Stokstaart schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 11:18:
[Afbeelding]
Speciaal voor @Verwijderd
Edit: en er weer onder..
We liggen lekker op schema, 7,2K. (1 jan.) + 17 (dagen) X 100 dollar/dag = 8,9K. 
Geintje... en geen fin. advies.
[ Voor 16% gewijzigd door RaptorXS op 17-01-2020 11:58 ]
Nou ja bijna... Met nog 350 dagen te gaan moet er nog ietsjes meer bij dan $100 per dag willen we de $50k EOY halen maar geen klagen, het gaat lekker zo aan het begin van het jaar. Ik hoop dat al die zuurpruimen die zo goedkoop mogelijk in wilden stappen eind vorig jaar nu wel op het treintje zitten want het lijkt er toch wel een beetje op dat die vertrokken is.RaptorXS schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 11:57:
We liggen lekker op schema, 7,2K. (1 jan.) + 17 (dagen) X 100 dollar/dag = 8,9K.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Tijd voor de xrp army om ten strijde te gaansuperpolm schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 10:38:
https://dailyhodl.com/202...e-and-wipe-out-investors/
moeten we bang zijn voor de dood van XRP?
De sell walls zijn wel flink afgenomen op 9k, dus het zou me niet verbazen als de volgende poging succesvol is..
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
https://www.binance.com/en/support/articles/360038933471 - weer iets nieuws om meer noobs geld te laten verliezen
Momentum lijkt er alleen even uit te zijn... Je weet nooit zo net voor het weekend.Stokstaart schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 12:46:
De sell walls zijn wel flink afgenomen op 9k, dus het zou me niet verbazen als de volgende poging succesvol is..
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Voor mn gevoel willen ze hem einde dag 9k+ hebben, dan laten dumpen in het weekend naar 8.4k om na het weekend onder het mom van de futures gap weer terug omhoog te gaan. Maar goed, puur onderbuik.Crypts schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 13:09:
[...]
Momentum lijkt er alleen even uit te zijn... Je weet nooit zo net voor het weekend.
Verwijderd
Ach, ik heb tenminste mijn oude vriend vegeta weer even gezien. (Tnx @Stokstaart)
Van mij mag ie weer naar de 8k zakken, komt vegeta volgende week wel weer op de koffie.
Haastige pump is altijd dump.
Hoge Bitcoins vangen veel wind.
Een gegeven airdrop niet in de bek kijken.
Nu komt de 50k uit de mouw.
Ofzo.
Van mij mag ie weer naar de 8k zakken, komt vegeta volgende week wel weer op de koffie.
Ofzo.
Deel dat gevoel dat we ergens in de middag weer een flink groen stijfje gaan zien om in het weekend weer flinke dumplings te krijgen. Zou leuk zijn als we gelijk krijgen, was er nu net te laat bij maar wellicht van hoe de situatie er dan uit ziet misschien wat BTC rond de 9k eruit duwen. Heb sowieso nog wat rekeningen liggen die dit weekend betaald moeten worden.Stokstaart schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 13:45:
[...]
Voor mn gevoel willen ze hem einde dag 9k+ hebben, dan laten dumpen in het weekend naar 8.4k om na het weekend onder het mom van de futures gap weer terug omhoog te gaan. Maar goed, puur onderbuik.
Ondertussen gaat LTC heel stilletjes ook wel weer erg lekker, van een €36,65 naar een €53,03 as we speak is toch bijna 31% sinds begin dit jaar. Het begint er als een erg vroege lente uit te zien.
[ Voor 13% gewijzigd door Crypts op 17-01-2020 14:09 ]
Verwijderd
Vraagje omtrent dit.Viper® schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 11:25:
[...]
Inmiddels ook de leverage tokens gelist op binance.
Binance Lists FTX Leveraged Tokens: BULL, BEAR, ETHBULL & ETHBEAR
https://www.binance.com/en/support/articles/360038933471
Waarom kosten de bull tokens een klein vermogen en de bear tokens een kinderspaarpotje vol stuivers?
Beter 1 Bitcoin in de hand, dan geen handVerwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 13:49:
Ach, ik heb tenminste mijn oude vriend vegeta weer even gezien. (Tnx @Stokstaart)
Ofzo.
Voor mij graag nog een klein pumpje zodat er wat verkocht kan worden en dan naar beneden om weer voorraad in te slaan. Laat het weekend maar beginnen!
Verwijderd
Beter 1 Bitcoin in de hand, dan 10 bij Craig Wright.XA4DB schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 16:01:
[...]
Beter 1 Bitcoin in de hand, dan geen hand![]()
Voor mij graag nog een klein pumpje zodat er wat verkocht kan worden en dan naar beneden om weer voorraad in te slaan. Laat het weekend maar beginnen!
Mogelijk maakt dit het iets duidelijkerVerwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 15:49:
[...]
Vraagje omtrent dit.
Waarom kosten de bull tokens een klein vermogen en de bear tokens een kinderspaarpotje vol stuivers?
https://help.ftx.com/hc/e...veraged-Token-Walkthrough
Verwijderd
Die had ik dus al doorgebladerd voor ik de vraag steldeViper® schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 16:04:
[...]
Mogelijk maakt dit het iets duidelijker
https://help.ftx.com/hc/e...veraged-Token-Walkthrough
Maar ik vind het gewoon vreemd dat een BULL ruim 12k kost en een BEAR 23 dollar. Waarom die prijzen? Waarom niet allebei 1k?
Maargoed, toch een spelletje waar ik waarschijnlijk mijn vingers niet aan ga branden.
Ze vinden wat uit tegenwoordig.
@Verwijderd Je hebt het vooral helemaal niet nodig. BTC en Bitmex kun je heel leuk mee traden mocht je daar ooit eens mee bezig willen gaan. Alle andere shitcoins heb je dan niet eens nodig. Kun je meer dan prima aan verdienen.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Verwijderd
Dat is wellicht zo, persoonlijk denk ik dat longen en shorten helemaal niks voor mij. Ik vind eigenlijk ook een beetje dat longen en shorten de markt flink aan het verzieken is.DAMAGE schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 16:37:
@Verwijderd Je hebt het vooral helemaal niet nodig. BTC en Bitmex kun je heel leuk mee traden mocht je daar ooit eens mee bezig willen gaan. Alle andere shitcoins heb je dan niet eens nodig. Kun je meer dan prima aan verdienen.
Als je een beetje weet wat je doet is er goed geld mee te verdienen, dat begrijp ik, maar in mijn handen is gewoon een tool om extra rekt te gaan. Alsof je een kleuter een draaiende kettingzaag geeft om zijn veters te strikken, er zal niet veel goeds van komen.
Dat terzijde. Ik kan er gewoon slecht tegen als zo'n token 12k kost en de ander 23. Dat slaat toch gewoon helemaal nergens op?
Kan je als exchange een prachtig verhaal erbij posten over de tokenomics, maar ik zit alweer in een innerlijke OCD rant. Zal wel aan mij liggen.
Kutcrypto.
En Blue Monday moet nog komen, sterkte ermee.Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 16:57:
[...]
Dat is wellicht zo, persoonlijk denk ik dat longen en shorten helemaal niks voor mij. Ik vind eigenlijk ook een beetje dat longen en shorten de markt flink aan het verzieken is.
Als je een beetje weet wat je doet is er goed geld mee te verdienen, dat begrijp ik, maar in mijn handen is gewoon een tool om extra rekt te gaan. Alsof je een kleuter een draaiende kettingzaag geeft om zijn veters te strikken, er zal niet veel goeds van komen.
Dat terzijde. Ik kan er gewoon slecht tegen als zo'n token 12k kost en de ander 23. Dat slaat toch gewoon helemaal nergens op?
Kan je als exchange een prachtig verhaal erbij posten over de tokenomics, maar ik zit alweer in een innerlijke OCD rant. Zal wel aan mij liggen.
Kutcrypto.
Blue Monday (deprimaandag) is een naam, gegeven aan een datum voor de zogenaamd meest deprimerende dag van het jaar.
De vader van 'blauwe maandag ook bekend als zwarte maandag niet te vergissen met de 1978 zwarte maandag' is de Britse psycholoog Cliff Arnall. Hij bedacht in 2005 een, naar zijn zeggen, wetenschappelijk verantwoorde formule waaruit zou blijken dat de maandag van de laatste volle week van januari de dag is waarop de meeste mensen zich treurig, neerslachtig of weemoedig voelen.[1] Dit zou te maken hebben met het feit dat goede voornemens mislukt zijn en de vakanties ver weg lijken.
De eerstkomende tien Blue Monday vallen op:
20 januari 2020

[ Voor 7% gewijzigd door RaptorXS op 17-01-2020 17:26 ]
Verwijderd
Haha, dit weekend gaat de kweektent weer omhoog dus het wordt voor mij zeker geen blue monday. Eindelijk weer echt los met de hobby, ik heb er zin in.RaptorXS schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 17:25:
[...]
En Blue Monday moet nog komen, sterkte ermee.
[...]
Lente in het vooruitzicht, hopelijk groeit de Bitcoin vrolijk mee! Heerlijk.

Weet iemand in welke tijdzone de futures worden verhandeld? Vanaf hoe laat NL tijd ontstaat een eventuele gap?
Einde van de middag, gaan met die (moon)banaan !!
En vannacht nog de aziaatjes.
En vannacht nog de aziaatjes.
Volgens mij CST en dat is op dit moment 10:49 AM dus dat duurt nog even.Stokstaart schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 17:41:
Weet iemand in welke tijdzone de futures worden verhandeld? Vanaf hoe laat NL tijd ontstaat een eventuele gap?
Gewoon hopen dat we het weekend een beetje het zelfde niveau qua prijs aan kunnen houden. Voor de sluiting nog even een mooie pump, kijken of we de 9k kunnen gainen, eventueel wat hoger op zoeken en daarna een backtest naar 9k en die houden. Dan mogen we niet klagen denk ik. LTF ziet het er best netjes uit dus ik zeg dat het een mogelijkheid is. Hebben we na het weekend ook geen gap gezeik.
Edit: @Verwijderd Waarom zou longen en shorten de markt verzieken dan naar jouw mening?
Edit: @Verwijderd Waarom zou longen en shorten de markt verzieken dan naar jouw mening?
[ Voor 16% gewijzigd door DAMAGE op 17-01-2020 18:06 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
De mogelijkheid tot shorten maakt het sowieso een andere markt. Verder ook alle dingen die nu mogelijk zijn qua hefboom longen en andere vormen van speculeren. Als de markt puur het kopen en verkopen was zonder al die dingen er omheen en shorten zou het heel anders gaan. Als je puur BTC kon kopen om later te verkopen voor winst of verlies en meer was er niet mogelijk, dan denk ik dat het koersverloop compleet anders zou gaan.DAMAGE schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 17:52:
Verwijderd
Verzieken van de markt is denk ik wat overdreven geformuleerd van mijn kant. Maar het heeft de markt wel veranderd of in ieder geval sterk beïnvloed in mijn optiek.DAMAGE schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 17:52:
Gewoon hopen dat we het weekend een beetje het zelfde niveau qua prijs aan kunnen houden. Voor de sluiting nog even een mooie pump, kijken of we de 9k kunnen gainen, eventueel wat hoger op zoeken en daarna een backtest naar 9k en die houden. Dan mogen we niet klagen denk ik. LTF ziet het er best netjes uit dus ik zeg dat het een mogelijkheid is. Hebben we na het weekend ook geen gap gezeik.
Ik denk gewoon dat het de groei van Bitcoin tegenstaat. Door het shorten maar ook het longen is er een mogelijkheid ontstaan om op een compleet andere manier geld te verdienen aan Bitcoin.
Hetzelfde geld voor alts en ook Tether. Futures niet te vergeten.
Maargoed het is wat het is, de optie is er en iedereen kan en mag daar ook gebruik van maken.
Edit: wat @PilatuS zegt.
Is juist een teken dat bitcoin meer volwassen aan het worden naar mijn mening. Reguliere aandelen kun je ook erg gemakkelijk shorten, is die markt dan ook verziekt?Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 18:43:
[...]
Verzieken van de markt is denk ik wat overdreven geformuleerd van mijn kant. Maar het heeft de markt wel veranderd of in ieder geval sterk beïnvloed in mijn optiek.
Ik denk gewoon dat het de groei van Bitcoin tegenstaat. Door het shorten maar ook het longen is er een mogelijkheid ontstaan om op een compleet andere manier geld te verdienen aan Bitcoin.
Hetzelfde geld voor alts en ook Tether. Futures niet te vergeten.
Maargoed het is wat het is, de optie is er en iedereen kan en mag daar ook gebruik van maken.
Edit: wat @PilatuS zegt.
Het zorgt er wel voor dat een stijging naar 19K binnen een zeer korte tijd zoals in 2017 niet meer zo snel zal worden herhaald. Maar dat is niet alleen door shorts en futures, ook veel hodlers zullen op dat level en nog daarvoor gaan winst nemen omdat ze weten dat er na een flinke stijging vaak een periode van consolidatie of daling komt. In 2017 was op een gegeven moment de sky the limit en begaven we ons op nieuw terrein qua hoogte van koersen.
Het is inderdaad gewoon iets wat de markt maakt. Het is er onderdeel van. Bitmex brengt het meeste volume met zich mee waardoor het voor een hele andere groep investeerders ook weer aantrekkelijk wordt. Ik denk juist dat het alleen maar beter is en dat BTC er ook beter van wordt. Een nieuwe ATH kunnen we zeker halen en ik denk dat dat net zo makkelijk kan gaan als er steeds meer en meer nieuw geld de markt in komt. Ik denk dat leverage trading daar niks aan af doet. Maar je moet wel mee groeien met de markt anders word je opgepeuzeld door de rektosaurus.
Verwijderd
Ik vind het juist leuk dat crypto ongereguleerd is en zich wat afsteekt tegen reguliere markten. Maar zoals alles waar geld te halen valt zal dat wel inderdaad nog wel veranderen. Ik zit er relatief kort in maar de veranderingen die ik zie vind ik zelf niet echt positief. Allemaal grote machtige mensen foefjes om het geld rond te laten pompen.
Misschien voor de handelaren wel leuk maar voor adoptie en een kans om het systeem wat op te schudden wordt het er niet echt beter op in mijn optiek. Maar wellicht zie ik dat helemaal verkeerd.
Maargoed, ieder z'n mening. Ik blijf gewoon wat Bitcoin stacken in de hoop dat ik er ooit wat meer mee kan, of dat het wat meer waard wordt. Dat vind ik leuk en daar hou ik het bij. Als dat betekend dat de rektosaurus me komt halen dan is dat maar zo. Ik heb helemaal geen zin om bij te leren en veel actiever te worden met levels traden. Dan begint het mij teveel op werken te lijken en verlies ik al snel de lol erin.
Dus dat snelle geld laat ik met alle liefde voor jullie liggen
Misschien voor de handelaren wel leuk maar voor adoptie en een kans om het systeem wat op te schudden wordt het er niet echt beter op in mijn optiek. Maar wellicht zie ik dat helemaal verkeerd.
Maargoed, ieder z'n mening. Ik blijf gewoon wat Bitcoin stacken in de hoop dat ik er ooit wat meer mee kan, of dat het wat meer waard wordt. Dat vind ik leuk en daar hou ik het bij. Als dat betekend dat de rektosaurus me komt halen dan is dat maar zo. Ik heb helemaal geen zin om bij te leren en veel actiever te worden met levels traden. Dan begint het mij teveel op werken te lijken en verlies ik al snel de lol erin.
Dus dat snelle geld laat ik met alle liefde voor jullie liggen
Mjah je kunt er nu nog vreselijk makkelijk en belachelijk veel geld in korte tijd mee verdienen. Voor je het weet hebben overheden dit de nek omgedraaid en worden we weer als makke schaapjes naar de slachtbank geleid, dan denk je nog wel een keer of twee terug aan dat mooie wilde westen waarin je gewoon zelf bepaalde met hoeveel je rekt ging op Bitmex of dat vage muntje op dat Binance launch dinkie kocht en even x5 deed in een paar minuten. Geniet er gewoon van voor zolang het duurt, de tijd is echt niet zo ver weg dat overheden weten wanneer je zit te schijten en wellicht zelfs weten hoeveel je aan drol het riool in spoelt en je daarop gaan belasten.Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 19:46:
Ik vind het juist leuk dat crypto ongereguleerd is en zich wat afsteekt tegen reguliere markten. Maar zoals alles waar geld te halen valt zal dat wel inderdaad nog wel veranderen.
ik ben het met je eens dat die leverage onzin niks toevoegd maar geweldig toch? Je moet niks en dat het kan? Ja schandalig en zou niet moeten mogen maar het gebeurt lekker toch en dat moeten we vooral koesteren voor zolang het duurt.
Verwijderd
Je hebt gelijk. I need to man the fuck up.Crypts schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 20:06:
[...]
Mjah je kunt er nu nog vreselijk makkelijk en belachelijk veel geld in korte tijd mee verdienen. Voor je het weet hebben overheden dit de nek omgedraaid en worden we weer als makke schaapjes naar de slachtbank geleid, dan denk je nog wel een keer of twee terug aan dat mooie wilde westen waarin je gewoon zelf bepaalde met hoeveel je rekt ging op Bitmex of dat vage muntje op dat Binance launch dinkie kocht en even x5 deed in een paar minuten. Geniet er gewoon van voor zolang het duurt, de tijd is echt niet zo ver weg dat overheden weten wanneer je zit te schijten en wellicht zelfs weten hoeveel je aan drol het riool in spoelt en je daarop gaan belasten.![]()
ik ben het met je eens dat die leverage onzin niks toevoegd maar geweldig toch? Je moet niks en dat het kan? Ja schandalig en zou niet moeten mogen maar het gebeurt lekker toch en dat moeten we vooral koesteren voor zolang het duurt.
Keerhonderd Jaapio. Klinkt als een solide bijnaam.
Rektosaurus cowboys ftw.
Wat ik er ook een beetje mee wilde zeggen is dat het gewoon niet voor iedereen is. Ik heb altijd al wel iets gehad met anarchisme en zou denk ik ook prima in een puur anarchistische samenleving kunnen leven maar de meeste mensen hebben toch de bescherming en regelgeving nodig van een centrale overheid. Dat geeft niet maar dat is nu juist zo mooi aan crypto's, die bescherming en regelgeving is er (nog) niet en ik vind het helemaal prachtig.Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 20:11:
[...]
Je hebt gelijk. I need to man the fuck up.
Keerhonderd Jaapio. Klinkt als een solide bijnaam.
Rektosaurus cowboys ftw.
Mij kan het niet lang genoeg duren maar ik hoor dan ook niet bij het rekt volk dus dat lult wat makkelijker.
Ik wil graag dat er nog heel lang mensen rekt gaan op Bitmex! Dat is toch genieten! Dat je soms in prijsactie zit dat je denkt BTC gaat vandaag even nergens heen en dat er dan toch nog mensen rekt gaan op Bitmex. Dan ben je gewoon een ongelofelijke pannenkoek maar ze flikken het gewoon. Prachtig is dat!
Leverage, rekt, long en short gaan, ik heb wel eens gelezen wat die termen allemaal betekenen, maar snap er de ballen van. Niks voor mij
Blijf lekker op Bitvavo en doe af en toe een trade. Met het grootste deel hier kan ik niet mee praten haha.
Ik vind het ook prachtig dat je gewoon binnen een paar seconden je complete huis en/of pensioen er doorheen kan jagen door het verkeerde vinkje te zetten.DAMAGE schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 20:54:
Ik wil graag dat er nog heel lang mensen rekt gaan op Bitmex! Dat is toch genieten! Dat je soms in prijsactie zit dat je denkt BTC gaat vandaag even nergens heen en dat er dan toch nog mensen rekt gaan op Bitmex. Dan ben je gewoon een ongelofelijke pannenkoek maar ze flikken het gewoon. Prachtig is dat!
Andersom is ook mogelijk maar komt wat minder vaak voor.
Je moet eens nadenken waar Nederlanders die rekt gaan uiteindelijk aankloppen, ik gok bij de zo gehate overheid, die ze over jou en mijn rug weer over het bolletje aait.Crypts schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 21:08:
[...]
Ik vind het ook prachtig dat je gewoon binnen een paar seconden je complete huis en/of pensioen er doorheen kan jagen door het verkeerde vinkje te zetten.![]()
Andersom is ook mogelijk maar komt wat minder vaak voor.Mensen zijn ineens weer verantwoordelijk voor wat ze doen? Hoe mooi is dat? Niemand die ze bij het handje neemt en maken ze een foutje dan worden ze daar kei- en keihard voor afgestraft. Heerlijk en van mij mag dat gerust blijven. Slappe zakken worden in onze huidige maatschappij al genoeg gebakken.
XRP = trash
Verwijderd
Ja maar denk je niet dat zaken zoals hoge leverage op grote short en long posities juist regulering in de hand werkt?Crypts schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 20:34:
[...]
Wat ik er ook een beetje mee wilde zeggen is dat het gewoon niet voor iedereen is. Ik heb altijd al wel iets gehad met anarchisme en zou denk ik ook prima in een puur anarchistische samenleving kunnen leven maar de meeste mensen hebben toch de bescherming en regelgeving nodig van een centrale overheid. Dat geeft niet maar dat is nu juist zo mooi aan crypto's, die bescherming en regelgeving is er (nog) niet en ik vind het helemaal prachtig.![]()
Mij kan het niet lang genoeg duren maar ik hoor dan ook niet bij het rekt volk dus dat lult wat makkelijker.
Ik vind het juist ook zo leuk dat er nu nog geen regulaties zijn. Van mijn part blijft dat gewoon zo want dat maakt het zo spectaculair.
@Crypts Amen, AMEN! Preach my man
Oh dat weet ik maar al te goed door vrijwilligerswerk wat ik doe met een doelgroep die schulden heeft en ik kan je vertellen dat dat geen pretje is. Ik moet overigens niks, dank u.Mr_Ripple schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 21:15:
[...]
Je moet eens nadenken waar Nederlanders die rekt gaan uiteindelijk aankloppen, ik gok bij de zo gehate overheid, die ze over jou en mijn rug weer over het bolletje aait.
Onze fijne overheid helpt niet, dat is een misconceptie die wijdverspreid maar daarom niet minder juist is. Je kunt in Nederland prima aan armoede sterven ware het niet dat er initiatieven zijn zoals bijv. de voedselbank. Van de overheid hoef je het niet te hebben hoor? Wat dat betreft leven we echt wel in een tweederangs derde wereld land en is het fijn dat er zoveel mensen zijn die vrijwilligerswerk kunnen doen maar anders had het er echt heel anders uitgezien. De kloof tussen normaal plebs en de onderlaag is echt heel erg groot.
Wellicht zou je zelf eens kunnen nadenken over het feit dat er particuliere en niet vanuit de overheid gesteunde projecten nodig zijn in een 'welvarend land' als het onze om mensen überhaubt te kunnen voeden, kinderen de mogelijkheid te kunnen geven zich normaal te ontwikkelen en mensen te helpen die zo klem zitten dat ze nog net zelfstandig adem kunnen halen.
[ Voor 14% gewijzigd door Crypts op 17-01-2020 21:40 ]
Dat is het hele probleem. In Nederland word je geboren en dan word je al aan het handje gehouden door de overheid. Net zo lang tot je dood gaat. Vanaf de wieg tot in de kist. Het liefst willen ze alles voor je bepalen. En dan kijk je wat er in de kamer zit en wat ze allemaal voor beslissingen nemen, je word hier gewoon voor de gek gehouden - sterker nog ze denken dat je compleet achterlijk bent hier en niks zelf kunt bepalen. Het land waar politici rotjes willen gaan verbieden omdat ze denken dat die gevaarlijk zijn en dat dat de oorzaak van de problemen zijn met oud jaar. Een beter voorbeeld van hoe achterlijk het hier allemaal geregeld wordt hebben we niet. Rotjes. Serieus. Is ook niet zo gek als je ze altijd op hun mobieltje ziet spelletjes spelen of voetbal wedstrijden ziet kijken terwijl er belangrijke debatten aan de gang zijn. Het is bizar. Om nog maar te zwijgen over subsidie op kunst en cultuur. Maar wel lekker uitzonderingen maken op crypto regels in Nederland zodat er grote crypto/trading bedrijven je land uit gaan en je dus mooi wat centen mis loopt voor de staatskas. Sukkels.
Lekker offtopic dit. Maar het komt er inderdaad op neer dat het helemaal niet zo erg is om eens op je bek te gaan als mens. En daar hadden we het in beginsel over. Ja mensen gaan rekt op Bitmex. Maar dat komt nog altijd door hun eigen onkunde. Je hoeft helemaal niet geliquideerd te worden. Nooit. Ook niet als je trade fout gaat.
Lekker offtopic dit. Maar het komt er inderdaad op neer dat het helemaal niet zo erg is om eens op je bek te gaan als mens. En daar hadden we het in beginsel over. Ja mensen gaan rekt op Bitmex. Maar dat komt nog altijd door hun eigen onkunde. Je hoeft helemaal niet geliquideerd te worden. Nooit. Ook niet als je trade fout gaat.
[ Voor 8% gewijzigd door DAMAGE op 17-01-2020 21:50 ]
Tuurlijk. Uiteindelijk zal dat regelgeving met zich meebrengen want Henkie wil wel enorme winsten op Bitmex maar is niet bereid het enorme verlies te nemen als het misgaat. Dat is hoe mensen rollen. Alles voor Henkie maar lukt dat niet dan is het huilie en moet de overheid ingrijpen want Henkie heeft natuurlijk wel meer recht op succes dan ieder ander en dat niet alleen Henkie kan winnen snapt Henkie natuurlijk niet. Dat dat regelgeving met zich meebrengt interesseert Henkie niet want hij wil zijn centjes terug. Gaat niet gebeuren maar Henkie heeft toch 'gewonnen' want er is nu regelgeving waarmee Henkie beschermd is tegen het nemen van enorme risico's en dat verlies kan dus niet meer.Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 21:18:
[...]
Ja maar denk je niet dat zaken zoals hoge leverage op grote short en long posities juist regulering in de hand werkt?
Ik vind het juist ook zo leuk dat er nu nog geen regulaties zijn. Van mijn part blijft dat gewoon zo want dat maakt het zo spectaculair.
Gevolg?
Henkie gaat gokken op niet gereguleerde sites omdat hij daar heel veel kan winnen en dat gaat ook mis want ja die vervelende overheid heeft Bitcoinmeester out of business gebracht dus tsja, wat moet je dan?.
[ Voor 4% gewijzigd door Crypts op 17-01-2020 21:53 ]
Kom op jongens, die 100x knop is ook gewoon lekker om in te drukken toch.
Non leverage is voor watjes
Ik erger me echt dood aan bitmex die maar 1x per dag laat uitcashen, dat is echt vreselijk klantonvriendelijk
Non leverage is voor watjes
Ik erger me echt dood aan bitmex die maar 1x per dag laat uitcashen, dat is echt vreselijk klantonvriendelijk
[ Voor 35% gewijzigd door The_Goat op 17-01-2020 22:32 ]
heb al meer dan een week een 10x trade open staan. Wat nou rekt gaan!
Is om te voorkomen dat de boel gejat wordt wanneer je het volledig automatisch zou laten doen.The_Goat schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 22:28:
Nou moet je zeker, anarchistisch ventje.
XRP = trash
Of zodat je je winst nog even kan laten verdampen.
Ik blijf het een groot nadeel vinden dat dat zo traag is. Als ik even snel wat wil schuiven tussen platformen moet dat kunnen lijkt me
Ik blijf het een groot nadeel vinden dat dat zo traag is. Als ik even snel wat wil schuiven tussen platformen moet dat kunnen lijkt me
@The_Goat waarom ga je dan niet naar Bybit? Daar kun je eventueel nog naar USDT gaan.
Volgens mij niet hoor.DAMAGE schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 22:49:
@The_Goat waarom ga je dan niet naar Bybit? Daar kun je eventueel nog naar USDT gaan.
Rookworst zonder r is ook worst.
Je kan altijd nog x1 short gaan. Verdien je niets als BTC omhoog gaat, maar verlies je ook niets als ie daalt.
Het is niet dat ik naar usdt wil, dan kan je ook -1x short, maar ik wil graag snel kunnen schakelen.
We klagen allemaal dat banken in het weekend dicht zijn, of met kerst, maar accepteren wel dat in een extreem volatiele asset de marktleider maar 1x per dag een batch verstuurd
We klagen allemaal dat banken in het weekend dicht zijn, of met kerst, maar accepteren wel dat in een extreem volatiele asset de marktleider maar 1x per dag een batch verstuurd
Mja, het is ook kut @The_Goat daar heb je verder helemaal gelijk in. Maar ik dacht even in oplossingen
Aan de andere kant: Je weet dat het zo is, dan kan je het accepteren of niet. Je kan ergens anders heen als je het niet wil accepteren, anders doe je dat wel en blijf je er.
Tuurlijk is het ook bagger, maar het is wat het is.
Tuurlijk is het ook bagger, maar het is wat het is.
In dat opzicht is het wel goed dat we nu tenminste ook Bybit hebben. Er zijn al een boel mensen over van Bitmex naar Bybit. Want dat kunstje hebben ze eerder geflikt. Met dat overload verhaal. Wilden ze ook geen reet aan doen. Hadden ze zoiets van dan rot je toch lekker op? (Kunnen ze ook zeggen/denken want marktleider) en nu is daar Bybit. En zijn mensen inderdaad opgerot want daar heb je er vrijwel geen last van. En geen slippage. Dus tsja. Nu kan Bitmex er wat aan gaan doen. Bij Bybit heb je volgens mij die problemen niet. Dus mensen kunnen er om over stappen en hoe beter Bybit wordt hoe meer Bitmex ook moet gaan verbeteren. Een mens mag hopen.
Verder blijf ik wel bij Bitmex want ja, toch wel lekker veel volume daar.
@Bartvandelaar Op Bybit kun je gewoon je stukken verruilen voor USDT
Verder blijf ik wel bij Bitmex want ja, toch wel lekker veel volume daar.
@Bartvandelaar Op Bybit kun je gewoon je stukken verruilen voor USDT
[ Voor 4% gewijzigd door DAMAGE op 17-01-2020 22:59 ]
Op Binance flinke Skycoin pump op BTC. Had er nog een paar verkocht op 15% up, gaat nu al naar de 60%.
Ik zit ook op bitmex ivm meeste volume, maar dat uitcashen stoort me gewoon, had graag ‘snel’ (want btc is natuurlijk nog steeds heel traag, maar dat is niet anders) wat funds van bitmex naar bv bitfinex willen hebben na de bchsv pump deze week.
Ben trouwens wel benieuwd hoe het met alle alts verder zal gaan als BTC nieuwe highs zou gaan maken. Gaan al die shitcoins die 0 nut hebben gewoon net zo hard weer pumpen ? Neem bijvoorbeeld ETC, van wat ik had begrepen is dat project doet en dat ding pumpt net zo hard. Ik vind het allemaal wel best hoor, daar niet van, maar het gaat nergens over
@PilatuS Als zelfs BSV een paar dagen terug zo hard gepumpt kan worden -wat de grootste shitcoin ever is (maak ik nu vriendjes?)- dan kan de rest dat ook. Daar maak ik mij dan geen zorgen meer over.
@DAMAGE ah, ik zie het nu. Op de desktop versie alleen. De app ondersteund dat volgens mij nog niet. Thx!
Rookworst zonder r is ook worst.
BSV was alleen wel een beetje een apart verhaal door het tulip wallet verhaal. Maar we gaan zien wat de rest van de meuk gaat doen.DAMAGE schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 23:15:
@PilatuS Als zelfs BSV een paar dagen terug zo hard gepumpt kan worden -wat de grootste shitcoin ever is (maak ik nu vriendjes?)- dan kan de rest dat ook. Daar maak ik mij dan geen zorgen meer over.
@PilatuS Ja. En mensen trappen er nog in ook. Bizar toch? Wat een pannenkoek die vent. Gewoon uitstel van executie dat. Van die rechtzaak. Heb je gelezen wat ie verder nog allemaal gedaan heeft? Bijna bij het zieke af.
[ Voor 42% gewijzigd door DAMAGE op 17-01-2020 23:46 ]
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
/u/12037/crop5db5cb2525d0a_cropped.png?f=community)
Maar de alts wel, dat zorgt doorgaans wel voor een extra fundament, helemaal op vrijdagavond. Ik verwacht morgenochtend wel groene cijfers te zien...Dirk0s schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 23:50:
BTC zet niet echt door op dit punt.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Volume kan in één keer komen uit het niets. Maar het lijkt er nog niet echt op nee. Maar ja dat zeg ik het kan in eens POEF zijn.
[ Voor 21% gewijzigd door DAMAGE op 17-01-2020 23:59 ]
Verwijderd
Net als bij een 5.1 setje op een versterker.DAMAGE schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 23:59:
Volume kan in één keer komen uit het niets. Maar het lijkt er nog niet echt op nee. Maar ja dat zeg ik het kan in eens POEF zijn.
Ineens mega veel volume, dan POEF.
Hoe verrassend: 

Hele artikel met dank: https://bitcoinmagazine.n...right-craig-private-keys/Update: ‘Craig Wright heeft géén toegang tot bijna 9 miljard aan bitcoin (BTC)’
Door Redactie37 minuten geleden
Wacht even @RaptorXS even snel mijn BSV van de Ledger halen en verkopen. OH WACHT IK HEB ZE NIET! Lekker zeg
“IOTA: Becoming an IoT standard could drive market adoption“
https://fsinsight.com/202...uld-drive-market-adoption
En voor de mensen die willen weten wie of wat FS Insight is en doet: https://fsinsight.com/about-us/
(gerespecteerd financieel analyse- en adviesbureau voor institutionele beleggers, gespecialiseerd in technologie)
https://fsinsight.com/202...uld-drive-market-adoption
En voor de mensen die willen weten wie of wat FS Insight is en doet: https://fsinsight.com/about-us/
(gerespecteerd financieel analyse- en adviesbureau voor institutionele beleggers, gespecialiseerd in technologie)
Vervang spullen met crypto en je hebt een topper te pakken. Fijn weekend!
[ Voor 58% gewijzigd door Pelox op 18-01-2020 11:39 ]
Zero.
Ik wel maar ik laat hem nog lekker even lopen, die droeftoeter gaat vast nog wel met iets komen.DAMAGE schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 01:52:
Wacht even @RaptorXS even snel mijn BSV van de Ledger halen en verkopen. OH WACHT IK HEB ZE NIET! Lekker zeg
Edit: nvm
[ Voor 92% gewijzigd door The_Goat op 18-01-2020 13:24 ]
ETH is ook lekker aan het knallen zeg
Verwijderd
NVM? Is dat een nieuwe coin? Binance? Kucoin? Coinbase?
Waar kan ik mijn geld stukgooien?
@Crypts als je er een lekkere trade mee kunt maken, dan kan dat. Altijd doen! Zou die rommel alleen niet te lang willen vast houden
haha
A fake tweet from Whale Alert purportedly showing a mass movement of 1 million BTC began circulating online shortly after Wright’s claims.[
Bron: https://cointelegraph.com...b-in-bitcoin-for-48-cents
En iedereen die deze tweet serieus neemt terwijl er imaginary wallet staat heeft het iq van een stoeptegel, en da's nog best lullig tegenover de stoeptegel. Ik weet dat er een stel idioten rondloopt in de cryptowereld, maar dit serieus nemen is wel wat next level achterlijkheid

@PilatuS Damn dan ben je echt niet goed idd
Ach laatst kwam er ook een droppie op onze discord voorbij met echt de meest idiote noob vragen die je maar kan bedenken en dingen die gewoon op de website terug te vinden zijn. Ik wijs hem daarop en krijg een heel verhaal over dat ie al 2 jaar professioneel in de crypto zit, wij de ontwikkelaars zijn en hem dus aan het handje moeten nemen want anders zou meneer teveel tijd verliezen met lezen...PilatuS schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 17:50:
En iedereen die deze tweet serieus neemt terwijl er imaginary wallet staat heeft het iq van een stoeptegel, en da's nog best lullig tegenover de stoeptegel. Ik weet dat er een stel idioten rondloopt in de cryptowereld, maar dit serieus nemen is wel wat next level achterlijkheid

Ik ban zelden mensen maar deze heeft een enkeltje gekregen en hoeft dus nooit meer terug te komen.
Helaas is hij bij lange na de enige niet... Crypto heeft blijkbaar een onweerstaanbare aantrekkingskracht op het schuim van deze aardkloot. My goodie wat zitten er volslagen mislukte amoebes tussen zeg...

(Zogenaamd) snel geld trekt altijd idioten aan
En snel geld trekt scammers aan. Dat is voor de scammers dan weer een ideale combinatie met de idiotenThe_Goat schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 18:28:
(Zogenaamd) snel geld trekt altijd idioten aan
Als het bewust plaatsen van nepnieuws hier de nieuwe trend wordt, prima.
Wel jammer dat evt. beginners/stoeptegels? er de dupe van kunnen worden.
[ Voor 0% gewijzigd door RaptorXS op 18-01-2020 19:07 . Reden: spatie ]
Als je nepnieuws niet kan onderscheiden van een grapje dan kan je daar als stoeptegel inderdaad de dupe van worden.RaptorXS schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 19:07:
Als het bewust plaatsen van nepnieuws hier de nieuwe trend wordt, prima.
Leren gaat met vallen en opstaan toch? Niks mis mee om af en toe flink op je plaat te gaan.PilatuS schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 19:31:
[...]
Als je nepnieuws niet kan onderscheiden van een grapje dan kan je daar als stoeptegel inderdaad de dupe van worden.
Als het mensen in de portemonnee treft neigen ze nog een tandje sneller te leren dus helemaal prima. Die scams en nepnieuws zijn er dus eigenlijk voor hun eigen bestwil.
Zoals je hele stack verkopen of 100x short gaan omdat iemand op het internet een plaatje post
ze hebben het al zo zwaarAtlAntA schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 19:48:
#stoeptegelslifematters
https://amersfoort.groei.nl/diversen/tegel-eruit-plant-erin/
9k is altijd wel een ding geweest. De vorige keren dat we er kwamen werd er ook wel gezegt: Vegeta memes zijn een signaal om te verkopen. Het is een punt waar weinig mensen staan te springen om te kopen en genoeg mensen willen verkopen. Dan krijg je een soort van bear/bull gevecht en dat kan wel even duren. Zolang de dipjes van zeg 8.8k worden gekocht door traders die rond de 9k weer verkopen omdat ie daar niet verder wil dan komt ie er lastig doorheen. Uiteindelijk wordt er wel een richting gekozen en ik ben blij dat we wat actie hebben de laatste tijdDirk0s schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 20:00:
Knallen we nou eindelijk eens die 9000 voorbij???
Is dit een discord chat die toegankelijk is voor iedereen? als dit zo is wil ik graag een kijkje komen nemen ! 
Crypts schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 18:20:
[...]
Ach laatst kwam er ook een droppie op onze discord voorbij met echt de meest idiote noob vragen die je maar kan bedenken en dingen die gewoon op de website terug te vinden zijn. Ik wijs hem daarop en krijg een heel verhaal over dat ie al 2 jaar professioneel in de crypto zit, wij de ontwikkelaars zijn en hem dus aan het handje moeten nemen want anders zou meneer teveel tijd verliezen met lezen...![]()
Ik ban zelden mensen maar deze heeft een enkeltje gekregen en hoeft dus nooit meer terug te komen.![]()
Helaas is hij bij lange na de enige niet... Crypto heeft blijkbaar een onweerstaanbare aantrekkingskracht op het schuim van deze aardkloot. My goodie wat zitten er volslagen mislukte amoebes tussen zeg...
Dat is niet leren, dat is een teken dat je vanaf dat moment niet meer zelfstandig kunt poepen en een slabbetje nodig hebt.PilatuS schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 19:59:
[...]
Zoals je hele stack verkopen of 100x short gaan omdat iemand op het internet een plaatje post
Nee maar serieus? Als je in crypto's rekt gaat omdat je domme dingen doet met geld dat je niet kan missen moet je gewoon niet zeiken en gewoon accepteren dat je te stom bent om voor de duvel te dansen. Lullig maar de waarheid is niet altijd leuk. Het leven ook niet, niemand die je dat ooit heeft beloofd.
Verwijderd
Jongens pas op!
Zag zojuist een tweet dat er een miljoen Bitcoin wordt verplaatst naar Huobi!!!!!!!!!
Heb volgens mij nog net op tijd alles uitgecasht.
Zag zojuist een tweet dat er een miljoen Bitcoin wordt verplaatst naar Huobi!!!!!!!!!
Verwijderd
Sorry dat was ik. Alleen vergat ik het even hier te melden.
Ga weer een paar shitcoins inslaan. Dus geen paniek...
Ga weer een paar shitcoins inslaan. Dus geen paniek...
Ja ik heb om dezelfde tweet mijn bitcoins verkocht en alles omgezet in BSV! Pfew, echt NET op tijdVerwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 21:14:
Jongens pas op!
Verwijderd
Ah kut. Besef me net dat het niets uitmaakt, wordt toch een gap.Stokstaart schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 21:28:
[...]
Ja ik heb om dezelfde tweet mijn bitcoins verkocht en alles omgezet in BSV! Pfew, echt NET op tijd
Fixed itVerwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 21:31:
[...]
Ah kut. Besef me net dat het niets uitmaakt, wordt toch een gap grap.
@PilatuS We hebben die 9k inmiddels zo vaak getest dat ik wel verwacht dat ie er vroeg of laat doorheen klapt. Best interessante plek bevindt BTC zich in op dit moment waar zeker een bearish maar ook zeker een bullish scenario voor te bedenken is. Ik verwacht wel dat we er door kunnen gaan knallen binnenkort eerlijk gezegd. De opwaardse druk is best behoorlijk en het feit dat we nog niet echt een mega pullback hebben gehad stemt mij positief. Tuurlijk; what goes up must come down en dat zal ook zeker gebeuren maar ik denk dat er nog best wat adem in zit
@DAMAGE Tricky plekje waar we zitten nu. Een breakout zou inderdaad niet gek zijn, maar het is ook de perfecte plek voor een fakeout en dump. Ik heb geen idee wat we gaan doen, maar het is op deze plek wel opletten en niet te snel bullish of bearish zijn.
Niet de mooiste lijnen, maar het geeft wel een cruciale plek aan en daar is het altijd link:
Niet de mooiste lijnen, maar het geeft wel een cruciale plek aan en daar is het altijd link:

Ik zit al lang in positie, voor mij is het gewoon pootjes op de tafel en lekker laten lopen. Ik maak mij niet druk.
Snap ikDAMAGE schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 22:21:
Ik zit al lang in positie, voor mij is het gewoon pootjes op de tafel en lekker laten lopen. Ik maak mij niet druk.
Leuk hoe die TA boys met elkaar praten in onmogelijke codetaal maar even van Henkie to Sjonnie, ze hebben dus ook geen flauw idee. We kunnen omhoog maar ook naar beneden, jeetje... Wat een openbaring. Beetje jammer dat die boys er zoveel tijd in steken om tot dezelfde mening te komen, het is namelijk niet een conclusie maar een startpunt.
Goed. Wat gaat BTC doen volgens ome Crypts? Ome Crypts denkt echt dat er een 50% kans is dat BTC uitbreekt, eg wâh maar hij moet er ook rekening mee houden dat er nog steeds een 50% kans is dat BTC goat doalen. Het blijft lastig maar voor nu gokt ome Crypts op de 50% stijging. Na het weekend 9k zonder fallback.
Goed. Wat gaat BTC doen volgens ome Crypts? Ome Crypts denkt echt dat er een 50% kans is dat BTC uitbreekt, eg wâh maar hij moet er ook rekening mee houden dat er nog steeds een 50% kans is dat BTC goat doalen. Het blijft lastig maar voor nu gokt ome Crypts op de 50% stijging. Na het weekend 9k zonder fallback.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!