[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 107 Laatste
Acties:
  • 400.561 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Het komt allemaal goed gap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:12
Hoppekee

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-10 19:35
Taro schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 18:22:
Tjah, en nu he... Nog even een paar keer proberen, falen en terug naar <7500, of er met een mega groene candle doorheen? Ik geef Bitcoin wel een kans er doorheen te gaan.

[Afbeelding]
Done

Er komt me straks toch een groene kaars naar 9k

[ Voor 6% gewijzigd door Stokstaart op 07-01-2020 19:31 ]

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Stokstaart schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 19:30:
[...]

Done

Er komt me straks toch een groene kaars naar 9k
*O* *O*

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-10 22:15
Woeijjjjjjj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Ik acht het niet eens uitgesloten als ik eerlijk ben, vanavond nog of anders morgenochtend leuk wakker worden. :D

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Uiteindelijk is het wel een daily chart waarbij je dus een candle close boven die MA wil zien. Zie de 3 candles op rij in November. 3x er door, maar 3x een close er onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Crypts schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 19:37:
[...]

Ik acht het niet eens uitgesloten als ik eerlijk ben, vanavond nog of anders morgenochtend leuk wakker worden. :D
6 dagen op rij leuk wakker worden gaat lastig worden, maar we gaan ervoor!

Tesla overigens vandaag ook al op +3,75%, hopelijk is de eerste week van 2020 een voorteken voor de rest van 2020 wat betreft cryptocurrency en aandelen :) Des te lager de rente, des te meer mensen hun geld ergens anders gaan stallen.

[ Voor 13% gewijzigd door Taro op 07-01-2020 19:46 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 14:12
Hallo, is er een app waarbij je je public keys kan invoeren om zodoende je saldo te kunnen checken. Hoef ze er niet mee te kunnen versturen ofzo. Gewoon checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
jasper7878 schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 20:09:
Hallo, is er een app waarbij je je public keys kan invoeren om zodoende je saldo te kunnen checken. Hoef ze er niet mee te kunnen versturen ofzo. Gewoon checken.
Vul je adres/publickey maar in: https://bitinfocharts.com...st-bitcoin-addresses.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
Ja , een explorer, dat snap ik, maar is er geen app voor waar je dit voor meerdere verschillende chains kan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
jasper7878 schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 20:19:
Ja , een explorer, dat snap ik, maar is er geen app voor waar je dit voor meerdere verschillende chains kan doen
Geen idee, zou je dan even op moeten zoeken. Voor iedere chain is er wel iets waar je het kan opzoeken. Of er een app is die het doet voor alle chains, geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
Must Not short, must Not short! Blijft moeilijk om je in te houden 😅

Altseason is ook nog een beetje uitgesteld zie ik

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 08-10 23:32

raq

Tja, alt-season. Ik denk dat ik al die alts uit m'n pf tief, vind het zo deprimerend om m'n btc te zien verminderen...

Edit: 25% meer btc in de PF, grote delen tiefus alts eruit.

[ Voor 21% gewijzigd door raq op 07-01-2020 21:05 ]

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:28

ScreamGT

joejoe

Wacht op de rekt berichtjes.

Ryzen 7800X3D - MSI 4070 Ti Super - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Crypts
Want? Daar krijg je een stijve van? :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

raq schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 20:50:
Tja, alt-season. Ik denk dat ik al die alts uit m'n pf tief, vind het zo deprimerend om m'n btc te zien verminderen...

Edit: 25% meer btc in de PF, grote delen tiefus alts eruit.
Oh ja, als iedereen nou al die tyfus alts er in een keer uitpleurt en nooit meer koopt staan we ineens op 50K :Y)

XRP = trash

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
_/-\o_

@Tominatie wakker jij dit nog even iets verder aan met je enthousiasme?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
Taro schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 21:45:
_/-\o_

@Tominatie wakker jij dit nog even iets verder aan met je enthousiasme?
Vergeet @DAMAGE niet he? Ook een kartrekker in deze. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Om nom nom, het gaat lekker zo 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
FWIW: funding flipped zojuist

Ik denk nog een push up en dan weer down (al komt me dat ook wel lekker uit omdat ik dan m'n shorts gefilled krijg ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
DGD stijgt ook vaak als BTC daalt, al lijkt dit meer op een ordinair pumpje: https://www.binance.com/en/trade/DGD_BTC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Randon thought: zou deze pump komen doordat travelex is gehackt? Ze vissen natuurlijk een beetje in dezelfde vijver als het gaat om internationale betalingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Toch weer naar de 1D MA99 @ 7940? Verwacht daarna wel even sideways.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 22:53:
Toch weer naar de 1D MA99 @ 7940? Verwacht daarna wel even sideways.
Ben benieuwd of we er boven kunnen gaan sluiten de komende dagen. Als we weer hetzelfde krijgen als die 3 dagen in November dan kan de nieuwe bullrun nog wel eens ver weg zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

PHPResource schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 22:33:
Randon thought: zou deze pump komen doordat travelex is gehackt? Ze vissen natuurlijk een beetje in dezelfde vijver als het gaat om internationale betalingen?
Kans is wel groot, daarnaast, Universiteit in Maastricht heeft ook dagen plat gelegen door hackers, zullen ook wel in BTC zijn betaald.

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Even rekenen, 1 jan. was de BTC ongeveer 7200 dollar.
Nu ongeveer 8000.
Niet slecht na 1 week. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Nu online
RaptorXS schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 23:14:
Even rekenen, 1 jan. was de BTC ongeveer 7200 dollar.
Nu ongeveer 8000.
Niet slecht na 1 week. ;)
Kun je die berekening even uitleggen? Heb ik nu winst?
Mvr gr Henk

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Heb je gekocht onder de 8k heb je winst. Heb je gekocht boven de 8k heb je verlies :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
als we elke dag 100 dollar stijgen, en we hebben nog ongeveer 120 dagen tot halving.
+ 12.000 dollar erbij.
Dan zitten we bij ATH van dec 2017

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Goat
Even een korte reminder:
Leuke pump, maar nog steeds geen bull market

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik hier zo lees zou je denken dat BTC 30% heeft gedaan ofzo :?

Come on gasten, stay cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
mengenli schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 23:44:
als we elke dag 100 dollar stijgen, en we hebben nog ongeveer 120 dagen tot halving.
+ 12.000 dollar erbij.
Dan zitten we bij ATH van dec 2017
En als ik iedere trade perfect zou doen had ik nu veel meer geld dan dat ik daadwerkelijk heb :P

Iedere dag 100 dollar 120 dagen lang gaat niet gebeuren.
The_Goat schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 23:46:
Even een korte reminder:
Leuke pump, maar nog steeds geen bull market
Precies, dit kan nog alle kanten op. Alleen als je naar de daily kijkt zie je de weekly niet :P Maar goed, tijdens de pump van 25 en 26-10 werd er ook gelijk weer over ATH's gesproken.

[ Voor 31% gewijzigd door PilatuS op 07-01-2020 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
Natuurlijk stijgt het niet iedere dag met 100 dollar, maar ik denk wel dat we in de buurt van 20.000 dollar komen rond mei 2020.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
mengenli schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 23:56:
Natuurlijk stijgt het niet iedere dag met 100 dollar, maar ik denk wel dat we in de buurt van 20.000 dollar komen rond mei 2020.
Gemiddeld is inderdaad mogelijk ja :)

Als ik op dit moment naar het grotere plaatje kijk moet ik het nog maar zien. Leuk pumpje dit hoor, dat zeker, maar er is verder nog niets veranderd. Waar we nu zitten lijkt ook heel erg op het stukje van 20k naar de 6k die uiteindelijk omlaag ging. We zullen toch de komende weken door moeten kunnen zetten om echt ergens te komen. Tot die tijd zegt een run omhoog als deze helaas niets over de langere temijn.

Edit: Kom toevallig net deze tegen die het goed aangeeft:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/kLY0qPhY9grL6nKSZz1dZjsU/full.jpg

Nou hoeft het niet zo te gaan, maar de optie is er gewoon nog steeds voorlopig. Tuurlijk kunnen we de weg omhoog wel gaan vinden, maar de laatste 3 dagen zeggen er nog niets over. Pas wanneer een structuur als deze invalidatie gaat zien wordt er meer duidelijk :)

[ Voor 22% gewijzigd door PilatuS op 08-01-2020 00:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Meh. Het stijgt weer even en dan straks of een dikke rode candle die een week stijging ongedaan maakt, of een dikke groene candle waardoor we 25% doen binnen een uur ofzo.

Dat trage gezonde groeien; ik vertrouw het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Vuurwerk in Iran/Irak?
Goud en olie omhoog.
Edit:Grin, ik was sneller als de Televaag:
Amerikaans/Iraakse basis getroffen door zes raketten
Bron: https://www.telegraaf.nl/...troffen-door-zes-raketten

[ Voor 71% gewijzigd door RaptorXS op 08-01-2020 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
RaptorXS schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 00:25:
Vuurwerk in Iran/Irak?
Goud en olie omhoog.
Wat een ellende daar ook hè. Lijkt echt de verkeerde kant op te gaan.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Bartvandelaar schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 00:27:
[...]

Wat een ellende daar ook hè. Lijkt echt de verkeerde kant op te gaan.

Edit: Wat een flapdrol is die Trump ook weer. Met een raket een generaal uit Iran in Irak opblazen. Iran valt nu doelen van de US in Irak aan en we hebben de oorlog waar ie zo arrogant over aan het lullen was dat Obama dit zou doen. |:(

[ Voor 27% gewijzigd door PilatuS op 08-01-2020 01:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Kom maar op met die 8,5 K. , zin an !! :P :9 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Zou dit dan het tijdelijke toppie zijn? Of klappen we hem toch nog even aan? Lijkt niet echt een rem op te zitten op het moment. Wel mooi hoor. Andere assets als goud en olie knallen ook lekker door die straaljagers die door de lucht gaan. En de raketjes etc. Ik kijk het allemaal nog even aan. Heel verleidelijk om nu een groen candletje te kopen en dan op je bek te gaan door een SL te laten hitten. Gewoon koppie dr bij. De BTC die ik heb lift hoe dan ook mee. Das wel weer een voordeel dan :P

[ Voor 7% gewijzigd door DAMAGE op 08-01-2020 01:28 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
DAMAGE schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 01:27:
Zou dit dan het tijdelijke toppie zijn? Of klappen we hem toch nog even aan? Lijkt niet echt een rem op te zitten op het moment. Wel mooi hoor. Andere assets als goud en olie knallen ook
We waren al omhoog aan het gaan, maar Iran gooit er nog een schepje bovenop. Maakt het wel erg tricky nu aangezien nieuws pumps vrijwel altijd retracen, maar we waren dus al aan het stijgen. Er zit nu een stukje normale run omhoog in met een stukje extra door Iran. Geen idee waar het heen gaat want nieuws pumps zijn zeer onvoorspelbaar. Waar je normaal weerstand hebt zegt dat vrij weinig net zoals bij een echte bullrun door n00b FOMO'ers.

Edit: Toch best wel naar dit. Er wordt een nieuwe oorlog begonnen en daarom zijn wij geld aan het verdienen. Bah.

[ Voor 7% gewijzigd door PilatuS op 08-01-2020 01:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Tsja ik maak mij daar niet zo druk om wat de reden is van de stijging. Het is triest voor die mensen maar dat hele verhaal daar achter is ook triest. Die kerel die omgebracht is en zijn kompaan hebben weet ik hoeveel doden op hun geweten om nog maar te zwijgen over de verkrachtingen en weet ik wat voor ellende allemaal. En in het NRC werd ie hier laatst als een of andere halve held afgeschildert laatst. Bizar. We zullen zien wat er gaat gebeuren.

Zo ook met de koers. Vroeg of laat gaan er een zooi mensen profits nemen en dan krijgen we een hele harde rode staaf naar beneden want we hebben ergens nog echt een bodem gezet. Dus dan kan het ook weer hard naar beneden gaan.

Ik maak mij niet druk. Mijn BTC stijgt wel in waarde als het door blijft stijgen :P iig weer eens wat actie! Maar ik wil iig eerst even weer ergens een bodem zien zodat ik ergens een nieuwe trade kan inplannen. Die higher high is al een feit. Dat is mooi. Nu moet er nog ergens een higher low komen.

Ik ga maffen zie het morgen wel weer. Cheers!

[ Voor 12% gewijzigd door DAMAGE op 08-01-2020 02:19 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
DAMAGE schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 02:17:
Tsja ik maak mij daar niet zo druk om wat de reden is van de stijging.
Als je aan het traden bent is het meestal wel handig om mee te nemen wat voor een run we aan het maken zijn. Een nieuwspump gaat gewoon anders dan een pump door traders of een echte fomo run. Vooral support en resistance werken verschillende bij andere runs :)
Het is triest voor die mensen maar dat hele verhaal daar achter is ook triest. Die kerel die omgebracht is en zijn kompaan hebben weet ik hoeveel doden op hun geweten om nog maar te zwijgen over de verkrachtingen en weet ik wat voor ellende allemaal. En in het NRC werd ie hier laatst als een of andere halve held afgeschildert laatst. Bizar. We zullen zien wat er gaat gebeuren.
Hier geen idee wie die kerel was. Dat de wereld er beter bij af zou zijn als ie er niet was zal best, maar dat geldt voor Trump net zo. Een complete oorlog beginnen waar enorm veel mensen die er niets mee te maken hebben slachtoffer worden zijn beide personen waarschijnlijk niet waard. Wat had Trump verwacht dat er zou gebeuren als je een generaal uit Iran opblaast ? Weinig kans dat ie ver genoeg heeft gedacht, of ook maar in staat is uberhaupt normaal te denken.
Zo ook met de koers. Vroeg of laat gaan er een zooi mensen profits nemen en dan krijgen we een hele harde rode staaf naar beneden
Die komt er sowieso ergens ja :)
Ik ga maffen zie het morgen wel weer. Cheers!
Goed plan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

PilatuS schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 01:41:
[...]

Edit: Toch best wel naar dit. Er wordt een nieuwe oorlog begonnen en daarom zijn wij geld aan het verdienen. Bah.
ja, als het goed gaat met de dollar gaat het goed met bitcoin.
En als het je zo dwars zit kun je ook gewoon al je munten verkopen hoor. :*)

Maar troost je, Iran heeft niets met deze stijging te maken.
Iran wordt louter als excuus opgevoerd om te pumpen :)

[ Voor 14% gewijzigd door Mr_Ripple op 08-01-2020 06:14 ]

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspervdbroeke
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 22-02-2021
Goedemorgen allemaal,
Toch heerlijk, zo'n 6e groene candle😁

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vijeta
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 08-10 22:03
DAMAGE schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 02:17:
Tsja ik maak mij daar niet zo druk om wat de reden is van de stijging. Het is triest voor die mensen maar dat hele verhaal daar achter is ook triest. Die kerel die omgebracht is en zijn kompaan hebben weet ik hoeveel doden op hun geweten om nog maar te zwijgen over de verkrachtingen en weet ik wat voor ellende allemaal. En in het NRC werd ie hier laatst als een of andere halve held afgeschildert laatst. Bizar. We zullen zien wat er gaat gebeuren.
Verkrachtingen? Waar haal je dat soort onzin nou vandaan.

Die kerel wordt gezien als een held door een groot deel van Iran vanwege zijn heldhaftigheid in de oorlog tegen Irak. Daarnaast heeft hij niets ergers gedaan dan ieder ander generaal / regeringsleider van de Amerikaanse leger.

Geen enkel regeringsleider of generaal die doden op zijn geweten heeft is een goed mens. Als we puur kijken naar het aantal doden en incidenten dan komt Soleimani bij verre na niet in de buurt van de Amerikaanse generalen en regeringsleiders. Google alleen al naar Edward Gallagher om een voorbeeld te noemen. Dezelfde Amerikanen die hem vrijspreken bestempelen dan uit het niets Soleimani als terrorist en types als jij nemen het klakkeloos over.

Maar goed om on topic te blijven. Hopelijk gaan we dit jaar met BTC de 100k aantikken :)

[ Voor 3% gewijzigd door Vijeta op 08-01-2020 06:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Shorts filled vannacht, avg prijs 8390, tijd voor een blow-off top

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
The_Goat schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 07:40:
Shorts filled vannacht, avg prijs 8390, tijd voor een blow-off top
Het is tijd voor een flinke stijging van de alts.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
En waarom zou dat gebeuren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand die nu keurige lijntjes kan tekenen om de prijs te voorspellen? Waar nu de support/resistance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Omdat de geschiedenis zich vaak herhaalt, na een flinke stijging van btc zijn de alts vaak aan de beurt.

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The_Goat
https://bitmexresources.com/

Longs vs. shorts: 91,6 vs. 8,39 %

8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Wat een drama weer zeg met Nano.. ondanks dat je weet dat je het nooit weet met deze markt verbaas ik me er toch weer over.. gelukkig heb ik ook nog wat wabi’s :Y) Oh wacht.. :+

Hallo met Tim

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Vijeta Ik ga er verder niet op reageren want dat zou het crypto topic vervuilen. Maar ik ben blij dat we types zoals jou hebben die er gewoon bij waren en het tot in de puntjes weten!

@Verwijderd Hoe moet ik jouw post precies zien? Ben je nu oprecht geïnteresseerd of is het ironie? Anyway; een koers kun je niet voorspellen. Maar support en resistance kun je wel degelijk zien. Kun je zelfs zonder lijntjes wel zien op je chart. De lijntjes maken het alleen makkelijker om te lezen. Want deze punten komen een stukje verder naar links uit de chart.

@Pelox Er zijn enkele alts bij die inderdaad contrair op BTC werken. Als BTC stijgt dan dalen ze (de meeste alts, duh :P) Maar als BTC zakt dan willen sommige alts nog wel eens stijgen. Ook dit is redelijk logisch. Maar ik denk niet dat we weer zon gekte gaan zien zoals in 2017 waar iedere gek zijn portemonee leeg gooit in allerlei obscure munten die enkel bestaan uit gebakken lucht. Zoiets gebeurt niet snel weer. Daarom is het ook zo jammer voor mensen die toen veel geld zijn verloren. De kans dat je dat geld ooit nog terug ziet is best klein. Maar een echte altrun? Nu nog niet. Daarvoor is er nog te weinig nieuw geld de markt in aan het komen. Gaat het ooit weer gebeuren? Dat moet je nooit uitsluiten nee. Maar we hebben eerst nieuwe crypto noobs nodig die denken dat het nodig is om allerlei troep op te kopen ipv gewoon gelijk verstandig te zijn en het in BTC te gooien. Want met Alts krijg je toch veul meer gains? :+ _/-\o_

[ Voor 46% gewijzigd door DAMAGE op 08-01-2020 09:33 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hektor73
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 15-01-2023
Verwijderd schreef op maandag 6 januari 2020 @ 21:29:
Buy order RLC gehit op 5141 sats, stond al een paar dagen ofzo.

Eerste trade van het jaar, wish me luck.

Geen TA of wat dan ook, gewoon dom hopen op een pump, sell staat op 6395. Ik wil meer Bitcoin maar ben te gierig om te kopen.

Voelt oncomfortabel om uit Bitcoin te stappen. Ik wil nu eigenlijk alweer verkopen.
Als je nu verkoopt, heb je toch een mooi winst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
@DAMAGE no offense. Denk eerder dat hij bedoeld dat je een bepaalde aanname doet die waarschijnlijk is gebaseerd op wat de MSM voor beeld heeft geschept.

On topic: ik heb een short lopen op ETH vanaf 143.80.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Bartvandelaar Mooie domme aanname dan. Ik ben de laatste die blind MSM volgt juist. Sterker nog. Ik erger mij altijd kapot aan de berichtgeving die overduidelijk sterk biased is. Lmao. Maar goed. Maakt mij verder ook niet zo veel uit wat iemand aanneemt over mij. Genoeg daar over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Ik zou me ook niet blindstaren op dit soort stats. Marktsentiment is wel overdreven bullish, dat is vaak GEEN goed teken. Het enige dat ik nog niet echt voorbij zie komen op twitter zijn de lambo/moon/btc 100k charts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
The_Goat schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 10:33:
[...]

Ik zou me ook niet blindstaren op dit soort stats. Marktsentiment is wel overdreven bullish, dat is vaak GEEN goed teken. Het enige dat ik nog niet echt voorbij zie komen op twitter zijn de lambo/moon/btc 100k charts
De andere kant van de medaille is dat we gewoon een realistische correctie achter de rug hebben en er dus mogelijk weer ruimte is voor wat sprintjes omhoog. Persoonlijk ben ik vorig jaar veeeel te lang blijven hangen in de bearish mindset, die fout maak ik niet nog een keer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
PilatuS schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 00:36:
[...]

[YouTube: Trump Predicted Iran Attack in 2011 | The Daily Show]

Edit: Wat een flapdrol is die Trump ook weer. Met een raket een generaal uit Iran in Irak opblazen. Iran valt nu doelen van de US in Irak aan en we hebben de oorlog waar ie zo arrogant over aan het lullen was dat Obama dit zou doen. |:(
Volgens mij is deze hele situatie een groot toneelspel.

De actie van Trump heeft ertoe geleid dat je niemand meer hoort over de impeachment. Toeval?
Vervolgens doet Iran een totaal loze vergeldingspoging alleen maar om naar de achterban te kunnen laten zien dat ze niet met zich laten sollen (ondertussen liegend over het aantal gemaakte slachtoffers).

Maar goed, het heeft een positief effect op hedge assets, dus ik vind priem. Maar wel doorzichtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Haha herkenbaar, heb vorig jaar ook veel te lang door geshort, nu minder biased en meer bereid trades zowel up als down te nemen.

Dagje thuis vandaag ivm. oppassen op een ziek kind, eens kijken of er ergens nog wat te halen valt buiten BTC om

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hektor73 schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 09:59:
[...]

Als je nu verkoopt, heb je toch een mooi winst!
Ja das waar, weer mooi dom geluk _O- al is ie weer wat ingekakt.

Ik denk dat ie de 6000 sats binnenkort wel aan gaat tikken, maar ff kijken vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Stokstaart schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 10:39:
[...]

De actie van Trump heeft ertoe geleid dat je niemand meer hoort over de impeachment. Toeval?
Vervolgens doet Iran een totaal loze vergeldingspoging alleen maar om naar de achterban te kunnen laten zien dat ze niet met zich laten sollen (ondertussen liegend over het aantal gemaakte slachtoffers).

Maar goed, het heeft een positief effect op hedge assets, dus ik vind priem. Maar wel doorzichtig.
Wat er precies achter zit weet ik natuurlijk ook niet maar zoals media het nu brengt is alsof eea uit het niets komt terwijl beide partijen al ik weet niet hoelang over en weer aan het klootviolen zijn. Ondertussen schenden beide partijen constant de UVRM en andere verdragen. Ik vind het wel prima zolang de koers maar omhoog gaat. Het geweld stopt toch niet, oplossingen zijn er niet en komen er ook niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Het is 1 grote bende in de wereld.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 11:45:
Het is 1 grote bende in de wereld.
Ik hoorde dat het de schuld was van de Rabobank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
-Skyhawk- schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 11:51:
[...]

Ik hoorde dat het de schuld was van de Rabobank.
Dat zo ie zo. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pkunk schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 09:28:
Wat een drama weer zeg met Nano.. ondanks dat je weet dat je het nooit weet met deze markt verbaas ik me er toch weer over.. gelukkig heb ik ook nog wat wabi’s :Y) Oh wacht.. :+
NANO mijn schitterende pareltje... Wat een leed...

Het is dat ik met dom geluk met 1 been RLC in ben gestapt, anders had mijn PF weer flink onder water gestaan in BTC waarde.

Al mijn mooie coins weer gebroken en geknakt door die grote almachtige oranje rakker.

Hopen dat Bitcoin even flatlined soon en dat er massa's lowcaps moonen. Maar met de trend van de halving zie ik dat eigenlijk niet snel gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Stokstaart schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 10:39:
[...]

https://speld.nl/2020/01/...voor-afleidingsmanoeuvre/

Zo zit de hardfork in de steel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Mooie daling van de alts. Nu van btc weer in de alts gestapt. Hopelijk op het juiste moment O-) . Laat 2020 maar eens het moment van de juiste trades zijn.
Mijn eerste trade van het jaar, met xrp, leverde me 10% op en was op tijd weer overgestapt op BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-10 08:19
cursquidHome schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 12:54:
Mooie daling van de alts. Nu van btc weer in de alts gestapt. Hopelijk op het juiste moment O-) . Laat 2020 maar eens het moment van de juiste trades zijn.
Mijn eerste trade van het jaar, met xrp, leverde me 10% op en was op tijd weer overgestapt op BTC.
Aha, je kán dus wel winst maken met XRP? Hmm... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cursquidHome
Soeski schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 13:05:
[...]

Aha, je kán dus wel winst maken met XRP? Hmm... :+
Blijkbaar, maar ben daar nu niet ingestapt. Ik vertrouw het momenteel niet bij xrp misschien als hij weer wat langer stabiel of gedaald is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
cursquidHome schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 12:54:
welke alts als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
even een vraagje voor de kenners. destijds heb ik een ledger aangeschaft, en op mn pc staat een appje "ledger live". als ik hierop inlog met mn ledger kan ik bij mn btc komen. mocht de ledger ooit kwijt raken heb ik een papiertje met iets van 24 woorden om de boel te recoveren. zijn deze 24 woorden nu om weer toegang tot de btc wallet te krijgen,ook zonder ledger, of is het om de ledger zelf te recoveren, met alle daarop gestalde coins? ik heb namelijk gisteren de binance chain op de ledger toegevoegd, en ik kreeg direct 4 verschillende wallets toegewezen. op 1 van deze heb ik nu wat bnb en ava staan. maar ik heb dus alleen een public adres daarvan. toegang krijg ik als ik op de binance dex inlog met mn ledger.
wat gebeurd er nu dus als ik mn ledger kwijt raak en alleen ie 24 woorden heb? kan ik alles dan herstellen of heb ik dan alleen maar toegang tot mn btc wallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cursquidHome
jasper7878 schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 13:18:
[...]

welke alts als ik vragen mag?
XLM, LTC en ATOM. Dus duimen maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scooper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-10 22:17
Als het over de koers gaat hebben jullie het meestal over de dollar-koers. Handelen jullie ook enkel vanuit de dollar? Ik plaats hodl-orders op Coinbase in euro's. Daardoor kom ik dus veel in aanraking met zowel de BTC-EUR als de BTC-USD koers. Het is best irritant om die elke keer om te rekenen. Hoe doen jullie dat?

SRK35ZS-W

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
Scooper schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 14:04:
Als het over de koers gaat hebben jullie het meestal over de dollar-koers. Handelen jullie ook enkel vanuit de dollar? Ik plaats hodl-orders op Coinbase in euro's. Daardoor kom ik dus veel in aanraking met zowel de BTC-EUR als de BTC-USD koers. Het is best irritant om die elke keer om te rekenen. Hoe doen jullie dat?
Wat is een hodl-order? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vaak wordt er hier gehandeld in USDT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wil je weer lekker gaan handelen, ben je weer is rekt gegaan, klote bitcoin xP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Verwijderd schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 14:12:
wil je weer lekker gaan handelen, ben je weer is rekt gegaan, klote bitcoin xP
Of heb jij gewoon je SL te strak staan :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Zijn net weer een boel longs geliquideerd net ja blijkbaar. Lullig voor de mensen maar ja moet je kijken wat voor een groene staaf je dan aan het chasen bent. Dat is super risky.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stokstaart schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 14:13:
[...]

Of heb jij gewoon je SL te strak staan :Y)
geen sl, 100x leverage,all or nothing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Verwijderd En dan zet je ook niet net voor je liq prijs een SL neer? Zonde, verlies je onnodig geld. Als je dan toch rekt wilt gaan met je trade zet dan sowieso een SL voor je liq prijs. Bespaar je toch weer e.e.a lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DAMAGE schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 14:25:
@Verwijderd En dan zet je ook niet net voor je liq prijs een SL neer? Zonde, verlies je onnodig geld. Als je dan toch rekt wilt gaan met je trade zet dan sowieso een SL voor je liq prijs. Bespaar je toch weer e.e.a lijkt mij.
ja zal je net zien dat die net onde rSL en net boven LP omhoog ga, dat al zovaak gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Euro is niet interessant, de dollar leidt. Ik heb op CB pro het euro paar openstaan en het pulldown menu zodat ik ook de prijs in USDC zie en snel kan handelen, euro's zeggen me namelijk niet zoveel maar is (helaas) de enige mogelijkheid voor ons als Nederlanders om in te handelen. Ik hoop dat ze dat nog eens gaan veranderen want ik heb oa via Transferwise en Monese ook rekeningnummers in dollar, pond en nog wat andere valuta. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Verwijderd schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 14:26:
[...]

ja zal je net zien dat die net onde rSL en net boven LP omhoog ga, dat al zovaak gehad
Maar dat ga je nu ook zien verwacht ik, ik gok dat dit ook een winstneming was en we nu weer langzaam stijgen. Sentiment is nog te bullish / manipulation too strong.

edit: en terug omhoog

[ Voor 5% gewijzigd door Stokstaart op 08-01-2020 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Verwijderd Ja voor mijn part zet je hem er 1 a 2 dollar voor. Das beter dan niet.

Als je te vaak ziet dat ie na je liq prijs omhoog schiet moet je je entry anders neer zetten. Want dan zit je op veel te voor de handliggende liquidatie prijzen waar iedereen al zit en waar de grote jongens gebruik van maken. Dan kun je ook gewoon een briefje van 100 in de fik steken. Heb je er nog wat warmte van ook :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ik handel alleen in dollars en reken niets om. Tegen de tijd dat het naar mijn rekening gaat en het euro's worden die ik uit kan geven zie ik wel hoeveel euro's ik voor mijn dollars krijg. Tot die tijd maakt het niets uit en werk ik alleen met dollars.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Nieuwe namen, nieuwe vragen! Moon! *O*

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Op de 4H chart zitten we redelijk hoog in de RSI. We zitten op de 80 nu. Bij de vorige top van 10K zaten we ook zo hoog ongeveer toen de boel naar beneden ging. Ok iets hoger, 84, 85 ongeveer. Denk dat een rode kaars niet heel lang meer op zich laat wachten. Edit: daarnaast zijn we lower highs aan het maken op het moment.

[ Voor 11% gewijzigd door DAMAGE op 08-01-2020 15:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XA4DB
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 06:37
Pelox schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 15:01:
Nieuwe namen, nieuwe vragen! Moon! *O*
Ik dacht net hetzelfde :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Ik dacht dat ie er net al aan kwam, maar toen moest de boel weer zonodig naar 8400 en zijn we weer terug bij af, wel 20% profit op 8280 gepakt, die moet er straks maar weer in (ik hoop nog ergens rond de 8500), zo niet ook prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Liquidated long $5,365,986, avg. price $8,281.0

@A87 ben je weer bezig? Kap daar nou eens mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-09 12:05
Ik ben geen trader, maar ik reken alles standaard in dollar, en velen met mij. Waar nodig, reken ik de dollar naar euro om (of vice versa), maar dat gebeurt zelden.

Verder wordt de waarde van een altcoin hier wel eens uitgedrukt in satoshi's/sat, maar dat is niet echt relevant als je geen trader bent en/of alleen BTC koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Iedereen hyped om de trump speech in correlatie tot BTC, ben benieuwd wat dat doet.

Edit: en houd ook nauwlettend m'n gold pos. in de gaten nu

[ Voor 27% gewijzigd door The_Goat op 08-01-2020 17:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scooper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-10 22:17
Ik kijk op de dollarkoers waar ik mijn order wil plaatsen en reken die waarde vervolgens om in euro's. Niet handig, maar via Coinbase blijkbaar niet echt een alternatief.

Over de 'nieuwe naam' gesproken. Ik lees hier al wel een tijd mee en ben vanaf eind oktober in tranches ingestapt. Met de dalende koers ging dat ideaal, waardoor ik nu wel redelijk mijn oorspronkelijke streefbedrag erin heb zitten. Als de rest ook zover is mag hij van mij nu dus wel omhoog ;)

SRK35ZS-W

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Scooper schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 17:19:
Ik kijk op de dollarkoers waar ik mijn order wil plaatsen en reken die waarde vervolgens om in euro's. Niet handig, maar via Coinbase blijkbaar niet echt een alternatief.

Over de 'nieuwe naam' gesproken. Ik lees hier al wel een tijd mee en ben vanaf eind oktober in tranches ingestapt. Met de dalende koers ging dat ideaal, waardoor ik nu wel redelijk mijn oorspronkelijke streefbedrag erin heb zitten. Als de rest ook zover is mag hij van mij nu dus wel omhoog ;)
De tranches. De loopgraven. Gevuld met het bloed en de lichamen van vele 2017 moonboys. DCA mortieren, scam raketten en lowcap alt-mijnen. Alles hebben we overleefd. En nu staan we hier, ontsnapt uit de loopgraven, richting het platform van de raket die op het punt staat te lanceren.

Zet je schrap maatjes. De halving moon komt eraan.
Pagina: 1 ... 20 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!