Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #10 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 24 ... 30 Laatste
Acties:

• DAMAGE
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 15:21

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Kleintje maar he!

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i9 9900K @ 5ghz | ASUS Maximus XI HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | XPG SX8200 Pro 2TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

• RaptorXS
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 11:40
Misschien veroorzaakt door de 2 wekelijkse aanpassing van de BTC difficulty, die vandaag plaats vind.
Bron: https://diff.cryptothis.com/

• Rob59
  • Registratie: november 2006
  • Niet online
De whales houden elkaar in evenwicht

• hmr
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 23-01 12:58
Is A87 echt rekt gegaan? :(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Pelox2002
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 13:34
Lekker wakker worden zo! Helemaal prima dit.

• mengenli
  • Registratie: december 2016
  • Nu online
we gaan niet meteen moon, maar in kleine stapjes gaan we MOON...
Natuurlijk kunnen we ook iets dalen, maar dat is juist goed, de markt is bullish!!

• hmr
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 23-01 12:58
Ondertussen zit ik nog steeds in:

XVG
VET
BTC
XRP

Einde update! Tot over een paar maanden. HOI HE

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Amens
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 14:16
Dat is een leuk begin van de dag :) Ik trap de spaceshuttle vast aan jongens!

• DJ-Promo
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 15:38
Dash gaat maar door niet normaal. Benieuwd of die snel weer de 100 haald.

• The_Goat
  • Registratie: oktober 2019
  • Laatst online: 15:35
Ik zat vanochtend ineens te bedenken dat voor een nieuwe ATH van BTC, waar iedereen die onderwater staat op zit te wachten, nog maar een x2 nodig is.

Maar dan, ga je dan verkopen ? Ga je zitten hopen op een enorme run naar xxxxx K en dan verkopen? Of blijf je zitten waar je zit om BTC naar een ATH te zien gaan, en dan weer te zien crashen naar 10k? Heeft iedereen een plan?
Is er een bepaalde waarde van BTC (naar beneden) waarin je het opgeeft?

Ben echt benieuwd hoe zoiets gaat.

En wat nu met de altcoin bags? Die staan nog veel verder onderwater en gaan niet genoeg hebben aan de x2 van BTC (waarbij waarschijnlijk de meeste alts ook minder groei dan BTC laten zien). Doe je die ooit nog van de hand als het echt niets meer gaat worden? Of laat je die gewoon doodbloeden en jammer dan? Is het realistisch om te hopen dat iets wat 90% down is na een exponentiële groei in een bubble ooit nog weer terug komt op een bepaald bedrag?

The_Goat wijzigde deze reactie 14-01-2020 11:20 (5%)

• Amens
The_Goat schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 11:19:
Ik zat vanochtend ineens te bedenken dat voor een nieuwe ATH van BTC, waar iedereen die onderwater staat op zit te wachten, nog maar een x2 nodig is.

Maar dan, ga je dan verkopen ? Ga je zitten hopen op een enorme run naar xxxxx K en dan verkopen? Of blijf je zitten waar je zit om BTC naar een ATH te zien gaan, en dan weer te zien crashen naar 10k? Heeft iedereen een plan?

En wat nu met de altcoin bags? Die staan nog veel verder onderwater en gaan niet genoeg hebben aan de x2 van BTC (waarbij waarschijnlijk de meeste alts ook minder groei dan BTC laten zien). Doe je die ooit nog van de hand als het echt niets meer gaat worden? Of laat je die gewoon doodbloeden en jammer dan? Is het realistisch om te hopen dat iets wat 90% down is na een exponentiële groei in een bubble ooit nog weer terug komt op een bepaald bedrag?
Dit is inderdaad een kwestie waar ik ook mee worstel. Ik HODL mijn potje BTC in de hoop er ooit een leuke slag mee te kunnen slaan, echter wanneer is dat moment.. Ga ik alles verkopen bij een koers van 20k? Wacht ik nog een jaar in de hoop dat hij dan op 50k staat? Ik heb echt geen idee... Ik denk dat ik toch wat vaker moet kopen / verkopen (langzaam traden) en op die manier kan verkopen op een goede koers, daarna bij een dipje terugkopen en weer verkopen op een goed moment.

• Pelox2002
The_Goat schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 11:19:

We zullen eerst maar eens afwachten of btc nog een x2 gaat doen.

Komt tijd komt raad.

Ik heb ook een hoop altcoinbags gehad. De meeste zitten inmiddels weer in btc, maar ik heb nog wel een wat flinke investeringen in ETH, LTC, NEO en Holo zitten. Ik heb goede hoop dat deze, misschien niet allemaal, nog wel een keertje aardig zullen stijgen.

Tijdens de laatste flinke stijging van Holo heb ik trouwens 25% verkocht voor btc, dat bleek een goede zet. Bij een volgende grote stijging zal ik dit weer toepassen.

Uiteindelijk om mijn hoeveelheid btc te vergroten.

ps. Het bedrag dat ik in crypto gestoken heb, heb ik volledig afgeschreven. Verdampt het? Dan is dat zo.

Pelox2002 wijzigde deze reactie 14-01-2020 11:31 (3%)

• The_Goat
Ik denk ook niet dat BTC zo snel een nieuwe ATH zal maken, en wil ook niet de indruk wekken dat door een 5% stijging van afgelopen nacht of de stijging van 6k naar 8.5k die ATH ineens binnen handbereik is hoor. Ik vroeg me meer af of mensen een plan hebben of niet.

(ik denk dat überhaupt geen plan hebben om je aan vast te houden er uiteindelijk voor zorgt dat je ook na de volgende bullrun geen winst over houdt)

• croc
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 21-01 12:15
Amens schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 11:23:
[...]

Dit is inderdaad een kwestie waar ik ook mee worstel. Ik HODL mijn potje BTC in de hoop er ooit een leuke slag mee te kunnen slaan, echter wanneer is dat moment.. Ga ik alles verkopen bij een koers van 20k? Wacht ik nog een jaar in de hoop dat hij dan op 50k staat? Ik heb echt geen idee... Ik denk dat ik toch wat vaker moet kopen / verkopen (langzaam traden) en op die manier kan verkopen op een goede koers, daarna bij een dipje terugkopen en weer verkopen op een goed moment.
Ik vond deze aanpak wel interessant hieromtrent :
https://medium.com/huddlo...in-recession-d04eb7cf3dd3

• Emin3m
  • Registratie: november 2015
  • Nu online
Zo ik ga alvast weer short. Wie joint

• Amens
Is inderdaad leuk leesvoer, thanks!

• Crypts
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 11:32
The_Goat schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 11:34:
(ik denk dat überhaupt geen plan hebben om je aan vast te houden er uiteindelijk voor zorgt dat je ook na de volgende bullrun geen winst over houdt)
Ik zit er anders in natuurlijk maar ik vind het wel fijn geen plan te hoeven hebben, als ik geld nodig heb cash ik uit en zo niet dan niet. Daar verandert de koers weinig tot niks aan. Zie ik grote schommelingen dan probeer ik wel een ritje of wat mee te pakken maar de ervaring heeft me geleerd dat die zo kort mogelijk moeten zijn. Ligt een beetje aan het muntje natuurlijk maar mbt BTC blijf ik bullish voor de long term. :)

Ik denk in een normale situatie dat je niet zozeer alleen naar je koersdoel moet kijken maar het moet koppelen aan iets tastbaars. Nieuwe auto, uitbouw, afbetalen van een lening etc. etc. Dat soort dingen. Zodra je die behaalt niet te gretig worden, winst nemen en doen. Dat geeft waarschijnlijk de meeste voldoening. ;)
Zo heb ik overigens zelf ook nog een specifiek doel waarvoor ik een potje aanhoudt, zonder tastbaar doel voelt het zeg maar. Tsja doelloos. :+

• Emin3m
  • Registratie: november 2015
  • Nu online
Ja maar anders is er ook niets aan om te doen. Ik doe het puur om schulden af te betalen
Gaat lekker dit. Blij dat ik weer 'veilig' in Bitcoin zit, op naar de volgende sideways trade.

Ik heb deze week een aantal keer overwogen om ook USDT te gaan, achteraf was dat niet goed uitgepakt en kan ik aan zoiets beter niet beginnen. Ik pruts maar wat aan in de hoop op succes, en wil er ook niet al te veel mee bezig zijn.

Het uitcashen; tja. Wat is de top?

Ik hoop eigenlijk dat 1 of 2 jofele gasten van de slowchat met verstand van zaken mij daar een beetje mee kunnen helpen.

Anderd HODL ik straks weer kansloos door van 50k naar 5k :N

Ik heb niet echt doelen met de crypto of een bepaald bedrag voor ogen, het zou mooi zijn als ik er uiteindelijk wat meer uithaal dan erin is gegaan.

Ik sta op -40% of min 50% ofzo ten opzichte van initiële inleg, dus zo spannend is het allemaal nog niet.

Het gaat in mijn geval ook niet om grote bedragen, ben tenslotte maar een simpele arbeider die hevig onder de plak zit.

Achteraf maar goed ook met de keuzes die ik heb gemaakt _O-

I live inside that bubble. Reality of the naive.

• croc
Jaapio schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 12:30:
Gaat lekker dit. Blij dat ik weer 'veilig' in Bitcoin zit, op naar de volgende sideways trade.

Ik heb deze week een aantal keer overwogen om ook USDT te gaan, achteraf was dat niet goed uitgepakt en kan ik aan zoiets beter niet beginnen. Ik pruts maar wat aan in de hoop op succes, en wil er ook niet al te veel mee bezig zijn.

Het uitcashen; tja. Wat is de top?

Ik hoop eigenlijk dat 1 of 2 jofele gasten van de slowchat met verstand van zaken mij daar een beetje mee kunnen helpen.

Anderd HODL ik straks weer kansloos door van 50k naar 5k :N

Ik heb niet echt doelen met de crypto of een bepaald bedrag voor ogen, het zou mooi zijn als ik er uiteindelijk wat meer uithaal dan erin is gegaan.

Ik sta op -40% of min 50% ofzo ten opzichte van initiële inleg, dus zo spannend is het allemaal nog niet.

Het gaat in mijn geval ook niet om grote bedragen, ben tenslotte maar een simpele arbeider die hevig onder de plak zit.

Achteraf maar goed ook met de keuzes die ik heb gemaakt _O-
Lees dan ff mijn link van hierboven door, het is best wat tekst, maar het zorgt ervoor dat je bvb kan uitcashen adhv een formule ipv op emotie.
croc schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 12:36:
[...]

Lees dan ff mijn link van hierboven door, het is best wat tekst, maar het zorgt ervoor dat je bvb kan uitcashen adhv een formule ipv op emotie.
Ik heb hem even vluchtig doorgelezen en is inderdaad een heel interessant stukje :*)

Hij staat gebookmarkt en als ik ff tijd heb ga ik hem aandachtig doorlezen.

Tnx voor de link!

• Crypts
croc schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 12:36:
[...]

Ook gelezen, leuk leesvoer idd al vergt het wel meer discipline dan de gemiddelde persoon op kan brengen. Het leest ook heel anders weg dan het zal voelen als je het daadwerkelijk toepast maar voor mensen met een ijzeren discipline, geduld en punctualiteit prima strategie. ;)
Ik heb iets soortgelijks een tijdje geprobeerd maar dan niet alleen met BTC maar een potje van muntjes, €20 per muntje per maand met 5 muntjes. Werkt prima maar ik mis die discipline dus, of nou ja meer ik vergeet het. :+

• The_Goat
Emin3m schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 11:49:
Zo ik ga alvast weer short. Wie joint
>:) dump it. Marketshort na de wick richting 8600 zojuist

Edit: wtf funding ineens 3x zo hoog op bitmex.

The_Goat wijzigde deze reactie 14-01-2020 13:53 (10%)

• jaspervdbroeke
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 12:17
eindelijk weer wat leuke actie!

• DW23
  • Registratie: september 2014
  • Nu online
Ik haalde niet genoeg uit met Medium abbo, dus heb ik 'm opgezegd... Nu is het een beetje matige vraag, maar wat is de tl;dr hiervan?

• croc
DW23 schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 14:01:
[...]

Ik haalde niet genoeg uit met Medium abbo, dus heb ik 'm opgezegd... Nu is het een beetje matige vraag, maar wat is de tl;dr hiervan?
Je hebt geen abbo nodig om het artikel te lezen? :?

• DW23
  • Nu online
croc schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 14:03:
[...]

Je hebt geen abbo nodig om het artikel te lezen? :?
Per maand krijg je een handjevol gratis artikelen, waarna je een popup krijgt dat je member moet worden om door te kunnen lezen. Anders wacht ik wel op februari, ik verwacht niet dat ik voor 2021 ga uitcashen anyway ;)

• Crypts
DW23 schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 14:19:
[...]

Per maand krijg je een handjevol gratis artikelen, waarna je een popup krijgt dat je member moet worden om door te kunnen lezen. Anders wacht ik wel op februari, ik verwacht niet dat ik voor 2021 ga uitcashen anyway ;)
Dit is de samenvatting met een hele uitleg erbij waarom het heeft gewerkt van 2016 tot nu:

Target — We target growing our Bitcoin position by $1000 every month. So in month 1 our target position is $1000, in month 2 $2000, in month 3 $3000, and so on.

Buy limit — In any month, if our actual position is below the target, we buy up to $1000 worth of Bitcoin to add to the position.

Sell limit — If our position is above the target, we sell up to $1000 worth of Bitcoin to reduce the position.

En de plaatjes:

Crypts wijzigde deze reactie 14-01-2020 14:25 (12%)

• AlterMann
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 14:58
DW23 schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 14:19:
[...]

Openen in een private/incognito window ;)

• toilet_paper
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 01:45
The_Goat schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 13:44:
[...]

>:) dump it. Marketshort na de wick richting 8600 zojuist
Vooralsnog vind ik het er eigenlijk behoorlijk solide uitzien. Ik heb zelf nog een weerstandje staan op 8700-8750-ish maar daarna kunnen we m.i. zo doorschieten naar 9200-9300.

Uiteraard altijd kans op een grote speler die de sell-knop in ramt.

• superpolm
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 22-01 16:25
altseason klopt aan de deur.

• Crypts
Oeh dat ziet er bij sommigen toch wel lekker uit zeg... Al zit ik met mijn LTC hodl nog maar net op het nivo van eind november. Zit er toch over te denken hier een deel ervan uit te duwen maar echt onderbouwing heb ik voor mezelf nog niet. Iemand daar een idee over? :)
Valt mij op dat in de top 50 toch voornamelijk de Bitcoin clones het hardst gaan...

Heel apart.

• The_Goat
toilet_paper schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 15:03:
[...]

Vooralsnog vind ik het er eigenlijk behoorlijk solide uitzien. Ik heb zelf nog een weerstandje staan op 8700-8750-ish maar daarna kunnen we m.i. zo doorschieten naar 9200-9300.

Uiteraard altijd kans op een grote speler die de sell-knop in ramt.
Was iets te gretig inderdaad. Al verwacht ik hier ergens alsnog wel een enorme sell candle. Probeer het nu nog een keer vanaf 8680 (ichimoku cloud top op de daily) en anders is het klaar voor vandaag :)

• Pelox2002
Moon!

*O*

• superpolm
bitcoin is alive!

• Crypts
Iemand hier die een account bij Poloniex heeft? Probeer in te loggen maar hij blijft hangen bij 'checking account'. :/
Leuk met dit soort runs, eerst Biki waar $3k op slot zit vanwege onderhoud aan de wallets (was wel aangekondigd) en nu Polo waar ik niet in kan loggen. Je zou bijna zeggen dat ze het expres doen. :X

• bie100
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 12:47
Je zou bijna zeggen dat ze het expres doen. :X
ik zou haast zeggen van wel

net als litebit als het stijgt als een gek of daalt pleuren ze de wallets dicht ;)

• Stokstaart
  • Registratie: december 2008
  • Nu online
Noice.. Nog even en mijn 'voorspelling' van maandag komt uit *O*
Crypts schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 15:57:
Iemand hier die een account bij Poloniex heeft? Probeer in te loggen maar hij blijft hangen bij 'checking account'. :/
Leuk met dit soort runs, eerst Biki waar $3k op slot zit vanwege onderhoud aan de wallets (was wel aangekondigd) en nu Polo waar ik niet in kan loggen. Je zou bijna zeggen dat ze het expres doen. :X
Yup. Kan gewoon inloggen, zelfs na bijna 1.5 jaar inactief te zijn geweest.

Staat ook nog 596 sats op zie ik _O-

• Amens
Hehe, eindelijk eens geld verdienen in plaats van alles te zien verdampen :) :)

Moon!

• RaptorXS
Het ziet er aardig uit zo, maar eens kijken welke kant het op gaat.
Heb geen haast ;)
Edit: misschien dat de yanks of het verre oosten nog wat positiefs kunnen bijdragen.

RaptorXS wijzigde deze reactie 14-01-2020 16:48 (33%)

• Crypts
Jaapio schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 16:27:
[...]

Yup. Kan gewoon inloggen, zelfs na bijna 1.5 jaar inactief te zijn geweest.

Staat ook nog 596 sats op zie ik _O-
Mjah, heb uiteindelijk maar een password reset gedaan via Edge en nu lukt het wel. Arg. Dacht alleen dat ik er nog BSV had staan maar die blijk ik al omgewisseld te hebben voor BTC. Dacht ook dat de waarde toendertijd op €120 lag maar dat blijkt nu nog maar €48. Nou ja alle beetjes helpen, zonde om het daar te laten staan en niks te laten doen. :P

• Richh
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 15:40

Richh

HODL

Zo, er is iemand wakker geworden uit z'n winterslaap of niet dan :)

Waarom gaat BTC altijd dingen doen vlak voor ik op vakantie ga.

• Amens
RaptorXS schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 16:39:
Het ziet er aardig uit zo, maar eens kijken welke kant het op gaat.
Heb geen haast ;)
Edit: misschien dat de yanks of het verre oosten nog wat positiefs kunnen bijdragen.
Al het goede komt langzaam :)

• Richh
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 15:40

Richh

HODL

Oke nevermind abort mission

• The_Goat
BCH heeft ook weer een mooi stukje organische groei laten zien zie ik

• mengenli
  • Registratie: december 2016
  • Nu online
Kijk BSV eens, die is bijna hetzelfde waard als BCH
mengenli schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 17:12:
Battle of the shitcoins :D

Veel stoten onder de gordel.

• Crypts
mengenli schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 17:12:
The shittening is real. :+

Hij is er al voorbij. Lekker gezonde push weer. :P

• superpolm
Chinees nieuwjaar begint zeker weer.
@Kain_niaK dat wordt een USA roadtrip in een Lambo ipv een busje :+

• DW23
  • Nu online
De flippening is aanstaande. Ik vind BSV zo mogelijk nog kutter dan BCH, maar stiekem is het toch wel een spektakel. Alsof je aan het kijken bent naar twee bruggers die elkaar proberen te meppen, je blijft toch even staan om te kijken.

• ScreamGT
  • Registratie: maart 2013
  • Nu online
Bitcoin SV, what a joke.

ASRock Z97 Extreme4 | Intel i5 4670K @3.8 | MSI GTX 1070

• .oisyn
  • Registratie: september 2000
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur® / Cryptocurrencies

Demotivational Speaker

Topicstarter
BSV +150% in 7 dagen :')

Call me cocky, but if there's an alien out there I can't kill I haven't met him and killed him yet. But I can't go in alone. That's why I'm ordering every available ship to report for duty. Anyone else should secure a weapon and fire wildly into the air.

Was wel een mooie trade geweest, shitcoin of niet... :>

Maar ik blijf er liever ver weg van.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i9 9900K @ 5ghz | ASUS Maximus XI HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | XPG SX8200 Pro 2TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

• Crypts
Jaapio schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 18:37:
[...]

Was wel een mooie trade geweest, shitcoin of niet... :>

Maar ik blijf er liever ver weg van.
Ik heb me met die 48 hele ekkies in laten fomoën op BCHABC. :+ Heb geen idee of en wat er nog gaat gebeuren maar ik vind het wel grappig hoe ze elkaar figuurlijk op de bek aan het rammen zijn. :P

En zakt de boel in elkaar jammer dan, tot vandaag was ik ook een beetje vergeten dat ik daar überhaubt nog iets had staan. 8)

• superpolm

altseason?

• Taro
  • Laatst online: 27-01 21:23
Prachtig dit! Zat overigens 100% in Bitcoin en niet meer in o.a. BCH, maar dat trekt wel weer bij :)

Tesla ook weer +3% vandaag.

2020 is én blijft hopelijk een mooi jaar!

Nu eens even kijken hoe de markt reageert op de 0% rentestanden, ik ga misschien wel wat spaargeld richting goud en extra aandelen sturen. Spaargeld durf ik nog echt niet aan Bitcoin toe te vertrouwen, ik neem aan dat dat voor iedereen geldt?

Handige Tesla tips & tricks | Tesla Model 3 Performance | Bitcoin prijsvergelijk | 6140 WP Zonnepanelen

Crypts schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 19:01:
[...]

Ik heb me met die 48 hele ekkies in laten fomoën op BCHABC. :+ Heb geen idee of en wat er nog gaat gebeuren maar ik vind het wel grappig hoe ze elkaar figuurlijk op de bek aan het rammen zijn. :P

En zakt de boel in elkaar jammer dan, tot vandaag was ik ook een beetje vergeten dat ik daar überhaubt nog iets had staan. 8)
Het is een risicovolle (niet met 48 euro natuurlijk :+ ) maar opzich wel een interessante.

Stel nu dat BSV nog even doorgaat, dan zit de kans er dik in dat een RV achtig ego'tje er best wat centjes tegenaan wil gooien om BCH naar de leiding te pumpen.

Stof tot nadenken wellicht ;)

• The_Goat
Btc dominance is denk ik nog niet vaak zo hard gekelderd als vandaag. Bizarre dag

• Pelox2002
The_Goat schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 19:23:
Btc dominance is denk ik nog niet vaak zo hard gekelderd als vandaag. Bizarre dag
Dat mag ondertussen ook wel eens he

• Amens
Waar gaan we vandaag eindigen is jullie voorspelling? Gaan we de 8k (Euro) nog aantikken?

• Dirk0s
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 13:04
MOOOON, twijfel om even mijn winst te pakken. Lijkt me niet zo lang door te gaan

• Taro
@croc Thx voor het delen van het Medium artikel, interessant! Heb hem in de topicstart als mogelijke strategie opgenomen.

Handige Tesla tips & tricks | Tesla Model 3 Performance | Bitcoin prijsvergelijk | 6140 WP Zonnepanelen

• Pelox2002
Taro schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 19:11:
Nu eens even kijken hoe de markt reageert op de 0% rentestanden, ik ga misschien wel wat spaargeld richting goud en extra aandelen sturen. Spaargeld durf ik nog echt niet aan Bitcoin toe te vertrouwen, ik neem aan dat dat voor iedereen geldt?
Nee, de helft van mijn spaargeld zit al 2 jaar in btc. ooit was het 50%, even was het heel veel meer en in 2018 was het 20% van mijn spaargeld, nu weer bijna 50% :D

Pelox2002 wijzigde deze reactie 14-01-2020 19:57 (12%)

• TuutjDrie
  • Registratie: juni 2007
  • Nu online
Pelox2002 schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 19:56:
[...]

Nee, de helft van mijn spaargeld zit al 2 jaar in btc. ooit was het 50%, even was het heel veel meer en in 2018 was het 20% van mijn spaargeld, nu weer bijna 50% :D
Heb je wel stalen ballen, ik durf dat niet aan. Swings van laten we zeggen 1K tot 5K per dag trek ik denk ik niet zo goed.

• Pelox2002
TuutjDrie schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 20:19:
[...]

Heb je wel stalen ballen, ik durf dat niet aan. Swings van laten we zeggen 1K tot 5K per dag trek ik denk ik niet zo goed.
Ja precies dat..

Pelox2002 wijzigde deze reactie 14-01-2020 20:35 (79%)

• outlandos
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 26-01 20:49
Die gast zit er vaker naast dan dat hij het bij het rechte eind heeft _O-

• Pelox2002
outlandos schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 20:28:
[...]

wie niet :9

• Edwin__
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 13:20
Ik niet, ik weet dat als ik koop de prijs omlaag gaat, en als ik verkoop de prijs gaat stijgen.

Discogs

Edwin__ schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 21:03:
[...]

Ik niet, ik weet dat als ik koop de prijs omlaag gaat, en als ik verkoop de prijs gaat stijgen.
Zou je in dat geval wat actiever je moves willen posten? :+ :Y

• toilet_paper
Hmmm. Volgens de 15 min chart op Bybit zitten we toch echt nog in 2019... :

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Dat klopt ook wel want die dagen zijn nog uit 2019 ;)

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
Pelox2002 schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 19:26:
[...]

Dat mag ondertussen ook wel eens he
Welnee, btc dominance naar 100% ftw.

Call me cocky, but if there's an alien out there I can't kill I haven't met him and killed him yet. But I can't go in alone. That's why I'm ordering every available ship to report for duty. Anyone else should secure a weapon and fire wildly into the air.

• Pelox2002
.oisyn schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 21:27:
[...]

Welnee, btc dominance naar 100% ftw.
Ja nadat ik mijn resterende alts verkocht heb na alt season

• Taro
Ah, afgeketst op de 1W MA25... Bitcoin lijkt al sinds september 2019 en nu tussen de MA25 en MA99 te bewegen. Tijd voor een échte uitbraak.

• The_Goat
Maar al die actie, is dat nou gebaseerd op nieuws, of pumpen whales alles gewoon even voor de goede sfeer?

Edit: ondertussen volg ik goud ook nauwlettend, benieuwd of 1535-1545 het houdt en er nog een push omhoog komt of dat dit het was qua vuurwerk (en het viel me op dat de weekly van goud best op de daily van btc lijkt)

The_Goat wijzigde deze reactie 14-01-2020 22:16 (50%)

• Mr_Ripple
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 07:19
outlandos schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 20:28:
[...]

_O-

Zal je altijd zien, zit ie er deze keer niet naast en worden we er allemaal ingenaaid. :/

• Crypts
Spaargeld durf ik nog echt niet aan Bitcoin toe te vertrouwen, ik neem aan dat dat voor iedereen geldt?
Mag de optie: Ja. voor 100% ook? Niet gelogen. Net voor de bullrun in 2017 ongeveer 80% erin gekieperd en de resterende 20% in kleine plukjes daarna en dat was een minder goede keus. :+

Ik ben niet zo bang met geld, kan net zo goed genieten van een lekker wentelteefje gemaakt van oud brood als een perfect bereid stukje ossenhaas in een sterrenrestaurant. :9
En ja dat vergt soms stalen balen en soms zo hard billenknijpen dat je kringspier in de verdrukking komt, shit happens en alles went als je het maar lang genoeg doet cq vaak genoeg meemaakt. :D

• Taro
@Pelox2002 Daarmee geef je niet het goede voorbeeld :) Maar kan natuurlijk ook erg positief uitpakken.
@Crypts Als single man kan je die keuze maken, met vrouw en kinderen zoals in mijn geval is dat minder handig.

Ik ben ook zeker niet bang met geld, maar heb wel overal buffers voor. Zo hebben wij bijv. altijd het eigen risico voor de zorgverzekering op maximaal gezet, dat scheelt 70 Euro per maand en dat nu volgens mij al >10 jaar, is toch 70 x 12 x 10 = bijv. 1 Bitcoin op dit moment. En ik heb daarvoor een spaardoel van 2 x 860 Euro (het maximale eigen risico per jaar), zodat als er iets mis gaat, we dat geld hebben staan. Datzelfde principe heb ik voor andere doelen gehanteerd en daarnaast nog een potje om enige tijd te kunnen overleven als je zonder werk komt te zitten. Wat iedere maand overblijft investeer ik met het oog op de toekomst, al dan niet in spaardoelen voor de kinderen. Die kosten overigens ook een vermogen :)

• Pelox2002
Taro schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 23:10:
@Pelox2002 Daarmee geef je niet het goede voorbeeld :) Maar kan natuurlijk ook erg positief uitpakken.
@Crypts Als single man kan je die keuze maken, met vrouw en kinderen zoals in mijn geval is dat minder handig.

Ik ben ook zeker niet bang met geld, maar heb wel overal buffers voor. Zo hebben wij bijv. altijd het eigen risico voor de zorgverzekering op maximaal gezet, dat scheelt 70 Euro per maand en dat nu volgens mij al >10 jaar, is toch 70 x 12 x 10 = bijv. 1 Bitcoin op dit moment. En ik heb daarvoor een spaardoel van 2 x 860 Euro (het maximale eigen risico per jaar), zodat als er iets mis gaat, we dat geld hebben staan. Datzelfde principe heb ik voor andere doelen gehanteerd en daarnaast nog een potje om enige tijd te kunnen overleven als je zonder werk komt te zitten. Wat iedere maand overblijft investeer ik met het oog op de toekomst, al dan niet in spaardoelen voor de kinderen. Die kosten overigens ook een vermogen :)
Hier ook 2 kinderen en uiteraard heb ik de basis zaken goed geregeld. Het geld kon en kan ik missen zonder risico's te nemen.

Helaas ben ik altijd mijn eigen risico volledig kwijt dus daar kan ik het niet vandaan halen. De helft van mijn investering komt trouwens uit het verkopen van items van een erfenis. Dus daardoor voelt het ook anders.

Je kunt flink besparen op de kinderen door ze op rantsoen te zetten en ze in een kelder of kast te stoppen voor 99% van de tijd.

Scheelt al snel zo'n 10k per jaar.

• Crypts
Ik snap de aanname maar dit beschrijft het niet helemaal correct, doet ook verder niet ter zake maar neem maar van mij aan dat de situatie ietsjes anders is en er andere kostenposten zijn die wellicht nog wel meer kosten. ;)

Mbt eigen risico is dat voor mij geen optie, sterker nog ik heb het met een nieuwe verzekering voor dit jaar direct afgekocht. ik verbruik het toch en meer dus dit geeft iets meer rust vanwege wisselende inkomsten. De keuze zelf om al mijn spaargeld erin te stoppen was niet gek veel meer dan een 'Fuck it! Ik doe het gewoon.' Dat dat goed heeft uitgepakt echter is niet alleen maar dom geluk, al doende leert men en ik ben vaak op mijn bek gegaan maar als je ervan leert is dat niet zo'n punt. Plus daar een stukje geluk bij op en dat is waar ik nu zit. Geen klagen op dat vlak, verder laat eea nog wel te wensen maar is WIP. :+

En waarom een LTC transfer nu gofferdo al 35 minuten duurt is me ook een raadsel. Okee de fee is 3 keer ruk maar kom op zeg... :/

Crypts wijzigde deze reactie 14-01-2020 23:32 (5%)

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
Btc beslaat momenteel ongeveer het merendeel van mijn totale vermogen, maar in 2013 was dat natuurlijk slechts een fractie.

.edit: al moet ik mijn huis natuurlijk ook meetellen, er zit een substantiele waarde in stenen. Met dat erbij gaat bovenstaande niet op.

.oisyn wijzigde deze reactie 14-01-2020 23:43 (36%)

• RaptorXS
Misschien gaan de Aziaten weer lekker tekeer zoals afgelopen nacht, het was smullen :P

• raq
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 09:34
Jaapio schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 23:21:
[...]

Je kunt flink besparen op de kinderen door ze op rantsoen te zetten en ze in een kelder of kast te stoppen voor 99% van de tijd.

Scheelt al snel zo'n 10k per jaar.
Aldus onze man uit Ruinerwold
Hier ook huisje boompje beestje, maar ook een zakelijke rekening buiten ieders zichtveld waar na een goede maand standaard wat van naar bitonic ging.
Zolang de pinpas het blijft doen, de rekeningen betaald zijn en de spaarrekening bijgevuld wordt, kraait er hier niemand naar.

De tijd leert of het tij keert

• toilet_paper
Prachtig dit! Zat overigens 100% in Bitcoin en niet meer in o.a. BCH, maar dat trekt wel weer bij :)

Tesla ook weer +3% vandaag.

2020 is én blijft hopelijk een mooi jaar!

Hangt denk ik grotendeels af van de situatie waarin je je bevindt. Heb je plannen met je spaarcenten of niet. Hier bezig met een dikke verbouwing (oude boerderij) waarvoor we lang hebben gespaard. Daar heb ik mijn spaarcenten voor gereserveerd. Dus eigenlijk investeer ik met name in vastgoed :-).
Hadden we in een (afbetaalde) rijtjeswoning gezeten, dan zou ik inmiddels zeker een deel van de spaarcenten in BTC hebben gestoken. Ook in goud/zilver. Misschien wat in vastgoed, vanwege de krapte op de woningmarkt die voorlopig nog niet van de baan lijkt te zijn.
Aandelen wellicht ook, maar op dit moment zou ik met aandelen wat terughoudender zijn. Die heb ik niet, maar had ik die, dan zou ik die nu misschien zelfs hebben omgewisseld voor BTC, goud en zilver.

Wel heb ik onlangs mijn portfolio weer vergroot met één BTC, met een deel vers binnengeharkt salaris en een deel van die spaarcenten, omdat we binnen ons budget zitten qua uitgaven t.o.v. voortgang verbouwing.
Het kan natuurlijk zomaar zijn dat BTC terugvalt naar 5k of lager. Jammer, ben ik een paar k lichter. Maar anderzijds, als BTC het in 'zijn' hoofd haalt om toch stiekem naar 15k of meer te gaan, heb ik die boot i.i.g. niet gemist. (Hoewel ik uiteraard al BTC bezat voordat ik die ene laatste kocht, maar ik ben geneigd om als het ff kan, mijn portfolio te vergroten.)
Ik heb in ieder geval een plan klaarliggen om geladderd uit te cashen mocht BTC omhoog schieten. Of dat op de lange termijn verstandig is weet je simpelweg niet. Wel weet ik dat als ik me aan dat plan houd, ik er qua fiat goed op vooruit ga.

Ik verwacht niet dat het feit dat we naar de 0% rente gaan (ABN AMRO iig) ertoe zal bijdragen dat mensen a.h.w. gaan hedgen in BTC of andere crypto assets.
Te onbekend en teveel risico.
Echter is de stap van 0,01% naar 0% in de mindset van veel mensen misschien wél een grotere stap dan van bijvoorbeeld van 0,05% naar 0,01%, puur omdat het nu van 'iets' naar 'niets' gaat. Er wordt in ieder geval al wel vrij veel over gesproken in de wandelgangen, zo is mijn ervaring.

Wat een aanzienlijk grótere uitwerking zal hebben op diezelfde mindset van velen, is wanneer de rente van ook de kleinere spaarrekeningen daadwerkelijk naar negatief gaat. Zodra iets geld gaat kosten dan wordt er vaak toch iets getriggered in de mindset van de gemiddelde Nederlander.
(Op de een of andere manier heeft het feit dat sparen inmiddels al geld kost vanwege inflatie en rekeningkosten weinig tot geen invloed op die bewustwording. Dat lijkt voor velen een stapje te ver.)
Ik verwacht dat financiële instanties zich hiervan bewust zijn en negatieve rente zo lang mogelijk zullen uitstellen.
Maar mocht het zover komen, dan nóg verwacht ik niet direct dat jan en alleman gaan kiezen voor crypto's.

Crypto's hebben zich immers nog niet kunnen bewijzen als 'safe haven' tijdens magere jaren. Wel wordt de markt in zo'n periode waarschijnlijk langzaamaan door steeds meer mensen verkend. Mocht BTC zich in een komende periode van crisis bewijzen als een asset die enigszins stabiel blijft of zelfs omhoog gaat terwijl de 'rest' naar onderen dondert, dan kunnen er daarna voor ons als cryptobezitters mooie tijden aanbreken.

Zo denk ik er in ieder geval over. Maar er moet -naast het zichzelf bewijzen als serieus alternatief- nog wel het een en ander gebeuren op het gebied van gebruiksvriendelijkheid, regulatie en acceptatie.

Kortom: als iemand die al enkele jaren bekend is met crypto's ben ik bereid om een deel van mijn spaarcenten te investeren in crypto's. Maar de 'grote kudde' zie ik dat voorlopig nog niet doen.

• toilet_paper
Heeft iedereen de 'It's over 9000!' memes alweer klaar staan?
Kijk BSV, echt ziek man...

Als ik even terug in de tijd mocht naar gisterochtend dan wist ik wel waar ik mijn spaargeld in had gegooid 8)7

Sodeknetter wat een pump.

Heb medelijden met degene die als laatste kopen voordat de rode candle uitbreekt.

• RaptorXS
Wat is er aan de hand bij Bitcoin SV?
Natuurlijk springt de rally van de Bitcoin in het oog, maar de Bitcoin SV (BSV) noteert op het moment van schrijven een rendement van meer dan 94 % en staat op de vierde plaats van de top 25 cryptomunten, zoals je kunt zien in onze live koersen.

De oorzaak ligt in de aanhoudende geruchten dat Craig Wright toch toegang zou hebben tot het account van Satoshi Nakamoto. Afgelopen vrijdag schreven wij een achtergrondartikel waarin we uitlegden hoe Wright de BTC in de houdgreep probeert te nemen. Vandaag dook er een Slack-conversatie op waarin Wright claimt dat hij inderdaad de hele sleutel heeft. De rechtbank heeft hem tot 3 februari gegeven om deze te overleggen en dan weten we zeker of deze koersstijging gerechtvaardigd is. Anderen zijn, niet geheel onlogisch, sceptisch en waarschuwen voor een exit scam.
Ter info, niet mijn mening. :)
edit, bron: https://cryptoclan.nl/bitcoin-rally-bitcoin-sv-gekte/

RaptorXS wijzigde deze reactie 15-01-2020 00:49 (3%)

Zucht... Craig Wright.

Er is op Kucoin al een candle op de 1h grafiek die opent op 332 USDT, met een low van 212(!) en een close van 339.

Dit gaat vroeg of laat zo gigantisch hard crashen...

Wel een soort fascinerend weer.

Jaapio schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 01:12:
[...]
Er is op Kucoin al een candle op de 1h grafiek die opent op 332 USDT, met een low van 212(!) en een close van 339.
Zie de 1 minuut DASH :P

Van 90 naar 150 dollar in enkele minuten.
PilatuS schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 01:20:
[...]

Zie de 1 minuut DASH :P

Van 90 naar 150 dollar in enkele minuten.
Haha damn het gaat echt los :+ ik zou nog even Netflixen maar deze pumps zijn zowaar leuker :>

Wat een gekte!

Edit: @PilatuS zit je ergens in? Ik vind het wel verleidelijk opzich om even snel wat procenten mee proberen te pakken >:)

Jaapio wijzigde deze reactie 15-01-2020 01:32 (16%)

• toilet_paper
Jaapio schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 01:26:
[...]

Haha damn het gaat echt los :+ ik zou nog even Netflixen maar deze pumps zijn zowaar leuker :>

Wat een gekte!
Wat kijk je zoal op Netfli... Poehee, BitcoinGold en BitcoinDiamond gaan ook lekker zeg... Waar zou al die poet zo ineene vandaan komen? Ik zie zogauw niet iets wat zoveel inlevert....
Jaapio schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 01:26:
[...]
@PilatuS zit je ergens in? Ik vind het wel verleidelijk opzich om even snel wat procenten mee proberen te pakken >:)
Ben al een paar dagen bezig met DASH omdat die het meeste bewoog. Zit er nu niet in op dit moment. Wat ie nu aan het doen is gaat nergens meer over en is volledig onvoorspelbaar. Dan blijf ik er even vanaf.
toilet_paper schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 01:32:
[...]

Wat kijk je zoal op Netfli... Poehee, BitcoinGold en BitcoinDiamond gaan ook lekker zeg... Waar zou al die poet zo ineene vandaan komen? Ik zie zogauw niet iets wat zoveel inlevert....
USDT?

Edit: die bitcoin gold is net een flipperkast op Binance _O-

Solid investments yo

Jaapio wijzigde deze reactie 15-01-2020 02:05 (12%)

Stel Craig Wright heeft de keys tot de Tulip wallet. Dat betekend naast zieke hoeveelheden BTC ook dezelfde hoeveelheden van alle forks als BCH of Bitcoin Diamond en Gold. Waarom gaat de boel dan zo enorm omhoog met iets als Bitcoin Gold ? De ultieme exit scam ? Of ie die wallet nou wel of niet heeft, waarom pompt zo'n shitcoin als Bitcoin Gold even 100% ? Als ie het niet heeft is het een zinloze pump, maar als ie het wel heeft kan er zo enorm veel op de markt komen dat de naam Tulip wallet wel klopt. Dit zou Bitcoin en alle forks met 50% of meer kunnen laten crashen. Dus wel of geen toegang, in beide gevallen gaan deze pumps nergens over. Als ie wel toegang zou hebben slaat het al helemaal nergens op. Dat SV pompt is niet zo vreemd aangezien dit zegmaar zijn coin is, maar waarom zou er ook maar iemand, in beide gevallen qua wallet, iets als Bitcoin Gold willen kopen ? Misschien is het gewoon even een pump en dump en meer niet voor die shitcoin, maar toch, WTF ? :P
Pagina: 1 ... 24 ... 30 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True