt prima met 100x traden als je weet wat je doet. Maar de meeste mensen gaan lekker hun salaris er in trappen zonder eerst te leren hoe ze moeten traden. Ja dan is het lekker janken inderdaad. Want dat gaat nooit goed.
Als je al een gewenning hebt qua bedragen, een gewoonte hebt opgebouwd en je hebt daarnaast ook nog een aanleg voor gokgevoeligheid dan moet je wel een stalen discipline hebben om die x100 links te laten liggen wanneer je op Bitmex of Bybit bezig bent.

Het doel verschuift langzaam en op een gegeven moment draait het niet meer om traden maar zit je er voor die spanning van een zeer risicovolle positie in combinatie met die grote pot goud die je kunt winnen als het wel goed gaat. Als je midden in die spiraal zit zie je het zelf niet altijd direct. Niemand begint daar met de gedachte 'laat ik eens lekker rekt gaan'.

Zoals je zelf al aangeeft is het daarmee gewoon niet voor iedereen weggelegd.

Er zullen heus mensen zijn die daar leuk geld verdienen op een redelijk verantwoorde manier, ik denk echter dat die mensen hun winsten niet uit de x100 halen maar de lagere hefbomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Ik doe op deribit standaard 100x, of Naja, dat doet deribit voor mij, zolang je maar gewoon voldoende marge houdt maakt t geen zak uit.

Nu een week ofzo getrade daar om te proberen, raad het niet aan. Bitmex veel fijner. Tenzij je opties wilt spelen

Binnenkort ook eens bybit proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:29

Liberteh

All your base belong to me

The_Goat schreef op zondag 26 januari 2020 @ 13:10:
Ik doe op deribit standaard 100x, of Naja, dat doet deribit voor mij, zolang je maar gewoon voldoende marge houdt maakt t geen zak uit.

Nu een week ofzo getrade daar om te proberen, raad het niet aan. Bitmex veel fijner. Tenzij je opties wilt spelen

Binnenkort ook eens bybit proberen
je leent 99x meer op 100x dan op 1x. *insert geld lenen kost geld banner hier*

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

En voor de mensen die dit niet weten... je kan met speelgeld margin trading leren kennen. Dit hoeft geen leergeld te kosten.

https://testnet.bitmex.com :)

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bartvandelaar
Liberteh schreef op zondag 26 januari 2020 @ 15:31:
En voor de mensen die dit niet weten... je kan met speelgeld margin trading leren kennen. Dit hoeft geen leergeld te kosten.

https://testnet.bitmex.com :)
@A87 wist dit al wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
http://diyhpl.us/wiki/tra...urier-trampoline-routing/

https://twitter.com/acinq_co/status/1185129586482388992?s=21

Development voor lightning maakt mooie stappen!

[ Voor 38% gewijzigd door Dark Matter op 26-01-2020 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Liberteh schreef op zondag 26 januari 2020 @ 15:30:
[...]

je leent 99x meer op 100x dan op 1x. *insert geld lenen kost geld banner hier*
Klopt, maar met bv een 10k account een positie innemen van 10000 contracten dan valt het allemaal wel mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Goede risicospreiding ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Go go go *O* *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:54
Beweging! Zullen we maar weer eens ‘MOON!’ roepen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Amens schreef op zondag 26 januari 2020 @ 19:19:
[...]

Beweging! Zullen we maar weer eens ‘MOON!’ roepen?
Dat mag altijd, maar ik heb op 8586 50% richting USDT omgezet, dus graag weer even een dipje om pas daarna verder door te stomen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Goat
Zullen we gewoon short orders plaatsen ergens tussen hier en 8700? (Grappig dat crypto altijd gaat over ‘we’ gaan omhoog of omlaag, voelt altijd een beetje als je favoriete voetbalteam aanmoedigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:54
The_Goat schreef op zondag 26 januari 2020 @ 19:29:
Zullen we gewoon short orders plaatsen ergens tussen hier en 8700? (Grappig dat crypto altijd gaat over ‘we’ gaan omhoog of omlaag, voelt altijd een beetje als je favoriete voetbalteam aanmoedigen
Iets hoger in mijn geval om mijn rektness van mijn aankopen in november weer ongedaan te maken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toilet_paper
Taro schreef op zondag 26 januari 2020 @ 19:21:
[...]

Dat mag altijd, maar ik heb op 8586 50% richting USDT omgezet, dus graag weer even een dipje om pas daarna verder door te stomen :)
Hier nog steeds in een longpositie, ondertussen wel enkele keren een stukje profit gepakt en ook enkele keren de positie weet wat vergroot in de kleine pullbackjes. Maar ik blijf nog wel ff long, zie nog niet direct aanleiding om te flipsen naar short.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Maar eens kijken welke kant het opgaat met de Dow futures , goud, olie en de BTC over een paar uur.
e.e.a. in verband met het Macaronivirus. ;)

edit:
Virus Spread Exposes Fragility Of Global Markets
Bron: https://www.zerohedge.com...-fragility-global-markets

[ Voor 36% gewijzigd door RaptorXS op 26-01-2020 20:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
RaptorXS schreef op zondag 26 januari 2020 @ 20:54:
e.e.a. in verband met het Macaronivirus. ;)
Serieus? Kan ik ook ergens een Spaghetti infectie oplopen? Dat zou wel echt tof wezen zeg! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Goat schreef op zondag 26 januari 2020 @ 19:29:
Ik heb ze alweer geplaatst, die 8624 zie ik nu al top en verwacht weer naar de 8300 net als afgelopen dagen, ondanks het zondagavond is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2020 @ 21:30:
[...]

Ik heb ze alweer geplaatst, die 8624 zie ik nu al top en verwacht weer naar de 8300 net als afgelopen dagen, ondanks het zondagavond is.
Zou je niet beter een keertje stoppen met gokken? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crypts schreef op zondag 26 januari 2020 @ 22:13:
[...]

Zou je niet beter een keertje stoppen met gokken? ;)
pas als ik rekt ben gegaan eh, bij de 8750 dus, en dan zie je me over 2 weken weer hoor:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2020 @ 22:13:
[...]

pas als ik rekt ben gegaan eh, bij de 8750 dus, en dan zie je me over 2 weken weer hoor:)
Je pompt dus je hele salaris in het gokken op crypto? Ik ben geen hulpverlener dus ik haak hier af. Iemand die hier iets in ziet?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bartvandelaar
Crypts schreef op zondag 26 januari 2020 @ 22:16:
[...]

Je pompt dus je hele salaris in het gokken op crypto? Ik ben geen hulpverlener dus ik haak hier af. Iemand die hier iets in ziet?
Geen hulpverlener, wel verpleegkundige. Alle gekheid op een stokje. Misschien verdient @Verwijderd wel dusdanig dat 1k per maand peanuts is voor hem. Ik vind het lastig oordelen en ga er vanuit dat hij weet wat die doet en zichzelf niet in de financiële problemen helpt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Crypts schreef op zondag 26 januari 2020 @ 22:16:
[...]

Tja hij geeft aan dat hij zijn geld wel beheert voor serieuze zaken. Daarnaast speelt hij tot hij rekt gaat, en kan zich dan beheersen tot zijn vrij besteedbare loonsdeel er weer is. Zijn geld, zijn keuze...

Sowieso vergt het lef om de waarheid op tafel te klappen, mooie verhalen van succes vertel je makkelijk maar negatieve ervaringen niet. Dus dat respecteer ik zeker. Wij hebben onze gedachten daarover uitgesproken en wellicht een balletje opgeworpen.

Rest mij niets anders dan @Verwijderd gewoon keiveel succes te wensen en hopen dat ie wel een dikke reeks mooie trades pakt. d:)b oOo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2020 @ 22:51:
[...]
Rest mij niets anders dan @Verwijderd gewoon keiveel succes te wensen en hopen dat ie wel een dikke reeks mooie trades pakt. d:)b oOo
Komt wel goed, ik heb vandaag overleeft en aardig zakcentje gemaakt, 8350 > 8550. Nu weer short, zal toch wel ff correctie komen. Zo niet, zijn mn btc's op de ledger weer verhoogt, ook best

Edit, toch maar uitgestapt, ik wil gerust slapen. Morgen maar is kijken wat het heb gedaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2020 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeps, dat was 5 min te vroeg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

We gaan toch lekker door zo. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imgnrydrmr

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Oh, mooie groene cijfers!

Hier wel wat balen. Buy order gisteren net niet aangetikt, dus maar wachten op een pullbackje om alsnog een graantje proberen mee te pikken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toilet_paper
Imgnrydrmr schreef op maandag 27 januari 2020 @ 09:40:
Oh, mooie groene cijfers!

Hier wel wat balen. Buy order gisteren net niet aangetikt, dus maar wachten op een pullbackje om alsnog een graantje proberen mee te pikken.
Bedoel je BTC?
BTC is gisteren vrijwel alleen maar gestegen, m.u.v. achteraf gezien kleine pullback van ~8480 naar ~8380 tussendoor. Had je daar ergens een buyorder staan die net niet is aangetikt?

B.t.w. nu pas naar een longpositie kijken lijkt me wat laat. Hoewel ik zelf ook rond 8300 nog long ben gegaan, heb ik al de nodige profits kunnen nemen. De kans dat BTC een nieuwe lower low gaat neerzetten en vervolgens weer ff naar onder gaat, is momenteel relatief groot.
Downtrend

Ook in het grotere plaatje zou ik zeggen dat nu nog long gaan niet echt logisch is:
Downtrend2

Natuurlijk is een mega-uitbraak naar boven mogelijk, maar nu long gaan neigt imho wat meer naar het gokwerk. Ik zou nu ff terughoudend zijn met een long, but that's just my 2 sats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een keertje omhoog dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imgnrydrmr

Imgnrydrmr

Purrmeow~

toilet_paper schreef op maandag 27 januari 2020 @ 11:32:
[...]

Bedoel je BTC?
BTC is gisteren vrijwel alleen maar gestegen, m.u.v. achteraf gezien kleine pullback van ~8480 naar ~8380 tussendoor. Had je daar ergens een buyorder staan die net niet is aangetikt?

B.t.w. nu pas naar een longpositie kijken lijkt me wat laat. Hoewel ik zelf ook rond 8300 nog long ben gegaan, heb ik al de nodige profits kunnen nemen. De kans dat BTC een nieuwe lower low gaat neerzetten en vervolgens weer ff naar onder gaat, is momenteel relatief groot.
[Afbeelding: Downtrend]

Ook in het grotere plaatje zou ik zeggen dat nu nog long gaan niet echt logisch is:
[Afbeelding: Downtrend2]

Natuurlijk is een mega-uitbraak naar boven mogelijk, maar nu long gaan neigt imho wat meer naar het gokwerk. Ik zou nu ff terughoudend zijn met een long, but that's just my 2 sats.
Eerst en vooral bedankt voor je antwoord! Ik ben TA aan het leren dus hier steek ik telkens wat van op :)

Geen BTC, nee - LTC. Die is gisterenochtend nog even gedipt tot ongeveer 48,20 en ik had een buy order gezet op 48 een half uurtje daarvoor, maar helaas niet aangetikt. Ik was daarna ook niet thuis dus kon niet meer aanpassen...

Het plan nu was om met een kleine hoeveelheid cash, te proberen nog een %'tje mee te pikken aangezien ik vandaag thuiswerk en het dus in de gaten kan houden, niet voor de lange termijn houden. Ook eens oefenen op daytraden. Maar op de lage timeframes heeft LTC al een paar lower highs neergezet, dus dit idee gaat aan de kant.

Op de lange termijn ben ik ook eerder pessimistisch zolang we in dat downtrend kanaal blijven zitten, vandaar dat ik grotendeels in cash zit voor het moment...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

zooo dan, dat is nog is een knaller.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartvandelaar
Moooon!

Edit: zie die Litecoin gaan joh. @Slux zal wel in zijn vuistjes knijpen op dit moment.

[ Voor 86% gewijzigd door Bartvandelaar op 27-01-2020 13:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Drop it like it's hot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@toilet_paper eens met je analyse, maar uitbraak naar boven toe lijkt er wel aan te komen. De opwaardse druk is best groot momenteel. Ben benieuwd of het lukt of dat we inderdaad eerst weer een kleine correctie naar beneden gaan maken. Best een interessant prijspunt zitten we op nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DAMAGE schreef op maandag 27 januari 2020 @ 13:38:
@toilet_paper eens met je analyse, maar uitbraak naar boven toe lijkt er wel aan te komen. De opwaardse druk is best groot momenteel. Ben benieuwd of het lukt of dat we inderdaad eerst weer een kleine correctie naar beneden gaan maken. Best een interessant prijspunt zitten we op nu.
Ik twijfel heel erg, enerzijds word het sinds gister mega hard gepusht omhoog, andere kant hebben we afgelopen dagen al gezien dat die ook snel kan corrigeren. Vraag me nu af hoe dik de resistance is op 8800. Schiet die naar de 8900 binnen deze week of valt die eerst naar de 8500-8400 range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

De meeste resistance ligt precies op het punt waar we nu zitten. Als we hier doorheen knallen dan ligt de weg omhoog open. Op 8891 heb ik nog wel een leveltje staan maar we zullen moeten zien hoe relevant die gaat zijn. Ligt wel een fib level in de buurt ook dus zou best kunnen dat daar een hele sloot mensen profits gaan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij gaat het precies tegenovergestelde van wat ik doe,

Ik ging long vanaf 8625, stopte die bij 8640, marketorder verkeerd uitgevoerd. Toen wilde ik short gaan naar 8625 en schoot die omhoog. Nu maar weer short met liquidatie op 8956, ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toilet_paper
DAMAGE schreef op maandag 27 januari 2020 @ 13:38:
Ik verwacht die opwaartse uitbraak ook hoor, dat heb ik ook al wel aangegeven. Maar tot nu toe issie er nog niet.
In geval van een kleine correctie naar beneden eerst, ontstaat er wel weer een mogelijke prachtige nutsack pattern :P :
Nutsack 2nd half of januari
Paar kleine buyordertjes ingeladderd...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

toilet_paper schreef op maandag 27 januari 2020 @ 14:10:
[...]

Ik verwacht die opwaartse uitbraak ook hoor, dat heb ik ook al wel aangegeven. Maar tot nu toe issie er nog niet.
In geval van een kleine correctie naar beneden eerst, ontstaat er wel weer een mogelijke prachtige nutsack pattern :P :
[Afbeelding: Nutsack 2nd half of januari]
Paar kleine buyordertjes ingeladderd...
Wanneer je overal nutsacks in ziet, is dat een soort aandoening?

Of zie je gewoon wat je wilt zien :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toilet_paper
Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2020 @ 14:16:
[...]

Wanneer je overal nutsacks in ziet, is dat een soort aandoening?

Of zie je gewoon wat je wilt zien :+
Tja... misschien een aandoening idd... Nog niet medisch als zodanig gediagnosticeerd i.i.g.
Misschien es tijd voor maken :)
Maar een inverse H&S vind ik het ook weer niet echt, soms heb je gewoon ronde patronen en geen V-shapes. En IHS vind ik weer zo netjes.
Bovendien kan ik er verder eigenlijk anders weinig van maken als ik er zo op afstand nog eens goed naar kijk...
Wat jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Verwijderd toch risky in een typische bullflag short gaan. Maar goed, wie weet zit ik er naast :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

toilet_paper schreef op maandag 27 januari 2020 @ 14:36:
[...]

Tja... misschien een aandoening idd... Nog niet medisch als zodanig gediagnosticeerd i.i.g.
Misschien es tijd voor maken :)
Maar een inverse H&S vind ik het ook weer niet echt, soms heb je gewoon ronde patronen en geen V-shapes. En IHS vind ik weer zo netjes.
Bovendien kan ik er verder eigenlijk anders weinig van maken als ik er zo op afstand nog eens goed naar kijk...
Wat jij?
2 kleine borsten en 1 grote in het midden :Y

Een klassieke threetit met bullisch exit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toilet_paper
Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2020 @ 15:16:
[...]

2 kleine borsten en 1 grote in het midden :Y

Een klassieke threetit met bullisch exit.
Verdorie daar zat er ook aan te denken, á la Total Recall, maar ik dacht dat gaat me net een stapje te ver en vind ik dat weer niet netjes genoeg.

Bovendien is dat geen werkelijkheid, maar fantasie. (Wel 'n mooie.)
En met TA gebaseerd op fantasie kom je natuurlijk nergens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

toilet_paper schreef op maandag 27 januari 2020 @ 15:30:
[...]

Verdorie daar zat er ook aan te denken, á la Total Recall, maar ik dacht dat gaat me net een stapje te ver en vind ik dat weer niet netjes genoeg.

Bovendien is dat geen werkelijkheid, maar fantasie. (Wel 'n mooie.)
En met TA gebaseerd op fantasie kom je natuurlijk nergens.
Touché. Nutsack it is! Zolang we maar stijgen maakt het mij niet veel uit hoe het beestje genoemd wordt.

Ik hoop alleen niet dat een 70% horror crash binnen 3 minuten een Jaapje gaat heten, maar verder vind ik alles prima! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2020 @ 15:42:
[...]

Touché. Nutsack it is! Zolang we maar stijgen maakt het mij niet veel uit hoe het beestje genoemd wordt.

Ik hoop alleen niet dat een 70% horror crash binnen 3 minuten een Jaapje gaat heten, maar verder vind ik alles prima! d:)b
Afbeeldingslocatie: https://imgshare.io/images/2020/01/27/Meh.png

¯\_(ツ)_/¯

Deze noem ik het "Meh..-patroon"

[ Voor 11% gewijzigd door Stokstaart op 27-01-2020 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Ik was gisteravond nog benieuwd wat het Macaronivirus teweeg zou brengen op de aandelenbeursen etc.
En wat ik dacht klopte aardig, aandelen en olie omlaag, goud omhoog.
Wel verrassend dat de crypto's het nu nog goed doen. (y)

[ Voor 0% gewijzigd door RaptorXS op 27-01-2020 16:42 . Reden: edit:nog ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En weet gestopt met de short. Lastig wat te doen.

Van 3000 naar 1250... Hoe verdien ik dat terug

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 11:28

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Door vooral niet te denken dat je dat terug moet verdienen, anders gaat het van kwaad tot erger.

[ Voor 8% gewijzigd door .oisyn op 27-01-2020 16:48 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2020 @ 16:46:
En weet gestopt met de short. Lastig wat te doen.

Van 3000 naar 1250... Hoe verdien ik dat terug
Niet short of long gaan.
Gewoon kopen als je indicatie hebt dat het wel eens zou kunnen stijgen.
Daalt het dan, niet verkopen maar, of niks doen, of bijkopen.
Komt er dan weer een spike de hoogte in, met winst verkopen en opnieuw beginnen na de volgende drop, is dat niet spannend genoeg voor je, ga dan naar het casino.

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Stokstaart schreef op maandag 27 januari 2020 @ 16:28:
[...]

[Afbeelding]

¯\_(ツ)_/¯

Meh..

Edit: hey waarom werkt het plaatje niet :(
IMG tags gebruiken stokkie. :+

Afbeeldingslocatie: https://imgshare.io/images/2020/01/27/Meh.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Stukken beter idd. :+
Pagina: 1 ... 29 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!