Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #10 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 25 ... 68 Laatste
Acties:

• Jaapio
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 22:08
PilatuS schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 02:17:
Stel Craig Wright heeft de keys tot de Tulip wallet. Dat betekend naast zieke hoeveelheden BTC ook dezelfde hoeveelheden van alle forks als BCH of Bitcoin Diamond en Gold. Waarom gaat de boel dan zo enorm omhoog met iets als Bitcoin Gold ? De ultieme exit scam ? Of ie die wallet nou wel of niet heeft, waarom pompt zo'n shitcoin als Bitcoin Gold even 100% ? Als ie het niet heeft is het een zinloze pump, maar als ie het wel heeft kan er zo enorm veel op de markt komen dat de naam Tulip wallet wel klopt. Dit zou Bitcoin en alle forks met 50% of meer kunnen laten crashen. Dus wel of geen toegang, in beide gevallen gaan deze pumps nergens over. Als ie wel toegang zou hebben slaat het al helemaal nergens op. Dat SV pompt is niet zo vreemd aangezien dit zegmaar zijn coin is, maar waarom zou er ook maar iemand, in beide gevallen qua wallet, iets als Bitcoin Gold willen kopen ? Misschien is het gewoon even een pump en dump en meer niet voor die shitcoin, maar toch, WTF ? :P
CZ kan in iedergeval een midweekje weg volgende week. Lekker gewerkt pik.

Er gaan wat fees over de balie nu 8)7

I live inside that bubble. Reality of the naive.

• D-Ed
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 16:25
Jaapio schreef op woensdag 18 december 2019 @ 15:20:
[...]

Heb hem even afgemaakt voor je. Door het putje, inmiddels in het riool:

[Afbeelding]
Die aankoop van $0,15 was (met de kennis van nu) toch een mooi instap moment *O*

Putjesschepper FTW! +40% _O-

• shovelhead1340
  • Registratie: november 2005
  • Nu online
Crypts schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 23:01:
[...]
Mag de optie: Ja. voor 100% ook?
Hier ook, geld dat ik niet nodig had, en geen doel voor had en ook niet hoog genoeg was om het leven substantieel te veranderen.

• Acidrain
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 27-02 23:13
toilet_paper schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 00:24:
[...]

Hangt denk ik grotendeels af van de situatie waarin je je bevindt. Heb je plannen met je spaarcenten of niet. Hier bezig met een dikke verbouwing (oude boerderij) waarvoor we lang hebben gespaard. Daar heb ik mijn spaarcenten voor gereserveerd. Dus eigenlijk investeer ik met name in vastgoed :-).
*knip*
Dat lijkt op mijn verhaal, zomer afgelopen jaar de flat verkocht die ik voor weinig had gekocht, zelf met vrienden volledig heb gerenoveerd, aantal jaar heel goedkoop heb gewoond en met dikke winst heb verkocht om ook een oud boerderijtje te kopen. Helaas moet hier erg veel aan gebeuren en dat gaat meer dan mijn huidige spaarcenten kosten maar voorlopig sparen we ook nog hard dus moet goed komen in de komende 10 jaar. We hebben geen haast, Hier willen we blijven zitten. :D

Had gehoopt dat crypto mee zou kunnen helpen aan mijn vastgoed avontuur maar dat mag helaas nog niet zo zijn.
Heb overigens nooit meer dan 10% van mijn spaargeld in crypto geinvesteerd en op zn top is crypto niet meer dan 50% van mijn spaargeld geweest (om het daarna weer te zien verdampen..)

Tis dat we in deze boerderij willen blijven wonen maar tot nu toe pakt mijn vastgoed avontuur beter uit dan mijn crypto avontuur. (Okee de markt op vastgoed zit ook erg mee de laatste jaren).

• XA4DB
  • Registratie: januari 2019
  • Laatst online: 09:31
Bij mij is het ook geld dat ik niet echt nodig heb.
Mijn crypto-avontuur is niet meteen winstgevend.
Ingestapt december '17, de directe stijging was heel leuk om nadien -want ik kende eigenlijk nog niets van verkopen- alles te zien kelderen.
Nadien me wat ingelezen, bestudeerd hoe alles net werkte (en vooral weggebleven van Litebit) en niet meer zomaar 500 euro hier en 500 euro daar ingestoken.

Op jonge leeftijd geïnvesteerd in vastgoed (appartementen gekocht, gerenoveerd en verhuurd). Dat allemaal na 15 jaar verkocht en dat zorgt voor een bouwgrond + nieuwbouw (800k totaal) zonder lening met nog een 100k over.
Iets meer focus op het vastgoed + bepaalde persoonlijke beslissingen die ik anders had kunnen doen, hadden het nog interessanter gemaakt. Maar goed, denk dat ik toch niet echt mag klagen op mijn 39e :)
Ook in de wetenschap dat er me ooit nog een mooie erfenis staat te wachten (die ik helaas zal moeten delen met 5 broers }:| ;) ) Maar met dat geld heb ik nooit rekening gehouden. Heb nog geen enkele euro gekregen en als mijn ouders het er tegen dan doorjagen, dan is dat hun goed recht en vind ik dat ook best prima.

Crypto zou dus maar een extraatje zijn.
Maar het is wel leuk (zelfs al sta ik dus nog op verlies)

XA4DB wijzigde deze reactie 15-01-2020 11:08 (9%)

• DJ-Promo
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 21:54
Gisteren leuk wat ritjes kunnen maken. Nu alles dik in het groen staat heb ik geen idee waar ik moet beginnen :P. Wat ik gisteren deed is kijken welke top 100 coin nog weinig had gedaan.

• Soeski
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 10:36
PilatuS schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 01:35:
[...]

Ben al een paar dagen bezig met DASH omdat die het meeste bewoog. Zit er nu niet in op dit moment. Wat ie nu aan het doen is gaat nergens meer over en is volledig onvoorspelbaar. Dan blijf ik er even vanaf.
Blij dat er veel mensen blij zijn met DASH. Ik was echter al veel eerder ingestapt, dus na de dikke stijging was mijn stand nog altijd -49% :(
Ach ja.

• XA4DB
Soeski schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 11:10:
[...]

Blij dat er veel mensen blij zijn met DASH. Ik was echter al veel eerder ingestapt, dus na de dikke stijging was mijn stand nog altijd -49% :(
Ach ja.
Dash heeft het bij mij 2 keer geflikt om net te zakken tot aan mijn stoploss (die ik bij elke stijging wat bijstelde) om nadien verder naar boven te racen... En dat was lang niet aan de prijs van nu -O-
Nu opnieuw aankopen is wel heel gedurfd. Maar kan natuurlijk nog veel opleveren ook...
We zullen zien wat de komende dagen brengt.

• DJ-Promo
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 21:54
Vanaf de bodem Dash in de gaten gehouden maar niet durven in te stappen omdat ie zo hard ging. Nu maar even uit mijn favorites gehaald :P.

• superpolm
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 21:45
Hoe lang heeft de vorige altseason geduurd? 1 jaar?

• Stokstaart
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 21:09
superpolm schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 12:02:
Hoe lang heeft de vorige altseason geduurd? 1 jaar?
Eerder een maand :D

• superpolm
ETH steeg zeker wel een jaar.

• XA4DB
Soeski schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 11:10:
[...]
Ach ja.
Ik heb Dash overigens ooit gekocht aan 1000 € en helemaal mee laten kelderen (lees mijn vorig bericht: geen kennis over verkopen)
Dan is jouw verlies nog niet zo erg ;)
Succes in ieder geval!

• PHPResource
  • Registratie: november 2010
  • Nu online
Leuk zo'n altpump rally waarbij je grootste bag niets doet #holo

• jasper7878
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 08:35
PHPResource schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 12:28:
join the club #AVA

• Soeski
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 10:36
..en NCRASH, WABI, AMB, WAVES, FUN en WAN (en ja, HOT heb ik ook). Allemaal nog diep rood op de 24h.

• Pelox2002
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 17:59
Ach komt wel joh, holo gaat naar 1 dollar volgens Facebook! En dan ben ik heel blij!

• superpolm
AVA heeft wel potentie, ff geduld.

• Stokstaart
superpolm schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 12:09:
[...]

ETH steeg zeker wel een jaar.
Eén zwaluw maakt nog geen lente.. Tenminste, ik neem aan dat je refereert aan altseason rond eind 2017?

• jasper7878
superpolm schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 12:40:
[...]

klopt, daarom zit ik er balls deep in

• superpolm
Stokstaart schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 12:40:
[...]

Eén zwaluw maakt nog geen lente.. Tenminste, ik neem aan dat je refereert aan altseason rond eind 2017?
Ja 2017. al was de stijging niet alleen aan t einde van 2017.

• superpolm
jasper7878 schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 12:42:
[...]

klopt, daarom zit ik er balls deep in
Net tokenburn geweest, had wel een stijging verwacht.

• jasper7878
superpolm schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 12:44:
[...]

Net tokenburn geweest, had wel een stijging verwacht.
idd, die had ik gisteren ook verwacht nav aankondiging smart staking. anyway. mooi project, ik doe ook mee aan de equity sale. 1e ronde ook mee gedaan. als het platform blijft groeien zoals afgelopen jaar, dan komt de token value vanzelf wel. en niet door de huidige pump acties van speculanten (alhoewel ik dat ook wel graag zie)

• superpolm
jasper7878 schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 12:47:
[...]

idd, die had ik gisteren ook verwacht nav aankondiging smart staking. anyway. mooi project, ik doe ook mee aan de equity sale. 1e ronde ook mee gedaan. als het platform blijft groeien zoals afgelopen jaar, dan komt de token value vanzelf wel. en niet door de huidige pump acties van speculanten (alhoewel ik dat ook wel graag zie)
Wat is t voordeel van de equity sale?

• jasper7878
superpolm schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 12:48:
[...]

Wat is t voordeel van de equity sale?
dan bezit je aandelen in het bedrijf zelf, ipv tokens. nu kost een aandeel iets van 79 cent. maar kijk maar eens wat een aandeel van bijv. booking.com doet. nu zal travala niet snel zo een grootte krijgen, maar het lijkt mij een mooie investering. ook heb je
evt. recht op toekomstige dividenden, en je krijgt voor elke GBP investering ook 1 ava. met het geld zullen ze voornamelijk groei stimuleren dmv marketing..

• superpolm
jasper7878 schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 12:56:
[...]

dan bezit je aandelen in het bedrijf zelf, ipv tokens. nu kost een aandeel iets van 79 cent. maar kijk maar eens wat een aandeel van bijv. booking.com doet. nu zal travala niet snel zo een grootte krijgen, maar het lijkt mij een mooie investering. ook heb je
evt. recht op toekomstige dividenden, en je krijgt voor elke GBP investering ook 1 ava. met het geld zullen ze voornamelijk groei stimuleren dmv marketing..
Maar hoeveel % van het bedrijf bezit je dan?

• D-Ed
In totaal zijn er 111 patentaanvragen van 44 bedrijven gepubliceerd waar IOTA een belangrijke rol in moet gaan spelen (tot eind 2019):
http://iotaarchive.com/patents.html

Ik begrijp ook wel dat het nog geen echte producten zijn maar dit geeft een hint over de (in mijn optiek) komende adoptie. Grote bedrijven maken zich klaar voor IOTA *O*

• jasper7878
superpolm schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 13:07:
[...]

dat afhankelijk van hoeveel je investeert, ze gaan nu 200k ophalen dmv de crowdfund op een enterprise value van 6mio. dus die 200k is 3% ofzo. dus als je er 1000 investeert bezit je 0.015% van de company.

• Jaapio
Eerst de high caps, dan de lowcaps. Niets pumpt tegelijk.

Komt vanzelf boys.

• wjv
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 20:14
Bedrijf wordt gewaardeerd op 8M, dus met 80k heb je 1%.
superpolm schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 13:07:
[...]

• Xamsix
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 20:51
Interessant hoe sommigen hier heel graag in een afbetaalde woning willen zitten. In deze tijd waar de hypotheekrente zo ontzettend laag staat, zou ik een hypotheek nemen op een 'afbetaalde' woning. Van dat geld kun je een of meerdere appartementen kopen/opknappen en weer verhuren. Dan heb je huurders die jouw hypotheek afbetalen, en zit je uiteindelijk met meerdere afbetaalde woningen en huurinkomsten. Dan kun je daarna weer op die woningen eventueel hypotheken afsluiten en herinvesteren.

Maar goed, waarschijnlijk mis ik het een en ander in deze gedachtegang.

PSN/Steam: Xamsix

• Crypts
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 14:22
Xamsix schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 13:44:
Interessant hoe sommigen hier heel graag in een afbetaalde woning willen zitten. In deze tijd waar de hypotheekrente zo ontzettend laag staat, zou ik een hypotheek nemen op een 'afbetaalde' woning. Van dat geld kun je een of meerdere appartementen kopen/opknappen en weer verhuren. Dan heb je huurders die jouw hypotheek afbetalen, en zit je uiteindelijk met meerdere afbetaalde woningen en huurinkomsten. Dan kun je daarna weer op die woningen eventueel hypotheken afsluiten en herinvesteren.

Maar goed, waarschijnlijk mis ik het een en ander in deze gedachtegang.
Mjah, wellicht heb ik enorm veel pech gehad maar heb ooit eens een appartement gehad wat ik in de particuliere verhuur heb gegooid. Tsja, huur werd niet (op tijd) betaald en toen ik uiteindelijk alle stappen gezet had om ze eruit te krijgen was de vogel gevlogen en bleek er voor duizenden guldens (ja ja, is al even geleden :+ ) aan schade te zijn. :/
Die zorgen zou ik absoluut nooit meer willen maar nogmaals, wellicht heb ik gewoon enorm veel pech gehad. ;)

Mbt tot (niet) afbetalen ben ik het wel met je eens, dat is op dit moment een soort van 'kapitaalvernietiging'.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• jasper7878

• superpolm
superpolm schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 12:40:
[...]

moon

• The_Goat
  • Registratie: oktober 2019
  • Laatst online: 22:10
BSV is gedelist op veel grote exchanges (oa. Binance), dat maakt het relatief makkelijker om iets te pumpen (dit zag je in het verleden ook veel op bv. cryptopia), daarnaast zal het orderbook boven een X bedrag niet zo heel dik zijn, dus wanneer dit soort coins uitbreken dan gaat het vrij snel heel hard. Daarnaast hebben alle alts toch een beetje de neiging om elkaar te volgen, low volume coins zoals Bitcoin Gold en Bitcoin Diamond vliegen dan makkelijk mee. Zelfde geldt uiteraard weer over de weg omlaag, dun orderbook, dus het gaat er ook snel met enorme happen vanaf, echt geen serieuze interesse om die coins te kopen vanuit de markt en over 2 weken zijn we weer terug bij af.

Om nu meteen een Altseason aan te kaarten vind ik nog wat enthousiast (maar misschien ben ik gewoon zuur dat ik alle actie vannacht gemist heb :) )

• superpolm

Hij heeft wel een paar goede punten. Zijn de transactiekosten genoeg om de miners te betalen in de toekomst? Het duurt nog ff maar het kan het vertrouwen van bitcoin gaan beïnvloeden. En de ontwikkelingen op Ethereum gaat ook sneller naar mijn mening.

• RaptorXS
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 21:51
Mooi, gaat de BSV richting het putje? Hoop dat de BCH maar snel volgt. :+

• Jaapio
RaptorXS schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 20:05:
Had dit echt niet verwacht, dacht BSV gaat dit keer Bitcoin voorbij. :+

Wie zou de bags hodlen van dit ruwe diamantje?

• RaptorXS
Jaapio schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 20:11:
[...]

Had dit echt niet verwacht, dacht BSV gaat dit keer Bitcoin voorbij. :+

Wie zou de bags hodlen van dit ruwe diamantje?
2018 split to create Bitcoin SV

Number of Bitcoin SV transactions per month (logarithmic scale)[28]
On 15 November 2018, a hard fork chain split of Bitcoin Cash occurred between two rival factions called Bitcoin Cash and Bitcoin SV.[38][39] On 15 November 2018 Bitcoin Cash traded at about $289 and Bitcoin SV traded at about $96.50, down from $425.01 on 14 November for the un-split Bitcoin Cash.[40]

The split originated from what was described as a "civil war" in two competing bitcoin cash camps.[19][41] The first camp, supported by entrepreneur Roger Ver and Jihan Wu of Bitmain, promoted the software entitled Bitcoin ABC (short for Adjustable Blocksize Cap) which would maintain the block size at 32MB.[41] The second camp led by Craig Steven Wright and billionaire Calvin Ayre put forth a competing software version Bitcoin SV, short for "Bitcoin Satoshi's Vision," that would increase the block size limit to 128MB.[38][41]
Bron wiki ;)

edit: je "grote"vriend Craig dus >:)
superpolm schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 16:23:
[YouTube: Bitcoin's capitulation to Ethereum is coming. Ethereum will fulfill all the dreams Bitcoin created.]

Hij heeft wel een paar goede punten. Zijn de transactiekosten genoeg om de miners te betalen in de toekomst? Het duurt nog ff maar het kan het vertrouwen van bitcoin gaan beïnvloeden. En de ontwikkelingen op Ethereum gaat ook sneller naar mijn mening.
Ik denk niet dat BTC zomaar de eerste plek zal verliezen, puur en alleen omdat het Bitcoin is. Dat andere munten technisch beter zijn maakt niet uit.

Bij de vorige bullrun hadden mensen het ook over de flippening waar ETH meer waard zou worden dan BTC, dat is ook nooit zover gekomen. De kans dat een andere munt BTC ooit zal inhalen is heel klein. Misschien als er een munt komt die op grote schaal gebruikt gaat worden, dan is het prima mogelijk, maar anders zie ik het niet gebeuren.

• Swaha
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 21:47
RaptorXS schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 20:05:
Ik heb een short open op BCH :9

• Pelox2002
superpolm schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 16:23:
[YouTube: Bitcoin's capitulation to Ethereum is coming. Ethereum will fulfill all the dreams Bitcoin created.]

lekker dan... net mijn percentage btc op orde kan ik alles weer omzetten naar eth... :X

• Jaapio
Binance doet weer goede zaken. Ik heb wat sells en buys gezet op BNB, wellicht leuk om wat mee te spelen. Veel volume is veel trading, denk daarom dat we wel wat volatiliteit op BNB kunnen verwachten komende tijd.

• superpolm
PilatuS schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 20:22:
[...]

Ik denk niet dat BTC zomaar de eerste plek zal verliezen, puur en alleen omdat het Bitcoin is. Dat andere munten technisch beter zijn maakt niet uit.

Bij de vorige bullrun hadden mensen het ook over de flippening waar ETH meer waard zou worden dan BTC, dat is ook nooit zover gekomen. De kans dat een andere munt BTC ooit zal inhalen is heel klein. Misschien als er een munt komt die op grote schaal gebruikt gaat worden, dan is het prima mogelijk, maar anders zie ik het niet gebeuren.
ETH dominance was in de vorige bull run rond de 20% en BTC rond de 30%, dus het scheelde niet veel. En Ethereum stelde niet veel voor in die tijd. Als de wereld van dapps groot gaat worden en Ethereum pakt een groot deel van die markt dan zou t best kunnen dan t bitcoin voorbij streeft. Al denk ik ook dat er nog een keer een valutacrisis uitbreekt en dan kopen mensen sneller btc dan eth.

• The_Goat
Geen crypto, maar ik blijf dit wel echt een zieke grafiek vinden (en als je iets verder terug gaat zie je ook wat een crisis kan doen):

• Pelox2002
Bijna donderdag..

• Jaapio

• raq
  • Registratie: maart 2015
  • Nu online
Gaat DASH nu nog een x pumpen? Staat aardig wat weerstand rond 0.0160.
Stop loss op mn trade en dan bed in.

De tijd leert of het tij keert

• The_Goat
En laat de slowbleed maar weer komen :)

• Emin3m
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 26-02 09:49
The_Goat schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 10:10:
En laat de slowbleed maar weer komen :)
nou doe maar vol 20% dumpen. ;w

• Pelox2002
Gisteravond mijn handelspotje, waar ik nooit mee handel, verkocht ivm de aankomende donderdagdip.. nu nog wachten op de echte dip.

En trouwens vanmorgen getekend voor een nieuwe baan *O*

Pelox2002 wijzigde deze reactie 16-01-2020 12:37 (18%)

• Sahara
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 21:41
Emin3m schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 11:13:
[...]

nou doe maar vol 20% dumpen. ;w
Happy New Year allen :+. Heb gisteravond m'n eerste trade in de afgelopen 5 maanden gedaan: short BTC vanaf 8857 :), hopelijk gaat er nog meer af.

• Crypts
Sahara schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 12:38:
[...]

Happy New Year allen :+. Heb gisteravond m'n eerste trade in de afgelopen 5 maanden gedaan: short BTC vanaf 8857 :), hopelijk gaat er nog meer af.
Welk nieuw jaar is dat? Deze datum kende ik nog niet. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Sahara
Crypts schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 12:51:
[...]

Welk nieuw jaar is dat? Deze datum kende ik nog niet. :+
Psssst Chinese nieuw jaar is 't nog niet in elk geval ;). Dat nieuwe jaar start op zaterdag 25 januari, vaak volgt er een dump voor het Chinese nieuw jaar though... so keeping my fingers crossed :P.

@Adarkar Toch een trend jaar op jaar met Chinese nieuw jaar m.b.t. dalende koersen: https://boxmining.com/chinese-new-year-bitcoin/. Maar anyway mijn glazen bol is stuk, dus het kan best stijgen, who knows.

Sahara wijzigde deze reactie 16-01-2020 13:34 (21%)

• Adarkar
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 24-02 12:06
Sahara schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 13:21:
[...]

Psssst Chinese nieuw jaar is 't nog niet in elk geval ;). Dat nieuwe jaar start op zaterdag 25 januari, vaak volgt er een dump voor het Chinese nieuw jaar though... so keeping my fingers crossed :P.
Die gast er niet komen. De Chinezen kopen juist massaal btc voor familie en vrienden dit jaar :)

Walvis

• Emin3m
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 26-02 09:49
Sahara schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 12:38:
[...]

pas als de 8600 gebroken wordt, nu is het een beetje lafjes er tegen aan swaffelen.

• The_Goat
Het zou toch wat zijn als die Wright gelijk heeft en inderdaad de keys van tulip trust heeft, en dan ook daadwerkelijk zo snel mogelijk alle btc gaat dumpen zoals hij heeft geroepen.

Al zal het allemaal wel niet helemaal waar zijn en niet gaan gebeuren.

Als hij ze dus toch niet blijkt te hebben, zal BTC dan een enorme china-like pump maken op basis van dat nieuws?

Of wordt het zo'n nachtkaars verhaal wat uiteindelijk niets met de prijs gaat doen?

Spannende tijden... :)

• DAMAGE
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 21:56

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@The_Goat Als hij dat werkelijk zou hebben en het zou willen dumpen dan had hij dat wel gewoon gedaan ipv het van de daken te schreeuwen. Want Daardoor heb je kans dat iedereen van zijn stukken af wil omdat die bang is dat de prijs zal tanken. Hij heeft er dus letterlijk niks aan om het te roepen. Plus hij heeft in het verleden wel vaker dingen geroepen of gedaan in de hoop dat het iets met de koers zou doen volgens mij.

Mijn inziens is het gewoon een vervelend pestmeneertje.

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i9 9900K @ 5ghz | ASUS Maximus XI HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | XPG SX8200 Pro 2TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

• Chris.nl
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online
Ik vind het bijzonder dat mensen zeggen dat ze gaan bewijzen dat ze keys hebben.

Zeg dan gewoon "Kijk, ik heb de keys, over 10 minuten maak ik 1BTC over van deze naar deze wallet". Geen verdere poespas, in hetzelfde moment heb je iets gezegd en bewezen.

Ik denk dus niet dat er nu daadwerkelijk bewijs komt, anders was het er al. 't Hele aankondiging van aankondiging van bewijs (van toekomstig X) geneuzel in dit wereldje verziekt de boel imo.

• XA4DB
Pelox2002 schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 12:34:
Succes! d:)b

XA4DB wijzigde deze reactie 16-01-2020 13:59 (32%)

• The_Goat
Dat geneuzel is juist lekker, al die drama's in crypto maakt het een leuk spelletje, is toch mooi dat er een 40% pump komt na een beetje geklets in china, of een enorme pump/dump na dit Tulip verhaal.

Nu maakt iedereen zich weer druk om chinees nieuwjaar.

Dan heb je nog af en toe een exitscam van een alt of exchange, altijd wat te doen in de cryptospace.

• Jaapio
Chris.nl schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 13:53:
Ik vind het bijzonder dat mensen zeggen dat ze gaan bewijzen dat ze keys hebben.

Zeg dan gewoon "Kijk, ik heb de keys, over 10 minuten maak ik 1BTC over van deze naar deze wallet". Geen verdere poespas, in hetzelfde moment heb je iets gezegd en bewezen.

Ik denk dus niet dat er nu daadwerkelijk bewijs komt, anders was het er al. 't Hele aankondiging van aankondiging van bewijs (van toekomstig X) geneuzel in dit wereldje verziekt de boel imo.
Precies dit. Alsof je tegenover iemand gaat staan met je vuist gebald en een hele ode aan dreigementen gaat spuwen over hoe sterk je bent en hoeveel vechtsporten je meester bent in plaats van hem gewoon op zijn gezichtje te tikken.

Beetje slap geouwehoer.

@Pelox2002 gefeliciteerd met de nieuwe uitdaging! Veel succes gewenst kerel.

• raq
  • Registratie: maart 2015
  • Nu online
Pelox2002 schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 12:34:
Gisteravond mijn handelspotje, waar ik nooit mee handel, verkocht ivm de aankomende donderdagdip.. nu nog wachten op de echte dip.

Als astronaut, ons vakkundig begeleiden naar de maan?

De tijd leert of het tij keert

• Chris.nl
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online
The_Goat schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 14:04:
Dat geneuzel is juist lekker, al die drama's in crypto maakt het een leuk spelletje, is toch mooi dat er een 40% pump komt na een beetje geklets in china, of een enorme pump/dump na dit Tulip verhaal.

Nu maakt iedereen zich weer druk om chinees nieuwjaar.

Dan heb je nog af en toe een exitscam van een alt of exchange, altijd wat te doen in de cryptospace.
Klopt dat het voor de huidige daytraders een leuk spelletje kan zijn, soms zie je wellicht iets "aankomen". Maar voor serieuze nieuwkomers komt het wellicht onbetrouwbaar of te wispelturig over. Als men adoptie wil mag de reputatie van dit wereldje imo wel iets verbeteren....

• Pelox2002
raq schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 15:39:
[...]

Als astronaut, ons vakkundig begeleiden naar de maan?
Nee maar het komt wel in de buurt!

• D-Ed
Jaapio schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 15:28:
[...]

Precies dit. Alsof je tegenover iemand gaat staan met je vuist gebald en een hele ode aan dreigementen gaat spuwen over hoe sterk je bent en hoeveel vechtsporten je meester bent in plaats van hem gewoon op zijn gezichtje te tikken.

Beetje slap geouwehoer.

@Pelox2002 gefeliciteerd met de nieuwe uitdaging! Veel succes gewenst kerel.
Over het algemeen krijg ik meestal alleen een duimpje omhoog van jou en Chris... :P Nu weet ik waarom! Ik sta er ook zo in <3

(en alle andere duimpjes zie ik natuurlijk ook wel lieve crypto vrinden! :(:) )

* @D-Ed kruipt weer in z’n IOTA bubbel*

• Crypts
DAMAGE schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 13:45:
@The_Goat Als hij dat werkelijk zou hebben en het zou willen dumpen dan had hij dat wel gewoon gedaan ipv het van de daken te schreeuwen. Want Daardoor heb je kans dat iedereen van zijn stukken af wil omdat die bang is dat de prijs zal tanken. Hij heeft er dus letterlijk niks aan om het te roepen. Plus hij heeft in het verleden wel vaker dingen geroepen of gedaan in de hoop dat het iets met de koers zou doen volgens mij.

Mijn inziens is het gewoon een vervelend pestmeneertje.
Hij is toch die muffige tarrel die achter BCHSV zit? Dan maked het dus wel sense als hij hoopt dat het iets met die koers gaat doen. ;)
Vooralsnog geloof ik er geen zak van, het is voor een dergelijk sujet veel te makkelijk te roepen en hij kan er nog veel meer drama omheen bakken door zometeen te verklaren dat de private key niet (meer) werkt. :+
Menneke spoort niet en dat gaat ook nooit meer goed komen. :P

• Eindhovenfinest
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 15:53
The_Goat schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 22:06:
Geen crypto, maar ik blijf dit wel echt een zieke grafiek vinden (en als je iets verder terug gaat zie je ook wat een crisis kan doen):
Idd, geweldige performance. Disclaimer: zit er zelf ook in, ook omdat de EUR t.o.v de USD in een dalende trend zit, Vraag me wel af waar deze bull run op gebaseerd is? QE?

• Drardollan
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 22:04
Bitfinex ook een lekkere transactie vandaag, voor $1,1 miljard aan BTC verplaatst :9
Eindhovenfinest schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 19:34:
[...]
Vraag me wel af waar deze bull run op gebaseerd is? QE?
Herstel na de 2008 crisis. Vrijwel alle landen doen het goed qua economie dus de beurs gaat flink mee. Verder de lage rente waardoor beleggen extra aantrekkelijk is. Beetje FOMO er bij en gaan :)

• RaptorXS
[...]

Idd, geweldige performance. Disclaimer: zit er zelf ook in, ook omdat de EUR t.o.v de USD in een dalende trend zit, Vraag me wel af waar deze bull run op gebaseerd is? QE?
Het economische syteem staat op knappen.
War on cash,contante betalingen met grotere bedragen is al beperkt. Aanschaf goud zonder je ID bekend te maken wordt steeds moeilijker.
De rol van de petrodollar als wereld reservemunt is al bijna voorbij.
En economisch gaat het zeker niet geweldig, kijk naar grote broer Duitsland.
De spaarrente naar nul of negatief door het "üit het niets" geprinte geld van de ECB en de FED.
edit: en grappig, grote bedrijven lenen geld voor bijna niets om hun aandelen zelf in te kopen en
jagen dus de koers omhoog.

Deze laatste bullrun van de beurs duurt niet lang meer, hooguit tot de herverkiezing van Trump dit jaar. ;)

RaptorXS wijzigde deze reactie 16-01-2020 20:48 (7%)

• The_Goat
En dan gaan we met zn allen voor de grote short van de spx en worden we rijk. De een zn dood is de ander zn brood

• toilet_paper
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 02:27
[...]

Na wat ik er allemaal over heb gelezen -en nog steeds lees- ben ik er van overtuigd dat QE hier een behoorlijk aandeel in heeft gehad. Er schijnt alweer een nieuwe ronde (in de wandelgangen QE4 genoemd) op het program te staan.

@Sahara
Welkom terug ;)
Short? Weet je dat nu wel zeker? :P Ik zit nog steeds long, vanaf 7750 ergens. De nodige profits kunnen pakken, en wat nu nog open staat laat ik lekker gaan. Wel net als @Taro mijn SL redelijk dicht onder de huidige constructie (= het gehark tussen 8580 en 8900) staan, omdat ik de kans op een pullback na deze run nu wel vrij groot acht.
Maar als 'ie verder doorschiet omhoog zit ik er in ieder geval met een poot bij in.

• toilet_paper
Als aanvulling op mijn vorige post:
Ik heb al een tijd een inv. H&S patroon staan die behoorlijk mooi wordt gevolgd tot op heden. Dat is de main reason waarom ik nog niet short zit:

(Daily chart BTCUSD, Bybit)
Volgens de theorie dat je de afstand meet tussen de neckline en de uiterste punt van de kop en deze vervolgens boven de neckline plaatst, heeft 'ie de target al bijna gehaald. Maar de symmetrie erin neigt mij te denken dat 'ie nog wel wat verder omhoog kan.
Een tussentijdse pullback van een paar honderd dollar, naar 8400 of 8300 ofzo, past daar echter wel in. Maar dan word ik iig uitgestopt.

• Sahara
toilet_paper schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 00:40:
[...]

Na wat ik er allemaal over heb gelezen -en nog steeds lees- ben ik er van overtuigd dat QE hier een behoorlijk aandeel in heeft gehad. Er schijnt alweer een nieuwe ronde (in de wandelgangen QE4 genoemd) op het program te staan.

@Sahara
Welkom terug ;)
Short? Weet je dat nu wel zeker? :P Ik zit nog steeds long, vanaf 7750 ergens. De nodige profits kunnen pakken, en wat nu nog open staat laat ik lekker gaan. Wel net als @Taro mijn SL redelijk dicht onder de huidige constructie (= het gehark tussen 8580 en 8900) staan, omdat ik de kans op een pullback na deze run nu wel vrij groot acht.
Maar als 'ie verder doorschiet omhoog zit ik er in ieder geval met een poot bij in.
Thanks @toilet_paper!, heb de afgelopen 5 maanden niks gedaan qua traden, maar op key moments wel gedacht van "ik zou nu long of short moeten gaan", en als ik dat gedaan had, was het bijna elke keer goed uitgepakt. Nu denk ik dat na deze run wel een pullback naar 8100 aan kan komen. Anders dan met de normale beurzen is crypto minder liquide, d.w.z. er hoeft maar één whale te zijn die zenuwachtig wordt en die 8600 breekt in notime en dan gaat het weer hard. Maar idd kan ook up zijn. Het blijft uiteindelijk een gok.
We gaan zien of we boven de weekly 25MA kunnen sluiten en of we een higher high kunnen maken. Tot nu toe zijn beide niet het geval. Wordt dit weer 2 of 3 weken sluiten onder die MA en weer geen higher high dan kan het prima zijn dat we weer helemaal terug zakken. Leuke runs hoor, helemaal ook qua alts, maar ik zie weer heel veel mensen heel bullish worden terwijl daar objectief gezien nog geen enkele reden voor is.

• toilet_paper
Sahara schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 01:03:
[...]

Thanks @toilet_paper!, heb de afgelopen 5 maanden niks gedaan qua traden, maar op key moments wel gedacht van "ik zou nu long of short moeten gaan", en als ik dat gedaan had, was het bijna elke keer goed uitgepakt. Nu denk ik dat na deze run wel een pullback naar 8100 aan kan komen. Anders dan met de normale beurzen is crypto minder liquide, d.w.z. er hoeft maar één whale te zijn die zenuwachtig wordt en die 8600 breekt in notime en dan gaat het weer hard. Maar idd kan ook up zijn. Het blijft uiteindelijk een gok.
Zenuwachtige whales blijven een onvoorspelbaar gegeven inderdaad.
Maar gezien het relatief hoge volume van de laatste periode en het feit dat veel mensen inmiddels uitgaan van een correctie, lijkt het mij vanuit tactisch oogpunt van een whale niet echt logisch om nu een sterke koersdaling te initiëren middels een grote trade.
Maar ja, in onze wereld geldt altijd: expect the unexpected. Dus wat dat betreft kun je zomaar gelijk hebben.

• Jaapio
Ik hoop gewoon dat we gaan pumpen. Een echt goeie pump zoals toen met die mystery 20k buy.

En dat daarna blijkt dat ome Craig natuurlijk helemaal niet de keys heeft van de tulip wallet, waardoor de pump nog eens extra wordt aangewakkerd.

En dat de halving fomo dan ook nog eens wordt aangewakkerd zodat de pump zo compleet uit de klauwen loopt dat zelfs Donald Trump 'unbelievable moon' tweet.

En dat ik dan op sell druk en lachend tegen mijn vrouwtje 'told you so' kan zeggen voor minimaal 6 weken.

Zou zo mooi zijn. Maarja dromen zijn bedrog. Het zal wel een halfslappe tijd worden tot vlak voor de halving en dan een 30% dump.

Maargoed ik blijf hopen dat er ooit toch nog een moonshot komt, hoe onwaarschijnlijk ook volgens de charts...

• toilet_paper
PilatuS schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 01:15:
We gaan zien of we boven de weekly 25MA kunnen sluiten en of we een higher high kunnen maken. Tot nu toe zijn beide niet het geval. Wordt dit weer 2 of 3 weken sluiten onder die MA en weer geen higher high dan kan het prima zijn dat we weer helemaal terug zakken. Leuke runs hoor, helemaal ook qua alts, maar ik zie weer heel veel mensen heel bullish worden terwijl daar objectief gezien nog geen enkele reden voor is.
Bedoel je de vorige high van 10,6k? Dan moeten we nog ff.
De kans dat we een eind terugzakken voordat we deze aantikken is inderdaad vrij groot.
Anderzijds zijn er ook veel mensen die kijken naar de 21 weekly MA. Daar zitten we nu net boven, echter nog geen weekly candle close.
toilet_paper schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 01:33:
[...]
Bedoel je de vorige high van 10,6k? Dan moeten we nog ff.
Inderdaad die, maar de candles in de 3 weken er na zou ook al mooi zijn. Op dit moment hebben we nog steeds hetzelfde als in de laatste 2 weken van Juli 2018. Op de weekly ziet de hele structuur er gewoon vrijwel hetzelfde uit als bij de run van 20k omlaag naar 3k. Tot dat dit anders wordt ben ik nog niet overtuigt.

Sowieso vind ik die 25MA in het paars een prachtige bull/bear lijn. Voorlopig zitten we er alleen nog onder.

PilatuS wijzigde deze reactie 17-01-2020 01:46 (8%)

• toilet_paper
Jaapio schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 01:31:

Maargoed ik blijf hopen dat er ooit toch nog een moonshot komt, hoe onwaarschijnlijk ook volgens de charts...
Hoop doet leven :*)

Als je doelt op de BTC chart vind ik het nog wel meevallen met dat 'onwaarschijnlijk'. Voor veel alts ben ik het volledig met je eens. Kan nog enkele jaren duren, en ik heb bijvoorbeeld geen flauw idee welke impact de halving gaat hebben op de koers, maar de kans dat BTC nog weer een moonshot gaat doen acht ik zeker niet onwaarschijnlijk.
Zelf heb ik het idee (en ook hoop) in de kop zitten dat eerst BTC die moonshot moet gaan doen, en dat tijdens de correctie die daarop volgt, dus wanneer BTC in groten getale van de hand wordt gedaan, er toevlucht wordt gezocht in diverse alts, waardoor er weer dikke pumps kunnen volgen.
toilet_paper schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 01:49:
[...]
dus wanneer BTC in groten getale van de hand wordt gedaan, er toevlucht wordt gezocht in diverse alts, waardoor er weer dikke pumps kunnen volgen.
Alts die pumpen terwijl BTC zakt, zou dat niet voor het eerst zijn ? Normaal zakken de alts 2x zo hard of nog erger terwijl BTC zakt. Ik zou zo niet weten dat het ooit voor gekomen is dat alts omhoog gingen met BTC die dumpt.

• toilet_paper
PilatuS schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 01:42:
[...]

Inderdaad die, maar de candles in de 3 weken er na zou ook al mooi zijn. Op dit moment hebben we nog steeds hetzelfde als in de laatste 2 weken van Juli 2018. Op de weekly ziet de hele structuur er gewoon vrijwel hetzelfde uit als bij de run van 20k omlaag naar 3k. Tot dat dit anders wordt ben ik nog niet overtuigt.
Ik zag dat je dit figuur eerder postte, en in grote lijnen lijkt het er inderdaad op.
Maar wat ik wel een verschil vind is dat we in de periode (van meerdere maanden) naar die enorme dump in 2018, tot aan 3150 toe, telkens higher lows zagen, terwijl we nu telkens lower lows zien. (Hoewel de laatste een higher low was.)
De structuur van de constructie in 2018 verschilt daarmee in mijn optiek wel iets van die van 2019.
Out of the blue zou ik zou 2018 eerder classificeren als een triangle en 2019 als een falling wedge.
Edit:

toilet_paper wijzigde deze reactie 17-01-2020 02:07 (4%)

• toilet_paper
PilatuS schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 01:56:
[...]

Alts die pumpen terwijl BTC zakt, zou dat niet voor het eerst zijn ? Normaal zakken de alts 2x zo hard of nog erger terwijl BTC zakt. Ik zou zo niet weten dat het ooit voor gekomen is dat alts omhoog gingen met BTC die dumpt.
Dat zeker, maar ik zie BTC tegenover de alts de laatste tijd steeds meer als 2 aaneengesloten vaten: als de een voller wordt, wordt de ander leger. Ik zie dat zeker als een mogelijkheid.
@toilet_paper Mee eens met wat je zegt over de wedge of traingle, maar we zijn er nog niet. Helemaal in combinatie met die 25MA.

Dit kan het ook nog worden met eventueel zelfs een weekly fakeout:

Wat betreft alts die stijgen wanneer BTC daalt. Dat zou leuk zijn, maar moet nog zien dat dit ooit gaat gebeuren. De laatste tijd dat de alts het goed doen is het meer dan BTC weinig doet, niet dat BTC daalt.

PilatuS wijzigde deze reactie 17-01-2020 02:17 (4%)

• toilet_paper
PilatuS schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 02:16:
@toilet_paper Mee eens met wat je zegt over de wedge of traingle, maar we zijn er nog niet. Helemaal in combinatie met die 25MA.

[Afbeelding]

Wat betreft alts die stijgen wanneer BTC daalt. Dat zou leuk zijn, maar moet nog zien dat dit ooit gaat gebeuren. De laatste tijd dat de alts het goed doen is het meer dan BTC weinig doet, niet dat BTC daalt.
Het laatste figuur dat je laat zien heb ik ook op mijn scherm gehad (al tekenende). Maar wanneer dat daadwerkelijk een descending triangle zou worden, en deze zou uitspelen volgens 'het boekje' (waar ik mijn simpele mindset toch enigszins op baseer), dus dat de verticaal onder de horizontale lijn wordt geplaatst, zou BTC naar 0 gaan. Daarom heb ik dat idee van een descending triange laten varen. Ik verwacht dat dat patroon toch anders moet gaan uitspelen.

Voor wat betreft de stijging van de alts t.o.v. BTC, tja, ik denk zo: de markt is nog jong en nieuwe ontwikkelingen sluit ik op voorhand niet uit. Maar het idee is puur speculatief en ik ben daarbij zeker niet vrij van foute aannames in het verleden :)

• Jaapio
Toch wel een playmobiel lambo nu.

• Jaapio
Ok luitjes. Ik heb nachtdienst gehad en ga nu pitten, wanneer ik wakker wordt zie ik graag een heleboel vegeta memes.

Ik reken op jullie en op jou, Bitcoin. d:)b

• RedHat
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 21:46
PilatuS schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 02:16:

[Afbeelding]

De laatste candle gebruiken in een reeks is iets wat ik persoonlijk liever niet doe.

Dat de 3k op alle punten heeft bewezen dat daar (op dit moment) het meeste weerstand zat, zijn we het denk ik wel over eens met zijn allen. Dat er een "soort van" breakout is op de 2e top denk ik ook wel :) Voorspellingen doen zijn altijd een beetje mwah, maar ik maak ze voor mijzelf wel vaak als ik denk dat iets goed te charten valt.

De chart van BTC ziet er wat charten betreft op grotere timeframes best wel clean uit. Het pijltje omhoog is waar ik vanuit ga, het "koerslijntje" is er even ingezet ter indicatie, daar is geen wetenschappelijk onderzoek aan vooraf gegaan :+

Maar in grote lijnen zou het best nog wel eens uit kunnen spelen.

Diablo3 BattleTag: RedHat#2846
Mijn Diablo 3 Monk Season 16

• D-Ed
Jaapio schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 07:33:
Ok luitjes. Ik heb nachtdienst gehad en ga nu pitten, wanneer ik wakker wordt zie ik graag een heleboel vegeta memes.

Ik reken op jullie en op jou, Bitcoin. d:)b
Afgelopen week IOTA + 41%

En op mijn laatste aankoop +57% _/-\o_

Zal allemaal wel weer in elkaar storten maar tja, #lifeofanhodler

D-Ed wijzigde deze reactie 17-01-2020 08:09 (12%)

• The_Goat
Heb sell orders staan op 9150 en buy orders op 8.3k, dat is ongeveer mijn plan voor 't weekend (en ver weg van alts blijven)

• Adnanos
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 21-02 16:26
Nog een update'je over GET protocol(het is weer even geleden):

- De kaap van 300k tickets is overschreden (we zitten nu aan 340k)
- Oerrock is begin dit jaar aangekondigd en heeft gisteren zijn pre-sale kaartjes via GUTS verkocht (35000 tickets zullen in totaal verkocht worden): https://www.oerrock.nl/ne...uw-ticketing-systeem-guts
- De December blog was heel interessant, maar dat is te veel om op te noemen: https://medium.com/get-pr...-2020-vision-1deaf3f9047b
- Er was de buyback en burn van Q4 2019: bijna 100k GET geburned: https://etherscan.io/tx/0...fe049c22ad2e40a31846191d9

Wat ik persoonlijk vooral leuk vind is dat een community member een leuke tool heeft gemaakt die de state changes van de tickets volgt die geregistreerd worden op de blockchain (GET werkt zelf aan een ticket explorer, maar voorlopig moeten we het hiermee doen):

https://get.powerplatz.nl

Het leuke daaraan is dat je nu kan volgen wat de buyback en burn voor dit kwartaal zal bedragen als we de cijfers van Q4 doortrekken (de normale prijs per state change was 0,07€, maar ze geven nog wat discounts aan nieuwe users waardoor dit neerkwam op €0,041).

Dus voor de eerste helft van Januari:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Buyback in €:      € 3.569,21 
GET bought back and burned from circulating supply:     12.393,10
GET burned from the non circulating supply:     8.765,85
Total GET burned:   21.158,96

Rate minus discount:    0,041
Discounted rate:    0,029
State changes:  87.054,00
GET price in €:   0,288

En het kwartaal is pas begonnen dus de grote sales moeten nog pas beginnen (ik verwacht persoonlijk minstens 1 miljoen tickets dit jaar en zo'n 5-6 miljoen state changes).

Het mooie is dus dat je, in tegenstelling tot de meeste projecten, een waarde aan de GET token kan koppelen aangezien deze echt gebruikt wordt en er niet enkel mee gespeculeerd wordt.

• Stokstaart
Stokstaart schreef op maandag 13 januari 2020 @ 11:46:
[...]

Let maar niet op mij.. Ik probeerde het maandaggevoel te ondermijnen met wat hopium. Het heeft niet gewerkt.

9k+ eind van de week! Moon! Lambo!
EN EN EN? Gaan we mijn voorspelling van maandag halen? MOON LAMBO :Y

• superpolm
https://dailyhodl.com/202...e-and-wipe-out-investors/

moeten we bang zijn voor de dood van XRP?

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Stokstaart We hebben al eventjes boven de 9k gestaan. Er is nu weer lekkere compressie in de vorm van een symetrische driehoek. Nog even afwachten wat er gaat gebeuren maar er lijkt voldoende druk omhoog te zijn. Verwacht dat er op 9050 ook wel een aantal longs klaar staan van mensen die nog niet in positie zitten.

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i9 9900K @ 5ghz | ASUS Maximus XI HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | XPG SX8200 Pro 2TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

• Stokstaart
DAMAGE schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 11:12:
@Stokstaart We hebben al eventjes boven de 9k gestaan. Er is nu weer lekkere compressie in de vorm van een symetrische driehoek. Nog even afwachten wat er gaat gebeuren maar er lijkt voldoende druk omhoog te zijn. Verwacht dat er op 9050 ook wel een aantal longs klaar staan van mensen die nog niet in positie zitten.
Op welke exchange? Op bitstamp zie ik wicks tot 9k maar niet erboven..

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Stokstaart Ik kijk op Bitmex, daar zijn we er even over geweest. 9010 of zo. Op Bybit sowieso de 9k aangetikt en volgens mij er ook iets over. CME was trouwens 9080 of zo. Die heeft 60 dollar premium vaak.

DAMAGE wijzigde deze reactie 17-01-2020 11:16 (17%)

• Stokstaart

Speciaal voor @Jaapio

Edit: en er weer onder.. -O-

Stokstaart wijzigde deze reactie 17-01-2020 11:19 (7%)

• Crypts
Ja dat was ook maar voor heel even... :D Ziet er hoe dan ook wel goed uit zo al kakt de spread weer een beetje in. Er lijkt nog wel wat druk op omhoog in te zitten. :)

• Viper®
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
Inmiddels ook de leverage tokens gelist op binance.

Binance Lists FTX Leveraged Tokens: BULL, BEAR, ETHBULL & ETHBEAR
https://www.binance.com/en/support/articles/360038933471
Pagina: 1 ... 25 ... 68 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True